HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.02.13. 11:05

Mosolygós morgósmedve

„A találkozásokból most együttélés, eljegyzés lett. Közös élet, igaz, egy családtagjával egy lakásban. Majd 3 év múlva megint veszekedések, különköltözés ami most fél évig tartott.” – szédítő magasságoktól kezdve a rémisztő mélységekig van itt minden, ráadásul ezt a pszichedelikus utazást egy elég komoly, 150cm alatt igénybe nem vehető, ámde annál életveszélyesebb hullámvasútról nézhetjük végig. Nem kell félni, poszterinünk fogja a kezünk, ő is túlélte, nekünk sem lesz lehetetlen. Kezeket és fejeket kéretik a kocsin belül tartani, ebből a történetből ugyanis csak a főszereplő ugorhat ki menet közben - azért párszor így is elvesztette a fejét!

Barátok között indult. Addig nem ismertük egymást, egy helyre jártunk, de addig az estéig valahogy nem találkoztunk… Én egy ismerőst vártam (hiába), és hogy könnyebben teljen az idő, beálltam pár fiúhoz dartsozni. Egyikük, egy nagyobb darab, nagyon kedves mosolyú srác többször is rám mosolygott, beszélgetni kezdtünk. A játékosok között több ismerős volt, kiderült, van sok közös érdeklődés, volt beszédtéma. Majd ők szedelőzködtek, mondván, mennek lézerarénába játszani. Hívtak engem is, örömmel mentem. Az izzadós-szaladgálós esemény után Mosolygós az én törülközőmmel itatta fel a verítéket, és sétálni hívott… a fél éjszakát végigsétáltuk. Csókkal búcsúzott, felírta a számomat.

Teltek a napok, hetek, jól megvoltunk, de éreztem, nem vagyok igazán önfeledten boldog. Szerencsétlenül időzítve (ünnepek előtt pár héttel) kértem, hagyjuk ezt abba, nem fog menni. Sírt, de megértett.

Teltek a hónapok, jött más, oltári csalódás volt, de leginkább nevettem rajta és saját butaságomon, hogy belementem a játékba.

Majd egyszer csak felhívott Mosolygós. Egy rádióműsorban szerepeltem, mint betelefonáló, és megismerte a hangomat… éjszaka dolgozott, megadta a koordinátákat, látni akart. Mentem. Nagyon jót beszélgettünk, megint elkezdtünk közelebb kerülni egymáshoz… most már részemről is fellángolt a szerelem, boldognak éreztem magam.

Csakhogy Mosolygós baráti köre elég érdekes volt.

Nem tudom, hányan találkoztatok már azzal a jelenséggel, amikor a másik szeretget és becézget, amikor kettesben vagytok, majd társaságban a legbunkóbb, legelviselhetetlenebb formáját hozza. Sajnos ez történt. Jó, mondtam, akkor ezt megint hagyjuk… most már fájt, nagyon fájt.

Eltelt pár hónap, s én kerestem meg, mostanra mindketten rendesen sérültünk, nem mertünk belevágni.

Eltelt 4 év.

Teljesen váratlanul futottunk össze az utcán, egy mindkettőnk lakóhelyétől messze eső környéken. A láng megint fellobbant. Megint elkezdtük egymást keresni.

A találkozásokból most együttélés, eljegyzés lett. Közös élet, igaz, egy családtagjával egy lakásban. Majd 3 év múlva megint veszekedések, különköltözés… ami most fél évig tartott.

Közben kiderült, gyógyíthatatlan beteg. Ez a tény nem igazán lendített amúgy is kicsit morgósmedve-természetén, a szteroidkezelések alatt kifejezetten agresszívvá vált. Sosem ütött meg, fizikailag sosem bántott. Lelkileg igen. Kontroll alatt próbált tartani. A mérleg másik serpenyőjében viszont sok kedves történet, szeretet, emlék volt.

Az újraösszeköltözésből (most már csak ketten) házasság lett, borítékolhatóan nem tartott sokáig. Én mondtam ki a végső búcsút. Sosem feledem a könnyes, csodálkozó tekintetét, nem várta volna. Kénytelen voltam meglépni ezt, éreztem, sem ő, sem a családja részéről nem kaptam meg soha az igazi elfogadást. Gondja volt a természetemmel, azt mondta. Részben ő is formált, részben én is változtam, volt, amiben sikerült az ő kedve szerint, volt, amiben nem. És volt, amit dafke nem tettem meg, mert nem a játékszere voltam, hanem önálló lény.

A válás nyugodt volt, tudnánk beszélni egymással, ha akarnánk, de már nem nagyon akarunk. Remélem, egyszer megtalálja azt, akit kedvére alakíthat, formálhat. Azóta elveszítette az egyik legbefolyásolóbb tényezőjét: édesanyját. Talán ez pozitív irányba viszi és végre sikeres párkapcsolatot tudhat magáénak, amit ő is annak érez.

Én köszönöm, boldog vagyok.


Kedves Kommentelők! Ma a szerző kilétére érdemes tippelni, nőtől viszont nem kérdezzük meg a korát. Akkor sem, ha az évekkel ezelőttire vagyunk kíváncsiak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr685077942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2013.02.13. 13:39:32

Nem tudok tippelni, de szimpi a poszter! :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.13. 13:39:59

@plantingC4: Ez egy tuti magyarázat. Elfogadva. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.13. 13:42:22

@plantingC4: Nem is lesz soha olyan jó nőd mint Macimucus :)

mütyür 2013.02.13. 13:43:08

Na ajtoban talalkoztam az uj kolleganovel, mese nincs, legalabb 2-3 centivel alacsonyabb nalam... De legalabb majd lathatom, kb-re hogy nezhetek ki kollega mellett :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 13:43:14

@Hurri Kán: "Apology accepted captain Needa" :)

@Raya666: Naugye...

Caddy 2013.02.13. 13:46:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én nem ígérem magam hétre, de igyekszem. nyolcig befutok. Pápás kérdés lesz, hidd el. csak tudnám, hogy mi. :)

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): ne is olvasd el. :)

Niobe 2013.02.13. 13:47:33

@Caddy: Pápás kérdés? "Mit mondott utoljára hivatalában XVI. Benedek pápa? Hát azt, hogy pápá!" :)

plantingC4 2013.02.13. 13:49:55

@Raya666: Óóó jajj ! :D Neeeeeeee.......:D Mikor indul a könyvtárszak ? :D Vajon van még hely ? Gyorsan, gyorsan jaaaj mi lesz így....:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 13:51:32

@Caddy: Azé' olvassátok át Valentinus sztoriját is...

@Niobe: Hüüüüüüüle.... :)

Raya666 (törölt) 2013.02.13. 13:52:41

@plantingC4: Sajjjjjnos már csak fizetős beszállás lehetséges. Az államilag finanszírozott helyek a nagy érdeklődésre tekintettel (mindenki Mucusra hajt) gyorsan beteltek. Tehát jó lesz, ha emeled a fellépti díjad összegét, mert különben marad a deákhitel :)))

Niobe 2013.02.13. 13:53:44

@Raya666: @plantingC4: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igazatok van, nyilván inkább AufViedersehn-t mondott, mivel német. :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 13:54:33

Most már mindent értek:

"Bálint az epilepsziások védőszentje is. A Nemzetközi Epilepsziaellenes Iroda (IBE) 1997-ben hirdette meg Szent Bálint napjára az epilepsziások világnapját."

mütyür 2013.02.13. 13:55:56

@Niobe: de meg a vegen kis hazank kitermelhet egy Pápát :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 13:56:14

@Niobe: Viszont a hivatalos nyelve a latin... tehát...

Vagy Aufus viederum senus vagy pedig pá pusz!

Caddy 2013.02.13. 13:56:16

@Niobe: ennél durvábbak szoktak lenni, simán számítok ilyenre, hogy hanyadik pápa volt Benedek,vagy mikor mondott le utoljára pápa?
Durva ez a kvíz. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hát én ezt meghagyom neked. :)
(komolyan,nincs ma időm semmire)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 13:57:11

@mütyür: Jaja! Hány Orbán is volt eddig? Három? Négy?

Niobe 2013.02.13. 13:58:35

@Caddy: jah, azt már mondtátok, hogy durva a kvíz, érdekel is ám! :) eccer-valamikor... Veletek tartunk! ha szabad. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.13. 13:58:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szóval ha holnap valaki szembejön velem habzó szájjal akkor az nem okvetlen csalódott szerelmes, hanem IBE-s?

Caddy 2013.02.13. 14:01:31

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): áááá, örülök,ha pörög, ebből élek. Lépni nem lehet a raktárban,5 raklap árú,át kellene venni,közben jönnek gépet nézni, meg a szokásos mindennapi vevők. :D Ja és szerintem a fogyatékosok napja van ma, mert a betelefonálok a hülye kérdéseikkel,nagyon durvák ma.:)

@Niobe: ma például pont kevesen vagyunk, de persze,bármikor. :)

plantingC4 2013.02.13. 14:01:46

@Raya666: Hm, baj baj hátán....

"fellépti díjad összegét"
ez viszont nagyon aranyos tőled....nagyjából ott tartok, hogy ha bárhol szeretnék játszani, örülhetek, ha a végére én nem fizetek TÚL sokat....:D
persze forró kézfogásokkal és hátba veregetésekkel mehetek a csekkeket befizetni... csak nem értékelik a hölgyek az ablak másik oldalán.....:D

mütyür 2013.02.13. 14:03:52

@plantingC4: az igazi muveszek a tortenelemben mind szegenyek voltak.... De partiz ev mulva mar tuti wikipediaban is benneleszel :)

Hurri Kán 2013.02.13. 14:04:58

@Raya666:
Ilyesmiről baszélek ;-)

Raya666 (törölt) 2013.02.13. 14:05:01

@plantingC4: Ne búsulj! Eccer csak hátára vesz a világhír... :) És lesz majd neked is sárga pucckocsid. Ja, ez még a reggeli poszt. :D

Niobe 2013.02.13. 14:07:02

@Caddy: ma szabadulunk ;) Agyhalottak leszünk estére, de egy próbát megér ;)

Raya666 (törölt) 2013.02.13. 14:08:08

@Hurri Kán: Aszittem csak nekem vannak hátsó szándékaim ;)

Hurri Kán 2013.02.13. 14:10:39

@Raya666:
Mindenfelől támadunk? :D

plantingC4 2013.02.13. 14:10:55

@mütyür: biztató... pár tíz év és meg is halok..:D

@Raya666: Igen, sárga pucckocsi nem is kéne. Inkább piros...:D

mütyür 2013.02.13. 14:12:17

@plantingC4: de rokonsag meggazdagszik a jogdijakbol, ne legyel onzo :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 14:19:29

@plantingC4: Ellenben a hölgyek szokták értékelni a kiforrott ütemérzéket...
Úgyhogy ha esetleg nem rinyálnál rajongókkal körbevéve! :D

Caddy 2013.02.13. 14:20:09

@Niobe: múlt héten én is utána mentem, és nyertünk.:D Gyertek csak gyertek. :D

Father Justice ♋ (törölt) 2013.02.13. 14:20:27

@Nava...(Nem az vagyok aki...): Mármint mi lehet ez a betegség? Azt nem tudom, sajnos.

Hurri Kán 2013.02.13. 14:22:01

@Raya666:
Én maximálisan támogatom ezt az elképzelést :D

Niobe 2013.02.13. 14:22:07

@Caddy: a mai napot nem ígérem, de úgy általános érvénnyel elküldöd majd a kvízhelyszín koordinátáit? Aztán valamikor hamar összehozunk egy együtt fellépést :)

plantingC4 2013.02.13. 14:34:03

@mütyür: Az érdekes lesz, skorpióként?......mégis hogyan ? :D
@Raya666: Így, így :D
@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Melyik részét érzed rinyálásnak ?

mütyür 2013.02.13. 14:36:44

@plantingC4: kikerem magamnak, pl en sem vagyok onzo...olyan nagyon, legalabbis sztem... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 14:36:56

@plantingC4: "...csak nem értékelik a hölgyek az ablak másik oldalán." ;)

plantingC4 2013.02.13. 14:45:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jéééézusom....

A postán bazzeg mikor fizeted be a csekkeket, egy nő ül a másik oldalon.....CSEKKBEFIZETÉSI SZITU...........pénzt kell nekik adni, mert az, hogy milyen mocskos jó az ütemérzékem, abból nem lehet kifizetni. Na. Vili?

plantingC4 2013.02.13. 14:46:59

@mütyür: hihi, igen, ez aranyos..."olyan nagyon legalábbis szerintem" :D:D:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 14:47:27

@plantingC4: Peeersze! Vedd komolyan, hidd azt, hogy nem jártam még postán, és kezdj el hisztizni...

Aztán kérdezd meg hol hisztiztél... Köszi! :)

plantingC4 2013.02.13. 14:48:31

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szedni kéne azokat a gyógyszereket tán mégis ?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 14:55:06

@plantingC4: Mindig minden gyógyszert szedni kell! Én pl ma reggel találtam két elgurult sárgát... :D

greycup 2013.02.13. 15:02:05

Fogalmam sincs kiről van szó (abban sem vagyok biztos, ki az, aki nő ezen a blogon) , a betegségnél viszont vmi autoimmun dologra gyanakszom, azokat szokták szteroidokkal kezelni.

Az előző két poszt írója kiderült egyébként?

_Ω_ 2013.02.13. 15:09:19

@greycup: Eredményhirdetésnél derül ki a hétfői; a keddit önző módon megtartom magamnak. Neeem, nem a Caddyt. :P

_Ω_ 2013.02.13. 15:28:11

@Raya666: Nem tudom, Caddyt kéne megkérdezni, engedné-e, hogy önző módon megtartsam. :P
A posztokra nézve pedig, igen, simán; nem véletlen került ki a poszt alá tegnap, hogy ott nem fog kiderülni az elkövető, csak ha pezsgőzik. :)

_Ω_ 2013.02.13. 15:40:37

@Raya666: Úúúúú... Rossz az aki rosszra gondol, én pedig nagyon rossz vagyok, vigyázz! Először plantingC4, most meg én... :P

Oké, regisztrálj pár nicket és pontozd fel a tegnapit. Kicsit sem lesz gyanús az egymás után beeső szavazatok hada, de majd eltakarom a dátumot az összesítésnél, hogy ne tűnjön fel. :D

dr. gernika 2013.02.13. 15:41:41

"Azóta elveszítette az egyik legbefolyásolóbb tényezőjét: édesanyját. Talán ez pozitív irányba viszi és végre sikeres párkapcsolatot tudhat magáénak, amit ő is annak érez."
Anyád, kedves poszterin.

Caddy 2013.02.13. 15:42:15

Engem nehéz lenne megtartani, súlyos egyéniség vagyok. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.13. 15:46:00

@_Ω_: Nem ijedek meg könnyen. :) (Mi is van Planti-vel?)

Jól nyomod konspiratíve! :D

dr. gernika 2013.02.13. 16:00:47

@Milady de Moon: Nincs megírva jól, mert kábé semmit nem lehet megtudni, csak azt, hogy összejöttünk-szakítottunk-összejöttünk-szakítottunk.
Pláne azt nem lehet érteni, hogy miért ment hozzá, és utána miért hagyta ott megint, bár lehet, akkor se értenénk, ha rendesebben kifejtette volna.
Én kábé a haverok előtt bunkózás után ejtettem volna végleg.

_Ω_ 2013.02.13. 16:09:01

@Raya666: Hmm... Lehet Arrius volt az áldozat? Vissza kéne olvasnom, mostanában elég felületes és hanyag vagyok. De ez szükséges, ha fel szeretném dolgozni az extra szavazataid hadát. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.13. 16:12:19

@_Ω_: Vagy esetleg nem is én voltam. Csak vaktában lövöldözöl. Pfff! :))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.13. 16:33:32

@dr. gernika: Csak tűnődtem, hogy ha feszkót okoz neked a fent idézett mondat, vajon miért pont az anyázást választottad megfelelő formának ahhoz, hogy neheztelésedet tudomásunkra hozd...

dr. gernika 2013.02.13. 16:34:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Úgy éreztem, ez kifejezetten oldalhelyes.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.13. 19:18:05

@Father Justice ♋: Azon csodálkoztam, hogy azt nem tudod, hogy ki írta a posztot.

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 20:32:23

@dr. gernika: egyetértek, de mondjuk ennél a játéknál ne is várjuk, hogy valaki részleteket fog majd kiteregetni az életéből :).

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 20:33:11

Szavazni akarok, de nem tudom a varázsszót...

szerintem Mütyür írta 22 évesen kezdődött, pontot a sztorira meg nem adok.

dr. gernika 2013.02.13. 20:44:20

@(O_O): Akkor meg ne írjon posztot. :)

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 20:49:36

Ja és engem is kiakasztott a poszt.

Egyértelműen az jön le belőle, hogy az anyós is belekavart a kapcsolatukba, de miért nem próbálta meg megoldani a dolgot?
Miért volt egyszerűbb az, hogy ki-be lépegetett a férfi életébe? Ez eléggé gyerekes megoldás volt szerintem...

Meg egy csomó más bajom is van a poszttal, de ilyenkor már úgy se olvassa a blogot senki, úgy hogy nem lenne értelme okoskodni :D.

Mr. Homn 2013.02.13. 20:53:23

@(O_O): csak bátran, én olvaslak :)
a poszt meg ott vált hiteltelenné, amikor ezt olvastam: Sírt, de megértett.
egy pasi, aki sír szakításkor?? milyen dolog ez már?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.13. 21:04:25

én mindent olvasok, rosszabb esetben még kommentelek is..

Mr. Homn 2013.02.13. 21:07:16

úgy látom ma már nem olvashatok okosságokat - kinyitom a következő üveg jégert :)

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 21:16:38

@Mr. Homn: Neked sincs jobb dolgod? :D

Nekem is van olyan sztorim ahol a srác elsírta magát amikor kimondtam a végét és szerintem ettől még férfi maradt. Jó az én esetemben ő próbált nem előttem sírni...

Akkor csak miattad csak neked :D, megpróbálom röviden leírni mi a bajom a poszttal:
mindkét fél ott rontotta el, hogy baromira nem kezelték a konfliktusaikat, vagy hülyén kezelték. Egyrészt valszeg soha nem ültek le igazán megbeszélni a gondjaikat, ha meg leültek, akkor csak látszat kompromisszumot kötöttek. Ettől meg csak frusztráltabbak lettek és kész is az elcseszett kapcsolat.

Másrészt úgy érzem a nő önző volt és ha már "nem kapta meg azt ami neki jár" akkor dobbantott.

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 21:20:30

mondjuk hogy a p..ba lehet egy kapcsolatot mérleggel mérni???

Ma kaptam virágot és bonbont, tegnap pofont. Akkor ez egy jól működő kapcsolat mert a mérleg nyelve a jó felé billen???!!!!

Mr. Homn 2013.02.13. 21:23:31

@(O_O): a te srácod pasibb pasi volt, legalább megpróbált nem előtted sírni. mert egy pasi is sírhat, de vonuljon félre egy sarokba, ne mindenki előtt. főleg ne a nő előtt.
hát, hogy hogyan is kezelték a konfliktusokat, az nem igazán derül ki. kicsit nagy időtávokat ugrik a sztori - vagy hogy is, kicsit sok volt már a jéger... :)
ja, és nincs újra fellobbanó láng. nem létezik. lehet ágyba bújni akár pár év elteltével is, a régi szép napok emlékére, de láng nem lesz sosem újra. főleg úgy nem ha már régebben is csak valami gyengén füstölgő izé volt.
ja, és köszönöm hogy csak miattam csak nekem :)

_Ω_ 2013.02.13. 21:24:25

@(O_O): A varázsszó ilyenkor az "Ω, segíts!"... :)
Láttam már közelebbi tippet is egyébként mint a tiéd. :)

A hosszabb kommentedre reagálva: van az úgy, hogy egy férfit nem lehet megváltoztatni és olyan is, hogy az anyja bűvkörében él. Ráadásul itt a férfi akarta megváltoztatni poszterinünket. Amúgy meg vonzották egymást mint lepkét a láng és mindketten el is égtek szépen, az egyik a lángban, a másik a kanóc fogytán. Miért nem lépett le előbb a nő? Rejtély; talán pont ugyanolyan titokzatos, mint a szerelem. Talán ez a válasz is.

Mr. Homn 2013.02.13. 21:25:35

@(O_O): izé. erre csak ti lányok tudjátok a választ, elég gyakran látom hogy mindenféle szemét alakkal kavarnak halál aranyos csajszik, mert "néha olyan jó ember". néha. aham.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.13. 21:30:08

@Mr. Homn: Én nem gondolom, hogy egy pasi attól kevesebb lenne, hogy sír. nem attól lesz kevesebb. Hanem attól, ha bunkó.

_Ω_ 2013.02.13. 21:30:56

@(O_O): Erre megkaphatod a választ a blogtalálkozón a szerzőtől személyesen. Talán privátban is, ugyanis hétvégén az ő nickje ki fog derülni.

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 21:31:11

"Remélem, egyszer megtalálja azt, akit kedvére alakíthat, formálhat."
vs.
"Én köszönöm, boldog vagyok."

Ez biztos? Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ott van még az a tüske...

Amúgy meg szerintem azt a párkapcsolatot megette a fene ahol nincsen csiszolódás, mert az két dolgot jelenthet: vagy mindketten tökéletes emberi lények akiknek nincs rossz napjuk, se rossz tulajdonságuk (ilyen nem létezik),
vagy rettentően felületes a dolog és igazából nem jön elő egyikük igazi énje se...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.13. 21:33:04

@(O_O): a csiszolódással csak egy baj van. Ha ezt elvárják tőled, a másik meg kicsit se. Ez egy természetes folyamat kell legyen, nem egy elvárt, na ezt is letudtam dolog.

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 21:36:31

@_Ω_: mi??? én nem jégereztem de már nem tudom követni a dolgokat :D

én a 150 cmből indultam ki, Mütyürről tudom, hogy nem túl magas, másról nem. :S

@Mr. Homn: én is kavartam szar alakkal és megmondom őszintén én se tudom miért? :S

ja és engem az se zavar, ha előttem sír.
persze nem mindegy miért sír, de van olyan dolog amiért igen is jogosan sír és ha előttem teszi az azt jelenti, hogy előttem mer önmaga lenni és a bizalmába fogadott. Lehet ez csak az én romantikus elképzelésem :)))...

(O_O) (törölt) 2013.02.13. 21:39:13

@Nava...(Nem az vagyok aki...): :). egyet értek veled, de kiegészíteném, viszont nem most és lehet már sose :D, mert most már nincs kedvem a klavit püfölni.

Jó éjt.

_Ω_ 2013.02.13. 21:40:05

@(O_O): Az csak a veszélyes hullámvasúthoz passzoló dolog volt, nem próbáltam meg vele a posztoló személyére célozni. Különben is, ránk, olvasókra alkalmazandó, mert mi szállunk fel a hullámvasútra egy körre, ahová egy a pályát már ismerő, azt korábban megjárt személy kalauzol minket. Vagyis "ha kicsi vagy még, ne olvasd el a posztot". De te már nagylány vagy. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.13. 21:40:27

@(O_O): Neked is jó éjt, és azt a kiegészítést azért még várom. :)

mütyür 2013.02.13. 23:46:54

@(O_O): kedves khmmm :D:D:D nem irok posztot, nincs is mirol, elvezem himezgetos eletem :P

Joe69 2013.02.14. 19:25:23

Hátizé, ugye...boldog, öntudatos szingli. Morgómaci kedves, jó pasi volt, de azért mégsem, meg beteges is..na nem baj, majd jönnek a huszonéves pasik szép sorban..
süti beállítások módosítása