HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.02.14. 11:05

Véres Valentin

„Mondta, hogy ő nem gondolta komolyan, amit akkor mondott, és hogy neki régóta van már valakije, már szeptember vége óta … Rajtam röhögött a szeme, és kb ez volt benne: ezt beszoptad.” – amikor valakivel úgy szakítanak, hogy azt is közlik vele, régóta megcsalják, valami eltörhet benne.

Életem eddigi legsötétebb napja

Az egész az egyetemen történt. Mivel fiúiskolába jártam középiskolában, meglehetősen szerény tapasztalatokkal rendelkeztem a lányokkal kapcsolatban. Ehhez jött még az is, ami azóta is nagyon jellemző rám, hogy romantikus típusú vagyok. Azonban ez akkor inkább naivitásba torkollt. Szóval megismertem egy lányt, aki mindenben nagyon tetszett: gyönyörű volt, szőke, kék szemű, szerény, kedves, aranyos.
Az egyik előadóban kezdtünk beszélgetni először, majd néha találkoztunk eldugott helyeken is, aminek később még lesz jelentősége. A nyilvános helyeken, bár sokat voltunk együtt, nem történt semmi olyan, azonban amikor felmentünk pl a harmadik emeleti eldugottabb asztalokhoz, akkor már megfogtam a kezét, átöleltem, és október végén végre meg is csókoltam. November közepe után nem sokkal pedig meglettek az első együttléteink is, mindig nálam. Mire eljött a vizsgaidőszak, én egyre gyakrabban célozgattam rá, hogy mit szólna hozzá, ha együtt járnánk. Ezt akkor elhárította azzal, hogy most jön a vizsgaidőszak, és csak arra szeretne koncentrálni. Azonban egy ilyen beszélgetésnek a végén már ő is úgy mondta, hogy még soha nem volt olyan aranyos fiúja, mint amilyen én vagyok. Amikor visszakérdeztem, hogy jól értettem-e, ő igennel és egy forró csókkal felelt.

A vizsgaidőszak végeztével ő elment síelni. Utána egy darabig került, majd megint nagyon sokat lett velem.

Akkoriban nekem még a derekamig érő, hosszú, szőke hajam volt, és bár a rockzenét szeretem azóta is, nem azzal volt összefüggésben, hanem egyszerűen csak tetszett.

Amikor felhoztam, hogy mi lenne, ha végre nyilvánosan együtt járnánk, akkor ő azt felelte, hogy még nem tudja, és ekkor utalgatni kezdett a "férfiatlan" hosszú hajamra, hogy ő egyedül ezt nem szereti bennem. Ekkor kérdeztem, hogy végül is már gondolkodtam rajta, hogy megszabadulok tőle (nem volt igaz), levágassam-e. Ekkor ő rám mosolygott, és azt mondta, hogy rendben, annak nagyon örülne.

Megtettem. Aznap többször is "tájékoztattam", hogy szia, elindultam, na mindjárt a fodrásznál vagyok, végeztem, stb.

Ekkor több napig került, telefont nem vette fel, majd nagy nehezen igen, és sikerült elérnem, hogy feljöjjön hozzám.

Első körben mondta, hogy nagyon jól áll az új hajam, de amikor megpróbáltam átölelni, akkor kibontotta magát a karomból. Mondta, hogy ő nem gondolta komolyan, amit akkor mondott, és hogy neki régóta van már valakije, már szeptember vége óta (itt a részemről sípszó volt). És hogy mivel én folyamatosan félreértek, és félremagyarázok mindent, jobb, ha többet nem is találkozunk. Erre mondtam, hogy szerettem, és hogy csak miatta vágattam le, ő csettintett a nyelvével az eget nézve, és az ajtó felé indult. Azonban nem ettől indultam be. Hanem attól, amit a szemében láttam. Rajtam röhögött a szeme, és kb ez volt benne: “ezt beszoptad”.

Életemben kétszer vertem lányt. Ez volt az egyik. A durvább.

A verés után belevágtam a hajába, és kivágtam a folyosóra. Cipő fel, bezártam az ajtót, és elmentem otthonról. Őt ott hagytam.

Kb egy hónap után mentem be a suliba. Ott soha többet nem láttam, nem is kérdeztem felőle. Bár utána tartottam valamilyen bosszútól (az akkori lakhelyemet is otthagytam), de soha, semmi nem történt (eddig).

Ezután vagy egy hónapig minden lányra fintorogtam és kb Jokka21-es dolgokat mondtam. Az sem érdekelt, ha meghallották. Volt 1-2 igen sötét gondolatom is.

A szóban forgó lányt azóta kétszer láttam.

Mind a kétszer egyenesen belenéztem a szemébe. Ő pedig mind a kétszer igyekezett minél gyorsabban úgy tenni, mintha nem is látna.

Amúgy neki köszönhetem, hogy rövid hajjal nagyon sikeres lettem utána a lányoknál.


Kedves Kommentelők! A beküldő kiléte és történetkori életkora ennél a posztnál titokban marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr155079989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2013.02.14. 11:05:32

Hehh. Szívem hasad megfelé :D

mütyür 2013.02.14. 11:07:50

Megverted???? :ooooooo

cyd 2013.02.14. 11:09:18

Ehh túl könnyű...
BíRÁLAT : 4 pont, Namely, 19 év.

Omega!
Nem tördelted meg/be/át a posztot. A komplett cucc kint van a főoldalon.

Niobe 2013.02.14. 11:11:01

Huhh! Nem semmi.
Erre annyit, hogy aki provokálja, és élvezettel hívja ki maga ellen a sorsot, az előbb-utóbb megkapja a maga verését. Nem, nem helyeslem, viszont át tudom érezni.
Ismerek én is olyat, aki zokszó nélkül tennék meg falfreskónak. Egyelőre nem teszem, nem hiszem, hogy az erőszak megoldás. De még hozhatja úgy az élet.

cyd 2013.02.14. 11:11:54

@Niobe: "...nem hiszem, hogy az erőszak megoldás..."
"Viszont szórakoztató"

_Ω_ 2013.02.14. 11:12:12

@cyd: Épp most javítottam. Igen, a laptörés kimaradt. A tördelés az megvan, különben nem lennének bekezdések és most kifolyt szemmel kommentelnél.

cyd 2013.02.14. 11:13:33

@_Ω_: Alkalmazkodó vagyok, Te meg érted miről vakerálok. Ez a lényeg.

Niobe 2013.02.14. 11:14:47

@cyd: nem az, de van, hogy elkerülhetetlen.

tuli _ 2013.02.14. 11:15:17

Kedves posztoló. Rohadj meg.

_Ω_ 2013.02.14. 11:24:04

A múlt csöndes ereje hamvadó angyalok játékszere. - by Instant Coelho

tuli _ 2013.02.14. 11:25:16

"Mivel fiúiskolába jártam középiskolában, meglehetősen szerény tapasztalatokkal rendelkeztem a lányokkal kapcsolatban. "
"Életemben kétszer vertem lányt. Ez volt az egyik. A durvább."

Szóval vered a nőket. Romantikusan.

Országúti Ninja 2013.02.14. 11:29:16

Még nem olvastam végig...
"Az egyik előadóban kezdtünk beszélgetni először, majd néha találkoztunk eldugott helyeken is, aminek később még lesz jelentősége"
Mennyivel később? Mondjuk 9 hónap később? :D

mütyür 2013.02.14. 11:30:24

@Niobe: persze. Es ertelme is sok van...pfffff :|

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 11:33:28

@mütyür: Értelme egy csepp se.
Mint oly sok más dolognak se. Félreértés ne essék: Nemhogy nem verünk, meg se ütünk nőt!

De azt hiszem, hogyha a poszter nem írja bele a verés tényét, akkor elég sokan reagáltak volna úgy, hogy a csajnak "jár" a vascső...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 11:34:04

Pont menstruált? Szopás! :D

(na olvasom)

Niobe 2013.02.14. 11:34:20

@mütyür: mondtam ilyet? Nem.
Azt mondtam, van, hogy elkerülhetetlen. Mindenkiből ki lehet hozni az állatot. A poszt szerint poszterünkből ezzel lehetett. (Nem védem, sőt, elítélem, de tudom, milyen az elkerülhetetlen helyzet)

mütyür 2013.02.14. 11:34:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hjamm sok emberre mondom h megutnem, de sajna van egy civilizacioban felnevelkedett lelkem es nem engedi...

Hurri Kán 2013.02.14. 11:35:25

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem verünk. Maximum rúgunk :D Esetleg kikötözünk.

mütyür 2013.02.14. 11:36:32

@Niobe: hogyhogy nem lehet elkerulni??

Itt van szemcsike is, majd o is elkezdi mantrazni h neha a no megerdemel egyket pofont, h tudja hol a helye :|

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 11:36:36

@mütyür: A civilizáció mint olyan csupán egy meglehetősen vékonyka máz. Elég könnyen széttörik az... Nálad is. Csak nálad más elbírálás alá esik, ha felpofozol valakit. Ez is a máz része...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 11:37:45

@Hurri Kán: Utóbbit csak akkor, ha ő is élvezi... :D

Niobe 2013.02.14. 11:39:04

@mütyür: erre némileg keresetlen szavakkal annyit mondanék, könnyen szövegel, aki még csak hasonló helyzetbe sem került soha.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 11:40:03

Most jutottam ide!

"Életemben kétszer vertem lányt."

Te rohadt gyökér faszfej, akár ki is vagy! Remélem még mint nick se kommunikáltam veled! Fúbatdmeg! És olyan barom, h még meg is írja! Kaparnád inkább el magad.

Hurri Kán 2013.02.14. 11:41:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Neki is pont ugyanannyi ideje van rá. :D

tuli _ 2013.02.14. 11:42:04

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): na, végre valaki észrevette, hogy nem az első eset volt.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 11:42:11

Remélem kamu a sztori! Ha nem, akkor mielőbb remélem valaki jól szarrá ver!

Faszfej!

mütyür 2013.02.14. 11:42:48

@Niobe: van epp eleg szemelyes tapasztalatom csaladon beluli veresekrol, koszi szepen

tuli _ 2013.02.14. 11:45:10

@Niobe: azért az elég nagy gáz, ha valakiből ennyitől ki lehet hozni az állatot.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 11:45:17

@tuli _: Miből gondolod, hogy más nem tud olvasni?

Hurri Kán 2013.02.14. 11:47:06

@tuli _:
És az is elég gáz, ha valaki erre szándékosan rájátszik.

kiraaaaa 2013.02.14. 11:48:04

Ebben a történetben a csaj IS egy kis köcsög!

Niobe 2013.02.14. 11:52:56

@mütyür: sajnálom, ha így van, de a túlkompenzálás sem megoldás.

@tuli _: ...
Annyiból jogos, hogy ezt inkább a poszter érezte így a tekintetből, nem maga a csaj közölte. Ergo ezt még épp lehetett volna kulturáltan kezelni. Mondjuk tegye fel a kezét, aki hasonló helyzetben (kiderül, hogy a kezdetek óta szívatják) bájos elsőáldozós mosollyal közli, hogy kit érdekel.

indapass90210 2013.02.14. 11:53:38

Nem kell ebből akkora ügyet csinálni. A csaj nyilván magának kereste a bajt, amit aztán meg is talált.

Helyrehozhatatlan dolog nem történt, viszont mindenki kapott egy leckét.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.14. 11:54:18

ennél már kevesebbért is daraboltak fel nőt. full respect!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 11:56:02

@Niobe: Mindenkit basznak át az életben, nem is egyszer, nem is kicsit. Aki nem képes ezeket kezelni, menjen a dzsungelbe az állatok közé, vagy rohadjon meg a börtönben. Nekem 8. Csak emberek közé ne menjen!

Országúti Ninja 2013.02.14. 11:59:07

@tuli _: mennyi az az ennyi?
Azért a csaj elég sokat tett azért, hogy a srác eljusson arra a pontra, hogy szakadjon a cérna.

dr. gernika 2013.02.14. 11:59:56

@cyd: Pedig a hosszú szőke hajnál még annyira reménykedtem, hogy te írtad. :)

Nőverésért vascső, akkor se, ha egy ilyen patkányról van szó.
Tanulj inkább pszichológiai hadviselést Nardtól, varrd le a genyalány legjobb barátnőjét, aztán küldj virágcsokrot kettőjüknek a házibuliba, ahol mindketten ott vannak.
Hehe, ez bezzeg kimaradt a posztjából. :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:00:07

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Miért? A te linkednek mi köze van a poszthoz?

@Niobe: Nyilván a szemébe azt látott bele amit ő érzett/gondolt.

De. Átverték, megalázták. Nem kicsit, nagyon.
Meglepő, ha lement állatba? Még ha a konkrét kiröhögés elmaradt is?

Caddy 2013.02.14. 12:01:35

Végig azt gondoltam, hogy cyd az író,de a verekedésnél egyértelmű volt, hogy nem.
Ez a poszt a verekedésig teljesen hihető. Ott valami skizofrénia történik, és az egész totál fék. :D:D:D

dr. gernika 2013.02.14. 12:02:21

@tuli _: Csak nem tanulta meg, hogyan kell velük bánni.
Nem így.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:03:05

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Érdekelne vajon te mennyire maradnál ember hasonló szituban... De nem kívánom azért neked, hogy ilyenbe kerülj.

Annyit azért jeleznék, hogy te pusztán egy poszt elolvasása okán kerültél olyan állapotba, hogy megveretnél valakit... nem kicsit, nagyon.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:04:08

@Caddy: Én nem gondolnám, hogy kamu. Elgurult a gyógyszer.

kiraaaaa 2013.02.14. 12:04:26

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): ugye te mindig ugyanolyan nyugodt maradsz, mint amit elvársz másoktól?

_Ω_ 2013.02.14. 12:05:01

@kisz fektelen: "Kedves Szülők! Ne hagyják gépjárművüket az iskolabusz megállójában, a sofőr nem lát le a busz elé!"

cyd 2013.02.14. 12:05:21

@dr. gernika: @Caddy: Na jó! Most már elég lesz. Egyébként is most néztem, hogy többek még a keddi poszttal is meggyanusítottak, szóval miylen díj jár a legtöbb tippet kapó user cím mellé?

_Ω_ 2013.02.14. 12:07:17

@cyd: Az érte járó díj neve: kétes hírnév. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.14. 12:07:35

@dr. gernika:

Voltam fodrásznál nemrég, és még meg sem vertelek. MIATTAD TETTEM! Szóval hazamegyek, belevágok a hajadba oszt' keresztényi mód megverlek. :D

Niobe 2013.02.14. 12:08:06

Hadd legyek genya:
Úgy megnézném az álszenteskedő papolókat hasonló helyzetben! ;)
Imádom, amikor fotelből akkora szentbeszéd megy, hogy a hegy leomlik tőle... na irl... az kicsit más!

Hurri Kán 2013.02.14. 12:09:11

@Niobe:
Ez nem genyaság, ez így van, ahogy mondod.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:10:08

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ne feledd fiam betartani az egyház által hozott szabályt, amely megszabja, hogy maximálisan milyen méretű bottal lehet verni az asszonyt!

cyd 2013.02.14. 12:10:30

@_Ω_: Most olvasom vissza a posztot "nagyon jellemző rám, hogy romantikus típusú vagyok"
áááááááááá
És rám gondoltak!? Kérem a kis pirosat! Selfdig esete forog fenn.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nakabbe!

Országúti Ninja 2013.02.14. 12:12:27

@Niobe: :).
Nem biztos, hogy álszentek, lehet csak nincsenek érzéseik és ezért soha nem éreznek akkora fájdalmat meg dühöt amitől elgurulna...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:12:56

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: És ne feledkezz meg az alamizsnálkodásról, s az anyaszentegyház támogatásáról! Béke veled Fiam!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 12:14:29

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
1. Sehol nem írtam, h verekednék. 
2. Voltam már durva helyzetekbe, basztak már át nem kicsit, voltam padlón... Normális ember attól még nem veri meg a másikat, főleg ha tisztában van azzal, h ő az erősebb, a másik a gyengébb.
3. A posztom a nők elleni erőszakról szól, ami ellen ma emberek tiltakozó akciót szerveznek. Erre fel írtam, h "jó" az időzítés, mert itt meg kommentelők védik a ffit aki ver... 

@kiraaaaa: Nyugodt? Hol írtam olyat, h ilyen elvárásaim vannak?

cyd 2013.02.14. 12:14:35

@_Ω_: Jut eszembe! Mekkora a mezőny?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.14. 12:14:39

@Niobe:

Hát én sem ütöttem meg nőt. Max nagymutert (de azt is csak rúgtam), de az nem számít nőnek :) Anutám azt tanította, hogy a fizikai erőszak az nem jó, sokkal jobb a lelki terror. Jobban fáj, és látleletet sem tud vetetni. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:14:54

@Szemcsi: Hogyne éreznének! Mint fent mondtam: egy történet elolvasásától lerepült náluk az ékszíj...

Csibének is kellett vagy félóra, hogy lenyugodjon annyira, hogy a szemet szemért elvtől eljusson a börtönbüntetésig...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:17:05

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Sehol nem írtam, hogy te akarsz verekedni.

De nézd mit találtam!

"önigazolók kíméljenek (Picicsibe) 2013.02.14. 11:42:11
Remélem kamu a sztori! Ha nem, akkor mielőbb remélem valaki jól szarrá ver!"

Hát nem édi?
Azt hiszem ez megfelel a "te pusztán egy poszt elolvasása okán kerültél olyan állapotba, hogy megveretnél valakit... nem kicsit, nagyon."-nak.

Caddy 2013.02.14. 12:17:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): szerintem meg valakinek elszabadult a fantáziája. Ezt szerette volna, de nem....nem fogsz meggyőzni az ellenkezőjéről, én így gondolom. :)
Volt az a sorozat Ally McBeal abban voltak ilyenek.

@cyd: nem bántásból, de igen 20 évesen simán lehettél ilyen...na. :D:D:D
Én mondjuk fizetek egy lúzeritalt neked a blogtalin, oké? :)

kiraaaaa 2013.02.14. 12:18:04

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): hát, te vagdalkozol itt viselkedési elvárásokkal, s gondoltam te mindig mindent higgadtan, nyugodtan viselsz. De látom, hogy nem.

_Ω_ 2013.02.14. 12:18:59

@cyd: Ránézésre elég kicsi ahhoz, hogy nyerhess. :)
Még nem összesítettem, szombat estig lehet szavazni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 12:21:06

@kiraaaaa: Egyáltalán nem! Nem írtam, h mindig nyugodt vagyok, ahogy azt se, h ezt várom el minden embertől, minden helyzetben.

Mi köze ennek ahhoz, h egy emberszerű lény megver egy nála gyengébbet?

kiraaaaa 2013.02.14. 12:21:09

@Caddy: az a sorozat jó volt:)

cyd 2013.02.14. 12:22:05

@_Ω_: Tehát 5 poszt érkezett.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:23:20

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Továbbmenve.
1. Nem védjük a pasit. Szarság volt.
2. A linked teljesen más szitukat vázol, mint az itteni.
Egyetlen közös pont bennük az erőszak. Ez viszont cyd(?) általad kifogásolt linkjéről is elmondható.

kiraaaaa 2013.02.14. 12:23:32

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): semmi? De hagyjuk, is.
De lássuk be, itt nemcsak a verésről szól a történet, hanem a csaj faszságáról is.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 12:24:12

@Niobe: Bizonyára igazad van, de: én most egy korlátolt álszent sznob leszek, és Csibével értek egyet: nem verekszünk. Csak így szimplán. Kivéve, ha a másik 130kg és feketeöves karatés. Na ott nem bánom, ha megmutatja az "erős" ember, hogy ő faszább gyerek. De hányok az olyanoktól, akik maguknál gyengébbeket ütnek meg. Van rá mód és lehetőség, hogy a lelki terrorra vagy alázásra frappáns választ adjon, itt is írt már valaki jó ötletet. Utálom azokat, akik megverik a párjukat, gyermeküket, stb. stb.

dr. gernika 2013.02.14. 12:24:43

@cyd: Holnap már kizárásos alapon leszel mindenki által megtippelve. :D
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ne lődd le a Valentin-napi meglepit, szivem. :*

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 12:25:08

@kiraaaaa: Oké, hol a határ? Akkor elkövethet akkora faszságot is a csaj akár, amiért a pasi nyugodtan megölheti?
Ne csináld már!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 12:25:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A börtönbe! Ott ez a módi. Állatok az állatok között. Ahogy írtam. Csak emberek közé ne menjen! Verjék szarrá. Leszarom!

Niobe 2013.02.14. 12:25:26

@Caddy: hm, azt mondod, az adott ponton a poszt átment hatáskeltőbe?
Mondjuk ha igen, akkor elérte a célt ;)

_Ω_ 2013.02.14. 12:26:01

@cyd: Ja, hogy az... Nem 5, csupán 4. Csak a látogatási szokásokat figyelembe véve ez tűnik a jó megoldásnak - pl. valaki csak pénteken néz be hozzánk, de szeretne szavazni a szerdai posztra, így megteheti, és majd vasárnap teszem ki az eredményeket.

_Ω_ 2013.02.14. 12:26:38

@dr. gernika: Holnap nem lesz saját poszt amennyire tudom.

kiraaaaa 2013.02.14. 12:26:49

@Bölcs Jaroszláv: mindenkinél máshol pattan el a húr, egyéni a tűrőképesség.

Nem mondtam,hogy helyes dolog a verekedés, erőszak, hazugság..stb.

Niobe 2013.02.14. 12:28:13

@Bölcs Jaroszláv: olvass újra, értelmezz újra, fogalmazd újra.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 12:28:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): erősebbet meg tud verni? amúgy csak arra utaltam vele, h nem egyenlőek az esélyek

@kiraaaaa: A csaj egy hülye picsa volt. Ez nem kérdés. Nem védtem őt. A verésen háborgok csupán.

dr. gernika 2013.02.14. 12:32:13

@cyd: Naná, szíved mélyén egy tündérmackó vagy, minden téged megmenteni nő így gondolja.
Szerettem volna tőled kikunyizni egy régi képet derékig érő szőke hajjal, na!

Országúti Ninja 2013.02.14. 12:33:13

@Bölcs Jaroszláv: miért kell elvinni a végletekbe a dolgot? Miért nem az alapján ítélünk amiről épp szó van?
Miért kell mindig azt bejátszani, hogy mi lenne ha...?

A lány nem egy kis ártatlan tündibündi, a srác pedig leírta, tapasztalatlan érzelmileg még teljesen kiforratlan volt. Ebből induljunk ki és ne abból, hogy két ajtós szekrények nap mint nap megverik a feleségüket és gyereküket, mert épp ahhoz van kedvük.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:35:08

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "Verjék szarrá." Akkor mégse a börtön? Mégis megveretnéd? Ismeretlenül? Egy poszt alapján? Te szent, Te! :)

Ha erősebbet nem tud verni, akkor mi értelme a megkülönböztetésednek? Hm?
Ismered a szlogent ugye? "Gondolkodtál ma már?"

Egyébként természetesen lehet erősebbet verni. Pl egy "gyenge" nő simán ütlegelhet egy olyan pasit aki elvből nem fog visszaütni. És még számos más eset is lehetséges.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 12:36:25

@Szemcsi: Nem játszottam be semmit, egyszerűen csak elítélem a fizikai erőszak minden formáját. Nincs mi lenne, ha, csak az van, hogy megvert egy magánál gyengébbet, és a tapasztalatlansága mögé próbál bújni. Sajnálom, de tényleg nem látok okot arra, hogy bármilyen konfliktust erőszakkal intézzünk el. Tekintsd úgy, hogy abszolút pacifista vagyok. Ez van.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 12:37:12

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A linkemben nem a sztori volt a lényeg, hanem a tiltakozás. Ahogy ezt le is írtam már neked.

Cyd nekem linkelt, és nem értettem miért. Rákérdeztem.

Én a cikkre fel linkeltem (harmadszor írom), h "jó" az időzítés. Látom kötekedő kedvedben vagy.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:38:56

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nem. Tulajdonképp egyáltalán nem. :)
Kipróbáltam, hajlandó vagy-e gondolkodni a dolgon.

kiraaaaa 2013.02.14. 12:39:44

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): nincs esélyegyenlőség. Nem volt és nem is lesz.

cyd 2013.02.14. 12:41:20

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): "Cyd nekem linkelt, és nem értettem miért. Rákérdeztem."

Hja! A cikket nem olvastam, csak a linket és arra reagáltam, nem amire Te gondoltál.

kiraaaaa 2013.02.14. 12:45:15

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): másrészt elég agresszíven írsz az agresszió ellen.

Namely 2013.02.14. 12:47:47

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
nem a linken van a hangsúly, hanem azon, hogy míg te a sztori ELOLVASÁSA után egyből szarrá verETnél valakit, másnak a szemére veted a reakcóját akkor, amikor ÁTÉL valamit..... és ha ilyen vérgőzösen reagálsz erre, eléggé hihetetlen, hogy élőben simán elsétálnál, hogy "az erőszak nem megoldás"....

Amúgy mi már vitáztunk errő anno, szóval mindegy....

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 12:48:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én bizonyos értelemben a csaj viselkedését is annak tartom, tehát az arányosság elvének a figyelembevételével úgy gondolom mehet. Lehet pörögni akörül, hogy az mennyivel jobb vagy rosszabb, mint a fizikai erőszak, de úgy gondolom, hogy ha megtámadnak az utcán, vagy bárhol, akkor nyilván nem hatásos a lebeszélés, tehát meg kell védeni magam, de amennyiben nem akar senki megverni, erőszakkal kirabolni, stb., akkor nincs olyan indok ami igazolná, hogy bármilyen viselkedésre, fizikai erőszakkal válaszoljon valaki. Ha azt elfogadnám, azaz azt, hogy igen, lehet olyan eset, amikor valamilyen, de fizikai erőszaktól mentes viselkedésre igazoltnak tekintsem az erőszakos reakciót, akkor a gyilkosságot is el kellene fogadnom csupán szint kérdésként kezelve, hogy hol az a viselkedési forma, amiért már meg lehet ölni valakit, akkor is, ha ő maga nem követerttt el fizikai erőszakot.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:50:11

Figyu népek!

A Pályázati felhívásos résznél kéne szavazatokat megadni, hogy melyik bevezető sikerült a legjobban, hogy a szorgos bloggazdák is nyerhessenek.

Köszönöm

Országúti Ninja 2013.02.14. 12:51:57

@Bölcs Jaroszláv: én is elítélem, de azt is elítélem, hogy valaki mindenféle következmény nélkül játszhat mások érzéseivel.

Ahhoz, hogy érzelmileg tudjál visszavágni kellenek érzelmek is, csajnak nem voltak.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 12:52:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Írtam, a börtönbe. Állatot az állatok közé. Ott van erősebb, gyengébb. Kialakul a hierarchia, mint pl a farkasok között. Valami kis csúszómászó gyerek lehetett. Biztos nem nehéz szarrá verni. Leszarom, ha jól elverik.

Nem vagyok szent, sehol nem utaltam arra, h annak tartom magam. Az erőszak minden formáját utálom. Ennek adtam itt "hangot". Az ember gondol és mond dolgokat, de a tetteink határoznak meg minket! 

@kiraaaaa: És mindig lesznek emberek, akik nem úgy gondolják, h ez így van rendjén. Ennyi.

@cyd: Ok.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.14. 12:53:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na egyvalami szokott még a posztnál is szarabb lenni. a bevezetők..

dr. gernika 2013.02.14. 12:53:33

@Caddy: "Én mondjuk fizetek egy lúzeritalt neked a blogtalin, oké? :)" Ne dőlj be neki, ebből él. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 12:54:29

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Kedves feltételezés, h azt gondolod, h nem gondolkodom, csak ha rávezetnek.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.14. 12:55:25

mindemellett - hogy mondjak jót is - a pályázatos posztok sokkal élvezhetőbbek, mint a csp-s, átlagban agyhalottak által beküldött történetek.

tuli _ 2013.02.14. 12:55:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): szerintem többet képzelt bele ebbe az egészbe, mint ami volt. nem holtomiglan-holtodiglan kapcsolatban történt ez az egész.

@Hurri Kán: @Szemcsi: nem kicsit gáz. de az életben, ha mindenkinek nekimegy, aki nem viselkedik vele tisztességesen, végül ő lesz a vesztes. meg kellene tanulni helyén kezelni a dolgokat.

@dr. gernika:
nem. sőt, megkockáztatom, nem jutott volna idáig, ha szőkecicamica lekezelős barátnőt helyén kezeli.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 12:55:56

@Bölcs Jaroszláv: Én pedig azt gondolom, hogy az erőszak MINDEN formája elítélendő.
(akkor is ha mindnyájan elkövetjük néha)

A lelki, és fizikai ebből a szempontból nem választható külön. Miért?
Tekintsd mindkettőt fegyvernek! Egyik fél ilyennel rendelkezik a másik olyannal.
Ha arányossági elv szerint elfogadod az önvédelmet, akkor el kell fogadnod azt is, ha a lelki erőszakkal szemben védtelen fél fizikai módon védi magát.
Vagy fordítva.

Hurri Kán 2013.02.14. 12:59:19

@tuli _:
Azt honnan haluztad be, hogy mindenkinek nekimegy?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 13:00:29

@Namely: Ahogy írtam korábbi kommentemben, a tetteink határoznak meg, nem pedig a gondolataink. Legalábbis szerintem.

Felbassza az agyam ez a téma, ahogy a nemi erőszak, a gyermekbántalmazás, a rasszista/homofób megnyilvánulások és az állatkínzás is. Höbörgök, káromkodom, szitkozódom.

Lehet tévedek, de szerintem ez teljesen más, mint mikor valaki mérgében megveri azt, akit amúgy szeret. Mert ugye a poszter feltételezhető, h "szerette" a csajt.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 13:01:38

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nos, ahhoz, hogy innen továbblépjünk, valószínűleg előzetesen definiálni kellett volna a lelki erőszak fogalmát (is). A fizikai nyilván egyértelmű anélkül is. Ha a lelki erőszakkal szemben megengedem a fizikait, akkor ismét csak szint kérdése, hogy bármilyen fizikai erőszakot megengedjek bármivel és bárkivel szemben. Természetesen abban egyetértünk, hogy alapvetően az erőszak minden formája halytelen, és maximálisan elutasítandó, tehát a lelki is. A posztbeli lány viselkedését viszont nem tekintem lelki erőszaknak. Még akkor sem, ha eléggé gennyes húzás volt tőle. Viszont itt nagyon leragadtunk az erőszaknál, pedig ha egy kicsit a poszter odafigyel a jelekre, talán az egész kínos szitura nem kerül sor. Nem ő a hibás abban, hogy a csaj paraszt volt, de megelőzhette volna. Tudod megmondta már Bruce Lee is, hogy "ha egy mód van rá kerüld el" (a verekedést). Pedig neki az elég jól ment állítólag.

Kham 2013.02.14. 13:01:56

Azt nem tudom ki követte el az írást, de ez nagyon szomorú a történet, semmi acéltartás, semmi szegecseslélek, csak csettint egyet a folyton kifaroló kanca és már repül is lefelé a rokkerhajzat. Az bizonyos, hogy a MetálIsten nagyon haragszik rá és jogos haragjában hamarosan lesújt a poszterre. Például, egy esős reggelen kinőhetne egy tetoválás a homlokára: "Álrocker a nevem, MötleyCrüe-t és hasonló szégyenteljes pinametált hallgatok!":) Fekete gót betűkkel persze. Ja, és még egy tanács: Úriember nem verekszik, veret.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:02:35

@tuli _: ?????????

Te most miről beszélsz? Egy nem nyitottnak minősített kapcsolatban az egyik fél félrekúrt az elejétől fogva. Lehet érvelni azzal amivel a csaj próbálkozott (félreértették), de alapvetően arról volt szó, hogy játszadozott valaki érzéseivel, miközben mással (is) volt. (Rutinos 30-as, 40-es persze ilyesmibe jó eséllyel nem megy bele és már ott gyanús lesz neki amikor nem vállalják fel nyilvánosan, dehát most egy 20 körüli fickóról lehet szó.)
Ha volt szerencséd a "Veszedelmes viszonyok"-hoz, vagy valamely átdolgozásához akkor tudod milyen veszélyes, és milyen szemét dolog az ilyen játszadozás...

dr. gernika 2013.02.14. 13:03:33

@_Ω_: Akkor mikor adod le cyd posztját? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:03:57

@Bölcs Jaroszláv: Nincs is miről beszélni ha az erőszakot magát ítéled el, és nem ilyen-olyan fajtáját. Szerintem.

tuli _ 2013.02.14. 13:07:16

@Hurri Kán: alig volt még kapcsolata, de két nőt már megvert. szerinted, az ilyen hogyan tudja kezelni a kudarcokat? amiből lesz bőven. bár, ha arra célzol, hogy nem mindenkinek megy neki, igazad van, csak a nőknek.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 13:07:43

@Szemcsi:

"Ha egy úri lócsiszárral
Találkoztam s bevert sárral:
Nem pöröltem, --
Félreálltam, letöröltem"
Én ezt vallom (Arany Jánossal együtt)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:08:34

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): Nem feltételezés. A kedvességhez viszont nincs köze a dolognak.
Simán meg tudlak érteni téged is, és adok buksisimit, mert szeretlek, meg minden, de ettől még tény, hogy ez esetben nem gondolkodtál/nem gondolkodsz. Érzelmi alapon zsigerből reagálsz. Okokba most végképp ne menjünk bele.
Szóval bocsi, ha szekatúrának érezted.

@hasznavehetetlen régensherceg: Most miért? Ezek nem is voltak olyan rosszak...
Egyet csak ki tudsz bökni ami tetszett...

Szöszi 28 2013.02.14. 13:09:00

@dr. gernika: Ááááááááááááááááá :D :D

Egyébként, az közmegrökönyödés tárgya, hogy a srác kicsit meglegyintette a büdös kurvát. Az meg nem, hogy a csaj agyoncsalta hónapokon keresztül. Értem. A verésért börtön jár, meg remélitek szarrá üti valaki a posztert. De azért ne járjon semmi, ha az embert megbántják, megalázzák és lelkileg megtörik? Jaaaa, jóóóó.

mütyür 2013.02.14. 13:09:02

Fizikait alkalmazni elfogadhato, ha
1. Onvedelem, mas vedelme
2. Sokkos allapotbol visszahozni

A lelki eroszak nemtom h jott ide, de ha ez elofordul, na nehogymar valaszkepp lefejeljem...

Hurri Kán 2013.02.14. 13:10:05

@tuli _:
Közben rájöttem. Neked a kettő az már mindenki. Egyebekben aki meg így viselkedik, amit poszterrel csinált, az nem nő. Ennyi. Magának kereste a bajt.

Namely 2013.02.14. 13:10:59

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe):
"a tetteink határoznak meg, nem pedig a gondolataink"
Nézzük csak 2 példamondatot:
1. Megöltem apámat!
2. Elgondoltam, hogy milyen jó is lenne megölni az apámat!
Valamelyik jobb szerinted (ugye az egyiket büntetik)? Bármelyik is szemére vethet valamit a másiknak??? Te a másodikba tartozol, hogy te csak arról fantáziálsz, hogy milyen jó is lenne megveretni, de csak gondolatban teszed meg... ettől te jobb lettél? NEM! ugyanaz vagy, csak te nem teszed meg.

"Lehet tévedek, de szerintem ez teljesen más, mint mikor valaki mérgében megveri azt, akit amúgy szeret. Mert ugye a poszter feltételezhető, h "szerette" a csajt. "
A múlt időn van a hangsúly:
"Erre mondtam, hogy szerettem" akkor már múlt idő....

"Felbassza az agyam ez a téma"
Sok dolog foglalkoztat engem is, de ha azt mondom, hogy pl minden tolvajnak egy hatalmas doronggal törném szilánkosra a kezét, meg a nemi erőszak elkövetőit bezárnám a sittre, hogy rakják jól seggbe, akkor nem mosakszom utána, hogy dehát én nem vagyok erőszakos, mert az erőszak minden formája rossz.... mert csak elméleti fejtegetés volt...

kiraaaaa 2013.02.14. 13:11:59

@Bölcs Jaroszláv: szerintem egészen addig vallod ezt, míg közeli s igen kedves szerettedet nem támadja meg valami barom.

cyd 2013.02.14. 13:12:55

@tuli _: "alig volt még kapcsolata, de két nőt már megvert"
Akkor alig volt még kapcsolata. Mostanáig viszont két nőt megvert. Rosszul értelmezed az idősíkokat.

mütyür 2013.02.14. 13:13:02

@SzösziBoszi25: itt a poszt szerint veresrol van szo, nem egy pofonrol. Amugy megis, mit javasolsz bunteteskepp a kurvanak? Tenyleg verjunk meg minden idiotat?

Aki nem tudja kezelni az agressziv hajlamat, keressen segitseget es ne felejtse rendszeresen beszedni a bogyoit

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:13:31

@Bölcs Jaroszláv: Igen. És ott van a: Ha megütik az egyik orcádat, fordítsd oda másikat is... tétel. Amit valami Jézus nevű fickó dobott be a köztudatba.

Csakhogy ugyanez az arc elpöttyintett ilyesmit is:
"Az vesse az első követ, ki maga bűntelen..."
Az ott habzó zsidókban legalább volt annyi, hogy miután picit eltűnődtek elhúztak onnan.

dr. gernika 2013.02.14. 13:15:46

@hasznavehetetlen régensherceg: Igen, ezzel egyetértek.
@tuli _: Ezt még tényleg lehet a tapasztalatlanság számlájára írni. Általában mások példájából nem nagyon tanuljuk meg, milyen mikor hintáztatva vagyunk, csak az első pofára esés után.

_Ω_ 2013.02.14. 13:18:38

@dr. gernika: Amint Cyd leadja a postaládánkba. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:20:02

@mütyür: Én hoztam ide.

Olyan elképzelhetetlen számodra, hogy egy lelki terrorban tartott nő egyszercsak nekiesik a férjének és félig agyonveri, egy fagyott oldalassal?
Vagy őt azért megértenéd, mert gyenge nő?

_Ω_ 2013.02.14. 13:22:29

@tuli _: Erre annyit szúrnék be ide, hogy a "nem az első eset volt" a leírt történetet végigolvasva téves állítás. Ez volt az első eset, és ezen kívül volt még egy második. Több valószínűleg nem volt, a többi csajjal nagyobb szerencséje lehetett a posztolónak és/vagy tanult abból a két esetből. Hogy mit tanulhatott belőle, azt persze ennyiből csak tippelhetnénk.

tuli _ 2013.02.14. 13:22:30

@Hurri Kán: okos vagy :D a nő szemét, aljas volt. de ezért nem verünk.

@mütyür: így van.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): volt szerencsém a könyvhöz is, és a feldolgozásokhoz is. Tudom, milyen veszélyes. sőt, megértem az indulatokat is. az erőszakot, na, azt nem.

@Bölcs Jaroszláv: ezzel értek egyet. nem mellesleg eléggé erőteljes jelek voltak.

mütyür 2013.02.14. 13:22:55

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): miert ne itelnem el? En nemtol fuggetlenul irtam, hogy attol mert megverek vkit, kevesbe fog fajni a csalodas v barmi.

Hurri Kán 2013.02.14. 13:24:12

@tuli _:
Igazad van. Nemhogy nem verjük, mi több, vörös szőnyeget gurítunk a lába elé, pezsgős vacsorára hívjuk, ahol a rózsacsokorba rejtve fehérarany nyakláncot ajándékozunk.

mütyür 2013.02.14. 13:24:41

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): amugx azert nem ertem ezt a lelkiterror dolgot, mert a posztban ilyenrol szo nincs.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:26:15

@tuli _: Értem. Akkor elítéled Danceny lovagot?

@mütyür: Tehát úgy éreznéd a nő túlreagálta?

dr. gernika 2013.02.14. 13:26:41

@Bölcs Jaroszláv: Ez eskü, nekem is eszembe jutott.
@SzösziBoszi25: De, én kínáltam alternatívát neki, és genyáztam, patkányoztam a nőt, miután megítéltem a poszternek egy verbális vascsövet. Nem azért, mert én azt tettem volna, de akkor már inkább.
@Namely: A másik verés előtte vagy azóta volt? Azt mi váltotta ki? Most el tudsz képzelni olyan erőszakmentes szitut, amiben megint megtennéd?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:27:01

@mütyür: Senki nem mondta hogy van. A kijevi góréval tértünk el ebbe az irányba...

tuli _ 2013.02.14. 13:27:20

@_Ω_: @cyd: valóban, igazatok van. akkor az állandó nőverő titulust ezennel visszavonom :)
@dr. gernika: na, neked is igazad van. kívülről mindenki tudja, de mikor helyzetbe kerül, hazudik magának. az okos egyszer. a hülye sokszor.

mütyür 2013.02.14. 13:27:32

Hja az meg h egyesek szerint az, h azt mondom h demegutnem ezt a faszt es akozott h tenyleg megverem nincs kulonbseg ... Nobeldijas, b+

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 13:28:54

@kiraaaaa: Már az első kommentemben írtam, hogy amennyiben fizikai erőszak/támadás ér, akkor természetesen próbálok védekezni. Tehát ez nem változott.

mütyür 2013.02.14. 13:30:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): azt mondom h nem eroszak oldja meg, fel birod fogni??

Hal istennek lemerul a telefonom, tovabbi jo verekedest nektek.

Országúti Ninja 2013.02.14. 13:32:03

Ohhhhh bazzzz, most jöttem rá.

Ide csak vulkániak írogatnak akik számára az, hogy az ember érzelmileg meg tud borulni bizonyos külső ingereknek köszönhetően, nem értelmezhető.

mütyür 2013.02.14. 13:32:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): akkor mi ertelme van? Ha hulyere versz vkit, okosabb lesz?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:33:00

@mütyür: Jaja! Ott az a sok buzi nyomozó a krimikben, akik furán néznek a delikvensre, amikor ő közli, hogy azt csak úgy mondtam, hogy "meg tudnám ölni". A sok ostoba... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:34:40

@mütyür: Mondta valaki hogy van értelme?

Te gondolom csupa olyan dolgot teszel, aminek van értelme. Mint pl ez a vita.
Én ezért csak őszinte elismerésemet tudom kifejezni. Én mondjuk rengeteg értelmetlen dolgot teszek...

mütyür 2013.02.14. 13:36:24

@Szemcsi: hat en pl sirni szoktam, de majd inkabb baseball utot hasznalok legkozelebb

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:36:26

@Szemcsi: Dehogy. Mind érzelmileg érintett, és ki vannak akadva. Nem lehetnek vulkániak. És nem csak ezért...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.14. 13:38:43

ezek hirtelen felindulásból elkövetett tettek, amit a BTK is külön kezel testi sértés esetén.

Hurri Kán 2013.02.14. 13:42:05

Kikérem magamnak, hogy vulkáni lennék. Én buckalakó vagyok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:43:28

@hasznavehetetlen régensherceg: Igen. De a btk nyilván nem Nobel díjas, mert ha az lenne akkor az ügyet automatikusan besorolná az állat-támadások címszó alá... Vagymi... Hiszen az ember attól ember, hogy mindenkor tökéletes önkontrollja van.
Ezt bárki megmondhassa, aki picit is figyelt általánosban a töri órán!

cyd 2013.02.14. 13:44:07

@Hurri Kán: A vulkán is egy bucka csak lyukas a közepe.

dr. gernika 2013.02.14. 13:44:10

@_Ω_: Jahogy még el sem küldte? A kis lusta.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:44:14

@Hurri Kán: Maceráltad Skywalker nagyit? Neked csengettek!

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.14. 13:45:57

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nekünk töri óra után irodalom volt, ahol azt mondták isten teremtett. ez teljesen demoralizálta a lelki fejlődésemet :|

Hurri Kán 2013.02.14. 13:46:35

@cyd:
De én nem olyan. És szájonverlek, ha értetlenkedsz. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Téged is szájonverlek, ha beszólsz! :D

dr. gernika 2013.02.14. 13:49:03

@hasznavehetetlen régensherceg: Így van, de bünteti, és nem az áldozatot. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 13:51:43

@Namely: Nem értünk egyet!

Az ember a gondolatait nem irányíthatja, jönnek... Illetve megpróbálhatja, de akkor egy olyan lelki nyomorék lesz, h csak na!

Buszon ülök hulla fáradt vagyok. Felszáll egy öreg nő. Át kell adni a helyet, mert így illik, ha nem lennék fáradt, nem is okozna gondot. Felállok, majd össze esek. Azt gondolom, ülj csak te vén kurva. Vagy lehet azt. Dögölj meg! Kiadtam a feszültségemet, magamban! Nekem jobb, ő sose tudja meg. Komolyan gondoltam volna, h a halálát kívánom? Nem. Megölném őt? Vagy csak fellökném? Nem.

Felbasz a gyerek, mert már megint azt csinálja, amit. Legszívesebben pofán vágnám. Nem tudom miért, mert imádom őt. De jön ez a gondolat, jön ez az érzés. Megteszem? Nem! Nem teszem meg!

Igen is a tetteink határoznak meg bennünket! A fantáziánk és a gondolataink szárnyalnak. 

Az, h most ide kapásból leírtam ami eszembe jutott, az csak annyi, h beengedtelek benneteket a gondolataimba. Közben megfőztem, megetettem a gyereket, átvettem a postát, készülődök a nagyért az oviba... Semmit nem tettem, és semmit nem is fogok. Már rég lehiggadtam, elmúlt a höbörgés.

Ha valaki nem érzi a különbséget gondolatok és cselekedetek között... Hát arra nagyon nem tudok mit írni.

Abba meg nem mennék bele, h kinél vagyok jobb ember, avagy sem. Nem is utaltam, céloztam semmi ilyesmire.

A te példád. Hát nem tudom. Arra gondolni, h apádat megölöd. Vagy az apád aberált és molesztált, akkor jogos az ilyen gondolat (a cselekedet nyilván nem), vagy pszichopata vagy, és meg is fogod tenni!

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @kiraaaaa: Nektek is csak azt tudom írni, amit most Namelynek.

tuli _ 2013.02.14. 13:52:05

@tuli _: mire gondolsz pontosan? a végső cselekedetre? abban a korban egyébként elfogadott volt az erőszak, nem mellesleg mindkét félnél kard volt. ha úgy tetszik, azonos erőviszonyok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 13:52:22

@hasznavehetetlen régensherceg: Nem csodálom. Mindig kemény ha az ember csalódik a szüleiben...

@Hurri Kán: Mos' legyél gyökér! Erőszakos... meg minden!

Hurri Kán 2013.02.14. 13:53:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Az is leszek. Kihoztad belűlem az állatot. Sajnálom.

Namely 2013.02.14. 13:54:58

@dr. gernika: azóta volt a második. Azt megcsalás váltotta ki, amely egy bulin volt, és rajtakaptam őket. Az csak pár pofon volt, nem több. Nem is lehet azó szerinti verésnek nevezni. Amit a posztban lévő "hölgy" kapott, na az volt a verés. Aztán kapott a kan is, akinek a bnője szintén ott volt azon a bulin. Az utolsó kérdésedre pedig szerinetem a nem a válasz, ma már nem jutnék el idáig, mivel a stop-loss üvöltene, hogy "hülye vagy, haver???"
Ott azért szabadultam el, mert a nagy magasságból zuhantam le a föld alá: vakon, nagyon-nagyon vakon bíztam.
:(((

cyd 2013.02.14. 13:57:26

@Hurri Kán: De ha ő tette, akkor én miért kapok buckavulkáni?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 14:00:15

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): A cselekedetek jó része valóra váltott gondolat.
De nem minden cselekedet tudatos, és nem minden gondolatot váltunk valóra.
A többségét nem. Viszont bármelyiket valóra válthatjuk a kontrollt vesztünk. És az ember olyan, hogy néha vagy gyakran, de kontrollt veszít.

Jézus legalább tudta mi a különbség a kívánatos, és a megérthető viselkedés közt. (Lásd fenti példa)
Te(ti) szemlátomást nem. Ahogy azt sem hogy a megérthető, nem lesz egyben helyeselt is. (Szintén a fenti példa ugye azzal zárul, hogy "menj és ne vétkezz többé")

Hurri Kán 2013.02.14. 14:00:17

@cyd:
Mert te kezdted. Te is beszóltál. Ha meg nem, majd be fogsz.

Caddy 2013.02.14. 14:01:13

@dr. gernika: tulajdonképpen van nála valami, amit én eléggé szeretnék, szóval ez a minimum. :)

hostess 2013.02.14. 14:01:46

baaaazd, ez Sanya! mesélte, hogy agyonvert egy kis ribancot 20 éve, mikor még szép volt a haja!

cyd 2013.02.14. 14:01:52

@Hurri Kán: Lófaszt! Megen összekvernek valakivel. Beszóni? Én?

Hurri Kán 2013.02.14. 14:03:33

@cyd:
Igazad van. Nem te vótál, hanem anyám. No de őt nem bánthatom, így te maradsz.

dr. gernika 2013.02.14. 14:04:16

@Namely: Értem. Hát, ez legalább fejlődő tendenciát mutat

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 14:08:35

@Hurri Kán: Te most elnyomsz?! Csak mert valami elázott tyúk a vízi-revüből hozzád vágott egy ócska buzogányt?

Caddy 2013.02.14. 14:10:27

Valaki vállalna felzárkóztatást a verekedés témakörben?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 14:11:23

Azért most hogy így jobban megnéztem...

"Csatlakozzon egymilliárd nő ébredéséhez!"

Szerintem sok lenne... Egyelőre két-három is megtenné.... :D

cyd 2013.02.14. 14:11:50

@Caddy: Árnyékbox folyik, meg némi szájkarate.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 14:11:54

@Caddy: Persze! Ma este pont ráérek... :)

Hurri Kán 2013.02.14. 14:13:30

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Ne húzzál mégjobban felfelé. Az lesz a vége, hogy lerajzollak, és összetéplek.

@Caddy:
Aktívan, vagy passzívan?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.14. 14:15:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jézus egy fasza gyerek, különleges képességekkel! 

Én csak egy hétköznapi földi halandó vagyok, még a lábamat is magam mosom.

"De nem minden cselekedet tudatos, és nem minden gondolatot váltunk valóra."

Így van. Pl ha viszket a fejem, megvakarom és lehet észre se veszem.
És igen, az emberben van egy korlát, ami nem hagyja, h megtegyük azt, amit nem akarunk, vagy úgy elragad a fantáziánk, h esély sincs arra, h azt megtegyük.

Van egy értékrendem, világképem, amibe a testi erőszak (se!), mint cselekedet, nem fér bele, még megértés szintjén se. 

Furcsállom, h valakinek ez belefér, de hát nem vagyunk egyformák.

--------------
Most mennem kell. 

Boldog Valentin napot azoknak, akik szeretik. :)

(pár szívecske)
<3 <3 <3

tuli _ 2013.02.14. 14:16:31

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): öööö, az előbb nem magamtól kérdeztem, hanem ezt neked akartam :):
mire gondolsz pontosan? a végső cselekedetre? abban a korban egyébként elfogadott volt az erőszak, nem mellesleg mindkét félnél kard volt. ha úgy tetszik, azonos erőviszonyok.

pretty kitty 2013.02.14. 14:17:25

@hostess: Meg amikol meg tobb izma volt mint pocakja miiiii?? ;))))))) XDDDDD

Caddy 2013.02.14. 14:18:41

@cyd: ja, csak a szokásos. Akkor nem fektetek energiát a fonalfelvételbe. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Hurri Kán: hát ti meg!!!! Na rátok mindig lehet számítani. :)

Hurri Kán 2013.02.14. 14:20:39

@Caddy:
Téged is lerajzollak, úgyvigyázzál.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 14:21:04

@tuli _: Igen. Mégis erőszakos válasz volt. Az erőviszonyok mellesleg nem voltak azonosak. Valmont sokkal jobb volt, csak kicsit "elkalandozott".

Mellesleg azon magasztos elvek, amelyekre itt rendre hivatkoztok, már abban a korban is elég régóta ismertek voltak

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 14:22:11

@Caddy: Mer' ÁLLATOK vagyunk! Hurri még hedzongorista is... vagy valami ilyesmi...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 14:24:09

@önigazolók kíméljenek (Picicsibe): A fenti szituban semmi különleges képességet nem villantott... Csak úgy mondom.

Boldogat neked is!

Hurri Kán 2013.02.14. 14:24:47

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Bárhegedűs, B+. Hányszor mondjam még???

hostess 2013.02.14. 14:34:25

@kisz fektelen: Ne gonoszkodj! Olyan aranyos, azt mondta, hogy ma Valentin nap alkalmából elmehetek kondizni! Remélem, ott lesz az a helyes recepciós srác!

tuli _ 2013.02.14. 14:35:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Valmont provokációjára akkor nem lehetett más válasz. megfutamodás lett volna.
sőt. úgy tetszik, (te figyelmeztettél rá) egy erősebbnek ment neki, nem egy gyöngébb félnek.
félreéértés ne essék, megértem az indulatot. sőt, még akár a gyilkos indulatot is. a posztoló cselekedetét nem. viszont örülök, hogy úgy gondolja, többé nem fordul elő. remélem.

pretty kitty 2013.02.14. 14:40:50

@hostess: Hmmm te vad nem isz az a hosztecc vad vad megjott az eced ;)))))))

greycup 2013.02.14. 14:52:09

A fiúiskola meg a "nagyon jellemző rám, hogy romantikus típusú vagyok" után úgy gondoltam, ez Father. :P

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 15:03:49

@tuli _: Mindenki úgy gondolja, hogy nem fog előfordulni. Aztán mégis.

És? Inkább ölni, mint megfutamodni? Inkább erőszak mint a szégyen?

Még mindig nem egészen világos miért felmentés, ha erősebbel vagyok erőszakos.

Niobe 2013.02.14. 15:15:56

@Hurri Kán: kettétöröm a ceruzádat! ;)

hostess 2013.02.14. 15:20:23

@kisz fektelen: Jaj ne gondolj roszra! Csak haverok vagyunk! Soha nem csalnám meg Sanyimat egy ilyen fiatal nyikkhajjal! Ő még pocakosan is ezerszer férfiasabb, mint bármelyik!

Hurri Kán 2013.02.14. 15:22:13

@Niobe:
Téged is lerajzollak, és összetéplek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 15:25:31

@Hurri Kán: Vagy mehetsz vissza a balettbe ugrálni!

pretty kitty 2013.02.14. 15:25:52

@hostess: Nem megcalnod kene vele hanem lecelelned la!!!!! De hat te tudod :PPPPPPPP

Hurri Kán 2013.02.14. 15:26:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Már csak trapézon, és lovon lépek fel.

Niobe 2013.02.14. 15:26:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nachos? Hol hol? ;)

@Hurri Kán: én meg Téged, nyányányinyányá! :P ;)

Hurri Kán 2013.02.14. 15:26:57

@Niobe:
Papírpárbaj lesz. Úgyis jó :D

Niobe 2013.02.14. 15:33:04

@Hurri Kán: ;) Legyen!

Az fura egyébként, hogy a tehetetlenséget, mint az erőszak okát még senki sem hozta elő.

tuli _ 2013.02.14. 15:38:55

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): gyengébbet megütni nem nagy kunszt. erősebbtől esélyes, hogy visszakapja az ember. nem véletlen, hogy a nőverők többségéről sokan el sem hiszik, hogy képesek ezt tenni. a külvilág számára elképzelhetetlen sokszor, hogy az a kedves ember mire nem képes a falak mögött.

nem fog előfordulni... ha mégis, akkor az baj, mert tendencia. az olyan embertől menekülni kell.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 15:44:00

@tuli _: Ööö... Ez klassz. Kéne összefüggést látnom a válaszod és az én eredeti felvetéseim közt?

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 15:50:39

Na bocsi, kimaradt egy csomó komment elolvasása, de van egy kompromisszumos javaslatom: Szöszinek engedélyezzük a többség által Taigetoszra ítélt egyedek kiirtását, verését, stb. stb., az összes többinek ez tilos!
:)

Mooon 2013.02.14. 15:53:58

Caddy bébi, ezt ma külön neked posztolták :))))
csak autósüldözés nem volt benne :DD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 15:54:54

@Bölcs Jaroszláv: Amúgy felmerült benned, hogy épp a többség által jóváhagyott fizikai erőszak alkalmazást akarod szokássá tenni?

tuli _ 2013.02.14. 16:07:22

"Mindenki úgy gondolja, hogy nem fog előfordulni. Aztán mégis."
nem fog előfordulni... ha mégis, akkor az baj, mert tendencia. az olyan embertől menekülni kell. - ezen magyarázzak valamit?

"Még mindig nem egészen világos miért felmentés, ha erősebbel vagyok erőszakos. "
Ha már valakivel, akkor legyen vér a pucájában, és ne egy gyengébbet üssön meg. menjen neki bátran annak, akivel kiegyenlítettek az erőviszonyok.

"És? Inkább ölni, mint megfutamodni? Inkább erőszak mint a szégyen?" nem inkább. nyilván ilyenkor is az indulatok motiválnak. az erőszakos, nem csupán verbális provokációra (Valmont kezébe dobja a kardot) nemigen lehet más válasz, mint felvenni a kesztyűt. a poszt esetében, ha a nő pofonvágta volna namelyt, gondolkodás nélkül azt mondom, hogy visszakaphatta volna. ugyanis egy nőnek sincs joga megütni egy férfit. egy helyzet tettlegességgel való kezelése nem gondolom, hogy elfogadható. mondjuk, ha leordítja a nő haját, és kitessékeli ajtón kívülre, az számomra elfogadható. a megvetés méginkább.

Mooon 2013.02.14. 16:07:30

Na jól van, látom, csökken a forgalom, eszem is egy kis málnás csokipudingot :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.02.14. 16:09:16

@Niobe: np, hirtelen felindulást írtam. szvsz a tehetetlen düh is kiválthatja.

Niobe 2013.02.14. 16:13:04

@tuli _: mindenki leragadt a verés motívumnál.
Számomra az lett volna a szimpi megoldás, ha nem megveri és belevág a hajába, hanem csak levágja a haját. Látványos, senki sem sérül, és sokkal megalázóbb. ;)

Caddy 2013.02.14. 16:13:37

@Milady de Moon: hát annyira azért nem volt jó. :D De igazad van,volt benne ármány meg megcsalás. :D

Mooon 2013.02.14. 16:20:42

@Caddy:

meg szex :)) bár nem bőségesen kifejtve... :))
csak szórványosan érintve :D.

Hurri Kán 2013.02.14. 16:22:17

Holnapra valami üldözéses horrorpornót akarok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:24:07

@tuli _:
Nem. Max azt hogy honnan szeded, hogy nem fog. Jővőlátsz? Úgy mondjuk könnyű...

De mégis miért menjen neki annak, aki erősebb? Mindenki, aki erős az köcsög, és megérdemli, hogy üssék, vagy mi a búbánat? Vagy akivel egyenlő erőviszonyok állnak fenn... Menjen neki? Mégis miért? Innentől már mehet az erőszak? Eszeteken vagytok, amikor ilyen baromságokat hordtok kazalba????
(És a másik mit csináljon mégis? Ne üssön vissza, mert az agresszor gyengébb?)
Tudod te hány -fizikailag gyengébb- agresszor terrorizálja egész környezetét? Gondold a dolog izomerőn múlik? Pont azért agresszív mert kompenzálnia kell.

Miért ne lehetne más a válasz? Muszáj felemelni a kardot? Hova lett a fordítsd oda a másik orcádat elv? Elvitte a cica? Hol az erőszakmentesség? Danceny sértettsége elég indok, a poszter sértettsége nem?
Úgy véled a nő üthető ha ő ütött előbb? Mi ez már? (Nőt akkor sem ütünk, ha ő pofonvágott.)
Tettlegességgel kezelés nem elfogadható??? Könyörgöm! Miről beszélsz? Most fogadtad el fél mondattal ezelőtt! Méghozzá "gondolkodás nélkül". Ami persze nyilvánvaló volt eddig is...

Mooon 2013.02.14. 16:27:33

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Caddy:

most hirtelen eszembe jutott egy gyenge kis agresszor :DDDDDDD....

Bölcs Jaroszláv 2013.02.14. 16:28:14

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Amúgy észrevetted, hogy odaraktam egy szmájlijelet a végére?
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:29:04

"Csak arra szeretnélek biztatni, hogy legyél bölcs, és tanulj az én hibámból, illetve, mára több mint 5000 tanítványom hibájából, és..."

És ne iratkozz be hozzám tanfolyamra!
:D

Sírok...

Országúti Ninja 2013.02.14. 16:29:26

@Niobe: a második mondatodra reagálva: nem ez az alapvető oka az összes ilyen esetnek?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:30:33

@Milady de Moon: Majd mindegyik az... :D

@Bölcs Jaroszláv: Persze... Ja! Hogy én viszont nem. Bocsesz...
Ilyes előferdül ha közben megzavarnak holmi ügyfelek... :)

Caddy 2013.02.14. 16:33:44

@Milady de Moon: na ő simán veri a pasikat szerintem. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:33:48

"IGEN, nehézségeid vannak. (Tudom, mert annó nekem sem ment könnyen.)"

Jajja.... A hosszú ó a múlt idő jele... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:36:04

"Azzal a tudással amit MOST megszerezhetsz, elérheted, hogy Ő IS VELED AKARJON LENNI. Ha konkrét személyről van szó, ha csak egy elképzelt ideálról."

Reszkess Anniston! :)

Kytia 2013.02.14. 16:37:27

BÍRÁLAT: 2, nem akarom tudni, 40

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:39:52

@Kytia: Nem először nem akarod tudni, ha jól tévedek...
Van strucc a rokonságban? :D

Kytia 2013.02.14. 16:41:45

"romantikus típusú vagyok"

"Életemben kétszer vertem lányt."

De most frankón, ki ez? Megfejtettétek már? Nem cyd, az tuti. Mondjuk a Kelly family haj rövidre vágatása valóban nem rossz hozadéka a történetnek.

Kytia 2013.02.14. 16:42:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Volt hosszú hajad fősulin?:D

Átgondoltam. tudni akarom.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:42:37

@Kytia: Mostanakkó' akarod tunni, vagy semnem? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:43:10

@Kytia: A fővádlott Namely... Hacsak nem maradtam le valamiről... :D

Kytia 2013.02.14. 16:44:00

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na mondjuk most, hogy így mondod... Cáfolat nem volt?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.14. 16:45:20

@Kytia: Inkább jóváhagyásszerűség. De nem állítom tutira, mert néha bekavart némi munka...

Kytia 2013.02.14. 16:49:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na, az nekem is. Amúgy még Dövan is felmerült bennem, de azért nála a hosszú hajat nehezen hiszem.:D
Igazságtalan az élet. Én is úgy szeretnék szarrá verni néhány pasit, aztán otthagyni a folyosón a nyálában fetrengve. Nekem miért nem megy, miért, miért?

hany eves a kapitany 2013.02.14. 16:51:15

@greycup: :D Én meg azt hittem, hogy A Jó Meglepően Izmos Hercege :DD:P

Mooon 2013.02.14. 16:51:54

@Caddy:

igen, valamiért nekem is ez jutott eszembe :)))).....

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

:))

Mooon 2013.02.14. 16:52:51

@Kytia:

jobban rá kell feküdni az edzésre :DD...

Kytia 2013.02.14. 16:53:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Azért, amiért pl a poszter azt a lányt. Szimpla frusztráltságból. Flörtöl mással a szemem előtt = bosszant. Türelmetlenkedik = bosszant. Megcsal, hazudik, átver = megérett a halálra.:)

Kytia 2013.02.14. 16:54:13

@Milady de Moon: Mondjuk innen van hova fejlődni.:)

Mooon 2013.02.14. 17:00:31

@Kytia:

akkor csak mosolyogj rá néhány nagyobbacska méretű (mondjuk küzdősportoló) férfiemberre, felhasználandó az erejüket az akaratod kiteljesítésében :)))))...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.14. 17:05:58

Végigolvastam a kommenteket is. :)

A posztolóra látom nem kell tippelni, ő megvan. Érdekes különben, hogy a verés-nem verés téma közben szinte mindenki elfelejtett szavazni.

Én úgy gondolom, hogy verni a gyenge ver. Nemcsak nőt, hanem általában. Ha a gyerekemnek ütök oda, az is az én gyengeségemnek a jele, mert nem tudom másként megoldani a szituációt.
Egyébként ha tényleg Namely írta a posztot, amit magára vállalt, akkor nem értem, hogyan tudja sokszor ennyire magas lóról osztani az észt nagyon sok poszt kapcsán.
Elhiszem, hogy a poszterek nagy többsége hülyén old meg szitukat, meg hagyja magát hülyének nézni, de ezek szerint más se kivétel.

Azt nem hiszem, hogy bárki megérdemelné azt, hogy szarrá verjék. Ezt se könnyebb kiheverni, mint a lelki terrort, még akkor se, ha az ő viselkedése is közrejátszott benne.

Kytia 2013.02.14. 17:20:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Milady de Moon: Felírom a tippeket.:)

@Nava...(Nem az vagyok aki...): "Elhiszem, hogy a poszterek nagy többsége hülyén old meg szitukat, meg hagyja magát hülyének nézni, de ezek szerint más se kivétel."

Hát ezen itt senki nem lepődik meg, az tuti.:D

tuli _ 2013.02.14. 17:21:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ehhh. megengedem, hogy én sem vagyok topon fogalmazásügyileg, elszoktam a kommenteléstől, no meg a multifunkcionalitástól :) nem megy nekem ez a megosztott figyelem (munka).
most viszont már végképp nincs időm... bocs, feladom.
a nő akkor sem üthető, ha ő üt előbb, igazad van.

Namely 2013.02.14. 17:30:35

@Nava...(Nem az vagyok aki...):
"még akkor se, ha az ő viselkedése is közrejátszott benne"

miért, azon kívül még mi játszott közre? ja, az én naivitásom... ez sem lett volna baj, ha nem használja ki.

"hogyan tudja sokszor ennyire magas lóról osztani az észt nagyon sok poszt kapcsán"
most már tudom azt, amit akkor nem. Vagy a gyereknek sem magyarázhatom majd el, hogy mi a helyzet a matekkal, mert valamikor nem tudtam? Egyébként nem hinném, hogy magas lóról valaha is írtam volna bármit is.

"de ezek szerint más se kivétel"

több posztnál is leírtam, hogy velem is megesett már ilyen, hogy én is voltam már kihasználva... ha nem olvastad, akkor az nem az én hibám szintén

mütyür 2013.02.14. 18:37:59

@Papírsárkány: :D kész szerencse, hogy idesasoltam, mi lett a vita eredménye :))

Niobe 2013.02.14. 19:20:59

@Szemcsi: eltekintve az élvezetből gyilkolóktól, kb de ;)

JOKKA21 2013.02.14. 19:23:27

Minden nő kurva, remélem nem vesz egy balek sem ajándékot ennek a sok beképzelt luxus ribancnak, akik meg sem érdemlik.:)

kiraaaaa 2013.02.14. 19:49:33

@Bölcs Jaroszláv: oké, igazad van, figyelmetlen voltam, bocsi:)

Joe69 2013.02.14. 19:49:39

Nem olyan rossz sztori ez. Nekem is van pár ismerősöm, aki egyházi fiúgimiből jött, egyik se százas, mindegyiknek van valami beteges túlkompenzálós ügye, beleértve a nőket is. És igen, erőszak is..

Amúgy elég tipikus 20 körüli egyetemista pasitörténet. A csajokhoz képest a korosztálybéli srácok még nagyon el vannak maradva pszichoszexuálisan is, azonkívül hacsak nem gazdag a papa, üres a zsebük is, szóval semmit sem számítanak a csajoknak. Akik úgy hülyítik őket, ahogy akarják. És akarják, tehetik. Ekkor még nagy dolog egy fiúnak, hogy "jár" valakivel, hogy "nője" van.

Ez a hajnyírási dolog nyilván tesztelés volt. A srác gyengeségét mutatta, hogy megtette, ugyanis mosolyogva nemet kellett volna mondani avval, hogy szeress így. Cserébe felajánlhatta volna, hogy lenyírja a farkatájékát, sőt a csajt is kiborotválja:)) Helyette elment fodrászhoz a kis hülye és még közvetítette is telefonon...szánalmas. Ezzel aztán végképp kiütötte magát a játszóskedvű kispicsa előtt. Aki még pár hozzá hasonló kisfiúval játszotta ezt.

Joe69 2013.02.14. 19:52:56

Ja igen, majd azt is meg fogja tanulni, hogy ha egy csaj "aranyos srác"-nak nevezi, ott már dugás nem lesz...

fumerin 2013.02.15. 18:52:48

Tippemsenem lövésemsenem ki követte el a mai posztot.
Én nem ítélem el a posztert, simán szarrá vernék bárkit és akárkit, aki átbasz bárkit és akárkit(nem feltétlen engem). És nem izgat, ha agresszívnek gondol bárki is, viszont ha nem büntetnék, és erős lennék, ehhh...nem álmodozom tovább. :D
Szerintem a hazugságnál nincs is nagyobb bűn, verés szinte enyhe cucc, a gerinctelen embereknek amúgy is ajándékba kéne adni heti 5 alkalommal. :)

indapass90210 2013.02.16. 19:27:06

@Kytia: meg a szőke hajat is elég nehéz rám képzelni.

Bár éltem és láttam már annyit, hogy tudjam: biztos ki lehet húzni annyira nálam a gyufát, hogy felpofozzak egy nőt. De nincs ebben semmi rossz. Aki mást állít az vagy tudatlan, vagy hazudik :)

pofonofon 2014.02.23. 23:31:53

Sohasem felejtem el azt a pillanatot, amikor a kezem ökölbe szorítva volt a magasban, és majdnem... Dögöljön meg az aki miatt eszembe jutott.
süti beállítások módosítása