HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/26/vajon_velem_jon_ossze_vagy_ujra_a_ferjevel

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr544678554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2012.07.26. 07:41:07

életembeN

grammarnazi off

ha már most kétségeid vannak, akkor sztem hagyd abba a találkozgatást.

hátőőő, asszem ennyi :D

Madpapa 2012.07.26. 07:59:58

@mütyür: te itt figyelsz 7-től állandóan, hogy lecsaphass az első komment lehetőségére? :-)

pretty kitty 2012.07.26. 08:00:05

Poszteeeeeeeel!!!!! Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 Cejetlek <33333 bocika talaltam jobbat cijaaaaaaaa XDDDDDDDD

Nigga Boy 2012.07.26. 08:03:21

Here come da black car. You come wid us meester.

mütyür 2012.07.26. 08:04:32

@Madpapa: fél hétre járok dolgozni, ráérek:)

Szöszi 28 2012.07.26. 08:05:06

Nem is túl vonzó, nem is tetszik, ahogy nyomul, nem is vagy szerelmes, nem is tudod mit kéne tenned...Ha a 30-as pasik teljesen tiszta helyzetekben nem tudnak önállóan dönteni, nincs remény! Leszbi leszek...

pretty kitty 2012.07.26. 08:05:43

@Nigga Boy: Elszotetitett auto = szok penze vaaaaaan!!!!!! $$$$$ Fatelnek konnyu dolga lecc XDDDD

Madpapa 2012.07.26. 08:06:32

@Szöszi25: maradnak a huszonévesek sajna... :-)

pretty kitty 2012.07.26. 08:07:02

@Szöszi25: Nem kell lezbinek lenniiiiii!!!! Inkabb valogassz a 40esz paszik kozul ;)))))

Madpapa 2012.07.26. 08:08:52

@Szöszi25: hajjajjj, akkor a negyvenesek jöhetnek már csak szóba :-DD

mütyür 2012.07.26. 08:10:00

@Szöszi25: lehet sok hátránya a nőnek, de hát istenem, beengedő puncit nehéz elhagyni:)

Niobe 2012.07.26. 08:17:42

Jóreggeltet!

Poszter, jól zárod soraidat: itt kel abbahagyni. Pont. :)

cyd 2012.07.26. 08:18:26

@mütyür: Tökéletes diagnózis bár a beengedő helyett írhattad volna az 'ingyen' jelzőt is.

Papírsárkány 2012.07.26. 08:19:26

@Szöszi25: mit vársz egy olyan embertől, aki a "nőcsábász vagyok"-ot (most ennek igazságtartalmát inkább nem firtatnám) így fogalmazza meg "mindenki tudja rólam, hogy mennyire tisztelem és szeretem az ellenkező nemet, és ha látom, hogy lehetőség nyílik, akkor bizony a nyomulás sem áll távol tőlem." ???
:)

dr. gernika 2012.07.26. 08:19:29

Tudod a választ. Nem vagy szerelmes, azért jöttetek össze, mert a nő erőltette. Észnél maradtál, és látod az összes ellenérvet a folytatásra.
Szerintem szépen egyszerűen ne keresd többet. Lehet, hogy ő sem fog, mert a fellángolást elmossa a közös nyaralás. ha mégis keres, egyszerűen koptasd le. Majd talál más ágymelegítőt, ha hiánya van.

Papírsárkány 2012.07.26. 08:20:41

@mütyür: főleg olyat, aki házhoz jön :)

dr. gernika 2012.07.26. 08:21:46

@mütyür: Beengedő puncit nehéz elhagyni.
Legyen ez a nap életbölcsessége. :)

leonito77 2012.07.26. 08:23:16

Sziasztok!

Először is a pasi nagyon gyáva... ugye ez a végén kiderül, de a másik, hogy attól is fél, hogy az ő románcának következményei lesznek. Bizony, ugye egy családot tud széttúrni (én erre nem lennék képes).

Persze ő csak az eszköz lenne, mert, ha egy nő megcsalja a férjét, akkor az már komoly érzelmi eltávolodást jelent.

De még az is lehet, hogy szereti az újdonsült nőcit, hiszen rinyál, hogy mi lesz, ha újra bele szeret a férjébe.

Nos, hát a férjével azért nyilván lefekszik a nyaralás alatt, nem hinném, hogy ott beszélik meg a válást. :)

Szóval szerintem take-it easy. Ha pedig borul a bili és a férj is tudni fog az esetről, akkor vagy inal, mint a nyúl, vagy férfiasan megbeszélik ezt.

Én mondjuk még ez előtt azt tanácsoltam volna, hogy férjes nővel ne. Mivel lehet, hogy ő amúgy is csak egy kis kapaszkodó, hogy a nő lelépjen.

Ha csak kóbor numerára vágyik, akkor talán másik után kéne nézni.

Amúgy az vajon mit jelent, hogy nem tetszett neki a nő (ronda volt), de ez megváltozott? Mint béka aki herceggé válik? Megcsókolta és megszépült?

És még valami. A női nem tisztelete (a poszter olvasatában) azt jelenti, hogy minden elérhető darabbal lefekszik? :)

pretty kitty 2012.07.26. 08:24:37

@tértivevény: Eenisz phogalmazok iiiiiid :))))) "Mindenki tudda lolam mennyile cejetek az en kedvesz alma matelembe jo jedeket kapni jesz ha latom h nem fidel a tanal akkol bizony a szegedeszkozok hacnalata sze jall tavol toleeeeem ;))))))"

mütyür 2012.07.26. 08:25:50

@cyd: legyen :)

@tértivevény: szte megtiszteltetés, ha veszi a fáradságot és belemártja a nőbe. marha sikeres nőcsábász lehet:P

pretty kitty 2012.07.26. 08:26:22

@leonito77: "A női nem tisztelete (a poszter olvasatában) azt jelenti, hogy minden elérhető darabbal lefekszik? :)"

Cak azokkal amik megcepulnek ;)))) XDDD

mütyür 2012.07.26. 08:33:01

@tértivevény: höhh... csoda, hogy volt ideje megírni ezt a posztot:)

pretty kitty 2012.07.26. 08:34:21

@mütyür: Tudod neha kell pihenni ket menet kozott XDDD

Papírsárkány 2012.07.26. 08:34:28

@mütyür: á, biztos csak tollba mondta :)

Papírsárkány 2012.07.26. 08:36:41

@Cekc enc Cekcujeliti: mint a szerencsesütin, hogy "Hölgyem, Ön hamarosan megszéfül" á, biztos elírás történt, és "megszépül" morfondírozik, aztán ráesik egy széf

Szöszi 28 2012.07.26. 08:38:05

@tértivevény: Én már semmit se várok senkitől...:D Kiégtem.

Papírsárkány 2012.07.26. 08:38:33

@Szöszi25: a te korodban ez nem is csoda...

pretty kitty 2012.07.26. 08:41:11

Gondolom a megcepuleszt isz a felj financilosztaaaa....szokba kelul am ed plasztikaji szebeeeeec!!!! Fatelnek ma naon konnyu dolga lecc ;)))))

SciNu 2012.07.26. 08:41:19

Hmm egyik munkatársnőm 45 éves (+/- 1 év mindegy) és most mentek el a férjével 2 hétre nyaralni... Gyanús az a nő nekem :D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.26. 08:41:48

meg kellett volna várni, hogy visszaér a nyaralásból és kideríteni mi lesz, majd utána megírni a posztot ..

Papírsárkány 2012.07.26. 08:42:57

@hasznavehetetlen régensherceg: jól felcsinálni (ha még nincs gyerekük) aztán jöhet majd pár év múlva a "How I met your mother"

mütyür 2012.07.26. 08:43:49

@Szöszi25: sztem maradj csak a férfiaknál. ha leszbizésre adnád a fejed, mindig gondolj arra, hogy a sokat együtt levő nők menzesze összehangolódik. PMS-sel elviselni egy másik bőgőüvöltő hisztérikát? semmi pénzért nem vállalható.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 08:45:54

" Lehet, hogy itt kéne abbahagyni."
Itta válasz mindenre. Ha ennyire agyalsz, akkor te ezt nem is gondolod komolyan. A nő rádmászott, te ezt elfogadtad. Ennyi. Meg egy bambi. :)

SciNu 2012.07.26. 08:46:37

@tértivevény: Lehet én vagyok a poszter. Csak már megint az a csúnya tudathasadás. :D

Papírsárkány 2012.07.26. 08:46:55

@mütyür: Elvben a dolog nem a sok együttléttől van, hanem attól, hogy _mivel_ sokat vannak együtt (és általában munkahelyen van jelentősége), egy időben éri őket stressz, márpedig a stressz az, ami képes ide-oda tologatni a menszesz idejét.
Szóval ha otthon vannak és nem viszik haza a balhét, hanem tündibündi bűvös-bájosak, akkor nincs ilyen gond :)

Papírsárkány 2012.07.26. 08:47:29

@SciNu "Mr.Danger" Bob: kicsit is nem figyelsz oda, és máris posztokat írsz? :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 08:48:13

A posztírónak ez a nő nem kell állandóra. Már csak azon hezitál, a lebukás kockázatával együtt a nem túl vonzó, önmagának és neki is szerelmet kamuzó hölgy megér-e neki annyit, hogy továbbra is sunázgassa. Ha a poszt utolsó mondatában a "lehet" szót kicseréljük "biztos"-ra, megvan a megoldás. Persze csak akkor, ha a szintje elég magas ahhoz, hogy könnyedén beújítson egy másik, kockázatmentes, nullszaldós, csinos szeretőt már holnap. De valószínűsíthető, hogy nem így van, mert akkor eleve rá sem mozdult volna egy olyan nőre, aki nem tetszik neki.

Annak, hogy a nő szerelmet hazudik, nem feltétlenül az az oka, hogy válaszút elé akarja állítani a posztírót, vagy zsarolni akarja. Tartozhat azok közé is, akiknek egyszerűen szerelemmel kell önigazolni, hogy ne érezzék magukat könnyűvérűnek a csakszex miatt. 40 fölött ez már elég ritka, de pár napja is egy 38 éves nő posztolt ilyesmiről. Szóval nem zárható ki ez a variáció sem. A férfinek még ez lenne a legjobb, elvégre ő is épp csak annyira szerette meg a nőt, hogy meg tudja dugni.

Nem kell túl erőteljesen csinálni, és nem történik károsodás.

SciNu 2012.07.26. 08:48:51

@tértivevény: Valakinek meg kell ezt is tenni, különben jönnek a tiniposztok és agyérgörcsöt kapunk. :D

SciNu 2012.07.26. 08:51:12

@tértivevény: Ákos posztjai jók voltak :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 08:52:07

@Father Justice ♋: Most teljesen egyetértek veled. Fogom is a fejem, hogy ez hogy történhetett meg. :)

@tértivevény: Csak Ákost ne!!! Inkább 3 tiniposzt. "könyörög"

mütyür 2012.07.26. 08:52:26

@tértivevény: mert úgy működik, hogy ahogy belépek az ajtón, lerázódik rólam a stressz és minden hepi:)

_Ω_ 2012.07.26. 08:52:30

@Nava...: Már a ma reggeli véleményem is megjelent automatikusan. Csak emlékeznék, hogy mikor írtam ezt a programot. :D

@mütyür: A grammarnazi mód jó, kijavult tőle a poszt CsP-n! :)

@Szöszi25: Talán ne pasikkal kezdj, vannak férfiak is... ;)

mütyür 2012.07.26. 08:53:28

@Father Justice ♋: "Nem kell túl erőteljesen csinálni, és nem történik károsodás."

jajj :DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 08:53:34

@_Ω_: Látod, én félálomban olvasok, te programot írsz. :)

mütyür 2012.07.26. 08:54:17

@_Ω_: hahahhaaaaa és tényleg :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 08:54:24

@mütyür: Ezt a mondatot fordítsa le valaki légysziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :)
Amilyen rossz vagyok, teljesen félremagyarázom. :)

Papírsárkány 2012.07.26. 08:55:45

@Nava...: Hát még meggondolom...

@mütyür: Egyértelmű :)

_Ω_ 2012.07.26. 08:58:02

@Nava...: Megmagyarázom: ha nem szakad össze az ágy, nem szakad le a plafon, az ágytámlával nem ütöd ki a közfalat és nem a fürdőszobában folytatod a kiszemelttel (még mindig az ágyban), akkor jó eséllyel nem történt károsodás. :D

mütyür 2012.07.26. 08:58:50

@Nava...: én nem akarom megérteni, félremagyaráztam és röhögök:) többre kb. nem is telik tőlem ma:)

Papírsárkány 2012.07.26. 08:59:20

@_Ω_: @Nava...: meg nem törik el egy rossz mozdulatnál :)

Szöszi 28 2012.07.26. 08:59:36

@tértivevény: Hát igen...

@mütyür: Hááát, köszi. Most a nőktől is elvetted a kedvem. Akkor kolostorba vonulok :D

Ma egy néni olyan feltűnően bámulta a tetkómat, hogy kurvára felidegelt és rászóltam, hogy ne tessék aggódni, csak lemoshatós. Utána rám se mert nézni, nemhogy a tetoválásomat bámulni :D Ez nem teljesen átlagos dolog már a mai világban?

cyd 2012.07.26. 09:00:07

@mütyür: Fater visszavett a vadszex szövegből? Hm... mindenki változik öregkorára.

_Ω_ 2012.07.26. 09:01:09

@Szöszi25: Viccelsz? A lemosható tetkó? Igazi kuriózum!!! :DDD

cyd 2012.07.26. 09:02:03

@tértivevény: Ó azok a boldog CoD:UO-s évek...

"@_Ω_: @Nava...: meg nem törik el egy rossz mozdulatnál :)"
Törik? Tudod? Mint a viccben: "...azt maga csak úgy érezte."

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:03:24

@mütyür: Amikor először olvastam, csak néztem, néztem, azóta viszont eléggé jól érzem magam. :)

mütyür 2012.07.26. 09:03:47

@Szöszi25: höhö, biztos tetszett neki a tetkód..én is meg szoktam nézni a másét:) régebben egy kollégám tényleg megkérdezte, hogy lemosható-e:) én akkor akadtam ki, amikor egy tapizós kolléganő hozzá is ért. majdnem pofonvágtam :/

@cyd: biztos front van:)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:04:14

@Szöszi25: Kolostorba? Egy halom apáca közé?! :)
Gondold már végig :)

@cyd: érdekes, nekem Commandos jutott eszembe róla :) (CoD-al sose játszottam)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:04:39

@cyd: Egész jól feldobott ez a szöveg a mai napra. :)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:04:48

@mütyür: biztos csak mert ügyetlenül csinálta :)

SciNu 2012.07.26. 09:07:24

@Niobe: Én kalóz vagyok nem hős! :D

@Szöszi25: Lehet csak hallotta, hogy készülsz leszbi lenni és felmérte a terepet :D

Papírsárkány 2012.07.26. 09:07:32

@cyd:@Nava...: :)

Nyilván nem úgy, mint a csont, szóval talán elreped/pattan/tudomisén milyen kifejezést kellene használni, de igen, sajnos történik ilyen (gyanítom nagyon nem vidám dolog)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.26. 09:08:07

Én csak Fathert akarom olvasni. :) Szerintem is hagyni kéne a faszba a hölgyet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 09:09:44

@Father Justice ♋: Az első bekezdéssel totál egyetértek!

Amúgy nem értem igazán - de lehet én vagyok fura-, hogy 37 évesen, miért csak a sunázáson jár az esze. Nem szeretne állandóra valakit? Mert akkor talán nem egy 44 éves házas, kamugépet kéne dugnia... :P

Papírsárkány 2012.07.26. 09:11:18

@mütyür: a hozzáérést :)
ha ügyes, akkor most arról mesélnél :D

(na amúgy "személyes szférába tolakodó" emberektől én is agyfaszt kapok kivétel nélkül :)

croesus aka. the grinder 2012.07.26. 09:12:10

"De nekem korábban már volt kapcsolatom olyan nővel, aki minden szép és jót elmondott, örök szerelem stb. másnap pedig bejelenti, hogy talált jobbat, és vége a dalnak…"

Telitalálat. Ennyire kell komolyan venni a nők érzelgős dumáit :)

mütyür 2012.07.26. 09:13:03

@tértivevény: dettó. de az érintés kifejezetten kiborít. néha konkrétan rosszulleszek és ájulás környékez...hát igen, normális már sosem leszek:))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:14:44

@croesus: Helyesbítek. Bárkinek az érzelgős dumáit.

pretty kitty 2012.07.26. 09:15:42

@Szöszi25: "Ez nem teljesen átlagos dolog már a mai világban?"

Nem tudom h mennyile jatlagoz de jengem isz mindig bamulnak a nyuggelek :))))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.26. 09:16:09

@Bundabandi:

Szerintem nem fura, van akinek nincs igénye többre. Miért kellene defaultnak venni azt, hogy kell állandóra valaki? Ezt követeli meg a társadalom?

Papírsárkány 2012.07.26. 09:16:27

@croesus: @Nava...: és leginkább bárkinek a kapcsolat elején („miről beszél, még alig ismerjük egymást” szakasz) elhangzó érzelgős dumáit :)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:17:21

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: meg hát érted, mindenért nem lehet a kormányt szidni

nemkellex 2012.07.26. 09:18:36

Valaki szóljon már a Jóistenkének, hogy meg kéne magasítani a kerítést, mert már nem csak a hormontúltengéses kamaszok tudnak kijutni rajta, hanem minden más állatfaj is. :P

@mütyür: Szerintem ez normális. Én is utálom, ha idegenek, vagy viszonylag idegenek megérintenek. És nehezen viseltem, amikor tavaly egy kolléganő biztatott, hogy fogjam meg a 8hós pocakját, mert épp mozog benne a gyerek. Nem értem, mi közöm nekem ehhez. Őt mindenki lépten-nyomon pocisimizte. Hát én tömeggyilkos lettem volna a helyében, ő meg még kérte is... böááá...

cyd 2012.07.26. 09:18:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Mosmé'? Ha neki ez elég és 0 befektetéssel házhoz jön a pina miért ne folytassa? Elmondása szerint nem szerelmes. A Father-féle excel ebben a szituban nem igényel komoly képleteket és a tételek száma is kevés ergo egyértelműen a 'rentábilis' oldal felé tolja az egyenleget.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:19:21

@tértivevény: Így van. Ha mindjárt az elején az embert nyakonöntik érzelemmel, az menekülést válthat ki. De az se jó, ha a másik azt mondja, hogy ő érzelmileg nem hiszi, hogy nagyon bele tudna bonyolódni a dolgokba. Aztán későn derül ki, hogy igenis komolyabban gondolta. Szóval se ez, se az. Bonyolult az élet. "sóhajt"

MissX 2012.07.26. 09:20:00

egyszeru, mivel nem vagy szerelmes bele es csak egy futo kalandra vagytal, igy ne keresd tobbet. nem kell ezt tulkomplikalni.

Szöszi 28 2012.07.26. 09:20:20

@mütyür: Utálom, ha vadidegenek vagy számomra jelentéktelen emberek hozzámérnek. Ordítanék, hogy mi a faszér kell az intim szférámba belegyalogolni? De kétlem, hogy felfognák mi a baj azzal amit csinálnak :)

@tértivevény: Akkor elvonulok egy barlangba na! Te kötözködős, idegesítő dög :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:22:27

@nemkellex: Hú, én nagyon nehezen viselem azt is, ha valaki közelebb jön, mint az nekem kényelmes. Kicsit nagy a személyi terem. Azt meg, ha valaki hozzámér (idegenekről van szó :) ), azt különösen nehezen tudom elviselni. Ilyenkor jön elő a "megöllek" nézésem. Be szokott válni. :)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:22:29

@Nava...: Egyetértés. Nehéz eligazodni :)

@Szöszi25: Dehogy vonulsz el, hiszen nem tudnál nélkülem élni :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 09:22:53

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem azért, hanem, mert egyszer ő is lesz 80-90 éves, mikor tök jó lenne, ha valaki lenne mellette. Lehet sunázgatni agyba-főbe, de az ember azért társas lény. Mondjuk magamból indulok ki, számomra fura, hogy valakinek ennyi is elég és nincs igénye másra.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 09:25:02

@Bundabandi: Lehet, hogy szeretne, de amilyen nőt el tudna képzelni magának állandóra, ahhoz ő kevés. Másrészt egyértelműen leírja, hogy a nyomulás sem áll távol tőle. Ha összerakod a két tényt ( 1) nem túl magas a szintje 2) szeret nyomulni), egyből kiderül, hogy neki tökéletesen megfelel a sunáról sunára koncepció. A nők jelentős része ugyanis automatikusan határozottságot, életrevalóságot vizionál a bunkóság és a nyomulás mögé. Ezek a képzelt tulajdonságok még a hejjesség és a pénz hiányát is képesek kompenzálni... pár hétig. De ez a posztírónak nem probléma, ha eleve csak ekkora kifutást tervez egy-egy kalandnak.

Annak, hogy hány éves, milyen családi állapotú és mekkorákat kamuzó nőket dug, a csakszex szempontjából semmi jelentősége. Ott kizárólag a vonzalom és az akció minősége számít. Csak hát ebben a posztban elég hamar kiderül, hogy a vonzalom nem túl magas fokú: pont emiatt vagyunk kénytelenek feszegetni a szintek kérdését is.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:26:07

@tértivevény: Egyébként annyira nem. Csak annyit szabad mondani, amit komolyan is gondol az ember. Mondjuk akit nem ismerek, abba én nehezen vagyok szerelmes. Nálam általában 1 hónap a határ, elég nehéz túllépni, de azért néha sikerül. :)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:27:44

@Nava...: csak néhány ember meg nem tudja, mit gondol „komolyan”, mert egyáltalán nem gondolkodik :)

ketroot 2012.07.26. 09:28:59

Csináld fel, aztán dőlj hátra és kérj egy kávét.

mütyür 2012.07.26. 09:30:39

@Bundabandi: az mennyivel javít 80-90 évesen az életminőségemen, hogy félhülyén az Alzheimer-től van mellettem egy ugyanilyen félhülye Alzheimer-es?

ketroot 2012.07.26. 09:31:03

Ja és van egy szabad hely a péniszemen!

nemkellex 2012.07.26. 09:31:14

@Szöszi25: @Nava...: És ott vannak a bkv-zók, akik odasimulnak az emberhez. Juj. Csúcsidőben nehéz elhúzódni. A másik csoport meg a kollégák hada. Mindegyik azt hiszi, hogy ha megsimogatja a vállam, az nekem jó. Ezt különösen nyáron utálom, és egyszerűen hiába szólok rájuk. Nava, kéne az a megöllek nézés, mert nekem csak az igazán durva módszerek válnak be, és a múltkor is leszidott a főnök, hogy nem mondhatok olyan a főfőfőmuftinak, hogy "Uram, ha még egyszer vállon vereget, visszaütök." Pedig udvarias voltam, úgy kezdtem: uram...

Papírsárkány 2012.07.26. 09:31:31

@mütyür: kifelejtetted a "hót süket" részt:
- Kész a leves!
- Jól van na, én is utállak!

Niobe 2012.07.26. 09:32:57

@nemkellex: nem egyformák az emberek... én is utálom a tipitapit, még ismerősök jórészétől is. Ha valaki meg a babás pocimhoz akarna hozzáérni, lehetne számolnia némi bibivel a kezecskéjén.

nemkellex 2012.07.26. 09:33:28

@mütyür: annyival, hogy erről mindketten megfeledkeztek időnként! :D

mütyür 2012.07.26. 09:33:33

@tértivevény: natessék, véntrotyliként még főzzek is másra! pff :)

@nemkellex: és vannak a láthatatlan zsinóron rángatózó bkv-zők, akik rádtapadnak és ha arrébb evickélsz, jön veled. bbrrrr

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.26. 09:34:38

@mütyür:

Ja. Azok kurvára undorítók. Én tömeggyilkos arccal szoktam közlekedni, akkor eltakarodnak.

mütyür 2012.07.26. 09:35:00

@nemkellex: és 5percenként jöjjön rám a frász, hogy vmi idegen van a lakásban?:D

Papírsárkány 2012.07.26. 09:35:07

@mütyür: :)
vagy ez:

mámi lekever tatának egy fülest
tata: ezt miért kaptam?
mámi: mert 50 év alatt nem tudtam meg melletted, milyen a jó szex
pár perc csönd, tata gondolkodik, egyszer csak lekever egy irdatlan nagy pofont máminak
tata: HONNAN tudod te, milyen a jó szex!?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:35:08

@nemkellex: Tényleg udvarias voltál. :)
Nem csípem, ha valaki bizalmaskodik. Ne akard megtudni a nézésemet, mert az csak úgy nem megy, azt ki kell érdemelni. :)

Szöszi 28 2012.07.26. 09:35:17

@tértivevény: Így van! Nélküled semmit se ér az életem :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 09:37:07

@Father Justice ♋: Hát nem tudom.... mindig is utáltam a nyomulás pasikat. Azok soha nem kellettek. Életrevalóság, meg határozottság? Nem éppen ez jutott róluk az eszembe, inkább az, hogy én lennék a következő lyuk a golfpályán.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 09:39:20

@tértivevény: De jó neked, ha úgy tapasztaltad, hogy csak néhány... :)

Szöszi 28 2012.07.26. 09:40:28

@tértivevény: Manipulációban ja :D *szerelmesen pislog Tértire*

mütyür 2012.07.26. 09:41:31

@tértivevény: :DD közben csak elolvasta a cosmo-t, amit unoka náluk felejtett:)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:42:13

@Nava...: egyszerre mindig csak néhány :D

mütyür 2012.07.26. 09:43:08

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: az ilyenek menjenek birkapásztornak a legelőre, ott aztán bújhatnak kedvükre a nyájjal :/

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 09:45:55

@Bundabandi: Az egyszerűbb nők jelentős része attól még ezt vetíti beléjük. Az meg pont elég, bőséges halmazból tudnak válogatni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 09:45:56

@mütyür: Amit én elfelejtek, azt ő tudja! XD Meg ha szarul főzök, holnapra már nem emlékszik! És minden nap olyan, mintha mással lennél. :D

Amúgy meg szerintem elég szar egyedül megöregedni.

Papírsárkány 2012.07.26. 09:45:58

@mütyür: aúúúú, miért pont a cosmot? még a fürge ujjak horgolós/kötős magazinban is többet írnak a jó szexről :)

Niobe 2012.07.26. 09:46:57

@mütyür: azért dupla csatt jár! :)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:48:39

@Niobe: az meg a másik :)
ennyi idősen már lehetne elég esze, hogy nem nyúl veszélyes hulladékhoz! :)

mütyür 2012.07.26. 09:50:35

@Bundabandi: 80-90 évesen kb. már azt is elfelejted, te ki vagy. ne a mostani helyzetedből indulj ki, szellemben, testben épen. ennyi idősen (bár kétlem, bármelyikünk is megéli) azzal vagy egy nap elfoglalva, hogy a remegő kezeddel be tudod-e tenni aznap a fogaidat. jójó, tudom vannak szerencsés kivételek, de akkor is csak kivételek.
bár tény, elfogadom hogy vkinek ez a folyton-együttlevés létszükséglet, én baromi jól elvagyok magammal (is).

Niobe 2012.07.26. 09:51:30

@tértivevény: valaki sosem komolyodik meg, látod :)

mütyür 2012.07.26. 09:52:10

@Niobe: @tértivevény: és unokának nem jár a csatt?:)

Papírsárkány 2012.07.26. 09:53:50

@mütyür: hiába, két dolgos kéz... :)

@Niobe: ez nem komolyság, hanem józan ész kérdése! :)

Niobe 2012.07.26. 09:57:47

@mütyür: de, jó is, hogy mondod. Nehogy kimaradjon a nevelési útmutatásból :)

@tértivevény: a miiii? ;)

Caddy 2012.07.26. 09:59:27

Ez nem probléma, ez semmi, ez lófasz.
Nyilván férjjel fog nyaralgatni, meg élni meg minden.
Posztíró hajtsa tovább a csajokat és ne nyígjon egy 44 éves nő után.
Faszom már!

:)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 09:59:43

@mütyür: @Bundabandi: Ilyen kérdéseken felesleges agyalni, tekintve, hogy kb. 1% a valószínűsége, hogy a mi generációnk megéli a 80-at, és kb. 10% annak, hogy a 70-et.

És akkor még olyan apróságokról nem is beszélgettünk, hogy a társad elhunyhat 50 évesen, elhagyhat, vagy esetleg pont ő lehet az, aki gondozásra szorul élete végéig. Szóval első blikkre ijesztő lehet a "szar lesz egyedül megöregedni" szöveg, de jópár forgatókönyvet végiggondolva egyedül sem feltétlenül rosszabb. Sajnos.

Mindenképpen az öngondoskodásra kell törekedni, és arra, hogy minél hosszabb ideig legyen aktív, cselekvőképes, egészséges az ember. Egyetlen ember van, akire MMKK számíthatsz: te.

A másik pedig: csak azért együtt lenni valakivel, hogy legyen melletted valaki, az önzés netovábbja. A hűtőgéped megfelelő hőmérsékleten tartja a sörödet, az autód elvisz A pontból B-be, a "valakihez" pedig lehet szólni esténként, beszáll a rezsibe és megjavítja a redőnyt. Akik képesek pusztán ilyen megfontolásból összecuccolni, valójában csak egy funkcióhalmazt vesznek igénybe egymásból.

Ugyanezért tartom önzésnek (és hülyeségnek) a gyerekvállalást kizárólag azon az alapon, hogy legyen, aki öregkorodban gondoskodik rólad. Lehet, hogy 20 évesen dobbant nyugatra, aztán kapsz tőle 1 képeslapot évente, vagy csak egyetlen egyet, a következő szöveggel: "Viszlát, és kösz a halakat."

Papírsárkány 2012.07.26. 10:04:22

@Niobe: bocs, elfelejtettem, hogy nővel beszélek :)

mütyür 2012.07.26. 10:06:19

@Father Justice ♋: 100% egyetértés. az idézett mondatért meg külön :), kedvenc:))

szociológiatanárnőm mesélte, hogy Mo-n milyen nagy számban szegényednek el teljesen minimum alá az idős nők. ők élnek kb. 70 éves korukig, de a férfi mellőlük konkrétan kihal 50-60 évesen.

gyerekesek ezen érvétől mindig agyvérzést kapok.

Papírsárkány 2012.07.26. 10:07:57

@mütyür: Jóhát, hiszen MI MÁS oka lenne annak, hogy valaki gyereket vállaljon, minthogy idős korára legyen ingyen „babysitter”-e? Az egész csak egy jó befektetés!
:-)

Niobe 2012.07.26. 10:08:34

@tértivevény: hm. Asszem, a *csatt* ezennel célpontot vált... :D

m.gray 2012.07.26. 10:08:35

Poszter, te 37 évesen egy retardált 5 éves óvodás szintjén vagy érzelmek terén.
*Tovább olvas*

mütyür 2012.07.26. 10:09:32

@tértivevény: nyalván nem csak ezért vállalnak, de aki ezt elő tudja rángatni érvként, azt egyszerűen nem tudom komolyan venni és felhúzom a szemöldököm, kellene-e az illetőnek egyáltalán szaporodnia.

Papírsárkány 2012.07.26. 10:11:11

@Niobe: ennyire nem gáz, hogy nő vagy, azért még ne üsd magad :)

@mütyür: Jóhogy. A válasz pedig egy bazinagy NEM.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 10:13:34

@mütyür: Még ha csak szerepel az érvek között ez IS.. valahol a huszadik helyen. De én specifikusan azokról beszélek, akik _kizárólag_ ezért csinálnak gyereket. Más a helyzet olyan országokban, ahol nincs nyugdíj és akkora a csóróság, hogy az öngondoskodás lehetősége is kizárt (Kína), ezért érthető módon kerülnek előtérbe ilyen megfontolások. Persze az is szánalmas, de őket legalább valamilyen szinten meg lehet érteni.

Szöszi 28 2012.07.26. 10:14:54

@tértivevény: Tényleg :) És alig várom, hogy elvigyél egy Korfui nyaralásra :D

Manu Csávó 2012.07.26. 10:15:50

@Caddy:
Hajtaná ő, csak gyanítom nem sok sikerrel, különben nem fektetett volna meg egy nőt, aki rohadtul nem jön be neki. Rávitte a "szükség", gondolta átmenetileg az ínséges időkben ő is megteszi. Ráadásul kötetlen, és egy fokkal izgalmasabb mint a bal tenyér.

Csak most para van: ha a nő újra összejön a férjével, akkor ugrik az ajándéksuna, ha meg a nő folytatja a ragaszkodást, akkor neki kell menekülni. És megint egyedül marad mint az ujjam , miközben az a kellemes kora 30-as a pénzügyről még mindig nem veszi férfiszámba.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 10:16:57

@Father Justice ♋: Ki beszélt itt arról, hogy csak azért, hogy legyen valaki? Soha nem azért voltam valakivel, hogy ne legyek egyedül. Most te is magadból indultál ki? Pl.: nálam ez az opció fel sem merült. Valószínű ha erre mennék, akkor már elvetettem volna magam valakivel és szültem volna pár gyereket.

@mütyür: nekem szükségem van társra, fura számomra ha valakinek nincs. Nem mondom, hogy rossz, de nekem fura.

Niobe 2012.07.26. 10:17:49

@tértivevény: ennyi örömöm hadd legyen már, ha pasival beszélek, aki nem érti, neki szól a csatt :)

Namely 2012.07.26. 10:18:57

:D
"Tétlenségem egyik oka az volt, hogy a hölgy akkor nem volt számomra túl vonzó."
Helyesebben: akkor volt suna, úgyhogy nem voltam kiéhezve.

"Ez ma már nincs így, én is megszerettem őt, de közel sem annyira erőteljesen, mint ahogy ő engem."
Most is tudom, hogy gázos a férjezett picsa, de a szükség nagy úr!

"Úgy vágtunk bele, hogy én tudtam, hogy ő férjnél van"
Ezt úgy olvastam, hogy "Úgy vágtam bele."

"Szóval, egyre sűrűbben találkoztunk, sok félreérthetetlen utalást tett a szexre, sokszor kissé rámenősen "
Szóval ő jobban ki volt éhezve...

"Ő viszont szerelmes lett belém, ezt többször mondta is "
Ne vedd ilyen komolyan, gyökér!

"Előre nem tudok tervezni vele, hiszen van még egy férj is a képben, akit a nő szeret is, meg nem is, ez a viszony tisztázatlan számomra."
A megoldás a szendvics!!

"Egy nyaralás alatt bármi megeshet."
Pl hasmenés vagy napszúrás...

"Mielőtt elment, többször elmondta nekem, hogy mennyire szeret és alig várja, hogy megint találkozzunk"
Mielőtt elment.. höhöhö... nos igen... ekkor szoktak az emberek ilyet mondani. ;)

"Ezért nem szeretem az ilyen ömlengő dumákat"
"Nem mondom, jól is esett, amit mondott"
WTF

"Lehet, hogy itt kéne abbahagyni."
A posztot? Ja.

mütyür 2012.07.26. 10:20:16

@Bundabandi: :) nekem meg az a fura, amikor azt mondod, hogy neked szinte sosem volt olyan időszakod, amikor egyedül voltál, szinte folyamatosan volt/van vkid.

@Father Justice ♋: Kína, Vietnám teljesen más tészta, logikus, hogy nem az ő társadalmukat veszem alapnak.

Niobe 2012.07.26. 10:22:07

@tértivevény: ha a toleranciaszintemet kérdezed, az ma konkrétan negatív rekordot dönt :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 10:23:18

@Bundabandi: "Soha nem azért voltam valakivel, hogy ne legyek egyedül." + "..nekem szükségem van társra.."

Ezekből az következik: ha átmenetileg egyedül vagy, baromi gyorsan találsz egy olyan társat, aki minden szempontból megfelelő számodra. Ha ez tényleg így van, akkor vagy nagyon szerencsés vagy, vagy nagyon alacsonyan van a léc. Én inkább gyorsan az előbbire tippelek, nehogy a végén akkora paraszt legyek, hogy kiküldjék az FVM-et egy kis kutakodásra. :)

mütyür 2012.07.26. 10:23:27

@Niobe: nah miért? gondolj arra, hogy már ebből a kispéntekből is elszállt már jópár óra:)

Niobe 2012.07.26. 10:25:02

@mütyür: jól beszélsz, ennek örülés van :)
De azért még sok van hátra is. Hozhattam volna infúziós állványt, kávéval...

mütyür 2012.07.26. 10:26:03

@Niobe: igyál inkább teát, tovább tart ébren, mint a KV

Niobe 2012.07.26. 10:29:02

@mütyür: megvolt, köszi :) Jobb is. Meg egy kis Guano Apes a fülembe, és egyből jobb a kedv :)

@tértivevény: engem? :)

Memories (törölt) 2012.07.26. 10:29:42

Ha csak dugásra kell a nő, akkor mégis miért agyalsz azon, hogy mi lesz, ha hazajön és azon, hogy miért a férjével megy nyaralni? Te akarsz vele nyaralni menni? Én már látom, hogy nem megy neked ez a csak dugunk játék.

Papírsárkány 2012.07.26. 10:30:06

@Niobe: úgy értem "mmint aki számít :)" :P

@Szöszi25: meggyőztél.

mütyür 2012.07.26. 10:31:04

@Niobe: én dühömben, hogy már megint fel kellett kelni, végig Prodigy-t hallgattam munkábajövet. most béke van meg boldogság:)

Niobe 2012.07.26. 10:32:11

@mütyür: hihi, előbb én is velük szemeztem alternatívaként :) A Spitfire-t lehet be is tolom mindjárt...

Szöszi 28 2012.07.26. 10:32:56

@tértivevény: Ennyi :D Jövőhéttől ráérek :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 10:36:08

@mütyür: @Father Justice ♋: Az exem előtt volt kb. egy év, amikor nem volt senkim. Akkor nem is kerestem, csak 20 éves voltam. Most meg tényleg szerencsém volt, mert a szakítás után egyből lett a mostani, amire nem is számítottam. És nem kompromisszumból vagyunk együtt, különben nem utaznánk majd' 200 km-t, hogy lássuk egymást.

Az, hogy szükségem van társra, nem azt jelenti, hogy bárki lehet, csak legyen valaki. Viszont nem is vagyok az a típus, aki az első problémánál elmenekül.

mütyür 2012.07.26. 10:41:27

@Bundabandi: az a szám Pendulum-változatban a legjobb. de toljatok Omen-t is :)

mütyür 2012.07.26. 10:43:46

@Bundabandi: és jólérezted magad abban a majdnem 1 évben, vagy nyűglődtél?

pf, én is 2 órát utazom kollégához, számít bármit is? lehet, csak ki vagyunk éhezve :P :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 10:52:20

@mütyür: Az előző szakítás után nem nagyon kellett senki, elvoltam. De azért 20 évesen máshogy éltem meg, mint most. :D

Nutshell 2012.07.26. 10:53:19

Nem értem, miért vacilálsz. Nem szereted, egy rakat ellenérved van ellene, szóval ennyi. Hazajön, szakítotok vele és kész. Ennnyyyiiii.

Papírsárkány 2012.07.26. 10:55:15

@Szöszi25: Ó nem, ma van az indulás. De akkor majd keresek valaki mást, aki tényleg elhivatott :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 10:56:50

@Memories: Szerintem nem azért agyal azon, hogy miért a férjével ment nyaralni a nő, mert szívesebben nyaralna vele ő. Inkább a nő és a férje közötti helyzet elemzése szempontjából közelíti meg a kérdést, mert tudni akarja, mire számítson egy esetleges lebukás esetén.

Azt én sem értem, mi a meglepő abban, hogy együtt mennek nyaralni a házastársak, főleg ha a pénzespasee el tudja vinni a nőt olyan helyekre, amilyeneket a posztíró még csak fényképen látott.

De ez neki csak jó, mert így teljesen biztos lehet abban, hogy a nő nem akar majd ráakaszkodni később. Egy 44 éves nő elvétve még lehet annyira naiv, hogy szerelmet hazudjon magának a felhőtlen, lelkifurdalás-mentes szexért, de az anyagi tutit biztosan nem fogja feláldozni a vadszex oltárán.

Szöszi 28 2012.07.26. 10:59:49

@tértivevény: Mehetünk, megoldottam a dolgot :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 11:02:45

@mütyür: Mert miután 10 évet voltam együtt minden nap az exxel, már sokkal nehezebben viseltem, hogy egyedül vagyok, mint anno 20 évesen.

Papírsárkány 2012.07.26. 11:03:24

@Szöszi25: sajnálom, 2 perc volt a szintidő, neked meg 4,5 percig tartott... ez megengedhetetlen
majd talán legközelebb

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 11:04:54

@Bundabandi: Látod, vaskosan benne van a megszokás is a rendszerben. Nem kell automatikusan nyominak nézni azokat, akiknek az egyedüllét a default.

Papírsárkány 2012.07.26. 11:05:12

@Szöszi25: igen, ez kerül majd a vizsgalapodra... talán jövőre nagyobb szerencséd lesz :)

Madpapa 2012.07.26. 11:06:04

"Tétlenségem egyik oka az volt, hogy a hölgy akkor nem volt számomra túl vonzó."

De az idő előrehaladtával, mikor már jó ideje nem akadt 'hal' a horogra, ( pedig azért te ugye szoktál nyomulni ), bizony ha nincs ló, jó a szamár is elven azért ráfanyalodtál. Mert hát ugye a nyomulás önmagában nem garantálja hogy sikered is van. Nyomulsz, nyomulsz, de lássuk be nem sok eredménnyel.
Nincs azzal sok gond, hogy elment a férjével nyaralni. Hazaérve, hidd el megint rád fog mászni. Te a tűz vagy neki, ami már otthon biza kihunyt.
Ha ez neked megfelel, kezelgesd csak a mamát ;-)
Bármennyire is próbálod itt magad mint extra kan beállítani magad, lássuk be, nos ez messzi van a valóságtól mint Makó Jeruzsálemtől.

mütyür 2012.07.26. 11:09:30

@Bundabandi: vagy pont örülhetnél, hogy csinálhatsz amit akarsz én nem lóg folyton vki a nyakadon:) hiányozhat egy bizonyos vki, hogy veled legyen, de úgy önmagában az hogy "megszoktam, hogy van mellettem vki"... hmmm...

Szöszi 28 2012.07.26. 11:29:55

@tértivevény: Jó, figyi, nem szégyen az, ha nincs pénzed egy Korfui útra. Jó lesz egy kis wellnesselés is belföldön :D

Kytia 2012.07.26. 11:46:46

"Ha a szerelmi vallomások túlságosan özönlenek… ott valami bűzlik szerintem."

Na, ezt rendkívül jól látod.

Nekem csak az nem jön át, hogy ezt TE tényleg akarod-e. Merhogy kérdés itt neked a nő, meg a férje reakciója, meg minden ilyesmi, de közben az érzelmeidről csak annyi derül ki, hogy zavar téged, hogy (állítólag) beléd szeretett.
Azt jól értem, hogy válás nincs a képben, max szerető státusz? Ha élvezed, csináld tovább (bár nem tűnik úgy, hogy élvezed), egyáltalán nem mindig derülnek ki ezek, és ma már a lesötétített autók, meg a párbajok sem jellemzőek, max egy kis sírás otthon, vagy ha igazán tökösnek akarja érezni magát a fickó, akkor majd lekever egyet az asszonynak, míg az alszik.:D

Hurri Kán 2012.07.26. 11:57:19

El kellett volna menni a nyaralásra harmadiknak, egyből elválik a szar a májtól. :D

Kytia 2012.07.26. 12:01:47

@gyvy: Ezt elkövette egy általam ismert szerető státuszú nő (inkább kislány). Azt hitte, ő már annyira tagja a családnak, hogy betoppanhat a családi nyaralásra. Pofán lett vágva.:)

Hurri Kán 2012.07.26. 12:03:46

@Kytia:
Legalább tiszta víz került a pohárba. :)

tőzegmalac 2012.07.26. 12:05:13

@Szöszi25: a 'bi' nem perspektíva? :)

Szöszi 28 2012.07.26. 12:07:45

@trófea nyúl: Hát már körbe jártuk a kérdést és az a megoldás, ha elvonulok egy barlangba egyedül :D

mütyür 2012.07.26. 12:08:35

@Kytia: én volt ismerősöm azt mesélte, hogy kedves férjura összeállt a titkárnőjével, de a családtól nem akart elköltözni, ő szerette volna a kétlaki életet és felvette, hogy milyen jó lenne, ha a családi nyaralásra (2 gyerek, gimis/kis ált.iskolás) jönne a szeretője is...

Niobe 2012.07.26. 12:10:35

@mütyür: pofán lett-e baszva? :)

Hm, kezdek éhes lenni, épp időben. :)

Papírsárkány 2012.07.26. 12:12:19

@Szöszi25: jaj ne vergődj már ennyire, mert még a végén megsajnállak :)
legközelebb talán menni fog ;-)

mütyür 2012.07.26. 12:14:21

@Niobe: nem, a nő friss-sebesként kb. az őrület határán volt. gimis szerelem férjből ekkora fasz lett. nem bírta felfogni... a történet utóéletét nem tudom, én csak a kisfiút korrepetáltam (aki egy szuper kis kölök volt, okos, értelmes, eleven, színötös nem magolással, de a történet kipattanása után ingerültté, dekoncentrálttá vált és természetesen a jegyei is zuhantak... nagyon sajnáltam :( )

Niobe 2012.07.26. 12:16:27

@mütyür: ezt mondom mindig, a francos életbe: a gyerek szívja meg... miért nem fogja fel ezt sok szülő???
Komolyan röhej, mekkora egomán faszok egyesek, hogy a saját gyerekükre nem gondolnak... megcsinálni azt, igen, félrekúrni, azt igen, de felelősséggel gondoskodni valakiről, akit ő hívott életre... na azt nehogymár.
Kajak felidegesítenek az ilyen emberek.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.26. 12:19:21

@Niobe: minden ember ilyen így vagy úgy. az egy két kivétel azért kell, hogy erősítse a szabályt.

Szöszi 28 2012.07.26. 12:19:41

@mütyür: Na az ilyet a saját beleivel lógatnám ki a Margit hídra, a farkát amit lenyisszantok, pedig a homlokára szögezném, mindezt elrettentő példaként azoknak a férfiaknak akik ilyesmire csak gondolni mernek! Azidióták!

Niobe 2012.07.26. 12:21:03

@hasznavehetetlen régensherceg: tudom, persze. Azt sem merem kijelenteni, hogy én jobb leszek szülőnek, egy a biztos, hogy minden tőlem telhetőt megteszek, hogy ha bármi gázgéza van, ne a csemetén csattanjon.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.26. 12:24:06

@Szöszi25: jó lenne a nőkkel együtt akik hasonszőrűek. akkor már rég kihalhatott volna ez az evolúciós tévedés ..

Papírsárkány 2012.07.26. 12:24:12

@Szöszi25: most miért, hiszen szinte már családtag :)

mütyür 2012.07.26. 12:25:19

@Niobe: nehéz. a sztori pasija úgy gondolta, a gyerekek nem fognak sérülni, ha nem elköltözik, hanem itt is ott is él. ergo még azt is mondhatnám, hogy megvolt a "jószándék". de így is sérül a gyerek, hiszen egy pici 7-8 évesnek hogy magyarázod el ezt a szituációt? leginkább sehogy, ergo nem mondasz inkább semmit, próbálsz "sunnyogni", de sajnos a gyerek antennái nagyon érzékenyek és mindent azonnal megéreznek :(

Niobe 2012.07.26. 12:28:26

@mütyür: az szerintem rosszabb, mert azt abszolút nem értik :(
Meg látják, hogy anyu ideges, sír, feszült, és nem értik. És bizony a kicsi gyerek könnyen magára veszi, hogy biztosan vele van a baj... ezért undorító az ilyen könnyelműsködés...

tőzegmalac 2012.07.26. 12:30:46

@Szöszi25: barlangfürdő? :D csak aztán nehogy utánad menjek :)

mütyür 2012.07.26. 12:31:36

@Niobe: hát igen. de jelen esetben a 40-es férj és apuka kapuzárási pánikja és hogy egy 20évest sunázhasson, fontosabb volt.
próbálok hinni abban, hogy az ilyen történetek csak a kivételek

Papírsárkány 2012.07.26. 12:32:08

@mütyür: szerintem egy 7-8 éves gyereknek is el lehet magyarázni, hogy Anyu és Apu nagyon szeretik egymást és téged, de már nem úgy, és ezért...
(jó nyilván ehhez érteni kell a gyerekekhez, hogy az ő nyelvükön tudd elmondani, de képesek felfogni/elfogadni ezeket a dolgokat, és jobb, mintha sunnyognának előttük)

Szöszi 28 2012.07.26. 12:32:10

@hasznavehetetlen régensherceg: Persze, az ilyen nőkre ugyanúgy hasonló büntetést mérnék.

tőzegmalac 2012.07.26. 12:32:39

@Bundabandi: hajjajajj :( és te ezért egész héten nélkülözöl? most akkor van-e szükség rá vagy nincs?

Niobe 2012.07.26. 12:33:27

@mütyür: hinni én is sok mindent szeretnék, csak tudom, hogy a világ közel sem úgy működik. Bár, talán tényleg ezek a kivételek.

Szöszi 28 2012.07.26. 12:38:08

@tértivevény: Nem vicces...Számomra legalábbis. Apa azzal a nővel lépett le, mikor 8 éves voltam, aki anya legjobb barátnője volt és 3 évig minden nyarat és hétvégét együtt töltöttünk vele meg a férjével és a kölykeivel.

Niobe 2012.07.26. 12:51:12

@mütyür: pfff. Pont most folyik egy ilyen a melóhelyemen is, próbálunk összefogni és menteni a menthetőt. Dürrögő kan próbál cserkészni... nem engem, rólam lepattanna, sajnos pont kissé tehetetlenebb áldozatot akarna elejteni. Nem hagyjuk.

mütyür 2012.07.26. 12:54:13

@Niobe: hajrá!:) nálunk is volt/van ilyen...

Papírsárkány 2012.07.26. 12:54:14

@Szöszi25: blog címe
egyébként meg, gyanítom több ember szülei váltak el, mint nem, így mindenkinek vannak ilyen témával kapcsolatos tapasztalatai, és hát egyszer hopp, máskor kopp
(az igaz, hogy ezeket a dolgokat lehet értelmesen kezelni, meg lehet idióta köcsög módjára is)

Kytia 2012.07.26. 12:54:17

@mütyür: Simán.:D Mondjuk az is szép kis társaság lehet, ahol jön a Különmucuska, meg a Különjenőke a családdal nyaralni. Kisorsolják, ki foglalkozzon a gyerekkel.:D

Papírsárkány 2012.07.26. 12:55:18

@Niobe: kik vagytok ti, hogy "ne hagyjátok" ? nem felnőtt ember mindkét fél? :)

Papírsárkány 2012.07.26. 12:58:37

@Kytia: @mütyür:
Kovács és Kovácsné ülnek az asztalnál az étteremben, egyszer csak Kovács így szól:
- Nézd, drágám, az a fiatal nő ott a szeretőm.
- Hogy micsoda? Hogy merészeled? Azonnal elválunk!
- Rendben, drágám. De ne felejtsd el, hogy akkor ugrik a bunda, a kocsi, a lakás, a nyaraló...
Kovácsné hallgat, majd kisvártatva megszólal:
- Nézd, az ott a Szabóék szeretője. A miénk szebb, nem?

Papírsárkány 2012.07.26. 13:01:11

@mütyür: megvolt a választás az önbecsülés és a jólét közül :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 13:03:40

@mütyür: A 'kivétel' nem a megfelelő szó ide. Inkább fogalmazzunk úgy, hogy ezek a történetek a ritkábbak. De nem azért, mert az emberek többsége annyira jellemes, hanem mert kevés 40 éves férfi van abban a helyzetben, hogy lazán beújítson egy minőségi, ropiseggű 20 éves sunát állandóra, ha a szaporodás feladatát már letudta, és nem minden dizni otthon. Ha a többségük megtehetné, egyből megfordulnának az arányok.

cyd 2012.07.26. 13:08:00

@Father Justice ♋: Az a fránya pénz, illetve annak hiánya az egyik fő visszatartó erő. Tényleg! Akor a válságot tekinthetjük családösszetartó hatásúnak?

Kytia 2012.07.26. 13:08:45

@tértivevény:
Neköm ez a kedvenc.:D

Férj a feleségnek: "Drágám, észrevetted, hogy már két hónapja nem szexeltünk?"
Feleség: "Te."

tőzegmalac 2012.07.26. 13:09:51

@Niobe: A pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve

Papírsárkány 2012.07.26. 13:10:57

@Kytia: mint a faszi a jósnőnél?

- Önnek 3 gyereke van.
- Azt maga csak hiszi, nekem 5 gyerekem van
- Azt maga csak hiszi.

Kytia 2012.07.26. 13:14:37

@mütyür: Szerintem nem a szituációtól sérül a gyerek, mert azt még fel is foghatja, inkább anyu lassú tönkremenetelére megy rá a gyerek egészsége is.

@Father Justice ♋: A lényeg amúgy a "nem minden dizni otthon"-on van. Egyéként szerintem a lelépés a fiatalabbal csak egy tünete a fosszar kapcsolatoknak, van amikor nem történik meg ilyesmi, oszt mégse ér semmit az egész. Kb a kapcsolatok 95%-ánál.

mütyür 2012.07.26. 13:15:02

@Father Justice ♋: hát akkor csak gratulálni tudok a férfiegyedeknek :/

Kytia 2012.07.26. 13:17:21

@tértivevény: Inkább mondjuk úgy, hogy a hölgy felismerte végre a férje VALÓDI értékeit.:)

mütyür 2012.07.26. 13:17:29

@Kytia: mivel a férj alapból keveset volt otthon, a kisfiú egyértelműen attól sérült, mert látta/érezte, hogy anyuval vmi nincs rendben. egy 7-8 éves nem tud azzal a szituációval mit kezdeni, hogy "apu most máshol lakik, mert mást szeret". ebből szted a gyerek mit gondol? akinek elvileg elsődleges joga van a szüleihez?

Papírsárkány 2012.07.26. 13:19:14

@Kytia: vagy a klasszikus

Házasság után az ifjú férj:

- Drágám, ideje, hogy tisztázzuk az alapvető szabályokat. Elvárom, hogy este 6kor mindig ott várjon az asztalon a vacsora, ha itthon vagy, ha nem. Kedden és csütörtökön este Pistáékkal focizunk fél8-tól 10ig. Hétfőn és szerdán Józsiéknál van briddzs-party 7-től 9ig. Pénteken este 7-re a klubba megyek. Minden világos?
- Persze drágám, és el is fogadom. Nekem csak egyetlen szabályom van. Este nyolckor itt minden este szex lesz. Ha itthon vagy, ha nem.

Papírsárkány 2012.07.26. 13:20:48

@Kytia: és ez NYILVÁN csak akkor és ott következett be :)
inkább az volt, hogy felismerte, hogy változtak a játékszabályok, és mostantól a már annyira nem csinos pofija nem elég, hogy ezeket megtartsa :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 13:24:07

@cyd: Majdnem. Egy alapesetben szétesőben lévő családot a szó érdemi értelmében (érzelmileg, emberileg) szerintem a válság sem tud összetartani. Legfeljebb huzamosabb ideig kényszeríti egy fedél alá azokat az embereket, akiknek a megváltozott körülményeik miatt külön-külön nem háromszor, hanem tízszer lenne rosszabb, mint együtt. Magyarul nem család-, hanem ÉRDEKösszetartó erővel bír, aminek mellékes következményeként továbbra is egy élettérben maradnak a családtagok.

Egy olyan családnak, ahol emberileg jól működnek a dolgok, nem összetartó erő, hanem próbatétel a válság. Amit jó esetben ki is állnak.

Papírsárkány 2012.07.26. 13:26:25

@hasznavehetetlen régensherceg: bocs, replace "házasság" with "esküvő" nah :))

Niobe 2012.07.26. 13:31:35

@trófea nyúl: @tértivevény: A dürrögő főnök, a kiszemelt alkalmazott, akinek 5 hónapja kiküldetésben van a férje. Figyelemnek és kedveskedésnek indult, de most már csúnya nyomulás van, amitől a nő szemmel láthatóan meg van rettenve. Nyilván nem szólunk bele ha lerendezi, de ez még nem történt meg.

Papírsárkány 2012.07.26. 13:33:13

@Niobe: najó, így mindjárt más a leányzó fekvése... (mmint főleg/pláne , ha visszaél a státuszával a manus, stb)

indapass90210 2012.07.26. 13:33:44

@tértivevény: "Nekem csak egyetlen szabályom van. Este nyolckor itt minden este szex lesz. Ha itthon vagy, ha nem."

Nyehehehehehererere

indapass90210 2012.07.26. 13:34:57

Azt, hogy pina, írta már valaki?

cyd 2012.07.26. 13:37:15

@Father Justice ♋: Jogos a pontosítás. Az meg más kérdés szerencsétlen kisklapecok szempontjából, hogy az ilyen anyu-apu érdekszövetségében ugyanúgy tönkremennek lelkileg.

Niobe 2012.07.26. 13:38:36

@tértivevény: Hidd el, nem tolnánk bele az orrunkat, ha sima lámúr alakulgatna ;)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 13:39:14

@tértivevény: @Kytia: @mütyür: Van ennél komolyabb vicc is, ami még komolyabb és még viccesebb attól, hogy igaz. Az az 50 körüli, alacsony, pocakos, (és vélhetően impotens) üzletember, aki nyaralni is hármasban megy a fiatal feleségével és annak hasonló korú szeretőjével. Így mutatja be őket mindenkinek: "Ez itt a feleségem.. ez pedig a faszom."

Papírsárkány 2012.07.26. 13:39:26

@Niobe: najó, de csak most az egyszer

Madpapa 2012.07.26. 13:41:50

@mütyür: @cyd: mert hát ugye mindig csak az a fránya farok kandikál hol erre, hol arra...

mütyür 2012.07.26. 13:42:36

@Madpapa: ajjjmár, ki mondott ilyet?

tőzegmalac 2012.07.26. 13:42:41

@Niobe: vidd el te és nincs probléma ;)

Madpapa 2012.07.26. 13:44:50

@mütyür: a 'hölgykoszorú' reakciójából ez jött le :-)

Madpapa 2012.07.26. 13:45:29

@cyd: téves, @Niobe: akart lenni :-)

Niobe 2012.07.26. 13:45:47

@trófea nyúl: Köszi, én menthetetlenül szerelmes vagyok :$ Nem a kollégába.

mütyür 2012.07.26. 13:46:26

@Madpapa: nincs példám arra, hogy csaj csalta volna meg a férjet és/vagy hagyta volna el a családját.

Niobe 2012.07.26. 13:47:20

@Madpapa: Itt ebben a konkrét esetben egyébként tényleg. ;)

Papírsárkány 2012.07.26. 13:47:35

@mütyür: ugye ezzel nem azt mondod, hogy "és ezért nem is történt ilyen soha"?

Kytia 2012.07.26. 13:47:52

@tértivevény: Én még ennyi szabályszerűséget sem látok ezekben a sztorikban. Tökmindegy a csinos pofi, a játékszabályok, meg a mittóménmik. Ezeket mi így kijelenthetjük, a dolgok meg aztán majd történnek, ahogy nekik tetszik.:)
De mondjuk a viccben a férj is elég realisztikusan pozicionálja magát.:D Nem véletlen, milyen eszközökkel próbálja maradásra bírni az asszonyt.:D

@Father Justice ♋: Ez se rossz.:DDD

Madpapa 2012.07.26. 13:49:54

@Niobe: dehogy. a pasi kompromisszumkész volt :-)

@mütyür: neked, de valahogy azt gondolom az sem ritka eset

Kytia 2012.07.26. 13:50:44

Egyébként tudjátok, mi aq legszomorúbb a 40 éves faszi - 20 éves lány kombóban? Hogy valójában TÉNYLEG egy szinten vannak.

mütyür 2012.07.26. 13:50:50

@tértivevény: nemnem, dehogy! csak azért írtam, hogy indokoljam, miért férfi csalt példát hoztam:)

Papírsárkány 2012.07.26. 13:51:15

@Kytia: Egyetértés. Az élet nagyon cifra tud lenni...
(és jah a faszit se akarom felmagasztalni - bár mondhatnám, hogy "csak pontosan tudja, mivel tudja sakkban tartani a nőt" :P :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.26. 13:52:04

ilyet ír a fülöp szigeteki ismim a falára: "i HATE Friday :("

ott a péntek hétfőre esik?

Madpapa 2012.07.26. 13:52:22

@Kytia: rossz következtetés. A lényeg, hogy negyvenévesen egy ropiseggű 20 éves csajt ékel. Na de ezt te mint nő, nagyon másként látod...

Papírsárkány 2012.07.26. 13:52:41

@Kytia: persze, mert a csajok korán érnek, és bazigyorsan megvénasszonyosodnak :P

Papírsárkány 2012.07.26. 13:54:49

@hasznavehetetlen régensherceg: ezeknél a fejjel-lefele népeknél sose tudhassa az ember...

Kytia 2012.07.26. 13:54:53

@tértivevény: Hát, de miért azzal tudja? Miért nem sziporkázó poénjait, gyengéd érintéseit, vagy méteres falloszát dobja be aduásznak?:DD Azok tán nem hiányoznának senkinek?:DD

Niobe 2012.07.26. 13:54:57

@Madpapa: Fura, én ismerek ropiseggű negyvenest is... Jobban néz ki, mint sok húszéves...

Papírsárkány 2012.07.26. 13:56:24

@Kytia: ennek a nőnek ezek szerint nem :)
(b opció, hogy egyik sincs neki :) )

Madpapa 2012.07.26. 13:56:57

@Niobe: persze. A fehér holló is létezik, csak még kevesen látták...

Kytia 2012.07.26. 13:58:29

@Madpapa: Én azt tudom, hogy volt nekem is ilyen esetem és szomorú volt tapasztalni, mennyire kinőttem 3-4 év alatt azt a fickót, akire korábban még úúúúúgy fel tudtam nézni. Aztán meg szomorú volt látni, hogy a következő húszéves ugyanezen ment át a szemem láttára. Ja, és nem a megöregedésről beszélek. Inkább intellektuális értelemben értettem.

@tértivevény: Már aki, de persze van ebben is igazság.:)

Kytia 2012.07.26. 14:00:22

@Niobe: Nálunk itthon nagyon összeesnek a nők 40 körül már. Az amcsiknál tök más. Akárkik idejönnek hozzánk, a pasik folyton velük akarnak fényképezkedni. Kurvajól néznek ki! Ja, és nincsenek műtve, meg botoxolva, nem tudom, hogy csinálják.:S

Papírsárkány 2012.07.26. 14:01:41

@Kytia: Asszem Bill Maher fogalmazta ezt meg találóan egyébként.
"Y'know, every time in America some guy gets caught cheating, every media outlet does the same story: "Why Do Men Cheat?" Oh, take a wild fucking guess, would you? I think you're over-thinking this. They're not looking for fantasy, they're looking for...sex. That's it! They want sex. And not just sex; they want new sex. The way women want new shoes. Right? You have shoes, they're perfectly good shoes, you don't want those shoes, you want new shoes."

mütyür 2012.07.26. 14:02:04

@Kytia: pl. törődnek magukkal és a testükkel? bár én pont nem hoznám fel példának az amcsikat:)

Madpapa 2012.07.26. 14:03:08

@Kytia: itt az a baj, hogy a történet ugye nem az intellektusról fog szólni. Pusztán zsigeri dolgokról. A huszonéves kislány pont azt a szerepet tölti be mint bármilyen más használati tárgy. A pasi használja míg jó, vadszex, lehet villogni vele a haverok előtt.
Semmi több.

mütyür 2012.07.26. 14:04:47

@tértivevény: azért cuki egy emberi lényt egy pár cipőhöz hasonlítani. ha veszek egy új cipőt, megsértek/megbántok egy másik pár cipőt? uttyankérem.

Madpapa 2012.07.26. 14:06:00

@mütyür: fogalmazzuk másként, Szeretem a bablevest, de attól minden nap azt enni? :-)) Csak a kekeckedés kedvéért :-DD

Papírsárkány 2012.07.26. 14:06:20

@mütyür: látom vetted a lényegét :)
(nem a cipőt hasonlítja az emberi lényhez, hanem a nők új cipő iránti irracionális vágyát a férfiak új szex iránti irracionális vágyához)

mütyür 2012.07.26. 14:06:52

@Madpapa: csináld 20évesen, azt mondom OK. csináld 40-50 évesen, családdal, gyerekekkel. ne vicceljünk már! ha ezt az életet akarja vki élni, hogy folyton új, menő bigére hajt, akkor használjon gumit!

éhes vagyok, ti meg még fel is bosszantotok.

Kytia 2012.07.26. 14:08:47

@tértivevény: Nem teljesen pontos.:)

"they want new sex. The way women want new shoes."

Valójában: "The way women want new sex." :))

Egyébként pont fordítva látom a valóságban. A pasik még a feleségüket is képesek lennének megdugni x év után is, az asszony meg már ott van, hogy bárkivel, csak vele ne... Állítólag tudományos magyarázata is van, vagymi.

De nem is erről beszélünk, hanem amikor konkrétan összeköti az életét a negyvenes a húszévessel. Merugye egy keféléshez még nem kell otthagyni egy családot. Legrosszabb esetben is elég egy kis aprópénz.:)

@mütyür: Én csak azokat tudom, akiket ismerek. Nemtóm, milyen az átlagamcsi, de akikkel találkozom, azok elképsztőek tudnak lenni. Pasik is. 45-55 körül még simán olyanok, mint egy magyar 30-as.

Kytia 2012.07.26. 14:10:42

@Madpapa: De mondom, hogy nem erről beszélek, hanem amikor ténylegesen kapcsolatba kezdenek. Nem az egyszeri, netán többszöri dugásról. Haverok előtt is ciki 40 évesen 20 évessel járni. Megdugni esetleg menő (bár társasága válogatja), de inkább sajnálkoznak azokon, akik x évesen sem tudnak összehozni egy komoly nőt, meg egy normális kapcsolatot.

cyd 2012.07.26. 14:11:59

@hasznavehetetlen régensherceg: Vájjávájjá'! Egy lépést vissza. Ott már péntek lenne?

Papírsárkány 2012.07.26. 14:12:12

@Kytia: Heh. Üdítő látni amiket írsz :)

Gondolom az lehet benne, hogy lélekben megfiatalodnak tőle (abba most inkább ne menjünk bele, hogy ez mennyire érzés és mennyire valóság, vagy mennyire menő / szánalmas).
Meg hát az is lehet, hogy :
- asszonnyal már nem stimmelnek a dolgok
- másik hasonló korabeli egyedülálló nőnél simán meglehetnek ugyanezek a meglévő gondok
- keres egy "friss" példányt, akiben még nincs benne 20 év házasság minden negatív hatása

Nagyon sarkítok/egyszerűsítek, csak érzésre írom, remélem érthető, miről beszélek.

(És nem azt mondom, hogy hú milyen menő dolog ez, de annál lehet, hogy jobb, hogy együtt maradnak és keserítik tovább egymás életét pl. - már akkor is jobb a dolog, ha legalább egyikük talál boldogságot a másik nélkül, hát még ha mindkettő)

Niobe 2012.07.26. 14:16:33

@Madpapa: Hozzáteszem: ő sem magyar ;)
@Kytia: Amcsiban is csak egy bizonyos réteg teheti meg, hogy törődik magával. Tény, létszámra többen vannak, mint Mo-on.

Madpapa 2012.07.26. 14:16:55

@Kytia: :-) hááát, ha a prioritás a haverok szemében a család, akkor persze igaz amit mondasz. De kimondatlanul, meg rágják a kefét mérgükben, hogy ez a köcsög egy milyen jó és fiatal nőt kezelget. Legyünk reálisak, mert valójában ezt gondolják. Persze képmutatózni azt lehet.

tőzegmalac 2012.07.26. 14:18:32

@Niobe: is???
csak olyat ismerek :))

Madpapa 2012.07.26. 14:20:12

@Niobe: annak a más nációnak sem jobb a génállománya mint a magyaré. Tehát nem azért néz ki jobban mert nem magyar. Ja a körülményei mások és nem kell a svájci frank alapú kölcsön kifizetéséért a keresztre feszülnie?

Kytia 2012.07.26. 14:25:28

@tértivevény: Na jó, a megfiatalodás, vagy inkább a tudat, hogy még ő is kell egy fiatalnak, az jó lehet benne, persze.
Értem amúgy, jókat írsz. Nyilván van csomó verzió. Amúgy az elvénasszonyodás is igaz, ezért is gondolom én, hogy egy jó kapcsolatban kell némi korkülönbség, különben hosszú távon nagyon elmásznak az arányok. Sok egykorú párt látok, ahol a gyerek is kicsit megnyúzta az asszonyt, meg ugye gyorsabban és csúnyábban is öregszik és az úgy már nem szép látvány, főleg amikor a srác még 40 évesen is kölyökképű. Én egy 5-10 évre szoktam szavazni, bár még sose jött be, mert ott meg már más gondok vannak.

cyd 2012.07.26. 14:25:45

@hasznavehetetlen régensherceg: Naazé'! Szóval csak előre hisztizik a medve bőrére. Ehh... filippínók.

Kytia 2012.07.26. 14:28:47

@Niobe: Jaja, sanszos, hogy én inkább azokat látom. A slepp nem gyakran látogat Mo-ra.:)

@Madpapa: Na most, hogy valójában mit gondolnak, azt engedjük már meg nekik elmondani, ha úgy adódik.:DD Nekem 30-as barátok vannak, ott még nem jöttek divatba a húszéves ribik, általában komolytalan gyereknek vannak nézve. Később lehet, hogy ez változik. Ahogy fogy a fiatalság, úgy értékelődik fel az emberben.:)

Niobe 2012.07.26. 14:30:25

@Madpapa: kissé túlzol, de jobb ma egy veréb, mintha túlzok... :D
Akinek nem kell hiteleken, rossz párkapcsolatban, rossz munkakörülmények között (vagy ezek bármely kombinációjában) tengődnie, az megengedheti magának, hogy jól nézzen ki, bármely náció gyermeke legyen is. Ez igaz.
Magyar viszonylatban én annyit hozzátennék, hogy valahogy az emberek önmagukkal szemben támasztott elvárása mintha nem lenne, finoman szólva, elég magas.
Tisztelet a kivételnek persze.

Niobe 2012.07.26. 14:31:19

@Kytia: nyilván nem Bronx gettónegyede fog delegációba jönni :D

Kytia 2012.07.26. 14:38:02

@Niobe: Na jó, de ha a magyar felső tízezerhez hasonlítod...:)

@Madpapa:
Szerintem simán lehet, hogy a változatosabb génállomány is benne van a dologban. Ott van mindenféle, itt meg leginkább beltenyészet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 14:39:10

@Father Justice ♋: Bocsika, NAV ellenőrzés van nálunk. :)

Szóval nem nézem nyominak, nem írtam ilyet sehol. Nekem fura, hogy 37 évesen erre nincs igénye, tényleg fura, na.

@mütyür: "úgy önmagában az hogy "megszoktam, hogy van mellettem vki"... " Hát pedig így van!

@trófea nyúl: Naná, hogy szükség van rá! ;D Már szó van az összeköltözésről is.

Madpapa 2012.07.26. 14:40:43

@Niobe: Mindenki a maga szerencséjének a pogácsa. Ez is tény.
Lehet igénytelenség is, de ugye ha volna is igényem, de a napi szar után lehet már inkább vágyom arra, hogy végre lepihenjek csak úgy igénytelenül.
Ha megfelelőek az életkörülményeim, talán az igényem is változik. Vélhetően felfelé.

Madpapa 2012.07.26. 14:42:43

@Kytia: én meg arra gondolok, hogy nálunknál keveredettebb génállománya, hát sok más nemzetnek nincs ;-)
Na most nézz egy angol génállományt, hozzánk képest.

Niobe 2012.07.26. 14:45:24

@Kytia: Bronxot? Kizárt. Már csak a szín alapján sem :))) Csak vicc volt.

@Madpapa: persze, csak ha megnézed a szerencsétlen emberek java része ma már kb annak is örül, hogy luk van a seggén, és még nem kell utána adót is fizetnie.
Mármint Mo-on.
Darabszámra meg aztán elég kevés, akinek igénye és lehetősége IS van.

Madpapa 2012.07.26. 14:55:27

@Kytia: abban nincs vita kettőnk közt, hogy ja egy huszonéves tényleg gyerek :-D
De ebben a témában, hogy egy huszonéves ribi milyen értékkel bír egy negyvenes pasinál, nos ebben a témakörben egy harmincas véleménye irreleváns.
Lehet természetesen ezt megideologizálni és intellektuális irányba terelni, de azt gondolom alapvetően helytelen az irány.

Kytia 2012.07.26. 15:08:56

@Madpapa: Szerintem az amcsiké kevertebb. A miénk meg az angolokénál kevertebb. De azért annyira nem vagyunk mi egzotik.

@Niobe: :))

Kytia 2012.07.26. 15:10:09

@Madpapa: Eztet most nem értem.:D Milyen értékkel bír? És mi a harmincasnak a véleménye? És mit takar a megideologozálás, meg az intellektuális irányba terelés? Kicsit elvesztem, bocsi.:D

Чапаев 2012.07.26. 15:20:06

@Dövan: Még nem, de igény az volna rá! xD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.26. 15:33:43

@Niobe: Ebben nagyon sok igazság van. Ha már egy ilyen megszűnik, már lehet látni kívülről is a változást. Megszépítő lehet példul egy szétköltözés. :)

Niobe 2012.07.26. 15:42:44

@Nava...: De tényleg.
Mint a Floriol reklám: "Te is az új Floriollal főzöl? -Viccelsz??? Férjet cseréltem!" :)))

Engem is "kicseréltek" a válás után állítólag.

@Чапаев: "Új orvos érkezik a faluba, és megkérdezi a falu eszét, Jánosbácsit:
-Na és mondja János bácsi, sclerozis multiplex van-e a faluban?
János bácsi meglepődik. Megvakarja a fejebúbját és kivágja magát:
-Hát az bizony nincs, doktor úr. De igény, az lenne rá!"

Niobe 2012.07.26. 15:55:51

Megöltem a blogot, vagy csak ma korán spriccelnek a négyórások? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 15:58:09

@Niobe: Jahh! Mire befejeztem a NAV-os melót, mindenki eltűnt.
Viszont találtam egy tök jó kis olvasnivalót! :D velvet.hu/blogok/randi/2012/07/26/a_nok_tonkre_teszik_magukat_a_kiskutya_tipusu_ferfiakkal/

Joe69 2012.07.26. 16:10:40

Gyakori sztori. Majdnem minden nő - akár férjes, akár nem - időről időre teszteli, tud-e magára mozdítani férfiakat. És itt érvényesül a kettős mérce: egy minimális szintet megütő nő némi verbális seggnyalással , a meglévő partner gyalázásával és konkrét szexigérettel, ill. szexszel bármikor tud pasit szerezni dugásra, ha akar, fordítva ez jóval komplikáltabb.

A gyakorlatban azonban a legtöbbször csak a behülyítésig jutnak. Sokszor az ágy szélén leblokkolnak, rinyálni kezdenek, jaj, kit csalnak meg, hogy magyarázzák el, miért mentek később haza, csinálják a hisztit, mintha őket kellene olyan nagyon-nagyon sajnálni. Persze egy nő bármikor telepszichologizálhatja a világot azzal, hogy ő bizony félredugni is csak érzelmi alapon tud. A férfinek meg úgy jön le, hogy hát persze..mármint rá vonatkozik ez az elmés megállapítás..összezavarodik, potenciája elmegy, és erre való hivatkozással asszonyka gyorsan leléphet.

Persze , minél nagyobb a korkülönbség a nő javára, annál kevesebb a lacafaca. Hiszen mindketten tudják, hogy a kapcsinak csak jelene lehet, jövője nemigen, azonkívül nyilvánosan soha sem lesz felvállalható. Így itt tényleg a dugásé lehet a szó, és nem az üres szófosásé, lelkizésé. Jelzem, ez utóbbi minden kapcsi gyilkosa.

Úgyhogy posztoló már túl "öreg" ehhez. Énszerintem percig sem filózzon a nőn. Szerintem ne is keresse, bízza rá, jelentkezik-e a nyaralás után. És persze csajozzon közben, ha tud, ezerrel. És ha nem jelentkezik, hát nem, leszarva. Azon persze ne csodálkozzék, ha megtudja, hogy 24 éves pasiszeretője van..

Niobe 2012.07.26. 16:12:49

@Bundabandi: Érdekes cikk. A végkövetkeztetésért jár egy vállveregetés a poszternek ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.26. 16:24:01

@Niobe: :D Pont erről beszéltem reggel! 37 évesen a poszternek is el kellene gondolkoznia. Hangsúlyozom, szerintem! :)

Чапаев 2012.07.26. 16:34:18

@Niobe: Én "sclerosis" helyett "rasszizmus"-sal ismerem, de mindegy... ;)

gázkonvektor 2012.07.26. 16:41:57

Van egy kollegina, a vezér titkárnője.Elmúlt 40, kamasz gyerekei vannak olyan feszes a teste mint egy húszévesnek, a feje olyan harminc-harmincöt közötti.Nem botoxoltat és nincs műanyag benne. Borzasztó fiatalos, igényes,olyan natur csaj benyomását kelti. Ápolt a körme a haja, a fogai stb. Szívesen jár szoknyában mert iszonyú jó virgácsai vannak és olyan a segge, hogy az irodában nincs párja pedig sok fiatalabb nunci dolgozik még nálunk.Jó a humora és közvetlen, de nem ribancos.Állítólag jó a házassága a férjét láttam, valami vezetőbeosztású muksó viszonylag jóképű és ahogy hallottam egy évjárat asszonykával mégis ő néz ki negyvenesnek nem a neje.Kívülről ők a tökéletes család.Egyszer megkérdeztem a hölgyet mitől néz ki így, mire a válasz: Jó gének, rendszeres orgazmus és igényesség magaddal szemben.Visszakérdeztem, és a jó anyagi körülmények? Mire ő: cseszheted a pénzedet ha az előbb felsoroltakat csak úgy kaphatod meg ha fizetsz értük. Irodai pletykák szerint a csajnak, mivel az a jelenség akit nem lehet nem észrevenni-ezáltal elég sokan szeretnék leszúrni, általában van(nak) külső kalandja(i) de hogy ezek megállnak az ártalmatlan flörtöknél vagy tovább is érnek, az örök titok marad!

Madpapa 2012.07.26. 16:54:54

@Niobe: a felhőztető nő...de úgy tűnik van rá kereslet

Joe69 2012.07.26. 16:55:08

@gázkonvektor:
Az "örök" titkok mögött olyasmik is lehetnek, amit leírtam. És persze ő maradt a hűséges asszony..:))

Joe69 2012.07.26. 16:57:51

@Madpapa:
Még szép, ilyenek vagyunk, mi pasik..egy kis puncivillantásra , vagy amit annak hiszünk, ugrunk..bárcsak fordítva is ilyen egyszerű lenne:))

Madpapa 2012.07.26. 17:00:51

@Joe69: nincsen ezzel gond, hogy tegyem a szépet. De elvárom az ellentételezést. Ha az nincs, mehet a lecsóba.

indapass90210 2012.07.26. 17:11:20

@Bundabandi: "Az, hogy szükségem van társra, nem azt jelenti, hogy bárki lehet, csak legyen valaki. Viszont nem is vagyok az a típus, aki az első problémánál elmenekül."

Ez nem igaz! Amikor kiderült, hogy túl nagy a fütyim, egyből elmenekültél. Hiába mondtam, hogy ne aggódj, majd hozzá tágulsz!

Niobe 2012.07.26. 17:11:58

@Bundabandi: A kiskutyásra gondolok.
@Madpapa: hát nyilván kell egy szint hozzá, mmint külsőleg. Agyilag meg annyira mindegy. A poszternek azért piros pont, hogy rájött, felhőztetni miért nem jó.

Joe69 2012.07.26. 17:12:19

@Madpapa:
Így van, mester. Egyébként semmi más nem dühíti őket jobban, mintha látványosan leszarjuk őket és el tudjuk rejteni előlük az érzéseinket, nevezetesen a saját mérgünket azért, mert felsültünk velük.

Madpapa 2012.07.26. 17:27:58

@Niobe: és gondolod, hogy igazán rájött? Vagy csak jó volt sommázni az egészet, hogy jajj bizony ez így jajj de nem jó. Aztán minden folyik ugyanúgy tovább. Mert ugye oka volt annak, hogy pincsiztet a drága.

Madpapa 2012.07.26. 17:28:47

@Joe69: az már játszmázás és elég nehéz játszani fapofával :-)

Чапаев 2012.07.26. 17:33:00

@Joe69: Naezaz! Le kéne krómoztatni minden puncit, akkor egyértelműbb lenne, mikor villan, és kevesebbet kellene feleslegesen ugrálni! xD

Niobe 2012.07.26. 18:05:35

@Madpapa: Azt csak ő tudhatja ;)
A saját érdekében remélem, hogy igen ;)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.26. 20:23:39

@Bundabandi: Brutálisan életszerű. Sanyarú sors a kiskutyáké.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.26. 21:28:37

@Bundabandi: a "poszternek": 1-2 év és - persze az idő előrehaladtával egyre több kiskutya kell, nemhogy 0, hogy azt a kva önbizalmát fenntartsa - arra se méltat a kiskutyád, hogy lehugyozzon, nemhogy megbasszon ! :D

kiraaaaa 2012.07.26. 21:41:38

Aki kiskutyának áll, ne csodálkozzon semmin.
süti beállítások módosítása