HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/12/13/a_no_lelepett_a_kislanyommal

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr204962999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.13. 07:42:25

Én csak azt nem értem, h emberek hogy jutnak el idáig? Kibaszni direkt a másikkal, kibaszni a gyerekkel... Ritka hülyének kell ehhez lenni. Most derült csak ki, h a nő ilyen hülye? Vagy jó oka van arra, h ne engedje a faszit a lánya közelébe? Na, mindegy. Legyen a szó másé...

pretty kitty 2012.12.13. 07:43:55

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Igen te lettel az elszo, glatulaloooooook :DDDDDDDDD En sze naon tudok mit hozzacolni XDDDD

pretty kitty 2012.12.13. 07:52:51

De szebaj maj Jokka megteci ;)))))))

Papírsárkány 2012.12.13. 07:57:33

cím alapján emberrablás?

Dominó 2012.12.13. 08:00:07

Azért én meghallgatnám a konkrét érveket.. szerintem csak így, válás keretében a gyereket ELTILTANI az apától nyomós indokokra utal a bíróság részéről.

fumerin 2012.12.13. 08:00:19

Amíg jogilag rendezetlen a helyzet, addig szopóág az apának. Semmit nem lehet tenni, bírósági ügybe egyetlen gyerkőcökkel foglalkozó hatóság, szerv sem avatkozhat bele.
Én ideiglenes gyerkőcelhelyezésre szavaznék, amit kiadhat gyámügy, csak nem biztos, ha már a bíróságon van az ügy, akkor kiadhatnak ilyent.
Szar helyzet, sajnálom az apát, de egyet tehet, vár....vagy megegyezik az anyával. Bár, ha anyuka ennyire szopatja már most az apát, akkor megegyezésre sem látok túl sok sanszot.

mütyür 2012.12.13. 08:14:59

haaat, akkor inkabb a leszbi-tema

Niobe 2012.12.13. 08:18:04

Jóreggeltet! :)

Nem vagyok ügyvéd, így nem tudok érdemben használhatót hozzászólni. Sajnálom az apát, ha tényleg ennyire rossz a helyzet, sajnos közelebbről is ismerek hasonlót, erre csak azt tudom mondani, hogy a legjobb, legszebb párkapcsolatból is lehet ilyen durva háború. Mondjuk tetű szemét dolog egy gyereket zsarolás eszközeként használni, az ilyen nőt ritka élvezettel verném agyon...

Raya666 (törölt) 2012.12.13. 08:20:11

Jó reggelt! Na ehhez mi már tipp-szinten sem tudunk hozzátenni. Csak jogilag intézhető egy lehetőleg minél jobb ügyvéddel. Mondjuk tényleg kicsit zilált a poszt, el is fogom olvasni még egyszer, mert mintha azt írta volna, hogy el van tiltva a gyerektől. Ez meg sosincs véletlenül. :(

Dr.Rekettyés László 2012.12.13. 08:20:17

Kérdés, miért is lépett le anyuka. Jó dolgában befigyelt egy-két újabb fasz, vagy azért apuka is tett az ügy érdekében?
A történet egyébként teljesen szokványos. A gyerek nem együtt nő fel a szüleivel, azok a szülők pedig, akik meg néhány éve naccceriben megcsinálták, most már kígyót-békát kiabálnak egymásra, és már mással vannak/lesznek hatalmas naccceriben.
Persze az lesz a legokosabb, ha azonnal mindenütt elpotyogtatnak még egy-két gyereket.

fumerin 2012.12.13. 08:20:53

@Niobe: Tudod, anyukának sincs jogerős papírja. Így aki kapja, marja helyzetben vannak. Anyánál a labda, mert el tudta vinni a kölköt, így addig is nála van, amíg valami egyszer majd jogerőre emelkedik. Tartok tőle, marad is anyánál a kölök....

dr. gernika 2012.12.13. 08:25:14

A hivatalos dolgokhoz nem értek, abban nem akarok tanácsot adni. De ha te feszülsz, az anya tovább feszül, te harcolsz, nála egyre durvább védekező reakciók lesznek és még inkább elszigeteli tőled a gyereket. Meg kéne tudnotok ütni egy normális hangot, félretéve a saját hülyeségeteket, és a kislány érdekeit nézni. Az pedig az, hogy lássa mindkét szülőjét, akik lehetőleg nem tépik le egymás fejét. Arra minimális az esély, hogy neked ítélik a gyereket, tegyél le róla. Sőt, ha ő érzi, hogy ez a célod, csak még távolabb kerültök egymástól, az egymás közötti hangnem rendezésére koncentrálj és arra, hogy belemenjen a közös felügyeletbe.

fumerin 2012.12.13. 08:27:35

Az eltiltás nem feltétlenül tiltás, hanem az a "lehetőség", bizonytalan helyzeti "problémamegoldás", amikor még semmi nincs rögzítve a bíróságon, így mindkét szülőnek azonos jogai vannak. Anyukát meg lehet érteni, mert ha apuka elvinné most, ebben a helyzetben a kölköt, akkor meg anyuka várhatna addig, amíg nem lesz valami határozat a kezében.

Niobe 2012.12.13. 08:29:36

@Raya666: tény, nem tudhatjuk, melyik fél és mennyit hibázott, hogy idáig fajult a helyzet.
Az milyen, amikor az évek óta külön élő feleség az apját küldi az új élettárs után kémkedni, amikor az viszi a gyereket az iskolába? Létező példa...

Dr.Rekettyés László 2012.12.13. 08:30:09

@dr. gernika: Persze, csak ahhoz kellene egy minimális szintű intelligencia, hogy a gyerek érdekeit nézzék.
De a gyerek az ilyenkor többnyire legfeljebb csak másodlagos, mert az a lényeg, hogy menjen a "kinek a fasza nagyobb?" játék a szülők között. A legszebb, amikor egymás ellen nevelik őket, vagy amit az egyik megenged azt a másik tiltja és fordítva stb...
Aztán ugye majd lehet szörnyülködni a rendőrségi híreken...

Papírsárkány 2012.12.13. 08:32:23

@mütyür: nanana!
csak pontosan, biszex téma! :)
(elvégre legalább a főhősnőnk az volt)

dr. gernika 2012.12.13. 08:36:45

@Dr.Rekettyés László: Erre vannak a mediátorok, mikor a két félnek nincs elég saját esze ehhez, akkor azok megpróbálják őket közelíteni. De neeeem, a poszternek is inkább védőügyvéd kell már.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.13. 08:36:52

Kiskorú családi állapotának megváltoztatása miatt meg lehet szopatni az asszonyt, durván. Az hogy nem engedi látni, az is jogellenes. Legyél jogkövető, de ott szopassad a ribancot ahol tudod. Kislánynak mutassad a cuki oldaladat, ne próbáljad az anyja ellen fordítani, mert egyrészt úgyis megérzi , meg azt fogja látni, hogy anya sárkánykodik ha apuról van szó, de apu meg cuki és békés ha anyuról van szó, a gyerek mindig a kisebb ellenállás felé fog menni, mint az áram :)

fumerin 2012.12.13. 08:40:57

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ha már bíróságon van az ügy, nem élhet a kiskorú családi állapota megváltoztatásával....

Szöszi 28 2012.12.13. 08:41:09

Se ügyvéd nem vagyok, se anya, se egy olyan gyerek akit "elrabolt" az anyja, de még csak olyan apa se akitől vagy elvették vagy odaítélték neki a gyerekét, így nem tudok mit hozzászólni a témához. Sajnállak, ennyi.

Dr.Rekettyés László 2012.12.13. 08:45:52

@dr. gernika: Persze az ismeretségi körömben is van arra példa, hogy a három-négy éves gyerekkel már nem lakik együtt mindkét szülő, mert hát ugye "így alakult".
De ott legalább normálisan működnek a dolgok, az apa akkor viszi el a gyereket, amikor szinte csak akarja, a két fél megbeszéli a gyerekkel kapcsolatos dolgokat, és valóban a gyerek érdekeit nézik, nem a kibaszott huzavona folyik.
Normális embereknél nem kell mediátor, megoldják egymás között.
Faszoknál meg felesleges, mert mindenki fújja a magáét, ráadásul ezek azt se tudják, mi az a mediátor. Azt hiszik, olyan mint a radiátor vagy a terminátor.

dr. gernika 2012.12.13. 08:52:58

@Dr.Rekettyés László: Átmenetileg Azért előfordul, hogy krízishelyzetben a kvázi normális emberek is megbolondulnak, és a saját verklijüket tekerik, de attól még van rá esély, hogy egy kívülálló képes hatni rájuk, hogy ácsi. Lépjenek már egyet hátra és nézzék meg a szitut kicsit távolabbról, esetleg vegyék már észre, hogy a gyerekben mi zajlik, mialatt ők csak a saját érdekeiket féltik. A békéltetés meg a válási procedúra része.

plantingC4 2012.12.13. 08:54:26

Idióták szaporodnak, aztán a csimotán csattan a szar. Szomorú, de gyakori eset...
Ugorgyunk.

fumerin 2012.12.13. 08:57:15

@Dr.Rekettyés László: Mi nem bíróságon helyeztük el a kölköket, gyámügyön. Megfogalmaztuk, pontokba szedtük, ellenjegyeztettük. Ennyi elég is.
A gyámügyön nem hitték el, hogy mi nem vagyunk együtt, mert 90% azért jár oda, hogy veszekedjenek a gyereken, akár jogerős papír birtokában is.
Az ügyintéző szerint nem azon múlik, hogy mennyire értelmiségiek a szülők, hanem azon, hogy együtt hogyan tudnak a gyerekekért összefogni.
De ilyen indulattal, mint poszter, nem lehet semmit kezdeni. Megérthető, ha apa ezeket érzi, de nem viszi előre az egészet.
Én azért javasoltam az anyával való jó kapcsolat kialakítását. Ha ez meglenne, akkor 20 perc alatt megoldható a "probléma", a bíróságon meg kb. lesz 2-3 év, mire valamit ítélnek.

Niobe 2012.12.13. 09:01:56

@Анна: sajnos kuka emberek mindig lesznek, akik a saját büszkeségük féltése okán megfeledkeznek a gyerek érdekeiről. Az csak jó, ha van erre speciális lehetőség, hogy valaki közvetítsen, de legalább is felrázza a T. Szülőket, hogy a marakodással csak a gyerekkel csesznek ki...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.13. 09:02:57

@Анна:

Ja, akkor kellett volna feljelenteni amikor elvitte szó nélkül :)

fumerin 2012.12.13. 09:06:05

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Igen, akkor lehetett volna. Most már a láthatást sem kapja meg, amíg nem csinál a bíróság egy ideiglenes papírt, mert nincs az a gyerekvédő hatóság, aki szembe mehet a bírósággal, még az ombudsman sem tehet semmit. A bíróság különálló hatalom...

Caddy 2012.12.13. 09:06:11

Nem tudja, hogy hol van az asszony a gyerekkel, de azt igen, hogy nem foglalkozik vele??????????????
Én érzek csak ellentmondást, vagy csak még nem olvastam végig?

Dr.Rekettyés László 2012.12.13. 09:10:46

@Анна: Persze, én sem azt mondtam, hogy két agysebész biztosan tudja ezt kezelni, egy műkörömépítő és egy diszkó kidobóembere pedig biztosan nem, de hát azért ugye...
Úgy gondolom, hogy a gyerekelhelyezés, a láthatás, a gyerektartás stb. olyan dolgok, amit írásba lehet foglalni, de az jó esetben csak a minimumot határozza meg. Ennél lehet többet is adni, ha mindegyik fél (a gyereket is beleértve) nyitott erre.
De ehhez kell egy olyan felfogás is, hogy ne az legyen a fő szempont, hogy lehet a legjobban kibaszni a másikkal.

plantingC4 2012.12.13. 09:12:06

@Caddy: Igen valamit nem tudunk még, én is ezt érzem.

fumerin 2012.12.13. 09:13:29

@Niobe: Nézd, őszinte leszek. Nekem nagyon fájt, amikor megtudtam, hogy apa megcsalt. Az is nagyon fájt, hogy a másik nőt választotta. Mit tettem? Sírtam egy napig, majd összekaptam magam. Nyugodtan leültünk, félredobtam az összes sértettségem, majd gép elé ülve mindent pontokba szedtünk. Aztán így, hogy nem érdekelt az, mennyire szar nekem, teljesen jól működtünk. Vissza is állt a baráti kapcsolat, nem kellett hozzá sok idő.
Rájöttünk, talán ez volt a lehető legjobb mindkettőnknek és a kölköknek is. Ha együtt maradtunk volna, én soha nem bírtam volna túllépni ezen. Az rosszabb lett a volna a kölköknek.

Caddy 2012.12.13. 09:14:53

Látom ma a posztolót védi a többség, de én rengeteg indulatot érzek ebben az írásban, és arról ugye egy szót se, hogy mi volt az előjáték. Vajon miért nem láthatja a gyereket???? Nekem ez az akkor is az én gyerekem is, és befeszülve harcolni egy láthatásrét, ez nekem mindig fals. Kövezzetek meg, de a " Mert a másik félnek van új balfékje." mondat nekem totál revans szagú.

Caddy 2012.12.13. 09:16:06

@plantingC4: végigolvasva se tiszta a kép.
Egyébként neked van igazad, szaporodnak az ostobákok aztán meg hisztiznek.

2012.12.13. 09:16:35

Na, első körben a bírósági döntésben foglalt fizetési kötelezettségedet teljesítsd, vagy ha nagyon szar a szitu akkor is legalább próbáld meg. Ellenkező esetben a nő - a fentiek alapján - biztosan aládver egyet egy tartás elmulasztása miatti feljelentéssel, ott meg mindenképpen meg leszel fingatva.

Nem írtad, hogy pontosan mit állapított meg a bíróság, de feltételezem, hogy nem lettél kompletten letiltva a gyerekről.

Mindenesetre a gyerek elrejtésével kapcsolatban - ami az álláspontodat alátámasztja - mindent, hangsúlyozom MINDENT dokumentálj, írj le, akár tanúztass le és igazoltan adj át a bíróság/gyámügy részére - dátum aláírás pöcsét hogy átvették -, mert ha huzamosabb ideig csinálja a csaj, és a feltételek is teljesülnek akkor szépen meg lehet lépni egy rendőrségi feljelentést kiskorú veszélyeztetése - - miatt, és annak pedig meg kell állnia.

Na, beollózva:

Btk. 195. § (4) bek. a): "Aki a bírósági vagy hatósági határozat alapján nála elhelyezett kiskorú és a kiskorúval kapcsolattartásra jogosult személy közötti kapcsolat kialakítását vagy fenntartását a kapcsolattartás kikényszerítése érdekében alkalmazott bírság kiszabását követően is akadályozza, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 09:19:35

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja. Nagyjából ennyi.
Az viszont tény hogy a hivatalok lófaszt nem érnek ilyenkor (sem).

Caddy 2012.12.13. 09:21:23

@Анна: van nekem egy barátnők kinek szülei ugyanezt csinálták, nem most, nagyon sok évvel ezelőtt, és a családi ünnepeken együtt örülnek egymásnak. De sajnos ez nem működik mindenhol, ehhez tényleg kell az a bizonyos érettség, és önmaguk elé kell rakniuk a gyereket, de ebben az önző világban a saját szülei sem képesek erre.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 09:22:13

@Caddy: Az indulat ott van, de azt gondolom ez érthető.
Barátom picit hasonló köröket futott nemrég. Hasonló reménytelenségi szintet elérve a hivatali ügyintézés során. Egy ilyen menettől a birka is megvész.

Ettől persze még igaz, hogy szokás szerint nem tudunk semmit a másik oldal szempontjairól érveiről...

fumerin 2012.12.13. 09:23:38

@Caddy: Meg tudom érteni, mert hatalmas erő kellett nekem is ahhoz, hogy ignoráljam az érzéseimet. Mondjuk megérte, de nem hibáztatom azokat sem, akik nem képesek erre....

Caddy 2012.12.13. 09:24:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): értem, hogy a tehetetlenség és a kilátástalanság miatt őrjöng, de pont ezt a dolgot, kurvára higgadtan kellene kezelni.
Jajj továbbra is az a bajom, hogy emberek összekötik az életüket, és a végén kiderül, hogy kurvára nem ismerik egymást.

Caddy 2012.12.13. 09:25:28

@Анна: persze, de mindig hosszú távra kell tervezni, bazzzz, azért ezt egy felnőtt ember mérje már fel!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 09:25:37

@Rakoncátlan Oedipus: Ez remekül hangzik. Mármint a paragraph, csakhogy a nő erre a következőt adja elő gyermekének: "Látod? Apád miatt most alig marad pénzünk..."

És az apában tényleg felmerül, hogy meglépje-e, mert a pénzbírság amit a nőre kivetnek jó eséllyel a gyerekere hárul át.

Normális apa aztán el is veti ezt, mert nem a gyereket akarja szivatni.

Niobe 2012.12.13. 09:26:45

@Анна: (bólogat) Örülj neki, hogy ment civilizáltan. Sok helyen sajnos nem megy.
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Noigen, itt is (mint többnyire) nagyon kéne látni a másik oldalt.

Ahogy rohamosztagos barátaim tolmácsolják a Brian élete méltán nagyszerű slágerét: "Always look on the Dark side of life" ;)

fumerin 2012.12.13. 09:33:26

@Rakoncátlan Oedipus: Cseszheted, amit beollóztál, hidd el. Ami a bíróságon van, amíg jogilag rendezetlen a helyzet, addig nincs mit követelni apának/anyának, addig nincs miről beszélni. Addig nincs láthatás, nincs jog, nincs semmi. Ha kap egy ideiglenes határozatot, első körben, jogerős ítéletig is szabnak meg dolgokat, no, onnantól él az,amit írtál.

indapass90210 2012.12.13. 09:37:17

Az egész helyzet annak köszönhető, hogy senki sem vett gumit!

2012.12.13. 09:42:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): csak gratulálni tudok ekkora adag emocionális szarkupachoz. Nézd, én is tudok így okoskodni.

- ha mindenáron keresi őket, hogy találkozzon a lányával -> "nézd, azért jött megint, hogy megverjen"

- ha kivárja amíg lezajlik a bírósági része, és addig nem zargatja őket -> "látod, nem is foglalkozik velünk, nem is szeret"

- ha ad pénzt -> "meg akarja vásárolni a szeretetedet hogy elválasszon minket"

- ha nem ad -> "nem szeret, nem is foglalkozik veled"

Akkor mégis mit ajánlasz neki? Töresse be az ajtót keménylegényekkel vagy gurítson le egy kanna homoki tablettást és Szárszónál másszon a sínek közé?

Na? Beljebb van ezzel a poszter? Kurvára nem.

@Анна: nem véletlenül írtam amit, hidd el. Vagy inkább olvasd el: "...és a feltételek is teljesülnek..."

Niobe 2012.12.13. 09:42:45

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): többek között ;) Meg az embereknek, meg az erőnek... ;)

@Dövan: tiszta meglátás. Egyébként csütörtök van! ;)

Niobe 2012.12.13. 09:44:58

@Caddy: pedig okos meglátás, csak nem pontos. "Sosem tudhatod, hogy egy adott helyzetben a másik meddig képes elmenni." Én inkább így fogalmaznám.

Caddy 2012.12.13. 09:45:43

@Rakoncátlan Oedipus: a legdurvább az ám, hogy ezek a mondatok elhangzanak ám.
De te úgy látom szerencsés csillagzat alatt születtél, ha az emberi gonoszság ezidáig elkerült.

Caddy 2012.12.13. 09:47:39

@Niobe: nem is azt írta, hogy nem értek vele egyet, hanem, hogy nem akarok :)

fumerin 2012.12.13. 09:48:00

@Rakoncátlan Oedipus: Én sem véletlenül írtam, amit. Mindenképp az apa fog most szívni, addig, amíg nincs egy rohadt papír a kezében. Papír nélkül nem követelhet láthatást sem, igaz, fizetni sem köteles.
Egyet tehetne, ami nem etikus, elviszi a kölköt, majd ő szopatja a nőt. Miután nincs a nőnek sem papírja, apánál is lehet az első határozatig. Ő is megteheti ezt a nővel, amit most vele tesz meg a nő.
Ebben csak az a szép, hogy a gyerek totál tönkre fog menni, de láthatóan, itt csak eszköz
a gyerek, mindkét félnél....

Caddy 2012.12.13. 09:49:18

@Caddy: márhogy én írta(M)

@Анна: ott az igazság, a gyerek csak eszköz, na ez az ami igazán szar!

2012.12.13. 09:53:03

@Caddy: miért, szerinted a kisujjamból szoptam?

Baromira nem került el, most sem kerül el, csak egyrészt felnő az ember, másrészt moralizálással meg léleksimivel senki nem lesz előrébb. Kell az is, nem tagadom, de a problémát nem oldja meg.

@Анна: ez így van, nem is vitatom.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 09:53:50

@Rakoncátlan Oedipus: Kicsi zsenialitás-kupackám!
A dolog pont azért gáz mert NEM tudsz neki olyat ajánlani amiben a gyerek ne sérülne!
Ha jól emlékszem, a barátomnak idén ősszel azt tudták tanácsolni a hivatalban, hogy jól megbüntetik asszonypajtást háromszor, és ha a harmadikat sem fizeti be, akkor majd jól eljárást indítanak. De majd mindjárt jól rákérdezek nála.

Niobe 2012.12.13. 10:02:08

@Caddy: ;) Jahm, belerondítanak folyton a kis rózsaszín lelkünkbe a csúnya valósággal :( Brühü

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:07:18

@Rakoncátlan Oedipus: Notehát:
Pontosan a következőt bírták előadni.
Első bejelentésre ők írásos figyelmeztetést küldenek.
A következőre X összegű büntetési csekket.
Utána 2X összegűt.
A negyedik bejelentésedre 2*2X összegűt.
(A tételek 365 naponként törlésre kerülnek, és a procedúra az elejéről indul.)
A negyedik bejelentésed után ha nincs változás elhelyezési pert indíthatsz.
Barátomnak megsúgták, hogy nem lesz eredménye, ha az asszony mondjunk nem veri rendszeresen, és bizonyíthatóan a gyerekeket.

No kb ennyit a hivatali eljárás hasznosságáról.

További hab a tortán, hogy a bejelentéseket a gyerek állandó lakcíme szerinti önkormányzatban teheted csak meg.

Ez persze nem azt jelenti, hogy a verőlegények, vagy a Józsi Ati modell jelentik a megoldást. Ez csak azt jelenti, hogy kellően rosszindulatú nő esetén nem nagyon van megoldás.

fumerin 2012.12.13. 10:08:12

Na, és ha már jogilag megrekedtem, most foglalkozhatok érdemben a poszterrel is.

Poszter, bazzzz, kibaszott önző állat vagy! Azzal foglalkozni, hogy húúú, ki fog majd veled szóba állni, tök jó! Aztakurva, most esett le....
Ez szép, hatalmas fokú önzés, mindkét fél részéről.
"Aztán tovább hogyan is? Mert a másik félnek van új balfékje. De az apának? Ki az, aki szóba áll vele és hogy lehetne ezzel a dumával felszedni valakit? "

Tehát ebből rohadt hosszú válás lesz és vendetta. Nem lesz itt semmi, ami a kölköt előrefele vihetné. Sajnálom szegény gyereket....

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.13. 10:14:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Már járás van, és a Kormányhivatalban teheted meg. .) Az önkormányzatok alól kihúzták azokat az osztályokat, melyek határozatot hozhattak. Így a gyámügy is átkerült a járásba, és a kormányhivatal alá.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:15:25

@Анна: Iiigen. Az ott egy meglehetősen érdekes szövegrész volt...

plantingC4 2012.12.13. 10:16:31

Fontos felfedezés az egészségügyben. Reménytelenül ostoba és gonosz világunkban talán egy halvány reménysugár, hogy holnap is legyen értelme felkelni. :

index.hu/tudomany/brittudosok/2012/12/12/a_sor_gyogyitja_a_megfazast/

fumerin 2012.12.13. 10:18:13

@plantingC4: Szupeeeeer! Most az egyszer nem érdekel, hogy brit tudósokról van szó! :D

Niobe 2012.12.13. 10:18:18

Poszternek és mindenkinek szeretettel, akinek most nem a legjobb napja van:

www.youtube.com/watch?v=DymRP8ssL_M
(Alvin és a Mókusok: Kurva élet)

Imádom :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:18:35

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Remek.
Barátom ezeket a köröket idén aug-szeptemben tájt futotta, amikor ex-nej azért nem engedte el az egyik gyereket a kéthetes nyaralásra, mert akkor nincs aki vigyázzon a kutyára... Aztán az őszi szünetre is bemondta a frankót, merthogy akkor épp költöznek és pakolni kell...

Niobe 2012.12.13. 10:18:48

@plantingC4: nagyon helyes! Egyébként jót tesz hajnak, bőrnek... igazi csodaszer! :)

fumerin 2012.12.13. 10:21:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): :D Nézd, felőlem a pápa is lehet, így már plusz egy ok, hogy ne a gyógyszertárba menjek! :D

Caddy 2012.12.13. 10:22:38

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): van nekem egy nagyon de nagyon kedves barátom, ő szokott ilyen életbölcsességeket csak így benyögni, kicsit ez is olyan volt. :)

@Rakoncátlan Oedipus: baromira nem simogatja itt senki a buksiját a posztolónak.

@Niobe: állatok!!! Bazz. :D:D:D De ja, valóban, a rózsaszín ködbe mindig beköp valaki. :)

Caddy 2012.12.13. 10:24:14

@Анна: na és akkor te s megláttad azt amit én már az elején. :)
Köszi

@plantingC4: végre valami jó hír! A jagerről nem találtál hasonlót? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:25:03

@Caddy: Mivel nemrég megtudtam, hogy én azért vagyok itt, mert itt 24 órában nyalják körbe az ego-mat, ezt most bóknak veszem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:26:08

@Caddy: A jégerről ez nyilvánvaló... Azt nem kell kutatni. :)

fumerin 2012.12.13. 10:26:14

@Caddy: Nézd, hatott a kávé. :D Most meg a sört emelik fel a gyógyhatású készítmények sorába! :D Bazzz, de januártól az árát is utána....

pretty kitty 2012.12.13. 10:27:07

Kint az ido kulva hideg
Posztelc cetbacca jaz ideg
Mel van neki jed kiszlanykaja
De jelvitte jaz anyukaja
Mic colhat ehhez az embel?
Lohadt zold ez a Decembel!!!!!!!

Namely 2012.12.13. 10:28:23

1. Nem volt oka ÍGY lelépni:

Nem kellett volna a bíróságot belekeverned. 2 hónapig nem reagálni, majd figyelmeztetés nélkül elintézni az anyucit.

2. Volt oka ÍGY lelépni: KUSSOLJ!

Caddy 2012.12.13. 10:28:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): körbenyalják az egodat??? Keveset járok én ide, úgy látom. :) És hogy lehet ezt elérni? Mit kell csinálni érte? :D

@Анна: mégiscsak szépe ez a nap! :)

fumerin 2012.12.13. 10:30:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hehe, milyen ízű az egod? Mert assenem mindegy ám! :D
Ha sör ízű, akkor veszélyes rád nézve, Planting is szereti! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:30:26

@Caddy: Még én sem tudom. Kiadtam kutatásba a brit tudósoknak.

plantingC4 2012.12.13. 10:34:51

@Анна: :D

@Niobe: Csodaszer, ez a jó szó igen :D

@Caddy: Arról nem írnak, de szerintem egyéni kutatási témaként fel lehet venni....:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:35:44

@plantingC4: Mi már kutattuk. Pl. hideg ellen nem igazán jó, mert amíg bagóztatok félig megfagytam... :)

Niobe 2012.12.13. 10:40:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): akkor Unicum vagy - tessék pozitívan is gondolkodni hozzá! ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:43:38

@Niobe: Úgy döntöttem teljesen pozitívan fogok gondolkodni, ha már itt a világvége...

Niobe 2012.12.13. 10:45:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): muszáj - mindenki a végére emlékszik úgyis ;)))

plantingC4 2012.12.13. 10:48:12

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hihi, egy bizonyos szintig véd a hideg ellen...elég csípős volt az idő igen, hazafelé menet már úgy reszkettem én is, hogy a taxiba alig bírtam beszállni, gumibakokat kellet alám tenni, hogy ne rázzam szét az autót.....:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:50:16

Most pedig jól keresnem kell egy fotót az éhezős könyvön lévő medálról...

Caddy 2012.12.13. 10:55:06

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): állat, szólj ha lesz eredmény. :D

@plantingC4: hát már egy ideje kutatom, tudnék egyetsmást írni róla. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 10:57:41

@plantingC4: Na ezért nem mentem én taxival!
Persze lehet hogy a metró túl rizikós volt, de akkor erre nem gondoltam...
Mindegy. Egy megálló volt, megúsztuk... A szerelvény ha szétesett is mindenképp a Keleti után...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:02:01

@Caddy: Lehet, hogy kutatócsoportot kéne alkotnunk, és nyerni hozzá EU-s, meg állami támogatást valamilyen címen... És akkor Barroso fizetné a piánkat!

plantingC4 2012.12.13. 11:07:19

@Caddy: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szerintem hatalmas szakmai sikereket érnénk el, az mondjuk már bebizonyosodott, hogy remek tudományos légkörben, szép eredményekre vagyunk képesek......:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 11:13:12

'Napot!

Felelőtlen gyereknevelés+szívó hímnemű+ütnivaló mocskos némber
Ki akar meghalni ma? Irdatlan emberölő kedvem lett. Fúúúú!

Poszter, ne marcangold szét magad! Ha elsőre nem is úgy látszik, de rengeteg ember mozog ebben a világban, aki egy ilyen magadfajta embernek szívesen tartozna a közvetlen környezetébe, esetleg a párja lenne. (...és nem a leépítésre szolgáló indokot látják a jelenlegi helyzetedben, hanem inkább azon fáradoznának, hogy épkézláb módon, lelkileg viszonylag épen kerülj ki a szituációból, a gyerekkel egyetemben) Csak sajnos időbe kerül a megkeresésük, mert hát igen..... a közállapotok. Jelenleg nem ez a modell a széles körben elfogadott minta.

És igen, időnként körmére nézhetnének már a jogalkotóknak, mert én is tudok esetet, ahol a gyereknevelésre teljesen alkalmatlan fél kapta meg a kiskorú feletti gyámságot, míg a másik, aki rendesen törődött vele, csak a láthatást. Volt hogy a gyerkőc szó szerint bömbölt, mikor jött érte a gyámja, hogy elvigye, mert épp letelt az aktuális láthatási terminus. Rohadtul nem jó ez így.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:13:16

@plantingC4: Akkor ezt megdumáltuk. Most akkor össze kel ülni, hogy megírjuk a tervezetet. Hurri meg majd jól szaktanácsol nekünk. EU pályázattal meg sietni kéne mielőtt még kibasznak minket...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:14:42

@neccharisnyás útonálló: Jogalkotók????
Láttad már azokat az arcokat ott a nagy kupolásban?
Nem. Nem a bazilikára gondolok...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:19:07

@plantingC4: Te nem iszod a jégert, te leszel a kontrollcsoport! :D

plantingC4 2012.12.13. 11:21:31

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Valóban nem ittam egyet sem, ez igaz...............:D:D:D

Caddy 2012.12.13. 11:21:43

Segítsetek!
Hol tudok a Nyomorultak budapesti bemutatójára jegyet foglalni?

Caddy 2012.12.13. 11:23:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na persze, addig igyak míg ő fizet. :D:D:D

@plantingC4: viccelsz? Még Rumcájsz is besegített. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 11:24:29

@Caddy: Én azt érzem, hogy borzasztóan el van keseredve, kiakadva, kétségbe esve az egész helyzettől, ezért az indulat, az összeszedetlenség. Jobbára csak önnyugtatás volt, hogy így kikiabálta magából. Ami valahol jó, mert 1. feszültség már nincs benne annyi 2. adott mértékben össze is szedte tudatosan, mi minden okozza jelenleg nála ezt a mérhetetlen feszültséget. Így, hogy megvannak az indokok, látja, hogy miket tud magától is megoldani, és mihez kell másik fél (hivatalos vagy magánember) segítsége.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:29:39

@Caddy: Ne légy kicsiny hitű!
De akkor szólunk a Spektrum TV-nek... Majd az tolja a finanszot..

plantingC4 2012.12.13. 11:31:40

@Caddy: Viccelek, igen :D Még az egyik videón is rajta van Rumcájsz....:D
A képeket és videókat beraktam egy letagadjukmajdazegészet nevű mappába.......:D
Az a legsúlyosabb, hogy képeket akartam csinálni és videó is lett, gondolhatod.....pózolj fotóra videóban.......:D:D:D:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 11:35:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ne rondíts bele a kicsi pink univerzumomba! Most azt mondod, nem vesztettem semmit, hogy nem ismerem őket? Őket sem?
:D

Namely 2012.12.13. 11:39:05

@Caddy:
"Hol tudok a Nyomorultak budapesti bemutatójára jegyet foglalni? "
nem kell foglalni.... elmész a Blahára, majd sétálj a Népszínház utcán befelé... ráadásul állandó a előadás...
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:41:27

@neccharisnyás útonálló: Nem hiszem el... most mondtam Caddy-nek, hogy csak napi egyszer borítom a realitást mások arcába... Erre tessék...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:42:07

@Namely: Mozit akar. Aminek csak dec.27-én lesz a bemutatója...

Niobe 2012.12.13. 11:42:09

@Caddy: a színház oldalát próbáltak már? Vagy ticketexpressz?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:42:57

@plantingC4: Rumcájsz az est egyik tagadhatatlan fénypontja volt...

Raya666 (törölt) 2012.12.13. 11:44:27

@Caddy: Ezt nem tudom, de én most vártam közel másfél órát a Bárka netjegyeimre. Már ököllel vertem a falat. Basszus!

Caddy 2012.12.13. 11:45:00

@Namely: @Niobe: nem voltam elég egyértelmű. :D
A FILMRE!!! :D

Niobe 2012.12.13. 11:46:55

@Caddy: jahogy. Az kevésbé ismeretes számomra. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:49:11

@Raya666: Fúúúú... Társultál a kínai csákó mellé?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 11:51:03

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Vannak világok, amik el vannak zárva mások elől. Nem ok nélkül. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:53:52

@neccharisnyás útonálló: Öööö... Az ilyesmi többnyire büntiből van... :)
Te mit követtél el? Elloptad a tüzet?:)

Caddy 2012.12.13. 11:54:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): figyi, ha egy olyan műsor megél, hogy Fald fel Amerikát, akkor szerintem a mienk is meg fog. :)

@plantingC4: atyaég!!!! Nem akarok tudni ezekről. :D

@Namely: közben azért vettem a poént. :D

@Raya666: áááááááááá nesze neked net! :D

Hurri Kán 2012.12.13. 11:55:39

@plantingC4:
Khmm... még mindig nem érkezett egyetlen vonatkozó mél sem a postafiókomba... ;-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:58:30

@Raya666: index.hu/tudomany/altudomany/2012/12/13/noe_gomb_alaku_barkajat_epiti_egy_kinai/

:D

@Caddy: Erről beszélek! Kell valami jó szlogen. Pl. Idd ki a belvárost, vagy Jégerben a hétkerben...
Szóval van ebbe ráció...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 11:59:04

@Caddy: Írtál a forgalmazónak? Ha valaki, akkor ő tudja...

Caddy 2012.12.13. 12:01:24

@neccharisnyás útonálló: ez kétség kívül így van ahogy leírtad. Csak én nem a gyereket nem láthatom problémát találom a legsúlyosabbnak.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): jéger a hétben ez mondjuk elég jó :)
Mondjuk a beher a belben sem rossz. :D De az majd megcsinálja a forgószél. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:03:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Te ez a "Jégerben a hétkerben" teljesen úgy hangzik, mint egy alulöltözött túlélősó. Olyat meg már csináltak. Ősemberest. Az micsoda móka volt! :D

plantingC4 2012.12.13. 12:03:57

@Hurri kán: Igen, mert ma este fog érkezni :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Vacogás és reszketés a -10-ben....! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:04:07

@neccharisnyás útonálló: És itt jön újra képbe a máj kérdése..

@Caddy: Na. A beher-es is zsír szlogen.
Kéne az az agyvihar ahol jól megötleteljük a jövőt és pénzügyi felemelkedésünket...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:04:57

@Caddy: Ki mit lát bele. Erről szól az egész, nemdebár? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:07:53

@neccharisnyás útonálló: Szín és tépés...

@Raya666: Ellenkezőleg egyre kisebb... Csak baromból van egyre több...

Namely 2012.12.13. 12:10:24

@Caddy:
hagyd a fenébe.... az a sok szépirodalom, színház, komoly film csak árt az embernek. Idd, drogozd, bulizd el a jegy árát. Vagy fektesd be. :)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:11:56

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na jó, én ehhez kevés vagyok mára. Értem hogy mit mondasz, csak a két legót nem bírom összepattintani. Kajakómás delírium van nálam.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:15:11

@Namely: Úgy érzem, nem tőled fogok tanácsot kérni arra vonatkozóan, mit kezdjek a pénzzel, ha megnyerem a lottót. :)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:16:14

@neccharisnyás útonálló: Pedig a tanács jó...
Nehogymár a 100 milláért vegyél Tolsztojt!

Hurri Kán 2012.12.13. 12:16:51

@neccharisnyás útonálló:
Ne kezdjél vele semmit, fárasztó. Önfeláldozom magam, segítek, megoldom helyetted. Jó így? :D

Namely 2012.12.13. 12:16:59

@neccharisnyás útonálló:
miér'?
Mi mást lehet vele kezdeni?
1. Befekteted.
2. Mulatsz.
Ezt írtam...
:)

Niobe 2012.12.13. 12:20:27

Mi ez a hirtelen jött álomkór?? Leragad a szemem...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:21:22

@Hurri kán: Uuuáááááááááááááááá!
(A tribün előtt elvonuló gárdisták köszöntik Brezsnyev elvtársat aki integetve viszonozza az éljenzést. És most érkeznek a kadétok...)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:22:01

@Niobe: Szexelni akarsz, de épp nem tudsz, így inkább alszol egyet...
Vagy ilyesmi...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:22:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Úgy nézek én ki, mint aki 100 milláért vesz Tolsztojt?????

Picassot, talán.

@Hurri kán: Részesedést az kap, aki a szelvény árába is befektet. Pénzkérdésben nincs barátság. :D

@Namely: Drog???!!!!!!!!!!

Hurri Kán 2012.12.13. 12:23:01

@Niobe:
KI korán kel, álmos. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Lengyel kadétok? Ja, nem... Annyira nem volt egymással jóban a két ország katonailag. Sem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:24:51

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Csóri ruszkik képtelenek voltak egy legalább valahogy kinéző pártfőtitkárt kitermelni. Bezzeg a náczikok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:26:48

@Hurri kán: Lengyelek? Dehogy, a flottillások. Majd őket követik az SS-20-asok...

Hurri Kán 2012.12.13. 12:29:23

@neccharisnyás útonálló: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Náluk is inkább a hadseregnek egy-két vezetője, ha már...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:30:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem überjóképűek, de azért az ember legalább nem fordul el visítva a képernyőtől. Nem tesz jót az a szláv vér. Nagyon nem tesz jót.

Caddy 2012.12.13. 12:31:22

@Namely: rohadt kultúra bazz. :D Fene az egészbe!
Ráadásul nem is az én ötletem, hanem szorgalmi feladat. Ehh.

Namely 2012.12.13. 12:33:32

@neccharisnyás útonálló: mi a baj vele? És főként konkrétan melyikre gondolsz?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:34:36

@neccharisnyás útonálló: Picasso?? Nemá! "Fessek" neked egy "Bikaviadalt"? :D

Hurri Kán 2012.12.13. 12:34:56

@neccharisnyás útonálló:
Én óvatos vagyok. Ha előre nem tudom, hogy nyerek, nem fektetek be. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:36:08

@Hurri kán: Há bocs, nem is az osztrák szobafestőre vagy épp Göring úrra meg a szociopata nejére gondoltam.

Na, tudok egyet. Kenneth Brannagh baromi szemrevaló náczikok volt Heydrich-ként a wannsee-i konferenciáról szóló filmben. :P

Hurri Kán 2012.12.13. 12:37:48

@neccharisnyás útonálló:
Ott volt pl. Skorzeny bátyó, éppen ő sem egy karácsonyfadísz volt...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:38:01

@neccharisnyás útonálló: Ja. Kobold Goebbels, vagy maga Adolf az ő mérhetetlen férfiasságával. Esetleg Himmler... Nesze neked szőke germán félistenek... Odin meg csendesen rókázik Fenrir-rel...

Még Speer az aki rendben van.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:39:30

@neccharisnyás útonálló: Ok. Vágottszemű Heydrich egy állat volt, de fogjuk rá, hogy ő nem festett túl ocsmányul... Úgy értem az eredeti. Nem Brannagh...

Hurri Kán 2012.12.13. 12:40:04

Jugoszláv progresszív rockot, valaki?

Caddy 2012.12.13. 12:40:06

Van a hűtőben kettő darab Cserpes Trudi, szerintem az enyém. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:41:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Bikaviadal a bordély udvarán..... na az érdekes kompozíció lenne.

Namely 2012.12.13. 12:41:52

@neccharisnyás útonálló:
"Nem tesz jót az a szláv vér. Nagyon nem tesz jót. "
azért van tele a topmodell szakma a cseh, ukrán, orosz lányokkal/fiúkkal.... ???

"Nem überjóképűek, de azért az ember legalább nem fordul el visítva a képernyőtől"
ízlés dolga, de pl Göbbels, Hess, Himmler, Göring igencsak gyerekriogatók voltak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:41:55

@neccharisnyás útonálló: Teljesen mindegy milyen címen pacsálom össze a vásznat...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:42:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Még a fickó, aki átrepült ánglusföldre. Ő se volt olyan elveszett. Persze, nem is volt szőke. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:43:52

@neccharisnyás útonálló: Ő lenne Hess, akit fentebb már összefikáztunk. :D

Namely 2012.12.13. 12:44:49

@neccharisnyás útonálló:
"Arra, amelyiktől bezombulsz. "
na, te sem láttál még drogot...... ezzel még nem lenne baj, csak ilyen vélemények alapján készül a drogstratégia is....
.... mintha engem kérdeznének arról, hogy milyen műsor legyen jövőre a Vígszínházban.... :))))

Niobe 2012.12.13. 12:46:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): rólam meg az álmosságról mér' a szex jut eszedbe? ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:49:06

@Namely: Natalia Vodianovát láttad már?
Nem szeretem, hogy újabban az "érdekes arcúság", meg az egzotikus ország a rostáló szempont. Feje tetejére állítja az emberben benne lévő természetes ideálképet, belezavarja egy groteszk, paranoiás láprengetegbe.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:49:26

@Niobe: Mert most szívesen szexelnék egyet alvás előtt...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:50:28

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De legyen egy konkrét sémája mert különben nem fognak megjegyezni. ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:51:42

@neccharisnyás útonálló: Na az csóka még acélos! És milyen strapabíró volt! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:52:48

@neccharisnyás útonálló: A nézőtéren majd stilizált, hétszögletű pinák fognak ülni...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:53:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Hurri kán:
Mondtam már, hogy ma nem vagyok agyilag teljesen rendben? Ja, igen. :P

Namely 2012.12.13. 12:53:47

@neccharisnyás útonálló:
"Feje tetejére állítja az emberben benne lévő természetes ideálképet, belezavarja egy groteszk, paranoiás láprengetegbe. "
Ez instant Coelho????
ha nem, akkor tehetséges vagy!!!!!!
Ne feledd:
"Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad"

Hurri Kán 2012.12.13. 12:54:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Jelentős részük már most is ölég szögletes, már ha érted...

@neccharisnyás útonálló:
Akkor már legalább ketten nem vagyunk. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:57:09

@Niobe: há' majd nem...

@Hurri kán: Úgy érted kitaposott kozákkucsma?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 12:57:57

@Namely: Drogost már láttam. Az, hogy épp mifélével érte el, hogy ilyen legyen(sejtem, hogy nem szimpla vidámcigivel), rohadtul nem érdekelt. Azon voltam, hogy takarodjon a közelemből még azelőtt, hogy kiprovokálja belőlem a védekezőösztönt.

Felméréseket meg nem töltögetek. Ergo ne félj, ebbéli hülyeségemmel nem fogok senkit ellehetetleníteni. ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 12:58:57

@Namely: Fenét!

"A lakat törhetetlen tánca csalódott szívremegésbe torkollik."

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:01:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Vicc. Néztem a róla készült képeket, és mindegyiken úgy bámult ki a fejéből, mint egy eszelős. Plusz feljegyzések, miket meg nem csinált a "követőivel".... a múlt századeleji orosz arisztokrácia maga volt az megtestesült idiotizmus.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:02:45

@Namely: Ha Coelho lenne, akkor bizony a faszi egy álruhás nő!
Nem, ez saját kisujj.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:04:07

@neccharisnyás útonálló: Azt olvasd el hogyan csinálták ki! :D
Amúgy igazából nem vele volt a baj. A környezetében hemzsegő idiótákkal...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:05:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát, ha el lehet vele játszani a pezsgős epret majszoló Julia Roberts-et a Pretty Woman-ből, akkor miért is ne! :D

Hurri Kán 2012.12.13. 13:06:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Hátööö...
Olyasmi. Ahogy Jókai Mór nászéjszakáját megénekelte koszorútlan költőnk.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:08:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Mondom én mindig. Gond van azzal, ha egy helyen felgyűlik a sok hiszékeny, gondolkodni nem akaró/tudó humanoid, mert szinte törvényszerű, hogy feltűnjön egy, aki picivel okosabb náluk, ráadásul rossz esetben, annyira élelmes, hogy társai hiányosságait a maga javára fordítsa. Aztán nesze neked: lesz anarchia, fejetlenség, morál a lejtőn.

plantingC4 2012.12.13. 13:09:00

@neccharisnyás útonálló: " belezavarja egy groteszk, paranoiás láprengetegbe. "
Ez azért fasza volt....:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:12:35

@Hurri kán: Mester, ez magának mióta rockzene? Népi motívumok rendben de egyébként? Ehhez képest az a kellemetesen langyos bosnyák csuda ami tegnap este alfába ringatta a lelkem, kőkemény fém. Pedig ott is a népies vonal átvétele körül forgott a dolog.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:15:32

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én nem akarnám, hogy egy csasztuskát járó, germán néger tegyen engem világhírűvé....

Sandoka-an, Sandoka-an...........

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:17:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Figyeled! Nem ám one-hit-wonderek, ők eldöntötték, feltörnek, mint a talajvíz. ;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:18:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ajaj! MüllerPé, Soma, koejjó mellett új név lesz a "Botta ütni, bottal ütni!" listádon? ;D

Hurri Kán 2012.12.13. 13:18:47

@neccharisnyás útonálló:
"csasztuskát járó, germán néger "
Sírok. :xDDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:20:49

@neccharisnyás útonálló: Má' mér' ne? Semmi szláv vér... :)

Sünd Okánt meg hagyjuk ha kérhetem....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:22:16

@neccharisnyás útonálló: Durván esélyes... És már Hurri, meg Plant is rajon... Nem. Nem Robert, hanem ing...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:22:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A feltöltő ajánlója se rossz.
"somewhat pathetic hippie philosophy...."

Jethro Tull???? Akkor ezért esik nehezemre értékelni. Argh!

Caddy 2012.12.13. 13:24:39

A Harcosok klubjára vágyom. :)

Niobe 2012.12.13. 13:25:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Plant ing?? Minek húzzunk egy növényre ruházatot? :)

Szereztem kávét, most már rendben és ébren leszek.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:25:50

@Hurri kán: Nem fogom neked berakni, mert rámentem a youtube-ra, azt az első video képe, amit megláttam a főoldalon, az VV Cristofel fukszia orkánkabátban. Ettől annyira megijedtem nem merek visszamenni. :/

Caddy 2012.12.13. 13:26:00

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ha nem ismered pótold, istenirályság, jobb mint a pöttyös. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:26:59

@Caddy: Durván összefonódtunk a téridőben vallásilag... :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:27:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Neked Dshingis Khan a gyengéd? Van arról egy pofás feldolgozásom. :D

Hurri Kán 2012.12.13. 13:27:53

@neccharisnyás útonálló:
Jó. Most tedd a kezed a képernyőre, és képzeld el ugyanezt, orkánkabát nélkül. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:28:02

@Niobe: Én is ezt kérdeztem múltkor Virágtól...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:30:00

@Niobe: Én most megyek a következőért, mert a reggelit hatásából ítélve cikóriából főzhettem.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:33:28

@Hurri kán: Le van lassulva az agyam, nem csak az értelmes dolgokat nem bírja befogadni, hanem -HÁL ISTENNEK- ezeket sem. :P
Youtube-ért felelős gugliszekció viszont kap tőlem néhány keresetlen szót IM-ben ezért a húzásért. Basszus!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:35:04

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ha a vackot feldolgozod, akkor abból még vacakabb születik? Vagy esetleg javul a minősége?

Namely 2012.12.13. 13:40:12

@neccharisnyás útonálló:
"Drogost már láttam. Az, hogy épp mifélével érte el, hogy ilyen legyen"
leírnád, hogy miket csinált? Honnan tudtad megállapítani, hogy "drogos"?

Hurri Kán 2012.12.13. 13:40:54

@neccharisnyás útonálló:
Akkor ma ne erőltesd. Dőlj hátra, és szeresd Poczakot. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.13. 13:42:44

Kiderült már, h mi a gond a faszival? Verte anyut? Molesztálta a gyereket? Alkoholista, drogos, netán játékfüggő?

Vagy "csak" megcsalta anyut, aki egy gyökér és bosszúzik?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:46:26

@neccharisnyás útonálló: Mindkettő bekövetkezhet.
Tudod van olyan, hogy innen már nincs lejjebb...
És van olyan is hogy az élet megmutatja, hogy de...
:)

Namely 2012.12.13. 13:49:01

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): vagy anyu átment egy új dákóra.... de nem tudjuk.
Ott még mindig van hó???

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:54:07

@Hurri kán: Megijedtem, hogy bevágsz ide valami fotót rólam... :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:54:10

@Namely: Honnan? Láttam már kajakra benyugtatózott embert, aki egy zavarodott, kiszámíthatatlan ösztönállat szintjén funkcionált a külvilág felé, a szemében meg láttad a ködöt, amin nem bírt áthatolni a tudata. Őtőle így akarták megvédeni a világot.
Nomost, tudat alatt is sok mindent érzékelsz, amik tapasztalatként rögzülnek, bár nem is tudsz róla. És az említett emberkénél ugyanezeket éreztem, ugyanezeket a fizikai tüneteket produkálta, csak őrajta látszott, hogy nem külső kényszer hatására került ebbe az állapotba.
A részegek meg.... előbbiekhez képest a részeg ember full barátságos, könnyű eset, de legfőképp jóval kiszámíthatóbb, mert bár hangyányira, de mégis tudatánál van, a környezetére reagál.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.13. 13:56:35

@Namely: Simán lehet. De az nem feltétlen jár ilyen következményekkel. Igaz a megcsalás se... Sokat nem lehet hozzátenni a poszthoz.

Hó: Nyomokban. Jön az enyhülés, mire itt plusz lesz, mi utazunk a mínuszba. Ez az én formám! :))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:57:25

@Hurri kán: Ez most mi? Poczak gyomorgyűrűért óbégat? Frankón látom a kis szövegbubit a fejére aplikált nyelőcső-darabka mellett.

Hurri Kán 2012.12.13. 13:59:07

@neccharisnyás útonálló:
Az ötlet jó. Lépjünk a tettek mezejére. Azt hisze, az apa-fia generátor mintájára itt az idő egy Poczak-generátor megszületésének is. :D

Niobe 2012.12.13. 13:59:40

@Hurri kán: :D Ezt reggel az én falamra is kigonoszkodta valaki ;)

Hurri Kán 2012.12.13. 14:01:23

@Niobe:
Azért vannak a jó barátok...

Niobe 2012.12.13. 14:03:41

@neccharisnyás útonálló: sőt, állítólag a mélyebb tudati szinten vésődnek igazán durván a dolgok... Lásd csecsemő anyaméhben.

Niobe 2012.12.13. 14:04:11

@Hurri kán: Óje. Pedig már mennyit letiltottam... ;)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.13. 14:07:44

@neccharisnyás útonálló: Ha lesz hó Szenteste, és sok... Egye fene, nem bánom! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:18:00

@Niobe: Viccelsz? Születési kellemetlenség miatt nem lesz belőlem soha barlangász. Még ha tévében nézem, akkor is kiráz a hideg.

pretty kitty 2012.12.13. 14:22:02

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): En sze cejetem a hideget de jaltalaba nem coktam fazni mel phutom magam alkohollal ;)))))))))))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:24:33

@neccharisnyás útonálló: Jajj már! :D
Ha deja vu , akkor hiba van a mátrixban.
És azért deja vu, mert életigazság vonalon ma már volt mozgás... ;)

Namely 2012.12.13. 14:26:26

@neccharisnyás útonálló:
nos... biztos kiábrándító leszek, de állj ki a Nyugati térre, a villamos megállójába, péntek/szombat este. Alsó hangon az emberek fele drogozott valamit akkoriban. Csak te nem fogod észrevenni azt soha, mivel keversz két fogalmat. A drogfüggőt és a drogfogyasztót. Aki a fizikai tüneteket produkálja, az függő. Még egy durván beállt embert sem fogsz kiszúrni, hacsak nem mutatnak rá, hogy ő bezony...

"A részegek meg.... előbbiekhez képest a részeg ember full barátságos, könnyű eset"
éppen a fentiek miatt inkább egy dühöngő alkeszt kellene megvizsgálni. Az is olyan jó társaság?

Voltam már olyan partyn is, ahol az arcok kb 95%-a durván be volt lőve. Nos, mindenki vigyázott mindenkire, semmi erőszak, semmi durvaság, mindenki érzékelt mindent.
Voltam death metal koncerten is, ahol meg kb 99% fullra be volt baszva. Ott sem volt semmi baj.

Az emberek ált felfogása a drogokról 2 ok következménye:
1. Mivel nincs tapasztalat, ezért a filmélmények alapján tájékozódnak, ahol nem az jelenik meg, hogy valaki fogyasztó, hanem, mint dühöngő függő. Így csak egy szót használnak, mint te is: drogos.
2. Megbélyegzik a használókat, miközben feltűnően elnézőek az alkoholt fogyasztókkal szemben (mint te is). És álmaikban sem gondolnák, hogy az ismerőseik nagy része is használó, vagy használó volt.

Caddy 2012.12.13. 14:32:27

@Namely: ma reggel Stadionok zebra, szipus csávó zacsival a kezében éppen áthalad a zöld lámpán. Na hát fél nyolckor azért ez még nekem is durva volt, pedig láttam már karón varjút. :D

pretty kitty 2012.12.13. 14:32:36

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Honnan tudod h fujj ha mexe kosztolod?? :PPPPPP ;)))))))))

Niobe 2012.12.13. 14:34:59

@neccharisnyás útonálló: Jajj. Részvét.

"-Mit akarunk?
-Leszokni a lustaságról!
-Mikor akarjuk?
-...később!"

;)

Caddy 2012.12.13. 14:41:07

Holnap Vörösmarty tér forralt bor, este hat óra. Valaki?

:)

plantingC4 2012.12.13. 14:42:56

@Caddy: Ajjaj, múlt héten is így kezdődött, nem ? ....:D

Namely 2012.12.13. 14:43:28

@Caddy: na jó, tisztázzuk.
Ezekkel él a használók kb 99%-a: speed, eki, fű, bélyeg, mikró, gomba, koksz, foxy. Én ezekről beszélek.
Igen van szipus is a higítóval, de ilyen alapon van olyan is (és kb ugyanaz a réteg), aki megissza a denaturált szeszt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:43:36

@Namely: Nyugtató, altató, kávé, tea, csokoládé, nyugigyertya... :)
Pár mindennapi drog...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:44:46

@plantingC4: És? Rosssz volt? Naugye! Akkó ne nyígjá', hanem gyere!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:45:22

@Namely: Kedvenc drogreklámom a Valeriána relax... :)

plantingC4 2012.12.13. 14:45:53

@Namely: Érdekes felvetés, de tényleg ez a szitu nagyrészt....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:47:55

@Namely:
Honnan tudod, mit nem veszek észre? Most őszintén?
Igen, álltam már péntek/szombat éjszaka ott, ahol mondtad, és igen, észrevettem őket.

"éppen a fentiek miatt inkább egy dühöngő alkeszt kellene megvizsgálni. Az is olyan jó társaság?"
Nem azt mondom, hogy jó társaság, hanem hogy a megfelelő módszerekkel le lehet állítani, mert hiába van eldurranva az agya, érzékeli a külső behatásokat.

"Voltam már olyan partyn is, ahol az arcok kb 95%-a durván be volt lőve. Nos, mindenki vigyázott mindenkire, semmi erőszak, semmi durvaság, mindenki érzékelt mindent.
Voltam death metal koncerten is, ahol meg kb 99% fullra be volt baszva. Ott sem volt semmi baj."

Ezeket is nyugodtan kipipálhatod nálam. Nem is egyszer. Első esetében pontosan azért kezdtem el bizonyos bulihelyeket hanyagolni, mert vitt társaság ide vagy oda, bizony nem voltam boldog az ott megforduló arcoktól. És statisztikailag még mindig úgy áll a mérleg, hogy előbbinél több volt az atrocitás, mint az utóbbinál.

"Az emberek ált felfogása a drogokról 2 ok következménye:"
1. Hol beszéltem én dühöngésről? Kiszámíthatatlanságról beszéltem. Tudod, mint mikor ücsörögsz a placcon, és egyszer csak beüt egy bazinagy földrengés. Azt se tudtad előre, hogy lesz.
2. Meséljek arról, hogy akartam lehúzni a budin a kikúrt ecstasy-t, mert lakótárs nemes egyszerűséggel az előszoba kispolcán hagyta, én meg murvára nem akartam kábszerbirtoklásért börtönbe menni, tekintve, hogy a vízóraleolvasótól a gázosig mindenki ott mászkált el?

Vicc, hogy engem vádolsz tudatlansággal meg skatulyázással, mikor azért nálad is van sár ezek terén.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:49:06

@Caddy: Metrón mentem Örsre. Kamaszsrác kis zacskóból a port mellettem, du. 4-kor.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:50:34

@Niobe: Figyelj, nem létszükséglet, így nem akkora fogyatékosság. :))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:52:37

@Edrik: Táblát csinálok belőle, és mutogatom majd a megfelelő helyzetekben. :D

Niobe 2012.12.13. 15:00:38

@Edrik: ;)
@neccharisnyás útonálló: akkor végül is... Inkább ez ;)

Niobe 2012.12.13. 15:08:42

@Caddy: ha épp még lesz dolgom ott a városba', akkor jahm. :) Egyelőre otthoncsücsülősnek sejlik a holnap... hívástól függ.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:11:49

@Hurri kán: Késve töltötte be, először azt hittem, a nagy fekete képernyőt kell bámulni. :D De nem rossz. Annak, akinek nem futja erre élőben, egy megváltás.
Emitt van erdő is, tó is, el vagyok kényeztetve. ;)

pretty kitty 2012.12.13. 15:13:06

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Minek a cagaa?? :)))) Van am ezel fele pija...a cokilikolnek pl. naon phinom cokijillata van ;)))))))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:17:26

@Niobe: Tudod, dolgozz azon, hogy minél pozitívabban kerülj ki adott helyzetekből.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 15:19:04

@Niobe: Otthoncsücsülni bármikor lehet...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:19:12

@*** andalka ***: Egy csomó likőrnek csak illata van. :(
ÍZT A LIKŐRÖKNEK!!! Irány az utca!

Niobe 2012.12.13. 15:21:04

@neccharisnyás útonálló: így van. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): jóvanna, értem, legyek szíves arra tolni a képesebbik felemet! :) Esélyes amúgy, szerintem mindjárt hív a faszi, és remélhetőleg jó neki a holnap.
Egyéb esetben kétesélyes. Apát kell meggyőznöm egy kis belvárosi császka szükségességéről, de mivel ő így is elég időt a finom friss levegőn, érthető módon herótja van már nap végére.

Caddy 2012.12.13. 15:23:50

@plantingC4: soha többet nem iszom. Csak azt nézem ahogy ti isztok. :D:D:D

@Namely: velem ugyan nem kell tisztáznod, és kihagytad a katit. :D
Én csak felvázoltam a tudatmódosító szeres témához egy friss élményt, ennyi történt.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): holnap nincs, legalábbis nincs tervben, persze ettől még szavalhatsz Adyt a Vörösmarty téren ha akarsz. :D

Niobe 2012.12.13. 15:26:42

@Caddy: hegedűt lehet hozni? Játszani ugyan nem tudok rajta, így biztos tömegoszlató hatása van. És még kultúrproginak is teljesen egyedi :)

Caddy 2012.12.13. 15:27:33

@neccharisnyás útonálló: áááá, nekem van olyan ismerősöm, aki még mindig stikába szívja a vicces cigit, csak mert egyszer Párizsba bevarrták, és azóta is retteg. :D

@Niobe: yess!!! Jó lenne. :)

Caddy 2012.12.13. 15:28:44

@Niobe: természetesen lehet, hogyne! :)

@Hurri kán: never ever.
:D

plantingC4 2012.12.13. 15:29:53

@Caddy: Soha ne mondd, hogy soha.....:D peeerszeee..:D

Hurri Kán 2012.12.13. 15:30:48

@plantingC4:
Soha = a traumát kiváltó esetet követő max. 36 óra. :D

Caddy 2012.12.13. 15:31:58

@plantingC4: egyetlen találkozás és ki is ismertél. :D Jajj nekem.

@Hurri kán: ne add alá a lovat, holnap iszunk egy kávét is együtt, csakhogy olyan legyen.... :)

Niobe 2012.12.13. 15:33:06

@Caddy: oké, akkor holnapig szerzek egyet - egyelőre csak gitárral és furulyával rendelkezem :) Meg anyámnál van elfekvőbe' egy citera.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:34:39

@Niobe: Nem féltek, hogy üzletrontás címén elkerget titeket az utcazenész-hiéna-falka? :)

plantingC4 2012.12.13. 15:36:54

@Caddy: Ó, ha ilyen jó lennék, hogy egy alapján kiismerem az embereket, nem itt tartanék...:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 15:37:15

@Niobe: Fúúú ez durván bonyolult volt így tészta után...
A lényeg hogy gyere. Ezt jól vetted le...

@Caddy: Ady naon durva... Nem?

Niobe 2012.12.13. 15:39:40

@neccharisnyás útonálló: csak nem. Amúgy a Vörösmartyra jártam középsuliba (szombati prg-ként levelezőre), egész nap nyekergett valaki az ablak alatt. És mindig ugyanazt a 2-3 dallamot, és dafke rosszul. ;)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): egs ;) Oks, elvileg.

plantingC4 2012.12.13. 15:40:25

@Caddy: Szerintem nem is retteg az ismerősöd, csak sokkal jobban élvezi úgy....:D

Ismertem olyat, aki soha nem szeretkezett egy bizonyos helységben a lakásban, mert ott nem volt ablak, amin a szembe házból bárki rájuk látott volna, és akkor az úgy már nem is volt neki izgis....

plantingC4 2012.12.13. 15:44:35

@Niobe: Egyszer szereztünk citerát, kihangosítás plusz átküldtük egy gitár-effekt pedálon....húúúú jeeeee őrület mi hang jött ki belőle...:D

Hurri Kán 2012.12.13. 15:45:34

@plantingC4:
Udvarias ember megüzeni a szembeszomszédnak, mikor lesz otthon. :D

plantingC4 2012.12.13. 15:48:13

@neccharisnyás útonálló: Szerintem úgy is csinálták, csak ott már simán bünti lehet a vége.....így meg tutira ment, az élvezete maximális, a felelősségre vonás minimális ....:D Megfelelőek az aránypárok neki így....

Hurri Kán 2012.12.13. 15:49:17

@neccharisnyás útonálló:
Monnyuk amikor a rendőrpalota volt a szembeszomszéd, ott nem igen kellett plakátolni. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:50:45

@plantingC4: Bünti? Basszus! És az utcán ivásból is....? o.O

:D :D :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:52:15

@Hurri kán: Miiiit? Hát nem odabent csencseltek a lopott aranyakkal? Fától az erdőt. Fától az erdőt. :D

Niobe 2012.12.13. 15:56:23

@plantingC4: ;) El tudom képzelni ;)

Hurri Kán 2012.12.13. 15:56:23

@neccharisnyás útonálló:
Őizééé... nem fával, meg erdővel voltunk elfoglalva. :D

plantingC4 2012.12.13. 15:57:58

@neccharisnyás útonálló: Gyakorlatilag minden vadromantikás-ősiösztönös dolog tiltva van mai világunkban, de ez van, viselkedünk civilizált módon, fogyasztunk, dógozunk, meghalunk szépen ahogy kell...

Hurri Kán 2012.12.13. 16:01:46

@plantingC4:
Hát ez az... Minden, ami jó, vagy hízlal, vagy korlátozva van, vagy kurva sok adót kell fizetni utána. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 16:01:59

@plantingC4:

Az élet szép...

.....na jó, tessék kicsit lelkesebben

Az Élet szép

.....hol marad a mosoly?

Az Élet szép :)

.....ez még halovány

Az Élet.......... na jó, tudod mit, húzzál a francba!

:D

pretty kitty 2012.12.13. 16:02:14

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Hmmm....vmi jallelgijad lehet novelkem....en nehany kajaval vadok id h mal a caguktol isz loccul lecek. Nah mindedd akkol oltozzel fel melegen a pijat meg hadd meg nekem ;))))))))))))

Namely 2012.12.13. 16:31:53

@neccharisnyás útonálló:
konkrétan leírnád akkor, hogy milyen partyn voltál te, ahol BÁRMILYEN atrocitás volt? Mert elég régóta járok partykra, de 2 ilyet láttam összesen.
Előre is köszi.

"Kiszámíthatatlanságról beszéltem. Tudod, mint mikor ücsörögsz a placcon, és egyszer csak beüt egy bazinagy földrengés. Azt se tudtad előre, hogy lesz. "
na ezért írtam, hogy fogalmad nincs az egészről. Ilyen egyetlen ismerősömnél volt, aki pedig masszív herkós.......

"Meséljek arról, hogy akartam lehúzni a budin a kikúrt ecstasy-t, mert lakótárs nemes egyszerűséggel az előszoba kispolcán hagyta, én meg murvára nem akartam kábszerbirtoklásért börtönbe menni, tekintve, hogy a vízóraleolvasótól a gázosig mindenki ott mászkált el? "
előszoba kispolcán??? LOL.... bejön a gázos, és.... jééééé egy laszti...... nemá. Börtön emiatt??? viccelsz?
És ez a nagy kalandod????
Emiatt lesz valaki kiszámíthatatlan? Meg drogos? Remélem a lakótársad jót röhögött.... mert én igen.
:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 17:15:45

@Namely: A heroin az mégis mi, hm?
Figyelj, ha önigazolni akarsz, te dolgod. Ha el akarod hinteni a társadalomban, hogy a crystal meth legalább olyan jóbarát, mint a cigaretta, irány tüntetni a Teve utcába, Kossuth térre. Te dolgod, nem érdekel.

Azt, hogy mi az én személyes véleményem a témában világosan leírtam. Azt is, miből fakad ez a vélemény. Ha ezt te nem tudod értelmezni, illetve nem esik le, hogy nem tudsz meggyőzni a magad igazáról, te problémád. (nem lenne véleményem, tán könnyebb dolgod lenne)
Innentől fogva, amit művelsz, az provokáció, illetve a vélt vagy valós sérelmeid kivetítése. Magyarul részemről a téma lezárva, zaklasd a kukkoló idős hölgyet a szomszédban ezzel a dologgal.

Namely 2012.12.13. 18:06:00

@neccharisnyás útonálló:
"crystal meth " most sznobizmusból írtad így az ekit???? :)))
Amúgy csak konkrét dolgot kérdeztem. Ha nem tudsz, vagy nem akarsz rá válaszolni, akkor írd azt, ne ilyen baromságokkal gyere, hogy én most önigazolok.
"Azt, hogy mi az én személyes véleményem a témában világosan leírtam."
igen
"Azt is, miből fakad ez a vélemény."
na ezt már nem voltál hajlandó....
"Innentől fogva, amit művelsz, az provokáció,....."
Csak kíváncsi lettem volna olyan, konkrét dolgokra, amik eddig valahogy elkerülték a figyelmemet (simán lehet olyan party is, amire nem járok, de ott sokan kiszámíthatatlanok a drogtól, stb), de te nem voltál hajlandó ilyet leírni, feltételezem azért, mert blöfföltél. Partyt messziről se láttál még, és filmekből/kormányzati propagandából harsogod vissza a droid szöveget, hogy:
" ..... a drog rossz......" ------> ajánlom ez ügyben a South Parkot.

Kb mint a korábbi szlávos kijelentés.

"a vélt vagy valós sérelmeid kivetítése"
instant Coelho 2.0

F9 kikopva ugye?

Niobe 2012.12.13. 18:08:21

Egy drogos élményem van: hajógyári, stúdió, téli este (február).., párom ismerősének 18. szülinapja. A srácok megkínálták az ünnepelt leányt is, kokóval. Amíg pakolászott a lány, az én kezembe nyomta a plasztikkártyát a cuccal. Ha nem állunk akkor annyira szarul anyagilag, simán a földre borítottam volna... Így nem tettem, pedig erősen mérlegeltem, mennyi lehet az értéke. Megbántam valahol, nem kellett volna hagyni, bár senkinek sem lett baja. Tény, azzal a társasággal többet nem is mentünk bulizni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 18:49:43

@Namely:
Kac-kac. Emberek. Beszélgess velük. Sokat. A tiedétől különböző generációkból, szubkultúrákból érkező, eltérő társadalmi háttérrel bíró emberekkel. Így tán idővel kikopik belőled ez a másik "tutibiztos propaganda alany! de legalábbis copy-pastel-i a mondanivalóját" beidegződés.

Na, mentem "ÉN VAGYOK AZ ÚJ COELHO, IMÁDJATOK" feliratú pólót gyártani. XD

Bölcs Jaroszláv 2012.12.13. 18:57:18

@neccharisnyás útonálló: Ne menj sehova, és ne vegyél semmilyen Coelhos pólót! Póló nélkül (is) imádunk)!
Ja ami a narkót illeti: én veled értek egyet (kivételesen, de ebből nem kell messzemenő következtetést levonni, mert már az is előfordult velem, hogy andalkával értettem egyet).

Namely 2012.12.14. 00:07:00

@neccharisnyás útonálló:
visszaírsz, csak nem válaszolsz.... a politikai pálya a tiéd... ott szokás az, hogy a feltett kérdésre nem választ mondanak, csak ilyen fölényesnek tűnő ostoba frázisokat sütnek el, mint te:
"Kac-kac. Emberek. Beszélgess velük. Sokat. A tiedétől különböző generációkból, szubkultúrákból érkező, eltérő társadalmi háttérrel bíró emberekkel. Így tán idővel kikopik belőled ez a másik "tutibiztos propaganda alany! de legalábbis copy-pastel-i a mondanivalóját" beidegződés.

Na, mentem "ÉN VAGYOK AZ ÚJ COELHO, IMÁDJATOK" feliratú pólót gyártani. XD "

A fenti kérdéseimre ez mind válasz volt, Neccharisnyás Orbán Viki...

Joe69 2012.12.14. 12:56:49

Hááát..sok külső körülmányt ismerni kéne, de rengeteg ilyen van..nekem az a sejtésem a pánikos szöveg alapján (ha és amennyiben nem műtermék, valahogy egy átlagosan összeszedett pasi vagy nem ír erről, vagy jóval összeszedettebben teszi szerintem, pl. tudjuk hány, mennyi az annyi, stb.) egy kb. negyvenes pasi -huszonéves csaj szétment - milyéről ?- van szó, csak annyit tudunk róla, hogy gyerek van. Esetleg a pasi első gyereke, egyben utolsó lehetősége tán e téren, ugye a mai nőknek már fontosabb a pasi kora, mint a sajátjuké. Elég baj már az is, hogyha egy pasi gyereket akar végre, az istennek se megy nő nélkül.

Szóval fiatal csaj férjhez megy hozzá azzal, hogy "ad neki pár évet", megszüli a gyereket, aztán akkor lesz neki "terhes" a korkülönbség, akkor lesz hozzá nem "illő" a másik, akkor jut eszébe, hogy neki megjár, hogy "éljen", hogy bulifantadizsi, amikor már megvan és kicsit nagyobbacska a gyerek, legalábbis elég nagy ahhoz, hogy ott lehessen hagyni, miközben félredug. Mert akkor kapja meg, ami jár neki, egy korban stb. hozzáilló szép új szuperfarok képében.

Aztán lelépni, gyereket-szajrét amit lehet leszedni. Na persze addig, amíg újszuperfarok ezt állja, mert ha oszlik a lila köd, egycsapásra fontos lesz az apja is, azazhogy a pénze, a gyerektartás, az erőforrásai. Akkor már az "ő gyereke is, nem ??" lesz rögtön. Legalábbis mint pénznyelő.

Erre bizton számíthat posztoló. Majd esetleg összebarátkozhat a gyerekével, amikor az felnő és lelép anyucitól.

Több ilyen esetet látok a környezetemben, és egyik esetben sem a pasi tűnt pszichónak, aki elöl menekülni kell gyerekestül. Még ott sem, ahol tényleg tragédiával végződött. Az alkoholista, pszicho, vadbarom pasikat furcsa módon nagyon nehezen hagyják ott a csajok.
süti beállítások módosítása