HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/09/25/csak_a_volt_felesegere_vagyok_feltekeny

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr844801054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2012.09.25. 07:41:27

Bazzz, kinek kell a volt férje, de most komolyan? Ő egy apa, de mint férfi, már leszerepelt.

Ezek a hölgyek sportot űznek abból, hogy a volt feleségeket utálják! :S Primitív állatok, akik nem képesek megérteni, hogy a gyereknek két ember tartozik felelősséggel!

Szöszi 28 2012.09.25. 08:01:07

A volt feleségéhez nem fog tudni visszamenni, annak a nőnek már egyszer volt annyi esze, hogy elváljon tőle, talán egyszer neked is lesz...Bár erősen kétlem, meglehetősen nyomi vagy.

pretty kitty 2012.09.25. 08:02:27

Nah maj Ketloot jol megmondda neked a tutit nocikem XDDDDDDD

Papírsárkány 2012.09.25. 08:03:22

"Egy darabig mehet így, de előbb-utóbb megunnám ezt a szerepet. "

Hát lol, na :)

pretty kitty 2012.09.25. 08:03:38

@Szöszy25: Celintem nem nyomi cak cejelmesz cegenyke....:))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.09.25. 08:04:46

Hát. Azért itt más a helyzet, nem csak az, h poszterin egy féltékeny HP. Mert nem a kölkeiről beszél és nem a kölkei anyjáról, hanem a volt feleségéről.

"Mindig azon izgulok, hogy egyszer visszamegy a volt nejéhez, mert túl sokat beszél róla, és a közös egykori múltjukról (nem érdekel, mi volt a kedvenc édessége, bora és a kedvenc mozija!!! Kicsit se…)"

Ultragáz! Az meg h asszonynak esetleg nem kell már, az egy dolog. Faszika még akarhat visszamenni. ;) Szerintem ez is a felállás. Poszterin csak dugásra van. Hehehe. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.09.25. 08:07:30

Már ott tartotok, h szűritek egymást? LOL! :D

Caddy 2012.09.25. 08:13:57

Volt feleségéhez megy haza?????????????
Te ezek biztos, hogy elváltak??

Csodálatos időnk van!

tuli _ 2012.09.25. 08:14:35

azért akarna visszamenni, mert ugyan vacak volt a házasság, de kiszámíthatóan volt vacak. te meg nyaggatod, követelőzöl. nyilván van annyi esze, hogy előbb-utóbb előjössz a gyerek fegyverrel. neki meg esze ágában sincs újrakezdeni azt a zűrt, ami azzal jár. (megjegyzem, meg is értem)
ha szeretne, nincs kérdés, nincs távolságtartás.

Papírsárkány 2012.09.25. 08:16:36

@Caddy: én is ezen gondolkodtam el...

Kytia 2012.09.25. 08:18:08

A feleség dolog nem feltétlenül gáz. El kell fogadni, hogy közöttük mindig lesz egy kapocs. Ha az anyjával van jóban, az nem zavar?

Ezek már annál inkább gázosak: "Mondja, hogy szeret, de mást érzek." "ha komolyan beszélek vele érzelmekről, kettőnkről, a jövőnkről, elvicceli"

"Tudom, hogy röhejes 1 év után közös jövőről ábrándozni"

Szerintem nem röhelyes. Főleg, hogy nem gimnazisták vagytok már.

Azt lehet tudni, hogy akar-e még egyáltalán családot. Mert lehet, hogy nem az ex asszony miatt vicceli el ezt a témát, hanem mert valjában ő már nem akar újabb gyereket és húzza az időt, mert addig lehet veled együtt, amíg erre rá nem jössz.

pretty kitty 2012.09.25. 08:18:16

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nem edmaszt, cak engemet, meg a laccisztak Nigga Boyt ;))))))))))

Papírsárkány 2012.09.25. 08:20:02

@Kytia: "Mert lehet, hogy nem az ex asszony miatt vicceli el ezt a témát, hanem mert valjában ő már nem akar újabb gyereket és húzza az időt, mert addig lehet veled együtt, amíg erre rá nem jössz. "

Nincs itt semmi lehet, kizárt, hogy akarna round 2-t családilag :)

Kytia 2012.09.25. 08:20:46

@Caddy: Azt csak idézőjelben írta. Szerintem nem napi szintű látogatásokról van szó.:))

Kytia 2012.09.25. 08:22:58

@Papírsárkány: Szerintem is. Legalábbis a viselkedése erre utal.

fumerin 2012.09.25. 08:26:04

Egyébként a volt férjek is faszok, hogy kialakul a féltékenység! Tök jó ezeket hallani az új nőnek:
-drágám finom, de a volt feleségem jobban csinálta :D ...nem feltétlenül csak kaja ;) :D

cyd 2012.09.25. 08:26:46

"elkomolyodni" azbazmeg!

cyd 2012.09.25. 08:28:54

" hiszen semmi közöm hozzá, nem az én dolgom…"
A végére csak rájöttél.
Eléggé éretlennek és kisajátítónak tűnik a poszter.

Kytia 2012.09.25. 08:29:22

@Анна: Semmi gond, csak meg kell neki mondani, hogy te is tudtál anno jobbat, de az exed jobb alapanyagokat hozott hozzá...nem feltétlenül kaja.:P

fumerin 2012.09.25. 08:31:51

@Kytia: Most ezt nem poénból írtam, kölkök szoktak mesélni. Most hv. ajtócsapkodás, üvöltés és válóperes téma volt apjuknál. Kurva jól érezték magukat. :S Ráadásul a nő megkapta, szarabb vagy, mint a volt feleségem, az nem hisztizett legalább.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 08:32:15

OMG! Minek kell ez a pasi?

". Ő egykor vezető állásban volt, majd leépítés miatt elküldték, utána sokat ivott, azóta is alkalmi munkákból tartja fent magát. "

Ivás, alkalmi munka... GÁZ!

"Még évekkel ezelőtt elvált és két gyereke van, meg a felesége. Mindig azon izgulok, hogy egyszer visszamegy a volt nejéhez, mert túl sokat beszél róla, és a közös egykori múltjukról "

Ez is gáz, mert ezek szerint szereti még a volt feleségét.

"Úgy 1 éve vagyunk most együtt, de szellősen, … ám részemről elkomolyodni látszik. Részéről nem tudom. Mondja, hogy szeret, de mást érzek. Kezdek ebbe belefáradni." ... "Ő nehezen nyílik meg, ha komolyan beszélek vele érzelmekről, kettőnkről, a jövőnkről, elvicceli."

Szerintem ebből semmi nem lesz hosszútávon! Elvan veled és ennyi. Ahogy a fiúk mondanák, van ingyen suna!

"Lehet, hogy el is várja, hogy én szó nélkül hagyjam, ha a volt feleségével találkozik – hiszen semmi közöm hozzá, nem az én dolgom…"

Ha együtt vagytok, már hogyne lenne a te dolgod is!

Az, hogy így magadban szépen lejátszod, hogy miért nem érdemes visszamennie a feleségéhez, miért is kellene veled másképpen viselkedni stb. stb. nem feltételezi azt, hogy ő is így gondolja. Beszélj már vele basszus! Mondd el, hogy neked ez nem jó!

@Papírsárkány: Hát nő, na! :D

Kytia 2012.09.25. 08:33:21

@cyd: Na, mondjuk ezzel pont nem értek egyet. Hogyne lenne közöm hozzá, hogy másik nővel milyen viszonyban van? A másik fél sem örülne, ha folyton más pasikkal, meg exekkel találkozgatnék.

Kytia 2012.09.25. 08:37:57

@Анна: Megharagszol, ha azt mondom, hogy szerintem a volt férjed egy undorító alak? Volt feleséggel szívni az aktuálisnak a vérét kurvára nem vall úriemberre. Ez az a nő legalább, akivel meg téged csalt, mióta terhes lettél az elsővel? Részvétem az új nőnek, meg amúgy a pasi összes nőjének...

cyd 2012.09.25. 08:39:19

@Kytia: A posztra húzva értettem. Én úgy érzem túlpörög a poszt írója. Elvégre a nő a gyerekei anyja. Azt meg nem tudom, hogy egyátalán közölte-e Mr. Sármos Ötvenessel, hogy "Te Béla, nem esik jól, ha az előző nőről kell hallanom ebéd, borozás, mozi bármiegyéb közben"

fumerin 2012.09.25. 08:39:51

@Kytia: Nem, ettől én váltam el, okokat már majdnem jól megfogalmaztad (undorító emberré vált). :)
A másikat már kidobta a nője, ettől meg most fog elválni az új :D
Nem vigasz, de általában (tisztelet a kivételnek) nem véletlenül mennek el a nők mellőlük.

Mooon 2012.09.25. 08:40:17

Poszterkém,

Ez a pasi már csak a második gyerekkorát éli...
Ő már csak szórakozást akar, meg jólérezni magát.... amíg lehet...
nem hiszem hogy komolykapcsit, vagy holtomiglant holtodiglant, netán újabb gyereket.

Ex asszonypajti meg szült neki 2 gyereket, valszeg annyi eszük van/volt, hogy legalább normál viszony maradjon fenn...
Egyébként meg... lehet, hogy leélt vele 20 évet... Persze hogy erről tud mesélni.... ezek az élményei. Tudod, míg az én nagypapim a háborúról mesélt, ő neked a volt nejéről :)))
(na jó... ez szar vicc volt)

és most megnézem, hogy mit írtak mások :).

Papírsárkány 2012.09.25. 08:40:29

@cyd: jaj erre meg fogod kapni, hogy "ezt anélkül is így kéne tennie, hogy mondom neki!!!"

(és bár mégsem így van, teljes képtelenség, hogy mondja neki :) )

Caddy 2012.09.25. 08:42:53

@Papírsárkány: @Kytia: de akár idézőjeles akár nem a hazamenni szót használni most ebben az esetben ultra gáz.
Ha új nő új élet van és egy éve együtt vannak, akkor mégis csak posztíróhoz kéne hazamennie, nem sétálgatnia a városban, nemde? :D

Kytia 2012.09.25. 08:43:32

@cyd: Igen, ezt mondjuk nem ártana meglépnie. Viszont az sem helyes, hogy próbálja lebeszélni magát az ellenérzéseiről és elmagyarázni magának, hogy á, neki ehhez semmi köze. Ha zavarja, akkor igenis van köze hozzá, mert mérgezi a kapcsolatát. Nem jó dolog az elfojtás.

@Анна: Jaa, akkor ez a régebbi? Nem semmi.:))

Kytia 2012.09.25. 08:45:12

@Caddy: Igen, én sem értettem amúgy, hogy került elő, még idézőjeles formában is...

Kytia 2012.09.25. 08:48:12

@Papírsárkány: Na, Miszter Mellébeszélőművész is megszólalt.:DD

@cyd: ""Te Béla, nem esik jól, ha az előző nőről kell hallanom ebéd, borozás, mozi bármiegyéb közben"

Ez nem jó, így nem elég egyértelmű, így nem fogja tudni a pasi, hogy ez TÉNYLEG zavarja a nőt. Azt kell mondani, "Te, Béla, még egyszer a volt nejedet említed bármi közben, letépem a faszodat és megetetem a gyerekeiddel."

Kell a határozottság, hogy komolyan vegyen a férfi, ilyen kis "nem esik jól" sunyi lebegtetésekkel csak félrevezeted. Azt hiszi, minden rendben.:DDD

Mooon 2012.09.25. 08:48:27

@Kytia:

Ő konkrétan szerintem elfojtja azt az - egyébként jó - megérzését, hogy ennek sajna semmi értelme. Lehet, hogy mindennél jobban szeretné, hogy működjön, de ők már rohadtul mást akarnak az élettől, nagyon más életszakaszban vannak...
A pasi még néhány szép évet akar... (vezetők hamar szoktak elmenni szívrohamban poszterkém.... csak mondom.... az ivást meg már ne is emlegessük....) ő meg még az élete kiteljesedését, meg nagycejit, gyereket meg miegymást.
Szerintem mindkettőt meg lehet érteni, csak így meg el kell fogadni, hogy mégsem Ő a ZIGAZI.

Mooon 2012.09.25. 08:49:38

@Kytia:

látom te tegnap nagyon megtanultad a leckét :DDDD....

Kytia 2012.09.25. 08:49:56

@Milady de Winter: Lehet ő az igazi, de azt is el kell fogadni, hogy az igaz nem feltétlenül az, akivel le tudod élni az életed és gyerekprojektet menedzselni meg miegymás.

Kytia 2012.09.25. 08:50:33

@Milady de Winter: Jaja, muszáj volt. Igazi nagy felismerésekre tettem szert tegnap.:D

cyd 2012.09.25. 08:50:45

@Papírsárkány: Hát erre csak SciNu vesszőparipája jut eszembe a gondolatolvasásról.

@Caddy: A hazamenni szerintem csak egy félelem a nő részéről, hogy a mandró visszamegy. Kérdés, hogy ez mennyire megalapozott.

@Kytia: Ezért mondtam, hogy éretlennek érzem a nőt, hiába harmincas. Legyen már felnőtt és döntse el mit akar, de nekem a - rövid és információhiányos - posztból az jön le, hogy "Ó ötvenes, ó de fess, ó de érett, ó de jó nekem" és ennél nem terjed tovább az, amit a nő beletesz a kapcsolatba. Persze mindez fikció, megérzés. Az összbenyomás ilyen.

Papírsárkány 2012.09.25. 08:51:13

@Kytia: és még én beszélek mellé... :)
*lemondóan legyint*

fumerin 2012.09.25. 08:52:29

Amúgy meg azt sem értem, ha valakit zavar, hogy a pasija gyerkőceinek van anyja (gólyamesét már felnőtt nem szopja be), akkor miért nem keres olyant, akinek még nincs egy ilyen köteléke?

cyd 2012.09.25. 08:53:47

@Kytia: Én csak azt tudom írni, amit én kaptam hasonló helyzetben. Van akinek az is elég és van akinek van annyi esze, hogy nem követ el ilyen hibát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 08:53:48

@Milady de Winter: Egyetértek. Szerintem is a csaj most tart ott, hogy szerelem, gyerek, bódogság! A pasi meg már rég túl van ezen, neki a kötetlen szex és a sétálgatás a posztolóval pont elég. Egyébként meg nem értem... ha a posztoló JÖVŐT akar, akkor miért egy 50-es pasival kezd?

Kytia 2012.09.25. 08:54:25

@cyd: Nem tudom, hogy éretlen-e, mindenesetre nagyon szeretné, hogy ez működjön, ez látszik. És kész alkut kötni, hogy inkább ő változik és nem a pasival rendezi le a dolgot. Ez elég nagy hiba és elég gyakran elkövetik szerintem.

Kytia 2012.09.25. 08:55:11

@cyd: Na ja, egyetértek.

ketroot 2012.09.25. 08:55:30

Hát aranyom, téged sem az eszedért tartanak.

Na, de akkor uzsgyi szülni!

Kytia 2012.09.25. 08:59:21

@Bundabandi: Vannak azért pasiból is örökzöld példányok, akik simán bevállalnak új családot x évesen. Nem feltétlenül bukó a dolog, de ebben az esetben úgy néz ki, igen.

Meg azért ez sem gyakori: "Amikor megláttam – nem tudom, ki élt már át ilyet – egyszerűen lebénultam, de ügyfél volt és szólnom kellett hozzá, hiszen megszólított. A hangjától… majdnem leestem a padlóra."

Én sem adnám könnyen. De sajnos, a józan belátásnak előbb-utóbb eljön az ideje.:(

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 08:59:49

@Анна: Na igen! Erre én is gondoltam!

@cyd: Egyáltalán nem értem mi az, amit beletesz a kapcsolatba. Mert összejött a pasival és ennyi. Panaszkodik, hogy az nem ilyen, nem olyan, ezt csinálja, azt csinálja és hogy csak ő tesz csak a kapcsolatért. De mit tesz? Mert azt nem nagyon láttam. :D

Niobe 2012.09.25. 09:00:58

Jóreggeltet!

Hát a hölgyike bizony elég tök, ha olyasmire féltékenykedik, ami igazából már nincsen.
Meg aztán miről meséljen neki a pasi, az alkalmi melóiról?
Egy bizonyos szinten túl nincs a hölgy komolyan véve, ez itt a bazi nagy helyzet. Tetszik neki vagy sem, kellemes szabadidőpartner, aztán annyi. A féltékenykedése pedig csak kivetülése a bizonytalan érzetnek. A női megérzés dolgozik, hogy nem teljesen kerek a helyzet.

Bocsi, ha már más is írta, nem igazán volt alkalmam most a kommenteket böngészni.

Mooon 2012.09.25. 09:05:10

@Kytia:

Ebben is van valami... mert az hogy van köztük "valami szikra" az nem feltétlenül elég ahhoz, hogy utána holtomiglanholtodiglan....
Igen, valószínű ez a fajta "elsőlátásraceji" az, ami miatt mindenáron akarja ezt a kapcsolatot, de közben meg nem akarja egyszerűen elfogadni, hogy más az, amit ő látni akar, és más az, ami van :(...

@Bundabandi:

Beleszeretett.... legokosabbakkal is megesik az ilyesmi :)).
Csak hát most már lassan látni kéne, hogy bármennyire szereti, ez sajna nem az, amit keresett...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 09:05:33

@Kytia: Nem tudom, ha egy olyan pasi kerülne elém, aki nős volt, van két gyereke és 50-es, azzal nem biztos, hogy a családot tervezném. Neki már van. Persze nem elképzelhetetlen, de a fiatalabb független férfi esélyesebb.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 09:12:24

@Milady de Winter: igen, de a posztból úgy tűnik nem akarja látni...

fumerin 2012.09.25. 09:13:42

@Bundabandi: Nekem is fenntartásaim vannak azokkal a férfiakkal, akiknek van gyereke és mégsem velük él. A nőnek az utolsó opció elválni a gyerkőc apjától. Baromi nehéz döntés. Ez valamilyen szinten figyelmeztetés lehet a következő nő felé. Nem azt akarom mondani, hogy nem fog működni (van azért pozitív példa is rá bőven), de mindenképp elgondolkodtató. Az életkora meg pláne.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.25. 09:13:54

"Tudom, hogy röhejes 1 év után közös jövőről ábrándozni.."

1 év párkapcsolat után egyáltalán nem röhejes, 1 év csakszex után kicsit necces.

A faszi a szaporodás feladatát rég letudta, és ha ilyen jól kijön a volt asszonnyal, nem lehetett ott túl nagy hajtépés a váláskor, osztozkodáskor sem. Ha a vezető pozícióban szerzett pénzt nem szórta el, megvan a saját egzisztenciája és utódai, de egyúttal a nyugalmas, basztatásmentes élet és a fiatal(abb) sunára mozdulás lehetősége is egyben. Méghozzá kötelezettségek nélkül, hiszen hazudoznia sem kell: elegendő elpoénkodnia a nő felvetéseit a közös jövőre vonatkozóan. Persze ez nem mehet a végtelenségig. Többek között ezért gyanítom, hogy nem a posztíró az egyetlen ingyensuna az ötvenes sármőr-sunátor rendszerében.

Amerikai minőség, kínai áron. Kell ennél több?

Caddy 2012.09.25. 09:18:58

@cyd: kezdem azt hinni, hogy a szóhasználat nem volt megfelelő, mert nekem ez teljesen mást jelent, és így számomra értelmezhetetlen. A félelme is.

Mooon 2012.09.25. 09:26:08

@Father Justice ♋:

ritka napok egyike, de ma egyetértünk.

valszeg volt asszonyka idővel elfogadta, hogy uracskája 16 órát dolgozik/fontoskodik... cserébe a jólétért.... de aztán egyszer csak mégi eljön az a pillanat, mikor elválik, két gyerek után rendeset akaszt... persze azért marad a normál viszony, hiszen már rég nem is látta kedves hites urát ébren.
Uracskája pedig szépen összeszedi magát még kirúgás előtt... az ivás is valszeg a hirtelen mi a francot csináljak most egyáltalán az időmmel most hozzáállásból jön... Merthogy család van is meg nincs is... asszonyka nincs, munka nincs.... marad a szoknyák után szaladgálás, mert a pénzt már nem kell hajtani.

Jól összefoglaltam atyám :)?

Manu Csávó 2012.09.25. 09:27:53

"Mit csináljak magamból az ő kedvéért?" Hülyét.

"32 éves vagyok és főleg az idősebb férfiakat részesítem előnyben."
Hát hajrá, van ott még, ahol Béla bácsit kifogtad.

Mooon 2012.09.25. 09:34:36

@Caddy:

Lehet, hogy néha ott is alszik.... innentől kezdve meg poszterin kombinál.

Kytia 2012.09.25. 09:35:43

@Bundabandi: Persze, hogy esélyesebb, de nem racionális megfontolásból szeretünk ugye bele valakibe. (Racionális megfontolásból csak a szűrét tesszük ki később.):))

@Milady de Winter: Jaja, illetve most kezd derengeni neki azért. Hosszó folyamat, de remélhetőleg még nemzőképes lesz, mire rájön, hogy rossz lóra tett.

@Father Justice ♋: "Amerikai minőség, kínai áron. Kell ennél több?"

Az ár csak látszólag kínai. Inkább mondjuk úgy: Amerikai minőség HITELRE...amit aztán később nem akar majd megfizetni, de ez a jövő zenéje.:)))

dr. gernika 2012.09.25. 09:35:56

Poszter nem az ex miatt kéne aggódnod, hanem hogy éhen halt a fejedben az agyrágóbogár. Milyen közös jövőt akarsz egy ötvenes exalkesszel, aki épp hogy fenntartja magát alkalmi munkákból?
32 éves vagy, nem családalapítás céljából kéne ismerkedned?
Igen, itt az ideje kiábrándulni.

Mooon 2012.09.25. 09:42:32

@dr. gernika:

szerintem nem annyira épphogy :))...
valszeg tanácsadóként vannak azok a munkák, és az is azért, hogy ne unja magát otthon halálba, mert bizony neki szinte csak a munka maradt...

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.25. 09:46:29

@Milady de Winter: Egész korrektül, de ha már külön felhoztad az ivást is: szerintem azt nem kell túl komolyan venni. Egyrészt eleve mi számít soknak? Ha egy ideig háromszor annyit ivott, mint mielőtt kirúgták, az sem nevezhető komoly mennyiségnek, ha régen is csak két felest küldött le hetente. Másrészt nyilvánvaló, hogy nem egy lepukkant, lecsúszott csöves látszatát keltő alakról beszélünk, mert akkor a nő aligha medúzásodott volna tőle rögtön az első találkozásuk alkalmával.

Gondolom, a posztíró nincs beszélőviszonyban a férfi volt feleségével, így az iszogatásról is csak közvetlenül tőle tudhat.

Megfejtés: a tag bevetette a "nehéz időszakon vagyok túl" kártyát, hogy lássa, előjön-e a libuskából a megmentőhajlam ennek hallatára. Persze ez csak egy apróság a stratégiájában, de ha több ilyen kártyát is elő tud húzni a zsebéből, jóval hosszabb ideig tudja bebiztosítani az ingyensunát magának. Ennek a szálnak ebben a történetben csak ekkora jelentőséget szabad tulajdonítani.

A többi OK.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 09:47:37

@Kytia: Na de 32 évesen már lehetne több esze. Ok, hogy szerelem eső látásra meg minden, de ha most elszúr 4-5 évet ezzel a pasival, esélye nem sok lesz már gyerekre.

Mooon 2012.09.25. 09:50:09

@Father Justice ♋:

én is erre gondoltam...
ez valszeg egy - mondjuk - egy hetes állapot volt a kirúgás után, amit be lehetett vetni, mit ütőkártyát is...
sajnáltassuk magunkat csajozós üzemmódban... (miattad még az italt is lerakom édesem...)

Manu Csávó 2012.09.25. 09:55:15

Posztoló, ne hallgass senkire.
Röpke tíz év, és egy bérlettel járhatjátok a várost kedvetekre.

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.25. 09:56:37

@Kytia: Aminek a nemtörlesztése semmilyen következménnyel nem jár, nevezen nevezhető hitelnek. A posztíró valójában vissza nem térítendő támogatást szolgáltat a férfinek, csak még nem tud róla.

Jack Torrance 2012.09.25. 10:02:39

Kedves poszter, ossze kell baratkozni a volt feleseggel es a gyerekekkel es kesz. Lehet kozos gyerekes programokat csinalni (azt azert nem a volt feleseggel).
Tudomasul kell venni, hogy az elete resze a gyerekek, ez van. Ha komolyan gondolod, akkor a csalad reszeve kell valnod.

Caddy 2012.09.25. 10:05:58

@Milady de Winter: hm, fos ez az elvált kérdés, ez nem is vita téma. De tulajdonképpen az apjuk, nyilván nem anya mellett alszik, vagy nem tudom hogy megy ez.

Mooon 2012.09.25. 10:15:43

@Caddy:

nyilván, de poszter már agyal... mert azért már érzi hogy nem minden jó...

dr. gernika 2012.09.25. 10:22:51

@Анна: Jujj, engem egyszer hasonlítottak exnőhöz, de "most olyan vagy"-nak lenni is pokoli volt, milyen lehet szarabbnak lenni? :S Ráadásul gyerekek előtt, elegáns...

Kytia 2012.09.25. 10:24:21

@Bundabandi: 1 év után már CsP-re posztol. Jól halad.:DDD

@Father Justice ♋: Az egyik fél hitelnek hiszi, a másik vissza nem térítendőnek. Jól jönne egy szerződés, mert ez így necces.:)

Hurri Kán 2012.09.25. 10:28:12

Óbazmeg... Inkább elolvasok három Koejjó idézetet a KV-m mellé. :D

Чапаев 2012.09.25. 10:29:58

@Father Justice ♋: Kell. Például pina, ha még nem lett volna ma! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 10:43:49

Csak nálam keltek ma a kollégák bal lábbal, vagy nálatok is? Régen bazmegoltam már ennyit! :D

Hurri Kán 2012.09.25. 10:44:57

@Bundabandi:
Én kb. fél órája keltem, még nem tudom, mi a helyzet a külvilágban. :D

pretty kitty 2012.09.25. 10:45:37

Celintem nyisszuk meg az offolaszt ;))))))))

dr. gernika 2012.09.25. 10:46:21

@Kytia: Azt kell mondani, "Te, Béla, még egyszer a volt nejedet említed bármi közben, letépem a faszodat és megetetem a gyerekeiddel."

Meg ki kell tűzni egy konkrét dátumot is...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 10:48:05

@gyvy: Lehet itt a világvége előszele? Már csak pár hónap van! Ha szerencséd van a világvégét is átalszod majd. :D

Mooon 2012.09.25. 10:48:23

@dr. gernika:

tényleg, az kimaradt :).
Holnaptól Béla még egyszer....

Dr.Rekettyés László 2012.09.25. 10:48:57

"és a célzásokat viszonozva, félreérthetetlenül beszálltam a játékba. Összejöttünk"

ez ugye magyarra lefordítva azt jelenti, hogy végre meg tudott sunázni és azóta is rendszeresen odatartod neki
na most a bácsi nem is akar ennél többet, csak szólok

Hurri Kán 2012.09.25. 10:50:24

@Bundabandi:
Én nem tudom, minek a szele, de idefújhatna még 1 KV-t. Utána émmiattam vége lehet a világnak. :D

Kytia 2012.09.25. 10:55:06

@dr. gernika: Ja, igen. Ha a "még egyszer" nem lenne elég egyértelmű.:DD Azért kíváncsi lennék, ezeknek hogy sikerült leérettségizni.:)) Mondjuk az irodalomórai verselemzés maga lehetett a pokol.:)

dr. gernika 2012.09.25. 10:59:05

@Milady de Winter: Nekem úgy jött be a posztból, hogy menesztették az embert, nem előnyugdíjazták. Szóval úgy gondoltam, fix nincs, csak ami alkalomszerűen adódik, az meg akár tanácsadás, akár kétkezi, de nem biztos jövedelem. Szerintem nem véletlenül vágyik haza asszony mellé a megszokottba.
@Kytia: A biztos az lenne, ha szerződésbe foglalnák a feltételeket és tanúkkal is aláíratnák. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 11:02:38

@Kytia: Meg azt kell mondani, legkésőbb december 21-én! Azt tuti biztos időpont! :D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:04:44

Hát, lehet, ha a poszter nem tinilányként a várost járná, hanem valamiféle otthont teremtene, akkor a pasi hozzá menne "haza". Addig meg marad egy könnyed bulipartnernak.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:06:04

@dr. gernika: A mesélés is lehet egyfajta nosztalgia. Az akkori biztos, kényelmes élet, utáni vágy, amit elvesztett.

Kytia 2012.09.25. 11:06:56

@Dr. Jula Watson: Már ott tartunk, hogy a nőknek kell biztosítani a lakhatást egy férfinak?:O

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:10:03

@Kytia: Nem lakást. Az otthon nem lakást jelent. Hanem, amíg a kislány kislányként viselkedik, addig nem lesz otthonteremtő partner. Mert hát ugye ez az ő nagy félelme, hogy a pasi a másiknál van otthon. Ahol szintén nem lakik.

Caddy 2012.09.25. 11:10:44

@Milady de Winter: nem tudom mit kell ilyenkor érezni, nyilván kapcsolata válogatja. Nem tudjuk milyen sűrűn alszik ott? Mennyit van a gyerekekkel? Így nehéz!

@Dr. Jula Watson: óóóóóó fákkkk!! Hát itt rontom el? :D:D:D:D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:11:34

@Caddy: Látod, látod, hova vezet a sok buli? :D

Kytia 2012.09.25. 11:14:09

@Dr. Jula Watson: De mindenképp nőnek kell otthont teremteni? Egy 50 éves pasi csak képes már körülvenni magát azokkal a tárgyakkal, amik kedvesek neki, nem?

Hurri Kán 2012.09.25. 11:15:32

@Bundabandi:
Vannak barátaim, el tudják intézni, hogy előbb legyen, ha nagyon sürgős. :)

Hurri Kán 2012.09.25. 11:17:29

@Kytia:
Persze. TV-távszabályzó, sörnyitó. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 11:18:55

@Kytia: Iszik (ivott?) és alkalmi munkából él. Körbeveszi magát üres üvegekkel és koszos zoknikkal, tök otthonos! :D Ésssss különböző színű üvegekből ráadásul tök jó színes ablakot lehet csinálni! XD

Kytia 2012.09.25. 11:19:25

@gyvy: Én nem szólok bele, mik legyenek azok.:)

Kytia 2012.09.25. 11:20:11

@Bundabandi: Hát ha neki jó a szemétben élni, váljék egészségére, de ez ne legyen már a nő hibája.:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.09.25. 11:22:15

@Kytia: :D Koszos zoknival az UFO is megy, csak szólok! Nem kell itt lefikázni a jó kis hajtóanyagot! Még hogy szemét! Pfff! XD XD

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:22:55

@Kytia: De az otthon nem a tárgyakról szól. Hanem érzésről, hangulatról, viselkedésről. Amikor belép, ott van, és úgy érzi otthon van. Amit megkap a volt feleségtől, a 32 éves lenyzótól meg kapja a digi-dugit, meg a sétát, bulit, vagyis egy kellemes időtöltést.
Nem véletlenül mondják a kedves vendégnek is, hogy érezd magad otthon.

m.gray 2012.09.25. 11:25:38

@dr. gernika: a poszter télleg nem túl okos, az tény (v.ö. agyrágóbogár), viszont arról szó sem esik, hogy egyáltalán szeretne megállapodni, vagy gondolkozik-e egyáltalán családon
egyelőre ott tart, hogy a bácsi a "nacceji" és fel van háborodva, hogy az csak a volt asszonyról bír beszélni

de amúgy hasonlítgatásért vascső
egy év utáni hintáztatásért vascső (nekem az is hintáztatás, hogyha a pasi nem bírja kinyögni azt, hogy "nem akarok semmi komolyabbat tőled béjjjbi")

Jack Torrance 2012.09.25. 11:27:21

@Kytia: az otthon az egy feeling.
egyebkent szerintem kb 2 lehetoseg van. a pasinak pont jo hetyegni kicsit a lannyal, kis kikapcsolodas a csalad utan, avagy a pasi komolyan gondolja.
az elso esetben nincs mit tenni, hetyegjenek ameddig mindkettonek jo, aztan robbantson akinek mar nem.
a masik esetben viszont az van, amit Jula is mond, a lany vegye kicsit komolyabban a dolgot es viselkedjen ugy, mint a pasi komoly noje.

m.gray 2012.09.25. 11:33:07

@Jack Torrance: ha a pasi komolyan gondolná, akkor lehetne vele beszélni is róla, nem csak elviccelné mindig

Kytia 2012.09.25. 11:35:11

@Dr. Jula Watson: Értem, de miért ne adhatná ezt meg a nő, ha amúgy összeillenek? Bevallom, eddig azt gondoltam, hogy akit kedvelek, urambocsá' szeretek is, ahhoz jó hazamenni, mert ő ott van. Nem tudtam, hogy ez külön tudomány. Az embren múlik, nem valami misztikus otthonteremtő barbatrükkön, amit csak az ismer, aki elmúlt 45.

@Jack Torrance: De miből jön le, hogy nem viselkedik úgy? Azért egy 32 éves nőről beszélünk, nem egy gimnazistáról.

"Úgy 1 éve vagyunk most együtt, de szellősen, … ám részemről elkomolyodni látszik."

A nőben van az igény a komolyításra, nem a pasiban. Mondjuk azt sem nagyon értem, hogy lehet 1 évig lenni el "szellősen". Lányka csúnyán benézett valamit.

2012.09.25. 11:35:28

@Milady de Winter: Az alkohol tartósít! :)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:37:13

@m.gray: De lehet komolyan gondolni 50 évesen egy 32 éves városban sétálást? Egy válás után?
Mert akár az is előferdülhet, hogy a pasast megrázta a válás, és jelenleg valamiféle falat húzott maga köré. Na most ezt a városban sétálás szellős kapcsolattal nem lehet lerombolni. Nem beszélni kell, cselekedni.

pretty kitty 2012.09.25. 11:39:34

Offoljatok mal baccatok meg :PPPPPP

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 11:39:49

@gyvy: Mijarákot csinálsz ilyen kora hajnalban bakker? Nem tucc aludni?
:)

Szöszi 28 2012.09.25. 11:40:49

@"Zsu": Tényleg? Akkor a pezsgőfürdő egész új értelmet nyert most :D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:41:04

@ευφολια: Munkában nem bacunk, csak szívunk :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 11:41:25

@Dr. Jula Watson: Azt úgy mondják, hogy "köpjél szemen, hánnyál a sarokba, érezd otthon magad!"
:)

pretty kitty 2012.09.25. 11:42:08

@Dr. Jula Watson: Nem basztatnak bennetekeeet?? De jo nekteeeek!!! ;)))))))

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:42:17

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Nekem még sosem hányták össze a lakást. A legvadabb buliban sem. Akkor én rossz házigazda vagyok, nem teremtek otthont :D

m.gray 2012.09.25. 11:42:25

@Dr. Jula Watson: ok, de ha megrázta, akkor neki kell túl lendülni ezen, szóval sztem ha a pasi nem akarja, akkor a csaj nem fogja ebből az állapotból kirázni (én is hallgattam másfél évig már azt, hogy "jajj engem mennyien bántottak már" ÉS mivel az illetőnek ez rém kellemes és kényelmes volt, én hiába bizonygattam, hogy én nem vagyok olyan, nem hatotta meg)

ezzel csak azt akarom mondani, hogy hiába varázsol a csaj egy csodaotthont, ha a pasi pl nem akar odamenni csak pl dugni
akkor hiába főzi ő a legjobb vacsorát, meg nála lobognak legszebben az illatgyertyák, ha a pasi erre nem vevők
azt meg nem lehet akarni, hogy vevő legyen

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 11:44:59

@Dr. Jula Watson: Hát neked kellett volna jó példával előljárni. Utána már mindenkinek könnyebben ment volna.
:)

Jack Torrance 2012.09.25. 11:45:04

@m.gray: ez is igaz

@Kytia: abbol jon le, hogy nem beszel ilyesmirol. "szellosen elvoltak", az nem egy komoly kapcsolat, csak kettesben lotyogtek. klassz, de nem lehet komolyan venni.

de valoban, arra se mutat semmi jel, hogy a pasi komolyan szeretne venni.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 11:46:00

@gyvy: Ide is tolhatnál egyet, hogy ne kelljen kimennem a konyhába valami kaját keresni, mert én is kezdek éhes lenni.
:)

Kytia 2012.09.25. 11:46:49

@m.gray: Így van. Pasi szerintem már régen eldöntötte, mit akar és mit NEM akar a nőtől.

Jack Torrance 2012.09.25. 11:47:33

@m.gray: hat ja. en a csaj helyeben megprobalnek kezdemenyezni par "komolyabb" programot, gyerekekkel egy hetveget valahol, vagy ilyesmi. aztan ha van ra kereslet akkor uccu neki, ha semmi akkor meg csa.

dr. gernika 2012.09.25. 11:48:31

@m.gray: Engem pont ma reggel kúrtak le, hogy a poszter korában miért nincs még gyerekem, mikor akarom egyáltalán felnevelni, és bár egyelőre a közelében sem vagyok, azért mégis ott van fejben, tervben, hogy arrafele kéne mozogni.
Persze, aki egész konkrétan nem akar, mert teljesen más tervei vannak, az tinglitanglizhat egy kapuzáró vénemberrel (jajjnagyonfiatalosámmm), de ha a közös jövőt házasság-gyerek tengelyen képzeli, akkor nagyon melléfogott.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 11:50:09

@dr. gernika: Nem vagy elkésve (te sem). Madonnának hány éves korában is született az első?

dr. gernika 2012.09.25. 11:52:26

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Én sem gondolom, hogy elkéstem volna, bár annyi anyagi hátterem akkor sem lesz, mint amikor Madonna szült. :D Ami jobban aggaszt, hogy a megnyugtató körülmények belátható időn belül nem fognak beköszönteni.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:54:38

@m.gray: Ez csak természetes, ha valaki egyáltalán nem akarja a másikat, akkor az a másik a feje tetejére is állhat akkor sem fogja akarni. De ha van kölcsönös érdeklődés, akkor az már két félen múlik, hogy az mennyire mélyül el.

Húú, azt hiszem orvoshoz kell mennem, ma túl empatikus vagyok. :DD

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Na erre most rátapintottál. Életem legdurvább berúgásai mindig a saját magam által tartott házibulikban történtek. Házon kívül arra azért ügyeltem mindig is, hogy valahogy haza tudjak jutni :)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 11:55:42

@Jack Torrance: Ó, ma egy véleményen vagyunk?:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 11:55:54

@dr. gernika: Nem anyagi háttér teszi az embert. Tudod, ha az lenne a boldog, kiegyensúlyozott családi élet, és a harmonikus kapcsolat/jól nevelt gyerek feltétele, akkor.... de a folytatást te is tudod. Szóval azzal nem kell foglalkozni. Nagymamám mindig azt mondta, hogy ahol két embernek van mit enni, ott a harmadik sem marad éhen.
:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 11:58:13

@Dr. Jula Watson: Én már voltam olyan társaságban (étteremben), ahol ha nem lettek volna eléggé jók a reflexeim, akkor a mellettem ülő lány (nem velem volt) félrefordulva telibe talált volna. Így viszont a padlón, félig az asztal alatt landolt a felesleg, ami "túlcsordult" a leányzadékból.
:)

Jack Torrance 2012.09.25. 12:01:29

@dr. gernika: sosem lesznek megnyugtato korulmenyek, arra nem szabad varni. van egy jo pasid, ha a szandek avagy hajlandosag megvan, hajra

pretty kitty 2012.09.25. 12:01:39

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Nah vegle jedd eldekesz kviszkeldeesz!!! ^^ Utana kellett olvasznom de ha jol latom 38 eveszen cult elocoooool!!!!!!!! :OOOO Woooow!!!!!!!! :))))))))))

Jack Torrance 2012.09.25. 12:02:02

@Jack Torrance: marmint kerdojel, csak hulye billentyum van

Szöszi 28 2012.09.25. 12:03:28

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Fúúúúúúúúúúúúúj! Nő, hogy viselkedhet így? Ja, hogy az ilyen az nem nő, értem.

@dr. gernika: Én is hallgatom néha, hogy anyád a te korodban már a 2. gyerekét szülte...Ha lenne is kinek szülnöm, akkor is várnék még 2 évet :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.25. 12:05:57

@m.gray: Akarni éppen lehet, csak teljesen felesleges.

Egyébként itt az is simán közrejátszhat, amit női csordaszellemnek neveznek. Az 50 éves férfi már volt nős, vannak gyerekei, egy másik nőnek már "bizonyított". Volt olyan időszaka, amikor lehetett vele komolyban gondolkodni. Mivel az emberekről a legtöbben alapvetően azt feltételezik, hogy az idő múlásával csak tovább komolyodnak, miért ne hihetné azt, hogy itt egy jól bejáratott, letesztelt génállományú példányt foghat meg állandóra. Akár akar családot a posztíró, akár nem, ez tudatalatt még nyerőbb pozícióba helyezi a kiszemelt hímet a szemében.

Más kérdés, hogy valójában pont az ellenkező következtetést kellene levonnia a szikár tényekből: volt valaki, akivel NEM működött a tagnak a hosszabb távú komoly, hiába alapítottak családot is. Nekik nincs közös gyerekük, nem élnek együtt, elég komoly a korkülönbség is - vele miért működne jobban a dolog, főleg, hogy a férfinek láthatóan nincsenek másodcsalád-alapítási szándékai sem?

Dehát az egységsugarú női agy nem így működik.
Inkább tözsölög a csakszexben, amit komolynak akar hinni.

pretty kitty 2012.09.25. 12:07:15

@Szöszy25: Kicit tulbeculte ja befogado kepesszeget a cajcika. Elofoldul ieszmi.....:)))))

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:08:19

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Netán elrontotta a leányzó a gyomrát az ennivalóval? Vagy étteremben hogy lehet ennyire berúgni?
Én inkább nyelek, szóval a porcelánbuszt nem szoktam vezetni.

@Jack Torrance: Háát, nem tudom, régen jártam errefelé, és hát az én koromban már... :) (Pedig azt hittem rámkacsintasz :P)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 12:09:51

@Szöszy25: Nem, valóban nem nő volt, csak egy részeg liba. Van ilyen.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:10:27

@Jack Torrance: Anyagiakban az ember mindig többet, jobbat akar. Aztán meg ha jön a gyerek, az addig elért kényelemről le kell mondani (Multimilliomosok, bébiszitterrel, házvezetőnővel és egyebekkel most nem játszanak), lejjebb kell adni az igényekből. Sokan ezt élik meg csalódásként.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 12:11:11

@Dr. Jula Watson: Már nem emlékszem, lehet, hogy vodkát itattak vele a többiek. Nem fontos dolgokat nem szoktam megjegyezni. A sztori csak azért jutott eszembe, mert akkor nagyon örültem, hogy én voltam gyorsabb.
:)

m.gray 2012.09.25. 12:12:33

@dr. gernika: igen, ez az "én a te korodban" nekem is a kedvenc szólamom
az mondjuk meg mindegy, hogy azóta eltelt 30 év, amikor az illető az "én koromban" volt, és a világ eléggé megváltozott
mert lehet, hogy ahol kettőnek van, ott 3-nak is, ahogyan @Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) mondja; csak ha belegondolok abba, hogy egészségügy, oktatásügy kontra Mo., plusz nem lesz állásom, ahova visszamehetek, akkor nem "terhesedek meg" annyira szökdécselve

@Father Justice ♋: azért a ez a "már bizonyított" elmélet sztem nem csordaszellem, max vannak akik ezzel áltatják magukat. eléggé szomorú lenne, ha valaki attól lenne jó társ, jó férj, vagy jó apa, mert már tudott valakinek gyereket csinálni...

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:12:55

@Father Justice ♋: ami nem működik az egyiknek, még működhet a másiknak. Más idő, más hely, más emberek, más élethelyzet. De éppúgy benne van a pakliban, hogy ez sem fog működni, csak valami egészen más miatt.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 12:13:24

@Dr. Jula Watson: Tévedsz. A bébiszitteres ügylet sem mindig megfelelő az igényes, de idővel nem rendelkező szülőnek. Ismerek olyan anyukát, aki féltékeny lett a bébiszitterre, mert a gyerek olyan tájszólásban kezdett beszélni, mint a bébiszitter. U.i. tőle tanult beszélni, nem anyucitól.
:)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:16:16

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Na ez már egy másik vetülete a dolgoknak. De ez nem igényesség, pusztán az önzés kiteljesedése, és annak a legjobb példája, hogy a gyereket tulajdonnak tekintik.

Caddy 2012.09.25. 12:22:11

@Szöszy25: erre mondom én azt mindig, hogy gyereket csinálni minden hülye tud. :D

Papírsárkány 2012.09.25. 12:22:53

@Caddy: nem hiszem, mert eleve nem tinilányként viselkedsz, hanem 8 évesként :P

Jack Torrance 2012.09.25. 12:23:04

@Dr. Jula Watson: en is regen jartam errefele. kacsinthatok is eppen ;) :)

Gernika nem olyan :)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:23:05

@Caddy: Van akinek még az sem jön össze...

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:24:21

@Jack Torrance: nem milyen?
Na, akkor a gyakoriságban is hasonlóság van.

Jack Torrance 2012.09.25. 12:26:09

@m.gray: "attól lenne jó társ, jó férj, vagy jó apa, mert már tudott valakinek gyereket csinálni... "

nem attol, hogy meg tudta csinalni, hanem mert jo apa es/vagy ferj volt.

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): az nagy gaz. es nem a feltekenyseg.

Jack Torrance 2012.09.25. 12:27:12

@Dr. Jula Watson: nem olyan, hogy csalodjon, ha a gyerek miatt le kell mondjon dolgokrol. szerintem, de majd o kijavit, ha rosszul gondolom

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.25. 12:29:10

@m.gray: Az, hogy jó társ, jó férj, jó apa lenne-e, a tudatos szint. Ezek eldöntéséhez azt kellene megfigyelnie, hogyan viselkedik vele és a már meglévő gyerekeivel a férfi a mindennapokban. És még inkább azt, hogyan viszonyult hozzájuk, amikor kicsik voltak - de ezt úgysem fogja megtudni.

A csordaszellem viszont az a tudatalatti szint, amit rengeteg nőnél NEM tud felülbírálni a racionalitás + saját megfigyelésekre alapozás kombó. (Ugyanezért nyomulnak a bulikban a nők sokkal szívesebben arra az átlagmatyira, aki bomba nővel van jelen, mint az átlagon felüli, de egyedül érkező hímre.)

Hogy mindez szomorú-e vagy sem, nekem tökmindegy.
Én csak a szikár igazságot ismertetem.

@Dr. Jula Watson: Ha nekifutásból nem tudok átugrani két métert, álló helyzetből még annyira sem fog menni. A megváltozott körülmények lehetnek előnyösek, vagy előnytelenek. A posztíró számára nem előnyösek, mert a férfi számára egy deka indok sincs arra, miért emelje komolyabb szintre ezt a viszonyt, ha egyszer egy éve díjmentesen és kötetlenül sunázhatja a nőt, a szaporodás feladatát meg már rég letudta.

A férfi házasságával összehasonlítva egy sor érv szól az ellen, hogy ez még annyira sem működne "komoly kapcsolatként", mint az. De ha más nem, az végképp meggyőzhetné a nőt erről a tényről, hogy a férfi azt sem akarja, hogy egyáltalán megpróbálják.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:32:54

@Jack Torrance: Nem is rá írtam. Úgy általánosságban, meg a pénz dologhoz.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:36:08

@Father Justice ♋: A posztnál tényleg nincs ok rá, hiszen maga a nő sem viselkedik többként, mint egy szellős kapcsolatban sétálgatós, néha szexre jó valakiként. A többi meg a ki tudja kategória, hiszen állíthatunk mi itt fel mindenféle elméletet a férfira vonatkozólag, róla, a gondolatairól, érzéseiről semmit sem tudunk. Szóval bármi lehet, és annak az ellenkezője is.

JOKKA21 2012.09.25. 12:37:38

Hülye picsa vagy.Ne legyél féltékeny rá, nincs a a hülye, aki a volt életét keserítő feleségére vágyna.

pretty kitty 2012.09.25. 12:43:56

@JOKKA21: Lecci legalabb te kezddel el offolniiiii!!!! Leccileccileeecciiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! :)))))))))

2012.09.25. 12:47:47

@Szöszy25: Főleg ha még pezsgőt is kortyolgatsz hozzá. :D

fumerin 2012.09.25. 12:48:47

Amúgy, ha a nő fiatal, simán fel tudja nevelni a vén sucker gyerekét is! Csak halkan szólok :D

Caddy 2012.09.25. 12:52:25

@Papírsárkány: persze hogy! Játszótérre járunk. :D:D:D
Egyébként a Vár oldalában van egy nagyon kis eldugott és jó. :)

@Dr. Jula Watson: én csak azt látom, hogy sok hülyének összejött. :D:D:D

Jack Torrance 2012.09.25. 12:53:13

@Dr. Jula Watson: altalanossagban egyetertek :)

@Анна: perszehogy!

Je, mindenkivel egyetertek. persze, szep napom van, jovahagytak a szabimat.

Niobe 2012.09.25. 12:59:12

@Dr. Jula Watson: szerintem sok ember, amikor elszánja magát egy család megalapítására, nem igazán gondol bele, hogy milyen többletköltségekkel jár ez, illetve milyenek lesznek a megváltozott körülmények (pl nagyobb lakás kell, vagy egyáltalán csak a jövevény miatt más életrend). Én inkább ezt az előrelátást hiányolom, pedig biztosan mindenkinek van olyan ismerőse, aki családot alapított, és mondjuk nem a Rotschild családból erednek a gyökerei :)
És akkor jön a nyavalygás, meg a "nem így képzeltem"...
Viszont simán elhiszem, hogy azért akad elég, aki átgondoltan vállal családot, és nem akkor jön rá, hogy mennyire más lett az élete, amikor már késő.
A poszter meg egyszerűen többet képzel bele az egészbe, mint ami van - és nagy botorul szemet huny afelett, hogy mi a valóság.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 12:59:53

@Caddy: Ebben igazad van :D

@Jack Torrance: Ó, szabit én is, én is! :D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 13:02:37

@Niobe: Szerintem meg túl sokat gondolkodni sem jó rajta. Mert akkor sosem lesz ideális az időpont, mindig van valami ami épp nem jó. Ha van egy társ, aki az ember mellett áll, és valóban akarják azt a gyereket, akkor bele kell vágni, mert akkor a gyerek lesz a fontos és nem az ego, meg a nem így képzeltem.

Niobe 2012.09.25. 13:05:33

@Dr. Jula Watson: Nyilván a másik véglet sem egészséges ;)))
Egyetértek.

Jack Torrance 2012.09.25. 13:06:59

@Niobe: ha az embernek vannak rokonai, baratai akik ellatjak mondjuk babakocsival, az elso evekben a pelenkan kivul szinte semmi plusz koltseggel nem jar a gyerek, ruha alig kell, enni alig eszik, nem eszreveheto.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 13:10:43

@Jack Torrance: Az első 1 évben kerül a legtöbbe a gyerek.

Mooon 2012.09.25. 13:11:36

@Caddy:

azért látsz mást is, nem :)?

Mooon 2012.09.25. 13:12:38

kell egy kávé....

Caddy 2012.09.25. 13:13:48

Nézi valaki a Downton Abbey sorozatot????

Legjobb mellékszereplőnő (dráma): Maggie Smith (Downton Abbey – 2×01)

Szöszi 28 2012.09.25. 13:14:01

@Milady de Winter: Én is lassan tolok egyet :D A bébi elszívja az energiáidat? :)

Mooon 2012.09.25. 13:16:22

@Szöszy25:

ááá ez most csak a kajakóma :)...

@Caddy:

naugye :)...

Jack Torrance 2012.09.25. 13:16:35

@Dr. Jula Watson: azert mondtam, hogy az alapveto felszereleseket meg kell orokolni, az nagy beruhazas, foleg, ha a Brendonbol vasarolsz, de meg hasznaltan is. Azon kivul viszont nincs semmi.
Par ev utan viszont exponencialisan nonek a koltsegek.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 13:20:52

@Jack Torrance: Na de azokat is meg kellett egyszer vennie valakinek...
Na meg ugye azt úgy illik, hogy ami végképp elhasználódik, elkopik, azt pótolni kell, és úgy továbbadni a köv. családnak. :)

tőzegmalac 2012.09.25. 13:25:19

Arra használnak amire való vagy. Hol itt a gond?

Niobe 2012.09.25. 13:26:40

@Jack Torrance: nem értek egyet - vagy nagyon szerencsés vagy, hogy ha Nálatok ez így ment minimális ráfordítással, úgymond - de hidd el, vannak elegen, akiknek nincs ilyen lehetőségük.
Egyébként a diszkomfortérzethez elég magának az életmódnak a megváltozása a baba miatt - éjszakai sírás, felkelni hozzá, figyelni rá - elvégre nincsen rajta kikapcs gomb. Nem véletlenül van a szülés utáni depi a nőknél, meg a pasiknak az ilyenkor más hölgy (pláne gyermektelen) felé fordulása. Az a jó, ha az átmenetnél sok a segítség barátoktól, szülőktől, de ami igazán fontos, azt úgyis a két szülő éli meg és kell vele megbirkózniuk.
És az a jobb, amikor az ember magától készségesen változik az élet menetének megfelelően, mintegy "belehajlik" a változásokba, nem ellenük feszül. Ami feszül, az törik... és sajnos azt látom, hogy nemcsak családvállalás ügyben, hanem más területeken is sajnos még mindig sokan inkább törnek, mint hajolnak.

tőzegmalac 2012.09.25. 13:28:06

@Bundabandi: hmm... tőlem is kérdezhetnéd :S

Jack Torrance 2012.09.25. 13:30:37

@Dr. Jula Watson: igaz, de csak par ev mulva :)))
Raadasul, ha az ember nagyon szegeny, meg lehet elni babakocsi es babaagy nelkul is, es akkor alig marad beruhaznivalo. Nehany rugi, tetra es kesz.

Jack Torrance 2012.09.25. 13:34:22

@Niobe: a diszkomfortban egyetertek, de a gyerek akkor is sir ha minden korulmeny idealis volt a gyerekvallalaskor.
Nekunk pechunk volt es mindent magunknak kellett megvenni, de nagyon sok ismerosom es baratom van, aki siman megkapta az osszes cuccot masoktol. Meg persze most mar mi is odaadtunk mindent a tobbieknek.

Niobe 2012.09.25. 13:35:42

@Jack Torrance: még valami: azzal is tessék számolni, hogy amíg valaki a babával van otthon (többnyire az anyuka), piszkosul nem ugyanazzal a bevétellel tud számolni, mint amíg aktívan dolgozott. És mivel azért kb egy évig otthon szoktak maradni, azért ez is jókora életmódváltással járhat. És akkor még a pelenkákról sem beszéltünk :)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 13:35:59

@Jack Torrance: Nagyon sokminden nélkül meg lehet élni, ez igaz. De az ember mindig a saját anyagi körülményeihez képest szeretné megadni a lehető legtöbbet a gyermekének. Így teljesen mindegy, hogy forintokban vagy milliókban gondolkodunk, a plussz kiadások aránya mindig is nagy lesz a semmihez képest.
Kivéve ha szülés után leteszi a gyereket a földre, és otthagyja, hogy nőjön, mint a gomba, magától.

fumerin 2012.09.25. 13:37:05

Néha még előferdül, hogy álmodom egy csecsemőről, közösről...olyankor hideg víz ver, pulzusom kiugrik...tehát szar álmom volt! :D
(pedig tök czuki lenne a kicsi fürtöcskéivel, nagy zőőőőd szemekkel)
Én elmebeteg vagyok, tuti! :D

fumerin 2012.09.25. 13:40:29

@Dr. Jula Watson: :D Ki kéne egyenlítenem pedig az ivararányt, kevesebb a lány :D

Mooon 2012.09.25. 13:42:32

@koktélsáska:
Mikor lettél ilyen.....????

Niobe 2012.09.25. 13:46:45

@Jack Torrance: jó persze, nincs mindenkinek ugyanolyan háttere, lehetősége. És nagyon egyetértek Julával, hogy mindegy, hogy a kevés vagy a sok az, ami pluszban kiadás, a hangsúly a pluszon van. Főleg, mint ahogy írtam, annak tudatában, hogy a pár egyik tagja elég hosszú időre kipotyog az aktív termelésből.

Joe69 2012.09.25. 13:51:30

Nem hittem a szememnek, hogy itt ilyet is olvasok. Harmincas szingli csaj nem vénszarozza az idősebb férfiakat, nem a nála 4-10 évvel fiatalabb pasik miatt rinyál, akik után fut az egyetemista bulikon, és aztán megbasszák, majd lehúzzák és kibasszák, és emiatt "mindenpasiszemét" úgy általában. Hanem végre elhelyezi magát kb. oda, ahová való. Már sokszor kifejtettem, hogy a 30-40 körüli nőknél miért gázos a fiatalabb pasikorosztály, és miért nem szokott menni a kb. azonos korosztály.

Egy ötven körüli férfinek természetesen lehet kíváló a farka :)) de ilyenkor egyebet is illik felmutatni. Az, hogy volt család, vannak gyerekek, természetes - enélkül már sok nőnek gyanús lehet, a kipróbált farok a jó farok, ezt ők is tudják, meg az, hogy legalább egyszer már képes volt egy házasságlevelet aláírni.

Nemigen derül ki, hogy az elbukott vezető pozíció+válás milyen anyagi pozícióban hagyta a pasit. A kissé kiskegyedízű leírás alapján egy akár egy Leslie Nielsen-képű szélhámos is lehetne.

Mindazonáltal, ha nem így van, jó kapcsolat lehet. Csajszinak természetesen joga van házasság, gyerek miatt reklamálni egy bizonyos idő után, és szakítani is, de az egy bizonyos idő alatt viszont a kapcsolat kötetlensége és szexorientáltsága a lényeg. Becsületes ember szerintem nem ígér azonnal mindent összevissza, aki rögtön mindent, az szélhámos. Igaz, sok nőt csak hazudozással lehet megdönteni.

A volt nejcire, gyerekei anyjára meg nem illik féltékenykedni, és tökfelesleges. Posztoló azért van a képben, amiért a nejci nincs. Amúgy meg szerintem posztoló sem az a típus - a korábbi ügyek leírása alapján- aki olyan nagyon vágyik arra, hogy aktuális párja mindig a nyakán lihegjen.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.09.25. 13:57:17

posztoló elvárja, hogy hasraessenek előtte. a sármos 50-esnek valszeg megvan a megfelelő tapasztalata ahhoz, hogy ott tartson ahova való.

Jack Torrance 2012.09.25. 13:58:15

@Niobe: ez teny. De, a pelenkat mondtam :)

@Dr. Jula Watson: jol van na, nem hajlektalanokrol beszelunk :D Van hol lakni, ágyuk ahol alszanak, meg nem eheznek, persze, plusz koltseg, de nem _akkora_, hogy emiatt ne vallaljon valaki gyereket, ha amugy szeretne.

Jack Torrance 2012.09.25. 14:00:46

@Niobe: a munkabol kieses igaz. Nyilvan, egy minimum kell, hogy az ember jo szivvel vallaljon gyereket, de ha az megvan, akkor szerintem sokkal nagyobb lemondasok kellenek minden egyebben, mint az anyagiakban.

Niobe 2012.09.25. 14:05:36

@Jack Torrance: mmmgen, és itt jutunk el oda, hogy maguk az életmódváltozások jócska problémát tudnak okozni - és látod, mégis a legtöbb ember inkább az anyagi részét nézi jobban :) És a lelkiekbe szerintem bele sem gondolnak.
Így megy ez.

indapass90210 2012.09.25. 14:12:03

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Szöszi 28 2012.09.25. 14:12:50

@Caddy: Igaz. Egy csaj kb. 20 éves lehetett, a kollégái szóltak neki, mikor pocakosodni kezdett, hogy terhesnek tűnik. Mondta, hogy neeem, biztos nem az. Kb. a 6. hónapban végre rávették, hogy tesztet csináljanak, persze, hogy az volt. Nem értette, hogy eshetett teherbe. Kérdezték, hogy védekeztetek, akkor történt a hiba? Hát úgy védekeztek, hogy egyikük se akar gyereket és akkor nem is lehet! :O :O 21. század bazzeg! Gyanítom a 8 általános se került elvégzésre...

@"Zsu": Tökéletes állagmegőrzés :D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:14:42

@Jack Torrance: Szerintem ha valaki anyagi kifogással jön, az nem akar igazán. Ha akar, akkor nem számít a pénz.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:17:43

@Joe69: Az ötvenes kiválóságával kapcsolatban igen erősek a kételyeim :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:19:50

@Dr. Jula Watson: "Kivéve ha szülés után leteszi a gyereket a földre, és otthagyja, hogy nőjön, mint a gomba, magától.
Válasz erre ". Ez a tuti módszer, ez tetszik nekem. Még esetleg rá is szólhat, hogy nőjé bazmeg, mer éhenhalsz ha nem igyekszel!
:)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:21:00

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): ááá, a rászólás az már energiába kerül, na meg ugye némi odafigyelést is feltételez :)

fumerin 2012.09.25. 14:22:14

@Dr. Jula Watson: Szerintem nem az 50 évvel van a legnagyobb para ebben a történetben. :) Sokkal inkább azzal, hogy az egyik családalapítás előtt van a másik már utána. 32 éves nőnek valahol látni kéne, ha biológiai apát akar, első szülött kölkéhez, akkor szar helyen kapar.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:22:44

@Dr. Jula Watson: Hát annyi még éppen befér esetleg, ne mondják, hogy nem foglalkozom a gyerekkel!
:)
@Jack Torrance: Ma túl nagy az egyetértés köztetek! Van neked nejed? Akarsz egy kötetlen laza kapcsit mellé?
:)))

Joe69 2012.09.25. 14:22:54

@Dr. Jula Watson:
Na, bejelentkeztek az átlagszinglik.

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:24:22

@Анна: Hát ha azt vesszük, hogy Faludy Györgynek ugye 90+ évesen volt 30 éves neje, akkor az ötvenes ahhoz képest tinédzsernek mondható. Elvégre annak a csaj csak lánya lehetne, nem dédunokája!
:)))

Hurri Kán 2012.09.25. 14:26:28

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):
Na de várjál... A 30 éves feleség is kinézett vagy 60-nak. ;-)

fumerin 2012.09.25. 14:27:22

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):Perifériákkal dobálózhatunk, én szültem már 13 évessel is egy osztályon :D
Valljuk be, nem ez a követendő példa.

Joe69 2012.09.25. 14:30:10

@gyvy:
Naneee...azért a Fannyka alapból nem nézett ki rosszul !!

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:30:46

@gyvy: Nem, nem nézett ki Fanny asszony hatvannak, csak bűnronda volt (a vonat is csak tolatva ütötte volna el).

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:31:37

@Joe69: :DDD
Ez is azt mutogat-gatya, hogy ízlések és pofonok ugye....
:)

Hurri Kán 2012.09.25. 14:32:03

@Joe69:
Persze, Playboy címlapon, 42 óra fotosopp után lehet hogy nem. De élőben... Jájj...

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):
Láttad élőben? Gyerekkorában tuti csontot kötöttek a nyakába, hogy legalább a kutya játsszon vele. :D

fumerin 2012.09.25. 14:33:30

@gyvy: Túl keveset ittál, mikor láttad! Más oka nem lehet! :D

Hurri Kán 2012.09.25. 14:34:42

@Анна:
Az biztos. Csukott szemmel kellett innom, olyan rusnya vót szegény :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:35:08

@gyvy: Nem, csak tévében, de az is elég volt, hogy nyugtalanul forgolódjak utána egy egész éjszaka (amikor a payboyban fotózkodott az öreggel mindketten meztelenül, az öregen a ráfonnyadt, ráncos bőr tisztán kivehető volt de Fannyka sem volt sokkal különb. Szörnyű volt úgy összességében.)

Caddy 2012.09.25. 14:36:19

@Szöszy25: óóóó neee! Ezek szerint ha nagyon nem akarom, az nem elég!!!! ÓÓÓÓ tudom már akkor miért kell gumit venni. :D:D:D Faszom az ostobaságba de tényleg!
:) De hogy egy filmet se látott soha, vagy mi van ezekkel?

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:37:58

@Анна: Hát, tulajdonképpen egyikről sem tudjuk, hogy akar-e egyáltalán családot vagy sem. Se a lányról, sem a pasiról nem derül ez ki.

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Adsz a látszatra?:)

@Joe69: Túl hamar itélsz :D

tőzegmalac 2012.09.25. 14:40:45

@Bundabandi: Más már nem volt szabad :D

@Milady de Winter: Ma reggel.
;)

Jack Torrance 2012.09.25. 14:41:40

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): o, van nekem mindenem, bonyolult vagyok, es nem szeretnem tovabb bonyolitani :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:42:38

@Dr. Jula Watson: Mijazhogy! De még mennyire, hogy adok! Nem tudtad? Én egy sznob, látszatoknak élő egyed vagyok és a "Primitivus Hungaricus" alfajhoz tartozom.
:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:43:37

@Jack Torrance: Miért nem? Akkor már van rutinod benne. Nem okozna nagy problémát!
:)

Mooon 2012.09.25. 14:45:21

@gyvy:

jó nyilván itt is van rajta feljavítás.... de azért nem a világvége...
www.rtlklub.hu/hirek/magyarsztarok/kep/14443

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:46:03

@Анна: Ha még tudnád, hogy ezen kívül még mi minden... Azt hiszem, jobb, hogy nem tudod.
:)))

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:47:23

@Caddy: Mert ők hittek a gondolat teremtő erejében. :) Amúgy én is ismertem ilyen párt, de nekik valami rohadt mázli folytán nem sikerült be a baba.

Papírsárkány 2012.09.25. 14:47:23

@Milady de Winter: azért itt is felmerül a kétely, nincs-e rokonságban a Zambó családdal :)

fumerin 2012.09.25. 14:48:10

Faludy példája ad némi reményt: elképzelhető, hogy sokáig potensek maradnak a férfiak! :D
(nekünk könnyebb) :D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:49:29

@Milady de Winter: Mondjuk első körben egy fésű már sokat javítana rajta :)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:50:38

@Milady de Winter: De a tévében ennél sokkal csúnyább volt! Ezt már két napig fotoshoppolták.
:)

Hurri Kán 2012.09.25. 14:50:56

@Milady de Winter:
Akkor nézegesd jó sokáig. Én nem akarom a klaviról letakarítani az ebédemet. ;-)

Szöszi 28 2012.09.25. 14:51:10

@Joe69: A rondáknak is párt kell valahogy találniuk, még jó, hogy neked ők az eseteid :D

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:51:50

@Dr. Jula Watson: Nem. Én csak ülök itten a gép előtt, készítem magamnak a popcornt, és szurkolok.
:)

Papírsárkány 2012.09.25. 14:52:02

@Dr. Jula Watson: hova gondolsz, ő sose tukmál / boronál stb stb :)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:53:07

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Na de nem mindegy, hogy a sportcsatonát, vagy a Romantica-t nézed :)

@Papírsárkány: Nő vagyok, nem gondolkodom :P

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:53:58

@Papírsárkány: Különben is miféle ige már ez a tukmálás? Mellesleg van esetleg igéből képzett főnév is belőle? Ha van, akkor az mi? Tukma?
:)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:54:03

@gyvy: Kipróbálhatod, hogy aladdin még mindig olyan fürge-e, ha az ebédeddel az ő lábát célzod meg :)

Mooon 2012.09.25. 14:54:10

@Papírsárkány:

:DDDDD

@Dr. Jula Watson:

Ezt alá kell írjam.

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):

az élőadáshoz nem volt szerencsém, meg mondtam is, hogy szerintem azért ez is fel van javítva... nah!

@gyvy:

azért dolgozni is kell :)...

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:55:51

@Dr. Jula Watson: Nem nyertél. Egyiket sem.
"Nő vagyok, nem gondolkodom ". Ez tetszik. Esetleg elárulod, hogy mit csinálsz helyette?
:)

Papírsárkány 2012.09.25. 14:56:08

@Dr. Jula Watson: Én kérek elnézést

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):
Nem nem. Csak simán Tuk, ami néha málik (magától vagy mások málasztják), olyankor van a tukmálás.

Hurri Kán 2012.09.25. 14:56:33

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):
Eszerint a tukmálás múlt ideje az a tuktegnapolás?

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 14:57:19

@Papírsárkány: Tényleg! Bár tukról még nem hallottam, de tuktukról már igen, olyan tényleg van.
:)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 14:57:59

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Affene, akkor mégsem vagyok gondolatolvasó.
Hát tudod, én csak itt ülök, reszelgetem a körmeimet, és közben hülyeségeket beszélek. :)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 15:02:49

@Dr. Jula Watson: Te csak ne bíztasd ilyesmire! Egyébként közölhetem veled, hogy igen, olyan fürge vagyok (4 perc a legjobb időm a megállóig, ami a domb tetején van, és 7-8 perc alatt lehet sietős tempóban megtenni).
:)

Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia) 2012.09.25. 15:03:58

@Papírsárkány: Nem, ha nem tévedek, az a háromkerekű biciklis riksa neve Thaiföldön. Persze az is lehet, hogy tévedek.
:)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 15:07:04

@Papírsárkány: Hol látsz te olyat? :))

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): És közben hányszor tekerted vissza a stoppert? :)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 15:07:45

@Papírsárkány: Vagy akik már nagyon akarnak málni

Joe69 2012.09.25. 15:09:25

@Szöszy25:
@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia):
Én csak egy gondosan beállított művészfotót láttam róla, azon tűrhető volt. Ti biztos ismeritek, együtt posztolgattok ide..:)))

Jack Torrance 2012.09.25. 15:10:28

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): de, tulsagosan leterhelo lenne :) meg igenyem sincs ra.

Papírsárkány 2012.09.25. 15:10:39

@Dr. Jula Watson: itt -> "csak itt ülök, reszelgetem a körmeimet, és közben hülyeségeket beszélek"

Jack Torrance 2012.09.25. 15:16:47

Marmint Julaval szemely szerint semmi bajom, sot :)

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 15:17:56

@Jack Torrance: Így van, nekem, mint tipikus megrögzött szinglinek, hogy lenne? :D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 15:19:23

@Papírsárkány: Én ezzel épp egy másik viccre akartam utalni, a széles szájú kisbékával, de úgy látszik nem jött be :)

Papírsárkány 2012.09.25. 15:19:53

@Dr. Jula Watson: főleg, mert az egy másik vicc :D
"és olyat hol találsz?"

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 15:20:58

@Papírsárkány: És? egymás után nem lehet 2 vicc? :D

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 15:24:54

További szépeket, megyek a délutáni műszakomba :)

Papírsárkány 2012.09.25. 15:26:53

@Dr. Jula Watson: *kalapot levesz* *buksisimi* *kalapot visszarak*

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.09.25. 16:25:45

Nem látom a kérdést a posztban.

Egyébiránt azt gondolom,

1. egy év után miért lenne gáz közös jövőről álmodozni? 32 éves vagy, nem tinédzser. ha olyan a partner és a kapcsolat, akkor teljesen rendben van a közös álmodozás.

2. öreg hiba azt hinni,hogy egyetlen nagy ő létezik és senki más. oké, van ilyen, hogy egy élet-egy szerelem, de hálisten a nagy többségnek azért több igazi is jut.

3. elhiszem,hogy egy ötvenes elváltba is bele lehet szeretni (mondjuk soha nem volt apakomplexusom, szóval nem jöttek be az ennyivel idősebb pasik), de egy 32 éves nő tudja már a helyén kezelni a dolgokat.
egy 50x éves faszira nem építünk jövőt. még tíz év, és teljesen használhatatlan lesz (bocs!). azért akarsz hozzá menni, hogy majd ápolhasd pár év múlva? azért akarsz gyereket szülni neki,hogy majd nevelgethesd egyedül később(mondjuk ez a rizikó a fiatalabb paliknál is ott van, de itt kb. duplán, mert ha nem hagy el, akkor kidöglik mellőled)?
esetleg majd ápolgathasd a kölök lelkét kisiskolás korától, amikor majd az osztálytársai megdícsérik,hogy milyen jó fej nagyapja van?
............. és akkor nem beszéltünk az összhang-keresésről a volt feleséggel, plusz a gyerekeivel, akik meglehet, kis híján azonos korúak Veled, ha apu elég korán kezdte a maghintést.

A fenének kell egy ilyen terhelt pasas. Már bocs. Persze a szerelem, meg az érzelmek már csak ilyen szemét dolgok,hogy nem nézik a racionalitást.
Oké, hát akkor szeresd. Csak legyél felnőtt nő, és tedd helyre a dolgokat magadban.
Használd, élvezd, de ne tervezz vele komolyan, és ne szőjj álmokat szép közös családról.
Arra a célra keress (mellette) egy fiatalabbat és kevésbé problémásat.
A te időd sem aprópénz.

(O_O) (törölt) 2012.09.25. 17:40:48

Csak nekem hianyoznak ebbol a posztbol a reszletek ahhoz, hogy helyes konkluziot tudjak levonni?

Minden emberben hagynak nyomot a multbeli (erdemleges) kapcsolatai.

Persze, hogy vannak kozos emlekek amitol az embert jo erzes tolti el,es persze, hogy az ex-el jobban megertik egymast, mivel ott a nonek volt x eve, hogy megismerje a pasi apro rezduleseit es nem kell kormondatokban elmagyarazni, hanem o azt tudja es azt is tudja, hogy milyen valasznak orulne a masik, stb stb.

Az ertelmesebbje ettol meg nem fog visszamenni az exhez, mert tudja, hogy a jelenlegivel is eljuthat a fent emlitett szintre.

Dr. Jula Watson 2012.09.25. 18:30:19

@(O_O): Nem, én is azt mondtam, hogy semmit sem tudunk pl a férfiról, hogy ő mit gondol, így mindenki azt képzel bele, ami épp a világlátásába belefér.

_Ω_ 2012.09.25. 18:30:44

@(O_O): Posztból helyes konklúziót levonni amúgy is reménytelen. Még akkor is az lenne, ha ott élnél a szomszédságukban. Arra elég ez a poszt, hogy véleményt mondjak, de megkérdezném tőle, milyen az amikor "szellősen" vannak együtt már 1 éve.

Viszont van egy jó kérdése poszterinnek: "Mit csináljak magamból az ő kedvéért?". Jól meg is fogalmazta, hogy a volt felesége az akihez hazamehet. Mit csináljon magából? Kissé furcsán fogalmazva: otthont, azt a nőt akihez ez a férfi hazamehet. És itt jön be a kérdés, milyen az a szellősen és miért vannak úgy?
Nem tudni, mikor a másik nőhöz megy, a gyerekek miatt teszi, vagy tényleg a nő miatt is. Sokat mesél a volt feleségéről (ez le van írva a történetben), de ebből nem mernék nagy téttel arra fogadni, hogy vissza is menne hozzá.
Akárhogy is legyen, több a kérdésem mint ahány választ tudnék adni.

alebatsilzam 2012.09.25. 18:44:18

Poszoló hülye. 32 évesen ennyiből már rájöhetett volna, hogy mégsem ő a Zigazi.

alebatsilzam 2012.09.25. 19:19:28

@Father Justice ♋: "A csordaszellem viszont az a tudatalatti szint, amit rengeteg nőnél NEM tud felülbírálni a racionalitás + saját megfigyelésekre alapozás kombó. (Ugyanezért nyomulnak a bulikban a nők sokkal szívesebben arra az átlagmatyira, aki bomba nővel van jelen, mint az átlagon felüli, de egyedül érkező hímre.)"

Azt már én is észrevettem, hogy sokkal könnyebb ismerkedni, ha az ember ellenkező nemű baráttal megy el bulizni.

alebatsilzam 2012.09.25. 19:28:24

@Niobe: "És az a jobb, amikor az ember magától készségesen változik az élet menetének megfelelően, mintegy "belehajlik" a változásokba, nem ellenük feszül. Ami feszül, az törik..."

Ezt de szépen mondtad!

alebatsilzam 2012.09.25. 19:45:45

@Ala-ud-din (Servicio de Inteligencia): Gonosz vagy! (Sírva röhögtem b+.) és nem tudom abbahagyni. :D

Niobe 2012.09.25. 19:51:12

@alebatsilzam: Ugye? Egy költő veszett el (de inkább meg) bennem.

;)

radio igyjartunk 2012.09.25. 20:49:51

Anima Sound System - Peace & Love & Politics
youtu.be/JdjJLiAWHz8

Father Justice ♋ (törölt) 2012.09.25. 21:05:58

@(O_O): "Az ertelmesebbje ettol meg nem fog visszamenni az exhez, mert tudja, hogy a jelenlegivel is eljuthat a fent emlitett szintre."

Az értelmesebbje azért nem fog visszamenni az exhez, mert nem véletlenül váltak el már egyszer. Pont az van, hogy idővel mindig kiderül: a "minden apró rezdülésed ismerem már" feeling egy kapcsolat érdemi működtetéséhez önmagában, hosszabb távon kevés. Egyszóval hiába tudja, hogy a jelenlegivel is eljuthatNA a fent említett szintre, ha akarna. Az neki már nem pálya. Ezért inkább marad a kötetlen sunázásnál, főleg ha káros mellékhatások nélkül megteheti.

alebatsilzam 2012.09.25. 21:15:57

@Father Justice ♋: Az értelmesebbje? Te itt logikát keresel? :D
süti beállítások módosítása