HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/08/24/kicsit_alkesz_de_otthon_mar_nem_iszik

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr304728975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Ω_ 2012.08.24. 13:18:28

@Papírsárkány: Súlyos agysérülés kéne hozzá, hiszen az embernek nem kell tanulnia pl. a szeretet érzését, az pedig elég hamar megállítaná a gyilkos ösztönt. :)

Namely 2012.08.24. 13:21:16

@Szöszi25:
"Jó kislány voltam egész évben"
Ez nem előny... légy rossz kislány!!!

" igazán megérdemlem a kényeztetést"
Na erről beszélek! ;)

Itt jön majd Dövan is, hogy megkérdezze a szokásosat: "... ki vette a gumit?"

pretty kitty 2012.08.24. 13:24:56

En cak itt viltujaliszan letezek de jitt tenyleg mindig kendozetlenul onmagam vadooooooook :DDDDDDDDD

Szöszi 28 2012.08.24. 13:28:11

@Namely: Jaaaj, agyadra ment a sok szex és mindenben ezt látod meg :D Szakmailag voltam jó kislány, nem a szabadidőmben, azt nem mondtam, hogy akkor, hogy viselkedtem :D

_Ω_ 2012.08.24. 13:29:54

@Szöszi25: Vajon a Mikulás is megelégszik majd ezzel a magyarázattal? :D

Namely 2012.08.24. 13:33:21

@Szöszi25: mi az a sok szex?????? ... nem tudom értelmezni... :)

@_Ω_: áhhh, lebukott a Mikulás előtt :D

_Ω_ 2012.08.24. 13:34:07

@Namely: Ha már mese, merjünk nagyot álmodni! :D

Szöszi 28 2012.08.24. 13:34:25

@_Ω_: Meg hát :)

@Namely: hehe, látod, mondtam én :D :D

_Ω_ 2012.08.24. 13:36:58

@Szöszi25: Úúúúú! A Mikulásnak jó dolga lesz! Csak nehogy elvigye egy szívinfarktus mielőtt kihozza az én ajándékom. :P

Szöszi 28 2012.08.24. 13:41:06

@_Ω_: Jól van, nem csalódtam, állandóan a a szex jut eszetekbe mindenről :D

_Ω_ 2012.08.24. 13:42:26

@Szöszi25: :D Jól van, nem csalódtam, hiszen nem csalódtál. :)

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 17:00:04

Ugy gondolom ez siman lehetne a csp himnusza :D :
www.youtube.com/watch?v=rBxmidwDy2Y&feature=branded

a poszthoz: kedves poszterina, ezt a posztot nem azert irtad mert a srac boldogtalan, (bar a ketto nem zarja ki egymast) hanem mert bant, hogy azt amit te szerettel volna elerni a srac eleteben, egy masik no erte el.

Szar erzes amikor azt latod, hogy teged rongykent kezel aztan egy masik no aki talan kevesbe erdemelni meg, eleri azt, hogy a srac mindent megtegyen az o boldogsagaert. Az elet nem igazsagos es ezt le kell nyelned :), marmint nem ugy :D. Szerintem is jobban teszed, ha kerulod a kozos barati kort amig magadban nem sikerult tisztaznod a dolgokat es tullepned a csalodottsagodon.

A not meg ne okold azert, amit annak idejen a srac tett veled.

Ki tudja mi lesz a kapcsolatbol, de azt tebyleg oszinten ertekelned kellene (ha egy kicsit is szereted a sracot), hogy (allitolag) visszafogott az alkohol fogyasztasabol. En meg az ellensegemnek se kivanom az alkohol betegseget...

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 17:08:19

velvet.hu/blogok/randi/2012/08/23/ot_jel_ha_egy_ferfi_csak_szexet_akar/

Engem erdekelne, hogy ez a cikk mennyire allja meg a valosagot.

Szoval ferfiak nyilatkozzatok, tenyleg ez az ot jel arra, hogy nem akartok semmit a notol csak szexet? (Igen tudom naiv vagyok, ha ilyet kerdezek :D)

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 17:24:12

@B(O_O)tlegg: na konkretizalva.
1es pont: volt egy haverom aki soha nem mutatta be a baratnojet a haverjainak, mert tudta mi lesz a reakciojuk : "ez a lany ronda hozzad" pedig allitolag halal szerelmes volt a lanyba. Raadasul az se feltetlen igaz, hogy rohannak haza anyucihoz a lanyt bemutatni, ha komolyak a szandekaik...

"Tapasztalt puncivitézeknél bevált csel ilyenkor a hallgatás: hagyják, hogy a nő minden kérdés nélkül beszéljen magáról, de az is biztos, hogy annak tartalmából később egy mondatot sem tudnának visszaidézni."
Ez meg a ferfiakra ugy altalaban igaz, nem?

A tobbi ponttal egyet ertek, azok tenyleg csak a szexet akarjak.

JOKKA21 2012.08.24. 17:54:53

@Namely: Nem vagyok irigy.Ha a nőknek az agyatlan gazdag menő kigyúrt szépfiúk jók , akkor használják őket egészséggel, csak ne rinyáljanak, ha félre dugnak.:D

JOKKA21 2012.08.24. 17:59:26

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Kösz, jól esik, hogy hiányoltál.:D Nem volt időm, de már lesz időm megírni a nőknek, hogy ribik.:D

@τσőκε τσηψηγ: Elnéztem.:D Minden nő kurva sajnos, mindegy, hogy áruházban van, vagy bordélyban.:D

pretty kitty 2012.08.24. 18:12:41

@JOKKA21: Neked inkabb az a szajnosz h a minoszegijeket nem tudod megphizetni neeeeeeem? :PPPPPPPP

JOKKA21 2012.08.24. 18:13:51

@τσőκε τσηψηγ: Nem tudom, de ezzel elismerted, hogy pénzre mennek a nők.:D

pretty kitty 2012.08.24. 18:29:45

@JOKKA21: Nemneeeem, cak annyit mondtam h a kulvak kozul a minoszegijeket nem tudod megphizetni. Celinted minden no kulva, celintem nem, de te cak kulvakkal cekcelc esz azok kozul isz cak az oooolcokkaaaaaal XDDDDDDD

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.24. 18:38:47

@B(O_O)tlegg: Itt az "állítólag" szón van a hangsúly. Ha tényleg szerelmes lett volna a lányba, kb. letojta volna, hogy a haverok rondának tartják-e őt, vagy sem. A szerelemhez viszont tényleg kell a fizikai vonzalom is, az pedig hiányzott. De ott és akkor egyszerűen nem volt a láthatáron jobb állandóra... Ez a legéletszagúbb megfejtés ebben az esetben.

Az nyilván nem mindig igaz, hogy a férfiak rohannak anyucihoz bemutatni a lányt, akivel valami komolyabbat is el tudnának képzelni, hiszen eleve nem biztos, hogy anyuci szava a döntő számukra párválasztási kérdésekben. Meg egyáltalán.

A hallgatással kapcsolatos észrevétel sem feltétlenül igaz. Egy rafináltabb puncivitéz néha direkt kérdez is okosan, célirányosan, aztán eljátssza, hogy le van nyűgözve a válaszoktól. Ha még meg is jegyez azokból ezt-azt, jóval hosszabb távra tudja bebiztosítani az ingyensunát magának.

A többihez pedig: tényleg egyetlen egy atombiztos jel van, ha egy férfi csak sunázni akar. Gyakorlatilag semmit nem tud rólad (csak a külcsínt ismeri, az emberi jellemzőidről halvány fingja sincs), mégis elkezd udvarolni, bókolni, majomkodni neked. Ennyi az egész, minden más csak utólagos finghámozás a viszony kapcsán, amiről a nő szeretné azt hinni, hogy párkapcsolat.

Ma még nem ittam, és nem is töltöttem speciális cigit.
Este 8-ig nem is fogok, úgyhogy addig kérdezz bátran!

Szakavatott szakértők segítik a szurkolást ma este is.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.24. 18:44:29

Az országúton hatalmas viharban megy egy kamionos.
Lát egy piros esőkabátos embert az út szélén, megáll. Kinyitja az ajtót és megkérdezi:
- Mit akarsz?
- Én vagyok a piroskabátos köcsög, és éhes vagyok.
Gondol egyet a kamionos, kidobja neki az ebédjét, majd továbbhajt. Nemsokkal később lát egy sárga esőkabátos embert az út szélén. Mellette is megáll.
- Mi kéne?
- Én vagyok a sárgakabátos köcsög, és szomjas vagyok.
A kamionos kidobja neki az innivalóját, majd továbbhajt.
Kis idő múltán újabb, kék esőkabátos embert lát az út szélén. Megáll.
- Na neked mi kéne te kékkabátos köcsög?
- Jogosítvány, forgalmi engedély...

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 18:54:16

@Father Justice ♋: :D.

Koszi a valaszt, de nem ertelek, de lehet azert mert ma meg en se ittam en se szivtam semmit :D

@bandzsa küklopsz: te meg adjal normalis valaszt a kerdesemre! Ez egy tanulmany :P

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 18:56:48

@Father Justice ♋: A többihez pedig: tényleg egyetlen egy atombiztos jel van, ha egy férfi csak sunázni akar. Gyakorlatilag semmit nem tud rólad (csak a külcsínt ismeri, az emberi jellemzőidről halvány fingja sincs), mégis elkezd udvarolni, bókolni, majomkodni neked. Ennyi az egész, minden más csak utólagos finghámozás a viszony kapcsán, amiről a nő szeretné azt hinni, hogy párkapcsola

En is igy gondolom ezt a dolgot...

tőzegmalac 2012.08.24. 19:08:20

@B(O_O)tlegg: barokkos körmondatokban vagy három szóban szeretnél választ? :D

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 19:17:44

Vki ma linkelte a mrs Robinson filmet amirol ez a dal jutott az eszembe, szoval koszi annak aki linkelte:
Figyelem ez old school es NYALAS! :D

www.youtube.com/watch?v=NPZwOTlQQDc&feature=related

Me and Mrs. Jones

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 19:18:54

@bandzsa küklopsz: lehetoleg fogd rovidre es oszintere :D

_Ω_ 2012.08.24. 19:21:05

Szerintem inkább hallgassuk meg Marinírozott Zsófitól a Végtelen Suska c. számot:
www.youtube.com/watch?v=FLt7m3IC5Fg

pretty kitty 2012.08.24. 19:22:13

@Father Justice ♋: Akkol 8 utan egesszegedleeeeeeee!!!!!!!! :))))))) Buliba jisz meeeeec? ;))))))))

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.24. 19:23:04

Három szóban, őszintén: "Csak megdugni akarlak."
Persze ezzel csak 10/10-es szint birtokában lehet gólt lőni.
A többieknek ott az EuroCard / MasterCard.. vagy a majomkodás.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.24. 19:23:37

@τσőκε τσηψηγ: Max. berúgni a haverokkal egy kis alapozás után. :)

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 19:23:56

@τσőκε τσηψηγ: biztos hogy megy buliba mert otthon mar nem iszik :D

(O_O) (törölt) 2012.08.24. 19:32:10

@Father Justice ♋: :))).
Nem teged kerdeztelek :P.

Jo mulatast :)

alebzsaflab 2012.08.24. 20:54:40

@_Ω_: Ez tényleg igaz. A maradék 6 másodpercben meg visszaszámolnak.

alebzsaflab 2012.08.24. 21:10:57

@B(O_O)tlegg: 6. Te cipeled haza a boltból a saját keresetedből megvett kaját és piát amikor ott van melletted.

alebzsaflab 2012.08.24. 21:15:40

@B(O_O)tlegg: "Tapasztalt puncivitézeknél bevált csel ilyenkor a hallgatás: hagyják, hogy a nő minden kérdés nélkül beszéljen magáról, de az is biztos, hogy annak tartalmából később egy mondatot sem tudnának visszaidézni." Tapasztalt puncivitézek minden kimondott szóra figyelnek. És emlékeznek is rá. "Kritikus helyzetben" növeli a sunázás esélyét.

alebzsaflab 2012.08.24. 21:24:57

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Logikus. A szemünk előrébb van mint a fülünk.

JOKKA21 2012.08.25. 05:16:56

@τσőκε τσηψηγ: Tanuld meg barátom(a saját érdekedben) hogy minden nő kurva.:)

pretty kitty 2012.08.25. 06:19:11

@JOKKA21: Menj oda jaz uccan ed landom cajhoz esz keldezd meg h "Mennyijel copnal le te kulva?" Hamaloszan tejisz megtanulod h nem minden no jaaaaaaaz XDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.08.25. 18:54:28

@Father Justice ♋:Teljes mértékben egyetértek veled. Csak azt nem értem, hogy miért kell a pasiknak olyanokat mondani, amit egyáltalán nem várnak el tőlük, nem kérik, nem is jelzik, hogy ezt szeretnék elvárni tőlük, ha abszolút nem is úgy gondolják.
Mért van az, hogy már azt se lehet elhinni, amit kérdeznek??? Miért baj az, hogy az ember úgy indul neki valaminek, hogy megelőlegezi a bizalmat, és még őszinteséget se kap érte cserébe?

Father Justice ♋ (törölt) 2012.08.25. 19:34:50

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Itt a válasz a kérdésedre: @Father Justice ♋: .

Bizony van elvárás, még ha hallgatólagos is. Nyilvánvalóan a se nem pénzes, se nem hejjes férfiak is szeretnének kötetlenül kalandozni, de ők kendőzetlen őszinteséggel legfeljebb azoknál a nőknél érhetnek célt, akikkel nappal még az utcára sem mennének ki szívesen.

Elemózsia 2012.08.25. 21:34:15

@Father Justice ♋: Szia!
Nos, valamit mindig hiányolok a te nagyon fantasztikus elméletedből.
Írod itt a szinteket vagy a pontokat meg mittudomén, de egy dolgot szerintem nem veszel figyelembe:
10/10 meg 4/10, meg ötös, meg hatos...
Ugyan már! Ki szerint? Szerinted? Te adod meg az etalont, ki hány pontos a jóképűségi/bájossági listán?

Mindenkinek más ízlése van.

Ha behoznának ide most nekem tíz férfit hogy mondják meg rólam, tízes skálán hány pontot adnának nekem, szerintem lenne ott minden 3-tól kilencig. A kilencesnek épp ez a típus jönne be, amilyen én vagyok, aki hármast ad annak meg valami magas, szőke bombázó. Mondjuk.
Ezért butaság a te elméleted.

Nekem is mutattak már olyan srácokat hogy húúúúúúúú, de helyeeeeeees... és azt mondtam: "Szerintem nem" vagy "akkor neked adom, mert nekem nem jön be"

Ha két ember vonzónak találja egymást, akkor ez van, nem kell ám mindig ennyire túlbonyolítani ezt a dolgot.

Egyébként kíváncsi lennék, hányast adnál mondjuk az én külsőmre, de szerintem nem ismerjük egymást. Képet meg nem akarok küldeni. :-)

További szép estét!

pretty kitty 2012.08.25. 21:50:13

@Elemózsia: Ha coke sze vad meg bombazo sze vad akkol azel nem a 9eszek lennenek topszegbeeeeeeeee :PPPPPPPPPPP

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.25. 22:09:51

"Egyébként kíváncsi lennék, hányast adnál mondjuk az én külsőmre, de szerintem nem ismerjük egymást. Képet meg nem akarok küldeni. :-)"
Háát anélkül pedig aligha fog menni!
:)))

pretty kitty 2012.08.25. 22:11:39

@Elemózsia: Amud meg kicelint, kiceliiiiiiiint?? Hat mindig az aktujalisz kijelemzesz alatt allo caj/paszi celint!!!!! Elle kulva nehez am laonniiiiiii :PPPPPPPP XDDDDD

Elemózsia 2012.08.25. 22:29:28

@τσőκε τσηψηγ: Csillagom-bogaram, egy szóval sem írtam hogy többségben, hanem azt hogy addig. Próbáld meg az olvasás utáni szövegértésedet csiszolni, fejleszteni.

Elemózsia 2012.08.25. 22:31:16

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Így van. :-)

@τσőκε τσηψηγ: Veled meg holnap majd értelmesen is elbeszélgetek, ha elhagyod ezt a borzalmasan zavaró stílust.

pretty kitty 2012.08.25. 22:35:50

@Elemózsia: Oat nemjaaccuuuuuuunk :PPPPPP Multkol komoly szokkhatasz elt mikol Aphelijon isz valacolt neked utanam udhod moszt inkabb megkimelunk az edesz halmasztol XDDDDDD

Namely 2012.08.26. 01:00:06

@JOKKA21:
"Nem vagyok irigy.Ha a nőknek az agyatlan gazdag menő kigyúrt szépfiúk jók , akkor használják őket egészséggel, csak ne rinyáljanak, ha félre dugnak.:D "

És gondolom nem is lennél ilyen ócska "agyatlan gazdag menő kigyúrt szépfiú", mert milyen rossz is lenne, hogyha megjelennél valahol, akkor simán összejönne egy 10/9 10/10-es lány, ugye?

Ez a szöveg kb olyan, mintha egy csöves rázná az öklét a Kempinski előtt, hogy ő bizony akkor sem menne be ide lakni, ha vörös szőnyeget terítenének le előtte.

Amúgy pedig te elvárnád, hogy egy bombázó legyen melletted, amikor te bevallottan nem vagy az ő szintjén, sőt kemény szintekkel alatta vagy. Szóval neked jusson jobb, de ő egy büdös kurva, amikor MINIMÁLISAN a saját szintjéről szeretne választani.

Ha innen nézzük, akkor viszont egy 10/2-es lány simán mondhatja RÁD is, hogy egy büdös kis hímringyó vagy, mert micsoda dolog az, hogy nem ő kell neked, és neked is csak az a sok agyatlan, menő, gazdag, felfújtmellű széplány, plázacica kell.

Ja és hogy MPG.

pretty kitty 2012.08.26. 02:10:23

@Namely: "Ez a szöveg kb olyan, mintha egy csöves rázná az öklét a Kempinski előtt, hogy ő bizony akkor sem menne be ide lakni, ha vörös szőnyeget terítenének le előtte."

Hihihiiiiiiii!!!!!!! Naonnyo kisz becoolaaaaaaasz!!!!!! Biglaaaaaaaaajk!!!!!!!! :DDDDDDDDDD

pretty kitty 2012.08.26. 05:35:03

Joleggeeeeeeeeeeelt!!!!!! :DDDDDDD Mindenkinek kellemesz vaszalnapot kivanooooook :)))))))) En a magam lecelol mosz medek aludni XDDDDDD

Niobe 2012.08.26. 12:28:58

@τσőκε τσηψηγ: Hajnalig ráztad a szoknyácskádat a dizsiben? ;)

Namely 2012.08.26. 12:31:22

@τσőκε τσηψηγ: :)
A Jokkaelmélet lényege a következő: tudja, hogy a szintje nem megfelelő azokhoz a lányokhoz, akiket szeretne. De ahelyett, hogy a szintjét próbálná meg feljebb tornászni (lustaságból, gyanítom), inkább megpróbálja úgy beállítani a jelenlegi helyzetet, mintha neki direkt így lenne jó. Dacosan azt várja, hogy a világ az elméletéhez fog igazodni. Pedig nem fog.... majd a nyugdíjasotthonban észre is veszi.
Vicc az egész :)

Namely 2012.08.26. 12:32:01

@Niobe: én meg hajnalig dolgoztam itthon :(

pretty kitty 2012.08.26. 12:58:10

@Niobe: Joooooolmeglaaaasztaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!! :)))))))))

Kelpie 2012.08.26. 15:13:04

@B(O_O)tlegg: Nem tudom, nem voltam még úgy, hogy nőtől csak szexet kértem volna. De ha egyszer így lenne, azt onnan lehetne észrevenni, hogy megkérdeném, hogy mennyi és fizetnék :) Valószínűleg vannak profibbak, akik alacsonyabb budget-ből kihozzák, mint ahogy én csinálnám, csak a hipotéziseket meg a mások praktikáit nem tudom, hogy mi értelme van összehasonlítani. Max. unaloműzésből így vasárnap délután...

Niobe 2012.08.26. 17:09:31

@Namely: Részvétem :/ Bár ha megfizetik, akkor megéri.

(O_O) (törölt) 2012.08.27. 23:00:27

@Kelpie: Valahogy ez ki kivankozik belolem, szoval elnezest ha megbantalak... azt irod neked soha nem kellett no csak szexre. Nem hiszek neked, minden ferfi eleteben (tobbszor is, de akkor a te esetedben mondjuk azt legalabb egyszer) van olyan, hogy ranez egy nore es azt mondja hudesunaznam es vehemencia fuggo, hogy vegul sunazza is vagy sem. Az elmult idoszakban meggyuloltem ezt a tulajdonsagat a ferfiaknak, szerintem kurvara nem erdekli oket a csajok belso ertekei csak a sunazhatosaga. Aztan most jonnek a nagyokosok es azt mondjak hat de ki kell probalni az arut es csak a szex utan johet a szerelem szeretet stb stb.
Neha elmegyek szorakozni es nem azert, hogy pasit szedjek fel hanem azert hogy a barataimmal kieresszuk a gozt bulizzunk egy jot a zenere, de nincs olyan, hogy ne talalna be valaki...Olyan szovegeket nyomnak, hogy kifordul a gyomrom toluk, a lenyeg mindegyiknek az, hogy dugni akarnak. Ezt nem csak szorakozohelyeken tapasztalom meg hanem a hetkoznapokban a boltban az utcan a melohelyen stb stb.
Van olyan ferfi aki ezert kepes a csillagokat lehazudni, van olyan aki honapokig kepes teperni csak azert, hogy a csajt megdontse. Azt mondjatok ilyen nincs mert a csak dugasert egy ferfi se hajlando olyan sok aldozatot hozni. Pedig de! Van aki pont a vadaszat/becserkeszes reszt elvezi es minel nehezebb egy not meghoditania annal izgalmasabb neki a "jatek". Aztan van aki a konnyu predat szereti, o nem is fektet bele az ilyen dolgokba. Lemegy bulizni vagy feljon egy ilyen tipusu blogra es fut egy kort minden csajnal aztan aki pozitivan reagal annal fut meg egy kort es meglesz a "kaja". Lehet csak engem vesznek korbe az idiotak, de sajnos azt tapasztalom, hogy ritka az ertelmes jozan gondolkodasu ferfi
Nagyon keves olyan ferfi van aki gondolkodik az elet dolgairol akinek vannak hosszutavo celjai, akinek fontos a no mint no nem csak mint kielegulesi targy. Persze vannak jofej pasik es pket meg kell becsulni. mondjuk altalaban pont az ilyen hazasok mar :D... Na most jot picsogtam itt egy kicsit :D Ja es meg egy pont. Kurva jo visszajelzes lenne ez az ember lanyanak marmint az hogy sunazni akarjak, ha ezt a pasik csak minosegi sunakkal tennek, de basszus meg csak nem is valogatnak ami jon az jo mindegy hogy fellabu vagy 3 mellu!

alebzsaflab 2012.08.27. 23:13:02

@B(O_O)tlegg: Írhatnék én is valami hasonlót, de Father Juctice már megtette.

Kelpie 2012.08.28. 03:50:14

@B(O_O)tlegg: Egyes számú kérdés, miért írok én hajnali háromnegyed négykor, ha csak sunázni akarnék, és mindegy a minőség? :)))))

De nagyon sok mindenben igazad van. Volt időszakom, amikor úgy voltam, hogy iszonyatosan minden nőt megdugtam volna. Aztán jött a szerelmem, és varázsszóra ez elmúlt. Valahogy viccesen azt is lehetne mondani, hogy egy férfi onnan tudja, hogy szerelmes, hogy nem akar minden nőt megdugni. És hidd el nekem, nagyon-nagyon jó érzés.

@alebonem: nekem van egy felejthetetlen élményem, a villamosra a Moszkva téren felszállt egy kigyúrt fickó, sporttáskával a kezében. Nem volt izompacsirta, de amennyire férfiként ezt meg tudom ítélni, szép teste volt, nagyon arányos bicepsszel és vállizmokkal. Aztán észrevettem, hogy a mellettemálló lány nézi. Hosszasan nézte, ahogy elhaladt előttünk, nézett utána, és szó szerint lehetett látni, ahogy párás lesz a szeme. Na, az a lány dugni akart azzal a fickóval. De annyira rá volt írva, hihetetlen :)

(O_O) (törölt) 2012.08.28. 19:18:36

@Kelpie: az elso mondatod nem ertem. de te tudod :D

A tobbi reszhez meg csak annyit, hogy na ugye, hogy igazam van!!!!!

Amit meg a masik egyednek irtal: persze, hogy a noknel is van olyan, hogy szexet akar, de a noknel van olyan is, hogy nem csak szexet.
Amugy a te sztoridrol jutott eszembe egy tortenet, azaz ez tobb annal: allitolag a hastanc nem az erotikarol szol. Az okosak azt mondjak a celja, hogy kommunikalja a harem tarto sejk fele, hogy a not el kell-e csabitania szep szavakkal vagy o is ki van ehezve a szexre. Ha eroteljes dob es gyors ritmusra tancol akkor ezzel azt kommunikalja "tepj szet most azonnal", ha lagyabb lassubb romantikusabb zene szol akkor azt mondja, beszelj a lelkemhez egy kicsit nekem most lelkizesre van szuksegem...
Azert mar nem nagyon hastancolunk manapsag de a kommunikacio meg mindig megvan es ha egy ferfi tudja mire kell figyelnie akkor tudja, hogy a no epp szexet akar vagy lelki tamaszt. De tenyleg. Aztan vannak az osbunkok akik nem tudjak olvasni a noket...

(O_O) (törölt) 2012.08.28. 19:19:28

@alebonem: ezt meg nem ertem, mit tett meg a Father?

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.08.28. 19:33:41

@B(O_O)tlegg: Bakker erre nem gondoltam. Pedig most láttam alig egy hete a szigeten egy hastánc bemutatót. Szólhattál volna korábban is, hogy figyeljek a ritmusra!
:)

alebzsaflab 2012.08.28. 20:22:04

@B(O_O)tlegg: Veled még soha nem történt meg az, hogy megismertél valakit és 10 percen belül jött egy olyan gondolatod hogy:
- Romana verzió: Milyen kedves. Milyen helyes. Milyen szép a szája. Milyen jó lehet a hajába túrni. Vagy a kopasz fején a borostát vakargatni, miközben hallgatod a sercegését. Milyen jó lenne vele együtt lenni.
- Cosmo változat: Jó lenne kúrni egy hatalmasat és utána egymás izzadt testét ölelve elaludni.

ui:
- Poénvadászat változat: Női nemi szerv. 4 betű. Vízszintes vagy függöleges? Vízszintes. Akkor száj.

(O_O) (törölt) 2012.08.28. 21:32:36

@alebonem: velem mar olyan is volt hogy meglattam valakit es ket masodpercen belul mar ezeket gondoltam. ES? Hogy jon a temahoz? Nem azt mondtam, hogy egy no sose gerjed pasira es sose akar csak szexet, de elegem van abbol, na mindegy hosszu lenne elmondani es most nem is vagyok olyan hangulatban. DE ntalan tenyleg a pasiknak van igazuk es tenyleg csak erzelemmentes kapcsolatokat kell letesiteni, akkor nincs eselye arra a masik felnek, hogy belegazoljon az ember lelkebe.

alebzsaflab 2012.08.28. 21:37:25

@B(O_O)tlegg: Hú, megnyugodtam. :P
A "ntalan" az mi? Nem tudok rájönni.

(O_O) (törölt) 2012.08.28. 21:48:41

@alebonem: kicsit szar a kedvem maskor tuti nevetnek ezen de ma nem. bocsi. Szerintem te is tudod mi az, de ha megsem akkor t4ess: egy felregepeles,"talan" akart a szo lenni.

alebzsaflab 2012.08.28. 21:49:32

@B(O_O)tlegg: @alebonem: ha a space mellé véletlenül leütött n, akkor is túlzás amit írsz

alebzsaflab 2012.08.28. 22:00:06

@B(O_O)tlegg: Most vagy te nem értesz soha senkit, vagy én sem vagyok képes normálisan leírni a dolgokat.

(O_O) (törölt) 2012.08.28. 22:06:15

@alebonem: szerintem te vagy bena. Probalj meg rendes mondatokat irni, de ez az en meglatasom, lehet bennem van a hiba.

Kelpie 2012.08.28. 22:09:15

@B(O_O)tlegg: Látod, pont ez a baj. Hogy fejedbevettél valamit, és mindenáron azt akarod látni. Ezzel csak az az egy probléma van, hogy pl. a tényeket ignorálod. Azért voltam fent háromnegyed négykor, mert a szerelmemet sirattam. Persze ez valahol nem illik bele abba, hogy csak dugni akar minden férfi, úgyhogy nem is érted.

A többi részére a kommentednek meg nem válaszolok, mert még mindig szomorú vagyok, és ilyenkor durván oda tudok szólni, amit később meg megbánok. Úgyhogy inkább elszámolam magamban tízig, de nagyon nem értek egyet veled. És légyszi itt zárjuk le, oksi, békesség, ezt szokták idefűzni trendi módon angolul.

(O_O) (törölt) 2012.08.28. 22:20:54

@Kelpie: @alebonem: tyu hat tenyleg en nem ertek senkit, tenyleg velem van a baj :).

Kelpie, engem nyugodtan elkuldhetsz a csudaba nem veszem magamra, ma nem es nem toled.
Egyebkent vicces, mert pont en is ugy erzek ahogy te, marmint az en hangulatom is szar es nekem is 1 ember miatt.
Amugy tudom, hogy nem minden pasi szemet.

(O_O) (törölt) 2012.08.28. 22:25:37

@Kelpie: es sajnalom, hogy ugy alakultak a dolgaid ahogy. Nem tudom mit jelent a szerelmedet siratni, de sajnalom.

Kelpie 2012.08.28. 22:39:58

@B(O_O)tlegg: Wow, köszipuszi!!!! :)))))

Hm, az elején nem is kell bunkónak lennem. Sz'al biztos csak kimagyarázásnak vennéd, de soha az életben nem léptem a tettek mezejére ilyen téren. És pontosan azért, mert tudtam, hogy kurva szar lenne utána. Még közben csak-csak, bár ki tudja, de utána? He? Utána mi a redvás halál fasza van? Belevered a farkad egy geciputtonyba, és? Még kb. pár másodpercig tart az endorfinfröccs, és utána már az jön, hogy ki ez a hülye picsa itt alattam, és mit keres itt. Broáf... Elismerem, hogy vannak férfiak, akik ennek ellenére belemennek egy ilyenbe, hogy szexuálisan bejön, akkor megdugnám. De ne állítsd már azt, hogy mindenki ilyen. És biztos van olyan nő, akinek én sem tudnék ellenállni, de ott már kőkeményen számít a belső is, nem csak a külcsín. És el bírom képzelni azt is, hogy vannak férfiak, akik pont azért hajtnak sunázásra, mert nem kapják meg senkitől sem azt a kielégülést, ami akkor várna rájuk, amikor olyan nővel mennének el, akit szeretnek is. Szerintem.

Na, ezek után akkor meg bunkó leszek: ezt a hastáncos faszságot honnan a halál picsájából szoptad? Mi az, hogy nem erotikus annak a kommunikációja, hogy gyorsan basszunk vagy lassan basszunk? Tudod, vannak olyan nők, akik meg ezotérikus faszságokat tolnak ugyanolyan eltökélt meggyőződéssel, mint Te ezeket. Na, őket sasold meg egy picit, aztán próbeld magadat egy kicsit kívülről látni.

És komolyan, ezek után azt képzeled, hogy mész a redvés békávén, akkor minden, de hangsúlyozom, minden pasinak tudnia kellene, hogy Te most lassan riszálod a picsádat, tehát nem incselkedsz, csak lelki vigaszra vágysz? És az a fasz, aki nem tudja, és te vagy egyedül helikopter?

Nem utolsósorban, az a nő, aki csak lelki vigaszt szeretne, arra van egy remek szó: szűzkurva. Nagyon szépen el tudják játszani, hogy akár lehet komolyabb is, csak támogassák szegénynek a lelkivilágát. de egyébként tudom, hogy mire kell figyelni, ezt egyszer valaki frankón megírta: kétségbeesett menyétszemek. Ha ezt látod, tipli.

Végül azért mentségképpen, zárójelben: persze vannak olyan női ismerőseim, akiknek hajlandó vagyok lelkitámaszt nyújtani, de nem vadidegeneknek, akikkel ismerkedni szeretnék. Saját barátnőjét ismeri az ember, azt tudja, mikor kér lelkivigaszt, és mikor többet. De ha jól értettem, Te itt vadidegen tajrészegeken akadtál ki, akik leszólítanak, és nem veszik észre, hogy Te csak lelkivigszt akarsz. És milyen alapon, cuncimókus? Összekevered a karitászt a kocsmával, bazmeg.

Na, akkor kidühöngtem magamat, cserébe Te jössz :))) De már csak holnap fogom elolvasni, jó éjt!

Kelpie 2012.08.28. 22:45:49

@B(O_O)tlegg: Szerelmedet siratni azt jelenti, hogy felébredsz hajnali fél négykor, hogy szorít a mellkasod, és nem kapsz levegőt. És megnézed a levelesládádat, és találsz benne egy levelet, amit Ő írt éjfél után, és nem érted, hogy miért, miért, miért kell ennyire fájnia egy szakításnak. Ah, éjfél után, legyen akkor még egy jóéjtzene:

JJ Cale, Eric Clapton -- After midnight
www.youtube.com/watch?v=i5Tiqv4Irjs

Aztán ne kímélj Te se engemet, dühöngd ki magadat nyugodtan :)))

(O_O) (törölt) 2012.08.29. 06:42:58

@Kelpie: wow! na majd ha lesz idom mindenre reagalok, de csak, hogy tudd en is ismerem azt a mellkas szaggato erzest, csak en hajnali 4kor nem az emailemet sasoltam hanem a telom, de az en emberem cseszett irni :D pedig en ugy erzem minimum egy "bocsanat" jarna nekem.Szoval te meg jobban jartal.
a tobbirol erdemben kesobb...

(O_O) (törölt) 2012.08.29. 18:05:34

@Kelpie: na szepen lassan megvalaszolgatom en a nekem cimzett szonoklatodat, de csak dirib darabokban :D : szoval mint mar irtam en is voltam hasonlo szituban az enyem annyiban volt rosszabb hogy az en illetom meg csak irni se irt. En meg mint tipikus no mar csak azert is hianyoltam az indokot/okot/valaszt. A mai napig nem kaptam. Azaz kaptam olyanokat, amik nem valosak es kb minden 5. percben mas volt az indok. Nem szamit, de ami szamit, hogy akkor kb en is mellkas fajdalommal kuzkodtem meg almatlansaggal, etvagytalansaggal stb stb. DE kepzeld kilabaltam belole. Te is ki fogsz , tudom ez a jelen helyzetedben nem segit. Viszont ami nekem segitett az ket nagyon jo baratom egy lany es egy fiu. A lany nem hagyta, hogy belesuppedjek ebbe a szarba hanem mindig hivott szorakozni (marmint nem csak bulizni, hanem at hozzajuk ahol probalt megnevetettni stb) a srac is kb hasonlo modon segitett. Neztek velem filmeket meg hagytak hogy kiontsem nekik a szivem a banatom a gondolataimat es sokszor meg kommenteltek is olyannal, hogy fogjam mar fel nem az en hibam meg a srac tenyleg hulye stb. Ami nagyon sokat segitett az a haverom targyilagossaga, o mondta el, hogy "figyi ha o ezt mondja csinalja akkor ezert teszi..." Szoval neked is azt ajanlom talalj a barati korodben egy vagy ket embert aki segit azzal, hogy nem hagyja hogy sirankozz hanem cipel esemenyekre meg vidamkodasokra ahol elfelejtheted a dolgot. (Tudom nem akarod.En se akartam :D). Ja es az tok jo ha az illeto ellenkezo nemu vagy olyan aki jol ismeri a noi nemet, mert akkor talan valaszt is tud adni olyan kerdesekre amik motoszkalnak a fejedben, de az exed nem hajlando megvalaszolni. Persze ne higgy el nekik mindent, mert minden ember mas es nem feltetlen tudja mi jar/jart az exed agyaban.. Nincs egy sema amit minden nore rahuzhatsz... Max az, hogy mindegyiknek van sunaja :D, de vannak dolgok amikrol a nok egymas kozt tudjak,hogy miert meg hogyan...
(Bocs, ha nem fogalmaztam erhetoen, nyugodtan kerdezz vissza :).)

A tobbi dologra majd kesobb reagalok, nem uszod meg :D

(O_O) (törölt) 2012.08.30. 18:35:25

@Kelpie: a hastancos reszt vagy en nem fogalmaztam meg jol vagy te ertetted felre, vagy mindketto :D.
Azt ugy ertettem (es nem hastancolok meg ilyenek, csak multkor tartott nekem egy lany errol szonoklatot es megtetszett az elmelet, mert valahol en is azt gondolom, hogy egy no igen is ad jelzeseket arra vonatkozoan, hogy hogyan lehet "bejutni a kiskapun" :D...), hogy a hastanc a kozhiedelemmel ellentetben nem arrol szol, hogy felkeltse a nemi vagyat a ferfiban hanem arrol, hogy tudassa a ferfival, hogy melyik megkozelitessel dontse le a labarol.
Vannak azok a tipusu nok, vagy inkabb ugy fogalmaznek a noknel van az a hangulat amikor eleg ha azt mondod, hogy akarlak bejbe :D, de van az amikor szepeket kell neki mondani,azaz a lelkere hatni, hogy a teste tuzbe jojjon. Itt semmifele lelkivigaszrol meg hasonlokrol nincs szo.

Azt se varom el, hogy valaki tudja olvasni a jelzeseimet. Marcsak azert sem, mert semmilyen jelzest nem adok perpill. Azert rinyaltam, de az tenyleg csak rinyalas volt, mert mar elegem van, hogy engem csak a szexista hulyek talalnak be. Most pont ezt a korszakom elem. Vonzom az idiotakat es ugy erzem mas mar nem is letezik, pedig tudom, hogy letezik meg vannak olyan ferfiak akik ahogy irtad a belso alapjan megszerethetik az emberlanyat stb stb.
Szoval azzal egyertek amit az elso bekezdesben irtal, csak mondom neha olyan sotetnek latom a "vilagot", mert valahogy megcsomorlottem. Majd elmulik ez a korszak is.

Na most mar mindenre reagaltam, asszem :D

Kelpie 2012.08.30. 19:10:04

@B(O_O)tlegg: Hát, én attól még idióta vagyok, hogy a belső értékeket is nézem a nőkben, csak nem amiatt, hanem úgy általában vagyok tökhülye :)))

(O_O) (törölt) 2012.08.30. 19:23:02

@Kelpie: jol van nem kell az onfenyezes :D.
Amugy mizu? Jobban vagy mar?

(O_O) (törölt) 2012.08.30. 19:24:56

@B(O_O)tlegg: meg ne sertodj, az elso mondatom poennak szantam.

Kelpie 2012.08.30. 19:44:20

@B(O_O)tlegg: Persze, hogy poén :) noproblem :)

Hogy jobban vagyok-e? Hát mint az égből pottyant mesékben: áááá, dehogy :)

De azért már talán egy picit. Persze éppen békülünk, mert két szerelmes ember nem tud olyan könnyen elszakadni, még ha az egyikükben (nem bennem...) már egy picit kisebb lánggal is ég. Tegnap konkrétan kijelentette, hogy "hiszen tudod jól, hogy szükségem van Rád"... de ez most a világ legfurcsább párkapcsolati helyzete, amiben vagyunk. Nem mintha eddig olyan egyszerű lett volna...

(O_O) (törölt) 2012.08.30. 19:55:26

@Kelpie: annak orulok, hogy kezdtek kibekulni, de azert en a helyedben vigyaznek az olyan kijelentesekkel, hogy "szuksegem van rad" az nem egyenlo a "szeretlek"-el. Dehat te most ugy is szerelmes vagy mit banod, hogy viszont szeret amig hagyja, hogy te szeresd :)

Kelpie 2012.08.30. 20:18:44

@B(O_O)tlegg: igen, ezzel tökéletesen tisztában vagyok, ezért is kell csínján bánni a dologgal... Annak nem sok jó vége van, ha ilyen egyirányú dolgok sokáig mennek. Szóval nem tudom, nem tudok semmit. Próbálok figyelni és ésszel csinálni a dolgokat. Csakhát szerelmesen legyen esze az embernek, az hajj, de nehéz...

(O_O) (törölt) 2012.08.30. 20:28:59

@Kelpie: Egyetertek mindennel amit irtal.
Szurkolok nektek :)
süti beállítások módosítása