HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.02.26. 07:30

Iszonyatosan beleszerettem

http://csajokespasik.blog.hu/2013/02/26/iszonyatosan_beleszerettem


Kedves Kommentelők! Ez itt a reklám helye. Ne feledjétek, szombaton 17 órakor blogtalálkozó! (Bővebb információ az eredményhirdetős posztnál.) Mindenkit szeretettel várunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr695105853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.02.26. 07:34:12

Dic iz hau tu bi jo haltblejkol!!!!!! XDDDDDD

Országúti Ninja 2013.02.26. 07:39:14

www.youtube.com/watch?v=FVBXU0QM7kg
Hello hello hello

Ennél bénább poszt létezik? :S

pretty kitty 2013.02.26. 07:40:11

Itt mi lohogunk ki meg huezunk le :PPPPPP *keletesz* tlagedija baszki!!!!! XDDDDDDD

2013.02.26. 07:51:12

@Crucio (Picicsibe): biztosan megcsalta amikor éppen szakításban voltak.

pretty kitty 2013.02.26. 07:52:50

www.youtube.com/watch?v=vKNcuTWzTVw

Lul nambol van....iz deccu gada hev fan
Bat bejbi ven jol dan....ju gada bi do folsz tu lan
Lul nambol tu...dzaz don ged otect tu
Cambadi ju kud luz
Co le lemmi tell ju

Dic iz hauda bi jo haltbleejkoool
Bojz dej lajk o lidol deejndzoool
Will ged em falin fol o sztleejndzol
O pleeejoool
Cingin aj la la laav juuu
Hhauda bi jo haltbleejkoool
Bojz dej lajk tu luk ed deejndzoool
Will ged em falin fol o sztleejndzol
O pleeejoool
Cingin aj la la laav juuu
(Ot liszt aj *cink* aj du!!!!) XDDDDDDDDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:01:21

@hasznavehetetlen régensherceg: A kérdés a következő: tényleg létezik ennyire infantilis hülyegyerek, aki két házasság, gyerekstb. után, a harmincas éveinek a vége felé kb. egy 15 éves kamasz érzelmi/értelmi intelligencia szintjén vegetál, vagy megint csak CSP Panni szórakozik velünk (és teszteli, hogy mit veszünk be mit nem).
:)

Ja, egyébként szép jó reggelt mindenkinek!

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:01:44

@hasznavehetetlen régensherceg: gondolom az, hogy a lány miért dobta ki őt az életéből, ha minden annyira hú de tökéletes volt...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 08:02:42

@hasznavehetetlen régensherceg: Hogy megcsalásról lehet e beszélni, ha szakítottak?

Szerintem Rossnak volt igaza! :)

Papírsárkány 2013.02.26. 08:06:00

"Jó ez az oldal, itt egy férfi is beszélhet az érzéseiről anélkül, hogy bármelyik barátja kiröhögné, vagy csak szimplán lehülyézné. "
Igen, itt ugyanezt vadidegenek teszik :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.26. 08:06:02

@Szemcsi:

Lehet szar volt az ágyban. :) De kapott tusfürdőt!!!!

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:07:20

@Szemcsi: Hát épp itt van az ebnek az ő teteme elhantolva: nem a lány látta tökéletesnek a dolgot, hanem a prosztó a maga 15 éves fejével. A lányt is meg kellene hallgatni ugyanerről. Bár mintha említette volna egy félmondatban a prosztó (akarom mondani a poszter), hogy a lány előre kijelentette, hogy semmi komoly kapcsolat nem lehet köztük, tekintettel a fickó családi állapotára. Azaz a lány nem volt felkészülve sem arra, hogy pótanya, és esetleg villámhárító legyen egy épp felbomló házasságban, sem pedig arra, hogy x év múlva ő legyen az, aki a mostani feleség szerepében szembesül azzal, hogy kedves kis férjecskéje épp most találta meg ismét (immár negyedszerre vagy ötödszörre) az igazit.

Szöszi 28 2013.02.26. 08:08:36

2 feleség+0 szerelem=2 válás. Minek nősültél, te szerencsétlen?? Tudom, tudom, akkor és ott jó ötletnek tűnt. Pont a napokban néztem bele a Hannibálba, azt kérte Lecter az áldozatától, hogy nyúzza le az arcát és adja a kutyának. Az áldozat utólag azt mondta akkor és ott jó ötletnek tűnt. Remélem érted, hogy értem...Harmadjára ne nősülj!

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:09:35

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Azt mondod, hogy a lánynak már annyira elege volt, hogy azt mondta: itt egy tusfürdő fájdalomdíjként és húzzál innen az albimból a véres rákba?
:)

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:10:47

@hasznavehetetlen régensherceg: de nyert! :)
Lefordítom neked: "imádtam a nőt, de ő dobott? Engem aki annyira hú de tökéletes és aki a lelki társa és a másik énje és a coelho összes baromsága? Csak is azért tehette, mert bekattant."

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Azt mondod ha megmossa, akkor olyan mintha új/jobb lenne? :D

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:10:52

@SzösziBoszi25: Ez ilyen agyhalottak esetében, akiknek az agyrák éhen halna a fejében csak egyféleképp oldható meg: ha akcióba lépsz, és "végzed a munkádat".
:)

Szöszi 28 2013.02.26. 08:13:00

@Bölcs Jaroszláv: Nyúzassam le vele a saját arcát? Hmm...Nem. Megetetem vele inkább a saját ici-pici agyát. Az hatásosabb lesz :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.26. 08:13:29

@Szemcsi:

Lehet a postírón már ez sem segít, olyan penetráns szaga volt a tusfürdő ellenére! :)

pretty kitty 2013.02.26. 08:14:26

Uc cejettem iconyat
De jasztan elment a vonat
Nem voltam en neki masz
Cak edd ideiglenesz allomasz
Ud otthadott....becalasz!!!!!! XDDDDDDDDDDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.26. 08:15:04

@SzösziBoszi25:

Höhö valaki nézte Dr. Hannibal Lectert a hétvégén :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.26. 08:15:40

Nagyon kemények vagytok!

Az a helyzet, kedves poszter, hogy nagyon nehéz egy olyan emberrel tervezni, aki épp egy ilyen válságos időszakon megy keresztül. Nem tudja a másik, hogy csak pótléknak kell, vagy egyébként is rá lenne szükséged. Meg bele is lehet fáradni, hogy a másiknak problémái vannak. Néhány év múlva természetes, hogy ilyenkor kitart az ember, de egy kezdődő kapcsolatnál...
Neked is más a szemüveged ilyenkor, sokkal csodásabbnak látsz mindent, mint a valóság.
Őt már annyira megrémítetted, hogy nem akarja újrakezdeni. Fél az indulataidtól, ami nem csoda.
Felejtsd el őt, és ha túlléptél ezen, és már nem ezen kattogsz, akkor most, tiszta élethelyzetben meg fogod találni azt, akivel tényleg jó lehet a kapcsolat. És koránt sem biztos, hogy újra meg kell nősülni. :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:16:04

@Bölcs Jaroszláv: @SzösziBoszi25: a poszter egy nyomorék. Két kapcsolata is kudarccal végződött, mert ő "nem akart tenni érte". Aztán jött egy csaj akivel 3 hónapig jó volt. Szerintem ha tovább marad a kapcsolatban, ott is előjönnek szituk amikor kompromisszumot kellett volna kötnie, de nem kötött volna és az is válással végződött volna. Így jobban járt. Most egész életében picsoghat, hogy de ő mennyire szerelmes abba a lányba és volt 1 darab tökéletes kapcsolata, szóval nem balf... csak a nők kattantak.
Aham, hát persze! Tökéletes volt a lánnyal még is ott hagyta. Gratulálni tudok az ilyen fogyatékos embereknek!

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:19:42

@Szemcsi: "Annyira egymásra voltunk hangolva, hogy egymás gondolatait is kitaláltuk, mindenben összhang volt."
"Mikor próbáltam megtudni az okot, hogy miként fordult így meg velünk a világ nem kaptam hihető, logikus választ."

Ennyit a nagy összhangról és gondolat kitalálásról :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:22:09

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :D.
Biztos a tusfürdő nem volt megfelelő. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:22:55

@Szemcsi: Nos az a helyzet, hogy előállt azon ritka esetek egyike, amikor kénytelen vagyok maradéktalanul egyetérteni veled (pedig egyébként utálok egyetérteni bárkivel is, magamat is beleszámítva).
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:25:51

@SzösziBoszi25: "Nyúzassam le vele a saját arcát? " Ez eléggé jó ötletnek tűnik.
:)

Caddy 2013.02.26. 08:25:51

Valaki segítsen!
"Mivel a harmincas éveim vége felé jártam, túl egy váláson, és megannyi rossz kapcsolaton, valamint ismét egy rossz házasság végénél."

Most akkor hány házasság volt az????

Egyébként meg azt gondolom,hogy nincsenek válaszok, mert azok csak még több kérdést szülnek. Vagy az van,hogy volt más is,kinek nincs gyereke és nem vált elegyszer kétszer, vagy az van, hogy mégsem tud kompromisszumot kötni.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:26:46

@Crucio (Picicsibe): Csibe te ne legyintgessél itten egyszer sem (vagy tudod mit? Legyintgessél, úgy sem tudom miért legyintgetsz)!
:)

dr. gernika 2013.02.26. 08:27:31

Aha és az fel sem merült benned, hogy elválj, ha már ez az akadálya a kapcsolatotoknak?

cyd 2013.02.26. 08:29:08

@Szemcsi: "a poszter egy nyomorék. Két kapcsolata is kudarccal végződött, mert ő "nem akart tenni érte". "
Hú de kurva okos itt mindenki...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:30:58

@dr. gernika: Egyáltalán nem biztos, hogy a papírok pillanatnyi "tartalma" zavarta a leányzót. Egyszerűen belegondotl, hogy adott egy pasi, aki együtt él, egy lakásban a második(?) elvált feleségével, gyerekével ("...csak a lányom érdekelt") és végiggondolta (ellentétben a poszterrel), hogy mi jöhet ebből ki. Aztán (ismét csak ellentétben a poszterrel), levonta a megfelelő következtetést. Mi itt a probléma?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.26. 08:31:08

@cyd:

Szerintem csak büdös, és amikor megmosta, akkor sem volt olyan mint az új! :)

Caddy 2013.02.26. 08:31:40

@Papírsárkány: semmi közöm hozzá. :D Csak Niobe szereti.:)

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:31:46

@Caddy: Nem!

@dr. gernika: dehogy volt az az akadálya. Akkor eleve bele se megy a csajszi. Ez csak egy vetítés amit vagy a csaj vetített neki, vagy a srác próbálja meg magának vetíteni, mert ez jobban hangzik, mint az amit a lánytól hallott.

Hurri Kán 2013.02.26. 08:33:31

@Caddy:
Matematika jelen állása szerint kettő.

Posztban emlegetett nő vagy nagyon jó színésznő volt, vagy kattant, vagy összejött közben mással.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:35:22

@Hurri Kán: "Posztban emlegetett nő vagy nagyon jó színésznő volt, vagy kattant, vagy összejött közben mással" Vagy egyszerűen csak nagyon jó NŐ volt, ÉS összejött közben mással, aki nem volt ennyire problémás eset.

dr. gernika 2013.02.26. 08:36:10

@SzösziBoszi25: :) Ilyen ismerősöm nekem is van.

cyd 2013.02.26. 08:41:25

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "Szerintem csak büdös..."
Mármint 'itt mindenki'?

dr. gernika 2013.02.26. 08:44:26

@Bölcs Jaroszláv: Ebbe a tusfürdő jelképes elhelyezése után gondolt bele, csak úgy átmenet nélkül? Volt ott valami kiváltó ok, csak poszter nem vette észre.

Caddy 2013.02.26. 08:45:52

Kovács Ági kommentelt az eredetihez:

Jól értelmeztem, h már 2 feleséged is volt, de még csak most először voltál iszonyatosan szerelmes és boldog? Kiket vettél el, és minek?

Azért ez egy elég jó kérdés. :D

Hurri Kán 2013.02.26. 08:45:53

@Bölcs Jaroszláv:
Minden lehet, és annak az ellenkezője is. Láttam én már török börtönben karón varjút.

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:47:27

@cyd: hehe, megint előjött, hogy ki mit hoz a múltjából :).
Bocsánat, de nálam kiverte a biztosítékot a srác, mert nem ömlengünk egy múltbeli kapcsolatról ami azért volt "tökéletes", mert nem volt ideje kiforrni. Ráadásul, mint ahogy írtam, ha annyira tökéletes lett volna, akkor nem így végződik.
De akkor az érem másik oldala, mert azt is látom: A csaj valószínűleg nem volt szerelmes, sőt. Hiszen akkor a szakítás utána nyomulást nem negatívként éli meg. Az is szemétség volt tőle, hogy nem adott egy teljesen korrekt és érthető magyarázatot arra, hogy miért lett vége. Sőt az is szemétség volt tőle, hogy 3 hónapig eljátszotta, hogy minden rendben és halál szerelmes miközben semmi se volt rendben és nem volt halál szerelmes.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 08:49:25

OK. EZ nem(sem) az én napom lesz...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.26. 08:50:30

Hát valahol átérzem, és sajnállak is, ugyanakkor egyértelmű,hogy ő nem volt szerelmes, nem érzett úgy, mint te, mert egyébként nem tudott volna így kihajítani.

Persze vehetjük úgy is,hogy lehet, nem akart sérülni, azért zárta rövidre, de nem lehet az ő fejével gondolkodni, és nem is érdemes.

Lépj túl, éld az életed. Nő még virág a réten.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 08:51:19

@Bölcs Jaroszláv: Ok. Mégis egy kérdés. A levonást miért nem tette meg az elején? Tudod mielőtt kapcsolatba kezdett...

Caddy 2013.02.26. 08:52:05

@Szemcsi: három év telt el,három év!!!! Három év után nem ömlengünk.
Szoktam volt mondani, hogy három hónap alatt minden kiderül,hát itt is ez történt. Ennyi.

Országúti Ninja 2013.02.26. 08:53:04

@Bölcs Jaroszláv: és mi jöhet ebből ki?
és miért nem az elején gondolta ez végig amikor még nem voltak mély érzelmek?

Caddy 2013.02.26. 08:53:39

@Szemcsi: óóó bocsánat. :D

@Alfonzina, aki tudja..: ilyen tanácsokat ne adj, ez a posztíró bárkit elvesz. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): mert akkor jó ötletnek tűnt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 08:53:52

@Alfonzina, aki tudja..: Virág... Aha... Kaktusz, fojtógyom, és egy halom pozsgás.

Tudom, van a kaktusznak is virága.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:54:49

@Szemcsi: "Sőt az is szemétség volt tőle, hogy 3 hónapig eljátszotta, hogy minden rendben és halál szerelmes miközben semmi se volt rendben és nem volt halál szerelmes. " Ha, és amennyiben így volt, akkor igen, de erre sincs semmi garancia kivéve a retardált poszter saját elképzeléseit.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 08:55:22

@Caddy: Ha jól láttam elvi kifogása volt már az elején. Nem tűnhetett jó ötletnek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 08:56:44

@Bölcs Jaroszláv: Ó igen. Nekem is van fogkefém egy egész csomó nőnél, csak úgy...
Tudod ezt osztogatom frutti helyett!

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:58:19

@Szemcsi: Nem tudjuk, hogy pontosan hogyan, milyen tempóban és milyen "akciókkal" indult a dolog. Az is lehet, hogy a poszter nem azzal kezdte az első randevút, hogy figyu, van két elbaszott házasságom, számtalan szar kapcsolatom, egy lányom, együtt élek a második elvált ex-nejemmel. Ugye te is úgy gondolod, hogy mi leszünk a tökéletesesn összeillő pár, akiket csak ásó-kapa és a nagyharang fog elválasztani.
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 08:59:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Csak volt! Tudod azt a nők ki szokták dobni másnap reggel, és elfelejtik (veled együtt).
:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.26. 09:00:36

@Bölcs Jaroszláv:

Ez igencsak vonzó egy nő számára! :) Hogy utasíthatták vissza? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:04:39

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ráadásul, biztos velem van a baj, és én (is) egy érzelmi nyomorék vagyok, de el sem tudom képzelni, hogy még ki sem lábaltam a szarrá ment házasságomból, még együtt lakom a volt nejemmel, akit ugye bizonyára ki nem állhatok hiszen tönkrement a házasságom vele (és ugye ennek ő az oka nem én, hiszen én tökéletes vagyok, csak azért volt ennyi rossz kapcsolatom és házasságom, mert a nők nem voltak tökéletesek), de máris fülig szerelmes vagyok valakibe. Ez nonszensz. A poszter csak megpróbált belemenekülni egy másik felerezsi, ingyensuna variációba, de nem jött össze.

Hurri Kán 2013.02.26. 09:05:17

"Elfogták a kisbéri pékek rémét
A garázda férfi két pékségben is randalírozott, beleharapdált a pultra kitett áruba."

Ez egy állat, szavamra. Micsoda dekadencia.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:05:36

@Bölcs Jaroszláv: Hm. Jobban belegondolva.... Sose volt semmi cuccom semmilyen nőnél. Valahogy sose alakult úgy hogy ne az én lakásomban legyünk.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:07:46

@Hurri Kán: Hová tart ez a világ?
Amikor elmebeteg harapdálók tarthatják rettegésben a helyi pékeket?
Amikor bárki "Ni"-t, mondhat egy idős asszonynak?

Caddy 2013.02.26. 09:08:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ez azért elég nehéz. Sokszor csinálunk faszságot még akkor is, ha már az elején tudjuk, hogy semmi jó nemsül ki belőle.

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:09:29

@Caddy: az a baj, hogy vannak ilyen emberek és nem értem őket. Saját magukat nyomorítják meg. Ja és a soron következő nőket/férfiakat.

Nekem is volt nagy szerelmem akivel nem 3 hónapig volt minden "tökéletes" hanem 2 évig. Még se ömlengtem az utána következőknek arról, hogy vele milyen mesebeli volt minden és soha senkit nem szerettem úgy, mint őt és nem is fogok. Ilyen nincs. Ezt agyban végig kell gondolni és le kell zárni. Én ma tudom, hogy akkor és ott jó döntést hoztam, amikor lezártam vele a dolgokat. Hiába volt tökéletes, nem ő volt az akivel érdemes leélni az életem.

Az a baj, hogy hálivúd megfertőzte az emberek gondolkodását és most már az számít tökéletesnek ahol nem jönnek elő problémák és ami nem jár lemondással, pedig nem az a tökéletes!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:09:45

Szerintem én lehet ettem már lóhúst. Csak úgy mondom...

Hurri Kán 2013.02.26. 09:11:15

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem tudom. Megyek, és elbújdosom a galagonyásba...

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:12:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nekem egyszer volt. Egynél. Egy darabig. De nem jellemző.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:12:40

@Szemcsi: "Hiába volt tökéletes, nem ő volt az akivel érdemes leélni az életem."

Ennek a mondatnak nincs értelme! :)
Nyilván nem volt tökéletes a számodra.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:14:46

@Hurri Kán: Hát, ha pék lennék, tuti nem tudnék nyugodtan aludni a gondolattól, hogy másnap beállíthat hozzám (is) egy retard aki belehapar a kiflijeimbe!
Esetleg nem raknám ki őket a pultra.
:)

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:14:53

@Bölcs Jaroszláv: jó akkor ennyi erővel soha egy posztra se írjunk kommentet, mert nem tudhatjuk biztosan, hogy mi volt ténylegesen.

Na akkor ünnepélyesen megfogadom, hogy abbahagyom a posztra való reagálást, úgy se segít senkin. Meg amúgy is mindenki kattant. :)

cyd 2013.02.26. 09:16:17

@Szemcsi: Nem kell bocsánatot kérni, csak olyan érzésem van, mintha a posztban egyszer elhangzott volna a madár szó, amitől a blogközönségünk azt fejtegeti, hogy a poszter milyen szar ornitológus.
Miért ne ömlenghetne? Azért mert béna, vagy mert azóta sem talált senkit vagy tényelg ő volt a nagy Ő? Vagy csak relativizál és a beteljesületlenség miatt érzi így? A 'mi lett volna ha' esetén meg lehet kiderült volna, hogy ez a nő a legnagyobb sárkány az életében.
Nem tudjuk. Tipikus kérdés nélküli poszt. Csak megleptek az egyöntetű és kemény indulatok a poszter ellen.

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:16:37

@Szemcsi: Vedd tudomásul, hogy én azért sem vagyok kattant, csak részt kell ma vennem egy hülye telekonferencián, és zavar a tudat, hogy azalatt nem tudpm majd követni mi történik itten.
:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:17:12

@Szemcsi: Úgy is van! Legyen a hibás Hollywood!

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:18:52

@cyd: Igazad van: neki joga van ömlengeni, nekünk jogunk van emiatt hülyének nézni. Mi itt a probléma?
:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.26. 09:20:39

@cyd:

Ne szomorkodj, kapsz egy tusfürdőt :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:21:27

@Bölcs Jaroszláv: Lássuk be: a kifli azért jórészt azért készül, hogy beleharapjanak.
Ha ez téged ennyire zavar, válts szakmát és legyél bádogos! :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:21:29

@Crucio (Picicsibe): ezért raktam idézőjelbe a szót. Mi számít tökéletesnek? Az, hogy nem kell kompromisszumot kötni és minden mindig rózsaszín? Mert szerintem nem.

Ha már meg kell osztanom az életem egy másik emberrel, akkor legyen olyan, aki jobbá tesz engem. Legyen olyan aki engem csiszol és akit én csiszolok és akivel közösen érünk el életcélokat, mert egymást tudjuk támogatni. Szerintem ezért kell az életembe. A rezsit és sunáztatást másképp is meg tudom oldani. Sőt, A boldogságot is. Nekem az kell, hogy valaki fejlődésre késztessen, mert ha fejlődök akkor a céljaimat is jobban el tudom érni.
Ez az én élet felfogásom,aztán lehet túl kattant vagyok. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:21:57

Poszter megadhatná a csaj elérhetőségét, most jut eszembe, hogy fogytán a tusfürdőm.
:)

cyd 2013.02.26. 09:23:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na jó! Nava empata volt, de mindenki más ekézte izomból (és egyébként is ezen kívűl mit adtak nekünk a rómaiak?)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:23:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De a péknek olyan jó: pl. a kifli csücskével, ami keményebb a többi részénél, agyonnyomhatja a svábbogarakat a pékségben. A kenyerekre pedig úgy ragaszthatja a címkét, hogy ráköp egy nagyot a címkére, és rányomja a kenyérre. Ezt azért akárki nem teheti meg, beláthatod!
:)

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:24:02

@Caddy: nem tetszik. Nincsenek színes képek :D

Jack Torrance 2013.02.26. 09:25:34

"vagy csak szimplán lehülyézné"

hülye posztoló, hehe :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:27:08

Apropó valaki: három hónap alatt mennyire lehet iszonyatosan beleszeretni egy nőbe?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:31:37

@Szemcsi: Talán olyan, h tökéletes, nem is létezik. ;)

Egyébként meg az számít "tökéletesenek", ami neked jó, neked megfelel. Szóval, ha neked nem felelt meg, mert nem akartál vele élni, akkor nem lehetett tökéletes. :)

Na, de nem kötekedni akarok, csak a idézett mondatodon gondolkodtam el egy kicsit. :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:31:58

@Caddy: Amúgy köszi :). Érdekes cikk, csak vannak benne okoskodások amibe úgy belekötnék. :D

Amúgy azért szeretem a természetet, mert tök izgi kérdések merülnek fel az emberben miközben tanulmányozza azt és mert mindig mindennek van értelme még akkor is ha nem tűnik úgy. Pl mi a francnak létezik egy olyan állat ami csak 5 napig él és látszólagosan semmi haszna? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:32:00

@Crucio (Picicsibe): Hát ezt alaposan elbaszták csámpásszemű barátaink: talán nem kellett volna művi vetélésre rohanni a csajoknak, ha a korai ultrahang nem fiút mutatott, és akkor most nem jutna átlagosan 100 lányra 120 fiú. Erre még majd nagyon rábasznak (mint léggömbárus a nyílzáporra).

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:33:08

@cyd: ne legyél már okos és ne legyen már igazad, zavar! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:33:13

@Bölcs Jaroszláv: Nagyon-nagyon, hiszen a rózsaszín köd ellepi az egyént.

Mennyire tartós? Az már más kérdés. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.02.26. 09:34:12

@Szemcsi: "mi a francnak létezik egy olyan állat ami csak 5 napig él és látszólagosan semmi haszna? :) " Rossz hírem van: egy csomó emberszerű (humanoid) képződmény is létezik, akiknek semmi hasznuk, és nem is öt napig élnek ráadásul. Igaz, cserébe ezeket is tekinthetjük nyugodtan állatoknak.
:)

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:34:57

@Crucio (Picicsibe): dehonnem akartam vele élni, sőt gyereket is akartunk, meg ő már házasságot is.

cyd 2013.02.26. 09:36:16

@Szemcsi: Mindenkinek megvan a maga kereszTYe. Az enyém ez...

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:38:57

@Bölcs Jaroszláv: pápát választunk? vagy ez hogy jön most ide?

@cyd: akkor viseld csendben és feltűnés nélkül! :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:41:25

@Bölcs Jaroszláv: Én meg felkenhetem a taknyomat a noti billentyűzetre...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:43:48

@Crucio (Picicsibe): A tökéletest kétféleképp definiálhatjuk:
1. Nem tartalmaz hibát.
2. Nincs hiányossága.

Attól függően, hogy melyik filozófia mentén indulunk el totálisan ellentétes eredményt kapunk. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:44:51

@Szemcsi: Meglehetősen kevés olyat tudok, aki képes a kereszten csendesen és feltűnésmentesen viselkedni...

plantingC4 2013.02.26. 09:45:07

Süt a nap ! Veréb koma hordja az eresz alá az anyagot az új házhoz. Közelben zúgó láncfűrészek hangját hallani.

Ez már a tavasz !

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:45:55

@Szemcsi: De hát ezt írtad: "Hiába volt tökéletes, nem ő volt az akivel érdemes leélni az életem."

Ha nem érdemes, akkor hogy akarhattad? Nem értem. De persze lehet nem is kell értenem. :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:46:00

@Crucio (Picicsibe): most én is elgondolkodtam, de nem az idézett mondatomon, hanem azon, hogy egy ember hogyan mondhatja azt egy olyan kapcsolatra azt, hogy tökéletes ahol nem kényszerül fejlődésre, kompromisszumra.
Rájöttem: úgy, hogy az egyén azt feltételezi, hogy ő már tökéletes úgy ahogy van.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:47:41

@Bölcs Jaroszláv: @Szemcsi: Milyen állatról van szó? Minden állatnak van haszna. Nem?

Országúti Ninja 2013.02.26. 09:48:48

@Crucio (Picicsibe): feladom. Nem látom hol hibádzik a mondatom.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.26. 09:50:35

@Caddy: és lesznek is jelöltek mindig, az a szomorú...

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): bakker, egyszer vagyok cukimuki, és akkor is leszóltok..:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:51:26

@Szemcsi: Nem biztos, h hibádzik. Csak én nem értem. :)

cyd 2013.02.26. 09:52:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Sajnálom, én sem vagyok tökéletes... Megyek is hamut szórni a fejemre miután megtépkedtem a ruhám és végigkorbácsoltam a hátam.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:52:50

@Alfonzina, aki tudja..: Jó. Nem ezt szoktuk meg. Ez van! :D

Amúgy meg nyilván nem veled van a baj. Én vagyok az átlagosnál is morózusabb.
Hát sorry...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:53:26

@cyd: Ne felejts el sót dörgölni a sebekbe! :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.26. 09:54:28

nekem van egy ilyen ismerős csaj, aki válófélben lévő , gyerekessel kavar jó ideje.
a pasi ilyen-olyan okokból nem válik (mert hülye az asszony, eltiltaná a gyereket, stbstb), a csaj meg tűr és vár és tűr és vár.
az évek meg csak mennek mellette.
a pasi már túl a 4.x-en, nyilván házasság pipa, gyerek pipa. elvan. minek siettetné a válást? addig sincs végzés a gyerektartásról, addig is van mire hivatkozni,ha a csaj nagyon el akarná vetetni magát...de persze szeretiimádja a csajt (állítólag)..hja, persze.
a csaj lassan 30, de egyelőre kivár.
ugyan fingom nincs mire vár, mit remél, de vár.

namost, ha ilyen aspektusból nézem, tökre megértem a poszter exét.

cyd 2013.02.26. 09:56:05

@Alfonzina, aki tudja..: Én kb szóról szóra egyetértettem, de azt fölöslegesnek tartottam leírni.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:57:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): De van e egyáltalán tökéletes?
Szerintem nincs, csak egy vágy, amit próbálhat az ember elérni. Ez csak egy motiváció. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 09:58:31

@Crucio (Picicsibe): Az egyik definíció szerint lehet, sőt van.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 09:58:32

Hogy nekem ma mennyire nincs kedvem semmihez...

cyd 2013.02.26. 09:59:13

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Picsába! Tudtam, hogy nem vagyok eléggé szenvedő...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.26. 10:00:16

@cyd: egen, láttam,hogy ma mi vagyunk a szentiment vonal.:)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): igyál egy felest. jó lesz.:)

cyd 2013.02.26. 10:12:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Vállalnád a képzésemet?

@Alfonzina, aki tudja..: Így múlik el a világ dicsősége. Bár mintha ma már ez is elhangzott volna.

ketroot 2013.02.26. 10:36:20

Azért én egy babát hiányolok ebből a sztoriból.

cyd 2013.02.26. 10:38:21

@ketroot: "Csak a munka és a lányom érdekelt."
Tessék!

indapass90210 2013.02.26. 10:42:28

Na ki szokott ajándékba kapni tusfürdőt?

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 10:43:57

Jó reggelt!

A kapcsolat jellemzésében szerintem a kulcsmondat: "semmilyen kompromisszumot nem kellett kötnöm MAGAMMAL"...

cyd 2013.02.26. 10:44:09

@Dövan: Azt nem tudom, de ennek olvastán Te jutottál eszembe:

"A legjobb újítás az önarcképek készítését segíti: amikor magunk felé fordítjuk a kamerát, a készülék hangosan szól, hogy milyen irányba kell elforgatni, és amikor pont középen van a fejünk, akkor magától exponál. Ennek köszönhetően soha többé nem kell tiniknek a tükör előtt pózolniuk, ha magukat akarják lefotózni."

index.hu/tech/szemlemorzsa/2013/02/25/a_nokia_bemutatta/

Országúti Ninja 2013.02.26. 10:49:06

@Dr. Jula Watson: ugye hogy ugye? :D

Jó reggelt :)

@Dövan: szerintem ezen csúszott el a kapcsolatuk :D

Kytia 2013.02.26. 10:49:36

Na mi az, Arrius rákapott a posztírásra?:D

Amúgy nekem az egészből az jön le - amit már eddig is tudtam - hogy a szerelem jókora kurvanagy szívás. Semmi köze a realításhoz. Legalább annyira lehetne működőképes a szoftver, hogy csak abba enged beleszeretni, akivel mondjuk legalább két évig viszonzottan tudtok lángolni, de a nagy lófaszt.

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 10:56:07

@Szemcsi: A csajról nem szól egy szót sem, csak annyit, hogy már az elején megmondta, hogy nem lesz ebből kapcsolat. Aztán meg meglepődik, hogy amikor a polc belakása után azonnal az egész lakást birtokba venné a lány elküldi.
És még azon is csodálkozik, hogy a zaklatásai után a lány már tapasztalatból nem reagál a hívására évek múlva sem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 10:56:53

@Kytia: Nem az összes 3 hónapos vadrománc az én művem! Na!

Országúti Ninja 2013.02.26. 10:57:51

@Kytia: izé én egy dolgot nem értek se a poszternél se másnál aki ömleng arról, hogy milyen nagy volt a szerelem meg ő örökre csak azt az egy embert fogja szeretni blablabla.

Ha tényleg ennyire szerette azt az embert, akkor miért nem változott meg őérte?

indapass90210 2013.02.26. 10:58:18

@cyd: kurva nokia! megölik az igazán jó és értékes fotókat!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 10:58:59

@Dr. Jula Watson: De miért is lakta be/lakhatta be a polcot?

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 11:00:11

@Szemcsi: Ha valakiért változni kell, tudatosan, akkor megette a fene az egészet, mert akkor a másik fél nem szeret.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 11:00:11

@Dövan: Egy élő műfajt nem tiporhat el holmi technológia! :)

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 11:04:14

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Gyere Jancsi, amíg épp nálam kuficorlsz, ne a földre dobáld már a ruháidat, hanem tedd erre a polcra!

Így is elhangozhatott ez.
Vagy a csaj részéről tényleg nem volt több, mint amennyit állított: egy laza kis románc, amibe belefér egy tusfürdő (amit bármelyik másik faszi is hansználhat) meg egy alsógatya.

cyd 2013.02.26. 11:04:55

@Szemcsi: "Ha tényleg ennyire szerette azt az embert, akkor miért nem változott meg őérte?"

Van, hogy nincs értelmes érv. Mármint a szakító fél részéről. Akkor mihez kéne változni?

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 11:05:55

@Kytia: A szerelem nem szívás, örülni kell neki addig, amíg van :)

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 11:06:50

@cyd: A nem szeretlek elég értelmes érv egy kapcsolat folytatásának megszakításához. :)

Caddy 2013.02.26. 11:07:18

@Szemcsi: a jól van mára elég lesz! :D

@Alfonzina, aki tudja..: tudod erre szoktuk azt mondani, hogy a nős pasikkal egy baj van, hogy nősek. :)

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 11:07:56

Az egyik legviccesebb szakítós szöveg az az, hogy azért szakítok, mert félek, beléd szeretek. Pedig ilyen is volt már.

Országúti Ninja 2013.02.26. 11:10:02

@Dr. Jula Watson: én ezt másképp látom. Ha szeretek valakit, akkor képes vagyok érte tudatosan is döntéseket hozni. Változok azért, hogy neki is jó legyen és ennek semmi köze ahhoz, hogy ő szeret-e engem vagy sem. ez arról szól, hogy én szeretem-e.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 11:12:22

@Szemcsi: Ad1 Nem tudsz magadban semmi lényegin változtatni.
Ad2 Ha változnod kell, akkor nem téged szeret, hanem valakit, aki lehetnél, ha változnál, de ezügyben lásd Ad1!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 11:14:14

Mondjuk nekem az egészben ez volt a legfurább:
"...itt egy férfi is beszélhet az érzéseiről anélkül, hogy bármelyik barátja kiröhögné, vagy csak szimplán lehülyézné."

Milyen barátai lehetnek? Jó. Tudom. Amilyet megérdemel.

Kytia 2013.02.26. 11:15:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): :PPP

@Szemcsi: Itt nem volt szó változásról. Vagy a családi állapotra gondolsz? Nekem úgy jött le, hogy az már folyamatban lévő válás volt. Bár most, hogy mondod, ez tényleg gyanús: "de úgy éreztem, hogy ezen már túllépett". Nem lett volna min túllépni, ha belátható időn belül lezárult volna a válás. Eeeh, akkor ez is csak egy átlagos simliző. Bár azt is írja, hogy már megoldani sem akarták a gondokat az asszonnyal... Szóval akkor most mivolthogyvolt???

@Dr. Jula Watson: És láttál már olyat, aki ezt tette?

Országúti Ninja 2013.02.26. 11:17:06

@cyd: Igen van ilyen is, de ha egy ember úgy szakít veled, hogy nem ad értelmes magyarázatot, akkor ott minek is változni? Hiszen ott egyértelmű, hogy nem szeretett téged és ott nem a meg nem oldott konfliktusok okozták a szakítást.
Ha szeretek valakit akkor törődök azzal, hogy az illető ne sérüljön, vagy ne sérüljön jobban, mint amennyire szükséges.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 11:23:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szerintem változhat az ember, ha nagyon akar. Lehet nem várják el, h változtass, mert úgy is elfogadnak, szeretnek, de te dönthetsz úgy, h a másik hatására jobb leszel, mert jobbat érdemel.

@Szemcsi: Ezt a fejlődős részt pont értettem a kommentedben! :))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 11:26:13

@Crucio (Picicsibe): A naivitás mutató meg kiütötte a műszer üvegét... :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 11:26:34

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ad1, mit értünk lényegi tulajdonságnak?
ad2, én nem arról beszélek amikor valaki kicsikarja belőled a változást. Hanem arról, hogy vannak dolgok amikről te le tudnál (és még te is jól járnál) mondani csak azért, hogy a másik boldog vagy boldogabb legyen. Én a csiszolódásról beszélek.

Poszter esetében? Ha tudta (de szerintem nem ez volt az igazi ok), hogy a nő azért dobta ki, mert ő nem vált el, akkor miért is nem vált el? Ha tudta a kezdetektől fogva, hogy a nő erre vágyik, miért nem adta meg neki? Persze vannak magyarázatok, de úgy gondolom ha valaki rómeóésjúlia féle szerelemről beszél, akkor ott nincs helye magyarázkodásnak. Megtette? Nem. Akkor miről beszélünk? Arról, hogy élvezte azt az állapotot, hogy neki semmilyen kompromisszumot nem kell kötnie? Hogy lehet együtt úgy valakivel, hogy csak a rózsaszín cukormáz van? Ez nem az igazi szeretet és ne is állítsuk be annak!

Országúti Ninja 2013.02.26. 11:28:12

@Kytia: Igen a poszter esetében erről beszélek.

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 11:33:37

@Szemcsi: De a válás az nem változás, hanem a körülmények változtatása. Ez azért két dolog. Attól ő még nem lesz jobb vagy rosszabb ember, hogy elválik.

@cyd: Pedig ez az egyik legalapvetőbb indok, amit el kell fogadni, hiszen tenni ellene nem lehet. Az lenne észszerűtlen, ha nem szeretve is benne maradna.

Dr. Jula Watson 2013.02.26. 11:36:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szerintem igen, nagyon is irónikus.

@Kytia: Nagy baj van, ha az ember nem örül neki, amíg tart. Utána meg? Magával csesz ki az ember, ha évekig nyalogatja a sebeit.

Dökvín 2013.02.26. 11:38:16

@Szemcsi: Én ma veled értek egyet teljes mértékben :)

Amúgy őszintén: volt már valaki is olyan kapcsolatban, ahol _teljesen_ elfogadták egymást úgy, ahogy voltak? Csak mert én még sajnos nem :P

cyd 2013.02.26. 11:42:05

@Dr. Jula Watson: Ez rendben van. A körülmények, előzmények tekintetében nem mindegy, hogy ki és mikor mondja.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 11:45:29

@Szemcsi:
1 Mindent ami az alaptermészeted része. Pl ha utálod, hogy valaki késik, és kifogsz egy nőt aki notórius késő, akkor ezen igazából SOHA nem fogtok tudni változtatni.
Finomíthatod a reakciókat, trükközhetsz hogy átverd magad, de lényegileg egyik fél se fog tudni változtatni , bármennyire is egyszerűnek hangzik. Mert nem az.

2 A csiszolódás nem változtatás (Jula is azt írta hogy "tudatos" változtatás), hanem egy természetes folyamat amely lényegéből fakadóan lassú, és nem a lényeget változtatja meg, hanem a felszínt.

Nézzünk egy másik példát!
Az egyik fél dohányzik, a másik ezt utálja.
Logikusnak tűnik, hogy a dohányos tegye le a bagót. Mert "neki is jó"! Meg is teheti akár, de ez se így se úgy nem működik, ha a másikért teszi. Tudatosan. "Mert nekem ér ennyit a kapcsolat." Ebből zugdohányzás lesz (abból pedig lebukás és veszekedés), vagy agresszió, vagy más pótcselekvés ami a dohányt váltja.
Ha viszont a kapcsolat egyéb frontokon megszünteti az okot(mondjuk stressz) ami miatt a dohánnyal él az ember, akkor előbb-utóbb a dohányzás okafogyottá válik, és le fogja tenni a cuccost az illető. Itt ugyebár a kapcsolat váltja a dohányt, mint stresszoldót...

Tehát csiszolódni lehetséges, meg is történik ha elég hosszan vannak együtt a felek. De az alapsémák maradnak.

Fordítsuk meg! Ha a nő nem akar kapcsolatot nős pasival, akkor miért kezd bele?
A pasi NEM válásának okait nem ismerem, bár tippek azért akadnak.

Ki akarta igazi szeretetnek beállítani? Egyáltalán hol merült fel a szeretet? Szerelemről volt szó mindössze. Nagy-nagy szerelemről, de csak szerelemről.
Ami ugyebár pont a cukormázról szól.

Rómeót meg Júliát pedig tán hagyjuk. Az ő nagy szerelmük kb annyit ért, mint a poszteré. Két lázadó elrohant megőrülni, aztán meg kinyírták magukat. Ennyi.

tőzegmalac 2013.02.26. 11:51:29

jöttem megvilágosodni :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 11:59:13

@Crucio (Picicsibe): Én szóltam, hogy nem az én napom lesz... :)
Bár szerintem valakit naívnak nevezni, azért még nem a brutális bestialitás csúcsa.

Mooon 2013.02.26. 11:59:35

Éjtem én, hogy poszterke szerelmes... DE
A válófél az azt jelentette, hogy már beadva a papírok? Magyar tv-ek szerint kell ugye békéltető, X idő külön élés, faszom tudja még mi...
namost nekem nagyon úgy tűnik, poszterke ugyan külön ágyban, de együtt él az asszonnyal...
tán nem akarja már megint legelőröl kezdeni a teljes anyagi hercehurcát, mint az előző válásnál, hát a válást csak egymás szanálására cserélte?
Ez szerinte melyik normális embernek pálya hosszú távon? Aki mondjuk nem dugást, hanem partnerkapcsolatot akar?
Lehet, hogy azért baszta ki poszterkénket, mert eddig elég volt a szexkapcs, most meg már más kéne?
És miért is ne kellhetne?

hany eves a kapitany 2013.02.26. 12:05:01

Lehet, hogy tévedek, de szerintem olyan nincs, hogy ő volt a nagyő, azigazi, de sajnos elhagyott, ráadásul elég gyorsan. Asszem a poszter ezt konkretén nem mondta, csak a kommentekben merült fel, viszont lehet, hogy a poszter is ezért siránkozik. Szal ha ők összetartoztak volna, akkor a kiscsaj szépen megvárja, amíg kiszáll a szarrá ment házasságából. Nem hiszek abban, hogy két összetartozó ember tud rosszkor találkozni.

És miért gondolja itt valaki,, hogy 3 hónap után minden kiderül? Bocsánat, de nem keresem vissza azt a hozzászólást. Akkor miért kb 2 év után megy szét a legtöbb kapcsolat? Az első 3 hónapban nem is látod reálisan a másikat. Ja hogy mondjuk a 8. 3 hónapra gondoltál:P:D

Mooon 2013.02.26. 12:05:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Cigit szerintem bárki csak és kizárólag saját magáért fogja tényleg lerakni... ha lerakja. Senki másért :).
Viszont magáért lerakhatja... van nekem valaha volt láncdohányos barátom, aki lerakta... E cigivel, mert kellett neki a nikotin is, meg a pótcselekvéspótlás is, és majd egy év volt, de már az e cigi se kell....
De állítom, hogy erre saját magán kívül senki nem vette volna rá :))).

Kytia 2013.02.26. 12:07:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Kikérem magamnak Rómeóék nevében is. A terv tökéletes volt, csak adminisztrációs hiba okozta baleset hozta a vesztüket.

Mooon 2013.02.26. 12:12:06

@Kytia:

admin hiba :)??????
szerintem ezt vegyük fel a magyar irodalom tantervbe :D....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 12:14:50

@Kytia: Nem úgy értettem, hogy a kinyírás volt a terv.
Csak hogy kinyíródtak, mielőtt még elhíztak volna, mielőtt Rómeó félrekefélt volna, stb.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 12:19:09

@Telihold Miléédi: Most miért? A Halál félreadminisztrálta a pestist. Előfordul... :)

Caddy 2013.02.26. 12:19:36

@hany eves a kapitany: hogy miért két év után megy szét a legtöbb kapcsolat??? Ez valami tudományos értekezés állítja?
Én mondtam, hogy három hónap, mert szerintem ennyi idő alatt tudsz meg a másikról annyit, hogy tudd vele akarsz maradni, vagy keresgélsz mást. Itt ironikusan hoztam ezt fel, hiszen pont három hónap volt a csodából.

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.26. 12:20:53

@Crucio (Picicsibe): "Elterjedt az a vélemény, hogy a legjobb partinak számító, "A-kategóriás" férfiak "B-kategóriás" nőket vesznek el, a "B-kategóriás" férfiak pedig "C-kategóriás" nőket, és így tovább, tehát végül az "A-kategóriás" nők és a házasság szempontjából legkevésbé vonzó férfiak maradnak egyedül."

Father féle szintezés in action! :)

dr. gernika 2013.02.26. 12:24:31

@hany eves a kapitany: ÉRdekes meglátás, ha mindenki így gondolná, sok tépelődéstől szabadulnának meg nagyon sokan.

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.26. 12:25:09

@cyd: A nem értelmi fogyatékosok meg az elölapi kamerát használják. A profik állvány-idözítöt, meg persze nem telefont.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 12:28:07

@Üregi nyúl: Úgy érted megmondják előre az állványnak hogy mikorra álljon fel?
Bámulatos hol tart már a tudomány! :)

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.26. 12:30:46

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Meg lehet mondani, mikor álljon fel, de az engedelmesség attól függ, ki mondja neki :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 12:31:49

@Dr. Jula Watson: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): (Arrius most csak átfutottam a kommented, mert többre nem futja)

Lehet velem van a gond.

Saját életemet és magamat nézve én igen sokat változtam az évek során. Nem csak a körülményeim, hanem én magam is. Volt ami magamból indult ki, mert végig gondoltam valamit teljesen magamtól, "külső behatás nélkül". Vagy csak mert ez az élet rendje, ahogy öregszik az ember, úgy értékelődnek át benne a dolgok, de volt amit egyes emberek értek el nálam és volt, hogy bizonyos helyzetek.
Sok olyan változás volt bennem ami a lényegemet (bizonyos tulajdonságokat) változtatta. Persze az alaptermészetem nem feltétlen változott, bár mostanában azon gondolkodom, hogy lehet hogy igazából az is...
Az amikor egy ember egy tulajdonságáról vagy inkább szokásáról (a szokás szerintem nem lényegi) mond le csak azért, mert a másik kéri, vagy mert tudja, hogy a másikat zavarja, nem előremutató. Az tényleg csak belső frusztráltsághoz vezet ami a későbbiekben fog gondot okozni. Ha viszont azért mond le ezekről, mert valaki elérte nála, hogy végig gondolja a dolgot és belássa, hogy tényleg jobb lenne neki és a másik félnek is, hogy ő lemond erről, akkor az jó és életképes.

Én már változtam olyan emberért akit szerettem. Volt olyan is, hogy lemondtam miatta dolgokról amiről igazából eszem ágában se volt lemondani. Az a szokás vagy tulajdonság vissza is jött, amint "már nem volt értelme" úgy viselkedni. Viszont tudom, hogy sok olyan tulajdonságom van ami kialakult vagy átalakult, mert az illető (vagy illetők, mert szerintem több ilyen is lehet) tudott olyan hatással lenni az értelmemre vagy rám, hogy átértékeljem a dolgokat és változzak.

Úgy gondolom, hogy van egy fajta lemondás, ami nem olyan, mint a fent leírt lemondás, ami visszatér, mert nem is akartam lemondani róla. Amikor nem azért mondok le valamiről, mert meggyőztek annak károsságáról, hanem azért, mert annyira szeretem a másikat, hogy lemondok róla, még ha nem is látom az értelmét. Azaz látom az értelmét, ami csak annyi, hogy a másikat boldoggá akarom tenni, nagyon, és ez az ok nekem bőven elég arra, hogy megváltozzak.

Na ezt ennél jobban nem fogom tudni elmagyarázni. :D

cyd 2013.02.26. 12:35:43

@Üregi nyúl: Jössz itt az ilyen hülye, tudományos meg technokrata megoldásaiddal...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 12:38:49

@Üregi nyúl: Jó mi?! :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem is az... Csak nem értettem, h a véleményemre miért kapásból személyeskedéssel válaszoltál. De mindegy. Nem kell ezt a témát nekünk átbeszélnünk. Elég az is, h nem értünk egyet. :)

Országúti Ninja 2013.02.26. 12:43:10

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): "Rómeót meg Júliát pedig tán hagyjuk. Az ő nagy szerelmük kb annyit ért, mint a poszteré. Két lázadó elrohant megőrülni, aztán meg kinyírták magukat. Ennyi."

De ők legalább a szerelem nevében elmenekültek és kinyírták magukat. :)
A poszter mit tett a szerelem nevében? :)

Azzal egyet értek, hogy amikor az ember lemond valamiről, akkor hosszútávon az úgy életképes, hogy valami más helyettesíti.
Arról meg, hogy egy kapcsolat tudja megoldani a stresszt? Van egy pont ahol az ember, már nem azért cigizik vagy iszik mert stressz van az életében, hanem azért mert az agya és a szervezete hozzászokott és onnantól kezdve akkor lesz stressz ha ezeket nem kapja meg.

Üregi nyúl (törölt) 2013.02.26. 12:46:18

@Crucio (Picicsibe): Én is viccesnek találom, hogy a top csajok addig várják a szöke herceget meg a lovát, amíg végül egyedül maradnak.

Caddy 2013.02.26. 12:51:00

ja majdnem elfelejtettem, hogy a kiselefántból felzárkózzatok.:D
www.zoobudapest.com/asha-lett-a-kiselefant-neve

Kytia 2013.02.26. 12:57:19

@Telihold Miléédi: Lassan időszerű.:)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Hát így meg aztán még irigylésre méltóbbak.:D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 12:58:41

@Üregi nyúl: Nem tudom, h így van e, nincs erről semmi tapasztalatom. :) De mondjuk nem gondolnám, h minden 27 éves nő (vagy akár csak az, aki jól néz ki), csak ilyen ok miatt lehet egyedül. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 13:09:23

@Crucio (Picicsibe): Mert ez a véleményem. Naív vagy.
És azért ezt mondom, mert maximális jóindulattal viszonyulok hozzád a lehető legjobbat feltételezve!
Minden más magyarázat lényegesen durvább lenne.

@Szemcsi: Hát lángolt! :D

Az más. Az elvonási tünet.
Oldani tudja, nem megoldani. Nekem pl a pánikbetegségem gyakorlatilag felszívódott. Pedig a xanax is beépül rendesen 10 év alatt...

@Kytia: Egy fenét! mi irigylésre méltó van két féleszűn, akik tizenévesen megnyuvadnak a lila ködben?

Inkább emelek kalapot két ember előtt, akik egymást szeretve leéltek egy hosszú életet, annak minden örömével, nyűgével együtt.

ketroot 2013.02.26. 13:11:12

@cyd:

Köszönöm, de sajnos én egy új "jövevényre" gondoltam. Csak az kellett volna még ide.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 13:13:11

@Üregi nyúl: A lóval... És akkor már baszhatják... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 13:14:20

@ketroot: Még beüthet! Lehet, hogy a csaj azért rakta ki a pasit, mert teherbe esett, és egyedül akarja a gyereket!
Pár év múlva egy másik posztból majd kiderül! :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 13:20:38

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na, inkább ezen most csak átsiklok. Betudom annak, h ma nincs jó napod. Még változhat. Jobb délutánt! ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 13:26:03

@Szemcsi: Szóval azért odatette magát rendesen!

Hol olvastad pl azt, hogy "és akkor Rómeó elment fürdeni"???

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.26. 13:38:54

@Alfonzina, aki tudja..: Még ha nem is ezt csinálja, de ilyenkor, egy válás végén elég problémás tud lenni bárki. A párja meg vagy elfogadja ezt, és kivár, hátha jobb lesz, vagy azt mondja, hogy köszönöm, nekem ez nem kell. A nagy ragaszkodás egyébként onnan is lehet, hogy volt az életében egy kis nyugalom, ki tudja, hogy mi lett volna belőle, ha együtt maradnak.
Itt a poszternek kell elfogadni, hogy vége, ennyi volt, ha nem viselkedik annyira gázan anno, még lehetne visszaút, de így tuti nincs.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.02.26. 13:42:43

@Dr. Jula Watson: Ó, ezt nem lehet űberelni:
Te egy tökelétes ember vagy, fantasztikus nő, de ez nekem most valahogy nem jó.

_Ω_ 2013.02.26. 13:57:31

@Naiva...: Akinél belül gond van, annak minden gond lesz, még az is, ha a másik tökéletes. Ezt amúgy tényleg nehéz űberelni, cserébe vascsővel kevésbé sarkossá tehető - az, aki ilyet mond. Nem ez nem jó neki, valami más.

Kytia 2013.02.26. 14:05:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ők mindent megtettek. Emlékeztetlek, nem meghalni terveztek eredetileg. Azt meg nem tudhatod, hogy milyen boldog és harmonikus élete lehetett volna mondjuk egy 25 évesnek, aki meghal az M0-son önhibáján kívül. Én nem emelek kalapot senki előtt, így a biztos.:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:08:43

@Kytia: Már Szolón is megaszondta... :)

(Amúgy minek emlékeztetsz rá folyton? Már az elején megmondtam hogy tudom. :D
Ettől még meghaltak nem?)

Kytia 2013.02.26. 14:11:20

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen, de mégis úgy írod, mintha a haláluk miatt le kéne nézni őket. Baleset volt, csókolom, oszt ennyi. Mások is meghalnak fiatalon, mégse ér annyit a szerelmük, mint a poszteré. Pedig az elején azt írtad.:)

Caddy 2013.02.26. 14:16:37

www.youtube.com/watch?v=WJmhsJ5T5L0&feature=youtu.be

Nicholson gátlás nélkül besétál egy interjú kellős közepébe csajozni. :D

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 14:17:27

Sziasztok!
Érdemes elolvasni a posztot, vagy úgyse tudok mit hozzátenni? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:18:22

@Kytia: Nem. Nem a haláluk miatt.
És nem kell lenézni őket, csak épp felnézni se kell rájuk.

OK. Elvesztettem a fonalat. TE most miről beszélsz?
Annyit mondtam hogy a két ifjonc szerelme épp annyit ér mint a poszteré. Hogy jön ide, hogy mások is meghalnak fiatalon?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:18:58

@Raya666: Érdemes hát!

Miért csak mi szenvedjünk??? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:20:51

@Caddy: Na jó... Azért nem teljesen gátlás nélkül. :)
Dehát Nicholson az Nicholson...

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 14:21:41

@Caddy: De mekkora forma már az öreg! :)

Kytia 2013.02.26. 14:22:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jajjmá.:D Írtad, hogy elmentek megőrülni, aztán kinyiffantották magukat. Miközben valójában egy zseniális tervet eszeltek ki a szülők megtévesztésére és után való meglépésre, csak el lett baltázva. Más a lejjányzó fekvése. De amúgy nekem tökmindegy, nem ez a kedvenc sztorim a világirodalomban.:))

Inkább aszonydmeg, hogy hol lesz a blogtali, mee lemaradtam.:)

_Ω_ 2013.02.26. 14:25:33

@Raya666: Összefoglalom neked: a posztoló férfi, a hosszasan leírt eset 3 éve történt. Nagyon beleszeretett a nőbe, 3 hónapig tartott, majd a nő kirakta. Erre talán az egészségesnél is jobban kapart (pszichoboy szindróma). Nemrég összefutottak, ígéretes beszélgetés, de másnap a nő elhajtotta. Aztán poszt lett belőle.

Vajon azért dobta 3 éve, mert a pasi elfelejtette kiszedni a hajat a zuhanyzó lefolyójából? Hiszen a történet fókuszában az áll, hogy már tusfürdőt is kapott a nő polcán... :D

cyd 2013.02.26. 14:27:30

@Kytia: "Kedves Kommentelők! Ez itt a reklám helye. Ne feledjétek, szombaton 17 órakor blogtalálkozó! (Bővebb információ az eredményhirdetős posztnál.) Mindenkit szeretettel várunk!"

igyjartunk.blog.hu/2013/02/17/eredmenyhirdetes_talalkozo

Lusta dög!

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 14:28:06

Megvolt. Elsőre, mert görény vagyok:
"Kaptam tusfürdőt, helyet a polcon. Aztán rá 3 napra útilaput." Büdös volt a pólód, bazzeg, szaglott tőle a szekrénysor.
Mingyá leszek majd empata is, de előbb délutáni tea.

Caddy 2013.02.26. 14:28:54

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nem teljesen??? PUA oktatónak mehetne ha nem keresne ilyen jól. :D:D:D

@Raya666: én pont ilyennek képzelem pontosan. Nézd már milyen csinos csaj így hátulról, megnézem elölről is. :D

_Ω_ 2013.02.26. 14:32:06

@Kytia: Meeee írtá' levelet, kapni fogsz levelet valamelyik nap. Nem sietem el. :P
Amúgy Aloé, 17 óra.

Kytia 2013.02.26. 14:33:13

@cyd: Hjahh, köszönöm, köszönöm. Nem lusta, csak megadtam a lehetőséget, hogy úriember lehess.:D

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 14:33:27

@Caddy: Első pillantása télleg a ruhaszegély mellnél. :DD

Kytia 2013.02.26. 14:33:47

@_ Fakutya _: Te várjál, te most Namely vagy?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:35:06

@Kytia: 03.02. szombat 17:00 Aloe

Egyébként meglepő módon az info-k megtalálhatóak a "Eredményhirdetés, találkozó"
posztban. :D

@Caddy: Nem. Egy standard PUA oktatóval szemben neki még sikere is lenne, ennyi idősen is. :D

cyd 2013.02.26. 14:35:12

@Kytia: *faceplam* Omega! Te tök, Te! (nőkkel is cask a baj van...)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:36:10

@Kytia: Hja! És ezen oldal tetején meg ez olvasható:
"Kedves Kommentelők! Ez itt a reklám helye. Ne feledjétek, szombaton 17 órakor blogtalálkozó! (Bővebb információ az eredményhirdetős posztnál.) Mindenkit szeretettel várunk!"

:D :D :D

_Ω_ 2013.02.26. 14:36:11

@Kytia: Ó, meg a tudod ki! Szürke háttérrel kevesen irkálnak... :)

Kytia 2013.02.26. 14:37:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen, de azt már nem listázza ki a legújabb posztok között, én meg lusta vagyok kattintgatni. Ti meg úgyis grafománok vagytok, így legalább adok témát írni.:D

@cyd: Jaaaaaaa, tényleg. De miért lett más neve. Omega, ne zavarjá össze.:)

Kytia 2013.02.26. 14:38:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Láttam én azt, onnan jutott eszembe, hogy hol lesz.:D

@_ Fakutya _: Állítsd szürkébbre, már a látásom sem a régi.:))

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 14:39:43

@_ Fakutya _: Nekem nem egyértelmű, hogy fürdőszoba polc.
Ha mégis az, picit alakítok: nem rezeg eléggé a Gillette-ed, picifiú. :/
Ma gennyes emancipátor akarok lenni!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:40:11

@Kytia: Oly rendibendi vagy mivélünk. Hogyan hálálhatnánk ez meg? :D

_Ω_ 2013.02.26. 14:42:42

@Kytia: "Majdnem fogadás"-ból. Valaki azt mondta, úgyis csak rövidebb időre állítanám be ezt a nicket. Már csak azt kell kitalálnom, mikor lépem át a rövidebb időt, hogy én nyerjem a ... tapasztalatot. :D
A szürke meg pont jó, ahogy van. Mozgasd a fejed a monitor előtt fel-le, LCD-k jó szokása, hogy bizonyos szögből jobban látszik. Csak nehogy úgy járj, mint a gonosz névjegykártya olvasója, amire mindkét oldalra csak annyit írtak, "Fordíts!"... :D

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 14:43:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egyelőre senki, de még várok kicsit... :))

Kytia 2013.02.26. 14:45:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ó, számtalan módja van. Nem is tudom, hol kezdjem.:) Például mondhatjátok minden reggel, hogy "Ó, Kytia, istennőnk, tanítónk, szellemi vezetőnk, álld meg ezt a mai napot is, hogy töretlen hittel és alázattal tudjunk tetégedet szolgálni ma is, mint röpke életünk mindenik napján. Ámen." :)

Kytia 2013.02.26. 14:48:00

@_ Fakutya _: Ki mert ilyen mocskosul aljas vádakkal illetni?:DDD
Nem akarlak megbántani, de omegaként szürkébbnek tűntél. Így elveszel a tömegben. Szerintem nem sokáig leszel már kutya.:))

_Ω_ 2013.02.26. 14:49:20

@Kytia: Ha "álld", akkor tulajdonképpen kitartást kívánunk neked, mert nem ülhetsz le. Áldd, és akkor beragyog minket isteni fényed. Csak ne lenne olyan szürke az a fény... :P
Bémen.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:49:35

@Kytia: Aztán a végén meg szektásodás lesz!
Kövessük a Szent Tököt, meg ilyes.... De ha téged ez boldoggá tesz... :) Ennyi simán belefér.

A tetégedet mondjuk ölég duvva...

Caddy 2013.02.26. 14:50:04

@_ Fakutya _: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nem gondoljátok,hogy a 17 óra kicsit korai???? Nekem például eszem ágába sincs nyolc előtt odaérni. csak mondom csak.
Nem beszélve arról,hogy ki fog ott posztolni délután öttől?

_Ω_ 2013.02.26. 14:50:32

@Kytia: Szalonnásítanak? Pedig nem is vagyok Sylvester, Rambo meg pláne nem. ("Rambo? Az egy buzi!")

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:50:44

@_ Fakutya _: Nemá!
Még meg se alakult az egyház és te már szakadárkodsz, meg szövegértelmezel!

Kytia 2013.02.26. 14:51:00

@_ Fakutya _: Jahh, igaz. A duplabetűket nehéz klaviaturálni.:) De csak azért így írtam, mert tudtam, hogy szerettek nyelvtannáciskodni és alkalmat adtam, hogy kijavítsatok. Na? Ki a legjobb mindenható széles e hazában?:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:52:18

@Caddy: ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉNNNNNN?
Én szervezem?

Omega vírít a Fuckutyában őt maceráljátok!
(Megjegyzem jókor ébredsz, mert csórikám már vagy másfél hete gründolja a cuccost...)

Kytia 2013.02.26. 14:52:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Követheted a Fatheriánus, vagy a Jokkista egyházakat is, de figylemeztetlek, az enyém jobb.:))

_Ω_ 2013.02.26. 14:52:26

@Caddy: Aki vidékről érkezik, annak utolsó busz is van ám, kedves Caddy!
Ki fog ott posztolni... Mondjuk én. Ha nyolcra jössz, hát nyolcra jössz, ettől függetlenül szeretettel várunk. Téged spec. a többieknél 3 órával hosszabban várunk szeretettel, de sebaj. ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:53:29

@Kytia: Kokóóóóóóóó... Laliiiiiiii... Saaanyiiiiiiii.... :)

Caddy 2013.02.26. 14:53:36

@Raya666: zseniális. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): neki szerintem így is sikere van.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:54:16

@Kytia: Nem erre céloztam, hanem amit Kutyi művel! Már boncolgatja a dogmákat, és vitatja az írást!

_Ω_ 2013.02.26. 14:54:44

@Kytia: Még mindig a Csibliát favorizálom, ahhoz másik Istennő tartozik. :P

cyd 2013.02.26. 14:55:00

@Kytia: Mondd a címet! Küldöm a muszájdzsekit.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 14:55:36

@Caddy: Ok. Nyilván. Mint látható nem MexDeLux nyomult ott a gálán, és aléltatta el a hölgyeményt...

Caddy 2013.02.26. 14:57:08

@_ Fakutya _: na persze ezt értem én, csak szombat lesz,nekem meg ezer dolgom van aznap, többek között Újpest-Paks mérkőzés. Most hogy jobban utána számolok még a nyolc is korai.:D

_Ω_ 2013.02.26. 14:58:00

Most kaptam egy ilyen képet:
fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/419942_556610121037790_1145829030_n.jpg

Szerintetek ez a pendrive ahhoz az orosz számítógéphez való, ami nem fért ki a gyárkapun? :)

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 14:59:38

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
:((
A nő 28, a férfi 30. Kapcsolatban 2 éve, ennek kb. fele már közös fedél alatt. Minden dizni, ahogy mongyák, aztán mégis bebasz a villám. Nő a védekezés ellenére terhes lesz, megtartaná, merthát fogy az idő, elsőt elvetetni rizikó. Férfinak nem kell gyerek. Egyelőre. Meghát mi lesz ha beteg lesz a gyógyszertől? Férfinak először nő sem kell gyerekkel, aztán már csak lebeszélni próbál, bizonygat, mert szeret. Nő akarja a gyereket, a férfit is, de külön-külön már egyiket sem biztos. Csillió átbeszélés ellenére megrendült bizalom, eltávolodás. :(
Ti jöttök!

Kytia 2013.02.26. 14:59:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jaja, azt vágom. De látod, milyen hitetlen kutya. Nem csoda, ha beleköt a Szent Iratokba.:)

@_ Fakutya _: Az valami primitív nomád törzsek vallása. Mondjak, ha igaz, amit beszélnek az illusztrált bibliájáról, amit csak személyre szólóan küld ki...megértem.:D

@cyd: Áloé.:) Amúgy azmiaz a muszájdzseki?

Kytia 2013.02.26. 15:01:54

@_ Fakutya _: Még a lyukkártyás időkből. Vagy még azelőtt a Stonehenge-es időkből.:)

plantingC4 2013.02.26. 15:02:56

@Raya666: Ez egy poszt a posztban ? Matrjóska blog !

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:04:04

@Raya666: Ha egyedül nem vállalja (nyilván pasit még találhat mellé), akkor nincs miről beszélgetni. :(

Kytia 2013.02.26. 15:04:22

@plantingC4: Akkor kell írni egy még kisebbet. Mondjuk ehhez mit szólsz: Jártunk, de rossz volt. Vége lett.

_Ω_ 2013.02.26. 15:05:08

@Raya666: Biztosra kell menni. A nő azon agyaljon, egyedül felnevelné-e a gyereket! Ha igen, akkor hajrá, mert erre akkor is jók az esélyei, ha most a férfi(?)-t sikerül addig fűznie, míg kötélnek, netán gyűrűnek áll.
A férfi álláspontja ismert, neki még nem kell gyerek. Ez most a nő döntése kell legyen, a fentiek figyelembevételével.

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 15:05:08

@plantingC4: Arrius lecsóztatott itt. És amúgy is megkérdeztelek volna titeket. Matrjóskával egy gond van. Nem vodka ül a közepén. :)

plantingC4 2013.02.26. 15:05:15

@Kytia: :D:D:D:D

Benne vagyok ! :

Jártunk, vége.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:05:26

@Kytia: Látom Istennő! Hirdessük-é meg a Szent Háborút, hogy vérrel rostáljuk át a lelkek tengerét?

_Ω_ 2013.02.26. 15:06:19

@Raya666: Hanem a kicsi Szergej, aki megitta a vodkát. Minden a pasik hibája, ugye? :D

cyd 2013.02.26. 15:06:30

@plantingC4: Járunk.

(karakterszám alapján én nyertem)

plantingC4 2013.02.26. 15:08:26

@Raya666: Jujj ez veszélyes dolog. Lecsózás a kilencvenes években valamiféle drog elfogyasztására volt szleng, de nem emlékszem melyikre. :D

A mikroposztodhoz sajnos jót nem tudok mondani, csak az utolsó szava visszhangzik a fejemben, ami sajnos egyben megoldásának is tűnik....: eltávolodás...:(

plantingC4 2013.02.26. 15:09:34

@cyd: oké ! :D

Vége.

ez még kevesebb :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:10:07

@cyd: Továbbá az egy karakterre jutó érdemi mondanivaló is szokatlanul magas nálad!

_Ω_ 2013.02.26. 15:11:28

@cyd: Ráadásul ennek jó nagy visszhangja is lenne itt a nép körében, pl.:
-Ha jártok, minek kellett posztot írni?
-Biztos büdös a posztoló párjának a lába...
-Biztos büdös a posztoló lába!!!!4444!444 négy
-Azt csak hiszed, hogy jártok!
-Pina vót' már ma?
-Nem, mer' még csak járnak!
-Első!

Kytia 2013.02.26. 15:12:36

@plantingC4: @cyd: És a legkisebb ez lesz: :(

@_ Fakutya _: Szerintem ez a mondat nagyjából eldönti a helyzetet: "Férfinak először nő sem kell gyerekkel..."

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Mindenképp. Cselekedjetek szent akaratom szerint és öljétek meg a teremtményeimet, ha engedetlenek.:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:14:02

@Kytia: Kegyes és belátó Istennő vagy, hogy nem küldöd a tévelygőket a kínok ösvényére! Hót Zsana néked!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:15:05

@_ Fakutya _: A "ki vette a gumit?" lemaradt... Hiánya fájó...

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.26. 15:15:36

@Naiva...: Egyetértek.

Voltam már zaklatott fél, és való igaz,hogy ilyenkor a fékevesztett nyomulás csak ront a helyzeten. A végén kénytelen voltam ott is rendőrségi feljelentéssel fenyegetőzni.
Durva, ha idáig fajul egy viszony.

A csaj, ha korábban majdnem rendőrségig jutott, nyilván a mostani találkozásnál is megijedt,hogy újra kezdődik minden. Ha a pasi mániás volt anno, egy személyes összefutásnál meglehet, az óvatosság, félelem is munkált a csajban, azért volt kedves. Közben meg magában elátkozta a napot, hogy újra találkozott ezzel a pasassal.

De unom ezt a napot.

_Ω_ 2013.02.26. 15:15:39

@Kytia: Jesszum Cicus! Most világbéke, vagy világvége? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:16:21

@Raya666: Nema! A másik... Az szájas rúzsos izé.... :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.26. 15:16:46

"A végén kénytelen voltam ott is rendőrségi feljelentéssel fenyegetőzni."

"ott is" helyett "én is"...
freudi volt...fétisem a rendőrségi feljelentgetés...:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:18:30

@cyd: Ez nagyon finoman kidolgozott oldalvágás volt! Grat! :D

cyd 2013.02.26. 15:19:36

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Egen? Akkó' mutass mán' be magamnak.

@Alfonzina, aki tudja..: Lebuktál. Körfolyosót, csipkefüggöny mögül stírölő, feljelentgető mammer vagy.

plantingC4 2013.02.26. 15:20:54

@_ Fakutya _: Igen, ez lett volna a következő baba a babában :D

@Kytia: Na jó ! Nyert ! :D

cyd 2013.02.26. 15:22:52

Mondtam már, hogy imádom az újságírókat?
"A revizorok románnak álcázva csaptak le."

cyd 2013.02.26. 15:25:10

@plantingC4: "Na jó ! Nyert ! :D"
Lehet, hogy mégis van valami ebben a Zistennőségében?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:25:21

@cyd: Fúúú! Azért az érdekelne hogy kell románnak álcázódni!

Kytia 2013.02.26. 15:26:34

Valaki itten azzal házal a neten, hogy tippeket ad a depresszió ellen. Ilyeneket én is tudnék.

- Ne legyél ronda
- Nyerj a lottón
- Szexelj Johnny Deppel/Charlize Theronnal
- A szüleid ne legyenek perverz és/vagy agresszív állatok
- Minden nap egyél és igyál
...

Asszem, lassan érdemes kiadnom egy könyvet.:)

Kytia 2013.02.26. 15:28:28

@cyd: Sokáig készülhetett az álarc és a kosztüm.:))

@plantingC4: Nem akarok senkit elkeseríteni, de olyan nagyon ritkán van az életben, hogy a legkisebb nyer.:))

cyd 2013.02.26. 15:28:56

@Kytia: Charlize-t le lehet cserélni Eva Greenre?

Kytia 2013.02.26. 15:29:25

@Niobe: Csak az, hogy nem tudom, megérett-e már az emberiség a tudásomra. :))

cyd 2013.02.26. 15:29:32

@Kytia: Pedig a 'Legkisebb is számít'

plantingC4 2013.02.26. 15:30:08

@cyd: Ahhoz még néhány tesztet és vizsgálatot el kéne végeznem, maradjunk annyiban, hogy jó kicsit írt ma és nyert egy okzhmkgnv-t, persze díszdobozosat !

Kytia 2013.02.26. 15:30:28

@cyd: Ami boldoggá tesz.:)

plantingC4 2013.02.26. 15:31:31

@_ Fakutya _: hahahaha,igen végül is logikusan következne... ilyennel nem lehet nevezni... :D de nem rossz :D

_Ω_ 2013.02.26. 15:32:16

@Kytia: Hidrogénbombánk már van és még mindig itt vagyunk, talán téged is túlélünk valahogy. :)

plantingC4 2013.02.26. 15:32:45

@Kytia: A statisztika, ami kivételesen nem hazugság :D
Nem is vagyok elkeseredve személy szerint :D

Kytia 2013.02.26. 15:32:58

@plantingC4: Inkább egy filandzsét kérnék. Bal oldalit.:D

www.youtube.com/watch?v=DrwVB4vMx-Q

_Ω_ 2013.02.26. 15:35:49

@plantingC4: Zseniális, hogy milyen szemléletesen mutatja be valaminek a végét, nem gondolod? :D
Benne van a posztoló minden fájdalma! A történet eleje ugyanúgy magában hordozza a befejezést, mint a vége. 1 karakter az elejéről és 1 karakter a végéről valójában 1 karakter ugyanonnan, tökéletes szimmetria! Ráadásul ez maga az élet körforgása, hiszen ahonnan indul, ugyanoda érkezik. Kerek egész, de leginkább pont. Nincs benne semmi felesleges kitérő, csak a lényeg.

Kytia 2013.02.26. 15:36:33

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ügyes bárány. Te már biztosan átjutsz a szivárványon túlra.:))

@_ Fakutya _: Na nézd, a csibista... Csak annyit mondok: meg fogtok ti lepődni, ha eljön az utolsó ítélet napja, pogányok.:D

@plantingC4: :DDDDD

plantingC4 2013.02.26. 15:37:05

@Kytia: Én a megelőzés híve vagyok.
Tipp depi ellen:
Nagycsoport után egyből öngyi !

_Ω_ 2013.02.26. 15:37:36

@Kytia: Kitörő örömmel fogjuk fogadni. :)

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 15:39:47

@Kytia: Remélem, a tiéd tutibb lesz, mint a legutóbbi! :D

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 15:42:17

@plantingC4: Köldökzsinór-átharapás anyaméhben?

plantingC4 2013.02.26. 15:43:59

@_ Fakutya _: Mondjuk így irodalmi szempontból megvettem. A karakterek kidolgozottsága, a történet leírása, a több szálon futó cselekmény-óóó- és mindez ilyen megkapóan megfogalmazva, a szóvirágok, a tagmondatok szerkesztése-óóó igen...!
:D
@Kytia: :D:D:D

Itt még olyan kis helyes volt Aniston...

tőzegmalac 2013.02.26. 15:44:20

@Kytia: Neked melyik jött be? :)

plantingC4 2013.02.26. 15:46:07

@Raya666: Ez lenne persze a legkorrektebb...

De csak szenvedjen egy kicsit !!!

_Ω_ 2013.02.26. 15:46:14

@plantingC4: Régebben remek verselemzéseket tudtam írni 2-4 oldalban 4 soros versekről, úgyhogy pont egy pontról ne tudnék? :D

cyd 2013.02.26. 15:46:44

@plantingC4: Szerintem adjuk ki. Valami azt súgja, hogy a nyomdai önköltség nem lesz túl vészes.

tőzegmalac 2013.02.26. 15:46:58

@Caddy: Nem tudom, miről van szó, de nyolc előtt még soha :D

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 15:47:04

@plantingC4: Viccelsz? Fog nélkül harapni? ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:48:37

@plantingC4: Ja. Különös tekintettel a combjaira...

Hurri Kán 2013.02.26. 15:51:19

Hol tartunk? Poszter fasz volt, vagy nem volt az? A nő dugott félre? Gumi, pina, MNK, stb? :D

plantingC4 2013.02.26. 15:53:27

@Raya666: Te viccelsz...:DD::D és ez jó !!! :D:D:D
Már csak ezért is szenvedjék végig a kínok kínjával az egész tortúrát. A kis, a közép és nagycsoport összes fájdalma, bánata és nyűge égessen fekete sebet az gyarló szívükbe !

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:53:37

@Hurri Kán: Megvolt szinte minden. Raya próbált új életet lehelni, de kipontozták...

plantingC4 2013.02.26. 15:58:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Fura dolgok ezek. Ugye görög felmenőkkel rendelkezik és már megint jön be a tuti.
Észre vehető(persze mindenhol, de legfőképpen déli-keleti irányba haladva), hogy a nők egy életkor után, nem szépen megöregszenek, hanem előjönnek ilyen fura elcsúnyulások(görög,olasz,izraeli példákon személyesen látom) és sajnos nála is ezt látom, ez van...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:58:59

"Így spóroljon a külföldi nyaraláson
Edicsek 2013. február 26., kedd 14:05

Idén kezdje el időben tervezni a külföldi nyaralását, így rengeteg pénzt tud megspórolni magának és a családjának. "

A k.... a.... b.... sz..... e.. é..... f.....! Na!

Caddy 2013.02.26. 15:59:32

@Raya666: nekem egy idős barátnő azt mondta a múltkor. Egy nőnek fel kell készülnie arra,hogy egyedül neveli fel a gyerekét. BÁRMI történhet.
És bár nálam kevesebb romantikusabb nőt hordott hátán a világ,egyet kellett vele értenem.

@Alfonzina, aki tudja..: ne mosakodj, tudjuk hogy te sem vagy százas! :D

@tőzegmalac: de inkább később. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 15:59:55

@plantingC4: Szerintem semmi extra. Most se zavarnám haza az uccsó metróval...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:01:32

"Mindennek az alapja, hogy legyen nyitott, rugalmas, és ne ragadjon le egy városnál vagy országnál. "

Aha... Akkor... talán... Párkány...

plantingC4 2013.02.26. 16:07:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen, még tök jó, azt írom csak kezdődik nála is.
Meg hát.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:07:54

"Ha megvan az úticél, nézzen körül az interneten. Sokszor találhat kedvezményeket egy-egy szimpatikus szállás weboldalán...."

Asztapicsába! Mit nem mond?!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:09:34

"Próbáljon olyan szállást keresni, ahol ingyenes a reggeli, és a szobában hűtő, esetleg mikrohullámú sütő is található, így szintén sokat spórolhat az ételeken. "

Még jobb ha keres olyan helyet ahol minden kaja ingyen van(????), mert akkor lehet a spórolást csúcsra járatni!

plantingC4 2013.02.26. 16:10:18

@Caddy: Az első link vagy a második a tévedésből iderakott ? :D

de akár össze is köthetnénk a 2 témát:

Ő már nem fázik, csak a mackó....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:11:44

"Ha például már most elkezd félretenni havi ötezer forintot, akkor egy augusztusi nyaralást máris 35 ezer forint költőpénzzel kezdhet. "

Kész.

De nem. Még megforgatja a kést:

"Nyaralás előtt sem biztos, hogy érdemes nagybevásárlást tartani, hiszen kint úgyis elmegy szétnézni és úgyis vesz valamit, így nem fog kétszer költeni, ráadásul a szuvenír is megvan."

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 16:12:45

@plantingC4: Tessszegény! Mennyi régi, eddig elnyomott emléket hordhatsz az oviévekről. Fekélyként rágja a lelked az eltört piros dömpered. Az a szemét Pisti! Gyere, sírd ki magad! :)

plantingC4 2013.02.26. 16:13:21

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Én már várom azt a blogot, hogy tippek az élethez és abban lehetnének ilyenek, hogy "nyisd ki a szemed", "lélegezz"....

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:13:52

@plantingC4: Még??? 44 éves... :)

A legtöbb déli típus 25 évesen kezd hanyatlani... :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:14:38

@plantingC4: Nab+! Ideírtad. Ezt az ötletet is le fogják nyúlni!

:D

Caddy 2013.02.26. 16:14:50

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): rájöttem, hogy te szereted ezeket,vagy csak önsorsrontó vagy-e?

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 16:17:07

@Caddy: Én kicsit sem vagyok romantikus, ezért csak annyit tudok hozzátenni: Ajókurvaéletbe! :/

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:17:08

@Raya666: ???

@Caddy: Promazo... Nem figyelöl? :)
Cyd atta máma! :)

indapass90210 2013.02.26. 16:21:08

"szombaton 17 órakor blogtalálkozó! (Bővebb információ az eredményhirdetős posztnál.) Mindenkit szeretettel várunk!"

Gumit mindenki vegyen!

plantingC4 2013.02.26. 16:23:41

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): 44???? Akkor kizárt :D

Ideírtam. Nyúlják csak. Amíg van mivel.
:D

Hurri Kán 2013.02.26. 16:24:19

@Caddy:
Ma nem volt időm képeket bányászni. Gyűlnek a gyöngyszemek, egyszer közreadom.

@Dövan:
Tényleg napközis találkozó lesz?

cyd 2013.02.26. 16:24:24

@Dövan: Méééé' Te is jössz?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:24:27

@Raya666: Nem volt semmi baj a leheléssel!
Csak aztán kitört a ki köp kisebbet verseny és hát...

Caddy 2013.02.26. 16:25:50

@Raya666: na igen,anyám lehetne korban, egészen pontosan barátnőm anyukája. Aztán ilyen bölcsességek jönnek belőle.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nem figyeltem, miből hozta össze? mazo azoké, de a pro.... ???? prosztata???? :D:D:D:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:28:45

@Caddy: Szerényen a pro(fessional), esetleg a pro(to) megoldásokra jutottam.
De lehet igazad is. Egy erős prosztata-mazochizmus... Megfontolandó... :)

Mooon 2013.02.26. 16:30:06

@Dövan:

és melyik az eredményhirdetős poszt :D?

felkeltem a tentikéből és ilyen híreket látok :D?

plantingC4 2013.02.26. 16:31:52

@Raya666: Mondjuk jól beletenyereltél, még fotó is van róla :D

1982. Ovi. Télapóünnepség. Télapó odalép a kis plantingC4-hoz, barátságosan kérdi, hogy "jó voltál-e?". Erre a kis tag megrémül a hórihorgas élénkpiros ruhás tagtól és sikítófrász-görcs/sokkba kerül. Már az összes óvónő, önkéntes tűzoltó és civilbe öltözött télapó próbálja szegényt nyugtatni. Hasztalan.
True story.

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 16:32:29

@Caddy: De amíg fiatal vagy, eszedbe nem jut, hogy egyszer majd választanod kell a szerelmed és a gyereked közt. Illetve egyik elveszejti a másikat is. Na mindegy. Holnapra kiiszom magamból. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:35:31

@Raya666: Nekem ezt még tanulnom kell, de jó úton haladok...

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 16:37:01

@plantingC4: A beletenyerelés szokásom. :D
Akkor a kámzsaszín valójában ennek mementója és öngyógyításként alkalmazod. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:40:30

@Raya666: Dehogy öngyógyítás... lassú átváltozás...
30 év és Totális Mikulás lesz belőle!

Mooon 2013.02.26. 16:40:47

@Raya666:

óóóóó, szerintem akinek ez a mai világban nem jut eszébe, az hülye....
és most nem akarok semmilyen nagy szerelmet ledegradálni, de az emberemnek szinte minden haverja elvált már egyszer... (kivéve őt...)
mind gyereket hagyott maga mögött... egyet, kettőt, ki mennyit...
tavaly viszont épp sok újranősült, és új gyereket csinált...
és most mondjam, hogy az újdonsült anyukák is hülyék, ha azt gondolják, hogy velük nem eshet meg ugyanaz, mint az exszel?
Hogy jön egy sokkal fiatalabb, és heló?

Országúti Ninja 2013.02.26. 16:43:09

@Raya666: ha minden dizni, akkor hogy ez hogy? Ez durva sztori!!!!! Szerencsétlen nő.
Most komolyan férfiak ha szeretitek a nőt akivel együtt vagytok akkor képesek vagytok azt mondani neki, hogy gyerekkel együtt nem kell?

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 16:43:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Inkább win-win helyzeteket gyakorolj! :) Ott van például PUA. :D

Niobe 2013.02.26. 16:43:45

@Telihold Miléédi: tessék a főoldalon visszább nézni :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:44:13

@Telihold Miléédi: A régiben meg az nem jutott senkinek eszébe, hogy a szerelme lesz a gyereke apja...

plantingC4 2013.02.26. 16:44:47

@Raya666:

De az is lehet, hogy ahonnan loptam, csak piros színűek voltak éppen raktáron :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:46:30

@Raya666: Na igen...

Biztos csak morcosabb vagyok az átlagosnál is, de nem nagyon látok ilyet magam előtt.
És én még csak ki se iszom magamból.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:47:21

@Raya666: Remélem ezt legalább levédeti! És akkor ő lehet a 2043-as év ajándékslágere...

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 16:48:51

@Telihold Miléédi: Most mondjam azt, hogy legalább őszinte volt a nőhöz? Ettől nem fáj kevésbé. :( Sokan férfi adja be a derekát gyerekügyben, pedig igazából még nem is akarnak. Ott persze hogy megdöglik a kapcsi pár év alatt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.02.26. 16:51:03

@Raya666: No. Akkor ezt már le se kell írnom...

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 16:51:36

@plantingC4: Aki ronyózik a Télapótól, az nem tud lopni. Ne rombold a teképemet! :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.02.26. 16:55:36

nyitott könyv vagyok Nektek.

kukkoló, egyenruha fetisiszta, feljelentésmániás, zugpálinkázó, debil nyanya.:)

Országúti Ninja 2013.02.26. 16:58:20

@Raya666: háááttt nem tudom, hogy ebbe döglik-e bele a kapcsolat. Én láttam sok olyan történetet ahol becsúszott a gyerek és azóta is jól működik a kapcsolat. Inkább a nem kívánt gyereknél jönnek elő a lappangó "ellentétek"...

(mondom én ezt nagy okosan azt ha benne leszek akkor... :S)

Országúti Ninja 2013.02.26. 16:59:41

@Alfonzina, aki tudja..: "egyenruha fetisiszta"
szerintem nem is nő aki nem az :D

plantingC4 2013.02.26. 17:00:22

@Raya666: Ez remekül példázza az egész lényemet. Ellentmondásokból állok.
Sok sikert a térképezéshez ! :D Tényleg szurkolok ! :D

plantingC4 2013.02.26. 17:02:09

@Alfonzina, aki tudja..: Na, kiderül tök jó fej vagy a legtöbb emberhez képest a földön. :D

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 17:03:08

@Szemcsi: Nyilván nem a becsúszáson van a fő hangsúly. Hanem hogy elbírja-e a kapcsi a jövevényt. Nem tervezni, de örülni tudni neki, ha mégis jön, egy dolog. Merőben más tenni ellene, mert nem akarni és ha mégis jön, felismerni, hogy eddig nem véletlenül nem akarni. És ennek véletlenül sincs köze a szerelemhez. :/

Országúti Ninja 2013.02.26. 17:15:27

@Raya666: nehéz ez a téma. Mindenesetre nekem a szívem szakadna meg, ha a szerelmem azt mondaná, hogy gyerekkel te nekem nem kellesz.

Mondjuk én gyerek párti vagyok, lehet ezért se látok józanul az ilyen szituban :S

Raya666 (törölt) 2013.02.26. 17:26:02

@Szemcsi: Egyetértünk, nehéz. Én is gyerekpárti vagyok, épp ezért nem vagyok biztos, hogy ebben a szituban jó, ha az a gyerek megszületik. :(

cyd 2013.02.26. 17:31:26

@Alfonzina, aki tudja..: "nyitott könyv vagyok Nektek."
Alap. Sőt! Bárki, elég ha csak egyszer hozzászólt. De ha nem az sem baj. Ez nem akadály egy kis hobbi-pszichoanalízisre.

Országúti Ninja 2013.02.26. 17:32:23

@Raya666: na jó, de ha meg nem akkor az anyánál lesz ez egy tüske élete végéig. Láttam már ilyet. Nő elvetette, mert a férfi meggyőzte. Aztán a nő soha nem bocsátott meg a pasinak és szintén elhidegülés (a nő részéről).

Nekem van egy szintén gyerekes sztorim. Apuka alkesz, a gyerek végig szenvedte az életét mellette, mondanom se kell, hogy az anya is, de hát ő szerelmes. Ő döntése volt, hogy kitart. Viszont a gyerek most ott tart felnőtt fejjel, hogy mindkét szülőt okolja, mert ő nem ezt akarta és nem volt választási lehetősége. Ő nem akart és nem is tart ki az apa mellett. Már feljelnetette, mert jó alkeszhez méltón apuka anyukát folyamatosan bántalmazza fizikailag is. Gyereket eddig még csak szóban. Aztán most már magát is okolja, hogy hogy lehet ilyen, hogy a saját apját nem szereti stb stb...

plantingC4 2013.02.26. 17:54:38

Akkor az milyen, hogy nagy cejelem meg minden, rózsaszínben jövőtervezés, 4 gyerek 4 kerék, célozgatás, hogy haladni kéne gyorsabban ezek felé(6 hónap után...), erre védekezés mellett gyanúsan kimaradó havimóka után fiú mondja haddszóljon, gyöhet a baba, hisz szeretlek úgy is, erre csaj dobja is az elhajtó tabit azzal a jelszóval, hogy látom nem állsz még készen, nem terveztük elég jól meg a közös jövőt és ezek után elhidegülés és vége...

Hurri Kán 2013.02.26. 17:57:16

@plantingC4:
Olyan, hogy legalább az egyik hazudik.

plantingC4 2013.02.26. 18:00:19

@Hurri Kán: Telitalálat.
Jár a 10 pont a barna hajú játékosnak. :D

Hurri Kán 2013.02.26. 18:04:59

@plantingC4:
Lúnak a tormás faxát barna. Már őszül :D

plantingC4 2013.02.26. 18:12:25

@Szemcsi: Másik közelítés:
Apuka alkesz, a gyerek csak kiskoráig ismerte, mert már 6 évesen elváltak, annyit verte anyukát apuka...
Anyuka neveli fel a gyereket, akit szemmel láthatóan megvisel az apa által idegileg tönkretett anya, idegileg tönkre tevő nevelése.
A gyerek felnő és azt mondja, hogy az anyja hibája, hogy nem ismerte fel az agresszív, iszákos apa viselkedését idejében, szerinte, ha az anyja normális, akkor nem is születik ő meg, ezáltal neki nem kell ezen átmennie. Az apjáról csak pár homályos emléke van a gyereknek, amikor is még tök normális volt, legalább is a gyereket szerette és nem bántotta. A srác az anyját okolja...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 19:52:46

@_ Fakutya _: Fogalmam sincs, h a rengeteg komment közül, amit még termeltetek, h szúrtam ki pont ezt... :))))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.02.26. 20:13:51

@Szemcsi: "Aztán most már magát is okolja"

Add a kezébe a Mérgező szülők c. könyvet!

_Ω_ 2013.02.26. 20:36:44

@Crucio (Picicsibe): Biztos spéci Istennő-képesség. :)

Kytia 2013.02.27. 07:49:59

@tőzegmalac: Az utolsó. Többre sajnos nem volt módom.:D

Joe69 2013.03.02. 21:12:53

Na végre, egy nőspasis poszt, ahol a nőspasi rinyál. Erre itt van sokszor beidézett klasszikusom:

csajokrol.blog.hu/2010/06/26/miert_a_nos_ferfi_kell

Beidézem az első pár mondatot:

"Azt mondják, minden nőknek szóló kézikönyv első oldalán vastag nagy betűkkel van felírva, hogy nős férfivel márpedig nem kezdünk. Ehhez képest alig van nő, aki életében legalább egyszer-kétszer nem szalad bele nőspasis kapcsolatba. Igaz, állítólag hamar „kinövik”."

Hát itt arról van szó, hogy a csajszi még időben "kinőtte"..
süti beállítások módosítása