Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com
Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Üregi nyúl (törölt) 2013.02.06. 07:32:22
Nana, hogy lelépett, ha csak húztad azt idejét.
Egy darabig ráhagytál mindent? Szegény őrült csak hadd mondja, a napi pináért meg bólogattál rendesen? Én tudom, a poszter a hülye.
Üregi nyúl (törölt) 2013.02.06. 07:37:58
Híd korlátján át már próbáltad?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.06. 07:37:59
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 08:04:18
:)))
TBal 2013.02.06. 08:06:42
Szóval, ö cselekedni teljesen értelmesen és logikusan, te meg lenni egy önzö fallosz.
executive summary 2013.02.06. 08:06:57
@hasznavehetetlen régensherceg: Sunázhatnál.
Papírsárkány 2013.02.06. 08:08:07
Papírsárkány 2013.02.06. 08:08:37
Ha csak ennél lenne... :)
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 08:12:00
:)
Papírsárkány 2013.02.06. 08:13:15
ezen a libán már az se segít... egyéb ötlet?
Niobe 2013.02.06. 08:15:35
Ha két éve töretlenül együtt, de a házasság, gyerek csak most került szóba másfél év együttélés után... akkor most ki is a hülye? Poszter, hallottál már a "ráutaló magatartásról"? Na akkor gondolkodj egy kicsit még, hátha sikerül egyszer...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.06. 08:15:53
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 08:18:07
plantingC4 2013.02.06. 08:21:09
Hát téged senki nem kérdezett...hahahahahahhahaha
Gyökér házasságerőltető liba. Kuka.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 08:22:35
Mind a kettő. Egyik sose gondolt rá, másik meg csak gondolt rá. :)
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 08:25:00
:)
Papírsárkány 2013.02.06. 08:25:04
:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.06. 08:25:44
A pasi is gondolt rá. Eképp:
"Elvenni? Óbazmeg, NEM!"
vége
Szóval gondolt rá a posztíró is, csak éppen így :)
Papírsárkány 2013.02.06. 08:26:23
Kytia 2013.02.06. 08:27:26
Szóval szerintem poszter nem szereti ezt a nőt és próbálja mindenféle elméletek mögé bújtatni ezt az egyszerű tényt. Nő jól döntött, reméljük, nem táncol vissza.
plantingC4 2013.02.06. 08:29:19
@Papírsárkány: :D:D
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 08:30:25
Ha a többségben nem lenne valamilyen belső késztetés arra, hogy két év múlva már okvetlenül és azonnal esküvő meg gyerek kell, akkor kevesebb széthullott család és defektes gyerek lenne.
"Mert ilyet nem kapok még egyet" - addig örülj!
Nyilván megfelelő egzisztenciával rendelkező paseeee vagy, és most zsarolni akar.
ESZEDBE NE JUSSON belemenni az esküvőbe, és belőni neki egy kismajmot!
Majd akkor házasodj, ha te is úgy érzed!
Niobe 2013.02.06. 08:31:16
Az más kérdés, hogy ha a csak meg prosztó módon erőlteti - nyilván az sem túl szimpatikus aspektus. Ettől még poszter egy perccel sem jobb nála.
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 08:31:20
:)
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 08:31:49
Lényeg, bölcsen hallgatott mind a kettő egy darabig, mert érezték, h nem egy rugóra jár az agyuk. De ezek a nők, h sose tudnak kussolni...:))
Kytia 2013.02.06. 08:32:31
cyd 2013.02.06. 08:36:21
Kettes LEGO 2013.02.06. 08:36:41
2013.02.06. 08:37:43
Figyelj poszter, ezért halál felesleges volt magadhoz költöztetni. Mindegy, részedről a ráutaló magatartás asszem bőven megvolt, vagy legalábbis nem gondolhattad komolyan hogy a gondolat nem fog kicsírázni a csaj fejében.
Viszont a leírt eset meg a lehető legkedvezőbb szcenárió, mert ilyen luvnyát aztán vegyen feleségül a kopaszodó Pistike.
Szóval x lenne, de mivel te írtál ilyen szar posztot ezért kabbe.
Kytia 2013.02.06. 08:37:49
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 08:41:20
Mi van megírva a nagykönyvben? Másfél év után már illik esküdni és babázni, vagy mi a faszom van?
cyd 2013.02.06. 08:43:06
Értem én, hogy két éve járnak, de ezt nem így "szokás".
Tök jó, hogy a nő levezényelte fél-egy év alatt az egész scenario-t fejben, majd odaáll a poszter elé és azonnali válaszra kényszeríti.
Ő sem jobb a poszternél.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 08:43:48
A poszt alapján nem ez történt. A nő kb ultimátumot adott a pasinak.
Szerintem kolleginák és barinők hatására cselekedett:
"ha nem vesz el 2 év után, akkor nem is szeret"
"ne engedd, h húzza az idődet"
"még csak meg se kérte a kezed?! 2 év után már illene!"
"költözz el. tartsatok szünetet. majd rájön..."
Játszmázik a csaj. Hülye, mint a segg. A pasi meg éretlen kis pöcs. Szerintem...:)
pretty kitty 2013.02.06. 08:44:45
cyd 2013.02.06. 08:44:58
Papírsárkány 2013.02.06. 08:45:58
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.06. 08:47:01
Lusta a nőket hajkurászni. Megértem.
pretty kitty 2013.02.06. 08:47:54
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 08:49:24
Egyébként nyilván az sincs kőbe vésve, hogy mondjuk négy év nyolc hónap után már nyugodtan oltár elé lehet vonulni meg babázni, mert akkor az már egy tuti kapcsolat lesz a sírig.
De másfél-két év kevés. És szerintem a többség az ismeretségi körében körbenézve találhat olyan példákat, ahol talán kissé korai volt a szinte azonnali elköteleződés.
Persze, válni lehet. De a gyerekre is illik gondolni, akinek utána esetleg tíz éves korára már hetvenkilenc nevelőapukája meg nevelőanyukája volt.
Papírsárkány 2013.02.06. 08:49:53
(az „ilyet nem kapok mégegyet” meg a pont az i-n :) rég nevettem ennyit :) )
Niobe 2013.02.06. 08:49:59
Kettes LEGO 2013.02.06. 08:50:47
Valamiért nekem is az jutott eszembe, hogy a nő nem teljesen magától állt rá ennyire a házasság vonalra, de mivel nem tudjuk ezért nem írtam le. De pont így tudom elképzelni én is a barátnőket :) :(
Papírsárkány 2013.02.06. 08:50:52
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.06. 08:52:21
"költözz el. tartsatok szünetet. majd rájön..."
Ez a kedvencem. Rájön, hogy jobb neki nélküle :)
plantingC4 2013.02.06. 08:52:45
@Kytia: LOL
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 08:53:32
De am leszarom. Éhes vagyok! :))
Kytia 2013.02.06. 08:53:38
@kisz fektelen: Verset!:)
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Én is.:D
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 08:53:56
Vagy ha a csaj kitalálta, akkor már kötelessége lenne igent mondani?
Papírsárkány 2013.02.06. 08:55:29
Niobe 2013.02.06. 08:56:25
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 08:56:38
Kytia 2013.02.06. 08:57:05
Kytia 2013.02.06. 08:58:34
Papírsárkány 2013.02.06. 08:59:03
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 08:59:21
@Niobe: Én nem találtam a posztert parasztnak. Inkább csak éretlen, aki az élet dolgaival még nem igen foglalkozik. De már nem emlékszem mennyi idős. :)
Papírsárkány 2013.02.06. 09:00:09
pretty kitty 2013.02.06. 09:00:48
nz.lifestyle.yahoo.com/better-homes-gardens/recipes/photos/p/15444455/the-worlds-most-expensive-foods/15444462/
Van benne homal esz kavijal, esz 1000 dollalel a tijed lehet!!!! Meg edd iet nem kapc!!!!!! ;))))))))) XDDDDDDDDD
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 09:01:05
Miért hihetetlen, hogy a "nem tervezem még" és a "nem szeretlek" az ugyanaz a kategória?
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 09:01:59
Papírsárkány 2013.02.06. 09:02:15
cdn.memegenerator.net/instances/400x/24953955.jpg
egyéb kérdés?
Kytia 2013.02.06. 09:02:24
pretty kitty 2013.02.06. 09:02:42
Papírsárkány 2013.02.06. 09:05:06
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 09:05:26
plantingC4 2013.02.06. 09:06:17
Niobe 2013.02.06. 09:07:04
@Dr.Rekettyés László: ezt éntőlem tuti, hogy egy betűvel sem láthattad. Sőt, kb én mondom azt, hogy mindkét fél ostobán csinálta, olvass már vissza.
Kytia 2013.02.06. 09:07:48
Kytia 2013.02.06. 09:09:08
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 09:09:45
Papírsárkány 2013.02.06. 09:10:14
Gondolom a kognitív disszonancia okozta frusztráció, hogy ha nem csinálja amit akarnak, akkor az a gond, ha meg igen, akkor meg az a gond, hogy onnantól papucs :)
(lásd d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/19242_700b.jpg , bár volt erre valahol egy jobb is)
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 09:10:49
@Niobe: @Kytia: Éretlen a pasi. A nőnek eddig a pontig megfelelt.
Papírsárkány 2013.02.06. 09:11:38
Erős a gyanúm, hogy egyébként is inkább a hallgatóságnak szánt "már megváltoztam, most már jó party vagyok" szövegnek volt szánva...
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 09:12:46
De ha eleve rosszindulatú vagyok, akkor azért az is benne lehet a pakliban, hogy csak ezzel akarta magához kötni a megfelelő egzisztenciát, vagy a vele egykorú barinők már házasok, és ők duruzsolnak a fülébe, vagy azt hiszi, hogy akkor már neki is "fel kell valamit mutatnia".
Ha az utóbbi az igaz, akkor megnézném a vele egykorú barinőket öt év múlva is, hogy mindig tart-e a nacceri.
Papírsárkány 2013.02.06. 09:13:16
Hol az összefüggés? O.o
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 09:13:50
plantingC4 2013.02.06. 09:15:03
Papírsárkány 2013.02.06. 09:15:44
Kytia 2013.02.06. 09:16:13
Itt nem a posztcsaj jelleme a lényeg. A két fél pont ugyanúgy állt a másikhoz. Ha a csaj írt volna posztot a pasiról, kb ugyanilyen hangvételű lenne.
Papírsárkány 2013.02.06. 09:16:18
Niobe 2013.02.06. 09:16:51
@Dr.Rekettyés László: hát egyébként jah. Az ennyire gyökeres letámadások mögött általában külső behatás áll, az illető akkor ott összeszedi a bátorságát, és eldarálja a másiknak. Csak hát ez a legtöbb esetben nem nyerő taktika. A másik többnyire megijed, és aki megijed, az ugye védekezik.
Dr.Rekettyés László 2013.02.06. 09:18:08
plantingC4 2013.02.06. 09:18:22
Papírsárkány 2013.02.06. 09:19:06
cyd 2013.02.06. 09:19:34
Szóval ez ne mígy működik ez mindig arról a két emberről szól, nincs általános érvényű szabály. Kommunikáció, na az kéne legyen, de ha poszter nője nem kommunikál csak "elvárja" a 2 éves szabály teljesülését az ugyanolyan gáz, mint hintáztatni.
Niobe 2013.02.06. 09:21:06
Kytia 2013.02.06. 09:22:54
@Papírsárkány: Nem tudom, miért mondta, lényeg, hogy igaza volt.:) Életemben egyetlen pasiban fordult meg, hogy velem élje le az életét, de ő meg is kért 1 év után. Meg volt osztálytárs is nemrég mesélte (anno ő volt a nagy házasságellenes), hogy megkérte a nője kezét, kérdezem, nem akartál még várni ezzel, aszongya, "hát hova várjak". Várakozásnak akkor van értelme, ha még valami változásban reménykedsz. Ha ez nem egyértelmű dolog (pl anyagi helyzet helyretétele), akkor marad az, hogy megpróbálod kihúzni, míg jobb partnert nem találsz és/vagy egyáltalán nem akarsz megállapodni soha. A kettő közül melyik szerinted az, ami a nőnek van oly csábító, hogy maradásra bírja?:))
Papírsárkány 2013.02.06. 09:23:16
kb. ilyen szinvonalra tippelnék az első kettő után...
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:25:34
:)
dr. gernika 2013.02.06. 09:25:46
Dökvín 2013.02.06. 09:26:59
Te be is vallod, hogy mindeddig "ráhagytad", vagyis nem volt annyi tartásod, becsületed, hogy szépen elé állj, és azt mondd neki: anyukám, én ugyan nem akarlak elvenni. Mert lehet, hogy így van, okés, csak valld be, és akkor még fel is lehetne rád nézni. Igazi szép lámúr lehetett ez részedről valóban, egy őszinte kapcsolat...
Az a baj, hogy a férfiak jelentős része ilyen puhapöcs, rettegnek az érzelmektől, az ezekről való őszinte beszélgetéstől, a felelősségvállalástól meg pláne. Az ilyenek jönnek a gyáva szövegekkel: lasszózás, parazita, igába hajtás, blablabla. Az ilyen aztán az igazi "bátor hím"! Tök mindegy, mit akar, házasságot vagy kötetlen szexpartikat, de legyen már annyi _töke_, hogy azt bevallja a saját párjának - no meg önmagának!
cyd 2013.02.06. 09:27:01
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:28:07
:))
Papírsárkány 2013.02.06. 09:28:13
És hozzámentél?
Nameg: kihalhatna már ez az idióta baromság végre, hogy egy kapcsolat "halálra van ítélve!", ha nincs házasság.
Mi a franctól más egy x éves együttélés attól, hogy x-5 éve házasok?
(és most jöhetne az a szöveg, hogy "jaj, hát most miért fáj az a kis papír", de - azon kívül, hogy a legszolidabb esküvő is pénzeb kerül - erre az a válaszom, hogy sok dolog van, ami nem fájdalmas, mégse csinálom :) )
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 09:28:59
@Kytia: Ha a nő úgy tett, ahogy a posztban le van írva, akkor tényleg hülye! :))
cyd 2013.02.06. 09:29:05
Noooooooooo!
Kérlek mondd, hogy nem gondoltad komolyan! Azért van dilemma a(z esetlegesen) kifelé kacsintgató félnél, mert a másik hátha elveszi?
Kytia 2013.02.06. 09:29:09
@Papírsárkány: 31 volt már akkor, amikor elkezdték. Elszállt az idő. Persze nem kizárt, hogy más miatt nem jön össze.
@cyd: Tanárod okossága tényleg fasság, főleg, hogy ezek a balfasz álkategóriák, mint fiú, férfi, pasi, mindig felbasszák az agyam. Mondom én, ezek érzelmileg szimmetriában voltak. Csajnak pont annyira kellett/nem kellett a pasi, mint a pasinak a csaj. Csaj egyébként többet tett a kommunikációért: "sokáig úgy volt vele, hogy majd vár, míg én hozom szóba, de ez nem következett be, hát ő lépett".
Hurri Kán 2013.02.06. 09:30:41
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:30:44
:)
Dökvín 2013.02.06. 09:30:56
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:31:29
:)
Caddy 2013.02.06. 09:33:10
Na nekem ez jutott eszembe erről a posztról.
dr. gernika 2013.02.06. 09:34:17
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 09:34:54
(és még figyelmes is vagyok, mert kakaót akartam írni, de eszembe jutott, h te teázni szoktál. na? ugyehogyugye!;)
Kytia 2013.02.06. 09:36:38
@Bölcs Jaroszláv: Nem baj, azért megpróbáltad.:D Srác amúgy arra célzott, hogy tekintve, hogy megtalálta élete nőjét, nem tartja fontosnak a továbbiakban, hogy húzza az időt.
@Papírsárkány: Menyasszonyi státuszban vagyok.
Jó kérdés, mire jó a házasság. Miért harcolna pl a buzik azért, hogy házasodhassanak? Én azt gondolom, a házasság egy adminisztratív kérdés, de tekintve, hogy sok minden épül rá, elég fontos lehet. Ha családot akarsz alapítani, szerintem még mindig érdemesebb házasságban gondolkodni, mint laza együttélősdiben. Ha nem akarsz családot, tulajdonképpen mindegy, de azért nem árt közölni ezt a szándékot a partnereddel.
@cyd: Előfordulhat, hogy érzed, a másik csak ímmel-ámmal van veled és ezért akarsz lelépni, nem azért, mert neked akadt jobb. Ilyenkor egy utolsó erőtlen kísérlet arra, hogy talán kiderül, tévedtél, oszt ha beigazolódsz, nyugodt szívvel mész utadra.
Dökvín 2013.02.06. 09:37:08
Nekem pl. személy szerint nem elvárásom és minden álmom a házasság, és nem is mennék hozzá akárkihez. Mondjuk nem is kezdenék egyáltalán kapcsolatba akárkivel, de azt is tudom, vannak olyan csajok is, akiknek tökmindegy, csak legyen mellette egy hímnemű, fehérfátyol, kisded. Ezek egyszerű lányok, de hát pont számukra vannak az egyszerű faszik, nemde? :)
Kytia 2013.02.06. 09:37:56
cyd 2013.02.06. 09:38:21
Őőőőő..... szerintem nem. Értem én, hogy verbális információ áramlik egyik féltől a másik felé, de ez nem kommunikáció. Abból semmi jó nem származik, hogy 'kussolok, kussolok, kussolok majd kijelentek és A/B döntés elé állítom a másikat' Ez ostobaság. Hogy ez külső behatásra történt-e vagy belülről az másik kérdés, de egyik sem jó.
Papírsárkány 2013.02.06. 09:39:05
Meg azért, mert általános emberi jog, és amíg ők nem tehetik, addig diszkriminatív?
@Dökvín: Na ez mindjárt más :)
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:41:40
:))
Ja, és köszi, azért a szándékot (is) értékelem.
cyd 2013.02.06. 09:42:28
Egy párkapcsolat nem játszma, üzleti tárgyalás, politikai egyezkedés.
TBal 2013.02.06. 09:43:43
"azért a srác se önző fallosz, csak egy átlagosan teszetosza kókadtfütyi"
- a kettö egyszerre. Ha lustaságból nem gondol arra vagy csak szimplán leszarja, hogy a másiknak lennének igényei a jövöre vonatkozóan, akkor önzö. Az önzöség definíciója ugyani, ha csak vagy föleg a saját érdekeidet tartod szem elött, másokét meg nem. Vagy ismersz alternatív definíciót?
Vagy nem az önzöbe, hanem a falloszba kötöttél bele? :)
plantingC4 2013.02.06. 09:44:27
Ha nem pattansz a kishercegkirálykisasszony szavára térdeplőbe a gyűrűvel, erre azonnal geci vagy, éretlen vagy, stb.
És az itteni csajok is ugyan olyan logikátlanul védik, amit nem lehet, egy játszmázó, éretlen hülyepicsát....de ha már elfogynak az érvek is, hát marad a fikázás, puhapöcs meg ilyenek...hahhaha
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:46:07
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:48:17
TBal 2013.02.06. 09:48:28
(az „ilyet nem kapok mégegyet” meg a pont az i-n :) rég nevettem ennyit :) ) "
Egy szóval sem mondtam, hogy a csajszi nem intézhette volna kevésbé végletesen, nyuszikafünyírómentesen a dolgot. De a pasi is reagálhatott volna úgy, hogy üljünk le, beszéljük át a dolgot. Mit szeretnél, mikor szeretnéd, hogyan, én is elmondom az én verziómat, aztán ha találunk kompromisszumot, akkor megkötjük, ha nem, akkor meg ne húzzuk egymás idejét.
(Mellesleg, a "ne húzzuk egymás idejét" gondolat a hapsiban fel se merült soha. Rohadtul szerethette a párját...).
plantingC4 2013.02.06. 09:49:37
Bölcs Jaroszláv 2013.02.06. 09:51:13
:)
Papírsárkány 2013.02.06. 09:52:12
A "ne húzzuk egymás idejét" meg bullshit.
fumerin 2013.02.06. 09:54:42
Dökvín 2013.02.06. 09:54:46
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 09:55:03
Hurri Kán 2013.02.06. 09:56:18
2 évig minden nő különböző :D
Papírsárkány 2013.02.06. 09:57:13
Caddy 2013.02.06. 09:57:32
Papírsárkány 2013.02.06. 09:58:10
fumerin 2013.02.06. 09:58:23
Hurri Kán 2013.02.06. 09:58:45
Én ugyan nem nő vagyok, de én is magamhoz hasonlítok a legjobban.
@Caddy:
Feltételezem a menyecske nem erre a reakcióra számított. :)
Papírsárkány 2013.02.06. 09:58:57
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 09:59:34
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 09:59:43
"2 éve töretlenül együtt. A megismerkedésünktől számítva 3 hónappal már velem is él, az én lakásomban."
Majd:
"Még nincsen gyerek, közös élet is csak próbaüzemmódban, és azt mondta, ő most tovább fog lépni."
Aha... Próbaüzemmód egy és háromnegyed éve... Biztos még be kell járatni a csajt...
Mit nem próbáltál még ki világbarma?
" szerintem egy házassághoz én is kellek"
Nos úgy néz ki inkább nem. :)
"Tehát megismertem egy számomra új oldalát… és nem tetszik."
Oszt' mégis mi nem tetszik? Hogy elment? Vagy az hogy házasodni akart?
Mégis mi ezen a meglepő? Te 3 hónap után felvetted a másodállású HTB-nek és fix napinának. Erre jó, feleségnek nem?
Ha egyszer töretlenül 2 éve, akkor mégis mi az ami miatt a papír nem vállalható, ha neki fontos?
"Az egyik ismerősöm szerint a lánynál ez a házasság-igény már-már patológiás eset."
Istenem mit nem adnék egy ilyen ismerősért! És mond csak olyan ismerősöd nincs aki azt mondta, hogy seggfej vagy?
"Azt mondja, kezdjek magammal valamit és becsüljem meg őt. "
Ez ugye alapból azt jelenti, hogy egy kibaszott lusta dög vagy, és hogy melletted ő nem érzi azt, hogy fontos neked. (Nem is értem miért...)
No? Meglep, hogy a házicseléd részesedést kért? Nem adtál, lelépett.
És most a korona a műre:
"...és én nem tudom, mit kéne lépnem. Vagy mit nem. Vagy hagyni, vagy nem hagyni."
Nem tudod? Mi van? Egy hete nincs kitakarítva? Vagy zsibbad a jobb kezed? Esetleg is-is?
Dökvín 2013.02.06. 10:01:22
Amúgy csak annyi a lényeg, hogy a férfi és a nő azonosan gondolkodjon a közös jövőjükről. Ha az egyik csak rábólint, "ráhagyja", ott már el van bacva az egész. Hozzátenném, aki ilyen puhány, hogy ráhagy a másikra egy súlyos döntést, ami miatt ő hosszútávon rosszul érzi magát, az bizony meg is érdemli.
fumerin 2013.02.06. 10:01:36
plantingC4 2013.02.06. 10:02:50
Hurri Kán 2013.02.06. 10:02:56
Itt megmondta, nem akar még házasulni. Azért emiatt ne ő legyen már a patás ördög.
fumerin 2013.02.06. 10:03:26
Dökvín 2013.02.06. 10:03:53
Caddy 2013.02.06. 10:04:21
@Papírsárkány: jól hát. Női hiszti, elviselhetetlen,na mondjuk a férfi hiszti se semmi.
Hurri Kán 2013.02.06. 10:04:21
Sötétben minden nő haja fekete :D
fumerin 2013.02.06. 10:04:50
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:05:21
Ha nem szereti a nőt, tök jogos a nő részről, hogy lelép.
Dökvín 2013.02.06. 10:05:24
plantingC4 2013.02.06. 10:05:53
TBal 2013.02.06. 10:06:00
@Papírsárkány: Eddig az egyik legnormálisabb arcnak gondoltalak itt, lehet, hogy kénytelen leszek revidiálni? Amikor án a párommal összejöttem, a "ne húzzuk egymás idejét, minál hamarabb derítsük ki, hogy passzolunk-e" szinte azonnal elöjött, és számomra roppant szimpatikus volt, az egyik fö oka volt annak, hogy járni kezdtünk. Fenét bullshit, hanem a másikra v´ló odafigyelés egyik legfontosabb jele.
"Najó, kérdés mennyi kedved van "leülni és értelmesen megbeszélni", ha egész pályás letámadást kapsz, mert úgy fest ez történt :)"
Ha mindenki a "ha te megsértesz,. akkor én is megsértelek" taktikát alkalmazná, annak az eredménye nagyon sok sértödött ember lenne. Ha a pasi normálisan állt volna hozzá, lehet, hogy a csaj bocsánatot kért volna a kirohanásért (jó, ezt nem hiszem, de arra nagy esély van, hogy késöbb kevésbé szélsöséges lenne hasonló helyzetekben).
Hurri Kán 2013.02.06. 10:06:04
Hagyja elmenni, majd nekiáll pincsizni utána, a legrosszabb dolog, amit magával tehet...
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:06:13
És igen, kapcsolatot sem kezdünk olyannal, akinél már az elején sincs meg a nagy érzelmi felinulás.
Papírsárkány 2013.02.06. 10:07:21
"Szóval, múlt hónapban volt egy beszélgetésünk. Azt nem mondom, hogy finoman pedzegette az eljegyzést, házasságot, vagy ilyesmit, hanem úgy kezdett el beszélni a témáról, mintha már kész tény lenne, egy megmásíthatatlan valami a jövőben, ami ott van valahol és az lesz. Passz.
Nem akartam, hogy túlságosan beleélje magát, így egy idő után felhagytam azzal, hogy ráhagyjak mindent, és azt mondtam, szerintem egy házassághoz én is kellek, csakhogy én nem érzem erre magam még késznek."
Egyszer beszéltek róla, akkor és ott. Az "idő után" az gyanítom inkább a "fél órás szónoklat után inkább jeleztem, hogy na, hé..."
Nem volt korábban. Rögtön "bazd meg a fűnyíródat" volt.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:07:40
Talán pár év alatt... Ha kezd magával valamit. :D
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 10:07:48
Dökvín 2013.02.06. 10:07:55
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:08:20
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:09:33
Majd ha már nem fér el a pizzásdobozoktól...
:)
Hurri Kán 2013.02.06. 10:09:38
Jó, hát legyen már férfi, és ne falhoz vert lófasz! :D
Dökvín 2013.02.06. 10:09:55
TBal 2013.02.06. 10:10:30
Másrészt, adsz a pasinak mondjuk tíz évet, és várod, hogy merre döl???
Hurri Kán 2013.02.06. 10:10:32
Ezért jó a marhapörkölt. Azt nem dobozban hozzák :D
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:10:46
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 10:11:00
Egyébként nem tudom, hogy miért probléma, hogy a csaj férjhez szeretne menni?
Szerintem korrekt volt. Megmondta, mit szeretne, a pasinak ez nem kell, szakított. Ennyi. Várt volna inkább arra, hogy együttélnek még 5 évig, és akkor közli a pasi, hogy még nincs felkészülve???
Dökvín 2013.02.06. 10:11:03
cyd 2013.02.06. 10:11:32
Ugyanis addig az időpontig fel sem merült a téma, most meg már a lakodalomban használatos székszoknyák színét is megvitatta volna a hölgy. Itt egy darab beszélgetést látok a rendszerben. két év után, előzmény nélkül (mármint a témát illetően), támadólag. Ez így nem fair.
Dökvín 2013.02.06. 10:12:20
plantingC4 2013.02.06. 10:12:26
Ez így sokkal jobban fest, mint egyértelműen a palit oltani...
Papírsárkány 2013.02.06. 10:12:52
good fuckin' riddance :)
Dökvín 2013.02.06. 10:14:39
plantingC4 2013.02.06. 10:14:45
Nem akartam, hogy túlságosan beleélje magát, így egy idő után felhagytam azzal, hogy ráhagyjak mindent, és azt mondtam, szerintem egy házassághoz én is kellek, csakhogy én nem érzem erre magam még késznek."
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:15:34
Caddy 2013.02.06. 10:15:36
Dökvín 2013.02.06. 10:16:17
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:16:46
(Akkor ne hozzon.)
:D
Caddy 2013.02.06. 10:17:41
@Hurri Kán: így van. Hagyni kell az ilyet elmenni.
Papírsárkány 2013.02.06. 10:18:09
fumerin 2013.02.06. 10:18:22
Nő hibás, mert követeli azt, amit felesleges, miután nincs a kapcsolatban, férfi meg hibás, mert langyos vízben lubickol.
Azt hiszem kényszeríteni meg senkit nem lehet, ráadásul a hiszti sosenem lehet megoldás.
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 10:19:11
plantingC4 2013.02.06. 10:19:32
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 10:21:14
Hurri Kán 2013.02.06. 10:21:41
Na. Most, hogy a posztot kifiléztük, még 1 KV, aztán elkezdek lelkileg ráhangolódni az estére :)
@Caddy:
Nekem van egy olyan érzésem, a csaj fog még jelentkezni, hogy hátizémeggondoltammagambeszéljükmeg, vagy valami hasonló falmelléki dumával.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:22:15
Szokás szerint a posztból nem kapunk információkat, csak nyígást, de a fent vázolt jelenet tökéletesen életszerűtlen.
A valóságban arról lehet szó, hogy a csaj másfél év alatt többször tett célzásokat, amiket a pasi a "ráhagyom" szellemében elengedett a füle mellett, majd a csaj (alapozva a hallgatás beleegyezés ősi elvére) elkezdett konkretizálni. Hősünk ekkor felriadt Csipkerózsika álmából és elböffentette magát:
Höö! Ahho' én is köllök ám! Csihaggyá asszon!
Vagy ilyesmi. (Persze a Turi Danis túlzások nélkül mindez.)
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:22:54
A lány nem azt mondta, hogy márpedig most azonnal eljezés, házasság gyerek, naem, hogy majd egyszer valamikor a jövőben ez lesz. Mármint az ő tervei szerint. Szóval ez szerintem nagyon messze van a letámadástól. És nem csoda, hogy a sohadesoha válaszra a lelépés a válasza. Mint ahogy minden férfi is így tenne, ha a lánykérésre, vagy a téma felvetésre ilyen választ kapna.
Mondjuk a másfél év együttélést próbaegyüttélésnek hívni, hát elég sokmindent megmutat.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:23:37
Abban az esetben előfordulhat ilyesmi, ha a csajt váratlanul megkérte valaki más.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 10:24:06
Egyébként miért olyan egyértelmű itt szinte minden pasinak, hogy a csaj nyomulós liba, aki meg akarja fogni az Istenlábát???
Dökvín 2013.02.06. 10:24:51
Pl. kiráz a hideg az ilyen esküvői tortadíszektől: www.weddings.hu/blog/solyci/index.php?cat=11 Meg úgy az egész idióta sztereotípiától. Az a puhapöcs, akit rángatni kell az oltárhoz, az meg is érdemli, ne ríjon, ha meg rájött, hogy mégsem kell, hát növesszen gerincet és ne vegye el / váljon el. És ne ríjon.
Aki meg maga dönt érett férfi módjára a feleségével _közösen_ a házasság mellett, azt nem kell madárnak nézni, ő az, aki felnőtt.
plantingC4 2013.02.06. 10:25:21
Dökvín 2013.02.06. 10:25:50
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:26:00
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:26:45
Dökvín 2013.02.06. 10:27:57
Papírsárkány 2013.02.06. 10:28:24
"Figyelj, az van, hogy van tőled egy egy és negyed éves fiam..." ? :)
TBal 2013.02.06. 10:28:44
@Caddy: lehet, hogy magamból indulok ki, de szerintem nem. Aki 27-29 éves korára nem érik meg (amikorra jó esetben elvégzett egy egyetemet és már legalább 1-2 éve dolgozik), az nem akar megérni - de az ne is húzza olyanok idejét, akik meg de.
Másik verzió meg a nagy korkülönbség, de szerintem erre nem minden nö vevö.
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 10:28:49
Papírsárkány 2013.02.06. 10:29:07
Hurri Kán 2013.02.06. 10:29:20
Ha nagyon kezd leülni a buli, örökbe fogadsz két 17 éves maláj lányt, ilyesmik.
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
És elmegyek kávézni a Borsonline főszerkesztőjével. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.06. 10:29:36
Lehet annyira nem volt hülye a pasi hogy belerakja a szlottyot :) Nem gond ha férjhez akar menni, csak olyanhoz menjen, aki el is akarja venni. Nem pedig verni a tamtamot ha nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy ő akarja.
Papírsárkány 2013.02.06. 10:30:15
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:30:39
Ami egyébként helytálló, tekintve, hogy a patás ördög voltaképp Pán. :)
És a mi bájos nimfánk tuti, hogy egy jó szőrös kecskelábat akar magának... Lehetőleg tövig. És ezzel újraértelmeztük a kitaposott kozákkucsmát is.
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:30:41
TBal 2013.02.06. 10:32:02
Dökvín 2013.02.06. 10:32:04
Caddy 2013.02.06. 10:32:41
Van egy ismerős pár, nem házasok, lehet nem is lesznek soha, viszont van gyerek, és még terveznek egy jó párat.
Másik pár, 14 év és három gyerek után házasodott.
Nem az esküvő számít. Valójában a pasinak mélyen a csaj szemébe kellett volna nézni és feltenni a kérdést? VALÓJÁBAN mit szeretnél, mi a probléma?
Simán lehet az is, hogy a csajnak van másik versenyzője, aki ilyen hamar lelép egy hisztiből vitából,az gyanús.
@Hurri Kán: benne van, mondjuk akkor a gerinctelen szót előhoznám én is. :D
Dökvín 2013.02.06. 10:32:50
TBal 2013.02.06. 10:33:50
fumerin 2013.02.06. 10:34:04
Amíg a férfi nem érzi azt(lehet a női képlet is), hogy a partnere az a személy, akivel bármit és akármit, akkor az egy langyos együttélés, mert ez van, nincs jobb.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:34:22
Az összeházasodunk MAJD, és a MÉG nem vagyok kész elcsúszik egymás mellett.
Magyarán a pasi mellébeszélt.
A helyes válasz az lett volna, hogy én SOHA nem akarok összeházasodni veled.
A csaj a mellébeszélést helyesen kódolta ki a jelek szerint.
Tedd fel pl a kérdést, hogy a pasi MIKOR lett volna KÉSZ? Tipp?
fumerin 2013.02.06. 10:34:47
plantingC4 2013.02.06. 10:34:50
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 10:35:03
_Ω_ 2013.02.06. 10:35:21
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 10:35:34
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 10:35:58
Papírsárkány 2013.02.06. 10:35:59
Ez csak feltételezés, ugyanúgy elfogult, mint Juláé.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:37:13
Ha a papír(esküvő) nem számít, akkor miért ne lehetne?
Érveket hozni mellette és ellene akkor értelmes, ha számít. :)
Caddy 2013.02.06. 10:37:49
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:38:09
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:38:36
Dökvín 2013.02.06. 10:39:31
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:39:37
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 10:39:39
Papírsárkány 2013.02.06. 10:39:47
pretty kitty 2013.02.06. 10:39:49
Idefidelj te Dlagaszag.....
Aktujalisz a hazasszag!!!!!!
A legjobbnak kit megkaphacc
Jeddulut mondd mikol acc????
Lajta cedded occe magad
Olok huszegedet fogadd!!!!!
Ket ev ota jalunk mal
Mikol lecunk hazaszpaaaal????
Meg iden eszkuvoji kepek
Kellenek, kulonben lepek!!!!!!!!
Eccelu ja valasztasz:
Elvecel moszt.......vad elvec majd masz!!!!!!!!!! XDDDDDDD
Namely 2013.02.06. 10:40:32
Nem EGYÜTT éltek, hanem VELED él. És a TE lakásodban. Innentől kezdve ott figyel nálad az excel-tábla, hogy mikor mennyibe került a lány, mennyi az alternatíva-költség, stb. Ezt ne nevezzük már kapcsolatnak, jó?
És meglepődve tapasztalod, hogy a másik fél is számol.
Két számító dög egy pár, nem igaz?
;)
Dökvín 2013.02.06. 10:41:12
Dökvín 2013.02.06. 10:42:52
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 10:43:10
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:43:42
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na mi ma eléggé hasonlóan látjuk.
Papírsárkány 2013.02.06. 10:43:56
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:44:44
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:45:28
Ha ő az igazat írta, akkor a következtetés helyes.
Ha nem, akkor pedig olyan mindegy az egész nem? Tehát éljünk azzal a vélelemmel, hogy igazat ír, a saját szűrői használatával persze.
Tehát a két állítás nem ugyanarra mutat. Ez számodra elfogadható?
(Esküvő MAJD vs Nem állok készen MÉG)
fumerin 2013.02.06. 10:46:11
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:47:03
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:47:41
TBal 2013.02.06. 10:48:09
@Caddy: Két év? Szerintem aki rutinosabb, az ezt fogja nézni helyböl és nem a rózsaszín ködöt. Szerintem inkább két hónap.
fumerin 2013.02.06. 10:48:38
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 10:48:39
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:48:44
Minden kapcsolatnak van íve, és igen, 2 év együttélés után az ember fejében ott van, ha mondjuk a mai napnál távolabbra néz, hogy előbb-utóbb házasság lesz belőle. Hacsak nem beszéltek már róla (de ugye akkor is felmerült a téma), hogy nem kell papír nekik. Vagy az merül fel, hogy jó ez így, amíg nem jön jobb, mint a pasi esetében.
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:49:56
Niobe 2013.02.06. 10:50:43
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:50:47
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 10:50:58
fumerin 2013.02.06. 10:52:38
Caddy 2013.02.06. 10:53:11
_Ω_ 2013.02.06. 10:53:39
Visszatérve a témára: jó, tényleg lehet úgy csavarni a történetet, hogy az egyik vagy a másik verzió legyen belőle, de ha a pasi sosem fogja alkalmasnak érezni magát a házasságra, azon már nincs mit csavarni. A nő álláspontját szerintem már tudjuk, ha nincs házasság se a közeljövőben, se később, csak próbaüzem, úgy az eredmény a mostani, költözik, továbblép.
fumerin 2013.02.06. 10:53:46
(sör legyen nálad :D )
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 10:56:59
Niobe 2013.02.06. 10:57:32
@_Ω_: (bólogat) - már a poszthoz írt részre, Nava egy rendes, két szárnyú, glóriás angyal. :P
Caddy 2013.02.06. 10:58:40
fumerin 2013.02.06. 10:59:33
Mert nincs jobb, lusta keresni, sorolhatnám. :)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 10:59:33
Ezt írtad. Erre válaszoltam, meg arra, amit erre alapoztál.
Vagyis MINDKÉT félnek fel lehet (fel is kéne) tenni a kérdést amit te csak a csajnak szántál. Már ha a fenti idézetet igaznak fogadjuk el.
De eszem ágában sincs megint beleszaladni egy tegnapba. ;)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:00:19
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 11:01:56
Édesek vagytok, én meg jó színész. :)
Papírsárkány 2013.02.06. 11:02:13
Bár szerintem itt nem is elsősorban ez a probléma, posztert inkább az zavarta, hogy (bár sajnos még mindig ez a standard, szóval nem meglepő) a kis hölgy természetesnek vette a házasságot, és nem úgy beszélt róla, hogy "akkor mi lesz majd? összeházasodunk és blabla, vagy simán csak együtt élünk", hanem úgy, hogy "akkor majd ha x-én összeházasodunk, akkor 1 évre rá jöhet a gyerek, meg..."
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 11:02:21
Kytia 2013.02.06. 11:02:43
@Papírsárkány: "Pl. azért, hogy közeli hozzátartozónak minősüljenek egymásnak"
Na, akkor itt a válasz a korábban feltett kérdésedre.:)
@TBal: Azért én megkülönböztetem a "stratégiai célok elérése érdekében vetít/hazudozik" és a "lusta pöcs, nem gondol bele, mi lenne jó neki és a másiknak" kategóriákat. Előbbire inkább mondanám, hogy önző.
@Caddy: "Tudjuk, hogy a pasiknak idő kell." Most komolyan, kit akarsz becsapni?:D
"...csakhogy én nem érzem erre magam még késznek. Se alkalmasnak."
Az első mondat egy finomított verzió, a második pedig a Szikár Igazság, valamint a Lényeg, hogy klasszikusokat idézzek. Bele lehet magyarázni ilyen "csak idő kell" dumákat, de aki nem kíván illúziók közt megöregedni, az jobb, ha nem teszi. Ki lett mondva a nagy, büdös szitu, a legrosszabb női taktika lenne csavarni egyet a dolgon, hogy jobb színben tűnjön fel a helyzet, aztán meg parkolóállásra kapcsolni és onnantól szorongások közepette várakozni, meg a csávó fülét rágni helyenként, amitől az majd még jobban lepatológiásozza, esetleg be is utalja a néhai Lipótra.:D
Kytia 2013.02.06. 11:05:11
youtube.com./watch?v=xNrvLPCzLfk
fumerin 2013.02.06. 11:05:24
Papírsárkány 2013.02.06. 11:05:43
Mármint értem a "jogi" hasznát, de az "elvi" részét hazugságnak tartom.
Túl sok nő gondolkodik úgy, hogy "ha házasok vagyunk akkor már..."
Nincs "akkor már". A házasság nem save-point, csak egy vacak papír, ugyanúgy elbaszódhat vele is a dolog.
_Ω_ 2013.02.06. 11:07:15
pretty kitty 2013.02.06. 11:07:54
www.facebook.com/ViccMania/posts/496912117021693
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 11:07:56
Kytia 2013.02.06. 11:07:59
m.gray 2013.02.06. 11:08:18
azért a kommunikáció magasfoka az, hogy a csaj így adta elő az elképzeléseit, illetve, hogy a poszter rettentően meglepődött, hogy a másik komolyabbra fűzné a dolgokat másfél év töretlen együtt élés után
szal napalmot oda mindenképpen
merthogy arról szó sem esik, hogy a poszter szerette-e a csajt, jó volt-e együtt etc
de ilyen ez, amikor a látszat win-win szituba (ingyensuna, mosott ruha, vacsi a hűtőben vs. kecó, normális egzisztenciával rendelkező pasi) "beleesik a légy"
de persze remek alap arra, hogy két kvázi kapcsolatban megsérült ember hintse majd az igét, miszerint:
-MNK: "az a ribi el akarta vetetni magát, skandallum, hogy a nők mit képzelnek"
-MPG: "az a fasz nem akart elvenni másfél év után, pedig én vagyok a főnyeremény"
ebben az a jó, hogy az időrendben következő csajokat/pasikat ki lehet majd készíteni annak az égisze alatt, hogy "jujj én úgy megjártam az előző kapcsolatomban"
szal mondom, napalmot nekik, már csak a "társadalmi" következmény miatt is
fumerin 2013.02.06. 11:08:40
fumerin 2013.02.06. 11:09:39
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:10:20
Kérlek annyira azért ne menjünk le alfába, hogy azon kezdünk témázni, hogy mi van akkor, ha a csaj azt mondta "majd holnap amikor a papnál leszünk". Mert abban talán megegyezhetünk, hogy nem erről volt szó.
Ez így még elfogadható?
Papírsárkány 2013.02.06. 11:11:07
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:11:36
Hurri Kán 2013.02.06. 11:11:49
Bevették volna a papot harmadiknak? Így mindjárt más. :D
Kytia 2013.02.06. 11:12:19
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 11:12:25
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:13:48
Igen, ők így hívják. Na!
fumerin 2013.02.06. 11:14:14
Hurri Kán 2013.02.06. 11:14:49
Őőőő... azt hogy árasztja? Addig dörzsölik a khmm... árasztóját, míg eccercsak? :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:15:08
Kytia 2013.02.06. 11:15:15
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:16:17
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:16:53
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 11:17:31
Hurri Kán 2013.02.06. 11:17:54
Papnál világosabb, hogy pályát tévesztettem :D
_Ω_ 2013.02.06. 11:18:21
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:18:28
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 11:18:30
fumerin 2013.02.06. 11:18:58
Kytia 2013.02.06. 11:19:12
Papírsárkány 2013.02.06. 11:19:24
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 11:19:43
fumerin 2013.02.06. 11:20:25
Dr. Jula Watson 2013.02.06. 11:21:26
fumerin 2013.02.06. 11:23:34
Mára már rutinos vagyok, sokat tanultam éééééés még mindig hiszek a mesékben! :D
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 11:25:45
Caddy 2013.02.06. 11:26:15
A csaj szerintem elkezdett hisztizni ezen a vegyélfeleségülazonnal dolgon, de én azt gondolom, hogy valójában nem ez a problémája. Lehet, hogy ő már nem érzi a tesztüzemet olyan kényelmesnek, nyaralni szeretne, költözni szeretne,faszom tudja, szóval álhiszti, érted?
@Kytia: de nyilván nem szarakodok mellette 15 évet, ha tudom, hogy idióta. :D Tegezhetsz amúgy :D:D:D
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 11:35:13
És a többieknek: Igen kérem, kívülről nagyon könnyű megmondani a tutit. :D
Niobe 2013.02.06. 11:37:20
fumerin 2013.02.06. 11:39:04
Látooood? Nem a papír miatt estem teherbe. Kölköket sosenem bántam meg én senem. :)
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 11:41:32
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:42:34
Niobe 2013.02.06. 11:42:55
Hurri Kán 2013.02.06. 11:44:52
Te csak a magad nevében beszélj, jó? :D
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 11:45:10
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 11:46:52
Niobe 2013.02.06. 11:47:17
Hurri Kán 2013.02.06. 11:48:54
Nemnem. Én is okos vagyok, de viszont kizárólag hülyeségeket tudok írni. :)
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 11:53:03
Niobe 2013.02.06. 11:55:47
Hurri Kán 2013.02.06. 11:57:38
Márpedig abból nem isznak :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 11:59:07
_Ω_ 2013.02.06. 12:00:48
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:02:37
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:03:40
Hurri Kán 2013.02.06. 12:04:26
Nem szívesen, de nincs más opció :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:04:46
Már alig várom este a Bors-ot... :D
_Ω_ 2013.02.06. 12:04:52
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:05:15
Niobe 2013.02.06. 12:05:52
@Raya666: kolléga már szerencsére úton van visszafelé a táppal - pont ideje lesz. Húde rég voltam ilyen éhes... most nagyon...
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:06:43
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:06:50
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:07:31
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:07:44
Mooon 2013.02.06. 12:07:49
Egyébként meg 2 éve együtt élés = próbaüzemmód.... háááááááááááááááát öreg....
ha 2 hónap után mondanád, az OK, de két év alatt azért csak ki kellett volna már találni, hogy ez a babaruhát szeretnéd, vagy sem...
Jaaaa perszeeeee, a híg meleg fosban üldögélni is lehet... meg kész picsa meleg málé...
értem én, hogy kényelmes...
de ha eddig fontos volt ez a csaj, vagy neadj isten szereted, akkor nem kéne ezt megbeszélni???
Patológiás eset?
Ugyankéhrlek. A kislányok nagy része tüllszoknyás esküvőről álmodozik...
Én mondjuk fiúkat vertem már az oviban is, szóval tőlem ne legyünk meglepve az ellenkezőjén, fiúnak vártak, hát most mit csináljunk :DD...
Sziasztok rosszcsontok :)
Hurri Kán 2013.02.06. 12:09:16
Earl Grey...
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:09:17
Niobe 2013.02.06. 12:10:19
Mizujsi?
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:10:22
Mooon 2013.02.06. 12:10:45
Vagy csak pont az volt a problémája, hogy 2 év után még mindig tesztüzemnek tekintette.....
mert nyaralni ugyan a tesztüzem alatt is lehet :)))...
de mondjuk azt, hogy ez komoly, akarunk is egymástól valamit.... én továbbra is úgy gondolom, hogy baszki, két év alatt tudja már eldönteni.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:13:16
Mooon 2013.02.06. 12:14:03
én általános isiben már kezdtem leszokni róla... :)))
levezettem a túl sok felesleges energiám némi sporttal.....
úszás, hosszútávfutás, meg jazzbalett (ez utóbbi gondolom azért került képbe, hogy alakuljon a viselkedésem :DDD)
köszönjük a kérdést, még egyben...
bár a vasárnap már majdnem úgy nézett ki, hogy nagy nap lesz, de a kishölgy aztán úgy döntött, hogy tulképp jó neki még benn. Maradna :D.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:14:20
Aszondom randizzunk! :D
Papírsárkány 2013.02.06. 12:16:18
Papírsárkány 2013.02.06. 12:17:17
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:22:44
Menekülj, baszki!
Végigolvasva a posztot azonban egy picit beleéltem magam a csaj helyzetébe. Sőt, én is voltam hasonlóban. Az elején ott is lózsacín ceji, bullshit hegyek a leendő házasságról, gyerekekről, házról, kertben rohangáló kutyákról. Aztán már az összeköltözésnél megnyekkentünk. Később pedig már a majdani házasság is odázva lett. Az évek meg csak teltek és teltek és nem történt rohadtul semmi. Végül szétmentünk.
Ha a Te szemszögedből nézem, akkor azt látom, kurvára nem vagy te már szerelmes, csak elvagy a kényelmi p.na mellett, aki mellesleg kikaparja a fanszőreidet a lefolyóból is. Ha ez a helyzet a csajnak is oké lenne, akkor kellemes együttsavanyodást kívánnék a következő évekre, de nem így van.
Legyél már olyan korrekt és egyenes, hogy megmondod neki,hogy Te nem ezt akarod, sőt egyúttal szerintem ajánld fel, hogy folytassátok külön, hogy mindenki megtalálhassa a saját foltját.
A csaj szemszögéből meg az van,hogy 27 éves, pont a női parakorszak kellős közepén van, amikor épp kettővel múlt 25 éves. Elmondanám,hogy a nők többsége titokban nagy naívan, a huszas évei elején jól eldönti,hogy 25 -re már házas/gyerekes lesz. (kivétel van, de kevés) Anno én is így képzeltem. A 25 valami fétisszám nálunk, na:)
Aztán amikor átlépjük és még mindig a nagy büdös semmi, akkor elkezdünk fostolni. Ha épp van kapcsolatunk, akkor ott várjuk a megváltást, még akkor is, ha az messze nem ideális és elkezdjük tépni a pasinkat. Ha nincs, akkor meg a barátaink idegeit cincáljuk szét a rinyálással. Erre még ráerősít,hogy sokan ilyentájt kezdenek esküvőset játszani a környezetünkben, meg megterhesedőset és ez sem segít a paránkon. Depláne, ha még ott van a háttérben anyánk, aki naponta elmantrázza,hogy bezzeg az ő idejében, és tudtuk-e,hogy már a szomszéd lány is terhes épp...
Szal a nődnél (ex?) is ilyesmi lehet. Várt, várt, Te meg, mint egy tipikusan balga, ilyesmire totálisan immunis férfi, nem vetted a jeleket. Pedig fogadjunk,hogy voltak! (pl. a tescoban. jajj, nézd milyen cuki kis tipegők..., vagy utalások az ékszerboltnál, hogy neki milyen stílus tetszik...stb.)
Aztán csak nekidurálta magát, és rádzúdította a haragját, és frusztrációját. Te meg jól rácsodálkoztál, mint egy ma született borjúbirka..:) És persze nem érted, csak egy hisztigépet látsz és önigazolást gyűjtesz a hasonlóan borjúbirka haverjaidtól,hogy a csaj mennyire bipol. Pedig nem apukám, csak ti is azon elég combos statisztikát erősítitek,hogy a kapcsolatok zömében egyszerűen nulla a kommunikáció, és annyira magukra figyelnek az emberek, hogy nem veszik észre még azt sem, ami tök nyilvánvaló.
Aztán egyszercsak borul a bili.
Nézd, a csaj legalább tökös volt, ha már Te elhagytad a sajátodat, és lépett.
Nem egymást keresitek, ne erőlködjetek. Ha vissza akarna menni, mert nincs aki perpill húzza és beparázik,hogy nem lesz más, akkor végre csatold fel a tökeidet, és mondj nemet neki. Aztán keresse meg mindenki a saját párját.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:23:13
cyd 2013.02.06. 12:26:31
Papírsárkány 2013.02.06. 12:26:59
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:28:23
Papírsárkány 2013.02.06. 12:29:07
Papírsárkány 2013.02.06. 12:30:27
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:30:40
A csaj tudja mit akar, megmondta. A faszi válaszolt. A csaj a saját igényeinek megfelelően reagált.
Szerintem ez korrekt húzás volt.
Az már más kérdés,h most nyilván ezerrel várja,hogy poszter mikor hívja fel, vagy balalajkázik egyet neki az erkélynél gyűrűvel a kezében,hogy jaj, de hülye volt...:)
Poszter meg döntse el mit akar. ha nem akar most nősülni, akkor engedje el a csajt, mert nyilván nem ő az a csaj, akit a feleségeként elképzelt. Ha meg csak szimplán befosott a felelősségtől, akkor kapja össze magát, üljön le dumálni egyet a faterjával (ha megteheti) és béreljen fel egy balalajkást.
Niobe 2013.02.06. 12:31:50
Papírsárkány 2013.02.06. 12:31:58
Hurri Kán 2013.02.06. 12:32:01
Hogyne. Ha valaki, akkor te már csak tudod a tutit.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 12:34:29
Am meg pont ezért, mert mindenkinek más a véleménye a házasságról, annak fontosságáról, faszságáról, kell megbeszélni, ki mit szeretne és hogyan egy kapcsolatban. A poszter és csaja ezt nem tette meg. Há' így jártak. :)
Niobe 2013.02.06. 12:35:08
Viccet félretéve, szerintem itt mindkét félnek volt vaj a fején, nem beszéltek egymással... ha meg voltak a kis Általad is írt célozgatások - jajjistenem Hölgyeim, ideje lenne ezekről leszokni! Vagy nyíltan és egyenesen, vagy sehogy...
Papírsárkány 2013.02.06. 12:35:35
Hát dehogynem :)
Szét is mentek :D
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 12:35:56
Mooon 2013.02.06. 12:36:34
hát ez egyértelmű.... :DD
meleg van, kaja van, van hol aludni... :DD jó a zene :DD
plantingC4 2013.02.06. 12:37:38
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem herceg az earl, talán gróf féleség lehetne magyarul.
Papírsárkány 2013.02.06. 12:38:20
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:38:49
Eredeti funkciójában a Duke váltotta később, amikor az earl-t a kontinentális grófi ranghoz süllyesztették.
Mooon 2013.02.06. 12:39:05
szőrszálhasogató... :))
mondjuk úgy, hogy korábban kellett volna... és nem ebben a fajta kontextusban...
hanem első körben elméleti síkon.... hogy ki mit gondol.
Papírsárkány 2013.02.06. 12:40:13
_Ω_ 2013.02.06. 12:40:27
Csak tudnám, minek ír még a poszter olyanokat, hogy "és én nem tudom, mit kéne lépnem", ha egyszer tudja, hogy nem kell neki belátható időn belül a csaj véglegesre, hiszen még tesztelné...
Papírsárkány 2013.02.06. 12:41:36
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:42:49
@Niobe: noigen. de tudod sokszor van az,hogy elején még nagyceji-sokszex-teleszelafeleségem, aztán telik az idő és megy a sunyizás.
naponta meg mégsem kérdezhet rá a csaj,hogy "nyuszi, még tuti,hoyg el akarsz venni?"
közben a pasiban szép lassan érik,hogy ő bizony ezt a lovat nem akarja annyira, de persze erről nem beszél. "figyu cica, ma úgy keltem,hogy már annyira nem akarlak elvenni, és a szád mióta büdös ébredés után?!"
ilyenkor jönnének a teóriák, mint pl. fél év után összeköltözés, egy év után lánykérés...de ugye ez meg milyen izé, programozott, erőltetett már, mondják sokan (teszem hozzá, jogosan.)
szóval, akárhogyan is, ha nem teória, akkor kommunikáció, na de mindenről nem beszélünk azonnal és nyíltan....aztán mire beszélünk, addigra már késő.
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 12:43:33
Hurri Kán 2013.02.06. 12:44:43
Még senki nem akart feleségül venni.
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:44:43
lehet, hoyg összeillenének, de máshol tartanak az életükben. evvan.
bezzeg poszter három-négy év múlva az első mucit elveszi majd, akire feláll neki. az összeillőség az persze már más kérdés lesz.
de ő akkor jut el odáig,hogy nősülni akar és kész.
Papírsárkány 2013.02.06. 12:45:11
@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): na jó :)
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 12:45:11
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:45:42
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:46:23
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:46:59
Papírsárkány 2013.02.06. 12:48:04
Hurri Kán 2013.02.06. 12:48:33
Nem én írtam.
Papírsárkány 2013.02.06. 12:48:45
van még remény :D
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:48:46
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.06. 12:49:36
_Ω_ 2013.02.06. 12:50:12
Hurri Kán 2013.02.06. 12:54:20
Én hiszem, hogy rámtalál a zigazi :D
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 12:54:29
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:54:52
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:55:49
Hurri Kán 2013.02.06. 12:55:56
Nem vagyok híve a kikötözős játékoknak, szántóföldön meg pláne nem :D
Niobe 2013.02.06. 12:56:38
de akkor az egyik fél, aki próbálta rendbe tenni a helyzetet, arról már nem tehet.
Ahol a két fél nem tud együttműködni, megbeszélni a dolgokat, ott baj van. Ha félrebeszélnek, nem a másik "nyelvén" mondják el, mi bántja őket, ott is baj van. Ahol őszintén, egyenesen (és normálisan) kimondják, úgy, hogy a másik is értse, ott általában tisztázódnak a félreértések. Csak ehhez mindkét oldalról kell egy érzelmi érettségi szint.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 12:59:58
Hurri Kán 2013.02.06. 13:01:02
Csakis kötetlenül.
_Ω_ 2013.02.06. 13:02:52
Hurri Kán 2013.02.06. 13:03:39
"30000 követő. Pont 2500-szor annyi, mint a kezdetben Jézusnak. Na most ki a király, miszter Messiás?"
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:06:11
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 13:06:19
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:07:48
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:07:58
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:09:04
Hurri Kán 2013.02.06. 13:09:08
Meg hát :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:09:38
Jajj. Bocsesz... Tudom. Korai! :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:11:56
Aztán szavazuk, ki a legállatabb...
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 13:12:42
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:12:55
Hurri Kán 2013.02.06. 13:13:09
Nekem nincsenek ilyen sztorijaim. Én aszkétikus, szűzies remete-életet élek.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:13:30
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:14:14
Egyébként meg ilyen hülye dumával etesd a varjakat!
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 13:14:41
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 13:17:15
Hurri Kán 2013.02.06. 13:18:17
Kitalált történettel nem versenyeznék :)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:18:49
(Soha többé nem nősülök. Tudod, Úr előtti nem bontható fel...)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:20:30
Alakítsuk meg a bíráló bizottságot!! :D
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:22:17
Utólag tudom már, ettől várta a kapcsolat rendbetételét. Megkérdeztem tőle anno, hogy nem lett volna elég, ha elmondja, hogy baja van és hogy mi az?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:22:47
(Pl a Vad románc az asztal körül, avagy Törtető Picsa, és Mind Bekaphattyák romantikus fonódásai?) Hopp máris geti vagyok... :D
@Raya666: Nagyon picit. Mondanám hogy leheletnyit, ha nem lennének ennek is fülledt felhangjai...
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:23:00
Niobe 2013.02.06. 13:23:39
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:24:04
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:24:40
Nem kell bizottság. Hétvégén mindenki alkot, aztán beküldjük. Ha mindet leközölték, szavazunk. Mindenki, aki akar. Egy kötöttség van, nem lehet kitalált a sztori...
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:25:46
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:25:55
Hurri Kán 2013.02.06. 13:26:39
Na de ott nem akart senki házasodni, meg nem történtek nagy kijelentések, meg ilyenek. Vagyis én biztosan nem :D
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:28:58
De kezdhetjük mindjárt a végén. :D
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:30:12
CSP posztot kell írni, ami van olyan jó mint a mai. (Nincs magasan a léc, csak az nem ugorja át aki pofára esik nekifutáskor.)
És hát mind láttuk hogy szikrázott a levegő köztetek! :D
Főleg amikor nem adott a piából! :)
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 13:30:18
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:32:50
Biztos vagy benne?
Hát jó!
- Emlékezzünk meg feleim Naváról, akinek hűsége sírig tartott... Nem. Nem most dugják a sírásók... Tehát emlékezzünk....
:)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:33:53
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:34:44
Hurri Kán 2013.02.06. 13:34:44
Nézd, láttam a szemedben a vágyat, amit irántuk éreztél, ezért álltam félre. Láttam, Te jobban akarod őket :D
@Raya666:
Remetelét szépségének nincs olyan eleme, ami publikus volna. :DDD
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:35:02
Raya666 (törölt) 2013.02.06. 13:35:33
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:36:29
- Tehát emlékezzünk Navára, aki bár most e földi létben elhagyott, ám bizton tudom, hogy odafent találkozunk még...
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:38:21
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:38:29
Már ha télleg fel akarjuk adni Panni-nak. Ha csak itt akarunk belterjezni, akkor persze más. Akkor kell EGY bíró, akinek mind elküldjük a sztorikat, és aki noname idenyesi...
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:39:37
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:40:28
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:40:31
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:41:11
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:41:54
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:43:24
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:44:57
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:46:55
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 13:47:29
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:51:19
Stílus... Hát.... Ügyes elemző persze ki fogja szúrni mindenképp. Dehát nem vérre megy... Játék.
Holnap reggelre írok egy Pályázati Felhívást... ;)
Aztán jó feldobom ide még kezdéskor.
Niobe 2013.02.06. 13:51:30
cyd 2013.02.06. 13:54:31
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:54:55
Más úgyse ír, tehát tuti csak mi jelenünk meg.
Hurri Kán 2013.02.06. 13:55:07
Arra gondolsz, amikor Józsi bácsi a szomszéd présházból délután biciklin elindult hazafelé, permetezőkannával a hátán, a kormány szarvára akasztott demizsonnal?
dr. gernika 2013.02.06. 13:55:50
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:57:37
Megvan?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 13:59:28
El tudok képzelni olyan leosztást, amikor erre a mondatra csak bólintanék álló farokkal... Már ha tudnék még bólintani.
Hurri Kán 2013.02.06. 13:59:31
Azt én nem merem megírni. Mai napig hideg lábrázást kapok, és ökölbe szorul a kislábujjam, ha eszembe jut.
_Ω_ 2013.02.06. 13:59:55
dr. gernika 2013.02.06. 14:00:44
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:01:58
Legalábbis azt, hogy pillanatok alatt reagálni fogsz.
Megoldás?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:02:25
A Légy kreatív!
@dr. gernika: Mindent meg lehet támadni. Legfeljebb vesztesz. :)
És nem a jogszerűsége volt a kérdés, hanem a romantikus és izgató volta...
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:03:35
_Ω_ 2013.02.06. 14:03:51
_Ω_ 2013.02.06. 14:04:42
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:06:19
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:07:20
Niobe 2013.02.06. 14:07:40
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:07:40
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:08:09
Normálisan?
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:10:02
Dehát kinek kinek belső tája szerént... :D
Én csak úgy képzeltem, hogy van olyan szitu, amikor beáll némi filmszakadás, és picit lebénul az ember.
Niobe 2013.02.06. 14:11:00
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:13:49
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:15:15
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:15:42
_Ω_ 2013.02.06. 14:16:25
@Nava...(Nem az vagyok aki...): Szomorú farkú egy ördöglány vagy te... :D
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:17:00
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:18:15
dr. gernika 2013.02.06. 14:21:12
@Niobe: A jog meg a nemi szerepek az két külön dolog.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:23:54
No! Első nekifutás, kéretik véleményezni:
"
Pályázati felhívás!
Pályázatot hirdetünk Posztpina vs Posztfaszt kategóriában.
Pályázni önálló írás beküldésével lehet, melyet vasárnap (02.10) éjfélig kell elküldeni a blog címére. A téma csak a szerzővel valóban megtörtént eset lehet, de időbeli megkötés nincs. Amennyiben valaki múltbéli esetet ír meg, azt úgy kell tálalnia, mintha akkor készült volna a poszt. Terjedelmi megkötés nincs, de azért 3-4 bekezdésnyi legyen az anyag.
A beérkezett műveket 1-5-ig terjedő pontozással bírálhatja bárki a blogról. (5 a legjobb)
Továbbá tippelni lehet a szerző kilétére, és a szerző (posztban leírt esemény szerinti) életkorára.
A szavazatokat szintén a blog címére kérjük.
A legtöbb pontot elérő szerzőt a többi pályázó(!) megajándékozza egy üveg itallal. (Mi legyen?)
A szerző kilétére és életkorára vonatkozó tipp mindössze szórakozás alapú, bár különdíjak elképzelhetőek."
_Ω_ 2013.02.06. 14:24:13
-Felteszem, vagy a többiek közül felteszi valaki, így nem probléma. Megjelenés délben, mint ahogy annak idején a saját posztok megjelenési idejében megegyeztünk, de semmiképp sem előbb délelőtt 11 óránál (volt már rá példa, hogy előrébb hoztuk).
-Anonimitás biztosított. A történetnek a beküldő adjon címet, különben elszabadulunk és mi adunk neki! Címet.
-A bírálat egy 3 oldalas kisesszé, vagy 1 legalább 3 soros komment, melynek a végén értékelni kell a történet stílusát, CsP-hűségét, a szereplők naivitását és nem utolsó sorban a vascső-faktort. Összpontszám a legvégére 1-10 között, 10 az "ez felkerült volna a CsP-re, tuti szponzor-piát nyert volna", 1 pedig az "erre még Fb. komment sem érkezett volna" szint.
-Ha a történet beküldője a történet mellé megjegyzésben odaírja, hogy a nickje szerepelhet, a "verseny" után közölni fogjuk, melyik történet kitől származott (ismétlem, HA az írója ehhez hozzájárult).
Megfelel így?
_Ω_ 2013.02.06. 14:26:02
Niobe 2013.02.06. 14:27:33
@dr. gernika: tény, ettől függetlenül, ha már ilyen ló túlsó oldala példát rángattál elő, akár előfordulhat.
@_Ω_: OK!
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hihi :) Jól hangzik.
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:29:11
_Ω_ 2013.02.06. 14:29:15
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:29:54
dr. gernika 2013.02.06. 14:31:35
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:32:00
Ha akkora teszitek, akkor egye fene, én is írok. :)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:32:07
Lehetne gondolkodni pár különdíjon. Pl. aki a legtöbb szerzőt kitalálja... (zsét összedobjuk)
A márc 1, mint díjátadó tök jó! (Péntek)
_Ω_ 2013.02.06. 14:32:38
A határidő akkor vasárnap, a pontozás szerintem itt a blogon legyen; a komment első szava nagybetűsen "BÍRÁLAT", ezeket a nap végén majd összegyűjtöm és a pontokat átlagolom. Mindenkitől csak 1 ilyen kommentet fogadunk el. Azt, hogy 1-5 vagy 1-10 a skála, még döntsétek el, ma este megnézem mire jutottatok; de most mennem kell...
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:33:09
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:34:24
_Ω_ 2013.02.06. 14:35:32
Niobe 2013.02.06. 14:36:01
Az, hogy ha valaki nem célozgat, hanem kimondja, hogy akár hosszabb távon is el tudná a másikat fogadni párjaként, társaként, ki hogy hívja, az nem nyílt faszikérés, viszont egyenes és őszinte.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:37:13
Letisztázom a felhívást aztán holnap reggel felteszem a véglegest.
dr. gernika 2013.02.06. 14:38:56
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 14:42:55
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:43:05
Niobe 2013.02.06. 14:50:14
dr. gernika 2013.02.06. 14:57:13
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Kábé. :D
@Niobe: Ezért kellemesebb utalgatni és szemfelcsillanást fürkészni, avagy félretekintést nyugtázni, mint borítani a reményteli hangulatot is az "amúgymikorveszelel" egyenességgel.
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 14:57:43
Pályázati felhívás!
Pályázatot hirdetünk Posztpina vs Posztfaszt kategóriában.
Pályázni önálló írás beküldésével lehet, melyet vasárnap (02.10) éjfélig kell elküldeni a blog címére. A téma csak a szerzővel valóban megtörtént eset lehet, de időbeli megkötés nincs. Amennyiben valaki múltbéli esetet ír meg, azt úgy kell tálalnia, mintha akkor készült volna a poszt. Terjedelmi megkötés nincs, de azért 3-4 bekezdésnyi legyen az anyag. A pályaműnek cím adható, de a blog gazdái minden pályamunkát saját címmel és felvezetővel is ellátnak.
A beérkezett műveket 1-5-ig terjedő pontozással bírálhatja bárki a blogról. (5 a legjobb)
Továbbá tippelni lehet a szerző kilétére, és a szerző (posztban leírt esemény szerinti) életkorára.
A szavazatokat a blogon lehet leadni; a komment első szava nagybetűsen "BÍRÁLAT", ezeket a nap végén majd összegyűjtjük, és a pontokat átlagoljuk. Mindenkitől csak 1 ilyen kommentet fogadunk el.
(Pl.: BÍRÁLAT : 3 pont, hörrikén, 25 év.)
A legtöbb pontot elérő szerzőt az évfordulós blogtalákozón egy üveg Asti Martini pezsgővel díjazzuk. A szerző kilétére és életkorára vonatkozó tipp mindössze szórakozás alapú, bár különdíjak elképzelhetőek, felajánlásokat szívesen fogadunk.
plantingC4 2013.02.06. 15:08:42
Niobe 2013.02.06. 15:09:22
Kellemesebb utalgatni? Persze. Utalásra utalást fogsz kapni, amiből azt szűrsz le, ami neked ott és akkor a legjobb. De az lehet, hogy köszönőviszonyban nem lesz a közlő eredeti szándékával.
fumerin 2013.02.06. 15:14:47
dr. gernika 2013.02.06. 15:15:30
dr. gernika 2013.02.06. 15:16:27
Niobe 2013.02.06. 15:16:34
tőzegmalac 2013.02.06. 15:20:49
tőzegmalac 2013.02.06. 15:22:36
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 15:22:45
Niobe 2013.02.06. 15:23:12
fumerin 2013.02.06. 15:23:37
tőzegmalac 2013.02.06. 15:23:54
tőzegmalac 2013.02.06. 15:26:40
biztos van olyanaki ma ünnepli ;)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 15:27:05
fumerin 2013.02.06. 15:27:58
fumerin 2013.02.06. 15:29:28
tőzegmalac 2013.02.06. 15:30:00
fumerin 2013.02.06. 15:31:59
Madpapa 2013.02.06. 15:50:19
www.baratnoszerzes.hu/
Niobe 2013.02.06. 15:53:23
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:03:59
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:06:00
"Gratulálok a döntésedhez
A postafiókodba minden bizonnyal kaptál tőlem egy levelet.
Kérlek nyisd meg, és olvasd el.
Remélem nemsokárra találkozunk a videódon.
Legjobbakat:
Hirsch Attila"
Papírsárkány 2013.02.06. 16:07:53
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:11:27
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:12:20
"Kedves Béla!
Gratulálok a feliratkozásodhoz!
Most megismerheted azokat a VÉGZETES tévhiteket, amik nagyban hátráltatnak a nőknél való sikereidben.
Megtudhatod, miért tekintenek rád a nők gyakran csak barátként, és azt is, miért nem vonzódnak hozzád úgy, ahogyan azt te szeretnéd.
KATTINTS IDE a következő levélhez >>
Üdvözlettel:
Hirsch Attila
- Barátnőszerzési Tréner -"
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:12:59
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:15:27
Nehezemre esett olyan baráti társaságot találni, ahol nem féltékenykedtek rám, amikor megjelentem az első gyönyörű párommal.
Éppen ezért rendkívül kellemetlen volt ezekben a baráti társaságokban megjelenni a barátnőmmel, mert nehezen viseltem az irigykedő pillantásukat, és azt, hogy mindegyikük úgy tekintett rám, mintha nem érdemelném meg a nőkben és szexualitásban gazdag, boldog életemet."
A PUA-nak bealkonyult! Itt az új isten! :D
Madpapa 2013.02.06. 16:39:56
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:41:25
Az igazi mélység belépés után! :D
Madpapa 2013.02.06. 16:42:09
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 16:42:18
:DD
m.velvet.hu/blogok/randi/2013/02/06/a_lelkiserult_noket_minden_nehezseg_nelkul_dugtam_meg/
Papírsárkány 2013.02.06. 16:44:57
Nem érted, hát. Az a majdnem a baj :)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:45:31
Püff a péklapát...
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:46:13
Niobe 2013.02.06. 16:46:24
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 16:46:50
Papírsárkány 2013.02.06. 16:47:28
Ennyi :)
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:47:34
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:48:38
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 16:51:17
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:51:18
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.06. 16:52:14
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 16:52:56
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 16:53:41
Na, megnézem újra! :)
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.06. 16:57:06
Madpapa 2013.02.06. 16:59:17
Joe69 2013.02.06. 17:01:02
Mindenki megfigyelhette , hogy egy nő egészen máshogy beszél a pasijáról, faszijáról, a "párjáról", mint a férjéről. Az előbbiekben általában humor, érzelmek, hangulat van. Az utóbbiban tárgyilagos szigor. A "férjem" ugyanúgy hangzik, mint a "mosógépem" vagy az "autóm". Hát igen, ez már komoly dolog.
Tapasztalataim szerint a legtöbb általam ismert stabil házasságban a férj nem tartozott a pasifelhőhöz, egészen más körből jött, és még ha futólag ismerték is egymást korábbról, nem nagyon volt hosszas együttjárogatás meg korlátlan kötetlen kúrgatás előtte, a "deal" a házasságról már a legelején megszületett, és nyilván mindkét félnél saját elhatározás kérdése volt. A házasság az nem érzelmekről szól -elsősorban.
A gondok , a zűrzavar, a posztban leírt teljesen mindennapos sztori, az instabil, hihetetlenül éretlenül élt és tömegesen felbomlott házasságok pont abból adódnak, hogy a felek nem választják szét a kettőt. A csaj évekig kavar egy pasifelhőben, aztán a legutoljára kiválasztottal, aki per pillanat néhány másik után hellyesspassee-nek tűnik összeköltözik, és talán többet dug vele, mint a korábbiakkal, de élnek úgy egyébként, mint korábban. Aztán egyik pillanatról a másikra, úgy 30 felé hirtelen rádöbben a korára és az időre, és egyik pillanatról a másikra hisztiaköbön bedobja a házasságot meg gyereket, de most rögtön ám. A lazázáshoz hozzászokott pasi meg persze nem fog átállni férj üzemmódra.
kiraaaaa 2013.02.06. 18:24:43
kiraaaaa 2013.02.06. 18:26:27
cyd 2013.02.06. 18:56:07
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 20:20:49
_Ω_ 2013.02.06. 20:23:02
A végleges játékszabályodból holnap majd készítek egy rendes posztot, hogy jobban szem előtt legyen...
@mésange: Ha te nyernél, a nyeremény sörre váltható. ;)
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 20:28:27
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.06. 21:23:39
még szerencse, hogy a nők sohaabüdöséletben nem tennének ilyet !
Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.06. 21:26:07