HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2012.12.14. 07:25

A testiséggel bajok vannak

http://csajokespasik.blog.hu/2012/12/14/a_testiseggel_bajok_vannak

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr984964766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2012.12.14. 07:28:49

Hahó! :)

Nekem van egy frankó konzervnyitóm, karira megkaphatod poszter! :D

Niobe 2012.12.14. 07:53:03

@Анна: gondolod, hogy erényövből kéne kihámozni a leányt? ;)

mütyür 2012.12.14. 07:55:46

Masfel eve egyutt vagytok es no szex?? Wtf?? Sztem itt vmi egyeb bajrol is szo lehet, szimpla konzerv-neveles ehhez nem eleg. Ha megnyugtat, majd szexelunk helyettetek :P

fumerin 2012.12.14. 07:56:03

@Niobe: :) Lehet.
Egyik szemem sír, másik nevet.
Öröm látni, hogy maradnak még erkölcsös jánykák a világban, de azért 20 körüli években már ez természetes jelenség(együttlétek).
És házasságba belemenni azért, hogy elveszítse valaki a szüzességét, hát meredek! :D Sok buktató van az ágyon belül egy kapcsolatban. Ezeket előre ki kell próbálni, persze, ha van garancia a csajon, akkor egy év után vissza lehet vinni apukájának! :D

Niobe 2012.12.14. 07:57:34

Egyebekben jóreggeltet, bár a fenének jó egy ilyen csütörtöknek látszó péntek...
Naszóval. Szerintem egészen mezei módon időt kéne hagyni a másik félnek, hogy magától vetkőzze le a tabukat. Lehet, hogy kicsit fogösszeszorítós lesz kivárni, de ha a poszter türelmes, akkor kivárja.
"Megszabadult a családi befolyás alól" - jézus, ugye nem irtottad ki a familyt?? :)
Mindenkibe vidám pénteket...

Papírsárkány 2012.12.14. 07:58:00

dehogy vannak...
na olvasom

mütyür 2012.12.14. 07:58:02

@Анна: nem attol erkolcsos vki h nem szexel.

Poszterkem, nyugtass meg, szajaba legalabb mar vette? :D

Niobe 2012.12.14. 08:00:44

@Анна: najah. Mondjuk ha a poszter tudja, mi vár rá, és bevállalja, akkor nagy gond nem lehet. Örömmel fogja bevezetni a lányt mindenbe :)

fumerin 2012.12.14. 08:01:12

@mütyür: :) Jóvanna! De czuki kis történet. :)

Papírsárkány 2012.12.14. 08:02:28

@Анна: ebben semmi "cuki" nincs, csak az látszik, mennyire elbassza az egész emberiséget ez a puritán fos, ami bizonyos szellemi körökből árad.

mütyür 2012.12.14. 08:02:46

@Niobe: az meglehet, de igy sem fix,h kompatibilisek...

mütyür 2012.12.14. 08:04:08

@Papírsárkány: tiszta kozepkor...vagy teljesen agyzakkant a no vagy nemtudom mi baja van :/

pretty kitty 2012.12.14. 08:04:47

Jedezd el ha az kell neki ;)))))))))))) Bal ocinten colva nem tudom mit ecel edd ien ultlakonzelvativ ededen :PPPPPPPP

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.14. 08:04:54

Egyszer kell jól elintézni a kis szentfazekat, utána már le sem fogod tudni rugdalni a bréről! :)

mütyür 2012.12.14. 08:06:02

meg ha vallasos lenne, oke ott az a rohadt ideologia... Na de igy, szimpla neveles miatt.. Bakker vmi beepitett kutyu van benne, ami jelez szuloknek, ha atszakadt?

Niobe 2012.12.14. 08:07:09

@mütyür: jajj Napocskám, arra sosincs garancia :) Sőt, a legösszeférhetetlenebbnek tűnő helyzetekből tud a legmeglepőbb fordulat kijönni. Bízom abban, hogy ha eddig türelmes volt a srác, akkor még egy kis időt tud adni. Egyébként nekem úgy tűnik, ezt már meg is beszélték, tehát van kommunikáció, ami mindenképpen jó.

fumerin 2012.12.14. 08:08:23

@Papírsárkány: Engedd meg, hogy nekem teccen. Inkább ilyen, mint a 13 éves kurvák....

mütyür 2012.12.14. 08:09:03

@Niobe: hja tokjo kommunikacio: kivanlak, szeretlek, szeretkezzunk, mire a csaj grumpycat arccal aszondja h NEM :)

Kytia 2012.12.14. 08:09:12

Fúúú, hát én ilyet fordított felállásban láttam/hallottam. Az illető srác krisnás volt, meg még gondolom egyéb agymenései is voltak és szexelt ugyan, de utána egy óráig kellett vígasztalni.
Aztán szakítottak azzal a bizonyos közeli ismerősömmel, aki ezt mesélte és rá kb 10 évre váltottunk pár levelet, amikor is kifejtette, hogy higgyem el, a szex és a szerelem együtt nem működik. Szóval a lényeg, amiért ezt elmeséltem: ne reménykedj, az ilyenek nem fejlődnek.:S

Papírsárkány 2012.12.14. 08:09:34

@mütyür: gondolom az, hogy megkajálta az összes "bűntudatosító" bullshitet, amit csak konzervatív (+vallásos) szülők, nagyszülők, családi környezet ki tud találni. Gondolom nem ilyen közegben nőttél fel, ha ennyire ismeretlen :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.14. 08:09:40

@Анна:

A 13 éves kurva eleve bűncselekmény, BTK 202. :D

Papírsárkány 2012.12.14. 08:10:06

@Анна: Nem engedem. Na most mi lesz? :P

mütyür 2012.12.14. 08:11:12

@Papírsárkány: hat kemlelne csak access denied-ot kap folyton :)

Kytia 2012.12.14. 08:11:52

@Niobe: "jézus, ugye nem irtottad ki a familyt"

Ez rövid i? Mármint a "kiirt". Ezt próbálom guglizni jópár perce, de minden verzióban írják. Viszont legalább találtam egy gyönyörű szösszenetet a "kiirthatatlan magyar gén"-ről, úgyhogy inkább abbahagytam a kutakodást, nem tesz jót ez így hajnalban.:)

Papírsárkány 2012.12.14. 08:12:04

@Kytia: mindenki fejlődik, ha a csaj legalább nem _annyira_ hülye (remélhetőleg), hogy európai kultúrkörben felcseperedés létére krishnás legyen, ez már egy ok a reményre :)

Papírsárkány 2012.12.14. 08:13:02

@mütyür: meg "szondázna" is gondolom...
ezek a kémek már csak ilyenek, mindig hátsó szándékuk van stb

Amúgy szerintem menthető a kis hölgy, csak szépen lassan le kell építeni benne ezt a butaságot.

mütyür 2012.12.14. 08:14:13

@Papírsárkány: nem, en otthonrol csak azt a buntudatot kaptam, hogy elek, szerencsere a szex mehet :D mondjuk anyamtol en is megkaptam, h kurva vagyok, amikor kb egy ev jaras utan el mertem cincogni h a pasimnal szeretnek aludni :D

Papírsárkány 2012.12.14. 08:14:21

@Kytia: Kiirt = kipusztít
Kiírt = kiírt egy pályázatot

Sztem az "irtani" mindenhol röviddel van (bár biztos van valami buzi kivétel :D)

Kytia 2012.12.14. 08:14:44

@Papírsárkány: Ja, egyébként pont az ilyen sztorin látszik, hogy mennyire értelmetlen, öncélú faszság ez. Semmi másra nem jó, csak hogy megkeserítse néhány szerencsétlen fiatal kapcsolatát. No meg ha jól emlékszem netes olvasmány élményeimből, Niki Bellucci is ilyen elvekkel indult el a felnőttéválás útján.:)

Niobe 2012.12.14. 08:15:17

@Kytia: irt, irtó irtani, kiirtani... amennyire én tudom, mindegyikben rövid.

@Papírsárkány: szerintem is, nem mindenki menthetetlen. Jó, vannak olyanok is, azt valóban hagyni kell magának...

Papírsárkány 2012.12.14. 08:15:36

@mütyür: Menő :)
Nade akkor azért lehet némi fogalmad erről az egészről. Lehet, hogy a kiscsaj halmozottan kapta ugyanezt a szart, és/vagy még nálad is nyomibb, azért nem lépet túl rajta :)

Szöszi 28 2012.12.14. 08:17:02

A megoldás kurva egyszerű! Kérd meg a kezét és megdughatod :D

Kytia 2012.12.14. 08:17:21

@Papírsárkány: Az még csak halovány reménysugár. Annyifelé elhajolhat még szegény.:)

Köszi a nyelFtan órát. Bár a kipusztít verzió sincs mindenhol röviddel, de gondolom, hozzám hasonló zavarban szenvedtek még páran, amikor a cikkeket írták.:)

Kytia 2012.12.14. 08:17:55

@Niobe: @mütyür: Köszkösz. Ez most már egy életre megjegyzem.:)

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 08:19:13

Pszichomókus kell ide, de a családra mindenképp ráférne a kiirtás. Vagy a B verzió szerint még vár a "csaj" a nemváltó műtétjére :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.12.14. 08:19:33

@Papírsárkány:

Nekem mindegy. :)

@Kytia:

Ő talán sikerrel vette ezt az akadályt :) Lehet túl jól :)

dr. gernika 2012.12.14. 08:22:03

Előre szólok, hogy ha egyszer sikerül megnyitnod, utána majd nem győzöd levakarni magadról. És alapelvárás lesz, hogy vedd feleségül, ha már megrontottad. Most még szerelmes vagy, elhiszem, hogy nem riasztanak ezek a gondolatok, de mondjuk két év múlva már biztos fognak, hacsak nem akarsz ilyen fiatalon egy életre elköteleződni.
Nem tudom, technikailag hol tartotok, ez ügyben elég szűkszavú voltál, de gondolom nem kérdés, "csak" orgazmust kell neki okoznod és onnantól nem igazán tudja majd visszafogni magát többet.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 08:22:45

@mütyür: Nekem is hihetetlen. Ha szerelmes a csaj és már így is megszegi a dolgokat (eztet mondja ugye), kívánja a fiút... Hát szerintem nincs az a nevelés, se fogadalom, ami meggátolja. Persze nem tudok Isten feleségeként gondolkodni...;))

mütyür 2012.12.14. 08:22:52

@Papírsárkány: najo telleg meg tudom erteni :/ mind a mai napig lelkiterrorizal, ha nem alszom otthon...kedves lakotars-rokon ugyanis jelent :D

Ehh most szarkedvem lett :/

Niobe 2012.12.14. 08:22:59

@mütyür: mint az Űrgolyhókban a szüzességjelző :D

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 08:24:04

@mütyür: Nem, a bűntudatkeltés sokkal durvább módszer. Jó eséllyel egész életében problémái lesznek belőle a csajnak. Vazze, szimpla autóvezetéshez kell jogsi, de a prűd szülők a gyerekük életét büntetlenül tönkretehetik, és fel sem érik ésszel, hogy mit tettek.

mütyür 2012.12.14. 08:24:30

@dr. gernika: hja es rogton gyereket akar majd esatobbi

pretty kitty 2012.12.14. 08:24:55

@SzösziBoszi25: "A megoldás kurva egyszerű! Kérd meg a kezét és megdughatod :D"

En isz esz javaszoltam neki ;))))) GMTA!!!! :DDDDDD

mütyür 2012.12.14. 08:26:19

@LaposElem: tudom ismeros. Nem veletlen nem akartam soha gyereket. Meg veletlen sem akarok olyan lenni mint az anyam. Megszakitom ezt a folyamatot :)

Papírsárkány 2012.12.14. 08:26:42

@mütyür: gyorsan ne-aludj-otthon, és elmúlik ;-)

Papírsárkány 2012.12.14. 08:27:33

@mütyür: és megfosztanád az emberiséget a kisMütyűröktől!?! hát van neked szíved!?

mütyür 2012.12.14. 08:28:11

@Papírsárkány: ma lesz masholalvas, erre probalok koncentralni most nagyon :):)

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 08:29:37

@mütyür: Csak ezért? Ha felismered a problémát, és tudod, hogy a szüleid hol és mit hibáztak, és nem magadat hibáztatod az ő hülyeségükért, akkor nem kell ilyen végletesen gondolkodnod.

dr. gernika 2012.12.14. 08:31:22

@Kytia: "szexelt ugyan, de utána egy óráig kellett vígasztalni."
Óbazz, de vidám lehetett. :S
Amúgy az a hölgyemény, aki nekem a legtöbb tapasztalatot nyújtotta ilyen téren, mikor már érezte, hogy a konzervnyitó első pasija szeretne leválni róla, olyan bűntudatkeltő leveleket írogatott neki, amiben azt fejtegette, hogy ha szakítanak ő elkurvul... kefélget, de semmi több... érdekes, a testiség mennyivel jobban szétválik vallásoséknál az érzelmektől...

mütyür 2012.12.14. 08:32:25

@LaposElem: :) szerencsere lassan valtozokorba lepek, ugyhogy nincs mit mar gondolkodni ezen :):)

2012.12.14. 08:33:04

Ezt én sohasenem értettem.
A 10 parancsolatban ott van a 6-7. pontban a "Ne paráználkodj!" Ráadásul úgy tudom vannak bocsánatos és halálos bűnök. A "Ne paráználkodj!" bocsánatos (legalábbis én még így tanultam). Isten nem hülye, tudja hogy amit oda a két lábatok közé teremtett elég nagy kísértés, és nem veszíthet el annyi lelket a mennyországból.
Tanácsom: Mond meg a drága barátnődnek, hogy nyugodtan szexeljetek, majd a hétvégi mise előtt meggyónja. Kap valami bűnbánó feladatot, és máris el van nézve a dolog. Nyitva áll előtte a mennyország kapuja.

Papírsárkány 2012.12.14. 08:34:04

@dr. gernika: vagy csak simán milyen profik az érzelmi zsarolásban és a bűntudatkeltésben :)
hiába, pár ezer év kollektív rutinjuk van benne :)

2012.12.14. 08:34:30

@"Zsu": Mármint nem a 6. és a 7. pont, hanem az egyik a kettő közül asszem. :)

Papírsárkány 2012.12.14. 08:35:25

@"Zsu": most komolyan odáig süllyedünk, hogy kiskapu-tanácsokat adunk a valláskárosultaknak? :)

Kytia 2012.12.14. 08:35:50

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Behozta a lemaradást.:))

@dr. gernika: Jaja. Gondolom, maguktól is távol tartják a dolgot, hát még az érzelmeiktől. De azért ez nagyon meredek, hogy ezzel fenyegetőzött a nő. Ezek szerint ő úgy fogta fel, hogy ő csak a férfiak kedvéért nem dug? Szólni kellett volna neki időben, hogy ennek pont az ellentéte lenne az igény.:D

Papírsárkány 2012.12.14. 08:37:42

@"Zsu": valószínűleg az okozza a fennakadást, hogy van pár eltérő változat belőle :)
Egyébként az a parancsolat emlékeim szerint a házasságtörés ellen szól.

2012.12.14. 08:38:04

@mütyür: Ráadásul némelyik vallásosnak még az a gyógyszere is elgurult ami a születéssel kapcsolatos. Jönnek itt azzal, hogy dugjanak csak (elnézést, szeretkezzenek), és ha Isten úgy akarja akkor jön a gyerek. És a gyerek annyiszor jön ahányszor Isten úgy akarja... Így keletkeznek a családi vegyes nemű focicsapatok, akik még a kispadon ülő játékosokat is biztosítják.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 08:38:45

@mütyür: Azt nem csak úgy lehet, h nem lesz gyereked. De mindegy, nem zargatlak ezzel. Döntöttél már. :)

2012.12.14. 08:39:36

@Papírsárkány: A kiskapuk fontosak. :D De tanácsolhatnám neki, hogy ne a nyílt utcán szexeljenek, hanem házban. Még jobb, ha a pincében, minél távolabb az égtől. Ugye amit Isten nem lát... :D

dr. gernika 2012.12.14. 08:39:49

@mütyür: Látodlátod, én már csak a kész tényeket közöltem, volt is nagy fülig pirulás. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 08:40:22

@Papírsárkány: De gondolom a házasságon kívüli szexet is jelentette. :)

2012.12.14. 08:40:25

@Papírsárkány: Az inkább a házastársad feleségét ne kívánd, vagy valami ilyesmi, nem? :D

Papírsárkány 2012.12.14. 08:41:21

@"Zsu": Nem a kiskapuk fontosak, hanem az, hogy ami faszság, azt felejtsük el :)
Ergo nem a kis felépített meseviláguk szabályaiban kellene nekik útmutatót adni, hanem rámutatni, hogy kamu baromság az egész, és inkább ébredjenek fel, mert idekinn jobb ám a világ :) (és több a szex)

mütyür 2012.12.14. 08:42:54

ettetek mar oreo-s milkat? Feltetlen probaljatok ki, felulmulhatatlan :):)

2012.12.14. 08:43:41

@dr. gernika: Válasz a csaj levelére "Oké, ha elkurvultál szólj, én is szívesen..."

Papírsárkány 2012.12.14. 08:44:01

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):@"Zsu":

HA az egyiptomi halottak könyvéből vannak a parancsolatok, akkor erősebb a gyanúm, hogy kizárólag házasságtörésre vonatkozik DE fene tudja, hogy a korabeli zsidók/héberek/Jahvekövetők hogyan értelmezték.

Angolul a szöveg "thou shall not commit adultery", a "ne kívánd..." parancsolat külön van, olyan viszont tudtommal külön nincs, ami paráznaságot tiltana.

2012.12.14. 08:46:11

@Papírsárkány: Az ilyeneknek nehéz felnyitni a szemét. :D

Szöszi 28 2012.12.14. 08:47:16

És mellesleg a cím megint idiotizmus, nem a testiséggel vannak bajok, hanem a kiscsaj agyával.

Papírsárkány 2012.12.14. 08:47:22

@"Zsu": Erre te máris a kisebb ellenállás felé mozdulsz el? Szégyelld magad!
:)

SciNu 2012.12.14. 08:47:48

Megoldás: Küldjed popóba. A lány szűz marad és te is dugsz. Win-win

Papírsárkány 2012.12.14. 08:48:50

@SzösziBoszi25: leginkább a kiscsaj családtagjainak az agyával :)

dr. gernika 2012.12.14. 08:49:39

@mütyür: Mérgező szülők-et megvetted már neki ajándékba?

Papírsárkány 2012.12.14. 08:50:13

@SciNu "Mr.Danger" Bob: Amerikában úgyis bevett szokás... és ahogy egy ismerős csajtól megtudtam, errefelé is megesik.
(Egyik barátja panaszkodott neki, hogy házasságig a csaj máshogy nem engedi, ő meg persze rögtön szakításra buzdította... a kis buta :) )

pretty kitty 2012.12.14. 08:50:20

@mütyür: "ettetek mar oreo-s milkat? Feltetlen probaljatok ki, felulmulhatatlan :):)"

Eddetelteeeeeeek!!!!!!! :DDDDDDDDDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 08:52:52

Pár gondolat:

"de mivel láttam pár okos javaslatot, "

Tuti, hogy nem minket olvas.

"mindig csak adott alkalom erejéig sikerül."

Napi két adott alkalom nem elég? :)

"Én már nem vagyok szűz, nekem igencsak lenne igényem a szexre. "

Vannak emlékeim az őskorból, amikor még szűz voltam. Nem látok összefüggést a szexigény és a szüzesség közt.

Ötlet pedig ugye rengeteg akad...

2012.12.14. 08:53:36

@Papírsárkány: Dehogy szégyellem. :P Viszont gugliztam, ezt találtam:

"A bibliai szóhasználatban a „paráznaság” (görögül: por‧nei′a) olyan meg nem engedett szexuális kapcsolatra utal, mely a szentírási, azaz a Szentírás szerint érvényes házasságon kívül jön létre. Ez magában foglalja a házasságtörést, a prostitúciót, a nem házas felek közti szexuális kapcsolatot, valamint a szájon, illetve a végbélen keresztül történő közösülést, és azt is, ha valaki egy olyan személy nemi szerveit izgatja, aki nem a házastársa. Ezenkívül ide tartozik még az azonos neműek közötti szexuális kapcsolat, és az állatokkal való fajtalankodás."

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 08:53:40

@Niobe: most őszintén! Nem egyszerűbb eljegyezni?

mütyür 2012.12.14. 08:54:19

@*** andalka ***: :D sztem fel fogom vasarolni a teljes müller-keszletet :D

@dr. gernika: a, a jatszmazos konyvet sem olvasta el :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 08:54:53

@Анна: Fenét erkölcsös. Halmozottan sérült. Köszönhetően az idióta szüleinek.

Papírsárkány 2012.12.14. 08:55:06

@"Zsu": csak nem mindegy, hol :)

Egyébként ezért írtam, hogy az ószövetségben lehet teljesen mást jelent :)

Kytia 2012.12.14. 08:55:34

@Papírsárkány: Nem kell az nekik. Náluk nincs profibb ebben. Emlékszem, esgyszer volt valami interjú egy iszonyú gazdag amerikai vallásossal és a világért nem lehetett belőle kiszedni semmilyen értelmes összefüggést az ügyben, hogy miért nem segít a rászorulóknak. Valami olyat magyarázott, hogy ő azért olyan gazdag, mert Isten őt azzá akarta tenni és szerinte nagyon fontos keresztényi cselekedet, hogy segítsünk másoknak és ő büntetné azokat, akik ezt nem teszik, de ő nem segít, mert ő a sok pénzét Isten akaratának köszönheti. És ezt a kört vagy nyolcszor lefuttatták vele, hátha észreveszi az ellentmondásokat, de mindannyiszor reménytelennek bizonyult.

És amit Zsu mond, az tökéletesen fedi az ilyen emberek gondolkodását. "Ma kibelezem a szomszédot, de nem baj, holnap majd meggyónom és minden rendben." Konkrétan hallottam ilyesmit valláskárosultaktól (teccik ez a szó:))).:)

dr. gernika 2012.12.14. 08:57:06

@Papírsárkány: @Kytia: Bekerült tinikorában egy ilyen csodálatos ifi-társaságba, ahol a szűz fiatalok egymást okították arról, hogy mi a jó és a mi a rossz, értem? Addig masztizott, de ott ugye megkapta erről is a lelki fröccsöt, leállt vele, nem kis frusztrációkat okozva magának. Vészesen elviselhetetlen picsa lett.

@"Zsu": Aztán tényleg elkurvult, mert szakítás után a pasija legjobb barátjára is rácuppant, addig hisztizve-könyörögve neki, míg az megengedte végül, hogy lepippantsa.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 08:58:09

@Papírsárkány: Akkor hajrá! :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Pontosan! Ha tényleg csak önmegtartóztat felnőtt nő létére, pedig amúgy szeretné... Na az már sajna nem normális dolog.

@dr. gernika: Azt inkább Müttyenetnek kéne...

Papírsárkány 2012.12.14. 08:59:15

@Kytia: Hát igen, kognitív disszonancia feloldásban nincs párjuk, hiszen hatalmas rutint kellett szerezniük benne.

(A gyónás és a helyettes bűnbocsánat elvéről meg inkább el se kezdek beszélni, mekkora kibaszott undorító mocsok dolog :) )

@dr. gernika: brrr...

2012.12.14. 08:59:39

Púzó, pipa, esetleg mártsd szentelt vízbe, vagy csak mesélj neki Mária Magdolnáról aki elég liberálisan kezelte ezt a szüzesség témát aztán a Biblia szerint mégis tök jó arc volt.

Ha a csajod esetleg úgy 1,5-2 héten belül mindezek ellenére lebabázna, akkor írj rám nyugodtan, van még elfekvőben egy kis tavalyi leárazott mirha. Már ha szükség lenne rá.

Niobe 2012.12.14. 08:59:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): (vállvonogatás)
Lehet, a srác hagyni akar magának is kiutat, sosem tudhatod. Az írása őszintének tűnik, de mindnyájan láttunk már olyat, ami full őszintének tűnt, aztán a valóság teljesen más volt mögötte.

2012.12.14. 09:00:34

@Papírsárkány: Lényeg a lényeg, ha utána meggyónja nincs vész. :P

Niobe 2012.12.14. 09:00:41

@Rakoncátlan Oedipus: jah, olvastassa el a csajjal Christopher Moore: Biff evangéliumát :) Az egy mekkora könyv! :D

Papírsárkány 2012.12.14. 09:01:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): egyszerűbbnek egyszerűbb, de ezzel csak elodázod a bajt, nem megoldod

pretty kitty 2012.12.14. 09:01:37

Cedellosz esz gatlaszosz
Kicit ultlavallaszosz
Ien caj kell posztelkenek
Sza la la jic col az enek ;)))))

Nem ed konnyu pelvelzijo
Mel az ien noci kemeny dijo
De hat te tudod h neked mi jo
Makc masz caod lecc....van szok millijo ;))))))))))))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:04:24

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Pontosan. Ha ama erkölcsi kódex valós lenne, akkor az első pettinget is eljegyzéshez köti fél év után. Ez másfél éve tart.
Abban a körben a dolog úgy működik, hogy néhány találkozás(!) után a férfinek ell kell döntenie elveszi-e a nőt. Ha igen, eljegyzés, esküvő, majd utána szex.
Megjegyzem addig petting se!
A csajnak súlyos pszichés traumája van közösülés ügyileg. Ezt fedi le a szüzesség mint érték szlogennel.
És ez bármilyen eredetű lehet. Gyermekkori szexuális erőszak is példának okáért...
Úgyhogy én viszonylag kevéssé tartom cukinak a sztori.

Niobe 2012.12.14. 09:06:19

@*** andalka ***: ez most sántít, ne szedj fogalmazásgátlót :)

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:06:22

@"Zsu": Házastársad feleségét? Hát az ember lánya már magához se nyúlhat anélkül, hogy a perverz omnipotens kukkoló oda ne dugná a képét? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 09:07:15

Szakember. Barátnők, akikkel végig tudja rágni a problémát elejétől a végéig. Bár inkább szakember. Azok rendelkeznek a kész eszköztárral, amivel megfelelő módon segíteni lehet ilyen esetben.

dr. gernika 2012.12.14. 09:07:24

@Kytia: Ja értem, szóval Isten azt akarja, hogy ő vigyázzon a pénzére, és véletlenül sem azért lett gazdag, hogy legyen mivel másokon segítenie. :) Azért ilyenkor mégis azt kívánom, hogy legyen mennyország és pokol, mert megnézném az arcát, mikor felébred egy forró üstben és közlik vele, hogy azt a sok pénzt bizony az ő egója herdálta össze és a saját fösvénysége (haha, halálos bűn) miatt csücsült rajta egész életében.

Papírsárkány 2012.12.14. 09:07:44

@LaposElem: LOL :)
Nyilván! Jóhogy nézi a maszturbáló nőket! :)

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:08:01

@mütyür: Nem irigyellek, nem lehet egyszerű :( A családját sajnos nem tudja megválogatni az ember.

pretty kitty 2012.12.14. 09:08:12

@Niobe: Mibe szaantiiiiit?? :OO :))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:10:33

@Papírsárkány: Ezt a tipusú bajt, nem tudod megoldani anélkül, hogy el ne fogadd bizonyos mértékig a játékszabályokat.
A srácnak el kell döntenie, hogy ez a csaj valóban annyira bejön neki, hogy megpróbálja az életét leélni mellette vagy sem.
Ha igen, miért ne jegyezhetné el?
Ha nem akkor meg miért beszélje rá bármilyen módszerrel is hogy eldobja "féltett kincsét"? Hogy aztán dobja és a csaj gazdagodjon egy újabb traumával?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 09:10:58

Szép délelőttöt Mindenkinek!

Hölgyek! Hastánc-tanfolyam

www.youtube.com/watch?v=G5ldvh9T11I

(az a valóságsós nyomi még mindig ott trónol Youtube-on, én mégis erőt vettem magamon, és odamentem, hogy ezt idehozhassam, szal így tessék nézni az értékét...)

Kytia 2012.12.14. 09:11:21

@dr. gernika: Ez még érthető is, de hogy utána a saját megromlásával zsaroljon másokat. A fiatalok nemcsak azt mondták, hogy "ne tedd ezt, meg azt, mert akkor nem kerülsz a mennybe", hanem azt is, hogy "ne tedd ezt meg azt, mert az nekünk nagyon rossz lesz"? Nem értem benne azt a vonalat, hogy ő a MÁSIKRA hogyan akar nyomást gyakorolni ezzel? Eddig azt gondoltam, az ilyen elmeháborodottak lelki üdve a magánügyük. Persze hülye vagyok, nem tudom, miért gondoltam ezt. Ha magánügynek tekintenék, nem pofáznának bele úton-útfélen a másik ember dolgába... Valójában logikus...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:11:57

@LaposElem: :D Remek meglátás...
(Omnit egyébként nyilván nem érdekli a téma.)

Caddy 2012.12.14. 09:12:40

Van valami ötletetek?

Mert nekem nincs.

plantingC4 2012.12.14. 09:13:55

Kedves Poszter !
A barinőd egy évezredek óta működő, hazugsággyáros, manipulatív, emberi milliók életét hazug és megtévesztő módon tönkretevő vagy teljesen elvevő, kisfiúkat baszó álszent csapat által kitalált baromságokban hisz, ÉS próbálja élni a felnőtt(nek nevezett) életét........ Már most kezd barinődben ellentmondásba kerülni a belevert dogma és a szabad emberi vágy, gondolkodás. Szép lassan zavaró lesz a két világ ütközése, nálad már most is az, nála még most kezd. Idővel majd a normális vágyai és igényei, mivel ő nem érzi ezeket normálisnak, egy ellentmondás-bűntudat és még ki tudja miféle csuda jó dolgokkal megpakolt görcsöt fognak benne növeszteni, de ez is csak az egyik forgatókönyv verzió....ennél sokkal cifrább kimenetele is lehet, amit még jelen pillanatban a legsötétebb rémálmaidban sem gondolsz.
Beszélhettek, kellene is sokat, de gondolj bele miféle bandával kell versenyezned, akik eddig teli küldték a kis buksiját nem kispályások, szóval kemény menet lesz.....

2012.12.14. 09:14:04

@LaposElem: Jájjjj, tényleg. :D Ezt nagyon-nagyon elírtam. :D

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:14:17

@Caddy: Nekem van. Mindjárt felkelek az ágyból, és megreggelizek. Szerintem ez egy jó ötlet :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 09:14:45

Ki volt az a fickó, aki anno az IM-ben látta el jó tanácsokkal a népet nemiség témakörben? Fiatalka vagyok, már csak szájhagyomány útján hallottam hírét. Na, belőle kellene a mai világba még jó néhány, lehet kevesebb hasonló jellegű probléma lenne. (a jelenleg futók, hát no komment)

2012.12.14. 09:14:52

@Caddy: Én már mondtam egyet: gyónás. :D

Papírsárkány 2012.12.14. 09:14:53

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem értek egyet. "Terroristákkal" nem alkudozunk :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:16:48

@Papírsárkány: A srác másfél éve alkudozik. Ezzel elkéstél.

Papírsárkány 2012.12.14. 09:18:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tévedés. 1,5 éve vannak együtt de nem jegyezte el. Éppen ellenkezőleg, éppen próbálja kiszedni abból a szarból, amibe a családja belekavarta.

dr. gernika 2012.12.14. 09:19:06

@Kytia: Mikor összejött a pasijával, ki ugyebár finoman szólva sem folytatott szűzies életet a főiskolán, az egyik ilyen pajtás finoman elhívta sétálni és beszélgetni. És finoman, olyan átlátszóan,ahogy csak egy valláskárosult képes manipulálni embertársát, igyekezett arra terelni a srácot, hogy szép dolog a szerelem, meg ő örül ám, hogy szeretik egymást (meg tudta volna fojtani szerintem, mert titkon minden nyomi szerelmes volt a szép lányba), de arra figyeljen nagyon, hogy "istennek tetsző" legyen a kapcsolatuk. Magyarán kurvára beleszólt, hogy ne merészelje már megdugni.

A csaj később csak vitte tovább ezt a mintát, amit ott megtanult, bűntudatkeltéssel, képmutatással próbálta elérni az ő önző céljait, miközben ő volt a megtestesült áldozat.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:20:17

@Papírsárkány: (Vállvon) Felőlem annak hívod az alkudozást aminek akarod.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:22:27

@dr. gernika: A mártíromság koszorúja a legáhítottabb e körökben.
Ám nagy sajnálatukra mostság az oroszlánok elé vetés nem divat...

Papírsárkány 2012.12.14. 09:22:31

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Elfogadta a "játékszabályokat"? Megkérte a kezét? Nem. Nem is szabad. Ennyi. Felőlem értetlenkedhetsz, ahogy akarsz :)

Caddy 2012.12.14. 09:23:13

@LaposElem: na jó akkor én sütök még egy kávét.

Hát ma nem vagytok valami kreatívak, szexeljenek, kérje meg a kezét, rakja popsiba, hát...... :D:D:D

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:23:30

@dr. gernika: "A csaj később csak vitte tovább ezt a mintát, amit ott megtanult, bűntudatkeltéssel, képmutatással próbálta elérni az ő önző céljait, miközben ő volt a megtestesült áldozat."
Általában az esetek nagy részében ez szokott lenni a vége, bár múltkor lehurrogtatok, amikor ugyanezt merészeltem írni ;)

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:25:10

@Caddy: Jó, legyünk kreatívak. Játsszanak szerepjátékot: oda kell bilincselni az ágyhoz, aztán megadni, ami jár :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:25:13

@Caddy: Szex közben kérje meg, hogy kreatívan rakja a kezét popsiba?

Ez jobb?

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:25:57

@dr. gernika: Nem te, nem kell mindent magadra venni, csak azért, mert neked írom, na :D

Niobe 2012.12.14. 09:26:01

@Caddy: a rakja popsiba bennem is felmerült reggel, de aztán inkább mégsem írtam. De sejtettem, hogy más fogja :DDD

@*** andalka ***: rímekbe', csillagom. Meg zokniba'. :)

Caddy 2012.12.14. 09:26:04

@"Zsu": jaja tényleg a fenti felsorolásból kihagytam a vasárnapi mise előtti/utáni gyónást. :D

Azért az a cuki vonal tényleg ott van a történetben, hogy a srác másfél éve önmegtartóztat a szerelemért. Ez mindenképpen dicséretes.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:26:17

@LaposElem: Esetleg feszítse keresztre. (András)
És akkor teologikusan is kielégülést nyer. Lásd még mártíromság.

Kytia 2012.12.14. 09:26:32

@dr. gernika: Nem semmi. Gondolom, hogy kamillázhatott a srác az okítást hallgatva.:DDD Meg azért az is ijesztő, hogy a szépség ennyi elmebajt elfed.

"bűntudatkeltéssel, képmutatással próbálta elérni az ő önző céljait"

Csodálatos keresztényi magatartás.:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:27:31

@Niobe: Dövan után szabadon:
Minden volt már csak pina nem.

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:29:26

@Papírsárkány: Nevezz begyöpösödött konzervatívnak, de maradnék a réginél!

pretty kitty 2012.12.14. 09:30:49

@Niobe: AABB CCCC a limkeplete. Kicic cokatlan de jattol meg celintem jo kisz limkepletecke :PPPPP :))))))

Niobe 2012.12.14. 09:31:44

@*** andalka ***: ennyire nem vizsgáltam, bevallom :D
Legközelebb egy jambusost kérünk, utána ha szabad, egy haikut...? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:32:00

@Papírsárkány: Hogyne fogadta volna el kis butus! Másfél éve nem dug.
Jó, értem hogy ez NEKED fel se tűnt. Neki azért igen.
Alkudozás pedig az, hogy próbálja azért tágítani a határokat.

dr. gernika 2012.12.14. 09:32:11

@LaposElem: Hávaze, há mikor ha nem akkor, mikor T/2-ben írod? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 09:33:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Köszöntem. Köszöntem. ;)
Valóban. Azt mesélték, egész használható javaslatai voltak.

pretty kitty 2012.12.14. 09:34:03

@Niobe: Jambucoszat nem bisztosz h tudok ilni de ja haiku meglecc :DDDDDDDDD

plantingC4 2012.12.14. 09:34:20

@Caddy: Tényleg ari lenne, ha nem ilyen dolog miatt lenne megtartóztattatva.......

Papírsárkány 2012.12.14. 09:34:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem baj, ha nem értetted amit írtam, vissza szabad kérdezni. :)
Arról beszélek, hogy nem kezdünk el belemenni a kiskapus, eljegyzős, vallásos/konzervatívos szarakodósdiba (már egy ideje, csak gondolom nem olvastad), hanem szépen lassan rávesszük a kislányt, hogy ő jöjjön ki onnan.
Az evidens, hogy ha akar tőle valamit, vele kell lennie és segítenie kell neki, de nem az ő kis kamuvilágában, hanem az onnan kivezető úton.

Papírsárkány 2012.12.14. 09:36:33

@LaposElem: Te se láttad a "Josey és a Vadmacskák"-at? :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 09:36:48

@Papírsárkány: Lehet, lesz még egy Milka a kínálatból, amit képes leszek megenni?

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:38:04

@dr. gernika: Ne arra figyelj, amit írok, hanem arra, amit gondolok :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:42:16

@Papírsárkány: Nem megyünk bele? Már belement nem zavar? :D
Ha nem megyünk bele, akkor nem kezdünk olyannal, akinek ilyen értékrendje van. Tudod?
A dolog nem úgy működik hogy a saját jónak nyilvánított értékrendünket ráerőltetjük a másikra (peeeersze szépen lassan erőltetjük, hogy TE úgy érezd ez jó), hiszen ha ezt tennénk, akkor egy fikarcnyival sem lennék jobbak mint a csórikám szülei(akik szintén szépen lassan építették ki neki ezt a dolgot amit MI agyrémnek tartunk).
Teccik érteni?
Ha nem, nem baj. Kérdezz nyugodtan! ;)

Hurri Kán 2012.12.14. 09:43:05

Poszter, türelem pinát terem.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 09:43:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mondjuk ilyen drasztikus dologra én nem gondoltam (molesztálás)... De kétségtelen, h ez is lehet.

Inkább "csak" arra gondoltam, h sok baromsággal tömték a fejét:
"az önkielégítés bűn, leszárad a kezed..."
"ha házasság előtt ffi megérint, a szüleid pokolra kerülnek"

Ebben felnőni is épp elég léleknyomorító.

Papírsárkány 2012.12.14. 09:44:08

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Még senki se mondta, hogy vicces, amikor alulról fölényeskedsz? :)

Niobe 2012.12.14. 09:44:16

@*** andalka ***: Joó! Az tök szép, régebben én is írogattam. Meg csípem Fodor Ákost.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): de most már többszörösen is, elvégre Térti is leírta. ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:44:33

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Szélsőséges esetként mondtam. Bármi okozhatja a blokkot.

Niobe 2012.12.14. 09:45:22

@neccharisnyás útonálló: luflée karamellás, 250 grammos? ;)

Papírsárkány 2012.12.14. 09:48:13

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Jaaa. Hát gondolom neki nem így mondták :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tudom, hogy regenerálsz, de akkor se szeretném, hogy elcsapd a hasad túl sok kajával :)

Caddy 2012.12.14. 09:48:31

@LaposElem: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na ne gusztustalankodjatok. A probléma nagy, tessék átérezni! :)

@Niobe: naná hogy férfi volt. :D

@plantingC4: azért ez baromi nagy áldozat így is szerintem, pláne hogy 21 évesek.

@neccharisnyás útonálló: a robbanó cukorkás az jó volt, csak már nincsen. :(

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:49:46

@Hurri kán: Nem tornaterem? Megdugja esetleg egypárszor, de így boldog sose lesz a csaj, meg mellette a poszter se. Fejben kell változtatni, sürgősen. A szülők befolyása alól kellene kivonni, de ez ebben a korban errefelé még többnyire lehetetlen, később meg túl késő :(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:51:11

@Papírsárkány: Mert egy áldott jó lélek vagy, aki pillanatnyilag kifogyott az érvekből. :D

Ok. Maradjunk annyiban, hogy bár az eset megítélésében lényegileg egyetértünk, a megoldásban nem. Én vélhetőleg túl liberális vagyok, vagy túl öreg.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 09:51:52

@Niobe: Á, nekem a csokival van a bajom. Valami torokkaparó utóízt hagy. Pedig nem mondhatom hogy vaskalapos étcsoki-buzi vagyok. Ettem már finom tejcsokit. De Milkából eddig csak a mentás töltelékűt tudtam maradéktalanul élvezni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 09:52:01

@Caddy: Öööö... Ez gusztustalan?
Átértékelem a szexuális világképemet.

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:56:45

@Caddy: Átérzem én a probléma lényegét, sőt minden tőlem telhetőt meg is tennék. Küldje csak ide azt a szende szüzet, majd én elvégzem a deflorálást, a munka oroszlánrészét levenném a poszter fark akarom mondani válláról. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 09:57:27

@Papírsárkány: Épp azért... Akkor hajrá, most h így felvilágosítottad.

Lehet kéne pár szót ejteni a biztonságos szexről is? Gondolom neki ez mindenkivel tabu téma volt...:)

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 09:58:46

@Hurri kán: Mert a szék nem elég erős, a mosógépen nincs mihez kötni, az állólámpa meg csak felborulna.

Hurri Kán 2012.12.14. 10:03:17

@LaposElem:
Ehh... előszobeszekrény? Hüttőajtó? :D

Kytia 2012.12.14. 10:20:13

Meséljek valamit?

Bölcs Jaroszláv 2012.12.14. 10:30:33

Szasztok!

Mondtam már? Utálom, ha dolgoznom kell, utálom, ha karácsonyi ajándékokat kell vásárolnom, utálom, ha Mazda3-sal kell járnom, utálom a belvárosi forgalmat, és különben is: hol van Szöszi? Most azonnal csatlakozni akarok a világ kiirtása c. projektjéhez!
Amúgy mindenkinek kellemes pénteket!

Bölcs Jaroszláv 2012.12.14. 10:31:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "Átértékelem a szexuális világképemet"
Én is a tiédet!
:DD

Niobe 2012.12.14. 10:31:34

@neccharisnyás útonálló: én a csokival úgy vagyok, mint Hakapeszi... :)
Meglepő módon a sütiket, egyebeket viszont nem igazán csípem. Mondjuk a csokit sem állandóan, kedv kérdése.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.14. 10:34:02

@Niobe: Most jártam a Chocome bemutatótermében! Állati jó magyar csokikat gyártanak! Komolyan szenzációs: nekem a kandírozott rózsaszirmos az egyik kedvencem.

pretty kitty 2012.12.14. 10:37:35

@Kytia: Meszeeeeeeelj!!!!!! :DDDDDDDDDD

pretty kitty 2012.12.14. 10:38:25

@Bölcs Jaroszláv: Mivan Jaloclav atmentel Duli Fuliba? ;))) :PPPPPPPP

Bölcs Jaroszláv 2012.12.14. 10:39:11

@Niobe: Épp most vásároltam be vagy 30 táblával. Ja minden 10 tábla után jár 1 tábla ajándék.

Niobe 2012.12.14. 10:40:13

@Bölcs Jaroszláv: gyanítom, esti forraltborozásra nem vagy várható a Vörösmarty térre, így pedig állatkínzásnak minősül a finom csoki emlegetése... :P

Hurri Kán 2012.12.14. 10:40:56

@Bölcs Jaroszláv:
Nem vagyok tőle hasraesve. Tanyázik itthon egy jó adag, szép nagy tábla, de csak 10 deka. VAn rajta mindenféle ciráda, csak csoki benne alig. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 10:43:02

@Niobe: Ja, én a spéci Milka-csoki averziómról értekeztem. Úgy nagy általánosságban viszont az étrend része. Időnként kiváló csodaszer idegzsábára.

@Bölcs Jaroszláv: o.O
Sopronban van egy kis kézműves, osztrák-magyar vegyesvállalkozás, "Harrer" néven. Kint van az üzemük a város határában, ami mindezek mellett cukrászda és bemutatóterem is. Az épület is gyönyörű, kicsit futurisztikus, de érdemes nyáron menni, mert eszméletlen házi készítésű fagylaltjaik vannak, időpontot lehet kérni "üzemlátogatásra"... hát az! Adott szekciónál egyből a Chocome ugrott be, a rózsaborsos, narancsos-chilis stb. kreációktól.
Ööö.... ez itt a reklám helye? ;D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 10:47:00

@Bölcs Jaroszláv: Miért utálsz ajándékot venni? Olyannak kell venned, akit nem szeretsz?

Kytia 2012.12.14. 10:53:17

Jó, oké. @plantingC4: kérésére itt a mai posztom.:)

Szóval kíváncsi vagyok, ti mire tippeltek, mi lehet a történet hátterében. Előre bocsátom, nem érdekel semmilyen exem, boldog menyasszony vagyok ésatöbbi ésatöbbi, csak ugyebár van az a helyzet, amikor a múltból előkerül valami gyanús és bassza a csőrödet, hogy na most akkor ez hogyisvolt...

Naszóval: Volt énnekem egy pasim, legyen neve Sándor. Neki volt egy exe, vagy tíz évig jártak, legyen neve Inez. Azért ilyen furcsán hangzó és ritka nevet választok, mert a valódi nőnek is hasonlóan nem gyakori neve vanm, ami a történet szempontjából nem elhanyagolható. Noésakkor ők ugye szakítottak, majd Sándor együtt élt pár évig másvalakivel, majd még próbálkozott stbstb, amikor is a történelem adott pontján az interneten összefutott velem. Akkor mink járni kezdtünk, én persze a megtestesült naivitást képviseltem, szóval nem gondoltam, hogy Sándor esetleg magcsalna, csak pár dolog zavart, ezek részben a következők voltak:

1. Sándor mesélt az említett exről, aki mellett azért csajozott is (á, akkor még nagyon fiatalok voltak - gondolom én ekkor, és persze Sándor is azt vallja, azóta megkomolyodott)
2. Sándor néha kap sms-t Ineztől, hogy menjen át segíteni felfúrni a polcot a falra, vagy egyebek, amely sms-eket egyébként nekem nem mutat meg, csak az állítja, ez áll bennük. Ezen kívül még annyit tudok, hogy szegény Inez nem talál pasit.

Ezek csak úgy motoszkálnak bennem, de mivel a megcsalatást afféle, a mi kultúránkban ismeretlen, ősi piréz szokásnak tartom, nem veszem komolyan. Majd elkezdem olvasni a hülye indablogokat, ahol a nálam hozzáértőbbek elmagyarázzák, hogy az emberk 90%-a alja foscsík (copyright by Nard :)) és ez felnyitja a szemem, kicsit belenézek a Firefox History-ba, kicsit meglátom, hogy nagyüzemben megy a loveboxos ismerkedés és futólépésben elhúzok, ez idáig rendben is lenne.

Majd eltelik 1-2 év, jön a facebook időszak, megtalál, mi van velem, hogy vagyok és sejtelmes utalások arra, hogy talán erre a pár évre "volt szükségünk". Ekkora már CsP profiként mesterien hárítok, szóval nem kerekedik ebből újabb történet, majd a minap (még 1-2 év elteltével) látom, kiposztol egy kisgyereket a falára.
Na, mondom, mi van, révbe értünk... írok neki, hogy gratula, meg miden, megnősült is, vagy csak így vadhajtásként, stbstb, igen, megnősült, most épp bioritmust állít be ésígytovább. Kérdezem ki a felesége, erre viszont nem jön válasz, de közben egy másik nyilvánosan gratuláló odaírja, hogy jó egészséget neked is és INEZNEK is a babához...

Szóval csak mert ti olyan sokat látott öreg motorosok vagytok, nektek mi a tippetek:

1. Életének adott pontján elkezdett visszalapozni a noteszében és ahogy nálam is pedzegette a dolgokat, úgy Ineznél is bepróbálkozott, aki ugye nem talál pasit és egyébként sincs aki felfúrja neki otthon a polcot, szóval ott kapás volt és gyorsan bekötötték egymás fejét maradékelven?

2. Vagy Inezzel valójában mindig is összejárt a szakítás után, aki bizonyos kort elérve
A.) Aljas módon "véletlenül" megterhesedett és így bebiztosította magának az ezermestert otthonra,
B.) Rábeszélte Sándorunkat, hogy végül is már jó régóta húzzák ezt a dolgot, nem is olyan szar így együtt, meghát máshol sincs kolbászbó' a kerítés, mi lenne, ha fognák magukat és megállapodnának.

Nem remélem, hogy úgy istenigazából megfejtjük a titkot, de kíváncsi lennék, mit tartotok valószínűbbnek.

Kytia 2012.12.14. 10:53:58

Hű, közben többen is kértétek, ez igazán megtisztelő, köszönöm, köszönöm.:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 10:58:29

@Kytia: Bocs, hogy az exedre, meg minden, de Sándor egy gyáva p.cs!

Kytia 2012.12.14. 10:59:44

@neccharisnyás útonálló: Ó, Sándornak ez volt a legkisebb problémája. Inkább nem sorolom.:)))

pretty kitty 2012.12.14. 11:01:30

@Kytia: "Ó, Sándornak ez volt a legkisebb problémája. Inkább nem sorolom.:)))"

Jaah XDDD Akkol a 2B :)))))))))

Niobe 2012.12.14. 11:04:12

@Kytia: hm, érdekes történet, szerintem többünknek lenne hasonló.
Ez nagyon igaz, hogy amúgy az ember lánya nem törődik vele, csak fura, amikor ezek így előkerülnek - hogy biza lehet, hogy akkoriban kissé vaksikák voltunk...?
Mindegy is, éljen boldogan az Inezével, Te meg aztán végképp ne rágd magad ilyeneken - ha félrejárt melletted úgy, hogy nem tudtál róla, akkor ez van. Ne most akard csócsálni magadat érte.
Hm?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:06:07

@Kytia:
Nehéz amúgy. Mondanám, hogy végre beért őkelme, azt anno úgy összeszoktak Innocesitával (meg ugye a "baráti kapcsolat" is megmaradt), hogy ment vissza hozzá, töltött káposzta módszerrel.
De játszik az aljas szándékból elkövetett megtermékenyülés is.
Hír róluk azóta? Sándor azóta is nőzik, Inez meg házisárkánnyá lészen?

Bölcs Jaroszláv 2012.12.14. 11:07:28

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nem is ismerem azokat akiknek vettem, soha életemben nem láttam és nem is fogom. A cég ügyfelei, és DHL-lel fogják megkapni a magyar csokit, meg pálinkát, melyik mit.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:10:39

@Niobe: +1
A jelen is kínál elég bonyodalmat. Kár a múlttal tetézni.
Ej, ha tudnátok, hányszor volt, hogy utólag kiderült dolgok tették síkba a képet! Rendesen rászoktam, hogy már csak nevetgéljek az ilyeneken, mert a mérgelődés a sírba visz.

Bölcs Jaroszláv 2012.12.14. 11:12:08

@neccharisnyás útonálló: Attól tartok Szöszi nem értene veled egyet teljesen, illetve kiegészítené a névsort a Norbikkal.
:DD
Na mentem, mert ma egy ilyen nap van. További kellemes időtöltést mindenkinek!
:D

Kytia 2012.12.14. 11:13:11

@Niobe: Ó, nem csócsálom azért. Sándornak sikerült elnyernie a megtisztelő "Kytia életében a legkevesebb port kavart" címet, csak a pletykás énem (énem összterületének mintegy 80%-a:D) kíváncsi lett.:))

@neccharisnyás útonálló: Ez csak pár napos info, szóval nincs újabb hírem. Feltételezem, a gyerek most leköti az időt, így Sándor is inkább a bioritmusával foglalkozik, mint a nőkkel, de gondolom, kutyából nem lesz szalonna.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 11:13:13

@Bölcs Jaroszláv: Jahogy... Hát az tényleg nem vidám. Bár munkaidőben tökmindegy, nem? :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 11:14:41

Mindenkinek boldog karit, meg új évet, ilyesmi... Pusza azoknak, akik megérdemlik! :))

plantingC4 2012.12.14. 11:15:20

@Kytia: Nyihihii nincs sajna titok..Sándorunk egy átlagos pöcshuszár, kívánjunk csak sok boldogságot neki Inezzel, oszt boldogan élnek, míg meg nem halnak.........hahahahahhaahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaahhahahahhahha...:D

Kytia 2012.12.14. 11:15:38

@neccharisnyás útonálló: De azért ezek valahol szürreális tapasztalások, nem? Amikor a múlt hirtelen átszíneződik... Nem mintha bármilyen illúzóba ringatná magát az ember, de ilyen fordulatokra mégsem számítasz legmerészebb álmaidban sem.:))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:17:30

@Kytia:
Figyelj! Tudod, mit mondok az ilyen esetekre? Karma is a bitch! És tényleg. Így vagy úgy, de a negatív előjelű tettek mindig megbosszulják önmagukat. 100/100. Te meg csak hátradőlsz a fotelban és mozizol.

Niobe 2012.12.14. 11:19:29

@Kytia: szerintem legtöbbször megvan a bizonytalan sejtelem (meg később a paranoia), de azt tapasztaltam, tényleg hóttfelesleges utólag ilyenekkel terhelné magát az embernek. Röhögni kell, úgyúgy.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:21:39

@Kytia:
Igen, mondjuk nyitottság és flexibilitás kell hozzá, mert időnként rendesen kiránthatják alólad a sámlit, és valljuk be, ki az a szerencsétlen, aki porcelánváza módjára akar darabjaira törni egy-egy ilyen helyzetnél.
De tanulható a dolog, és ez jó.

Kytia 2012.12.14. 11:24:13

@plantingC4: Na, arra a boldogan élésre nem fogadnék, de persze szegény ember vízzel főz. És persze kívánok én is sok szépet és jót.:))

@neccharisnyás útonálló: Jaja.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:24:29

@plantingC4: XD
Élő kapcsolásunkat hallották a Pokolból.
:D :D :D

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 11:29:59

@Kytia: Szegény Ineznek már tele lehet polcokkal az összes fala, ha tényleg mindig felfúratott egyet :D

Father Justice ♋ (törölt) 2012.12.14. 11:30:32

@Kytia: Azt hiszem, egyszerűen Sándor életkorában, és az abból következő szomorú kényszerhelyzetben (merítési tartomány drasztikus, exponenciális csökkenése) keresendő a megfejtés.

Ha 10 évig járt az exével, aztán pár évig együtt élt valakivel, aztán jártatok, aztán 1-2 év múlva megtalált, te hárítottál, és újabb 1-2 év elteltével jött a kisgyerek kiposztolása az üzenőfalra, ugye jól sejtem, hogy a fickó 38-40 körül lehet?

Valószínűleg nem "megkomolyodásról" van itt szó, hanem a tényeket felismerve stabilizálni akart egy kényelmi állandót egy gyerekkel, ráadásul ezt várta el tőle a környezete is.

Namármost ha eljutott idáig, szerinted kivel akart szaporodni: azzal a nővel, akit 10 év alatt úgy kiismert, mint a rossz pénzt, vagy azok valamelyikével, akiket hosszabb-rövidebb ideig kúrogatott mellette, és különféle maszlagokkal hülyítette őket?

A történet igazi tanulsága inkább a megkomolyodás emlegetése, amiből le lehet vonni bizonyos következtetéseket Sándor jellemére vonatkozóan. Szerinted aki - tetszőleges életkorban - folyamatosan félrekúr a partnere mellől, az egyszerűen komolytalan, vagy egészen más jelző illik rá? Esetleg gerinctelen, jellemtelen? Ugyanis ha az utóbbiak állnak közelebb a valósághoz, akkor nem nehéz belátni: ezek bizony korfüggetlen paraméterek. 20 évesen is lehet talpig becsületes valaki, és 80 évesen is lehet nettó jellemhulladék, így aztán készpénznek venni az idősödésből fakadó szükségszerű pozitív változást.. öreg hiba.

Az pedig, hogy ki melyik életszakaszában hajlamosabb a szükségből történő erénykovácsolára, egészen más kérdés.

Kytia 2012.12.14. 11:32:46

@Niobe: @neccharisnyás útonálló: Én igazából ilyenkor csak magamban csalódom. És úgy általában csorbul az univerzumba vetett bizalmam. Mert ha tegyük fel az volt, amit a legvalószínűbbnek tartok, hogy ezek non-stop összejártak, és én ezt nem vettem észre, akkor lehet, hogy azt sem venném észre, ha mondjuk a saját apám lenne a következő liftes gyilkos. És akkor így megint kiderült, hogy a világon soha semmi semmilyen körülmények között nem az, aminek látszik. Ez azért valahol hátborzongat engem.

plantingC4 2012.12.14. 11:33:18

@Kytia: Így is kell, lényeg jóindulat ! :D

@neccharisnyás útonálló: Egyebet nemtok mondani, kérem kaccsojja ki ! :D

Hurri Kán 2012.12.14. 11:35:02

@plantingC4:
Monnyál csak. Addig sem küldesz több videót. :DDD

plantingC4 2012.12.14. 11:37:38

@Hurri kán: Aztat úgy is letegadjuk, tehát : Milyen videjóról van szó?*naiv nézés*
:)

Hurri Kán 2012.12.14. 11:40:29

@plantingC4:
Öööö... semmisemmi, kevertelek valakivel. :D

plantingC4 2012.12.14. 11:41:24

@Hurri kán: Ez feltehetőleg, biztosan így lehet ! :)

Hurri Kán 2012.12.14. 11:45:06

@plantingC4:
Öregszem, romlik a memórijám. :D

Kytia 2012.12.14. 11:45:38

@LaposElem: Aktus után mindig leszerelte.:D

@Father Justice ♋: Igen, asszem, pont 40. De Sándorról tudni kell, hogy korát meghazudtolva meglepően fiatalos, jóképű és sportos. Szóval az ő 40-ét némelyik 30 simán megirigyelhetné, és általában sem volt túl sok gondja a csajozással, illetve talán az nehezítő tényező lehetett, hogy előnyös külseje ellenpontozásaként meglehetősen unalmas fickó. Ez szerintem egy jókora hendikepp volt, de arra azért nem számítottam, hogy akkora, hogy konkrétan a lerágott csontra fanyalodik vissza a kritikus életkorba lépve.

"szerinted kivel akart szaporodni: azzal a nővel, akit 10 év alatt úgy kiismert, mint a rossz pénzt, vagy azok valamelyikével, akiket hosszabb-rövidebb ideig kúrogatott mellette?"

Tekintve, hogy Vavyan Fable-i regényhősöket idéző lelkivilággal vagyok megáldva, én azt mondanám, hogy egyikkel sem, a korábban levetett göncökre nem mozdulna rá, hanem megtalálná a Zigazit egy vadiúj nő személyében és azzal esküdne örök hűséget, de hát túúúdom, túúúdom...

Egyetértek, én is benéztem a jellem kontra életkor csapdát. És be kell valljam, a lelkem mélyén valahol sosem hittem, hogy ez így igaz. De ha eszembe jut, amikor egy félreértésből fakadóan azt hitte, hogy megcsalom és magába roskadva ült a fotelban...bázeg.:))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:50:57

@Kytia:
Na EZT ne! Leépíteni magad, mert a másik egy görény, ez az, ami minden körülmények között tilos.
Csavarints egyet a dolgon, és fogd fel így: rendben, ezt így nem vettem észre. No de, mi az, ami felett elsiklottam? Mi az, amit tanulhatok belőle?
Nincs az az életkor, amiről határozottan lehet állítani, hogy márpedig MOST leáll a tanulási folyamat, mert az illető már az égvilágon minden tudásnak a birtokában van. Maximum egy idő után már nem olyan látványos a fejlődés, mint -tudom is én- "ni, a baba megszólalt!"

Az általánosítás viszont megint nem célravezető, mert 1. könnyen eljuthatsz odáig, hogy ufónak érezd magad a planétán, és visítva akarj "kiszállni" 2. hiába a massza-tudat, attól még vannak kicsi gombostűk, akiket rendesen parkolópályára tud állítani az általánosítások gát nélküli fröcsögése

Niobe 2012.12.14. 11:51:30

@Kytia: attól függetlenül, hogy effektíve, ténylegesen milyen a világ, az embernek van egy világképe. Ha ez közel van a ténylegeshez, akkor realista, ha nagyon nem, akkor ugye szokták mondani, hogy álmodozó :)
Én azt mondom, inkább legyen az ember picit naiv, elfogadó, szerintem ez még mindig egy boldogabb státusz (és erősen magasabb szint), mint amikor minden helyzetre fejből akarja hozni a negatív forgatókönyvet, "mert a világ úgyis ilyen gecó hely" felkiáltással. Nem bántom én a realistákat, bennem is van elég belőle, de én egy nega helyzetben csak a végén érzem max szarul picit magam, és nem már menet közben is.

Gecó hely, pfff. Mindenkinek olyan, amilyennek látni akarja, inkább...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:52:38

@plantingC4: Na már, legalább egy kamerák előtti dohányzást imitáljál! Naaaa! :D

Niobe 2012.12.14. 11:53:38

@neccharisnyás útonálló: (nagyon bólogat)

@Kytia: "De ha eszembe jut, amikor egy félreértésből fakadóan azt hitte, hogy megcsalom és magába roskadva ült a fotelban...bázeg.:))))" - az csak sima ego-hiszti, a "Quod licet Iovi, non licet bovi" elvből eredően. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 11:53:56

@Bölcs Jaroszláv: "Persze Béla bátyám... én is... a tiedet... neked... hooogyne..."
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 11:56:42

@Niobe: "Ha ez közel van a ténylegeshez, akkor realista..."

Pontosabb megfogalmazás, hogy ha ez közel van a többség által elfogadott feltevéshez, amit ők a világról alkottak, akkor realistának hiszi a többség. :D
Tekintve hogy az objektív valóságról fingunk sincs. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 11:56:49

@Kytia: Lehet, egész végig csak egy polc volt? :)
Most akkor vagy tele van fúrva lukakkal Inez lakása, vagy csak néhány, igen markáns, agyontiplizett kráter előtt kell az ajróboltos művirágot igazgatni.

Niobe 2012.12.14. 11:59:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): némely esetben, elvégre a részecskefizikát is csak ugatjuk.
Köszönöm a szemléletkiigazítást, asszimiláltam! ;)

LaposElem (törölt) 2012.12.14. 12:01:47

@Kytia: Ez csak azt jelenti, hogy esetleg hazudozásban nagy gyakorlata volt. Biztosan felül akarod teljesíteni?

Ja, meg adódik a kérdés: Ki vette a gumit? :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 12:01:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Én tudom a tutit. A tudatom kilépett egyszer a testemből, és sikerült belesnie a paraván mögé. A bolygó feletti dominanciáról, magukat embernek álmodó trotli kis pocsolyalények vagyunk, akik kb. annyi ellenállást tudnak kifejteni, mint egy muslica. Pfej, de azok a csápok!
:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 12:02:18

@Niobe: Egyébként csak arról van szó, hogy nem hiszek az "Együnk tehénszart, tízmilliárd légy nem tévedhet!" szemléletben... :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 12:04:26

@Niobe: Egyszer kiakasztottam egy ego-hisztis egerészőt, mondtam már? Az a tömény idegbaj, ami a szemein tükröződött....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 12:05:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): :D
Jó volt a cucc, tesó! Legközelebb megint hozzál! :D

Caddy 2012.12.14. 12:06:01

Aszalt szilvás marcipános szaloncukor.
Valamint belga trüffeles is.

:D:D:D

Hurri Kán 2012.12.14. 12:10:16

@neccharisnyás útonálló:
Az ilyen nőben is czuky. Mikor hercegkirájlányoskodni próbál, csak éppen nem talál fogadóközönségre :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 12:10:59

@Caddy: Nyamm!
Már a Cserpes Trudidtól is kész voltam. :D

Niobe 2012.12.14. 12:12:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Demolition man :)

"Egyébként csak arról van szó, hogy nem hiszek az "Együnk tehénszart, tízmilliárd légy nem tévedhet!" szemléletben... :)" - én sem. Sőt. Lázadó típus vagyok :)

@neccharisnyás útonálló: akkora élvezet kiakadni látni az ilyet. Azt nem mondom, hogy felér egy orgazmussal, de megközelíti :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 12:15:26

@Niobe: Ja igen! Rémlett, hogy valahonnan máshonnan is ismernem kéne... :)
Akkor? Forralt bor+Revolution? :)

Caddy 2012.12.14. 12:15:53

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @neccharisnyás útonálló: a főnök a hibás. :D
Olyan szinten rányomoltunk a cuccra, hogy közölte, hogy el kell zárnia a páncélba. :D
Van még valami narancsos is, meg jajjjj nekem, megettem hármat és kész vagyok. Valami cukrászda saját gyártása. :)

Niobe 2012.12.14. 12:20:04

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): adom! Sőt, Apa is elintézte, és tud jönni, úgyhogy öröm és bódottá van. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 12:24:01

@Hurri kán: Én mintát akarok. Keresztszemeset! :)

@Niobe: Blokkolnád? :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 12:25:55

@Caddy: XD
Más meg értékpapírt rejteget abban a flancos fémkaszniban. Hát tudnak ezek ÉLNI?! :))

dr. gernika 2012.12.14. 12:29:03

No, akinek hiányzott az echte Rammstein stílus, az most megnyalhatja mind a tíz ujját.
vimeo.com/55356626

Papírsárkány 2012.12.14. 12:29:36

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Meg a "jó" szexről is, ha már itt tartunk. Sőt, kezdjük az alapoknál...

Niobe 2012.12.14. 12:31:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): kit, mit hol? :)

@dr. gernika: jujj köszi, imádom ezt a számukat (is). :)

dr. gernika 2012.12.14. 12:32:48

@Niobe: Van egy ilyen verzió is. Kis cuki. vimeo.com/55028438

Caddy 2012.12.14. 12:36:09

@Kytia: én mondjuk csak azt nem értem, hogyha eltelt közben 4 év akkor ki nem szarja le Sanyit Inezestül?

Elintézhetem a szaloncukrozást, csak maradjon, mert a főnök nagyon nekiállt csomagolni. :D

Papírsárkány 2012.12.14. 12:36:39

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem fogytam ki semmiféle érvekből, csak (ahogy a mellékelt ábra mutatja) viszonylag értelmetlen olyas valakivel vitatkozni, aki "liberálisnak" vallja magát, miután kifejti, hogy a szexualitást bűnnek tartó, bűntudattal és bűnbocsánattal operáló, évezredek óta emberek életét tönkretévő hazugság és a szabad szerelem / szexualitás nem egyértelműen egymáshoz képest rangsorolható értékrendek :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 12:37:00

@Niobe: Öjömbódottágot... Mittoménhó' akarod....

Caddy 2012.12.14. 12:37:21

@dr. gernika: ilyeneket nem lehet munkaidőben. :(

fumerin 2012.12.14. 12:37:44

Nahh, ma az összes ajándékot beszereztem, amit szerettem volna. Éééés, sikerült mindenkinek személyre szabottat és különlegeset. Totál jó érzés adni! :D
Hihííí, asszem este már sörözhetek is! :D

Hurri Kán 2012.12.14. 12:37:49

@Caddy:
Ha lennél olyan talpraesett, amilyen szoktál, és kicsit khm... elvonnád a figyelmét, addig valaki megmenthetné a szaloncukrokat :D

dr. gernika 2012.12.14. 12:39:10

@Caddy: Tedd el estére. Lefekvés előtt tökéletes lesz. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 12:39:43

@Papírsárkány: Ki beszélt értékrendek rangsoráról?
(Tudom te az előbb, de ezen kívül?)

Papírsárkány 2012.12.14. 12:42:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Te, természetesen.

Idézem:

„A dolog nem úgy működik hogy a saját jónak nyilvánított értékrendünket ráerőltetjük a másikra (peeeersze szépen lassan erőltetjük, hogy TE úgy érezd ez jó), hiszen ha ezt tennénk, akkor egy fikarcnyival sem lennék jobbak mint a csórikám szülei”

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 12:43:28

@Papírsárkány: És ebben hol rangsorolódik bármiféle értékrend?

Papírsárkány 2012.12.14. 12:45:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jaj, hát nem látod? Pontosan ott, ahol (mi) "ráerőltetünk" bármit bárkire :)

Caddy 2012.12.14. 12:46:42

@Hurri kán: konkrétan a probléma ott kezdődött, hogy a papírok összekeveredtek ezért többet meg kellett ennem ahhoz, hogy a rendszerhibát visszaállítsam. :D
Na ezen a ponton jött a páncél felemlegetése. :)

@dr. gernika: hát mostanában (december) inkább éjszakát mondanék, de így lesz. :)
Vagy megvárom míg egyedül leszek, és kitombolom magam. :)

Niobe 2012.12.14. 12:46:56

@dr. gernika: vimeo nálam eléggé döglik, szerintem a Chrome-ot nem szereti. Inkább maradok a Jutyúbnál :) De jó, szerintem ennek a számnak bármely verziója üt.
(Nézni nem nézem, ahhoz azért nagy a mászkálás)
Tillre nagyon igaz a mondás, hogy épp egy fokkal szebb az ördögnél, de brutálisan jó hangja van.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ó, örömbódottából jut nekem, naponta sokszor, köszi :)

@Анна: Ügyiiii :) Valamikor nekünk is jut idő beszerezni, amit még kell...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 12:52:11

@Papírsárkány: Na jó. Bontogatom neked, mert magadtól nem megy...

Tehát van két felfogás.
Az egyik legyen a szüzesség mint érték kategória, a másik pedig az amely ennek nem tulajdonít olyan nagy jelentőséget.
Ugyanis eredetileg ezekről van szó csupán bár te igyekszel behelyettesíteni őket a bigott vallásos és hippi liberális ellentétpárba valamilyen oknál fogva.

Nos a példában szereplő csaj szülei az előbbihez tartoznak, MI pedig mint arra voltam szíves már korábban felhívni becses figyelmedet a másikba.

A csajszi mivel nem a mi nevelésünk értelemszerűen a szülei modelljét kapta és attól sérült, nem a mienktől.

Értelemszerűen választásaink értékrendet is tükröznek. Tehát mi a saját nézetünket inkább értékesnek a szülőkét inkább károsnak látjuk.

Mint mondám eddig teljesen egyet is értünk.

Most jön a különbség. TE azt gondolod, hogy a feladat megmenteni a lányt a saját értékrendéjétől mert az téves, és rossz. Én pedig azt gondolom, hogy el kell fogadnunk ezt az értékrendet, amíg nekem nem árt vele.

Te azt mondod agymosásra agymosással kell felelni. Én pedig azt, hogy ezt esetben ugyanolyan szűklátókörű gyökerek lennénk mint az ősei voltak.

Eddig rendben vagyunk? Mehetünk tovább, vagy cizelláljunk még ezen?

Jack Torrance 2012.12.14. 12:59:07

@Kytia: Inezzel a szakitas utan volt egy kis szunet, majd dugipajtaskent folytattak (melletted is es a kesobbi nok mellett is), aztan egy ido utan rajottek, egyutt akarnak elni / avagy becsuszott a baba.
A te facebookos megkeresesed egy probalkozas volt, szerintem akkor Inezzel eleg komoly lehetett, csak az latszik, hogy Sandornak nem eleg egy luk.

Papírsárkány 2012.12.14. 13:00:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): „Tehát van két felfogás.Az egyik legyen a szüzesség mint érték kategória, a másik pedig az amely ennek nem tulajdonít olyan nagy jelentőséget.
Ugyanis eredetileg ezekről van szó csupán bár te igyekszel behelyettesíteni őket a bigott vallásos és hippi liberális ellentétpárba valamilyen oknál fogva.”

Hadd segítsek, azt akarod mondani, hogy :„te ezt feltételezedén meg amazt feltételezem”. Ugyanis eredetileg totál nem derül ki, miről van szó, max. mást látsz bele te és mást én.

De jah, tényleg totál egyértelműen „csupán” erről van szó…

(azt csak zárójelben tenném hozzá, hogy a világon szinte mindenhol az ilyen „konzervatív” dolognak vallási háttere van, nem szekuláris, döbbenetes módon).

„Értelemszerűen választásaink értékrendet is tükröznek. Tehát mi a saját nézetünket inkább értékesnek a szülőkét inkább károsnak látjuk.”

Kivéve, hogy ez nem így működik, vannak egyértelműen hasznos és vannak egyértelműen káros értékrendek, amik minden létező modern morális (nem vallásos, szekuláris morálról beszélek) elv szerint egyértelműek. Lehet szépíteni, kenegetni, csak nem érdemes. Elbaszni két fiatal életét azzal, hogy eldemonizáljuk a házasság előtti szexet, totál hasznos valóban.

„Mint mondám eddig teljesen egyet is értünk.

Most jön a különbség. TE azt gondolod, hogy a feladat megmenteni a lányt a saját értékrendéjétől mert az téves, és rossz. Én pedig azt gondolom, hogy el kell fogadnunk ezt az értékrendet, amíg nekem nem árt vele.”

Értem, tehát semmi gond nincs egy alapvetően rossz értékrenddel, amíg nem lesznek áldozatai? Mit szólnál ahhoz, hogy mondjuk már az apja is így gondolta az anyjáról? :) Totál bejött akkor

„Te azt mondod agymosásra agymosással kell felelni. Én pedig azt, hogy ezt esetben ugyanolyan szűklátókörű gyökerek lennénk mint az ősei voltak.”

Én azt mondtam, hogy ahelyett, hogy állandóan köteleket dobálunk neki, vagy mellé ugrunk kapálózni, tanítsuk meg úszni.

Jack Torrance 2012.12.14. 13:00:51

@Bölcs Jaroszláv: vegyel Szoszinek is, ugy jobb kedvvel fogod csinalni :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.12.14. 13:02:26

@Papírsárkány: Ha mázlija van a csajnak, azt megtanulja a posztertől. :)
De persze ha ráérsz, arról is beszélhetsz. :))

@*** andalka ***: Valószínű, h nem. :))

És a nap kiemelkedő híre: a főnök ma elengedte a férjemet, aki már úton van haza. Picicsibe ilyenkor nagyon örül. Verdes a kis szárnyacskáival! :)))

Jack Torrance 2012.12.14. 13:03:11

@Kytia: "És akkor így megint kiderült, hogy a világon soha semmi semmilyen körülmények között nem az, aminek látszik"

No de ez igy is van. Az erzekszerveink is csak arra valok, hogy becsapjanak mindek, meg az agyunk is. Minden amit tehetunk, hogy elvezzuk az illuziot :)

pretty kitty 2012.12.14. 13:04:07

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Hat akkol nektek isz boldog Kalaconyt novelkeeeeeeem!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDD Jovole talalkozuuuuuuuunk ;))))))))

dr. gernika 2012.12.14. 13:04:53

@Caddy: ADdig is egy kis testedzés www.facebook.com/photo.php?v=19308117749149
Azt mondják a reklámban, ezt lehet az irodában is. :)

@Niobe: Itt a hivatalos oldal linkje. www.mein-herz-brennt.com/

Niobe 2012.12.14. 13:05:34

@Jack Torrance: bizony, elvégre a legjobb 3D! ;)

Caddy 2012.12.14. 13:17:40

@dr. gernika: nem lesz itt testedzés, mert nem tudom megnyitni. :(

@Анна: megérdemeled azt a söröcskét. :)

Joe69 2012.12.14. 13:23:21

Ha a csaj 21, a szülei lehetnek 60-70 között született generáció, mert ha olyan kurva konzervatívok, akkor legalább anyut biztos, max. 20-21 évesen férjhezadták, mert az így illik konzervatívéknál.
Így valszeg megvannak mág a nagyszülők, sőt tán még a dédimamama is, ha beszámítjuk, hogy a nők tovább élnek, és valszeg 20 körül már férjnél voltak és megszülték, akiket kellett.

Vagyis 3 db. nőgeneráció nagynénistől liheg a szerencsétlen csaj felett, iszonyú lelki terror lehet. Első barinőm nekem is ilyen volt, és pont ez volt a gond ott is. Aztán egyszer csak a családi nőtanács feltehetően meghozott egy döntést, a csaj pedig megkapta a szükséges alapkiképzést - 3 generáció osztotta neki az észt. És a következő alkalommal úgy esett nekem, ahogy az a nagykönyvben meg van írva:)) Igaz utána, a nőtanács kikézbesítette a kérést az eljegyzés időpontjára. Én 19 évesen meg valahogy nem mondtam igent erre, az ítélet természetesen kirúgás volt:)) Vagyis légy jóban a nőtanáccsal, posztolókám, legalább egy jót biztos dugsz vele, még ha utána repülsz is !:))

Caddy 2012.12.14. 13:26:04

@dr. gernika: :D:D:D:D
39,95$ ennyit mindenképpen megér.

Kytia 2012.12.14. 13:26:59

@neccharisnyás útonálló: Jó, persze. Meg magamról sem szabad általánosítanom. Azért lehet, hogy van, amit még én is észreveszek.:DDD

@Niobe: Jól van, visszahoztátok a hitemet a bolygóban, mégis maradok még egy kicsit.:D

Ez már csak aozn múlik, mennyire jól tud célozni.:DD

@LaposElem: Nem, dehogy.:) Szerintem ő vette, de már nem emlékszem.:D

@Caddy: Erre egyszerű a válasz: én.:)) Na nem "úgy" nem szarom le. Csak úgy általában nem szarom le.:)

@Jack Torrance: Jaja, hihető forgatókönyv. De ugyanakkor nagyon meglepő is még mindig. Sose jönnék össze egy exszel, milyen szürreális már.:S

Akkor mégis a mátrixban élünk?:))

Jack Torrance 2012.12.14. 13:31:57

@Kytia: mindenesetre a sztori jobb, mint barmelyik itt a blogon hosszu ido ota :) Neked is esemenydus es tanulsagos eleted van :D

Persze, hogy a matrixban elunk, sot, elarulom, a piros kapszula is csak illuzio! :)

Niobe 2012.12.14. 13:32:09

@dr. gernika: most jó :)

Hátööö, irodában végezhető?? Biztos? :)))
Egyébként ha ez igaz lenne, akkor minden pasi ( a legtöbb, na) baromi izmos lenne! :DDDDDD

Niobe 2012.12.14. 13:37:47

@neccharisnyás útonálló: :DDD Ez nagyon kész.
Kicsit Happy Tree Friends-fílinges :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 13:41:21

@Niobe: Annál, hál isten, kedvesebb. :) Kedvencem a pilóta ahogy emelgeti a fejét a törzséről. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 13:46:32

Egy jó dolog mégis csak van abban, ha emelkedik a bűnözési ráta: a rendőröknek sokat kell kint járőrözni. És kiket küldenek ki maguk közül "szívni a mínuszokba"? A fiatalságot. 8)

dr. gernika 2012.12.14. 13:48:19

@neccharisnyás útonálló: Ez olyan. :)
A Dumb ways to die-t meg már pár hete végig vinnyogtuk párszor Narddal, zseniális. :)

Niobe 2012.12.14. 13:51:40

@neccharisnyás útonálló: :D Jó, de az mekkora már :DDDD Mármint a HTF... én imádtam!

Nálam a nagy kedvenc (ennyire jól sajna nem tudom táncolni):
www.youtube.com/watch?v=uQb_JzeWccQ

Idáig még sajna el sem jutottunk - jó, ritkán állunk le táncikálni:
www.youtube.com/watch?v=84YXPw4htnQ

Mindkettő Star Wars tánc, Kinectre. Vader ahogy nyomja, az megér egy misét (meg a Császár!!) - amásodik videót már cska emiatt is érdemes megnézni :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 13:57:20

@Papírsárkány:
1. Nem, nem azt akartam mondani.
"a meglehetősen konzervatív család nyomására eldöntötte, hogy házasságig, de minimum az eljegyzésig szűz marad."
Ez vagyon írva. Az az elképzelés hogy lányom te aztán szűzen menj férjhez, NEM vallási képzetekhez kötődik, hanem a férfidominanciára épülő társdalom elvárása.
Ezt a tételt egy ateista marxista párttitkártól is simán meghallgathatod, vagy egy szintén ateista kispolgártól.
Ha láttad anno a Csinibaba c. filmet akkor tán emlékszel Cseh Tamás vonatkozó filmbeli jelenetére.

2. Látod? TE ugyanazt csinálod mint a szülők.
Az kétségtelen, hogy a szülői értékrend számos sérülést okozhat a lánynak.
De sajnos az is, kétségtelen, hogy a mienk szintén. Én pl elég hosszan tudnám sorolni azon lányokat akiket így vagy úgy de boldogtalanná tettem megbántottam, sőt akiknek tartós lelki sérüléseket okoztam. Pusztán azzal, ahogy ezekhez a dolgokhoz hozzáállok, tehát hangsúlyozom nem szándékosan, nem kegyetlenségből, nem szivatásból. Ha te még ilyesmiben nem vagy vétkes, akkor kurva nagy mázlid van.
ÉN nem tartom a saját felfogásomat egyedül üdvözítőnek. TE igen. Vagy nagyon fiatal vagy hát, vagy pedig a magad módján konzervatív. Csak neked a múlt amihez jó konzervatívként ragaszkodsz nem a 30-as hanem a hetvenes évek.

3. Áldozatai... Pfff... Áldozatai minden értékrendnek vannak.
Nem ez a mérlegelés alapja. Látnod kellene a különbséget aközött, hogy agyonlövik a feleségemet ha a nászéjszakán nem bizonyítja szűz mivoltát, és aközött, hogy egy adott személy magára nézve eldönti, hogy akar élni.

Hogy a példában a döntés mennyire sajátja a lánynak vitatható, de elég sok bizonyíték szól amellett, hogy közvetlen befolyásolás már nem éri. A neveltetése alapján választott valamit. Ahogy TE is választottál valamit.

Lehet próbálkozni azzal, hogy nyisson más szemléletek felé is, de gondolj bele kicsit, hogy nálad ez itt és most mennyire sikeres.

No! Ha megértetted jó, ha nem, nem.

Fenti gondolatok alapján ha a srác ugyebár megismerte ezt a lányt akkor a következőket teheti.
1. Úgy véli, hogy ez neki nem megfelelő élet, és hagyja a lány hadd keressen olyat aki próbamenet nélkül is elveszi. És aki mellett a lány valójában teljesen boldog is lehet.

2. Úgy véli ez neki bejön, ő is így gondolkodik, tehát három hónap elteltével megkéri a kezét, elveszi feleségül, és boldogan míg meg nem...

3. Erőszakoskodhat vele, de talán egyetértünk, hogy ennek sok veleje nincs.

4. Megpróbálja megmenteni. Itt a motiváció eleve rossz, és a vége csak kudarc lehet. A hősmítoszban fetrengő pasik saját súlyos traumáikat próbálják elfedni Lancelot szerepével...

5. Elindul felé és reméli hogy ő is közelít, és ki tudnak alakítani egy működő modellt.
Ennek feltétele, hogy nem utasítja el egészében a lány által képviselt értékrendet,
(Erre mondtam, hogy jegyezze el) hanem csak annak vadhajtásait szeretné lenyesegetni. Ez is meredek terep, de legalább itt esélye van annak hogy sikerrel jár...

Mint látod, szerintem két tiszta és egy talán modell van.
1-2 tiszta, 5 talán.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:02:31

@Niobe: Nekem túl realista volt az. Időnként rendesen borsódzott a hátam. De ezekkel a gyurmababokkal (barbapapa?) nincs gondom. :)

Hatalmasak a vidijók! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:08:17

@neccharisnyás útonálló: Barbapapa simán atomot érdemel... Hüpp hüppp hüppp...

Hurri Kán 2012.12.14. 14:10:02

@neccharisnyás útonálló:
Diszkrminászijó. Miniszoknyás, combcsizmás rendőrjányokat bezzeg sehová nem küldenek. Azok csak ijen felnőttesfilmekbe léteznek :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Dehogy is. Barba papa zseniális volt. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:15:12

@Hurri kán: Nézd, azért EGYENruha, hogy elfedje -az ez esetben- nemi különbségeket. Jó-jó, meg hogy el lehessen különíteni az "átlagbambáktól". Nyáron, ha jól rémlik, láttam azért szoknyás rendőrnőt. Ilyen hidegben azért ők is jobban járnak a hosszú szárú ruhadarabokkal.
Ha viszont mindenképpen be akarsz mögé látni, voltak ilyen rendőrnő-szépségversenyek. Keress rá. Ott jó sok mindent lekaptak magukról.

Niobe 2012.12.14. 14:15:57

@neccharisnyás útonálló: Az tény, a HTF durva, mint állat - nem is gyerekmese, az fix. :)

Ebben a Kinectes tánciban az a legjobb, hogy észre sem veszed az idő múlását, meg hogy két órája nyomod (csak az izzadtságpatakok szaporodásából), átmozgat, és irtó jó móka, főleg többen.
Volt olyan, hogy eltáncikáltunk elég sokat (3-4 órát tuti), aztán másnap ment a csodálkozás, mert olyan izomlázunk volt, mint a fene. Messze nem tűnt annyi időnek.
Azt csak remélni merem, hogy a mozgáskultúrát is fejleszti - nem mintha olyan sokat járnék táncolni, de amikor néha ránk jön, akkor ne legyünk már fabábok :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:16:34

@Hurri kán: Egyébként is, szexbolt, kosztümök, anyust megleped vele karácsonyra, azt tsók. :)

Niobe 2012.12.14. 14:16:49

@neccharisnyás útonálló: mint az etióp egyenruha? Egyen ruha, a többi meg meztelen... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:17:28

@Hurri kán: Nemá! Mitől volt zseniális??? Pom-Pom. Aaaaaz igen!
De Barba??? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:18:47

@neccharisnyás útonálló: Úgy érted anyu kibassza mikor meglátja a soros fétist?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:19:23

@Niobe: Ja, azt én is néztem. Rendesen átmozgatja az embert, és ha még rendesen is csinálod.... mozgást meggyűlölt embereknek ez simán egy lehetséges opció. Hisz elvileg csak játék.

Baszki, az a belazult rohamosztagos micsoda vonaglást levágott! Még mindig kuncogok. :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:21:20

@Niobe: Egen, a futókat meg oroszlánokkal edzik. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát csak lesz annyi esze, hogy értelmes dolgokra költse el a pénzét. Remélem. ;)

Hurri Kán 2012.12.14. 14:22:08

@neccharisnyás útonálló:
Hogyne, hogy ellássa a bajom a gumibottyával. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
És Magilla gorilla forevör! :)

Hurri Kán 2012.12.14. 14:23:31

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
A kambodzsai lédiboyokért nem szólt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:23:35

@Hurri kán: No igen. És Mekk Elek...

@neccharisnyás útonálló:Arra gondolsz, hogy mégis inkább piát vesz?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:23:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Végiggondoltad te ezt? Barbapapa mutálódik az atomtól, azt akkor már nem csak trükkjei lesznek. Vagy képessé válik a mitózisra, és onnantól sztereóban megy majd a hüpp-hüpp.

Niobe 2012.12.14. 14:23:48

@neccharisnyás útonálló: és Palpatine? :DDDD

Ha megcsináltuk a harmadik küldetést is Resi 6-ban (és Apa nem izgul rá a Mercenaries üzemmódra), akkor utánalesek, lehet-e a Harry Potter Kinect verziót többen is játszani. Ha igen, az nagyon jó lenne. Ezek a legjobbak, amiket tudtok ketten, négyen játszani.
Mondjuk a Dance Central is piszok jó, abból is jött nemrég ki új rész, de mindent én sem veszek meg :D Majd idővel...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:30:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nemrég láttam Mekk Eleket, mert megint előszedték. Most őszintén. EZEK után csodálkozik bárki is a sok megélhetési bunkón? De komolyan.
1 álló hétig etették a lovak (napi 3 étkezés) káposztával, amit még oda is hordtak(!) a csuhéházához, hogy majd egyszer elmenjen hozzájuk, és megfoltozza az ereszt vagy mittomén. Még emelte is az adagokat. A vége az lett, hogy a pacik kifogytak mind a káposztából, mind a türelemből, és dúlva-fúlva ott hagyták. Tanulság? ...
És ezen nőtt fel egy generáció. Ha nem több.
Arról nem beszélve, a hideg ráz a zenéjétől. Pedig a bábok aranyosra vannak megcsinálva.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:32:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Höhö. Poén, mikor te agyban 2 lépéssel a másik előtt jársz. Érdemes volt felnőni, szentigaz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:33:00

@neccharisnyás útonálló: Pszichokecske?

Amúgy meg az öreg zseniális! A sok buzi medvének is milyen kályhát épített mar!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:35:32

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem tudom, úgy felhúztam magam több részre nem is voltam kíváncsi. Kicsiként szerettem, azt tudom. De így felnőttként, ütném. Báb, szal nem fog meglátszani rajta. Értekezhet a kerti törpékkel, mire számítson tőlem. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:37:14

@neccharisnyás útonálló: Nyári proginak szabadtéri kertitörpegyalázás a Balcsinál?

Niobe 2012.12.14. 14:40:17

@neccharisnyás útonálló: hát, a legtöbb mesébe inkább ne gondolj bele, az tény :DDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:42:10

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ha apró szilánkokra bonthatom őket, akkor jöhet! :D
Na, PomPom pl. még mindig cuki.
A Trombi és a tűzmanó pedig hasznos. (röhej: egyikkel lebontják azt, amit a másikkal felépítenek)
Ja, és a kábszeres állatkák a Bubóból. "Ha-síííííís" - mondá Csőrmesternek a kélgyó. XD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:44:40

@Niobe: J.M. megpróbált kinevelni a Fehérlófia-szeretetemből. Kemény harc volt, de én győztem. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:45:32

@Niobe: Most miért???
Tök izgis... :D

@neccharisnyás útonálló: OK. Romhányi az isten.
A Bubó pedig nagyon ott van a szeren...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:46:25

@neccharisnyás útonálló: Ja! És a törpékkel bármit lehet! Yeah...
Bár én inkább alakítanék rajtuk... :)

Niobe 2012.12.14. 14:47:26

@Hurri kán: :DDD

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): pont azért! :))

@neccharisnyás útonálló: bevallom, a mai napig szoktam néha mesét nézni. Kell a kis lelkemnek. :)

Niobe 2012.12.14. 14:48:23

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: szerintem én is furán néznék a férfikollégákra, ha nekiállnának...öhm... izomerősíteni, igen. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:52:49

@Niobe:
"Egyszerűen végezhető gyakorlat... akár az irodában is!" :D
Azért, ahogy rogyasztva közlekedik a lakásban.... így menne ki az újságért, postáshoz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 14:53:23

@neccharisnyás útonálló: Balatonnál? Szerinted??? Ott a halom ízlésficamodott expárttitkár... Meg a svábok... Brrr.....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 14:55:08

@Niobe: Frédi-Béni szinkronos verziója mellett sajnos én sem tudok elmenni. Romhányi, na.

Niobe 2012.12.14. 15:02:55

@neccharisnyás útonálló: :DDD Neee, neee, vizuális vagyok!

"Romhányi, na." - ennyi :)

Jézuska, még egy óra?? Most ittam kávét, de ezt ébren nem bírom ki...
Egy dolog, ami vigasztal, hogy két ünnep között most már tuti, hogy nem kell jönni, lezsíroztuk a nagyfőnökkel. Ergo marad a holnap, meg a jövő hét. Azt már valahogy kihúzom...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 15:04:14

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Svábok, ojjé!
Hyppolit újabb verziójába is kellett néhány. Mély megértéssel viseltettem a fitymálóan pillogó Eperjes Károly iránt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 15:08:33

@neccharisnyás útonálló: Én kevésbé voltam megértő.
Csapd le csacsi, és hasonlók után a Hyppolit erős gáz volt...
Igaz, legalább nem Hídember.

plantingC4 2012.12.14. 15:13:51

Visszatértem a céges ebédrül, mi volt erre ? Hol tartunk ? szeksz, Sándor, szaloncukor?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.12.14. 15:16:33

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nézd, nem találták fel újra a spanyolviaszt. Jól kitalált, kipróbált, működő elemeket pakoltak át a rendszerváltás utáni világba.
Időgép-szindróma. Létezik vagy 3 verziója, mégis az, amit mindenki értékel bennük, H. G. Wells bácsi agyszüleménye. (bár az atomfrászos hidegháborús adaptáció nálam személy szerint nyerő volt)

m.gray 2012.12.14. 15:21:52

@Bölcs Jaroszláv: mi a baj a Mazda3-mal? én pl imádom :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 15:22:03

@neccharisnyás útonálló: Az hagyján. Feldolgozásnál nem követelmény..
(Bár mostanság Sherlock miatt meginogtam.)
De a Hyppolit 2.0 konkrétan szar volt. Eperjes meg rémes...

Caddy 2012.12.14. 15:28:23

Forralt bor program!
Akinek inge vegye magára.
18 órakor a Vörösmarty tér és Váci utca sarok, a hely maga a Váci utcában közel a térhez kitelepülés az egység előtt. Oda megyünk.

plantingC4 2012.12.14. 15:29:21

@Caddy: és aki 9ig dolgozik ? :(

Caddy 2012.12.14. 15:30:36

@plantingC4: az szerezzen telefonszámot és csörögjön ránk. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 15:31:34

@neccharisnyás útonálló: Ullmann Mónikát speciel blokkolnám, de ennek semmi köze a fenti filmhez...

Árpa... Szemen?

Niobe 2012.12.14. 15:41:51

@Caddy: jahogy itt közben közkincs lett az infó, hihi :) csak mert most dobtam privit...:D De akkor így OK.

@plantingC4: tessék ellógni, nincs mese! Ennyit megérünk :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 15:42:49

@plantingC4: Hát akkor gyere ki. :D
Kűdök méltet... :)

Caddy 2012.12.14. 15:47:17

@Niobe: hová küldtél privit?
Mondjuk most már mindegy is. :)

plantingC4 2012.12.14. 15:49:06

@Niobe: sietek ahogy tudok, bár ma céges ebéd , céges vacsi, most vannak az év végi kötelező jópofik.....

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Metéltet is kérek ! :D

Niobe 2012.12.14. 15:50:56

@Caddy: simán a nevedre kattyintottam, aztán oda ;)

@plantingC4: Részvétem, nekünk holnap lesz a rongyrázós parti...

Caddy 2012.12.14. 15:53:35

@Niobe: most jött meg.
Igen igen, ott leszünk, gyertek csak gyertek.
Persze be is ülünk, a tér jó, csak a hideg nem. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 16:01:14

@Niobe: Mi jövő héten tartunk Pocak estet... :D

Niobe 2012.12.14. 16:18:37

@Caddy: jövünk! ;) Reszkessetek! ;)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): töltöttkáposztát Pocaknak! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 16:20:38

@Niobe: Forralt bor lesz+lilahagymás zsíroskenyér... ;)

Niobe 2012.12.14. 16:49:18

@Hurri kán: ööö... Majd elmagyarázod ;)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): jobb nem is lehetne! Bár terveim szerint tolok egy szendót érkezés előtt...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.14. 16:51:12

@Niobe: Úgy értem a céges Pocaknapon... Bár voltaképp oda is jöhetsz... :D

Niobe 2012.12.14. 17:11:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Huhh. Utoljára "idegen" céges bulin kungfu bemutatót csináltam ;)

fumerin 2012.12.14. 18:26:02

Bűnhődjetek velem! Én egy órája lassan, ezt hallgatom! :D

www.youtube.com/watch?v=_DYseQ_lQew

Niobe 2012.12.15. 08:17:44

@Анна: ez cukiiii :$

Jóreggeltet! Érezzetek együtt velem, de ha minden jól megy, max délután egyig csak.

Raya666 (törölt) 2012.12.15. 09:55:26

Ez nem igazsááág! PanniCS-nek miért nincs munkanapja, ha nekünk igen? :(((((

Füredy Fruzsina 2012.12.15. 20:12:42

@JOKKA21: Nagyon cuki :) Cupp cupp cupp :P

JOKKA21 2012.12.16. 08:01:56

@iBaby: Inkább ne cuppolj, mert megszúrsz vagy én téged.:D
süti beállítások módosítása