HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

"Amikor a rózsaszín babapopsi a tortáról köszön vissza, akkor vagy túl sokat ittál találkozó előtt, vagy nem eleget, vagy alkoholmentes volt az első koktél, de valami biztosan volt benne..." ;-)

torta.jpgKellemesen telt a találkozónk, volt tortánk is, mint ahogy a mellékelt ábra mutatja - tehát senki sem hallucinált, igen, tényleg ettünk ilyet.

Épp elegen voltunk, hogy körbeüljünk egy szép kerek asztalt, majdnem mint a kerekasztal lovagjai, mínusz a lovagok, plusz a blogosok akiket lovagokkal igen nehéz lett volna összetéveszteni. A kávézóban úgy érzem nem kellett csalódnunk, beszélgetésre tökéletes volt. A törzsközönség sem ért oda este kilencnél előbb, így jó darabig szinte csak a miénk volt a hely. Páran már korábban odaértünk, pizzáztunk, melegszendvicseztünk, iszogattunk, szépen egyesével szállingóztak a többiek is; sőt, még meglepetésvendégünk is érkezett. Kiosztottuk a díjakat: a pezsgőt Niobének, és Cyd is kapott némi ellátmányt, hogy ne legyen szomjas. Bár 8 óra körül volt némi oszlás, tíz utánig maradtunk, majd nagy erőkkel Így Jártunk, ki némi tortával a kézben, ki anélkül.

Valójában csak március 12-én leszünk egy évesek, mi már előre ettünk tortát a medve bőrére, és jó volt. Legközelebb is várunk mindenkit szeretettel, időpont még nincs. :-P

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr755115675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caddy 2013.03.04. 10:03:44

Az mi van a tortán?
Nem értem. :))

Niobe 2013.03.04. 10:19:24

@Caddy: egy baba popsija, lábacskái. Bele borult arccal a tortába, tehát így járt ;)
Részemről remekül éreztem magam, köszönöm ;)

Caddy 2013.03.04. 11:35:19

@Niobe: aha, így már oké.:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.03.04. 12:51:50

@Caddy: Járt hozzá egy beletűzős tűzijáték is. Amit én ugye a két láb közé állítottam volna be, de az illetékes(Nava) azt mondta, hogy azt már azért mégse...

kiraaaaa 2013.03.04. 14:15:12

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): de hát ez adja magát, hogy oda kell szúrni a gyertyát:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.04. 14:49:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Oda se fért volna! Mégis csak kisbabáról volt szó. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.04. 14:58:14

Egyébként azt hittem, hogy ez akkor kiderült, hogy ehhez a tortához nem volt több közöm, mint ott nagyon sok mindenki másnak. Én a másikat sütöttem.

"Zsu" (törölt) 2013.03.04. 15:20:29

@Naiva...: Az nagyon finom volt! :) Miután elmentetek nekiestünk a csajokkal. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.04. 15:23:01

@"Zsu": De amint hallottam, a tulajnak is maradt. :)

"Zsu" (törölt) 2013.03.04. 15:33:11

@Naiva...: ??? Ezt nem értem. Valaki otthagyta?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.03.04. 15:50:34

@Naiva...: Odafért. Odapróbáltam, azt mondtad ne. Én meg szót fogadtam.

Joe69 2013.03.04. 16:51:03

Horror...tortába fulladt kisbaba:) Jó étvágyat..

_Ω_ 2013.03.04. 17:52:45

@"Zsu": A válasz valóban @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): -nál van.
Meséltem Navának a tortám további sorsáról, onnan hallotta. Már az óvónéni is megmondta, hogy nem szabad irigynek lennem, ezért is kötöttem ki, hogy a negyedét mindenképp megtartom, csak az azon felüli részre lehetett pályázni. Ami azért mohóságom ellenére valahol nekem is könnyebbség, mert hiába vagyok másodállásban sütiszörny, el vagyok látva rendesen: van itthon gyümölcstorta, a Navától kapott Sacher, aztán diós torta, és még rétes is. Szerintem az elkövetkező hetekben nem halok éhen.
De ti aztán rendesen nekiestetek a tortának, főleg te, Zsu! Úgy tippelem, a jövőben sem kell attól tartanom, hogy eleszitek előlem. :-D

Niobe 2013.03.04. 18:32:55

@_Ω_: akkor nem féltünk, hogy csemege nélkül maradnál :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.04. 20:30:37

@Rakoncátlan Oedipus: Ez nagyon durva. Sok mindenre rá lehet venni, de lehet, hogy ebből nem ennék. :)

@"Zsu": Úgy látom, már nincs szükség rá, hogy én is válaszoljak. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Te nagyon rendes vagy. Tényleg így volt. Te mindig ilyen szófogadó vagy? :D

Dökvín 2013.03.04. 21:10:31

Hali! :) Csatlakozom az előttem szólókhoz, a tali remek volt, a torták brutálisak, a szervezés dicséretes, remélem, még sok-sok hasonlóban lesz részünk! ;)

Namely 2013.03.05. 22:40:27

A tali jó volt, nekem is tetszett.

@_Ω_: köszi a tortát, finom volt.

Szar így gomb nélkül, éjszakai műszakos lett belőlem, itt beszélgetek magammal.... ;)
süti beállítások módosítása