HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/12/13/a_no_lelepett_a_kislanyommal

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr14962999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Namely 2012.12.13. 13:49:01

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): vagy anyu átment egy új dákóra.... de nem tudjuk.
Ott még mindig van hó???

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 13:54:07

@Hurri kán: Megijedtem, hogy bevágsz ide valami fotót rólam... :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:54:10

@Namely: Honnan? Láttam már kajakra benyugtatózott embert, aki egy zavarodott, kiszámíthatatlan ösztönállat szintjén funkcionált a külvilág felé, a szemében meg láttad a ködöt, amin nem bírt áthatolni a tudata. Őtőle így akarták megvédeni a világot.
Nomost, tudat alatt is sok mindent érzékelsz, amik tapasztalatként rögzülnek, bár nem is tudsz róla. És az említett emberkénél ugyanezeket éreztem, ugyanezeket a fizikai tüneteket produkálta, csak őrajta látszott, hogy nem külső kényszer hatására került ebbe az állapotba.
A részegek meg.... előbbiekhez képest a részeg ember full barátságos, könnyű eset, de legfőképp jóval kiszámíthatóbb, mert bár hangyányira, de mégis tudatánál van, a környezetére reagál.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.13. 13:56:35

@Namely: Simán lehet. De az nem feltétlen jár ilyen következményekkel. Igaz a megcsalás se... Sokat nem lehet hozzátenni a poszthoz.

Hó: Nyomokban. Jön az enyhülés, mire itt plusz lesz, mi utazunk a mínuszba. Ez az én formám! :))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 13:57:25

@Hurri kán: Ez most mi? Poczak gyomorgyűrűért óbégat? Frankón látom a kis szövegbubit a fejére aplikált nyelőcső-darabka mellett.

Hurri Kán 2012.12.13. 13:59:07

@neccharisnyás útonálló:
Az ötlet jó. Lépjünk a tettek mezejére. Azt hisze, az apa-fia generátor mintájára itt az idő egy Poczak-generátor megszületésének is. :D

Niobe 2012.12.13. 13:59:40

@Hurri kán: :D Ezt reggel az én falamra is kigonoszkodta valaki ;)

Hurri Kán 2012.12.13. 14:01:23

@Niobe:
Azért vannak a jó barátok...

Niobe 2012.12.13. 14:03:41

@neccharisnyás útonálló: sőt, állítólag a mélyebb tudati szinten vésődnek igazán durván a dolgok... Lásd csecsemő anyaméhben.

Niobe 2012.12.13. 14:04:11

@Hurri kán: Óje. Pedig már mennyit letiltottam... ;)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.13. 14:07:44

@neccharisnyás útonálló: Ha lesz hó Szenteste, és sok... Egye fene, nem bánom! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:18:00

@Niobe: Viccelsz? Születési kellemetlenség miatt nem lesz belőlem soha barlangász. Még ha tévében nézem, akkor is kiráz a hideg.

pretty kitty 2012.12.13. 14:22:02

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): En sze cejetem a hideget de jaltalaba nem coktam fazni mel phutom magam alkohollal ;)))))))))))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:24:33

@neccharisnyás útonálló: Jajj már! :D
Ha deja vu , akkor hiba van a mátrixban.
És azért deja vu, mert életigazság vonalon ma már volt mozgás... ;)

Namely 2012.12.13. 14:26:26

@neccharisnyás útonálló:
nos... biztos kiábrándító leszek, de állj ki a Nyugati térre, a villamos megállójába, péntek/szombat este. Alsó hangon az emberek fele drogozott valamit akkoriban. Csak te nem fogod észrevenni azt soha, mivel keversz két fogalmat. A drogfüggőt és a drogfogyasztót. Aki a fizikai tüneteket produkálja, az függő. Még egy durván beállt embert sem fogsz kiszúrni, hacsak nem mutatnak rá, hogy ő bezony...

"A részegek meg.... előbbiekhez képest a részeg ember full barátságos, könnyű eset"
éppen a fentiek miatt inkább egy dühöngő alkeszt kellene megvizsgálni. Az is olyan jó társaság?

Voltam már olyan partyn is, ahol az arcok kb 95%-a durván be volt lőve. Nos, mindenki vigyázott mindenkire, semmi erőszak, semmi durvaság, mindenki érzékelt mindent.
Voltam death metal koncerten is, ahol meg kb 99% fullra be volt baszva. Ott sem volt semmi baj.

Az emberek ált felfogása a drogokról 2 ok következménye:
1. Mivel nincs tapasztalat, ezért a filmélmények alapján tájékozódnak, ahol nem az jelenik meg, hogy valaki fogyasztó, hanem, mint dühöngő függő. Így csak egy szót használnak, mint te is: drogos.
2. Megbélyegzik a használókat, miközben feltűnően elnézőek az alkoholt fogyasztókkal szemben (mint te is). És álmaikban sem gondolnák, hogy az ismerőseik nagy része is használó, vagy használó volt.

Caddy 2012.12.13. 14:32:27

@Namely: ma reggel Stadionok zebra, szipus csávó zacsival a kezében éppen áthalad a zöld lámpán. Na hát fél nyolckor azért ez még nekem is durva volt, pedig láttam már karón varjút. :D

pretty kitty 2012.12.13. 14:32:36

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Honnan tudod h fujj ha mexe kosztolod?? :PPPPPP ;)))))))))

Niobe 2012.12.13. 14:34:59

@neccharisnyás útonálló: Jajj. Részvét.

"-Mit akarunk?
-Leszokni a lustaságról!
-Mikor akarjuk?
-...később!"

;)

Caddy 2012.12.13. 14:41:07

Holnap Vörösmarty tér forralt bor, este hat óra. Valaki?

:)

plantingC4 2012.12.13. 14:42:56

@Caddy: Ajjaj, múlt héten is így kezdődött, nem ? ....:D

Namely 2012.12.13. 14:43:28

@Caddy: na jó, tisztázzuk.
Ezekkel él a használók kb 99%-a: speed, eki, fű, bélyeg, mikró, gomba, koksz, foxy. Én ezekről beszélek.
Igen van szipus is a higítóval, de ilyen alapon van olyan is (és kb ugyanaz a réteg), aki megissza a denaturált szeszt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:43:36

@Namely: Nyugtató, altató, kávé, tea, csokoládé, nyugigyertya... :)
Pár mindennapi drog...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:44:46

@plantingC4: És? Rosssz volt? Naugye! Akkó ne nyígjá', hanem gyere!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 14:45:22

@Namely: Kedvenc drogreklámom a Valeriána relax... :)

plantingC4 2012.12.13. 14:45:53

@Namely: Érdekes felvetés, de tényleg ez a szitu nagyrészt....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:47:55

@Namely:
Honnan tudod, mit nem veszek észre? Most őszintén?
Igen, álltam már péntek/szombat éjszaka ott, ahol mondtad, és igen, észrevettem őket.

"éppen a fentiek miatt inkább egy dühöngő alkeszt kellene megvizsgálni. Az is olyan jó társaság?"
Nem azt mondom, hogy jó társaság, hanem hogy a megfelelő módszerekkel le lehet állítani, mert hiába van eldurranva az agya, érzékeli a külső behatásokat.

"Voltam már olyan partyn is, ahol az arcok kb 95%-a durván be volt lőve. Nos, mindenki vigyázott mindenkire, semmi erőszak, semmi durvaság, mindenki érzékelt mindent.
Voltam death metal koncerten is, ahol meg kb 99% fullra be volt baszva. Ott sem volt semmi baj."

Ezeket is nyugodtan kipipálhatod nálam. Nem is egyszer. Első esetében pontosan azért kezdtem el bizonyos bulihelyeket hanyagolni, mert vitt társaság ide vagy oda, bizony nem voltam boldog az ott megforduló arcoktól. És statisztikailag még mindig úgy áll a mérleg, hogy előbbinél több volt az atrocitás, mint az utóbbinál.

"Az emberek ált felfogása a drogokról 2 ok következménye:"
1. Hol beszéltem én dühöngésről? Kiszámíthatatlanságról beszéltem. Tudod, mint mikor ücsörögsz a placcon, és egyszer csak beüt egy bazinagy földrengés. Azt se tudtad előre, hogy lesz.
2. Meséljek arról, hogy akartam lehúzni a budin a kikúrt ecstasy-t, mert lakótárs nemes egyszerűséggel az előszoba kispolcán hagyta, én meg murvára nem akartam kábszerbirtoklásért börtönbe menni, tekintve, hogy a vízóraleolvasótól a gázosig mindenki ott mászkált el?

Vicc, hogy engem vádolsz tudatlansággal meg skatulyázással, mikor azért nálad is van sár ezek terén.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:49:06

@Caddy: Metrón mentem Örsre. Kamaszsrác kis zacskóból a port mellettem, du. 4-kor.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:50:34

@Niobe: Figyelj, nem létszükséglet, így nem akkora fogyatékosság. :))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 14:52:37

@Edrik: Táblát csinálok belőle, és mutogatom majd a megfelelő helyzetekben. :D

Niobe 2012.12.13. 15:00:38

@Edrik: ;)
@neccharisnyás útonálló: akkor végül is... Inkább ez ;)

Niobe 2012.12.13. 15:08:42

@Caddy: ha épp még lesz dolgom ott a városba', akkor jahm. :) Egyelőre otthoncsücsülősnek sejlik a holnap... hívástól függ.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:11:49

@Hurri kán: Késve töltötte be, először azt hittem, a nagy fekete képernyőt kell bámulni. :D De nem rossz. Annak, akinek nem futja erre élőben, egy megváltás.
Emitt van erdő is, tó is, el vagyok kényeztetve. ;)

pretty kitty 2012.12.13. 15:13:06

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Minek a cagaa?? :)))) Van am ezel fele pija...a cokilikolnek pl. naon phinom cokijillata van ;)))))))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:17:26

@Niobe: Tudod, dolgozz azon, hogy minél pozitívabban kerülj ki adott helyzetekből.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 15:19:04

@Niobe: Otthoncsücsülni bármikor lehet...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:19:12

@*** andalka ***: Egy csomó likőrnek csak illata van. :(
ÍZT A LIKŐRÖKNEK!!! Irány az utca!

Niobe 2012.12.13. 15:21:04

@neccharisnyás útonálló: így van. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): jóvanna, értem, legyek szíves arra tolni a képesebbik felemet! :) Esélyes amúgy, szerintem mindjárt hív a faszi, és remélhetőleg jó neki a holnap.
Egyéb esetben kétesélyes. Apát kell meggyőznöm egy kis belvárosi császka szükségességéről, de mivel ő így is elég időt a finom friss levegőn, érthető módon herótja van már nap végére.

Caddy 2012.12.13. 15:23:50

@plantingC4: soha többet nem iszom. Csak azt nézem ahogy ti isztok. :D:D:D

@Namely: velem ugyan nem kell tisztáznod, és kihagytad a katit. :D
Én csak felvázoltam a tudatmódosító szeres témához egy friss élményt, ennyi történt.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): holnap nincs, legalábbis nincs tervben, persze ettől még szavalhatsz Adyt a Vörösmarty téren ha akarsz. :D

Niobe 2012.12.13. 15:26:42

@Caddy: hegedűt lehet hozni? Játszani ugyan nem tudok rajta, így biztos tömegoszlató hatása van. És még kultúrproginak is teljesen egyedi :)

Caddy 2012.12.13. 15:27:33

@neccharisnyás útonálló: áááá, nekem van olyan ismerősöm, aki még mindig stikába szívja a vicces cigit, csak mert egyszer Párizsba bevarrták, és azóta is retteg. :D

@Niobe: yess!!! Jó lenne. :)

Caddy 2012.12.13. 15:28:44

@Niobe: természetesen lehet, hogyne! :)

@Hurri kán: never ever.
:D

plantingC4 2012.12.13. 15:29:53

@Caddy: Soha ne mondd, hogy soha.....:D peeerszeee..:D

Hurri Kán 2012.12.13. 15:30:48

@plantingC4:
Soha = a traumát kiváltó esetet követő max. 36 óra. :D

Caddy 2012.12.13. 15:31:58

@plantingC4: egyetlen találkozás és ki is ismertél. :D Jajj nekem.

@Hurri kán: ne add alá a lovat, holnap iszunk egy kávét is együtt, csakhogy olyan legyen.... :)

Niobe 2012.12.13. 15:33:06

@Caddy: oké, akkor holnapig szerzek egyet - egyelőre csak gitárral és furulyával rendelkezem :) Meg anyámnál van elfekvőbe' egy citera.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:34:39

@Niobe: Nem féltek, hogy üzletrontás címén elkerget titeket az utcazenész-hiéna-falka? :)

plantingC4 2012.12.13. 15:36:54

@Caddy: Ó, ha ilyen jó lennék, hogy egy alapján kiismerem az embereket, nem itt tartanék...:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.13. 15:37:15

@Niobe: Fúúú ez durván bonyolult volt így tészta után...
A lényeg hogy gyere. Ezt jól vetted le...

@Caddy: Ady naon durva... Nem?

Niobe 2012.12.13. 15:39:40

@neccharisnyás útonálló: csak nem. Amúgy a Vörösmartyra jártam középsuliba (szombati prg-ként levelezőre), egész nap nyekergett valaki az ablak alatt. És mindig ugyanazt a 2-3 dallamot, és dafke rosszul. ;)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): egs ;) Oks, elvileg.

plantingC4 2012.12.13. 15:40:25

@Caddy: Szerintem nem is retteg az ismerősöd, csak sokkal jobban élvezi úgy....:D

Ismertem olyat, aki soha nem szeretkezett egy bizonyos helységben a lakásban, mert ott nem volt ablak, amin a szembe házból bárki rájuk látott volna, és akkor az úgy már nem is volt neki izgis....

plantingC4 2012.12.13. 15:44:35

@Niobe: Egyszer szereztünk citerát, kihangosítás plusz átküldtük egy gitár-effekt pedálon....húúúú jeeeee őrület mi hang jött ki belőle...:D

Hurri Kán 2012.12.13. 15:45:34

@plantingC4:
Udvarias ember megüzeni a szembeszomszédnak, mikor lesz otthon. :D

plantingC4 2012.12.13. 15:48:13

@neccharisnyás útonálló: Szerintem úgy is csinálták, csak ott már simán bünti lehet a vége.....így meg tutira ment, az élvezete maximális, a felelősségre vonás minimális ....:D Megfelelőek az aránypárok neki így....

Hurri Kán 2012.12.13. 15:49:17

@neccharisnyás útonálló:
Monnyuk amikor a rendőrpalota volt a szembeszomszéd, ott nem igen kellett plakátolni. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:50:45

@plantingC4: Bünti? Basszus! És az utcán ivásból is....? o.O

:D :D :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 15:52:15

@Hurri kán: Miiiit? Hát nem odabent csencseltek a lopott aranyakkal? Fától az erdőt. Fától az erdőt. :D

Niobe 2012.12.13. 15:56:23

@plantingC4: ;) El tudom képzelni ;)

Hurri Kán 2012.12.13. 15:56:23

@neccharisnyás útonálló:
Őizééé... nem fával, meg erdővel voltunk elfoglalva. :D

plantingC4 2012.12.13. 15:57:58

@neccharisnyás útonálló: Gyakorlatilag minden vadromantikás-ősiösztönös dolog tiltva van mai világunkban, de ez van, viselkedünk civilizált módon, fogyasztunk, dógozunk, meghalunk szépen ahogy kell...

Hurri Kán 2012.12.13. 16:01:46

@plantingC4:
Hát ez az... Minden, ami jó, vagy hízlal, vagy korlátozva van, vagy kurva sok adót kell fizetni utána. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 16:01:59

@plantingC4:

Az élet szép...

.....na jó, tessék kicsit lelkesebben

Az Élet szép

.....hol marad a mosoly?

Az Élet szép :)

.....ez még halovány

Az Élet.......... na jó, tudod mit, húzzál a francba!

:D

pretty kitty 2012.12.13. 16:02:14

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Hmmm....vmi jallelgijad lehet novelkem....en nehany kajaval vadok id h mal a caguktol isz loccul lecek. Nah mindedd akkol oltozzel fel melegen a pijat meg hadd meg nekem ;))))))))))))

Namely 2012.12.13. 16:31:53

@neccharisnyás útonálló:
konkrétan leírnád akkor, hogy milyen partyn voltál te, ahol BÁRMILYEN atrocitás volt? Mert elég régóta járok partykra, de 2 ilyet láttam összesen.
Előre is köszi.

"Kiszámíthatatlanságról beszéltem. Tudod, mint mikor ücsörögsz a placcon, és egyszer csak beüt egy bazinagy földrengés. Azt se tudtad előre, hogy lesz. "
na ezért írtam, hogy fogalmad nincs az egészről. Ilyen egyetlen ismerősömnél volt, aki pedig masszív herkós.......

"Meséljek arról, hogy akartam lehúzni a budin a kikúrt ecstasy-t, mert lakótárs nemes egyszerűséggel az előszoba kispolcán hagyta, én meg murvára nem akartam kábszerbirtoklásért börtönbe menni, tekintve, hogy a vízóraleolvasótól a gázosig mindenki ott mászkált el? "
előszoba kispolcán??? LOL.... bejön a gázos, és.... jééééé egy laszti...... nemá. Börtön emiatt??? viccelsz?
És ez a nagy kalandod????
Emiatt lesz valaki kiszámíthatatlan? Meg drogos? Remélem a lakótársad jót röhögött.... mert én igen.
:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 17:15:45

@Namely: A heroin az mégis mi, hm?
Figyelj, ha önigazolni akarsz, te dolgod. Ha el akarod hinteni a társadalomban, hogy a crystal meth legalább olyan jóbarát, mint a cigaretta, irány tüntetni a Teve utcába, Kossuth térre. Te dolgod, nem érdekel.

Azt, hogy mi az én személyes véleményem a témában világosan leírtam. Azt is, miből fakad ez a vélemény. Ha ezt te nem tudod értelmezni, illetve nem esik le, hogy nem tudsz meggyőzni a magad igazáról, te problémád. (nem lenne véleményem, tán könnyebb dolgod lenne)
Innentől fogva, amit művelsz, az provokáció, illetve a vélt vagy valós sérelmeid kivetítése. Magyarul részemről a téma lezárva, zaklasd a kukkoló idős hölgyet a szomszédban ezzel a dologgal.

Namely 2012.12.13. 18:06:00

@neccharisnyás útonálló:
"crystal meth " most sznobizmusból írtad így az ekit???? :)))
Amúgy csak konkrét dolgot kérdeztem. Ha nem tudsz, vagy nem akarsz rá válaszolni, akkor írd azt, ne ilyen baromságokkal gyere, hogy én most önigazolok.
"Azt, hogy mi az én személyes véleményem a témában világosan leírtam."
igen
"Azt is, miből fakad ez a vélemény."
na ezt már nem voltál hajlandó....
"Innentől fogva, amit művelsz, az provokáció,....."
Csak kíváncsi lettem volna olyan, konkrét dolgokra, amik eddig valahogy elkerülték a figyelmemet (simán lehet olyan party is, amire nem járok, de ott sokan kiszámíthatatlanok a drogtól, stb), de te nem voltál hajlandó ilyet leírni, feltételezem azért, mert blöfföltél. Partyt messziről se láttál még, és filmekből/kormányzati propagandából harsogod vissza a droid szöveget, hogy:
" ..... a drog rossz......" ------> ajánlom ez ügyben a South Parkot.

Kb mint a korábbi szlávos kijelentés.

"a vélt vagy valós sérelmeid kivetítése"
instant Coelho 2.0

F9 kikopva ugye?

Niobe 2012.12.13. 18:08:21

Egy drogos élményem van: hajógyári, stúdió, téli este (február).., párom ismerősének 18. szülinapja. A srácok megkínálták az ünnepelt leányt is, kokóval. Amíg pakolászott a lány, az én kezembe nyomta a plasztikkártyát a cuccal. Ha nem állunk akkor annyira szarul anyagilag, simán a földre borítottam volna... Így nem tettem, pedig erősen mérlegeltem, mennyi lehet az értéke. Megbántam valahol, nem kellett volna hagyni, bár senkinek sem lett baja. Tény, azzal a társasággal többet nem is mentünk bulizni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.13. 18:49:43

@Namely:
Kac-kac. Emberek. Beszélgess velük. Sokat. A tiedétől különböző generációkból, szubkultúrákból érkező, eltérő társadalmi háttérrel bíró emberekkel. Így tán idővel kikopik belőled ez a másik "tutibiztos propaganda alany! de legalábbis copy-pastel-i a mondanivalóját" beidegződés.

Na, mentem "ÉN VAGYOK AZ ÚJ COELHO, IMÁDJATOK" feliratú pólót gyártani. XD

Bölcs Jaroszláv 2012.12.13. 18:57:18

@neccharisnyás útonálló: Ne menj sehova, és ne vegyél semmilyen Coelhos pólót! Póló nélkül (is) imádunk)!
Ja ami a narkót illeti: én veled értek egyet (kivételesen, de ebből nem kell messzemenő következtetést levonni, mert már az is előfordult velem, hogy andalkával értettem egyet).

Namely 2012.12.14. 00:07:00

@neccharisnyás útonálló:
visszaírsz, csak nem válaszolsz.... a politikai pálya a tiéd... ott szokás az, hogy a feltett kérdésre nem választ mondanak, csak ilyen fölényesnek tűnő ostoba frázisokat sütnek el, mint te:
"Kac-kac. Emberek. Beszélgess velük. Sokat. A tiedétől különböző generációkból, szubkultúrákból érkező, eltérő társadalmi háttérrel bíró emberekkel. Így tán idővel kikopik belőled ez a másik "tutibiztos propaganda alany! de legalábbis copy-pastel-i a mondanivalóját" beidegződés.

Na, mentem "ÉN VAGYOK AZ ÚJ COELHO, IMÁDJATOK" feliratú pólót gyártani. XD "

A fenti kérdéseimre ez mind válasz volt, Neccharisnyás Orbán Viki...

Joe69 2012.12.14. 12:56:49

Hááát..sok külső körülmányt ismerni kéne, de rengeteg ilyen van..nekem az a sejtésem a pánikos szöveg alapján (ha és amennyiben nem műtermék, valahogy egy átlagosan összeszedett pasi vagy nem ír erről, vagy jóval összeszedettebben teszi szerintem, pl. tudjuk hány, mennyi az annyi, stb.) egy kb. negyvenes pasi -huszonéves csaj szétment - milyéről ?- van szó, csak annyit tudunk róla, hogy gyerek van. Esetleg a pasi első gyereke, egyben utolsó lehetősége tán e téren, ugye a mai nőknek már fontosabb a pasi kora, mint a sajátjuké. Elég baj már az is, hogyha egy pasi gyereket akar végre, az istennek se megy nő nélkül.

Szóval fiatal csaj férjhez megy hozzá azzal, hogy "ad neki pár évet", megszüli a gyereket, aztán akkor lesz neki "terhes" a korkülönbség, akkor lesz hozzá nem "illő" a másik, akkor jut eszébe, hogy neki megjár, hogy "éljen", hogy bulifantadizsi, amikor már megvan és kicsit nagyobbacska a gyerek, legalábbis elég nagy ahhoz, hogy ott lehessen hagyni, miközben félredug. Mert akkor kapja meg, ami jár neki, egy korban stb. hozzáilló szép új szuperfarok képében.

Aztán lelépni, gyereket-szajrét amit lehet leszedni. Na persze addig, amíg újszuperfarok ezt állja, mert ha oszlik a lila köd, egycsapásra fontos lesz az apja is, azazhogy a pénze, a gyerektartás, az erőforrásai. Akkor már az "ő gyereke is, nem ??" lesz rögtön. Legalábbis mint pénznyelő.

Erre bizton számíthat posztoló. Majd esetleg összebarátkozhat a gyerekével, amikor az felnő és lelép anyucitól.

Több ilyen esetet látok a környezetemben, és egyik esetben sem a pasi tűnt pszichónak, aki elöl menekülni kell gyerekestül. Még ott sem, ahol tényleg tragédiával végződött. Az alkoholista, pszicho, vadbarom pasikat furcsa módon nagyon nehezen hagyják ott a csajok.
süti beállítások módosítása