Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pretty kitty 2012.08.06. 07:34:23
pretty kitty 2012.08.06. 07:37:23
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 07:41:05
A neved!!! :)))
pretty kitty 2012.08.06. 07:44:35
TBal 2012.08.06. 07:46:03
MissX 2012.08.06. 07:51:47
pretty kitty 2012.08.06. 07:53:25
dr. gernika 2012.08.06. 07:54:33
TBal 2012.08.06. 07:58:07
Papírsárkány 2012.08.06. 08:02:34
ketroor írta a posztot? :)
Papírsárkány 2012.08.06. 08:04:43
wtf :)
Niobe 2012.08.06. 08:08:52
"Nekem továbbra is nagy a gyanúm, hogy csak azért mondta el neki, hogy visszavágjon a pasijának, hogy lássa, kell ő még másnak is, és ezzel alaposan beintsen neki.
Most nem látom értelmét a folytatásnak, mert azt nem akarom, hogy esetleg a pasi egyszer csak magához térjen, kidobja a csajt, aki „átevez” hozzám, mert az nem túl stílusos. Nem beszélve arról, hogy ezzel a lánnyal nem kívánnék semmilyen hosszútávút."
Hátööö. Az első mondat teljesen világos, gratula, megfejtetted a motivációt. Azt nem értem, hogy ha az elején kedves, csendes, visszafogott és aranyos lány volt, akkor mi ez a szar duma a "nem akarok semmit hosszútávon" kijelentéssel? Annyira nem jó a lány, hogy "lepattanónak" átvedd, aham. Cicázni jó volt... a pasija meg hol térne észhez, könyörgöm, ha egyszer tud rólad...
Szerintem csak savanyú a szőlő, hogy nem téged választott, ennyi. Rúgtak egyet a híres férfibüszkeségbe...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 08:22:30
Ez volt az első amiben hazudott :)
Amúgy default sztori, te voltál a vigaszfasz.
fumerin 2012.08.06. 08:22:35
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 08:25:14
1) A nő nem azért tálalt ki, mert megszólalt a lelkiismerete, hanem mert lebukott.
2) Nem szimpla önbizalom-tuningnak kellettél neki. Arra a célra nálad hejjesebb paseekat is fel tud szedni egy-egy éjszakára, ha kirittyenti magát és riszál néhányat valahol. Liánozni akart, de ehhez le kellett tesztelnie, hogy nemcsak az ágyban vagy jobb a kényelmi állandójánál, hanem egyéb területeken és szempontokból is.
Csak hát befigyelt a lebukás..
3) "Ugyanis a csaj elmesélte, hogy a pasija találkozni akart velem, (nem tudom, minek? Meginnánk egy sört??) amiről ő ügyesen lebeszélte... A másik dolog: a csaj szerint a pasiját nem zavarná, ha folytatnánk, persze nem publikusan.."
Ember! Ki nem szarja le, hogy egy hazug, szarkeverő, liánozó nő mit mond a kényelmi állandója szándékairól, amikor még a saját szándékaival kapcsolatban sem őszinte?
95% a valószínűsége, hogy a faszi a közös sörivás helyett inkább széttört volna pár sörösüveget a naiv fejeden.
4) Egy nőnek alapesetben azt sem hisszük el, amit kérdez: ez legyen a default. Néhány hét / hónap alatt bebizonyíthatja, hogy becsületes, őszinte, egyenes (arányuk a teljes mezőnyben: ~5-10%), és akkor már többet is kiadhatsz magadból. Túl gyors tempót vettél fel, ebből eredt az előző három probléma is.
Ha mindez túl bonyolultnak tűnik, a józan észt is a segítségedre hívhattad volna. Kivel élsz, Gizi? Egyedül? Mivel foglalkozol? Tényleg? És a nettó 130-ból tartod fenn a kecódat, meg saját magadat, és így nyaraltál Mallorcán meg Tenerifén?
Nagyon hamar kibuggyan az igazság, ha gyorsan, célirányosan, és rendíthetetlenül kérdezel.
Végeredményben nem történt károsodás, ha a sunázás ár / érték aránya kielégítő volt.
Csak okulni kell a tapasztalatból, és legközelebb jobban odafigyelni az intő jelekre.
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 08:31:30
"Ezek után már" nélkül is teljesen egyértelmű a dolog, a második mondat miatt.
Nyilván nem az nem zavarna "valakit" (ebben az esetben egyébként is: kit?), hogy a posztíró nem akar semmilyen hosszútávút a lánnyal.
Ő úgy értette: vannak olyan férfiak, akiket nem zavarna, hogy egy hazudozós nővel cuccolnak össze ilyen előzmények után.
Dehát nem várhatjuk el, hogy a kommunikáció és az emberismeret virtuóza legyen egyszemélyben.
TBal 2012.08.06. 08:31:59
@Анна: Megoszthatja, végsö esetben... itt pl. úgy néz ki, hogy kapart a csajszi után, és lement kutyába.
Mooon 2012.08.06. 08:32:13
hát így jártál...
egyem a kis érzékeny sziveteket fiúkák....
mert mintha ezt faszik nem csinálnák rendszeresen...
ennél már csak az a szebb, mikor az első monológnál fél óra ajnározás után előadják, hogy nekik milyen rossz otthon, és mennyire szar, és már nem is tudják, és te milyen szép, kedves és aranyos vagy... de lényeg a lényeg, neki otthon csaja van... de azért örülne egy kis törődésnek..
ugyanmár....
fumerin 2012.08.06. 08:34:21
Madpapa 2012.08.06. 08:36:47
cyd 2012.08.06. 08:38:25
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 08:39:04
Niobe 2012.08.06. 08:40:50
Apró popó, Nutshell leckéjét megtanultad? :) Jön és kikérdezi :)
fumerin 2012.08.06. 08:41:26
Mooon 2012.08.06. 08:42:00
Hol itt, hol ott :D....
jóreggelt papi :D
Papírsárkány 2012.08.06. 08:43:17
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.06. 08:44:31
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 08:45:11
Mooon 2012.08.06. 08:45:25
nem szokott aláfekvés lenni drága fater :D...
régen se, most meg aztán főleg
és szerintem ez igenis szánalmas.
Mooon 2012.08.06. 08:46:25
egy garanciális csere rendel :D?
Niobe 2012.08.06. 08:47:29
Egyébként a posztíróval kapcsolatban az a véleményem, hogy nyilván ő is hibás, ha hinni AKAROK valakinek, akkor hinni is fogok, de ha vannak ellentmondások, jelek, és nem kérdez rá, akkor ne csodálkozzon az eredményen...
Niobe 2012.08.06. 08:48:24
fumerin 2012.08.06. 08:50:41
Eleve halálra van ítélve ...
mütyür 2012.08.06. 08:52:10
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 08:55:30
Nemcsak azért, mert elhiszi, hogy a fickót tényleg elhanyagolják otthon, és nemcsak azért, mert azt hiszi, majd ő meg tud neki adni mindent, ami kell. Hanem azért is, mert ebben az esetben a csordaszellem is közrejátszik a döntésben. ("Igaz, hogy van valakije, de ez azt jelenti, hogy kell egy másik nőnek is. Ezért aztán nekem is.")
A posztíró szánalmassága ezzel ellentétben mindössze abban rejlik, hogy az egyenessége miatt alapból egyenességet feltételez a túloldalon is, és az intő jelek értelmezése sem az erőssége.
Niobe 2012.08.06. 08:55:53
mütyür 2012.08.06. 08:55:58
Papírsárkány 2012.08.06. 08:56:38
Szöszi 28 2012.08.06. 08:57:35
Mooon 2012.08.06. 09:00:11
FATEEER. olvassá má rendesen légyszíves.
arra írtam hogy szánalmas, amit én leírtam.
a faszikra, akik fűzik a csajokat, majd némi ismerkedés után azért csak benyögik, hogy de azért nekik van ám valaki otthon.
És ahogy írtam is fater NEM, NINCS ALÁJUKFEKVÉS. A HALÁL FASZÁRA ELKÜLDÉS, AZ VAN. Nálam és a barátnőmnél legalább is mindig ez volt.
De persze az emberek nem egyformák.
szal ne idegesítsééé mááá :)
árt a babának :)
fumerin 2012.08.06. 09:02:34
Amúgy meg 6 év, külön vagy együttéléssel sem ugyan az a kategória...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.06. 09:02:49
Mooon 2012.08.06. 09:04:11
egyébként ebben egyet kell értsek....
nem asszondom én, hogy házasságellenes lennék, vagy ilyesmi, de mondjuk a papír része nekem pont nem fontos....
a habos babos ruhában elverünk mittomén hányszázezret, ha nem egy milliót....
minek?
nem attól fog jobban szeretni.
Mooon 2012.08.06. 09:05:20
Niobe 2012.08.06. 09:06:10
mütyür 2012.08.06. 09:06:28
@hasznavehetetlen régensherceg: ühm:)
Madpapa 2012.08.06. 09:07:39
mütyür 2012.08.06. 09:08:10
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:08:51
A poszt meg nem tudott megmozgatni. Így járt, majd legközelebb teljes vérképet is kérjen a csajtól + AIDS teszttel. Így reggelihez baromi fárasztó volt, vagy csak én vagyok ma túlságosan passzív.
Volt már ilyen a világtörténelemben! Szar dolog, mondd meg neki, hogy neked hármasban már nem olyan szuper a felállás... szó szerint! :D
Madpapa 2012.08.06. 09:11:15
Mooon 2012.08.06. 09:11:16
tudom én hogy különbözőek az emberek, és mindenfélét láthatunk :)...
csak asszem próbálom szanálni a tényt :D...
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:11:37
cyd 2012.08.06. 09:12:05
@tértivevény: dettó (néha vannak értelmes gondolatai, mégha mégoly mütyürek is)
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 09:13:59
Amikor tehát a hat éve egymás mellett haldoklók ilyeneket mondanak, valójában azt mondják: "Nem biztos, hogy találok egy olyat, aki ugyanilyen feltételek mellett ugyanennyire jó, vagy még jobb kényelmi állandó lesz számomra hosszabb távra."
A hosszabb táv rendszerint legalább annyi évet jelent, amennyit a jelenlegivel eltözsölögtek.
@Milady de Winter: Akkor tényleg félreértettem, dehát a két esetet kizárólag akkor lehet összehasonlítani, ha végül sunázásra is sor kerül ÉS legalább pár hetes kifutása van a dolognak. Ha a nő azonnal határozottan elutasítja a próbálkozót, ő értelemszerűen nem szánalmas. Viszont sok nő ennek ellenére is bevállalja - ha megfelelő szintű a férfi persze -, és akkor már lehet pontozni a szereplőket.
Ha viszont megadom az igazi választ arra, hogy az ilyen (foglalt) nők és férfiak 90%-a miért huncutkodik orrba-szájba házon kívül is, óhatatlanul előkerül a kényelmi állandó kifejezés, azt meg utálja mindenki.
Rajtam kívül.
Niobe 2012.08.06. 09:14:03
Szerintem így gondolkozik egy felelősségteljes ember...
Az összeköltözés pedig lehet komolytalan, ha csak "haszonszerzés" céljából történik, nem érzelmi alapon.
Madpapa 2012.08.06. 09:15:40
Szerintem így gondolkozik egy felelősségteljes ember..."
Jól szóltál nagyon!
Чапаев 2012.08.06. 09:15:59
mütyür 2012.08.06. 09:17:08
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 09:19:36
@mütyür: Tökéletesen egyetértek.
@Niobe: Nem értek egyet tökéletesen. :)
Nem azt mondom, hogy a posztíró legyen abszolút gyanakvó és kétkedő azokkal a nőkkel szemben, akiknek udvarolni kezd. Csak azt, hogy addig ne adjon ki magából túl sokat, amíg fokról fokra meg nem ismeri őket. Mármint úgy igazából, nem azt, hogy melyik a kedvenc pózuk, és szeretik-e a somlóit.
Számokban kifejezve: alapból szavazzon meg neki 10/5-ös szintű bizalmat, amit szép lassan fel lehet építeni akár 10/10-re is, viszont baromi gyorsan le lehet rombolni akár 10/0-ra is. Például ha kiderül, hogy a nő hazudott a kapcsolati státuszát illetően. Na, az utóbbi eset az, amikor már csak azt kell számolgatni, hogy a kockázatok, mellékhatások és a kiadások tükrében hogyan alakul a vadszex ár/érték aránya.
Mooon 2012.08.06. 09:19:47
Na de akkor nézzünk másik helyzeteket...
most lehet hogy nem tűnik ez felelősségteljesnek... de....
ha van valaki, akit szeretek, és akivel úgy döntünk, hogy gyereket szeretnénk, de nem érdekel minket a papír (más az, ha egyik, vagy másik fél úgy gondolja, hogy ő viszont igazából szeretné, csak elfogadja a másik nemakarását...)
akkor mi most rossz emberek vagyunk, meg felelőtlenek?
Niobe 2012.08.06. 09:23:10
A házasságból kilépni nem olyan könnyű, mint egy együttlakásból, bár ez is a felektől függ. Ezért lehet (hangsúlyozom, lehet, és nem az) jele a komoly szándéknak. Ha valaki nem szeretne papírt, akkor nem lesz neki, de ez csak akkor jó és elfogadható, ha mindkét fél így szeretné. Mert ha csak az egyik visszakozik, és a másikat ez bántja, ott már ott és akkor halálra van ítélve az egész, kínlódjanak még egymás mellett akárhány sok évet.
Mooon 2012.08.06. 09:24:11
na most épp egy véleményre kerültünk asszem...
így már jó :)
mütyür 2012.08.06. 09:24:46
Niobe 2012.08.06. 09:25:58
mütyür 2012.08.06. 09:26:47
Niobe 2012.08.06. 09:26:48
(Bocsánat, csak Miss Mószer miatt néha kicsit sietve kell írnom)
Чапаев 2012.08.06. 09:26:50
"Ugyanis a csaj elmesélte, hogy a pasija találkozni akart velem, (nem tudom, minek? Meginnánk egy sört??) amiről ő ügyesen lebeszélte... A másik dolog: a csaj szerint a pasiját nem zavarná, ha folytatnánk, persze nem publikusan, … - folytassuk a viszonyt, ha akarjuk, neki csak az számítana, hogy a csaj ne hagyja el. Mert ha - szerinte - ezt a próbát kiállja a kapcsolatuk, akkor az jó. "
NÓÓÓÓÓRMÁÁÁÁLIS?! xD
1. Kamuposzt.
2. A csaj hazudozik ennek a szerencsétlen lúzernek, és ebben éli ki elfojtott vágyait.
3. A lúzer langymeleg, és fantáziálgat egy édeshármasról, a csaj pasijának bevonásával.
Szerintem belenézek a Jelenések Könyvébe este, hogy az ilyen posztok nem-é az Apokalipszis előhírnökei!
Szöszi 28 2012.08.06. 09:27:16
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 09:28:43
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 09:29:31
Ugye nem te védted meg a nyugdíjakat? :D
Чапаев 2012.08.06. 09:30:08
Niobe 2012.08.06. 09:30:58
Én csak azt mondom, egyfejűleg kizárni a lehetőséget is a másikat kizárva a döntésből nem szép dolog, ha egyöntetűen nemmel szavaznak, az természetesen más. Attól még vígan élhetnek boldogan :)
Чапаев 2012.08.06. 09:33:03
Niobe 2012.08.06. 09:33:24
@Чапаев: "Süsü, Te ittál, lehelj csak rám!" :)
Mooon 2012.08.06. 09:34:23
hát hallod, azért szép mutatvány lett volna egy ateistát behurcibálni a templomba :D...
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 09:34:30
1) A lány házias, kitűnően főz, békés, nyugodt, nincsenek veszekedések, de még csak nézeteltérések sem közöttük. Kifogástalan rendben tartja a kecót is.
2) 2 év alatt már bőven megismerte annyira, hogy tudja: nem a lehúzásra játszik, hiába keres sokkal többet nála. Lehet, hogy a kevésből is ugyanannyit ad a felerezsibe, mint ő a sokból. Durvábban fogalmazva: a nő fenntartási költsége rendkívül alacsony egy 10/8-as sunáéhoz képest, így nemcsak létezni, és szórakozni, de akár spórolni is tud mellette. Ez a mai világban komoly fegyvertény egy olyan férfi számára, aki nem hónapról hónapra akar élni.
3) Büntetlenül kúrhat félre mellőle, hiszen a lány pontosan tudja, hogy nem kap egykönnyen olyan kaliberű faszit mint ő. Ezért egy esetleges lebukás legnagyobb következménye is egy kis szomorkodás, sírás, rosszabb esetben hiszti lesz.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:35:19
Nálam a kapcsolat komolyságát nem az jelzi, hogy fehér buggyos ruciban kimondom, "igen". "És ha pár év múlva azt érzi, mégsem jó neki, akkor ki tud lépni belőle." Akkor meg MINEK?????
Чапаев 2012.08.06. 09:36:31
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:37:55
Mooon 2012.08.06. 09:38:44
ilyenkor azért érzem én, hogy rosszul vagyok bekötve... :)))
de mondjuk néhány év múlva lehet, hogy nekem is bekattan valami, és majd le se lehet lőni, hogy esküvőt akarok esküvőt akarok :DD...
de aztán az is lehet, hogy nem :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:39:16
Nigga Boy 2012.08.06. 09:40:42
mütyür 2012.08.06. 09:41:17
mütyür 2012.08.06. 09:42:51
Niobe 2012.08.06. 09:43:32
Ez viszont tényleg általánosan igaz: amit az ember kicsit is kényszernek érez, annak keserű az íze.
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 09:43:38
Balhés Tomika 2012.08.06. 09:45:40
pretty kitty 2012.08.06. 09:47:26
Mooon 2012.08.06. 09:48:16
ugyeugye :D?
Madpapa 2012.08.06. 09:49:07
Itt most pusztán a felelősségről polemizálunk. A házasság papíron történő felvállalása, azért tegyük hozzá elvileg, egy komolyabb elhatározás kérdése, mint az hogy összecuccolunk. Hozzá teszem elvileg.
Bár sokszor úgy hiszem, inkább szülői nyomásra, elvárásoknak való megfelelés miatt papíroznak.
A lepapírozás egy keretrendszert ad, egy közösség által elfogadott keretrendszert amiben ugye élsz. Tetszik vagy sem, ez van. A közösségi normák lazulásával, az egyén akaratának a közösségi érdek fölé való helyezésével, azonban teret nyernek egyéb elképzelések is. Ezek nem feltétlenül jó irányba mutató dolgok. Bár a törvény próbál utána menni ezen vad dolgoknak, de nem biztos hogy mindig sikerül.
De tényleg, mi a baj a papírral? Általában a pasik félnek ettől mint a tűztől és rábeszélik a nőt, hogy ez pont úgy jó ahogy. A nők meg beveszik, bár a lelkük legmélyén azért vágynának arra, de el kell nyomniuk ezt a vágyat.
A papír sosem arról szól, hogy megvéd a párkapcsolati problémától. De annak felrúgása következményekkel jár, és ettől fél mindenki kimondatlanul is. Tehát ha ezen félelmeimmel nem merek szembenézni, akkor ugye felelősségteljes ember vagyok ugye. Ne már!
Niobe 2012.08.06. 09:49:10
Ettől függetlenül komoly döntés.
Hadd kérdezzem meg, a házasság ellen komolyan tiltakozók közül ki volt már házas? Tapasztalatból táplálkozik az ellenérzés, avagy mások élményeire alapozva? Csak kérdezem.
Szöszi 28 2012.08.06. 09:50:57
A 3-as verziót kizárnám, nem kúr félre, ebben biztos vagyok.
A 2-es verzióban lehet némi igazság, de a csajnak semmi saját pénze most, hogy nincs meló, de előtte is nagyon korlátozottan voltak lehetőségei. Szóval, ha nyaralás volt, azt mindig a srác fizette mindkettőjüknek.
Az 1-es verzió igaz, bár hónapok óta megy már a hárpiáskodás, és a srác tűri.
Na? :D
mütyür 2012.08.06. 09:52:06
Szöszi 28 2012.08.06. 09:53:23
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:54:06
Attól meg nem lesz komoly a szándék, mert nem könnyű kilépni belőle. Ennyi erővel össze is bilincselhetnék egymást. Ha valaki igazán szereti a másikat, az nem a házasság miatt lesz hűséges. Egy csomó ember szarik erre, hogy van-e férje/felesége vagy sem. Szóval a komolyságot a mai világban egyáltalán nem a házasság jelzi. Szerintem.
mütyür 2012.08.06. 09:55:19
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:57:22
Ugyan már! A mai világban mivel jár a felrúgása, amitől annyira, de annyira félni kell? Vicces.... :P
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 09:58:07
dr. gernika 2012.08.06. 09:58:25
Mooon 2012.08.06. 10:00:10
Túl sok embert láttam elválni...
köztük sokat elég csúnyán elválni.
És túl sok embert látok, aki a házasság szent kötelékében félrekúr, miközben utána hazamegy és rendes családapát/anyát játszik.
arról nem beszélve, hogy ugye volt olyan ex, aki akkor kérte meg a kezem, több év után, mikor kiraktam... gondolta ezzel majd megoldódik minden...
hát kurvára nem.
Papírsárkány 2012.08.06. 10:00:53
(hülye blogmotor)
Papírsárkány 2012.08.06. 10:02:28
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 10:03:17
De az élet nem igazságos. Persze nem is lehet az, csak egyes emberek - mint például én.
A szintezési probléma miatt a 10/5-ös nők 95%-a felsőbbrendű életformának érzi magát a 10/5-ös férfihez képest. Ezért az átlagférfiak zöme alulválaszt, a többieknek pedig ott az EuroCard / MasterCard, amivel akár a 10/8-as szintet is megcélozhatják.
Papírsárkány 2012.08.06. 10:03:28
Mooon 2012.08.06. 10:04:44
;)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 10:05:13
Pont ezt akartam írni. Nagyon sokan játszák otthon a szerepüket és úgy kúrnak mellé, hogy csak na! Elég sok ember álcának használja a házasságot, kifelé azt mutogatja, a háttérben meg....
Niobe 2012.08.06. 10:08:04
Akinek nagyon sok rossz és fájdalmas példa jutott testközelből, az nehezebben dönt. Elfogadom, de ez mások fejével való gondolkodás - ha neki nem jött be, tuti nekem sem fog. Kizárni egy lehetőséget, csak mert másoknak nem jött be, nem jó.
Valamit meg kell tapasztalni, át kell élni ahhoz, hogy tényleg tudd, miről beszélsz.
Hacsak valami nem bűntény vagy erkölcstelen, akkor miért zárnám ki, hogy kipróbáljam?
És nem vagyok jövőbelátó, sem gondolatolvasó, hogy tudjam, az élet, a gondolkodásmódom pár év múlva merre változik. Ezzel az erővel (nagyon csúnyán lesarkítva) megszületni is minek, úgyis meghalunk. Enni is minek, másnapra távozik, és megint enni kell...
Nem vitatkozom senkivel, ez a véleményem.
mütyür 2012.08.06. 10:11:31
mondj jobb példát:P
(tapasztalatból beszélek amúgy, ha már rákérdeztél, de nem amiatt nem tenném meg többször, mert szar volt, hanem mert semmit nem adott)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.06. 10:12:17
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 10:12:51
De!
Nem ez jelzi a kapcsolat komolyságát (szerintem). Márpedig te ezt hangúlyoztad!
Semmivel sem felelősségteljesebb az, aki házasodik, mint aki nem.
Papírsárkány 2012.08.06. 10:13:34
Madpapa 2012.08.06. 10:14:08
A közösségnek valahol a fennmaradását biztosítani kellene. Jó esetben. Ennek alapja a család. Ezt valahol védeni kell. Tetszik vagy sem, de ez van. A védelem pedig úgy működik, hogy keretet ad neki. Ezt hívják házasságnak.
Tehát próbáljunk az egyéni érdek szintjéről egy kicsit magasabb szintre emelkedni ennek vizsgálatánál. Próbáljunk meg közösségi szinten gondolkozni.
A közösségnek anno megvoltak az eszközei arra, hogy a kilengőket 'megbüntessék'. Mára sajnos ez eltűnt. Ergo az egyén azt csinál amit akar ebben a kultúrkörben. Ennek sajnos egyenes következménye az, hogy a család mint olyan súlyos sérüléseket szenvedett. Népesség csökkenésnek egyik oka nálunk ez is.
mütyür 2012.08.06. 10:18:23
a család egy természeti fogalom, a házasság egy kitalált baromság.
a népességcsökkenést meg ne redukáljuk már arra, hogy mert kevesebb a házasság. a válások nagy aránya azt mutatja, hogy a házasság semmitől nem véd meg.
Papírsárkány 2012.08.06. 10:19:35
*hajborzol*
Niobe 2012.08.06. 10:19:39
Sajnálom, így jobban értem, miért nem szeretnél még egyet.
@Bundabandi: A felelősségteljes ember egyet jelent: felvállalja döntése következményeit, a pozitívat és a negatívat egyaránt.
cyd 2012.08.06. 10:21:47
Madpapa 2012.08.06. 10:22:28
Jó lenne ha ezt észrevennéd.
Mooon 2012.08.06. 10:23:26
a hülye freemail nem műkszik...
na majd később...:))
@Madpapa:
papikám, mi most épp családot alapítunk...:)
van olyan, hogy apasági nyilatkozat... meg bejegyzett élettárs.
és az az igazság, hogy annak alapján, amit látok, leszarom a kultúrkört :)))...
egyébként meg az előző kapcsolatomnál hallelúját zengtem végül, hogy nem házasodtunk össze... bár gyűrűm 3 évig volt...
és azóta nem is vágyom rá.
kicsit sem.
Papírsárkány 2012.08.06. 10:24:28
Hogy lehettek ilyen gonosz, aljas, önző népek?!
:-)
Niobe 2012.08.06. 10:26:48
Madpapa 2012.08.06. 10:26:52
Már bocs, de minek apasági nyilatkozat meg bejegyzett élettárs??? Nem kell ez sem? Nem veszed észre, hogy ezek olyan pótcselekvések? :-)))
Ja, hogy azért csak jó az, ha a közösség valami kis védelmet ad jogilag ;-))
Ejjejj...
mütyür 2012.08.06. 10:27:38
@Niobe: igen, így már jobb:) hidd el, nem kötekszem és tényleg semmi bajom azokkal, akik házasodnak:) nem azért nem házasodik az ember, mert attól fél, hogy vége lesz, hanem azért, mert nem ezen múlik egy kapcsolat. nem azzal vállal fel a másik ország-világ előtt (ez is milyen, a friss házasok a Pentagonban is lejelentik az örömteli eseményt?), hogy eldarálja az igen-t, hanem azzal, hogy együtt van a másikkal, szépen kézenfogja az utcán és az élete része:)
Mooon 2012.08.06. 10:28:42
bizonyára azok vagyunk ;)))
szegény gyerek :D...
Niobe 2012.08.06. 10:29:01
Mooon 2012.08.06. 10:31:00
igazad van, a bejegyzett élettárs nem biztos hogy kell :)))...
apasági nyilatkozat meg muszáj.
persze ha leányanya lennék, akkor nem lenne muszáj, de így igen...
bürokrácia....
Papírsárkány 2012.08.06. 10:31:51
Mooon 2012.08.06. 10:32:28
leányanya vagyok :DDDD...
nah szóval, ha az apukája nem akarná, akkor nem kéne, de így kell.
TBal 2012.08.06. 10:32:31
Na ez az, amit nagyon sokan nem vágnak, vagy csak jól nem akarnak rá gondolni.
@Milady de Winter: Nem nagy macera az üyintézés a házasságon kívüli gyerekre?
TBal 2012.08.06. 10:33:36
Papírsárkány 2012.08.06. 10:33:40
mütyür 2012.08.06. 10:34:28
erről beugrott Brian élete... "mi mind egyéniségek vagyunk"
Niobe 2012.08.06. 10:36:01
Pont tegnap mesélte unokatesóm, hogy a közös ismerős "nagyondúlaláv-napihatszerelmesnyáladzás" párocska szakításhatáron van. A boldogság, a szeretet csendes. Ha valamit, akkor ezt nagyon megtanultam...
Madpapa 2012.08.06. 10:36:40
TBal 2012.08.06. 10:38:11
Mooon 2012.08.06. 10:39:56
szerintem te vagy az egyetlen, aki az adóügyeink miatt aggódik :)))...
Mooon 2012.08.06. 10:40:59
hát látod.
Niobe 2012.08.06. 10:42:40
Madpapa 2012.08.06. 10:43:17
Nem hiszem el, hogy nem akarod felfogni :-S
Mooon 2012.08.06. 10:44:08
én nem :)).
Papírsárkány 2012.08.06. 10:44:58
@Madpapa: felfogja, csak szerencsére ő se ragadt meg az ókorban :)
Mooon 2012.08.06. 10:46:16
haggyá má.
mi most idézgetünk mütyesszel, ez nem neked szólt :P
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 10:46:21
@cyd: Szerintem a házasság azt a szerepét, amire anno létrejött, már majdnem teljes egészében elveszítette. Semmi felelősségteljes nem maradt a házasságban. Könnyen ki lehet lépni belőle, már senki nem szól meg, ha megteszed, majdhogynem természetes. Akkor minek is akarjon házasodni az ember? A rokonok részéről még sok helyen elvárás, hogy lehessen mutogatni a képeket, elhinteni a faluban, hogy lagzi van stb. stb. Én nem mondom, hogy nem házasodnék, de hogy ez bármitől visszatartó erő lenne, vagy a kapcsolat komolyságát fejezné ki, abban nem hiszek.
@mütyür: +1! Ott a pont! Én is erről hablatyolok neki.
Papírsárkány 2012.08.06. 10:46:40
Vonatkoztass el a benned lévő érzelmi töltéstől, olvasd el újra - elfelejtve egy pillanatra, hogy a házasság a téma - hogy mit is írtál, és ha ezek után se csal mosolyt a szádra...
Papírsárkány 2012.08.06. 10:47:14
Madpapa 2012.08.06. 10:48:47
Niobe 2012.08.06. 10:49:19
Papa kicsit a jogi meg anyagi oldaláról közelítette meg, ott a félreértés. Az is szempont, azt is evidenciában kell tartani, de ne az legyen nyomjon sokat a latban. Butaság is lenne nagyvonalúan megfeledkezni ezekről.
@Madpapa: egyetértek. Az élet más területére is igaz, hogy emberek félnek a felelősségtől, nem is annyira a jogi, mint inkább az erkölcsi megítélés miatt. Gyarló, énközpontú állat az ember, ezt el kell fogadni :)
Papírsárkány 2012.08.06. 10:50:10
Mooon 2012.08.06. 10:51:11
én tudom hogy ironizáltál... :)
nyuszika, hogy magyarázzam még el jobban, hogy nem tőled vártam, hanem mütyűrtől... értem én hogy te tudod, te tudod, mint a stréber diák az általánosban, de ez most akkor is neki szólt, nem neked.
nah, csak ezt próbáltam leírni :D
Niobe 2012.08.06. 10:51:45
@tértivevény: azért jellemző, neked meg mi jár a fejedben már hétfőn délelőtt :P
Papírsárkány 2012.08.06. 10:54:22
nem sikerült, máskor figyelj jobban a szórendre, mert így csak egy gyenge 3-as alá :)
@Niobe: miért pont akkor járna más? :)
Madpapa 2012.08.06. 10:55:14
Papírsárkány 2012.08.06. 10:56:50
mütyür 2012.08.06. 10:59:02
Niobe 2012.08.06. 11:02:04
Mooon 2012.08.06. 11:02:32
:DDDD
Szöszi 28 2012.08.06. 11:03:04
Mooon 2012.08.06. 11:04:38
szerzek valami kaját...
Papírsárkány 2012.08.06. 11:04:46
indapass90210 2012.08.06. 11:05:47
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.06. 11:05:50
az enyém: éhes vagyok, ideje aludni
Niobe 2012.08.06. 11:06:05
Egyébként lehet, hogy őszintén szereti a lányt, de ha már megy némi nyifinyafi, ahogy írod, akkor ez jóeséllyel át fog értékelődni. Nem múlik el a szeretet, csak más polcra kerül a lány az értékrendben - és esetleg mellette több más program is bele fog férni, főleg, ha anyagilag megteheti.
Niobe 2012.08.06. 11:06:49
Papírsárkány 2012.08.06. 11:07:04
Erről most Garfield jutott eszembe:
"Ha alszom, megéhezem. Ha eszem, elálmosodom. Az élet szép"
Madpapa 2012.08.06. 11:07:04
Szöszi 28 2012.08.06. 11:08:14
Madpapa 2012.08.06. 11:10:42
Niobe 2012.08.06. 11:11:51
Papírsárkány 2012.08.06. 11:12:08
Tessék következetesnek lenni.
Madpapa 2012.08.06. 11:15:12
Papírsárkány 2012.08.06. 11:17:48
Namely 2012.08.06. 11:18:45
A pasija egy elkeseredett kis pöcs, aki annyira fél, hogy nem lesz pina, hogy még a második (harmadik.... kilencedik) szerepet is vállalja.
Te jól csináltad, ha volt óvszer.... ha nem volt, akkor vizsgáltasd ki magad.
Arra használd ezt a típust, amire való... kúrd meg, aztán mehet ahová akar. Csak használj óvszert, mert az ilyen kurva kavarhat még másik 22-vel.
........büdös ribanc ........ hökkk...Pö...
Niobe 2012.08.06. 11:22:06
Akkor nem véletlen, hogy én is ebből láttam többet. Jó, volt nem csendes is, szerintem a csendesen többen ledöbbennek... merthogy annyira nem olyannak tűnik. Hjakérem, a tűnés valamilyennek az már a másik ember benyomása :)
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 11:22:36
Madpapa 2012.08.06. 11:23:58
Papírsárkány 2012.08.06. 11:25:49
mütyür 2012.08.06. 11:26:27
Mooon 2012.08.06. 11:29:32
jól van naaaa :P
@Madpapa:
:PPPPPPP
fárasztó dolog a kommentelés... :DD
Niobe 2012.08.06. 11:30:28
Mooon 2012.08.06. 11:30:42
valamiért úgy érzem, hogy te a mai poszton kiakadtál....
Mooon 2012.08.06. 11:31:39
:)))
pretty kitty 2012.08.06. 11:36:27
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 11:38:25
Egy 10/5-ös férfi is lehet béna az ágyban, önértékelési zavaros, vagy egyszerűen nem hisz abban, hogy meg tud felelni egy olyan 10/5-ös nőnek, aki egyenrangú kapcsolatot akar, nem pedig eltartást, pincsiztetési opciókkal kiegészítve.
Van olyan is, hogy annyira speciális az ízlése, hogy kizárólag az extramolett nők hozzák lázba, de ez extrém ritka. Többnyire az "őt legalább stabilan meg tudom tartani állandóra" típusú alulválasztástól szólnak az ilyen történetek.
Namely 2012.08.06. 11:39:52
@Niobe: "a tűnés valamilyennek az már a másik ember benyomása :) "
na ja.....
-Drágám én azt hittem, hogy te egy csendes lány vagy.....
(meg azt hitte a Karcsi, a Dani, a Józsi, meg a Petya is... :)
cyd 2012.08.06. 11:41:22
Niobe 2012.08.06. 11:41:30
@Namely: és ne feledjük szegény, lesunyt fejű, lógó orrú Ottót se :)
Niobe 2012.08.06. 11:42:32
Nah, daloljék fülembe a jútyúb.
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 11:43:36
Ne felejtsük el, hogy az x-edik szerep elvállalásának szándékát egy hazug nő állítja róla, ezért nem vehető készpénznek. A legvalószínűbb felállás az, hogy bár a faszi elég jól áll anyagilag, a nő valóban unja, plusz még agresszív is. A lebukás miatt már nyilván jóval kisebb késztetést érez a nő eltartására, az extrák biztosítására és a mindennapi jópofizásra. Vagy éppen semennyit..
Szerintem ezek miatt akarta talonban tartani a posztírót a nő, hogy ha kicsit jobban elfajulnak a dolgok otthon, zökkenőmentesen tudjon lovat váltani. A "pasim még ebbe a helyzetbe is belemenne" kamukártya kijátszása volt az utolsó, amit megtehetett a cél érdekében.
Nem jött be. De legalább megpróbálta.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 11:44:26
SciNu 2012.08.06. 11:45:06
www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o
Abból hogy a pasi belement abba, hogy időnként használd te is, nekem az jön le hogy még a szintje is elég nagy ahhoz hogy a párja ilyet is bevállaljon a megtartás érdekében. Használd még egy darabig, majd ha "át akar evezni" akkor húzd fel a horgonyt és hajózz nyugisabb vizekre .
Madpapa 2012.08.06. 11:46:53
mütyür 2012.08.06. 11:47:17
Niobe 2012.08.06. 11:49:07
"rég nincsenek ott" - pff, az emberek találták ki a fogalmat, a normákat, és ők azok, akik vidáman át is hágják ezeket. Van értéke, és legyen is, de az egyén szemében, ne a csorda szemében.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 11:51:02
Nutshell 2012.08.06. 11:51:34
Akkor kezeket fel: ki van a házasság intézménye mellett, és ki van ellene? :)
mütyür 2012.08.06. 11:53:20
cyd 2012.08.06. 11:53:33
_Ω_ 2012.08.06. 11:55:18
cyd 2012.08.06. 11:55:45
Nutshell 2012.08.06. 11:56:35
Egyébként 24-21, még 4 perc.
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 11:59:17
Rengeteg átlagférfi + csúnya nő felállást ismerek, szinte kivétel nélkül mindegyikben átlagos vagy jobb nőről álmodozik a férfi, miközben a nő jelenlétében eljátssza a tökéletes barátot, mintaférjet.
Honnan tudom, hogy jobbról ábrándoznak? Elmondják.
Amikor úgy kezdődik a mondat, hogy "Juci nem egy Claudia Schiffer ugyan, de <Juci előnyeinek méltatása>...", akkor tudod, hogy valami oda nem illő van a palacsintában.
Ugyanis triviális, hogy kevés férfinek jut Claudia Schiffer kaliberű nő állandóra, DE ha az általa elvárt szintnek megfelel az asszony, akkor eleve felesleges ilyen összehasonlítással kezdeni a panaszkodást.
tőzegmalac 2012.08.06. 12:00:47
Niobe 2012.08.06. 12:01:19
Nutshell 2012.08.06. 12:01:37
@cyd: Persze, akár olyan is lehet, hogy "igen, de csak szeretővel", "nem, kivéve ha öreg, beteg és gazdag", "nem, kivéve ha életveszélyesen megfenyegetnek"... Szóval? :)
_Ω_ 2012.08.06. 12:02:26
cyd 2012.08.06. 12:02:40
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 12:03:24
(A terheskártyát nem játszhatta ki, ha már egyszer kiderült, hogy 6 éve él kapcsolatban. Az már élettársi kapcsolatnak minősül, ahol alapból fennál az a vélelem, hogy a kényelmi állandó a gyerek apja.)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 12:03:24
24 évesen mentem férjhez, 4 éve voltunk együtt. Teljesen természetes volt, hogy összeházasodunk. Nem kényszer, nem elvárás, hanem magunk miatt. Amikor a templomban kimondod a családod, barátaid előtt az esküt, az valahogy több, mint egy felpakolok a teherautóra és összeköltözök.
Most, 16 év után kicsit más a helyzet, tényleg minden sokkal könnyebb lenne, ha nem lenne meg a papír. Ennek ellenére nem bánom, hogy akkor az megtörtént. Én amit akkor hangosan kimondtam, 16 évig komolyan is gondoltam.
Nem fogom azt mondani a lányaimnak, hogy menjetek férjhez, de azt se, hogy ne. Ez legyen mindenkinek a maga döntése.
A szüleim házassága 44 éve működik, lehet azt mondani, hogy cöcö, de ez tényleg így van. (Aki nem hiszi el, annak most kuss, nem véleményt kértem!), az unokabátyámék 16 éve összeköltöztek, és jól megvannak. Nincsenek leírt szabályok, kinek ez a jó, kinek az.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 12:05:56
SciNu 2012.08.06. 12:06:15
i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/128/847/400x.jpg?1306898671
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 12:06:32
Maximum úgy, hogy Gizit kurogatni ok, a pasiját meg leszarja. :) Én így tennék.
Papírsárkány 2012.08.06. 12:06:40
@Milady de Winter: *buksisimi*
cyd 2012.08.06. 12:07:26
Papírsárkány 2012.08.06. 12:09:46
@Namely: csendesnek csendes, ezért nem tudott a Karcsi Daniról, Józsiról, Petyáról, ésatöbbi... :)
Nutshell 2012.08.06. 12:09:47
Vajon éhes vagyok? :)
@cyd: Akkor életed végéig keresed azt, akivel úgy gondolnád, hogy igen?
cyd 2012.08.06. 12:09:55
Madpapa 2012.08.06. 12:10:18
cyd 2012.08.06. 12:10:57
Nutshell 2012.08.06. 12:12:00
A házasság.
Papírsárkány 2012.08.06. 12:12:09
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 12:12:43
Nutshell 2012.08.06. 12:13:20
Niobe 2012.08.06. 12:13:29
@Nutshell: kölcsönös érzelmi akarás tényállása mellett igen. Anyagi előnyökért, családi nyomásra, változás kicsikarására nem.
_Ω_ 2012.08.06. 12:14:40
Erről eszembe jutott, hogy mostanra én is rendesen megéheztem. Javaslom az ebédszünet kihirdetését! :D
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 12:15:05
"nem kell mindenkinek házasságpártinak lennie. De ha komolyan gondolja, akkor bevállalja. És ha pár év múlva azt érzi, mégsem jó neki, akkor ki tud lépni belőle.
Szerintem így gondolkozik egy felelősségteljes ember..."
"Van értéke, és legyen is, de az egyén szemében, ne a csorda szemében."
Erről meg azt gondolom, hogy a házasság alapvetően az, hogy a KÜLVILÁG felé nyilvánítod ki, hogy te XY-nal egy pár vagy. A csorda felé mondod, hogy igen, nekem ez az ember kell. A csorda (társadalom, barátok, család) ismeri el, hogy házasok vagyok! Az egész a CSORDÁRÓL szól! Ha elég az, hogy szeretiktek egymást, akkor én úgy gondolom nem feltétlenül kell házasság, nem kell kifelé bizonyítani semmit, együtt vagyok és kész. Te tudod, ő tudja, ennyi!
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 12:15:43
mütyür 2012.08.06. 12:15:59
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 12:19:04
Nutshell 2012.08.06. 12:20:33
@_Ω_: Közhírré tétetik: ebédszünet kezdődik.
Niobe 2012.08.06. 12:21:25
@Nava...(Nem az vagyok aki...): tudom, én csak szimplán örvendeztem vala. Mondhatni, így fejezem ki, így veszem észre a jó dolgokat az életben. :)
leonito77 2012.08.06. 12:22:33
Szép kis játszmakirálynő, a poszter meg jól horogra akadt. Ez a csaj nem csak a poszternek hazudik, hanem mindenkinek. Könnyű az ilyet felismerni, mert azt mondja, hogy ő nem hazudós típus... így kezdi, tehát hazudik.
Szóval kivárta míg összejönnek, a pasas némi biztonságérzetet kap a kapcsolatban és akkor beindította a játszmát. Amúgy az is simán belefér, hogy a pasijának (ha van neki) el sem mondta ezt az egészet, csak érzelmileg próbálta rángatni a posztert...
Aki nem volt a megfelelő alany, mert némi habozás után ugyan, de nagyon helyesen kiadta az útját. Az ilyen nő arra vadászik, aki nem adja ki az útját. Onnan még nagyobb játszmák kezdődhetnek... ami végződhet úgy is, mint a damu rolcsi ügye, a bíróságon.
Jahh, ezt onnan lehet tudni, hogy (állítólag) elmondta a pasijának és akkor nem az volt, hogy poszter, szemét voltam ne hari... hanem elkezdett kavarni (lásd a posztot).
Az ilyen kis szende menyecske szemrebbenés nélkül hazudik akár erőszakot is...
Észnél kell lenni férfi társaim. :)
Madpapa 2012.08.06. 12:24:16
Papírsárkány 2012.08.06. 12:24:26
(már az "ellene" szó beírásával is túlteljesítettem, hiszen az eredeti felhívás szerint elegendő lett volna felemelnem a kezem :) )
cyd 2012.08.06. 12:25:37
Niobe 2012.08.06. 12:29:12
@Nutshell: jóétvágyat!
Tettek, tettek, tettek. Testbeszéd, szavak, reakciók, visszacsatolások. És még inkább a tettek. :)
mütyür 2012.08.06. 12:29:48
Αphelion 2012.08.06. 12:31:06
Madpapa 2012.08.06. 12:32:16
mély lélegzet
1
2
3
kifúj
csak @Bundabandi: -ra próbáltam reagálni
Kötődsz drága? :-)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 12:32:28
Egyébként meg a csordaszellem soha nem volt rám túl nagy hatással.
cyd 2012.08.06. 12:32:39
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 12:32:58
Én is csak azért írtam, mert ezt tenném a posztoló helyében. Ha jó a Gizit sunázni, úgy hogy nem neki kell hallgatnia a baromságait, akkor it's fine. A legjobb részeket kapja meg a nőből, a bullshitet megkapja Géza otthon. :)
Papírsárkány 2012.08.06. 12:33:00
mütyür 2012.08.06. 12:33:24
pretty kitty 2012.08.06. 12:35:28
Maaal kozhiiilleeee cetdoboltatiik
Miiinden kiiszlaany feeeeljhez adatiiiik
Cooookeeeeek legeleeeeeebb....aaasztan a tobbi mal nem eldekesz XDDDDDD
mütyür 2012.08.06. 12:36:49
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 12:37:02
Teszem azt ha egy szigeten lennétek, csak ketten, akkor is éreznéd szükségét a házasságnak? Hiszen neki mutatod...csak neki.
Namely 2012.08.06. 12:37:39
@tértivevény: jó gondolat! ;)
pretty kitty 2012.08.06. 12:40:17
Aaaaa szok maaaalhaaaaaa!!!!!! Acicik eldekeli jed magamphajta kiszlanyockat h mit valnak el toooleeeeem??? XDDDDD
mütyür 2012.08.06. 12:43:02
Niobe 2012.08.06. 12:45:35
@mütyür: ezt hol írtam?
mütyür 2012.08.06. 12:46:47
mütyür 2012.08.06. 12:47:54
www.origo.hu/nagyvilag/20120803-csirkevel-a-meleghazassagok-ellen.html
Niobe 2012.08.06. 12:50:40
fumerin 2012.08.06. 12:51:37
Azt hittem, hogy ez olyan kis romantikus ketyere...én speciel hordom is.
Madpapa 2012.08.06. 12:53:05
Papírsárkány 2012.08.06. 12:53:17
Erről valamiért ez jutott eszembe:
www.youtube.com/watch?v=OFkeKKszXTw
:-)
mütyür 2012.08.06. 12:53:58
Papírsárkány 2012.08.06. 12:54:33
mütyür 2012.08.06. 12:57:13
Papírsárkány 2012.08.06. 12:59:11
(amúgy nézd végig, ha tudod, mert - döbbenetes módon - paródia :) )
cyd 2012.08.06. 12:59:12
index: „Valami részeg előttem egy üveget dobott a pályára. Megütöttem. Ez hihetetlen!"
origo: "Egy részeg néző üveget dobott a pályára! MEGVERT ENGEM... hihetetlen."
Na most ki vert meg kit? Helyes megfejtőink egy üres műanyagpalackot nyerhetnek mellyel majdnem megdobták az atlétákat.
fumerin 2012.08.06. 12:59:19
:P
mütyür 2012.08.06. 13:01:03
@tértivevény: itt nincs nyugalom, hogy a telefonon megnézzem, de meg fogom:)
Papírsárkány 2012.08.06. 13:01:31
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a0/Nazgul.PNG/150px-Nazgul.PNG
Niobe 2012.08.06. 13:01:47
mütyür 2012.08.06. 13:03:36
mütyür 2012.08.06. 13:04:29
fumerin 2012.08.06. 13:05:39
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:07:04
A legtöbb nő lelkesen mutizza mindenkinek a gyűrűjét, hogy "néééézd, ez kaptam a Pistitől". Mint ahogy te is mutiztad az exnek, hogy sárguljon.
Madpapa 2012.08.06. 13:09:22
cyd 2012.08.06. 13:09:48
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 13:10:53
Lehet valaki hasonlított Justin Bieberre? :) Nekem is hasonló reakcióm lenne rá :)
fumerin 2012.08.06. 13:12:33
Nem bírta elviselni, hogy vele ellentétben nekem sikerült...
Bááár, amikor mellette volt a nője, megkért, hogy csak mélt írjak, mert féltékeny az "újasszony". Én betartottam a szabályokat...
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 13:14:11
Pedig velem még nem is találkoztál!
:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 13:14:59
A gyűrű is csak szimbolikus dolog, drága szimbólum.
Papírsárkány 2012.08.06. 13:15:46
mütyür 2012.08.06. 13:17:55
@cyd: jipppíííí :D
fumerin 2012.08.06. 13:18:45
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:19:47
@Анна: "Nem bírta elviselni, hogy vele ellentétben nekem sikerült..."
Sárgult! :D :P Neeeem?
mütyür 2012.08.06. 13:20:48
tőzegmalac 2012.08.06. 13:20:59
Madpapa 2012.08.06. 13:21:32
tőzegmalac 2012.08.06. 13:21:57
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 13:22:06
:)
Madpapa 2012.08.06. 13:22:19
mütyür 2012.08.06. 13:22:34
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 13:24:55
:)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:25:41
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 13:26:48
:9
Madpapa 2012.08.06. 13:27:21
cyd 2012.08.06. 13:27:35
Közben? Az én időmben ez még úgy ment, hogy ledöntöd és UTÁNA elszívsz egy szál bagót.
fumerin 2012.08.06. 13:28:30
Papírsárkány 2012.08.06. 13:28:55
Niobe 2012.08.06. 13:29:10
"nekem nem kell tárgy ahhoz, hogy tudjam kit szeretek és kivel nem akarok bunkótaplő módon viselkedni. " - ez jóóóó! :D
mütyür 2012.08.06. 13:29:45
Niobe 2012.08.06. 13:29:48
Papírsárkány 2012.08.06. 13:30:31
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:30:46
mütyür 2012.08.06. 13:31:30
@Niobe: najólvan, hagyjuk is, annyit nem ér az egész:)
Namely 2012.08.06. 13:33:43
Lehet, hogy te voltál a metrón....
www.origo.hu/nagyvilag/20120725-elolepett-eszakkorea-legfobb-elvtarsnoje.html
szerintetek borotválja???
:DDDD
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 13:34:04
Aha. Megnézem milyen boldog egy bármilyen átlag nő, ha a pasi hoz egy réz függönykarikát drága gyűrű helyett :) (tudom, hogy most jön a képmutató szöveg, hogy nem, nem számít hogy milyen a gyűrű, meg a szándék a fontos, meg a jelentés, spóroljuk meg ezt, mert igenis kibaszottul számít a nőknek)
Niobe 2012.08.06. 13:34:53
Mindenhol az uccsó 3 komment látható csak...
cyd 2012.08.06. 13:34:57
Madpapa 2012.08.06. 13:35:06
A gyűrű valahol védelem volt. Aki azt viselte, elvileg tabu volt. De most pusztán csak szimbolikusan vizsgálva az egészet. Nem? De. Megint igazam van.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:35:09
@Анна: Mondom, én nem vagyok a gyűrű ellen, de az nem csak a másiknak szól, az a külvilágnak is szól. Aki meg elrejti a póló alá egy láncra, az minek is hordja?
Niobe 2012.08.06. 13:36:54
Mégpedig a gyémánttalan arany csoda, az ezüst csoda, fémérzékenyeknek a titánium csoda, a több színű csoda... :)))
Füredy Fruzsina 2012.08.06. 13:37:44
Nem az a lenyeg hogy szingli vagyok e hanem az hogy van e eselye az adott pasinak nalam. Azt meg ezer fele modon tudom kommunikalni, megvannak a modszereim ;))
Papírsárkány 2012.08.06. 13:37:50
fumerin 2012.08.06. 13:38:31
Papírsárkány 2012.08.06. 13:40:03
Szöszi 28 2012.08.06. 13:41:58
Papírsárkány 2012.08.06. 13:43:29
Madpapa 2012.08.06. 13:45:55
Madpapa 2012.08.06. 13:46:45
Namely 2012.08.06. 13:47:09
mütyür 2012.08.06. 13:47:33
Papírsárkány 2012.08.06. 13:48:47
:-)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:49:06
fumerin 2012.08.06. 13:49:06
És lehet, pár év múlva már csak emlék lesz, de olyan emlék, ami egykor nagyon sokat jelentett....
Madpapa 2012.08.06. 13:50:54
tőzegmalac 2012.08.06. 13:51:27
mütyür 2012.08.06. 13:51:52
Niobe 2012.08.06. 13:52:14
Aki hűséges szeretne maradni, az marad.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:53:34
Szöszi 28 2012.08.06. 13:53:36
@Madpapa: Igen...Térti már megkérhetné végre a kezem...:D
@Namely: Minden kerületbe laknak burzsujok. Méééér az én kis kerületemet kell így beállítani? A végén még azt hiszik az emberek, hogy a bőröm alatt is lóvé van...:D
Madpapa 2012.08.06. 13:53:58
Madpapa 2012.08.06. 13:55:36
Szöszi 28 2012.08.06. 13:56:39
Madpapa 2012.08.06. 13:57:32
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 13:58:31
Namely 2012.08.06. 13:58:38
Amúgy szerdán ott nézünk meg a bnőmmel egy lakást.... reszkess... megyünk! :D
"Minden kerületbe laknak burzsujok."
Angyalföld, Csepel, nyócker, stb.... na azért nem minden kerületben....
mütyür 2012.08.06. 13:58:45
Niobe 2012.08.06. 14:02:30
tőzegmalac 2012.08.06. 14:03:03
Madpapa 2012.08.06. 14:06:09
Aztán ezen ismeretek híján eljutunk odáig, hogy de már, minek házasodni, de már minek gyereket szülni? De már minek vagy akkor a világon ugye? Csak hogy a fogyasztói társadalom aktív tagja légy? Azért fölösleges.
Niobe 2012.08.06. 14:08:10
"te tudnál papír nélkül is élni, de az ő kedvéért megcsinálod." - asszem, valami olyasmi összefüggésben jött ez elő, hogy mivel én már voltam férjnél, tudom, milyen érzés, nekem nem újdonság, ha összeházasodunk. Neki igen. Ragaszkodni nem ragaszkodik egyikünk sem a papírhoz, ha úgy állunk majd, akkor lesz eski. Ha nem, akkor nem :) Csak akkor lemaradunk egy jó buliról. :)
mütyür 2012.08.06. 14:10:01
én, egy emberként kisebb szelete vagyok a fogyasztói társadalomnak, mint te gyerekekkel. nem én terhelem túl a Földet, nem nekem nagyobb a lábnyomom.
Papírsárkány 2012.08.06. 14:11:18
különösen, hogy mütyür vagy... :-)
Szöszi 28 2012.08.06. 14:12:53
mütyür 2012.08.06. 14:14:03
mütyür 2012.08.06. 14:15:02
cyd 2012.08.06. 14:15:15
Madpapa 2012.08.06. 14:18:51
Papírsárkány 2012.08.06. 14:19:58
Papírsárkány 2012.08.06. 14:20:41
Pokolra fogsz így jutni, látom előre...
:)
Namely 2012.08.06. 14:21:03
"Ciccmicc?"
:D
"van közeli hozzátartozó aki igen "
@tértivevény: KÉRD MEG GYORSSSSSANNNN A KEZÉT!!!!! JÓ PARTI!!!!!!!! (a jó tippért 10%-os jutalék!)
;)
mütyür 2012.08.06. 14:22:11
Madpapa 2012.08.06. 14:24:50
mütyür 2012.08.06. 14:25:40
Madpapa 2012.08.06. 14:26:05
_Ω_ 2012.08.06. 14:27:32
fumerin 2012.08.06. 14:28:48
Nem a gyerekem, mégis, 4 óránként segítek rajta.
Amin vitatkoztok Madpapával meddő dolog....
A házasság nem papíron múlik. De ezeket csak az érti, aki már elvált. Én is akkor jöttem rá, hogy lófaszt nem ért az egész, amikor vége lett...
Niobe 2012.08.06. 14:28:54
Én azt szoktam mondani, hogy nem az ujjamra, a szívemre húzták fel (copyright by Vavyan Fable) :)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 14:29:05
Itt most konkrétan a (jegy)gyűrűről volt szó.
mütyür 2012.08.06. 14:29:09
@_Ω_: :)
Papírsárkány 2012.08.06. 14:29:36
@Madpapa: Nálam is :) A kérdésre is fogsz válaszolni?
@mütyür: Túljutottunk, csak még nem mindenki ;-)
Madpapa 2012.08.06. 14:30:12
Madpapa 2012.08.06. 14:30:52
Madpapa 2012.08.06. 14:31:25
mütyür 2012.08.06. 14:31:48
@Niobe: :)) azért ezt most elképzeltem, ha tényleg oda húznák fel, hányan házasodnának:D
cyd 2012.08.06. 14:31:59
Szöszi 28 2012.08.06. 14:32:17
Anyai ágon az egész kiccsáládom a 2. kerület különböző pontjain lakik :D Bazmeg, tényleg burzsujok vagyunk, ááá. :D
Niobe 2012.08.06. 14:33:06
Nem nagy durranás, de örömmel hordjuk mindketten.
Papírsárkány 2012.08.06. 14:33:56
Ha mégsem, akkor persze megfelelnek az ilyen utalgatós-terelgetős-célozgatós szövegek is amiket írkálsz "válasz" címén :)
fumerin 2012.08.06. 14:34:25
Papírsárkány 2012.08.06. 14:35:29
mütyür 2012.08.06. 14:35:33
Namely 2012.08.06. 14:35:51
Niobe 2012.08.06. 14:36:50
E cinizmusát valahogy nem tudtam jó szívvel tolerálni, lehet, hogy már akkor könnyedén meg kellett volna válnom tőle. Bár... ismert engem és a férjemet is, ergo volt alapja a beszólásnak :)
Namely 2012.08.06. 14:37:32
Papírsárkány 2012.08.06. 14:37:41
Madpapa 2012.08.06. 14:38:29
Papírsárkány 2012.08.06. 14:39:22
nem szégyen az, de nem is csoda :)
Madpapa 2012.08.06. 14:40:30
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 14:41:20
Te meg szoktad nézni a kinézett sunázandó nőn, hogy van-e neki gyűrűje? :) Én ifjú titán koromban kurvára leszartam. Azt se tudtam melyik ujjukon hordják. :) Mindnek volt egy rohadás gyűrűje, tököm válogassa ki belőle melyik jelzi, hogy már foglalt. :)
@Namely:
Igen, csak a függönykarika legyen fehérarany meg legyen benne gyémánt. + a többi kritérium is oké legyen :)
Papírsárkány 2012.08.06. 14:41:26
Szöszi 28 2012.08.06. 14:42:24
@tértivevény: :D Mindenemet akarod, de romantikus :)
fumerin 2012.08.06. 14:42:43
Mondjuk tömni kell, mert még fióka, aki nem tud egyedül enni. Csak egy sanszot kapott az életre. Megadtam, önzőségből. Miután az én lekiismeretem miatt van itt, nem azért, mert ő akarta ezt.
A témával kapcsolatban, gondoltam jó példa. Tehát, házasság, nem házasság, gyerek, nem gyerek, ez mind a saját önzőségünkből van, nem a másik emberért. :)
Papírsárkány 2012.08.06. 14:46:23
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 14:48:20
Minden énközpontú. Aki önzetlen az meghal. Nem életképes tulajdonság. Sosem volt az.
Niobe 2012.08.06. 14:48:39
..volt sértődés. Szóta sem beszélek a lánnyal, nem is hiányzik.
Papírsárkány 2012.08.06. 14:50:22
Niobe 2012.08.06. 14:53:18
Namely 2012.08.06. 14:54:13
Amúgy láttad azt az egész estés Dagobert-filmet, amely a csodalámpa szelleméről szólt?
@tértivevény: na akkor a többi darabját is beszerzed!!!
cyd 2012.08.06. 14:54:27
Ne legyél már ennyire alulművelt! Tudod, mikor elfárad a szája. Ehh! életképtelen hímutánzat... *legyint*
Niobe 2012.08.06. 14:55:35
mütyür 2012.08.06. 14:56:22
@Анна: ezzel az önzőség dologgal mindig a vérszemet kapott gyerekesek jönnek és konkrétan a falramászom már tőlük.
Nutshell 2012.08.06. 14:58:00
Szóval a te lagzidon nem táncolhatunk majd hajnalig :)
@Niobe: Azt hallgattad, hogy demegdugná a barátnődet? Mekkora köcsögség ez már... :(
@cyd: Pont arra gondoltam, hogyha eleget vársz, akkor az élethosszig tartó kapcsolat a fél évet fogja lassan jelenteni :)
@τσőκε τσηψηγ: Afenébe, nem vagyok szőke :(
fumerin 2012.08.06. 14:58:04
Azért írtam a példát, de látom, félreértetted...
Szöszi 28 2012.08.06. 14:58:10
@cyd: Na jó, elég volt, fejezzétek be az erről társalgást! :))
Papírsárkány 2012.08.06. 14:58:39
Plusz emlékeim szerint a "jótékonyság" vagy jótékonykodási késztetés is onnan ered / akkor alakult ki, amikor minden élő ember, akivel tehetted, valójában a rokonod / törzsed tagja volt és így elég komoly okod volt rá (erősebb maradt a törzs illetve várhattál viszonzást).
Madpapa 2012.08.06. 15:00:01
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 15:00:26
www.facebook.com/photo.php?fbid=341422745940955&set=a.298826710200559.69645.298821050201125&type=1&theater
Madpapa 2012.08.06. 15:00:38
Füredy Fruzsina 2012.08.06. 15:00:55
www.links2love.com/images/flirting_touching_hair_ss.jpg
image1.masterfile.com/em_w/04/25/36/623-04253663w.jpg
es probald kitalalni melyik csaj mondja azt hogy van eselyed es melyik azt hogy nincs XD
mütyür 2012.08.06. 15:01:01
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 15:02:07
Namely 2012.08.06. 15:03:42
Papírsárkány 2012.08.06. 15:05:59
en.wikipedia.org/wiki/DuckTales_the_Movie:_Treasure_of_the_Lost_Lamp
Madpapa 2012.08.06. 15:07:45
Namely 2012.08.06. 15:08:41
cyd 2012.08.06. 15:09:02
Niobe 2012.08.06. 15:12:37
Nutshell 2012.08.06. 15:14:30
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 15:17:18
Egy nőt megtanult tisztelni. Gondolod lesz még, akit tisztel majd annyira mint a saját anyját? Elárulom, nem lesz még egy ilyen.
Niobe 2012.08.06. 15:20:22
@Nutshell: sokat csiszolódtunk egymás mellett, valószínűleg ezt kellett megélnem. És hogy lássam utána az ordító különbséget, milyen, amikor valaki pont ennek az ellentéte.
pretty kitty 2012.08.06. 15:21:40
Neked isz cak aszt tudom tanacolni jamit Navajeknak multkol ;)))) Ilany a fodlac, kivalasztacc ec cep cinecket, asztan haccooljoooooon!!!!! :DDDD Paszik vidazzatok, itt jon Nuti ja coke cikloooooon!!!!!! ;DDDDDDD
Füredy Fruzsina 2012.08.06. 15:24:15
fumerin 2012.08.06. 15:26:28
Szöszi 28 2012.08.06. 15:30:23
@Namely: Na majd megnézem, ha tényleg ennyire jó :)
Niobe 2012.08.06. 15:32:14
www.youtube.com/watch?v=rjXFRSuSnh4&feature=related
Apocalyptica - Nothing else matters
cyd 2012.08.06. 15:33:26
@Szöszi25: Mert mi lesz? Megütsz? Azzal a kézzel? Fúj! Előtte azért kérlek moss kezet.
Madpapa 2012.08.06. 15:34:11
mütyür 2012.08.06. 15:35:42
Madpapa 2012.08.06. 15:37:17
Szöszi 28 2012.08.06. 15:38:40
fumerin 2012.08.06. 15:39:20
Papírsárkány 2012.08.06. 15:40:01
tőzegmalac 2012.08.06. 15:40:50
Mooon 2012.08.06. 15:40:56
Nutshell 2012.08.06. 15:44:57
@τσőκε τσηψηγ: Sokáig voltam szőke, most a barna/lila tetszik :) Még ha nem is megyek így férjhez soha ;)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 15:48:31
A civilizáció tönkretette az emberiséget.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 15:52:26
Mondjuk én nem vagyok undi anyámmal, mert az nem tenne nekem jót. Mondjuk vannak olyan anyák, akiknél az anyaság le van azzal tudva, hogy szült. Szerencsére az enyém nem ilyen. Szeretem is, meg tisztelem is. De nagyon nagyon kevés embert tisztelek. Az nem alapból jár, azt ki kell érdemelni. Én nem tisztelek senkit azért mert ember, az ember is egy kategória amit ki kell érdemelni, és ha már ember kategóriába tartozik, akkor már ott tart, hogy a tiszteletet kiérdemelheti. Állatokat előbb tisztelek mint embert.
Füredy Fruzsina 2012.08.06. 15:54:19
Nem te eszkombajn, a szobanforgo tudas arra jo hogy eldontsd tetszel e egy csajnak. Hogy batoritani akar e vagy elkuldeni a picsaba. Arrol hogy batoritast is kapjal ne csak folyton elutasitast arrol neked kene tenned.
Niobe 2012.08.06. 15:55:49
Niobe 2012.08.06. 15:59:17
pretty kitty 2012.08.06. 16:01:42
En multkol a nadmamam kavefozojet tettem tonkle XDDD Dejasztan elvittuk a celvizbe jesz megjavitottaaak ;))))
Papírsárkány 2012.08.06. 16:03:07
Csak sok kis törzs-szerű izé, akik egymást ölték, mert más dzsudzsuhoz gagyogott a sámánjuk.
tőzegmalac 2012.08.06. 16:05:13
Papírsárkány 2012.08.06. 16:06:43
Namely 2012.08.06. 16:06:57
tőzegmalac 2012.08.06. 16:08:13
Bohumil Stejskal 2012.08.06. 16:08:46
Papírsárkány 2012.08.06. 16:08:52
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 16:14:38
velvet.hu/blogok/randi/2012/08/05/miert_ne_lehetne_ket_novel_kapcsolatom/
Bohumil Stejskal 2012.08.06. 16:18:17
tőzegmalac 2012.08.06. 16:18:41
tőzegmalac 2012.08.06. 16:20:33
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 16:21:42
Most is ugyanaz megy. Vitáznak hogy a 2+2 az 5 vagy 3.
dr. gernika 2012.08.06. 16:23:18
Papírsárkány 2012.08.06. 16:23:39
Madpapa 2012.08.06. 16:29:12
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.06. 16:29:37
Nutshell 2012.08.06. 16:31:07
Nutshell 2012.08.06. 16:32:10
tőzegmalac 2012.08.06. 16:34:04
Bohumil Stejskal 2012.08.06. 16:37:35
tőzegmalac 2012.08.06. 16:41:43
akarom, most :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 16:45:02
A természetes emberi viselkedés. A törzseddel összefogsz, vagy kirekesztenek és alapítasz sajátot, ahova olyan ember csatlakozhat, akit elfogadsz, és téged is elfogad. Persze nem muszáj csatlakozni egyhez sem, így persze rontasz az esélyeken, de megvan a lehetőséged.
Papírsárkány 2012.08.06. 16:55:00
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.06. 17:00:37
Igen, de akkor nem volt kötelező a baráti társaságon felül még egy olyan undorító dologhoz tartozni mint ország, nemzet, vagy egyéb bullshit.
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 17:06:18
:)))
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 17:09:47
:
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 17:11:27
Nutshell 2012.08.06. 17:11:32
@Bohumil Stejskal: Egyik hír jobban feldob, mint a másik :)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 17:12:59
:)
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 17:13:57
tőzegmalac 2012.08.06. 17:16:13
kénytelen leszek az enyémet enni:)
Nutshell 2012.08.06. 17:17:59
Hmm, akkor most adjak belőle másnak is? :(
Nutshell 2012.08.06. 17:23:16
Bohumil Stejskal 2012.08.06. 17:41:54
tőzegmalac 2012.08.06. 17:51:17
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 18:00:51
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 18:04:06
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 18:04:46
:)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 18:05:47
Papírsárkány 2012.08.06. 18:10:21
tőzegmalac 2012.08.06. 18:35:10
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 18:40:27
pretty kitty 2012.08.06. 19:01:46
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 19:10:25
Nutshell 2012.08.06. 19:21:05
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Azt nem mondtad, hogy fagyid is van. Így már tárgyalhatunk. Bár a fagyi íze még kardinális kérdés.
@koktélsáska: Limonádét is vigyek? :)
pretty kitty 2012.08.06. 19:27:00
_Ω_ 2012.08.06. 19:27:33
Nutshell 2012.08.06. 19:33:03
A délutáni program gyömbérszörp-készítés volt, most a gyömbéres limonádé lehűlésére várok :)
Nutshell 2012.08.06. 19:33:51
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 19:34:13
Egyébként én senki se vagyok... :)
pretty kitty 2012.08.06. 19:45:57
τ - tau
σ - cigma
κ - kappa
ε - epcilon
η - eta
ψ - pci
γ - gamma
Kisz szegicceg :)) Id mal ki tudod olvaszniiii? ;))))
_Ω_ 2012.08.06. 19:47:49
pretty kitty 2012.08.06. 19:48:36
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 19:49:44
pretty kitty 2012.08.06. 19:50:40
Lemeljuk nem szijeti jel a dolgokat a caavoooooo XDDDDDD
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 19:52:14
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 19:52:36
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 19:54:00
Elemózsia 2012.08.06. 19:55:36
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 19:56:42
Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.06. 19:57:19
_Ω_ 2012.08.06. 19:59:06
_Ω_ 2012.08.06. 20:01:19
Nutshell 2012.08.06. 20:04:48
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Pedig egész jó alap lett volna. A vaníliásat nem szeretem. Akkor most mi lesz, nem is tárgyalunk ezentúl? :)
@Elemózsia: Halihó!
pretty kitty 2012.08.06. 20:09:55
pretty kitty 2012.08.06. 20:13:38
Nutshell 2012.08.06. 20:13:52
Mesélj, mennyi szabadidőd van? :D
pretty kitty 2012.08.06. 20:16:21
Nutshell 2012.08.06. 20:18:13
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 20:19:03
Büszke vagyok magamra, mert rájöttem a nevedre. A google fordító meg egy kis fantázia sokat segített. :D
_Ω_ 2012.08.06. 20:19:44
pretty kitty 2012.08.06. 20:21:51
Nutshell 2012.08.06. 20:44:11
@Nava...(Nem az vagyok aki...): Áhhhá, google fordító... :)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 20:45:24
Elemózsia 2012.08.06. 20:45:30
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 21:05:24
Vihar előtti szétesik a fejem.
Elemózsia 2012.08.06. 21:16:49
Előtte pedig:
www.apoteka.hu/components/com_virtuemart/shop_image/product/Night_Flight_man_4b2b95d526ee0.png
Nekem bevált.
Amikor valaki miatt egyszer rémálmaim voltak meg nem tudtam aludni, akkor ezt ittam. Működik.
pretty kitty 2012.08.06. 21:19:44
Tijisz cejettek pilozniiii?? ;))))))
Elemózsia 2012.08.06. 21:26:28
:-)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 21:39:50
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 21:40:24
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.06. 21:48:03
alebzsaflab 2012.08.06. 21:49:00
pretty kitty 2012.08.06. 21:53:47
pretty kitty 2012.08.06. 21:55:06
alebzsaflab 2012.08.06. 22:13:17
Egyszer valaki azt mondta, hogy ő mezítláb és virágkoszorúval a fején szeretne házasodni. Biztos csak el akart ütni a többitől. Pedig mennyire cuki lenne, ha közben a gyerekek vinnék a fátylat. Rengeteg variáció és lehetőség van. Holnap veszek lottót. :)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:15:47
Elemózsia 2012.08.06. 22:17:05
Komolyan, neked _ennyire_ csak a külső számit? Rosszabb vagy, mint egy hülye pitsa. Már bocsánat a csúnya szóért...
"...Legalábbis akkor, ha érdemi válogatási helyzetben van, így jár el...."
Az IQ-t például miért nem veszed kizárólagos tulajdonságnak a párkeresésben? De most komolyan.
Egy 10/5-ös férfi is lehet béna az ágyban, önértékelési zavaros, vagy egyszerűen nem hisz abban, hogy meg tud felelni egy olyan 10/5-ös nőnek
Mindenkinek (nem csak nőnek) normális önértékeléssel kellene rendelkeznie.
Ja, ki ne hagyjam az önismeretet, mint olyat, ebben nagyon rossz mindkét nem. Ha mindenki ismerné önmagát, nem lenne ennyi rossz kapcsolat. Szerintem.
"..., aki egyenrangú kapcsolatot akar, nem pedig eltartást, pincsiztetési opciókkal kiegészítve."
Én egyenrangú kapcsolatot akarok. Nem akarok sem alá- sem fölérendelt lenni. Ennyi.
Ahogy a húgom és férje nagyon találóan összefoglalták:
"Mindenki gáz, azt kell megtalálni, aki a legkevésbé gáz."
Remélem, nem kell elmondanom, hogy itt szó sincs a külsőről. De, el kell. :-)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:17:09
Elemózsia 2012.08.06. 22:18:05
pretty kitty 2012.08.06. 22:18:06
Elemózsia 2012.08.06. 22:18:45
Elemózsia 2012.08.06. 22:19:20
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:19:54
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:21:26
www.facebook.com/photo.php?fbid=217108251714068&set=a.217108231714070.50562.100002446853872&type=1&theater
Edrik 2012.08.06. 22:21:38
pretty kitty 2012.08.06. 22:21:39
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:22:30
alebzsaflab 2012.08.06. 22:26:00
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:26:35
Vannak kedves emberek, és vannak, akik az igazat mondják.
Most akkor ha valaki azt mondja, kedves vagyok, akkor ezzel azt is mondja, hogy hazudok?? :)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:28:45
_Ω_ 2012.08.06. 22:33:56
alebzsaflab 2012.08.06. 22:34:21
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 22:34:55
Egyáltalán nem. De ha lehet, most inkább nem mennék bele a "szempont" és az "előfeltétel" fogalmak közötti alapvető különbségek ismertetésébe. Abba meg pláne, hogy mely esetekben "kénytelen" a válogatási rendszeréből teljesen kiiktatni az utóbbit a férfi annak érdekében, hogy egyáltalán be tudjon újítani egy valamilyen nőt állandóra.
Későre jár már ehhez, és még geodéziát is tanulnom kell.
Vagy mit.
Niobe 2012.08.06. 22:36:02
Ripityom!
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:36:19
@_Ω_: Pedig amit oda feltesznek, az mindig igaz! :))
_Ω_ 2012.08.06. 22:39:56
Elemózsia 2012.08.06. 22:40:05
Aztán belemeheütnk "...a "szempont" és az "előfeltétel" fogalmak közötti alapvető különbségek ismertetésébe."
@Edrik: Itt vagyok.
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 22:42:54
alebzsaflab 2012.08.06. 22:44:42
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:45:03
A nagy számat különösen. :D
Edrik 2012.08.06. 22:46:25
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:46:45
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:47:25
Чапаев 2012.08.06. 22:47:28
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:48:53
www.de-motivalo.hu/items/show/426?from=fb
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.06. 22:50:22
Elemózsia 2012.08.06. 22:51:27
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:51:45
Niobe 2012.08.06. 22:58:45
Hogy baszná meg őket egy talicska aprómajom, s akkor még finom voltam, és nőies.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 22:59:41
Ezen most jót nevettem. :)))
Elemózsia 2012.08.06. 23:00:42
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 23:06:20
www.facebook.com/photo.php?fbid=395600320507268&set=a.391422460925054.90136.100001719099205&type=1&theater
Bohumil Stejskal 2012.08.06. 23:25:08
@Nava...(Nem az vagyok aki...): Vagyis én?:)))
tőzegmalac 2012.08.06. 23:25:59
:D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.06. 23:29:01
Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.06. 23:29:13
Bohumil Stejskal 2012.08.06. 23:40:41
tőzegmalac 2012.08.06. 23:56:52
tőzegmalac 2012.08.07. 00:01:04
tőzegmalac 2012.08.07. 00:01:42
tőzegmalac 2012.08.07. 00:02:29
szerintemfőőbukok
tőzegmalac 2012.08.07. 00:03:09
Nutshell 2012.08.07. 00:07:34
@Niobe: Nincs más választás, neked is ott kell töltened az éjszakáidat, akkor majd nem fog zavarni :)
tőzegmalac 2012.08.07. 00:22:27
rá kell szoknod az operára :D
Nutshell 2012.08.07. 00:24:34
tőzegmalac 2012.08.07. 00:30:12
Nutshell 2012.08.07. 00:33:08
_Ω_ 2012.08.07. 00:36:08
tőzegmalac 2012.08.07. 00:39:16
kiket hívjunk meg? innen mindenkit? :D
Nutshell 2012.08.07. 00:43:56
@koktélsáska: Persze, csinálj egy facebook eseményt, aki akar, csatlakozhat :)
_Ω_ 2012.08.07. 00:46:20
Nutshell 2012.08.07. 00:49:09
tőzegmalac 2012.08.07. 00:50:51
_Ω_ 2012.08.07. 00:53:09
Nutshell 2012.08.07. 00:54:04
@koktélsáska: Nagyon állítgatós kedvedben vagy ma :)
Bohumil Stejskal 2012.08.07. 00:55:07
@Nava...(Nem az vagyok aki...): Tudod, hogy az vagyok :)
tőzegmalac 2012.08.07. 01:00:59
menekülök... :)
tőzegmalac 2012.08.07. 01:02:26
Joe69 2012.08.07. 01:48:44
Nem a párhuzamos pasizásról-csajozásról van szó, hanem a tálalásáról. Ha pasi csinálja ezt, akkor szigorúan titkolni kell az ügyet, elképzelhetetlen, hogy a csajok tudnak egymásról , lebukás van esetleg, fúj, szemétpasi hogy merte, kukázás, balhé, autodafé a blogon, stb..
De ugye csajszinál más a helyzet. Ugye ő választ és válogat, és akkora dilemma ez, olyan nehéz dönteni. Egyiknél a pénz, másiknál a jó farok, miért nem tud a kettő összejönni ? Másrészt az egyik legalapvetőbb pasifelhőztető - hintáztató taktika a nőknél, hogy úgy keringtet maga körül férfiakat, hogy szidja , pocskondiázza (általában kultúrszinttől függő módon, nagyon ügyesen "lájtosítva" is lehet ) a meglévő pasiját, férjét, akihez egyébként ragaszkodik. (Az esetek jó részében nyilván a pénzéért, de nem mindig persze)
Tudja ugyanis, hogy a pasik többsége kénytelen lepottyanóra lesni. Sok esetben inkább tesztről van szó, tud -e pasikat magára mozdítani, ha akar. És elképzelhető, hogy a férj-tartós partner még bele is megy a játékba, mert a csaj ügyesen megzsarolta érzelmileg.
És persze belefér az is, hogy kiadja egymásnak a konkurrenciát. Talán arra gondol, hogy bőgő-akaszkodó szarvasbikát játszanak majd a gemenci erdőben, míg ő nézi a színjátékot és nyugisan legelészik. Na ez a nagy tévedés, manapság, amikor a pasik már tisztában vannak azzal, hogy ők nem alanyai, hanem tárgyai a választásnak, ki az a marha, aki megverekedne egy nőért ? Ez jelenet már a Bridget Jones-ban is rohadtul életidegen volt.
Jó pár hasonló esetet látva, sőt átélve is is olyan érzésem van, hogy sok nő a saját , esetleg korábbról származő pasifrusztrációit éli ki akkor, mikor így párosával, esetleg többesével aláz meg férfiakat (bocs, pasikat) Mi meg hagyjuk, hogy ezt tegyék, ld. poszt. Egyébiránt én maximálisan el tudom képzelni a közös, békés sörözést a felek között. Az igazi persze az lenne, ha mindkét úriember szépen kukázná a csajt egyszerre.
Niobe 2012.08.07. 06:39:23
Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.07. 06:51:26
Kulcsgondolat az "egyiknél a pénz, a másiknál a jó farok" motívum, de többnyire még több szempont és szereplő van a rendszerben - ezekből próbálják összerakni a kombinációs szintezők az Zigazit.
Nevetséges, hogy az ilyen nők szerint még sajnálnunk kellene őket, mert egy személyben nehezen találják meg mindazt, ami nekik (szerintük) alanyi jogon JÁR.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 07:49:06
Niobe 2012.08.07. 08:19:25