HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2012.11.07. 08:00

Ne mentsd el a levélszexet!

http://csajokespasik.blog.hu/2012/11/07/ne_mentsd_el_a_levelszexet

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr944894790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2012.11.07. 14:49:45

@Jack Torrance: Ah.

Azért nem jó hasonlat, mert :

A homeopátia "alapelve" az, hogy ha van egy 3 centiméteres piros kiütésed _valamitől_ és ezt a kiütést produkálja egy sárga bogyó fogyasztása (de neked nem ettől van, sőt, franc tudja mitől van), akkor fogják és feloldják/rezegtetik/ a bogyót (míg egyetlen molekula se marad kb. belőle) és megitatják veled, hogy meggyógyuljon a seb.

A kutya szőre jelen esetben a bogyót termő növény szára lenne, de nem azt adják :), hanem a bogyót (ami maga a "kutyaharapás") :)

Egyébként értettem a hasonlatot, csak kutyaszőrszálakat hasogatok :P

Papírsárkány 2012.11.07. 14:50:45

@Jack Torrance: Ah.

Azért nem jó hasonlat, mert :

A homeopátia "alapelve" az, hogy ha van egy 3 centiméteres piros kiütésed _valamitől_ és ezt a kiütést produkálja egy sárga bogyó fogyasztása (de neked nem ettől van, sőt, franc tudja mitől van), akkor fogják és feloldják/rezegtetik/ a bogyót (míg egyetlen molekula se marad kb. belőle) és megitatják veled, hogy meggyógyuljon a seb.

A kutya szőre jelen esetben a bogyót termő növény szára lenne, de nem azt adják :), hanem a bogyót (ami maga a "kutyaharapás") :)

Egyébként értettem a hasonlatot, csak kutyaszőrszálakat hasogatok :P

SciNu 2012.11.07. 14:57:24

@"Zsu": Szerencsére az ész nem minden :) A légycsapómmal a 200-as IQ-jú legyet is agyoncsapom :D

Jack Torrance 2012.11.07. 14:57:34

@Bundabandi (Cookie Bunny): ja, akkor egyetertunk :)

@Papírsárkány: a hasonlat jo, csak a mondas rossz :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 14:59:10

@Papírsárkány: Feladtam! Nem tudom, miért nem lehet elfogadni, hogy másban hiszek, mint te. Nekem bevált, ezért használom. Tök felesleges írnod, hogy a gyerekeimet is kuruzslóhoz viszem majd stb. stb. Én is járok orvoshoz, műtöttek is. Vannak viszont olyan tünetek (okok) amiket lehet kezelni máshogy, azokat úgy kezelem, mert bevált. Ennyi. Te nem használod, hát ne használd!

Jack Torrance 2012.11.07. 14:59:15

@Анна: akkor neked a homeopatia is mukodne :)))

Jack Torrance 2012.11.07. 15:00:25

@Bundabandi (Cookie Bunny): szerintem a homeopatia csak a lelket gyogyitja

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:02:02

@SzösziBoszi25: Pedig az jött át nekem, hogy engem nevezel ostobának. Tudom, hogy nem vagyok a szíved csücske, ebből indultam ki.

Szöszi 28 2012.11.07. 15:06:43

@Papírsárkány: Hogy beszélsz??? *pofánvág*

Papírsárkány 2012.11.07. 15:10:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Először is, én nem „hiszek”.
Másodszor, felőlem azt hiszel, amit akarsz, max. ha tényleg képes vagy komolyan venni a homeopátiát, akkor emiatt furán fogok rád nézni, mert - najó, talán mégis "hiszek" - ennél okosabbnak hittelek :) Ennyi a történet :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:23:53

@Papírsárkány: Miután nálam (is) hatott, elhiszem, hogy van benne valami.

Van egy ivartalanított kandúrom (macska, nem pasi), aki sokat van felfázva. A múlt héten már pár napja véreset pisilt szegény és eléggé szenvedett. Adtam neki a tejbe homeopátiás cseppet, ami én felfázásra szoktam szedni, másnapra nem volt semmi baja. Tavaly is kapott már, akkor is hatott. Szerintem egy állatra nem hat a placebó, ő nem tudja elhinni, hogy hat.

Niobe 2012.11.07. 15:27:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): hm, ez érdekes tapasztalat.

Egyébként homeóról annyit, hogy pár hete elég lázas beteg voltam, köhögtem, szedtem az antibiót... lázam elmúlt, a köhögés maradt.
Elmentem anyósékhoz pár könyvvel, és nála vettem be Stodalt, csodák csodája, legalább 3-4 órán át nem köhögtem... oké, utána visszajött, de csak egy kanálkával vettem be.

Szóval nem hülyeség. :) A másik, ami nekem tök jól használ (és fikázni szokás) az az ezüst-kolloid.

Papírsárkány 2012.11.07. 15:28:49

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egymás utániság nem egyenlő egymástól függéssel.
Meggyógyultál MIUTÁN bevetted, de nem MERT bevetted.

Az állatra simán a törődés is lehetett jó hatással, vagy a véletlen.

Nem létezik olyan kísérlet, ami igazolja bármiféle homeopátiás szer gyógyhatását.

Szöszi 28 2012.11.07. 15:29:03

@Papírsárkány: Kontyban van a hajam, ha hozzáérsz, le is tépem a kezed vállból :D

Papírsárkány 2012.11.07. 15:30:40

@SzösziBoszi25: Hozzál havat, aztán gyere ki rá :P

Szöszi 28 2012.11.07. 15:35:58

@Papírsárkány: Oké, máris indulok érte, 2 óra múlva találkozunk rajta ;)

_Ω_ 2012.11.07. 15:36:08

@Papírsárkány: De, létezik ilyen kísérlet! Dr. Placébó is megmondta! ;)

Papírsárkány 2012.11.07. 15:37:05

@SzösziBoszi25: Muahahahahahaha!

@_Ω_: *CSATT* (olyan Gibbs-esen)

_Ω_ 2012.11.07. 15:39:24

@SzösziBoszi25: Sok hűhó (vagy műhó) ennyiért? Vagy most olyat játszol, mint a poszter csaja, akinek mindent szabad, Papírsárkány meg tudhatná, hol a helye? :)

Namely 2012.11.07. 15:39:38

@SzösziBoszi25: vigyé' magaddal..... szánkózni akarok!!!!

plantingC4 2012.11.07. 15:39:58

Na így már nem céges proxy mögül látom is a posztot...., bár ahogy látom, már mindent leírtak a többiek ami fontos.
A poszt-toló egy ilyen kis izé és egy másik izével élnek most együtt. Ennyi.
Oszoljanak kérem, nincs itt semmi látnivaló...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:42:01

@Papírsárkány: Nem törődtem vele többet, mint egyébként. Kapott a tejbe cseppet, megitta, ennyi. Nálam is egy éjszaka alatt szokott hatni ez a csepp.

@Niobe: :) Használtam már másra is homeot. Egyszer már írtam itt róla, de szerintem te akkor nem voltál it. Hormonális problémáim voltak, amire a dokik azt mondták nem akkora az eltérés, hogy erre gyógyszer szedjek. Mivel nem voltam jól (sőt, szörnyen éreztem magam, bedagadt a kezem-lábam, szédültem stb.) keresgettem a neten. Találtam egy belgyógyászt, aki foglalkozik homeoval is. Tőle kaptam a vizsgálat után a bogyókat, meg egy tájékoztatót. Mondta, hogy nem kell megijedni egyénként változó, de a tünetek erősödik fognak, majd elmúlnak. Egy hét múlva olyan szarul voltam napokig, hogy ülni alig bírtam, aztán szépen elmúlt és jobban lettem. Mára már nagyjából helyre is álltak a dolgok. Előtte nem szedtem semmi homeopátiás szert, nem is hittem benne. Engem meggyőzött, azóta is használom őket.

Papírsárkány 2012.11.07. 15:42:57

@_Ω_: I don't speak hungarian ;-)

@Bundabandi (Cookie Bunny): Megtennéd a kedvemért, hogy megnézed, mi van benne? Csak puszta kíváncsiságból :)

Szöszi 28 2012.11.07. 15:46:47

@Papírsárkány: Ne hergelj!

@_Ω_: Tudhatná...De nem azt, hogy hol a helye, hanem, hogy hol tartsa a kezét, ha velem beszél :)

@Namely: Oké, semmi akadálya :D Én is szánkóznék meg koriznék már egyet :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:47:44

@_Ω_: Megjött a másik nagy homeo-ellenség! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:48:59

@Papírsárkány: Omegának a múltkor leírtam! Szerinte a nyírfakivonat (vagy mi), ami alig van benne, az hat.

Papírsárkány 2012.11.07. 15:49:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): Várjál, most tök komolyan:

Az győzött meg, hogy először erősödtek, majd elmúltak a tünetek?! Ugye csak viccelsz? :) Most komolyan!

Papírsárkány 2012.11.07. 15:50:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): és milyen "kivonat/oldat"? (mi a kódja/jele?)

_Ω_ 2012.11.07. 15:51:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ezt így nem állítanám. Inkább azt mondanám, hogy a múltkor is késztetést éreztem a homeo készítményed elemzésére és úgy véltem, megtaláltam benne a gyulladáscsökkentő hatóanyagot, csak az összetevők listáján ékes virágnyelven volt. Ez azt jelenti, hogy én nem fizettem volna érte annyit amennyit elkértek érte (hiszen tizedannyiért kapok olyasmit amiben ugyanaz van), a hatékonyságát viszont nem vitatom.

@SzösziBoszi25: Hol is? A farmerod hátsó zsebében? (Hol máshol, ha a hajad nem piszkálhatja!) :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:52:45

@Papírsárkány: Nafejcsedmeg! :P :D

"Hatóanyagok

100 ml oldat tartalmaz:

Populus tremuloides D1 7,0 ml

Serenoa repens (Sabal serrulatum) D6 10,0 ml

Conium (Conium maculatum) D6 10,0 ml

Ferrum picrinicum D12 10,0 ml

Kalium jodatum D12 10,0 ml

Papírsárkány 2012.11.07. 15:55:09

@Bundabandi (Cookie Bunny): D1 = 1:10
D2 = 1:100
D6 = 1:1000000
D12 = 1:1000000000000 (1 az ezer milliárdhoz)
Viccelsz, ebben még volt is valami a ráírt hatóanyagok közül :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:56:44

@Papírsárkány: A hatásosságáról győzött meg, hogy elmúltak! A felerősödés arról győzött, hogy van benne valami. Ha placebo lenne, akkor nem éreztem volna semmit sem.

@_Ω_: Találtál benne olyan kis mennyiségben, ami egy egérnél hatott volna max. nem nálam.

Papírsárkány 2012.11.07. 15:57:48

@Papírsárkány: ami persze nem jelenti azt, hogy orvosság, csak annyit, hogy van benne abból, amit ráírtak ahelyett, hogy csak az oldatának az oldata lenne :)
(bár a d12-nél ez nem teljesen biztos)

Papírsárkány 2012.11.07. 15:58:53

@Bundabandi (Cookie Bunny): Egy betegség tünetei tipikusan
- először megjelennek
- aztán erősödnek
- aztán enyhülnek
- aztán elmúlnak

Akkor is, ha nem szedsz rá semmit (és meg lehet belőle gyógyulni egyébknt, avagy pl. megfázás)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 15:59:15

@Papírsárkány: ok, 10-szeres hígítás és a 100 ml-nek a 10%-a ez, amiből 10 CSEPP kell!

Jack Torrance 2012.11.07. 15:59:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): az "alig van benne" az mit jelent? Az is sokszazezres higitasban, vagy abbol azert van tobb molekula is?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:00:55

@Papírsárkány: Persze, megjelentek....tartottak majd egy évig, majd mikor elkezdtem szedni a homeot, pont akkor múltak el! Tök "hihető"! Időzített! :D

Papírsárkány 2012.11.07. 16:01:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): jaja ezt hívják placebónak :)
csak arra céloztam egyébként is, hogy az „igazán hatásos”(nak tartott) homeopátiás oldatokban NYOMOKBAN se található meg az az anyag, ami rá van írva és elvben benne van, ebben legalább akad egy nagyon nagyon nagyon kevés :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:01:55

@Jack Torrance: mert ha van pár molekula, akkor hat? Akkor hiszel benne?

_Ω_ 2012.11.07. 16:02:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): A 7ml-nyi Populus tremuloides az egyetlen olyan tétel a listán ami értékelhető mennyiségben jelen is van (a D-s arányokat is nézd!). Szerintem vagy ez volt ami segített, vagy semmi, mert ha nem hiszed, hogy ez, akkor egy üvegcsényi desztillált víztől gyógyultál meg amiben alig kimutatható szennyeződés volt a többi "hatóanyag" formájában.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:03:04

@Papírsárkány: Akkor attól is jobban kellene lennem, hogy rá gondolok... meg a macskának is! :S

Papírsárkány 2012.11.07. 16:03:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Mivel nem voltam jól (sőt, szörnyen éreztem magam, bedagadt a kezem-lábam, szédültem stb.) keresgettem a neten." <- ez az állapot 1 évig tartott? O.O

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:04:46

@_Ω_: Elhiszem, hogy az hat, ami benne van, de nem hiszem, hogy a konkrét mennyiségnek ilyen hatása lenne! Mondom szerintem egy egérnek tuti hatna... és mégis hat, tehát nem csak emiatt hat.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.07. 16:04:57

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Nem sejtettem. Tudtam. A homeopátia hívei között nem találunk nem hülyét. Az egyetlen okos az volt, aki kitalálta, mert rengeteg barmot lerántott sok lóvéval. De még ő sem hiszi el, csak elhiteti másokkal. Ez pro.

Akkor a tablettás bor, az homeopátiás ha igazi mellett tárolják. :) Yeah, right. Seems legit.

Papírsárkány 2012.11.07. 16:05:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): Más nem lehet, már tisztáztuk, hogy a hatóanyag szerinted sem elegendő :)
Szerencse és/vagy öngyógyítás, semmi köze a homeopátiához.

Az eredeti koncepció is CSAK azért terjedhetett el, mert amikor Hannemann kitalálta, akkor az alternatíva az volt, hogy "ööö... szarul néz ki, adjunk neki aszpirint pár tonnával VAGY csapoljuk le a vérét", és ehhez képest a "kap egy pohár vizet, amiben van egy huszonharmad rétipiszok-molekula" módszer kíméletes volt :)

Jack Torrance 2012.11.07. 16:06:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): itt az atveres. A nyirfa (populus) kivonatbol egesz sok van benne, ez nem szokvanyos homeopatias mennyiseg.
Ugyanezt csinaljak nehany kremben (traumil vagy mi?) is, hogy van benne nehany rendes hatoanyag a "rezgesen" kivul, es ezek hatnak is.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:07:27

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na, akkor most már egész biztos lehetsz benne, hogy dilinyós vagyok! Remélem ez elégettséggel tölt el! Én meg leszarom. :P

@Papírsárkány: igen

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.07. 16:07:37

@Jack Torrance:

Tehát nem homeopátiás a készítmény, mert van benne hatóanyag. :)

Szöszi 28 2012.11.07. 16:08:16

@_Ω_: Ò, hogyne, pont ott. Vàllban elvàlasztva a testétől :-D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:09:24

@Jack Torrance: ez szerinted egész sok? Mihez képest? Szerintem majdhogynem semmi.

Jack Torrance 2012.11.07. 16:09:39

@Bundabandi (Cookie Bunny): nem a homeopatiaban hiszek, hanem abban, hogy ha valodi hatoanyag (gyulladascsokkento) van benne, rendes mennyisegben, az hat. Csak az nem homeopatia.

_Ω_ 2012.11.07. 16:10:25

@SzösziBoszi25: Oly' kegyetlen vagy, még boszik közt is félelmetes! :-D

Jack Torrance 2012.11.07. 16:10:48

@Bundabandi (Cookie Bunny): egy "rendes" gyogyszerben se kiloszam rakjak a hatoanyagokat :)

Jack Torrance 2012.11.07. 16:16:27

@Papírsárkány: es a gyogyulas aranyai kimondottan jobbak voltak, ha siman beken hagytak a beteget, mint ha megkinozzak :)

Papírsárkány 2012.11.07. 16:17:10

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem vagyok matek-zseni, lehet valamit elbaszok
100 ml-ben van 7ml 1:10-es higításban (tehát 0,7 ml, ha jól értem)

Ha víz súllyal számolunk, akkor az ugye 1000 ml = 1000 g
0,7 ml = 0,7 g = 700 mg

Egy Algoflex forte tabláttában 600 mg hatóanyag van...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:17:31

@Jack Torrance: "ok, 10-szeres hígítás és a 100 ml-nek a 10%-a ez, amiből 10 CSEPP kell! "

Ez rendes mennyiség?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.07. 16:21:18

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Tehát a semmire adsz ki pénzt, nem is keveset. :) De ha gondolod, adok neked egy tanácsot. Ha fáj valamid, vagy beteg vagy, akkor még a homeopátiás szarra se adjál ki pénzt, hiszen abban nincs semmi. Igyál desztillált vizet. Garantáltan nincs benne semmi. Ha meggyógyulsz, az a természetes gyógyulási képesség, ha nem, hát akkor beszoptad, és a homeopátiás humbuglófasz sem segített volna. A homeopátia addig "hatásos" amíg nem komoly a baj. Ha meg nem komoly, ki nem fossa le? :)

_Ω_ 2012.11.07. 16:21:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): Sajnos hiányoznak a mg/ml értékek, így nehéz összehasonlítani, de a vényre kapható gyógyszerek közül a cseppentősekben is "nevetségesen kevés" a hatóanyag, ha azt nézed, hogy egy pohár vízbe kerül. Én hihetőnek tartom, hogy ennyi elég; sőt, lehet, hogy túl is adagoltad... :-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:22:46

@Papírsárkány: Itt az egész szerben van akkor 700 mg. Nem hajtom fel az üveggel, csak 10 csepp kell belőle. Nem tudom mennyi egy csepp, de szerintem nincs még 0,1 ml sem! Szóval kb. 1 mg ami egy adagban van... jahh egy egérnek tuti elég.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.07. 16:23:55

Amúgy az idegmérgekből és a lépfenéből is elég a "nevetségesen kevés" a kívánt hatáshoz. :)

Papírsárkány 2012.11.07. 16:25:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): www.beres.hu/beres/termekek/beres_csepp/beres_csepp/ javaslom vizsgálatra az "összetétel" részt

A legtöményebb hatóanyagból van 2mg benne :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:25:33

@_Ω_: Ha meg hat, akkor mi a baj vele? Most azt próbáljátok biztonyítani hogy ha hat, akkor már nem jó? Vagy mi?

Szöszi 28 2012.11.07. 16:26:11

@_Ω_: Dehogy! Elképesztően cuki és imádnivalò vagyok :-D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:27:40

@Papírsárkány: akkor mi is a baj azzal, amit szedek? Hogy van benne hatóanyag? Így kezdődik a tájékoztató: HATÓANYAGOK!

Vagy szerinted a homeopátia= nincsen benne semmi????

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.11.07. 16:29:18

@Bundabandi (Cookie Bunny):

Nem. Azt próbáljuk elmagyarázni, hogy nem homeopátiás az a szer. Mivel van benne hatóanyag. Ha van benne hatóanyag- nem homeopátiás. Ha nincs, akkor az, de akkor meg nem hat, mivel HATÓANYAG nincs benne :) Az igazi homeopátiás szerek szarok. Nem gyógyszer, nem is lehet annak nevezni, mert NEM tartalmaz HATÓANYAGOT. Mit nem értesz? :)

Papírsárkány 2012.11.07. 16:32:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): A hagyományos homeopatikus szereknél a hatóanyag higítása d12-nél kezdődik, de felmegy egészen olyan D60, sőt, D400-ig

tipikus szer pl. a megfázásra kínált, kacsamájból készült "Oscillococcinum", aminek olyan kicsi a higítása (10 a -400-adikon, D400), hogy további 10 a 320-on ismert univerzumnyi molekula kellene ahhoz, hogy EGYETLEN molekula legyen belőle az eredeti hatóanyagból.

Az a szer, amiben ténylegesen, orvosi mennyiségben van hatóanyag, nem is homeopátiás készítmény (max. valaki keveri a szezont a fazonnal).

Megírnád a nevét kérlek? :)

_Ω_ 2012.11.07. 16:32:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): Visszautalnék a korábbi hozzászólásomra, erre:
@_Ω_:
Arról szeretnélek meggyőzni, hogy ha hat, de ugyanazt a szert tizedannyiért is megkaphatod a gyógyszertárban, akkor meggondolandó, hogy melyiket veszed. Persze úgy is fel lehet fogni, hogy itt olyan extra szolgáltatásokat kapsz - törődést, kedves mosolyt, stb. - , hogy megéri annyiért. Nekem nem érné meg, te pedig majd eldöntöd (vagy már el is döntötted). Nem érzek rá késztetést, hogy tovább győzködjelek, mert végső soron neked kell jó legyen és eddig a te homeopátiás orvosod csak olyat adott ami használt is, te pedig elégedett vagy (ha meg nem használna, feltételezem elmennél nem homeopátiás orvoshoz is).

Jack Torrance 2012.11.07. 16:33:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): amit szedsz, nem igazi homeopatias szer. A homeopatia definicio szerint azt jelenti, hogy gyakorlatilag nincs hatoanyag.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:33:25

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Érekes, hogy a táájékoztató így kezdődik: HATÓANYAGOK!

Nem attól homeopátiás, hogy nincs benne semmi, attól, hogy kis mennyiségben van benne néha több 10 szeres hígításban, mert nem a mennyiség a fontos, hanem az a válasz, amit a szer a szervezetből kivált.

_Ω_ 2012.11.07. 16:36:10

@SzösziBoszi25: Meggyőztél, csak vedd le rólam az imént küldött rontást!!! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 16:38:09

na, már nem is látszik, amit beírtam... bazz nem írom le újra, vége a munkaidőmnek.

Ha hat, meg van benne némi hatóanyag, akkor nem homeopátiás szer... jahh magyarázzuk a bizonyítványt!

Papírsárkány 2012.11.07. 16:39:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó, értjük, FOGALMAD sincs a homeopátiáról, segáz :)
De megint mindenki más hajt szembe, nyilván.

Szöszi 28 2012.11.07. 16:40:21

@_Ω_: Sajnos nem tudok embereket megátkozni :-( Ha tudnék, apa élettársa már darabokban lenne.

Jack Torrance 2012.11.07. 16:40:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): ok, fogalmazzuk at. A homeopatia azt jelenti, hogy a HATOANYAGOK olyan kis mennyisegben talalhatok, hogy gyakorlatilag nincsenek. Akkora a higitas, hogy nincs eselye, hogy a cseppjeidben akar egyetlen molekula is legyen beloluk.

Ehhez kepest az, hogy merheto (miligrammok) mennyisegben van benne valami ami szinten hatoanyag, klasszikus gyogyszer, nem homeopatias elven mukodik. Megveheted rendes gyogyszerkent is, altalaban joval olcsobban. Nyirfakereg peldaul sok gyulladascsokkentoben van.

Papírsárkány 2012.11.07. 16:41:36

@SzösziBoszi25: Tudni tudsz, csak nem ér/csinál szart se :)

fumerin 2012.11.07. 16:44:19

@Jack Torrance: :D Persze, homeopátia...bár én így hívom: kuricilin, szopicilin, nyalicilin...:D
A szex gyógyító ereje...jahh, vagy a szereteté, fenesenem érti . :)

_Ω_ 2012.11.07. 16:48:55

@Анна: Inkább az a fehér fény gyógyít, amit jó esetben megtapasztalsz az általad sorolt szerek fogyasztása során. Vajon a háziorvosom ilyet is felír, ha finoman utalok rá? :D
(Kb. úgy, mint a patikában óvszer vásárlásakor: -Csomagoljam? -Nem, helyben fogyasztom!)

fumerin 2012.11.07. 16:53:05

@_Ω_: Nem járok patikába nem ismerem, csak ezeket: empatikus, szimpatikus, antipatikus...:D
Szexboltba senem, mert átbaszás!
Hiába kértem fél kiló szexet, nem attak! Így reklámnak többet nem dőlök be :D

Jack Torrance 2012.11.07. 16:54:17

@_Ω_: haziorvosa valogatja. Ha jokepu, kerdezz ra :D

Hurri Kán 2012.11.07. 16:57:56

Még mindig leveleztek? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 17:02:41

@Papírsárkány: Van fogalmam róla. Olvass vissza! Csak éppen ha 3-4 ember nyomul ellenem, hogy hülye vagyok, meg nyomja, hogy szerinte nem úgy van, igazából csak védeni tudom az én álláspontomat. Homeopátiás szerként vettem, hatott. Miért fáj ez pl: neked? Hogy én költök rá? Hogy én szedem? Te nem szeded... én sem mondom, hogy de hülye vagy, amiért antibiotikummal tömöd magad. A te dolgod, a te döntésed! Ez meg az enyém.

@Jack Torrance: de nem csak erről az egy konkrét szerről van szó, a többire nem emlékszem, hogy mi volt. Továbbra is tartom, hogy hatásos. Van benne nyírfakéreg minimális mennyiségben, ettől még nem az ördögtől való, nem is rossz dolog és hat. Nekem ez a lényeg, hogy hat.

fumerin 2012.11.07. 17:04:10

@Hurri kán: Fojjamatosan. Már két postagalambom mondott fel! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.11.07. 17:05:13

Amúgy megint azokkal vitázok, akikkel szoktam... ugyanúgy nem értünk egyet, mint ahogy másban sem. Nincs változás! :P

Hurri Kán 2012.11.07. 17:05:59

Nekem valami pszichopátiás szerre volna szükségem. Ötlet, valaki?

fumerin 2012.11.07. 17:08:53

@Hurri kán: Segítenék, de nálam antiszociopátiás van csak :( :DDD

Hurri Kán 2012.11.07. 17:10:55

@Анна:
Koktélt kell ezekből csinálni,osztán meglássuk, mi lesz. :D

Jack Torrance 2012.11.07. 17:26:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): semmikepp nem valo az ordogtol, csak kicsit atvertek :) De ez nem az en bajom. Az mar inkabb baj, hogy nehany ilyen al-homeopatias szer elhiteti csomo emberrel, hogy a homeopatia mukodik (pedig csak a nyirfakereg mukodott), akik aztan rengeteg penzt kidobnak a tobbi haszontalan hulyesegre is.

Papírsárkány 2012.11.07. 18:57:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha azt állítod, hogy van fogalmad róla, de közben nem érted, miért mondjuk, hogy ha van benne hatóanyag, nem homeopátia, ha meg nincs, akkor meg nincs mi hasson, akkor valami nagyon nem stimmel :)

Jó is, hogy nem mondod, hogy de hülye vagyok, mert nem állítottam sehol, hogy antibiotikumokkal tömöm magam.
süti beállítások módosítása