HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/12/04/keptelen_elhagyni_a_kattant_apjat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr464946552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 14:18:18

@neccharisnyás útonálló: Gondolom függ attól pl, h az ember gyerekként milyen alapokat kapott a szüleitől. De am ja, a franc tudja mi van ezek mögött.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azért nem tartom (én) jónak összehasonlítani a két dolgot, mert van ember, akinek sose jutna eszébe, h igyon, cigizzen, drogozzon, csak mert baja van. Ez nem érdem, hanem hajlam (vagy ízlés dolga... nemtom mi a megfelelő kifejezés erre). Lehet viszont elkezdi vagdosni az alkarját, vagy megrögzötten számolja a kalóriát, vagy csak társfüggő lesz, és makacsul ragaszkodik nem működő kapcsolatokhoz.
És biztos létezik olyan ember is, akinek semmi defektje nincs... Személy szerint mondjuk ilyet én nem ismerek. :))

A különbség inkább annyi ezek között, h vannak olyan defeltek, amik csak az adott szeméyt érintik, és van ami az egész környezetére hatással van. Mondjuk leginkább ez attól függ, h mennyi ember veszi körül az adott személyt. Ismertem én már étkezési zavarost, pánikbeteget és tisztaságmániást is. Egyikkel se lehet könnyű élni, csak más miatt, mint pl egy alkoholistával.

Hurri Kán 2012.12.04. 14:18:53

@Bölcs Jaroszláv:
Ugyanez igaz a jó pálinkára, becherovkára, whiskyre is. Már ha csak rövideknél maradunk. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:20:00

@Zsit (nyau és rémizé): Héj! Köszönöm! :) Gondoltam amúgy, hogy állateledelesbe is benézek, azt tesztelem okoskákat, ebben is zsenik-e.

@Hurri kán: Rossz szomszédság örök átok.
Attól, hogy nem bírom a hisztis, megjátszós macskákat, az emberekkel még nem muszáj haragot tartani. ,-D

mütyür 2012.12.04. 14:22:19

@neccharisnyás útonálló: miota tud megjatszos meg hisztis lenni egy allat? Muszaj az allatokra folyton emberi tulajdonsagokat aggatni? :/

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:23:44

@neccharisnyás útonálló: " emberekkel még nem muszáj haragot tartani. ,-D "
Nem muszáj, de lehet!
:D

Hurri Kán 2012.12.04. 14:24:36

@neccharisnyás útonálló:
Nem a szomszédot kell csapdába ejteni. :D Bááááár.... az se lenne rossz móka. :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:25:05

@Hurri kán: Igen, a tiszta rövid italok általában kevesebb fejfájást okoznak, mint a többi lötty!
:D

plantingC4 2012.12.04. 14:26:17

@SzösziBoszi25: ".Meg kell téged becsülni :D "
Ez igaz ! Ha lehet hetente többször is ! :D Meg amúgy is:

"Túl bizarr, hogy éljen, túl ritka, hogy meghaljon"

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:26:28

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): " Gondolom függ attól pl, h az ember gyerekként milyen alapokat kapott a szüleitől. " Hát én például pálinkát, bort, dianába áztatott kockacukrot. Ez alapozásnak egész jó volt (gondolom).
:D

Szöszi 28 2012.12.04. 14:27:08

@Bölcs Jaroszláv: CSAK A HÁZI PÁÁÁLESZ! HP forevör :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:27:30

@Hurri kán: Az tuti! Ők nem rinyálják tele a világot hogy megcsalt a Juci Bélával, a rigóval, most micsináljak, mer nekem kell a Juci, de megint meg fog csalni! :D
Igaz, a gerlefiú, mikor elpusztult a párja, rendesen maga alatt volt. Aztán átment özvegy agglegény-terminátor üzemmódba. Territórium legénylakásnak minősítve, onnantól abba rigónál nagyobb egyed csak holtan lehetett. Durván ölte a varjakat! o.O

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:29:30

@SzösziBoszi25: Háát izé, az már attól függ ki csinálja. Ha nem ismeri az ember az alkotóját nem árt óvatosnak lenni. EGy alkalommal pl. mikor a Vajdaságból kaptam házipáleszt egy ügyféltől, először a földszinten lakó öregasszonyt megkínáltam belőle, majd vártam pár napot, és miután nem patkolt el az öreglány utána mertem csak inni belőle és megkínálni a haverokat.
:DD

cyd 2012.12.04. 14:30:28

@mütyür: Ennél egy jobb, mikor betegségre mondják, hogy gonosz, meg alattomos.

pretty kitty 2012.12.04. 14:31:22

@mütyür: "El se hiszem, hogy meg csak ket ora...vki dobjon mar at hozzam plusz kettot, koszi :D"

Tesszek itt ed matek meg edd ilodalom :PPPP ;))))))

Hurri Kán 2012.12.04. 14:31:44

@neccharisnyás útonálló:
Ugye, mennyivel tisztább ügyintézés ez? Meg nem kell magyarázkodni a sokadik értetlenkedőnek, hogy mosmérvailyenszarkedved, meg egyebek. :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:32:48

@cyd: Hát, ha jobban meggondolod, végül is azt is élőlények okozzák, tehát miért ne lehetnének gonoszak és alattomosak?
:D

plantingC4 2012.12.04. 14:33:06

@Bölcs Jaroszláv: Na igen. Ez is remek bizonyíték a tesztelés szükségességére, végre egy körültekintő ember ! :D

mütyür 2012.12.04. 14:33:34

@SzösziBoszi25: egyetertes :D

@cyd: naja, veszelyes tud lenni ez a sejtszintu gyulolet :):)
Vagy a gyilkos balna...mintha mi elo csirket ennenk.

pretty kitty 2012.12.04. 14:33:44

@Bölcs Jaroszláv: "EGy alkalommal pl. mikor a Vajdaságból kaptam házipáleszt egy ügyféltől, először a földszinten lakó öregasszonyt megkínáltam belőle, majd vártam pár napot, és miután nem patkolt el az öreglány utána mertem csak inni belőle és megkínálni a haverokat."

LOL!!!! Celeeeeeeeesz ;))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:34:48

@plantingC4: Hát ja! Mondom az öreglánynak: Lemák néni! Kér egy kis finom házipáleszt? Aztán csendben, kajánul figyeltem, hogy feldobja-e a pacskert.
:D

mütyür 2012.12.04. 14:35:27

@*** andalka ***: matekot megtarthatod...masnak :P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:36:13

@mütyür: Nem aggatok semmit. A macskák igenis nagy színészek. Már a lakásban tartott, unatkozó, magányos városi macskák. A falusiakkal mindig jó kijöttem.

mütyür 2012.12.04. 14:37:36

@neccharisnyás útonálló: na fel is hivom a jogvedoket, hogyhoy meg egy macsek sem kapott meg oscart

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:38:01

@Bölcs Jaroszláv: Svéd keserű --> Jaeger, Becherovka, gyógynövényes lötyik élből kilőve. :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:38:21

@neccharisnyás útonálló: "A macskák igenis nagy színészek. Már a lakásban tartott, unatkozó, magányos városi macskák. A falusiakkal mindig jó kijöttem. " Akárcsak én: ha odajöttek a bejáróra vagy a terszra, akkor fogtam a puskát és rájuklőttem. Ha ezt követően elfeküdtek és nem mozdultak, akkor odamentem egy lapáttal, megpiszkáltam őket, hogy most csak színészkednek, vagy tényleg megdöglöttek. Ha erre sem mentek arrább, akkor kilapátoltam a kukába.

Szöszi 28 2012.12.04. 14:38:28

@plantingC4: Jól van, majd figyelek, hogy holnap meg holnapután is megbecsüljelek, akkor már megvolt a héten többször is :D Amúgy...Lehetne az okádós egy első randink. Ha ezek után is együtt akarunk járni, szerintem abból házasság is lehet :D :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:40:40

@SzösziBoszi25: Az azért attól is függ, hogy mikor sugárban hánysz mennyire tudod pontosan beállítani az irányt!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:41:17

@neccharisnyás útonálló: Én mondtam, hogy tiszta vodka, mert az a biztos!
:)

Szöszi 28 2012.12.04. 14:41:53

@Bölcs Jaroszláv: Ó, tesztelt minőség, egy helyről kapjuk a páleszt évek óta, és húgomék, ha extrázzák, akkor mézzel és gyümölcsökkel még megízesítik. Eddig az epres a favorit, de tisztán is nagyon szeretjük :D

plantingC4 2012.12.04. 14:44:16

@SzösziBoszi25: Okádós első randi:D:D:D már eleve, ez a megnevezés hatalmasóriási :D Tuti romantika legfelsőbb szinteken !!!!4444négy
Szinte bisztos a négykerékkétgyerek !!!!!
Mikorérszráéncsakahétvégén? :D:D:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 14:45:57

@neccharisnyás útonálló: Nálunk is van harkály! Tök cuki piros a sapkája.:D Odajár a szilvafára kopogni, még odút is csinált, de aztán nem költözött be. Viszont a többi fára csinál kicsi lyukakat és a mogyorót beleszorítja (gondolom ez a téli élelem). Etetni nem merem, mert van 3 macskám, akik vadásznak... sikeresen sajnos.

Sünik is vannak, azokat imádom! Lehet hallani nyáron, ahogy szuszognak az ablak alatt. Szeretik a kutyakaját, azt szoktam adni neki. Olyan édesen ropogtatják. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:48:01

@mütyür: Figyelj, ahány egész életére négy fal közé bezárt macskával eddig találkoztam, mindre igaz volt, hogy a természetükből fakadó szokásaiktól megfosztva átvették a körülöttük lévőkét. A saját szintjükön. Kb. mint mikor egy 4 éves játszmázik veled, boltban elkezd nyígni, mert tudja, hogy a tömeg rosszalló tekintetei közepette kénytelen leszel megvenni neki azt a csokit, amit kinézett. Közben pedig tudod, hogy ha nem lenne a csábítás-közönség kombó, ő lenne a legnyugodtabb, legtündéribb gyerkőc a földön. Hisz eddig is hányszor bevásároltatok bármifajta gond nélkül.

Szöszi 28 2012.12.04. 14:49:08

@plantingC4: Én csak vasárnap :/ Jövőhéten viszont a szombat este is jó :D De óvatosan kell inni, mer a végén még az első randin összehozzuk az első gyereket is :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.12.04. 14:50:01

Tkp olyan nagy különbség nincs a két ügy között.

Mind a kettő két, a gyerekét elengedni képtelen szülőről, és a felnőttséggel járó leválási konfliktusokat felvállalni képtelen, vagy nagy nehezen képes fiatalról szól.

Vajon anyu kajás botrányát követően mennyi idővel ment szét poszter a volt nőjével? Ez érdekes infó lenne. Nem lepne meg, ha nem sokkal később.

Ha az én anyám járkálna be a tudtom nélkül a kérómba, én bizony nem venném jó néven, még akkor sem, ha pusztán a segítő szándék vezetné. Egy bizonyos kor után illik mindenkinek meghagyni a mozgásterét, az intim szféráját, még a szülő-gyerek viszonylatban is.

Amit pedig elvársz a csajtól az irreális. Ha szar ember, ha nem, akkor is apja, és az emberek többsége így áll ehhez hozzá. A társadalomban nem bejáratott, vagy tolerált dolog az,hogy valaki csak úgy hátat fordítson a szüleinek. Megtörténik, de igen kivételes esetekben.

Kurva nagy erkölcsi dilemma ez. Ő akkor is az apja marad, ha esetleg te már régen a fasorban sem leszel, apukám. Ez a nagy helyzet.
Gyökér a faszi? Igen. De ettől még az apja és kész.

Te pedig, ha valóban szereted a csajt, megpróbálsz ezzel együtt élni és amennyire tudod, tolerálni a fatert. Szeretni nem kell, csak megtanulni elviselni.
Ha végképp nem megy, akkor pedig ennyi. Max. a csaj, ha nagyon szeret és ragaszkodik hozzád, akkor átgondolja az összeköltözést veled.

Bár én ebben az egészben nem sok perspektívát látok. Nem vagytok egy kategória, és előbb-utóbb ez a kapcsolat széteséséhez fog vezetni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:51:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jaj, a süni a másik cukker! 8)
Exkatonák mesélték, olyan hangosan tud szuszogni, éjszaka őrségben rendre azt hitték ember mászkál a laktanyakerítésnél. És át is mászott. Ők meg nem vették észre!

mütyür 2012.12.04. 14:51:25

@neccharisnyás útonálló: most azon gondolkodom, hogy a ket ev alatt milyen szokasokat vett at tolem a macskam... Nem tudom, macsekkajat sosem ettem, es galambokat sem akartam soha elkapni. Sot, novenyeket sem szeretek szercincalni es megenni. Na gondolkodom tovabb :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:52:29

@SzösziBoszi25: Ha elég sokat isztok, akkor nem kell aggódni a gyerek miatt.
:DD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:52:55

@Bölcs Jaroszláv: Nem lerészegedni. Arra HP. Nem a nőnemű. Gyerek gyomorbántalmaira. Aztán felnőttként meg prüszköl majd minden hasonlótól.

mütyür 2012.12.04. 14:54:43

@Alfonzina, aki tudja..: hihi, nekem kollega mondta nemreg, hogy soha tobbet nem akarja latni anyamat, en meg mondtam, hogy oke. Ezzel le is zartuk a temat :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:56:07

@neccharisnyás útonálló: Mit? Azt, hogy házipáleszt kapjak ajándékba, vagy azt, hogy megitassam a földszinti banyával?
:D

mütyür 2012.12.04. 14:57:18

@Bölcs Jaroszláv: ez emberen vegzett kiserlet volt! :)

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 14:59:05

@mütyür: Nem kísérlet volt: illetve legfeljebb emberölési kísérlet. Azt meg semmilyen nemzetközi egyezmény nem tiltja!
:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 14:59:26

@mütyür: Háztetőn mászkálást kihagytad. Meg a patkányfogást, trágyadombba ellést. :)

plantingC4 2012.12.04. 14:59:35

@SzösziBoszi25: Nagyon óvatosan tudok inni, már évek óta nem ment mellé egy korty sem :D
Vigyázni kell valóban, de körültekintően, átgondoltan egyeztetjük ki veszi a gumit és már ez sem lehet probléma :D
Vagy marad a klasszikus: "ugye kihúzod idejében? " :D:DD
Amúgy meg szeretem a gyerekeket, felőlem jöhet csőstül a sok kis plantingC4 és plantiginac4ina !!! :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2012.12.04. 14:59:44

@mütyür: a szülőkkel való küzdés szerintem nagyon sok harmincasnál alap probléma.
aztán jó esetben véget ér, ha mást nem a családalapítással, vagy nem, max. csak az ősök halálakor.

szar helyzet.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:01:03

@Bölcs Jaroszláv: Hiába szépíted, Mengelévé avanzsáltál, Azt meg már Nürnbergben sem bírták. :D

Bölcs Jaroszláv 2012.12.04. 15:02:38

@neccharisnyás útonálló: Nem baj, azóta nem jártam Nürnbergben. Előtte is csak átutazóban. Meg megettem az óvárosban egy pár Bratwurstot (a fehérből). Jó volt.
:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:05:26

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Persze egyetértek, csak nem szeretem mikor arra fogják, hogy ők isznak/drogoznak, mert hajlamuk van rá, meg sok a gond, amit nem képesek megoldani. Szerintem ez főként elhatározás és tartás kérdése. Mindenkinek vannak gondjai, vannak defektjei, nem lehet ezt csak a személyiségre fogni (szerintem). Egy csomó mindent meg lehet/kell tanulni kezelni, nem csak sajnálkozni, hogy húú de szar nekem...ezért iszok. Önismeretet kellene tanítani ezeknek az embereknek, hogy hogyan lehetnek képesek önmaguktól megoldani a problémákat. Én egy csomó olyat ismerek, aki erre konkrétan lusta, meg hülyeségnek tartja, elutastja, mert fél, hogy kiderülne olyan, amit nem akar tudni önmagáról. Egyszerűbb inni, vagy drogozni, addig nincs gond, nem kell gondolkozni rajta.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:10:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Önismeret? És azt tanítók? A mai világban?!
És akkor mi lesz az áldozatkultusszal?

fumerin 2012.12.04. 15:12:42

@Bundabandi (Cookie Bunny): Dohányzom. Nem, semmi más okom nincs rá, mint szeretem csinálni. Soha nem kerestem rá kifogást. Függő vagyok, amíg akarok.
Szóóóóval, nem minden függőségnek van lelki oka, mondjuk szerintem, hogy itt basszuk a lovakat egész nap az is egy függőség.
Konklúzió: aki itt kommentel függő, beteg, sorolhatnám! :D

Szöszi 28 2012.12.04. 15:13:07

@plantingC4: Ügyes vagy, nekem soha nem ment félre egy korty se :D Héjj, felelősségteljes, felnőtt nő vagyok, félmegoldásokat nem alkalmazok :D Vagy védekezünk rendesen, vagy sehogy :D Ja, és max. 2 gyereket szülök, több nem kell :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:13:10

@neccharisnyás útonálló: :D Én simán átvedlek gyerekbe ilyenkor és rohanok ki, hogy "süni, süni!" :D Egyszer nagy lelki bánatomban kint ültem csendben a sötétben a ház odalánál, akkor vagy 3-4 sünit láttam, nem is gondoltam, hogy ilyen sokan vannak felénk! Tényleg hangosan tudnak szuszogni! Meg ahogy futnak, az übercuki! :D

Egy hónapja kb. mentem haza gyalog, lefékezett előttem egy autó, nézem, hogy mi történt. Hát egy süni! Szépen átszaladt, a pasi még azt is megvárta, hogy a padkán felmásszon! Kiült a vigyor az arcomra, hogy vannak még rendes emberek. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.04. 15:17:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha süniből lesz szaporulat, akkor egyért igen hálás tudnék lenni...

fumerin 2012.12.04. 15:18:42

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egyik volt osztálytársam sün. Felesége terhes...felhívjam, hogy szeretnél a szaporulatból? :D

Namely 2012.12.04. 15:19:13

1. 27 évesen otthon? khmmmm..... nosssss..... furcsa.

2. Nekem a posztból nem derül ki, hogy alkesz lenne, inkább csak kullancs, ingyenélő tróger.

3. Nem mindegy neked, hogy mit gondol rólad az apja?

"nem vihetem el a lányát tőle, mert nem áll jót magáért, röviden ez volt a lényege."
válasz: és, ki kíváncsi a maga véleményére?

Sajna a lányt szembesíteni kell vele, hogy csicsává vált, akiről egy hatalmas kullancs lóg (rokona vagy sem, az tök mindegy). Ha pedig nem fogja fel, hogy nem csicskázhat neki élete végéig, akkor pedig a legjobb megoldás, ha hagyod az egészet a francba, és keresel egy másikat, mert a papa nem lehet tudni, hogy meddig él...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:20:11

@Анна: Dohányzol, mert pótcselekvés, megnyugszol tőle. Találhatnál olyat is, amivel nem mérgezed magad. Szexelj (még) többet! :D :D :D

@neccharisnyás útonálló: Most már úgyis mindegy, csak pár hetünk van 21-éig! :D

Szöszi 28 2012.12.04. 15:20:17

@neccharisnyás útonálló: Húgom párja talált egy sünit a 13. kerület betondzsungeles részén, úgyis a nyaralójába tartott éppen, dobozba tette és levitte magával :D Kerti süni lett belőle, rendszeresen felszokott bukkanni azóta is :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:21:22

@Анна: XD XD XD Kitört belőlem a röhögés!

fumerin 2012.12.04. 15:22:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Oké. Igyekszem megfogadni a tanácsodat. Mellékelem hozzá a telószámod, hogy ott lehet reklamálni a jó ötlet miatt! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:23:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): Igen. Csak én pont nem erről beszéltem, hanem azokról, akik bár belecsúsztak ebbe, mégis kimásztak, önerőből, akaratból. :)
Nem utasította el, nem volt lusta...

Önismeret, önbizalom, érezni, h értékes, okos, szerethető... Elsősorban a szülőktől kapjuk ezeket. Erre írtam harisnyásnak, h biztos számít ebben is, ki mit, hogyan kapott a szüleitől.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:24:38

@Bundabandi (Cookie Bunny): @SzösziBoszi25:
Város környékén erdő, itt is van rengeteg. Vasútállomás környékén kóborol egy, a másikat boltból jövet látom a műköves tér díszbukszusa alatt lopakodni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:25:15

@Анна: Szerintem nem haragudna, ha minden szál cigi helyett, inkább rávetnéd magad! :D (öööö mennyit szívsz? Lehet, hogy elhamarkodott kijelentés volt.... :D)

plantingC4 2012.12.04. 15:28:07

@SzösziBoszi25: Te tényleg nagyon ügyes vagy, ha még soha nem ment mellé egy korty sem ! :D
Nagyon jó, hogy felelősségteljes és felnőtt vagy, legalább az egyikünk legyen normális :D:D:D
Végül is elég 2, ebben is megegyeztünk. Van még 1-2 apróság amit egyeztetnünk kell még, de ha megvan összedobok egy házassági szerződést, áttolom mailben és ha az ügyvédeid is rábólintanak mehet !:D:D

fumerin 2012.12.04. 15:29:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem-nem Bundi, nem árulom el. Annyi pohár burt kell innod velem, amennyi cigit szívok el, ha társaságban vagyok! :D
Én békésen szürcsölöm közben a sört.

Egyébként nyáron Érden totyogtam, két sündörgőt is találtam...én meg is tapogattam, tök cuki a tappancskája. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:32:35

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Igen és erre mondtam azt, hogy jobban tudom tisztelni, aki megelőzi ezt az állapotot és mikor érzi, hogy gáz van, tud és mer segítséget kérni. Nem csak utána, mikor már sanszosan más embereket is tönkretett ezzel.

A szülő minta meg csak 1 dolog, szerencsére van más is és van, aki ki tud lépni ebből az árnyékból. Ez viszont akarat kérdése véleményem szerint.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:36:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én meg erre írtam... És nem írom le még1x. :)

Kitárgyaltuk, ismerjük egymás véleményét, már erről a témáról is. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:40:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): Mondjuk arra még reagálnék, h írod, tönkre teszi más életét... Ahhoz, h tönkre tegye, az a másik is kell, h hagyja. :)

De ez egy másik téma már. Pl a poszt. De az ma nem érdekelt...;)

plantingC4 2012.12.04. 15:46:38

@SzösziBoszi25: A 13. kerületnek vannak annyira betondzsungeles részei, hogy olyanokkal lehet arra találkozni, hogy :vadkacsa, hattyú, folyami rák, sündisznó, bagoly!, denevérek rengeteg(igen még a szobába is beszállt 1x), nyest, patkány. Ezeket saját szememmel láttam...de storykat meséltek még érdekesebbekről is :D
Igen ismerem azt a részt, arra nőttem fel...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.04. 15:51:58

@cyd: Az egyik metrósköny-szerző párja berágott, hogy a zasszony beleírta az új műbe? :)
Mifelénk napi rendszerességgel gyűjtik be a kardos krapekokat az utcáról. Mondjuk nem tudom mi derülni való van azon, hogy valaki egy ilyen cuccal hadonászva ordibál. Asszem jól mutatja a szemtanúk értelmi szinvonalát.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:52:49

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Még csak annyi, hogy egy gyerek pl: azért nem sokat tud tenni ellene, ha ilyen szülei vannak.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 15:56:14

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ő nem. De az aki asszisztál egy alkoholistának (alkoholista társa, a gyerek anyja/apja) az igen. A gyerek meg aki ebben nő fel, ezt az alapot kapja, és jó esély van rá, h ezt is fogja követni. Nem törvényszerű, persze!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2012.12.04. 15:59:25

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Én több olyan gyereket tudok, aki nem követte ezt, mint olyat, aki követte.

Hurri Kán 2012.12.04. 16:12:14

@cyd:
Mert egy balfasz. Mármint a férj.

Szöszi 28 2012.12.04. 16:14:56

@plantingC4: Jòl van, remek, de azért a szerződéssel ráérünk a randi után is foglalkozni :-D Meglehet, hogy annyira kiábrándìtò lesz, hogy többé talàlkozni se akarunk majd :-D Akkor feleslegesen töltenéd az időd a negszerkesztésével :-D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 16:16:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hálisten!
Persze ki tudja, lehet sokan még nem jutittak el életük legkritikusabb szakához...
Meg sok esetben nem az alkoholista szülői mintát követik, hanem az asszisztáló társfüggő mintát.
Vagy szimplán csak depis lesz, vagy egyéb defekt..

Persze ez se törvényszerű!

Szöszi 28 2012.12.04. 16:26:29

@plantingC4: ööö ilyesmiről nem hallottam, de ez gondolom nem a Lehel tér körül történt :-D Ott nem futottam bele ilyeb állatokba :-)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.04. 16:33:13

@Bundabandi (Cookie Bunny): Abszolút! Főleg, h nincs tökéletes háttér, se tökéletes szülő.

Elemózsia 2012.12.04. 17:17:13

Sziasztok!

Milyen szép történetre érek én is ide...

plantingC4 2012.12.04. 17:22:21

@SzösziBoszi25:Na jó, ez is igaz, ma úgy látszik nem vitázom veled, először is látnunk kéne a másikat, lehet nincs is fejem vagy neked 3 van...:D, a szerződés hamar meglenne nyugi, úgy is csak annyi lenne benne, hogy mindenazenyém:D:D:D

Valóban nem a Lehel tér környékén fogsz vadkacsába botlani, de a Rákos-patak vonalától északra beindul a flóra és a fauna távolról dürrögésnek tűnő zsizsgésének apokaliptikus bája.....:D

Jack Torrance 2012.12.04. 17:32:59

@Dövan: meg nem dolt el, hogy Planting vagy Szoszi

indapass90210 2012.12.04. 17:38:50

@Jack Torrance: akkor már csak annyit kérdeznék, hogy ezek ketten azt együtt használják fel?

Jack Torrance 2012.12.04. 17:40:32

@Dövan: eloszor hanynak egy nagyot, aztan meglatjak

Szöszi 28 2012.12.04. 17:40:45

@plantingC4: Látod, rendes vagyok, nem akarlak belehajszolni egy olyan házasságba, ahol csak úgy éldegélünk egymás mellett szenvedély nélkül :D :D

@Jack Torrance: Egyikünknek sem kell vennie, nekem van pár dobozzal :))

plantingC4 2012.12.04. 17:49:12

@Dövan: Tárgyalás alatt !!

@Jack Torrance: Felkészült ember !!

Hurri Kán 2012.12.04. 17:51:34

Én csak azt nem értem, a Szaharába minek esernyőt venni? :D

plantingC4 2012.12.04. 17:53:02

@SzösziBoszi25: Mán erremeg nem tok vicceset írni, mer ez tényleg fontos....:)

Szöszi 28 2012.12.04. 18:01:32

@Jack Torrance: @plantingC4: Naná! Nem szeretnék egyedül álló anyuka lenni :D Így gondolnom kell a védekezésre :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.12.04. 18:56:55

@SzösziBoszi25:
azért arra figyeljél, hogy jó méretű legyen a készlet, mert hát hiába van nálad több dobozzal, ha XS-es, a planting meg XXL, ugye (báááár, végülis, ha hosszában félbevágtok kettőt és használat közben - mintegy előjátékként - összecelluxozzátok, az megoldás lehet :DDD)
:)

Szöszi 28 2012.12.04. 20:33:23

@Zsit (nyau és rémizé): Ó, Jézusom :D Igazad van :D Veszek minden méretből egy dobozzal, az a tuti :D Köszönöm a tippet!!!
süti beállítások módosítása