HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/03/07/mas_novel_figyelmes_csak_velem_nem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr995120879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Rekettyés László 2013.03.07. 09:18:34

@Kytia: Na ez a lényeg. Azért még nem biztos az új hejjjespaseeee sem, addig meg ugye kár is bármit lépnie...

pretty kitty 2013.03.07. 09:20:10

Mosz komoan az a gondotok h megiszmelkedett edd uj paszivaaaaal??? :OOOOOOO

_Ω_ 2013.03.07. 09:21:20

@latvanycepszeg: Nem. Nekem az, hogy a régi pasi erről nem értesült 3 héttel ezelőtt.

Üregi nyúl (törölt) 2013.03.07. 09:24:25

@_Ω_: És az egész bűzlik az önigazolától. A poszt akkor születik meg, amikor itt a jobb kan, és ürügy kéne a régi lekoptatásához. Addig is, lehet két kapura játszani. Ehhez képest a meztelen csiga egy gerincoszlop.

Kytia 2013.03.07. 09:24:27

@Dr.Rekettyés László: Neked ez miből jött le?

"És most lenne egy másik pasi a képben, akivel 3 hete ismerkedtem meg. Addig nem akarok lépni, míg ezzel a problémával nem jutottam dűlőre....Szóval, jövő héten találkozom a párommal (pontosabban: kaptam tőle időpontot) és akkor már mondanom kéne neki valamit."

Azt kell mondjam, ritka eset, hogy valaki egy 3 hetes ismeretség után - amiből ki tudja, lesz-e valami - bevállalja, hogy előáll a farbával otthon. A mai világban már-már vakmerő. Egyébként nyilván előbb is szólhatna, de akkor esetleg telefonon kéne szakítani, az meg mekkora szemétség már.:DDD

Kytia 2013.03.07. 09:29:40

Az egyébként senkit nem zavar, amit poszter a pasijáról mondott? Csak az, hogy megismerkedett egy másik fazonnal, miután fickó havi kétszer fogadta csak és mindenki mással többet kommunikált?
Csak ismételni tudom magam: www.thatmemesite.com/media/created/unox6z.jpg

Kytia 2013.03.07. 09:30:12

Az meg engem nem zavar, hogy én vagyok itt egyedül?:DDD

_Ω_ 2013.03.07. 09:32:23

@Kytia: Lásd hosszú fejtegetés posztpasi mindennapjairól by @_Ω_:

Dr.Rekettyés László 2013.03.07. 09:33:08

"van egy másik pasi a képben, mert..."
Nincs MERT! Előbb ki kell lépni a szarból, és utána kell ismerkedni, meg "kavarni", hogy ilyen trendi legyek.

_Ω_ 2013.03.07. 09:33:28

@Kytia: Egyébként grat. a mesterhármashoz. Mit ittál, hogy majdnem duplán látok tőle? Ez 5!!! :D

cyd 2013.03.07. 09:33:48

@Kytia: Sajnálom. Lehet, hogy a kislány csak fogalmazásból gyenge, de nekem nem túl összeszedett a posztja. Ok van valami gond a kapcsolatukban, de én nem tudtam megfejteni igazán (tudod személyes szűrők, továbbgondolás estébé) így a tisztán érthető liánozásra tudok konkrétabban reagálni és az nem tetszik (ahogy a bloghegemóniád sem, szóval kénytelen voltam válaszolni)

Dr.Rekettyés László 2013.03.07. 09:35:56

@Kytia: Még matekol, hogy az elején mindenki rendes, mert "meg akarja kapni".

Bölcs Jaroszláv 2013.03.07. 09:38:14

@greycup: Ugyan már! Egy húszéves, az (optimális esetben) már érett, gondolkodó, fenőtt embernek tekinthető!
:)

Kytia 2013.03.07. 09:38:38

@_Ω_: Jaaa. Arra teljes őszinteséggel azt hittem, hogy viccből írod. De azért erősíts meg még egyszer: nem viccből írtad?

@cyd: De ez még csak nem is liánozás. Ahhoz minimum az kéne, hogy a másik pasival is csináljon valamit. De azt hogy állítod meg, hogy megismerkedj valakivel? Most jöttem egyébként rá, hogy már hónapok óta ismerlek és a pasimnak még mindig nem számoltam be róla. Úristen, most mi lesz?? MNK!:D

cyd 2013.03.07. 09:38:48

@Bölcs Jaroszláv: Mit szívsz? Van még belőle?

cyd 2013.03.07. 09:40:14

@Kytia: De liánozni AKAR. Azt mondtad néha ránéz, meg ír, ergo 'látott már' megnyugodhatsz: nincsenek túl laza erkölcseid.

_Ω_ 2013.03.07. 09:41:04

@Kytia: Félig vicc. A másik fele az, hogy nem tudunk szinte semmit a pasiról, így nem húzom le elhamarkodottan.

Üregi nyúl (törölt) 2013.03.07. 09:41:57

@Kytia: És ez jó volt neki, amíg nem találkozott egy jobbal. Elücsürgütt a langyos sz akarom mondani vízben.

Kytia 2013.03.07. 09:45:21

@Dr.Rekettyés László: Amiben igaza is van. Attól fél, hogy ezzel is befürdik, mint az előzővel. Amúgy ehhez a megjegyzéséhez nincs semmi hozzáfűzni valód férfioldalról? Vagy azzal a ténnyel kapcsolatban, hogy az elején az összes mandró arcoskodik, hogy utána menet közben mutassa ki a fogának a kis fehérjét, amikor már némi hivatalossággal el vagy kötelezve, majd aztán fel vannak háborodva, ha időközben eltűnik a női oldal lelkesedése, illetve más irányokba fordul, nem szükséges férfitársainknak nyilatkozni, hisz ezzel minden a legnagyobb rendben?
Nyilván tisztelet a kivételnek, teszem hozzá gyorsan...

Bölcs Jaroszláv 2013.03.07. 09:45:31

@Kytia: Nem is tudom: ha jól értettem a posztot, akkor a másik pasival még semmi nincs, mindössze találkoztak valahol, és a poszterinának úgy tűnt, hogy esetleg lehetne belőle valami. Azaz nem történt semmi. Nyilván elegánsabb lenne, ha szakít, kilép a régi "aligkapcsolatból", aztán egy jó félév elteltével, amikor már senki sem vádolhatja azzal, hogy egyik ágyból a másikba liánozott, akkor jön össze az új pasival. De ugye az élet nem teljesen megrendelésre zajlik, és szerintem nem történt semmi olyasmi, ami a dolgok jelenlegi állásánál sértő lenne a jelenlegi pasira. Különösen, mivel a leányzó mindenképpen beszélni akar vele, mielőtt lépne. Tehát engem nem zavar a kialakult helyzet (meg az sem, ha egyedül nyomod itten).
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.03.07. 09:48:01

@cyd: Ne legyél már ilyen szigorú! Van az utcánkban jó néhány tini (13 és 18 között), és nagy részük tök jó arc. Alig van köztük deviáns (az is halmozottan hátrányos helyzetű, félárva, stb., tehát még részben érthető is). A többiek totál jó fejek- fiúk és lányok egyaránt. Szóval csak saját tapasztalatból indultam ki.

cyd 2013.03.07. 09:48:38

@Kytia: És csak a férfiak mutatnak többet az elején? A nő az első randevútól a platinalakodalomig ugyanoylan intenzitással tolja magát?

Kytia 2013.03.07. 09:49:01

@cyd: Nem akar!!! "Addig nem akarok lépni, míg ezzel a problémával nem jutottam dűlőre."

@_Ω_: Hát épp ez a baj, hogy a nő sem tud semmit róla.:) Amúgy nekem egyszer volt ilyen, hogy pasi előadta, hogy most így két hétig, meg úgy egy hónapig nem tudunk találkozni. Hát fogalmazzunk úgy, hogy kettőnk közül nem én liánoztam...:) Bár a liánozás úri kifejezés lett volna arra, ami utóbb kiderült róla.

@Üregi nyúl: Ennyi mázlija azért csak lehetett már az eltűnős fickónak. Még ezt is sajnálnád tőle?:)))

Caddy 2013.03.07. 09:51:39

@cyd: de hogy minden nap ez van!

Dr.Rekettyés László 2013.03.07. 09:53:00

@Kytia: Nem tudom, én még nem hazudtam, "arcoskodtam", jópofiztam és nem játszottam meg magamat egy suna lehetőségéért, de azt nem vitatom, hogy sokan lehetnek, akik ilyenek.

Kytia 2013.03.07. 09:56:45

@Bölcs Jaroszláv: Na, veled egyetértek. Meg magammal is.:D
De szerintem legtöbbeknek már olyan görcseik épültek be egy olyan helyzetre, ha a nő megismerkedik valakivel, pedig még kapcsolatban van, hogy onnantól agy elborul, egyéb körülmények kitörlődnek.:))

@cyd: Nem. Ezt is hozzá akartam tenni az elején, hogy persze nem férfispecifikus. De mivel gyakorlatilag semmi sem nemspecifikus, így nyugodtan kijelethetjük, hogy fordított helyzetben a pasi is képes lenne olyan aljasságra, hogy megtetszik neki egy másik nő, miközben hivatalosan még nem szakított az előzővel, akit amúgy szökőévente lehet csak elérni. Sőt, ha engem kérdezel, posztpasi már rég túl van ezeken a dolgokon. Azt is el tudom képzelni, hogy végig volt a poszternél egy komolyabb csaja (velem ez történt anno), meg azt is, hogy MÁR van egy komolyabb, de lyuklátogatóba néha még hazajár.

Egyébként nekem egyszer egy olyan is volt, hogy hónapok óta nem láttam már a pasit, akivel hivatalosan még nem mondtunk ki szakítást. Én őszintén azt hittem, hogy gyakorlatilag már szakítottunk és összejöttem valaki mással, majd amikor utóbb mégis találkoztunk, akkor közölte, hogy vegyem tudomásul, hogy ő azért nem dugta meg egy buliban azt a lányt, akit amúgy megujjazott, mert azt gondolta, köztünk még van valami. Aha.

_Ω_ 2013.03.07. 09:57:16

@Kytia: Oké, akkor neked megvan a szemüveged amin át ez is egy olyan esetnek tűnik. Szemüveg nélkül próbáltad már? :)

cyd 2013.03.07. 09:58:22

@Kytia: Ok. Valóban van egy olyan verzió is, amit Te látsz belőle elismerem (pláne, hogy én genyóbb vagyok), de akkor meg mi a nyígás tárgy? Szerinte a párja elhanyagolja és nem elhet vele ezt megbeszélni. Akkormeg? Lásd a blog jobb felső sarkában lévő post-it második felét ergo az elsőn túl van.

cyd 2013.03.07. 10:01:28

@Caddy: Az élet nem tejszínhabos sült kolbász...

@Kytia: "...azért nem dugta meg egy buliban azt a lányt, akit amúgy megujjazott, mert azt gondolta, köztünk még van valami."
Aztabüdöskurvaéletbe!

A posztpasi számomra mocsoknagy homályban van. Szóval a Te és Omega verziója között bárhol elhelyezkedhet, nekem semmilyen benyomásom ezzel kapcsolatban nem született ezért értékeltem csak a nő viselkedését.

Kytia 2013.03.07. 10:11:42

@_Ω_: Nem kell szemüveg. Volt már dolgom néhány pasival és összességében azt állapítottam meg, hogy szeretik a nőtársaságot, ha van rá módjuk. Tehát hősünk vagy remete (ez esetben nem tudom, miért nem szakítja meg a kapcsolatot teljesen a nővel), vagy más nők társaságával boldogítja magát. A leírásból úgy tűnik, hogy az utóbbi.

@cyd: Ezzel egyetértek, de hidd el, nem könnyű szakítani egy olyannal, akivel csak havonta kétszer lehet találkozni.

cyd 2013.03.07. 10:16:30

@Kytia: Ezt a részét kicsit túlzónak éreztem a posztnak. És habár én vagyok az egyik legnagyobb híve a személyesen történő szakításnak, ha tényleg nem éri el a mandrót, akkor írjon szépen egy levelet. Egyébként ezt megtehetné csak simán a problémák kapcsán is. Mert akkor ugye nem 'hirtelen' van a másik fejéhez vágva a probléma, hanem ő is elgondolkodhat azok kiváltó okain.

Niobe 2013.03.07. 10:20:26

Jódélelőttöt! ;)

Javarészt mindent leírtatok, ami megfordult a fejemben. Szintén meglehetősen zsenge érettségre tippelek, kortól függetlenül. Mindkét fél esetében! A liánozás eszembe sem jutott. Találkozott valakivel, aki jobbnak tűnik - aztán az idő majd eldönti. Poszterinre az vesse az első követ, aki szívesen ellenne ennyire hideg fosban... A poszter pasijáról keveset tudunk meg érdemben, simán lehet olyan munkája, aminél szabott beosztás szerint kell dolgoznia, és utána napokig fáradt. A jelen felállás nem jó, főleg hosszú távon, ahogy poszterin tervez. Én is lépnék, de nem várnék még egy hetet...

Kytia 2013.03.07. 10:24:27

@cyd: Hidd el, ha egy pasinak van módja nőtársaságban lenni, megteszi. Ha van barátnője, de hetekig nem néz felé, az csak úgy lehet, hogy van mellette másik is. Legalábbis nekem ez a száz százalékos tapasztalatom. De elmesélem a dolog igazi eszenciáját, csak hogy hátha így könnyebb egy szerelmes, ámde hülyére vett nő helyzetét megérteni.
Teszemazt fiatal vagy még és tapasztalatlan. Odáig vagy az ürgéért, aki viszont nagyritkán hív csak, ha megígér valamit, szintén nem tartja. Nem tudod, mitévő legyél, de a pasiról csak akkor mondasz le, ha muszáj. Minden kis reménybe kapaszkodsz. Hónapokig tartó szenvelgés után neki szegezed a kérdést, hogy akkor ti most jártok, vagy sem, mert most már tudni akarod (ezen ugyanis az múlik, hogy a következő hónapokat teljes férfihiányban éled-e, rá várakozva, vagy fájdalmasan ugyan, de lemondasz róla, és tovább lépsz). Válasz valami olyasmi, hogy ő ígymegúgy fél belemenni, de nagyon jól érzi magát veled és iszonyatosan kíván és blabla. Na most ez olyan, hogy ahhoz kevés, hogy utóbb számonkérhető legyen, ahhoz viszont elég, hogy a szerelmes nő (inkább lány) a neki tetsző választ hallja ki belőle. Tehát az ügy még nem off, ám hamarosan hősünk kijelenti, hogy most egy hónapig nem fog ráérni, mert nagyon dolgozik. Nyilván teljes összeomlás következik, de az idő menet közben enyhíti a dolgokat, aztán amikor két hónap múlva mégis felhív, őszinte a megdöbbenés, még akkor is, ha anno nem egyeztetek meg abban, hogy szakítottatok. Évekkel később nyilván kiderül (vagy nem derül ki, mindegy), hogy végig párkapcsolatban volt. Tanulság: ha a pasid megtehetné, hogy annyi időt tölt veled, amennyit csak tud, de mégsem teszi, nem te vagy a nője.:)

Posztpasi azért homály, mert a nőnek is homály. Fogalma sincs, hogy mivel tölti az idejét, leszámítva a többi nővel való fb-csetelést. Van őneki saját élete, csak valahol máshol.

executive summary 2013.03.07. 10:26:29

Felszínesek a pasik sajnos, ha egy kisminkelt kicicomázott karcsú kékszemű nagymellű plázapicsa riszálná neki a kerek seggét meg dobálná a hosszú szőke haját akkor tuti nem aludna!

m.gray 2013.03.07. 10:29:58

hogy mondd meg, hogy ne bántsd meg?
egyszerűen. szerinted vége van, úgy érzed, hogy ez a kapcsolat ennyi volt, kifújt. te nem szereted már. pont.
részletek nem kellenek, még akkor sem, hogyha véletlenül a kidobás hírére hű de vissza akarna kapni.
amúgymeg: rég kefél valakivel, akivel "kedves a fészbúkon"

Dr.Rekettyés László 2013.03.07. 10:31:04

@JOKKINA21: Szerencsére akkor én nem vagyok felszínes, mivel engem a felsorolásból csak a karcsú és a kerek seggű rész érdekel.

pretty kitty 2013.03.07. 10:35:07

@Kytia: "ő azért nem dugta meg egy buliban azt a lányt, akit amúgy megujjazott, mert azt gondolta, köztünk még van valami"

Pfffffff.....delendeeeeeesz!!!! XDDDDDDD

Hurri Kán 2013.03.07. 10:42:59

Nem szerelmes beléd, mert hárpia vagy. Ennyi.

Kytia 2013.03.07. 10:46:25

@latvanycepszeg: Áldott jó embör volt.:)

Niobe 2013.03.07. 10:48:22

@Kytia: jobb posztot írtál, mint a mai versenyző :) Az a szomorú, hogy ez a fajta hülyítés sem lőhető be "egy bizonyos" életkortartományra... max egy bizonyos érzelmi éretlenségre. Mindenképp vascső díjas az, aki párkapcsolatból másokra kacsingat ki, flörtöl, ujjaz... Ehh. Ezt sosem értettem, de mindegy is.

greycup 2013.03.07. 10:50:31

@Kytia: "ha a pasid megtehetné, hogy annyi időt tölt veled, amennyit csak tud, de mégsem teszi, nem te vagy a nője.:)"

Vagy már kurvára elege van belőled. :)

_Ω_ 2013.03.07. 10:59:20

@greycup: Ez viszont visszakanyarodik oda, hogy már nem ő a nője - vagy hamarosan már nem lesz az. :)

Kytia 2013.03.07. 11:06:34

@Niobe: Azért az érzelmi érés is remélhetőleg változik a korral. Meg hát ugye a tapasztalatok. 10 éve el nem tudtam olyat képzelni valakiről, ami egy átlagos CsP posztnál manapság az első tippem.:S

Kytia 2013.03.07. 11:07:28

@greycup: Ilyen esetben feltételezem, szakít. Esetleg liánozással egybekötve.

pretty kitty 2013.03.07. 11:34:55

Nah mivan alomcucekok mindenki jalciiiik?? XDDDDD *EEEEEEEEEEEBLESZTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Niobe 2013.03.07. 11:36:54

@Kytia: remélhetőleg változik - igen, de van, hogy nem :)
Az ember inkább azt feltételezi nehezen, hogy vele is megtörténhet, hogy becsapják, otthagyják, rútul elbánnak vele. Pedig megtörténik olykor. És olyankor nem az a jó megoldás, ha egy következő kapcsolatnak fenntartásokkal vág neki, mert az eleve kudarcra ítéltetett. Minden kapcsolat más.

_Ω_ 2013.03.07. 11:38:31

@latvanycepszeg: Vagy hozzájárul a GDP növekedéséhez, vagy épp ebédelni készül. Vagy mindkettő és már úton az ebédje, a GDP pedig az alacsony vércukorszint okán még lassabban növekszik.

pretty kitty 2013.03.07. 11:39:42

@_Ω_: Coval dolgosztok? Jaaah peeelcee.....:PPPPPP

plantingC4 2013.03.07. 11:42:08

@Hurri Kán: @latvanycepszeg: kómában szédelgek, nem bootoltam be reggel óta, holnapra szabit kérek, ez már sok lett...

Hurri Kán 2013.03.07. 11:42:45

@plantingC4:
Én is. Tegnap nyertünk egy üveg Zubrowkát :D

plantingC4 2013.03.07. 11:44:13

@Hurri Kán: jeee gratulálok ! :D én csak aludni akarok, ez az esőfront padlóra küldött...

Hurri Kán 2013.03.07. 11:45:12

@plantingC4:
Lehet, én is visszafekszem. Erőt kell gyűjteni az esti bulira :D

Hurri Kán 2013.03.07. 11:51:27

@plantingC4:
P Mobil emlékzenekar :)
Vagy valami ilyesmi

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 12:05:08

@Kytia: Látom, beindult a "tartsunk össze, férfiak vagyunk!" ....

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 12:15:07

Nagyon csípem az olyan pasikat, akik azért néha megjelennek, hogy az érdeklődést fenntartsák, de azon kívül nem tesznek semmit. És még a csaj a k.... . Egy nagy lósz..t!
Szerintem ezzel a pasival nem kell finomkodni. Meg kell mondani, hogy ennyi volt, és kész.
Mondjuk nagyon becsülendő a csajban, hogy szóban akarja megmondani, és nem smsben közli, hogy mennyire jó pasi a másik, de neki ez most nem jó, és ezért be akarja fejezni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 12:15:48

Ó, látom, Kytia elment, jöttem én. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.03.07. 12:17:01

@Kytia: "Teszemazt fiatal vagy még és tapasztalatlan. Odáig vagy az ürgéért, aki viszont nagyritkán hív csak,
.........

Válasz valami olyasmi, hogy ő ígymegúgy fél belemenni, de nagyon jól érzi magát veled és iszonyatosan kíván és blabla. Na most ez olyan, hogy ahhoz kevés, hogy utóbb számonkérhető legyen, ahhoz viszont elég, hogy a szerelmes nő (inkább lány) a neki tetsző választ hallja ki belőle."
Na bocsi, de ebbe bele kell kötnöm. Először: attól, hogy valaki fiatal és tapasztalatlan, nem feltétlenül hülye is egyidejűleg (lehet, hogy az, de nem törvényszerű).

Másodszor, ahogyan írtad is valahol: ha egy pasi iszonyatosan kíván és blabla, akkor nem havonta egyszer akar látni, bármennyire fél is belemenni komolyabban egy kapcsolatba.

Harmadszor, ha ezek után a fazon két hónapig feléd sem néz, és azt sem mondja, hogy befellegzett, vagy valami, akkor már végképp nem lehetnek illuziói a legeslegszerelmesebb lánynak sem.
Szóval a történeted összességébben sántának tűnik, még akkor is, ha történetesen igaz.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 12:19:56

@Bölcs Jaroszláv: Ó, ti ezt nem tudjátok. A nők egész másképp vannak összerakva, és ezt nagyon sok ilyen pasi ki is használja.
Kívülről nézni a dolgokat sokkal egyszerűbb, mint megélni a dolgokat.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 12:31:22

@Caddy: Gáz, én csendben tudok kreatív lenni. :)

Engem ma ez hatott meg:
www.youtube.com/watch?v=76cFB2tYYS4

_Ω_ 2013.03.07. 12:49:57

@Naiva...: Ezt érdemes lenne két témára szétválasztani:
-Pasi aki nem keres normális rendszerességgel, esetleg csak érdeklődés fenntartása céljából - azt nem tudjuk, megcsalja-e a nőt, vagy csak le van fárasztva munkával és élni is alig van kedve;
-Nő, aki nem beszéli meg a problémáját, vagy ha tett is rá kísérletet és nem sikerül, akkor sem szakít, csak ha már megvan az új pasi legalább 3 hete és az jól láthatóan kapar utána.

Na, így már az én gyomrom is beveszi.

plantingC4 2013.03.07. 12:56:48

@Naiva...: Érdekes.
MDMA ? LSD ? GHB? Mi a titok?
1:50-nél beletüsszent? :D

Hurri Kán 2013.03.07. 12:59:20

A külvilág gonosz és gyors.

Kytia 2013.03.07. 12:59:28

@Niobe: Na ja, persze. Inkább a tünetek korai felismeréséhez kell a tapasztalat.:))

@Naiva...: Megjötteeem.:D

@Bölcs Jaroszláv: "attól, hogy valaki fiatal és tapasztalatlan, nem feltétlenül hülye is egyidejűleg" Attól függ, mihez. Párkapcsolatban a legnagyobb hülyeség ugyebár a naivság, az meg a nemhülye tapasztalatlanoknak is sokszor sajátja. Teszemazt most végeztél a suliban és fogalmad sincs, hogy néznek ki egy dolgozó ember mindennapjai. Ezért simán elhiszed, hogy őneki annyi munkája van, hogy egy negyedórája sem lesz felhívni. Depláne találkozni. Nem mondom, hogy könnyű ezt elhinni, de amikor két búcsúlevél megírása után is még esküdözik, hogy demárpedig higgy neki, csak felmerül, hogy akkor mégsem lerázni akar és talán igazat mond. De persze azért ezt is megtanulja az ember előbb-utóbb, hogy még az esküdözés sem jelent az égvilágon semmit.:)

Az "iszonyatosan kíván" egyrészt lehet hazugság, másrészt én inkább olyasminek értelmezem utólag, hogy "hátha ebből megérted, hogy csak dugni akarok, de azt nagyon, azért nem koptam még le végleg, de járni ne kelljen már lécci".

"akkor már végképp nem lehetnek illuziói a legeslegszerelmesebb lánynak sem"

Akkor már nincsenek, persze.:) Azért 2 hónap elég nagy idő még egy fejlődő szervezet számára is.:)

Kytia 2013.03.07. 13:06:22

@Naiva...: Egyetértek. Semmilyen lojalitást nem érdemel a pasi. Nő akár azt is megtehetné, hogy bepasizik és nem szól egyáltalán. majd rájön a fickója, hogy már nem járnak. Ha egyáltalán észreveszi.

Kytia 2013.03.07. 13:09:47

@_Ω_: Látom, a pasiprobléma egyáltalán nem érte el az ingerküszöbödet. Végül is m,i az, hogy valaki hetekig nem kíváncsi a párjára, ugyan már.:DD De aaaaz, hogy megismerkedett egy másikkal és FELMERÜLT benne, hogy inkább vele járjon. Hát azért Dunába lőni azonnal.:DDD

greycup 2013.03.07. 13:21:18

@Kytia: Az "iszonyatosan kíván" egyrészt lehet hazugság, másrészt én inkább olyasminek értelmezem utólag, hogy "hátha ebből megérted, hogy csak dugni akarok, de azt nagyon, azért nem koptam még le végleg, de járni ne kelljen már lécci".

A mondat második fele nem "olyasmi", hanem halálpontos értelmezés. :D

JOKKA21 2013.03.07. 13:25:49

MNK.Azért figyelmes(ebb) más nővel vagy nőkkel, mert szebb(ek) nálad.Ilyen egyszerű ez.

Caddy 2013.03.07. 13:37:29

Nem tudna valaki segíteni nekem abban, ha egyedi ágyneműhuzatot szeretnék?
De nem kalocsai meg selyem, hanem én tervezném ők nyomnák.

Köszi

executive summary 2013.03.07. 13:42:51

@JOKKA21: Így van, sajnos felszínesek a pasik, nem a belső értékekre buknak. Sunázhatnál.

Mamlasz 2013.03.07. 13:51:48

@Naiva...:
Szerintem FB-n érdemes neki írni, hogy nem kell több közös időpontot kijelölnie. Lehet, végre valami reakciót is kapna. ;-)

A posztíró különben egy kezdő kapcsolatfüggőnek tűnik - részéről sincs nagy szerelem, csak szarul esik neki, hogy nem törődnek vele - mégsem mondja azt, hogy ez nem egy kapcsolat, ez csak friend with benefits, akivel mégcsak szakítani sem érdemes. (Mondjuk tényleg fiatal lehet, akkor akar az ember még ilyen alkalmatlanokkal is szóban szakítani.)

@Kytia:
"Hidd el, ha egy pasinak van módja nőtársaságban lenni, megteszi."
Volt olyan időszakom, amikor a neten lövöldöztem inkább más ismeretlenekkel - bár sok lehetőségem nem volt női társaságra, a kevésért sem tettem semmit... De már elmúlt.

@Dr.Rekettyés László:
Olyan nagyon nem kell megjátszania magát ehhez a sumákoláshoz, mert a faszi feléje sem néz és nem is nagyon érdekli, mi van vele. Úgy azért könnyű titkolni dolgokat, ha senkit nem is érdekel...

_Ω_ 2013.03.07. 14:16:56

@Kytia: Ezt a hetek ótát hol olvastad? A posztban csak olyanra emlékszem, hogy a pasi bejelenti, az adott héten nem fog összejönni a találka. Azt azért nem mondanám, hogy nem érte el ez a probléma az ingerküszöböm, de a csaj technikája kétszer is átlépte, ezért első körben azzal foglalkozom.
Ha kíváncsi vagy rá, személy szerint nem tudnám elképzelni, hogy egy hétig ne lássam a párom, főleg akkor nem, amikor a meló kiborít és lefáraszt, mert leginkább a társaságában tudnék kikapcsolni. De ettől még elképzelhető, hogy valaki ilyenkor egyedül szeretne lenni és teszem azt átaludna pár napot.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 14:20:53

@Kytia: Előfordulhat, hogy feltűnik neki, de nem fogadnék rá. Bár, ezt észre szokták venni, és kész magyarázatuk is van az addigiakra.

Kytia 2013.03.07. 14:24:15

@greycup: Na ja, csak szerénykedtem.:D

@Mamlasz: És olyan volt, hogy volt egy nőd és nem akartad látni egy hétig, pedig nem volt másik?

@_Ω_: Komolyan elhiszed, hogy képes bárki 3 napot átaludni? Biztos létezik, amit mondasz, de ebben az esetben semmi nem utal erre. Élénk érdeklődés az eddig még el nem ért nőstények felé a facebook-on...bár lehet, hogy van, aki ezzel kapcsol ki egy fárasztó nap után.:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 14:26:59

@Mamlasz: Azért írtam az smst, mert a kedvencem az volt, amikor reggel tőlem elment a pasi haza, majd másnap délután smsben szakított.

Caddy 2013.03.07. 14:29:49

@Naiva...: klasszikus. :D

@Kytia: egyébként az nagyon fontos, hogy kifelé mit mutatnak, szóval a FB-on a legjobb formájukat kell. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 14:31:02

@Caddy: Meg is tartottam. :D (az smst) Ha rossz kedvem, elolvasom, és jót szórakozok, mekkora hülyének néztek. :)

Kytia 2013.03.07. 14:34:50

@Naiva...: Na je, csak az meg kit érdekel.:))

_Ω_ 2013.03.07. 14:37:11

@Kytia: 3 napot? Simán. Egy hetet? Na azt már nem, de azt sem feltételezem azonnal, hogy épp megcsalja a barátnőjét. Elképzelhetőnek elképzelhető, a Fb. aktivitás mellett pedig valószínűsíthető, de egyáltalán nem biztos.

Kytia 2013.03.07. 14:42:22

@Caddy: Hehe. Minden ébren töltött tízpercében gyorsan bejelentkezik, hogy lássák, hogy az evés-ivás-alvás-szarásnál több aktivitásra is képes?:D

@Naiva...: Oszt ők meg kit érdekelnek?:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.03.07. 14:44:24

@Kytia: Hááááááát..... *nincs válasz, néma csend, elgondolkodó arckifejezés* nem jöttem rá. Szabad a gazda. :D

_Ω_ 2013.03.07. 14:51:08

@Naiva...: Másokkal szemben is. Pl. nem vonultam fel nagy erőkkel és liánvágó felszereléssel poszterin háza elé. ;)

Kytia 2013.03.07. 14:55:25

@_Ω_: Igazából mindegy. Nálam a posztpasi az a kategória, amelyik egy korrekt szakítást sem érdemel. Kb küldenék egy sms-t, majd elolvassa, ha ráér, vagy épp ébren van. De mivel ez annyira nem tűnik még kapcsolatnak se, lehet, hogy ezzel se fárasztanám magam. Nemhogy pironkodni, mert 3 hete (!) megismertem valakit és merészeltem még nem szólni róla. Kac-kac.

@Naiva...: Jól látod.:D

_Ω_ 2013.03.07. 15:02:05

@Kytia: Azért ha tényleg egy SMS-t sem küldenél, az nekem nem szimpatikus. Ennyi szerintem mindenkinek jár, hogy tudjon róla, hányadán állnak, ha eddig figyelmen kívül is hagyott minden mást és vakon tévelygett a világban. A megismerésnél remélem egyre gondolunk, itt a viszket neki és megvakartatná féle megismerés játszik, nem pedig a jött egy új kolléga és már ötször összefutottunk a folyosón, meg bemutatkozott háromszor, mert minduntalan elfelejtem, hogy is hívják...

Kytia 2013.03.07. 15:09:11

@_Ω_: Én meg úgy vagyok, hogy ki mint veti ágyát... Pasi zéró energiát tesz a kapcsolatba, miért járna neki több vissza? De igazából ezek valószínűleg részletkérdések, amikről beszélünk. A lényeg, hogy ami nem működik, abba kell hagyni így, vagy úgy.

_Ω_ 2013.03.07. 15:20:16

@Kytia: Mai közhely: az ördög a részletekben lakozik.
Az utolsó mondattal egyet tudok érteni, de ha van választási lehetőség, inkább vagy úgy (és nem így, mint a posztban). Az is igaz, hogy a pasi majdhogynem zéró energiát tesz a kapcsolatba, de ha nagyon ki akarod egyenlíteni a mérleget, akkor amennyire a pasi képes közölni az időpontjait, a csaj is közölheti, hogy péntektől már nem vele jár.

Kytia 2013.03.07. 15:23:24

@_Ω_: Az a baj, hogy ennek plusz veszélye, hogy pasi elkezd hőbörögni, magyarázatot követelni, magyarázatot adni kéretlenül, össze-vissza hisztériázni, meg még az ilyenkor szokott hasonlók. Néha jobb ezt megúszni, de oké, első körben szavazzuk meg, hogy az a korrekt, ha valamilyen módon közli vele.

cyd 2013.03.07. 15:37:24

@Kytia: Ha nem közli és a mandró mégis megjelenik 4-5 nap múlva, akkor nem lesz hőbörgés, magyarázat követelés miegymás? Akkor fog csak igazán mnk-zni a pöcs.

_Ω_ 2013.03.07. 15:39:59

@Kytia: Örülök, hogy pár kommentváltással ilyen remekül tudjuk közelíteni a frontvonalat. Megszavazva! :)

Elgondolkodtató adalék: amikor másik pasi oldalán találja a (volt) barátnőjét, kb. ugyanez a felsorolás áll, csak még erkölcsi magas lóról is beszélhet, feltételezve, hogy nem jár felemás cipőben. Lehet választani (poszterinnek, elvégre ő ül a szószban).

Mamlasz 2013.03.07. 16:46:48

@Kytia:
"És olyan volt, hogy volt egy nőd és nem akartad látni egy hétig, pedig nem volt másik?"
Volt. Valójában már szakítani akartam... Nem szerelemből induló kapcsolatban a befektetett energia (beszélgetés, vígasztalás, számomra érdektelen programok, alkalmazkodás)/szex arány nálam rövid idő alatt eléri azt a határt, aminél már nem éri meg. A hitegetés stresszes, a másikkal és magával is kicseszik az ember, jobb ilyenkor kötöttségektől mentesen várni az igazit. Vagy lelkiismeretfurdalás nélkül összeborulni valaki másik nem igazival.

_Ω_ 2013.03.07. 19:29:34

Omnia - Wolf Song
www.youtube.com/watch?v=FH6L1T1CYYI

Ezt a poszttól függetlenül. :]

Joe69 2013.03.07. 23:32:14

Tipikus hülyepicsa. Legfeljebb a kora mentheti, ha egyáltalán, mondjuk 18-ig.
süti beállítások módosítása