HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

Kedves Kommentelők!

Összesítettem a szavazatokat. Mivel néhányan nem követtétek a kért formátumot, még annyit tettem, hogy nem csak a BÍRÁLAT szót tartalmazó kommenteket néztem át, hanem azokat is amelyekben a pont szó előfordult. A szóban kapott "erős hármas"-t a keddi posztnál 3,5-nek vettem, ha már Niobe képes volt számszerűleg ugyanennyit adni rá még korábban.

A hétfői posztot Arrius írta és akkor 20 éves volt, a szerdait pedig Niobe követte el.

Az alábbi táblázatban láthatjátok az eredményeket:

hétfő kedd szerda csütörtök
Beérkezett szavazatok száma 11 11 7 3
Szavazatok összege 36 36 24 9
Átlagolt eredmény 3,27 3,27 3,43 3

Ezek alapján a pezsgőt Niobe nyerte, gratulálok!

Az eltalálós játékban összességében cyd teljesített a legjobban, hétfőn mind a nevet, mind pedig az életkort eltalálta. Kytia "nem Arrius"-t tippelt, szintén 20 évre, úgyhogy majdnem ő is nyert, csak épp nem... :D
Nyereményre nem érkezett felajánlás, így leginkább némi tapasztalat a jutalmuk.

A találkozó - ha mást nem szavaztok - március 2-án, szombaton lesz, 17 óra után, valahol Budapesten. Azt javasolnám, hogy az eddigi gyakorlattal szemben most ne bloggazdailag, gondosan az egymás közti ellentéteket szűrve meghívásos alapon történjen a szervezés, hanem mindenki aki jönne, írjon egy levelet "blogtali" tárggyal a blog címére, így tervezhető lesz a létszám. Igen, akkor is írjatok, ha csak elképzelhető, hogy jönnétek! A levélben szerepeljen a nick, valamint az, hogy megfelel-e az időpont! Lehet helyszínt is javasolni. Szívem szerint olyan helyre mennék, ahol lehet beszélgetni is és nem kell hangos zenét túlkiabálni; Zsuval is konzultálok majd ez ügyben. A pontos helyszínt és időpontot e-mailben megkapjátok majd (aki küldött levelet, kapni is fog levelet).

Addig is tehát itt alább közösen egyeztessétek a napot és az időpontot!

Update, kiemelés: www.etterem.hu/10095 itt lehet a Niobe javasolta helyről olvasni / képet nézni.

28 komment

Címkék: Címkék


A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr645084714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.17. 16:27:35

Gratula a nyertesnek. :)
De jó, egyet se találtam el!!! :DD

Niobe 2013.02.17. 20:23:14

Én sem, de játéknak, tapasztalatnak jó volt ;) Pezsgő osztódik, én valszeg nem ihatok :( De meglátjuk.

Caddy 2013.02.18. 08:14:34

Gratulálok a nyertesnek. :)

Caddy 2013.02.18. 08:49:17

"az egymás közti ellentéteket szűrve"

ezt nem egészen értem.

Nekem megfelel a március 2. Szóval aki nem akar velem találkozni ezzel számolhat. :D
Hely ügyben még gondolkodom, bár a lehetséges magas létszám miatt szerintem időben kellene foglalni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.18. 09:04:24

Köszönjük a segítséget, amit nyújtottatok!

A Nava torta ügyében még nyilatkozhatnátok... Tudod! Bevezetők versenye.

Niobe 2013.02.18. 09:23:09

Izé, köszi mindenki! :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ööö, asszem, annak páran adtunk szavazatot a meghirdetős posztnál.

A március 2. nekem is teljesen jónak tűnik, van hely ötletem, csak akkor tényleg időben kell foglalni. Ide írjam? Aloe Cafét ki ismeri (Zichy Jenő utca)? Teljesen kulturált, van ital-étel, szolidak az árak, központi helyen van, satöbbi.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.18. 09:40:31

@Niobe: Igen, és a Morgós Maci kapott csak hármat. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.18. 09:41:31

Részemről írtam némi kiegészítést a poszthoz.

Akit érdekel ott elolvashatja.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.18. 11:07:42

Elsején AC/DC buli a Club 202-ben.
Kezdhetnénk ott a partit! :D

Caddy 2013.02.18. 11:39:47

Melyik a Club 202 a volt wigwam?
Kizárt dolog, hogy én oda kimegyek, az a világvége.

tőzegmalac 2013.02.18. 11:43:16

mit kellett eltalálni?

_Ω_ 2013.02.18. 12:18:33

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A tortát szerény személyem nyerte. Tulajdonképpen azt is mondhatnám, hogy abban a játékban elég jók voltak az esélyeim erre. :-)

@Niobe: Támogatom a helyszínt.

@tőzegmalac: A posztoló nickjét és történetbeli életkorát.

Niobe 2013.02.18. 12:20:04

@_Ω_: gratulálok a tortához! :)

_Ω_ 2013.02.18. 21:11:20

@Caddy: ""az egymás közti ellentéteket szűrve" - ez így a szövegkörnyezetből kiragadva tényleg nem túl értelmes. A saját helyén viszont pont azt jelenti, mint ami oda van írva. Kicsit más szavakkal és mesélősen: az eddigi blogtalálkozók úgy szerveződtek, hogy a bloggazdák tudták kinek kivel van baja és a tömegverekedést elkerülendő gondosan választották ki a meghívottakat (nem tudom miért írok többesszámban, az ÍJ találkozókat idáig mindig Zsu szervezte, nagy megelégedésünkre). Most azt szeretném, ha inkább a résztvevők próbálnának civilizáltan eltölteni pár órát egymás társaságában, bízva abban, hogy az utóbbi 1 évben mindenki felnőtt már.

Caddy 2013.02.19. 08:25:38

@_Ω_: az összes kommentelő állandóan a kommunikációról szól,talán ezt mindenki a saját életébe is átültethetné.

Kytia 2013.02.19. 10:45:29

Én csak annyit tennék hozzá, hogy bár az első kommentemben valóban elvetettem Arrius-t az életkori bizonytalankodás miatt, de nagyon hamar látványosan revideáltam a nézetemet és végül mégis Arriusra tippeltem.:)
Énisnyerteménisnyerteménisnyertem!!

Nekem jó a márc 2. valahol.:)

Kytia 2013.02.19. 10:46:18

Ja és grartula Niobénak. (és Cydnek is, egye fene:))

Αphelion 2013.02.19. 14:47:54

Reszemrol is grat Niobenak es (egye fene XD) Cydnek! :D

@JOKKA21: Ha Szupercsajra gondolsz, o nem jar ilyenekre, de en valoszinu ott leszek ;)

JOKKA21 2013.02.20. 06:18:12

@Αphelion: Az ugyanaz, nyomj be egy MNK-t helyettem.:D

Caddy 2013.02.21. 08:56:36

Nekem megfelel a Niobe által javasolt hely.
A minap bizonytalanná vált az ottlétem, szóval ha a FB-on lennék én egy erőst talánt nyomnék. :)
köszönöm

Országúti Ninja 2013.02.21. 09:28:26

@Kytia: :DDD

Gratula cyd, lenyomtad Kytiát :D.

Niobe 2013.02.21. 10:52:32

www.etterem.hu/10095

Csak aki nem ismerné, az is tudja, milyen helyet javasolok. :)
Nekünk soksok évig volt a törzshelyünk, mára kicsit megváltozott a személyzet meg a tulaj is, de a múltkor a pincérlányka már mosolyogva köszönt és felismert. Ja, és tök jó a pizzájuk. :)

tőzegmalac 2013.02.21. 12:40:29

@Caddy: én akarok veled találkozni :D

csak tudnám, hova kell írni...

_Ω_ 2013.02.21. 13:30:16

@tőzegmalac: Caddy saját címére, hupilila tollal, illatos papírra. :)
A fent hirdetett blogtalálkozóra pedig bárki jöhet, e-mailt a blog címére várnék, hogy lehessen tervezni a létszámot: igyjartunkblog@gmail.com
Ettől még felőlem meglepetésszerűen is be lehet esni, kicsit fölé tervezek az ismert létszámnak; most úgy állunk, hogy 20 főre foglalnék, ha nem érkezik több levél.
süti beállítások módosítása