HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/08/07/romantika-gyilkos_a_hazassagi_szerzodes

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr624699511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2012.08.07. 07:44:28

Tulo Ludi jisz volt a hutobeeen? ;)))) Melt akkol enisz vittem voolnaaaaa XDDDD

Zsebtelep (törölt) 2012.08.07. 07:45:13

Jó reggelt mindenkinek!

Papírért papírt, nincs ebben semmi rossz.

mütyür 2012.08.07. 07:47:28

most már leszakadhatnánk az esküvő-gyerek témáról?? :(

felhívsz egy közjegyzőt és ügyvédet és részletesen utánakérdezel. ilyen dolgokban a net nem feltétlen megbízható.

igen, közösbe megy minden egy idő után, de ha megvan a szerződés és kikötitek, hogy nincs közös, akkor nincs és kész. A szerződést folyamatosan lehet frissíteni, kiegészíteni, a szerződésben azt is le lehet írni, hogy x ideig él, aztán lehet újragondolni. ne legyél már ilyen tutyimutyi, bakker!!

ha sem nektek, sem a szüleiteknek nincs sok pénzük, elég önző dolog, hogy a csaj ragaszkodik a templomi habosbaboshoz. Amúgy gyakorló hívő, minden vasárnap bennül a templomban? szex van? plusz szintén gáz, hogy természetes, hogy a szüleitek is beleadnak pénzt a hepajba. azért ez a XXI. sz. nincs már az átlag úgy eleresztve, hogy erre feltétlen költeni kellene.

és az utsó: igen, a barátodnak igaza van. ha hisztizik, _azonnal_ tipli!

hja én példáim, milyen szépen tudnak szerelemből kötött házasságok végződni:
1. minden elektronikai eszköz és bútor férj által elvive. meghagyva egy üres lakás, amire hitelt kellett felvenni, hogy ki lehessen fizetni a lakás árának felét az exnek.
2. kertből tuják kiásva, mert az az "enyém".

úgyhogy sztem gondolkodj!

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 07:50:34

egy nyugodt, kiegyensúlyozott, boldog házasság alapja egy jól megírt házassági szerződés, és egy jó válóperes ügyvéd! :)

leonito77 2012.08.07. 07:53:41

Szép jó reggelt!

Nem is értem miért ide írta ezt le a poszter? Ahogy írja nem sok minden van most... vagy nem esett szó róla, de a lényeg azért az, hogy minden saját, ami a házasság előtt is az volt (mondjuk értékre) és utána minden közösen szerzett cucc közös.

De mindenképpen ügyvéd kell.

Ja az ara nyilván ki fog borulni, de emiatt nem hinném, hogy elhagyná a posztert. Szerintem ebben az esetben (és általában) az őszinteség célravezető. Jobb tisztázni a dolgokat még az elején. :)

mütyür 2012.08.07. 07:54:22

@leonito77: miért "nyilván" a kiborulás?

dr. gernika 2012.08.07. 08:00:26

Na, házassági szerződésben majd Atya kiokosít.
De a kiborulás nem jelzi a valódi szándékot, én is kiborulnék, pedig vagyontárgyakat számítva nagyobbakat buknék egy válással. De ha neked fontos, akkor kössetek kompromisszumot. Te megkapod a szerződést, ő meg a templomi esküvőt.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.07. 08:02:42

Szerintem nem rossz dolog a házassági szerződés. Mondjad azt, hogy ha templomi esküvőt akar pedofil pappal, akkor házassági szerződést is írjon alá. Mondjad, hogy őt véded, nem magadat. :) Nem akarod kihasználni! :D Ha hisztizni kezd, akkor meg lapát és kereshet magának balekot. A kajával teli hűtő lebegjen a szemed előtt, ahogy elviszi a kajádat....és az új kanja fog belőle zabálni, és teleszarni a te slozidat, a te kajádból, és a te foteledben fog böfögni és a tökeit vakarni. Ezt akarod? :)

dr. gernika 2012.08.07. 08:02:56

@mütyür: És még én nyafogtam a visszaperelt Bailey's díszdoboz miatt...

Papírsárkány 2012.08.07. 08:03:51

"Egy ismerősöm szerint, ha a csajom erre kiborul, akkor is jól járok, hiszen kiderültek a valós szándékai "

és milyen igaza van :)

Szöszi 28 2012.08.07. 08:03:59

Nálam rosszul indulsz, mert Zoltán vagy, szóval először is bazdmeg. Másodszor valójában van valami konkrét dolog is a neveden, vagy csak a hűtődet félted és a kajádat? Mert kurva sok felesleges infó mellett még véletlenül se gépelted be, hogy autó, motor, lakás, vagy valami igazán értékes volna a tulajdonodban...Ha van, mindenképpen írass szerződést, leszarva, hogy a leendő nejed hisztirohamot kap. Mert, ha azt kap, azonnal spóroltál magadnak egy esküvőnyi pénzt és sok sok felesleges kellemetlenséget.

mütyür 2012.08.07. 08:06:12

@dr. gernika: :) és tényleg az a vicc, hogy "ááá, ismerem őt, ő sosem lenne ilyen meg olyan"... háápersze.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 08:08:15

bazmeg nem a kaja a fontos abba' a rohatt hűtőben, hanem a SÖR!!! így mindjárt más megvilágításba kerül a poszt! :D

Papírsárkány 2012.08.07. 08:10:43

@Szöszi25: irtó-zoltán ettől a névtől? :)

Szöszi 28 2012.08.07. 08:11:59

@tértivevény: Kurvára remélem, hogy te nem vagy Zoltán, mert, ha mégis akkor előre szólok, hogy már nem szeretlek :D

dr. gernika 2012.08.07. 08:12:51

@Szöszi25: "Nálam rosszul indulsz, mert Zoltán vagy, szóval először is bazdmeg."
lol
@mütyür: ánem, szakításkor garantáltan új embert ismersz meg.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 08:18:28

@Szöszi25: Szöszi vazze ne legyél már szőkenő! Nem azt mondta, hogy Norbi, hanem azt, hogy Zoltán, most mi a gond vele. Egyébként nem olvastam a posztot, mert nem érek rá, halaszthatatlan "jegyvásárolnivalóm" van a szigetre, de majd előbb-utóbb visszajövök, elolvasom, aztán jaj a poszternek, mert íméletlenül meg fogom írni a véleményemet (pedig eddig ezt igyekeztem nem megtenni egyik poszterrel sem). Szóval ne reménykedjetek, mert visszajövök (azaz hasta la vista, illetve ahoj popacsek - ahogy jobban tetszik).

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 08:19:34

Nem működik ez a nyomoronc "K" betű, szóval nem íméletlenül, hanem kíméletlenül..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.07. 08:20:20

@hasznavehetetlen régensherceg:

Tőlem elviheti az összes sört, csak a kaját és a hűtőt ne! :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.07. 08:21:21

Egyetértek az ismerősöddel: ha a csajod kibukik a puszta gondolattól is, nincs már miről beszélgetni. Ha tisztességesek lennének a szándékai, inkább örülne, hogy te sem az ő pénzére utazol.

Itt inkább az az érdekes, hogy 4 év alatt nem ismerted meg annyira a nőt, hogy 99%-os bizonyossággal meg tudd saccolni, hogyan reagálna a felvetésre. Az elég valószínűtlen, hogy ilyen hosszú ideig képes volt leplezni, mi az igazán fontos neki abból, amit egy férfi adhat. Esetleg keresgélt, de nem talált nálad pénzesebb stabilan foghatót állandóra? Ezek itt az igazán lényeges kérdések.

Az is sokatmondó, hogy gyakorlatilag megkérette a kezét veled.

"Nem tudom, meddig él maga a szerződés, mert valaki azt mondta, hogy 5 év után minden a közösbe megy."

A házassági szerződést ne keverjük össze az élettársi kapcsolat révén keletkező vagyonközösséggel.

Az előbbi arra az időtartamra szól, ameddig azt a szerződő felek megkötik: sajátos jellegéből kifolyólag általában határozatlan időre. A szerződést ugyan felmondhatja az asszony, de akkor egyszerűen elválsz tőle. Az 5 év nem tudom, honnan jött.

Az élettársi kapcsolatban a vagyonközösség nem eredményezi azt, hogy minden "felesben megy a közösbe". Ebben a konstrukcióban az anyagi javakból a szerzés arányában részesednek a felek, ha azt hitelt érdemlően (számlákkal, tanúkkal) tudják bizonyítani. Ha ez nem megy, akkor tekinti azonos mértékűnek a törvény a szerzeményezéshez való hozzájárulást. Általában pont így lesz a szivoláé az általad vásárolt plazmatévé, hűtőszekrény, vagy akár a puccos kecód egy bizonyos tulajdonhányada, ha az együttélés ideje alatt vetted ezeket, de semmiről nincs számla (akár azért, mert faszmalac voltál és kidobtad, akár azért, mert mindent Józsi báékkal csináltattál "okosba".)

Szép templomi esküvő? Rongyrázás helyett inkább egy jó ügyvédre költs, annak van gyakorlati haszna is.

Isten hozott öcsém, ez a való világ.

Niobe 2012.08.07. 08:22:00

Dobroje utro!

"Decemberben hagytam magam meggyőzni, hogy az esküvő jó dolog, illetve ő pedzegette addig, míg belementem" - na, ezért már "érdemes" belevágni... erről beszéltem tegnap, hogy ha akár az egyiknek is kényszer, ott már halott a dolog. Hülyepöcs. Na olv tov...

Papírsárkány 2012.08.07. 08:24:31

@Szöszi25: Abbahagyhatod a hiperventillálást :)

Niobe 2012.08.07. 08:25:43

@mütyür: komplett felújítás költsége, berendezés költsége elszámoláskor "elfelejtve" - finom rákérdezésre ignorálás... nem folytatom.
Letojom, a pasik mit hisznek, nem minden váláskor a nő jár húdekurvajól. Igen, balhézhattam volna, de annyit nem ért. Költse patikára...

cyd 2012.08.07. 08:28:04

@mütyür: A pénz és templomi habos babos hogy is függ össze?

Papírsárkány 2012.08.07. 08:32:45

@cyd: ennyire nem lehetsz naív :)

Niobe 2012.08.07. 08:33:49

A templomi nagyesemény (előre is elnézést, senkinek a vallásos érzéseit nem szeretném megbántani) egy bitang nagy lehúzás. Ott kezdődik, hogy fél év jegyesoktatásra kell járnod, ha előtte nem voltál megkeresztelve/bérmálva, azt is meg kell tenned (atom pénzért), ha más felekezetiek vagytok, valakinek át kell keresztelkednie, és akkor maga a happening költsége még fel sem merült.
Jaaa, és ofkorz nem ebből kapod a házassági tanúsítványt, hanem a polgáriból.
Teljesen felesleges, tényleg csak a külvilágnak szóló pénzmutogatás és ablakon kiszórás. És Isten utána is nagy valószínűséggel fityiszt mutat - elnézést a blaszfémiáért.

Madpapa 2012.08.07. 08:34:01

@Father Justice ♋: hát ettől lehidaltam és egyfolytában nevetek, mert bár a valóságalapját nem kérdőjelezem meg, de akkor is komikusnak tűnt :-DD

cyd 2012.08.07. 08:34:46

@dr. gernika: "szakításkor garantáltan új embert ismersz meg"
Akkor nekem mákom van én csak utána ismertem meg újakat, néhányat közelebbről is.
Nekünk tök evidens volt, hogy felezünk oszt csókolom és még a hiéna jogászokat sem etettük feleslegesen azon kívűl, hogy megvettem az ő részét az ingatlanból.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.07. 08:35:07

@Szöszi25: Az, hogy van autója, motorja, lakása, a házassági szerződés szempontjából nem számít. Ha mindez már azelőtt az ő nevén volt, hogy megismerkedtek, VAGY már az élettársi kapcsolat fennállása alatt vette, de a saját szerzeményezést minden esetben igazolni tudja, a válás során a nő nem tudja tőle elorozni tőle ezeket a javakat.

A tényleges veszély ilyen esetekben a pénz átforgatásával kerül képbe.

Például Zoltánnak van egy 12 milliós lakása, egy 1 milliós motorja és egy 3,5 milliós autója. Gizella a házasságkötés UTÁN rábeszéli Zoltánt, hogy adja el a lakást és a motort, ő meg hozzátesz 3 milliót a zsetonkupachoz, és vegyenek egy nagyobb, szebb lakást maguknak. Idáig minden dizni.

Aztán amikor másfél év múlva válnak, Zoli azzal szembesül, hogy házassági szerződés hiányában a 16 milliós lakás 50%-os tulajdonhányada illeti meg Gizit, vagyis ő vesztett 5 millát a huncutkodással, Gizi pedig nyert ugyanennyit.

Nem buta ez a Zoli gyerek, hiába is Zoli.
De még csak tapogatózik az Igazság körül.

mütyür 2012.08.07. 08:35:43

@Niobe: igen, az én általam említett 2 példában is a csaj járt rosszul. namindegy.

@cyd: habosbabos ruha: pénz. templomi általában sokemberes: pénz. én furának tartom, hogy csak ezért képesek lennének szülőket is leszívni anyagilag. ha a házasság a lényeg, meg lehet oldani kicsiben is, de úgy tűnik, a lánynak csak a virítás kell. plusz nagyon nevetséges, hogy akik napi életükben le se szarják a vallást, de templomi esküvő, az kell. mivel a poszter szerint ez a királylány álma, biztos nem farmerben akar elmenni a templomira.

dr. gernika 2012.08.07. 08:36:23

@cyd: Igen, te köztudottan a szerencse fia vagy.

Madpapa 2012.08.07. 08:36:23

@hasznavehetetlen régensherceg: ha az asszony nem visz semmit, majd a válóperes ügyvéd :-)

mütyür 2012.08.07. 08:38:24

@Father Justice ♋: sztem ismeri a nőt, nem véletlen fél ennyire attól, hogy felvesse a házassági szerződés témáját.

cyd 2012.08.07. 08:38:33

@tértivevény: Én vagyok naiv? Na mesélj! Mennyibe kerül egy templomi esküvő? Százezreket kell tolni az egyházi személynek? Tízezreseket az orgonistáknak, meg a ministránsfiúknak (már ha katolikus)?

Szöszi 28 2012.08.07. 08:42:02

@Father Justice ♋: Igazad van, Fati, felhergeltem magam eme név láttán és nem gondoltam végig amit írtam. Én, ha valaha is férjhez mennék, cseppet sem sértődnék meg a szerződéskötésen. Akár javasolnám is. Akkor legalább számomra is hamar kiderülne, hogy a pénzemért kellek e :D

Dökvín 2012.08.07. 08:44:10

"Decemberben hagytam magam meggyőzni, hogy az esküvő jó dolog, illetve ő pedzegette addig, míg belementem" - na, ezért már "érdemes" belevágni... " - Leginkább mondjuk itt látom a problémát. Áruld már el, kedves poszter, kényszerből mégis minek?? Rosszul indul, elvetélt ötlet így az egész.

Amúgy okos dolog a házassági szerződés - HA valóban bírtok némi vagyonnal (értsd: ház/lakás/autó/motor), de ha a max értékeitek a fotel meg a kanapé az albiban, akkor mondhatni nevetséges szőrszálhasogatás a megírása.

A lefosztás meg kicsit sem nemfüggő ám, minket pl. fater annak idején egy _üres_ lakásban hagyott ott (anya+2 kislány), még a zuhanyrózsát is leszerelte (wtf kategória), a lakás árának felét meg valahogy elő kellett teremteni és átnyújtani. Maga volt a megtestesült álom...

cyd 2012.08.07. 08:44:46

@mütyür: "templomi általában sokemberes: pénz"
Darabra kell fizetni a templomban a résztvevők után? Nem tudom. Kérdezem.

"nevetséges, hogy akik napi életükben le se szarják a vallást, de templomi esküvő, az kell"
Kin röhögnénk/hőbörögnénk hülyék nélkül? Kell neki? Csinálja. Ettől én nem leszek se kevesebb, se több.

Most így visszagondolva húszas éveim elején még én is akartam volna templomit (vicces így visszanézni mik jártak akkor az ember fejében), de csakis a lelkész miatt és csakis nála. Marha jó fej volt az ürge, talán mert neki nem tiltotta meg a munkáltató, hogy normális életet éljen feleséggel, gyerekkel.

Papírsárkány 2012.08.07. 08:46:02

@cyd: Tudja a rák, le is szarom. De 0 Ft-nál többe (és biztos, hogy - pont ilyen szarok, mint amiket Niobe is említ, mint jegyesoktatás, stb - a polgárinál is).

mütyür 2012.08.07. 08:46:33

@Dökvín: ha most még nincs is semmijük, valszeg lesz. egyáltalán nem baj, ha a pasi még esküvő előtt megemlíti, hogy ő akar szerződést.

utsó bekezdés: :DDD tisztára, mint apám.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 08:47:40

kellene csinálni egy valóságsót elválófélben lévő embereknek.. lehetne izgulni ki húzza le a másikat jobban. szvsz őszintébb - legalábbis a gyűlölet miatt - műsor lenne, mint egy feleségkereső / társkereső műsor ..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.07. 08:49:02

@cyd:

Nem a munkáltató tiltotta meg, hanem a perverz igazgatóság. :)

Mooon 2012.08.07. 08:49:05

@hasznavehetetlen régensherceg:

a sör (*halkan röhög az asztalánál*)

@dr. gernika:

ez így van :))

@Niobe:

na ez is gyönyörű :((...

Papírsárkány 2012.08.07. 08:49:25

@Szöszi25: nem értem, minek raktad oda a mondat végére az "e" szócskát :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.07. 08:49:53

@hasznavehetetlen régensherceg:

Szerintem most írjad meg a kereskedelmi tévéknek az ötletet, mielőtt lenyúlom én!:)

SciNu 2012.08.07. 08:50:34

"Még a hűtőjét is elvitte, úgy ahogy volt, kajástól."
static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/darth_vader_nooo_7675.jpeg
Látom ez a tragédia elég keményen beléd égett. :D

"elég kiábrándító, hogy a semmiből jön egy nő, beleszeretsz, elveszed, és minden munka nélkül, egyszer csak könnyedén elszedheti mindened"
Minden munka nélkül? Szerencsétlen nőnek többször is a pasi alá kellett feküdnie és ez bizony nem kis munka volt ám részéről.

"Ekkor felmerült bennem a házassági szerződés gondolata. De mennyire és meddig véd?"
Azt mondod nincs semmitek. Akkor mit akarsz levédetni vele?

"Egy ismerősöm szerint, ha a csajom erre kiborul, akkor is jól járok, hiszen kiderültek a valós szándékai"
Ha valóban nem ez a célja, úgy ez a papír kb semmit sem kellene hogy jelentsen neki. Ha mégis a hűtődre fájt a foga akkor meg inkább most derüljön ki.

Napi bőcsesség:
A szerelem az emberből a legjobbat, a válás a legrosszabbat hozza ki.

@Szöszi25: Viccelsz? A kezét is leharapnám annak a nőnek aki a kajámhoz mer nyúlni! Az étel nem játék. :D

mütyür 2012.08.07. 08:51:05

@cyd: ühm. akkor is megcsinálnád, ha emiatt a szüleitektől kell kérni pénzt?
nem értem, mi akkora csoda azon, hogy lelkésznek családja van. nekik lehet, ennyi.

NEM, most direkt kötekszel. a templomi az hajcihő. szted a ruhát ingyen varrja meg a lelkész felesége? a költség pont annyival több, hogy ha nem engedhetem meg magamnak, akkor kihagyom. főleg, hogy bármikor "pótolható".
ha csak polgári van, kis létszámmal, megúszod egy hangulatos étteremmel a vacsit, templomit még nem láttam 10 fővel, de legyen igazad. templomi után jár a nagyvacsi sok fővel.
de nem vitatkozom veled, felesleges.

SciNu 2012.08.07. 08:53:33

@Szöszi25: Csak aztán ki ne derüljön a zenészről, hogy Norbinak vagy Zoltánnak hívják. :D

Dökvín 2012.08.07. 08:56:44

@mütyür: A házassági szerződés a legkisebb probléma a posztban mondjuk szerintem :) én biztosan kötnék, ha házasságra adnám a fejem (nő létemre, igen yessss). A gáz ez a "meggyőzött hogy vegyem el" dolog. Sosem értettem az ilyet, szánalmas.

Szöszi 28 2012.08.07. 08:56:58

@SciNu "Mr.Danger" Bob: Jó, igaz. Nála még ez se érdekel :D Valahogy majd túl lépek rajta. Mondjuk átkeresztelem :D

@tértivevény: :D Genya!

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.07. 08:59:06

@mütyür: Akkor viszont alapból sincs miről beszélgetni. Elvenne egy olyan nőt, akivel kapcsolatban ilyen aggályok vannak a fejében? Nem lehetséges.

@Szöszi25: A legjobb meg sem házasodni, és mindenről eltenni a számlákat. Akkor nem történhet károsodás.

@Dökvín: A házassági szerződés általában a jövőre vonatkozó szerzeményezésekről szól, nem a már meglévő, nagyértékű vagyontárgyak tulajdonosainak nevesítéséről. Egy motornak, autónak, lakásnak eleve volt és van tulajdonosa, így ezekkel nem kell külön foglalkozni.

Ha viszont nincs semmijük, de valamelyik fél úgy látja, ő nagy eséllyel folyamatosan kétszer-háromszor annyit tesz majd mindenféle közösbe, mint a másik, érthetőek az ilyen megfontolások - különösen, ha már Excel táblázatban kell vezetnie a rafkós válások során lehúzott ismerőseit.

Itt persze lehetne papolni egy sort az igaz szerelemmel járó teljes önzetlenségről, de amikor Zoltán egy este arra jön haza, hogy Béla az általa vásárolt méregdrága franciaágyon döngeti Gizit, egyből kiderül: ezek a fogalmak csak a kölcsönösség jegyében értelmezhetők.

De akkor már rendszerint késő.

Dökvín 2012.08.07. 08:59:44

"elég kiábrándító, hogy a semmiből jön egy nő, beleszeretsz, elveszed, és minden munka nélkül, egyszer csak könnyedén elszedheti mindened" - ez is milyen már: a _semmiből_ jön egy nő, pff. Mintha csak egy útszéli kéregető csövingert karolna fel nagy kegyesen. Vagy ha netán nem erre, csak arra céloz ezzel a félresikeredett mondattal, hogy él, éldegél, a nőnek még a létezéséről sem tud, aztán puff, megismeri és lámúr, hát nos: a nő számára a fickó jött a semmiből. LOL.

cyd 2012.08.07. 09:04:05

@mütyür: "akkor is megcsinálnád, ha emiatt a szüleitektől kell kérni pénzt?"
Gyerekbetegség volt, kinőttem. Nem mozgat az esküvő téma.

"nem értem, mi akkora csoda azon, hogy lelkésznek családja van. nekik lehet, ennyi"
Te kinek a segítségével szednél szét egy robbanószert? Olyannal aki már látott ilyet és tudja mi ez vagy Pistivel a 2/B-ből, aki filmen már látta, hogy mindig a piros vezetéket kell elvágni.

"szted a ruhát ingyen varrja meg a lelkész felesége?"
Szerinted csak polgári esküvőn nem szoktak rongyrázni és hófehér muffinnak öltözni? És utána a rokonságot, baráti kört megetetni?

"de nem vitatkozom veled, felesleges"
Ja tudom és basszam meg a fűnyírómat is.

Niobe 2012.08.07. 09:04:16

@SciNu "Mr.Danger" Bob: naaaa, nem látom a képet :( Referral denied...

@mütyür: nagyon szép és hangulatos a templomi esküvő, volt szerencsém már az esztergomi Bazilikában is részt venni egyen. Ott annyira rázták a rongyot, hogy csak úgy csattogott-suhogott. :)
Mindaddig gyönyörű illúzió, amíg az ember bele nem gondol/lát a hátterébe. Onnantól elég ellenszenves.

Az ilyen esemény megfinanszírozására szánt pénzt érdemesebb inkább befektetni, félretenni, nem még lehúzni az összes rokonságot... a szép nap ne attól legyen szép nap, mert elvernek pár milliócskát, hanem mert teljesül egy szép álom, hivatalosan is összekötik az életüket. És kötve hiszem, hogy a finanszírozók jó szájízzel vesznek részt egy általuk összehozott rongyrázáson, ha mondjuk a párocska pár év múltán mégis azon kapja magát, hogy a nagy csinnadratta ellenére elmúlt a lámúr és megy mindenki tovább a maga útján.

cyd 2012.08.07. 09:07:07

@Szöszi25: "Nála még ez se érdekel :D Valahogy majd túl lépek rajta"

Hm... mi is erre a jó szó? Megalkuvás? @Father Justice ♋: segíts! Ja nem, megvan: szintezés.

Papírsárkány 2012.08.07. 09:07:38

@Szöszi25: most miért, talán szép vagy?

Dökvín 2012.08.07. 09:08:21

@Father Justice ♋: Volt szerelmes kifosztása - akár nő, akár férfi, szánalmas (bár nyilván sajnos létező kategória). Filléreskedés szintén szánalmas. Én nem vagyok egy pénzes nő, pénzes párom sem volt sosem, de szerelmemtől, volt szerelmeimtől sosem sajnáltam semmit, sem a kapcsolatban, sem mikor kiléptünk belőle, és azóta is így vagyok vele. Nem fájna normálisan osztozni, és az a természetes, ha az ő cuccai az övéi is maradnak. Az enyémek meg az enyémek. Ajándék meg azé, aki kapta. Házasságban a szerződés nem sértő, hanem természetes, pont azért, hogy megkönnyítse az amúgy nehéz válást, aki ezen megsértődik, az valóban nyerészkedésből házasodna.

mütyür 2012.08.07. 09:11:45

@cyd: :))
de a kérdés, hogy anno akkor is akartad-e volna a templomit, ha emiatt a szüleitektől kell kérni pénzt?

talán egyiktől sem, mert nem vagyok vallásos. és a templomisok óriási hányada szintén nem, utoljára csecsemőként voltak, amikor megkeresztelték őket. így nagyon hányingerkeltő, amikor bevonulnak, hogy most Isten előtt blabla. nagyterhesen odaállni a katolikus pap elé.... minimum vicces.

de. de ha nagyátlagot nézed, akinek "csak" polgárija van, nem csinál ekkora ügyet belőle.

az a bajom, hogy míg egyesek az átlagról beszélnek, te előhozol egy kivételt, ami ráadásul csak elméleti és akkor onnantól kezdve hiába próbál az ember veled kommunikálni.

@Niobe: így-így. mindenki más, de én is pl. a nászútra takarékoskodnék, nem azzal foglalkoznék hónapokig, hogy a 100. unokatesónak is eljutott-e a meghívó.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 09:13:09

szerintem lehet ezt romantikusan is csinálni...

gyertyafényes vacsora és egy adott pillanatban teátrális mozdulatokkal a csaj elé térdel és megkéri ..

.., hogy írja alá ezt a házassági szerződést, amit a kezében tart :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.07. 09:23:52

@Dökvín: Ha elmúlik a szerelem, az emberek 90%-ánál az kerül előtérbe, ami alapból is mozgatja őket: az érdekeik. Azok vannak kisebbségben, akik ilyenkor is a becsületesség és a korrektség jegyében járnak el. Akik nem a másik teljes kisemmizésére törekszenek, ebben a helyzetben azok is megmozgatnak minden követ, hogy elvihessék az exüktől a maximumot, amit a jog lehetővé tesz nekik.

Ha pedig eleve nem is volt szerelem az egyik fél részéről, csak megjátszotta azt - ami gyakoribb, mint rajtam kívül bárki gondolná -, borítékolható, mire számíthat a vesztes a váláskor.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 09:30:16

Akkor most megint kivétel leszek, mert én nem kötnék. Nem mennék hozzá olyanhoz, akiben nem bízom annyira, hogy nem lép le a vagyonom felével. Lehet, hogy naiv dolog, de ha már ennyire sem bízok a másikban, akkor minek megyek hozzá? Ha meg megbízom benne, akkor nem kötök szerződést. Én tuti felháborodnék, ha az esküvő előtt ezzel jönne a vőlegény. Nekem ezt azt jelenti, hogy nem bízik bennem, a kapcsolat alapja meg a bizalom.

Egyik barátnőm tavaly ment férjhez és kötöttek szerződést. Ügyvéddel szépen megírták, majd közjegyző előtt aláírták. Ő a lakását félti a pasitól, ami 15 év után már közös vagyon lenne. Megértem. Ettől függetlenül én egy ilyen fazonhoz hozzá sem mentem volna... nem dolgozik, most sikerült elvégeznie az egyetemet, 40 éves, otthon lakik anyuékkal, akik minden költségét állják.

cyd 2012.08.07. 09:32:14

@mütyür: Ó a szülői segítséget én kb akkor se fogadom el, ha indokolt lenne.

Szerintem csak vicces a bevonulósdi meg a többi körítés, de ugye minden kislány királylány és valaki felnőttként is fel akarja venni a hercegnőruhát.

Az a baj, hogy amiről ti beszéltek az a lakodalom, de amit leírtok az a templomi esküvő. Ez különösen akkor vált pikánssá, mikor a pontosítások és kötekedések atyja @tértivevény: is beszált és nem sikerült rávezetnem a szemantikai hibájára.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.07. 09:32:28

@Bundabandi: Nem lenne az 5, 15 és 55 után sem, ha már a megismerkedésük előtt is a saját nevén volt. Ezek a számok honnan, kitől jönnek?

Чапаев 2012.08.07. 09:34:31

Pina volt már ma, vagy csak pedofil papok, ministránsfiúkkal? ;)

Papírsárkány 2012.08.07. 09:35:53

@cyd: hol is beszéltem én lakodalomról, ó bölcs rávezető?

Nutshell 2012.08.07. 09:40:15

Húh, csak én olvastam roma-gyilkosnak a címet? Túl sok hírportált olvasok mostanában...

Mooon 2012.08.07. 09:40:58

@Dökvín:

karácsonyi ajándékot visszakérni :DD?
kifizettetni a te általad neki vett szülinapi ajándékot, mert hogy akkor otthagyja neked :DDD?
(ez utóbbit aztán főleg rohadtul meg akartam ám tartani :DD)

mütyür 2012.08.07. 09:41:34

@Bundabandi: elég sok példa van az életben, amikor megbízol a másikban és mégis.
pl. huszonakárhány évet lehúztatok együtt, majd kedves apuka lelécel és visz konkrétan mindent. bárkiből válhat "vadállat", hidd csak el nyugodtan. A 15 év, ahogy Father írja, baromság.

@cyd: maradjunk annyiban, hogy nem kevertem, mert külön vettem. a templomit szinte mindig követi az utána lévő hepaj és az nem szokott kicsi lenni.

Papírsárkány 2012.08.07. 09:48:43

@cyd: Olvasd el újra, ha már elsőre nem ment.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 09:49:33

@Father Justice ♋: Én ha jól emlékszem tőle hallottam, hogy ezért írtak szerződést. A külön vagyont írásban is rögzítették. Sok értelmét nem láttam, de hát ő tudja.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 09:51:46

Itt én úgy gondolom, hogy nem kell összeházasodni. Mi az, hogy az egyik rábólint, mert a másik annyira akarja???

ketroot 2012.08.07. 09:53:06

Szerződés?!

Ugyan már, ha szereted, akkor nem kell az oda. És ez a lényeg! Csináljatok sok-sok gyereket és élvezzétek a házasság minden manna cseppjét.

Nem kell ilyen formaságokkal foglalkozni, hiszen a szerelem örök és úgyis Ő az igazi!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 09:56:48

@A félázsiai csizmadia - kinek neve ketroot:
Igen, ő a Zigazi. Az örökké meg ki tudja, meddig tart.
Én előbb megyek világgá, mint újra férjhez. :)

Dökvín 2012.08.07. 09:56:59

@Milady de Winter: Biztos vannak ilyen paréjok :D pedig milyen már ez! Odaadta egyszer valakinek, attól kezdve az ajándékozotté, háddenem?

Mooon 2012.08.07. 09:57:35

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

szép is ez a jó mindegy is, nem számít, csináljuk hozzáálláss...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 09:57:37

@mütyür: Akkor én álomvilágban élek, de bízok benne, hogy léteznek még tisztességes, normális emberek. Engem felháborítana a házassági szerződés. Ha már házasodik az ember, mert az a hülye papír annyira fontos, akkor bízzon meg már másikban. Ha meg előtéletei vannak, meg félelmei, akkor ne házasodjon.

Mint a posztoló... azért mert a csaj akarja. Azért megkérte, azért elveszi. És akkor a házassági szerződésen filózik. Mi a fenének veszi el?

dr. gernika 2012.08.07. 09:58:43

@cyd: Én képmutatásnak érezném, pedig nem vagyok kimondottan ateista. Nincs az a templom, amibe betenném a lábam ezzel a szándékkal.
Létezik panteista szertartás?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 09:59:19

@Bundabandi: Valaki írta, hogy válás környékén nagyon megváltoznak az emberek. Ez nagyon így van.
Én is sokat változtam. :)

Mooon 2012.08.07. 09:59:51

@Dökvín:

szerintem ennél cifrább, hogy vettem neki valamit, odaadtam szeretettel, majd ő felajánlja, hogy ha kifizetem megtarthatom :DDD
ezen ma már csak röhögök :DDD...
ez annyira nem normális...

ketroot 2012.08.07. 10:00:43

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

Abban is biztos vagyok, hogy a zhalál után is fog tartani a dolog.

Madpapa 2012.08.07. 10:01:48

@Bundabandi: azt gondolom, hogy ez nézőpont kérdése. Ahol sok a vesztenivaló és a rózsaszín köd sem oly nagy már, ott azért ilyen gondolatok felmerülhetnek. Itt nyilván talán nem az agonizál ahol a hűtőszekrényben talán csak egy kolbászvég van csak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 10:03:15

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Nem tudom, én 10 év után sem tudtam kiszúrni az exemmel, nem is akartam. Megbeszéltük a dolgokat, aztán egyikünk erre, másikunk arra. Nem is értem minek ebbe hatalmas nagy indulatokat vinni, meg egy "fogpiszkálón" vitázni.

Mooon 2012.08.07. 10:04:12

@Bundabandi:

szerintem meg sokan vannak, akik hosszú évek munkája és akár egy korábbi házasság és válás után házasodnak újra..... Akár 30egynéhányévesen, vagy 40egynéhányévesen.... és ugyan szeretik azt a másik embert, de hogy mi lesz, azt nem tudhatják...
10 éve ez még mérhetetlenül felháborított mindenkit...
Ma meg olyan dolgokat lát az ember, hogy egyáltalán nem tűnik olyan elvetemültségnek, mégha olyan nagy is a ceji.

Persze más az, mikor közösen kezdik az életet és az egyiknek sincs semmije....

Papírsárkány 2012.08.07. 10:05:26

@A félázsiai csizmadia - kinek neve ketroot: nono! az eskü úgy szól, "amíg a halál el nem választ", a túlvilági együttlétről egy szó se volt!!!

:-)

Mooon 2012.08.07. 10:07:17

@Bundabandi:

Bundikám....
te még sok mindent nem láttál, és őszintén szólva szerintem legyél ezért hálás az életnek...

@A félázsiai csizmadia - kinek neve ketroot:

sőőőőt a zhalál után is.... itt bolyongó szellemekként :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 10:08:35

@Madpapa: Na de itt nem arról van szó, hogy Bill Gates a posztoló, a menyasszony meg Marika a faluból. Tök átlagos emberek, így a poszt alapján. Most csak azért köt szerződést, mert más póruljárt? Inkább azon filózna, miért is akarja elvenni a csajt! Mert úgy tűnik inkább a csaj akarja az egészet, ő meg igába hajtja a fejét. Ezért fél ennyire, hogy kisemmizik. Szerintem ne szerződést kössön, el sem kell venni és nincs gond.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:10:27

@Bundabandi: Az, hogy te mit akarsz, és hogy a másik hogyan is értelmezi a dolgokat, lehet, hogy nem egyezik.
De ne hallgass rám, alapból rosszindulatú vagyok.

Niobe 2012.08.07. 10:11:01

@A félázsiai csizmadia - kinek neve ketroot: zhalál... LOL :))))

Pedig jogos, ez van a zélet után!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:11:22

@tértivevény: Ezért nem szabad a katolikushoz menni. Ők összeadnak, míg a másik kettő csak megáldja a házasságot.

mütyür 2012.08.07. 10:13:48

@Bundabandi: néha érdemes más tapasztalatait is figyelembe venni, nem csak a sajátodat. és ne magadból indulj ki, azért mert te nem szívatnád meg a másikat, attól még simán megteheti a másik (annak ellenére, mit gondolsz róla). a válás/szakítás a lehető legrosszabbat tudja kihozni az emberből. és bármennyire nagy a szerelem, legelőször önmagadat kell védeni.
ha kifekszel napozni, bekened magad mert nem akarsz leégni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 10:14:35

@Milady de Winter: Tegnap már kifejtettem, hogy a házasság, mint olyan eléggé hidegen hagy. Ha talán egyszer férjhez megyek, akkor max. olyanhoz, akiben megbízom annyira, hogy ne kelljen szerződést kötni. Egyébként tök jól megvagyok házasság nélkül is.

Sok mindent láttam amúgy, csak más területén az életnek. Nem burokban nőttem fel.

Papírsárkány 2012.08.07. 10:14:37

@Nava...(Nem az vagyok aki...): kicsit több komolysággal: nekem a „már sok sok évvel azelőtt, hogy megszülettetek, az úr elrendelte, hogy ti egybekeljetek” szarságtól is nyílik a bicska a zsebemben…

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:14:53

@tértivevény: Jó, gyorsan írtam. A reformátusok és az evangélikusokra gondoltam. A többiről nem tudom, hogyan értelmezi a dolgot. Így jó?

Niobe 2012.08.07. 10:15:42

@Bundabandi: hát itt a poszt esetében valóban ostobaság filózni már magán az esküvőn is, a kényszer miatt.

A szerződés az más dolog, máshonnan jött embereknek mások az értékrendjeik, és a közös élet alatt, ha összetesznek valamit, jó lenne, ha nem csak az egyiké lenne.
Nagyon szépen induló kapcsolatok tudnak gyilkos indulatokba torkollni. Érdemes néha megnézni egy-egy párt a bíróságon, ahogy már a folyosón is ölik egymást, pedig valaha ők is együvé tartoztak (talán nem csak jogilag, de érzelmileg is), voltak szép napjaik, éveik, és mégis...
Az elején persze mindenki húdebízik és megfogadja, hogy ő aztán nem lesz genyó, az élet (sőt, zélet) pedig bemutatja a fityiszt, és próbára teszi, hogy de tényleg nem...?
És itt bizony nagyon sok így megmérettetett ember könnyűnek találtatik...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:16:06

@tértivevény: Ó, én az ilyet meg se hallom. Ilyet mikor és hol mondanak?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 10:17:11

@Bundabandi: te gondolom ilyen élj a mának típus vagy. nembajaz.. az emberek változnak többnyire rossz irányba. persze vannak megbízható emberek. kb 3 darab a 7 milliárdból..

dr. gernika 2012.08.07. 10:17:15

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: De most hogy kötsz szerződésst egy kajával megrakott hűtőre?

Papírsárkány 2012.08.07. 10:18:24

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Hm, sztem refi esküvőn mondta a pléh-bá... lelkész.
(Franc se tudja megjegyezni ezeket)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 10:18:46

@mütyür: Pedig én magamról beszéltem egész végig. Ez is egy nézőpont. Engem felháborítana a házassági szerződés. Értem én, hogy titeket nem, meg a rossz tapasztalatok, meg minden. DE engem személy szerint felháborítana. Ez a véleményem.

Papírsárkány 2012.08.07. 10:19:17

@dr. gernika: nem kell, elég érintésvédelmi oktatást tartani :)

("Hozzányúlsz a kajámhoz, meghalsz.")

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:20:21

@tértivevény: Ilyenre nem emlékszem, de tény, rég volt, a videót meg nem nézem vissza. :)

Mooon 2012.08.07. 10:22:24

@Bundabandi:

én nem is mondtam ilyet...
csak hogy szerencsés helyzetben vagy...

Papírsárkány 2012.08.07. 10:23:07

@Nava...(Nem az vagyok aki...): biztos azt is eleve elrendelte a zúr, hogy ne emlékezz :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 10:23:08

@hasznavehetetlen régensherceg: Nem vagyok élj a másnak típus. Csak én nem abból indulok ki, hogy a másik át fog verni. Most azért, mert más ilyen? Másnak nem jött be?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:25:58

@tértivevény: Azt jól tette. :)
Valami egészségben-betegségben nyavaját is mondott, de például olyat, hogy hülyeségben, olyat tuti nem. :)

dr. gernika 2012.08.07. 10:27:21

@tértivevény: Mondjuk Nardnak kábé annyi kajája van benne, amennyit én belerakok.

Niobe 2012.08.07. 10:28:01

@mütyür: :DDDDD Hát zabálnivaló. Köszi, ezt bookmarkoltam :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:29:23

@Bundabandi: 2 évvel ezelőtt, 14 év házasság után én is ezt mondtam. Aztán 15 perc alatt pesszimista lettem, de nagyon. Nem kívánom neked, maradj ilyen egy életre, és akkor jó volt neked.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:30:00

@Niobe: Nekik lehet, az enyém ilyen irányba nagyon lecsökkent. :)

Niobe 2012.08.07. 10:32:45

@Nava...(Nem az vagyok aki...): kattantnak lenni jó. Na. Csak mééér nem adnak erre áldást? Jahogy mert nem kérem... értem... köszönöm... :DDD

Papírsárkány 2012.08.07. 10:33:11

@dr. gernika: jóhát, de nála eleve nem lenne hihető, ha ő fenyegetőzik neked :)

mütyür 2012.08.07. 10:34:36

@Bundabandi: ha téged figyelmeztetnek, hogy vigyázz az értékeidre, mert ellophatják, akkor te csak megvonod a vállad, mert te megbízol az emberekben és tőled még sosem lopott senki?
btw az OK, hogy a szakításkor a pasid nem szívatott meg, de kb. x évig azért rendesen lehúzott azzal, hogy nem dolgozott és rajtad élősködött, nem?

@Niobe: már több hónapja láttam más oldalon, de most is megnevettetett:))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:47:31

@Niobe: Adnak ők mindenre, csak kérni kell, meg jól megfizetni. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 10:50:14

@mütyür: Az más! Mármint az értékekre vigyázás. Azt az embert nyilván nem ismerem. Nem az emberekben bízom, hanem abban, akihez hozzámennék.

Igen, volt egy időszak ami rosszul sikerült és én jöttem ki belőle rosszul. Na, de nem állok úgy hozzá, hogy akkor más is ilyen. Ha a posztolónak a haverját megszívatta a felesége, akkor ő egyből nem bízik az övében? Mert hátha? Mert ki tudja mi lesz 5 év múlva? Ez előítélet! Ha ennyire nem bízik benne, szerintem tényleg ne vegye el.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.07. 10:53:40

@dr. gernika:

A hűtő és mindenkori tartalma (leszámítva az undi dolgokat) az én tulajdonomat képezi, MMKK.

dr. gernika 2012.08.07. 10:56:05

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: A te tulajdonodat max. a camambert és az esetleges gombatartalom képezi.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 10:56:15

@Bundabandi: Elszólás vagy nem, de így gondolom. :DD
Freud nem tud semmit az életről. :)))

mütyür 2012.08.07. 10:56:38

@Bundabandi: gondolod, a tapasztalatod alapján, most már tudod, ki milyen és milyen lehet veled 10-20 év múlva? amikor mondjuk már nem csak rólad van szó, hanem gyerekekről is?

Mooon 2012.08.07. 10:58:24

@mütyür:

meg egy feszes 20 évesről, aki a munkahelyen kelleti magát a zurának :)....
na mindegy, persze ne legyen így....

_Ω_ 2012.08.07. 11:00:50

Kedves Posztoló-a-CsP-ről, kinek neve Zoltán!

A házassági szerződés szerintem egyfajta korai, előzetes bizalmatlansági indítvány. Van aki képes ettől a ténytől eltekinteni és nem tekinti sértésnek, van aki maga is jó ötletnek tartja, a kérdés már csak az, ti ketten ugyanazt gondoljátok-e róla. Ha nem, akkor már az ötlet felvetése is katasztrofális lehet, pedig az sem lehetetlen, hogy szépen közösen leéltétek volna az életeteket válás (és házassági szerződés) nélkül.
Egy mondatra átírva: nem kell ahhoz hátsó szándék, hogy valaki sértőnek találja a házassági szerződés ötletét és ha erőlteted, akár el is hagyhat.

Másik kérdés (ami a blogunk jellegéből fakadóan költői): valóban akarod te ezt a házasságot, vagy csak annyit rágták érte a füled, hogy kényszeredetten belevágtál?

Papírsárkány 2012.08.07. 11:02:47

@Milady de Winter: ezek a feszes húszévesek... *fejcsóvál*

Papírsárkány 2012.08.07. 11:05:34

@Szöszi25: csak nem rólad beszélnek? :)

Mooon 2012.08.07. 11:06:54

@tértivevény:

szeretnél te is egy feszes 20 évest drága :D?

dr. gernika 2012.08.07. 11:07:03

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hogy is felejthettem el. Persze, ha elhagynál, a kóládat simán kiraknám a hűtőből melegedni, mire jössz a cuccaidért. :P

Niobe 2012.08.07. 11:10:20

@dr. gernika: jujj, de gonosz! Jujj, de nagyon! :)))

Papírsárkány 2012.08.07. 11:11:03

@Milady de Winter: mindjárt kettőt :)

@dr. gernika: szörnyeteg!!!!!!

@Szöszi25: nyilván :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 11:12:12

@mütyür: továbbra is azt mondom, akihez hozzámennék, abban bízok ennyire.

@hasznavehetetlen régensherceg: Jó, de azért mert mással megtörtént, nem kezdek kételkedni a páromban, akiben megbízok. A posztoló pl. most ezt teszi. Ennyire erővel nem is jönnék össze senkivel, mert úgyis megcsal, mert kisemmiz 10 év múlva stb. stb. Most egész végig rettegve kellene gondolnom arra, hátha ő is ilyen? Mert más kárából tanulok? Nem lehet mindenre szerződést kötni, meg megállapodást, meg lepapírozni. Ha ezt tenném oda lenne mindaz, amiről az egész szól. Elvileg azért megy az ember hozzá a másikhoz, mert vele akarja leélni az életét, mert bízik benne. Nekem ehhez nagyon nem passzol, hogy amúgy meg szerződést kötök vele...

mütyür 2012.08.07. 11:14:47

@Bundabandi: :) remélem, sosem fogsz ilyeneken keresztülmenni:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 11:15:08

@_Ω_: "A házassági szerződés szerintem egyfajta korai, előzetes bizalmatlansági indítvány."

Szerintem is.

Szöszi 28 2012.08.07. 11:16:10

@tértivevény: Ezt most, hogy is érted? :)

@Bundabandi: Ez mind kurva szép, és dizni, de szerintem egy cseppnyi elővigyázatosság és óvatosság azért nem árt egy kapcsolatnak.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 11:17:47

@Szöszi25: Lehet, de nem kötnék soha házassági szerződést. Az valahogy megcsúfolása az egésznek, azt jelenti, nem bízik bennem. Én így látom.

Szöszi 28 2012.08.07. 11:20:03

@tértivevény: Szóval hülye vagy, jól van, én is úgy gondolom, örülök, hogy egy véleményen vagyunk :D

Nutshell 2012.08.07. 11:21:25

@_Ω_: Olyan jó mindig olvasni nálad a "ha mindkét fél akarja" dolgokat :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 11:21:49

@Bundabandi: véleményem szerint a házasságot is szerződés szintre kellene emelni, melynek része lehet a mostani házassági szerződések pontjai. ha valaki megszegi a szerződést azt nyugodtan be lehetne perelni szerződésszegésért és/vagy felbontani a szerződést, ami egyenértékű lenne a válással..

Papírsárkány 2012.08.07. 11:22:05

@Szöszi25: *hajborzol*
Keresed a közös pontokat mi? :)

_Ω_ 2012.08.07. 11:24:42

@Nutshell: Valahol azt olvastam, a hozzám hasonlóak nem élnek sokáig. Közben a húgomnak köszönhetően tegnap megtudtam a hallhatatlanság titkát. :)

Mooon 2012.08.07. 11:27:54

@_Ω_:

hmmm... akkor nálad majd jön az élj sokat és gyorsan elmélet :))?
csak hogy belepréselhess ugyanannyit a kevesebbe mint más a 70 - 80 évbe :)?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 11:29:32

@hasznavehetetlen régensherceg: Nem azért nem látom sok értelmét annak a papírnak. Olyan szerződés két ember között... aminek igazából az érzelmekről kellene szólnia. Per meg szerződésszegés és erről előre rendelkezni? Onnantól már értelmét veszti az egész, szerintem.

Szerintem már a járásról is kötni kellene szerződést! Ha mondjuk ránéz egy másikra, akkor szerződésszegés van! :P Olyan morbid az egész...

Szöszi 28 2012.08.07. 11:30:06

@tértivevény: Ha együtt akarjuk leélni az életünket nem árt, ha vannak közös vonásaink :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 11:32:10

@Bundabandi: Nem tudok írni ma (sem). A nem azért =na ezért. :S

Bohumil Stejskal 2012.08.07. 11:35:28

@Szöszi25: Vagy közös vonó bennetek?:)

Nutshell 2012.08.07. 11:36:39

@_Ω_: Nem illesz bele az evolúciós fejlődés fővonalába? :)
Áruld el azt a titkot, hátha én is élnék vele :)

_Ω_ 2012.08.07. 11:37:51

@Milady de Winter: Miért kéne ugyanannyit belepréselnem? A lényeg inkább az, hogy nekem jó legyen. Ha azt nézném, máris annyi mindenről maradtam le egyesekhez képest... De az eddigiekkel javarészt meg vagyok elégedve, az effajta külső kényszer már nagyon régóta nem hat rám.

_Ω_ 2012.08.07. 11:38:24

@Nutshell: Két LL-el írtam, nem nagy titok. :P

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 11:38:54

@Bundabandi: szerintem ezzel le lehetne redukálni a házasságok számát és akik mégis ráadják a fejüket azok megfontoltabban tennék meg tehát arányosan a válások is csökkennének.. nem kötelező, lehet élettársi viszonyban is élni. ha úgy akarnak.. a boldogság nem ezektől a vackoktól függ.. annak almúlása sem..

Nutshell 2012.08.07. 11:47:19

@_Ω_: Ma nagyon nem megy nekem az olvasás... :)

_Ω_ 2012.08.07. 11:48:50

@Szöszi25: Olyan, ahol a négy függőleges után egy vonással kell áthúzni az iménti négyet? :D

_Ω_ 2012.08.07. 11:52:22

@Nutshell: Vigaszul kapsz bónusz választ, mivel a kvázi-halhatatlanság titkát is tudom. Írj könyvet (akármiről), 50 kiadott példány után a nagyobb könyvtáraknak már kell tartania köteles példányt. Az ilyen halhatatlanság ára kb. 50-60e Ft lehet ha magad fizeted a könyvnyomtatás költségeit. Egész olcsó, nem? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 11:55:52

@hasznavehetetlen régensherceg: "nem kötelező, lehet élettársi viszonyban is élni. ha úgy akarnak.. a boldogság nem ezektől a vackoktól függ.. annak almúlása sem.."

Igen-igen, tegnap pont ezt mondtam én is. :D

tőzegmalac 2012.08.07. 12:08:46

@Szöszi25: ne felejtsd el, hogy te a mérnököket is utálod :P
:))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 12:11:32

@koktélsáska: Akkor a mérnök Zoltán annyira gáz, hogy már nyerő. :))

Szöszi 28 2012.08.07. 12:12:08

@koktélsáska: Ez pontosan így van! Ne mondd, hogy Térti mérnök, mert szíven döföm magam!!!?

Hurri Kán 2012.08.07. 12:12:43

szerintem írjanak pontos cselekvési tervet az elkövetkezendő 20 évre, különös tekintettel arra, kinek hányszor kell ablakot mosni, és páros héten ki viszi le a szemetet.

Niobe 2012.08.07. 12:12:51

@Bundabandi: én megértem ezt az álláspontot is, elvégre én szoktam itt verni az asztalt az érzelmek figyelembe vételéért ;) Viszont van egy középútja ennek is. Meg minden helyzet más. Van, ahol nem árt, ha van szerződés, illetve nem árt gondolni arra, hogy ha mondjuk már eltelt 10-15 év, közben lettek gyerekcsék, azok növögetnek, és az egyik szülő hirtelen kapuzárásilag meghülyül, és válni akar, na akkor mi van... szóval nem hülyeség a szerződés, nem kell mereven elutasítani, mert az előrelátás nem bizalomhiány. De persze csak ha mindkét fél belemegy és nincsen erőltetés...

mütyür 2012.08.07. 12:15:09

egyébként aranyos, hogy a poszter azon filózik, megöli-e a romantikát a szerződés, de azzal minden rendben van, hogy konkrétan a csaj erőszakolta ki az eljegyzést is:) mert ez így nagyon romantikus:))

Papírsárkány 2012.08.07. 12:18:06

@Szöszi25: akarjuk? mi ez a többes szám? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 12:19:24

@mütyür: Elképzeltem a lánykérést. :)
A csaj mennyire meglepődhetett, bár lehet, hogy a szövegkönyvet is ő írta. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 12:20:24

@tértivevény: Nyugodtan kérdezd meg, hogy te mit szeretnél, legalább tudod. :)

mütyür 2012.08.07. 12:22:49

@Nava...(Nem az vagyok aki...):
missön indul:

Day 1 - mikor kéred meg a kezem?
Day 2 - igazán megkérhetnéd a kezem
Day 2 - kérd már meg a kezem!

erre poszter sóhajt egy nagyot és leokézza a problémát:))

fumerin 2012.08.07. 12:22:59

Szerződés kell, rohadt sok időt takarít meg váláskor. :)

Amúgy poszternél úgy lett kihisztizve az esküvő, nem szabadon választott kategória :D

És @hasznavehetetlen régensherceg: -nek igaza van: a SÖR marad! :D

Namely 2012.08.07. 12:23:28

" Decemberben hagytam magam meggyőzni, hogy az esküvő jó dolog, illetve ő pedzegette addig, míg belementem …"
Aztakurva.... na ennyit a romantikáról....
-Drágám annnyyyyirrajjóóóóó az esküvőőőőőő...... léccci-léccci-léccci-léccci-léccci..
-Najó.
" Valentin nap, megtörtént az eljegyzés is"
Ezt a klisés gyökérkollekciót!

" egy esküvő még beleférne - valószínűleg erre is csak jövőre lesz lehetőségünk"
B+ a közjegyzőt sem éri meg... mi az anyádra akarsz te házassági szerződést? Beleírod, hogy "az enyém volt a hűtő, meg a 6 éves mosógép..." Normális vagy?

"Egyik barátomat pár éve szabályosan lerabolta a neje, 2 évet sem voltak együtt és elég sok mindenre igényt tartott, ami nem volt az övé."
Lehet, hogy neki volt valamilye, amit el lehetett venni. De neked?

"Egy ismerősöm szerint, ha a csajom erre kiborul, akkor is jól járok, hiszen kiderültek a valós szándékai "
Elmész te a picsába. Egy huncut garasod sincs. Mi kellene akkor a menyasszonyodnak? Akkora játékos szerinted, hogy csak azért akarja, hogy elvedd, hogy 5 év múlva elvihesse a Zanussi mosogatógépet?
Ennyire fasz vagy? (költői kérdés volt. IGEN, ENNYIRE!)
De mondd csak el neki a szándékodat. Én a helyében nem a sértettség miatt hagynálak el, hanem mert szimplán hülye vagy.
Jobb ha nem szaporodsz.
Így is elég hülye van a világon.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 12:24:39

@mütyür: Szerintem úgy is jó, ha a csaj kiteszi a facére, hogy eljegyeztek, és a srác lájkolja. :)

Szöszi 28 2012.08.07. 12:24:47

@mütyür: Arról nem beszélve, hogy külön tarkón baszás a geci Valentin napos szívecskés piros cukimázas leánykérésért. Bisztos ezt is asszonyka akarta így...

mütyür 2012.08.07. 12:27:12

@Nava...(Nem az vagyok aki...): :DD

@Szöszi25: biztos vagyok abban, hogy a nőnek így kellett:) kicsit lelkiszegény, istenem:)

Papírsárkány 2012.08.07. 12:27:43

@mütyür: ez azért van, mert a férfiak leszarják a romantikát, de a nők emiatt nyígnak állandóan :)

(az más kérdés, hogy béna dolog, hogy hagyta magát befenyíteni esküvőre, de ettől neki nem a "romantikussága" csökken a dolognak, mert az eleve nincs)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 12:29:10

@mütyür:

- hozzám jössz feleségül?
- nem, csak azért kéred meg, mert nyaggattalak!

fumerin 2012.08.07. 12:29:36

Én nem adom a kezem, ha kérik! Utána az egész karomat akarják! :D

Faszér' minden nap ez amúgy a probléma...nem lehetne valami nyaralás során ottfelejtett barát/barátnő? Most szezonja van :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.08.07. 12:30:53

@Szöszi25:

Persze, hogy a barinőknek tudja majd mondani, azok meg színleg örülnek, és azt gondolják, "milyen kibaszott giccses kis ribi vagy baszki!" :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 12:31:52

@mütyür: Szerintem benne van a határidőnaplóban, hogy nyígás1, nyígás2 ..., ma megemlítem, hogy megkér, megkér2, megkér3,... Valentin-nap, ... :D

_Ω_ 2012.08.07. 12:33:38

@Анна: :D Már tudom, téged hogy kell megkérni: Ide a két kezed, a karod, meg amit még kihagytam! :)

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.07. 12:34:24

@hasznavehetetlen régensherceg: Én is ezt tartanám a korrektebb alapértelmezésnek, azzal együtt, hogy mindkét fél beleegyezésével ezeket a kitételeket opcionálisan lehessen kihagyni a szerződésből.

Így aztán mindjárt más hangja lenne a párbeszédnek:
- Zoli, imádlak. Puccos, rongyrázós templomi esküvőt, limuzint és 300 fős lagzit szeretnék. De figyelj már.. a vagyonszerzésre vonatkozó szabályozást vegyük már ki a szerződésből.. az olyan IZÉ, nem?
- Igen? <szemöldökráncolás> Miért is?

Magyarul hezitáljon és tököljön a párja reakcióján és dolgozzon ki hihető kamuparádét az, aki lehúzásra játszik, ne pedig az, aki pont attól akarja megvédeni magát. Azt hiszem, mindjárt kevesebben házasodnának, ami a jelenlegi válási statisztikák alapján talán nem is lenne baj.

mütyür 2012.08.07. 12:36:38

@tértivevény: ki mit ért romantika alatt... én vágottvirágtól napokra bedurciznék:P romantikát be lehet helyettesíteni kedvességgel és törődéssel, ami kölcsönös és ennyi.

@hasznavehetetlen régensherceg: :DD

@Nava...(Nem az vagyok aki...): szörnyű :) mégis, milyen szájízzel történhetett az eljegyzés? barinkőknek meg meséli, hogy fúdeszupcsi, PONT valentin-napon meglepetésszerűen megkérte a pasim a kezem, ugye sárgultok? :D

mütyür 2012.08.07. 12:38:28

jézusereje

ti már hallottatok olyan szóról, hogy "lefrissíteni" ?? mármint most ezen kívül?

:/

fumerin 2012.08.07. 12:38:51

@_Ω_: Az én meggyűrűzésem nem volt mindennapi esemény. ;)

Asszony! Hozz a hűtőből két sört!
Jó, milyent?
Mindegyik hideg, válassz!
Tessék, ez jó?
Persze...de van valami a sörök közt, nem láttad?
...miután engem a sör érdekelt, így a gyűrű tovább hűlt a sörök közt, amíg a szemembe nem tolták...
És meg is hatódtam. Nem volt semmi ünnep, egy hétköznap...de sosenem felejtem el, hogy átkozott sörös alkesz vagyok! :D

Papírsárkány 2012.08.07. 12:41:54

@mütyür: kedvesség, törődés mindenkinek kell, de nem találsz ezen a bolygón (sem) valamire való férfit, aki ezt "romantikus"-nak titulálja :)
(szerintem értjük egymást egyébként )

_Ω_ 2012.08.07. 12:42:30

@mütyür: Persze, csak engedj oda kicsit a gépedhez és lefrissítem neked... ;)
Mellékesen előugrik tőle a harci szekercém és átváltok darabolós gyilkos módra. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 12:45:20

@mütyür: De te ezt nem értheted! Igenis romantikus volt!!! Hiszen a srác belátta, hogy ez egy praktikus lépés. :)

mütyür 2012.08.07. 12:45:50

@_Ω_: "le van-e frissítve a programod" le bakker :S

@tértivevény: még bízom, hogy Curiosity talál cuki Marslakókat:))

_Ω_ 2012.08.07. 12:47:40

@Анна: Miután életem első gyűrűjét vagy negyed óráig kellett keresnem, azt sem tudva, hogy gyűrűt keresek, nekem speciel ez nem számít túl romantikusnak. Egyébként nem eljegyzési gyűrű volt, karácsonyi ajándék még gyerekkoromban. Annyira mély nyomot hagyott, hogy soha nem próbálnék meg valakit úgy megajándékozni valamivel, hogy meg kell találnia. Ugyanígy a lánykérésnél is kihagyom az ilyen felesleges köröket. :)

mütyür 2012.08.07. 12:49:49

aszondja a nyomtatóm, köszöni, hogy eredeti patronokat használok, kattintsak a jutalmamra. Okkkéééé. A jutalmam: letölthetek egy ingyenes kellékrendelő eszközt. hát nem remek?
:D

legyen már vége ennek a napnak :/

fumerin 2012.08.07. 12:51:18

@_Ω_: Keresnem nem kellett volna, csak elvonta a figyelmem a hűtött sör :D Mondjuk én nem tartozom a romantikus kategóriába. Nekem így volt tökéletes.

_Ω_ 2012.08.07. 12:53:54

@mütyür: Az én nyomtatóm azt mondja, hogy... Mit is? Ez csak zúgni szokott és papírt okád... Amikor foltosan fehéret, felrázom a tonert és rendelek egy ingyenes "internet" nevű kellékrendelő eszközzel újat; mire megjön épp cserélhetem is. :D

Mütyür, hivatalosan kijelentem, hogy ennek a napnak vége. Megölted! :D

mütyür 2012.08.07. 12:55:09

@_Ω_: én meg szólok a kollégának, hogy hozzon:)

kösssziii :)

_Ω_ 2012.08.07. 12:56:05

@mütyür: Egy baj van, most csúszkálhatunk a véres cafatok közt délután 4-ig... :D

mütyür 2012.08.07. 12:57:11

@_Ω_: szóljunk vkinek, hogy süsse ki nekünk azokat a cafatokat?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.08.07. 12:57:23

@mütyür:

- most mi a baj drágám?
- semmi... >.<

@Father Justice ♋: sőt az évek folyamán lehetne módosítani, finomítani rajta megállapodás szerint. nem nagy valami ez, hiszen már most egyfajta szerződés a házasság, ahol mindenki igérget mindent, aztán jó, ha a 25%-a be van tartva..

fumerin 2012.08.07. 13:00:02

@Bundabandi: Bundi, szerintem is van olyan, hogy örökké...de kurvára sokáig tart a válóper, ha nincs a kezedben valami ellenjegyzett papír. Nem bizalmatlanságra kell építeni a kapcsolatot, ezzel is egyetértek, de vannak váratlan fordulatok, ahol ezek baromi jól jönnek.
Mondjuk igazán akkor érdemes szerződés, ha olyan javaid vannak, amiket nagyságrendekkel Te viszel bele a közösbe.
Azt hozzá tenném, hogy válásom óta még mindig más bitorolja az enyémet. Annyira szar válópereskedni, hogy a vagyonperre már erőm sincs. Pedig még van egy évem és buktam...

Most, ha újra házasság igájába borítanám az ökör fejem, eleve szerződéssel indítanék, pedig nem sok van, ami saját. És most viszont a gyerkőcök közti háború megelőzése miatt.
Egy szerződésnek mindig van prioritása, még akkor is, ha nagy a bizalom, szerelem...

Papírsárkány 2012.08.07. 13:00:44

@mütyür: mert ha nálunk fejletlenebb faj, akkor mi igázzuk le őket és zsákmányoljuk ki, ha meg fejlettebb, akkor ők minket...

_Ω_ 2012.08.07. 13:00:45

@mütyür: Kire gondoltál, ki lenne az aki elkészítené nekünk az időszerű ebédet? :)

mütyür 2012.08.07. 13:02:50

@tértivevény: ha fejlettebbek ennének, már rég leigáztak volna minket, nem várnának arra, hogy majd mi jól megtaláljuk őket:)

@_Ω_: nincs konkrét, gondoltam, hátha lesz itt egy jótétlélek, aki jelentkezik:)

Papírsárkány 2012.08.07. 13:04:05

@mütyür: és az jobb, hogy mi igázzuk le őket? :)
(jó, a két változatból jobb, de nah... )

_Ω_ 2012.08.07. 13:05:18

@mütyür: "Ha fejlettebbek ennének" akkor azt éreznéd. Szerintem nem lehet kellemes az érzés amikor élve felfalnak. :)
Ebédeltél már? Mi volt/lesz az ebéded? (Hátha ihletet kapok, mert az időt süthetem, jól nem lakok tőle.)

Papírsárkány 2012.08.07. 13:05:52

@Nava...(Nem az vagyok aki...): érdekes férfiakkal találkozhattál eddig :)

mütyür 2012.08.07. 13:06:34

@tértivevény: nem fogunk mi senkit sem leigázni:) felőlem nyugodtan eltűnhet az emberiség amúgy, engem nem zavarna:)

Szöszi 28 2012.08.07. 13:07:09

@mütyür: Kicsiiiiiiiiiiit??? :D Mit tenne, ha nagyon az lenne? :D :D Ne, várj nem akarom tudni, még megállna a szívem a rémülettől, hogy létezhet ennél giccsesebb fos szitu is :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 13:07:12

@tértivevény: Ez nem saját tapasztalatból jött, hanem a posztból tanultam. :)

mütyür 2012.08.07. 13:07:58

@_Ω_: :DD új elmélet, a Marslakók zombik... szép:D

majd eszem otthon,ha végre hazaérek:)

mütyür 2012.08.07. 13:09:18

@Szöszi25: :D én asszem percekig röhögnék egy ilyen szituban, mert fixen azt hinném, ez csak vicc :)

_Ω_ 2012.08.07. 13:10:40

@mütyür: Sokkal inkább a marslakók húsevők, mi meg birkák.:D
Apropó, ugye nincsenek olasz őseid? Fincsi macska... :)

mütyür 2012.08.07. 13:10:54

hm. még nem válaszoltam, le vagyok-e frissítve. gondolom, csak idejön, ha kell vmi.

mütyür 2012.08.07. 13:12:29

@_Ω_: macsekot ne is emlegesd, éjjelre kizárták szegényt :'( hajnalban, amikor indultam volna, akkor spurizott be :(

_Ω_ 2012.08.07. 13:14:09

@mütyür: Tégy úgy, mint ahogy egy átlagos irodai alkalmazott tenne és nézd a reakcióját! Vagyis mondd a következőket:
-Nem tudooooom. Megnéznéééééd? Légyszilégyszilégyszi!!!
:)

_Ω_ 2012.08.07. 13:15:58

@mütyür: Aww... Poor little thing...

Niobe 2012.08.07. 13:17:04

@tértivevény: bezzeg ha mutatnánk egyet, azt azonnal kikiáltanátok férfiatlannak, buzinak, és még ki tudja, mijóégnek. Csak mert merészel másképp vélekedni... :P

_Ω_ 2012.08.07. 13:17:51

@Niobe: Másra mutogass, kegyetlen romantikátlan asszonyszemély!!! :D

mütyür 2012.08.07. 13:18:06

@_Ω_: :))

nem, csak idegesít, hogy nem azt mondja, hogy

- Nem megyünk el fagyizni? úgy ennék.

hanem

-úgy vááágyom egy kis fagyiraaaa .... .... .....

most kérdezzek vissza, hogy ez azt jelenti, hogy vigyelek el fagyizni????

és ez állítólag férfi... :S

Mooon 2012.08.07. 13:19:28

Dzsízösz...na most aztán hogy olvassam ezt mind vissza :D

mütyür 2012.08.07. 13:19:30

@_Ω_: ráadásul pont ebben a hideg szélben :( jéghideg volt a bundája szerencsétlennek :(

Papírsárkány 2012.08.07. 13:20:12

@Niobe: nem kell kikiáltani :)
csak egyáltalán nem tipikus, hogy egy férfi "romantikus - nem romantikus" viszonylatban gondolkodjon (anélkül, hogy a barátnőjéről lenne szó)

Nem arról beszélek, hogy egy férfi nem viselkedhet romantikusan egy nővel, arról, hogy NEKI nincs igénye erre / nincs ilyen "dimenziója".

Niobe 2012.08.07. 13:20:29

@_Ω_: Che? :) Tán feléd ferdült az én szent mutatóujjam? :)

mütyür 2012.08.07. 13:22:45

@tértivevény: sztem a nőknek sincs nagyon, csak így manipulálnak mindenkit, hogy a férfiak (ajándék)vásárlási kedve nőjön :))

_Ω_ 2012.08.07. 13:23:37

@mütyür: Várj, ez "A" kolléga, vagy egy az érdektelenek közül véletlenszerűen előkerült kolléga? Utóbbi esetben mehet a levesbe, te vagy a felsőbbrendű életforma, jó étvágyat! ;)

mütyür 2012.08.07. 13:25:09

@_Ω_: "A" kolléga nem ilyen hülye:P meg szokta mondani, mit akar:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 13:25:56

@Анна: Ok, de minek házasodni, ha amúgy sem akarsz közösködni? Akkor miért nem jó csak simán együtt lenni?

_Ω_ 2012.08.07. 13:28:14

@mütyür: Ha már így szóba került, "A" kolléga rendben van már, vagy még pihen?

mütyür 2012.08.07. 13:29:53

@_Ω_: mindennapi tornára van beutalva:) szóval még pihen.

Niobe 2012.08.07. 13:36:32

@_Ω_: Mééég? Oszt mitől ferdülne? Hacsak nem töröm el, pont ott...

Niobe 2012.08.07. 13:40:17

@_Ω_: de hogy merült fel Benned, nem is értem... :P

pretty kitty 2012.08.07. 13:46:10

@mütyür: En acondanam: Pattanj fel Mutyulkem, ilany a fadizoooooo!!!! ;))))))

Mooon 2012.08.07. 13:48:02

@Niobe:

hogy eltört az ujjad :D?

@τσőκε τσηψηγ:

fagyit én is szeretnék.... ebben a dög melegben a legjobb dolgok egyike..
na jó... a strandot nem előzi meg, de azért elől helyezkedik el a listán :))

_Ω_ 2012.08.07. 13:50:05

@Milady de Winter: (Köszönöm, ezzel megmentettél a választól! :D )

Szöszi 28 2012.08.07. 13:50:13

@Milady de Winter: Idén még nem is ettem fagyit :D Szerintem nem is fogok :D

Mooon 2012.08.07. 13:51:12

@mütyür:

:DD
szerintem menj ilyenkor fagyiért, és edd meg mire hazaérsz, hogy még csak egy nyalást se kérhessen belőle :D

_Ω_ 2012.08.07. 13:52:15

@Szöszi25: Gyűlölöd a fagylaltot, netalántán egyedül félsz bemenni a sarki cukrászdába? :D

Mooon 2012.08.07. 13:52:20

@Szöszi25:

A gyerek rákapott... :DD
nem is én eszem igazából :DD

indapass90210 2012.08.07. 13:53:07

A szerződésben az is benne lesz, hogy ki veszi a gumit?

Nutshell 2012.08.07. 13:53:25

@_Ω_: 50 példány felett már kell tartaniuk a könyvtáraknak? Nem kevés az egy kicsit?
De roppant csábító az ajánlat. Miről írjak? :)

mütyür 2012.08.07. 13:53:58

@Milady de Winter: vagy elküldeni és megkérni, hogy nekem is hozzon:P

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 13:55:00

Na elolvastam a posztot, nem is tudom, érdemes-e belefognom, hogy leírjam mit gondolok róla. Attól tartok, hogy elmenekültök a blogból, ha meglátjátok. A posztolónak röviden: Go to bloody Hell mutherfucker!
:)

Szöszi 28 2012.08.07. 13:55:41

@_Ω_: Mirűl beszélsz? A lakásom egy cukrászda felett van :) Nem szeretem az édességet :)

@Milady de Winter: Jaaaaa, háppersze :D Azért mindent nem ér ráfogni szegényre :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 13:56:23

@Milady de Winter: Te lenni nagyon gonosz Milady! Nem tudom, ezt említette-e már valaki neked (legalább a gyereked, aki elől el akarod nyalni a fagyit)!
:)

mütyür 2012.08.07. 13:56:32

@Szöszi25: akkor nyalj citrom meg joghurtfagyit:P

mütyür 2012.08.07. 13:57:08

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): most mit csináljon? kenje be fagyival a hasát?:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 13:58:26

@Szöszi25: Szija Kata! Örülök, hogy újabb férfinevekkel bővült a persona non gráták repertoárja! Remélem sikeresen megvédted menet közben az diplomádat (mint olyat)!
:9

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 13:59:26

@mütyür: Hát azt ne a gyermek kedvéért (ha javasolhatom).
:)
De az ötlet úgy alapjaiban nem rossz.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.08.07. 13:59:32

Ezzel a házassági szerződéssel az van,hogy mindig az hepciáskodik ellene, aki kb. meztelen seggel megy bele a kapcsolatba.
Ha mind a két félnek van saját vagyona (lakás, vagy kocsi, vagy más nagyobb értékű dolog), akkor sztem ebből nem szokott akkora gond lenni.
Ám, ha valamelyik a párjához képest "csórón" lép be a képbe, az mindig elővarázsolja a "te nem is szeretsz engem igazán" örökbecsű dumát a hsz hallatán.

Nehéz ügy ez, mert az embereket megosztja. Az egyik csoport azt mondja,hogy szerelemben nem lehet így viselkedni és osztogatni,hogy enyém-tiéd (tipikusan azok, akik épp kapcsolatban élnek és szerelmesek), viszont a példák, -a válások magas aránya, és a csúnya szakításos sztorik tömkelege- azt bizonyítják,hogy igenis szükség van enyém-tiedre, mert a szerelem elmúlik, aztán a jóég tudja, mi következik.

_Ω_ 2012.08.07. 14:00:29

@Nutshell: Ha nincs ötleted, próbálkozhatsz az énekléssel is, 5000 eladott példány felett már aranylemezes lehetsz! :D ( www.mahasz.hu/?menu=arany_es_platinalemezek&menu2=mi_szamit_arany_es_platinalemeznek )
A könyv azért jobb ötletnek tűnik, valahogy maradandóbb. Szerintem írd meg a gasztro-kalandjaidat, lehet a blogod megfelelő tördeléssel meg is tenné egyfajta szakácskönyvnek. Minden recept mellé legyen egy hosszabb történet arról, kinek hogy ízlett, vagy miért döntöttél az adott étel/ital elkészítése mellett. Ha elég izgalmasra sikerül, viszik majd mint a xukrot!

_Ω_ 2012.08.07. 14:01:22

@Szöszi25: Pedig már épp gondolkodtam, hogy elhívlak a Romantikába, jó a fagyijuk. De ha nem, hát nem. :D

Szöszi 28 2012.08.07. 14:02:07

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Szija Ibrahim! :) Igen, már több, mint 1 hónapja leállamvizsgáztam, a szakdogám 5-ös lett a konzulens és az opponens szerint is, a védés is 5-ös, az átlag és a tételfelelés miatt 4-es lesz a diplomába írva :D Sokkal jobb, mint amire számítottam :) Velem mizuuuu?

Szöszi 28 2012.08.07. 14:02:36

@Szöszi25: veled, természetesen, csak elgépeltem :)

_Ω_ 2012.08.07. 14:03:38

@mütyür: Citrom, narancs, szeder, rumos szilva, grépfrút... Rengeteg lehetőség :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.08.07. 14:04:17

ja és én itt nem látok igazi szerelmet, vagy érzelmet, sokkal inkább "jaj, ki ne fussak az időből" (nőnél), "ja, aha, végül is, nekem nyóc, jól elvagyok, van kényelmi lyuk is, mi kell még?" (férfinál) gondolatokat.

kössetek is szerződést, baszki, mert ahogy látom, itt pár év és válás lesz.

mütyür 2012.08.07. 14:04:24

@_Ω_: Szöszi így is fanyalogni fog, figyelj csak:P

Nutshell 2012.08.07. 14:06:28

@_Ω_: Tulajdonképpen szeretek énekelni, csak senki nem szereti hallgatni :) Bár szerintem ez nem kizáró ok manapság... :)
60 ezer Ft-ből ki lehet adatni egy könyvet? Azt hittem sokkal drágább. Még a végén komolyan elgondolkodom rajta :))
"viszik majd mint a xukrot" = lol :))))

Szöszi 28 2012.08.07. 14:06:56

@_Ω_: @mütyür: Az hagyján, hogy a fagyira fanyalgok :D De mennyire csöpögős már egy cukrászdának a Romantika nevet adni? :) Ennél fantáziátlanabb kevés létezik :D Szóval igen, Szöszi fanyalog :)

tőzegmalac 2012.08.07. 14:07:06

@Bundabandi: lepapírozzuk, hogy kinek, hányszor kell borotválkozni ;)
jó lesz?:D

mütyür 2012.08.07. 14:07:52

@Szöszi25: há'me' a fagyi csöpögős... mit nem lehet ezen érteni *legyint :)

_Ω_ 2012.08.07. 14:08:26

@Nutshell: Úgy tippelem, igen; de ha szeretnéd, konkrétan utánaérdeklődhetek.
Igen, az a kis figyelmesség nem elírás volt, időnként ránézek ám a blogodra! :)

tőzegmalac 2012.08.07. 14:09:22

@Nutshell: vagy találva érzed magad :D

Mooon 2012.08.07. 14:09:38

@Szöszi25:

:DDD
nem? na jó. akkor símán csak kívánós lettem :DD.

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):

nem is lenni gooonooosz.

_Ω_ 2012.08.07. 14:10:55

@Szöszi25: Sütök ki vékonyra szeletelt szalonnát (béééhéhéhékönt), összetöröm apróra és meghintem vele a fagyidat. Nos? :D

Nutshell 2012.08.07. 14:11:53

@_Ω_: Most elgondolkodtattál :) Ha nem kerül nagy energiabefektetésedbe, esetleg tényleg utánaérdeklődhetnél :)

@viháncjuh: Mindig érzékenyen érintenek a származásommal kapcsolatos hírek :))

tőzegmalac 2012.08.07. 14:13:01

@Milady de Winter: Cicus!:)
Mi miért nem írtunk szerződést? ;)

_Ω_ 2012.08.07. 14:14:06

@Nutshell: Rendben. Ne várj azonnali választ, de nem lesz elfelejtve! :)

Szöszi 28 2012.08.07. 14:14:12

@_Ω_: *ebéd azonnal kihány, és nem azért, mert Szöszi terhes*

Mooon 2012.08.07. 14:14:13

@viháncjuh:

nemtom. de mi szépen váltunk el. mert jó fejek vagyunk :).

_Ω_ 2012.08.07. 14:17:53

@Szöszi25: Há' neked semmi se jaú? :)
Fogadni mernék, ha valami komolyabban alkoholos koktélt dobnék be a mélyhűtőbe egy fagylaltpálcikával, a végeredményt szívesen fogyasztanád amíg én a normál fagylalttal küzdök. Csak az esernyő ki ne szúrja a szemed. :P

Szöszi 28 2012.08.07. 14:23:29

@_Ω_: Pálinka fagyasztva? Na jó :D

Papírsárkány 2012.08.07. 14:24:01

@_Ω_: "Há' neked semmi se jaú? :)"

Dehogynem, én :)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 14:26:00

Nem tudom, ez mennyire dob fel benneteket, de Bloggazda Zsu-t megnéztem a facebookon, és teljesen nyugodtan "vállalható külsővel" rendelkező hölgynek tűnik a fotó alapján (ezt csak azért mondom, mert én ugye élőben még sose láttam. Akik látták már azoknak ez bizonyára nem újdonság).
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 14:26:13

@viháncjuh: Azt hiszem, egy bundás számára ez előnytelen szerződés lenne! A juh meg már megszokta, hogy nyírják. :P

Szöszi 28 2012.08.07. 14:27:37

@tértivevény: Ja, te pálinkába mártva :D (és fagyasztva! muhahahaha :D)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 14:28:29

@Milady de Winter: Az előbbi fagyis sztori után, ez időbe fog neked telni, mire be is bizonyítod, attól tartok!
:)

mütyür 2012.08.07. 14:28:35

@Szöszi25: és akkor elnyalogatnád tértit? tejóég! o.O

Mooon 2012.08.07. 14:28:51

@Szöszi25:

ebben azért érzek némi perverziót :D

Mooon 2012.08.07. 14:30:14

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):

méééééé?
mütyesznek nem valami pasival kapcsolatban adtam jóóótanácsot :D?
nem olvastam vissza :DD.

Szöszi 28 2012.08.07. 14:31:17

@mütyür: @Milady de Winter: Peeeersze némberek, mindketten az én fura ízlésemen akadtok fenn, nem azon a mérhetetlen nagyképűségen amit Térti bevitt :D

Mooon 2012.08.07. 14:33:29

@Szöszi25:

azt, hogy térti nem szenved önbizalomhiányban, ezt mind tudtuk eddig is :DDD

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 14:34:47

@Milady de Winter: Ööö...én a fagyi kapcsán már csak odáig jutottam, hogy te nem is,... csak a gyerek kedvéért... Erre reagáltam. Müttyenet problémái a pasikkal kívül esik az érdeklődési körömön (kivéve persze, ha a pasi én vagyok, de ez most ismét egy másik verzió - lenne).

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 14:36:04

@mütyür: Vagy fordítva (t.i. térti is elnyalogatná Szöszit).
:)

_Ω_ 2012.08.07. 14:36:08

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Jómagam inkább úgy fogalmaznék, megvan benne a potenciál arra, hogy bárkiből nyáladzó hülyét csináljon ha ahhoz van kedve. A valóságot ismerve a "vállalható külső" nagyon szegényes és alábecsüli őt. :D

_Ω_ 2012.08.07. 14:37:48

@Szöszi25: Pálinkába mártva, flambírozva, majd folyékony nitrogénnel eloltva és egyszersmind gyorsfagyasztva? :)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 14:39:35

@_Ω_: Figyu, nem akartam itt egyféle "gerillamarketing" reklámszöveget nyomni, már csak azért sem, mert ez itt nem a reklám helye, és még véletlenül félreértené valaki, csak úgy megjegyeztem, mindezt megpróbálva mérsékelt és visszafogott keretek között tartva megfogalmazni.

Mooon 2012.08.07. 14:40:13

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):

na jól van most már, tessék szépen olvasni... (+ kapsz magyarázatot is, jóó :D?)
írtam, hogy fagyit mostanában én is.... meg milyen jó.
egyébként meg fagyizom, de általában kifejezetten módjával... sőt az utóbbi években határozottan keveset fagyiztam.
ezért mondtam, hogy szerintem a gyerek akarja a fagyit, ezért most a változás... :))

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 14:40:21

@mütyür: Szerintem még anélkül is (valami azt súgja).
:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.07. 14:41:40

@Milady de Winter: Csak kötözködtem, nem kellett volna hozzá magyarázatot fűzni, de köszönöm. Végigolvastam.
:)

_Ω_ 2012.08.07. 14:42:09

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Csak tudnám, honnan jött az ötleted, hogy derült égből villámcsapásként a blogon erre a megállapításra juss... :)

mütyür 2012.08.07. 14:43:09

@_Ω_: sztem így megvolt a terület körbevizelése :D

Szöszi 28 2012.08.07. 14:54:37

@mütyür: Jézusom...Vizuál alkat lévén ezt most elképzeltem...:D :D Még, hogy én vagyok a fura??? Hát te meg akkko mi vagy? :D

_Ω_ 2012.08.07. 14:57:32

@Szöszi25: @mütyür: Most biztosan szikrázik néhány Facebook szerver valahol egy adatközpontban. :D

2012.08.07. 15:02:59

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):
Köszönöm szépen a bókot kedves Ibrahim. :D Bár csak félig meddig látsz azon a képen. :P Szemből nem vagyok ám annyira ""vállalható külsővel" rendelkező hölgy". :D

Papírsárkány 2012.08.07. 15:05:22

@"Zsu": "kémeim jelentették" c. műsorunkat hallották
és most jöjjön egy örökzöld a Bonny M-től...

Papírsárkány 2012.08.07. 15:07:09

@Milady de Winter: pirospont annak, aki felismeri a (rész)idézetet benne :)

Mooon 2012.08.07. 15:07:42

és most eszem egy kis zöldséggel töltött cukkínit :))
mert erre szavaztunk látványra :))

mütyür 2012.08.07. 15:08:44

@Szöszi25: szoktál te pasikra csúnyábbat is írni, mint az én mostani hasonlatom a kutyák területfoglalási szokásaikkal kapcsolatban :D

@_Ω_: hmhmm... ááá, én csak itt ülök csendben, biztos nem vertem ki semmit :)))

Niobe 2012.08.07. 15:10:34

@Milady de Winter: jóétvágyat! :)

@tértivevény: ööö... Ford Fairlane? De csak tipp...

@"Zsu": Jééé, szió :) Látod, már hiányolunk.

2012.08.07. 15:13:17

@Niobe:
Szió!
Látom-látom. :D
Ezt nem hagyhattam szó nélkül. :D

Szöszi 28 2012.08.07. 15:13:41

@mütyür: Nem erről van szó. Ha jól értem a hasonlatod, akkor Zsu lenne a terület, ők meg körbepisilik. Ééééérted? Elképzeltem, ahogy...na mindegy, hagyjuk, fúj :D :D

Niobe 2012.08.07. 15:14:13

Hehh. Ma írtam egy teljesen normális hangvételű hozzászólást CsP-n, és megint törölték. Ki ott az admin? Elbeszélgetnék vele a jó modorról és egyebekről, valamint elküldeném pszichomókushoz, mert biztos komplexumnyi komplexusa van...

Niobe 2012.08.07. 15:14:49

@"Zsu": van, amit már nem lehet :DDD

mütyür 2012.08.07. 15:14:51

@Szöszi25: túlreagálod, azt mondtam KÖRBE, nem RÁ :DD

_Ω_ 2012.08.07. 15:16:47

@Niobe: Ford Fairlane? Épp tegnap délután láttam. :)

mütyür 2012.08.07. 15:17:19

@_Ω_: :)) megvolt a "popszakma"? :)

_Ω_ 2012.08.07. 15:18:13

@mütyür: Hát esszem fasszom megáll, megvolt! :)

2012.08.07. 15:18:36

@Niobe:
"Szia!
megkérdeztem és a következő van:
1. senki nem lett kizárva, ez biztos,
2. max akkor nem tudtok kommentelni, hogyha nem vagytok épp bejelentkezve a facebook-ra, vagy pl csupa nagybetűvel írtok valamit, csúnya szavakat használ valaki, mert azt a facebook alapból spam-nek értékeli.
3. egy új regisztrációval lenne érdemes próbálkozni.
Remélem, segítettem. Szép napot:
P."

csajokespasikteam@hotmail.hu

Én feladtam, másik egy régi regem átalakítottam. Ha nem fogja engedni a kommentelést akkor: LESZ@ROM!

2012.08.07. 15:19:05

@Niobe:
Látom te megértesz. :D

Niobe 2012.08.07. 15:25:06

@"Zsu": hú, köszi! :) Igazából költői kérdés volt, de szuper, hogy van válasz.
Egyébként reggel simán láttam, mostanra tűnt el. Pénteken volt egy vitám az adminnal, mert írtam egy kissé csúnyább hangvételű kommentet - no csúnya szavak, no bunkózás (najó, egy kicsit), és törölte. Erre felhergelődtem, és írtam egy másik kommentet, már az adminnak címezve, az is egyből eltűnt ;)

2012.08.07. 15:26:08

@Niobe: Akkor lehet te vagy az első csp-s, akit le is tiltottak. :D

Niobe 2012.08.07. 15:27:15

@"Zsu": jujj, akkor kapok VIP tagságot? :)

_Ω_ 2012.08.07. 15:27:42

@Niobe: Akkor sem látod amikor épp be vagy jelentkezve Fb.-ra? Ugyanis az én hozzászólásaim a saját profilom alól nézve látszanak, csak kijelentkezve ill. másik profillal belépve nem. Ami azt is jelenti, hogy csak magamat szórakoztathatom. :)

Niobe 2012.08.07. 15:29:51

@_Ω_: De, a FB profilomban megvannak a szösszenetek. Mind a három, a maival együtt... hiszen múlt pénteken csináltam az accot, és tessék :( Ezért csináltam még külön gmail címet is, brühühühühühü :(

tőzegmalac 2012.08.07. 15:31:12

@Milady de Winter: nekem feltétlen szükségem van egyre :D

_Ω_ 2012.08.07. 15:32:39

@Niobe: Persze belépés után CsP-n is kell nyomni egy F5-öt, olyankor előjönnek. Az a baj, hogy nem tudtam eldönteni, valamilyen saját beállítás okozza, vagy tényleg le lennék tiltva. Igaz, a kommentképes és a kommentképtelen állapot között nem állítottam át semmit, sőt, nem is használtam azt a profilt. :)
Akárhogy is legyen, azon a profilon az ismerős-listán kívül minden nyilvánosra van állítva, ennél többet nem tehetek. Vagy a CsP, vagy a Facebook hibája, de már nem töröm magam.

fumerin 2012.08.07. 15:35:55

@Bundabandi: Bazzz, Bundi ne értetlenkedj! Közösködik az ember együttélés során is. És élettársként is kibaszottul ua. jogok illetik meg az embert(egy idő után), mint házasságban.
De lehet, hogy én már nem bírok naiv szemüveget tenni, miután már tanultam, neeeeem, nem más hibájából :D

De a sörömre különös tekintettel, egy bekezdést is fogok áldozni! :D

Papírsárkány 2012.08.07. 15:41:30

@Анна: nem értetlenkedik, csak naív és optimista :)
és kívánom, hogy maradhasson is az

Niobe 2012.08.07. 15:42:09

@viháncjuh: ez a név... :DDDDD

@_Ω_: mindegy nekem is, csak egy kicsit brühühühü. És icipicit szipp is. De majd elmúlik :)

_Ω_ 2012.08.07. 15:47:35

@Niobe: "csak egy kicsit brühühühü" "icipicit szipp is" - jajj, te! :) Sírba viszel! A halál oka túl sok nevetés miatt bekövetkezett fulladás! :)

Mooon 2012.08.07. 15:49:08

@Papírsárkány:

egyébként én is kívánom neki...
tényleg.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 15:50:07

@Анна: Szerintem azért nem mindegy, hogy 10 év élettársként, vagy házasként. Házasként egyből megilletik azok a jogok.

Igyál inkább egy sört! :D :P Nekem meg jöhet egy cider, körtés! Aztán megijesztjük az emberedet! XD

2012.08.07. 15:51:11

@Niobe:
Igen kaphatsz VIP tagságot. :D

fumerin 2012.08.07. 15:51:51

@Papírsárkány: Ezt nem kívánhatom neki, mármint, hogy mindent figyelmen kívül hagyva ugorjon fejest, optimistán, naivan. És miért nem?
Mert szeretem Bundit. Akit szeretek, megpróbálom óvni....még akkor is, ha ezért fejbelő! :D

dr. gernika 2012.08.07. 15:52:43

@Niobe: Júj, te kis renitens. Megismételnéd itt? :)

fumerin 2012.08.07. 15:52:48

@Bundabandi: Hívni foglak, mikor értek rá ;) Kéne egy közös férfiverő progi! :D

Papírsárkány 2012.08.07. 15:53:22

@Анна: akkor átfogalmazom: azt kívánom, bárcsak a naív, optimista szemlélet tökéletesen elegendő és megfelelő lenne a boldog élethez :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 15:53:37

@Papírsárkány: Annyira azért nem vagyok naiv, mint gondolod! :P Csak akiben megbízom, azzal nem fogok aláíratni házassági szerződést. Akiben meg nem bízom, nem megyek hozzá. Nem véletlen nem vagyok házas.

mütyür 2012.08.07. 15:54:00

na, mostanság a nickváltoztatás dívik?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 15:55:59

@Анна: Mé' nem tetszett a legutóbbi késdobálós játék? XD

_Ω_ 2012.08.07. 15:56:14

@mütyür: Jó észrevétel. Szeretnéd követni a tömegeket? Javasolhatok pár új nevet... :)

Papírsárkány 2012.08.07. 15:56:54

@Bundabandi: Tény, hogy talán nem is a naív a jó szó rá. Mármint inkább arra gondolok, hogy kell szembesülni pár ronda dologgal ahhoz, hogy megértsd: akármennyire is jól ismersz valakit, előfordulhat, hogy tévedsz (és/vagy megváltozik).

Niobe 2012.08.07. 15:57:38

@dr. gernika: Persze. :)

"
"Decemberben hagytam magam meggyőzni, hogy az esküvő jó dolog, illetve ő pedzegette addig, míg belementem …" - Poszter, gondolod, hogy ha már az elején kényszerből mész bele a házasságba, abból hosszú távú boldog együttélés lesz? Nekem ez e
rősen sántít. Házassági szerződésről pedig inkább élőben kérdezz jogászt, ügyvédet, mert a net nem mindig megbízható ezzel kapcsolatban - ő tudni fogja a költségeket is.
A cimbi rosszul sikerült válásához annyit, hogy jóval több ellenpéldát ismerek, ahol a hölgy járt nagyon rosszul - embertípusok vannak, nem nemek, ebben a kérdésben. A lehúzósság nem férfi vagy női tulajdonság.
Ha felveted az ötletet, és asszonyod emelt orral távozik, legalább tudni fogod, hogy mik voltak a háttérmotivációi. Nem hinném, hogy csinnadrattát, családot szeretnél olyasvalakivel, aki lehúzásra játszik. Tehát mindenképpen érdemes megkérdezni."

Niobe 2012.08.07. 15:58:26

@"Zsu": köszi :$ irulok-pirulok :)

@_Ω_: dehogy viszlek, tuti nehéz vagy, még megemelem magam! :P

fumerin 2012.08.07. 15:59:05

@Papírsárkány: Jahh, csak Bundás mindéég fonalat hoz, meg kötőtűt :D

@Bundabandi: De jó volt, csak hiányzott az "ördögi" kacaj :D

2012.08.07. 15:59:50

@Niobe:
Szerintem @dr. gernika: inkább erre lett volna kíváncsi:
"Pénteken volt egy vitám az adminnal, mert írtam egy kissé csúnyább hangvételű kommentet - no csúnya szavak, no bunkózás (najó, egy kicsit), és törölte. Erre felhergelődtem, és írtam egy másik kommentet, már az adminnak címezve, az is egyből eltűnt ;) "

dr. gernika 2012.08.07. 15:59:53

@Niobe: Ebben mi volt a moderálnivaló?

tőzegmalac 2012.08.07. 15:59:56

@Bundabandi: ne akadékoskodjál már annyit Bundi! :P

2012.08.07. 16:00:25

@"Zsu": :DDD hangulatjelek lemaradtak. :D

tőzegmalac 2012.08.07. 16:01:08

@Milady de Winter: csak a szád jár :P már mióta mondom, hogy menjünk ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 16:03:19

@Papírsárkány: Az exeimben azért nagyot csalódtam! De ez nem tántorít el attól, hogy másban megbízzak. Ennyi.

fumerin 2012.08.07. 16:03:26

@Papírsárkány: Hüjjeevagy? Én katolikus vagyok, nem zsidó! :D

fumerin 2012.08.07. 16:04:31

@Bundabandi: Nem tántoríthat el senki! :D Inkább bízd a burra és ciderre ;)

Papírsárkány 2012.08.07. 16:05:03

@Bundabandi: :( és :)

@Анна: Ezt most őszintén bevallom, nem értem :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 16:05:19

@Анна: Júúúj majd veszünk Fürge Újjakat is! :D

tőzegmalac 2012.08.07. 16:05:49

Ehhez a romantikus poszthoz:D

Egészséges Fejbőr - Csiba te liba
www.youtube.com/watch?v=EtXJKIS618M

tőzegmalac 2012.08.07. 16:07:01

@Bundabandi: te is az ujjaddal szórakoztatod magad? :(

fumerin 2012.08.07. 16:08:30

@Papírsárkány: Bundi miatt, miután van erre egy "híres" zsidó is ;) Pont szadoban tolja ;) :D

fumerin 2012.08.07. 16:09:17

@Bundabandi: Mijér' kell fürge ujj, már impotensek? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 16:11:11

@viháncjuh: Neeem! Fumival körbehorgoljuk a farkakat norvég mintával! :D És horgolunk elefántfület is! XD

Niobe 2012.08.07. 16:11:27

@_Ω_: Ohh, a fürge ujjú op ;) Köszönöm.
@dr. gernika: @"Zsu": bocsi, jogos! Köszönet Görögzsének a linkért. Olyan délután 2 körül másoltam be ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.08.07. 16:11:54

@Анна: Onnan nézzük a kötésmintát! *pislog naivan*

tőzegmalac 2012.08.07. 16:13:15

@Bundabandi: szerencse, hogy nem fordulhat elő :P

@Milady de Winter: kérek én is:) még három hétig nincs konyha, de már most undorom van a rendelős kajától :S

fumerin 2012.08.07. 16:15:29

Felajánlom sörösüveg gyűjteményem vasalásért cserében!
A jelentkezők közt kisorsolok egy "hideg sör beszerző" túrát is!

Mooon 2012.08.07. 16:16:12

@viháncjuh:

hááát.. az szarul hangzik...
de egyszer már voltak idén zárva, nem??

tőzegmalac 2012.08.07. 16:17:34

@Bundabandi: beszélni is fogsz hozzá? =O
lehet mindenki jobban jár ha a szád használod... :))

tőzegmalac 2012.08.07. 16:18:57

@Milady de Winter: igen, az valami nem is emlékszem már miért volt... ez meg az éves augusztusi koplalás :(

tőzegmalac 2012.08.07. 16:20:25

@Анна: erre az ajánlatra nem repülök rá:D
hacsak...
mit tud az a vasalódeszka? :)))

fumerin 2012.08.07. 16:21:13

@viháncjuh: Hüjje egy kérdés! Mit bír? Nahhh...az úgy már jobb ;) :D

fumerin 2012.08.07. 16:33:18

@viháncjuh: Most miért beszélsz velem királyi többesben (deszka)? :D

Mooon 2012.08.07. 16:34:27

@viháncjuh:

:((

nah én elhagyom lassan a fedélzetet :)
szép estét csapat :)

dr. gernika 2012.08.07. 16:45:42

@_Ω_: Köszi szépen!
@Niobe: Jót nevettem magamban. :D

tőzegmalac 2012.08.07. 17:08:46

@Анна: szavakon rugózol? :D
ehh nőők:P

@Milady de Winter: jó éjt! :)

tőzegmalac 2012.08.07. 17:10:34

@Bundabandi: tartanánk már ott :))
név és cím a szerkesztőségben :D

Niobe 2012.08.07. 17:15:13

@dr. gernika: Szív ;) Örülök, ha jó perceket szerzek másoknak ;)

Elemózsia 2012.08.07. 19:21:52

Én mindenképpen kötnék szerződést, nehogy elvigye a korsógyűjteményem, meg a pólógyűjteményem, a festékeimről nem is szólva. :-)

Ja, és tojok a romantikára.

Ennivaló Morzsi

_Ω_ 2012.08.07. 19:21:53

@Elemózsia: Szia! Ma korán ideértél. :)

_Ω_ 2012.08.07. 19:39:09

@Elemózsia: No nézzük csak... Festékeid vannak, tojsz a romantikára és ennivaló vagy. Rájöttem! Te egy húsvéti csokoládényúl vagy aki hímes tojást fest! A korsókat és pólókat nem tudom mire vélni, ha színes alufólia gyűjteményed lenne (a különböző évek csomagolásai), azt megérteném. :D

fumerin 2012.08.07. 19:53:52

@alebzsaflab: Húúúú, tök jól néz ki a képed! :D

Elemózsia 2012.08.07. 19:57:38

@_Ω_: Lehet, hogy van az is :-)))

alebzsaflab 2012.08.07. 21:02:03

Tipp a holnapi (vagy bármelyik) CSP poszthoz: erettnok.blog.hu/2012/07/30/bozot_605

pretty kitty 2012.08.07. 21:33:31

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Bocika nem tudtam h ien elzekenyen fog elinteni :))) Ha alaposzan kihacnalod a hatlalevo jidot akkol meg lengeteg cupci dolgot bele lehec culiteniiiii ;)))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 21:35:19

@τσőκε τσηψηγ: Sűríteni én már nem szeretném, így sincs elég idő arra, amit beterveztem. :)

Niobe 2012.08.07. 21:36:29

@Elemózsia: Bögréért Te is ölsz?

alebzsaflab 2012.08.07. 21:50:28

@Анна: Igen. Ezért van a sörcsap a szüleim nevén.

Elemózsia 2012.08.07. 21:54:29

@Niobe: Jézusom. De én vagyok a hülye, hogy kattintottam. Megérdemlem.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 21:54:47

@alebzsaflab: Látod, te már ügyesen kivédted a lehetséges problémákat. :)

Elemózsia 2012.08.07. 21:55:58

@Niobe: Egy bögre kávéért néha akár azt is.

alebzsaflab 2012.08.07. 22:00:29

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Ez csak egy probléma. A fogkrémes tubust hol nyomja? CSP blog poszt volt már ilyen? Vagy írjak inkább könyvet? :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 22:02:19

@alebzsaflab: Szerintem először posztot, de vedd bele a wc-ülőkét is, meg hogy a wc-papírt hogy tekeri. Aztán a kommentekkel együtt ki lehet adni könyv formában. :)

Edrik 2012.08.07. 22:12:32

@Nava...(Nem az vagyok aki...): az ülőkével ellentétben a fogkrémtubus véresen komoly dolog, ne tessék kérem viccelni vele!

alebzsaflab 2012.08.07. 22:14:13

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Wc ülőkét mindenki lehajtja. Ez alap. Tekerésre meg már okosodtam. i50.tinypic.com/24eulwn.jpg

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.07. 22:14:55

@Edrik: Ha egy kapcsolatban ez a legnagyobb gond...

_Ω_ 2012.08.07. 22:18:55

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Erre a megoldás: a WC-t mindig le kell csukni, mindkét félnek. A fogkrémes tubus pedig manapság műanyag, lehetetlen felcsavarni; plusz mindenkinek van sajátja, így teljesen mindegy, ki hol nyomja a tubust, a másikat nem zavarja. :)
süti beállítások módosítása