HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2012.09.21. 07:25

Két nőt szeretek egyszerre

http://csajokespasik.blog.hu/2012/09/21/ket_not_szeretek_egyszerre

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr594791775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 19:36:29

ismetles a tudas anyja :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.21. 19:42:30

@(O_O): Természetesen lehet: csak meg kell találni hozzá a megfelelő embert. Nem olyan nagy ügy.
:)

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 19:46:47

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): mondanek rad cifrakat! :D mi vagy te pasi, hogy nem erted mit akarok? :DD.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.21. 19:58:30

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Ez nem gyenge. Szeretnék rendelni még pár műszaki cuccot Japánból, remélem, azoktól nem fogok világítani rögtön a kibontás után.

@(O_O): De hasznos, mert így mindenki kap esélyt megtanulni, hogy egyirányú szerelem nincs. Szerelemről ugyanis csak akkor beszélhetünk, ha mindkét irányban megvannak az érzések. Ha aszimmetrikus a dolog, lehet szó delejes vonzalomról, rajongásról, vízióról, meg bármi egyébről, de ez mind más műfaj.

Ezért aztán a téged lábtörlőként kezelő fazonba sem lehettél szerelmes, hanem az utóbbi halmaz valamelyik elemét "érezted iránta". Vélhetően a masszív szintkülönbség miatt, mert ha ugyanazt a kategóriát képviselte volna, mint a betörést emlegető fickó, az első hülyesége után két lábbal rúgtad volna ki a picsába.

De ahhoz, hogy mindezt beismerje az ember - akár évek távlatából is, amikor már semmi jelentősége -, kíméletlenül őszintének kell lennie saját magához is.

Bohumil Stejskal 2012.09.21. 20:06:39

@(O_O): Tévedés, a Zigazi én vagyok :D

pretty kitty 2012.09.21. 20:09:14

@(O_O): "amugy nem jo ugy szerelmesnek lenni, hogy a masik fel nem szeret viszont. ezt igy nem lehetne kikodolni belolunk? nem lehetne az, hgy az ember olyat szeressen aki viszonozza?"

Ez eccelujen megoldhatoooooooo!!!!! :))))))) Odamec hozza jesz acondod "Cejetlek dlaga jeddetleneeeeeeeeem!!!!!! <333333 Viconzooooood?? ;)))))))" Ha jigent mond akkol Dizniszeegvaaaaaan!!!!!! ^O^ Ha meg nemet akkol acondod "Jovan akkol menj a picaba te lohadt szeggfej keleszek maszt!!!!!!! :PPPP" Esz keleszel maszt. Ennyiiiiiii ;))))))))))

pretty kitty 2012.09.21. 20:13:39

Tuuuuzvedelmi jutasziiiitaaaaaaasz................

www.facebook.com/photo.php?fbid=450535934985259&set=a.255500397822148.63268.227203050651883&type=1&theater

PHUSSZ!!!!!!!!!!!!!!!!

XDDDDDDDDDD ;))))))))))))))))))))))

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.21. 20:14:09

@(O_O): Minden nő reflexszerűen ezzel védekezik ilyenkor. De azért ne legyen kancsal, féllábú, törpe koldus az illető, mert az már túl átlátszó lenne. :)

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 20:19:04

@ευφολια: hajaj ha ez ilen egyszeru lenne, de mi van ha azt hazudja hogy szeret koyben meg igazabol csak nem akar maganyos lenni? :)

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 20:21:55

@Father Justice ♋: :D. Hat en nem. Persze az en szememben nem rossz pasi, ha az lenne nem alltam volna vele szoba, de nem hejjes inkabb atlagos,, de egyesek azt mondjak kimondottan ronda :D

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 20:22:44

@Bohumil Stejskal: hat biztos az vagy, de nem nekem :D. Na tessekmost meg en nem viszonzom a szerelmet :D

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 20:24:22

Uhuhu most latom enyem a net es a vilagmindenseg :D

pretty kitty 2012.09.21. 20:25:13

@(O_O): Az laccik a nezeszen ha tenyleg cejet. A cem a lelek tukle, tanuld meg olvaszni!!! ;))))))

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 20:29:17

@ευφολια: butasagokat beszelsz de megbocsatok :)

pretty kitty 2012.09.21. 20:32:03

@(O_O): Nembutaszag, bolcesszeeeeeeg!!!!! Aki judeszen tud olvaszni jaz embelek cemebol az tudda h tenyleg a cem a lelek tukle. Aki meg nem tud........annak pechjevaaaaaaan :PPPPPPPP

(O_O) (törölt) 2012.09.21. 20:38:21

www.youtube.com/watch?v=2E7amYZn9m4&feature=related

egy nagy kedvenc : Gareth Emery es Emma Hewitt

@ευφολια: en most azt olvasom ki a Geret szemebol, hogy szerelmes belem :D. Jol latom igaz? :D

pretty kitty 2012.09.21. 20:40:18

@(O_O): Uuuuuuh......haaaaaaat........izeeeeeeeee.........hodiszmonddaaaam........meg tanulnod keeell!!!! ;))))))))

Bohumil Stejskal 2012.09.21. 23:18:02

@(O_O): Persze, mert a gyávaságfaktor irányít téged :D

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 08:01:06

befejezem amit elkezdtem, mert ugy erzem nem fogalmaztam vilagosan.

1.: regen azt godoltam,hogy persze,hogy szerettem azt akivel egyutt voltam es mindig korrekt voltam, de most,hogy mar ateltem milyen a masik oldalon lenni, akarmennyire is tunt akkor ugy, hogy jofej voltam,nem voltam az. Engem is zavart a rajongasuk es volt,hogy arra hivatkoztam szakitaskor. Bezzeg amikor a Zigazival voltam, akkor meg mar vagytam arra, hogy rajongjon ertem. Ezert rossz ha az ember ugy van egy kapcsolatban, hogy az egyik szerelmes a masik nem, mert igy az aki nem szerelmes, akaratlanul is megbantja a masikat, hiszen a masik tobbre vagyik, mint amit a nemszerelmes meg tud neki adni.

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 08:18:10

@(O_O): Szerintem a 2. is ezer van.
2. A szerelmes fel el kezd feltekenykedni,mert erzi, hogy valami hianyzik (hat persze, hogy a masik fel szeretete), szoval nem feltetlen onbizalomhianyos, hanem inkabb a masik felben nem bizik, mert erzi, hogy a masik nem odaado es elkotelezett az iranyaba... (persze vannak beteges feltekenysegek en is talalkoztam mar ilyennel,de az ritka a blogos tarsadalom meg is rahuzza majdnem minden posztra)

3. Nagyon sok kapcsolat amikrol itt irnak a posztolok, egyoldaluak, az egyik fel qva onzo, azt nezi, hogy o mit kaphat a kapcsolatbol es addig boldog meg "harmonikus a kapcsolata" amig viszonylag keves raforditassal megkap midnent, de amint a masik fel elkezd "kovetelozni" mar is kihatralnak a kapcsolatbol mindenfele uruggyel. Igazabol a masik fel nem kovetelozik, csak erzi,, hogy nincs meg az egyensuly a kapcsolatban es probalja szoval/duzzogassal/stb kieroszakolni a masikbol, a szeretetet/torodest. Persze ez nagy butasag a reszerol, de ilyenkor az ember nem gondolkodik jozanul, hanem mindennel jobban arra vagyik, hogy a "szerelme" viszonozza az erzelmeit.

Azert irtam le ezeket a hosszu kis monologokat, mert engem duhit az, hogy emberek csak ugy egyutt vannak szeretet meg szerelem nelkul es ha az egyik fel neadjisten szerelmes akkor a masik mindennek elmondja szerencsetlent, meg posztot ir belole es kozben igazabol o az aki nagyon durvan bantja a masik felt. Nem kotelezo parkapcsolatban elni, ha nem szereted a masikat lepj le! Ugy mindenkinek jobb lesz. Teged nem fog duhiteni az o szeretetmegnyilvanulasa ot meg nem fogja bantani az, hogy a te oldaladrol ez nincs meg.
Persze az ember, nem mindig van tisztaban az erzelmeivel, de vannak jelek amikbol lehet kovetkeztetni es egy parat mar leirtam meg gondolom masik is irtak.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.22. 10:28:04

@(O_O): "Azert irtam le ezeket a hosszu kis monologokat, mert engem duhit az, hogy emberek csak ugy egyutt vannak szeretet meg szerelem nelkul " A megoldás roppant egyszerű: szólj bloggazda Zsu-nak, hogy vegye fel a bántalmazó szoknyáját és a tűsarkúját, és jól csapjon szét köztük. A teremburájukat!
:)

fumerin 2012.09.22. 11:16:14

Ma sem lettem okosabb...pedig aludtam rá 6 órát! _D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.22. 13:12:46

@(O_O): Tudom, hogy ez csalódást okoz, de igen, pasi vagyok.

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 13:51:35

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): ahhoz hogy csalodast tudj okozni ket dolognak kellene teljesulnie: szeretnem kellene teged es megbiznom benned. mindketto ki van csukva :).

_Ω_ 2012.09.22. 14:37:20

@(O_O): Ha már itt vagy, kérdés: melyik tetszik jobban?

Ian van Dahl - Castles In The Sky
www.youtube.com/watch?v=JjTV8i_KjXM

Liz Kay - Castles In The Sky
www.youtube.com/watch?v=DZXfmPHxke4

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.09.22. 14:58:54

@(O_O): Végigolvastam az eszmefuttatásodat, és nagyon egyetértek. Mondjuk nekem eddig az jött le, hogy sokan gyávák normálisan kilépni egy kapcsolatnak nevezett valamiből, sokkal egyszerűbb úgy intézni, hogy a másik tegye meg, vagy pedig eltűnni a sűrű ködben. Ha a másik lép, akkor nem kell indokolni, nem kell nagy levegőt venni, hogy viszonylag normálisan old meg az egészet. Szerintem sokszor nem az egyedülléttől félnek, hanem magától a szakítástól. Nagyon nem tudják kezelni ezeket a dolgokat.

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:24:21

@_Ω_: nem tudom miert szamit neked, hogy nekem melyik jon be jobban de tess a valaszom:
a masodik sokkal letisztultabb es tisztabb hangzas,,a lany hangja jobba tetszik a zenei megvalositasok is,de az elso erzelmileg jobban megfogott, mert tini koromra emlekeztet amikor ilyenekre tomboltunk a buliban...

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:32:26

@Nava...(Nem az vagyok aki...): uh wow, hat koszi, hogy vegigolvastad. Azt en is erzekelem, hogy az emberek a szakitast nem tisztesseges modon oldjak meg. En mindig torekedtem arra, hogy igy tegyek, mindig adtam valaszt a felmerult kerdesekre es kifejtettem, hgy miert is nem jo az illetovel vagy miert dontottem ugy hogy vege, de ez en vagyok a masik fele viselkedest nem ertem. Mitol jobb az, ha gerinctelenul lep ki a kapcsolatbol, mintha vallalna a gondolatait az erzeseit a masik fel elott?
A szakitas soha nem kellemes de miert kell a masik fel szamara kellemetlenebbe tenni azzal, hogy gyava mod ra haritja a dolgot vagy csak kilep az eletebol barmifele magyarazat nelkul?

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:33:15

@koktélsáska: na mi az igazi neved na mi? te saska meg nyul meg mindenfele nevu ur? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.09.22. 15:35:25

@(O_O): Ezekre a kérdésekre még nem találtam meg a választ. Szerintem, ha csak akkor halhatnék meg, ha erre megtalálom a választ, akkor sose fogok meghalni. Jé, megtaláltam az örök élet titkát. :)))

tőzegmalac 2012.09.22. 15:35:33

@(O_O): Szia! :)
...de szabad nekünk beszélni? :D

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:36:24

@Nava...(Nem az vagyok aki...): :D. Akkor pacsi :)

@koktélsáska: miert ne szabadna? Lemaradtam valamirol? :S

tőzegmalac 2012.09.22. 15:36:43

@(O_O): nem tudom, de majd kipróbálom, hátha megértem

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:41:46

@koktélsáska: :D. Hule :).
olyan fura megoregedtem vagy mi, de mar nem vagyok arra hogy visszacsapjak az engem ert serelmekert vagy masnak ártsak csak mert egszer velem kiszurt valaki. nem akarok gecive valni csak azert mert valaki az volt velem. Ez az allapot gyogyithato? :D

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:44:18

Na most mar valaki linkeljen nekem olan zenet amitol eldobom az agyam, mert a sajatjaimat mar unom :D

tőzegmalac 2012.09.22. 15:45:42

@(O_O): vén szipirtyó lettél, már botoxoztatsz is? :D
mert az az állapot nem gyógyítható:))

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:48:14

na ha mar peterfi boiztok akkor belinkelem tole meg +sashatol (tudom ,hogy sena de nekem o mar csak sasha marad :D) kedvencemet:
www.youtube.com/watch?v=gpcT2KXp1-M

Ugralj egy pocsojaba bele!!!!!!!! :D

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:49:54

@koktélsáska: ha eljon a botoxolas ideje akkor azt mind a fenekembe kuldom, ugy is csak egy botorxra lesz pizzem es az arcomra mmeg lehet zacskot huzni na de a fenekemre?! :DD

tőzegmalac 2012.09.22. 15:53:52

@(O_O): :D mind a fenekedbe? :D le se tudsz majd ülni

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 15:56:58

@koktélsáska: a szepsegert meg kell szenvedni :D.

tőzegmalac 2012.09.22. 15:59:00

@(O_O): azt mondják az arcnak is jót tesz... :D

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 16:57:42

@Edrik: igen a shulci az elobbi korben meg is lepett, mert te olyanokat nem szoktal :D.
Ezek se rosszak, es szotkak is tetszeni amikor olan hangulatom van, de valahogy most nem erre vagyom :(. az utso most is bejovos :).

Edrik 2012.09.22. 17:26:08

@(O_O): @Edrik: hmmm. Az Eisbrecherrel mellékattintottam.

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 18:02:27

@Edrik: igen az.

Nem rosszak ezek se,az Eisbrecher helyett meg nem tudom mit akartal, de nekem tetszett. :)

Bomb the bass
www.youtube.com/watch?v=dLr7H7A_egQ

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 18:19:48

@Edrik: uh ezek tok jok, a vnv nationos nagyon utos! koszi.

(O_O) (törölt) 2012.09.22. 18:23:04

@Edrik: te iranyt valtottal :D, de ezek nagyon jok. megtalaltad mi jon be nekem (most per pill). Az elozoek is jok voltak de azokhoz most tul szomoru vagyok es meg jobban lehuztak a kedvem... De ez az utolso ket szett, wow!

Edrik 2012.09.22. 18:23:30

@(O_O): DJ Offtopic listáján találsz még tőlük számot

Edrik 2012.09.22. 18:33:35

@(O_O): ...és most a blogmotor lenyelt egy újatt adag linket, grrrr.

JOKKA21 2012.09.23. 00:29:24

Geci nők hazugok mind!

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.23. 06:54:25

@JOKKA21: Jokka te egy zseni vagy! Ha nem mondod, magamtól sosem jutok ilyen kristálytiszta következtetésre!
:))

(O_O) (törölt) 2012.09.23. 08:42:46

@Edrik: ismerem oket, de azert koszi a tippet. Sajnalom,hogy a blogmoci benyelte az ujabb kort, kivancsi lettem volna ra. :)

@JOKKA21: elhiszem, hogy ez nalad csak alarc es viccnek szanod, de az az igazsag, hogy ezzel bizonyos noket nagyon megtudsz bantani.Ide nem azok jarnak akiknek qva jo lapokat osztott az elet.
Ide azok jarnak akik mar egyszer megszivtak.
Tehat te itt olyan nokre mondod,hogy gecik akiket elhagyott a ferjuk/baratjuk egy masik no miatt, olyan nokre akik egyedul nevelik a gyermekuket mert a ferjuk vagy volt ferjuk mas novel hetyeg, minthogy otthon legyen a gyerekeivel es felesegevel. olyan nokre mondod akik egyszer nagyon szerettek valakit es az a valaki csak kihasznalta oket es aztan eldobta oket amikor rajuk unt. persze, hogy vannak geci nok, de nem azokat kene becsmerelned akik a pofont kaptak. Biztos van olyan blog, ahol a ribancok irogatnak, szerintem azoknak irj ilyeneket.

Αphelion 2012.09.23. 09:52:07

@(O_O): Szerintem Jokka is megszivta nem is egyszer, azert irogat ilyeneket ;) Amugy meg mindenkinek az eleteben elofordulnak szivasok, meg a valodi hipermeno szupercsajokeban is, de ha peched volt hat istenem peched volt, uj lapokat kell kerni es folytatni kell. :) Jokka hulyesegein csak az bantodik meg aki nem kepes tullepni a multon...

Impro 2012.09.23. 10:46:40

és a posztolok azt is leközlik, közzé teszik, hogy mi lett a megoldás? szokott tanulság is lenni?

JOKKA21 2012.09.23. 11:56:51

@(O_O): Ha adsz linket, ahol a hipermenő pénzéhes csak a menő gazdag szépfiúkkal szóba álló picsák írnak, akkor örömmel megírom nekik.Amúgy az elég tré, ha egy idegen, aki(t) nem ismer(sz) meg tud bántani neten.

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Nincs mit arab barátom.:D

JOKKA21 2012.09.23. 12:08:26

@(O_O): Szerinted én nem csalódtam a nőkben?Hálátlan a összes sajnos.

Αphelion 2012.09.23. 15:41:11

@Impro: Neha elofordul folytatasposzt, de nem jellemzo. A tanulsagot meg aki okos levonja maganak ;)

Bohumil Stejskal 2012.09.23. 17:24:43

@(O_O): Ide olyan nők (és pasik) is irogatnak, akik kibasztak már ellenkező neművel.
Szóval sajnálni senkit sem kell.

tőzegmalac 2012.09.24. 09:41:44

@(O_O): ez persze feljogosítja őket mindenre...

Impro 2012.09.24. 13:02:30

@Αphelion: ohh, én nem találtam tanulságot. akkor átgondolva az összefüggéseket, nem vagyok okos. leszögezném, nem először.
süti beállítások módosítása