HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/02/05/a_ferjem_elmegy_a_kivizsgalasra_majd

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr435063477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Ω_ 2013.02.05. 12:16:30

Előrebocsátom, nem olvastam a mai kommenteket, csak így a legvégét, lehet másnál volt már, lehet nem... Személy szerint a posztban az szúrja a szemem, hogy poszterin - még ha idézőjelben is - csak így dobálózik a selejtes szóval. Pl. ha magamról mondanám egy rosszabb pillanatomban, hogy az vagyok, vagy épp ez ellen tiltakoznék hevesen, életem párjától akkor is azt várnám, hogy finomabban fogalmazzon. Tartok tőle, az "Ön nem nyert" papír kézhezvételét követően véget fog érni a kapcsolatuk.

Az EÜ. dolgozók ilyesfajta megjegyzései mint a posztban, az már nálam ingerküszöb alatt van. Megfáradt emberek, de tulajdonképpen még igazuk is van: ha nem sikerül, annak valami oka van, célszerű vizsgálódni és a koruk okán mehettek volna előbb is. Viszont 1000 más oka is lehet, hogy két egészséges embernek miért nem jön össze, akár 1 vagy 2 év próbálkozás után sem, másokkal próbálkozva meg az első héten lenne mindkettőnek, úgyhogy ezek a kivizsgálások sem nyújtanak megoldást mindenre, poszterinnek nem árt ezzel is tisztában lennie.

Ez volt az én lyukas tízfilléresem.

Dr. Jula Watson 2013.02.05. 12:16:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Iszonyat fel tudja őrölni az ideget, ha gyerekre vágyik, tesz is érte, de nem jön össze.
Én meg olyat ismerek, ahol nem akart összejönni a gyerek, megvolt az időpont a kivizsgálásra, és pont a vizsgálat elött sikerült.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 12:16:49

@Caddy: A társadalom??? Drága Caddy! A társadalom már 20 évesen is sürgette. Már ha ezen a szülők, nagyszülők, stb értendők.
Egyébként ez most komoly, hogy szerinted azért kell gyereket vállalni két felnőttnek, akik nem képesek érdemben kommunikálni egymással, mert nagy egyikükön a társadalmi nyomás???

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.05. 12:20:12

Na, fiúkák! Csak hogy tudjátok, nehogy úgy járjatok, mint poszterin dolgos ura. ;)

(ha jól vettem ki, nem magával a tv-vel van a gond, szóval tessék felállni a gép MELLŐL! höhöhöhöhö...)

www.hir24.hu/bulvar/2013/02/05/rontja-a-tevezes-a-sperma-minoseget/

Dr. Jula Watson 2013.02.05. 12:21:14

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Alapvetően a sok ücsörgés igencsak károsan hat arra a bizonyos részre.

Raya666 (törölt) 2013.02.05. 12:22:36

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nagy cucc. Nemrég írták, hogy a sok ülőkézés elhülyít, megöl és nagy segget csinál. :DDD

Hurri Kán 2013.02.05. 12:23:37

@Raya666:
2024-et akartam írni, csak melléütöttem :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.05. 12:25:25

@Dr. Jula Watson: akkó nem bicózni köll a tv helyett! :DD

@Raya666: Ebben is lehet igazság! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 12:26:55

@Dr. Jula Watson: Tudom, végigasszisztáltam...
DE ez a lényegen nem változtat.

Caddy 2013.02.05. 12:30:33

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jót tenne a vitának, ha nem innál több kávét,mert nagyon pörögsz.Nem támadlak,csak vitázunk.
Megkérdezted, hogy mi, ki sürgeti, én erre adtam egy választ! Továbbá odaírtam azt is, hogyha szeretik egymást jól élnek férj és feleség, mire kéne várniuk??Ez a következő lépés nem?

Raya666 (törölt) 2013.02.05. 12:30:41

@Hurri Kán: Ha jobban belegondolok, 2024-ben akár büszke is lehetek majd a fiatal magamra és mutogathatom a gyerekeimnek a felvételt. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 12:33:13

@Caddy: Hm. Úgy véled kapkodni kell?
Azért mert én hülye vagyok tanácsoljam azt mindenkinek, hogy legyen hülye?
Ha én kapkodok olykor akkor az a megoldás, hogy mindenki tegye?
Nenmá!

@Raya666:
HA a pasi kérdezné, neki azt mondanám, hogy menj el b+, most mit rinyálsz? A csaj lenyugodna aztán peace!
DE most a nő veri itt a nyálát, miközben tökig sáros (nesze neked képzavar!), ha nem is eü vonalon...

Az egész kibaszottul független az orvosi résztől. Én azt gondolom jelen leosztás mellett addig jó amíg nincs terhesség. Mert az orvosi résznél lényegesen fontosabb az amiben alapvető problémák vannak...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.05. 12:37:06

@_Ω_: Romlik a memóriád. A Kétfilléres volt lyukas, nem a tízfilléres.
:DDD

Raya666 (törölt) 2013.02.05. 12:40:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hogy vannak-e alapvető problémák, azt mi innen egyáltalán nem tudhassuk. Azon kívül, hogy a zura helyett nekünk nyíg a nő. Most nyilván rosszabb az általános közérzetük, de ezt pont okozhatja a nem-nemzés is.

Caddy 2013.02.05. 12:42:06

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): éreztem, hogy ebbe bele fogsz akadni, szóval inkább tekintsünk úgy a bejegyzésemre, mintha le sem írtam volna.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 12:43:52

@Caddy: Nem ihatok kávét... Nem is szoktam...
Már mondtam, de ilyenkor nem ez van... Jönnek mennek az ügyfelek, és igen... kapkodok... :D

Ilyenkor pl a szmájli is lényegesen kevesebb, mert próbálok kisebb-nagyobb sikerekkel, a mondandóra koncentrálni, miközben átveszek, kiadok, számlázok, stb... :D

Ezúton is elnézést kérek ha eközben az átlagosnál is bántóbb vagyok.
Komolyan! Tudod hogy bírlak titeket, na!

Tehát a válasz. Odaírtál valamit, de hát azt vagy te sem gondolhattad komolyan!
Nyalván érvényesülhet ilyes, de akkor az nem 33 évesen fog valakit víz alá nyomni.
A levélből egyébként nekem más jön le.
Mégpedig az, hogy olyan párról van itt szó, aki előbb az "anyagi" elv mentén haladt.
Előbb behúzták ezeket, és mikor ez megvolt azt gondolták (legalábbis a nő) hogy a gyerek is olyan mint a bútorvásárlás, fizetsz hazaviszed, összerakod, kész.
És mikor ez nem így ment naptári terv szerint akkor bepánikolt. Amivel tovább rontotta az esélyeket.
Még szinte hozzá se kezdtek ő már orvosnál járt. Az egész olyan, mondtam feljebb, mint egy terv amint teljesíteni kell. Méghozzá lehetőleg 2000%-ra! Éljen Sztahanov elvtárs!
Te nem érzed?

_Ω_ 2013.02.05. 12:46:52

@Bölcs Jaroszláv: Vagy centben számoltam és közben nincs egy fityingem se. :)
De tessék, itt egy húszas:
galeriasavaria.hu/termekek/reszletek/penz-erme/126689/1941-es-lyukas-20-filler/
Kétszer tíz az már húsz. :D

_Ω_ 2013.02.05. 12:51:12

És a mai napra kirendelt bölcsesség:
Nem az a csodálatos egy táncoló medvén, hogy milyen jól táncol, hanem hogy egyáltalán táncol.

:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 12:52:20

@Caddy: Nem, nincs baj vele, tök jogos, csak hát azért mert én ilyen balfék vagyok, még tudom, hogy nem ezt kell tenni... Ééééted.... Na! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 12:55:45

@Raya666: Hát szerintem ami a levélben vázolva vagyon,az elég alapvető probléma köztük... De jó. Hagyjuk. Lehet hogy ma rosszul vagyok összerakva és nektek van igazatok e téren.
Az tény hogy elég szar kedvem van, úgyhogy felnézek az indexre, hátha eret is vágok... :)

És télleg bocsi mindenkitől, ha... értitek.

plantingC4 2013.02.05. 12:59:09

juhéééjj, nyáron VOLT-ra jönnek, mán foglalom is a jegyeket

www.youtube.com/watch?v=0l0nzPpvbFs

Hurri Kán 2013.02.05. 12:59:29

Valaki mencsen meg. Csinájjon 10 méteres körzetben péntek estét. Nekiadom negyed királylányságomat.

Hurri Kán 2013.02.05. 13:00:13

@plantingC4:
Egy klasszikust idézve: jeee :D

plantingC4 2013.02.05. 13:03:53

@Hurri Kán: jeeeee :D

Csinálok én, ha van egy jó védőügyvéded....sisakot, maszkot, térdvédőt hozzatok azért :D

Caddy 2013.02.05. 13:04:30

@plantingC4: gondolkodom egy fesztiválon a nyáron, és nagyon az lesz a vége, hogy irány Sopron! :)

Hurri Kán 2013.02.05. 13:05:46

@plantingC4:
Védőügyvéd nem kell, többi védőfelszerelés esetleg :D

Raya666 (törölt) 2013.02.05. 13:05:50

@Hurri Kán: Ebbe szívesen beszállok én is a negyedemmel :)

plantingC4 2013.02.05. 13:08:08

@Caddy: igeeeeeeen
de tavaly nem jól csináltam mert csak egy napra mentem és reggel jöttem is haza...idén szerveznék kis közös Sopronba menetet, ha van rá igény ocsó szoba foglalása, stb....

Hurri Kán 2013.02.05. 13:16:48

@Raya666:
Akkor félig már összejött :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Máskor... Hogy a nyakuk nyúlna meg...

Caddy 2013.02.05. 13:29:47

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): én barátnőm fél év után ment orvoshoz.
nem vagy nőnem tudod, hogy ha egy nő gyereket akar...... bármit.
Fél év, kilenc hónap....nem tudhatod, hogy mi a sok vagy kevés.

Hurri Kán 2013.02.05. 13:30:56

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Tiéd negyed királylányságom, bónuszként nem változtatlak gyíkká. :D

Niobe 2013.02.05. 13:32:27

@Hurri Kán: Te egy mekkora cuki vagy :DDDD

Gyerekek, a Jakub lengyel név az női? Szentül azt hittem, srác :DDD
De tök aranyos telefonon is.

Caddy 2013.02.05. 13:33:46

@plantingC4: most jelzem, hogy van rá igény. Komolyan beszélek.

plantingC4 2013.02.05. 13:38:15

@Caddy: Oksa, húzom a strigulát, idejében kell szállást foglalni, ára is jobb és még lehet válogatni a helyek közt, mert aztán már csak a szétfosott koleszos szobák maradnak :D

indapass90210 2013.02.05. 13:41:53

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

Niobe 2013.02.05. 13:48:23

@Niobe: jólvan, fiú mégiscsak, csak valami hasonló nevű léány vette át először...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.05. 13:52:25

@plantingC4: Én a Szigeten voltam tavaly. Jó volt.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.05. 13:53:13

@Niobe: Későn értem vissza ebédről: pedig szívesen ajánlottam volna egy fogadást, hogy fiú, de látom közben rájöttél.
:)

Caddy 2013.02.05. 14:01:37

@plantingC4: július 3-6 jegyzem. :)

@Bölcs Jaroszláv: csak az neked sokkal többe került. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.05. 14:02:50

@Caddy: Igen, de én üdülési csekkből vettem rá a jegyet.
:D

plantingC4 2013.02.05. 14:05:41

@Bölcs Jaroszláv: 2003-ban voltam utoljára jónak mondható Szigeten....2010-ben még gondoltam adok egy esélyt neki, 1 koncertre kimentem, de ahogy vége lett már húztam is haza....ez már nem az a Sziget aminek indult és ahova jutott az már nekem nem bejövős.....viszont tavalyi VOLT fesztivál pozitív csalódás, egy pillanatra ott volt klasszikus feeling, hogy milyen kéne legyen egy fasza fesztivál....

Niobe 2013.02.05. 14:07:39

@Bölcs Jaroszláv: eddig is úgy tudtam, a csaj lepett meg ;)))

Caddy 2013.02.05. 14:07:43

@plantingC4: szívemből szóltál. Bár még mindig megdobban a szívem mikor látok egy Szigetes karszalagot,de ez már nem az. Én már 2010-ben sem voltam. :(

@Bölcs Jaroszláv: gyere a Voltra,jobban jársz! :)

plantingC4 2013.02.05. 14:11:43

@Caddy: Pénz szempontból kb. ugyan ott vagy, egy napom utazással jeggyel 30 felett volt ott is....a különbség: Sopron gyönyörű, egy pillanatra el is felejted, hogy Mo.-n vagy, és a legfontosabb, hogy nem csak áraiban akar nyugati színvonalú fesztivált az arcodba tolni, hanem hozzáállásban, hangulatban is közelít, mondjuk a közeli határok miatt ott is a nagyobbik fele külföldi a látogatóknak, de lehet pont ezért tisztább, rendezettebb, utálom ezt a szót de most leírom, hogy igényesebb...:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 14:14:44

@Hurri Kán: Ennyi? Ezért csináltam itt pénteket? Egész a sarokig elér! :)

@Caddy: Alapvetően asszem másról beszélünk. Tudod én úgy gondolom gyereket nem AKAROK!
Ha már AKARAT-ból nyomom ott valami nem stimmel.
Az értelmezhető ha valaki NEM AKAR gyereket, a másik irányba max úgy működik jól, ha szeretnék, és ezért hagyom hogy legyen. Ez nyilván nem egyenértékű a szentlélek várással...
Az akarnokságból ritkán jön ki jó végkifejlet. Talán szómágiának tartod, de szerintem nem az. Rávilágít a motivációkra.

Ezért aztán voltaképp lényegtelen hogy tudom-e mit meg nem tesz egy nő (vagy pasi) ha gyereket AKAR (mint fentebb jeleztem tudom), mert nekem önmagában az akarással van fenntartásom.

plantingC4 2013.02.05. 14:23:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen, ha nem kötne a kibaszott Budapesthez a megélhetés, simán odaköltöznék holnap.
Így meg majd csak pár év múlva...:::D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.05. 14:37:04

Valamiért idegesít ez a picsa, de komolyan.
Ilyen túlokos, akarnok nikkelbolhának tűnik, aki már a bejárati ajtónál ráugrik a pasasra, ha épp ovulál, és stopperral a kezében tartja az ég felé a lábát orgazmus után,hogy biztosan odaérjenek a célba a kis bitangok.

A pasi simán bepánikolt. Mivel azonban az idióta neje totálisan jól elvan saját magával és a saját álmaival, céljaival, észre sem veszi, ami tök nyilvánvaló.

Kommunikálni kéne, és nem tenyészkannak tartani.

Hurri Kán 2013.02.05. 14:38:49

"Már alig várom a maszturbálás világnapját! Idén azt hiszem otthon ünneplek, ha már a tavalyi után kitiltottak a parkból."
by Tibi atya. Sírok. :D

Niobe 2013.02.05. 14:40:00

@Hurri Kán: most már mi is, köszi :DDD

@Alfonzina, aki tudja..: natessék, kezet foghattok Arriussal. :) Egyébként benne van a kalapban, mint fentebb, sokkal fentebb már fejtegettük vala.

Caddy 2013.02.05. 14:41:26

@plantingC4: egy napra évekkel ezelőtt "ugrottam"le Voltra. Az egyik legnagyobb buli volt életemben,pedig volt egy kettő. :) Az hogy kisebb az teszi szerethetővé hidd el. Az igényes szón mit nem szeretsz? :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): húúú kezdek fáradni ebben a parttalanságban. De még egyszer nekiugrom.
Az alapkérdésed az volt hogy a pasinak min a szent szarnak kell elmennie kivizsgáltatnia magát? Én pedig több ízben megválaszoltam,hogy mert élete párja azt szeretné,mert gyermeket szeretnének, közös jövőt. Nyilván ha nem egyet szeretnének, akkor nincs miről beszélni.
Az akar szóhasználata lehet nálad kiüti a biztosítékot, és lehet tőle irtózni,meg mást érteni. De szerintem sok nő valóban AKARJA A gyereket.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 14:41:53

@plantingC4: Én pont azon merengtem párszor mostság, hogy ki kéne menni melózni Ausztriába és Sopronban lakni... Kedvenc nyugati városom...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 14:44:16

@Caddy: Akkor hagyjuk a parttalanságot. Én egyszer már befejeztem, csak mivel írtál még arra válaszoltam. Nem akarlak sem fárasztani sem idegesíteni. Sajnálom ha ezt tettem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 14:45:37

@Hurri Kán: Igen, én is el vagyok keseredve, hogy nem láthatjuk őt a parkban...
Az élet kemény.

Caddy 2013.02.05. 14:46:45

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hasonló dologról beszélünk, csak úgy érzem valami miatt nem megy át amit én mondok. Lehet majd egy pohár bor mellett még összeszedem magam. :)

plantingC4 2013.02.05. 14:48:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tök jó ötlet, irigyelnélek is ha bejönne..:D Reális esélye is lenne, sokan így csinálják, emiatt állítólag nem is egyszerű lakást bérelni már...

@Caddy: Az, hogy viszonyítás kérdése csak mi az igényesség, nincs egy olyan, mondjuk számításokkal igazolható mértéke, ami egyetemesen meghatározhatóvá tenné.
Remek példa, mikor mondjuk egy junkie arról beszél, hogy milyen igényes ő, hisz csak első osztályú afgán heroint lő be magának...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 14:49:38

@Caddy: Legyen úgy. Én is hasonlóképp érzek ugyanis, miközben erős hittel vallom, hogy amit te mondasz azt értem.

Talán a kvíz után lezavarjuk. Esetleg feldobjuk népi feladványként. ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 14:52:16

@plantingC4: Nem kell pont Sopronban. Környékbeli, közeli település is jó.
Csakhát a Manók. Onnan csak hétvégeken látnám őket.
És mivel az én apám Gyulára húzott el mellőlünk, nem szeretném ezt lekopírozni...

Mindenesetre Sopron nagyon jó. Többször is voltam ott. Pl. nászúton is... :D

Mondjuk Kőszeg se rossz.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.05. 14:53:13

@Niobe: az,hogy a pasi készült, neveket talált ki, bútor van, az édeskevés.
amíg terv, addig oké. amikor már ott toporognak a tények a küszöbön, na, az már más tészta.
olyankor jön a világvége hangulat.
mint azoknál, akik az esküvő előtt lépnek le, vagy a legény/lánybúcsún kefélnek félre, pedig előtte meg alig várták,hogy megkérjék őket, vagy, hogy végre oltár elé állhassanak.
ez is egyfajta véglegesség. sőt a gyerek egy örök életre ott van és összeköt a másikkal. elválhatsz ugyan, de a gyerek már mindig ott lesz és emlékeztet.

meglehet, a pasi ebbe gondolt bele.

ha meg ez nem játszik, akkor meg egyszerűen türelmesnek kell lenni és kész. (persze ennek is van korlátja, de ezt a csajnak kell éreznie) mások a nők és a pasik. ha nekem fáj a fogam elmegyek a dokihoz és kihúzatom/betömetem. ha a pasinak fáj két hétig ott vergődik szenvedő arccal, egyre dagadtabb pofával, hat tonna fájdalomcsillapítóval, mire sikerül elrugdosni a dokihoz.

tök szupi,hogy a csaj ilyen konstruktív,hogy egyből megnézette magát, de a pasik mások. nekik idő kell. de ezt tényleg egy 33 éves nőnek kell magyarázni???
ha már itt fennakad, akkor mi lesz később, amikor majd a gyereknevelésben ütköznek ki a különbségek?

Caddy 2013.02.05. 14:54:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ezektől a macskáktól én már rosszul vagyok.

@plantingC4: aha, értem. Mondjuk ezen logika mentén sok szóval lehet bajod. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 14:56:07

@Caddy: Látom ez nem az a nap, amikor örömet szerzek neked... :D

Niobe 2013.02.05. 14:57:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): cukiii :)

@Caddy: ne már. Legalább cukik. Meg van sok kutyusos is.

@Alfonzina, aki tudja..: najah. Mondom, mivel a hátteret nem tudjuk, mi is csak találgattunk, és egy percig sem mentegettük a posztert sem, viszont jelen leírás szerint most épp a pasi sunyít valamivel - hogy a gyereket nem akarja annyira mégsem, vagy férfibüszkeség, esetleg egyéb, azt már a fene tudja.
A lényeg, májusban ne a vinnyogást kelljen hallgatnunk, hogy szétmentek. :)

Hurri Kán 2013.02.05. 14:58:25

@Niobe:
Várjááá, van új.
"Áldásos ez az öregkor! Már annyira remeg a kezem, hogy az előbb hugyozás közben kétszer kivertem."
:D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
És igazságtalan. )

Caddy 2013.02.05. 15:01:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): van egy másik az jobb.

@Niobe: cuki????? Jajj ne mondd már,ez nagyon ronda macska. Nem vagyok macskás úgy egyébként sem, de ezek tönkretesznek.

Niobe 2013.02.05. 15:01:58

@Caddy: ronda, cuki macska. :))))
Miééér nem tiltod le? Valahogy csak le lehet, aki túl sok ilyent posztolgat...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 15:03:56

@Hurri Kán: Pedig mekkora show-t tolt az öreg!
Felejthetetlen!

plantingC4 2013.02.05. 15:04:07

@Caddy: Van is :D

a linkre is pár szót,

most olvastam, hogy megvan ennek is az oka, de pontosan már nem tom mit írtak, de valami olyasmi volt, hogy a férfiaknak tényleg komolyabb tüneteket, nagyobb fájdalmat okoz ugyan az a baci.....:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 15:05:38

@Caddy: Iiigen. Én is ott kezdek. (Vagy MI)
De nyolcra be akarok érni, hogy legyen helyválaszték... :D
Pláne, hogy a jelek szerint megleszünk öten.

Hurri Kán 2013.02.05. 15:06:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ugye?
De hát ma már a zembereknek csak a mindenféle kommersz szarokra van igénytelensége :D

Caddy 2013.02.05. 15:08:48

@Niobe: a másikat nyomja egy barátnő, nem tiltom, mert a többi marhaságát imádom. :)

@plantingC4: jajj menj már!!!!! Szegénykéim ugyanaz a baci nálatok halálos. :D:D:D:D
Biztosan brit tudósok voltak. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ezt most rátok bízom.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 15:09:45

@Hurri Kán: Jaja! VV Milo, meg hányjunk a Kazinczy-ban...

Szart! Tibi atya az igazi művészet, faszom... :)

Hurri Kán 2013.02.05. 15:10:38

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Tibi atyát is elhívom hányni a Kazinczy utcába. :D

Niobe 2013.02.05. 15:16:03

@Caddy: akkor ez van, ilyen :) Így kell szeretni, a bamba macskáival együtt :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.05. 15:19:11

@Niobe: csak az egyik felet ismerjük, mint mindig (valamennyire).
mégis, nekem az az érzésem,hogy a nő túlerőlteti a dolgot.

másrészt szöget ütött a fejembe, hogy a "férjem" tervezett el mindent.
mintha ez a két ember nem is egymással élne.. ( anyu hívogatja az orvost, apu eltervezi a neveket....amit közösen kéne csinálni, az valahogy nem megy...a kommunikációval az élen)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 15:22:37

@Hurri Kán: Lehetőleg masztinapon... Aztán lehet elemezni, hogy mi honnan jött...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.05. 15:23:44

@Alfonzina, aki tudja..: Azért kicsit megnyugodtam, hogy még ha hülye is vagyok, legalább nem vagyok egyedül... :)

Niobe 2013.02.05. 15:24:39

@Alfonzina, aki tudja..: ó Drága, a nem-kommunikálás kb az összes poszt alapja. :)

Hurri Kán 2013.02.05. 15:26:51

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
A végeredmény számít, nem az odavezető út.

Hurri Kán 2013.02.05. 15:34:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Azért tán ne legyen teljesen céltalan ;-)

(O_O) (törölt) 2013.02.05. 18:24:16

Ez a történet nem a Marshall és Lily története? :)

Amúgy meg szerintem felesleges azon lovagolni, hogy az akarom szót használta.
Amikor én még kis sunci voltam :D, mindenhonnan azt hallottam, hogy akarni csak a wc-n szokás.

Azóta változott a nyelv, és sajnos vagy nem sajnos, most már a hétköznapi nyelv teljesen elfogadja az akarom szót. (a csomó is ilyen szó...)
Ettől még valakinek lehetnek jók a gyerekcsinálós motivációi.

DE! én is hülyének tartom a nőt... aztán majd jöjjön el az én időm, lehet addigra én is meghülyülök :D

Ja és a doki is hülye, mert mi az, hogy 30-on túl a fél év soknak számít. pont, hogy 30-on túl nem kell attól kétségbe esni, ha fél év alatt se esik teherbe. Egy 14 éves mindig termékenyebb, mint egy 30!!!!!

Joe69 2013.02.06. 00:35:05

Naja. Pályatervőrült juppicsa. 33 éves korig szigorúan gumi, merthogy karrier-lakás, stb, de aztán gyerünk, apukám, mert most a gyerek kell, de rögtön, mert mi lesz veled, (mondja a csaj a pasinak), 53 éves vén szar leszel, mire a gyereked leérettségizik, persze anyuci meg csak fiatalodik közben. Mert az őt jól lehúzó nőgyógyász, az egyre idősebb nőknek gyerekfabrikáló ipari céh embere azt nem mondja meg neki, hogy egy 33 éves nő (első) teherbeesési valószinűsége körülbelül a tizedrésze a húszévesének, és tetszik, nem tetszik, ő van szopóágon ezügyben, neki kellett volna korábban kezdenie, hiába divat mostanában a női magazinokban az, hogy a férfiak kora már nagyobb gáz, mint a nőké (a 33 éves szinglik már rá se néznek a 35 éves pasikra, huszonéves faszikkal kavar mind, igaz , a 35 éves faszik meg őket szarják le és húszéves csajokkal kavarnak), és megpróbálják a pasikra tolni a dolgot.
süti beállítások módosítása