HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/04/02/a_csajom_masodszor_is_elhagyott

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr695188217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

plantingC4 2013.04.02. 10:19:46

@Caddy: @Szöszi 26: Csajok mesélhetnék, volt-e sok locsoló, hányinger van-e már a sonkától, ilyesmiket akár.

plantingC4 2013.04.02. 10:33:07

másoktól ollóztam, nem saját :

Két fogpiszkáló megy fel a hegyre. Elhalad mellettük egy sün. Erre az egyik megszólal:

- Vazze, ide busszal is fel lehet jönni?

Szöszi 28 2013.04.02. 10:36:04

@plantingC4: Engem egyetlen ember locsolt meg, és az az apukám :D Szerencsére a család többi tagját és a barátokat már leszoktattam róla. Mivel a hányinger nem a túl sok húsvéti sonka evéstől szokott kialakulni (abból nem lehet eleget enni egyébként se :D) hanem attól az ordenáré bűztől amit a 20 fajta különböző kölni keveredése eredményez :)

Niobe 2013.04.02. 10:40:52

@hasznavehetetlen régensherceg: poszter lélegezzen fel, gerinctelen gyökerekért sosem kár. Egyből duplán is nyert, mert kettőt is kiiktathat az életéből.

Caddy 2013.04.02. 10:47:57

@Szöszi 26: na nekem még kommentelni sincs kedvem. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ja. :D

@plantingC4: az nem lehet. A sonkától nem lehet hányinger. :)

Caddy 2013.04.02. 10:50:03

@hasznavehetetlen régensherceg: jajj de szép ez is:
"Gabóval több mint négy hónapig voltunk együtt. Mindig igyekezett a tenyerén hordozni, ami nekem egészen új volt egy kapcsolatban a korábbi rossz tapasztalataimnak köszönhetően."
"A kapcsolatnak végül én vetettem véget, egyszerűen azért, mert nem voltam szerelmes."

És ez az első bekezdés.:D:D:D:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 10:51:25

@Caddy: Nálam a "Gabó" már kicsapta a biztit.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 10:53:16

@Niobe: A posztolónak egy nyamvadt szava nem lehet. Mire fel lenne?
Megcsinálták amit akart. Most meg nyávog? Menjen a retekbe!

Szöszi 28 2013.04.02. 10:55:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jó, hát az volt, hogy azt hitte Gabó farka csak rá áll fel, mert olyan szerelmes belé, hogy mást meg se lát. Aztán ugye nem...És ezen megsértődött. Mert most már nem hiheti, hogy ő istennő. Idióta önbizalom túltengéses luvnya. Megérdemliiii!

Caddy 2013.04.02. 10:55:42

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): na ja, és sokszor le is írta, nehogy jobb legyen. :D

_Ω_ 2013.04.02. 10:57:18

@hasznavehetetlen régensherceg: Ezt a sztorit le lehetne rövidíteni...
Poszterin picsog, mert bár nem szerelmes a volt pasijába (ő maga mondta), territoriális állat lévén nem bírja elviselni, hogy a számára oly kedves két barátja titokban összejött egymással és ebből ő kimaradt. Legalábbis az információáramlásból, bár elég nagy a katyvasz, lehet, hogy egy hármasból is? :D

Szóval a nagy kérdés ez:
"A dologban tényleg nem az dühít, hogy kavartak, hanem hogy a hátam mögött, egymásra mutogatva tették." - tényleg a titokban kavarás dühíti? A kapcsolatnak vége volt, maradt a baráti érdeklődés, miért ne jöhettek volna össze azok ketten? Akár titokban is? No meg egész végig ott figyel, hogy a srác pedzegeti, összejönne azzal a bizonyos Pannival, csak ne lenne képben folyton kedves poszterin, mert a középvezetőt zavarja a szabad kilátásban... Szóval mégsem volt akkora titok az a titok, poszterin meg hintáztatott rendesen? Hiszen lendített párat a jól láthatóan elszakadni képtelen pasin...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 10:58:02

@Szöszi 26: Miközben neki nem kellett, miközben a barátnőt arra használta, hogy a csávó ne másszon rá részegen.
(Igaz, később úgy döntött, hogy másnap nem reklamál, ha beállva megbasszák.)

A gyökérkóró bajnokságot a szerző lombkoronaszinten nyerte el a többi kis palánta elől...

_Ω_ 2013.04.02. 10:58:33

@Szöszi 26: Vedd úgy, hogy tapintatból én sem locsoltalak meg! A húgommal is csak megszagoltattam tegnap a kölnit, hogy ezt ússza épp meg. :D

Niobe 2013.04.02. 11:03:20

@hasznavehetetlen régensherceg: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): poszternek igazából nem szerelemféltésből fakad a nyávogás, hanem szimpla birtoklási vágyból. Örüljön, hogy megszabadult a kavaróktól, benne volt ő is vastagon, tény, mondhatni, a lavinát biza ő indította el. A "Gabó" helyében én is másfelé kacsintgattam volna, ha 4 hónap után "nemszeretlek" felkiáltással kirakják a szűrömet, mondjuk a legjobb barátnővel való kavarás attól még vascső díjas.
Volt hasonló helyzetben részem, én szimplán dobtam a pasit és a "legjobb" barátnőt is, pedig ott igazából nem is volt tudható, történt-e bármi kavarás. Egyszerűen buzi módon álltak hozzá, énnekem meg nem volt ingerenciám "igazságot tenni". Maradt a magamé, hogy akkor nekem erre köszi, de nincsen szükségem. Na ott már tényleg nem volt szerelem, besértődés, ment mindenki szépen a maga útján.
A vicces, hogy ugyane "legjobb barátnőről" épp tegnap panaszkodott egy közös ismerős lány, akinek szintén országos nagy barinő volt a csaj, hogy mekkorát csalódott benne.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 11:08:02

@Niobe: És őket is te hoztad össze, csak azért, hogy szűzkurvázhass még a pasival?
Mert itt valójában erről volt szó.

_Ω_ 2013.04.02. 11:08:18

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Zacskós Gabó, a hobbi-hobbit meséjét hallhattuk, ahogy messzi hegyek közt megharapdálta egy sárkány, majd meg is sütögetné két oldalról szúrólángon. Egy sárkány mind felett, egy sárkány kegyetlen, egy bebaszva baszna, barátnő az új egyetlen! :D

A Gabó kitalált név, mint a Panni is; Velvetéknél így szokás, nincs saját néven posztolgatás. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 11:13:25

@_Ω_: Ja! Ha kitalálta az más! Akkor nem gyökér! Tudod azt hittem ez az ő esetében anyakönyvi alak... Nemá! Na!

A Zacsis Babó sztori viszont zsír! :)

Niobe 2013.04.02. 11:17:52

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): nem. Ott a pasi részéről nem egyszer hangzott el, hogy "ő azért megdugná a barátnőmet", a csaj azt hajtogatta, "neki nem esete" a pasi. Aztán már elköltözésem után (a pasitól) derült ki, hogy ezek "újabban" együtt járkálnak vásárolni - a srácnál hagytam egy sporttáskát, hogy tudjon mivel edzésre járni, aztán a barinő ment neki segíteni választani sajátot. Ezzel nem is lett volna semmi gond, ha nem kipöttyintve, elszólva tudom meg, elvégre ismerték egymást évek óta, barátokként összejártunk sokszor. Én annyit róttam fel a csajnak, hogy döntse már el, hogy most akkor kinek is a legjobb barátja, ő meg azt mondta, hogy erre nem hajlandó. Ez lehet hiba volt részemről, de úgy éreztem, a titkos találka nem volt épp gerinces húzás. Más miatt is elég volt a kisasszonyból egyébként, ez úgy kb. hab volt a tortán.

Niobe 2013.04.02. 11:18:23

@_Ω_: tegnap LOTR-t néztem, hihi :)

_Ω_ 2013.04.02. 11:20:58

@Niobe: Én vér és krómot (BSG film) néztem tegnap.
Trónok Harca 3. évaddal hogy állsz? Tegnap hajnalban már elérhető kellett legyen... Én még nem néztem meg az évadnyitót.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 11:21:23

@Niobe: Ajgen. Ez kissé ovis húzás volt. (mármint az "akkor most te kinek vagy a legjobb barátja"...)

LOTR ügyben részvétem.

Niobe 2013.04.02. 11:28:12

@_Ω_: na! Jó tudni, köszi :) Szerintem begyűjtünk pár részt.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): ez van. Mondom, volt ott más is már, nagyon irányítani akart a csaj. Egy darabig elnéztem neki, aztán amikor már túllépte a képzeletbeli határomat, akkor mondtam, hogy csá. Ez pont egybeesett a pasitól való elválással.

_Ω_ 2013.04.02. 11:30:25

@Niobe: A te sztorid csak nagy vonalakban hasonlít a Velvetesre. Hintáztatni kellett volna még a srácot, meg a barátnődnek tippeket adni, hogy a srác fülét hogyan kell vakargatni ahhoz, hogy igazán jó legyen neki. :)
Viszont a tiéd jobban is tetszik így. Kő' pezsgő? :D

Niobe 2013.04.02. 11:35:06

@_Ω_: tény, kellett volna hintáztatni :) Sajna nem műfajom. Ha nem megy direktbe, pofából pofába, akkor ne menjen sehogy. Arriusnak igaza van, hogy volt némi ovis toporzék a szavaim mögött - senki sem szereti, ha rájön, hogy esetleg hülyének lett nézve -, ez van. Veszíteni nem veszítettem, mint ahogy azt a tegnap bejelentkezett közös ismerős lány is megerősítette. Az is igaz, hogy jó sok mindent tanultam a exjóbarinőtől, semmiképp sem haragszom rá, egyszerűen másfelé tart az életben, mint én.

_Ω_ 2013.04.02. 11:35:07

Egy kis hangulatteremtő, szigorúan munkakerüléshez:

The Hobbit - An Unexpected Journey --- Song of the Lonely Mountain
www.youtube.com/watch?v=zakVfDY0xZk

Szöszi 28 2013.04.02. 11:37:09

@Niobe: Én nem tom ezt mér kell felnőtt embereknek csinálni...Nekem is volt már olyan, hogy egy nagyon jó barátnőmnek tetsző sráccal kezdtem kavarni, bár köztük nem nagyon történt semmi, és a srác egyértelműen megmondta, hogy nem akar tőle semmit. Ettől függetlenül amikor belekezdtünk a sráccal, felhívtam barátnőmet és megmondtam neki, hogy ez és ez van, sajnálom. Nem lett belőle probléma, nyilván szarul esett neki, de tisztáztuk.

Hurri Kán 2013.04.02. 11:37:11

Hát, szar ügy, ez van... Haladni köll tovább.

Niobe 2013.04.02. 11:40:07

@Szöszi 26: azért, mert a gyerekek még túl őszinték, illetve bennük (jó esetben) még nem alakult ki nemi vágy (csak a tini hormonvihar alatt). :)

Szöszi 28 2013.04.02. 11:43:03

@Niobe: Az őszinteséget jó volna felnőtt korunkra is magunkkal hurcolni...:) Van akinek sikerül is :D

_Ω_ 2013.04.02. 11:44:27

@Niobe: Tegnap? Félelmetes, milyen aktuális! Liánozás-gyanús a saját sztorid a srác oldalán? A Velvetesnél úgy olvastam, előbb vége lett a 4 hónapos valaminek, rövid szünet, hinta-palinta, még mindig szünet, aztán jött az új.

Niobe 2013.04.02. 11:44:44

@Szöszi 26: azt nem is szeretik túlzottan, kivéve, ha roppantmód elsajátítja a diplomácia művészetét :)

Niobe 2013.04.02. 11:47:28

@_Ω_: márhogy a srác liánozott volna barinőre? Őszintén? Már akkor sem érdekelt, ezért nem is kerítettem nagy feneket az egésznek. annyiból zavart, hogy jó pár cuccom még maradt (pincében, itt-ott), amikről csak szó volt, hogy _majd_ elviszem őket, aztán a kialakult helyzet miatt már kedvem sem volt arra járni. Oké, cucc mindig pótolható szerencsére, egszerűen hülyén jött ki az egész.

_Ω_ 2013.04.02. 11:56:27

@Niobe: Mindig csak őszintén. ;)
Ó, a cucc! Kérhettél volna postázást is... :D

Szöszi 28 2013.04.02. 11:59:09

@_Ω_: Vedd úgy, hogy jól tetted, mert így életben maradsz :) :)

_Ω_ 2013.04.02. 12:00:03

@Szöszi 26: A túlélés a véremben van. Meg piszok szerencsés is vagyok ezek szerint. :D

Niobe 2013.04.02. 12:08:37

@_Ω_: (legyint) megtanultam már, soksok idő során, cuccér' nem háborúzunk. Aminek vissza kellett hozzám találnia, az eddig úgyis mindig visszatalált. A többi meg legalább nem foglal felesleges helyet. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 12:15:51

@Niobe: Hát igen. Minden cucc pótolható, ami meg nem, azért se érdemes földön fetrengeni.

Sziasztok mindenki!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 12:23:59

A poszthoz:

A csaj: "Az a helyzet, hogy beteg lettem, és nem akartam, hogy ápoljon, mert attól tartottam, hogyha valami visszafordíthatatlan történik, akkor nem tud majd továbblépni, és nem akartam, hogy sajnálatból velem maradjon. Meggyógyultam, nincs már semmi bajom, így úgy gondoltam, megpróbálhatnánk újra.
Erre állandóan faggatott, az őrületbe kergetett, így jobbnak láttam újra lelépni."

Ez a variáció hogy tetszik?
Ha nem tetszik, tudok még. :)

Niobe 2013.04.02. 12:25:51

@Naiva...: ama kalapban sok minden benne foglaltatik, sőt, mindennek az ellenkezője is :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 12:29:38

@Niobe: Szerintem a miérteket akkor kell tisztázni, amikor a másik vissza akar jönni. Ha azok után, amiket akkor mond vagy nem mond, visszafogadjuk, nem rugózunk a dolgokon.

_Ω_ 2013.04.02. 12:32:10

@Naiva...: Ha ez lett volna az oka, én szerettem volna tudni róla. Könnyen lehet, hogy még értékesebb lett volna a szememben a lány. Ráadásul a megnyugvás, hogy nem csak ideiglenes szállás vagyok...
Oké, jöhet a következő variáció! :D

Niobe 2013.04.02. 12:32:10

@Naiva...: ...ez az intelligens ember hozzáállása, és most olvassuk el újra, mit csinál a poszter. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 12:43:12

@Hurri Kán: Oszt mire mész vele? Mondanám, hogy baszhatod, de nem... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 12:44:18

@Naiva...: Tetszik, de azért nyomhatod még... :)

Caddy 2013.04.02. 12:50:13

Dulva ez a nap, nagyon dulva.

Namely 2013.04.02. 12:51:25

Hé lányok, LOCCS!

A 7végén költöttem egy locsoló verset:

Későn feküdtem,
Bebasztam és döglöttem,
De süt a nap és a fejem sem fáj,
Meglocsollak, nehogy elhervadjál.

Poszter,
Most mit sírsz... ingyen pina nem lesz neked, ahhoz nem vagy elég hejjess. Örülj, hogy van egy ilyen büdös kurva, aki néha a lakhatásért szétteszi. Mondjuk én a helyedben elmennék egy szűrésre. Biztos, ami biztos.

;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 13:02:11

@Hurri Kán: Aha... Mint az egyszeri varázslóinasnak, mi?

Hurri Kán 2013.04.02. 13:08:01

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Legrosszabb esetben mindenkit gyíkká változtatok. A nőket kétszer.

Niobe 2013.04.02. 13:13:16

@Hurri Kán: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): elvannak a kis befőttek - már csak a csipet szalicil hiányzik magukról :D

Hurri Kán 2013.04.02. 13:14:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Mindenkinek a keblén fogom melengetni a kígyómat :D

@Niobe:
Nehéz nap ez a keddi hétfő, na ;-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.02. 13:18:07

@Hurri Kán: Ami engem illet én kihagynám...

@Niobe: Ha van Csipet Szalicil nevű helyes hölgyismerősöd, akkor igen.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 13:28:00

@_Ω_: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na, akkor így ebéd után...

Csaj2: "Ketten vagyunk testvérek, mindenem a húgom. Már 2 éve voltunk együtt Pistivel, amikor kiderült, hogy a húgom annyira szerelmes a páromba, hogy nem tud másra nézni. Tudtam, hogy neki ez az egy esélye van, ezért inkább csendben félreálltam, arra gondolva, hogyha nem leszek képben, észreveszi a húgomat. Szegény hugica bevetett mindent, csak ez a pasi csak utánam sóvárgott, így úgy döntöttem, hiába a lemondás, 3 ember boldogtalan. Kibékültünk, csak közben rájöttem, hogy nagyon nehezen viselem, hogy wc-zés előtt mindig le kell hajtanom az ülőkét, mert mindig úgy hagyja. Így nem tudok vele élni, de megbántani se akarom. Elmentem apácának. Puszcsi. "

plantingC4 2013.04.02. 13:36:37

@Naiva...: Ott a hiba, hogy nem próbálták hármasban. Meg persze az ülőke. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 13:38:59

@plantingC4: Most én találom ki, vagy te??? Jöhetsz a saját verzióddal! :D

Niobe 2013.04.02. 13:42:10

@Hurri Kán: az egyszer biztos, viszont rövidebb a munkahét. Örvendezzünk vala. :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): hálistennek ez még nem anyakönyvezett keresztnév, különben már pár galád jellemű szülő biztos kitolt volna a gyerekcséjével...

@Naiva...: ez egyre vadabb lesz :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 13:43:43

@Niobe: Akkor egyre közelebb járunk az igazsághoz. :)

Niobe 2013.04.02. 13:52:52

@Naiva...: kerülgetjük, mint a forró kását? :)

Kisközértes néni mai tízpontosa: (csajszi előttem 2 doboz dohányt, hüvelyt vásárolna, de utóbbi nincs): "bocsi, tegnap ünnep volt, és akkor jött volna a hüvelyes fiú..."

Komoly erőfeszítésbe telt, hogy ne boruljak bele a hűtőbe a röhögéstől...

plantingC4 2013.04.02. 14:12:57

@Naiva...: Aszittem valami poszt ez, nem fikció. Akkor így zsír ! :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 14:18:31

@plantingC4: Szóval meghátráltál... ez most csalódás. :((((

_Ω_ 2013.04.02. 14:34:24

@Naiva...: "Nem is én hagyom úgy! Szólj rá a húgodra, hogy hajtsa le és ne vagánykodjon! Hármashoz mit szólsz? Úgy 3 ember boldog lehetne, az eddigi mindenki boldogtalannal szemben! Apácának majd elmész holnap..." :P

@Niobe: Nő hüvelyt boltból? Mivé lett a világ! :D

plantingC4 2013.04.02. 14:36:31

@Naiva...: Nettó félreértettem mire vonatkozott amit írtál.

Akkor lenne meghátrálás, ha lenne előre út.
Ha behajtasz egy zsákutcába, felkapcsolsz kettesbe és neki a kerítésnek ? Ugye nem. Szépen hátratolatsz és folytatod az utad, ahol lehet menni....:D

Niobe 2013.04.02. 14:37:30

@_Ω_: hát látod. Igaz, csak a cigijéhez akarta. Az enyhítő körülmény? :)

plantingC4 2013.04.02. 14:38:08

eltűnik, amit beírok, ez vajon látszódni fog?

Niobe 2013.04.02. 14:40:27

@plantingC4: én látlak, a zsákutcás okfejtést is láttam :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 14:40:49

@_Ω_: "Nem osztozom. Olyan helyre megyek, ahol apáca is egyedül leszek."

@plantingC4: Dehogynem. A fejjel a falnak profi módon megy. Ezt is érdemes kipróbálni. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 14:42:19

@Niobe: Később, mint ahogy írta. Még átgondolta a blog szelleme, hogy közkivsé akarja-e tenni. (A válaszról az emailt már megkaptam, és nem volt sehol. Ez se semmi. Fantomválasz.)

Niobe 2013.04.02. 14:46:11

@Naiva...: :) Néha gondol egyet.

plantingC4 2013.04.02. 14:51:07

@Naiva...: @Niobe: Jeee, úgy látszik szeszélyeskedik, nőnemű lesz a blogmotor tippem szerint...:D

_Ω_ 2013.04.02. 14:57:12

@Naiva...: "Hmm... Ezen most elgondolkodtam. A pokolba nem mehetsz, ott már elég sok apáca van. Pedig már majdnem küldtelek. Sebaj, akkor összeállok a húgoddal, te meg majd fél év múlva visszajössz, és akkor jöhet a hármas." :D

@Niobe: Ha nem szakadt ő is a röhögéstől úgy fél másodperc múlva, akkor nem. Mert rossz az aki rosszra gondol, ő meg jó kislány volt, és az unalmas. :)

Niobe 2013.04.02. 15:02:08

@_Ω_: á, unalmasak ezek. Nem volt bent Öcsi, a másik boltos, na az egyből adta volna a pacit az elszólás alá.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 15:05:33

@_Ω_: " Lehajtod a wc-ülőkét? Nem horkolsz? Nem nézel meccset? Nem sörözöl? Minden nap 15-ször elmondod, mennyire imádsz? Ágyba hozod mindig a reggelit? Elmondod a bankkártyád pin-kódját? - ha nem, maradtok ketten" *nagy sóhaj

_Ω_ 2013.04.02. 15:39:28

@Naiva...: Sajnos erre a hosszú listára posztpasi nevében nem tudok válaszolni. A 15-ször elmondás helyett a nem verbális kommunikáció is ér? Reggelivel óvatosan, mert skorpióknak rákkeltő étel (égett pirítós!) nem biztos, hogy jó. :P
A többi simán lehet alku tárgya. Talán a nem horkolás az ami nem, de az meg nem szándékos és nem elég erősen akarni, attól nem múlik el. :D

pretty kitty 2013.04.02. 15:40:41

Cijasztok mi ja helyzeeeet? ;))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 15:44:41

@_Ω_: Hát pedig azt mondják az okosok, hogy elég mindent erősen akarni. :)

Niobe 2013.04.02. 15:47:20

@Hurri Kán: ennivaló egy rohamosztagos! :)

@Naiva...: persze, Hölgyem - a vécé ülőkéjén, és még abból is lehet aranyér! :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.02. 15:49:35

@Niobe: Aranyér - aranyat ér. Nem ennek a rövidítése?

Niobe 2013.04.02. 15:57:49

@Naiva...: hááát, kérdezz meg egy ebben szenvedőt - nem hiszem.

_Ω_ 2013.04.02. 15:59:04

@Naiva...: Apropó arany, így a Húsvét apropóján láttam egy érdekeset, "aranytojás". Japánkutató blogosainknak talán nem akkora újdonság, nekem az, még nem próbáltam ki. Tulajdonképpen a főtt tojás extrém verziója, félúton már az omlett felé.

www.instructables.com/id/Scrambled-Eggs-still-in-the-Shell-/?ALLSTEPS
Jó a posztoló neve: ATTILAtheHUNgry

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.04.02. 16:36:12

Egy megoldás van: lépj túl.

Nem tudsz mást tenni. Egyébként évekig vergődhetsz ennek a nőnek az árnyékában, ha nem embereled meg magad. Aligha erre van szükséged. Egy életed van. A nőnek meg már így is eggyel több esélyt adtál, mint amit megérdemelt.

A lényeg, ne fogadd vissza többet. Most is azért ment szó nélkül, mert ezzel hátrahagyott magának egy kiskaput, ha esetleg úgy gondolná, akkor....
Zárd be a kaput, és dobd el a kulcsot végleg.

indapass90210 2013.04.02. 17:00:07

Oszoljunk kérem, nincs itt semmi látnivaló...

A poszternek pina kellett, a pinának meg fedél a feje fölé. Már csak azt nem értem, hogy az érzelmeket miért kellett belekeverni egy ilyen egyszerű tranzakcióba.

Joe69 2013.04.03. 00:20:29

@Dövan:
A számból vetted ki a szót.
süti beállítások módosítása