HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/09/06/1_eve_jarunk_de_meg_nem_fekudtunk_le

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr324758189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 18:41:15

@Namely: mennyire durva lenne, ha srac elmeselne mi volt a csaj meg benyogne egy sokkal durvabb sztorit :D. Amugy szerintem abba semmi sincs ha tenyleg igy vesztette el a szuzesseget, csak remelem hasznalt gumit.

Namely 2012.09.06. 18:41:41

@(O_O): nézd, ez igaz, de korántsem ilyen egyszerű... én is voltam már prostinál, és mit mondjak, nagyon tudta, hogy mi kell nekem. A befizetett 2 óra kb állt egy bevezető masszázsból beszélgetéssel, 2 kőkemény menetből, amiben minden benne volt. Ha a jelenlegi barátnőmhoz hasonlítom, akkor ő jobb, de mivel ő is erotikus-táncos, azért ő is profibb (ő szexuális szolg nem végez természetesen), mint pl a korábbi barátnőim...

szóval mindkettő igaz....

Namely 2012.09.06. 18:43:15

@(O_O): "Ismered a viccet?
Mi a különbség a barátnő és a prosti között?
A prosti előre megmondja az árát"
ezt írta a NeverAgain...

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.06. 18:45:38

@(O_O): Két különböző téma kapcsán linkelt oldalakra reagáltunk. Az egyik a fiatal nő és idősebb férfi felállást, a másik pedig az általánosabb "miért fizetnek a férfiak a szexért?" kérdést boncolgatja.

"..es mondtam neki pl az is sztereotip netto baromsag,hogy a noknek a penz a fontos.."

Helyesen: a nőknek, mint ahogy a férfiaknak is, a pénz IS fontos. Aki nem remete, vagy valamelyik szerzetesrend tagja, és azt állítja, hogy ez nem így van, egyszerűen nem mond igazat. Természetesen a pénz nem old meg mindent, de azokat a problémákat, amelyekkel az időd 95%-ában pénz nélkül foglalkoznál, igen.

Egyébként kár is álszentkedni: bár a nők 90%-ánál a pénz csak egy szempont a sok közül, de akkora súllyal esik a latba, mint az összes többi szempont együttvéve. Na, ez a nem mindegy. A másik 10%-ban vannak a kizárólag a pénzre utazó aranyásók is, és azok is, akik szükségből kovácsolnak erényt, vagyis akik nincsenek válogatási helyzetben.

A két téma egyébként összefügg, mert a 30 éves nő + 50 éves férfi felállás kapcsán is hamar kiderült a blogon, hogy 20-ból 19 esetben mi a nő tényleges motivációja ezekben a konstrukciókban.. nos, nem az apja korú férfi figyelmessége és empátiája, ha esetleg ez lett volna az első tipped. :)

@Namely: Végül is meg lehet érteni az álláspontját, de az kicsit erős, hogy a nemi betegségek szempontjából semmivel sem veszélyesebb egy hivatásos szolgáltató, mint bármelyik másik nő. Mindenesetre az elbeszélései alapján simán elhiszem neki, hogy manapság ár/érték arányban jobban kijön a direkt kurvázással, mint az áttételes kurvázással ("csajozással").

Én is azt látom magam körül, hogy egyre több férfi jut erre a felismerésre. Azt nehezen tudom elképzelni, hogy kölcsönös fizikai vonzalom hiányában is lehet ugyanolyan élvezetes a szex, mint azzal együtt, de költéshatékonyság szempontjából simán lehet kedvezőbb, ezt nem vonom kétségbe.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.06. 18:48:11

@(O_O): "Csak testbe nem szokas beleszeretni, de prostinal nem nagyon van lehetoseg a lelket megismerni, nem?"

==>

"koki32

@NeverAgain: Próbálj meg lemondani a prostikról, addig amíg lehet.Ha megérzi a pénz szagát ő fog tönkretenni darabokra szakítja a szíved, mert őket semmi sem érdekli csak a pénz.Én menthetetlenül beleszerettem egy prostiba,igaz pénzem nem volt(számára)de lelkileg padlóra tett.Bármit megtettem volna, hogy felejtse el az ősi szakmát.Nem sikerült és a mai napig sem.Tudom miért,mert nincs pénzem. "

Azért vannak, akiknek sikerül. :)

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 18:48:45

@Namely: sose voltam meg prostival szoval nem tom milyenek :DD, de szerintem (lehet rosszul gondolom) az a tudas tanulhato.
Ha egy lany jol akar teljesiteni az agyban akkor fejleszti onmagat es probal a srac igenyeinek megfelelni.
Azert mondjuk erdekelnenek reszletek, hogy miket csinaltak veled azok a csajok, de gondolom az mar tul szemelyes keres/kerdes lenne :).

Egyszer egy baratom mondta aki imadta ahogy tancolok a bulikban (eloszor csak haveri korben volt benne es erre fogyelt fel), hogy a ferfiak szoktak figyelni a csajokat tancolas kozben mert az sok mindent elarul az agybeli kepessegeikrol. Azt hiszem igaza van. Szerintem is jok azok a csajok akik valamit tancolnak, mindegy hogy az erotikus tanc vagy salsa.
Ezert akarok salsazni :DDD

fumerin 2012.09.06. 18:52:38

Én leszek a Zöccázadik! :D

Namely 2012.09.06. 18:53:22

@(O_O): nekem is szokott otthon táncolni a bnőm, sőt, az új zenéket otthon próbálja!!!! Én vagyok az első közönsége..... :) [nyálcsöpögés]

Namely 2012.09.06. 18:54:27

Na sziasztok, én megyek haza, további jó szórakozást!
[integet]

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 19:07:51

@Namely: koszi :)

@A Watchful Guardian: "Egyébként kár is álszentkedni: bár a nők 90%-ánál a pénz csak egy szempont a sok közül, de akkora súllyal esik a latba, mint az összes többi szempont együttvéve"
Father nem vagyok az az alszenteskedo tipus, en komolyan mondom, hogy nalam a penz nem akkora sullyu mint a tobbi. Ha megnezem eddig milyen ferfijaim voltak akkor 2re mondhatom azt, hogy volt penzuk. mindkettonel kozos kassza volt kulon lakas. Ertsd jol, ha elmentunk vasarolni egyutt vettuk,sot volt, hogy en magamtol elmentem bevasarolni es soha nem kertem, hogy fizesse ki a felet. Amikor elmentunk nyaralni akkor kozosen fizettuk az utakat, fele fele aranyban. Amit az ok penzebol fizettunk a pia volt bulizaskor meg a belepok,de azt is foleg azert mert hulyen nez ki amikor egy par kulon kulon fizet, ez serto a sracnak.
2nek volt jo kocsija a tobbinek semmilyen. Egynek volt egy bringaja. A ket gazdagnak volt sajat lakasa, de mint mondtam nem adtam fel az alberletem es koltoztem be oda. Sot az egyik koltozott oda hozzam az en alberletembe ugy hogy tovabbra is en fizettem a bert.
BVan egy baratnom a ferje meg legeny koraban felhalmozott egy qva nagy adosagot. Kettojuk kozul a csaj az ugyesebb a penzzel es azota is foleg a csaj keresetebol elnek. A lany meg mindig szereti es nem panaszkodik. Ezekrol a dolgokrol azert tudok, mert egyser elmeselte, hogy a sracot mennyire zavarja a szitu es nem tudja mit csinaljon, hogy a sracot ne zavarja,mert ot se zavarja.

Szoval nem tudom megerteni, hogy a noknek ez miert olyan fontos. Mint ahogy irtam, persze, hogy egy szinten fontos, mert ha nem boldogulnak a hetkoznapokban akkor az feszultseget okoz, de azonfelul pont leszarom, hogy milyen kocsival rohangal, vagy most kettonkre csak egy egyszobas lakas futja vagy ket szintes haz. Hidd el tudom mirol beszelek mert voltam mindket szituban.

fumerin 2012.09.06. 19:09:57

@(O_O): Skorpió vagy. Nekünk a pénz egy misztikus dolog, ha érzelmeink vannak. :)

kiraaaaa 2012.09.06. 19:10:13

Miért ne lehetne valaki szűz 17 évesen?
törvényszerű a korai kurvává válás?

fumerin 2012.09.06. 19:12:05

@(O_O): Vagy, hogy ne érts félre: pénz a pontleszarom kategória. :)

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 19:13:15

@Анна: akkor megoldod a nemertesem rejtelye :D. Koszi :).

fumerin 2012.09.06. 19:15:56

@(O_O): Túl szenvedélyes állat vagy, szal nem vonalkódban méred a javakat. Mondjuk hurráááá, van még ilyen is! :) Azt hittem, hogy kihaltunk....

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 19:16:25

@Анна: :). ertettem en, de tenyleg pont igy vagyok vele :).

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 19:26:39

@Анна: :D. Uh ne is mondd :D. Tenyleg ez van. Megtetszik valami egybol kell akarom! :D.
Meg en ugy vagyok vele, hogy az elet szep meg akkor is ha nincs penz, mindig lehet talalni valamit amitol jo lesz. Nekem az eleterzes sokkal fontosabb azt meg altalaban penz nelkul is meg lehet szerezni.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.06. 19:52:47

@(O_O): Miért, milyen az igaztalan?

Egyébként elhiszem, hogy a férfi beleszeretett a kurva testébe, profizmusába és ahogyan biztosította a barátnő feelinget neki. Sok férfinek az utóbbi nem is kell a szerelemhez, mert az a fogalomrendszerükben a szimpla gerjedéssel egyenlő. Ha így nézzük, a fickó érzelmileg még fejlettebb is egy fokkal egy amőbánál, bár az emberismerete és a helyzetértékelése komoly kívánnivalókat hagy maga után. Egy kurváról azt feltételezni, hogy érdekled emberileg, és törődik a lelkeddel, kb. olyan, mintha egy multivitaminokkal házaló ügynöknek elhinnéd, hogy az egészségi állapotod foglalkoztatja leginkább.

fumerin 2012.09.06. 19:53:43

@(O_O): Igen, nekem még konfliktusom is volt abból, hogy nem fogadtam el azt, amit nekem szántak. Sértésnek vettem, pedig elvileg jót akartak. Majd elmeséltem a saját álláspontom erről, és megértettek. :)

alebzsaflab 2012.09.06. 20:00:21

Posztoló hülye, de még kinőheti.

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:03:07

@A Watchful Guardian: nem cikizni akartam hanem kerdeztem oszinten. Szerintem is lehetseges az ilyen csak keves az eselye.

@Анна: az jo lenne, mert kivive tettel :D

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:04:05

@aleB: miert mindig a posztolo a hulye? Nem lehetne valaki mas hulye, hogy ne legyen unalmas? :D

Szöszi 28 2012.09.06. 20:15:00

@(O_O): Akkor én, mint ex versenytáncos, nagyon jó vagyok az ágyban :D Az, hogy mennyi ideig táncoltunk, egyenesen arányos azzal, hogy mennyire vagyok profi lepedőakrobata? :D :D

alebzsaflab 2012.09.06. 20:19:21

@(O_O): Nem. Mert csak a hülyék küldenek be posztnak valót. :)

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:20:51

@Szöszi25: Jaj hat nem vegeztem meg felmerest, de majd megkerdezzuk namelyt :D

alebzsaflab 2012.09.06. 20:21:06

@Szöszi25: Ezt a táncos dolgot hallottam már lányoktól is. Szerintük is van összefüggés a dolgok között. Az ujjak hosszának és a férfiak méretének összefüggéséről még nem hallottatok? :D

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:22:38

@aleB: nana ez nem igaz. Itt vagyok pl en. En meg nem kuldtem be posztot, de eleg hulye vagyok anelkul is, hidd el :)

_Ω_ 2012.09.06. 20:23:38

@aleB: Láttál már fél méteres kezű csokoládéharcost? Nem? Akkor a képlet lesz itt a hibás. :)

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:26:07

@A Watchful Guardian: ohhhh marrrrrr!
@aleB: az szoszerint faszsag :D.
Amugy a tanc tenyleg igaz, de nem arulom el miert :P :D

_Ω_ 2012.09.06. 20:26:37

Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo)
www.youtube.com/watch?v=uMebLA5VOZs

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:27:13

@(O_O): miert beszelek csunyan :(. Meg kellene regulaznom magam :/

_Ω_ 2012.09.06. 20:29:05

@(O_O): Szappan nincs nálam, de tessék, itt egy kis süti:
www.youtube.com/watch?v=-qTIGg3I5y8

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:29:45

www.youtube.com/watch?v=GkjjbAkdm-4&feature=related
DEmi Lovato - elvihetsz mindent...Felkelek a foldrol, felemelkedek mint egy felhokarcolo.

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:32:29

@Süti- és palacsintaszörny: juj, ezt koszonom :D. Szuksegem volt valami vidam dologra :)

alebzsaflab 2012.09.06. 20:39:18

@Süti- és palacsintaszörny: Ez de jó volt. :)
Ugyanabból az évből: Leftfield - Release the pressure
youtu.be/NmwYcxJxNJQ

_Ω_ 2012.09.06. 20:41:46

Adele - Rolling in the Deep (feat. Amanda Scott) - ThePianoGuys
www.youtube.com/watch?v=FGyIBnzJiyU

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:43:49

@Süti- és palacsintaszörny: azt mondtam vidam dolog kell erre kuldesz egy szamot amitol sirva fakadok???

_Ω_ 2012.09.06. 20:45:13

@(O_O): A világegyetem egyensúlya kényes dolog, kedves...

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:49:39

www.youtube.com/watch?v=CQP-etYU1ps

Oliver Twist

Na ahogy itt tancolnak a csajok az mindent elmond mit muvelnek az agyban :D

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:52:21

www.youtube.com/watch?v=JxtoTEIAqzA

Tour de France -ezt Amstrongnak dedikalom es sajnalom, hogy pont a volt noje kopott rola :(

alebzsaflab 2012.09.06. 20:55:57

@(O_O): Szeretem ezt a számot, de valmiért mindig ez jut róla eszembe: youtu.be/ZviYmTMpBXE
Trio: Da-da-da

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 20:56:14

@aleB: :DDD. JAj de azert egy kicsit felelmetes is,mert ezek komolyan gondoljak ezt a razkodos hanyatvagodasos dolgot :/

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:03:36

@aleB: juj erre annak idejen mennyit tomboltunk :D. Megoregedtem :(

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:07:08

@aleB: ez is jo! Tetszik a zenei izlesed ocsi :D

Namely 2012.09.06. 21:21:50

@(O_O): "Azert mondjuk erdekelnenek reszletek, hogy miket csinaltak veled azok a csajok, de gondolom az mar tul szemelyes keres/kerdes lenne :)."

Ha arra vagy kíváncsi, aminek a hatására mesélgettem a viccet anno, azt magánban csak, mivel botrány volt belőle:
tom.namely@gmail.com

@Szöszi25: "Akkor én, mint ex versenytáncos, nagyon jó vagyok az ágyban :D Az, hogy mennyi ideig táncoltunk, egyenesen arányos azzal, hogy mennyire vagyok profi lepedőakrobata? :D :D "

"de majd megkerdezzuk namelyt"

erre én sem tudom a választ, ahhoz, hogy megmondjam, végig kellene dugnom a bnőm kolléganőit. no chance.....

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:22:00

@aleB: :DDD. De hogy lehetet annak idejen ennyi eszunk? :D

Amit most belinkelek, azert akasztas jar :D de nem erdekel :D. www.youtube.com/watch?v=w_5nMt9Xv54

HHB :D meg ma is tudom a szoveget :DD

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:24:34

@Namely: :D. Konkretan arra gondoltam, hogy azok a prostik mit tudnak akiket felprobaltal, majd elmeseled? A botrany is erdekel :D. Majd valamelyik nap dobok rad mailt, de remelem a baratnod nem erti felre :S

_Ω_ 2012.09.06. 21:30:10

@(O_O): Akkor irány a belváros...
Petula Clark - Downtown
www.youtube.com/watch?v=z_m4Qb0iW-o

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:34:52

@Namely: nem gondolnam, hogy ez evek kerdese lenne. Marmint a tanc es a lepedoakrobatikussag osszefuggese.
Ahogy a tancban is vannak akik jobban tancolnak hiaba ugyanaz a lepes. ehhez erzek kell, de csak okoskodom :D

_Ω_ 2012.09.06. 21:35:19

@(O_O): Akasztás pedig ezért jár:
Homorú Hamutál
www.youtube.com/watch?v=RbZ4hK62SNE
Vagy szomorú szagú lány?

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:37:53

@Süti- és palacsintaszörny: :D. Hat en ezt is hangosan uvoltottem bulikban annak idejen :D

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:42:33

@aleB: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D Imadom!!!!! Egesz nyaron ezt visitoztam ha vizkozelbe keveredtem :D

_Ω_ 2012.09.06. 21:43:54

@aleB: Bang Bang? Jó szám, de nekem most inkább egy könnyű Nyári Bor jönne be:
www.youtube.com/watch?v=YiISrw2GTXE

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:47:42

@Süti- és palacsintaszörny:
a mostaniak kozul szerintem o kepviseli nancy szinvoalat.
www.youtube.com/watch?v=cE6wxDqdOV0

Lana Del Rey

Namely 2012.09.06. 21:48:50

@(O_O):
"Konkretan arra gondoltam, hogy azok a prostik mit tudnak akiket felprobaltal, majd elmeseled?"
gond egy szál se.... azt is elküldöm, ide mégsem írhatom... különben meg kellene változtatni a blog nevét igycsinaljuk.blog.hu-ra

Amit írtam csak a puffer e-mail. A bnőm meg nem érti félre, mivel nincs mit. Meg aztán nem tud magyarul.... ergó úccseértené...

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:52:09

@Namely: "A bnőm meg nem érti félre, mivel nincs mit"
Pont a nincs miteket ertik az emberek felre :).

Na alig varom a szaftos kis torteneteket :D. Amugy kosz :)

_Ω_ 2012.09.06. 21:53:51

@aleB: Jól tippeltél. :)

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 21:54:38

@aleB: ezt nem nekem kuldted, de belehallgattam nekem tetszik. Szoval ha neki nem kell en viszem :D

alebzsaflab 2012.09.06. 21:55:29

@(O_O): @Süti- és palacsintaszörny: Akkor a régi szarokat lehetne ma estére mellőzni? :)

_Ω_ 2012.09.06. 21:57:59

@(O_O): Megosztozhatunk rajta. :D

@aleB: Természetesen. :)

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 22:00:06

Na en leptem.

nagyon ugyesek:
www.youtube.com/watch?v=Sm5YszWEqgQ&feature=related

kb a masodik percnel durva a srac a repcsin! Meg a baseballos kb 4:48nal.

_Ω_ 2012.09.06. 22:07:58

@(O_O): Nem, a nagynénéd. Ki más... ;)

(O_O) (törölt) 2012.09.06. 22:09:55

@_Ω_: te nem szoktal ilyen zenet linkelni. Na mindegy, ciao.

_Ω_ 2012.09.06. 22:11:48

@(O_O): Tele vagyok meglepetésekkel. Csáó, Szemcsi! :)

tőzegmalac 2012.09.06. 23:14:27

@(O_O): a szerelmi életm biztos nem anyámmal fogom megbeszélni :D

dr. gernika 2012.09.06. 23:14:43

@JOKKA21: Legalább az iróniát értsd már te nyomi. :)

JOKKA21 2012.09.07. 08:16:04

@dr. gernika: Akkor ironizálj te suna.:)

@Namely: Nem gondoltam, hogy azért írsz ide, hogy potya pinához juss, csak írtad, hogy innen hány csajt dugtam meg, ezért írtam, hogy még nem láttam itt olyan csajt, aki baszatni akarta magát innen valakivel, persze blognyalin nem tudom mit csinálnak.:D Sok picsa koptatott már le és nem mind úrinő módra, de azoknak általában mindig megmondtam, hogy a nagy száját más tevékenységre használja.:D Ez nem paranoia, ha mész az utcán és látsz bmw-t, audit vagy mercedest azokban a sofőr mellett szinte mindig jó plázapinák vannak, tudom biztos trabiban is ülnének a taggal, főleg, ha 50-es pocakos üzletember a sofőr, azt is biztos a belső értékeiért szeretik.:DDDDD Vagy szórakozóhelyen oda megy a hejjespasee a ribihez, nem ismerik egymást, 2 perc múlva már smárolnak, ha nem hejjespasee megy oda, akkor még a kezét sem foghatja meg a ribancnak egy óra után sem.:D

Namely 2012.09.07. 10:04:05

@JOKKA21:
"Vagy szórakozóhelyen oda megy a hejjespasee a ribihez, nem ismerik egymást, 2 perc múlva már smárolnak, ha nem hejjespasee megy oda, akkor még a kezét sem foghatja meg a ribancnak egy óra után sem.:D "

Jokka, neked mindössze annyi a bajod, az fáj, hogy nem vagy hejjesspasee, így a lányoknak nem te kellesz. Evvan. Szokd meg.

Tudom ajánlani egy korábbi hozzászólásomat. Unom mindig ugyanazt begépelni neked:

"@JOKKA21:
"Nem vagyok irigy.Ha a nőknek az agyatlan gazdag menő kigyúrt szépfiúk jók , akkor használják őket egészséggel, csak ne rinyáljanak, ha félre dugnak.:D "

És gondolom nem is lennél ilyen ócska "agyatlan gazdag menő kigyúrt szépfiú", mert milyen rossz is lenne, hogyha megjelennél valahol, akkor simán összejönne egy 10/9 10/10-es lány, ugye?

Ez a szöveg kb olyan, mintha egy csöves rázná az öklét a Kempinski előtt, hogy ő bizony akkor sem menne be ide lakni, ha vörös szőnyeget terítenének le előtte.

Amúgy pedig te elvárnád, hogy egy bombázó legyen melletted, amikor te bevallottan nem vagy az ő szintjén, sőt kemény szintekkel alatta vagy. Szóval neked jusson jobb, de ő egy büdös kurva, amikor MINIMÁLISAN a saját szintjéről szeretne választani.

Ha innen nézzük, akkor viszont egy 10/2-es lány simán mondhatja RÁD is, hogy egy büdös kis hímringyó vagy, mert micsoda dolog az, hogy nem ő kell neked, és neked is csak az a sok agyatlan, menő, gazdag, felfújtmellű széplány, plázacica kell.

Ja és hogy MPG.
"
"A Jokkaelmélet lényege a következő: tudja, hogy a szintje nem megfelelő azokhoz a lányokhoz, akiket szeretne. De ahelyett, hogy a szintjét próbálná meg feljebb tornászni (lustaságból, gyanítom), inkább megpróbálja úgy beállítani a jelenlegi helyzetet, mintha neki direkt így lenne jó. Dacosan azt várja, hogy a világ az elméletéhez fog igazodni. Pedig nem fog.... majd a nyugdíjasotthonban észre is veszi.
Vicc az egész :)
"

JOKKA21 2012.09.07. 18:31:15

@Namely: Erre a mai posztban válaszoltam, de annyival kiegészítem, hogy nem az fáj, hogy nem kellek nekik, mert nem vagyok hejjespasee, az idegesít, hogy hisztiznek, ha pénzéhes kurvázom és felszínes ribancozom őket és a kamu dumáik, hogy belsőt nézik és egyéb baromságok.
süti beállítások módosítása