HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/11/05/ilyen_finoman_meg_sosem_kurvaztak_le

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr114889616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Namely 2012.11.05. 13:53:25

@jadu: hopp, én nem a heverom esetére írtam, hanem a posztra... kis félreértés

A haverom esete úgy 50-50

hopp

jadu 2012.11.05. 13:54:50

@Kytia: na igen, ezzel egyetértek :) hát nem egyszerű...

_Ω_ 2012.11.05. 13:55:27

@Alfonzina, aki tudja..: Ő általában automatikusan összeboronálná a történet szereplőit, szaporítási célzattal. A mai ötletedet nézve ti ketten együtt megválthatnátok a világot. :D
Persze tudom, hogy hogyan értetted a kommunaalapítást, épp annyira volt követendő mint Ketroot gyerekgyártásra biztató szavai. Tehát ezért. :)

jadu 2012.11.05. 13:55:43

@Namely: persze, a posztnál is kb. 50-50 a dolog ;) a nő is akarta, hisz kapásból nem ment volna el kicsípve szombaton egy talira, ami szerinte nem randi :D

_Ω_ 2012.11.05. 13:59:17

@Kytia: "ha szerelmes leszel és visszafogod magad, mit mondanak erre mások? Felerezsi, kényelmi állandó, szánalomból maradtál vele..." - ha nem állsz neki világgá kürtölni, hogy "már úgy nem szeretem a Gézát, de vele maradtam, mert köztünk valami igazán tartósat érzek, noha nincsenek már lángok", akkor mások semmit sem fognak tudni mondani rá. Nincs megmagyarázás szaga, hiszen hoztál egy döntést magadban, tartottad magad hozzá és senki más nem tudja.
Ez csak kiegészítés volt, amúgy egyet értek veled.

Mooon 2012.11.05. 14:00:20

@Bundabandi (Cookie Bunny):

kárognék :DDD?
nem hinném.... inkább csak azt gondolom, hogy sokan, sokféle tükröt kapunk magunknak.
Az élet bármely területén lehet ilyen.... amire én asszontam, hogy ssoooosenem, azzal kapcsolatban tuti jött :).

Egyébként meg szokatlanul felvállaltan őszinte kezdek lenni mostanában :DDDDD....
életben is... akkor is ha bántó.
De tudod mit, túl sokáig voltam konfliktuskerülő :DD.... most megnézem a másik oldalt.

copyRight 2012.11.05. 14:00:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szerintem Jadu úgy értette, hogy akkor nem helyes ha ez az alapmotiváció.

Ezt sajnos csak egy béna példán keresztül tudom elmagyarázni:
Adott egy gyerek, imádja a Woody babáját és nem akarja, hogy más játszon vele, mert ő akar vele játszani, vele fürdeni vele aludni.

Adott egy másik gyerek akinek van egy Woody babája, de nem játszik vele, le se szarja, viszont ha a kishúga hozzá mer nyúlni akkor hatalmas nagy hisztit csap, hogy az igen is az ő babája és senki nem nyúlhat hozzá.

Mindkettő birtoklás, de van különbség.

jadu 2012.11.05. 14:04:23

@copyRight: birtokolni egy élőlényt nem jó, a gyereked sem a te tulajdonod, ha így állsz hozzá egy önálló individuumhoz, az baj.
viszont a szép új (és dögös) cipőmet élvezem birtokolni, vagyont halmozni és használni és az enyééém, na ezt szeretem :D tárgyaknál. ja és főleg azért, amit a fizumból vettem :P az ajcsikat is megbecsülőm, de nincs az az enyém érzés, hanem a nekem, kaptam érzés párosul hozzá, a gondoltak rám (és ezért nagyon szeretem az ajcsikat. ;))

Kytia 2012.11.05. 14:04:23

@_Ω_: Azért ezt nyugtával dicsérd. Már látom magam előtt father és mások poskondiázását erre, hogy biztos csak a pénzért/a szegény pasi megérdemelne egy esélyt, hogy őt is szeressék igazán/rákot fogsz kapni, ha nem éled meg az életet, stb. És DE. Magyarázkodás szaga van.:)

2012.11.05. 14:06:12

Poszterin, magyarázod a bizonyítványt? :DDD

Tudom nehéz, és tudom el kell érni egy agyi szintet, de arra még nem gondoltál, hogy nem veszed fel a telefont a nőnek, de a férfinak sem, és nem beszélgetsz a pasival max munkaügyben? Jajjjj, elnézést, túl szemtelen voltam én a huszonéves kis fruska. :DDD

Mooon 2012.11.05. 14:06:50

@Kytia:

az pocskondiázás :))).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 14:10:12

@jadu: Hellaszban nem is volt velük baj...

Stop! Óriási a különbség a "szeretném hogy hűséges legyen hozzám" és az elvárom hogy hűséges legyen hozzám" közt.

copyRight 2012.11.05. 14:10:51

@jadu: szóval te soha nem fogod azt mondani az oviban vagy a játszótéren, hogy ő az én kisfiam?
A gyerek amíg pici gondoskodni kell róla, van szabad akarata, de kellenek határok amiket a szülő állít fel, mert igen is az ő génjei az ő vére az ő cselekedetének következménye. Ez nem egy rossz birtoklás. A birtoklással alapvetően nincs gond, hanem azzal van gond, ha 1. úgy akarsz birtokolni, hogy nem is jelent számodra semmit, szóval nem azért, hogy a tied legyen, hanem azért, hogy másé ne legyen.
2. megfosztod a szabad akaratától.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.05. 14:12:42

@iBaby: A nőknek minden korban és kultúrában meg "kellett" felelnie a divatnak.

Volt törzs, ahol aranykarikákat raktak a nyakára, volt kor, ahol a fűzőbe préselték bele... A cél mindig az volt, h még jobban nézzen ki, mint amit a természet adott neki. Nem a saját lelki békéje miatt, nem is az egészsége miatt (pl ha megcsalta a férjét levették az aranykarikákat, a nyaka eltört a nőnek, mert az évek alatt csak az tatotta, elsorvadtak az izmok; a fűzőről köztudott, h hosszútávon kényelmetlen és kibaszott egészségtelen pl) hanem mert így tudott elkelni. Miután meg elkelt, ő volt a ffi egyik dísze. Ma sincs ez nagyon másképp (a magassarkú is hosszútávon kényelmetlen és egészségtelen, a smink nem jó a bőrnek, a hajfesték nem jó a hajnak, télen hideg a szoknya, hiába a harisnya, stb). Az csak egy dolog, h a mai világban (lehet régen is) a nő megszokja, h így öltözik, így érzi magát jól, így elégedett, ha a tükörbe néz (már aki, mert ez se általános jelenség)... Aminek oka nem más, mint a pozitív visszajelzések, elismerő pillantások, bókok, stb.

Namely 2012.11.05. 14:13:16

@jadu: jahhh, a nézőpontunk más!!!
Ha úgy nézzük, hogy a dugásért ki, és milyen arányban felelős, akkor 50-50.
De ez miért lenne hiba a NEM HÁZAS fél számára?
Nincs partnere, dugni akar, kicsípi magát. Ennyi. Szerintem.

Szöszi 28 2012.11.05. 14:13:35

@"Zsu": Igaz, igaz, nem kurva, pénzt nem kapott az ellenszolgáltatásaiért, szóval visszataszító, retkes, gusztustalanul viselkedő ribanc a posztoló! :)

Kytia 2012.11.05. 14:14:31

@Milady de Winter: Nem mondod!!:DDD Félreütöttem volna? Pedig sosem történik meg velem.:DDDD

jadu 2012.11.05. 14:15:30

@Namely: értem :D így ok. De azért mert nekem nincs férjem, már ok egy nős családos embernek engednem?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 14:15:37

@copyRight: Van. Méghozzá a jelen szitu szempontjából lényegtelen.

Mooon 2012.11.05. 14:17:55

@Kytia:

:DDDDD
ááááá velem se :DDD

jadu 2012.11.05. 14:18:53

@copyRight: nem, persze, én fogom majd szülni, de enyém? Nem inkább rám van bízva? Ha az enyém, azt tehetek vele, amit akarok, elküldhetem zongorázni, mert én anno szerettem volna zongorázni, de ő utálja a zongorát és dobolna inkább, elküldhetem balettozni, mert én szerettem volna, de ő inkább teniszezne... érted?
Amit birtoklok az az enyém, nincs akarta, mert én vagyok az akarat, az abszolútum a számára :D

mármint én így határozom meg a birtoklást...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.05. 14:20:11

@Milady de Winter: Én meg alapból vagyok (néha bántóan) őszinte, ezt a konfliktuskerülést kb. középiskola 2. osztály körül kinőttem. Jöhet most a "soha ne mondd, hogy soha" meg a többi blabla, de vannak olyan dolgok, amiket nem tartok helyesnek, ezért nem teszem. Magam miatt főleg, hogy a tükörbe tudjak nézni. Én úgy gondolom az érzelmeken nehéz felülkerekedni, de nem baj az, ha az ember gondolkozik is. És én vallom, hogy nem teszek olyat mással, ami nekem rosszul esne. Ha ezért nagy "pofonkákat" kell kapnom a tervezőtől, hát jöhet, felállok utána úgyis!

Namely 2012.11.05. 14:24:45

@SzösziBoszi25: és ha a buszos nős lenne, és egy "kicsit" határozottabban odamegy hozzád??? És azt duruzsolja, hogy szeretne egy kicsit jobban megismerni, hogy ne ugorjatok bele egy olyan kapcsolatba, amelyik lehet nem is működik.... aztán meg, hogy szeret....
Nos???

_Ω_ 2012.11.05. 14:25:45

@jadu: Nagyon végletekben gondolkodsz. Inkább fogd fel így: amit birtokolsz, arra vigyázol, hogy tovább birtokolhasd. Ha ez épp élőlény, a saját birtoklásod meghosszabbítására célszerű úgy bánnod vele, hogy az neki is jó legyen (már ha nincs belső késztetésed arra, hogy azért bánj vele jól, tégy a kedvére bizonyos esetekben, mert neki szeretnél jót adni/örömet okozni). Hideg számításból is inkább küldenéd teniszezni...

Αphelion 2012.11.05. 14:26:15

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nah itt sajnos megall a virtualizacios rendszerem tudomanya mert arrol nem tudok hiteles informaciot mondani h mennyire egyeztethetok ossze a mai szexis noi cuccok a kenyelemmel, de igy kivulallokent az a meglatasom h a kenyelmesnek tuno ruhakban is tudnak eleg jol allni csajoknak ;) :P

copyRight 2012.11.05. 14:30:28

@jadu: a magyar nyelvet jól kitalálták. FiaM/lányoM, FérjeM, gyerekeM, cipőM
Birtokos jelző vagy rag, a fene se tudja már ezeket, de birtokot jelöl. Igen rád lett bízva, a birtokodba lett adva (anyakönyvi kivonat).
Én értem, hogy te mire akarsz kilukadni és egyet is értek, de az a szabad akarat korlátozása amiről te beszélsz, viszont akárhogy nézzük az ember birtokol, az embert birtokolják és az ilyen fajta viszonyokra szüksége is van.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 14:31:30

Rövid körkérdés!

Máshol is ennyi idióta tobzódik a mai napon? Úgy értem munkailag...

Caddy 2012.11.05. 14:32:20

Bahhhh, ez ám a sztori!
Nem értem asszonyka minek írogat, posztíró meg miért válaszol?
Hallottam, meg olvastam már elég megcsalós sztorit, meg ilyen férjes izéket, de posztíró elég érdekes fajta. Tudta, hogy Pityu nős, tudta, hogy van gyerek, nem volt szerelmes, nem is értem, hogy más nem akarta megdugni, hogy pont a főnökkel kellett ezt?

jadu 2012.11.05. 14:32:45

@_Ω_: igen, ez jellemző rám, meg az is, hogy később már több nézőpontot is képes vagyok felfedezni :)

@copyRight: hmm, elképzelhető. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.05. 14:33:00

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De akkor már lábbal előre hoznak ki, akkor már mindegy! :D

Szöszi 28 2012.11.05. 14:33:05

@Namely: Ha úgy érted, hogy tudom, hogy nős, és úgy próbál meg felszedni, akkor pattintanám. Megmondanám neki, hogy tarthatjuk a kapcsolatot, és, ha az otthoni dolgait lezárta, ami amúgy se működik, utána nyomhatjuk komolyabban is. Volt már példa arra, hogy foglalt pasi próbálkozott nálam, olyan ráadásul akiért nagyon nagyon odavoltam és lekoptattam. És koptatom is kb. 6-7 éve folyamatosan.

Hurri Kán 2012.11.05. 14:33:14

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ma még hálistennek ügyféllel nem beszéltem. Ma elég magamat elviselnem.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.05. 14:33:28

@Αphelion: A szépségért meg kell szenvedni. Eztet mondják. ;)

(És nem csak a kényelmet, hanem az esetleges káros hatásokat is említettem. És/vagy.:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 14:34:38

@copyRight: Jaja! A hülye angolok erre nem birtokos szerkezetet alkalmaznak! Hanem részest. Nem véletlen, hogy olyan perverzek...

Ráadásul régen minden népnél tárgyeset volt a felségre! A sok rohadt feminista miatt van, hogy már nem szabad őket tárgyként kezelni. Nyelvileg...

Mooon 2012.11.05. 14:35:58

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Csupa öröm és kacagás lehet veled az élet :DDD...

Mert nyilván mélyen ismered a konfliktuskerülés jellegét vagy típusát is, ami az én életemben fellelhető...
De hát te mindent olyan jól tudsz.
Mert mindenki fölött állsz, olyan erkölcsi magasságokban, hogy fel se látunk mi addig.
Szóval külön köszönöm az "én ezt már középiskola 2. osztályban kinőttem" típusú, szintén lenéző hangvételű megjegyzést, látom már, ez egy alapvető érzelem benned az összes többi emberrel szemben.

Hurri Kán 2012.11.05. 14:38:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem vészes. Csak a hétfő+az időjárás. Ami most pont elég :)

Αphelion 2012.11.05. 14:42:02

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "A szépségért meg kell szenvedni. Eztet mondják. ;)"

Igen, ezt allitjak. De en nem hiszek csak ugy el dolgokat csak azert mert valaki mondja oket. :P

Amugy szerintem sok no ugy gondolkodik mintha ennek a forditottja is igaz lenne, szoval hogy ha megszenvednek a szepitkezesi kiserleteikkel akkor attol szepek is lesznek. A magassarku a legjobb pelda erre, ahhoz kepest hogy mennyit sziv vele a csaj, nekem max egy icipicivel fog vonzobbnak tunni tole, ha amugy se tetszik akkor ezzel biztos nem segit rajta...

Niobe 2012.11.05. 14:42:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nálam MNUSZ, ha ismered ezt a kifejezést (eredetileg SSDD, Same shit, different day) ;)

Caddy 2012.11.05. 14:43:33

@Milady de Winter: azért értesíts, ha sorra kerülök.:D:D:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 14:44:08

@Hurri kán: Sose értettem mi a para a hétfővel... Kölkök is ezzel jöttek tegnap.
Hogy "Jaaajjjj holnap suli...."
Én speciel bírom a hétfőket, régen is bírtam. Olyanokkal találkozom, akikkel két napig nem. Az meg tök állat! :)

Hurri Kán 2012.11.05. 14:45:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Amióta megfogadtam, hogy kerülöm a vasárnapi kocsmázást, valamivel könnyebben veszem az akadályt ;-)

Mooon 2012.11.05. 14:45:34

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

az meg feleség lesz szerintem... :D nem felség :D

@copyRight:

jelző :)

mivanittmakérem :)

Mooon 2012.11.05. 14:46:44

@Caddy:

neked küldtem valakivel távpuszit :).
nemtom megkaptad e, de ha esetleg nem, akkor most tőlem :*

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 14:47:02

@Milady de Winter: Ja. Tűnődtem a javításon, de hát végül gondoltam maradhat... Így sokrétűbb... Mint az ogre..

copyRight 2012.11.05. 14:48:08

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Az angolok perverzek! :)
pl a feleség elhagyja saját vezetéknevét és a férje nevét használja. Még is a nők diktálnak a férfiaknak és a férfiak fülüket farkukat behúzva engedelmeskednek.
De milyen részesre gondolsz? Mi az a részes? :D

A "tárgyként kezelni" most is létezik még a köznyelvben is: "Az ott..." "Azokat" "Ezek meg kik?"stb

Caddy 2012.11.05. 14:52:30

@Milady de Winter: köszi :)
Távpuszit nem kaptam.
:*

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 14:52:39

@copyRight: Elfelejtettem... vagy a bűn, vagy a határozó...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.05. 14:54:05

@Milady de Winter: Csak úgy megjegyezném - ha már ilyen őszinték vagyunk -, hogy amire én válaszoltam ott konkrétan te vázoltad az én életemet. Hogy majd megkapom a pofonomat, meg a nős férfit, gyerekkel, mivel annyira nem szeretném. Te mondtad meg a tutit rólam!

Egyébként meg nem tudom mi volt félreérthető abban, hogy arra reagáltam, hogy te konfiktuskerülő voltál és most kinyílsz, átállsz a másik oldalra és bántóan őszinte leszel. Azt írtam, hogy nekem hamarabb jött el ez az időszak. Nyilván más volt az életünk. Nekem elég sok konfliktusom volt abban az időszakban, azért is írtam, hogy akkor, nem azért mert lenézően közlöm, hogy de mennyivel tutibb vagyok, mint te.

Valami hormon dolog lehet nálad tényleg, mert nem szoktál ilyen lenni. És ezt sem lenézően írtam, csak gondolom most kavarognak benned, ezért lehetsz hiperérzékeny.

copyRight 2012.11.05. 14:59:28

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): :). azt értem, hogy részeshatározó, (a bűnrészest nem, ahhoz még kicsi vagyok. Mi az a bűn? :D)
De példát követelek! vagy kérek? :D

Namely 2012.11.05. 14:59:29

@SzösziBoszi25: egy randit sem adnál neki?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.11.05. 15:00:55

@Αphelion: jó, nyilván vannak nők, akiken semmi se segít... de próbálkozni lehet, meg másnak még tetszhet, megmittom én. (ez már nem is kapcsolódik a poszthoz:))

Szöszi 28 2012.11.05. 15:03:13

@Namely: Talán. De semmi sem történhetne közöttünk, amíg a másikat le nem tisztázta. És gőzöm sincs milyen szinten lennék képes megbízni olyanban, aki a kapcsolatából farkalgatna más nőket, mielőtt azt lezárná.

jadu 2012.11.05. 15:05:03

@SzösziBoszi25: nálam is bepróbálkozott már nős pasi, de nekem nagyon könnyű dolgom volt :)

Niobe 2012.11.05. 15:05:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Stephen King: Alomcsapda. Jó szívvel ajánlom, egyik legjobb tőle :)

@SzösziBoszi25: nagyon egyetértek.

jadu 2012.11.05. 15:06:03

@SzösziBoszi25: na ez az, mert miért ne csalná meg azt a nőt akivel anno félrekefélt?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:07:26

@copyRight: Bűn pl megszegni az esküt. 1444 magyar török békekötés.
A hiba pedig az, aminek rád nézve negatív következményei vannak.
Ahogy a jó öreg Tallyerand mondta van ami "több mint bűn, hiba".
A negatív következmény a fenti esetben Várna mellett köszönt be.

Fentiekből következik, hogy a bűnök egy része nem hiba. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:08:25

@Niobe: Most beljebb vagyok. Mondanám hogy kb 20 centivel, de minek nagyképűsködjek?

Niobe 2012.11.05. 15:11:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a nem mindegy, hogy hol, mert ha a méhkaptárban, akkor hamar lesz 35 centi is az, csak kurvára fog fájni. :D

copyRight 2012.11.05. 15:13:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): köszönöm, most már minden sötét, mint a ma született bárány. :D
Köszönöm, hogy nem a feltett kérdésre válaszoltál, ezek után nincs több kérdésem. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:13:48

@Niobe: Az nem a fog? Ja! Benne van az is. Brrr.... :D

Namely 2012.11.05. 15:14:31

@SzösziBoszi25: de akkor abban egyetértünk, hogy kell egy min 1,5 órás randi, hogy el tudjátok dönteni, hogy összeilletek-e, vagy sem...

@jadu: "de nekem nagyon könnyű dolgom volt :) "
mármint könnyen lefeküdt veled???

"na ez az, mert miért ne csalná meg azt a nőt akivel anno félrekefélt? "
ejnye, micsoda rosszindulat..... miért csalná meg??? Amiért mert válatani??? (mármint nem a posztféreg, hanem a kvázibuszos)

jadu 2012.11.05. 15:19:12

@Namely: ja, nagyon könnyen az álmában :D
mellesleg, aki egyszer félredugott, megteszi máskor is ;) persze kivételek mindig vannak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:25:21

@jadu: Igen. Pl azok akik annyira izgultak az első alkalomnál, hogy elvitte őket egy szívroham...

Αphelion 2012.11.05. 15:32:31

Aki arra vagyik hogy egy masik embert birtokoljon az pusztuljon el. Az hogy azert vagyik ra mert "szereti" az nem felmentes.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:36:14

@jadu: Na jó. Valójában persze ez nem így van. A dolog annyi mindenen múlik, hogy nem lehet előre kijelenteni, hogy ez és ez fog történni.

Korábban már hivatkoztunk a mocsári gurura, itt egy másik orbitális közhely, szintén az ő szájából: "A jövő az mindig van mozgásban."
(Mert ennyit élt a gyökér a mocsárban egyedül, hogy elkezdte törve beszélni a galaktikus köznyelvet...)

pretty kitty 2012.11.05. 15:36:21

@Milady de Winter: Engem Bandi jannyival intezett el h "naon idegeszitecc". Kezdelek ilidelni h lad ennyi jenelgijac can.....XDDDD :)))))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:37:18

@Αphelion: Igen. A birtoklásvágy rémes. Más halálát kívánni smafu ehhez képest.

jadu 2012.11.05. 15:43:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): oké, ezzel egyetértek :) sosem lehet tudni, de a battlestar galacticaból idézve: "All this has happened before, and all this will happen again."
ez is nagy bölcsesség ám ;)

(omg, de jó sori volt a BSG)

Αphelion 2012.11.05. 15:45:41

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ez most ironia akar lenni? Te szivesen lennel mas embernek a tulajdona?

jadu 2012.11.05. 15:46:54

ezt ma kaptam :D

25.media.tumblr.com/tumblr_md0qkef5DN1rrev53o1_500.jpg

máksör van benne :D (még egy hónapig állnia kell T_T)

_Ω_ 2012.11.05. 15:48:43

@Αphelion: Ekkor így szólt a királyfi: Te az enyém, én a tied, mától fogva senki ember fia el nem választ bennünket egymástól.
S így esett, hogy kipusztultak a királyfik, de a becsületes leányok is. Aki maradt az egy se kurva, de mind királylány! Ennyi volt a mese mára, birtoklásvágy visz halálba!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:50:23

@Αphelion: Nem. Viszont a kedvenc időtöltésem, hogy kuporgok az ablakpárkányon és mások haláláért fohászkodom.
Tudod. Olyanok haláláért, akik nem olyan kurvárakibaszottul tökéletesek mint én.
Nem azt kérem, hogy szabaduljanak meg attól a tehertől amit pl a birtoklásvágy jelent! Nem.
Én beérem annyival, hogy megdöglenek.

Jack Torrance 2012.11.05. 15:55:30

@Kytia: pedig tokeletesen igazad van

Αphelion 2012.11.05. 15:56:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Latom erzekenyen erintett a dolog :P Akkor igy fogalmazok: Aki arra vagyik hogy egy masik embert birtokoljon az szabaduljon meg ettol a jellemhibajatol. Ha nem hajlando tole megszabadulni akkor meg pusztuljon el. Igy mar elfogadhatobb? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 15:59:23

@Αphelion: Igen. Sokat sírtam is miatta...

Remélem te is tudod, hogy semmit nem változtattál a lényegen.

Αphelion 2012.11.05. 16:07:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Valoban nem, hiszen ha valakinek egy ilyen jellemhibaja van az nem fog tole megszabadulni azert mert en megkerem, hanem inkabb mindenfele mentsegeket keres meg megideologizalja a dolgot. Szoval a ket megfogalmazas gyakorlatilag ekvivalens, sajnos.

_Ω_ 2012.11.05. 16:11:49

Házi Feladat mára:

Florence And The Machine - All This And Heaven Too
www.youtube.com/watch?v=0FRPg9DS-oA

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 16:12:58

@Αphelion: Zsír. Akkor innen már csak egy lépés annak belátása, hogy nem túl értelmes dolog valaki halálát kívánni azért, mert van jellemhibája.

Αphelion 2012.11.05. 16:16:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ha valami kis jellemhibaja van akkor tenyleg nem, de ha valaki jogot formal arra hogy rendelkezzen masok elete folott azzal eljatszotta a sajat eletehez valo jogat.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.11.05. 16:30:42

@Αphelion: Ostobaság. Több-kevesebb mértékben mindenkinek vannak ilyen vágyai.
Te pl úgy véled jogod van az életét "elvenni", ha... ez mi lenne, ha nem mások élete fölötti rendelkezés?

A birtoklási vágy egy dolog. Akinek ilyenje van, az főleg magát bünteti vele.
(Mert most nem a rabszolgatartás intézményéről beszélgetünk ugyebár. Az ugyanis tulajdonlási kérdés lenne.)
Ha pedig valaki egy ilyennek alárendeli magát az szintén egy jellemhiba alapján működik. (pl. megfelelési kényszer)
És ismét csak nem beszélünk a büntetőjogi kategóriákról, mint a személyes szabadság korlátozása. Csak a birtoklási vágyról.

Nigga Boy 2012.11.05. 16:36:21

Wanna meet me ya fuckeen hoe?

Αphelion 2012.11.05. 16:41:02

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "Ostobaság. Több-kevesebb mértékben mindenkinek vannak ilyen vágyai.
Te pl úgy véled jogod van az életét "elvenni", ha... ez mi lenne, ha nem mások élete fölötti rendelkezés?"

Nagyon rakattantal erre a "pusztuljon el" fogalmazasmodomra, csak nem ez a legfobb erved ellenem? :P En nem akarok rendelkezni folotte, csak azt akarom hogy o se rendelkezhessen enfolottem vagy masok folott.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.05. 17:05:29

@Αphelion:

Agresszió mindenkiben van. Akiben nincs, az kihal.

Joe69 2012.11.05. 18:16:10

Hát, eszméletlenül unom már magamat, de nem tehetek mást, mint beidézem két , másik blogban elkövetett örökbecsű posztomat. Tudom, hogy ti is unjátok, de okoskodhattok akármennyit, akkor is ez van, itt a mintapélda, amiből annyi van, mint homoxem a sivatagban:))

csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1

és

csajokrol.blog.hu/2010/06/26/miert_a_nos_ferfi_kell

A posztolónak már az önleírása is jellemző. Derékig érő szép haj, baromi nőies jelenség, az első randira egy jó kis mindenekilóg ruci, rá is cseszik az időjárás miatt. A stílusból - szinte totális érzelemmentesség - azt szűröm le, hogy nem ez az első ilyen dobása, talán már egyetemista korában is kikezdett a családos oktatóival. Látott már ilyen bénázást, élvezi, hogy nős férfiakat manipulál, másrészt itt is bejön az az érdekes effektus, ahogy a mai feleségek kezelik ezeket az ügyeket, mert ők kezelik !

A saját korosztályabeli "hozzáillő" pasik kerülik hősnőnket a pikírtizmusa,nagyarca miatt, meg hogy maximum pasifelhőzteti őket. Ha a 39 éves pasi agglegény lenne, már nem kéne, húzná az orrát a korkülönbség miatt, ilyen vén szarral ő nem bújik ágyba, meg valahogy gyanús is lenne neki. Esetleg, ha sok pénze lenne, az mindent felülírna. De neki csak lúzer nősök jutnak mindig valamiért..miért ?

tőzegmalac 2012.11.05. 23:53:45

@Caddy: nem menekülsz :D
@Milady de Winter: még nem volt alkalmam átadni ;)

tőzegmalac 2012.11.05. 23:59:47

@jadu: na :D neked se kell sok, hogy Szabó Lőrincet idézzél :P
:)
süti beállítások módosítása