HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2012/12/17/tobbeves_sardobalas_es_hazudozas

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr424969249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 12:25:06

@Dr. Jula Watson: Hm. Ráadásul kétrészes...
Figyu! Mondjál valamit vakon!
Aztán kielemezzük mennyire trafáltál bele! :D

mütyür 2012.12.17. 12:25:17

@plantingC4: ennyit szamit neked a magyar politikai helyzet :(

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 12:25:49

@plantingC4: Azt kérdezd meg tőle, hogy érdemes-e még odamenni hatra... :D

plantingC4 2012.12.17. 12:28:42

@mütyür: Jujj, nem akarnék itt politizélni, mert ez a hely nem olyan, de annyiban maradhatunk, hogy akik most ott bent 386-an ülnek nem soknak adnék kegyelmet statáriálisan....

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Lehet odaérnék, péntek 6-ra...? :D

mütyür 2012.12.17. 12:31:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a buli a ceges karacsony, a politika apropoja meg gondolom nyalas :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 12:33:01

@mütyür: Hm. Tűnődtem hogy nyálas, vagy nyalás, de végülis egyre megy...

Dr. Jula Watson 2012.12.17. 12:46:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nana, nem vagyok én Ámor, hogy vaktában lövöldözzek :) Még ki tudja, kit, s mit találnék el.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 12:52:40

@Dr. Jula Watson: Száraznyalás???? Ööö....

Az a Toldi köve...
Lőjjé' csak. Pár soros szakvélemény a cím alapján! Naaaaa! Léccciiii! :)

Caddy 2012.12.17. 12:59:08

@plantingC4: úgy néz ki egy világvége buli lesz. :)

@Dr. Jula Watson: én tudom, hogy olvasás nélkül is betalálsz. :)

Caddy 2012.12.17. 13:01:41

Ha már világvége. :D
Örkény egyprces

TUDNIVALÓK, KÖZLEKEDÉSI KORLÁTOZÁSOK A
FEBRUÁR 1-JEI ESEMÉNYEKKEL KAPCSOLATBAN

Mint ismeretes, holnapután, február elsején, egy keddi napon, délután háromnegyed hatkor vége lesz a világnak. Mindjárt utána az utolsó ítélet következik.

A fővárosi tanács illetékes ügyosztálya felkéri a lakosságot, hogy kerülje a pánikot. Másfelől viszont türelmetlenkedni is fölösleges, mert kivétel nélkül mindenki sorra kerül.

Nagyobb méretű közlekedési korlátozásokra nem lesz szükség, de az Alagutat - az esetleges beomlás veszélye miatt - délután háromkor lezárják. Ettől kezdve a négyes, ötös, ötvenhatos autóbusz a Lánchíd helyett az Erzsébet-hídon közlekedik.

A vasutak, hajók, autóbuszok menetrendszerűen járnak, sőt, a Vigadó térről egy sétahajó különjárat is indul, mely (elegendő számú jelentkező esetén) fellobogózott ravatalként úszik lefelé a Vaskapu festői vidéke és a Fekete-tenger felé.

Mindazokkal, akik életük meghosszabbítását akarják kérvényezni, máris közöljük, hogy kívánságuk nem teljesíthető. Még terhes anyák és újszülöttek sem képeznek kivételt, pedig néhányan jogosan panaszkodnak amiatt, hogy épp holnapután háromnegyed hatkor jönnek a világra, és ennek folytán roppant rövid életűek lesznek.

Másfelől viszont különleges szerencse éri mindazokat, akik ebben az időpontban amúgy is elhaláloztak volna. Ezek most jót röhögnek a markukba.

Namely 2012.12.17. 13:07:29

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
pedig egy szabály is elég: ne menj el... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 13:08:38

@Namely: Azért milyen finoman átüt a HR osztály aggodalma a cikken... :D

Caddy 2012.12.17. 13:09:12

@Niobe: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "a Vigadó térről egy sétahajó különjárat is indul, mely (elegendő számú jelentkező esetén) fellobogózott ravatalként úszik lefelé"
zseniális :D
Imádom ezt a pasit.

Niobe 2012.12.17. 13:10:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): jókor írod :DDD Sokunknak már megvolt a céges buli.
Amúgy borzalmasan visszatetsző szerintem is, ha valaki bunkó módon viselkedik meg asztal alá issza magát... a tavalyi bulin állítólag az egyik középvezető lazán az asztalra hányt... :( Én ilyenért fegyelmit adnék meg kivágnám a pokolba, ha ennyire nem bír magával.

Niobe 2012.12.17. 13:13:36

@Caddy: azért nem mindegy, hogy jön el a világvége, lássuk be. Nagy árvz esetén hajón még akár esélyed is van! Max utána a szomjúságba meg az éhezésbe pruttyansz bele, de magát a kataklizmát túléled! :))))

Namely 2012.12.17. 13:14:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
a cikk egy mondatban kb így foglalható össze: ugyanúgy segget nyalni menjél, mint hétköznap, hisz' ezt várják, mindenki ezért van ott.

Hál' Istennek nálunk egy főosztályi vacsora van csak, az meg tök laza (de itt hétköznap is az)... :)

Namely 2012.12.17. 13:15:56

@Niobe: miért? jól érezte magát.... :))))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 13:16:11

@Niobe: Amikor még banknál melóztam, azt tapasztaltam hogy a felső vezetés az aki jellemzően agyhalottá issza magát. (A top persze lelép, mert faszt akar ő vegyülni a plebs-szel)
Másik jellegzetes csoport azokból állt, akik ott szerezték be az ünnepi ebédet, és nejlonzacsikban hordták el a tápot... (mondom, bank)
A harmadik akik kifejezetten azért jöttek, hogy dugjanak valamely kolleganővel/kollegával.
A negyedik azokból állt, akiknek fogalmuk se volt hol vannak és csak néztek ki a fejükből józan bambasággal...

@Caddy:
Nekem az uccsó mondat volt a csúcs.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 13:17:41

@Namely: És nehogy aztán félrészegen megmondd a frankót a főnöknek! Jajjj! Hát szegény olyan fáradt, ne terheljük már őt itt is(?)...
Ha mégis, ki vagy rúgva! Üdvözöl, és felhőtlen szórakozást kíván a HR osztály...

mütyür 2012.12.17. 13:18:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): wehh, igy ez milyen buli? Nalunk meg orrverzes is volt csaj miatt :D

Niobe 2012.12.17. 13:21:06

@Namely: (legyint) az egy dolog, de azért nem kell állat módjára tolni. Amúgy már máskor is volt vele probléma... ilyen :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): brókerek dettó ugyanez - egymás taposása a rántotthúsért és egyebekért. Mi meg a terem szélén röhögtünk :)

@mütyür: nem nagyfőnök által rendezett, szűkebb körű céges bulin konkrétan bemenekültem a DJ pultba zenét csinálni, mert a kollégák elkezdtek gabalyodni... én meg nagyon ki akartam maradni :)

plantingC4 2012.12.17. 13:21:46

@Caddy: Világvégebuli, vagy buli a világ végén vagy a világ végéig bulizni?
Nem mindegy ! :D

pretty kitty 2012.12.17. 13:22:16

@Niobe: Ejnye de cigolunak teccik lenni :OO :))))

mütyür 2012.12.17. 13:23:30

@Niobe: mehehe :D en meg majd csak buli utan gabalyodok kollegaval :):)

Namely 2012.12.17. 13:24:36

@Niobe: előző melóhelyemen a karácsonyi buliról én is hazavittem a maradék kenyeret.... :))))

"mert a kollégák elkezdtek gabalyodni... én meg nagyon ki akartam maradni :) "
pedig 2 gyerekkel több lehetne otthon.... ;DDDDD

akut schizo effektív pszichózis 2012.12.17. 13:24:48

nálunk egész jó volt az évvégi party. mesélték... :]

Niobe 2012.12.17. 13:25:11

@*** andalka ***: csak utálom, amikor megpróbálnak fogdosni, és megsértődnek, amikor odaverek egyet. Viselkedjen már, ötvenes pasi, aztán dürrög, mint a fajdkakas. Kurvaanyját, konkrétan.

Legviccesebb céges kaland az akkor volt, amikor a zenekari szünetben az én mp3-amról ment a Depeche Mode, aztán a zenekar még fennhagyta egy kicsit, mondván, ellazáznak még 1-2 számot... aztán megszólalt a System of a Down... :D Sírtam a röhögéstől, szerencsére volt egy oszlop, ami mögé el tudtam bújni, de ahogy néztem a felsővezetés megdöbbent képét... zokogtam :DDDDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 13:27:03

@mütyür: Jó. Te is tudod, cégbulira mindenki baszni, vagy bebaszni megy.
A HR meg ilyen fasz cikkekkel próbál evickélni.

@Niobe: Iiiiiigen. Talán a vihogó szemlélődés a legéletképesebb pozíció.
Csak a HR-es észre ne vegye, hogy kiröhögöd a főnököt amikor felborul a székkel...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 13:28:28

@plantingC4: Én mindenesetre jó érzékkel péntekre tettem a céges randalírozást... :D

akut schizo effektív pszichózis 2012.12.17. 13:29:54

@Niobe: kérek egy fegyelmit magamra, bár nem vagyok középvezető :[

Niobe 2012.12.17. 13:30:17

@Namely: neeeem, köszönöm, kollégától, buligyereket soha! :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): vegye észre tőlem. Istenadta jogom van röhögni, akár a bénázó főnökön is. Aki égeti magát, ne csodálkozzon. :)

Niobe 2012.12.17. 13:30:56

@akut schizo effektív pszichózis: nem mondod, behánytál céges bulin? :)

Hurri Kán 2012.12.17. 13:34:16

@Niobe:
Én anno belenyomtam a góré képébe egy szelet jó tejszínhabos tortát, ahogy a filmekben szokták. De a tortadobálást azt úgy éjjek, nem én kezdtem. :D

pretty kitty 2012.12.17. 13:34:21

@Niobe: "csak utálom, amikor megpróbálnak fogdosni, és megsértődnek, amikor odaverek egyet. Viselkedjen már, ötvenes pasi, aztán dürrög, mint a fajdkakas. Kurvaanyját, konkrétan."

Ez ellen ud lehet a legjobban vedekezni h oan paszikkal fogdosztatod magad akik teccenek esz akkol a fajdkakasz nem jut hozzad ;)))) Ha meg megisz akkol catt a kezele vad konyokoddel jol oldalba bacod, attol cinte galantaltan elszunnyog :))))))

"Legviccesebb céges kaland az akkor volt, amikor a zenekari szünetben az én mp3-amról ment a Depeche Mode, aztán a zenekar még fennhagyta egy kicsit, mondván, ellazáznak még 1-2 számot... aztán megszólalt a System of a Down... :D Sírtam a röhögéstől, szerencsére volt egy oszlop, ami mögé el tudtam bújni, de ahogy néztem a felsővezetés megdöbbent képét... zokogtam :DDDDD"

Ezeket nem iszmelem...mijel dobbent meg toluk a phelszovezeteeeesz?? :))))

Niobe 2012.12.17. 13:38:04

@Hurri kán: elszabadultak a torták és az indulatok, mi? :)

Caddy 2012.12.17. 13:38:51

brutalfutas.hu/nevezes/
hát itt van :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na igen. :D

@plantingC4: az kávézó volt a világ végén, a klasszikus szerint. :D

Hurri Kán 2012.12.17. 13:39:01

@Niobe:
A hangulat tetőfokán hágtunk. A tetű fókára hágott a hangulat. Vagy valami ilyesmi :D

Niobe 2012.12.17. 13:40:18

@*** andalka ***: inkább senkivel. Elég monogám vagyok e téren, sry...

"Ezeket nem iszmelem...mijel dobbent meg toluk a phelszovezeteeeesz?? :))))" - az első pár taktust elég meghallgatni:

www.youtube.com/watch?v=yndfqN1VKhY

Niobe 2012.12.17. 13:41:17

@Hurri kán: értem, ne ragozd :))))

Niobe 2012.12.17. 13:45:56

@Анна: én bedugtam a fülemet, és SOAD-ot hallgatok - az buli? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 13:49:16

@Caddy: Vendéglő lesz az... (Restaurant) :D

pretty kitty 2012.12.17. 13:54:13

@Niobe: Hmm akkol vidd el a paszidat isz a bulila...vad malad a bunyosz megoldasz :))))

"az első pár taktust elég meghallgatni:"

LOL....id mal eltem :DDDDDDD

Caddy 2012.12.17. 14:08:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): óóó igen! Nézzed má' nem jönnek a szavak abban a megfelelőben. :D

Dr. Jula Watson 2012.12.17. 14:10:01

Na jó, ha már megszavaztátok, akkor borítékolom, hogy a posztíró egy életképtelen fütyi. :)

@Caddy: Nincs is jobb annál, mint mulatozva megélni a világ végét :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 14:14:34

@Dr. Jula Watson: Rövid volt, de találó.

Na ja. Főleg annak tudatában, hogy te csak végignézed aztán hazaröppensz!
Kivéve persze azt aki holtan vesz részt az eseményen...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 14:15:13

@Caddy: Vagy Freud kavart be mert álmos vagy... :D

Dr. Jula Watson 2012.12.17. 14:17:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mármint a mulatozást nézem végig? Nem ismersz te engem :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 14:20:56

@Dr. Jula Watson: Voltál már a vendéglőben a világ végén? :D

Caddy 2012.12.17. 14:21:47

@Dr. Jula Watson: hát hogy máshogy? Figyi, azért csak úgy intéztem, hogy jó legyen. :)
Na jó még lehetne szex közben, de az már durva. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hát álmos nem, pedig most kéne a kajakómának lennie, ehelyett....áááááá ömlik be az áru, van dolgom nem kevés, és közben ez megy a fejembe, figyusz:
"majd én fogom a szép szavakat a "

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 14:25:12

@Caddy: Nekem meg kajámnak kéne lennie, de csak nem hozzák...
:(

Genyétek...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 14:37:46

@Caddy: Nem jön az ebédem.... Nyűgös vagyok!

Caddy 2012.12.17. 15:03:52

ÁÁÁÁÁ!
Na itt az őrület a tetőfokára hágott, pedig nincsen is céges buli.
Benyomok egy szaloncukrot. :)

mütyür 2012.12.17. 15:09:35

@Caddy: en most kaptam paleszes cukorkakat, gondolkodom, legyen-e alapozas :):)

plantingC4 2012.12.17. 15:10:33

@Caddy: Olvastam régebben én is a cikket, valóban súlyos a helyzete a generációnknak és most kezd még jobban beszakadni az egész.....kíváncsi vagyok mi lesz belőlünk......

Caddy 2012.12.17. 15:14:46

@mütyür: helyes, mindig időben kell kezdeni. :)

@plantingC4: aki teheti elmegy, aki marad az meg továbbra is megtölti a kocsmákat hétről hétre. :D Egyszer megbeszéljük ezt egy sör mellett.

plantingC4 2012.12.17. 15:25:06

@Caddy: Szerintem az "aki teheti" az a legérdekesebb, sok kérdést vet fel, nagyon körbe lehetne járni sok oldalról, erre egy sör nem is elég.....:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 15:28:06

@Caddy: Khm. Már ami a cikket illeti...
A dolog nyilván megér egy elemzést, csak nem egy ilyen felületest.
Én azt érzem rajta végig, hogy nem a tények vizsgálatával jutott el egy következtetésre, hanem pár alapvetően helyes meglátásához keresett valamiféle hátteret...

Az mondjuk eleve adott számomra hogy komoly elemzésbe nem írok olyat hogy neolib.
Sem az hogy újkonzi...

Pl. az hogy az iparból a szolgáltatóágazatba csúszott át a munkavállalók nagy tömege NEM holmi neoliberális huncutság, hanem a gépesítés egyenes következménye.
A szolgáltatás ma több embert képes felvenni, mint az ipar.
Mert igaz ugyan hogy Kínában az 1800 as évek elején 200e főt foglalkoztató selyem-manufaktúra központok voltak, de egy mai gyár nemhogy 200e, de 2e embert is ritkán foglalkoztat.

És jó előre fel lehet készülni, hogy a robotika fejlődésével a munkavállalók tömegei a szolgáltatóágazatban is erősen le fognak redukálódni..

Mindent egybevetve a cikk eléggé semmilyen szerintem.
Mondjuk -a végre befutó- rántott sajt mellé jó volt... :)

Caddy 2012.12.17. 15:42:17

@plantingC4: te inni akarsz te kis huncut. :D:D:D
( a szófordulat miatt mondtam, de érted te)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na ne höbörögj, akkor elérte a célját, olvastál az ebéd mellé. Igyekszem legközelebb ügyesebben választani, de ma már kaptatok Örkényt is, szóval, panaszra nincs ok.

De ha a kultúra vonalán maradunk, itt egy kedvenc versem:

Koós Attila
Laza elegancia

Hajnalban már tudtam: elhagyom.
Marad utánam némi spermanyom,
és cigarettám maró füstje
a tv előtt, a fotelhuzaton.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 15:44:25

@Caddy: Mert hőbörögtem mi? :-)

A kultúrvonal meg különösen hatékony ma! :-)

plantingC4 2012.12.17. 15:46:29

@Caddy: értem én..:D jó vers tényleg

Hurri Kán 2012.12.17. 15:47:39

Na ha már kulturálódunk, jöjjön egy vers.
Családi kör. Kicsit másképp.

Családi kör - részletek



Betekint az ajtón unott pléhpofával:
Mit keressen ő itt rothadó faszával?
Úgy áll a pinával, amint a vén kecske:
Megnyalja még néha, baszni már nincs kedve.
Benn a szobaasszony elszűri a piát,
Régen kivénhedt ő, nem árul már pinát,
Kiteszi középre a kerek bárszéket,
Arra csalogatja sorban az ipséket.
Jobbízű a pia, ha mindnyájan isznak,
Orvosság is egyben a kiványadt fasznak.
„De vajon ki zörget? Nézz ki fiam, Sára!” -
Szól a szobaasszony egy szőke kurvára –
Tán egy új pali, nem ismerős erre?
Kár lenne, ha baszni más jakiba menne.
Visszajő a lányka a pasast behíván,
Kövér szivar lép be, sok jó estét kíván.
Köszöni a kurva: „Része legyen bennem!”
„Bibizünk apukám? Nekem lenne kedvem!”
Mustrálja a pasas, mint kulák a lovát:
„Jól van, kislány! Aztán tudsz-e sok figurát?
Tudsz-e úgy tekerni, ahogy én szeretnék?
Mert ha igen, akkor biz szívesen mennék:”
Élénk lesz a kurva, csillog a szeme is:
„Tudok, bizony, fekve, ülve vagy állva is,
Baszhatsz szőnyegen, de hátulról is tudok,
Sőt, ha kell, szopok is, ha egy húszast kapok!”
„Nem jó!” – szól a dagadt –„Hát hogyan, kisapám?”
Titokzatos arccal szól a dagadt: - „Potyán!”
„Na ne viccelj velem” – durcásan szól a lány –
„Gyere, basszunk egyet, oly tüzes a pinám!”
Röhögi a dagadt, s már kifele szalad,
Úgy kiáltja vissza: „Rakjál bele havat!”.



Az egyik sarokban szőke suhanc lapul,
Kezdő pinológus ő, még csak most tanul.
Hogy szobára menjen? Nincsen annyi pénze;
Ha nem csinálhatja, legalább hadd nézze.
Rakoncátlan fasza áll, mint a kapanyél,
„Marok-mariskával nősül”, ha hazaér.



Zúg az éji bogár, nekimegy a falnak,
A négyes szobában nem basznak, csak nyalnak.
Az öreg tanár úr itt van máma újra,
Most nyelvével bibizik, mert fáj az ujja.



Belül a szobákban numerák csattannak,
Kik már basztak, azok búsan elballagnak.
Pénzüket sajnálják, s kiábrándult képpel
Lesik, hogy lépjenek meg a kapupénzzel.
Ilyenkor érzik, hogy a közmondás dukál:
„Megáll a józan ész, mikor a fasz feláll”.



Este van, este van, a tűz sem világít,
Kezdi hunyorgatni hamvas szempilláit.
Álmosak a lányok, nincs már több üzlet ma,
Nem akad több pasas, aki ma még baszna.
Ki eddig nem tudott egy palit se’ fogni,
Büntetése: gyalog kell most hazamenni,
És a gonosz balsors hogy mindezt tetézze,
Szegény kis kurvának nincsen kapupénze.
De van ám itt rutin! Ki látott már ilyet?
Ha nincs kapupénze, hát pinával fizet!
Hideg a kapualj, s a házmester álmos,
Pénz kellene neki, s a fasza sem áll most,
De pár kedves szó és néhány ügyes fogás,
S máris bemelegszik a két hervadt tojás,
És a jó házmester teker egyet állva,
Jobb közérzete lesz, s nyugodtabb az álma.
Szép lassan beballag a nejét lebaszván:
„Eriggy beljebb kicsit, nagyseggű vén sárkány!”
Undorral köp egyet, s eloltja a lámpát…
S átveszi egy tücsök csendes birodalmát.

Caddy 2012.12.17. 15:50:10

Remélem különösen értékelitek az én kis rövid megmozdulásaimat. :D
Hurri ma nagyon aktív :D:D:D

hany eves a kapitany 2012.12.17. 15:54:59

Nekem az az érzésem, hogy ez a csávó frankón megkattant. Mondjuk nagyon nem csodálom.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 15:56:05

@Caddy: Hoooogyne.
Pláne Hurri művészetét elnézve. Így különösen felértékelődsz... :)

Hurri Kán 2012.12.17. 16:00:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ez nem a zén művem, ugyanakkor kötelességemnek érzem a tisztelt egybedűltek kulturha iránti szomját csillapítani, és hasonló klasszikusokat nem hagyni elveszni az utókor számára.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 16:02:55

@Hurri kán: Mindenképpen hiánypótló vagy... :-)

Hurri Kán 2012.12.17. 16:04:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
És most pótolom vérnyomásom hiányát egy kávéval. Valaki?

Caddy 2012.12.17. 16:05:41

Borbély Tamás

Nyomot hagy

Egymás drogjai vagyunk.
Adagolás, méricskélés nélkül
belövöm magamat vérköreidbe
és belülről figyelem
szívösszehúzódásaidat,
vándorlok pitvarról kamrára,
átjárom végtagjaidat.
Te ugyanezt teszed velem.
Majd jön a hiány utánad,
amikor hétköznap elpárolog
a bódulat, de valami mégis
kitörölhetetlen nyomot hagy,
megjelöl és összeköt.

Caddy 2012.12.17. 16:08:00

Zsille Gábor
Kávéházi nő

Mint fókák a tengerparton, fedetlen
combjai úgy pihennek egymáson,
derengik át a félhomályt. Egészen
könnyű az este. Könyvem az asztalon
sápad, s míg blúza takarásában
mellei ívét találgatom, rúzstól
vérzik egy jégkocka. Kézfeje lebeg:
ragadozó ujjbegyei között
csókjai ritmusára enyész, pulzál
a dohány. Velem van, pedig mással.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 16:17:49

@Hurri kán: Kávét kizárólag exem ajkáról...

Mondjuk jól jönne.

Caddy 2012.12.17. 16:17:59

Ha van kedv kortársban vadászni: dokk.hu

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.12.17. 16:19:37

@Caddy: Egy ilyen fókázás után nem a jégkocka vérezne... :)

Hurri Kán 2012.12.17. 16:31:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Vagy nem kávét... És nem az ajkáról. Na jó, nem gondolkozom tovább :D :D

plantingC4 2012.12.17. 16:36:31

@Caddy: Sokkal jobb így kiszemezve, ajánlva, hogy te vadászol :D

Hurri Kán 2012.12.17. 16:39:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ígérem, korábbi tapasztalatokat sem osztok meg a témában. ;-)

mütyür 2012.12.17. 18:35:27

Na mindenki eltunt csak en cegesbulizok? :)

_Ω_ 2012.12.17. 19:13:34

@mütyür: Ha csak ennyi kell a boldogságodhoz, tessék, mindenki mással ellentétben most jól feltűnök. Úgy 5 percre, mivel a mai poszthoz teljesen értelmetlen lenne hozzászólnom.

mütyür 2012.12.17. 20:50:26

@_Ω_: reggel ota folyamatosan offolunk :P
süti beállítások módosítása