HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2012.09.24. 07:29

Hat év után itt a vég?

http://csajokespasik.blog.hu/2012/09/24/hat_ev_utan_itt_a_veg

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr744798800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Ω_ 2012.09.24. 07:33:48

Sziasztok!

A szűrés funkcióval kapcsolatban leírnék pár dolgot, hátha elsőre nem egyértelmű.

Alapesetben nem látszik a felülete, csak ha megnyomjátok a Szűrési beállítások gombot. Ekkor megjelennek a kommentek alatt a Szűrés linkek, a gomb alatt pedig egy lista a szűrt kommentelőkkel. Az azonosítószám kerül kiírásra és nem a név. Ennek technikai okai vannak (igen, így sokkal egyszerűbb is! :P ), rá lehet kattintani és bejön az illető profilja, tehát így meg lehet nézni, ki is volt.

A szűrésnek két szintje van, alapesetben csak kifakítja a szűrendőket, így könnyen át lehet ugrani amit írnak, de mégis normális marad a blog folytonosság szempontjából. Ezt kikapcsolva a szűrt kommentek teljesen eltűnnek. A szűrésnek van egy főkapcsolója is, így ha mégis meg akarjátok nézni mi zajlik, azt könnyen megtehetitek, nem kell a szűrési listáról törölgetni aztán újra hozzáadni senkit.

Ha a működésével kapcsolatban hibát/rendellenességet tapasztaltok, nekem szóljatok róla privátban!

Azt még érdemes tudni, hogy ez kliens oldali szűrés, a beállításokat is a böngészőben tárolja sütikben. Ha valaki nagyon biztonságosra állította a böngészőjét és az bezáráskor mindig törli a sütiket, akkor bizony a szűrési lista is állandóan el fog veszni. Ez van, ezt el kell fogadni. Ennek a sütis adattárolásnak a következménye az is, hogy pl. munkahelyen és otthon külön szűrési listák vannak, hacsak nem saját laptopot használtok mindkét helyen amit rendszeresen visztek mindenhová.

pretty kitty 2012.09.24. 07:39:15

Akkol kelessz edd oat aki tenyleg cejet nem cak "tudod h". Eeeennyiiiiiiiiiiiiiii :))))))))))

fumerin 2012.09.24. 07:40:26

@_Ω_: Köszönjük! :)

Poszt: A csaj már eldöntötte, hogy neki jobb az a faszi, aki figyel rá. Mondjuk az is unalmas lesz, mert valahogy a poszterin úgy gondolja, neki alanyi jogon jár a figyelem. Szerintem rohadt magányos vénlányos posztokat is fog még írni....

Kytia 2012.09.24. 07:50:59

Váó, tetszik az új dizájn és a szlogen.:) Na, olvasok.

Hurri Kán 2012.09.24. 07:54:50

@_Ω_:
'reggelt.
Köszönöm én is a szűrést.
KV...

pretty kitty 2012.09.24. 07:55:49

@Kytia: Nekemisz teccik, Omi kitett magajeeeeeel!! :DDDDD

Kytia 2012.09.24. 07:56:05

Na, a poszthoz: szerintem ez a kapcsolat kifújt. Na, mára asszem tőlem ennyi tellett.:D Talán majd a kávé után.:))

Hurri Kán 2012.09.24. 07:57:54

@Kytia:
KV után a kapcsolat helyreáll? :D

pretty kitty 2012.09.24. 07:58:19

Nah nezzuk ki fogja meg megkoconni ja culeszt XDDDDDD

fumerin 2012.09.24. 07:59:12

@gyvy: Hétfői KV kell az életben maradáshoz...kapcsolatokra nem garancia! :D

Hurri Kán 2012.09.24. 08:00:16

@Анна:
Nem hát... Azokra a szerdai KV jó. ;-)

dr. gernika 2012.09.24. 08:05:19

Én az ilyen szituknál azonnal jelezni szoktam, hogy nem tetszik, megbántott, stb. Látszik is rajtam, akkor is, ha nem mondom el. Ha belőled úgy kell harapófogóval kihúzni, hogy mi van veled, ne várd, hogy valaha is tudni fogja, pláne, ha egy ilyen kis ego-gombóccal élsz. Szerintem nem is szeret igazán, ha szart a fejedre, amíg biztosnak hitt, most pedig csak balhézni tud, de valódi lépéseket nem tesz feléd.
Mondjuk ahogy írod, lehet már te sem akarod megjavítani a kapcsolatot, és ha a jelenlegi sráccal nem is lesz semmi, akivel találkozgatsz, majd jön a következő. Észre sem veszed, de már kívül keresed azt, amit a kapcsolaton belül kellene megkapnod.

Kytia 2012.09.24. 08:08:52

@gyvy: Attól függ. Az enyém általában igen.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.24. 08:16:29

Szerintem a postoló marginális szarságok miatt játsza el a hattyú halálát. Fontos telefont intéz, nem lehet megérteni? Én sem megyek oda elefántkodni, ha látom, hogy fontos telefont intéz. Levelezget valakivel a posztoló? Engem spec nem zavarna, főleg hogy tudom, hogy csak barátok.

Kytia 2012.09.24. 08:18:53

@dr. gernika: "Ha belőled úgy kell harapófogóval kihúzni, hogy mi van veled, ne várd, hogy valaha is tudni fogja..."

Posztban: "Ha felhívom a figyelmét erre, csak sértődés és tagadás van, hogy nem igaz, ő nagyon is figyelmes."

Ezzel viszont maximálisan egyetértek: "Szerintem nem is szeret igazán, ha szart a fejedre, amíg biztosnak hitt, most pedig csak balhézni tud, de valódi lépéseket nem tesz feléd."

Csak a biztos pinát, meg az esti ingyenvacsit félti, azt is csak követelőző módon. Nem érdemes küzdeni érte, szerintem.

Niobe 2012.09.24. 08:20:07

@_Ω_: köszi szépen a szűrést és a dizájnt (előbbit szerintem nem használom egyelőre, a levélkék meg aranyosak). :)

Poszthoz: hát, tipikus egyik kutya, másik eb. Emlékeztet egy olyan ember kapálózására, akinek már kb a szájáig ér a haddnemondjammi, és most kezd el vergődni - holott bokáig érőnél még simán léphetett volna szárazra. Jó hülye vagy, Poszter, tény, nehéz észrevenni a kezdeti apró kakicafatokat az úton, de azért eddig nem kellett volna várni. Úgyhogy kapsz egy nagy l'Oreál pontot - mert megérdemled.

dr. gernika 2012.09.24. 08:24:21

@Kytia: Írta valahol, hogy nem szeret magától beszélni a dolgairól, neki az kell hogy kérdezgessék. Nem keresgetem már, bezártam a csp-t.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.24. 08:27:53

@Kytia:

Hát ha rá vagyok kényszerülve mindkettőt megoldom önerőből. Követelőzni az amatőrök szoktak :)

Nigga Boy 2012.09.24. 08:28:27

Poor gurl! Let my beeg nigga cock cumfort ya

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.24. 08:28:39

@_Ω_:

Köszönöm szépen, máris sokkal jobb minden :) Nincs selypítő szar. :)

fumerin 2012.09.24. 08:29:56

@Kytia: Ugye nem gondolod komolyan, hogy 6 év után is kirájjány lehet valaki? Mert a csaj rinyál a figyelem miatt, de baszik tenni érte..jahh, de, másik pasinak sír a szája.
Összeillenek....
6 év után már a legjobb nőt is unják!

Kytia 2012.09.24. 08:32:30

@dr. gernika: Szerintem ez megint az az eset, amikor nem akarsz rászólni a pasira, hogy mondjuk töltsön veled több időt, mert azt szeretnéd, hogy ez az ő igénye is legyen, ne csak kérésre tegye meg.

dr. gernika 2012.09.24. 08:35:38

@Kytia: Ó én ezt is kimondom a kicsi számmal.

Kytia 2012.09.24. 08:37:49

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na ja, de az amatőrök sokan vannak ám. Különben nem lenne ez a blog.:)

@Анна: Nézd, szerintem II. Erzsébet például hat évnél hosszabb ideig volt királylány, de nem tudom, ez hogy jön ide. Az ember csak azt akarja, hogy tartalmas, értelmes legyen a kapcsolata, nem valami társas magány féleség. Ha engem 6 év után unni fognak, akkor röppenek át a másik virágra lendületből. Még ha igazad is van, és 6 év után tényleg unják az embert (amúgy szerintem hülyeség), az nem jelenti azt, hogy ezt is érdemli. Mindenki megérdemli, hogy jól érezze magát a kapcsolatában, ezért lépünk ugyanis kapcsolatra valakivel. Ja, meg persze a felerezsi...

mütyür 2012.09.24. 08:40:51

Ezt a tomeny suletlenseget :D

Madpapa 2012.09.24. 08:41:29

@_Ω_: nagyszerű ez a szűrés! Köszi !

fumerin 2012.09.24. 08:42:18

@Kytia: Nem, nem ez a lényeg, amit te kiemeltél. A nőnek is tenni kell ahhoz, hogy 6 év után is érdekes, izgalmas maradhasson. Nem elég beszélni róla, hanem neki kell feszülni, keményen. Általában a csábítás nem férfi meló! ;)

Kytia 2012.09.24. 08:42:46

@dr. gernika: Igazából most, hogy belegondolok, én is szoktam mondani, de azért nem orrvérzésig. Elmondom, hogy ne az legyen, hogy nem tettem meg mindent... Aztán általában lófaszt sem érek vele, mert hát ha valakinek nincs rám igénye, csak mondjuk minden hónap első keddjén, akkor ez van, hosszú távon úgyis hiába erőszakoskodnék.

Kytia 2012.09.24. 08:49:41

@Анна: Én ebben nem hiszek. Aki szeret, az önmagadért szeret, nem azért, mert időnként be tudsz öltözni britniszpírsznek. Akinek jó velem, annak tudok adni valamit, amire szüksége van/amitől ő boldog. Ha neki más kell, akkor más kell és pont. Valószínűleg mindig is más kellett, csak nem akadt jobb opció.

fumerin 2012.09.24. 08:53:26

@Kytia: Nézd, én nem hiszek benne, hanem tudom. Nem beöltözni kell a csábításhoz. Úgy látom, hogy tényleg nem tudod milyen az, ha érdekes akarsz maradni. Önmagamért szeretnek így is, de a nőnél van a kártya mindig ahhoz, hogy ne egy háztartási berendezés legyen hosszú távon. Mondjuk amit leírtál mutatja, sosenem volt még 6 éves kapcsolatod! :)

Mooon 2012.09.24. 08:54:58

@Анна:

Te meg túláltalánosítasz, mert azt írod, hogy 6 év után mindenkit unnak...

Posztíró meg fogja fel, hogy vége. Ők ketten már csak felerezsi.
That's all.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 08:57:05

Lépni kell! Nem illetek egymáshoz, később még rosszabb lesz. Túl kényelmes, azt hiszi örökre ott leszel neki és bármit megtehet veled.

Ez a neten beszélgetős dolog meg... ez nagyon ismerős nekem! :D Amit lehet Jupiternek, azt nem lehet a Kisökörnek ugye!

@_Ω_: Szupi! :*

fumerin 2012.09.24. 09:00:52

@Milady de Winter: Ne érts te is félre! 6 év után kell valamit tenni a nőnek is! Nem ülhet sértetten, nem moroghat azon, hogy elmúlt a varázs. Ha azt képzeli a nő/férfi, hogy mindig akkora érdeklődést kap, mint az elején, akkor benézi!
6 év után nekem még volt egy-két érdekesség a tarsolyomban, nem voltam unalmas sárkány...csak ezt akartam mondani.

fumerin 2012.09.24. 09:01:29

@Bundabandi: Ez lehet fél év, 120 év...darab-darab, a mondanivalóm mást takart.

Dr.Rekettyés László 2012.09.24. 09:02:58

Azon még nem gondolkodtál, hogy ezt a kapcsolatot már csak egy gyerek hozhatja helyre? Nyugi, oltár elé nem kell vonulni, írtad, hogy arra már úgyis nemet mondtál.
A neten beszélgetős faszival találkozgatsz is... Jó, lehet, hogy nem volt semmi, de akkor csak azért nem, mert nem hejjjespaseeee. Majd lesz akkor más. Az "elhanyagolt", "figyelemre és törődésre vágyó", "beszélgetni akaró" nők többnyire ezzel szokták a félrekefélésüket megmagyarázni, hogy valaki végre törődött velük és meghallgatta őket.

dr. gernika 2012.09.24. 09:03:14

@Milady de Winter: Mindenki a saját életéből indul ki. Ha neki nem működött, másnak miért sikerülne? És fordítva.

Mooon 2012.09.24. 09:05:11

@Анна:

én meg azért is tettem szóvá, mert ez a mondat pont az ellenkezőjét jelentette :).
hogy akár a fejed tetejére is állhatsz, akkor is unni fognak 6 év múlva.

jobban szokott neked menni a fogalmazás ;))

dr. gernika 2012.09.24. 09:07:18

@Dr.Rekettyés László: Én is valami ilyesmire jutottam, csak óvatosabban fogalmaztam meg neki. :)

Papírsárkány 2012.09.24. 09:08:09

@Milady de Winter: Vagy neked a szövegértés :P, mert a mondat inkább jelentette azt, amit Анна akart írni: hogy a "tetszés" egy idő (hormonok oszlása?) után már nem "adott" dolog, tenni kell érte. Legalábbis amire reagáltál, nekem így volt érthető.

fumerin 2012.09.24. 09:08:23

@dr. gernika: Megpróbálom máshogy, talán a hétfő teszi...
A nő és a férfi kapcsolata visszacsatolások sorozata. Mindkét fél azt adja vissza, amit kap. Ha a nő igyekszik kicsit, néha megváltoztat egy hétköznapot, figyelmet kap, mert figyelmet ad. Nem nem sikerülhet, csak nem egy emberes a játék.
Két fél kell hozzá, hogy ne legyen uncsi.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 09:08:33

@Анна: Hát nem jött át! Ki vagy szavazva! :P

Értem én, de azt mondani, hogy 6 év után mindenkit megunnak. Olyan volt, mintha azt mondanád, akármit tesz, így is, úgy is megunják.

Madpapa 2012.09.24. 09:09:35

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: mondjuk eddig is szelektíven néztem, de most így még egyszerűbb lett :-)

SciNu 2012.09.24. 09:09:57

"Ha magától nem jön rá ilyesmire, nekem kell szólnom?"
Nehogy megszólalj! Mi tudvalevőleg gondolatolvasók vagyunk. Csak még gyerekcipőben jár a dolog így elég kicsi (0%) a sikerességi rátánk.

"Vagy az is közrejátszhat, hogy korábban visszautasítottam, amikor megkérte a kezemet."
Ez eset nem kb 1 éve kezdődött?

Szóval visszautasítod a házassági ajánlatát, amit ő egy jelnek vesz, hogy nem igazán akarod őt annyira. Majd ezután csodálkozol, hogy nem 2x akkora bedobással teper utánad, hogy méltóztass hozzámenni? Meg elkezdesz mással levelezgetni és találkozni és fel vagy háborodva, hogy ő az előzőekkel eggyüt megcsalást meg "nem vagy eléggé jó"-t szimatol.

A pasi helyében én hagynálak a picsába és keresnék egy másik nőt aki akar is engem és nem csak a szeretethiányát pótolja ki a társaságom.

nemkellex 2012.09.24. 09:12:34

Nekem ebből az jött le, hogy a nő elvárja a figyelmet, a kedvességet, de nem tesz, és nem szól érte. Néma gyereknek... Esetleg meg kéne beszélni ezeket a dolgokat.

Ami meg a levelezős srácot illeti, poszterkén, te tudod, de nekem nagyon is egy jól átgondolt egérút-stratégiának tűnik. Átpanaszkodod magad a jelenlegi kapcsolatodból egy másik pasihoz. Nem szép dolog.

És miért is mondtál nemet a lánykérésre? Hat év... gondolom nem az első hónapban történt a dolog. Talán tényleg úgy gondolja a pasid, hogy nem érdemes sok energiát feccölni beléd. Hiszen nem haladtok semerre. Neki a következő lépés a házasság lett volna, de te erre nem voltál hajlandó. Itt megrekedtetek. Ha egy kapcsolat nem fejlődik (mindegy, hogy miért), azt le kell zárni.

És a hétfő monnyonle!

Kytia 2012.09.24. 09:12:53

@Анна: "Úgy látom, hogy tényleg nem tudod milyen az, ha érdekes akarsz maradni."

Tényleg nem tudom. Mesélj, hogy kell ezt csinálni.

fumerin 2012.09.24. 09:13:34

@Bundabandi: Ha semmit nem tesz, akkor unják meg. Azt hittem érthető, de csak magammal értettem meg magamat. :D
Látom kell még egy kv...

fumerin 2012.09.24. 09:15:10

@Kytia: Nem mesélek. Uff...leírtam már úgy, hogy érthető legyek. :)
Ha így senem, akkor már sehogysenem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.24. 09:17:11

@Kytia:

Random hisztik. Felháborodsz egy dolgon kedden, de csütörtökön már nem. Viszont szombaton megint behisztizel ugyanaz miatt. Nincs benne rendszer, nem kiismerhető, mindig "érdekes" maradsz. Problem? :)

Dr.Rekettyés László 2012.09.24. 09:18:12

@dr. gernika: Csak akkor megint felmerül a kérdés, hogy posztinánkban vajon miért nincs annyi gerinc, hogy előbb lapátra helyezze a sokáig telefonálóst?
Kényelmi faktor? Hejjjespasseee faktor? Anyagi faktor? Jobban nyal mint Lassie???
Az ilyentől okádni tudok. Ha valami nem megy, és már tarthatatlan, akkor ki kell lépni. És kurvára meg kell kockáztatni, hogy ne adja úristen hosszabb-rövidebb időre most akkor egyedül marad. De ez általában nem így megy. Találkozgatunk, félrekúrogatunk, oszt ha biztosnak tűnik a dolog, csak akkor borítunk.

leonito77 2012.09.24. 09:21:47

Sziasztok!

Érdekes dolog ez... mármint szerintem a kapcsolat kuka, de ez a megcsalásosdi. Szerintem a pasi már csalja a nőt egy ideje... el sem tudta képzelni, hogy ez fordítva is megtörténhet. Na most meg lett előtte lebegtetve a dolog. Tudja mi újság, nagyon féltékeny lett... az ilyen féltékenység (mert előtte ugye nem volt) onnan is jön, hogy ő megcsalja az asszonyt.

Furcsán hangzik talán, de a legféltékenyebbek csalnak először. A poszterina helyében lelépnék, mert ahogy írja, itt az érzelmek már nyomokban sem lelhetőek fel.

Olyasmi, ami egy kapcsolatban jó: Szeretet, gyengédség, szex, tisztelet, odafigyelés, empátia, közös jövő kép.

Meg ugye gondolom nem véletlenül mondott nemet a leánykérésre sem. Minek húzni a saját idejét, mikor jól is érezhetné magát?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.24. 09:21:53

@Dr.Rekettyés László:

Felerezsi faktor, és egofaktor. ENGEM NEM UNHAT MEG! MITKÉPZEL EZ A SZAR? ÉN IGENIS ÉRDEKES VAGYOK ÉS IZGIS. Pedig nem, lófaszt az.

fumerin 2012.09.24. 09:22:17

@dr. gernika: Egyébként ha a csaj azt írja, én minden megtettem, próbáltam helyre hozni, próbáltam érdekes maradni, példákkal, és így nem sikerült, akkor sem értem meg azt, hogy miért nem lép ki és miért más férfinek sír. Ha valami nem megy le kell zárni, majd utána keresni más opciót.

nemkellex 2012.09.24. 09:24:23

@mütyür: Szevasz, Napsugaram! De jó látni a mosolygós képedet! :)

@Papírsárkány: Szerintem is!

fumerin 2012.09.24. 09:24:55

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Kösz Nard, kb. ezt akartam, te valahogy frappánsan összefoglaltad. :)

dr. gernika 2012.09.24. 09:26:43

@Dr.Rekettyés László: Én akkor tudok kifejezetten okádni, mikor a leány körbepanaszkodja a családot, barátokat, hogy neki milyen rossz az ember mellett, így nem becsülik, úgy nem tisztelik, szenved-szenved, mindenki segíteni akar, mindenki tanácsokat próbál adni, persze a szakítás felé terelgetnék, de NEM ő marad és szenved tovább .

Papírsárkány 2012.09.24. 09:27:56

@dr. gernika: viccelsz, ha szakítana, hogyan sajnáltatná magát tovább a minimális "jaj szegénykém, nemrég szakítottál" időszak után!?!
:)

Kytia 2012.09.24. 09:29:19

@Анна: Csak annyit írtál, hogy nem a ruhán múlik. Ne értsd félre, én most nem provokállak, tényleg érdekel. Sosem találkoztam még hasonló jelenséggel, igaz, még nem is volt 6 éves kapcsolatom. Olyat tapasztaltam már, hogy meguntak, de igazából csak olyanok, akik előtte sem igazán favorizáltak, szóval én arra hajlok, hogy ha tényleg olyat találsz, aki passzol, akkor nem jön az unalom, ugyanis ami engem érdekel, az őt is és ha abban a témában felfigyelek valamire és elmondom neki, akkor érdeklődéssel fogja hallgatni 6 év után is. De lehet, hogy tévedek.

dr. gernika 2012.09.24. 09:29:49

@Papírsárkány: Rühellem ezt a típust, rühellem. Mindig csak a szart vonzzák be, és az összes energiájukat a környezet leszívásából nyerik.

Papírsárkány 2012.09.24. 09:31:32

@dr. gernika: fogalmam sincs, miért (rühelled) :)

Kytia 2012.09.24. 09:31:37

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Á, értem. És ez egy férfiamber számára maga az izgalom tetőfoka?:)))

ketroot 2012.09.24. 09:31:54

Tényleg nem lenne egyszerűbb a pasiddal ezt megbeszélni, drága aranyom?

Nem, helyette levelezgess másokkal.

Ha már így, akkor szerintem csald csak meg és vállalj be az adott ürgétől egy gyereket.

pretty kitty 2012.09.24. 09:31:57

@Kytia: "Na ja, de az amatőrök sokan vannak ám. Különben nem lenne ez a blog.:)"

Hihiiiiiii!!!!!! :))))) Naonnyo kisz becolaaaasz :DDDDD

m.gray 2012.09.24. 09:33:50

6 év, és egy nem a lánykérésre. Van még miről beszélni?
Azt gondolom, hogy a pasik nagy részének azért nagy elhatározás a a lánykérés és az elköteleződés. Neked ez nem kellett.
Mondjuk elhiszem, hogy neked pl nem fontos a házasság, de ezek szerint a pasidnak meg igen.
Beszéltetek erről? Együtt éltek? Mik a terveid 30 éves fejjel a jövőre nézve?
Egy ilyen sértett balfasszal, mint te, poszterkém, én sem akarnék komolyan beszélni kb semmiről.

Első lépésként növessze egy kis gerincet, szállj ki, majd valaki olyannal kezdj, aki megüti legalább annyira az ingerküszöbödet, hogy legalább szóba állsz vele, és hajlandó vagy életvezetési kérdésekről kommunikálni.

Amúgymeg pfejjj hétfő...

fumerin 2012.09.24. 09:33:54

@Kytia: Tudod, amikor már megen ua. a nő várja otthon a férfit, akkor nem elég az, hogy elébasztam a vacsorát. Nem elég az, hogy beülünk a fotelbe és bámuljuk a tévét. Valami apró figyelmesség, a nő részéről lehet egy olyan pillantás, egy kis játék, egy kis apró más a hétköznapokban, amikor a férfi is el tudja hinni, hogy még mindig jó vele, még mindig nem azért van, hogy legyen. A férfinek is kell érezni, hogy még mindig ő kell, még mindig érte vagyunk, még mindig van benne valami, ami több, mint egy idegenben. Példákkal nem akarok élni, mert mindenki másra "ugrik".

Αphelion 2012.09.24. 09:36:44

@Dr.Rekettyés László: "Azon még nem gondolkodtál, hogy ezt a kapcsolatot már csak egy gyerek hozhatja helyre?"

Hoppa, csak nem el akarja valaki venni Ketroot kenyeret? ;)

Mooon 2012.09.24. 09:40:19

@Анна: @Kytia:

a megoldás :DDD:
ne bassz elé vacsorát, ne moss rá, és ne pakold el a cuccait :DDDDD
majd meglepődik :)))) és nem is érti hogy mivan. Máris elkezd gondolkodni.

és én is csatlakoznék a Garfield féle szakosztályhoz :).

Dr.Rekettyés László 2012.09.24. 09:41:59

@dr. gernika: Szerintem pontosan addig marad a kapcsolatban, amíg nem jön a szőke herceg. Csak hát ebből a szempontból nem a legjobb korosztályban van. A harminc körüli "szingli" (ettől a szótól is hányok) nőismerőseim nagy részének az a problémája, hogy általában elvált apukák akarják őket kúrogatni, vagy házasságban/kapcsolatban élő férfijjjak akarják őket titokban egyszer-kétszer faszra húzni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.24. 09:42:02

@Kytia:

Hát elég izgatott lesz tőle az ember. Főleg ha érteni akarja. Mert ugyebár a logika onnantól lesz a legnagyobb ellenség ha ott keressük ahol nincs. :)

Kytia 2012.09.24. 09:50:19

@Анна: Én azt gondolom, hogy ahol ezeket a dolgokat úgy kell kitalálni, ott el van b*szva az egész. Jó esetben hazajön és amit mesélek neki, az érdekli, amit ő mesél, az érdekel engem és amit neki kedve van csinálni, ahhoz nekem is és fordítva. Ha én CsP-zős, pletykálós vagyok, őt meg leginkább a mittóménmilyen karburátoros motor, vagy faszomtudja, mi érdekli, akkor előbb- utóbb kifúj, ez világos, de nem is hiszem, hogy érdemes érte küzdeni, miközben lehet, hogy valahol, nem is olyan távol van valaki, aki meg erőlködés nélkül tud azonosulni velem és én vele.
Én inkább azt figyeltem meg, hogy sok pasi lemond arról, hogy egy igazi lelki társat találjon, mert az kell, aki szexuálisan megmozgatja. Ha nincs olyan, aki mindkét szempontból megfelelő, akkor inkább legyen a jónő, de maga a dugás igencsak karcsú alap egy hosszú kapcsolathoz. Sok pasit hárítottam el azért, mert vele ellentétben én nemcsak a "dearanyos"-t láttam benne, hanem az ordító különbségeket is. Akik engem hárítottak, ott valószínűleg nem ez volt. Ők csak óriásit tévedtek és elszúrták az egyetlen igazi lehetőségüket a boldogságra.:DDDD

Kytia 2012.09.24. 09:54:17

@Milady de Winter: Akkor én jó úton járok.:)) Bár a vacsorát elé szoktam tenni, de azt is csak szájhúzogatva.:DDD

Mooon 2012.09.24. 09:54:27

@Kytia:

valahol egy nem is olyan messzi galaxisban ;)?

Papírsárkány 2012.09.24. 09:55:30

@Kytia: hány éves is vagy? hét? :)

Kytia 2012.09.24. 09:56:03

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na jó, de egy idő után érzéketlenedik, nem? Mindig ugyanaz a nő = mindig ugyanaz a hiszti.:) Vagy a profik mindig találnak új témát a hisztire?:DD

Hurri Kán 2012.09.24. 09:56:52

@Kytia:
Néha nem az a legfontosabb, hogy MIT, hanem az, HOGYAN teszed elé. ;-)

Kytia 2012.09.24. 09:58:02

@Milady de Winter: Akkor űrhajóra szállok, mint Anettka.:DD Egyébként Luke Skywalkert el is fogadnám. Hátha közös az érdeklődésünk.:)))

@Papírsárkány: Lélekben nagyjából. És nem tervezek ennél öregebb lenni.:P

Papírsárkány 2012.09.24. 09:58:39

@Kytia: maradj is meg ilyen kis aranyosan nyominak :)

Kytia 2012.09.24. 09:58:57

@gyvy: Leginkább semmit, ha rajtam múlik. És akkor a hogyan sem kérdés.:DD

Kytia 2012.09.24. 10:02:58

@Papírsárkány: Igyekszem.:) Ha ennek az az ára, hogy kétévente pasit kell cserélni, ám legyen, feláldozom magam.:))
De hogy őszinte legyek, nem nagyon tudom elképzelni, hogy valaki engem un, miközben én őt nem. Legfeljebb az lehet, hogy az egyik már megalkudott az unalommal, míg a másik még szeretne többet az élettől.:)

Mooon 2012.09.24. 10:04:26

@Kytia:
ezek szerint jól csinálod ;)..

és mi van, ha nem szeret mondjuuuuuk... a Földön kirándulni?
Csak a Marson :)?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 10:08:12

@Анна: Ez ok, de mi van akkor ha a nő mindent megtesz, oszt mégis szarnak a fejére? Mert ilyen is van. A férfinak is partnernek kell lennie. Egy ilyen, mint a posztban lévő, nem nagyon hiszem, hogy változna. Kényelmes neki az egész, aztán mikor felbukkan egy olyan, akivel a nő szívesen beszélget, akkor meg kapálódzik.

@m.gray: Miből gondolod, hogy nem pár hónap után kérte meg a kezét? Mert az a visszautasítás már kicsit másképpen néz ki!

Kytia 2012.09.24. 10:08:49

@Milady de Winter: Némelyik férfinek teljesíthetetlenek az elvárásai, ez nem az én hibám.:DDD

Hurri Kán 2012.09.24. 10:10:22

@Papírsárkány:
Az én ízlésemnek túl sok ott a zöldség, ezért határeset. ;-)

Mooon 2012.09.24. 10:12:07

@Bundabandi:

Nem csak ilyen is, hanem elég sok ilyen van....
Esetleg még nekiállhat akkor is kapállódzni, mikor már közlik vele (még akár úgy is, hogy nincs másik hím egyed), mert volt próbálkozás, volt csábítgatás, volt már mindenegyéb, mégse változott semmi, hogy itt a vége, fuss el véle, költözzön. Na olyankor pl kurvára meg szoktak ám lepődni ;).
Na akkor egyébként majdnem biztos, hogy fog még hozni gyűrűt is :DDD.

m.gray 2012.09.24. 10:12:44

@Bundabandi: ezt nem tudom. nyilván lehet ijesztő, hogyha 2-3 hónap után mondjuk megkérte a pasi a poszter kezét (vagy legyen 2-8, az legyen pár); akkor sem mindegy, hogy azt reagálta rá, hogy "na elmész te a picsába, hihihi" vagy azt, hogy "kisszívem, nagyon szeretlek, de sztem ez még korai; várjunk még x időt, lakjunk együtt, ismerjük meg egymást jobban etc."
sztem az alapján, ahogy a csaj kommunikálja a dolgot, nagyjából soha nem beszéltek semmi komolyról (sztem, aztán lehet, hogy nincs igazam) - és egyszerűen csak eltelt az a 6 év

Namely 2012.09.24. 10:13:20

"Azt már elfogadtam, hogy ő én-központú és tudom is kezelni. "
vagy mégsem?
Se nem fogadtad el, se nem tudod kezelni.
Ha engem kérdezel, váltsál.
Gyorsan.
Két okból:
1. Neki nem vagy fontos.
2. Ő nem fontos neked.

"Azt már elfogadtam, hogy ő én-központú és tudom is kezelni."
Azt is fogadd el, hogy te is az vagy.... és fogadd el azt is, cuncimókus!!!

@Milady de Winter: Sziasztok! :))))) Jól vagytok???

Papírsárkány 2012.09.24. 10:13:48

@gyvy: nade ennyi húshoz sok köret kell :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 10:23:29

@m.gray: Azért írtam ezt, mert nekem kb. fél év után pedzegette az exem a lánykérést, akkor nemet mondtam. Mondtam neki, hogy korai még, nem is ismerjük igazán egymást. Eléggé megsértődött, de nem tudtam volna neki igent mondani őszintén. És utána még együtt voltunk több, mint 9 évig. Nekem nem az jön át, hogy a csaj durvn utasította volna vissza.

@Milady de Winter: :D Ismerős! Én is kaptam így karácsonyi ajándékot, amit előtte SOHA!

m.gray 2012.09.24. 10:26:59

@Bundabandi: igazad van, necces szitu. hiába nem akartad megbántani ezzel, gondolom jól megsérült benne az egója.
de amúgy utána a 9 év alatt nem merült fel többet a házasság?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.24. 10:30:48

@Kytia:

Az igazi profik mindig meg tudnak lepni újabbnál újabb szarokkal :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 10:37:05

@m.gray: én hoztam fel később, célozva, hogy már elfogadnám azt a gyűrűt. Azt mondta, majd ha elfelejtem és megint meglepetés lehet. Végül nem lett ilyen alkalom és már ugye nem vagyunk együtt, szóval nem is bánom annyira.

Papírsárkány 2012.09.24. 10:38:06

@Bundabandi: na és ezek után fog betoppanni, mert már tutira nem várod!
muahahaha!

:)

Kytia 2012.09.24. 10:45:03

@Milady de Winter: Ilyenkor általában az van a háttérben, hogy a pasinak pont jó volt úgy, ahogy volt. Csak ugyanazt akarja visszakapni, nem akar ő a jövőben sem több energiát beletenni. Az esetleges sirámokra is ezért nem reagált korábban. Aztán persze közli, hogy őt nem figyelmeztették, hogy gond van.... Figyelmeztették, csak nem vette komolyan.

Papírsárkány 2012.09.24. 10:47:45

@Kytia: na nem kötekedésből, de azért ezek a "figyelmeztetések" ELÉG gyakran olyanok, hogy nőkön kívül más észre se venné... (és most frankón nem arról beszélek, hogy az adott férfi nem figyel eléggé, vagy akármi, hanem a szokásos "célozgatok célozgatok, miért nem érti!?! biztos le se szarja" dologról)

Kytia 2012.09.24. 10:53:47

@Papírsárkány: Nem tudom, mert ugye a másik oldalon állok, de én meg abból tapasztaltam nagyon sokat, hogy elmondom, hogy "figyi, én ezt hosszú távon nem tudom tolerálni", mire közli, hogy érti, akkor ő most "be van fenyítve". Érted, azt hitte, hogy ez nálam csak egy eszköz, hogy elérjem a célomat, nem gondolta, hogy amit mondok, azt úgy is gondolom. Ha már annyit mondjátok, hogy nem vagytok gondolatolvasók, akkor talán lehetne, hogy amit az ember lánya mond, azt szó szerint vegyétek és úgy minden sokkal egyszerűbb lesz.:)
Sokszor feltűnik, hogy a pasi a konkrétumokat is lepuhítja magában, nem akarja tudomásul venni, utána meg jön, hogy jaaa, hát ő a célozgatást nem érti. Amúgy mondj már egy konkrét példát, mert kíváncsi vagyok arra szitura, amikor célozgat a barátnő, de nem elég világos.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 11:00:30

@Kytia: Pontosan! Én is hiába mondtam, mi a baj. Nem csak célozgattam, mondtam is. Aztán mikor kiraktam, meg nézett, hogy "most ezt miért?". Hogy ő azt hitte, csak fenyegetőzők és nem fogom őt kirakni.

@Papírsárkány: gondolod, most igent mondanék? :P

pretty kitty 2012.09.24. 11:00:31

@Kytia: "Lélekben nagyjából. És nem tervezek ennél öregebb lenni.:P"

A 14ig azel eljuthacc, az meg nem oleg ;)))))

Mooon 2012.09.24. 11:00:39

@Kytia:

vagy mint amikor az elég sok konkrétum elmondása alatt ugye "dudorászik" magában, mint énképvédő mechanizmus... hogy "velem ugyan semmigond nincs, én mindent jólcsinálok, minden rendben van".
Aztán meg jön a meglepetés.

dr. gernika 2012.09.24. 11:01:31

@Kytia: Meg van aki az ilyen jelzéseket is hisztinek veszi.

tőzegmalac 2012.09.24. 11:12:23

blabla...
lépj félre! az majd segít dönteni :P

Papírsárkány 2012.09.24. 11:15:26

@Kytia: Sokkal konkrétabb példát én se tudok mondani, mint a tiéd, de általában ilyen "jó lenne, ha esetleg talán ha valami így meg úgy és amúgy talán ha" típusú dolgokra gondolok.

De igazából a tiéd is elég jó példa olyan szempontból, hogy ez a "hosszú távon nem tudom tolerálni" kb. olyan, mint a "gyertek át valamikor vendégségbe". Ha nem konkretizálod, meddig (illetve mikor), baszhatod.

@Bundabandi: egyértelmű! :)

Kytia 2012.09.24. 11:30:15

@Bundabandi: Jaja, szeretik érzelmi zsarolásként értelmezni a tényközlést. De végül is ő bajuk. Csak aztán ne sírjon a szájuk, hogy őnekik nem lett szólva.

@ευφολια: :)))

@Milady de Winter: @dr. gernika: Hmmmm, látom, sokaknak van hasonló tapasztalat. De persze velünk van a gond, jobb, ha tudjátok.:DDD

fumerin 2012.09.24. 11:30:38

@Bundabandi: Nézd, 14 évet tudok magam mögött, ami kapcsolat. Nem panaszkodtam, küzdöttem. Amikor már láttam, hogy tovább nincs eszközöm, akkor adtam fel. Megpróbáltam. Majd megen egy 4 év, megtettem, amit meg tudtam, mentem tovább. Most lassan egy évet írhatok fel, és boldog minden együtt töltött idő. DE nem szégyenlek bókolni, meglepni, nem szégyenlem elmondani, hogy mi esne jól. Minden kapcsolatért dolgozni kell. Ha már nincs tovább, akkor lépni...de nem más karjába. Az olyan gerinctelen szerintem...

fumerin 2012.09.24. 11:32:37

@Kytia: Lelki társhoz is kell szex. Az az igazi lelki társ, akivel szex után is lehet beszélni, vagy ahogy a viccben, nem az az igazi nő, akit meg akarnak dugni, hanem aki mellett ébredni akarnak.

JOKKA21 2012.09.24. 11:34:53

Hat évet pazarolni egy nőre?:D

Namely 2012.09.24. 11:44:56

@Анна:
"nem az az igazi nő, akit meg akarnak dugni, hanem aki mellett ébredni akarnak. "
de az mellett akarok ébredni, akit meg is akarok dugni..... máskülönben mi értelme van ébredni mellette????

fumerin 2012.09.24. 11:47:15

@Namely: Ez igaz, de vannak olyan kategóriák, amikor szex után már csak zavar a nő. Az valahol már nem társ, hanem partner.

Kytia 2012.09.24. 11:47:29

@Papírsárkány: Na várjál. Akkor most ezt úgy kéne, hogy: "Tudod drágám, én hosszú távon nem tudom tolerálni, hogy este szex helyett pornót nézel." HELYETT: "Tudod drágám, én csak 2012. november 4.-ig tudom tolerálni, hogy este szex helyett pornót nézel." Tudtam én, hogy nem egyszerűek a férfiak, de hogy ennyire.:DDDDD

@Анна: Ezt értem, de ez két emberen fog múlni és azon, hogy összeillenek-e. Én is bókolok, támogatok, elmondom, mi esne jól, de ez jó esetben nem számít munkának, hanem, abból jön, hogy érdekel a másik és én is érdeklem őt.

fumerin 2012.09.24. 11:49:25

@Kytia: " két emberen fog múlni"
Végreee, egész eddig erről pofáztam, hogy a poszterin ezt nem fogta fel, most meg hisztizik, meg szervezi a vigaszfaszt.

Kytia 2012.09.24. 11:51:33

@Анна: Na, de azért amikor kettesben elmegyünk vacsorázni, akkor nem rajtam fog múlni, hogy a másik félórát telefonál, már elnézést. Ez az ő akciója, rajta múlik. Ha gyakori a hasonló eset, az is rajta múlik. lehet azt mondani, hogy azért telefonál mással, mert én már unalmas vagyok, de akkor ez van. Ez a kalap-kabát esete, meguntuk egymást, pont.

fumerin 2012.09.24. 11:57:47

@Kytia: :) A nő mással beszéli meg a paráit, bevallotta. Akkor a férfi, ha fél órát telefonál, persze, akkor ezért is csak a férfi a hibás.
Konklúzió: mindig a férfi a hibás?...a mai napig hiszem, hogy bármi történt, rajtam is múlott, ha bedőlt. :)

Kytia 2012.09.24. 12:05:48

@Анна: Nekem volt olyan tapasztalatom, hogy lelki társra vágytam, a pasi meg kényelmi állandóra. Neki király volt az, hogy én ott vagyok háttérnek, meg megszokott bútordarabnak, de a világon semmi egyebet nem akart. Még beszélgetni sem, közös programokat meg pláne nem. Próbáltam én mindent, de az esélyt sem adta meg, neki másmilyen kapcsolat kellett. Ilyen is van. Nem érzem, hogy hibás voltam, főleg, hogy a probléma gyakorlatilag már az első hetekben elkezdődött, nem az évek múlásával laposodott el. Rögtön mondtam, hogy ez így nem jó, de ilyenkor mindig azzal védekezett, hogy "rendbehozza a kapcsolatunkat". Pedig semmi rendbehozni való nem volt, egyszerűen nem érdekelte őt egy adott szinten túl semmi. És nem egyedül volt, gyakran tapasztalok ilyet.

tőzegmalac 2012.09.24. 12:06:09

@Анна: mindig ő a hibás; ha nem, akkor is :D

fumerin 2012.09.24. 12:08:10

@Kytia: Én mindent megtettem, le is írtam, de elég volt egyáltalán, esetleg jó eszközöket választottam? Tuti, hogy elcsesztem valamit, ha mást nem, akkor azt, hogy nem előbb vettem észre, hogy feleslegesen húzzuk egymás idejét. :)

fumerin 2012.09.24. 12:09:06

@koktélsáska: A férfiak lelke egy fregoli! :D

Papírsárkány 2012.09.24. 12:11:28

@Kytia: Nem. Úgy kell, hogy "Figyelj, most vagy dugunk, vagy csőváz. Pornót nézhetsz szex _után_ vagy _előtt_ de nem helyett." Ha nem tudsz konkrétan fogalmazni, mi a fenét vársz egész pontosan? :)

dr. gernika 2012.09.24. 12:17:31

@Kytia: "Tudod drágám, én csak 2012. november 4.-ig tudom tolerálni, hogy este szex helyett pornót nézel."

:DDD

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 12:26:53

Ó és én hány mellébeszélős , nem konkrétan fogalmazós pasival találkoztam már! Mert félnek az igazat mondani :)

nyomi pók (törölt) 2012.09.24. 12:27:33

@Kytia: "Tudod drágám, én csak 2012. november 4.-ig tudom tolerálni, hogy este szex helyett pornót nézel."
Ezt nem így kell konkretizálni. A helyes megoldás ez:
"Tudod drágám, én minden este szexelni fogok, aztán te vagy ott leszel, vagy pornót nézel."
;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 12:30:29

@Анна: nem erről beszéltem, csak mikor már az ember mindent megtesz és mégsem történik semmi, akkor lépni kell. Egy idő után az egyoldalú kedveskedés, meg tenni akarás elkezdi szépen felőrölni az ember érzelmeit és elfogy a türelem.

Egyébként pont nekem mondod, aki mindig is állítottam, hogy egy kapcsolatért tenni kell folyamatosan!? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 12:33:36

@Анна: Na ja, úgy én is hibás voltam! :D Nekem sem kellett volna eddig húzni a dolgokat, de utólag nagyon okos tud lenni az ember... ugye! :D

fumerin 2012.09.24. 12:34:01

@Bundabandi: Höhö, egyik ismerősöm szerint én voltam túl puhány. Ő mindig elverte a férjét, sehova nem engedte el, és azóta is együtt vannak! :D
Jó kis recept...de nem akarom adoptálni! :D

fumerin 2012.09.24. 12:35:37

@Bundabandi: Egyébként én mindig igyekszek tanulni abból, amit elbaszok. Utólag okoskodok de a jelenben is hasznos az, amit eddig tanultam. :)

tőzegmalac 2012.09.24. 12:38:38

@Dr. Jula Watson: abból mindig baj van ah az igazat mondják :)

Papírsárkány 2012.09.24. 12:39:28

@Анна: pedig biztos nagy a boldogság :)

fumerin 2012.09.24. 12:41:49

@Papírsárkány: Igen, boldogok. A férfi az alkohollal a nő a melójával. :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 12:44:41

@koktélsáska: De a mellébeszélésből még nagyobb :D

@Анна: Szerintem meg az ember csak saját magáról tanulhat ezekben. Mert minden férfi és minden kapcsolat más. A lényeg, megismerd magad annyira, hogy képes legyél olyat választani, akivel jó esély van a hosszútávú boldogságra, anélkül, hogy erőlködni kellene. (Nem tenni, erőlködni)

nyomi pók (törölt) 2012.09.24. 12:46:20

@Анна: Ja, végülis a családon belüli erőszak is lehet megoldás. Ha az erősen idézőjeles férfi hagyja, akkor meg is érdemli azt a kapcsolatot.

Füredy Fruzsina 2012.09.24. 12:48:16

@JOKKA21: Ha jo a csaj akkor nem pazarlas ;) Mondjuk a poszter nem tunik egy szepsegkiralyno tipusnak, de ettol fuggetlenul a pasija egy kocsog, en a csaj helyebe mar ugy kibasztam volna h a laba se eri a foldet...

fumerin 2012.09.24. 12:48:21

@Dr. Jula Watson: Ez igaz. :) Egyszer mindenki felnő! :) Még a normális kapcsolathoz is.

Namely 2012.09.24. 12:48:37

@Kytia:
-Tudod drágám, én csak 2012. november 4.-ig tudom tolerálni, hogy este szex helyett pornót nézel.
-Már március óta nézek pornót, én pedig addig tudtam tolerálni az elhízott seggedet és a prűd hozzáállásodat.
-Na igen, de komolyan gondoltad, hogy örömmel érek hozzá az elhízott sörhasadhoz, meg aztán a sok kezeletlen szőrtől amúgy sem találnám meg a kis pöcsödet. Úgyhogy verd továbbra is, mindkettőnknek az lesz a legjobb.

És együtt éltek, békében és boldogtalanságban.

:)))))

fumerin 2012.09.24. 12:50:39

@nyomi pók: Nézd, de legalább együtt járnak szülői értekezletre! :D

Mooon 2012.09.24. 12:52:51

@Анна:

jujj...

@koktélsáska:

semmisejónekünk, mi :))?

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 12:54:55

@Анна: Na én ebben nem vagyok olyan biztos! :D

Namely 2012.09.24. 12:56:20

@Анна:
" Ez igaz, de vannak olyan kategóriák, amikor szex után már csak zavar a nő. Az valahol már nem társ, hanem partner. "
Ez gondolom az, amikor valaki csak megdugja, valszeg részegen, de az szerintem elég gáz. Egy patront megér alapon.
Nem partner, inkább numera (bár lehet, ugyanarra gondolunk, csak más szót használunk rá).

fumerin 2012.09.24. 12:59:56

@Namely: Igen, írhattam volna szex partnert.

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:00:30

@Namely: (szex)Partner akkor, ha nem egy piálós éjszakai a dolog, hanem rendszeresen dugja.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.09.24. 13:02:08

@Dr. Jula Watson: ha kimondják az igazat, abból csak a sértődés van.. :]

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:04:10

@hasznavehetetlen régensherceg: Szerintem egy kattógós, össze-vissza kombinálós nőnél nincs rosszabb. Márpedig a félrebeszélés ezt eredményezi. Na persze akkor lehet utána panaszkodni, hogy hisztizik a nő, mert hát nem is azt mondtam :)

fumerin 2012.09.24. 13:10:18

@Dr. Jula Watson: Aki az igazságtól meg tud sértődni az megérdemli. Néha szarul esik, de így el lehet kerülni a félreértéseket és a hisztit.

Kytia 2012.09.24. 13:24:55

@Анна: "Tuti, hogy elcsesztem valamit, ha mást nem, akkor azt, hogy nem előbb vettem észre, hogy feleslegesen húzzuk egymás idejét."

Sok esetben én is ezt a következtetést tudtam csak levonni. Ha meg nem jó eszközökkel próbálkoztam, arról sem tehetek, nekem ezek az eszközök voltak, és kész. Nekem is megvannak a határaim, nemcsak a pasinak, ennyit tudok tenni, ennél többet már nem, oszt jónapot. Annyi még a mentségem, hogy a jó szándék végig bennem volt, még ha bénáztam is, míg a másik félről ez nem feltétlenül mondható el... És hát az is van, hogy aztán jön egy másik, akinél simán működik a fele is annak, amivel az előzőnél annyira hiába próbálkoztál, ez meg aztán végképp értelmetlenné teszi az ilyen szélmalom harcokat.

@Papírsárkány: De most ugyanez az én megfogalmazásomban frankón érthetetlen volt?? De tényleg? Őszintén válaszolj, kérlek, sokat jelent nekem, hogy mi az igazság... Ha komolyan azt mondod, hogy ahogy én leírtam, úgy nem volt egyértelmű, akkor erősen átgondolom a kommunikációs stratégiámat, bár meg kell mondjam, arra érdemes egyedeknél nem szokott ez gondot jelenteni.

@nyomi pók: Na ja, bár lehet, hogy a hímegyedek ezt sem értenék. Kezdem azt hinni.:DD

@Namely: Csodálatos idill.:)))

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:25:05

Van ami nem változik... megint megöltem :D

Papírsárkány 2012.09.24. 13:29:42

@Kytia: De, ha azt akartad mondani vele, hogy "előbb utóbb majd ezt már nem fogom tolerálni, de egyelőre csináld nyugodtan" :)

Ha viszont (sejtésem szerint) azt akartad vele mondani, hogy "azt mondom, hogy nem nagyon fogom tudni tolerálni, de igazából eleve kurvára nem TUDOM tolerálni, csak félek/nyomi vagyok egyértelműen ezt így kimondani, helyette utalgatok egy homályos jövőbeni tolerancia-elfogyásra, hátha kitalálod, mi az, amire gondolok, csak kimondani nem tudom rendesen, pedig állítólag a kommunikációs készségünk fejlettebb nekünk nőknek", akkor nem.

Mooon 2012.09.24. 13:32:11

@Papírsárkány:

most fogalmazzon úgy, hogy figyi szivi, egy dugópartnernél (aki nem hosszútávú terv alapjáraton.... báááár ki tudja :D) még csak csak elnézi, hogy mikor ő nincs ott, esténként pornót néz, deeeee, attól, akit élete párjának szeretne, vagyis hosszúúúúútávon, ott nem tudja elnézni, és igen ELEVE kurvára nem tudja elnézni.. az úgy jobb lett volna :)?

Caddy 2012.09.24. 13:33:33

Gondoltam a pornónézéshez hozzászólok, de nem tudtam felvenni a fonalat, gondoltam hátha kell hozzá a poszt, hát nem!!!! :D
Ti miről beszéltek? :D:D:D

fumerin 2012.09.24. 13:34:35

@Kytia: Én meg arra jöttem rá, hogy nem akarok megfelelni. Adom magam, nem akarok másnak látszani, így pont azt fogják szeretni, aki vagyok. Nem akarok mást sem megváltoztatni, elfogadom ahogy van, vagy haladok tovább. Így nem lesznek szélmalom harcok, sem viták, sem csp-posztok! :D

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:36:10

@Caddy: Mert a pornónézésről nem beszélni kell. Vagy csinálni, vagy nem csinálni. Na de beszélni? :D

pretty kitty 2012.09.24. 13:36:31

Szajnosz a tanaloxe naon tolelaljak ha polnot nezunk olan.....:/// ;))))))) XDDDDDDDD

Kytia 2012.09.24. 13:37:37

@Dr. Jula Watson: A"félnek" szó helyett inkább mondhatjuk, hogy "ellenkezne az érdekeikkel".:)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:37:58

@Milady de Winter: Itt most arra ment ki a játék, hogy azt kellene mondania: Szivi, most azonnal hagyjál fel a pornónézéssel mert számomra ez elfogadhatatlan. Na de akkor meg ugye lehetne jól megsértődni azon, hogy őt terrorizálják, meg fenyegetik, meg sarokba szorítják. Tudod, nincs rajtunk sapka :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:38:46

@Kytia: Hát, tapasztalataim szerint az így elért eredmény aztán nagyon nem az, ami az ő érdekük lenne :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:40:13

@Milady de Winter: Szia-szia! Megvagyok köszönöm. :) Remélem veletek is minden a legnagyobb rendben. :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:42:08

@Papírsárkány: Miből gondolod, hogy nála az elött-után opció elfogadható lenne? :)

Kytia 2012.09.24. 13:43:20

@Papírsárkány: Jézusom, azért most épp kitérek a hitemből, csak szólok.:))

Szóval, ha azt mondom, hogy ez nekem nem jó és hosszú távon nem tudom tolerálni, az egy homályos utalgatás egy jövőbeni tolerancia-elfogyásra? Tehát azt te, a pasi, úgy értelmezed, hogy jelenleg minden tutifrankó, de a jövőben egy adott időpontban már nem lesz az, mert bár most még 100%-ig elfogadom, ami van, egyszercsak majd arra ébredek, hogy nem tetszik?:)))
Én inkább úgy értelmezem, hogy "amennyiben továbbra is hosszú távú kapcsolatot akarsz, ezt meg kell változtatni, mert a kapcsolatunk így nem lesz hosszú távú". Egyébként hozzátenném, hogy az illető szerintem tökéletesen értette a lényeget, pusztán csak az volt a gond, hogy nem AKARTA megtenni, amit én szerettem volna.
Ahogy te az előbb leírtad, az konkrét agresszív fenyegetőzés, és valahol értem, hogy ezt a pasik könnyebben fogják fel, de azért nekem ez nem stílusom. Amit nem tudunk kulturált emberek módjára megoldani, azt inkább ne oldjuk meg, nem érdemes.

Mooon 2012.09.24. 13:43:28

@Dr. Jula Watson:

Igen, minden OK :).

Teeeerrrorizálva :DD... hát igen. Ha szexelni kell pornó helyett, az bizony nehéz lehet... :)

@Caddy:

Kééti az oka :))...

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:43:43

@Papírsárkány: Akinek ki kellene mondania a mondatokat.

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 13:45:29

@Milady de Winter: Ha kötelező? És nem akkor, amikor majd ők úgy gondolják, hogy akarják és ideje lenne? :D

Mooon 2012.09.24. 13:47:09

@Kytia:

hihi.... olyan volt mint Miranda pornófüggő pasija a Szex és New York-ból.... :))))?
"Tudod Miranda, ezek a lányok már évek óta velem vannak, mi meg még csak néhány hónapja ismerjük egymást..."
:DDDLoL

Mooon 2012.09.24. 13:48:18

@Dr. Jula Watson:

:DDDDDD
meg kell állapítsam, hogy a röhögéstől az ember határozottan felébred :DDD

Caddy 2012.09.24. 13:49:04

@Dr. Jula Watson: na jó, de gondoltam ebbe a témába bele tudok pofázni. :D

@Milady de Winter: ki? :D

Papírsárkány 2012.09.24. 13:49:11

@Kytia: Nade pont itt a probléma :)

"Én inkább úgy értelmezem, hogy "amennyiben továbbra is hosszú távú kapcsolatot akarsz, ezt meg kell változtatni, mert a kapcsolatunk így nem lesz hosszú távú".

egy: még neked is "értelmezned" kell?
kettő: ha ez az értelme, miért nem EZT mondod?
három: mikor(tól)?

Amennyire az enyém "agresszív fenyegetőzés" annyira a tiéd "sunyi lebegtetés" (asszem ezt meg is kaptad a sráctól, vagy vmi ilyesmit).

Papírsárkány 2012.09.24. 13:50:58

@Dr. Jula Watson: Akinek: aki kimondja a mondatot vagy akinek kimondják a mondatot?
Tessék már egyértelműbben fogalmazni :)

Egyébként meg: nem tudom, és nem is érdekel, de csúnyán pofára eshet egy nő, ha azt mondja egy férfinek, hogy egyáltalán ne nézzen pornót :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 13:52:21

@Papírsárkány: Ezt kb. akkor tudnám így közölni, ha semmit sem akarok már az illetőtől. Ha valakit szeretek nem fogom neki azt mondani, hogy lépjen le. Előtte megadom neki az esélyt, hogy változtatni tudjon a helyzeten (nem egyik napról a másikra), záros határidőn belül. Ha valakinek van egy rossz szokása legtöbbször nem azonnal fogja abbahagyni, ahogy rászólsz.

Αphelion 2012.09.24. 13:52:44

@Papírsárkány: Leesett...te ma trollkodsz! ;)

JOKKA21 2012.09.24. 13:53:25

@Prymadonna Szexycsajszy Szoszybaby: Nincs a a csaj aki megérne ennyi időt.

@koktélsáska: Nem akarok elbaszni 6 évet egy ribire sem.:)

Füredy Fruzsina 2012.09.24. 13:54:51

@JOKKA21: Ha elvezed a vele toltott idot akkor az nem koltseg hanem bevetel ;)

Papírsárkány 2012.09.24. 13:57:03

@Bundabandi: Igen, a másik módszer tényleg sokkal jobban bevállik :)

Most komolyan, szerinted ha egy faszi egy friss kapcsolatban pornót néz ahelyett, hogy szexelne veled, akkor finoman utalgatni kell rá, hogy ez így nem mehet hosszú távon? Komolyan?

Kytia 2012.09.24. 13:58:15

@Papírsárkány: Lófaszt kaptam meg. Pontosan tudta, hogy ez így nem jó, azt mondta, hogy "fenyítem". Képzelheted, a te verziódra mit mondott volna.:))
Nem kell értelmeznem, mert TÖKÉLETESEN EGYÉRTELMŰ, hogy mit jelent ez a mondat.:))) Hosszú távon nem fogom tolerálni = hosszú távon nem járunk, ha ez így marad. Így is lett, nem hazudtam.:)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:00:21

@Papírsárkány: Bele sem kell kezdeni olyan kapcsolatba, ahol nem szexelnek :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:01:38

@Papírsárkány: Aki kimondja.
Egyébiránt meg pasira válogatja. Én már láttam olyat, amelyik nem nézett pornót, és láttam olyat is, amelyik azon élt. Szerinted melyik szelet többet? :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:03:18

@Caddy: Caddy bébi, gyere, dobj egy témát, amihez hozzá tudsz szólni :)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.24. 14:04:14

@Caddy: Bele tudsz, nem olyan nehéz. Elkezdesz mondani valamit, ami épp eszedbe jut.
:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.24. 14:05:22

@Dr. Jula Watson: "Szerinted melyik szelet többet? :) " Mit is akartál kérdezni?
:)

Papírsárkány 2012.09.24. 14:05:49

@Kytia: "Lófaszt kaptam meg. Pontosan tudta, hogy ez így nem jó, azt mondta, hogy "fenyítem". Képzelheted, a te verziódra mit mondott volna.:))"

És gondolom totál megérte az a plusz idő, amit a két lehetséges változat között vele töltöttél :)

"Nem kell értelmeznem, mert TÖKÉLETESEN EGYÉRTELMŰ, hogy mit jelent ez a mondat."
vs
"Én inkább úgy értelmezem, hogy"

Most akkor kell, vagy nem kell? :)

@Dr. Jula Watson: ennyi :)

Papírsárkány 2012.09.24. 14:07:15

@Dr. Jula Watson: najó, de most komolyan: mennyi időt töltenél még egy olyan pasi mellett, aki erre azt mondja, hogy "inkább pornót nézek, mint, hogy dugjunk"? :)

(a pornó-nézésről meg: az és a szex mennyisége nincs olyan komoly összefüggésben sztem, mint gondolnád sztem :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:07:19

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Na te szőrszálhasogató. Az szexelt akart lenni. És csoda, hogy ennyi komment alatt ez az egy elütésem volt csak :D

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:08:58

@Papírsárkány: Nem mondtam, hogy valódi összefüggés van. Csak ez egy ilyen eset volt. :) Kiragadott példa.
Nekem nem kell, hogy mondjon bármit is. Ha nem szexel, akkor nekem nem kell.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.24. 14:09:08

@Dr. Jula Watson: Ez nem egy, ez egyetlen alkalommal kapásból "többrendbeli" elütés. De neked mindig megbocsátom, mert jóll áll a fejeden a kalap (de kizárólag csak ezért).
:)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:10:07

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Ó, rosszat sejtek eme mézes-mázos hang mögött... :)
Köszönöm kérdésed, fáradtan, kómásan, sikerült kb 3x10 percet aludnom az éjjel :S

nyomi pók (törölt) 2012.09.24. 14:10:59

@Dr. Jula Watson: "Én már láttam olyat, amelyik nem nézett pornót"
Helyesen így lenne: "Én már láttam olyat, amelyik azt hazudta, hogy nem nézett pornót"
Minden férfi nézett már pornót bohócpolírozáshoz, ha esetleg nem, akkor az a nem normális :)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:11:05

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Nem tehetek róla, a kezem még nem tudja gondolataim cikázásának tempóját felvenni. :)
Akkor le sem veszem a kalapot :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 14:11:06

@Papírsárkány: Attól függ mennyire friss kapcsolat. Ha már pár hónap múlva itt tartunk, akkor nyilván elküldöm a fenébe. De szerintem a "hosszú távon nem fogom tolerálni" az nem csak célozgatás. Az az, hogy kapja össze magát, különben megy a levesbe. Nem értem, miért kellene bunkó köcsög módon az arcába mondani, hogy kibaszlak, ha nem hagyod abba. Sőt, a HA sem kell, mert minek is... kibaszni és kész, tanuljon a köcsögje! Nem lehet ez kultúráltan? Tényleg nem? Tehát nem kell esély adni, mert abból nem ért???? Bakker és még a nőket nehéz megérteni....szerintetek.

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:12:56

@nyomi pók: Szerintem meg van ilyen is, meg olyan is. És hogy mi a normális? Mindenkinek más.
Mellesleg a nézett már, és a rendszeresen néz/szereti nem ugyanaz a kategória.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.24. 14:14:03

@Papírsárkány: Ez csak kekeckedés. Teljesen őszintén: el tudsz képzelni olyan pasit, aki azért akar összejönni egy csajjal, hogy ne szexeljen, hanem pornót nézzen helyette? Azt a csaj nélkül is tude otthon, és még beszélgetni sem kell hozzá senkivel. Ez nonszensz.

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:15:12

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Ekkor jön atya felerezsi és kényelmi állandó elmélete.

nyomi pók (törölt) 2012.09.24. 14:17:51

@Dr. Jula Watson: Nehéz elképzelni. Persze, a gyakoriság más kérdés, akinek minden ujjára akad 10/10-es nő, az értelemszerűen nincs rászorulva ;)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.24. 14:18:36

@Dr. Jula Watson: Nagyon helyes! Aki sokat alszik, az keveset él. Majd alszol, ha nyugdíjas leszel (vagy ha akkor sem, akkor azt követően bőven lesz rá időd). Egyébként is megmondta már Napóleon, hogy négy órát alszanak a férfiak, ötöt a nők, hatot pedig legfeljebb az idióták.
:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.24. 14:19:20

@Bundabandi: "Bakker és még a nőket nehéz megérteni....szerintetek. " Nem nehéz: lehetetlen.
:)

Mooon 2012.09.24. 14:20:30

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):

a terhesek meg 10-et :DD..
értem. kinemooonddd!!!!!

nyomi pók (törölt) 2012.09.24. 14:22:49

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Ez azért van, mert a nők a női megérzések mentén működnek, ami egy eufemisztikus kifejezés a logika hiányára ;)

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:26:35

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Erre én azt mondtam mindig is, engem nem megérteni kell, hanem ismerni. Sokkal könnyebb úgy. :D

Papírsárkány 2012.09.24. 14:30:27

@Bundabandi: LOL

Szóval most az jön, hogy "Szemét férfiak, nem merjük nekik nyíltan megmondani a frankót, inkább becsomagoljuk, mert BIZTOS a sérülékeny kis egójuk nem bírná, de az meg nem elég, mert nem értik, és wáwáwá" ? Jajmár :)

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): -> @Kytia:

Mooon 2012.09.24. 14:34:09

@Papírsárkány:

az egotók tényleg elég sérülékeny :DDDD....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 14:34:49

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Ha a sárkány fejtegetését nézzük, akkor a férfiakat és rohadt nehéz.

@Papírsárkány: Nem jön az, de én nem leszek bunkó, azért hogy egy "férfi" megértse, amit mondani akarok. Vagy ért a szép szóból, vagy vessen magára! :P

Papírsárkány 2012.09.24. 14:36:07

@Milady de Winter: Nekünk legalább van :)

@Bundabandi: Az ugye világos, hogy ebből többnyire ti szívtok, nem mi? :)
(mármint ez után jön a női nyafogás, hogy "hiába mondtam neki, nem értette"... tényleg ennyire bonyolult/nehéz lenne világosan fogalmazni? )

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 14:40:31

@Papírsárkány: nem egészen mi szívunk, ha benneteket rakunk ki ezért! :P

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:41:39

@Papírsárkány: Teljesen mindegy, ez a van sapka, nincs sapka kérdése. Ha valaki megAKARJA érteni a másikat, az meg fogja, ha meg nem akarja, akkor mondhatod bárhogy, az csak ürügy lesz a sértődésre, visszavágásra stb.
És a kutya itt van elásva.

Mooon 2012.09.24. 14:49:28

@Papírsárkány:

nem tudom érzed e, de lassan kicsúszik a kezedből az érvelés :DD...

Papírsárkány 2012.09.24. 14:50:50

@Bundabandi: és szerinted a köztes "már rég vége lenne, ha megmondtam volna a frankót"-tól a "mostanra fogyott el a toleranciám"-ig időben kinek rosszabb?

@Dr. Jula Watson: Ebben teljesen igazad van, aki akarja megérti (aki meg akarja, megérteti magát). Csakhogy éppúgy hibádzhat a szándék a megértetésre, mint a megértésre.

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 14:55:10

@Papírsárkány: A fennt vázolt példában nagyon is jól megmutatkozik, hogy kinél hibádzik a szándék. Egyébként meg tényleg, lehet ok az, ha valaki valóban nem akarja megértetni magát, mint amire én mondtam a mellébeszélő férfiakat. Hiába a konkrét, egyenes, lényegretörő kérdés, ha nincs rá válasz.

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 15:02:09

@Papírsárkány: Na, csak megértettük egymást :)

Papírsárkány 2012.09.24. 15:03:05

@Dr. Jula Watson: szerintem ezzel eddig se volt probléma

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 15:04:16

@Papírsárkány: Erről egy kisgyerek logikája jut eszembe, aki próbálgatja meddig mehet el. Megmondják neki, ha megteszi/tovább folytatja, akkor rossz vége lesz. Ő meg megnézi, mikor is szakad el az a bizonyos cérna! Hiszen nem volt megmondva, hogy pontosan MIKOR, csak, hogy majd és addig meg lehet nyugodtan csinálni, hiszen az sem volt megmondva mi is lesz PONTOSAN, ha eljön az a pont! LOL!

Papírsárkány 2012.09.24. 15:09:10

@Bundabandi: Érdekes, nekem meg arról jut eszembe a kisgyerek logikája, aki azt mondta, hogy "majd egyszer kérek egy sütit", aztán várta-várta-várta... egyre csalódottabb, szomorúbb, elkeseredettebb lett, végül már haragudni kezdett a másikra, amiért nem kapta meg a süteményt. Így hát odaállt elé, és dühösen kérdőre vonta: hol a süteményem?

A kérdésre is válaszolsz amúgy? :)

copyRight 2012.09.24. 15:17:51

Jól belebonyolódtatok ti ebbe a vitába. :)

Az, hogy az ember világosan vagy félreérthetően fogalmaz/kér nem férfi/nő függő.
Mindkét oldalon van olyan, hogy a másik fél nem mondja meg nyíltan, mert gyáva. Két dologtól félhet: 1. attól,hogy az igazsággal megbántja a másikat. 2. hogy az igazsággal csak veszít.

Példa: 1. Sajnálom ,de én már nem szeretlek, helyett azt mondja. " ez a kapcsolat már nem működik". Á másik fél meg néz bambán, hogy de mégis mi van, miért nem működik tudunk e ezen változtani stb stb... Egy ilyen mondat el szokott hangozni mind nő mind férfi szájából és azért így foglamaznak, mert úgy gondolják ez így kevésbé bántó, pedig @Dr. Jula Watson: @Анна: .

A 2.-esre meg nem jut eszembe példa, de általában az ingyen suna lehetőségét nem akarják elveszíteni és ezért inkább ködösítenek, hogy az ember úgy érezze, hogy ő fontos meg őt szeretik és nem csak egy sunatag.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 15:22:23

@Papírsárkány: Attól függ honnan nézem. Mert végül is mindkettőnek rossz, de inkább annak, aki érzelmileg jobban benne van az egészben.

Szar a pasinak, mert nem akarja megérteni, hogy probléma van és addig húzza a dolgot, amíg már nincs visszaút.

A nőnek is rossz, ha onnan nézzük, hogy teljesen feleslegesen ad időt a változásra, hiszen a férfi nem is érti, amit közölni akar vele.

Dr. Jula Watson 2012.09.24. 15:23:47

További szép napot, megyek a további dolgomra.

Papírsárkány 2012.09.24. 15:24:59

@Bundabandi: Nemtom, én arra tippelnék, hogy az ilyen típusú pasinak nem akkora tragédia/dráma, hogy ahelyett, hogy kitennék a szűrét, még pár hónapig van "ingyensuna/kényelmi állandó" :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.24. 15:36:49

@Papírsárkány: Az elég nagy görénység, ha tudatosan nem érti, amit közölnek vele, csak azért, hogy még legyen ingyen suna egy darabig. Az meg egyenesen pofátlanság, ha ezek után vissza akar kúszni azzal a felkiáltással, hogy ő nem érti, miért is lett kirakva.

Papírsárkány 2012.09.24. 15:38:44

@Bundabandi: ebben nincs vita, a kérdés, hogyan tudod ezt elkerülni :)

Mooon 2012.09.24. 15:45:13

még mindig itt :))?
na jó... ez a bulit meghagyom ma nektek asszem :).

Joe69 2012.09.24. 16:44:36

Sokmindent leírtak felettem, a szitu eléggé mindennapos. Nem világos, a kapcsi házas-élettársi v. milyen típusú, bár manapság a "párom" szóba minden belefér. Rengeteg nő - majdnem mindegyik - elhanyagolva érzi magát ennyi idő után és panaszkodik valakinek, értelemszerűen izgalmasabb, ha férfinek.

Vagy éppen az a sokszor leírt ellentmondás, hogy a férfiak a változatosság, agresszió iránti vágyukat az élet egyéb területein élik ki, egy hosszú kapcsolatba beleszürkülnek, abban relaxálódni, pihenni akarnak, azt akarják, hogy hagyják békén őket. A nők viszont a kapcsolatban akarnának változatosságot, fejlődést.

Posztoló is meg párja is koruk ellenére a szokásos érertlenséggel kezeli a kérdést. Posztoló nem mondja el, mi a baja, másrészt "utolsó csepp a pohárban" c. pitiáner ügyeken (telefon) lovagol. Párja féltékenysége pedig nem a posztolóról, hanem a pasiról, annak hamis önérzetéről szól.

Füredy Fruzsina 2012.09.24. 17:07:10

@Joe69: "Vagy éppen az a sokszor leírt ellentmondás, hogy a férfiak a változatosság, agresszió iránti vágyukat az élet egyéb területein élik ki, egy hosszú kapcsolatba beleszürkülnek, abban relaxálódni, pihenni akarnak, azt akarják, hogy hagyják békén őket."

Nem gond ha egy pasi azt akarja h hagyjak beken, csak akkor termeszetesen keres mast helyette a noje.

Joe69 2012.09.24. 17:14:00

@Prymadonna Szexycsajszy Szoszybaby:
Anélkül is. Például ha megunja, ez az az eset is lehet. Másrészt az is gyanús, hogy korábban "kosarat" adott neki, vagyis esetleg "jobb kan éppen nem akadt" alapon fogadta el és mindig benne volt az, higy ő úgymond sokkal többet érdemel..mégha az a "sokkal több" az pont ennyi..ami azt illeti, nálam is volt már "ridegtartáson" nő emiatt, de az hálistennek hamar le is lépett.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.24. 17:32:35

Úgy látom míg én távol voltam átmentetek "grafománba". Akkor nem is szólok semmit, csak megyek eszek egy Danone aktiviát. További jó szórókázást nekteknek!
:)
süti beállítások módosítása