HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2012.10.31. 07:25

A csajom már nővel is volt

http://csajokespasik.blog.hu/2012/10/31/a_csajom_mar_novel_is_volt

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr484880459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2012.10.31. 07:35:27

Akkor lehetne esélyetek hosszútávon, ha nem zavarna az előélete. Így, hogy ezen kattogsz, pláne nem bízol benne, fennáll benned a lehetősége, hogy megcsalhat, nem hiszem hogy életképes lesz a dolog. Az, hogy idősebb, vagy hogy tényleg megteszi-e, annyira nem számít ebből a szempontból. Lehet, hogy igazat mond, lehet, hogy még mindig elhallgat dolgokat (nem hiszem, hogy rátesz egy lapáttal, azt pasik szoktak inkább), nem tudom innen megítélni, de nem is ez a lényeg, hanem a benned lévő kétség.

pretty kitty 2012.10.31. 07:36:58

Megeszik az ieszmi XDDDD Nah olvaszom :))))

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 07:38:54

Én is voltam már nővel, nincs ebben semmi furcsa.

Dír poszter:
Ha ennyire zavar, hogy mások (sokan) kisámfázták kedvesedet, akkor teljesen értelmetlen bármit is mondani, ez végig fog kísérteni a kapcsolatod során. És előbb-utóbb meg is mérgezi azt.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 07:42:57

@dr. gernika: Amíg elő nem kerül egy casting-video, mert fiatal volt és kellett a pénz, és egyébként is azt mondták, nem mutatják be Magyarországon, és amúgy is letiltatta már a felvétel után. :)

pretty kitty 2012.10.31. 07:43:10

Allol van co h kezd megolegedni jesz emijatt a libanckodaszlol at akal telni ja feleszegeszkedeszle. Aszt pelce szemmi sze galantalja h huszegesz lecc hozzad, de ha megcal akkol maj laphinaltan ud intezi h ne tudd meg XDDDDDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.31. 07:43:40

Az írásból sugárzik a szeretet, tisztelet és bizalom! :D

pretty kitty 2012.10.31. 07:45:01

@Köldökszösz (csodalampa): Hihihiiiiiiiiiiiii!!!!!!! Tavaly kalaconykol volt az a poszt, emlekcel laaaaa?? ;))))))

Kytia 2012.10.31. 07:49:14

"Úgy tudtam, a nimfománia betegség, de ő nem tűnik betegnek, sőt, fergeteges vele a szex."

Mégis hogy képzeled el a nimfománia nevezetű betegséget? Hatalmas kelések az arcon és szamárköhögés? Igen, a nimfománokkal általában fergeteges a szex, főleg azért, mert élvezik, ezért nimfománok.:D
Amúgy attól, hogy valalki sokakkal kamatyolt még nem lesz nimfomán.

dr. gernika 2012.10.31. 07:50:39

@Kytia: HA a posztban felsorolt jegyek alapján már nimfomániásnak számít valaki, akkor ismerek egy párat.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.31. 07:53:49

@Kytia: "általában fergeteges a szex, főleg azért, mert élvezik, ezért nimfománok.:D"

He? :D

Kytia 2012.10.31. 07:55:18

Na, végigolvastam. Az a véleményem, hogy ha csak az zavar, hogy a múltjából következtethetően ELKÉPZELHETŐ, hogy egyszer megcsal, vagy elhagy, akkor ezzel ne foglalkozz. Akkor parázz, ha tényleg van rá okod. Ha mi is a közismert statisztikákra támaszkodva döntenénk el, hogy érdemes-e számítani egy pasira, illetve mekkora eséllyel fog megcsalni, sosem lépnénk ki az áldásos szinglilétből.:)

Kytia 2012.10.31. 07:57:08

@dr. gernika: Na ja. Ha én is nimfomán lennék mindig, amikor kedvem van szexelni, akkor legalább évente kétszer nimfomán lennék.:D

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Na várjál, pontosítok. Minden nimfomán élvezi a szexet (gondolom), de nem mindenki nimfomán, aki élvezi a szexet. Ez így?:))

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 08:00:11

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
pontosítok:
"általában fergeteges a szex, főleg azért, mert élvezik, ezért boldogok"

Kytia 2012.10.31. 08:05:20

@Köldökszösz (csodalampa): Ha az élvezetes szex automatikusan a boldogsághoz vezetne, nagyon könnyű lenne az élet.:) Elég lenne háromhavonta pasit cserélni.:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.31. 08:05:44

@Köldökszösz (csodalampa): Már a nimfománok, vagy általában, akik élvezik a szexet? :)

@Kytia: :D

Αphelion 2012.10.31. 08:07:21

@Kytia: @dr. gernika: Vicces de pont ma reggel a poszt megjelenese elott olvastam ezt:

en.wikipedia.org/wiki/Nymphomania

"The diagnosis is as follows. You must have recurrent and intense sexual desires, sexual urges or sexual behaviours over the period of 6 months or more with 3 of the 5 following criteria; time consumed with sexual fantasies conflicts with other important goals, repetitively engaging in sexual fantasies in response to dysphoric mood states, repetitively engaging in sexual fantasies in response to stress, repetitive but unsuccessful attempts to control such behavior, and repetitively engaging in sexual behaviours with disregard for physical or emtional harm to self or others."

pretty kitty 2012.10.31. 08:11:10

@Kytia: "Ha én is nimfomán lennék mindig, amikor kedvem van szexelni, akkor legalább évente kétszer nimfomán lennék.:D"

Eccel Uevtol Junijusz vegejig, esz eccel Julijusz elejetol Cilvesztelig? ;))))))

Kytia 2012.10.31. 08:12:05

@Αphelion: Egyébként ez így tényleg komolynak hangzik. Pl hogy a stressz hatására így reagáljon valaki. Emlékeztet arra a srácra az ismeretségi körömből, aki hullamosóként dolgozott és arról panaszkodott, hogy amint hullát lát, azonnal farkaséhes lesz. Elég para. Valami idegközponti gebasz lehet az ilyeneknél.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 08:13:17

@Αphelion: De miért olvastál ilyet reggel, éhgyomorra? Nos? Igen? Figyelek! :)

@Kytia: Jól kell választani! :)

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Általában. :)

Kytia 2012.10.31. 08:15:35

@Köldökszösz (csodalampa): Olyat, amelyik háromhavonta áttranszformálodik egy másikká?:D

Αphelion 2012.10.31. 08:17:20

@Köldökszösz (csodalampa): A Don Juan cikket nyitottam meg es abban szerepelt a satyriasis szo, aminek kivancsi voltam a jelentesere :)

Papírsárkány 2012.10.31. 08:17:52

@Köldökszösz (csodalampa): "Én is voltam már nővel, nincs ebben semmi furcsa."
Nana, azért egy erősen szőrös alhasú nő elég furcsa :)

kiraaaaa 2012.10.31. 08:19:21

Nem értem a posztolót!
Ha valami kecskével lett volna, az jobb?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 08:20:14

A nimfománia az, amikor már beteges mennyiségű dugásra van szüksége. Minden férfi álma ez, addig amíg bele nem fut egybe. Utána már kurvára nem kívánja a dolgot. :)

@Kytia:

Szerintem teljesen érthető dolog, húst lát. Atavisztikus dolog ez. Van aki nem bírja, van aki igen. Ez nem beteges.

Papírsárkány 2012.10.31. 08:20:23

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "Már a nimfománok, vagy általában, akik élvezik a szexet? :)"
Igen :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.31. 08:25:20

@Papírsárkány: Mi igen? Nem hiszem, h egy kényszeres szexfüggő boldog. Bár nemtom, mert nem ismerek ilyet. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.10.31. 08:29:21

@Papírsárkány: Már, h mind a kettő? Mert akkor arra már én is válaszoltam. ;)

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 08:36:31

Attól mert valaki régebben fűvel-fával dugott, még nem jelenti azt, hogy ez is lenne az életcélja. Sőt, lehet hogy ettől nyugodott le, hiszen nincsenek elfojtott vágyai, és simán benne van, hogy száz farok után már nem annyira létszükséglet neki, hogy a százegyedikbe is beleüljön, mert az önbizalma is rendben van.
Az esküvő kérdést ennek ellenére hanyagolnám.
1. kételkedsz, és ez minden bizonnyal így is marad
2. az olyan nőt nem vesszük el, aki ha megkérdezi, hogy el tudod-e képzelni feleségnek, és nem válaszolsz azonnal, hogy jajjj persze drágám, akkor rögtön beduzzog
3. úgy látom, neked az tetszik benne, hogy sokat kefélt, jól kefél és még nővel is volt, ez annyira nem erős bástya egy házassághoz

Caddy 2012.10.31. 08:36:35

A cím alapján lesz ma komment. :D:D:D

szintén cím alapján:
Na igen a Tompos Kátyát én is bevállalnám. :)

fumerin 2012.10.31. 08:41:18

A szex nem válogat! :D

Szerintem egy ilyen kis önbizalom hiányos pöcs mellé erős a nő! Keressen egy könyvtárszakos Bözsikét, oszt az majd nem mesél neki.
:)

Caddy 2012.10.31. 08:43:00

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: nagyon tehetséges úgy vélem, és szerintem jó csaj.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 08:43:05

@Анна:

Ha láttad volna a Vadkanok című filmet, kurvára nem írtad volna a könyvtárszakost! :) Félelmetes volt :)

Kytia 2012.10.31. 08:43:12

@Caddy: Pont őt? Blőőőő. Akkor már inkább a Mészáros Dóra.:))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 08:43:39

Posztoló a nimfomán az nem ez, amit te leírsz, az számomra simán csak egy ribi jellemzése!

Ha zavar, hogy a nőd ribi volt (vagy talán még most is az), akkor miért vagy vele? Jó szereted, de láthatóan nagyon zavarnak ezek, amik kiderülnek róla. A múltja pedig hozzá tartozik, amit vagy elfogadsz, vagy szakítasz vele.

De vágom ám, hogy attól parázol, te is csak egy kis állomás vagy a számára... hááát Szívem ez benne van a pakliban mindig!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 08:44:25

@Caddy:

Nem tudom, én csak látásból ismertem, soha nem beszélgettem vele. Persze akkoriban nem volt színész. :) Kovács Robi viszont igen, ő jó arc volt már akkor is, meg persze túl volt már pár szerepen is.

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 08:44:46

@Анна: Lehet, hogy Dezsőke titokban arra számít, hogy kiélt néni majd egyszer felveti, hogy a barátnőjét is igazán bevehetnék:-)

fumerin 2012.10.31. 08:46:50

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Akkor vissza is vontam! :D
(tényleg nem láttam, de most már azért is akarni fogom)

A tényen nem változtat. A srácnak az a legnagyobb baja, hogy a nője tapasztaltabb nála. Ráadásul nem alapfokon tolja.

Nem fognak együtt maradni, az ilyen nő nem tűri a férfi hisztiket. Majd keres a fiúka helyett férfit :D

fumerin 2012.10.31. 08:47:34

@Dr.Rekettyés László: Ahhoz nem kell kiéltnek lenni ;) Azt biszexualitásnak hívják, kortól független :D

fumerin 2012.10.31. 08:51:37

Amúgy alap szabály: Értelmesebb nő nem dicsekszik általában szexuális életével, inkább kussol róla. :D

Mooon 2012.10.31. 08:52:00

Adjatok ma jó tanácsot ti :D
ehhez nincs annyira mit hozzátegyek.

Aludnék inkább :D

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 08:53:03

@Анна: Olvastam egyszer egy tanulmányt, ami arról értekezik, hogy a nők kb. 80%-a ELVILEG hajlandó lenne belemenni egy leszbikus együttlétbe, akár úgy is, hogy aztán ez esetleg soha többé nem ismétlődik meg. Na most azt nem tudom, hogy ez mennyire helytálló adat.

ketroot 2012.10.31. 08:53:13

Azért az szép, hogy 28 évesen már le van lakva.

ketroot 2012.10.31. 08:55:33

@Анна:

Hogy is van a mondás? Hogy a nő osztja, a férfi szorozza 10-el? :D

fumerin 2012.10.31. 08:56:04

@Dr.Rekettyés László: Nem szoktam ilyen jellegű statisztikákban bízni. A számokban meg lehet bízni, emberi adatokban már nem igazán.
Meg valahogy nem is érdekel, hogy más ember mit csinál az ágyban, addig, amíg nem az enyémben teszi ;)

fumerin 2012.10.31. 08:56:43

@ketroot: Kb. Én amúgy is még szűz vagyok, honnan tudhatnám? :D

ketroot 2012.10.31. 08:58:14

@Анна:

Én meg má' úgy felszoroztam, hogy leszáradt :(

fumerin 2012.10.31. 08:59:37

@ketroot: Nem baj, egy biztos: mindkettőnk plafonja masszív :D

ketroot 2012.10.31. 09:00:24

@Анна:

Az a lényeg. Egyébként kamillateás borogatást ajánlok.

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 09:00:53

@Анна: Én is ismertem már nem egy nőt, aki saját bevallása szerint már közelebbi kapcsolatba került más muffjával is. A többség azt mondta, hogy egyszer kipróbálta kíváncsiságból, de aztán soha többet.
Abban viszont biztos vagyok, hogy a nők nagyobb arányban hajlamosak egy kis nyali-falival a barinővel, mint hogy a faszik akasszanak be egymásnak egy görbe estén.
A posztoló fantáziáját valószínűleg kibaszottul izgatja, hogy a csaj már volt nővel is. Hogy ez miért van így, annak is több oka lehet.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 09:01:17

@Анна: én nem hívnám azt tapasztalatnak, hogy mindenki megdugta. Olyan, mint szomszéd kicsaj, aki 22 éves és már a tánctanára, az apja haverja és a fél Dokk megvolt neki. Szokta újságolni a kerítés melllet néha, hogy éppen most mi volt. Mindezt úgy, mintha a világ legtermészeteseb dolga lenne lefeküdni azzal, aki csak ránéz. Mert, miért ne? Van is híre szerencsétlennek, de olyan buta, hogy már fáj. Simán felajánlkozik mindenkinek, mert azt hiszi ettől fogják őt szeretni. Ha tetszik neki egy pasi, felajánlja, hogy dugja meg, (ezt így mesélte konkrétan) de nem esik le neki, hogy ettől nem szeretni, csak kihasználni fogják (és teszik is).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:02:28

@ketroot: Ha hihetünk az Amerikai pitének akkor a szorzó 3.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:03:20

Az a poszter legfőbb baja, hogy még csak 24.
Később rájön, hogy az ilyen nő kincset ér.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 09:04:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): akin már átment a fél város? Jahhh, tuti kincset ér! :D

fumerin 2012.10.31. 09:06:37

@Dr.Rekettyés László: Mondjuk a férfiak egymást közti buzulása nálam a hányinger faktort veri.
A többivel nincs bajom.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ezen ma nem fogok vitát nyitni. Van, aki nem azért szexel, mert szereti a partnert, hanem azért, mert jól esik a szex.
Én még sosenem kevertem össze a szexet az érzelemmel.
Érzelemből tuti van szex, szexből nem is kell, hogy érzelem alakuljon ki.
Én nem ítélem el, mert nem kihasználás, hanem nettó élvezet.
Párkapcsolatnál már más a szitu, de függetlenül nem csak a férfiak preferálják az egyéjszakást.
Kurva meg az, aki ezt pénzért csinálja nem saját kedvéért.
És az is kurva, aki a férje mellől ezt csinálja, mert ott meg a férj fizet a nőnek azért, hogy mások megdugják.
Ez az én álláspontom a kérdéskörrel kapcsolatosan. Tudom, Tied más, annyira már ismerlek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:09:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bezonyám. Ne irigykedj.
(És a fél város nyilván nem ment végig rajta. Mégcsak az 1% sem.)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 09:10:15

@Анна: de a poszter nem olyan, mint a nője, zavarja, hogy az már fűvel-fával dugott. Engem is zavarna. Szóval szerintem nem irígy, csak más az értékrendje.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 09:11:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát én aztán nem irígykednek! Ha valakinek ettól lesz jó egy nő, hogy sokan átmentek rajta... egészségére!

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 09:12:28

@Анна: Na látod, ezzel nagyon nagy százalékban mi is így vagyunk.
Én meghallgattam őket, oké, voltál már nővel is, rendben van. Én is.
De posztolónk ezen rugózik folyamatosan, és nem is titkoltan ez a tény őt végtelenül izgatja. Az meg egyúttal zavarja, hogy a fél város már kikormozta.
Ha valaki ennyit matekol azon, hogy a párja mit csinált anno, az szerintem nem a stabil kapcsolat alapja.

pretty kitty 2012.10.31. 09:13:05

@Kytia: "Pont őt? Blőőőő. Akkor már inkább a Mészáros Dóra.:))"

Eddeteltek :DDDD

Hurri Kán 2012.10.31. 09:13:09

Nem értem poszter problémáját... Ha egy nő nem hajlandó, az a baj, ha jó étvágya van, akkor az? Ehhh...

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 09:14:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): Amúgy az sem mindegy, hogy a csajt mikor dugták halomra. Tíz évvel ezelőtt, vagy még akkor is, amikor két évvel ezelőtt megismerkedtek?

fumerin 2012.10.31. 09:15:07

@Dr.Rekettyés László: Amelyik nő csak mesél arról, hogy valaha kipróbálta és nincs egy vagy két barátnője mellette aktívan...nos fenntartásaim vannak.
Miért? Mert rájött a sok luvnya, ha ezzel dicsekszik a párjának nagyobb lesz az "értéke". Ha igazán bi, akkor az is marad.
És nem pofázik, hanem "tálal". Ennyi a véleményem.

ketroot 2012.10.31. 09:17:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Szégyellem is a dolgot, hiszen utólag néztem utána és valójában három az a tíz.

Papírsárkány 2012.10.31. 09:18:14

@Dr.Rekettyés László: Én meg azt olvastam (valahol *fejvakar* ) hogy míg a férfiaknál az rögzül, hogy "nőtöl akarok szexet" vagy "férfitől akarok szexet" stb a nőknél inkább az rögzül, hogy "ilyen és ilyen szexet akarok VALAKITŐL" (és ha ezt egy nőtől megkapja, no problem). Nagyon leegyszerűsítettem, de vmi ilyesmi volt a lényege.

Szöszi 28 2012.10.31. 09:19:20

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mindenkinek van múltja. Vagy a mostani párod szűzen került melléd? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:20:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ez kicsit ostoba feltételezés.

Ez a nő a leírás alapján tisztában van önmagával, a vágyaival, azokat felvállalja, elég nyílt ahhoz, hogy ne sunnyogjon a pasija előtt. Szereti és tudja is élvezni az életet. A posztolót boldoggá is teszi.
Hogy sok pasival volt? Igen. És? Ettől még nem "végigmentek rajta", hanem szexeltek vele. A szóhasználatod, és a fellelhető indulati töltésed azt sugallja nekem, hogy te ezzel semben megideologizáltad magadnak, hogy miért is kurva jó nem a vágyaink szerint élni. És ez amolyan erkölcsi magaslatot ad neked, ahonnan lekurvázhatsz valakit, aki másképp él/élt mint te, méghozzá minden alap nélkül.

De ha már a csajt kurvának tartod (nem az), akkor esetleg eszedbe idézhetem a mondást: "Kurvákból lesz a legjobb feleség."

@Dr.Rekettyés László: Ja. A poszter nem tudja kezelni a párja múltját. És ezen meg fog bukni a dolog. De erről nem a csaj tehet.

Mooon 2012.10.31. 09:20:52

@Hurri kán:

á csak a feltünedező posztolókra gondoltam :))...

Papírsárkány 2012.10.31. 09:21:02

@Dr.Rekettyés László: "De posztolónk ezen rugózik folyamatosan, és nem is titkoltan ez a tény őt végtelenül izgatja."

Egyszer említi meg, és a mondat folytatásában át is tér más témára :) Ne tévesszen meg a Panni által adott cím :)

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 09:22:42

@Анна: Az a tanulmány, amiről előbb írtam, azt taglalta, hogy a nők nagy része ezt merő kíváncsiságból próbálja ki, mert valahogy a többségükben "benne van a hajlam". És ettől még nem nevezhetőek biszexuálisnak, mert ez a dolog nem kíséri őket végig az életük során.
Igazából akikkel én beszéltem, nagyjából azt mondták, hogy hát olyan semleges volt. Nem bánták meg, de nem is vonzza őket a továbbiakban a dolog.

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 09:23:41

@Papírsárkány: Jaaaaa, én azt nem tudtam, hogy a címet nem a posztoló adja:-)

Papírsárkány 2012.10.31. 09:25:15

@Dr.Rekettyés László: lehet ő adja nemtom, én csak feltételezem, hogy Panni :D
(abból, hogy elég "kiragadott" meg "szenzáció-hajhász"-osak szoktak lenni)

fumerin 2012.10.31. 09:29:40

@Dr.Rekettyés László: Nekem elhiheted, ha azt mondom, hogy "semleges" szex nincs, akkor hazudtak a nők, akik ezt mondták...abban is, hogy voltak nővel. :)

Vizeszsömle 2012.10.31. 09:31:15

Hát.. nem tom poszterkém, mit csinálj, de ha nem kell a nő, átveszem... ;-)

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 09:32:25

@Анна: Hát akkor erre alaposan rábasztak, mivel ettől nem tartottam őket többnek, és különösebben nem is érdekelt a dolog.

croesus aka. the grinder 2012.10.31. 09:35:54

"...egy koncert után idegen pasival is elment, 5 perc ismeretség után"
"...egyszer nővel is volt"

Kedves Posztoló!

Két javaslatom lenne:
1. Azonnal dobd ki a csajt, úgyse lehet vele semmi komoly!
2. Írd meg privátban hogy milyen koncertekre szokott járni! ;)

Caddy 2012.10.31. 09:36:06

@Kytia: ki az a Mészáros Dóra?

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: barátnőmnek meg Robi volt általános iskolában osztálytársa. :) Egyszer rá(nk) köszönt a metrónál, én meg persze ott feszítettem. :D
Ő viszont a másik oldalra állt, ha jól tudom, már hogy nincs képernyőn.

@Milady de Winter: jó reggelt! Hát aludj! :)
Én ma a trolival továbbmentem egy megállót. Nem aludtam, csak elbambultam. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 09:37:13

@SzösziBoszi25: Ó Kata baszki, azért nem mindegy, hogy 100 nőt dugott meg, vagy csak mondjuk 10-et! Bár lehet neked mindegy, nekem nem. Én egy emberrel is jól tudom érezni magam, ki tudok próbálni dolgokat stb. nem kell ehhez az, hogy mindenkivel megdugassam magam.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Akkor vegyél el kurvát! :P

Én is a vágyaim szerint élek, tisztában vagyok önmagammal, felvállalom a vágyaimat, csak úgy gondolom ez nem jelenti azt, hogy a pasik mennyiségét kell növelem az életemben. Én arra törekszem, hogy minőségi szexet éljek meg azzal, akit szeretek. Lehet, hogy fura ez mostanaság, mikor az a tök tuti, ha minél több ember dugott meg. Én nem így gondolom. Élvezem én is ugyanúgy, de nem kell hozzá a fél város. Nem gondolom, hogy ettől kevesebb lennék, de azt sem gondolom, hogy a posztoló nője attól lenne nagy kincs, mert sok pasival dugott. Ennek a kettőnek semmi köze nincs egymáshoz! Az emberek mások!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:37:52

@Papírsárkány: És időnként köszönőviszonban sincsenek az írással...

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 09:39:09

Egyébként az is lehet, hogy posztolót a legjobban mégis az zavarja, hogy ő közel sem dugott annyi csajjal.

Papírsárkány 2012.10.31. 09:41:50

@croesus: :D

@Анна: Tudod, ez a "semleges" olyan lehetett, mint:
"- És milyen a lány?
- Ööö... aranyos."

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:42:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Még mindig mellékvágányon rohangálsz.
A pasik száma mellékes. A többi számít amit mondtam. Ha te minderre egy pasi mellett szert tettél hát hurrá! Te dolgod. Ha valaki más, sok mellett, akkor az meg az ő dolga. Téged sem lenne helyes fapinának nevezni pusztán mert nem volt 50 pasid, és mást sem helyes kurvának nevezni azért mert neki meg volt.

Remélem nem kell odáig süllyedni, hogy nekiállunk definiálni mi is az a kurva.

Caddy 2012.10.31. 09:43:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): gyanítom összetett probléma van a szomszéd kiscsajnál. Nyilván nem foglalkozik vele senki és figyelemfelkelt, vagy egyszerűen tudja ő, hogy nem szeretik, de átmenetileg még mindig olyan.....

Kytia 2012.10.31. 09:44:02

@Caddy: Valami szexipari dolgozó.:)

fumerin 2012.10.31. 09:45:18

@Papírsárkány: Nem, a semleges olyan: "biztos nem volt olyan jó, ha mások is azt mondták" :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:45:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Lényeglátsz. Kérlek cseréld ki a mondataimban a kurvát ribi-re.
Kivéve persze a szólásmondást.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:46:28

@Dr.Rekettyés László: :)

Amúgy nem. A posztoló azon rinyál, hogy kevés lesz a nőnek, aki aztán majd simán félrekefél mellette, és átveri.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:48:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Akkor mégegyszer:

"Lényeglátsz. Kérlek cseréld ki a mondataimban a kurvát ribi-re.
Kivéve persze a szólásmondást."

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:51:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ja! Ha úgy érted hogy azt se találod, akkor tessék:

"Bundabandi (Cookie Bunny) 2012.10.31. 08:43:39
Posztoló a nimfomán az nem ez, amit te leírsz, az számomra simán csak egy ribi jellemzése!

Ha zavar, hogy a nőd ribi volt (vagy talán még most is az), akkor miért vagy vele? "

fumerin 2012.10.31. 09:52:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem kevés lesz a nőnek, hanem már most is az! :)

A nő meg élvezi, hogy fiatal, állandóan tettre kész fiúka van neki, aki persze fiatalabb is, mint hölgy.
De a mennyiség sosenem arányos a minőséggel :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 09:52:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A ribi nekem nem kurva, az amolyan finom kifejezés arra, hogy mindenkivel összefekszik.

Azért érdekes ám, hogy itt mindenki írja, hogy ajjj de jó tapasztalt kis nőci lehet, meg küldheti akár neki is a posztoló. Kellene valakinek a dugáson kívül másra is? Kellene barátnőnek, feleségnek? Mert máskor meg az van hangoztatva, hogy az ilyen nőket csak meg kell dugni és kész! Akkor hogy is van ez?

Black.Sheep 2012.10.31. 09:53:11

Hát, ilyen nő nekem is az utamba akadt, de ő szerintem beteg volt, csak nem szexuális áttéttel.
Esetleg akkor, ha tényleg úgy van, ahogy a legenda mondja, miszerint a nő elsődleges nemi szerve az agya.

De tényleg, az ilyen leszálltunk-leszoptam sztorikat egy hét után tolta. Ha jól emlékszem, talán két hónapig tartott. A végén már tényleg csak a sztorik miatt engedtem be a lakásba. :)
Ja, a szex. Egy jó közepes volt vele.
Ja! Utolsó alkalommal egyszercsak elindult tőlem haza, és fél óra múlva kapom az sms-t, hogy akkor vége, mert neki már van más. így! :)
Én nagyon örülök, hogy ezt ennyivel megúsztam.

Caddy 2012.10.31. 09:53:55

@Kytia: én nem tudom ki ő.
Vagy mondok mást. A Társas/játékban játszott a leszbikus csaj (szerepe szerint) Tornyi Ildikó.
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 09:54:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ó bazzmeg, hagyjuk már ezt, hogy belelátsz a mondandómba olyat, amit nincs is ott! OK?

pretty kitty 2012.10.31. 09:55:39

@croesus: Hihihihiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! :))))))) Engem isz eldekelne mien koncelteken lehet occejon....ize....occefutni veleeeeee ;))))))))))))

Papírsárkány 2012.10.31. 09:56:09

@Анна: Ezt most nem értem :) Hogy értetted?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 09:56:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ja! Ha neked nem az akkor az más! Pfff....

Amit én írtam hogy miért jó az nem a dugásról szólt. Ha esetleg nem tűnt volna fel.

Papírsárkány 2012.10.31. 09:56:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem kell semmit "belelátni", ha te magad beleírod :)

Namely 2012.10.31. 09:58:52

Szia Poszter!
A bnőd élvezetből szexel.... ahhoz, hogy ne kerüljön sor arra, hogy kapcsolatotok ideje alatt mással is dugjon, teljesítsél jól....
Ajánlanám figyelmedbe az egyik tegnapi komment-részletet. Tökéletesen ide illik:
" lefeküdt <2 férfival (ebbe a petting is beleértendő)/legalábbis maximum ennyit vallhat be a leendő férjének anélkül,hogy annak fele akkorára zsugorodjon a férfiassága" (by Alfonzina, aki tudja..)
Tehát neked NEM az a fontos, hogy mi volt, hanem hogy JELENLEG milyen a hölgy. Ha pedig nem tudod elviselni, hogy milyen a múltja, akkor keress egy másikat, aki hazudik neked (jobb esetben), vagy nem hazudja (rosszabb esetben) azt, hogy szinte te voltál az egyetlen az életében. Ebben az esetben viszont tuti, hogy nem fogod azt írni, hogy:
" fergeteges vele a szex".

A döntés a TE kezedben van.

Ha dobod, akkor írd meg a számát. Nem egy olyan haverom van, akinek tele a töke a halvérű, gyökér nőjével.

:)))))

Kytia 2012.10.31. 09:59:19

@Caddy: Meglestem. Pont olyan, mint a Tompos Kátya.:D

Hurri Kán 2012.10.31. 09:59:42

Én is voltam már nővel. Akkor én is biszex vagyok? :D

Szöszi 28 2012.10.31. 10:00:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ugyan már! Mi a sok, mi a kevés? Hülyeség így kiélezni a dolgot. A 10 még oké? De a 15 már sok? Ezt így nem lehet meghatározni. Voltak a múltban mások is és kész. A srácnak annyit kellett volna mondania a barátnőjének, hogy nem kíváncsi a múltjára és kész. Te kidobnád a párodat, ha megtudnád, hogy 25 nővel dugott előtted?

pretty kitty 2012.10.31. 10:00:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Bandi nehez eszet, ne pazalolj la szok enelgijat mel ucce mesz vele szemmile XDDDDD

Papírsárkány 2012.10.31. 10:01:44

@Kytia: elég monoton gusztusa van Caddynek :D

Namely 2012.10.31. 10:02:11

@SzösziBoszi25: te nem attól kapnál sokkot, hogy 2-vel?????

Namely 2012.10.31. 10:04:33

@Hurri kán: erről jut eszembe: a hermafrodita mikor meleg, mikor biszex???

Hurri Kán 2012.10.31. 10:07:12

@Namely:
Félek, erre a kérdésre nálam okosabb sem tudják a választ.

Namely 2012.10.31. 10:08:08

@Papírsárkány: ez az!!!! Helyes!!!!! :)))))

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 10:08:43

@SzösziBoszi25: Azt mondjuk nem tudjuk, hogy a csaj magától mesélt-e, vagy a faszi konkrét kérdésekkel faggatta.
Úgy tapasztalom, hogy olyan harminc körül már sokkal jobban működnek (és hosszabb távúak) azok a kapcsolatok, ahol mindkét fél "tartalmas" múlttal rendelkezik, és nem csak egy-két kóbor numera jött néha-néha össze.
Persze kivételek itt is vannak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:09:44

@cemtelen kisz lejanyzo: Tudom. "Ismerem" egy ideje. Egy kört mindig szívesen áldozok bárkire. Időnként többet is. Végülis erről szólna ez az ittlét.

Caddy 2012.10.31. 10:11:48

@Kytia: na legalább a nőket ugyanazon minta alapján választom. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:12:05

Hehe. Kolleganőm aki nem követi az itteni témázgatást ezt küldte tovább nekem:

"Eszti, 8 éves

A kurva az az, aki nem tud rendesen parkolni, apu szerint.

Zsófi, 6 éves

A kurva? Az egy csúnya szó, amit apu mond amikor nem megy a számítógépe.

Peti, 7 éves

A kurva az egy olyan néni aki olyan bácsikkal alszik, akik nem tudnak egyedül elaludni mert félnek a sötétben.

Bécike, 7 éves

A kurva az a Fradi, mert apa mindig azt mondja, hogy az a kurva Fradi, bár nem tudom, hogy mi az a Fradi, de biztos az is nagyon csúnya szó.

Csilla, 6 éves

Apa szokta mondani amikor nézem a barbis mesét, hogy már megint ez a rózsaszín kurva vernyákol a tévében, én ilyenkor mindig sírok és anyu megvigasztal és azt mondja, hogy a barbi nem is kurva, viszont apu egy köcsög. A köcsög az pedig az a váza amibe anyu virágot kap, de nem tudom miért mondja ezt apának, hiszen apa nem is váza.

Botond, 7 éves

A kurva az az, aki nagyon ki van festve és nincs pénze ruhára, ezért áll az út szélén és kéreget az autósoktól pénzt ruhára.

Petra, 6 éves

A kurva az egy olyan néni, aki csak este dolgozik, mert akkor jönnek haza fáradtan az apukák és ő beszélget velük. Én is szeretnék majd kurva lenni.

/ Itt anyuka hanyatt esett... :) /

Dénes, 4 éves.

A kurva az a szomszéd kutyus, mert hajnalban ugat és apa mérges lesz ilyenkor és azt mondja hogy megöli a kurva kutyát. Szerintem a kurva az egy kutya fajta, mint például a kuvasz, csak hangosabb.

Brigi, 7 éves

A kurva az az aki pénzért szexel. Ezt onnan tudom, hogy megkérdeztem aput. De nem tudom mi az a szexelni, mert azt már nem magyarázta el.

Viola, 5 éves

A kurva az a nagynéném, mert anyáék mindig azt mondják, hogy már megint jön kölcsönkérni az a kurva és akkor megjön a nagynéném. (szülő gyereket tékából kirángatja, saller repül...)

Zolika, 6 éves

A kurva az olyan néni, aki letolja a bugyiját és megmutatja a punciját, aztán elszalad. :)))

Adri, 7 éves

A kurva az az, aki ilyen nagy terepjárókból száll ki és szőke haja van és csizmája és nem tud rendesen tankolni és mobiltelefonál. (mondja ezt úgy, hogy mellette áll az anyja, aki szőke, csizmában van, mobiltelefonál és a téka előtt áll a Lexus terepjárójuk.)

Pistike, 6 éves:

A kurva az egy olyan néni, aki pénzért ad puszit. Anyu ingyen ad tehát anyu nem kurva."

Bocs, ha másnál is épp kering... :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:12:49

@Papírsárkány: Hová? Sehol nem írtam, hogy kurva. Ha az lenne, az sem gond, annak is lennie kell valakinek, van akinek erre van igénye. Na de nem mondanám, hogy az ilyen nő egy KINCS! Nekem konkrétan ezen akadt meg a szemem, ebből indult a párbeszéd.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a második bekezdés nem kifejezetten neked szólt, ha nem tűnt volna fel!

@SzösziBoszi25: Itt azon akart lenni a hangsúly, hogy mi a sok, meg mi a kevés. Nyilván nem fogom 11-nél azt mondani, hogy az már több 1-el és akkor már nem kell. De ha elkezdi sorolni hány nőt dugott már meg és ettől elmegy a kedvem tőle, akkor igen, szakítanék ezért. Helyzettől függ.

Mooon 2012.10.31. 10:12:57

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Bandika, vegyééé vissza...
Igazából szumma szummárum télleg lekurváztad.
Sőt érezni egyfajta lenézést is a részedről... Nézd, én azt gondolom, hogy elég sok olyan nő szaladgál a világban, aki mondjuk pl 20onévesen többször összefeküdt többé kevésbé ismeretlen pasikkal csak mert kedve volt szexhez. Ettől még nem világméretű ribanc.
Mondhatnám azt is, hogy te megy egy ultrakonzervatív vonalat képviselsz.
Nem azt mondom, hogy baj az, ha te csak akkor akarsz szexelni, ha mélységes mély érzelem van... csak azt, hogy ne nézz le másokat, ha szexelnek csak élvezeti okokból is.

Szöszi 28 2012.10.31. 10:14:15

@Namely: Én semmitől se kapnék sokkot :D Most előfordulhat, hogy 25 éves korára 2 komoly kapcsolata volt, plusz 2 futó kalandja, így csak 4 nővel dugott, hát Istenem, van ilyen. Az meg, ha 25 éves korára 30 nővel dugott, mert komoly kapcsolat nem sikerült neki soha túl hosszútávúra, de a szükségleteit ki akarta elégíteni, olyan is van. Szerintem egyik sem elítélendő, vagy rossz. Egyszerűen csak máshogy alakultak a dolgok :) Bundás az előbbi kategória, én meg az utóbbi vagyok inkább. Csak én elfogadom, hogy neki más az értékrendje, ő meg leribizi azokat a nőket, akik esetleg párkapcsolaton kívül is élvezni merik a szexet :)

Szöszi 28 2012.10.31. 10:15:21

@Milady de Winter: @SzösziBoszi25: Köszönöm, akkor nem csak én látom így :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:15:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem kifejezetten? És érintőlegesen?
És esetleg megszólalhatok akkor is, ha nem pont rám nézel beszéd közben?
:)

pretty kitty 2012.10.31. 10:17:00

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hihihi hat fejk cagot elzek de jettol fuggetlenul alanyosz :DDDDDD

Papírsárkány 2012.10.31. 10:17:44

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azt írtad, hogy ribi. Egyéb kérdés? :)

Black.Sheep 2012.10.31. 10:18:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Azért én rákérdeznék még pár dologra annál, aki ilyen kérdéseket feszeget gyerekeknél, hogy ki/mi a kurva? :)
Innen csak egy ugrás a viccbéli "plusz egy csoki" ;)

Hurri Kán 2012.10.31. 10:18:59

Leboxoltátok mr, hogy ki a kurva? A poszter most akkor balfasz, vagy csak puhapöcs? :D

Dr.Rekettyés László 2012.10.31. 10:19:08

@SzösziBoszi25: Na igen. Erre írtam azt, hogy minden bizonnyal a második csoportba tartozók gondolkodnak egy idő után úgy, hogy akkor már "megállapodnának". Legalábbis magamból kiindulva. Akinek csak egy-kettő esett le, az nagy valószínűséggel még hiányérzettel küzd, mert azért kipróbálna még ezt-azt...
(Ezzel persze nem azt mondtam, hogy BIZTOS abból lesz a jó kapcsolat, ahol mindkét fél alaposan kikefélte magát korábban.)

Papírsárkány 2012.10.31. 10:19:13

@SzösziBoszi25: "Csak én elfogadom, hogy neki más az értékrendje, ő meg leribizi azokat a nőket, akik esetleg párkapcsolaton kívül is élvezni merik a szexet :) "

MICSODA FERTŐ!!!

:)

Papírsárkány 2012.10.31. 10:20:12

@Hurri kán: először "lebotoxoltátok"-at olvastam :)

Papírsárkány 2012.10.31. 10:21:38

@Hurri kán: még mindig jobb mint a német bácsi, aki mindig elrejt mindent :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:24:07

@Milady de Winter: nem kurváztam le. Más az értékrendem és igen valahol lenézem az ilyet, mert nekem nem fér bele. Nyilván sokan lenéznek esetleg engem, mert én meg nem dugok fűvel-fával. Ez van! Nincs igényem rá. Ha ettől fapina lettem, hát legyek az! Úgysem ismeri senki a szexuális életem, így azt gondol amit akar. Nem hiszem, hogy attól lenne valaki lepedőakrobata, mert összefekszik mindenkivel. Simán lehet úgy is az, hogy csak pár kapcsolata volt. A posztert zavarja, hogy a nője ilyen, engem is zavarna. Ennyi!

Mooon 2012.10.31. 10:24:23

@Hurri kán:

neeem puhapöcs....
csak aggódik, hogy ő nem lesz elég...
ugyanakkor azt gondolom, hogy van a csaj részéről egy olyan őszinteség (ugye ő is megfogalmazza, hogy a többi pasijának ezt nem mesélte el), amiből az jön le, hogy szeretné, hogy ez télleg őszinte legyen, hogy ne legyenek titkaik...
hát majd meglátja a csávó, hogy ezt az infohalmazt mennyire tudja feldolgozni a férfiassága.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:25:06

@Black.Sheep: Piackutatás. Fontos felmérni a következő generáció várható igényeit. :D

Hurri Kán 2012.10.31. 10:25:24

@Papírsárkány:
Dehogy is, az tök szórakoztató. Minden nap új helyekre utazol, új ételeket eszel, új embereket ismersz meg, stb. :)

cyd 2012.10.31. 10:26:44

@Hurri kán: Nemtom. Önkéntesen jelentkezni lehet? Akkor leszek az. Csak, hogy legyen már egy perdef kurva, akire lehet ujja... egérrel mutogatni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:26:48

@Papírsárkány: és a ribi mitől kurva? Akkor miért nem azt írtam, hogy kurva? Ez már az, hogy belemagyarázzátok, hogy de azt gondoltam.... és honnan tudjátok, beleláttok fejembe?

Hurri Kán 2012.10.31. 10:26:54

@Milady de Winter:
Hát a helyében én elkezdeném minél hamarabb és minél gyakrabban feldolgozni :D :D D:

Mooon 2012.10.31. 10:27:28

@Bundabandi (Cookie Bunny):

ne kiabáj :D...
és de.
lekurváztad. legalább ismerd be :D.

Hurri Kán 2012.10.31. 10:28:18

@cyd:
Persze, hogy lehet. Viszont a mutogatáshoz minek az egér? Vagy ez az egér valami újfajta segédeszköz? :D

Hurri Kán 2012.10.31. 10:29:58

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Pssszzztttt! Nem ribi, se nem kurva, keresi a zigazit, na. :D Lazíccs már, péntek van. ;-)

triatlon (törölt) 2012.10.31. 10:30:02

És ....kedves poszter ezek problémák!!! ,- a csaj normális,- jó vele hemperegni ,- sőt volt már nővel is ez azt jelenheti lesz még egyszer is :-)) ,- szóval hajrá,- pedzegesd a témát ..hátha egyik este hármasban áldoztok ,-
5-perc után elment vkivle ,- miért te még nem ? ,- 10-ből 8-ember csinált már ilyet

érettebb mint te tanul -tapaasztalj -s nem polemizáld a dolgokat túl ...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:30:31

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"ribanc" szinonimái:
prostituált, utcalány, kéjhölgy, kurtizán, szajha, örömlány, perdita, prosti, céda, cemende, lotyó, cafka, kokott, repedtsarkú, éjszakai pillangó, rüfke, bárcás, hetéra"

Tudom. Ribi-t írtál nem ribancot. Ég és föld. :)

Mooon 2012.10.31. 10:30:57

@Hurri kán:

én asszem teszi ő... :DDDD... elvégre is írta, hogy fergeteges a szex...
csak hát ettől még mintha lenne önbizalomhiány...
lehet nagyon szép a lány...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:31:45

@SzösziBoszi25: "leribizi azokat a nőket, akik esetleg párkapcsolaton kívül is élvezni merik a szexet"

Óóóóóó! Hát szerintem nem azon van a hangsúly, hogy merik-e élvezni a szexet. Azon van, hogy hiányuk van és ezt valahogy ki kell elégíteni.

Namely 2012.10.31. 10:32:50

@Milady de Winter: @SzösziBoszi25:
persze... érzelem a fontos, miiiii.......

www.youtube.com/watch?v=6htgqDQtl9U

az igazság az, hogy ez jutott.... :))))

Kincs, ami nincs.....

Mooon 2012.10.31. 10:33:23

@Bundabandi (Cookie Bunny):

szájjáá le a magas lóóórúúú fapina :D!

cyd 2012.10.31. 10:33:37

@Milady de Winter: Szerintem is ez a lényeg, hogy a csaj vele őszinte volt, mert szerinte megérdemli. Kérdés, hogy poszter is ezt látja-e az egészből a legfontosabbnak. Ha meg zavarja a csaj múltja, akkor állítsa le, hogy 'köszi drágám szeretlek, elfogadlak, de nem szeretnék többet tudni a múltról éljünk a jelennek/jövőnek'

@Bundabandi (Cookie Bunny): A szó meghatározásán vitatkoztok miközben a lényeg inkább az, amit te is bevallottál, hogy lenézed. Többek szerint ezt nem kéne, mert ő nem "lent" van az erkölcsi mércén, hanem "máshol".

copyRight 2012.10.31. 10:33:56

az általános betegség, hogy a férfiak nem értékelik az őszinte nőket?

Mooon 2012.10.31. 10:34:45

@Namely:

Perszehogy az érzelem :D.
Hogy jól érzem magam, az is érzelem, nem :D?

cyd 2012.10.31. 10:35:39

@Hurri kán: Gondoltam, ha már úgy is a kezekben az egér, ne kelljen felemelni a monitoron bökdöséshez na. Így kedveskedjen az ember... vagy egy kurvától már segítség sem kell? Lenézel?

Kytia 2012.10.31. 10:35:44

@SzösziBoszi25: Már 30 nővel dugtál?? Mindig rájövök, hogy ódivatú vagyok.:( :))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:35:52

@Milady de Winter: Izé... mint fentebb jeleztem nem lenne helyes őt fapinának nevezni... Nyalván nem az.

Black.Sheep 2012.10.31. 10:36:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ahamm. Szóval te voltál.
Megyünk érted. TAJ-kártyádat készítsed ki, kelleni fog :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:36:55

@copyRight: Nem csak a férfiak.
Az őszinteség egyébként is rázós terep.

Αphelion 2012.10.31. 10:37:35

@copyRight: En ertekelem (de mondjuk en sok mindenben elterek az altalanostol...) :)

Kytia 2012.10.31. 10:37:44

@copyRight: Még annál is általánosabb. A nők sem értékelik az őszinte férfiakat.:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:37:53

@Black.Sheep: Mindig nálam van. TAJ, adó, személyi, stb.
Gyühettek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:38:40

@Milady de Winter: Ki kiabál? Ti hurrogtok itt le, én cska megvédem magam. Amúgy nem ismerem be, mert nem így van. Mi vagy te, valami vallatótiszt? Azt kell mondanom, amit te mondasz?

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): vazzzz! Ribi (számomra): olyan nőnemű emberi lény, aki lefekszik sok emberrel. Teszi főként azért, mert hiánya van és nincs állandó partnere.

Black.Sheep 2012.10.31. 10:39:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Aakkor az sem lesz baj, ha ezeket holnaptól már más használja? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:39:34

@cyd: Köszönöm. Nekem már nem volt kedvem erre is rávilágítani.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 10:40:26

Majd Jokka megmondja jól, hogy melyik nő kurva. :DDD

Szöszi 28 2012.10.31. 10:40:44

@Kytia: Hát kb., de lehet, hogy az volt 40 is :D

@Namely: Ééééééérzelem, az :D Amikor fentebb írta, hogy a fasziját lazán kidobná azért, ha kiderülne, hogy túl sok nővel dugott szerencsétlen fickó élete során :D Azok aztán a mély érzelmek, ha valaki azért szakít a másikkal, mert annak van múltja, csak azért, mert neki nem olyan, mint a másiknak :D

Mooon 2012.10.31. 10:41:21

@Bundabandi (Cookie Bunny):

támadó a fogalmazás hangneme.
és túl sok a felkiáltójel.

én vallatótiszt :DDDD?
ugyandehogy.
én csak tükör vagyok :D
megmutatom neked az igazságot :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:41:31

@Milady de Winter: Láttam. :)

@Black.Sheep: Nekem nem. Ő mondjuk randán meg fogja szívni, dehát ez legyen az ő problémája...

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 10:42:35

@cyd: Jól beszélsz, mint mindíg! Az igazság pedig bizony olykor-olykor fájdalmas. (Ide most képzelj egy randomCoelho idézetet.)

Papírsárkány 2012.10.31. 10:42:43

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Azon van, hogy hiányuk van és ezt valahogy ki kell elégíteni. "

Szoktál te enni? :)

cyd 2012.10.31. 10:43:31

@Milady de Winter: "én csak tükör vagyok :D
megmutatom neked az igazságot :D"

Milady de Justice személyesen? Father szabin van és téged küldött?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:43:54

@cyd: És miért ne nézhetném le? Ki tiltja meg? Nyilván vannak olyan dolgok, amiért meg te nézel le más embereket. Egészen biztos vannak. Más az értékrendem, neked is más, meg még egy csomó árnyalat van. Van aki lenézi a tetovált embereket, van aki a feketéket, van aki a cölibátust fogadott papokat, van aki a kövéreket, van aki a kórosan soványakat stb. stb. Mindenkinek joga van hozzá, nem?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:44:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Számodra. De ha te más értelemben használsz egy szót mint amit jelent, ne másokra haragudj, amiért ők nem.

A LÉNYEGET tekintve pedig lásd Cyd hozzádszólását.

Namely 2012.10.31. 10:44:43

@SzösziBoszi25: jaaa, így van.
Amúgy hogy vagy???? Megy az élet nevű játék?

Mooon 2012.10.31. 10:45:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

perszehogy mindig :DDDD, ez köztudott...

@cyd:

javítsam a nevem :)?

Hurri Kán 2012.10.31. 10:45:24

@cyd:
Bevallom, most nem egy malomban őrlünk. Én nem monitoron való bökdösésre gondoltam. :D

cyd 2012.10.31. 10:45:25

@Köldökszösz (csodalampa): "Jól beszélsz, mint mindíg!"
Ma kurva vagyok, ne bókolj, fizess!

"(Ide most képzelj egy randomCoelho idézetet.)"
ramboCoelho-nak olvastam. Ez mit jelent?

Papírsárkány 2012.10.31. 10:45:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): szóval nem ment közben szálka a nyelvedbe? :D :D

Papírsárkány 2012.10.31. 10:45:56

@cyd: azt, hogy vietnámi veterán kurva vagy :)

Black.Sheep 2012.10.31. 10:46:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ja, hogy már refes a személyid?
Hát, nézd, a jó oldala, hogy tényleg szopó annak, aki lenyúlja :)

pretty kitty 2012.10.31. 10:47:12

"A múlt törhetetlen lángja csodálatos titkokat rejt." - Insztant Coelho velemenye ja maji posztlol ;))))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:47:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Bár nem hozzám szóltál, de:
A lenézéssel mindig valami sérülést, traumát leplezünk, vagy az instabil önértékelésünket támogatjuk.
Persze szabad ország, úgy vered át magad ahogy tetszik. ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:47:49

@Papírsárkány: Reméltem, hogy valaki megemlíti majd... :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:48:15

@Milady de Winter: Már bocsánat de 1 azaz egy db felkiáltójel volt abban, mit írtam. Az igazság meg nem feltételen az, amit te gondolsz rólam. Nem ismersz, csak azt olvasod, amit leírok, hozzárakod a saját kis dolgaidat (a saját szűrődet) és azt látod, amit látni akarsz, nem pedig azt, amit én mondani akarok.

Kytia 2012.10.31. 10:49:39

@SzösziBoszi25: Ribanc! Ja, nem...Pinabubus!!:D

Szöszi 28 2012.10.31. 10:50:03

@Namely: Háááát, most kissé túlságosan is zajlik :D De semmi gond, lerendezem, aztán lazulás van :D Holnap gyerekeknek Halloween buli lesz nálam és már most elfáradok tőle, ha csak belegondolok :D 5 gyerek jön és 9 felnőtt :) Nálatok mizu?? :)

Papírsárkány 2012.10.31. 10:50:13

@Bundabandi (Cookie Bunny):
- Figyelem, az autópályán egy őrült a forgalommal szemben halad!
- Egy?! Mind!
:)

Vizeszsömle 2012.10.31. 10:51:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hihetetlenül frusztrált vagy. Ki a rosseb bántott?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:51:58

@SzösziBoszi25: És nem az ember maga dönti el, hogy ki az, akivel el tudja képzelni a kapcsoltot és ki az, akivel nem? Attól, hogy nekem nem kell egy olyan pasi, aki előttem egy csomó másik nőn átment, neked még lehet, hogy ő életed párja. És ezt pont Namely tudhatja a legjobban!

Black.Sheep 2012.10.31. 10:52:36

@cemtelen kisz lejanyzo: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Juteszembe, a Lángoló Gitárok Ákos-kritikájának kommentjei között adta meg Zombika a tust.

Zombika 2012.10.30. 15:1"3:25
Ákos a popzene Coelhoja. Se több, se kevesebb."

Szöszi 28 2012.10.31. 10:53:36

@Kytia: Óó, halmozottan hátrányos helyzetű vagyok, mint kiderült, mert még tetkóm is van :D Szóval egy tetovált ribanc vagyok :D :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 10:53:49

@ÜbelFegor: senki nem bántott, csak nem értem/értettem mitől kincs a poszer nője. Innen indult az egész, ami már túl van fújva. Meg bele van magyarázva sok minden, ami nem is hangzott el.

copyRight 2012.10.31. 10:54:41

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Kytia:

szerintem pont az a normális, hogy az ember az előtt meri felvállalni a múltját a jelenjét a titkait, azaz önmagát, akiben megbízik, akiről úgy gondolja, hogy elfogadja olyannak amilyen...

Én értékelem az őszinteséget, még akkor is ha fáj, de akkor ezek szerint nem vagyok normális. :)

cyd 2012.10.31. 10:55:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): A lenézés mint olyan felsőbbrendűséget sugall. Számomra ez negatív. Milyen alapon ítéljek el mást? Mi alapján helyezem magam följebb a másiknál? Ki az origo, ami meghatározza a fel és le helyét? Nem ismerem sem a körülményeit, sem a motivációit. Nem tetszik ahogy él? Nem. Én élnék úgy? Nem. Lenézem? Nem. Minek? Ettől leszek több? Biztos én vagyok nagyon buddha vagy rohadtul liberális nemtom, de a lenézés fölösleges energiapazarlás.

@Milady de Winter: Esküvő megvolt?

@Hurri kán: "...most nem egy malomban őrlünk..."
"Nem dolgozom" csak, hogy klasszikus idézettel feleljek

@Papírsárkány: hoặc phân biệt chủng tộc?

copyRight 2012.10.31. 10:56:09

@Köldökszösz (csodalampa): A lakat parázsló tánca fondorlatos túlvilágot sejtet.
(hátha nicns jó képzelőereje :D)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 10:56:23

@Black.Sheep: Lehet kéne már egy Ákos-dalszöveg generátor... :D

Random költészet végtelen számú majommal előállítva..

Hurri Kán 2012.10.31. 10:57:39

@cyd:
Abban a malomban ketten vagyunk. :D

Papírsárkány 2012.10.31. 10:57:55

@cyd: szopi szopi 5 dollár? :)

Black.Sheep 2012.10.31. 10:58:00

@copyRight:
A múlt felvállalása normális, a másik számára nem érdekes dolgokat ráborítani meg szerintem kissé öntelt dolog. Magyarázhatja a kifordított személyiség, egy bizonyos szintig.

Namely 2012.10.31. 11:00:16

@SzösziBoszi25: anyu már megint volt, túlságosan sokat nem beszéltek, de ez is valami.... :)))))) éppen elég az, hogy tudja, hogy ott van, eljön, határozottan köszön, nem vicsorog..... fejlődés van....
Gyerek Halloween???? Jokka megy? Ha már kiderült, hogy ilyen könnyűvérű vagy??? ;DDDDDDDD :*

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 11:00:22

@Hurri kán: Ja. Üveglapon meg a liszt keskeny csíkokba rendezve... :)

Szöszi 28 2012.10.31. 11:00:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): Namelynek mi köze ahhoz, hogy nekem ki felel meg életem párjának vagy ki nem? Ő, hogy kerül ebbe a hozzászólásba bele?

Mooon 2012.10.31. 11:00:37

@cyd:

ma nagyon egyetértünk :)

egyébként nem. miért lett volna?
én már kifejtettem itt a véleményem házasság ügyben, ez a való életben sem más :).

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 11:01:02

@cyd: A ramboCoelho az, amikor valaki kőkeményen megmondja a frankót, de igazából nincs a mondanivalója mögött semmi.
Most neked meséljek arról, mi a barátnőfíling? :DDD

copyRight 2012.10.31. 11:01:08

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): bocs, nem nagyon olvastalak benneteket.

@Black.Sheep: mi számít nem érdekesnek? Mi van azokkal a kérdésekkel amiket ő tesz fel te pedig csak őszintén válaszolsz?

cyd 2012.10.31. 11:01:50

@Papírsárkány: Na most kínai vagy vietnámi? Döntsd már el.

Black.Sheep 2012.10.31. 11:02:02

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Csendmoraj, néma távolban
Lángvihar, mit ébren is álmodtam.

?

Black.Sheep 2012.10.31. 11:02:44

@copyRight:
Pl. amit kérdés nélkül csak mondasz, mondasz, anélkül, hogy a reakció érdekelne.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 11:03:18

"Gyűlölöm a halk árnyékot
Az álmos alkalmat hallgatom
Átok ég az álmomban
Mélyen múlik a tegnapom
Lassan felejteni keserű
A múlt behódol, mindig tudták
Egy bánatos angyal utolér
De nekünk mindezt csak hazudták"

Vizeszsömle 2012.10.31. 11:03:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Megnéztem az előzményt. Télleg túlreagáltad a sztorit. Szerintem Arrius csak arra gondolt a kinccsel, hogy egy ilyen kaliberű csajnak már nincs szüksége önmaga megjátszására, az igazság eltitkolására. Nyilván Arrius sem túl romantikus alkat...

Papírsárkány 2012.10.31. 11:04:05

@cyd: ó bocs... régen volt :)
félkínai-félvietnami!

:)

cyd 2012.10.31. 11:04:05

@SzösziBoszi25: "Ő, hogy kerül ebbe a hozzászólásba bele?"
Mert erotikus táncos barátnőjén Bundi ezen feltételezése szerint sokan "végigmentek".

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 11:04:12

@cyd: sok olyan dolog van, amit nem kellene éreznie az embernek, mert idő- és energiapazarlás és mégis érezzük, mert emberek vagyunk mind! Ilyen a gyűlölet, a féltékenység, az irígység, sokszor a harag is. Igen, vannak olyanok, akiket valamiért lenézek, vállalom. Szerintem neked is vannak, itt vagyok mindjárt én! :D:P

@Papírsárkány: felfoghatod úgy is, hogy nem kell mindig a tömeggel menni. Vállalom a véleményem veletek szemben.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 11:04:57

@ÜbelFegor: Arrius kibaszottul romantikus alkat. Csak már nem 24 éves. ;)

Papírsárkány 2012.10.31. 11:06:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én nem a véleményedről beszéltem. Arra céloztam, hogy rajtad kívül MINDENKI úgy értelmezte, hogy lenézően lekurváztad a csajt, de nyilván mindenki rosszul értelmezte és belelátott és félreértett. Így is lehet hozzáállni, csak érdekes élethez vezethet (persze ha szereted a kihívásokat... :) )

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 11:09:30

@SzösziBoszi25: Úgy, hogy ő egy olyan nőt választott, akit mondjuk más nem választana a munkája miatt, de ő boldog vele. Még akkor is ha az anyukájának nem tetszik.

@ÜbelFegor: Nem csak én reagáltam túl, úgy érzem. Megkérdeztem, miért kincs egy nő akin a fél város átment, abból indult a dolog. Ebből jött utána hogy én lekurváztam stb. stb. meg belemagyarázások. Az lényeg, hogy más az értékrendem, nekem ez nem fér bele, lehet a poszernek is ez a baja. Hogy miért kellett ekkora lufit fújni belőle, ezt nem igazán értem....

Szöszi 28 2012.10.31. 11:11:11

@cyd: Kurvára remélem, hogy nem erre gondolt!

cyd 2012.10.31. 11:11:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Szerintem neked is vannak, itt vagyok mindjárt én! :D:P"
Túlértékeled magad honey. Nem nézlek le. Megvan rólad is mint a többiekről is egy kép, egy vélemény oszt csókolom. Az én olvasatomban van egy értelmes/okos/intelligens (egyelőre nem találom a kellő kifejezést ezügyben) nő, aki körömszakadtáig ragaszkodik a néhol vaskalapos véleményéhez és be nem látná, ha téved inkább bénán elviccelve kifarol az érvelés elől.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 11:12:54

@Papírsárkány: Az írásbeli kommunikáció azért rossz, mert a nonverbális jeleket nem látod, plusz nem is ismersz. Elolvasod, amit írtam, hozzárakod a saját szűrődet és lesz belőle valami. Én azt mondon nem az, amit én közölni akartam.

Hurri Kán 2012.10.31. 11:13:29

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"akin a fél város átment"... Ez így önmagában nem minősít. nem tudjuk, mekkora volt az a város. .D

cyd 2012.10.31. 11:13:29

@SzösziBoszi25: Cukornyuszi! A kurva ma én vagyok. Szóval csak nagyon reméld, de amint látom már meg is válaszolta és nem, nem úgy értette.

cyd 2012.10.31. 11:15:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): 100%-ban igazad van. De ha az írásod alapján 10-ből 10 "a"-t hoz ki miközben te "b"-re gondoltál miközben írtál, akkor nem lehet, hogy az interpretáció hibás? Persze az is lehet, hogy a 10 épp közös kórtermen osztozott a sárga házban anno.

Szöszi 28 2012.10.31. 11:16:43

@cyd: Cukormókusom, ki szerint vagy az? :D Ha Bundás szerint, akkor az a vélemény kevéssé mérvadó :D

Mooon 2012.10.31. 11:16:59

@Papírsárkány:

Erre én is kíváncsi vagyok :).

pretty kitty 2012.10.31. 11:18:42

Nah mosz mal eleg a vecekedezbooooooool!!!!!!! :PPPPPP

cyd 2012.10.31. 11:20:12

@SzösziBoszi25: Önkéntes mérvadó vagyok. lásd: @cyd:

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.31. 11:21:28

"Lehet, hogy az vonz benne, hogy már egy csomó dolgon átment.."

Na és képzeld el, rajta hány dolog ment át...

Nem véletlenül tudja minden rendes, tapasztalt nő az alapszabályt: pasinak 10-nél több korábbi partnert nem vallunk be, és nem ecseteljük részletesen, kivel, milyen volt.

A poszter nője sem nem rendes, se nem tapasztalt, csupán egy igen buta picsa...a leírás alapján.
Poszter sztem így első olvasatra nem illetek össze. Téged is zavar,hogy ilyen bővérű, úgyhogy alea iacta est.

24 évesen ne kiélt 28 évesek életében akarj spermadonort, és ügyeletes lúzert játszani, akit majd utána évekig nyúlhatnak a gyerektartással, hanem élj, ismerkedj, csajozz, és keress egy korban, habitusban inkább hozzád illő lányt. A jelenlegit meg használd, amíg jónak látod, de mindig védekezz és közben keresgélj.

Szöszi 28 2012.10.31. 11:21:38

@Namely: Hát igen, gyerekeknek lesz holnap buli tökfaragással, meg mindenféle őszi és halloweeni dekoráció készítéssel :) Rákövetkező szombaton meg lesz egy Halloween buli nálam felnőtteknek rendezve, hogy könnyűvérűen kiribanckodhassam magam :)

Vizeszsömle 2012.10.31. 11:22:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha nem vetted volna észre, Arrius folyamatosan provokál. Mindenkit. Ne vedd ennyire tüdőre és kész! Hiába írod, hogy az írásbeli kommunikációban nem az megy át, ami a szándékod, aki olvassa, mögélátja a dühkitörésedet. Nem véletlenül baszogatnak itt ma jónéhányan...

plantingC4 2012.10.31. 11:24:32

Nekem is volt szerencsém bi csajszival járni. Érdekesnek és izgatónak találtam a csajozós sztorijait, nem zavart. Neki határozott elképzelései voltak ezzel kapcsolatban, nem a "kipróbálom mert kíváncsi vagyok" kategória volt.
Ahogy én összeraktam, az exem esetében egy folyamatként játszódott le ez.
Úgy jött le nekem, hogy egyrészt bejönnek neki a csajok, másrészt, egy nagy csalódás hatására, egy ideig nem tudott/nem akart férfiakhoz közeledni és ismerkedni, így kezdődhetett nála, aztán egész belejött és állandó csajai is voltak.
Van ilyen is, meg olyan is, mindenki másképp csinálja...:D

2012.10.31. 11:25:31

Poszthoz: örülj neki!

2012.10.31. 11:26:06

Jah, csak címet olvastam még. :D

Amúgy meg:

Egyszer volt, régen volt, a Mikulás karácsony előtt észrevette, hogy a 4 krampusza megbetegedett. De a helyettes krampuszok nem tudtak olyan szépen és gyorsan csomagolni, mint az igazi krampuszok. A sok baj közepette Mikulásné bejelentette, hogy az édesanyja velük fogja tölteni a Karácsonyt. Szegény meggyötört Mikulás ennek hallatán kiment a rénszarvasszánhoz, de szomorúan vette tudomásul, hogy az 5 rénszarvasból 3 vemhes, 2 meg ismeretlen helyre távozott a kerítésen átugorva. Ezek után a teljesen összetört Mikulás bement a házába, hogy igyon egy kis fenyőpálinkát, de azt látta, hogy a krampuszok már mindet megitták. Erre olyan mérges lett, hogy a kezében tartott poharat összetörte. Mikor össze akarta söpörni a szilánkokat, rájött, hogy az egerek régen megették a seprűt. Ekkor csöngettek, és a lelkileg meggyötört Mikulás ajtót nyitott. Az ajtóban egy angyalka állt, kezében karácsonyfával.
Az angyalka így szólt:
- Kedves Mikulás! Hát nem csodálatos ez a mai nap?
Hát így alakult ki az a szokás, hogy a karácsonyfa csúcsára angyalkát húznak

Vizeszsömle 2012.10.31. 11:26:19

@Alfonzina, aki tudja..: "24 évesen ne kiélt 28 évesek életében akarj spermadonort, és ügyeletes lúzert játszani, akit majd utána évekig nyúlhatnak a gyerektartással, hanem élj, ismerkedj, csajozz, és keress egy korban, habitusban inkább hozzád illő lányt."
Istenem, ha én még egyszer 24 éves lehetnék! Basszus, lassan tényleg még egyszer annyi vagyok...

copyRight 2012.10.31. 11:27:18

@ÜbelFegor: Hogy jön ehhez a témához a romantika?

Papírsárkány 2012.10.31. 11:29:12

@ÜbelFegor: Ugyan, nem is mindenkit :)
Csak akit lehet.
Bár én most kivételesen nem éreztem benne provokációt, nagyon korrekten megírta az első reagálásával, mi volt a gond Bundi kommentjével.

@copyRight: hát a "csajom volt már nővel" címtől biztos nagyon romantikus gondolatai támadtak :)

cyd 2012.10.31. 11:30:09

@ÜbelFegor: "...ha én még egyszer 24 éves lehetnék..."
Pedig esélyed sincs rá.

pretty kitty 2012.10.31. 11:31:03

@ÜbelFegor: "Istenem, ha én még egyszer 24 éves lehetnék! Basszus, lassan tényleg még egyszer annyi vagyok..."

LOL!!!! :DDDDDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 11:33:14

@"Zsu": Nyilvánvaló, hogy a Mikulás egy köcsög embergyűlölő hajcsár, aki semminek nem tud örülni, egy írígy gyökér, aki a frusztrációit másokon vezeti le.
:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 11:35:06

@Alfonzina, aki tudja..: <---- láttátok, azt írta kurva! XD

Bocs Zina, de ezt nem tudtam kihagyni! :D

@cyd: ez így van! Egészen biztos, hogy én nem kommunikálok úgy, hogy átmenjen, amit írni akarok. (van olyan, aki érti egyébként, ált. olyanok, akik hasonlóak, mint én) Ha a párommal levelezünk, ott is van ilyen, ilyenkor fel szoktam hívni és elmondom szóban.

@Papírsárkány: már leírtam. :P Ne piszkálj, mert origamit hajtogatok belőled! XD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.31. 11:37:35

@Namely: óó, már idéznek is tőlem...bakker, pedig még fel sem dobtam a pacskert.:))))

Hurri Kán 2012.10.31. 11:43:35

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Főleg hogy saját bevallása szerint a nőket sem vetette meg. :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.10.31. 11:45:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): megkérnélek,hogy a másokkal folytatott eszmei vitádba ne vonj be. köszönöm!

Vizeszsömle 2012.10.31. 11:47:42

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Már nem is egyet! ;-)
Ja, ez részben válasz @copyRight: -nak is. A romantikus férfi leginkább angyalokat hódítana meg. Poszter nője kicsit sem angyali. Mivel viszont Arrius kincsnek nevezte a csajt, innen jött. Nyilván nem tökéletes kifejezés... :-)

Caddy 2012.10.31. 11:51:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): mit kellene csinálni az állandó partner nélküli nőknek? Otthon ülni és (mi az a szar sorozat) Barátok köztöt nézni, és telefonon arról picsogni, hogy senkinek nem kell, majd minden élő embert kiborítani a környezetében, mert kielégületlen?

copyRight 2012.10.31. 11:57:19

@ÜbelFegor: nem tudom, szerintem az, hogy egy férfi milyen kaliberű csajt preferál, nem köthető ahhoz, hogy romantikus vagy sem.
A romantikus korszakban pont nem arról voltak híresek a nők/férfiak, hogy annyira angyaliak lettek volna :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 12:00:01

@Hurri kán: Gondolhatod.... Három már így is terhes....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 12:01:30

@ÜbelFegor: Bocs de ez butaság. A romantikus férfi nem keresgél angyalokat.

Hurri Kán 2012.10.31. 12:03:53

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Pontosan. A romantikus férfi olyan nőt keres, aki szintén romantikus, ÉS mellette egy állat az ágyban. :D

Szöszi 28 2012.10.31. 12:05:20

@Caddy: Igen, bazdmeg! :D Otthon ülsz, és kaparod a falat, tilos a dugás, tilos a maszturbálás, mert, ha megteszed, ribanccá válsz és nem kellesz majd egyetlen pasinak se, és sose lesz se gyereked se férjed! Világos? :D :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 12:07:58

@Caddy:

Színházban játszik. Nem tévés/mozis terepen.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 12:11:06

@Hurri kán: :D Úgy érted ott van mellettük a rénszarvas is?

A romantikus férfi mégcsak romantikus nőt sem keres. Hanem rajong azért, aki miatt megdobbant a szíve... Bármilyen is legyen.

Vizeszsömle 2012.10.31. 12:14:49

@copyRight: Amit ma romantikusként aposztrofálunk, annak kevés köze van a korszakhoz. Amúgy tudsz olyan korszakot, ahol dívott angyalinak lenni?

Caddy 2012.10.31. 12:17:38

@SzösziBoszi25: valamit nagyon nem jól csinálok. Sose lesz belőlem rendes asszony, de ha így folytatom asszony se. :D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: rákeresek, mert nagyon nem celeb a srác, pedig szintén a tehetséges kategória.

pretty kitty 2012.10.31. 12:26:36

@ÜbelFegor: "Amit ma romantikusként aposztrofálunk, annak kevés köze van a korszakhoz."

Akkol a Loman sztiluszu templomoc ce Bukaleszti jepitecek telveszteeek?? :OOOO Ed vilag omlott occe benneeeeeeem!!!!! XDDDDDDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 12:30:09

@Caddy: Mondtam én, hogy üljön otthon? Nem. Szerintem az ha valaki szingli, még nem jelenti azt, hogy akkor mindenkivel dugni kell.

@SzösziBoszi25: És masztizhat is, dughat is! Sőt, lehet szexkapcsija is! :P

Azért szerintem a legtöbb nő, nem azért szingli, mert az olyan nagyon jó, hanem mert nem talál magának megfelelő embert. Pl: nekem személy szerint az nem teszik, mikor ilyenkor egy nő leissza magát, lemegy bulizni és az első hejjespasival megdugatja magát. Baráti körből nem egy ilyet tudnék mondani. De végül is az ő dolga...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 12:31:44

@Caddy: Mondtam én, hogy üljön otthon? Nem. Szerintem az ha valaki szingli, még nem jelenti azt, hogy akkor mindenkivel dugni kell.

@SzösziBoszi25: És masztizhat is, dughat is! Sőt, lehet szexkapcsija is! :P

Azért szerintem a legtöbb nő, nem azért szingli, mert az olyan nagyon jó, hanem mert nem talál magának megfelelő embert. Pl: nekem személy szerint az nem teszik, mikor ilyenkor egy nő leissza magát, lemegy bulizni és az első hejjespasival megdugatja magát. Baráti körből nem egy ilyet tudnék mondani. De végül is az ő dolga...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 12:32:56

Zavar van a zerőben! :D Dupla lett! :D

Papírsárkány 2012.10.31. 12:35:02

@Bundabandi (Cookie Bunny): úgy értem a sok magyarázás/értelmezés/pontosítás/mégsemúgyvolt közül melyik a helyes? :P

Szöszi 28 2012.10.31. 12:38:11

@Caddy: Leszel szíves elkezdeni úgy viselkedni, ahogy NŐhöz méltó! Köszönöm!
:D :D :D

@Papírsárkány: Tudom! Megpróbálok innentől kezdve nem ribiként viselkedni, sejj!

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ó, köszönjük szépen az engedélyt, magasságos, tökéletes Bundás! :D

Papírsárkány 2012.10.31. 12:39:46

@SzösziBoszi25: Ide kivételesen passzol Yoda mester mondása: Tedd, vagy ne tedd! Nincs olyan, hogy "próbálod"!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 12:42:25

@SzösziBoszi25: Nagyon szívesen! A pukkedliden még van mit csiszolni, de egye fenyő! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 12:43:52

A Zerő és a cookie velem van! XD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 12:45:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): cookie-ság...

@Papírsárkány: Dehogynem. Szerinted miért olyan kevés a Jedi? Mert a többség csak próbál... ;)

Caddy 2012.10.31. 12:45:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): azért kérdeztem, hogy akkor mit kéne, hogy csináljon. Nyilván ki kell jönnie a lakásból, hogy (keresve a zigazit) pasikkal ismerkedjen. Ergo...le kell feküdni férfiakkal, hogy tudjuk, működik-e a dolog. Kinek kevesebb kinek több szexre van igénye. Ugye. Meg hát ahogy én azt mondani szoktam, én már nem érek rá, derüljön ki az elején, hogy passzolunk-e.

@SzösziBoszi25: igyekezni fogok, de nem ígérhetek semmit. :D:D:D

Papírsárkány 2012.10.31. 12:46:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ne velem vitatkozz :)
én csak próbáltam a "there is no try"-nak jobb fordítását vissza adni, mint a "de ne próbáld"

Azért van olyan kevés jedi, mert megöljük őket :) (vagy áttérnek és lúzer akoliták lesznek belőlük :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 12:50:37

@Caddy: Na igen. De pl. a posztoló csaja 28 és előtte volt nagyétkű. Bár nem tudom, én mindig olyan voltam, hogy szerettem megismerni az embert szex előtt. Ezzel meg eléggé kisebbségben érzem magam néha, mert amit magam körül látok a világban, nem igazán ez az általános nézet. Lehet, hogy fura vagyok... fapina...

Kytia 2012.10.31. 12:52:10

@SzösziBoszi25: :)))

@copyRight: Nem tudom, mire írtad ezt válasznak, de egyetértek.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 12:53:55

@Caddy: A Norbika mitől sármos? :D A Berci meg meleg... a többiről szót sem ejtenék. A Hajóst azért bírom, de nem mondanám sármosnak. Viccces vót valóban!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 12:55:20

@Papírsárkány: Yoda csak egy gyökérkóró volt....
Kurvára laza ülni a dzsindzsában és osztani az észt.

Ahelyett hogy odament volna ahhoz a fiatal sráchoz anno és megkérdezte volna "És hogy vagy Anakin? Minden ok?"

Az ilyen ne ossza az igét. Örüljön a napi betevő kígyójának oszt jóvan...

:D

Papírsárkány 2012.10.31. 12:57:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A legjobb, amikor a számára is nyilvánvalóan ragaszkodó típusú Anakinnak, akiről TUDTA, hogy alakul valami közte és Padme között, odaböki (amikor a fiú megy hozzá elpanaszolni a rémálmait egy "fontos valaki elvesztéséről"), hogy "tanuld meg elengedni" blabla.
A "bölcs" jedi mester :)

Hurri Kán 2012.10.31. 13:08:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Pontosan. És ha nem jó a nő, ott helyben fel lehet (rén)szarvazni.

Caddy 2012.10.31. 13:09:08

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem vagyunk egyformák. Még szerencse!!!!
Nekem is van olyan barátnőm, aki képtelen megérteni az egyéjszakás kapcsolatok miértjét, és nem is gyakorolja. Máshogy vagyunk összerakva. Ennyi.

Kytia 2012.10.31. 13:10:01

@Caddy: Nekem ebből a műfajból mindig is a Take that-ék a kedvenceim. Milyen sármos úriemberekké váltak. Főleg a Gary.:)

Caddy 2012.10.31. 13:10:06

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát sikerült nekik a négy legsármosabbat kiválasztani, ezen röhögök én is. :D

Kytia 2012.10.31. 13:11:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én is így vagyok. Amikor nem így csináltam, az nagyon fura volt. Olyan volt, mintha meg sem történt volna. Bizárre.

Black.Sheep 2012.10.31. 13:11:29

@Caddy:
Hát, lehet, hogy gyakorolta ő, csak (mind)egyik szar volt :)

Mert az igazi 1 db éjszakás kapcsolat, az mint tudjuk: szar.
Ha jó volt, akkor úgyis lesz több.

Caddy 2012.10.31. 13:11:39

@Kytia: hát ott mind jó lett, ebben egyetértünk, bár szörnyű zenéjükkel nem fertőznek tovább, és ez már önmagában is jó. :D

nesztek 80as évekbeli sztárok anno és ma. Kezdjük a Dallasból jol ismert Lucy-val. :D
www.femina.hu/vilagsztar/kepgaleria/80as_evek_szineszei?img=0

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 13:12:37

@Papírsárkány: Egy balfék... Jedi mester. Pffff...

@Hurri kán: Úgy érted ha rosszabb, mint Rudolf a piros orrú?

Kytia 2012.10.31. 13:12:45

@Caddy: Most is fertőznek, csak most már egész jó a zenéjük.:)

Black.Sheep 2012.10.31. 13:13:06

@Kytia:
Gary-ről még nem derült ki, hogy zubi?
Vagyazaz N'Sync..?

Bajban vagyok a fiúcsapatokkal.
De Justin Timberlake pici ripacssága ellenére is kinőtte a szerepet, és határozottan jó karakter. Nem kimagasló, inkább sokoldalú.

Caddy 2012.10.31. 13:15:21

@Black.Sheep: nyilván elmondaná, hogy gyakorolta-e, te!!! :D
Volt nek, nyilván, szar volt, aztán itt ő b is fejezte. :D

Kytia 2012.10.31. 13:16:58

@Black.Sheep: Nemtóm, melyik a buzi, a Gary nem az, mer családapa.:) Ő is elég sokoldalú. A Justinban azért a ripacsság engem erősen irritál.

Black.Sheep 2012.10.31. 13:19:36

@Caddy:
Nyilván. Ja. :)
A régi csajok közül Kylie-t még mindig tankolnám, Samantha Fox-ot már csak kicsit piásan. És hol marad Sabrina Salerno??

@Kytia:
Családapa = nembuzi? Hát a többsége nem, valóban. Csak a popszakma, ugye, MÁS :))

Kytia 2012.10.31. 13:22:23

@Caddy: Vicces, hogy a Bud Spencer ebben az időszakban már alig változott. Miközben fiatalokora óta azért jelentősen.:)

pctrs.network.hu/clubpicture/7/9/8/_/carlo_pedersoli_798702_42481.jpg

pretty kitty 2012.10.31. 13:25:13

@Black.Sheep: "Mert az igazi 1 db éjszakás kapcsolat, az mint tudjuk: szar.
Ha jó volt, akkor úgyis lesz több."

Ude jol szejtem h te nem vad ed nad vilagutazoooo? ;))))) :PPPPPPPP

Joe69 2012.10.31. 13:28:58

A csaj még nem harmincas "szingli" életkorilag, csak úgy látszik, korábban érő típus:)) Természetesen magánál jóval fiatalabb (ebben a korosztályban azért 4 év nem kevés) pasival dugatja magát. Szexileg biztos nem rossz, hiszen mindkét fél épp a legjobb formáját futja, a pasi ennél csak szarabb lesz később, a csaj meg természetesen csak jobb lehet, ahogy öregszik, legalábbis ők így mondják :)) Más nemigen köti őket, csaj alapból lenézi és komolytalannak tartja a srácot, és élvezi, ahogy lealázza a kis sztorijaival. Idősebb, komolyabb pasival ezt nem lehetne persze megcsinálni, de neki olyan vén szarok nem kellenek. Úgyis csalódott a pasikban, minden pasi szemét, ezt veri le épp a posztolón. Most még csak "kiélt" kissé, aztán pár év múlva magát tonnányi sminkkel egyensúlyban tartó nagypofájú ribanc lesz belőle. De akkor posztoló már sehol sem lesz.

Caddy 2012.10.31. 13:44:47

@Black.Sheep: hát nem teljes a lista. :)

@Kytia: de itt voltak a kis pasikáid is. :D

Black.Sheep 2012.10.31. 13:44:55

@cemtelen kisz lejanyzo:
Nem jól sejted.
Én nem dugni járok más országokba. Ha mégis belefutok ilyenbe, akkor nem 1 napot vagyok ott, szóval tovább él a szabály, lokációfüggetlenül. :)

Hurri Kán 2012.10.31. 13:46:19

@Caddy:
Mindenképp meg kell azt érteni? ;-)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 13:47:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Dehogyis, csak azt írta, szelektív a memóriája. :DDD

Hurri Kán 2012.10.31. 13:48:18

@Köldökszösz (csodalampa):
Na ja, ki tudja, mennyit ivott a zegyéccakások előtt. :D

pretty kitty 2012.10.31. 13:48:48

@Black.Sheep: De ha jelutazasz elotti napon megiszmelkecc ed litka jo cajjal esz elc a hatlalevo 1 ejcaka nyujtotta lehetoszeggel akkol nem volc cal az eddejcakasz kaland. Kvod elat demonsztlanduuuuuum :PPPPPP

Köldökszösz (csodalampa) 2012.10.31. 13:50:50

@Hurri kán: Biztosan belekevertek valamit az italába! :DDD ikszdé

Black.Sheep 2012.10.31. 13:56:52

@cemtelen kisz lejanyzo:
Ha nem hal meg még aznap, vissza lehet menni hozzá. Vagy a csaj jön hozzád.
Már ha nem volt neki SZAR. :)
(Mellesleg egy másik földrészen, pár hét után, utolsó este kurvára nem a csajozás foglalkoztat)

pretty kitty 2012.10.31. 14:02:36

@Black.Sheep: Vicca *lehet* menni de jattol meg nem bisztosz h viccamec. Mel maz dolgod van, vad talalc maszik haszonloan jo cekcpaltnelt, vad mittomen. Esz ha nem mec vicca jakkol eddejcakasz kaland malaaaaad :PPPPPP

Black.Sheep 2012.10.31. 14:05:38

@Black.Sheep:
Egyébként szerintem szimpla kondicionálás kérdése: el kell dönteni, mi a fontosabb.
Pina itthon is van, gleccser, vulkán, óóceán, satöbbi viszont nincs. :)

Namely 2012.10.31. 14:07:22

@Hurri kán:
"Nem mindig kell belekerverni. :D"
Hűűű, ezt úgy olvastam, hogy "Nem mindig kell beleverni. :D"
Most megyek haza: kezelésre van szükségem..... ;)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.10.31. 14:11:28

itt a Dövanos cikk folytatása: velvet.hu/blogok/randi/2012/10/30/7_ok_amiert_nincs_baratnom_-_ime_a_valaszok/

Katának ajánlom: "képes évekig szemezni, de megszólítani már nem mer " :D

pretty kitty 2012.10.31. 14:14:50

@Black.Sheep: Szot meg gejzil sziiiinc!!!! :DDDDD Vicont donoluszegesz izlandi caok szincenek, coval te tudod de jen a helyedbe ha ott jalnek a gejzilek mellett bisztosz a hei colakozohelyeket isz meglatogatnaaaaaaam ;)))))))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 14:15:45

@Kytia:

Egyik sem homár. Bár eleinte a homár közönség megfogására hajtottak. Ez volt a marketingstratégiájuk. Be is jött. :) Williams elég állat karakter volt, és most is az. Nem bírtam a zenéjüket, de a maguk területén profik voltak. Williams meg szólóban jobbat csinált mint a Take That. :) A többi hasonló banda, N'Sync meg New Kids on the Block...nem is említve a magyar "sztárokat" Hip Hop Boyz meg a Kozsó-féle rémtársaság...

Hurri Kán 2012.10.31. 14:16:15

@Caddy:
Ugye? Ha ott az ajánlat, lépni kell. ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 14:21:01

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Most törte el a lábam a kő ami leesett a szívemről...

:)

Black.Sheep 2012.10.31. 14:25:18

@cemtelen kisz lejanyzo:
Vagyis nem volt annyira jó..tehát milyen volt? :)
Felōlem ragaszkodhatsz a példádhoz, de minél több kitételt raksz bele, annál jobban csökkented a valószínūségét (szerintem már jelenleg is a hegymászók nemi életét elemzed vele :)

Persze mások a lehetōségek, határok, minōségek, indíttatások, szóval ezt jó eséllyel mindig másképp fogjuk gondolni.

(Amúgy pár kommentig vicces ez a fonetikus gyerekszáj, utána ökölbe szorul tōle az arcom. :)

Hurri Kán 2012.10.31. 14:28:53

@Black.Sheep:
Pár hete bevezetésre került a szűrés funkció. Azóta többen sokkal nyugodtabban kommentelnek itt. ;-)

pretty kitty 2012.10.31. 14:30:02

@Black.Sheep: Nembaj ucce jelek la mosz veled vitatkozni jezen :PPPPPP Cija jobulizaaaaaaaszt!!!!!!.......vad......amic cinalc XDDDDD

Black.Sheep 2012.10.31. 14:33:21

@cemtelen kisz lejanyzo:
Jártam gejzíreknél is (egyébként Szlovákiában is van, ott meg azért sūrūbb a csajállomány)
Ja, ácsi. Szórakozóhely nagyon sok volt, tánc is, pia is...de az nem egyenlō a pinával! :) pláne nem egyéjszakás akármivel. Max. elégia volt a jägeres pohárhoz (elég, ja!)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 14:34:37

@Hurri kán:

Többek között én is. Nincs a selypítő skizofrén.

Black.Sheep 2012.10.31. 14:41:16

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
Jatényleg, ō Aphelion egyik asztrálfeje?
Óbeszoptam, baszger.

Vizeszsömle 2012.10.31. 14:44:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Aszongya, gyökérkóró... XDXD Egy állat vagy, Pius! XD

pretty kitty 2012.10.31. 14:45:51

@Black.Sheep: Mijaz h az eddik?? En vadok *a* leghileszebb, leghilhedtebb, esz a legdulvabb az occesz kozuuuuuuuul!!!!!! :DDDDDDDD

Black.Sheep 2012.10.31. 14:48:11

@cemtelen kisz lejanyzo:
"Vegyél fel papucsot. Fel ne fázz, ha már napszúrást kaptál"

Vizeszsömle 2012.10.31. 14:48:48

@Black.Sheep: Hm, a szlovák csajok... Az egyik szállítmányunk kapcsán töltöttem ott pár emlékezetes napot. Ha a Szőrmók nem figyel, megsúgom, aszottá facsart némelyik...

Papírsárkány 2012.10.31. 14:53:06

@SzösziBoszi25: alaposan megnézed magadnak mi? :)

pretty kitty 2012.10.31. 15:00:59

@Black.Sheep: Cak nem Titanic? Aszt nem lattam esz nem isz candekozom megnezni, nem cejetem az ien nyalasz calokat :PPP

fumerin 2012.10.31. 15:13:28

Mindenki szexelt már mindenkivel? Vagy csak írogattatok? :D

2012.10.31. 15:19:17

"És ma már valójában azt sem tudja hány emberrel feküdt le." + "fergeteges vele a szex." - Hehe, ennyi gyakorlás után. :DDD

"Kicsit kiélt az arca, az élet azért némi nyomot hagyott rajta." - :DDDDDDDDDDD

"Azzal nyugtatom magam, hogy ezeknek egy részét csak úgy kitalálja, meg kiszínezi." - Ohhh cicavirág, szerintem ne álmodozz! :DDDD

Hurri Kán 2012.10.31. 15:23:06

@Анна:
Én még csak a fél várossal (nők). A másik fele hátravan. :D

fumerin 2012.10.31. 15:24:23

@Hurri kán: Irigyellek! Az én városom sokkal kisebb :(
:DDD

Hurri Kán 2012.10.31. 15:26:42

@Анна:
Ne engem irigyejj, a többieket. :DDD

Madpapa 2012.10.31. 15:28:10

@"Zsu": jajj de cinikus teccik lenni...

fumerin 2012.10.31. 15:28:52

@Hurri kán: Mármint azt a felét, aki még nem ismer téged? :D

Hurri Kán 2012.10.31. 15:30:35

@Анна:
Amelyikkel már voltam :DDD

tőzegmalac 2012.10.31. 15:33:55

na kiderült már, hogy ki a kurva? :D

Αphelion 2012.10.31. 15:35:29

@koktélsáska: Nem de majd mindjart jon Jokka es felfedi a titkot ;)

fumerin 2012.10.31. 15:36:32

@koktélsáska: @Hurri kán: a kurva! Fél várost bevallott! :D

Hurri Kán 2012.10.31. 15:39:28

@Анна:
Most miért? Csak Sandynek volt szabad végigmenni egész New Yorkon? :D

fumerin 2012.10.31. 15:41:28

@koktélsáska: Arról hallgat, szerintem nem :D

@Hurri kán: Neked is van ojjan csini magassarkúd? És tucc benne futni? :DDD

Hurri Kán 2012.10.31. 15:46:18

@Анна:
Minek? Fut előlem a város. :D

fumerin 2012.10.31. 15:52:14

@Madpapa: Mondjuk kresz pályán is lehet rutint szerezni, de az nem akkora élmény :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 15:54:36

@Анна: Nem is tudom... Dugtál már kresz pályán?

Madpapa 2012.10.31. 15:55:59

@Анна: nem baj. Dezsőkét be fogja hálózni. Lebabázik ( valakitől ). Persze Dezsőke nyakába lesz varrva a sztori, ő meg neveli a kakukkfiókát. Néhány 'felejthetetlen' dugásért ekkora árat fizetni...

fumerin 2012.10.31. 15:56:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem. Tudod milyen nehéz megülni a sofőrön, ha közben szlalomoz? :D

fumerin 2012.10.31. 15:57:49

@Madpapa: 24 éves. Gyakoroljon, van hova fejlődni :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): És vezetni közben? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 16:00:17

@Анна: Soha életemben nem vezettem gépjárművet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 16:08:39

@Madpapa:

Ez a története is felejthetetlen lesz. Főleg akkor ha megtudja a kakukkfiókát! :)

fumerin 2012.10.31. 16:13:12

De most télleg. 24 éves sráctól, ki hiszi el, hogy egy majdnem 30 éves nő akarhat valami komolyat?

tőzegmalac 2012.10.31. 16:22:15

Csík, Presser, Kiss: Te majd kézenfogsz és hazavezetsz
www.youtube.com/watch?v=6NbXt9ubrUU

fumerin 2012.10.31. 16:22:21

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nem normális dolog, ha a férfi ilyen fiatal és a nő ennyivel idősebb. Egyik már megállapodna (csaj kiélte magát), srác meg most tanulja a történetet.
Ha a nő mégis komoly szándékkal van a sráccal, akkor a nő nem kurva, hanem igen buta. ..szerintem...

fumerin 2012.10.31. 16:26:51

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jóvanna. Akkor én konzervatív vagyok.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 16:27:36

@Анна:

Dezsőkének reménye nincs kiélni magát. Örüljön hogy ez jutott neki. Jobb úgyse lesz. Tudod, járni jár, de nem jut. :)

Bölcs Jaroszláv 2012.10.31. 16:27:41

Nos nem fogom elolvasni a több, mint 400 kommentet, ezért nem tudom járt-e már ittt Dövan. Ha nem, akkor idézném egy klasszikus mondását a poszter számára: "ha utána megmossa a csaj, akkor olyan lesz, mintha új lenne. Szóval nem értem a problémát. Apropó: Father járt már itt ma? Szívesen elolvasnám tőle a mai napra kirendelt szent evangéliumot (izé, akarom mondani megfellebbezhetetlen igazságot).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 16:28:17

@Анна: Ennek nem sok köze van a konzervativizmushoz.
Anno elég sok idősebb hölgy akart komoly dolgokat ijfú titánoktól.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 16:29:11

@Bölcs Jaroszláv: És azt is megkérdezhetnéd - ha már így elkapott az ékszíj - , hogy a PINA volt-e már...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.10.31. 16:29:34

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

A friss húst nem veti meg az idősebb matróna sem! :)

fumerin 2012.10.31. 16:31:24

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Pedig nem a Dezsőke szopja majd be a történetet. A nő, ha mégis magához köti ezt a szerencsétlent, megellik, Dezsőke meg eljár a kocsma WC-be az Arankákat lőni 5 perces néma felállással :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De mégis minek?....én ezt nem fogom megérteni, hiába, hüjje vagyok az ilyenhez (is).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 16:32:05

@Hurri kán: Miként már sokszor rámutattam, amíg az ember nem vátozik... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.31. 16:35:30

@Анна: Mit minek? Miért akar "komoly" dogokat? Ennyi erővel miért akar bárki bárkitől, bármit is? Mikor minden úgyis elmúlik?

fumerin 2012.10.31. 16:38:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Magamból tudok csak kiindulni.
Nekem már eleve az gondot okozna, ha nálam fiatalabb előtt kéne levetkőznöm. Én már öregnek érzem magam, ha a férfi fiatalabb.
Ha mégis túllépnék ezen komplexusomon, akkor sem komolyan gondolnám, max. szex.
De nálam ez még akkor is így működött, amikor még volt (saját) életem :D

fumerin 2012.10.31. 16:48:21

Több ismerősöm újított be magának fiatalabb férjet. Átlag 5 év a különbség köztük.
A nők, már majdnem 40 évesek, férjeik meg még nagyon is fiatalosak(30 -hoz közelebb).
Egy példát nem tudok mondani, hogy a leharcolt tehenük mellett nincs más nőjük.

Madpapa 2012.10.31. 17:08:14

@Анна: próbálj meg kicsit elgondolkozni. A posztoló leírásából kiderült, hogy a hölgy már elég viseltes. Ergo, a nő számára eddig elérhető halmazból vagy ezért, vagy azért nem sikerült a megfelelő hímet kipecáznia. Valószínű, szerintem a 30-as korosztályú pasik halmaza lehet ez. Nos ők már eléggé levágják, hogy az adott hölgyet ismerve mire számítsanak, illetve mire jó. Nos arra pont elég, ezt már leszűrték. EZ a halmaz ugye kimerült a hölgy számára. Nos itt jön a fiatal, tapasztalatlanabbnak tűnő pasik halmaza, ahol még megpróbálhatja eladni magát. A kalandjai elmesélése pont azt tükrözi, hogy felmérje, a pasi mennyire naív, meddig lehet vele elmenni. Szerintem nagyon naív. A házasság megemlítésekori durci pedig arról szól, hogy 'a fene enné meg, hát hiába dugok vele fergetegesen szerinte, mégsem bírom ezt a kis lúzer pöcsöt behálózni?' Mivel nem kapja meg úgy tűnik a pasit ennyi munka befektetése után, a hirtelen reakció a duzzogás. Majd persze lenyugszik és újabb stratégiát dolgoz ki a behálózásra.

fumerin 2012.10.31. 17:22:17

@Madpapa: Tehát a fő motivációja ezeknek a hölgyeknek az, hogy nem kellettek a saját korosztályuknak?...elég meredek, de biztos igazad van. Nem értettem meg soha ezen döntéseket.
Viszont a fiatalabb férfi agyilag még nem ér fel a nőhöz. Vagy pont ez a cél, nehogy rájöjjön, mekkora szart tépett?...lehet...

Madpapa 2012.10.31. 17:34:46

@Анна: a srác érzi, hogy valami gebasz van, és jól érzi. De a nő meg azon dolgozik, hogy a gyanúját eloszlassa. Ezért bizonytalan a srác, illetve valószínű még nem merített a nők halmazából akkorát, hogy releváns információja legyen.

fumerin 2012.10.31. 17:42:47

@Madpapa: Azért most így elgondolkodtam...azért a nő korosztályából is simán vannak még egyedülálló férfiak. 30 fölött is járkálnak elég sokan egyedül.
Nem hiszem, hogy mindenki "ismeri" a hölgy szokásait.
Még mindig azt gondolom, hogy a nő buta. Mert egy korához illő férfinek pont ezért nem kell, nem pedig az előélete miatt. Az meg pláne igazolja, amit gondolok, hogy nem gondolkodik felnőtt nőként.

fumerin 2012.10.31. 17:43:42

Gratulálok a szóismétléseimhez magamnak! Ma nem kapok sört, tuti! :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.10.31. 20:21:10

Ezúttal nem olvastam vissza, ezért megeshet, hogy valaki véletlenül leírta már az Igazságot.

Épelméjű férfi értelemszerűen nem tervez komolyat olyan nővel, akiben nemcsak hogy megfordult már János meg a város (v.ö.: www.youtube.com/watch?v=Tv96PmFXiu4 ), de erre büszke is. Persze ha a posztoló legfőbb vágya, hogy pár év múlva sűrűn töprenghessen azon, hogy a pizzafutárra, vagy a postásra hasonlít jobban a gyerek, miközben az asszony ki tudja, hol csavarog éppen, hajrá.

A "kurvából lesz a legjobb feleség" azoknak a Dezsőkéknek az önámítása, akik a valahogy - vagy legalább saját maguknál jobban - kinéző nők közül csak köztudottan nagy faszforgalmi múlttal rendelkező, a szavatossági idejének lejártához közelítő, kiélt példányt tudnak összeszedni állandóra. Persze ez nem minden, mert még így is a folyamatos pincsizés lesz az osztályrészük a konstrukcióban. Dehát valamit valamiért.

Kurvából alapvetően csak a legjobb kurva lehet, kivéve, ha a legjobb feleség definíciója kimerül abban, hogy a nő bárhol, bármikor és bármilyen körülmények között hagyja magát sunázni. Akkor valóban lehet némi korreláció a két "hivatás" között.

Ha Gerzsonnak van egy diónyi esze, egyszerűen kiszámolja a sunázás ár/érték arányát és odafigyel a gondos védekezésre mindaddig, amíg az agyára nem megy már a nő - akár a házasság emlegetésével, akár kombinált hülyeségekből kifolyólag.

Akkor úgyis kénytelen lesz váltani, pláne, hogy 4 évvel fiatalabb a kiégett fasztarisznyánál.

Ha jól számolok.
De szerintem igen, mert az ilyesmire mindig odafigyelek.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.10.31. 21:03:52

@Анна:
nem lehet, hogy azért van más nőjük mert alapvetően tehenük van, nem azért mert Z éves az a tehén?

_Ω_ 2012.10.31. 22:44:53

@Dövan: Van nem tükrös képe is, vagy odáig nem jutott el, hogy "szentem, fotózd már le anyut ahogy ül a réten a virágok közt, jó"?

-tükör (ráadásul igen furcsa keretű)
-mosógép
-kislányon nem látszik a lelkesedés, hogy de jó, most őt is fotózzák

Viszont legalább nem árul zsákbamacskát.

JOKKA21 2012.10.31. 23:37:27

Örülj neki barátom, hogy nem férfival volt.Legalább megtudod kérni a ribancot, hogy vegyetek be egy csajt harmadiknak.Minden nő(ben ott a) kurva.

Madpapa 2012.11.01. 08:40:46

@JOKKA21: Mester! Végre újra olvashatjuk iránymutató bölcsességeid! :-DDD

Bölcs Jaroszláv 2012.11.01. 09:39:02

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Némi késéssel ugyan, de meg kell kérdeznem úgy érzem: pina volt már?
:DD

Bölcs Jaroszláv 2012.11.01. 09:40:07

@Father Justice ♋: Ezaz Father! Erre várok már itten egy napja! Jól mondod, nem hiába te vagy az igazság atyja!
:DDD

Füredy Fruzsina 2012.11.01. 13:27:44

@JOKKA21: Latom megint csak a cimet ertel ra elolvasni olcsosagom. Nagyon elfoglalt lehetsz...nyugtass meg, azert ugye nem dolgozod halalra magad?

fumerin 2012.11.01. 18:11:45

@Zsit (nyau és rémizé): Passz, piros...elég a bajuk, ősanyák...
Azok meg csupán azért(ősanyák), mert megszülték kölkeiket, majd zsírdisznóvá váltak, fiatal kanjuk meg máshol "vadászik".
Zsit, Te jó nő vagy, de nem mindenkinek sikerül úgy kinéznie ;) Életkor is képlet, de általában mégsenem...ebben igazad van :)

JOKKA21 2012.11.01. 18:49:25

@iBaby: Nem sznobom.:D

@Madpapa: É is örülök, hogy megírhatom nektek, hogy milyen mocskok a nők.:)
süti beállítások módosítása