HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/07/30/inkabb_tavolsagot_tart_hogy_ne_bantson_meg

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr884685933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemkellex 2012.07.30. 13:02:53

@Niobe: Mázlista. Nálunk minden IT-s ET-s. Tök hülyék, és utálnak dolgozni, szóval utálják azt, aki épp kér valamit. Egy udvarias kérdésre a náluk fellelhető legudvariasabb válasz: "Müaa?" Ha tudnám, hogy mi van, akkor nem kérném a segítségét. :P

dr. gernika 2012.07.30. 13:18:31

@Niobe: Pesti viszonylatban így is pofátlanul közel lakom, de azért a sétát nem engedhetem meg reggelente. Örülök, hogy nem kell átszállnom. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.30. 13:19:45

@nemkellex:

Valszeg ha nem ugyanazzal a problémával basztatnátok őket, amit már kismilliószor elmondott, akkor nem így állna hozzá. :) Ha azt mondja, ne rágjad szét az egér zsinórját, mert szar lesz , akkor ne menj oda a szádban a szétrágott zsinórral 2 nap múlva, ajvékolva, hogy NEM MEGY A ZEGÉR! :D Általában ilyen retardált dolgokra szoktam én is így reagálni. Amit már 50x elmondtam, elmagyaráztam (ugyanannak az embernek) azt nem sok kedvvel fogom megtenni 51x-re.

Füredy Fruzsina 2012.07.30. 13:29:36

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: En teljesen masfajta ugyekben szoktam infos pasikat megkeresni ;)

nemkellex 2012.07.30. 13:37:54

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hát, én csak akkor nyaggatom őket, ha nagyon muszáj. Igazából csak egy ember idegesíti őket közülünk. Nála még én is többet tudok. De ők mindenkivel bunkók, és ez nem fer.

Niobe 2012.07.30. 13:40:04

@nemkellex: jájj. Dolgoztam párral, de inkább pozitív tapasztalataim voltak. Meg hát magam is az voltam jó pár évig :D

@dr. gernika: hú, akkor mit mondjak én, a "busz nélkül is 25 perc alatt otthon vagyok"-kal? :) Az már tényleg nagyon pofátlan. És mit mondjon a kolléganő, aki itt lakik szemben? :)))

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: az is más, azt anno én is fejbecsaptam gumikalapáccsal. Meg az is más, ha egy teljesen átlagos problémára csak egy Möááá a reakció.

Niobe 2012.07.30. 13:41:34

Ezt a "Möááá?"-t át fogom venni, esküszöm. Egy lehelletnyi ork akcentus hozzá, és pöpec lerázóduma... :D

_Ω_ 2012.07.30. 13:54:46

@Szöszi25: Kéne a kocsi? Csak így? :D
Van egy remek ötletem! Limegyek az istállóba előszedem a flexet, aztán átalakítom a járgányomat nyitott tetőssé. Utána már végigjátszhatom veled a Meseautó c. film forgatókönyvét... :P
Szóval autót csak így max. álmodban, vagy a mesékben...

Balhés Tomika 2012.07.30. 14:03:37

www.vezess.hu/forma1/tiltott_kejelges_hungaroringen/38435/

"Egy férfinak 30 ezer forint bírságot kellett fizetnie, mert "igénybe vette az egyik hölgy szolgáltatásait"."

Jokkának kicsit drágábbra sikerült a menet mint tervezte...

Szöszi 28 2012.07.30. 14:04:49

@_Ω_: Most mit finomkodjak? :D Lusta voltam köríteni. Hétfő van, nézd el nekem :D

_Ω_ 2012.07.30. 14:08:30

@Szöszi25: Na, majd ha így tudsz énekelni mellé, beszélhetünk róla:
www.youtube.com/watch?v=Tu6SLal4DpE
:D

Niobe 2012.07.30. 14:38:04

@Bohumil Stejskal: fene tudja, azért a pasik sem szeretik, ha egy nő kőbunkó. Megjegyzem, fordítva sem épp ideális.

Erre most ne kérdezd meg, hogy Möááá? :P

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.07.30. 14:43:08

@Niobe: @nemkellex: @Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: esküszöm ezt a "műaaa"-t bevezetném az IT service desk call centerénél. felhívom őket és a fél napos gépduma helyett egy erőteljes hang ezt üvöltené, majd tovább lennék kapcsolva valahová.. :D

Kytia 2012.07.30. 14:44:46

Wazze, csináljatok valamit, hogy ne aludjak el.:S

mütyür 2012.07.30. 14:46:37

@Kytia: hívjunk fel 2percenként?:)

Niobe 2012.07.30. 14:47:19

@hasznavehetetlen régensherceg: :D :D :D szerintem is simán pótolható, sőt, kifejezetten autentikus.

És mindenekfelett őszinte gesztus :P

_Ω_ 2012.07.30. 14:47:37

@Kytia: Wazze, Tértivevénynek szerintem mindjárt remek ötletei lesznek! :)

Kytia 2012.07.30. 14:49:13

@mütyür: Arra már régen immunnis vagyok.:D

@_Ω_: Ide velük.:)

_Ω_ 2012.07.30. 14:53:05

@Kytia: Csattogós lepke... :)

pretty kitty 2012.07.30. 14:55:26

@Kytia: Fulhallgatot fel, hangelot a makclaaaaaa!!!!!! ;)))))

youtu.be/icvr7hVtSgQ

Naonnyo kisz bulicam, ettol maj bisztosz felebleeeeec!!!! :DDDDD

mütyür 2012.07.30. 15:01:04

@Kytia: én most kezdtem el olvasni, ma hosszú munkanap van :( egyébként meg ne kínozd magad, ha álmos vagy, aludj:)

pretty kitty 2012.07.30. 15:03:09

@Cekc enc Cekcujeliti: feleblecc* Nekem isz aludnom kene mel nem tudok ilni XDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.30. 15:11:10

XD Most kaptam!

"-Mibül van Sylvester Stallone memóriája?
-Rambó'...
"

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.30. 15:12:01

@nemkellex:

Kudarcorientált szakmának hagy legyen ennyi előnye, hogy bárkivel bunkók lehetnek. Más öröm nincs benne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.30. 15:14:24

@Bundabandi:

Én találtam még anno DDR-1esben RAMBO típusú modellt! :) Rambo-ram. Őrizgettük, majd valaki galád módon kidobta :(

Niobe 2012.07.30. 15:26:53

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nem is kudarcorientált. Én csíptem csinálni, csak már tele volt a katicás napozóm a hülye kollégák viselt dolgaival... de olyan jó mókák voltak :)

Niobe 2012.07.30. 15:45:06

@Bundabandi: ez kuuuurvajó! Ez előtt a lány előtt le a kalapaal. Bár több ilyen lenne, aki rájön!
Tiszta hülyeség tinikori tettek miatt ostoroznia magát, ez van, de legalább tanult belőle. Halleluja, én imádom az ilyen sikersztorikat :)

pretty kitty 2012.07.30. 15:51:24

Posztel nem Pitnek hivtak veletlenul aszt a zenecfijuuut? ;))))

kiszlany.blog.hu/2012/07/30/intolneszonollaaaav

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.07.30. 15:56:00

@Niobe: Mondjuk én soha nem fogom megérteni, miért ragaszkodnak egyes pasik az ilyen, őket lábtörlőként kezelő libákhoz. Ennek mondjuk a végén benőtt a feje lágya, igaz ehhez egy házasságot dúlt fel.

mütyür 2012.07.30. 15:58:46

@Bundabandi: pont azért, amiért nők tudnak ragaszkodni őket lábtörlőnek használó férfiakhoz:P

pretty kitty 2012.07.30. 15:58:50

@Bundabandi: "Mit akar ez tőlem, ha barátnője van?!"

Mit mit, hat *uuujbalatnoooot!!!* XDDD

Madpapa 2012.07.30. 15:59:03

@Niobe: bizony bizony, húszévesen állati nagy bölcsességekre jön rá az ember :-)

Joe69 2012.07.30. 16:02:14

Na ja. Szerintem manapság ez is tipikus sztori. Átlagmagyar átlagfiatal csaj, semmirejó büfédiplomával vagy egyéb papírral, ha egyáltalán, szülők felejtősek , meló nincs, vagy ami van, nudli, igények viszont vannak. Erőforrásokat kell szerezni életkezdéshez, ehhez bizony be kell dobni a sunát is,vagy az ígéretét, persze nem vagyunk mi kurvák, kérem. Izzítani kell a levelezést valami távoli pinahiányos faszival, van belőlük bőven. Aztán bátran belevágni az ismeretlenbe. Valami (valamelyik farok) csak bejön. Régi női kitörési módszer ez, már bőven létezett a pre-internet korszakban is.

Az eltérő országból származó, nyelvű emberek közti kapcsolatoknak van egy olyan előnye, hogy a mindenképpen meglévő nyelvi korlátok miatt nincs annyira mód szétpofázni, szétlelkizni, kimagyarázni a kapcsolatot, elég hamar a lényegre kell térni. Főhősnőnk nyilván elég egyértelműen számolt a "kvártélyért sunát" típusú kapcsolatokkal, elvégre a lakhatás a legdrágább dolog külföldön. Csakhát a pinahiányos nyomorult faszik azok odakint is lúzerek: nincs saját kégli, vagy gyökértelen ő is, így a dolog lényegi - értsd, anyagi - alapjai is bizonytalanok.

Másrészt azért nyilván a ráakaszkodás, lehúzás, stb. lólába eléggé kilóg a dologból, ezt posztoló is tudja, ez indokolja a dilemmáját. Tudja jól, hogy alkalmi szexen kívül nemigen érdekli ő ezeket a faszikat, és valszeg viszont sem érdekesek a számára, de legalább számíthat rájuk néha.

mütyür 2012.07.30. 16:08:52

elkezdtem olvasni ezt a fifty shades of Grey-t.. há' nemazé', de ez a könyv képes volt többmillió embert hiszterizálni? :/

pretty kitty 2012.07.30. 16:19:17

@Bundabandi: Ohh...a meghato befejezesz..."ez a legphontoszabb, CEJETEEEEEM!!!!!" Papilzepiket elo melt itt ec cem sze fog calazon maladniiiiii...XDDDDD

pretty kitty 2012.07.30. 16:36:25

@Niobe: "ez kuuuurvajó! Ez előtt a lány előtt le a kalapaal. Bár több ilyen lenne, aki rájön!
Tiszta hülyeség tinikori tettek miatt ostoroznia magát, ez van, de legalább tanult belőle. Halleluja, én imádom az ilyen sikersztorikat :)"

Nemszikelsztoliiiii :PPP Belecejetett edd oanba jakibe kulvala nem kellett volna, cak azel melt mindenalon cejelmet akalt, ebbe mija szikeeeel?? Megvolt neki mindene de jaz nem volt neki jeleg jo, mosz meg cenved ezellel de jolul maganak amijel elmondhatja h neki "eeelzeszeji vannaaaak!!" XDDD Hue cnob pica.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.30. 16:56:24

@Niobe:

De igen. Az nem tűnik fel a usernek ha minden jól megy, csak az ha nem. Ezért kudarcorientált az egész. Ha valami sikerélményed van, azt csak neked meg a főnöködnek tűnik fel :)

pretty kitty 2012.07.30. 17:04:07

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Emjiatt kudalcolijentaltnak nevezed a melot? Nem eleg ha neked meg a phonokodnek feltunik?? :PP Szikeleszen megoldod a ploblemat, szikeleszen felveced elte ja phizeteszt...esz te jebbe jisz a kudalcot latod meg??? Tudod ki jitt a kudalcolijentalt kiszapaaam? Tevadaaaaaz!!! :PPPP

Niobe 2012.07.30. 17:16:00

@Cekc enc Cekcujeliti: Nézd most a real nicked mögül: az. Kutya sok még mindig az olyan ember, aki az előtte levők elcseszett mintáit követi (szülőkét főleg), és nem jön rá ezekre. Ha igen, akkor meg nem tud változtatni. Nekem EZ a siker benne, nem az, hogy széttrutymantott egy házasságot. Szétrombolni amúgy is csak azt lehet, amit hagynak, vagy eleve e felé tendál.
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Képzeld, pedig engem anno dicsértek is ;) A júzerek... De jobb a mostani meló, mondjuk sokban nem különbözik az akkori időktől. Csak legalább kevesebbet ülök gép előtt...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.30. 17:18:09

@Cekc enc Cekcujeliti:

Igen. A tűzoltókat mindig szeretik, mert azok eloltják a tüzet. Mégsem naplopó faszrángatóknak tartják őket mint mondjuk a rendőröket (őket mondjuk jogosan, mert nem végzik el a munkájukat), és szeretik őket. Hasznosnak találják, még ha mondjuk nem is üt ki tűzvész minden nap. Az informatikust ellenben mihaszna lófasznak tartják, pedig csak természetesnek veszik, hogy a gépük és a rendszer amiben dolgoznak működik. Ha elromlik, akkor arról mindig az IT tehet, mert "NEM CSINÁLNAK SEMMIT EGÉSZ NAP". Pedig csak simán nem látnak bele.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.30. 17:21:24

@Niobe:

Kisebb cégeknél (50 fő) még ok is. De mondjuk corporate méretekben gondolkodj 200+ fő.

Αphelion 2012.07.30. 17:34:56

@Niobe: Hmm, vegul is a valodin kivul az osszes nickem megszolalt mar ma, legyen ez egy olyan nap amikor mind az 5tel posztolok. :) En nem annyira a szuloi mintabol valo kilepest latom a posztban (a szulei hazassagarol annyit tudunk hogy szar volt, azt nem irja hogy pontosan mi hianyzott...) hanem inkabb azt hogy a csaj mindenaron szerelmes akart lenni, ezt tekintette gyakorlatilag az eletceljanak, de az nem nagyon fordult meg a fejeben hogy esetleg o is valogasson a pasik kozul hogy ki az aki leginkabb megfelelne neki kapcsolatra, egyszeruen beleszeretett az elso fickoba aki rahajtott anelkul hogy kiskutyakent viselkedett volna. Nem a szerelmet mint erzest kene celkent kituzni, hanem pl. azt hogy jo partnert talaljon, aztan ha ebben sikerrel jar akkor termeszetes kovetkezmenykent magatol fog jonni a szerelem.

Niobe 2012.07.30. 17:49:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Azt hálistennek sosem próbáltam ;) Amit Aphének írtál, viszont elgondolkodtató. Mondjuk nekem mindig is annyi kocka haverom volt, hogy eszembe nem jutott volna lehaszontalanállatozni őket...

Niobe 2012.07.30. 17:51:49

@Aphelion: all-nick-day! ;)
A cél szentesíti az eszközt. Én tényleg örülök Flóra megvilágosodásának, ez volt az ára. Talán a későbbiekben tud majd ehhez ragaszkodni, és nem süllyedni vissza.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.07.30. 17:56:33

@Niobe:

Hidd el 1000 usernél már teljesen más feeling az IT mint kicsiben :) A kis 2-50 géppel rendelkező cégeknél laza dolog az egész. 200 már húzós, de az már izmos. :)

Mondjuk nekem mindig is annyi kocka haverom volt, hogy eszembe nem jutott volna lehaszontalanállatozni őket...

Nekem igen, amelyik tényleg az volt :) De ilyenből mindig, mindenhol, minden szakmában akad. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 18:01:49

Na, végigolvastam. A hozzászólások jobban tetszettek, mint maga a poszt.
Egyébként többen írták, hogy a csaj koncentráljon a munkára a pasik helyett, és minden a helyére kerül. Nem jó az a görcs, hogy a szüleimnek nem sikerült, majd én megmutatom. Az ilyennek sose lesz jó vége.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.30. 19:51:28

@Niobe: Komolytalan a diagram, hiszen nem veszi figyelembe a suna minőségét. Egy legalább átlagos megjelenésű férfi számára egy 10/4-es szintű nőre szánt fél óra + 6k HUF kombó még "Aktus" végkifejlet esetén is legfeljebb a középszar ügy kategóriába sorolható.

A másik elemi hiba: az idő pénz, ezért az időt és a pénzt felesleges két külön tengelyen ábrázolni. Az x tengely simán viselheti az "idő & pénz" jelzést, amennyiben az időt egyszerűen az 1 órányi munkáddal megkeresett összegre forintosítod. Ebben az esetben a felszabaduló y tengely lehet a suna minősége (1-10), és mindjárt értelmet nyer a rendszer.

Az esetek kódtáblája pedig legalább 12 sorból áll, hiszen nemcsak a "Siker" és az "Idő + Pénz", hanem a "Szint" oszlopot is szerepeltetni kell benne. A Siker + 6k HUF + 10/4 kombó középszar ügy, szemben a Siker + 6k HUF + 10/8 esettel, ami kiváló eredménynek mondható.

A linken látható formában azonban szimpla kóklerkedésről van szó.
Még a feltételezés is sértő, hogy ezt én alkottam.

pretty kitty 2012.07.30. 20:40:23

@Nava...: Neked van otthon cicuszoooood? ;))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 20:41:55

@Father Justice ♋: Köszi. :)
Egész jól követhető. Nekem csak egy dolog hiányzik róla, hogy kb hol kezdődik a jó szint. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 20:43:29

@Cekc enc Cekcujeliti: Hát, az enyém ennél sokkal rafkósabb. Ő nem bújik be olyan helyre, ahol szűken lenne. Még az ágyra se jön fel, ha én ott vagyok, olyankor neki nem kényelmes. :)

pretty kitty 2012.07.30. 20:45:47

@Nava...: Hihiiii!!! En asz cejetem a cicakba h ien laphinaltak :))) Ebbe kicit haszonlitanak eenlaaaam ;))))

mütyür 2012.07.30. 20:46:23

@Nava...: jólnevelt macsekod van. enyim szerint minden az övé. simán kitúr az ágyból és a székből, ha Őasszonyságának heverészni támad kedve:))

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.30. 20:47:59

@Nava...: Jogos a kérdés.

Siker + 6e HUF + 6-os szint: közepes minősítés.
Siker + 6e HUF + 7-es szint: jó minősítés. (Itt kezdődik a jó.)

A táblázatban csak a diagramon ábrázolt eseteket foglaltam össze az egyszerűség kedvéért.

Füredy Fruzsina 2012.07.30. 20:48:44

@Father Justice ♋: A masodik sor majdnem olyan mint Jokka probalkozasa envelem. De csak majdnem, mert en 10es vagyok, egy langos pedig nem kerul 4 ezer forintba XD

pretty kitty 2012.07.30. 20:55:04

Pheltekenyszeg aleeeeeelt!!!!!

1perc.us/ami-nem-elado/

Nem igaz h mal edd ekkola kiz dekoltazel isz becolnak. Mi lecc jovole, ha vki nem viszel cadolt akkol tele lecc a net a kepejivel h "Ha nem akalc mindenkit lecopni jakkol melt mutatod mindenkinek az alcooooood??" :////

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 21:04:19

@mütyür: Ó, nem jólneveltség, csak szimpla kényelem. Nem szereti, ha a laptop az ágyon van. Én annyira nem zavarom. :)

@Father Justice ♋: Köszönöm szépen. :)
Most már csak azt szeretném, ha felvilágosítanál, hogy melyik szint milyen nőt takar. Táblázatot szeretnék. Csak a külső számít a szintezésnél, vagy az is, mi van belül? Annyit beszélsz itt a szintekről, hogy egész kíváncsi lettem.

mütyür 2012.07.30. 21:12:44

@Nava...: :)) én azon szoktam nevetni, amikor ülök a gép előtt a széken, ő mögém telepszik és elkezd cukin helyezkedni. ennek az a vége, hogy azt veszem észre, hogy én a székem 0,1 %-át foglalom el. és ahogy felállok, azonnal szétterül az egész területen és ha megpróbálok visszaülni, konkrétan a háttámlának feszül, hogy ne férjek vissza :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.30. 21:14:34

@Nava...: A sunázási ár/érték arány szempontjából kizárólag a külső számít.

"I can't have sex with your personality,
and I can't put my penis in your college degree."

www.youtube.com/watch?v=qqXi8WmQ_WM :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 21:21:31

@mütyür: Jó fej a mienk. :)
2 hónapja jár be, addig nem volt bejárása, de átvette az irányítást. Vérig van sértve, ha valami nem úgy van, ahogy ő akarja. Most is elég szemrehányóan néz, hogy enyém az ágy és nem az övé. :D

mütyür 2012.07.30. 21:26:41

@Nava...: ó, viszonylag felnőtt macsekot befogadni más... enyim szinte azonnal belecsöppent a kényeztetésbe:)

mütyür 2012.07.30. 21:28:23

@Nava...: ne idegelj, japó kaját ettem és a szürke 50 árnyalatát olvasom:D

na jóéjt mindenkinek:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 21:28:42

@mütyür: Nem most fogadtuk be, 3 hónapos korától itt van, csak most lett beengedve, mert elköltözött, aki ezt nem engedte volna. :)

Чапаев 2012.07.30. 21:28:54

@Nava...: A szintezésnél a vízmérték hossza számít, a rövidek pontatlanabbak... ;)

Чапаев 2012.07.30. 21:29:56

@mütyür: Namivan, a szusitól elveszítetted a színlátásodat? Mondtamén, hogy nem kő flancolni parasztgyomorral! xD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 21:29:59

@mütyür: Tudom, mit ebédeltél, olvastam. :)
Neked is jóéjt.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.30. 21:40:09

@Nava...: Elméletileg be lehetne vonni a képletbe a nő technikájával kapcsolatos paramétereket is, de felesleges. Ugyanis az a nő, akit pénzért kell megvenni, eleve nem fog apait-anyait beleadni a szexbe. Másrészt ha egy 10/8-as nővel szimplán azt csinálhatsz, amit akarsz, az még mindig jobb, mintha egy 10/6-os ad elő fuvolaművészeket megszégyenítő produkciókat rajtad. Harmadrészt pedig egyszeri sunázásnál nincs idő összecsiszolódni, egymásra hangolódni, és mivel nincsenek érzelmek a rendszerben, igény sincs erre. Ezért ilyenkor alapból a spontán vadszexen van a hangsúly. Az pedig annál nagyobb élmény, minél jobban néz ki a nő. (Extrabéna eseteket leszámítva, mint pl. ha mozdulatlanul, üveges tekintettel nézve fekszik alattad.)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 21:45:27

@Father Justice ♋: Értem. Megtaláltam a kulcsszavakat, így mindent megértettem. Köszönöm, hogy ennyi időt szántál a felvilágosításomra. :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.07.30. 21:49:49

@Nava...: Címkefelhő: megvenni, egyszeri, igény, üveges. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.30. 21:53:55

@Father Justice ♋: Többször végignéztem, elég kritikus szemmel, de mindent belevettél a vázlatba, elég teljesnek tűnik. :)
Viszont a szintezésed innentől kezdve teljesen érthető, nem fogok vele kötözködni többet. Most már tudom, hova kell alkalmazni. Meg vagyok elégedve magammal. :D

Bohumil Stejskal 2012.07.30. 23:48:07

@mütyür: Úristen, ne legyél gáz, feltúrbozott Romana szart?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.31. 00:44:01

@Bohumil Stejskal: Csak azért, hogy ne a tied legyen az utolsó szó. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.07.31. 00:47:18

USA - Angola 90:38 Kőkemény meccs volt.
süti beállítások módosítása