HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

„Kimérten fogadott, és azt mondta, hogy neki ez nem pálya, hogy csak egy hét után írtam neki, ezzel én megaláztam őt, és ezzel a kettőnk dolgának vége.” – ilyen, amikor egy nő nem tudja, mit akar, aztán hirtelen túl sok ideje van gondolkodni és rájön, mit nem. Posztolónk saját bőrén tapasztalta, van kiút a friend zoneból, de oda bármikor vissza lehet kerülni. Barátság, szerelem, örök szerelem, barátság, bizonytalanság, örök szenvedés, végtelen körforgás. Marad a barátság, vagy újra jön a szerelem? És mi a válasz? 42?

Szevasztok!

Olyan dolog miatt írok, ami talán sokaknak egyértelmű, de nekem nagyon zavaros.

Lényeg az, hogy tavaly tavasszal megismertem egy nálam két évvel idősebb nőt. Kedves, helyes, és aranyos, de semmi extra. Egy tanfolyamra jártunk, párszor hazkísértem(ami nekem eléggé kiesett, dehát tetszett a csaj), dumáltunk, meg minden, de semmi nem történt, mert (azt mondta) nem jöttem be neki, csak barátkozni akart. Kertes házban lakott, az anyjával, volt, hogy kimentem hozzá megjavítani a villanyórát, meg ilyenek.

Aztán egy nyáreleji estén, kicsit ottragadtunk a kapujukban és végre megcsókoltam. Aztán addig csókolóztunk, hogy lekéstem az utolsó buszt... és hát ottragadtam. Annyira ottragadtam, hogy nála aludtam és szeretkeztünk. Ami egyszerűen csodás volt.

Én teljesen boldog voltam. Ő azt kérte ne mondjuk el senkinek, mert nem akarja, hogy a társaink megtudják. Aztán két nap múlva pedig azt, hogy neki ez nem megy, és ennyi volt.

Nagyon összecsuklottam, másnap volt a vizsgánk, aztán meg egy buli a vizsga örömére a többiekkel. Én gyakorlatilag belebetegedtem a dologba. De itt nem volt vége a dolognak.

Jártunk egyebek mellett egy pszichológiai-önismereti tanfolyamra is, és volt nyári tábor is ahova azután mindketten elmentünk. Elég furcsa volt ott lenni vele, mert én szerelmes voltam belé. Sokat beszélgettünk ott is később is, mert a nyáron még találkoztunk. Kerámikus volt, abból élt, és mindig mondogatta, hogy neki a munkája az első, minden más csak azután következik.

Aztán egyszer nyár vége felé, amikor épp kimeszeltem a házunkat,megint összegabalyodtunk. Ezúttal "rendesen" járni kezdtünk. Elmentünk együtt evezni, csavarogni, találkozott apámmal, meg hasonlók. Igaz, második összeborulásunk után néhány nappal egy hétre elutazott, mert volt egy családi programja a rokonoknál, de amikor visszajött, megint rendben volt minden.

Azonban ezután két héttel nekem alakult úgy, hogy el kellett utaznom hoszabb időre vidékre. Megbeszéltük, hogy majd sűrűn jövök haza, és addig is tartjuk a kapcsolatot. Gyönyörű volt az elutazásom előtti éjszaka.

Én eléggé meg voltam borulva amiért el kellett mennem, de muszáj volt. A hely nagyon szar volt, elég romos voltam, és csak két hét múltán tudtam visszajönni. Nem várt az állomáson, pedig megírtam neki, hogy jövök. Felmentem hozzá. Kimérten fogadott, és azt mondta, hogy neki ez nem pálya, hogy csak egy hét után írtam neki, ezzel én megaláztam őt, és ezzel a kettőnk dolgának vége.

Elmentem.

Pár hét múlva még beszéltem vele. Azt mondta szeret, és nagyon rendes srác vagyok, de ő most csak a munkájának akar élni.

Viszont megfogadtam, hogy amikor "végleg" hazajövök megkeresem újra.

Ez most van.

Szerintetek miért csinálta ezt velem? Létezik, hogy hol velem akar lenni, hol nem?

Létezhet, hogy az megalázó, hogy későn(?) írtam? Van értelme most, hogy már itt maradok a városban, újra megkeresni, ahogy ígértem? Azt hiszem én örökké szeretni fogom. De mit tegyek?"


Kedves Kommentelők! A mai posztnál mind a szerző kilétére, mind történetkori életkorára érdemes tippelni, mivel hozzájárult ezek későbbi közléséhez. Nyeremény a héten legpontosabb tippeket adónak egyelőre nincs kilátásba helyezve, felajánlásokat elfogadunk.
Annyit még módosítanék a szabályokon, hogy egész héten lehet szavazni a posztokra, így összesíteni csak hétvégén fogunk. Remélhetőleg ezzel a módosítással mindenkinek lesz esélye véleményt nyilvánítani az összes beküldött történetnél.

Emlékeztetőül, a számszerű értékelést és a tippeket a következő formában kérjük:
BÍRÁLAT : <1-5> pont, <tippelt szerző>, <tippelt életkor> év.
Pl.:
BíRÁLAT : 4 pont, SorsKeze, 234 év.
Az első sor után kötetlen formában bármi más is szerepelhet a kommentben, a fenti fix sort leszámítva ez továbbra is az ÍJ.

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr375073962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plantingC4 2013.02.11. 16:39:19

@cyd: De mindegy, fel a fejjel!... vagyis...fel a maszkkal ! Le a fejjel ! Szóval érted.

plantingC4 2013.02.11. 16:41:07

@Hurri Kán: Csak front van...kicsit gyengélkedem, de semmi komoly :D

plantingC4 2013.02.11. 16:46:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ez melyik volt te jó ég nem ugrik beeeeee? Csodabogár, talán Telly Savalas szájából hangzott el ? De nem ugrik be.

plantingC4 2013.02.11. 16:51:01

@plantingC4: És akkor most mi van? Írsz posztot vagy nem ? A sok utalgatás a történetekre eléggé sok ember kíváncsiságát felkeltette.

plantingC4 2013.02.11. 16:52:08

@plantingC4: Tulajdonképpen írhatnék is, de még nem döntöttem el. Ez nálam olyan impulzív dolog, spontán döntés lenne. Nem tudom megmondani.

plantingC4 2013.02.11. 16:53:04

@plantingC4: Tulajdonképpen nyugodtan írhatnál, senki nincs itt.

plantingC4 2013.02.11. 16:54:07

@plantingC4: Na mizu emberek, miről van szó? Milyen posztról beszéltek?

Hurri Kán 2013.02.11. 16:55:02

@plantingC4:
Igazán nem akarok a szavadba vágni ;-)

plantingC4 2013.02.11. 16:55:12

@plantingC4: Á semmi, csak arról van szó, hogy írjon-e a pirosmaszkos vagy ne posztot. Szerinted ?

plantingC4 2013.02.11. 16:57:26

@plantingC4: Nem tudom, tulajdonképpen nekem mindegy. Tudja a faszom ki van a maszk alatt, hol érdekel már miket hord össze.

plantingC4 2013.02.11. 17:01:02

@plantingC4: Ja meg amúgy is. Az, hogy valakinek valami vicces, nem jelenti automatikusan, hogy mindenkinek szórakoztató lesz. Főleg így "már előre megmondták, hogy vicces lesz"- na az ilyesmi a legtöbbször rosszul sül el.

plantingC4 2013.02.11. 17:02:29

@plantingC4: Igen, én a helyébe nem írnék.

plantingC4 2013.02.11. 17:03:17

@plantingC4: Én tökre írnék a helyében, de hát nem engem kérdeztek, úgyhogy mindegy is...nem szólok inkább bele.

Niobe 2013.02.11. 17:04:30

@cyd: hm, köszönöm ;) Azt nem ígérem, hogy megnézem ;)

Niobe 2013.02.11. 17:06:31

@Namely: jajne, képes lennél azt a rémes pofát nézni minden nap? ;)
Macik bigrespect, imádom őket ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 17:34:54

@plantingC4: Szerintem nyugodtan írd meg, aztán is ráérsz vitatkozni magaddal. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.11. 17:41:02

@Namely:

Én valami ócska kuplerájba adnám el mint ágyelőt. Méltó helye lenne a haverjaival együtt. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.11. 17:42:50

@cyd:

Hja, nagyon ravasz terv volt Baldrick! :)

Mooon 2013.02.11. 17:46:11

@plantingC4:

magányos voltál délután :DD?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 17:48:00

@Milady de Winter: Szegény, mindenki itt hagyta.
Most meg ő ment haza. :)

plantingC4 2013.02.11. 17:49:40

@Milady de Winter: Kicsit igen, de már hazaértem és itt vannak aaaa.....őőőő....itt sincs senki..............
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Mooon 2013.02.11. 17:57:25

@plantingC4:

szereznünk kell neked egy macskát :).

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

:))

plantingC4 2013.02.11. 18:00:14

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Még azok sem. Volt sokáig egy pókom. Nevet is adtam neki. Egy szerdai napon lépett le. Sosem fogom azt a szerdát elfelejteni.

plantingC4 2013.02.11. 18:01:39

@Milady de Winter: Mindenféle állatot nagyon szeretek. Egyszer volt egy macskám is. 1 hétig. Lelépett...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 18:04:26

@plantingC4: Megvan a posztod címe: Miért lép le mindenki mellőlem???? :D

plantingC4 2013.02.11. 18:05:26

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Picsába, akkor találhatok ki újabbat...:D

Mooon 2013.02.11. 18:05:34

@plantingC4:

fogadjunk, hogy semmi kaját nem tartasz otthon :D
csak ez lehetett az oka...
vagy hideg van nálad...
ha ez a kettő meglett volna, a macska is maradt volna... :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 18:08:42

@plantingC4: Egyébként a pók lelépésének két oka lehet:

1. Összefogdostad az összes legyet előle, éhezett.
2. Végre takarítottál. :)

Mooon 2013.02.11. 18:10:02

@Nava...(Nem az vagyok aki...):

úgy érezem most mi vagyunk gonoszok :D....

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:10:21

@plantingC4: Segítek: a pókod azért lépett le, mert nem volt eléggé tisztaság a lakásodban, a pókok viszont kizárólag a tiszta lakást szeretik. Nálunk enni lehet a padlóról/járólapról, és hiába tessékelem ki a pókokat, azonnal visszapofátlankodnak. Megölni meg nem akarom őket, mert én elvből nem ölök állatot (sem).

plantingC4 2013.02.11. 18:11:08

@Milady de Winter: Valaki egyszer mondta, hogy önállóak a macskák meg minden, nem akartam gátolni a kibontakozását, egy ideig piszkálgatta a csapot, azt otthagytam, szolgálja ki magát, vernyogott vagy 2 napig így a csappal, aztán nem láttam többet. A vízórán ellenőriztem a fogyasztását és nem fogyott egy csepp sem. Anyagi kár nem történt.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 18:11:14

@Milady de Winter: Én már egyszer megállapítottam, nem is olyan rég, hogy angyal vagyok, csak kinőttek a szarvaim, meg valahonnan beszereztem pár patát. :)

_Ω_ 2013.02.11. 18:11:32

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Villámbevezető:
"Mindenféle állatot nagyon szeretek." - Mai posztolónk sem vegetáriánus, talán ezért van, hogy mostanában a kutya se marad meg nála egy hétnél tovább. És a macska se. A pókokra még nincs igazán jó magyarázat, de valószínűleg posztolónk megfogott egy szúnyogot és a történet végén kisütötte a zsírját, a pók pedig ezt látva a konkurencia elől elmenekült egy társkeresőre ahol most ő szállítja az üzeneteket pókfonálon. Vajon mit tegyen? Nem, nem a pók! Ő már tudja! A posztoló mit tegyen?

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:12:50

@Milady de Winter: Mármint ti ketten: te meg a bébi odabenn?
:)
Késik a kiscsaj? Ne izgulj, legalább nyugodt baba lesz (a rokonságban van egy "kiscsaj" aki két héttel később bújt ki, és még sírni is lusta volt. Kötélidegei és birkatürelme volt, fát lehetett vágni a hátán).
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:13:56

@Nava...(Nem az vagyok aki...): A szarvaid miatt szerintem a párodnak reklamálj! A patákat meg takard el csótánytaposó surranóval.
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:16:39

@plantingC4: Öööö...azt nem tudom, olyanom még nem volt. Ja, ha a takarítás nem igazán a kedvenc tevékenységed, és nem zavarnak a "penetráns" illatok, akkor esetleg javaslom a varánuszt. Ha eteted szorgalmasan, és zárva tartod a terráriumot, akkor garantáltan nem szökik meg. Három naponta elég neki enni adni, ha egy-egy alkalommal eleget adsz, csak vigyázz vele, mert akkorra viszont megéhezik, és ha nem ügyelsz leharapja az ujjad is a kajával együtt.
:)

plantingC4 2013.02.11. 18:18:01

@Bölcs Jaroszláv: És az oposszumról mi a véleményed ?

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:18:02

@_Ω_: Tartson legyeket, arra majd visszajönnek a pókok.
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:19:12

@plantingC4: Azokkal kapcsolatban sincsenek saját tapasztalataim (nyulakkal, kutyákkal, macskákkal, varánusszal vannak).
:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 18:19:53

@Bölcs Jaroszláv: Megvan a válasz arra, miért nincs egy pókom se. :)

Egyébként igen, a szarvakat már megköszöntem szépen, de mit csináljak a szép hosszú farkammal? :)

plantingC4 2013.02.11. 18:21:31

@Bölcs Jaroszláv: ezek után halkan kérdezem: MIHEZ ÉRTEL EGYÁLTALÁN, HA OPOSSZUMHOZ NEM ???????????????????

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 18:22:29

@Niobe: Ajaj, de nem csak villás, hanem késes és kanalas is.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:23:02

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Közben láttam te is ugyanazt írtad a pókokkal kapcsolatban, mint én. A farkad? Hát nem is tudom, szemügyre kéne vennem alaposan, mielőtt azzal kapcsolatban bármit is mondok. Szóval ha lennél szíves berakni egy "naked" fotót magadról, amelyen kristálytisztán látszik a farkad, talán támadna valami ötletem azzal kapcsolatban is.
:)

Niobe 2013.02.11. 18:23:07

@Bölcs Jaroszláv: cáfollak, anno én is kettő hetet késtem, és zizi vagyok! ;)

Hurri Kán 2013.02.11. 18:23:22

@Niobe:
Ugye, hogy ez mindenkinek megmarad az oposszumról? :DDD

Niobe 2013.02.11. 18:23:58

@Nava...(Nem az vagyok aki...): tyűha! Komplett sokfogásos menüt lehet enni a hátsóddal ;))))

Mooon 2013.02.11. 18:24:09

@plantingC4:

te szívtelen, te...
nem adni enni inni egy macskának...
nem csoda hogy lelépett....

@Bölcs Jaroszláv:

igen, nyuszika még benn.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:24:31

@plantingC4: Nem jöttél még rá? Én igazából semmihez sem értek. Azt hittem ez eddig is evidens volt (mint a disznószar).
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:25:22

@Milady de Winter: Velem a fordítottja fordult elő macska ügyben: a szomszéd macskája átköltözött hozzám.
:)

plantingC4 2013.02.11. 18:26:21

@Milady de Winter: tessék kicsit görbített lencsével elejétől átnézni az egészet, mert asszem túl jól hozom a karaktert és kezditek beleélni magatokat.............................:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:28:24

@Niobe: Nem a mostani állapot a mérvadó, mostmár az általam említett kiscsajnak sem lehet fát vágni a hátán. Csak kicsi korában lehetett.
:)

Mooon 2013.02.11. 18:30:02

@plantingC4:

nem képzeled, hogy kapsz smile-kat, ha te sem írsz :D....
akkor toljuk rendesen :DDDDD.

@Bölcs Jaroszláv:

esetleg planting a szomszéd?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 18:30:38

@Bölcs Jaroszláv: Elég jól látszik ? :)

@plantingC4: Most gondold el, mi lenne, ha már nem lenne eleve görbe a lencsénk? :D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:32:33

@Milady de Winter: Öööö nem valószínű (hacsak nem egy középkorú háziasszony planting). Uganis valami rejtélyes oknál fogva minden szomszédom egyedülálló középkorú nő.

:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:33:41

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Határeset. Azt hiszem mégiscsak szükséges lenne a fizikai , 3D-ben történő szemrevételezés.
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:34:26

@Bölcs Jaroszláv: Vagyis tévedtem, nem mind, a dzsesszénekesnő nem középkorú, csak elfeledkeztem róla, mert ő sosincs itthon.
:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 18:40:14

@Bölcs Jaroszláv: Látom, csak a farkam hat meg, a szarvaim már nem is érdekelnek. *most sírok*

Mooon 2013.02.11. 18:40:21

@Bölcs Jaroszláv:

a piros maszk mögött bármi lehet...

plantingC4 2013.02.11. 18:49:59

@Milady de Winter: Ki szerettem volna próbálni smily nélkül...:D Bocsi, ha túl jól sikerült :D bár reménykedtem, hogy kiszűritek a otromba sületlenséget, abszurdba hajló ökörséget, a baj az, hogy az efféle humornak a valódi életből van a forrása és sajnos még el is képzelhető, hogy van ilyen gyökér, aki nem ad inni egy magától inni nem tudó állatnak.
Itt már gyanúsnak kellett volna, hogy legyen, ha azon nem akadtatok meg, hogy "azt a szerdai napot sosem fogom elfelejteni, mikor a pók lelépett". :D:D:D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 18:54:24

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Háát tudod egy villásfarkú hölgyemény mindig izgalmas, a szarvaid pedig csak akkor "érintenének", ha én hoztam volna össze őket.
:)
@Milady de Winter: Ez igaz.

plantingC4 2013.02.11. 19:01:36

@Bölcs Jaroszláv: Tisztaság. Rend. Fegyelem. Semmi penetráció? Akarsz róla beszélni ?

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
(sok szmájli tesa...)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 19:04:58

@Bölcs Jaroszláv: A szarvakat... hát igen... azokhoz tényleg nincs közöd. :)
A farkam meg izgalomba hozott. Ejnye.... itt jön a 18 karika? :)

@plantingC4: Most ereszkedj négykézláb szépen, és keresd meg az elgurult gyógyszered!
Az a helyzet, hogy Miladyvel mi magunkat se vesszük komolyan, nemhogy mást... Bocsi, ha ezzel összezavartunk. :)

plantingC4 2013.02.11. 19:08:11

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Engem már nem lehet :D Vettem ! :D Milyen kis hasadásos az új avatarcsid ! :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 19:09:28

@plantingC4: Ugye milyen jól tükrözi a lelkiállapotom? :D

Niobe 2013.02.11. 19:30:08

@Bölcs Jaroszláv: kicsinek annyira kis önzetlen cuki voltam ;) Jó, ez mondjuk nagyrészt megmaradt :D :D

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 19:40:15

Remélem senkit nem sértek meg azzal, ha megkérdezem, hogy:
ki vette a gumit? :D

Vagy Dövan írta, vagy a tevehajcsáros (akinek nem jut eszembe a pontos nickje), de kb 21 éves és 2 pontot adok neki, bár nagyon viccesnek találom a megfogalmazást :)

Ja és gratula az ötletadónak, ez tök jó játék :).

_Ω_ 2013.02.11. 19:45:44

@(O_O): Tehát:
BíRÁLAT : 2 pont, Ibrahim a tevehajcsár (az a nick amúgy halott, de nem árulkodok), 21 év.

Arrius az egyik ötletadó, de ha visszamész a múlt heti posztok kommentjeihez, ott megtalálod a többi felbujtót is. :)

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 19:47:59

@_Ω_: hééééé, egyrészt mi az,, hogy halott? Halottra nem akarok szavazni. Másrészt két szavazatot adtam le, mivel döntésképtelen vagyok, és mint nő ehhez jogom van :D

_Ω_ 2013.02.11. 19:49:39

@(O_O): Mint nő ehhez jogod van. Mint férfi ezt jogom van figyelmen kívül hagyni. :D
A mögöttes tartalom nem halt meg, ne aggódj, csak más néven űzi az ipart (ami rettegve szalad is előle).

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 19:49:49

@Niobe: hellooooo :)
Mi újság, kiutaztatok már?
ritkán mozgunk egy idősíkon :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 19:52:16

@Niobe: Csak levettem az álarcom. Ez az igazi. Bár még gondolkodom, ezért is a kettősség. :)

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 19:53:07

@_Ω_: te most összeakarsz zavarni? ki fut ki elől?
és ha felülbíráltad a döntésem, akkor miért pont az ibrahimra nyomtad a voksom? mi van ha jobban hajlottam volna a Dövan felé? Na na na? :D
Amúgy jó lesz ez az ibrahimos szavazás, de az is lehet hogy Aphelion írta, csak hogy így legyen kerek a szavazatom :D

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 19:55:39

@Nava...(Nem az vagyok aki...): nincs itt kettősség az ördög is angyal, csak bukott. :)

Ha fiú lennék, most azt írnám,hogy mindegy honnan nézzük te így is úgy is angyal vagy :D

_Ω_ 2013.02.11. 19:56:14

@(O_O): Mivel nő vagy, majd én megmondom, mit gondolj! :P
Azért nem semmi egy nő vagy, harmadik szavazat... Ennyire kell az a pezsgő? :D

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 20:01:36

@_Ω_:
dehogy kell szesz.
Inkább azt áruld el ki írta! Majd meg öl a kíváncsiság :D.. Ha nem tudnád ez is női tulajdonság :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.11. 20:02:19

@_Ω_: Még felsorol párat és tuti eltalálja. :) Teljesen igaza van. Nőként joga van határozatlannak lenni. :)

_Ω_ 2013.02.11. 20:06:15

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Te is fiam, Brrrrrr... ? :)

@(O_O): Gyerekpezsgőt? Na? Na?
Neked még privátban sem árulom el, ki írta! Eredményhirdetés valamikor a hét végén külön posztban, ott kiderül. Addig is mit izgulsz? Azt írtad, a kíváncsiság majd öl meg, az pedig nem most van. Ha meg ez a gonosz kíváncsiság a közeljövőben gyilkos szándékkal közelítene, szólj és lecsapom; ez férfiként kötelességem. :D

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 20:13:29

@_Ω_:

Ne idegesíts gyerekpezsgővel!!! :D
Ha nyerek (de ez igen valószínűtlen :S), akkor a fulextrás nyereményt akarom, max eladom vaterán :D

_Ω_ 2013.02.11. 20:20:19

@(O_O): Ahhoz minden nap kell játszani; egy jó találattal nem sokra mész. Halkan megsúgom, még csak a posztíró nyereményének léte biztos; a szavazók közt lehet, hogy végül csak tapasztalatot lehet nyerni. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.11. 20:25:31

@(O_O): Hé nem tudnátok úgy fogalmazni, hogy én is értsem? Mit hadováltok itt az arabokról? Lemaradtam valamiről?

Niobe 2013.02.11. 20:43:42

@(O_O): hi ;)
Nem :( Egyelőre nehézségek támadtak... de nem adjuk fel!

@Nava...(Nem az vagyok aki...): akkor ördögünk van! ;)

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 20:43:51

@Bölcs Jaroszláv: ebbe nem tudok segíteni, mert még úgy se tudok fogalmazni, hogy én megértsem, nem hogy esetleg te :D.

(O_O) (törölt) 2013.02.11. 20:46:06

@Niobe: sajnálom :( és remélem majd megoldódnak a dolgok :).

Joe69 2013.02.11. 22:55:34

csajokrol.blog.hu/2010/04/14/szinglik_1

Megint csak saját klasszikusomat tudom beidézni az ezermester felhőpasiról,aki arra jó,hogy pl.villanyórát javitson.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.18. 09:38:07

No. Akkor némi záróakkord:

Szóval érdekes volt a dolog abból a szempontból hogy rá kellett jönnöm annyira azért nem könnyű egy posztot adott terjedelemben, mégis minden lényegi információt tartalmazva megírni. Másrészt amire nem gondoltam, az az, hogy muszáj a "játék" rész miatt kicsit ködösíteni.
Semmi lényegi dolgot nem másítottam meg, de picit muszáj volt kozmetikázni, hogy ne legyen olyan egyértelmű a dolog.

Pár ilyet emlékezetből... :)

Az a bizonyos "tanfolyam" (nem a cihés!) ahol megismerkedtünk, voltaképp a levelező gimnázium negyedik osztálya volt. Az említett vizsga pedig az érettségi.

Ilyen Önismereti izék akkor jöttek be, rendszerváltás környékén, csak még nem céges szinteken persze.

A vidéki "kiküldetés" valójában katonai behívó. Nagykanizsára.
Ekkoriban(1990) se mail, se mobil, laktanyában vonalas telefon is csak neccesen.
Az "írtam neki" formula tehát hagyományos postai levél. Mint egyetlen elérhető kommunikációs forma.

És akkor a további történés:

Egy év leteltével (itt is csúsztattam kicsit az időn) valóban megkerestem ígértem szerint(mikor leszereltem). Akkor már tíz hónapja együtt élt egy sráccal, akivel együtt járt tűzzománc tanfolyamra. Megkaptam az elbocsájtó szép szavakat arról, hogy menyire rendes is vagyok, meg hogy senkit nem fog úgy szeretni mint engem. Eljöttem. Azóta nem láttam.
És bár megfogadtam, hogy örökké szeretni fogom, ma már csak emlék. Szép emlék, de csak emlék.

Hát ennyi volna... :)

Niobe 2013.02.18. 10:53:02

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): tudomásom szerint ez a pirulós, én legalábbis annak szántam. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.18. 10:55:20

@Niobe: Jaaaaa! :D

Megjegyzem a "pirulóst" még kevésbé értem. :)

Niobe 2013.02.18. 10:57:00

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Értékelem, hogy még magyarázatot is adtál a háttér jobb megértéséhez, és ezért :)
Én a magam posztját nem magyarázom, aki élt már zsarnokkal, az tudja, a többieknek meg felesleges.
süti beállítások módosítása