HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/19/cim-nelkul_14164

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr94665583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HetedikEnVagyok 2012.07.19. 13:58:03

@Nava...: Még egy száj:
www.youtube.com/watch?v=lwUjJXxoGy4&feature=related
A film eleje is szájjal kezdődik, de nem találtam meg az eredetit.

Niobe 2012.07.19. 14:01:57

@Kytia: :)) Azért is írtam szmájlit a végére, ilyet sosem gondolnék komolyan.

Niobe 2012.07.19. 14:05:12

@dr. gernika: azon filóztam, vajon annak tudata, hogy mások már (akár nyilvánosan) sunázták a ribit, és ezeket tudod kik voltak, az javít a megítélésen, avagy ront? De ezek szerint Nálad ront :DDD
Hozzáteszem, egyik egyedet sem ismerem, Alekoszról már hallottam, nem sok szépet és jót.

Kytia 2012.07.19. 14:07:21

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Utólag vettem csak észre, hogy tőled loptam a képet.:P

Kytia 2012.07.19. 14:10:55

@hasznavehetetlen régensherceg: Most függetlenül attól, hogy elég okádék egy ribi, undorító dolog úgy írni meg, hogy "online hirdeti magát" arra, hogy interneten ismerkedik. Én is csináltam, tudtommal Zsu, Dövan és Father is éltek már hasonló módszerrel, akkor mi most online hirdettük magunkat???? Issstenem, olyan szinten hányok be a médiától, hogy kész!!

A pofánbaszós kommentedre most nem reagálnék, tekintve, hogy a férfibűnözést már délelőtt kitárgyaltuk.:)

dr. gernika 2012.07.19. 14:15:18

@Niobe: Igazából egyik után se piszkálnám. Bukik az omegahímekre.

Niobe 2012.07.19. 14:20:12

@dr. gernika: utánanéztem a neten, hát egyik ilyen említett vv fiú sem nagy szám.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.19. 14:28:48

@Kytia: Én sosem online társkeresőztem, max. különféle chateken mozdultam rá kellően bujának tűnő nőkre. A VV Kacsa kapcsán egyébként jól fogalmaz a cikk: ő valóban a szolgáltatásait kínálja fel a fórumon, azaz hirdeti magát. Ez egyértelműen kiderül ebből a párhuzamból: "Bár nem a Kelemen Anna által bejáratott úton, csak egy átlagos társkeresőn.."

Ehhez persze tudni kell, hogy Kelemen Anna sem arról híresült el, hogy férfiakkal ismerkedett. :)

Egy hölgyismerősöm szerint az online társkeresőkön is egyre nagyobb arányban vannak jelen a szerelmi szabadfoglalkozásúak. Minél dekoratívabb a nő fotókon, annál nagyobb rá az esély, hogy ilyenbe futott bele az ember. Nyilván konkrétumokat és tarifákat nem írhatnak, hiszen újságokban is legfeljebb " érzéki masszázst" hirdethetnek, de ha rájuk írnak a férfiak, privátban már közlik velük, mi a pálya és mennyi az annyi.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.19. 14:31:43

@dr. gernika:

A Peti az csak default madjargnóm, a Cristofel meg max annyira alfahím mint én Jehova tanúja. :) Alekosz meg nem is tartozik az emberi fajhoz, szerintem ő a hiányzó láncszem Darwin elméletéhez.

@Kytia:

Külsőre valóban nem túl tetszetős darab, de szerintem nem okádék jelleme van. Aranyos, butácska, de nem az irritáló fajtából. Én beszélgetni tuti tudnék vele, meg hülyülni, de otthonra nem kéne :) Ron Perlman arca van, ami nem hátrány ha valaki Ron Perlman, de ő nő bazz. :)

Kytia 2012.07.19. 14:33:40

@Father Justice ♋: "Ez egyértelműen kiderül ebből a párhuzamból: "Bár nem a Kelemen Anna által bejáratott úton, csak egy átlagos társkeresőn..""

De baszki, ezt a cikkíró írja, nem a csaj mondja. Pont ezekkel a dumákkal manipulál a fasz. Az egész cikkből baromira kiderül, hogy ismerkedik és komoly kapcsolatra megy.
Ez nem mond valamit? "Van most valaki, akivel ismerkedem, nagyon jól alakulnak a dolgok. Nem szeretnék semmit elkiabálni, még a nevét sem akarom elárulni. Legyen annyi elég, hogy ő korban abszolút hozzám illik, lehet, hogy ő az én főnyereményem. Megfordultunk már itt-ott együtt, például a Balaton Soundon is közösen voltunk. Fantasztikus volt, annyit még talán elmondhatok, hogy úgy néz ki, ő a tökéletes pasi, épp olyan, aki nekem való"

Mintha le se lenne írva, baszki.:DDDD

Amúgy én is a szolgáltatásaimat hirdettem a neten, mert bár nem írtam le konkrétan, szerintem rájöttek a srácok, hogy a megfelelő partnerrel hajlandó leszek szexuális kapsolatba lépni. Az sem titok, hogy nem ingyen tettem volna, pl elvártam volna, hogy cserébe ő is hajlandó legyen szexuális kapcsolatba lépni velem. Ráadásul még kedvességetz, bókokat, hátvakargatást is elvártam. Jó nagy kurva vagyok, vazze. De úgy tűnik, mindenki az, aki nem csak nemi erőszak útján jut szexuális aktushoz.:D

Kytia 2012.07.19. 14:40:13

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Megnéztem, egy kicsit azért Ron Perlman-nak sem álljól.:D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.19. 14:41:41

@Kytia: főleg kelemen annával súlyosbítva a cikk nekem az ugrott be, h prostinak állt (ismét?)

az én kedvencem az volt a múltkor, hogyaszongya a cikk címe, hogy a "testéből él" valamelyik celeb. aztán annyi volt az egész, hogy volt néhány fotózása (csak divat). hát nem ugyanaz a kettő.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.19. 14:42:25

@Kytia: jah a pofánbaszós kifejezés Cristofel miatt volt :D

Kytia 2012.07.19. 14:44:14

@Cenc enc Cenzujeliti: Nem annyira az én világom. Túl alacsony cukisági szint.:)

Kytia 2012.07.19. 14:45:56

@hasznavehetetlen régensherceg: Jaja, hát ezzel próbál cumiztatni a média, hogy kicsit így sugall, meg úgy sugall, arra úgyis többen kattintanak, ha valami húzósat írnak. De mondjuk szerintem az ilyen újságítók a legnagyobb prostituáltak. A gerincüket is eladják a zséért.:)

Niobe 2012.07.19. 14:47:18

@cyd: jajj de összeszuttyongatnám őket :) Csoda édesek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.19. 14:48:56

@Kytia:

De ő legalább kitűnő színész és karakteres arca van! :)

"De úgy tűnik, mindenki az, aki nem csak nemi erőszak útján jut szexuális aktushoz.:D"

Van az a duma, hogy mióta nincsenek zsebesek a villamoson 0-ra redukálódott a szexuális életem. :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.19. 14:49:27

@Kytia: Ugyan már, felesleges ennyire sarkítani. Szerintem minden kevésbé naiv olvasónak egyértelmű, miről van szó: anyagilag padlón van a kacsa, ezért eltartót keresett magának. Mivel nem az a szint, akit bármelyik férfi híresség nyíltan felvállalna, a neten is próbálkozott. Már "híres", ezért első körben nem feltétlenül kellett az "egy férfi / egy alkalom / fix tarifa" vonalon elindulnia.Talált is valami borzasztó ízlésű tagot, így be is jött a számítása. Ettől viszont ugyanúgy szolgáltat, mint a többiek. Ő nem(csak) szexet kér a szexért cserébe, azt elhiheted:

"A fiatalember tehát biztosan nem egy átlagos srác, hiszen a plasztikafüggő lány adatlapján külön kiemeli, csak egy bizonyos színvonal felett hajlandó szóba állni a pasikkal. A titokzatos férfi pedig ezek szerint bőven megüti a szintet."

A szintek nemcsak a esztétika világában léteznek. :)

Αphelion 2012.07.19. 14:54:08

@Nava...: "Nektek tetszik az ilyen száj?"

A szaja speciel nem tetszik meg az orra sem, meg a szeme sem. De ezzel nagyjabol ki is fujt a "nem tetszik" lista ;))

Niobe 2012.07.19. 14:55:04

@dr. gernika: ízlések és pofonok, valakinek talán pont ez jön be - nekem nagyon nem.

dr. gernika 2012.07.19. 14:58:17

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Egy gnóm, egy rétinigger - óbocsánat, kubai csávó, és egy aspergeres.
VVVeronika a legdefektesebb mind közül, hogy ezeknek sorban megdőlt.

Niobe 2012.07.19. 14:59:29

@dr. gernika: a rétiniggeren csuklottam egyet. :D

dr. gernika 2012.07.19. 14:59:56

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Szárátnál tá bászálgátni, csák látápnám a tákádát, áz á báj.

pretty kitty 2012.07.19. 15:01:23

@Kytia: "Amúgy én is a szolgáltatásaimat hirdettem a neten, mert bár nem írtam le konkrétan, szerintem rájöttek a srácok, hogy a megfelelő partnerrel hajlandó leszek szexuális kapsolatba lépni. Az sem titok, hogy nem ingyen tettem volna, pl elvártam volna, hogy cserébe ő is hajlandó legyen szexuális kapcsolatba lépni velem. Ráadásul még kedvességetz, bókokat, hátvakargatást is elvártam. Jó nagy kurva vagyok, vazze."

Szejxpilt atphogalmazva: Boldely a vilag esz kulva benne minden felfi jesz nooooo!!! XDDDD

Niobe 2012.07.19. 15:14:19

@Cenc enc Cenzujeliti: Mire a Seggpírt kiértettem ebből, addig két facepalm volt... :DDDD

@dr. gernika: :DDDD

Most mindenkire vigyorgok, tessék :)

Niobe 2012.07.19. 15:15:19

@Cenc enc Cenzujeliti: egyébként tessék, pontosan idézni: "...az EGÉSZ világ, ..."
Különben elfenekellek! :) (Ja, Te azt élvezed. Hm. Akkor nemtom.) :)

cyd 2012.07.19. 15:20:17

@Cenc enc Cenzujeliti: és hogy folytatódik? "...felkúr s lekúr"?

dr. gernika 2012.07.19. 15:27:06

@Kytia: :DDD
Én is kurva vagyok, mert bár nem a Kelemen Anna által bejáratott úton, de a faszbúkon például fent vagyok.

Kytia 2012.07.19. 15:35:11

@Cenc enc Cenzujeliti: Na, ez már közelebb van. De ez meg túl vagány. Túl nagy falat lenne nekem, megakadna a torkomon.:D

Kytia 2012.07.19. 15:47:23

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :DDDDDD

@Father Justice ♋: "Ettől viszont ugyanúgy szolgáltat, mint a többiek."

De ha meg csak ugyanúgy, mint a többiek, tehát mindenki, akkor miért hír? :D

@Cenc enc Cenzujeliti: Jaja, SZEXpír tudott valamit, amikor nem pont ezt, de leírta.:D

@dr. gernika: Na, tessék. Hirdeted magad! Ráadásul vannak, akik még a ygereküket is hirdetik faszbukon. Fertő!!:D
Amúgy azért az is erős, hogy a Kelemen Anna által bejáratott útnak titulálja a cikk ezt a szép, ősi mesterséget, de még az is durva, ha ennek onlive verziójával teszi ezt. Sok dologban úttörő a hölgy, de ebben talán azért mégsem.:DDD

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.19. 15:49:04

@Kytia: Ugyanúgy szolgáltat, mint a többi szolgáltató.

pretty kitty 2012.07.19. 15:52:25

@Niobe: Az egec nelkul isz atjon az eltelme, nemphontoszazbeleeeeee :PPPP De ha meg akalc buntetni jakkol szlagot ilanyicc a puncimla, aszt naonnemelvezeeeeeem ;)))))))))

Niobe 2012.07.19. 15:53:37

@Cenc enc Cenzujeliti: pff, azt majd megoldod magadnak :DDD

Niobe 2012.07.19. 15:54:19

@Father Justice ♋: Jahm, akkor az ELMÜ mintájára lehetne a szlogen, hogy "ha pina van, minden van?" :)

Αphelion 2012.07.19. 15:55:45

@dr. gernika: Hat teny hogy az se valami szep...

pretty kitty 2012.07.19. 15:57:06

@cyd: "és hogy folytatódik? "...felkúr s lekúr"?"

Hmmm...eszetleg "eccel felul van eccel alul van" ;))))))

Caddy 2012.07.19. 16:08:36

Azért én kicsit még onolok.:D

"Hülye, idióta face-függő sz*rnak nevezett, azt mondta, biztos nem is vagyok terhes, ez is csak egy kitaláció! "
"nem is vagyok terhes, ez is csak egy kitaláció! "
"ez is"

Tehát volt már ebből probléma, ha jól értem.

Goromba leszek és durva.
MINDEN HÜLYE tud gyereket csinálni.
Posztíró meg azt gondolta itt ez a jóképű faszi, majd ez csinál nekem egyet,szép család,gyerek,miegymás.
Most meg milyen szar hogy el kell vetetni, na igen ez szar, de senki nem mondta, hogy NE VÉDEKEZZETEK!!!

Olyan szinten fel tud bőszíteni a sok ostoba aki összefekszik bárkivel, aztán persze ha ez a vége akkor meg sírás rívás.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.19. 16:08:51

@Niobe: Igen.. amíg súlyos késedelembe nem esel az anyagi ellenszolgáltatással. :)

Caddy 2012.07.19. 16:15:07

Most hogy kicsit visszaolvastam nem is voltam goromba és durva, viszont felesleges volt ugyanazt leírnom még egyszer.
Na akkor hazatekerek. :D

indapass90210 2012.07.19. 16:18:30

@Father Justice ♋: bizonyos életszínvonal, eheheh....

Fog ez az idióta ribanc még 5 rugóér is natúr franciát bevállalni, nem is olyan sokára...

Kytia 2012.07.19. 16:21:25

@Father Justice ♋: Valahol mindenki szolgáltató. Illetve az a szép, hogy a szexben mindenki egyszerre szolgáltató és ügyfél.:D Persze, amelyik jobban akarja, annak picit rá kell fizetni, ez van.:))

Caddy 2012.07.19. 16:21:52

@trófea nyúl: köszi, jó idő lett. :)

tőzegmalac 2012.07.19. 16:21:54

@mütyür: nem éreztem magam fenyegetve ;)

tőzegmalac 2012.07.19. 16:22:44

@Caddy: ki kéne használnom míg lehet :)

tőzegmalac 2012.07.19. 16:23:54

@mütyür: khm:P segítsek vagy kitalálod magad? :)

Niobe 2012.07.19. 17:00:23

@Nava...: Akkor az eddigi, igencsak reprezentatív felmérés szerint, a válaszadók mintegy egynegyedének jön be a kacsaszáj? ;)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.19. 17:14:35

@Dövan: Az ilyen sokkal jobban el tud tévedni a szintezésben, mint az átlagnő. Mivel a valóságsó és a bulvárcikkek miatt már celebnek hiszi magát, be akarja lőni a szintet, ami neki jár.

A probléma mindössze annyi, hogy ha ilyen 'főnyeremény' faszik fel is szedik 2-3 hétre, hosszabb távú, és főleg nagyobb kaliberű rongyrázást semmiképp nem fognak neki finanszírozni. Azokban a körökben hencegésnek szódával még elmegy, hogy megvolt nekik kacsacsőr is, de ennél nagyobb kifutása nincs a dolognak. Az, hogy együtt rázták a seggüket a Balaton Sound-on, teljesen hihető, de meglepődnék, ha egzotikus helyekre is vinné magával a rüfit, és csengetne neki mindent. Ott ugyanis - ahol a kutya sem ismeri - csak annyit látnak, hogy egy elfogadható testű, ellenben bűnronda fejű nővel nyomul ez a szerencsétlen, vagyis ennyire futja neki.

Az meg tiszta ciki.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 17:16:57

@Niobe: Az emberről tudom, hogy vízből, mészből, foszforból és halhatatlan lélekből van, nem lehet eléggé megvetni, eléggé megbecsülni. Az életről tudom, hogy véges. De akadnak pillanatai, melyek felérnek az örökkévalósággal.

Niobe 2012.07.19. 17:22:00

@Nava...: Ejj, azt mondtad, csinálsz Excel táblát ;)

Niobe 2012.07.19. 17:23:22

@Nava...: Némely "mészkeverék", párosítva a halhatatlan kis lelkével, nagyon Imádnivaló tud lenni :$
(⌒▽⌒)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 17:24:09

@Niobe: Még várok egy kicsit, vannak néhányan, akik még nem szavaztak. Utána gyönyörű diagramot kapsz. Nagyon remélem, hogy akinek tetszett, egyedül marad. :)

pretty kitty 2012.07.19. 17:25:20

@Niobe: Excel tabla nelkul mal nem isz med edd ien eccelu camitasz?? :PPP Oten valacoltak, ebbol 1nek teccett, 4nek meg nem, nah akkol a valacadok haanyadaanak tecceeeeett?? ;))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 17:25:58

@Niobe: Lemaradtak az idézőjelek, de tudod honnan van?
Én is találkoztam néhány jó keverékkel, de néhány olyannal is, ahol a kötőanyag elpárologhatott volna.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 17:26:49

@Cenc enc Cenzujeliti: Ha ügyesen válaszolsz, postázom a matek érettségit. :)

pretty kitty 2012.07.19. 17:27:54

@Nava...: Oh koconom de jaz meg odebb van, meg cak mosz lecek 9edikesz ;))))

Niobe 2012.07.19. 17:27:58

@Nava...: :D Oké.

Jajj, de vágyik ez a kismalac egy kis dögönyre. Eddig mellettem volt a kanapén, most visszaraktam a helyére, nagyon méltatlankodva leujizta a fejemet.

pretty kitty 2012.07.19. 17:33:48

@Nava...: Az en kisz viltujalisz vilagomba minden ujlajindul a culinapomon, minden ev julijusz 10ediken 14 evesz lecek...coval nem eltelmezheto ja keldesz ;))))

Niobe 2012.07.19. 17:36:34

@Nava...: Nem ugrik be az idézet forrása, de elég Fablésan hangzik ;)

Niobe 2012.07.19. 17:37:37

@Cenc enc Cenzujeliti: Na, Te is jákocka, izé, rákocska vagy? ;) Tesóóó! ;)))

pretty kitty 2012.07.19. 17:41:59

@Niobe: En mint kitalalt kiszlany igen de jamud a kitalalomnak kicit keszobb van a culinapja, o mal nem lakocka hanem *oloclaaaaaan!!!!* :)))

pretty kitty 2012.07.19. 17:44:43

@Nava...: Igazabol minden nap olegcik ed napot, szot minden nanocekundumba jolegcik ed nanocekundumot...de jigen, nemszokala culinapjaleeeecc!! :DDDD

Niobe 2012.07.19. 17:47:28

@Cenc enc Cenzujeliti: Hóó, akkor nemsokára meg lehet húzni a fülit ;)
@Nava...: a tipikus "ne ítélj elsőre"-szitty ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 17:49:18

@Cenc enc Cenzujeliti: Ó, nálam ez nem így működik. Én 5 évente öregszem 1 évet egy ideje. :)

Niobe 2012.07.19. 17:55:59

@Nava...: A macska rúgja meg, önbizalmat oda! ;)

Én hülye vagyok, szó nélkül bevallom a koromat. Tök jól lehet vele sokkolni a zembereket ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 18:02:22

@Niobe: Nem az önbizalommal van a gond. Foglalt nem vagyok és fizetős se. Ez marad.:)

pretty kitty 2012.07.19. 18:03:45

@Nava...: En nem vadok sze foglalc ce lokkanc ce phizetoosz ;)))) En emancipalt vadook, nem hicek el mindent amit az intelneten olvaszok :DDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 18:06:34

@Cenc enc Cenzujeliti: Te még gyerek vagy. Ne is legyél egyik se, mert bepereljük az autósodat. :D

Niobe 2012.07.19. 18:15:10

@Nava...: @Cenc enc Cenzujeliti: Csütörtök van, leánykáim, én ilyenkor nemhogy számolásra, semmire sem vagyok képes! ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 18:17:04

@Niobe: Akkor mi lesz holnap??
De jó, tök rég leánykáztak le. :DDD

Niobe 2012.07.19. 18:17:49

@Nava...: Pedig ebben a kiccsajnak van igaza, ne higgyj el mindent, amit a neten olvasol, pláne egy fehér pólós pasitól! ;)

Niobe 2012.07.19. 18:18:29

@Nava...: Holnapra kutyabajom, a csütörtök ilyen halottnap nálam...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 18:24:13

@Niobe: Pedig amit a neten írnak, az mindig igaz, nem????
Különben minek írnák oda???? :DD

Niobe 2012.07.19. 18:38:28

@Nava...: :DDD Ez a Lencsés gyerök odabasz a nyolcvan íkújával :D

Niobe 2012.07.19. 18:47:36

@Nava...: Ketroot lebukott, biztos tőle akar gyereket! ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 18:52:22

@Niobe: Nekem úgy tűnik, annál jóval több esze van. :)

Niobe 2012.07.19. 18:56:05

@Nava...: Remélem is! Nehogy a Lencsés úr butaságát örökölje a kölök :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.19. 19:33:44

@Niobe: @Nava...: Ha jól látom, Lencsés úr úgy tesz, mintha nem tudná nem komolyan venni a Hírcsárdát, és ezt elég hihetően adja elő. Masterful trolling. :)

Niobe 2012.07.19. 19:45:01

@Father Justice ♋: Hát Atya, akkor vagy a főnököm is masterful troll, vagy tényleg seggsötét... Harmadik opció nincs ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.19. 19:48:53

@Father Justice ♋: Eléggé nem olyannak tűnik, aki csak megjátssza...

orozco 2012.07.20. 00:15:40

@Dövan: Koszonom! Ha nem foglalod ossze ilyen szepen, meg elragadtatom magam, es leirtam volna en...

Joe69 2012.07.20. 10:23:49

Elég tipikus történet. A gyerekes szinglik mind ilyenek. Két válfajuk van. Az okosabbja egyszer belefut egy ilyenbe fiatalon. Gigaöntudatot növesztve majommamaként bebújik a gyereke mögé, és utána üti-vágja-alázza az útjába kerülő pasikat. Több gyereket nem hajlandó szülni senkinek. Ezeknek a genyó pasiknak ? Különben is zavarná a másikat a babázás. A gyerekre bármikor hivatkozhat,, tiszteltetheti, sajnáltathatja magát, manipulálhat. És teszi is. És felneveli a gyereket egyedül - újabb beteg lelkű taggal rekonstruálva legalábbis darabra sajátmagát.

A butábbja esetleg mégegyszer belefut egy ugyanilyenbe, ld. posztoló. De a lényeg ugyanaz: képtelen a férfikapcsolatait kezelni, normálisan kapcsolatot építeni. És valószinűleg kurva szar a szexben, a szexuális kulturája a béka segge alatt van. Pont az ilyenekkel jönnek össze a prosztó, erőszakos pasik , akiket persze magasabb nívón "alfahímnek", "helllyesspassee"-nak illik hívni- ezekkel ugyanis nem lehet mást csinálni, mint alkalmilag gerincre vágni és megdugni őket , amikor éppen be vannak rúgva vagy tépve.. Nincs kultúrszex, nincs védekezés, nincs higiénia. De ebbe a kategóriába tartozik gyakran a 30-40 -es szinglicsajok fiatalabb pasik utáni rohangálása is.

A kedves posztolónak meg sok sikert kívánok a 2 gyerek felneveléséhez, és ahhoz, hogy a 2 apától sikerüljön leszedni az ezért járó pénzt...komoly férfitársa úgysem lesz soha, és nem azért ám elsősorban, mert 2 gyerekes anyukaként nem kell senkinek !
süti beállítások módosítása