HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/12/04/keptelen_elhagyni_a_kattant_apjat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr234946552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niobe 2012.12.04. 07:46:44

Jóreggeltet! :)

Poszter, nem véletlenül tartja a mondás, hogy azért válogasd meg társadat és a barátaidat, mert a családodat nem tudod. Nem hinném, hogy a lány ne szenvedne ebben a helyzetben, de felelősnek érzi magát az apjáért. Elég butaság egy ilyen helyzetben döntés elé állítani, viszont meg kell beszélni, hogy minél kevesebb időt töltsetek az ordítozós szeszkazán közelében. Ha az így működik, az már siker. Maradjon meg a "jó" viszony, de, tegyetek így a Te anyukáddal is. Szépen, szülőfüggetlenül meg lehet oldani mindent - pl nem kell anyukának kulcsot adni a lakáshoz, normálisak vagytok??, és még nagy sértődés sem kell hozzá. Oké, lesz, de majd szépen megenyhülnek.

pretty kitty 2012.12.04. 08:01:09

"Tehát az öregek néha egészen ellentmondásosan tudnak gondolkodni. "

Be vannak golyozva cegenykek XDDDDD A caod meg nyomi, hadd a picaba :PPPPPPP

mütyür 2012.12.04. 08:03:10

Ez baromi nehez ugy. Aki nem elte le egesz gyerekkorat ilyen lelkiterrorban, nem fogja megerteni soha. A tanacs, hogy ne eroltess semmit, nalad tudtok talalkozni, legyen egyelore eleg ennyi. Erezze a lany, h veled biztonsagban van es mindenben tamogatod. Ne gyotord, ugymond kivulallokent konnyu neked meglatni, mi lehetne a megoldas.

fumerin 2012.12.04. 08:06:20

Nagyon szomorú történet, amikor a gyerek tudja, hogy nélküle meghal az iszákos apja, eladósodik, miután csekkek helyett is csavaroskiflire költi a nyugdíját.
Elmenni meg nem mer, mert tudja, soha nem mehet vissza.
Sajnálom a posztert is, mert tehetetlenül nézi, ahogy a szeretett nője rámegy erre.

LaposElem (törölt) 2012.12.04. 08:11:33

"biztos ismeritek a stabil piásoknak azt az erőltetetten udvarias stílusát..."
Nem, nem mozgok ilyen körökben. Ellenben, akinek alkesz az apja, az sokszor hasonló barátot próbál magának választani, ugye poszter?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.12.04. 08:11:57

Sziasztok!
Nagyon sok olyan helyzet van, amikor a gyerek nem akarja magára hagyni az apját, anyját, bármilyen is. Ha ő így érzi, akkor nem lehet erőltetni, csak azt lehet elérni, hogy minél többet legyetek kettesben.
Anyukád bejár hozzád???? És ha épp együtt vagytok????

dr. gernika 2012.12.04. 08:18:17

Szar ügy. Nyilván meg van fenyítve, hogy ha kiteszi a lábát, oda többé nem mehet. Nyilván kötődik az egyetlen élő szülőjéhez, akármilyen is. Veled meg akármi is lehet még, ha téged választ, ha egyszer szakítotok, neki nincs visszaút. Legalábbis így érzi. Én a helyedben próbálnék minél kevesebb időt ott tölteni, inkább nálad legyetek. Ismerd meg minél jobban, hogy el tudd dönteni, őt akarod-e egy életre. Ha igen, akkor és csak akkor kérd, hogy hagyj ott érted az apját.

LaposElem (törölt) 2012.12.04. 08:18:38

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Ja, ott is megy a játszmázás ezerrel. A történetben mindenki zakkant, csak én vagyok helikopter :D

Papírsárkány 2012.12.04. 08:20:31

@mütyür: mit vársz egy ilyen kőkorszaki elemtípustól? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.04. 08:20:37

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

Nyilván van ilyen, de azért nem mindenki önsorsrontó.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.12.04. 08:22:07

@LaposElem: De a helikopter nem repülőgép! Ezt ne felejtsd el! :)

Az a baj az ilyen történetekkel, hogy mire felnő a gyerek ilyen környezetben, addigra függővé válik, és nagyon nehéz elszakadni, nem hagyni magát zsarolni. Az ilyen szülők profik ebben.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.04. 08:23:23

Amúgy ha apuka nem bukná a pereket, azt mondaná a posztíró, hogy milyen ügyes apósa van! :)

mütyür 2012.12.04. 08:24:18

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: akkor sem konnyu. En is sokszor mondtam mar, hogy nem hagyom magam, nem bogok, nem engedem, hogy nem teszi tonkre az idegeimet anyam, megis sikerul mindig. Legutobb a sajat szulinapomon keszitett ki a kiscsalad. Namindegy en megertem a poszter bnojet.

Hurri Kán 2012.12.04. 08:25:14

Sajnálom a poszter barátnőjét. Erősen úgy tűnik, az apja orvosi eset...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2012.12.04. 08:26:12

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nagyon nehéz kitörni. Nem véletlen, hogy sokszor tényleg ilyen párt választ magának. Láttam már olyat is, akinek sikerült kiszakadnia, de nagyon nehéz, elég sok lelkifurdalással jár.
Sajnos a felnőttek nagyon tönkre tudják tenni a gyerekeik életét.

LaposElem (törölt) 2012.12.04. 08:26:34

@mütyür: Úgy nézem, valakinél talált, süllyedt :)

Papírsárkány 2012.12.04. 08:27:34

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ... mert ha nem bukná a pereket, az jelenthetné azt is, hogy a) nem indít pert hülyeségben b) igaza van :)

Caddy 2012.12.04. 08:29:22

Én ehhez a kiváló keddi poszthoz elég fáradt vagyok, nem tudok mit mondani.
Paraszt papa, gyerek nem hagyja magára, szerintem tök érthető, az meg hogy mit csináljon posztíró,hát fogalmam sincs.

Papírsárkány 2012.12.04. 08:29:50

@Caddy: egyen sütit a kekszes helyen! :)

Füredy Fruzsina 2012.12.04. 08:32:18

Gondolom orokolni akar valamit a csaj, ezert kell a ven fasz korul legyeskednie. Veled meg ugy latszik nem hosszu tavra tervez poszter, ha nem avatott be a reszletekbe...

mütyür 2012.12.04. 08:35:02

@iBaby: jezusereje.

Na en inkabb lepek, mielott felidegelem magam

cyd 2012.12.04. 08:35:33

Kis magyar valóság.

Szöszi 28 2012.12.04. 08:35:40

Á, túl év vége van, ehhez a lelkizéshez nekem. Szar ügy, sajnálom a posztert meg a csaját is, blablabla... Inkább visszafeküdnék és aludnék párszáz órát még Karácsonyig...

Caddy 2012.12.04. 08:40:32

@Papírsárkány: inkább elmegyek én helyette. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 08:41:46

@SzösziBoszi25: Ezen nem nagyon van mit lelkizni. Meg mondani se.
A csajt saját magától nem lehet megmenteni. Ez az ő harca. A srác meg jól eldöntheti, hogy meddig vár arra, hogy megvívja.

Caddy 2012.12.04. 08:41:53

@iBaby: hát egy alkoholista után igen ritkán lehet örökölni, ha mást nem az adósságot, ezért valóban megéri kitartani apuci mellett.

Niobe 2012.12.04. 08:46:04

@SzösziBoszi25: haggyadmá', Te alig dolgozol már az évben! :P

Navűnak ebben nagyon igaza van, hogy sokszor a szülők egy életre meg tudják lelkileg nyomorítani a gyereket - vagy akár a nagyszülők, ahogy pl a mi kiccsaládunkban volt (dédnagyanyám volt egy meglehetősen érdekes fajta élőlény).
De, jó hír, mindenen túl lehet lépni, kutya sok akaraterő és elhatározás kérdése.

Hurri Kán 2012.12.04. 08:46:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Lehet. Nehéz kérdés, meddig tudunk valakiért úgy felelős lenni, hogy az illető magáért egyáltalán nem az, vagyis nem úgy viselkedik...

cyd 2012.12.04. 08:48:01

@Niobe: "...sok akaraterő és elhatározás kérdése."
Elhalálozást olvastam, ami ugyancsak megoldás, de azért...

plantingC4 2012.12.04. 08:48:14

Fos helyzet. Ha rendben mennek a kettőtök dolgai, akkor előbb-utóbb lesz is olyan pillanat amikor eszetekbe jut, hogy közösen tovább. És nem a fater miatt, hanem magatok miatt. No ott lesz érdekes a történet.Majd ha akkor is fater mellé húz a lány, akkor kezdhetsz aggódni. Egyenlőre próbáld szeretni ezt a lányt önmagáért, aztán ha jó úton vagytok, az idő magától kell, hogy hozzon változást. Nem a kattant faternál, neki nagyjából már vége, nálatok indul majd valami, ami elvezethet az önálló életetekhez, ha megjelenik ez az igény úgy is változni fog a faterhoz való viszonya.
Gyökér szülők ellen sok orvosság nincs, én ha ilyen szituban voltam megmondtam a lánynak, hogy az, hogy őt szeretem nem automata a családjára is-még a saját rokonságomat is elküldtem a faszba ilyenek miatt miért pont az övével tennék kivételt :D

fumerin 2012.12.04. 08:49:10

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A csajnak szeretethiány biztos fennáll, mellé még a rettegés is. Önbizalom nulla, max. akkor mer tovább lépni innen, ha a férfi nagyon szereti és végre kap valami megerősítést(önbizalmat).

fumerin 2012.12.04. 08:49:53

@plantingC4: Csákánnyal jársz udvarolni? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 08:50:09

Fasznak mászkálok én ki innen holmi politikai hírekre? Csak felbaszom az agyamat...

Caddy 2012.12.04. 08:50:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na ja, igaz. De nem hinném, hogy a havi rezsire elég lenne. :)

Hurri Kán 2012.12.04. 08:50:39

@Анна:
Ha bányarémhez megy, miért ne? :DDD

fumerin 2012.12.04. 08:52:45

@Hurri kán: Höhöhö, anyámnak kéne valami kariajcsi. Eddig egyik férfim sem merte bevállalni, hogy seprűt vesz neki! :D
Pedig mondtam, jó ötlet. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 08:54:05

@Hurri kán: És itt csatolódunk a tegnaphoz...

@Анна: A csaj jó eséllyel halmozottan sérült. Ha a pasitól kapja a megerősítést és nem maga vet véget a függésnek, akkor csupán célpontot fog változtatni, és az apa képet átviszi a pasira. Abból meg nem sok jó fog kisülni. Igaz ezt a metódust akkor is választhatja, ha önállóan mozdul. Kicsi az esély arra, hogy ez jól működő valami lesz.

Hurri Kán 2012.12.04. 08:55:06

@Анна:
Vas- és edényorr? ;-)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Szerinted emlékszem a tegnapi posztra? ;-)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 08:55:36

De jó, hogy egy ilyenre kell megérkeznem kedden reggel. Mint az én apám, csak pepitában.... .S

Poszter az a nagy gond, hogy ha miattad eljön otthonról és esetleg veled nem úgy alakulnak a dolgok, akkor nem tud visszamenni (mert valahová azért mennie kell). Nyilván azt sem akarja, hogy te tartsd el, vagy csak azért maradj vele, mert mennyire sajnálod. Aztán ott van az is, hogy ha az apukával lesz valami, majd a lányt veszik elő...

Nálam is az szokott előjönni, hogy mégis csak az apám... ez a kötelék nagyon erős tud lenni, főleg ha csak ő az egyetlen élő közeli hozzátartozó. Bármilyen gonosz, önző, alkoholista stb. Nehéz ez...

fumerin 2012.12.04. 08:55:55

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Húúú, nem tudom, a függés tényleg át fog ruházódni a férfire, viszont ott a szeretetért fog a nő kapaszkodni, mert arra van szüksége. Biztonságban lesz-e valaha, az már szerintem szakemberek asztala....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 08:56:12

@Hurri kán: Szerintem kristálytisztán... De ha mégse, akkor két kattintás... ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 08:56:42

@Анна: Ha nem oldja meg, akkor törvényszerűen viszi tovább.

fumerin 2012.12.04. 08:56:57

@Hurri kán: Minek, az már alapban is van. :D

LaposElem (törölt) 2012.12.04. 08:57:36

@mütyür: Szóval játszmáznak az öregek. Azt hiszem, felnőtt vagy, neked kéne eldöntened, hogy milyen kapcsolatot szeretnél velük. Ha nem megy szép szóval, józan ésszel, akkor egyszerűen el kell kerülni őket, akárhogy is próbálkoznak a bűntudatkeltéssel. Csak szólok, hogy a helyzet nem fog magától megoldódni, ismerek olyat, akit 60 éves koráig tartottak sakkban a szülei, míg végül meg nem haltak.
Meg az is durva, hogy bár az ilyen szülő-gyerek viszonyban a gyerek mindig eldönti, hogy nem akar olyan lenni, mint a szülei, az esetek jó részében végül mégis pont ugyanoda jut, ha nem ismeri fel időben a helyzetet, és sokáig hagyja magát mérgezni. Természetesen nem mindig ismétlődik a történelem, de túl sokszor.

fumerin 2012.12.04. 08:59:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Elég nehéz ügy ez ahhoz, hogy valaki saját maga, helyére tudja tenni. Szülő-gyerek kapcsolatok, ha ilyen sokáig fennállnak(kényszer, bármi), már máshogy van a leválás és ebből való egyedüli életképesség, mint normál időben.
Megmentheti a férfi, talán ha még együtt sem élnek halálukig, már adhat neki olyan pozitívumot, hogy képes legyen önállóan tovább élni. Onnan egyszerűbb lehet kilépni(kapcsolat), mint egy szülői kapcsolatból...szerintem...

fumerin 2012.12.04. 09:01:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Anyámnak? Egy kiéhezett krokodilt...bár nem vagyok benne biztos, hogy ki eszi meg a másikat! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:02:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): "ha miattad eljön otthonról és esetleg veled nem úgy alakulnak a dolgok, akkor nem tud visszamenni "

Már miért kéne visszamenni? Könyörgöm! 27 éves! Mi a faszt lakik még az apjával?

"ha az apukával lesz valami, majd a lányt veszik elő... "

Na ne már! Gyámja, vagy mi a fasz? Hogy vennék már elő a lányt?

Ezek pont azok az önmegkötő marhaságok, amiket a lánynak le kell küzdenie, ha élni óhajt.

Szöszi 28 2012.12.04. 09:03:53

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát ennyi. És kurvára örülök, hogy nekem totál normális családom van :) Jó, egy alkesz kijutott nekem is nagypapám személyében, de ennek ellenére is nagyon szerettem és semmi rossz emlékem nincs vele kapcsolatban.

@Niobe: Pontosan 13 napot :D Visszaszámlálááááás!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:04:46

@Анна: NEM lehet megmenteni senkit önmagától!
Ezt tessék tudomásul venni. Egyszerűen lehetetlen.
Az ilyen kóborlovagoskodás sose jön be hosszú távon.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:05:37

@SzösziBoszi25: a statisztika alapján nem létezhet olyan magyar család, amelyben nincs alkoholista...

fumerin 2012.12.04. 09:07:03

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): (sajnos tudom)....
Csak szar ügy, amikor szeretnél segíteni, de nem tudsz. Pláne az a legszarabb, ha szereted azt a személyt, akit látsz teljesen tönkremenni. Srác is érzi, hogy valami hiba van, de még nem jutott el idáig....

Niobe 2012.12.04. 09:08:52

@cyd: elég végletes, lássuk be. És általában "only the good die young"...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:09:14

@Анна: Még nem elég cinikus. Majd kialakul. A legjobb úton halad ehhez.

fumerin 2012.12.04. 09:11:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én is próbáltam megmenteni egy hasonló példányt, mint a poszter nője, 14 évem vesztegettem el....aztán rájöttem, menthetetlen, de már én is kezdtem rámenni.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:12:38

@Анна: Attól is függ, hogy mennyire képes "önjáró" lenni a poszter csaja. Ha ugyanis van állása, esetleg egy albérletet is meg tud finanszírozni adott esetben, akkor könnyebb lépni a vén alkesztől, aki mellesleg az apja, és akkor is tud önálló maradni, ha a poszterrel nem jön össze a dolog. Legfeljebb az albiból jár vissza meglátogatni hetente iksz alkalommal a vén pálinkapusztítót. Ha viszont ilyen lehetőség nem áll fenn, azaz nincs olyan "gólerős" állása, amely az anyagi függetlenséget lehetővé tenné, akkor sajnos kiszolgáltatott helyzetben van, és muszáj figyelembe vennie, hogy amennyiben a poszterrel nem jön össze a dolog, akkor, legalábbis lakhatás szempontjából a vén alkeszre van utalva.

cyd 2012.12.04. 09:12:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "Már miért kéne visszamenni? Könyörgöm! 27 éves! Mi a faszt lakik még az apjával?"
Mert talán nem keres annyit, hogy eltartsa magát egyedül egy albérletben? Szóval ez valós veszély elhet a csaj számára.
A másodikkal egyetértek, az nettó marhaság.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:13:21

Ó majd elfelejtettem: mindenkinek fantasztikusan jó, kellemes, vidám keddet kívánok!
:D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:15:04

@Анна: Krokodilt nem tudok, de van a szomszédban egy falánk varánusz, amely, mint "fejlődésben lévő szervezet" két nyelésre lazán bekajálja anyukádat (by the way már épp szeretnének megszabadulni tőle, mert kezd túl nagy lenni).
:))

plantingC4 2012.12.04. 09:15:41

Nem nagyon lehet egy alkeszt megmenteni, de nem is kell, nálunk is volt a családban, ha ő magát szétissza és nem emberi módon él, akkor nekem sem kell emberszámba vennem. Ezt érdemes egyszer arcba elmondani....volt akit így egy kicsit sikerült visszapofozni, de mondom megint nem kell. Közölni kell vele, hogy meg fogsz dögleni mert megölöd magad és erre nem vagy kíváncsi kb. ....

Szöszi 28 2012.12.04. 09:15:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nekem is megakadt ezen a szemem, de már meg se mertem említeni, hogy 27 évesen igazán önálló életet is élhetne mindenféle faszihoz költözés nélkül is, de befogom, mert megkapnám, hogy nem mindenki mögött áll biztos család aki segítse, nem lehet mindenki olyan mázlista, mint én, blabla :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:16:12

@Анна: Én is próbáltam több nőt "menteni", lévén egy elbaszott kóborlovag, meg egy beképzelt fasz, aki azt hiszi, hogy majd ő jól megmutatja... A szeretet ereje meg hasonló baromságok...
Sose jött be. Úgyhogy nem csak a "doki"-ra támaszkodva mondom amit mondok.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:16:40

@dr. gernika: Ja, és sok igazság van abban is, amit Gernika doktornő írt. Szóval annyira nem egyszerű a helyzet, még akkor sem, ha az anyagiakat figyelmen kívül hagyjuk.

fumerin 2012.12.04. 09:17:33

@Bölcs Jaroszláv: Nem tudom, hogy meg tudja-e a poszter oldani. Nekem nem sikerült egy hasonló embert kimentenem, még úgy sem, hogy tiszta a lelkiismeretem, mert amit meglehetett tenni, azt mind megtettem.
És ott anyagi függés sem volt meghatározó tényező, együttlakás sem. Majd azzal szembesültem, hogy végül is aklimatizálódott a férfi, de nem a szeretethez, hanem az alkoholizmushoz....
Ettől még biztos van, akinek sikerülhet, csak én már nem állnék neki még egyszer az életben. Sokba került nekem is.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:17:46

@cyd: Igen. És az lenne a feladat felnövésileg, hogy ez ne így legyen.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:18:37

@SzösziBoszi25: Blablabla, nem mindenki olyan gazdag (gazdög), hogy 25 éves korára saját kecója legyen, és kocsit is csak azért nem vesz, mert itt jól lebeszélik róla. Szóval te csak fogd be!
:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:20:16

@SzösziBoszi25: Nem csak családi háttérrel lehet...
Én amikor elköltöztem otthonról 19 évesen, egy négyszobás lakásba mentem, ahol minden szobában másik pár lakott. Úgy dobtuk össze a zsét a kecóra.

Sokan laknak ma is társbérletben, és nem csak egyetemisták.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:21:52

@Анна: Oké, értem én, hogy a saját példád erősebben nyom a latban, de mondjuk lehet esély arra, hogy a csaj nem lesz alkesz, csak rámegy a fél élete az apja ellátására, mert amilyen alaposan tartósítani tudja az alkohol ezeknek a szervezetét, elél vagy 80-90 évig a vén alkesz, és azalatt a csaj magánélete nagyjából teljesen rámegy. Valószínűleg ember nincs rajta kívül, aki elviselné a vén hülyét a pereivel, tapló stílusával, alkoholizmusával.

Szöszi 28 2012.12.04. 09:24:12

@Bölcs Jaroszláv: Pontosabban 23 éves korom óta van lakásom :D :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én ezt tökre megértem, és jó, hogy te bele mertél így vágni :))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:24:29

@Bölcs Jaroszláv: Talán megvan az Igazából szerelem-ből a tesójáért önfeláldozó nő esete...

fumerin 2012.12.04. 09:25:27

@Bölcs Jaroszláv: Nem csak alkoholista lehet, nem mondtam, nálam ez egy példa volt csak.
Tudod, ha a srác is elhagyja, benne ragad ebben, addig, amíg él a vén "terrorista". Utána a csaj azt veszi észre, egyedül maradt, sansza sincs már családra, gyerekre, semmire...nahhh, ezek még képesek bármit kihozni az emberből....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:25:44

@SzösziBoszi25: Fogalmazhatunk úgy is, hogy elég barom voltam hozzá. Az akkori fizumat (4e Ft) elvitte a lakhatás. :)

fumerin 2012.12.04. 09:28:02

@Bölcs Jaroszláv: Varánusz? Tudod te mekkora az anyám? :D
Valami nagyobb ragadozóval rendelkező ismerősöd nincs?

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:28:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem, bocsesz, de ilyen filmeket ritkán nézek. De biztos igazad van.
@SzösziBoszi25: Látod? Nem látod? Na látod.
@Анна: Pontosan erre gondoltam.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 09:31:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @cyd: Mivel nem vagytok benne, nem tudhatjátok, hogy milyen "jogai" vannak egy apának a gyerekével szemben. Mert vannak neki, olyanok amiket érvényesíthetnek is a gyereken (pl. az önkormányzat, mert még az új alkotmányban is benne van). Épp egy ilyennek a közepén vagyok, szóval azt mondani, hogy marhaság, úgy, hogy a mögötte lévő jogrendszert nem ismeritek... na az a marhaság. És nem vagyok hajlandó erről vitázni, mert ebben egyáltalán nincs igazatok.

Másrészt akinek ilyen apja van, az sanszos, hogy nem éppen egy "minden a seggem alá van dugva ember". Saját magára számíthat és ennyi! Egyedül elmenni albérletbe konkrétan a teljes fizetését felmésztheti, valamint hosszútávon nem éppen megoldás. Egyébként én is elköltöztem otthonról 18 évesen. Tudom milyen, nem kell bemutatni.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:31:41

@Анна: Csak szólok, hogy egy varánusz egy méteresre is megnő, és egy csirkanyakat vagy egy egeret már most is lenyel egészben. Szóval kitartás és anyukád is a hasában fogja végezni. Ha minden kötél szakad esetleg feldarabolod anyucit és úgy eteted fel a varánusszal.
:)))

fumerin 2012.12.04. 09:35:11

Eddig én mentettem meg a sérülteket, most már ideje lenne, ha valaki engem mentene meg magamtól! :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:36:27

@Анна: Határesetként ajánlhatom még, hogy fizesd be egy luxusüdülésre mondjuk Szingapúrba. Ha jól emlékszem ott van krokodilfarm (aztán már csak szervezés kérdésse, hogy valamelyik utitársa "véletlenül belökje" őt az éhes krokodilok közé etetés előtt.)
:)))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 09:36:40

@SzösziBoszi25: "Pontosabban 23 éves korom óta van lakásom :D :D."

Amire úgy spróroltál, hogy otthon laktál...plusz állításod szerint anyagi támogatást is kaptál otthonról. Szóval tényleg szólhatsz egy szót sem.

Jahhh tényleg hülye, aki nem lép le otthonról egy szál bőrönddel...

fumerin 2012.12.04. 09:37:50

@Bölcs Jaroszláv: Hájahh kérem! Simán kifizetek egy ilyen utazást, sőt még annyi pénzem marad, hogy láda sörrel ünnepeljek! :D
...bár van egy símaszkom....

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:40:36

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ne legyél gonosz! Ki így ki úgy. Azért ne tegyünk már neki szemrehányást, mert nem egy szál reklámszatyorral eresztették el otthonról 19 évesen! Egyébként pedig a saját különbejáratú véleményem az, hogy normál esetben azért legkésőbb 24-25 éves kor körül illik leválni a szülőkről, és megszervezni a saját kis önálló életét az embernek, lehetőleg úgy, hogy nem lakik együtt az ősökkel. Tudom, hogy erre nincs mindenkinek olyan lehetősége, mint Szöszinek, de mondjuk az ő esete szinte optimális lehetett, azáltal, hogy ezt 23 évesen megtehette.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:41:16

@Bundabandi (Cookie Bunny): "(4) A nagykorú gyermekek kötelesek rászoruló szüleikről gondoskodni."

Tehát gondoskodni köteles. Ami nem egyenlő azzal, hogy ha lesz vele valami akkor őt veszik elő.
A gondoskodás mikéntjét és mértékét az Alaptörvény (amely néhai alkotmányjog tanárom munkásságának szégyenfoltja) nem szabályozza.

És ha valakinek nincs minden a segge alá dugva akkor nem is kell mozdulnia?
Te is léptél, tudod, hogy megoldható. És senki nem mondta, hogy egyedül tegye.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:41:39

@Анна: Nem olyan drága! Ne feledd, hogy visszafelé repjegyet már ne vegyél neki! Az is megmarad sörre!
:DD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:43:21

@Bölcs Jaroszláv: Pedig zsír. Érdemes. Már csak a színészek miatt is...
:)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:43:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Fontos az általad idézett szövegben szereplő "rászoruló" kitétel. Ezt viszont nem józan paraszti ész alapján szokás eldönteni. Egy saját jövedelemmel /nyugdíjjal rendelkező, cselekvőképes ember nem tekinthető rászorulónak, akkor sem, ha néhanapján felönt a garatra és feljelenti a szomszédait.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:44:32

@Анна: Úgy tudom Sir Lancelot degenere Camelot már úton van...

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:44:53

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na jó, majd ha nagyon ráérek megnézem. Mondjuk Karácsonykor. Akkor úgyis unatkozni fogok (utálom a sátors ünnepeket).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:46:08

@Bölcs Jaroszláv: Pontosan. Ezért is vágtam be.
A törvény azt nem méltányolja, hogy apucinak szüksége van egy emberi lábtörlőre...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 09:47:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jogászkodjuk?

"Főszabály szerint a tartásra jogosultat egyeneságbeli rokonai kötelesek eltartani: elsősorban a leszármazókat (gyermek, dédunoka, stb.) terheli. Amennyiben tartásra kötelezhető leszármazó nincs, akkor a felmenő rokonoktól igényelhető tartás.

A tartásnak kétféle módja van: pénzbeli és természetbeni. Azt, hogy melyik kerül alkalmazásra, azt a gyermek (kötelezett) döntheti el. Azonban a bíróság a természetbeni tartásra nem kötelezheti a gyermeket (kötelezettet), ha ez ellen bárki tiltakozik. A szülő jogosult, hogy tartását pénzben követelje.

A szülőnek (eltartottnak) meg van a joga arra, hogy igényét érvényesítse: a Csjt. biztosítja, hogy tartási követelés iránt a szülő érdekében a jegyző és az ügyész is indíthat pert a gyermek ellen. Amennyiben az igényt megítélték, valamint az végrehajthatóvá vált, a szülő az igényét bíróság útján érvényesítheti (igényérvényesítés). Amennyiben a szülő tartását a gyermek önhibájából elmulasztja, akkor ezzel a gyerek megvalósít egy bűncselekményt, mégpedig a tartás elmulasztása tényállást, és alapesetben két évig terjedő szabadságvesztéssel büntethető, minősített esetben három évig terjedő szabadságvesztéssel büntethető.

Tehát a gyermeket terhelő szülő tartása már egy élő jogintézmény, persze nem alkotmányos szinten, mint ahogyan ez január 1-jétől lesz. Az alaptörvény a gyermekek szüleik iránti felelősségviselését kifejezi annak előírásával, hogy a nagykorú gyermekek kötelesek gondoskodni az őket felnevelő rászoruló szüleikről – olvasható az alaptörvény ide vonatkozó indokolásában.
"

fumerin 2012.12.04. 09:47:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Csak ne karácsonyra érjen ide, mert akkor plusz egy személyre is kell teríteni, de csak 6 személyes az asztalom! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:47:50

@SzösziBoszi25: Meg, meg... de már a megmondás se a régi, kedves Szöszi Szöszievics Szöszijeva...

@Bölcs Jaroszláv: Ráadásul akkor valamelyik tévé tuti leadja...

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:48:24

@SzösziBoszi25: Nézd, én 19 évesen költözködtem el otthonról, és attól kezdve csak látogatóba jártam haza (azt sem túl gyakran), szóval én ebben a tekintetben egyetértek veled. Ja, és nekem sem volt alkesz az apám.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 09:49:25

@Анна: Te figyu! Lancelot ugyebár évekig tanyázott egy isten háta megetti gázlónál.
Majd pont a terített asztal miatt fog rinyálni...

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 09:50:28

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát, lehet, hogy már "Szöszi Szöszievics Szöszijeva..." is öregszik (nem akarok vészmadárkodni, de ehhez idővel még hozzájön az aggkori aghyérelmeszesedés és a reuma is, szóval addig vedd feleségül, míg ez be nem következik nála - bár állítólag a dohányosok esetében az Alzheimer-kór ritkább, mint a többiek esetében).
:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 09:50:58

@SzösziBoszi25: Mit mondtál meg, hogy neked szerencséd volt, meg könnyű volt? Engem aztán nem izgat, csak nem kellene minden nap megemítened, hogy neked bezzeg 23 évesen lakásod van és aki nem így csinálja, az nem sikeres ember.

Kinek hogy alakult az élete, ennyi.

Niobe 2012.12.04. 09:51:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): sajnos ebben igazad van, ezt anno anyám is mondta, hogy bevezetnek egy ilyet.

Családi háttere mindenkinek adott és nem egyforma, abból kell a legjobbat kihozni - vagy ha nagyon nem megy, szeretettel gondolni rájuk, kurva messziről.

Szöszi 28 2012.12.04. 09:55:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): Vedd be a dilibogyid, Drágám :D Nem minden nap hozom fel a dolgot, és csak te értelmezed így a mondanivalóm :D

fumerin 2012.12.04. 09:56:19

@Bölcs Jaroszláv: Én 15 évesen elindultam, aztán azóta is egyedül vergődök. Nekem viszont nagy segítségem volt a családom anyagiakban.
Sport mellett nem tudtam hazajárni hétvégeken, szinte havi egy szombat vagy vasárnap jött csak össze ebédileg. Utána saját családom lett, akkor meg az volt az első.
De más az, ha normális szülői háttered van vagy az, ha semmiről kell egyedül indulni. Bundit megértem! És ügyes jány, hatalmas akaraterővel, még akkor is, ha a sok "érdekes" ember félremagyarázza állandóan....

Easyke (törölt) 2012.12.04. 09:57:58

Az a baj, hogy ez a tipikus alkoholista és a mártír játszmája. Mindkettőnek szüksége van a másikra és mindkét fél kihasználja a másikat. Általában házastársak között játszódik ez, de itt úgy néz ki, hogy a lány átvette az anya szerepét.
A lány azt g o n d o l j a, hogy az apjának szüksége van rá, mert neki magának éreznie kell azt, hogy „fontos vagyok valakinek”. Az apa meg egyszerűen kihasználja a lányát. Ne felejtsük el az alkoholista ember prioritását: az 1. helyen az alkohol áll, a 2.-on saját maga. Minden egyéb a 3. helytől lefelé jöhet.
A megoldás sajnos csak az lehet, ha a lány MAGÁTÓL és MAGÁÉRT úgy dönt, hogy professzionális segítséget kér és megszabadul ettől a függéstől. Mert ő is ugyanolyan függőségben él, mint az apja.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 10:02:13

@SzösziBoszi25: Hát figyu, még mindig jobb, ha nekem dilibogyót kell bevennem. Neked egy egész agyat kéne szerezned...Drágám!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 10:04:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): Tartok tőle nem érted mit mondok.

"Ami nem egyenlő azzal, hogy ha lesz vele valami akkor őt veszik elő."
Írtam fentebb.
Tehát a tartásra kötelezhető, de azért mert történik apucival valami még nem lesz felelős.
Tehát nem kell sittre mennie, ha apuka részegen beesik az busz alá.

"60. § (1)92 Rokonaival szemben, az alábbi rendelkezésekben meghatározott körben, az jogosult tartásra, aki magát eltartani nem tudja és akinek tartásra kötelezhető házastársa vagy bejegyzett élettársa sincs."

A jogosultságot pedig nem hasraütéssel határozzák meg. A továbbiakhoz kéne tudni apuci jogállását (nyugdíj, stb). De a lényeg, hogy a tartásnak, nincs olyan hatása, hogy őt vennék elő ha bármi baj van.
A tartás kp-ben leróható és onnantól kezdve nincs egyéb kötelem.

Ha apuka cselekvőképtelenné válik, ami szintén jogilag határolt fogalom, akkor lehet gyámság alá tenni, de az már másik sztori.

plantingC4 2012.12.04. 10:04:27

@Анна: Van neked is símaszkod ? :D Ezt eddig nem is mondtad :D

fumerin 2012.12.04. 10:05:27

@plantingC4: Kapaszkodj bazz, nekem is piros! :D
(szeretem a téli sportokat nahh) :D

Easyke (törölt) 2012.12.04. 10:06:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): sajnálom és számomra ijesztő, hogy téged emiatt perelnek (ha jól értettem). Ez viszont és a későbbi bejegyzésed a tartási kötelezettségről felvet bennem egy kérdést: akkor hogyan történhet meg az, hogy rengeteg gyermektartásra kötelezett "apa" megússza a tartás fizetését? Kíváncsi lennék, hogy hányan ülnek börtönben amiatt, mert nem fizették a gyerektartást?
Azon kívül: hány évig vagyok köteles mint gyermek a szülőmet eltartani? Miért vagyok köteles az önsorsrontó, agresszív, közveszélyes szülőmet mondjuk 30 évig eltartani...?

plantingC4 2012.12.04. 10:10:17

@Анна: Jeeee ! :D Vadállatosankirályos !!! :D
Nincs is jobb egy jó kis csúszkálásnál :D:D:D

Niobe 2012.12.04. 10:11:57

@Анна: enyém fekete, az ugyanolyan színű hosszúkabáttal elég bizarr hajnali jelenés vagyok a mínuszos napokon ;)

@Easyke: át kell nézni a rendeletet, de kiskapuk mindig voltak és lesznek.

fumerin 2012.12.04. 10:13:04

@plantingC4: Höhö, lejtő alján bemenni forraltburozni a hüttében, majd sokadik körnél már baromi jól siklik a sí...akár nélkülem is! :D

cyd 2012.12.04. 10:14:19

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pl. meg van ott ilyen is: "Nem köteles mást eltartani, aki ezáltal a saját szükséges tartását veszélyeztetné." meg ugye innen indul "...az jogosult tartásra, aki magát eltartani nem tudja..."

fumerin 2012.12.04. 10:14:26

@Niobe: Én szánkózáshoz,korizáshoz is felveszem/vetetem, mert praktikus viselet.

Niobe 2012.12.04. 10:19:31

@Анна: én simán utcára is, ha mínusz tizenöt van vagy még lejjebb. Max lehúzom az államról, ha felszállok a buszra :D De basszus, nincs kedvem összefagyott képpel járkálni, ha ki lehet védeni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 10:20:27

@Easyke: Még a pernél nem tartunk. Jelenleg ott tartunk, hogy a sok piálás és cigi miatt kórházba került (kapott egy kisebb agyvérzést) és most úgy engednék ki, ha valaki felügyelne rá. Igen ám, de ő szinte az összes vagyonát felélte, nincs munkája (a piálás miatt rúgták ki) még nem nyugdíjas, munkanéküli már nem lehet. Totál züllött, szarik mindenre és mindenkire, rám is már tizenx éve. Most elővettek engem, hogy én mint egyetlen közeli hozzátartozó köteles vagyok őt eltartani. A kórházból hívogatnak...

indapass90210 2012.12.04. 10:23:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): ahogy olvasom a dolgokat, itt az ideje az ország elhagyásának.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 10:23:57

@cyd: Persze, erre hivatkozok én is. Igazából úgy látom eddig nem nagyon érdekli őket, hogy nem tudom a nyakamba venni apámat. Azt sem értik, hogy én a gyereke, miért nem akarok vele foglalkozni. Talán, mert nem érdemli meg és már eddig is tönkretette az életem, ahol csak tudta.

cyd 2012.12.04. 10:29:01

@Dövan: Épp van egy kiadó szobád, mi? Szexért cserébe. Ravasz, nagyon ravasz.

mütyür 2012.12.04. 10:35:45

@Bundabandi (Cookie Bunny): jezusom, te aztan meg vagy aldva :/

Ha szulo lemondhat a gyerekrol, szulorol miert nem lehet??

Niobe 2012.12.04. 10:36:51

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát ez nagyon bakker... beszélj egy jogásszal, mindenképp és mielőbb.

cyd 2012.12.04. 10:37:43

@mütyür: Mert eztet mogyaja jogszabály. Szívás.
"(4) A gyermek a szülő érdemtelenségére általában nem hivatkozhat, ha a szülő tartási, gondozási és nevelési kötelességének eleget tett.
61. § (1) A tartásra jogosultat rokonai közül elsősorban leszármazói kötelesek eltartani."
Arra a pici "általában"-ra hivatkozni, na az lehet a marha nehéz.

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 10:39:01

Hát ez bizony szar ügy! Ha posztírónak elég erősek az érzelmei a nő irányába, talán végigasszisztálhatja a hercehurcát. A nő döntése, hogy meddig tűri az apja érzelmi terrorját, a pasié pedig, hogy akar-e ebben támogatólag (és csak úgy) részt venni. Sajnos szerintem nem biztos, hogy érdemes.

LaposElem (törölt) 2012.12.04. 10:42:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): Itt már én is jártam. Annyi szerencsém volt, hogy a kérdéses időben pont nappalin tanultam, ez persze nem akadályozta meg a nagymuttert, hogy a fia ápolási költségét megpróbálja rajtam bevasalni. Én simán megnyertem a pert.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 10:42:33

@mütyür: Ráadásul (ettől totál elszállt az agyam) az alkotmányba belekerült, hogy a szülő nem lehet érdemtelen az eltartásra.

"Természetesen nem támaszthat tartási igény a nagykorú személy, ha arra érdemtelen, de ez nem érinti a szülőtartási ügyeket: szülőtartási ügyekben a gyermek a szülő érdemtelenségére nem hivatkozhat, ha a szülő a tartási, gondozási és nevelési kötelezettségének eleget tett. A fentieket figyelembe véve kvázi már most is tartásra van kötelezve a gyermek a szülőjét illetően."

Talán azzal tudnék jönni, hogy a gondási és nevelési kötelezettségének nem tett eleget... Remélem majd idáig nem kell elmennem.

mütyür 2012.12.04. 10:44:30

@cyd: tudom. Ettol meg merhetetlenul cinikus es buta ez az egesz

mütyür 2012.12.04. 10:46:40

@Bundabandi (Cookie Bunny): haaat amig nem kerultel korhazba alultaplaltsag miatt, nincs leleted h vert, vagy bezart es nem jarhattal suliba... :/

cyd 2012.12.04. 10:48:43

@mütyür: Meglehet. De azt sem tudjuk mennyi ilyen esetnek él a fordítottja, mikor a gyerek csak simán leszarja a szülőt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 10:49:54

@LaposElem: Uhhh ez is szép. Remélem a perig nem kell elmennem, mert azért már a gondolattól is rosszul vagyok, hogy a saját apámmal kell majd pereskednem. Eddig mindenki azt mondja simán nyernék...

@Niobe: Igen, ezt már tanácsolták. Vannak jogász/ügyvéd ismerőseim, de addig nem akarok belefolyni, amíg konkrét (írásbeli) dolgok nem történnek.

indapass90210 2012.12.04. 10:51:35

@cyd: Nem mondom, ha nagyon berúgok, talán meg tudnám húzni Bundit!

mütyür 2012.12.04. 10:52:57

@cyd: de ez maganugy! Szvsz az allam csak ne szoljon bele, kinek adom a penzemet es mire. Ne rajtam verjek le, mert eltapsoltak a nyugdijpenzeket!

cyd 2012.12.04. 10:57:09

@Dövan: Sör, szívószál és még költséghatékony is vagy.

@mütyür: Semmilyen jogszabályt nem tudsz úgy meghozni, hogy azzal ne sérüljön "ártatalan" emberek jogköre.

akut schizo effektív pszichózis 2012.12.04. 10:58:49

majd jön egyszer az az alkotmány is, hogy egy magyar ember majd köteles eltartani egy hátrányos helyzetű cigányt !

mütyür 2012.12.04. 10:59:33

@cyd: jojo persze... Amugy sztem birosagon siman eleg az alkoholizmusra hivatkozni. Akkor tamogatom, ha elmegy elvonora es kesz.

Niobe 2012.12.04. 10:59:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): addig nem is érdemes rágódni rajta, elvileg - én azt vettem észre - a legtöbb ügy megoldódik magától. Ami meg mégsem, arra fel kell készülni - Nálad úgy látom, ez megvan -, aztán hajrá.

cyd 2012.12.04. 11:01:16

@mütyür: Ha ez így működik, az tök jó lenne.

mütyür 2012.12.04. 11:01:20

@akut schizo effektív pszichózis: hjaammm, viccnek is rossz... Baaar, ha bezarjak oket allatkertbe es evente fizetnem kell vmennyi tamogatast...elgondolkodnek :D

Hurri Kán 2012.12.04. 11:01:29

Közben rájöttem. Az idő és a pálinka minden sebet begyógyít.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 11:04:15

@Dövan: Nagy fanyalogva hozzám nyúlnál, mi?! :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 11:09:15

@Niobe: Én is remélem, hogy megoldódik és nem kell tovább menni.

mütyür 2012.12.04. 11:12:02

A feher gumimaci a legjobb, miert mindig abbol van a legkevesebb :(

Caddy 2012.12.04. 11:16:02

Hello Kittys naptárat keresek, valamint segítséget kérek. :)

mütyür 2012.12.04. 11:18:34

@Caddy: bookline-on nezz korbe, biztos van :)

Niobe 2012.12.04. 11:18:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): szurkolok!

@Caddy: van hellókittys webáruház, nem linkeltem a múltkor? :) Nézelődj ott, szerintem ott tuti van.

Caddy 2012.12.04. 11:24:59

@Niobe: szerinted megvan még a link? :D:D:D

@mütyür: jeahhh. :)

köszi csajok!

mütyür 2012.12.04. 11:43:45

@Jack Torrance: meg messze vagyunk attol, hogy "kialudjon" :P

Niobe 2012.12.04. 11:47:25

@Jack Torrance: kis mázlista. Itt borongós, mondjuk annyira nem vészesen.

Jack Torrance 2012.12.04. 11:50:19

@SzösziBoszi25: gyere, szep hely! De azert hideg van itt is, keszulj fel :)

@mütyür: mindegy, a vilagegyetem akkor is tagul... :(((

@Niobe: szuletett mazlista vagyok :)

Jack Torrance 2012.12.04. 11:51:22

@Hurri kán: raadasul a palinka fertotlenit is. Viszont az ido nem csip annyira, mikor a sebre teszed.

mütyür 2012.12.04. 11:51:42

@Jack Torrance: de mi is vele egyutt, nem maradunk le semmirol :)

Jack Torrance 2012.12.04. 11:52:48

@mütyür: nekem csak a hasam tagul :D

mütyür 2012.12.04. 11:53:03

@Jack Torrance: dede, az oraszij siman belecsiphet

Szöszi 28 2012.12.04. 11:54:47

@Jack Torrance: Az nem zavar, feltudok öltözni :D Jó, befejezem amit csinálok és indulok :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.04. 11:56:04

@akut schizo effektív pszichózis:

Igazából ez már most is így van. De nem csak cigányt.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 12:00:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Úgy, úgy... Maradni kell a blog kis világában. Itt minden egyszerű és szórakoztató!

@cyd: Ez nem csak magyar...

@iBaby: Ez vicc vót ugye? ;)

Poszter meg eldöntheti, h ő is asszisztál e apukának ahhoz, h még többet igyon és még mélyebbre ássa magát, így apuka korai halálát elősegíti... Avagy lekoccan, mert a csaja tuti nem fog. Itt a vége, fuss el véle...

Szöszi 28 2012.12.04. 12:06:27

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Korai? Hááát...Az alkoholizmus csak akkor öl gyorsan, ha a delikvenst elüti egy autó vagy agyonverik a kocsmában, esetleg halálra itatja valaki szándékosan. Nagypapám 72 évesen halt bele végül, 20-on éves kora óta ivott minden nap.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 12:10:17

@SzösziBoszi25: Hmm... Az lehet a ritkább. A máj hamarabb felmondja ált. a szolgálatot.

Jack Torrance 2012.12.04. 12:12:13

@mütyür: fogalmam sincs, kene egy ultrahang. De felek, hogy valami alien :D

@SzösziBoszi25: ok, itt leszek, megtalalsz :D

Hurri Kán 2012.12.04. 12:13:55

@SzösziBoszi25:
Az megvan, ugye, hogy valaki iszik minden nap és/ vagy alkoholista, annak kb. semmi köze egymáshoz?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 12:14:06

@Jack Torrance: Hétvégén én is próbálkoztam vele, mert fájt a torkom. Nem sokat használt, csak mart mint állat! :D

Megnéztük a Felhőatlaszt! Tetszett. :D

Szöszi 28 2012.12.04. 12:18:11

@Hurri kán: Bocs, nem vagyok szakértő a témában...Aki minden nap megiszik 1 üveg bort az mi pl.?

@Jack Torrance: Meg, persze :D :D

2012.12.04. 12:19:27

@Jack Torrance: @SzösziBoszi25:
Előbb mesélte egyik ismerősöm, hogy most kint dolgozik cipruson, tegnapelőtt szar idő volt. Esett az eső és 18 fok volt...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.04. 12:21:19

@"Zsu":

De ma jó idő van. Jó hideg! :) Ezt szeretem!

@SzösziBoszi25:

Az üveg mérete fontosabb szerintem :)

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:23:01

@"Zsu": Az ismerősöd monnyon le! :D:D:D

Hurri Kán 2012.12.04. 12:23:41

@SzösziBoszi25:
Attól függ. Ha valami fos kannás bort iszik, nyilván elég hamar meghülyül tőle, az ölég jó eséllyel alkesz. Van ismerős, nem túl fiatal már, szőlője van, kert, tart egy pár állatot, úgy nagyjából egész évben van mit csináljon. Minden nap megiszik kb. 1 litert a saját borából, úgy szép apránként reggeltől estig, és kutya baja. :)

Szöszi 28 2012.12.04. 12:25:45

@"Zsu": Ja, a Korfui barátaim is panaszkodtak, hogy tél van már, esik az eső, és 16-17 fok van csak. Baaaaahhhhh :@ Ilyenkor kedvem támad-e megölni őket? Igen!

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:26:05

@Hurri kán: Pfűűűű, a jeges veríték csordogál a hátamon a megkönnyebbüléstől... :D

Jack Torrance 2012.12.04. 12:27:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): jol hangzik (nem a torokfajas, hanem hogy tetszett a film)! Majd en is :)

@"Zsu": nekem Maltan vannak ismeroseim, ott is szornyu a tel :D

@mütyür: majd kieheztetem :D

mütyür 2012.12.04. 12:28:25

@Jack Torrance: jo, de azert magadra vigyazz!! :):)

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:28:35

@Hurri kán: Bocs, fater! Ezt dobta a masin... :D

Hurri Kán 2012.12.04. 12:29:18

@Raya666:
Nem a te hibád. A rossz példa. :D

Jack Torrance 2012.12.04. 12:29:33

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): es ha csak akkor iszik ennyit, amikor jol esik? :D

@Hurri kán: nincs bizony!

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:30:23

@Hurri kán: Faszt! A könnyebb ellenállás... :D

plantingC4 2012.12.04. 12:30:40

@SzösziBoszi25: Engem a norvég cimbim akaszt ki néha, mikor pesten decemberben egy pulóverben flangál, kaján vigyorral az arcán, mondogatja is, hogy ez nem hideg...gyere át hozzánk.:D

cyd 2012.12.04. 12:30:41

@"Zsu": @SzösziBoszi25: @Jack Torrance:
"...ismerősöm, hogy most kint dolgozik cipruson..."
"...Korfui barátaim..."
"...Maltan vannak ismeroseim..."
Tanulság: boldogok az antiszociálisok

Hurri Kán 2012.12.04. 12:32:02

@Raya666:
Ez esetben a szemem elé ne kerülj. :DDD

@cyd:
Vagy ha ők nem is, az ismerőseik igen. ;-)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 12:34:17

@Jack Torrance: Hát, az attól függ, h mennyiX esik neki jól...:)

Hurri Kán 2012.12.04. 12:40:29

@Raya666:
Na jó. Igyunk valamit és közben beszéljük meg. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 12:42:01

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Ahhh! Áldott biztonság. :D

@Hurri kán: Ti már isztok? Ez rohadtul sportszerűtlen...

plantingC4 2012.12.04. 12:42:07

@Hurri kán: @Jack Torrance: @Raya666: Most akkor mi számít alkoholizmusnak ? Naponta inni keveset, egész nap sokat, vagy hétvégi bulikon nagyon, de hétköznap semmit, vagy ha már másodszorra iszol akkor már az vagy ? Idő/mennyiség/szokások-at vizsgálva megadhatják a választ?

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:44:05

@plantingC4: Én nem tudom, épp nemrég kaptam üdvözítő felmentést a diagnózis alól. :D:D:D

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:45:29

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Még csak beszélünk róla. Ez kezdetnek azért biztató. :D

Hurri Kán 2012.12.04. 12:46:15

@mütyür:
:xDDD

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem már, még. :D

@plantingC4:
Nem tudom, én ehhez nem értek, akkor szoktam, és annyit, amennyi éppen jólesik, és pont leszarom, ki mit szól hozzá, de vannak itt szakértői a témának, ők szerintem felhomályosítanak. :)

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:48:39

@Hurri kán: "akkor szoktam, és annyit, amennyi éppen jólesik, és pont leszarom, ki mit szól hozzá"
Májamból beszélsz, jóbarát.

mütyür 2012.12.04. 12:50:03

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ajjajj epp most zabaltam fel parat es nem adtam senkinek :/

plantingC4 2012.12.04. 12:50:36

@Raya666: @Hurri kán: Rendben, végül is elfogadom válasznak, akár ihatunk is rá..:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 12:50:52

@Raya666: Beszélni róla... Hát tudod....

@Hurri kán: Ez meg pláne!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 12:53:43

@plantingC4: Nagyon sok féle alkoholizmus van. Nem csak az az alkesz, aki állandóan részeg, sem csak az, akinek remeg a keze.

Ismertem olyat, aki hétközben ált. nem ivott, mert a munkája nem engedte, h másnap pia szaggal menjen be. Nem volt túl vidor ember, ivott volna szívesen, de meg bírta állni, h ne tegye. Péntek du-tól viszont bűzlött a piától, ivott-ivott-ivott. Akkor érezte jól magát. Hát ez is egy formája.

Ahogy az is, ha valaki egész nap iszogat, minden nap... Azért mert minőségi piát iszik, és bírja a piát, attól még az, ha csak így érzi jól magát.
Szerintem...

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 12:54:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Kívánom, sose tudd meg, egy idő után már ez is mekkora érték! :D

fumerin 2012.12.04. 12:57:00

Ejjj, dejjóóó nektek, ihattok. :(
Sörösként, ilyen hidegben, inkább teázom...

Szöszi 28 2012.12.04. 12:58:17

@plantingC4: Igeeen, ismerős a szitu. :D Ismi élt egy ideig Oroszországban, hozzászokott a "jóhoz", így novembertől márciusig hajlandó pulcsit hordani, március és november között poló időszak van :D Mikor én még bőrkabátot hordok ő már papucsban járkál :D

@Hurri kán: Maradjunk annyiban, hogy aki ismerte nagyapámat egy pillanatig sem kérdőjelezte meg, hogy alkoholista e vagy nem. Délután hazaért, iszogatott, este elment a haverokkal még kocsmázni, takony részegre itta magát, hajnalba hazavitték, lefeküdt aludni, reggel felkelt oszt bement melózni. Ezt így minden nap. Bár...Lehet, hogy csak iszogatott, és tök normális volt amit csinált :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 12:58:31

@Raya666: Igen... Jó lenne megúszni... Dehát ember tervez, isten perverz...

mütyür 2012.12.04. 12:59:09

@Анна: krakkoban lattam h van "forraltsor"... De inkabb maradtam a hidegnel :):)

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:00:38

@mütyür: Ezt júliusban hibátlanul abszolválod a strandon.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:01:21

@mütyür: Na... beelőz... :D
Megjegyzem HP-ben szintén ilyesmi sört vedelnek az ifjak...

mütyür 2012.12.04. 13:01:39

@Raya666: hjamm, de nem veletlen nem kostoltam meg kinn sem :)

plantingC4 2012.12.04. 13:01:39

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Vannak fura esetek az tuti. Volt ismerős aki mondta, hogy alkoholista. Kérdezem miért hisz nem láttam inni soha Mondta, hogy 20 éve egy kortyot sem ivott, de minden nap erre vágyik azóta is.....alkoholistának érzi magát....szóval érdekes tud lenni...

fumerin 2012.12.04. 13:01:53

@mütyür: Ezt meg tudom érteni! :D Húúú, nem tudom, hogy mennyi hideg sört kéne meginnom előtte, hogy forralva is ráfanyalodjak.
Viszont ilyen hidegben nem megy a sör.

Szöszi 28 2012.12.04. 13:02:46

@mütyür: Uhh, jobban jártál szerintem :D Megnéztem a receptjét: www.eurecipes.eu/receptek/658.hu

Ez full undi! :)

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:03:21

@plantingC4: Nem véletlenül mondja a szakirodalom, hogy csak épp nem ivó alkoholista és épp tiszta drogos létezik.

mütyür 2012.12.04. 13:04:56

@Анна: mi megoldottuk, melle zubrowkaztunk :D:D

@SzösziBoszi25: ooeeeee

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:05:12

@Raya666: Dehogyis, vagy egy halom olyan alkoholista is, aki éppen iszik!

Szöszi 28 2012.12.04. 13:06:35

@Raya666: Jól beszélsz! :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nekem tojás ne legyen az italomba :D Se forralva, se nyersen :D

@mütyür: Látod mitől menekültél meg? :D :D

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:06:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Esetleg nem kéne a terveknél leragadni. Ettől még a második tagmondat halálosan igaz. :))

fumerin 2012.12.04. 13:07:23

@Raya666: Életemben egyetlenegyszer voltam részeg. 21 éves voltam. Általad említett itallal kísérleteztem. 4 feles után kikapcsolták az áramot. :D
Azóta sem iszok többet, mint amennyivel még legalább ötödik próbálkozásra beletalálok a kulcslyukba! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 13:07:35

@plantingC4: Azt mondják, az alkoholista mindig alkoholista marad, akkor is, ha már nem iszik. Pont azért, amit az ismerősöd mond, mert minden nap egy küzdelem, h ne igyon. Mindig vágyik rá.

Elég szar lehet! Minden tiszteletem azon embereknek, akik le tudták tenni a piát (cigit, drogot), és tartani is tudják ezt az állapotot.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:09:27

@Raya666: Gyerekes nap van. Kb fél 10-re érek haza. Utána ihatunk... :)

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:09:31

@Анна: És ezt mindig az ajtód előtt teszteled? :D:D

plantingC4 2012.12.04. 13:09:56

@SzösziBoszi25: Ez a recept.te jó ég....mikor ott volt, hogy 13 dkg cukor ott elkezdtem öklendezni...D::D:D
Ez annyira fura, hogy vagy nagyon finom vagy ihatatlan, ki kell próbálni !

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:10:34

@SzösziBoszi25: Akkor hagyd ki a tojást. Adj bele mézet... Sokat.

plantingC4 2012.12.04. 13:15:14

@SzösziBoszi25: Elképzeltem. Megittuk az italt és aztán egymásnak vállvetve rókázzuk ki :D
Milyen szép is mikor a tiéd az én cipőmre csapódik, az enyém a tiedre ! :D:D:D

fumerin 2012.12.04. 13:15:31

@Raya666: :D
Nézd, eddig még mindig sikerült kinyitnom az ajtót! :D
Tesco gazdaságosan le tudok részegedni, nekem elég hozzá a sör. :) Burból azt hiszem 3 dl ittam a nyáron, majd cipőhúzásnál le kellett tennem a kezem a padlóra. :D

Hurri Kán 2012.12.04. 13:17:34

@Raya666:
:xDDD

@plantingC4:
Szerintem is. ;-)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Gyere, sportolj velünk. :D

Szöszi 28 2012.12.04. 13:17:45

@plantingC4: Figyelj, férfival ilyet még úgysem csináltam :D Ki kell ezt is próbálni egyszer :D

Szöszi 28 2012.12.04. 13:18:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hmmm...Jobb lenne valamivel a helyzet, de maradok a forralt bornál inkább :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:19:04

@Hurri kán: Tudod. Helyet mondj és időt.
Kurvára ráérek.
És ezt bármilyen hangsúllyal mondhatod... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:19:51

@SzösziBoszi25: Te. Nade itt van Annuska Annuskova, aki kizárólag seritalt vesz magához a csája mellé...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:20:40

@plantingC4: És utána lehet benne tocsogni... Yess!

Hurri Kán 2012.12.04. 13:21:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Honolulu, 28 fok, enyhe déli szél fúj.

Hurri Kán 2012.12.04. 13:22:12

@plantingC4:
Ne legyél már állat B+. Úriember csak végszükség esetén hányja le más cipőjét, ha akkora a baj, a lépcsőházba, vagy a mosdókagylóba rondít.

plantingC4 2012.12.04. 13:22:59

@SzösziBoszi25: Egyszer mindent ki is kell ! :D Férfivel is ! :D

fumerin 2012.12.04. 13:24:01

@plantingC4: Pazarolsz, drága barátom! Amit megittál drága pénzért nem szabad kihányni! :D

Hurri Kán 2012.12.04. 13:25:51

@Анна:
Mosdókagylóba ér, a szifont kitakarítva a cucc begyűjthető és újrahasznosítható. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:30:05

@plantingC4: Khm. Te hogy állsz ezzel a projekttel?
(Nem jelentkezek, csak érdeklődöm....) :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:31:18

@Hurri kán: Azért milyen már, hogy ilyen szar idő van ott is? :D

plantingC4 2012.12.04. 13:33:41

@Hurri kán: Szöszinél nem direktbe lehányásról van szó, azért mindennek van határa, még nálam is :D Konkrét jelenet: egymás MELLETT állva és ugye ahogy a földre csapódik, onnan kerül felcsapódóként a cipőkre, nem telibe oda célzok, teeeee :D

Viszont olyan már volt, hogy nem jutottam le a színpadról mert a szélén sokan ültek, mert onnan jó nézni.......én rohantam volna ki....de az ott dekkolók blokkoltak....:D
Na ott telibe egy egész pár cipőt emberestül-lábastul sikerült, no de voltam 18....vad és zabolátlan, de még nem úriember az biztos:D

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:35:20

@Анна: Ez esetben öröm téged vendégül látni. :)

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:36:21

@Hurri kán: Akció előtt nagygondosan bedugaszoljuk a lefolyót. Ha erre fizikailag már képtelenek vagyunk, dadogva megkérünk rá valakit.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 13:36:45

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Én meg azt tisztelem, aki a problémáit megoldja és nem csak elodázza mindenféle kábító hatású szerrel. Azt tisztelem, akit pofáncsapott az élet és mégis feláll, nem süllyed bele alkoholizmusba, drogfüggőségbe. A függő emberek felejteni akarnak, nem néznek szembe a gondokkal, elnyomják. Szóval én jobban tisztelen azt, aki nem lesz függő soha!

Hurri Kán 2012.12.04. 13:36:58

@plantingC4:
Jajjmár... Olyankor a zember a homlokját a falnak támasztya, és szépen a falon lefolyik a zokádás, nem frecseg mindenhová. Ehhh... barbár népek. :D

Szöszi 28 2012.12.04. 13:40:34

@plantingC4: Istenem, micsoda férfi! *elalél* Nem direkt hánynál le, csak rám csapódna...Meg kell téded becsülni :D

Hurri Kán 2012.12.04. 13:41:18

@Raya666:
Esetleg ellenőrizzük, U-szifon, vagy bura-szifon van. U-szifonnál nincs gond, max. az átlagosnál nagyobb méretű sárgarépák akadnak meg benne, a másik hamar eldugul.

fumerin 2012.12.04. 13:43:37

@Hurri kán: Tehh, pont kajolok. Kell neked ilyeneket írni? Mondjuk répa nincs a kajámban....:)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 13:43:43

@SzösziBoszi25: Ismét igazad van Szöszi! A nagyapám testvére például úgy halt meg 78 évesen, hogy részegen biciklizett a falu főutcáján, és elütötte egy autó.
:D

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:45:23

@Hurri kán: Ellenőrizzük? Épp csandázni készülünk, ecsém... Ha behajolsz szifont nézni, rögtön be is hajtogattad magad a mosdó alá kb. reggelig. Arról nem beszélve, hogy az ingeden folyik az összes cucc. :D

Szöszi 28 2012.12.04. 13:45:25

@Bölcs Jaroszláv: Mindig az van ;) Csak van aki ezt nem akarja elismerni, mert azzal belátná, hogy neki nem volt, nekem meg igen :D

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:46:05

@Анна: Bezzeg a hányásodban lenne. A zokosok szerint abban mindig van. ;-)

Hurri Kán 2012.12.04. 13:47:07

@Анна:
Olvasás közben ne egyél, akkor nem lesz semmi baj. ;-)

@Bölcs Jaroszláv:
:DDD

@Raya666:
Megkérdezzük, na. És akkor nem járunk úgy, mint én eccer annak idején...

fumerin 2012.12.04. 13:47:45

@Raya666:Ehhh, nekem könnyű. Nem látok, ha akarok...csak kikapom a lencséket ;) Báááár, kölök márt hányt pofán, de répa nem volt benne, tuti! :D

plantingC4 2012.12.04. 13:48:49

@Анна: Odafigyelek majd :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Melyik projekt? :D

@Hurri kán: Kikérném magamnak eztet ! A barbárságot visszautasítanám, én szépen megállítottam a Kinizsi utca teljes forgalmát és hánytam az úttest közepére ! Személyi sérülés nem történt, a forgalom az akció után fennakadás nélkül folyt ! :D

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 13:49:11

@Анна: Ez semmi! Én ha akarok, akkó se látok. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 13:50:04

@Bundabandi (Cookie Bunny): Aki nem lesz függő soha, az másképp van gondolom összerakva. Az alkoholizmus és bármilyen más függőség, az mind betegség, mind mögött komoly lelki gondok vannak, amit hajlamok is befolyásolhatnak. Nem lesz minden ember depressziós sem azért, mert gondok is vannak az életben. Pedig senkinek nem csak boldogság az élete.

Szóval aki belecsúszik egy függőséget okozó betegségbe, de kimászik belőle, az igen nagy teljesítmény.

Ahogy az is, ha valakit olyan erős fából faragtak, h sose csúszik bele ilyesmibe. (persze lehet belecsúszik másba, ami nem annyira szembetűnő, könnyebb titkolni: kényszerbetegségek, pánikbetegség, étkezési zavarok, fasztudjamégmi)

Jómagam nem gondolnám, h meg kéne különböztetni, h ki érdemel nagyobb tiszteletet... De nem kell, h ugyanúgy gondoljuk. :)

fumerin 2012.12.04. 13:50:06

@cyd: Ho-ho-ho!
(Mikulás szövetség ajánlásával) :D

fumerin 2012.12.04. 13:51:01

@Raya666: Az baj, de cserébe tuti erős a sípcsontod! :D

Hurri Kán 2012.12.04. 13:51:19

@plantingC4:
Na de frecsegett, vagy nem frecsegett? Ez itten a kérdés. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:51:58

@plantingC4: "Egyszer mindent ki is kell ! :D Férfivel is ! :D"

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 13:52:44

Már megint a stílus! Az elején még eufemizálva "nyughatatlan szellem" apuka, ahogy ront-bont, utána meg már "alkoholista". Megjegyzem, frankón bejátszik, hogy nem is alkesz -nincs is rá egyéb utalás- csak a közvélemény hajlamos külső okokra (alkohol, drog) fogni minden viselkedési devianciát, mert nem jutottak még el odáig, hogy szevasz élnek olyan emberek közöttünk, akikből ez alapból jön, mert ilyen emberek. Vagy a tudatuk így akarja nyugtatni magát, mert ha mondjuk nem kell hozzá pia, akkor simán kiderülhet, hogy a szomszéd Józsi is ilyen, és egy nap átjön és kiirtja a családot. Igen, lehetséges. De annak vannak előjelei. Csak figyelni ilyesmikre meg ugyan minek már.

No, újabb társadalmi lecke után, térjünk rá Poszterre. Őszintén nem tudom, mit csinálj. A csaj egyértelműen erősen Stockholm-szindrómás, ami nem lenne gond akkor, ha a leválási folyamat (értsd lelkiekben felkészülni a szülők nélküli életre) már végbement volna. Mert akkor nem lenne gond, hogy apukánál ez még szintén nem ment végbe, mert te a csajt tudnád erősíteni, távol tartani ettől az állattól. Sajnos viszont itt vagy te, és két szeparációs folyamat horizontján (ha egyáltalán) tántorgó egyed. Cikis, mert a csajnak jól jönne, hogy vagy, végre lehetne egy normális élete. Viszont így, hogy nem képes az apukával töltött időt 3-4 hetente történő látogatásokra csökkenteni, az lesz a vége, hogy vagy felörlődsz vagy apuka kicsinál. Pedig ahogy kivettem, te szereted ezt a lányt, nagyon is. Így meg nincs szívem -jó, a leányzó miatt sem- azt javasolni, hogy hagyd ott. Még ha neked hoszútávon egyértelműen is ez lenne a legjobb megoldás.

Más: mivel etessünk harkályt télvíz idején?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 13:55:49

@Анна: A hejhó-hejhó pedig a bányásztörpe kartellével..

Hurri Kán 2012.12.04. 13:56:53

@neccharisnyás útonálló:
Gilisztát valószínű megeszi (horgászboltban kapható), vagy pedig kisállatboltban, ahol hüllőket is tartanak, vagyis nekik való kaját, valami nagyobb méretű kukac, vagy bogárféleség. Mekkora a kopács? :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:00:35

@SzösziBoszi25: Ne búsulj! Megmondta már egyszer egy okos ember, hogy az igazságot nem kiharcolni kell, hanem észrevenni. Az igazság akkor is van, ha nem vesszük észre, legfeljebb annyival szegényebbek maradunk (gondolj mindig erre, mikor valaki nem akarja elismerni, hogy

MINDIG NEKED VAN IGAZAD!!!!)

:DD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:01:15

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
Személyiségfüggő, én is erre jutottam. Nem pusztán akaraterő és megfelelő megkűzdési technikák. Van aki már attól alkoholista lesz, hogy kirekesztettnek érzi magát, más meg simán végigél egyenként is öngyilkosságot kiváltó események garmadáját, és semmi. Jó, természetes, hogy az adott pillanatban, a feldolgozási metódusban nem épp ő a világ legvidámabb embere, de maga a személyisége úgy kezeli ezeket, mint mikor a macska véletlen épp nem a talpára, hanem az oldalára esik: egy ideig húzza, magát, kerreg, azt 2 hét múlva már megint fent van a háztetőn, ahonnan olyan botrányosan leesett nemrég. Elvileg, az evolúciós berögződések ez utóbbi megoldást preferálnák. Az, hogy sokaknál mégis miért az előbbi valósul meg, nagyon jó kérdés.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:01:26

@neccharisnyás útonálló: "mivel etessünk harkályt télvíz idején? " A macskával. Az jobb híján biztos megeszi.
:DD

plantingC4 2012.12.04. 14:02:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Azt Szöszinek írtam, teeee :D

@Hurri kán: Sztem frecsegett, mert azóta is mesélik a társaságban :D

@neccharisnyás útonálló: Csótány, bogár, giliszta---horgászbolt a legegyszerűbb--mindent kb. megeszik nem kell sokat variálni...

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:02:43

Más: szakmai kérdés: a legjobb vodkától berúgni!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 14:03:06

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): én személy szerint tartom továbbra is azt, hogy aki nem süllyed bele, azt jobban tisztelem. Ahogy írod, komoly lelki gondok, meg hajlam. Ha a szőnyeg alá söpri a gondokat, azzal, hogy elkábítja magát nem jut előrébb. Nagy dolog ha ezt felismeri és tesz érte, de nagyobbnak gondolom, hogy ezt azelőtt ismeri fel, hogy belecsúszna!

Az utoló mondattal egyetértek! :D

Hurri Kán 2012.12.04. 14:05:16

@plantingC4:
Jó, egyszer belefér. Én is hánytam hajnalban Zorro-jelet meleg unicumtól az Alkotás úton, TF napokon. :D NA de ebből ne csináljunk rendszert! :D

@Bölcs Jaroszláv:
Ezt azért mint egyetemes alap-igazságot nem jelenteném ki! ;)

mütyür 2012.12.04. 14:06:43

El se hiszem, hogy meg csak ket ora...vki dobjon mar at hozzam plusz kettot, koszi :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:07:45

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ne legyél geci! Tiszta helyes, sőt 3 utcával arrébb még egy bébikiadás is kutakodik. Akkora, mint egy cinke. Olvadok, bizisten!

@Hurri kán: Mondjuk 2 tenyérnyi. Giliszta? És azt hogy? 2 méterre a ház előtt vannak a fák, amiken kopácsol, vagyis nem is itt lakik. Nem játszik, hogy odúhoz mászok, azt csipesszel. Meg ha leszórom a földre, ott max. szerintem a rigók találják meg. Aj, úgy sajnálom. Olyan kis helyes.
A cinkékkel sokkal egyszerűbb dolgom van.

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 14:10:34

@Bölcs Jaroszláv: Nem tudom, hogy legjobb-e, viszont ezerszázalékos sikerráta :D:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 14:10:45

@neccharisnyás útonálló: Már késő.
De természetesen szívemen viselem a kuszmász sorsát!
Olvadni tán még korai, de ha már így alakult...

Hurri Kán 2012.12.04. 14:11:41

@neccharisnyás útonálló:
Ha már ekkora felnőtt jószág, akkor talál magának kaját, ne aggódj. Télire elég sok rovar bebújik fa kérge alá, áttelelni, van, ami télire bábozódik be, azokat gyönyörűen megtalálja és megeszi.

Raya666 (törölt) 2012.12.04. 14:11:47

@Анна: Ha ez a sípcsont beszélni tudna... :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:11:57

@Bölcs Jaroszláv: Rühellem a szomszéd macskáját: nagy, dagadt, nyomott orrú, fehér perzsa. Pont mint Pukkandúr, meg Gatto a mesékben. Ezért nem fogom átráncigálni. Bár, lehet kapna a kóbormadártól valami bélbajt, azt meghóna végre.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:12:43

@Hurri kán: Nem baj. Nem te jelentetted ki. Nekem meg komoly referenciáim vannak a témakörben (mármint vodkaivás terén).
:D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.12.04. 14:13:51

@neccharisnyás útonálló:
Érdemes faggyúpogácsát kirakni nekik - mondjuk abban viccesen tudod belerakni a gilisztát :) - de:
"A fakopáncsok kedvelt téli elesége a dió. Ha ezt kissé megrepeszted, vagy akár ketté töröd és az etetőbe rakod, szívesen megeszi. Ha olyan az etető kiképzése, hogy nehezen jut be, akkor egy számára jól hozzáférhető helyre, tehát fatörzsre vagy nagyobb ágra helyezz akár egy tucat széttört diót pl. egy tálkában, ahonnan könnyen kiszedheti. Biztos, hogy meg fogja találni, és a cinkék is örülni fognak neki! Egyébként a napraforgó magokat is megeszi az etetőből. Egyesével kiviszi, keres nekik egy alkalmas farepedést és ott felbontja."

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:14:11

@Hurri kán: "NA de ebből ne csináljunk rendszert! :D"
Miért ne? Az fontos, hogy legyen rendszer az ember életében.
:DD

Hurri Kán 2012.12.04. 14:14:49

@neccharisnyás útonálló:
Nem lehetne azt a macskát meghurkolni? ;-)

@Bölcs Jaroszláv:
Nekem is, de próbáltam más fegyverrel is célba lőni, és azt kell mondjam, sikerült több alkalommal mással is telitalálatot elérni. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:14:58

@Hurri kán: Tudod, mivel egész évben idejár, azt gondoltam, ősszel már minden bogarat kikalapált a fából. Ezért ötlött fel bennem. Reggel gyorsabb vagyok, lenne most egy videóm a cukiról. :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:17:20

@Hurri kán: Nekem is, de a vodka a legjobb. Ha nem keveri mással az ember, akkor nem lesz tőle másnapos. Ezért jó vodkától berúgni.

Hurri Kán 2012.12.04. 14:17:37

@neccharisnyás útonálló:
Holnap reggel sem késő elkészíteni. :)
Ha már önálló, nem kell érte annyira aggódni, hidd el, talál majd másik fát. Életre valóbbak, mint mi vagyunk. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 14:18:18

@neccharisnyás útonálló: Gondolom függ attól pl, h az ember gyerekként milyen alapokat kapott a szüleitől. De am ja, a franc tudja mi van ezek mögött.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azért nem tartom (én) jónak összehasonlítani a két dolgot, mert van ember, akinek sose jutna eszébe, h igyon, cigizzen, drogozzon, csak mert baja van. Ez nem érdem, hanem hajlam (vagy ízlés dolga... nemtom mi a megfelelő kifejezés erre). Lehet viszont elkezdi vagdosni az alkarját, vagy megrögzötten számolja a kalóriát, vagy csak társfüggő lesz, és makacsul ragaszkodik nem működő kapcsolatokhoz.
És biztos létezik olyan ember is, akinek semmi defektje nincs... Személy szerint mondjuk ilyet én nem ismerek. :))

A különbség inkább annyi ezek között, h vannak olyan defeltek, amik csak az adott szeméyt érintik, és van ami az egész környezetére hatással van. Mondjuk leginkább ez attól függ, h mennyi ember veszi körül az adott személyt. Ismertem én már étkezési zavarost, pánikbeteget és tisztaságmániást is. Egyikkel se lehet könnyű élni, csak más miatt, mint pl egy alkoholistával.

Hurri Kán 2012.12.04. 14:18:53

@Bölcs Jaroszláv:
Ugyanez igaz a jó pálinkára, becherovkára, whiskyre is. Már ha csak rövideknél maradunk. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:20:00

@Zsit (nyau és rémizé): Héj! Köszönöm! :) Gondoltam amúgy, hogy állateledelesbe is benézek, azt tesztelem okoskákat, ebben is zsenik-e.

@Hurri kán: Rossz szomszédság örök átok.
Attól, hogy nem bírom a hisztis, megjátszós macskákat, az emberekkel még nem muszáj haragot tartani. ,-D

mütyür 2012.12.04. 14:22:19

@neccharisnyás útonálló: miota tud megjatszos meg hisztis lenni egy allat? Muszaj az allatokra folyton emberi tulajdonsagokat aggatni? :/

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:23:44

@neccharisnyás útonálló: " emberekkel még nem muszáj haragot tartani. ,-D "
Nem muszáj, de lehet!
:D

Hurri Kán 2012.12.04. 14:24:36

@neccharisnyás útonálló:
Nem a szomszédot kell csapdába ejteni. :D Bááááár.... az se lenne rossz móka. :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:25:05

@Hurri kán: Igen, a tiszta rövid italok általában kevesebb fejfájást okoznak, mint a többi lötty!
:D

plantingC4 2012.12.04. 14:26:17

@SzösziBoszi25: ".Meg kell téged becsülni :D "
Ez igaz ! Ha lehet hetente többször is ! :D Meg amúgy is:

"Túl bizarr, hogy éljen, túl ritka, hogy meghaljon"

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:26:28

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): " Gondolom függ attól pl, h az ember gyerekként milyen alapokat kapott a szüleitől. " Hát én például pálinkát, bort, dianába áztatott kockacukrot. Ez alapozásnak egész jó volt (gondolom).
:D

Szöszi 28 2012.12.04. 14:27:08

@Bölcs Jaroszláv: CSAK A HÁZI PÁÁÁLESZ! HP forevör :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:27:30

@Hurri kán: Az tuti! Ők nem rinyálják tele a világot hogy megcsalt a Juci Bélával, a rigóval, most micsináljak, mer nekem kell a Juci, de megint meg fog csalni! :D
Igaz, a gerlefiú, mikor elpusztult a párja, rendesen maga alatt volt. Aztán átment özvegy agglegény-terminátor üzemmódba. Territórium legénylakásnak minősítve, onnantól abba rigónál nagyobb egyed csak holtan lehetett. Durván ölte a varjakat! o.O

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:29:30

@SzösziBoszi25: Háát izé, az már attól függ ki csinálja. Ha nem ismeri az ember az alkotóját nem árt óvatosnak lenni. EGy alkalommal pl. mikor a Vajdaságból kaptam házipáleszt egy ügyféltől, először a földszinten lakó öregasszonyt megkínáltam belőle, majd vártam pár napot, és miután nem patkolt el az öreglány utána mertem csak inni belőle és megkínálni a haverokat.
:DD

cyd 2012.12.04. 14:30:28

@mütyür: Ennél egy jobb, mikor betegségre mondják, hogy gonosz, meg alattomos.

pretty kitty 2012.12.04. 14:31:22

@mütyür: "El se hiszem, hogy meg csak ket ora...vki dobjon mar at hozzam plusz kettot, koszi :D"

Tesszek itt ed matek meg edd ilodalom :PPPP ;))))))

Hurri Kán 2012.12.04. 14:31:44

@neccharisnyás útonálló:
Ugye, mennyivel tisztább ügyintézés ez? Meg nem kell magyarázkodni a sokadik értetlenkedőnek, hogy mosmérvailyenszarkedved, meg egyebek. :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:32:48

@cyd: Hát, ha jobban meggondolod, végül is azt is élőlények okozzák, tehát miért ne lehetnének gonoszak és alattomosak?
:D

plantingC4 2012.12.04. 14:33:06

@Bölcs Jaroszláv: Na igen. Ez is remek bizonyíték a tesztelés szükségességére, végre egy körültekintő ember ! :D

mütyür 2012.12.04. 14:33:34

@SzösziBoszi25: egyetertes :D

@cyd: naja, veszelyes tud lenni ez a sejtszintu gyulolet :):)
Vagy a gyilkos balna...mintha mi elo csirket ennenk.

pretty kitty 2012.12.04. 14:33:44

@Bölcs Jaroszláv: "EGy alkalommal pl. mikor a Vajdaságból kaptam házipáleszt egy ügyféltől, először a földszinten lakó öregasszonyt megkínáltam belőle, majd vártam pár napot, és miután nem patkolt el az öreglány utána mertem csak inni belőle és megkínálni a haverokat."

LOL!!!! Celeeeeeeeesz ;))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:34:48

@plantingC4: Hát ja! Mondom az öreglánynak: Lemák néni! Kér egy kis finom házipáleszt? Aztán csendben, kajánul figyeltem, hogy feldobja-e a pacskert.
:D

mütyür 2012.12.04. 14:35:27

@*** andalka ***: matekot megtarthatod...masnak :P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:36:13

@mütyür: Nem aggatok semmit. A macskák igenis nagy színészek. Már a lakásban tartott, unatkozó, magányos városi macskák. A falusiakkal mindig jó kijöttem.

mütyür 2012.12.04. 14:37:36

@neccharisnyás útonálló: na fel is hivom a jogvedoket, hogyhoy meg egy macsek sem kapott meg oscart

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:38:01

@Bölcs Jaroszláv: Svéd keserű --> Jaeger, Becherovka, gyógynövényes lötyik élből kilőve. :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:38:21

@neccharisnyás útonálló: "A macskák igenis nagy színészek. Már a lakásban tartott, unatkozó, magányos városi macskák. A falusiakkal mindig jó kijöttem. " Akárcsak én: ha odajöttek a bejáróra vagy a terszra, akkor fogtam a puskát és rájuklőttem. Ha ezt követően elfeküdtek és nem mozdultak, akkor odamentem egy lapáttal, megpiszkáltam őket, hogy most csak színészkednek, vagy tényleg megdöglöttek. Ha erre sem mentek arrább, akkor kilapátoltam a kukába.

Szöszi 28 2012.12.04. 14:38:28

@plantingC4: Jól van, majd figyelek, hogy holnap meg holnapután is megbecsüljelek, akkor már megvolt a héten többször is :D Amúgy...Lehetne az okádós egy első randink. Ha ezek után is együtt akarunk járni, szerintem abból házasság is lehet :D :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:40:40

@SzösziBoszi25: Az azért attól is függ, hogy mikor sugárban hánysz mennyire tudod pontosan beállítani az irányt!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:41:17

@neccharisnyás útonálló: Én mondtam, hogy tiszta vodka, mert az a biztos!
:)

Szöszi 28 2012.12.04. 14:41:53

@Bölcs Jaroszláv: Ó, tesztelt minőség, egy helyről kapjuk a páleszt évek óta, és húgomék, ha extrázzák, akkor mézzel és gyümölcsökkel még megízesítik. Eddig az epres a favorit, de tisztán is nagyon szeretjük :D

plantingC4 2012.12.04. 14:44:16

@SzösziBoszi25: Okádós első randi:D:D:D már eleve, ez a megnevezés hatalmasóriási :D Tuti romantika legfelsőbb szinteken !!!!4444négy
Szinte bisztos a négykerékkétgyerek !!!!!
Mikorérszráéncsakahétvégén? :D:D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 14:45:57

@neccharisnyás útonálló: Nálunk is van harkály! Tök cuki piros a sapkája.:D Odajár a szilvafára kopogni, még odút is csinált, de aztán nem költözött be. Viszont a többi fára csinál kicsi lyukakat és a mogyorót beleszorítja (gondolom ez a téli élelem). Etetni nem merem, mert van 3 macskám, akik vadásznak... sikeresen sajnos.

Sünik is vannak, azokat imádom! Lehet hallani nyáron, ahogy szuszognak az ablak alatt. Szeretik a kutyakaját, azt szoktam adni neki. Olyan édesen ropogtatják. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:48:01

@mütyür: Figyelj, ahány egész életére négy fal közé bezárt macskával eddig találkoztam, mindre igaz volt, hogy a természetükből fakadó szokásaiktól megfosztva átvették a körülöttük lévőkét. A saját szintjükön. Kb. mint mikor egy 4 éves játszmázik veled, boltban elkezd nyígni, mert tudja, hogy a tömeg rosszalló tekintetei közepette kénytelen leszel megvenni neki azt a csokit, amit kinézett. Közben pedig tudod, hogy ha nem lenne a csábítás-közönség kombó, ő lenne a legnyugodtabb, legtündéribb gyerkőc a földön. Hisz eddig is hányszor bevásároltatok bármifajta gond nélkül.

Szöszi 28 2012.12.04. 14:49:08

@plantingC4: Én csak vasárnap :/ Jövőhéten viszont a szombat este is jó :D De óvatosan kell inni, mer a végén még az első randin összehozzuk az első gyereket is :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.12.04. 14:50:01

Tkp olyan nagy különbség nincs a két ügy között.

Mind a kettő két, a gyerekét elengedni képtelen szülőről, és a felnőttséggel járó leválási konfliktusokat felvállalni képtelen, vagy nagy nehezen képes fiatalról szól.

Vajon anyu kajás botrányát követően mennyi idővel ment szét poszter a volt nőjével? Ez érdekes infó lenne. Nem lepne meg, ha nem sokkal később.

Ha az én anyám járkálna be a tudtom nélkül a kérómba, én bizony nem venném jó néven, még akkor sem, ha pusztán a segítő szándék vezetné. Egy bizonyos kor után illik mindenkinek meghagyni a mozgásterét, az intim szféráját, még a szülő-gyerek viszonylatban is.

Amit pedig elvársz a csajtól az irreális. Ha szar ember, ha nem, akkor is apja, és az emberek többsége így áll ehhez hozzá. A társadalomban nem bejáratott, vagy tolerált dolog az,hogy valaki csak úgy hátat fordítson a szüleinek. Megtörténik, de igen kivételes esetekben.

Kurva nagy erkölcsi dilemma ez. Ő akkor is az apja marad, ha esetleg te már régen a fasorban sem leszel, apukám. Ez a nagy helyzet.
Gyökér a faszi? Igen. De ettől még az apja és kész.

Te pedig, ha valóban szereted a csajt, megpróbálsz ezzel együtt élni és amennyire tudod, tolerálni a fatert. Szeretni nem kell, csak megtanulni elviselni.
Ha végképp nem megy, akkor pedig ennyi. Max. a csaj, ha nagyon szeret és ragaszkodik hozzád, akkor átgondolja az összeköltözést veled.

Bár én ebben az egészben nem sok perspektívát látok. Nem vagytok egy kategória, és előbb-utóbb ez a kapcsolat széteséséhez fog vezetni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:51:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaj, a süni a másik cukker! 8)
Exkatonák mesélték, olyan hangosan tud szuszogni, éjszaka őrségben rendre azt hitték ember mászkál a laktanyakerítésnél. És át is mászott. Ők meg nem vették észre!

mütyür 2012.12.04. 14:51:25

@neccharisnyás útonálló: most azon gondolkodom, hogy a ket ev alatt milyen szokasokat vett at tolem a macskam... Nem tudom, macsekkajat sosem ettem, es galambokat sem akartam soha elkapni. Sot, novenyeket sem szeretek szercincalni es megenni. Na gondolkodom tovabb :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:52:29

@SzösziBoszi25: Ha elég sokat isztok, akkor nem kell aggódni a gyerek miatt.
:DD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:52:55

@Bölcs Jaroszláv: Nem lerészegedni. Arra HP. Nem a nőnemű. Gyerek gyomorbántalmaira. Aztán felnőttként meg prüszköl majd minden hasonlótól.

mütyür 2012.12.04. 14:54:43

@Alfonzina, aki tudja..: hihi, nekem kollega mondta nemreg, hogy soha tobbet nem akarja latni anyamat, en meg mondtam, hogy oke. Ezzel le is zartuk a temat :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:56:07

@neccharisnyás útonálló: Mit? Azt, hogy házipáleszt kapjak ajándékba, vagy azt, hogy megitassam a földszinti banyával?
:D

mütyür 2012.12.04. 14:57:18

@Bölcs Jaroszláv: ez emberen vegzett kiserlet volt! :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:59:05

@mütyür: Nem kísérlet volt: illetve legfeljebb emberölési kísérlet. Azt meg semmilyen nemzetközi egyezmény nem tiltja!
:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:59:26

@mütyür: Háztetőn mászkálást kihagytad. Meg a patkányfogást, trágyadombba ellést. :)

plantingC4 2012.12.04. 14:59:35

@SzösziBoszi25: Nagyon óvatosan tudok inni, már évek óta nem ment mellé egy korty sem :D
Vigyázni kell valóban, de körültekintően, átgondoltan egyeztetjük ki veszi a gumit és már ez sem lehet probléma :D
Vagy marad a klasszikus: "ugye kihúzod idejében? " :D:DD
Amúgy meg szeretem a gyerekeket, felőlem jöhet csőstül a sok kis plantingC4 és plantiginac4ina !!! :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.12.04. 14:59:44

@mütyür: a szülőkkel való küzdés szerintem nagyon sok harmincasnál alap probléma.
aztán jó esetben véget ér, ha mást nem a családalapítással, vagy nem, max. csak az ősök halálakor.

szar helyzet.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:01:03

@Bölcs Jaroszláv: Hiába szépíted, Mengelévé avanzsáltál, Azt meg már Nürnbergben sem bírták. :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 15:02:38

@neccharisnyás útonálló: Nem baj, azóta nem jártam Nürnbergben. Előtte is csak átutazóban. Meg megettem az óvárosban egy pár Bratwurstot (a fehérből). Jó volt.
:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:05:26

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Persze egyetértek, csak nem szeretem mikor arra fogják, hogy ők isznak/drogoznak, mert hajlamuk van rá, meg sok a gond, amit nem képesek megoldani. Szerintem ez főként elhatározás és tartás kérdése. Mindenkinek vannak gondjai, vannak defektjei, nem lehet ezt csak a személyiségre fogni (szerintem). Egy csomó mindent meg lehet/kell tanulni kezelni, nem csak sajnálkozni, hogy húú de szar nekem...ezért iszok. Önismeretet kellene tanítani ezeknek az embereknek, hogy hogyan lehetnek képesek önmaguktól megoldani a problémákat. Én egy csomó olyat ismerek, aki erre konkrétan lusta, meg hülyeségnek tartja, elutastja, mert fél, hogy kiderülne olyan, amit nem akar tudni önmagáról. Egyszerűbb inni, vagy drogozni, addig nincs gond, nem kell gondolkozni rajta.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:10:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Önismeret? És azt tanítók? A mai világban?!
És akkor mi lesz az áldozatkultusszal?

fumerin 2012.12.04. 15:12:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Dohányzom. Nem, semmi más okom nincs rá, mint szeretem csinálni. Soha nem kerestem rá kifogást. Függő vagyok, amíg akarok.
Szóóóóval, nem minden függőségnek van lelki oka, mondjuk szerintem, hogy itt basszuk a lovakat egész nap az is egy függőség.
Konklúzió: aki itt kommentel függő, beteg, sorolhatnám! :D

Szöszi 28 2012.12.04. 15:13:07

@plantingC4: Ügyes vagy, nekem soha nem ment félre egy korty se :D Héjj, felelősségteljes, felnőtt nő vagyok, félmegoldásokat nem alkalmazok :D Vagy védekezünk rendesen, vagy sehogy :D Ja, és max. 2 gyereket szülök, több nem kell :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:13:10

@neccharisnyás útonálló: :D Én simán átvedlek gyerekbe ilyenkor és rohanok ki, hogy "süni, süni!" :D Egyszer nagy lelki bánatomban kint ültem csendben a sötétben a ház odalánál, akkor vagy 3-4 sünit láttam, nem is gondoltam, hogy ilyen sokan vannak felénk! Tényleg hangosan tudnak szuszogni! Meg ahogy futnak, az übercuki! :D

Egy hónapja kb. mentem haza gyalog, lefékezett előttem egy autó, nézem, hogy mi történt. Hát egy süni! Szépen átszaladt, a pasi még azt is megvárta, hogy a padkán felmásszon! Kiült a vigyor az arcomra, hogy vannak még rendes emberek. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 15:17:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha süniből lesz szaporulat, akkor egyért igen hálás tudnék lenni...

fumerin 2012.12.04. 15:18:42

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egyik volt osztálytársam sün. Felesége terhes...felhívjam, hogy szeretnél a szaporulatból? :D

Namely 2012.12.04. 15:19:13

1. 27 évesen otthon? khmmmm..... nosssss..... furcsa.

2. Nekem a posztból nem derül ki, hogy alkesz lenne, inkább csak kullancs, ingyenélő tróger.

3. Nem mindegy neked, hogy mit gondol rólad az apja?

"nem vihetem el a lányát tőle, mert nem áll jót magáért, röviden ez volt a lényege."
válasz: és, ki kíváncsi a maga véleményére?

Sajna a lányt szembesíteni kell vele, hogy csicsává vált, akiről egy hatalmas kullancs lóg (rokona vagy sem, az tök mindegy). Ha pedig nem fogja fel, hogy nem csicskázhat neki élete végéig, akkor pedig a legjobb megoldás, ha hagyod az egészet a francba, és keresel egy másikat, mert a papa nem lehet tudni, hogy meddig él...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:20:11

@Анна: Dohányzol, mert pótcselekvés, megnyugszol tőle. Találhatnál olyat is, amivel nem mérgezed magad. Szexelj (még) többet! :D :D :D

@neccharisnyás útonálló: Most már úgyis mindegy, csak pár hetünk van 21-éig! :D

Szöszi 28 2012.12.04. 15:20:17

@neccharisnyás útonálló: Húgom párja talált egy sünit a 13. kerület betondzsungeles részén, úgyis a nyaralójába tartott éppen, dobozba tette és levitte magával :D Kerti süni lett belőle, rendszeresen felszokott bukkanni azóta is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:21:22

@Анна: XD XD XD Kitört belőlem a röhögés!

fumerin 2012.12.04. 15:22:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Oké. Igyekszem megfogadni a tanácsodat. Mellékelem hozzá a telószámod, hogy ott lehet reklamálni a jó ötlet miatt! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:23:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen. Csak én pont nem erről beszéltem, hanem azokról, akik bár belecsúsztak ebbe, mégis kimásztak, önerőből, akaratból. :)
Nem utasította el, nem volt lusta...

Önismeret, önbizalom, érezni, h értékes, okos, szerethető... Elsősorban a szülőktől kapjuk ezeket. Erre írtam harisnyásnak, h biztos számít ebben is, ki mit, hogyan kapott a szüleitől.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:24:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): @SzösziBoszi25:
Város környékén erdő, itt is van rengeteg. Vasútállomás környékén kóborol egy, a másikat boltból jövet látom a műköves tér díszbukszusa alatt lopakodni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:25:15

@Анна: Szerintem nem haragudna, ha minden szál cigi helyett, inkább rávetnéd magad! :D (öööö mennyit szívsz? Lehet, hogy elhamarkodott kijelentés volt.... :D)

plantingC4 2012.12.04. 15:28:07

@SzösziBoszi25: Te tényleg nagyon ügyes vagy, ha még soha nem ment mellé egy korty sem ! :D
Nagyon jó, hogy felelősségteljes és felnőtt vagy, legalább az egyikünk legyen normális :D:D:D
Végül is elég 2, ebben is megegyeztünk. Van még 1-2 apróság amit egyeztetnünk kell még, de ha megvan összedobok egy házassági szerződést, áttolom mailben és ha az ügyvédeid is rábólintanak mehet !:D:D

fumerin 2012.12.04. 15:29:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem-nem Bundi, nem árulom el. Annyi pohár burt kell innod velem, amennyi cigit szívok el, ha társaságban vagyok! :D
Én békésen szürcsölöm közben a sört.

Egyébként nyáron Érden totyogtam, két sündörgőt is találtam...én meg is tapogattam, tök cuki a tappancskája. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:32:35

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Igen és erre mondtam azt, hogy jobban tudom tisztelni, aki megelőzi ezt az állapotot és mikor érzi, hogy gáz van, tud és mer segítséget kérni. Nem csak utána, mikor már sanszosan más embereket is tönkretett ezzel.

A szülő minta meg csak 1 dolog, szerencsére van más is és van, aki ki tud lépni ebből az árnyékból. Ez viszont akarat kérdése véleményem szerint.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:36:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én meg erre írtam... És nem írom le még1x. :)

Kitárgyaltuk, ismerjük egymás véleményét, már erről a témáról is. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:40:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mondjuk arra még reagálnék, h írod, tönkre teszi más életét... Ahhoz, h tönkre tegye, az a másik is kell, h hagyja. :)

De ez egy másik téma már. Pl a poszt. De az ma nem érdekelt...;)

plantingC4 2012.12.04. 15:46:38

@SzösziBoszi25: A 13. kerületnek vannak annyira betondzsungeles részei, hogy olyanokkal lehet arra találkozni, hogy :vadkacsa, hattyú, folyami rák, sündisznó, bagoly!, denevérek rengeteg(igen még a szobába is beszállt 1x), nyest, patkány. Ezeket saját szememmel láttam...de storykat meséltek még érdekesebbekről is :D
Igen ismerem azt a részt, arra nőttem fel...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:51:58

@cyd: Az egyik metrósköny-szerző párja berágott, hogy a zasszony beleírta az új műbe? :)
Mifelénk napi rendszerességgel gyűjtik be a kardos krapekokat az utcáról. Mondjuk nem tudom mi derülni való van azon, hogy valaki egy ilyen cuccal hadonászva ordibál. Asszem jól mutatja a szemtanúk értelmi szinvonalát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:52:49

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Még csak annyi, hogy egy gyerek pl: azért nem sokat tud tenni ellene, ha ilyen szülei vannak.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:56:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ő nem. De az aki asszisztál egy alkoholistának (alkoholista társa, a gyerek anyja/apja) az igen. A gyerek meg aki ebben nő fel, ezt az alapot kapja, és jó esély van rá, h ezt is fogja követni. Nem törvényszerű, persze!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:59:25

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Én több olyan gyereket tudok, aki nem követte ezt, mint olyat, aki követte.

Hurri Kán 2012.12.04. 16:12:14

@cyd:
Mert egy balfasz. Mármint a férj.

Szöszi 28 2012.12.04. 16:14:56

@plantingC4: Jòl van, remek, de azért a szerződéssel ráérünk a randi után is foglalkozni :-D Meglehet, hogy annyira kiábrándìtò lesz, hogy többé talàlkozni se akarunk majd :-D Akkor feleslegesen töltenéd az időd a negszerkesztésével :-D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 16:16:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hálisten!
Persze ki tudja, lehet sokan még nem jutittak el életük legkritikusabb szakához...
Meg sok esetben nem az alkoholista szülői mintát követik, hanem az asszisztáló társfüggő mintát.
Vagy szimplán csak depis lesz, vagy egyéb defekt..

Persze ez se törvényszerű!

Szöszi 28 2012.12.04. 16:26:29

@plantingC4: ööö ilyesmiről nem hallottam, de ez gondolom nem a Lehel tér körül történt :-D Ott nem futottam bele ilyeb állatokba :-)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 16:33:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Abszolút! Főleg, h nincs tökéletes háttér, se tökéletes szülő.

Elemózsia 2012.12.04. 17:17:13

Sziasztok!

Milyen szép történetre érek én is ide...

plantingC4 2012.12.04. 17:22:21

@SzösziBoszi25:Na jó, ez is igaz, ma úgy látszik nem vitázom veled, először is látnunk kéne a másikat, lehet nincs is fejem vagy neked 3 van...:D, a szerződés hamar meglenne nyugi, úgy is csak annyi lenne benne, hogy mindenazenyém:D:D:D

Valóban nem a Lehel tér környékén fogsz vadkacsába botlani, de a Rákos-patak vonalától északra beindul a flóra és a fauna távolról dürrögésnek tűnő zsizsgésének apokaliptikus bája.....:D

Jack Torrance 2012.12.04. 17:32:59

@Dövan: meg nem dolt el, hogy Planting vagy Szoszi

indapass90210 2012.12.04. 17:38:50

@Jack Torrance: akkor már csak annyit kérdeznék, hogy ezek ketten azt együtt használják fel?

Jack Torrance 2012.12.04. 17:40:32

@Dövan: eloszor hanynak egy nagyot, aztan meglatjak

Szöszi 28 2012.12.04. 17:40:45

@plantingC4: Látod, rendes vagyok, nem akarlak belehajszolni egy olyan házasságba, ahol csak úgy éldegélünk egymás mellett szenvedély nélkül :D :D

@Jack Torrance: Egyikünknek sem kell vennie, nekem van pár dobozzal :))

plantingC4 2012.12.04. 17:49:12

@Dövan: Tárgyalás alatt !!

@Jack Torrance: Felkészült ember !!

Hurri Kán 2012.12.04. 17:51:34

Én csak azt nem értem, a Szaharába minek esernyőt venni? :D

plantingC4 2012.12.04. 17:53:02

@SzösziBoszi25: Mán erremeg nem tok vicceset írni, mer ez tényleg fontos....:)

Szöszi 28 2012.12.04. 18:01:32

@Jack Torrance: @plantingC4: Naná! Nem szeretnék egyedül álló anyuka lenni :D Így gondolnom kell a védekezésre :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.12.04. 18:56:55

@SzösziBoszi25:
azért arra figyeljél, hogy jó méretű legyen a készlet, mert hát hiába van nálad több dobozzal, ha XS-es, a planting meg XXL, ugye (báááár, végülis, ha hosszában félbevágtok kettőt és használat közben - mintegy előjátékként - összecelluxozzátok, az megoldás lehet :DDD)
:)

Szöszi 28 2012.12.04. 20:33:23

@Zsit (nyau és rémizé): Ó, Jézusom :D Igazad van :D Veszek minden méretből egy dobozzal, az a tuti :D Köszönöm a tippet!!!
süti beállítások módosítása