HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.04.10. 07:25

Megsértettem az eljegyzéssel

http://csajokespasik.blog.hu/2013/04/10/megsertettem_az_eljegyzessel

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr955214588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 07:35:47

"Bár ő az elején közölte, hogy laza kapcsolatot szeretne. Ezt meg is értettem."

ahogy a mellékelt ábra is mutaSSa

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 07:39:43

"Én 31 év után kértem meg a barátnőm 28 kezét"

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 07:43:13

"simán mondhatott volna nemet. "

akkor most mit mondott? "igen"? "talán"? vagy hisztizett fél órát, hogy ez egy laza kaccsolat?

pretty kitty 2013.04.10. 07:51:36

*OOOOOOOLTALI* laza lett a kapcolaaaaaat!!!!!!! XDDDDDDDDDDD

pretty kitty 2013.04.10. 07:54:17

Nem az a keldesz h mi leden veletek hanem h mi *lecc*. Eszt elbasztad kiszapam!!!!!!!

Niobe 2013.04.10. 07:55:17

Jóreggeltet!

Henci jól elmonologizál :)
Laza kapcsolatot szeretnék = nem vagyok szerelmes, de érdekelsz valamilyen szinten.
Te komolyabban gondoltad, ő kevésbé. Vagy elfogadod ezt, vagy továbblépsz.
Gyökeres változást, hogy hozzád akarna menni, nem hinném, hogy bármi előidézne. Max egy lottónyeremény :D Ha csúnya anyagias a néni.

dr. gernika 2013.04.10. 07:56:39

"Bár ő az elején közölte, hogy laza kapcsolatot szeretne. Ezt meg is értettem." Ezek szerint mégsem, ha fél év után a kezét kérted.

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 08:10:08

Szép jó reggelt mindenkinek (még a poszternek is, bár ő nem biztos, hogy megérdemli)!
:)
Ami a posztot illeti: a laza az én olvasatomban azt jelenti, hogy jól érezzük magunkat (egymást) együtt, de semmi komolyabb elkötelezettség nem jöhet szóba. Azt, hogy miért, és milyen esélyei lehetnek a folytatásnak, azt BESZÉLGETÉSEKKEL (!!!!!) praktikus (és illik) tisztázni, nem csak úgy odaállunk elé egy gyűrűvel, hogy na most akkor eljegyezlek bazdmeg! Ez egy olyan aktus (vagyis én olyannak képzelem, bár igazából sosem jegyeztem még el senkit), amelyről a döntést közösen hozzák az érintettek, mint a további közös életük egy fontos mozzanatáról. Egyébként biztos bennem van a hiba, de félév alatt én össze sem költöznék senkivel. Nem lóverseny ez!

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 08:12:55

@Caddy: Nem csinálunk humort a kedvenc versemből!!!
:DD

pretty kitty 2013.04.10. 08:12:59

"Jo a szegged, videl haza ;))))))
De kapcolatunk leden laza!!!!!!!"
Ic colt posztelnek a caja
Sz mosz nem elti mi ja baja
Sz melt oly cunya kepet vagott
Mikol belengette ja HAZASSZAGOT!!!!!!!! XDDDDDDDDD

Caddy 2013.04.10. 08:15:25

"Még az olyan közös programokon sem jelenik már meg, amiken annak idején megismertük egymást, és együtt jártunk. "

Ebből én arra következtetek, hogy se nem együtt lakás, se nem találkozás nem nagyon van.
Kedves posztíró, még egyszer elmondom neked is: Nem kellesz elégg.
Ennyi.
Vagy még az lehet, hogy csak szerinted mélyült el a dolog, részéről pedig továbbra is a csak szex laza kapcsolat.

Papírsárkány 2013.04.10. 08:16:33

Mi legyen? Talán kérdezd meg őt :)

Caddy 2013.04.10. 08:17:11

@Bölcs Jaroszláv: mindenből viccet csinálunk, amiből csak lehet, avagy amin röhögni lehet azon kell is. :)

Hurri Kán 2013.04.10. 08:17:31

Van baj. Újabb ápoltak, zárják be őket. Next, please.

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 08:19:03

@Caddy: Hát de pont ezért szedtem nagy betűkkel a beszélgetést! Az ugyanis a leghatékonyabb módja az álláspontok tisztázásának. Azért bármilyen laza is beszélgetni legalább néha illett volna ezalatt a félév alatt! Basszuskulcs! Már megint milyen baromságot zúdított ide CSP Panni! Megyek is kv-t inni.
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 08:20:10

@Caddy: Ebből a Kassák versből (mármint az eredetiből) nekem az a kedvencem, hogy: "hozzám szakállasan jutnak el a csodák!"
:)

pretty kitty 2013.04.10. 08:21:46

Amikol atadtad a jeddulut melle jeszt a camot jaccottaaaaaad?? :PPPPPP XDDDDDDDDD

www.youtube.com/watch?v=va_4i9CzoZs

Ude tijisz utaljatok eszt a kulva camoooot?? Celintem kibacott undolitooooo!!!!!!!

Papírsárkány 2013.04.10. 08:21:59

@hasznavehetetlen régensherceg: te se kapkodnál eljegyezni egy nyomorék hekatonkeirészt, nemde?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.04.10. 08:23:33

Retard. Megmondta az elején, hogy élő vibrátornak kellesz, mert ő a hejjespasee iránt vágyakozik és a gyűrűzés is csak tőle legitim. De azért ne keseredj el, mert van rengeteg más nő, aki boldogan hozzádmenne. Persze igényeidből jócskán le kell adni (vagy a saját szinteden javítani). No de nincsen rózsa tövis nélkül. :)

greycup 2013.04.10. 08:25:12

"Bár ő az elején közölte, hogy laza kapcsolatot szeretne... én már nem tudom, mi számít lazának."

Nem az a gond, hogy nem tudod, mi számít lazának, hanem az, hogy nem tudod, mi számít kapcsolatnak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 08:26:17

Látom, nektek se lehet egy poszter se elég jó. Akinek az a baja, hogy továbblépne, de a párja nem akar, az a baj, aki elvárná a párjától, hogy lépjen, az a baj, aki nem akar lelépni egy prosztó pasitól, az a baj. Hogy nektek semmi se jó!!!!

Szöszi 28 2013.04.10. 08:28:55

Azzzzigggennnn....Valószínűleg én is visítva menekültem volna, ha a lazakapcsolatom letérdel elém és el akar jegyezni :D Aztakurva :D

Caddy 2013.04.10. 08:28:58

@Bölcs Jaroszláv: én azt érzem, hogy a csaj semmiről nem szeretne tárgyalni eme fiatalemberrel. Nincs ezzel baj, ha csak szex, csak akkor legalább ezt meg kellene mondani, hogy hiába a fél év Dezső, én még mindig csak ezt szeretném.

Caddy 2013.04.10. 08:30:29

@Bölcs Jaroszláv: ezért szeretünk verseket olvasni. :)

@Naiva...: na, na, na. A továbblépéssel nincsen baj, csak ő nem a megfelelő emberrel tervezi ezt, ez a bajunk. No meg, hogy erre rávilágítsunk. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 08:32:44

@Caddy: El tudom képzelni a szitut. A pasi nagy szuszogva letérdel, elregéli, hogy mit is szeretne, a csaj meg visítva menekül. Mire a srác felálll, a csaj sehol. Full romantika. :D

TBal 2013.04.10. 08:33:04

Mi sem egyszerübb, vedd fel a kapcsolatot a hétföi poszterrel, oszt mehet a párcsere :)

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:33:41

Kedves Poszter! Ha eccer elfogadtad a laza kapcsolatot, miért másztál rá mégis fél év után egy eljegyzéssel?
Javaslom, hogy keresd meg a hétfői szerzőt és legyetek nagyon boldogok, szaporodjatok, sokasodjatok. :D

gizi6 2013.04.10. 08:34:51

Azt írja, hogy a jövőbeli szándékait kifejezni szerette volna, de kérdés, hogy ezt a lányt akarja eljegyezni vagy csak úgy eljegyezést akar tetszőleges alannyal? Fél év? Kb. akkor kezdi megismerni a másik igazi arcát. Mi számít laza kapcsolatnak? Az eljegyzés biztos nem.:) (Áááá) Nem semmi.

Hurri Kán 2013.04.10. 08:35:53

@Raya666:
Neeeeee!
Ne sokasodjanak! :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:37:15

@Hurri Kán: Deeeee! Nyugdíjas éveidben mit mást akarsz csinálni, mint ide hsz-elni kretén szülők kretén gyermekeinek történeteit olvasva? :D

Niobe 2013.04.10. 08:37:15

@Raya666: felelőtlen javaslat! :)

@Naiva...: ezek ilyenek, most mondd meg... csak a kritika :D

pretty kitty 2013.04.10. 08:37:30

@Naiva...: Hihihiiiiiiiii!!!!!!! Jo kisz filmjelenet lenne beloleeee!!!!! :DDDDDDDDD

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:38:33

@gizi6: "Mi számít laza kapcsolatnak? Az eljegyzés biztos nem.:)" Csavarjon befőttes gumit a nő ujjacskájára. Az elég laza. :)

Hurri Kán 2013.04.10. 08:39:12

@Raya666:
Ennél jobb elképzeléseim vannak :)

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:39:19

@Niobe: Hogy lenne az? Én faszom? Nem. Akkor? Csalánt neki! :P

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:40:19

@Hurri Kán: No, és kompatibilis a tematikus héttel? :DD

Hurri Kán 2013.04.10. 08:40:57

@Raya666:
Nem. Én semmivel nem vagyok kompatibils :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:41:10

@Niobe: "csak a kritika" Mondj neki valami biztatót! :)

pretty kitty 2013.04.10. 08:41:20

@Niobe: @Naiva...: En nem klitizalom a posztelt.......en cak kilohogoooooom!!!!!!! ;))))))))))) :PPPPPPPPPP XDDDDDDDDDDDDDDDD

Niobe 2013.04.10. 08:41:40

@Raya666: szerintem erre az elképzelésre (ha nem a faszod, csalánt neki) többen behúzzák a farkukat! :)

Niobe 2013.04.10. 08:42:21

@Raya666: jó. Hajrá, Poszter! Ez rendkívül biztató szerintem :)

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 08:42:53

@Raya666: "Javaslom, hogy keresd meg a hétfői szerzőt és legyetek nagyon boldogok, szaporodjatok, sokasodjatok. :D " Jaj, csak azt ne! Hülyéből már így is túltermelés van!
:DDDD

Hurri Kán 2013.04.10. 08:42:59

@Raya666:
Dehogy. Minden folytatódik, mint eddig ;-)

pretty kitty 2013.04.10. 08:44:17

@cabitasz a makcimumon: A cajt meg szajnalom. De gondolom ha maj pal ev mulva a balatnojivel bulizva viccajemlekcik la jakkol o jisz jot fog cakadni XDDDDDDDDDDD

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:48:37

@Bölcs Jaroszláv: Ez mennyivel jobb? A hétfői nőt úgyis elveszi végül a pasija, a mai is megkapja a kért kacsót. Statisztikailag semmivel sem lesznek normálisabb utódok. :D Ha párt cserélnének, legalább lenne pár jó évük. :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 08:49:59

@Hurri Kán: Ez vagy nagyon uncsi vagy már most se piskóta. ;)

Hurri Kán 2013.04.10. 08:52:31

@Raya666:
Az aktív unalom híve vagyok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 08:58:30

Vajh' miért gondolják az emberek azt, hogy a saját elképzeléseik másokra erőltetése a másiknak tett "gesztus"?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:00:51

@Hurri Kán: Pedig unalomból a passzív az igazi. Az aktivitás megtöri az unalom természetes ívét!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.04.10. 09:01:11

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Ha szó szerint vesszük, akkor valóban gesztus. :) Viszont a hatása kérdéses! :) Az is egy gesztus ha pl a pasi a leánykérés helyett beleszarik a csaj retiküljébe. Népszerű ugyan nem lesz nála, de gesztus! :)

Hurri Kán 2013.04.10. 09:01:42

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Mert jót akarnak a másiknak. Azt akarják, ha beledöglik, is jó legyen neki.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.04.10. 09:02:27

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Asszem a 24. szülinapomra készítettek nekem egy Passivity nevű társasjátékot. Igazából már akkor veszít az ember, ha kinyitja a dobozt.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:05:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Eeeeez kurva jó! :D

@Hurri Kán: Az már olyan erőltetett... Tudod, mint amikor leülsz valakivel és aszondjátok "beszélgessünk!", majd percekig néztek magatok elé némán.

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 09:08:52

@Hurri Kán: Az olyan, hogy a környezetedre kiabálod, mennyire untatnak? :D

Niobe 2013.04.10. 09:09:02

@Hurri Kán: márpedig akinek erőltetik, az vagy nem hagyja, vagy tényleg beledöglik!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:10:07

@Hurri Kán: Ezt magyarázom. A spontán unalomnak nincs mesterséges íve.

@Raya666: Rosszabb. Vagy jobb. Nézőpont kérdése.

Hurri Kán 2013.04.10. 09:10:45

@Raya666:
Vagy lebaszom őket, hagyjanak nyugton unatkozni :D

@Niobe:
És hányan beledöglenek...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:16:00

@Raya666: Attól függ Hurri-Dorothy épp melyik sárga úton indul el... :)

Hurri Kán 2013.04.10. 09:18:10

@Raya666:
Természetesen. Ha valakit tervezett baszol le, oda a kívánt hatás :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:21:31

@Raya666: Hogy lenne már??? Nem Nagy Gyűrű az, hogy Egyetlen legyen!
És persze mindegy is. Bármelyik úton haladva előbb-utóbb egy féleszű szélhámos mellett kötsz ki... :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:25:02

@Hurri Kán: Mondjuk baszásból rendben van a tervezett is...

croesus aka. the grinder 2013.04.10. 09:27:09

Kedves Poszter!

Javaslom, hogy keress rá a "vészfasz" kifejezésre, elég gyorsan választ fogsz kapni minden kérdésedre.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 09:28:51

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ez kicsit savanyúra sikerült. Azért mert jó csaj, csak egy szélhámos.... ?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 09:33:37

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Bocsi. Azt hittem, Rayara gondoltál. :) De most már leesett.

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 09:35:59

@Raya666: De ha mégis megőríznénk a Status Quo-t, akkor viszont egy pár hülyével garantáltan kevesebbet kellene majd az utódainknak elviselni.
:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:36:23

@Naiva...: Elég gyakran gondolok Raya-ra, de ezt most hagyjuk. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:37:43

@Bölcs Jaroszláv: Amíg a youtube-ot nem törlik, tuti, hogy megőrződik! :)

Namely 2013.04.10. 09:40:27

Dír Lúzer,
"Én (31) fél év után kértem meg a barátnőm (28) kezét"
28? Normális vagy? 31 évesen ilyen időssel kezdeni?

"Még az olyan közös programokon sem jelenik már meg, amiken annak idején megismertük egymást, és együtt jártunk."
Tehát nem megy a swinger klubba?

"Bár ő az elején közölte, hogy laza kapcsolatot szeretne. Ezt meg is értettem."
De úgy tűnik fél év után kiment a fejedből. Nem baj, most átismételtétek.

"Azt hittem, a kezdetben laza kapcsolat fél év alatt elmélyült"
Tudod, hinni a templomban.

"Más nő értékelné a gesztust és biztos, hogy érettebben viselkedne."
Akkor mire vársz? Húzzál el más nőkhöz, akik érettebbek nála. Ja, azokat, akik hozzád mennének, vegye el a radai rosseb, ugye? Na ugyanígy van ezzel a szóban forgó hölgy is: dugni jó vagy, eljárni ide-oda, de még reménykedik abban, hogy talál egy nálad jobbat. Addig azonban fent fogja tartani ezt is.

Ha meg nem talál, akkor majd sírva a nyakadba fog borulni, és könnyek közt elrebegi, hogy akkor egy kicsit megijedt, de most már végre nem fél kimondani az igazságot, hogy csak téged szeret.
Sok "boldogságot"!
;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 09:44:48

Ismerek olyanokat, ahol 9 év után azért szakított a csaj (legalábbis ez volt a szöveg), hogy már meg kellett volna kérni a kezét. De... egy év után a pasi megkérte, de a csaj akkor ő közölte, hogy ő nem. Utána meg nem mondta, hogy megváltozott a véleménye.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 09:46:56

@Naiva...: Öööööö... A valódi okokat, és a hülye kifogásokat, azért különítsük már el... :D

dr. gernika 2013.04.10. 09:49:39

"Hogyan kellett volna cselekednem? Megkérdezni tőle, hogy mi lenne, ha eljegyeznélek?"
Átmenetet nem ismersz egyáltalán? Közös tervekről, elképzelésekről beszélgetni? Amúgy az, hogy laza kapcsolatot akart, szerintem pont azt jelentette, hogy bír téged meg minden, csak nem melletted szeretné elkötelezni magát. Fiatalabb koromban tartottak ilyen kapcsolataim 2 évig is és bizony leizzadva riadtam fel egy olyan álomból, hogy férjhez megyek az illetőhöz.

Namely 2013.04.10. 09:50:55

@Naiva...: az ismerősöd is csak jobbat akart találni, de nem jött össze, és nem kapcsolt, hogy most az ő térfelén pattog a labda....

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 09:53:02

@Hurri Kán: Nem, ha nem osztod meg vele a terved. :D

Hurri Kán 2013.04.10. 09:54:17

@Raya666:
Igaz. Mondjuk egy idő után csak észreveszi. Ha nem, elbasztam :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 09:59:12

@Bölcs Jaroszláv: Ez egyáltalán nem garantált. :D Én is az utódainkra gondolok, csak én szórakoztatónak találom a hülyéket. :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 10:01:19

@Hurri Kán: Egy lebaszást is elbaszol? Baaaaaszdmeg! :DD

Namely 2013.04.10. 10:01:45

@dr. gernika: és nekik milyen szándékaik voltak? Mondjuk annak, akivel 2 évig is együtt voltál.....

Caddy 2013.04.10. 10:02:00

@Naiva...: na és még mi vagyunk a gonoszak. :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): a spontán unalomnak nincs mesterséges íve.
Na neeee, még egy ilyen és kimúlok. :D

Hurri Kán 2013.04.10. 10:05:03

@Raya666:
Vannak napok, mikor semmi nem jön össze :D

@Caddy:
Pedig még nem jártuk körül eléggé a témát.

Caddy 2013.04.10. 10:08:44

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ezt én is akartam, csak a fenti mondathoz képest ez nagyon ergya. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 10:10:10

@Raya666: Ne tiltakozz! Miért, nem vagy az?
:)
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hát én néha nagyon szeretnék unatkozni. Csak nem igazán jön össze. Pedig úgy el tudnám képzelni!
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 10:10:39

@Bölcs Jaroszláv: Ja, de én nem vagyok okos! Szóval még összejöhet.
:)

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 10:12:04

@Bölcs Jaroszláv: Nem tiltakoztam, kérdeztem. Persze hogy szélhámos vagyok, de ha ezt Naiva tudja, akkor ő is az. :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.04.10. 10:12:30

@Bölcs Jaroszláv:

Vágyakozni lehet az unalom után. :) De addig sem unatkozol, mert a vágyakozás is valami, nem unatkozol közben :) Mert ugye bár a semmi nincs, mert ha semmi van, akkor az már valami, és az nem semmi! :)

dr. gernika 2013.04.10. 10:13:44

@Namely: Kettő volt ilyen. Az első tizenévesen, szerinted? Hagyjuk, akármiket fantáziáltunk az elején, életem legnormálisabb szakítása lett a végén.
Második tapasztalatlanabb volt nálam, őt én tartottam a földön.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 10:16:23

@Caddy: Megszaladt neki Besenyő Pista bácsi...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 10:20:02

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ó dehogynem! Azok csak igazán!
(Lásd Sherlock Holmes)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 10:24:06

@dr. gernika: UFO volt wazze? :)
Kóbor János űrszerkóban? ;)

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 10:28:40

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem kell mentegetni, bisztos nem szorul rá. :) Csak kíváncsiság hajt. :)

pretty kitty 2013.04.10. 10:33:02

@Raya666: Mel te mosz cabaccagon vad?? :PPPPP Nem?? Akkol cak ne pofazz nekem!!! :PPPPPPPPP ;))))))))))))))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.04.10. 10:34:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

Doyle nem volt annyira intelligens mint a karaktere, ezért követte el a hibát azzal, hogy unatkoztatta. :)

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 10:42:34

@cabitasz a makcimumon: De te vagy a jövő reménysége. Most válsz képzett felnőtté. Válnál, ha nem FB-znél matek helyett. :P :DDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 10:44:24

@Raya666: Nem te vagy szélhámos, hanem aki mellett kikötsz. :)
Az értelmezésem ez volt, de azóta fel lettem homályosítva.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 10:45:24

@Raya666: Nem, csak némi kommunikációs késztetés...

pretty kitty 2013.04.10. 10:46:02

@Raya666: En vadok bizoooony!!! :DDDDDDDDD Photomodellnek keculok, ahhoz annyila nem kell a matek :)))))) Phizikan mikol az optikat tanultuk akkol odafideltem, meg bijologijan isz eldeklodesszel hallgattam bizonyosz anyagokat ;)))))))) XDDDDD :DDDDDDDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 10:46:16

@Raya666: Edzőtáborozok egy bizonyos szombati aktivitásra... :)

fumerin 2013.04.10. 10:49:39

Elképzelem az esküvőszervezők és a válóperes ügyvédek orcáját, ha belenéznének véletlen a blogba! :D

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 10:53:11

@Raya666: Az nem biztos! Ha én tudom, hogy mondjuk szélhámos a főnököm, ebből még nem következik, hogy én is az vagyok. Szóval ne próbáld a dolog szétkenésével eliminálni a saját szélhámos mivoltodat! Elégedj meg azzal, hogy az eredeti, erre vonatk. komment szerint jó nő vagy, és ne legyél telhetetlen!
:)

Hurri Kán 2013.04.10. 10:57:05

@mésange:
Amúgy szar a rendszer. Az esküvőt kéne ügyvédnek tartani, a válópert papnak. Mindjárt kevesebb lenne a félreértés :D

fumerin 2013.04.10. 11:02:01

Amúgy arról senem volt bővebben szó, mire kérte meg a nő kezét a poszter! :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 11:02:47

@Naiva...: Jaa, de jöhetne már egy szélhámos! :))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 11:03:49

@Hurri Kán: Ez egy nagyon jó ötlet. be lehetne vezetni. Szerintem védesd le! :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 11:04:41

@cabitasz a makcimumon: Párna legyen a térded alatt, a többi csak maszlag! :DD

Niobe 2013.04.10. 11:05:22

@mésange: mire hármat pislantott a nőnemű. :)

fumerin 2013.04.10. 11:06:20

@Niobe: Szerintem tök aranyos lehet a pasas, csak általában pont az aranyos pasikkal basznak ki! :D

Hurri Kán 2013.04.10. 11:06:31

@Naiva...:
Ugye? Ha ügyvéd előtt szerződnének, rögtön kevesebb lenne a félreértés, ha meg válnak, úgyis elkél a vigasztalás :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 11:07:49

@Bölcs Jaroszláv: Jó, nem vagy szélhámos. Bűnrészes vagy. :D A szétkenés nem jellemző rám, csak a gondot szaporítaná. ;P

fumerin 2013.04.10. 11:08:23

@Hurri Kán: Mindig is érdekelt, milyen lehet a víg asztal, mikor ás...elárulod? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 11:09:00

@Hurri Kán: Már akinek. Másnak meg a megkönnyebbülés meg hála, ami eszébe jut ilyenkor.

Hurri Kán 2013.04.10. 11:09:17

@Raya666:
Öööö... inkább nem teszek fel kérdéseket :D

@mésange:
Az azután kell, mikor a pad lót fog.

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 11:18:17

@Hurri Kán: Híján maradsz információknak. :D

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 11:19:03

Mindjárt ebédidő... :) Éhen halok már!

Hurri Kán 2013.04.10. 11:20:37

@Naiva...:
Kinek mi :)

@Raya666:
Nem kell minden kérdésre választ kapnom ;)

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 11:30:33

@Hurri Kán: Ezért inkább nem kérdezel. Okos. :)

Caddy 2013.04.10. 11:38:05

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): thai csirkeragu és kétféle bagett pult alól, csak még mielőtt azt mondanád, hogy csak nekem adnak. :D
Bors napi ajánlónkat hallhatták. :D

pretty kitty 2013.04.10. 11:39:29

@Raya666: Esz mosz nem eltem....minek a palna? :OOO Jo az vilagosz h kenyelmesz lehet de mijaz h a tobbi cak maclaaaag?? :))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 11:41:05

@mésange: Micsoda kérdés! Hogy hogy mire: háromra (1,2,3).
:D

Niobe 2013.04.10. 11:43:49

@mésange: kuka volt... valahol agyban nem tudta elfogadni, hogy csak lazára kell.
Fájdalmas, de tovább kell tudni lépni.

fumerin 2013.04.10. 11:50:02

@Niobe: Jahh, egyébként a laza kapcsolat fogalma mindenkinek mást jelent. A srácnak láthatóan többet, vagy úgy érzi, már nem laza, ha ennyi ideig találkozgattak.
Csajt meg nem értem, laza kapcsolat nem tart fél évig, mert rohadt unalmas tét nélkül valakihez járkálni, vagy pontosítsak, mindig ua.-hoz.
És nem agyban nem fogta fel a srác, hanem érzésekben. Fasza lenne, ha ülne a lamuros ember a tükör előtt és mantrázná magának: te csak vibri vagy, te csak vibri vagy...szal, érted. :)
És én is javasolnám a poszternek, most kell lezárni, hercegnő meg majd 40 fele ráébred, kutyába senem, senkisenem. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 11:52:47

@mésange: Fura nekem, hogy egy nőnek egy lazán induló kapcsolat még fél év múlva is ugyanazon a szinten van.

fumerin 2013.04.10. 11:53:20

@Naiva...: Nekem is. Ezért írtam, hogy vagy nem tart fél évig, vagy komolyra fordul. :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 11:57:43

@mésange: @Naiva...: nem fura, ha mellette keres vmi komolyat, de nem találja meg ..

Niobe 2013.04.10. 12:03:29

@mésange: persze, a legtöbb esetben a fogalmi másság miatt van a félreértés.
Valahol a csajnak sokkoló lehetett a derült égből gyűrű momentum, mert nála a laza tényleg lazát jelent :D
erre szoktam mondani, hogy élvezze az ember, amíg tart, aztán tudjon megbékélten továbblépni.

fumerin 2013.04.10. 12:05:10

@Niobe: Nézd, 16 évesen meglepődik ezen az ember, nodehh közel 30 fele? :D

Mindegy, srácot sajnálom is, nem is. Talán maradt ideje arra, hogy olyant találjon, aki az ő elképzeléseihez passzol. :)

Caddy 2013.04.10. 12:07:14

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): most erre azt tudom mondani, hogy egész nap idióták hívogatnak. :D
Nem tudom kire gondolsz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:13:10

@mésange: Laza kapcsolat évtizedekig tarthat.
És miért lenne unalmas? Továbbá a laza kapcsolat NEM azt jelenti, hogy "vibri vagy"...

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 12:13:52

@cabitasz a makcimumon: Gyermekem, hát fotómodell leszel, nem? Mivel a lencse másik végén leszel, az optikai ismeret felesleges. A bioszban se érdemes annyira elmélyedni, úgyis csak a szád kell majd a lencse mögé eljutáshoz. Akkor jön aztán kapóra a párna. Érted már Kiscsillag? :P :DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 12:19:59

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Szerintem ez akkor lehetséges, ha egyik se akar többet, de ez szerintem csak később oldható meg, amikor már mindkettő túl van bizonyos dolgokon. (pl gyerek, esetleg egy-két házasság)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:20:16

@Caddy: :D
Úgy értettem kajázni hívott... :D
Vérző orral... A miheztartás végett. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:21:09

@Naiva...: Korábban is megoldható. Igaz az ritkább.

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 12:21:15

Az egyiknél 2 hónap után már a fiókfelajánlástól is hátrább húzódtam, a másiknál meg 1 hónap után összeköltözés volt. Szóval nem az időzítés, hanem a gesztust tevő személye számít igazán :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 12:22:43

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Már csak azért is, mert ritka, ha két olyan ember találkozik össze, hogy egyik se akar összecuccolni, egyik se akar érzelmileg jobban belegabalyodni a másikba, egyik se akar gyereket.

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 12:23:11

@Naiva...: Vagy mindkettőnek van mellette más. Mint a jövőre veled ugyanitt-ben :)

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 12:25:03

@Naiva...: Olyan, hogy hosszútávon egyik sem akar ilyesmit nincs. Legfeljebb az időzítéssel vannak gondok, sohasem egyszerre akarják szorosabbra fűzni, így végül szépen lazán vannak egymás mellett.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 12:27:55

@Dr. Jula Watson: De érzelmek nélkül? Mert ha a lánykéréstől itt a csaj ilyen szinten utána hanyagolja a srácot, akkor tényleg csak szexet akart, mindenféle kötődés nélkül.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:31:56

@Naiva...: Miért lenne érzelmek nélkül?

A lánykérés ez esetben kb azt jelezte, hogy a csávó másképp óhajt élni, mint a nő.
Logikus, hogy hanyagolja.

pretty kitty 2013.04.10. 12:31:57

@Raya666: Igen fotomodell lecek, nem kulva!!!! :PPPPP Oluljon akinek megengedem h photozzon :PPPPPP Pelce ha helyesz akkol meg az isz lehet h lecopom XDDDDDD :DDDDDD

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 12:32:10

@Naiva...: Nem biztos. Nem tudjuk, hogy tulajdonképpen mennyi idő telt el a lánykérés óta. Ha valóban nem akar előrébb lépni az egyik, de a másik lép felé, akkor ösztönösen hátrál egyet, hogy a távolsági állandó megmaradjon.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 12:34:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ha szeretek valakit, de még nem akarom annyira szorosra venni a kapcsolatot, mint a másik, akkor ezt meg lehet beszélni, és nem úgy viselkedni, hogy a másik szarnak érezze magát utána. Ha szeretek valakit....
Nem biztos, hogy attól hogy a srác így gondolta, már a csaj is fel volt készülve a közös életre, de akkor ezt meg kell beszélni. Ha vannak érzelmek, és nem csak unatkozom, és van valaki, akivel néha lehet szórakozni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 12:36:52

@Dr. Jula Watson: Mondjuk akkor, amikor valaki így reagál egy lánykérésre, a másik egyáltalán nem volt tisztában azzal, hogy a párja mit is érez, mit is gondol.

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 12:40:02

@cabitasz a makcimumon: Mondom én, hogy a párna a lényeg! :DDDDDDD

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 12:40:13

@Naiva...: Az nem is volt kétség, hogy a legkevésbé sem ismerik egymást.
Amit Arriusnak írtál: a nagy szeri és a semmi között azért még vannak ám érzelmek, vannak fokozatok. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:40:42

@Naiva...: Ha szeretek valakit nem hozom ilyen helyzetbe, mint ez a marharépa a csajt.

Fél év után? Na ne röhögtess!
Én ilyesmit utoljára 19 évesen képzeltem.

Az nem érzelem, ha csak simán szeretsz valakivel lenni?
Ha kedvelsz valakit?

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 12:43:34

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Látom ma mi vagyunk a kevésbé romantikus vonal :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:43:48

@Naiva...: Ja még valami! Az hogy felkészült vagyok, és az hogy meg is akarom tenni, az két különböző dolog!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 12:44:17

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): A fél év az tényleg gáz. Olyan érzése van az embernek, hogy a pasi olyan "meg akarok felelni, és ennek is már ideje" módon viselkedett.

Ha csak simán szeretek valakivel lenni, akkor ezt a szitut is tudom kezelni. Ha megrémít, hogy ő ennyivel komolyabban gondolja, akkor azt is le lehet kommunikálni.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:45:18

@Dr. Jula Watson: Ennek semmi köze a romantikához. Ahogy a posztnak se.
Én kibaszottul és elcseszett mód romantikus vagyok, de most nem az a téma.
:)

Namely 2013.04.10. 12:48:54

@Dr. Jula Watson: @Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @Naiva...:
"a nagy szeri és a semmi között azért még vannak ám érzelmek, vannak fokozatok. :)"
A nagy szeri és a semmi között nincs semmi, csak az excel-tábla és a matek.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 12:49:37

@Naiva...: Az még hagyján, de az egészet úgy kommunikálja, hogy ő aztán most valami kibaszottul nagy hero, csak ez a hülye kurva nem vevő arra, amitől minden más nő maga alá vizelne a boldogságtól... :)

Le volt kommunikálva, hogy laza kapcsolatot akar. Mit akarsz kommunikálni olyannal, aki ezt a háromszavas mondatot képtelen felfogni?

plantingC4 2013.04.10. 12:49:55

Micsoda napsütés ! Kivettem 3 napot iziben ! A posztolónak sok jót nem tudok mondani, egyen egy fagyit, sétáljon egyet, mittomén...

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 12:51:07

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Lehet h a posztíró pont olyan romantikus féle. Vagy csak hülye a feje és azt gondolta, hogy ez így romcsi. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 13:03:00

@Raya666: Ok. A romantikának ez a vetülete kb 20 éves korig még belefér. Akkor is fura, tehát simán vállalom, hogy nem voltam 100-as amikor egy üdülői háromnapos kapcsolat után megkérdeztem apámat, hogy a csajjal beköltözhetünk-e az épp üresen álló lakásába, de 30 felé némi ész azért már társulhatna a csávó heveny érzelmei mellé. Számos olyan romantikus gesztus létezik ami tökéletesen illeszkedik egy laza kapcsolat kereteibe! Vajh miért nem azokból választott?

pretty kitty 2013.04.10. 13:05:20

@Raya666: Nemiiiisz :PPPPPPP Amud meg modellkenc ce jalt tudni h hod mukodik a phenykepezogep meg mikol lecc jo a kep.....jo pelce jez opcijonaliz de hat en nem cak cep hanem okosz modell isz leceeeeeek ;))))))) :DDDDDDDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 13:08:20

@Dr. Jula Watson: Az amikor nem azt mondod, hogy "kívánlak bébi, gyere szexeljünk egyet az asztalon", hanem azt hogy "vegyük a B oszlop szummáját, és kopizzuk a második munkalapra".

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 13:10:26

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Heveny érzelmek mellé csak akkor társul ész, ha már túlestél egy-két jelentősebb kapcsin/szakításon. És akkor se feltétlenül. Nem tudjuk, hogy a pasinak volt-e komolyabb kapcsija ez előtt. Az életkor néha nem jelent semmit.

Ami még most eszembe jutott a laza kapcsolatról: az elején mindenki úgy kommunikálja, ahogy itt a csaj, hogy legyen "laza", mert ha azt úgy adja elő a kezdetkor, hogy ő már 28 évesen férjet keres, az esetleg pont hogy ijesztő lehet a másik számára. Ezt sem tudjuk, lehet h voltak a nőnek ilyen irányú korábbi kudarcai.

plantingC4 2013.04.10. 13:10:58

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Igen voltak jopófa dolgok visszagondolva :D Egy papírvékony falú faházba akartunk költözni a tiniszerelmemmel, hogy kettesben lehessünk ::D Orbit rágó papírokkal volt kitapétázva ! :D:D:D

Namely 2013.04.10. 13:11:24

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
"Számos olyan romantikus gesztus létezik ami tökéletesen illeszkedik egy laza kapcsolat kereteibe!"
például?

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 13:14:36

@cabitasz a makcimumon: Ok. A te címlapfotóidon szellemalak helyett az agyad fog a fejed fölött felsejleni. :DD Bisztos megveszem majd. ;)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 13:15:06

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Az is érthető, ha úgy gondolta fél év után, hogy ez komolyabbra sikeredett.

Raya666 (törölt) 2013.04.10. 13:16:23

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Tarkón is rúgnám a csávót, ha csak a második munkalapja lennék. :DDDDD

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 13:16:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem mondani kell, cselekedni ;)

@Namely: Na, ezt én sem tudom, mert valami nem attól lesz romantikus, mert annak nevezzük, hanem a mögöttes érzelmek teszik azzá. Mint ahogy a lánykérés is csak a megfelelő férfitól romantikus, a posztban szereplő esetben például igencsak ijesztő. A megfelelő embertől meg szinte minden nagyon romantikus :)

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 13:17:40

@plantingC4: Ha legalább Donald rágó lett volna, lehetett volna képregényeket nézegetni unalmas üres órákban :)

Szöszi 28 2013.04.10. 13:19:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Na, egyetértek! Ez a lényeg! Alapból is elsírom magam az ötlettől, hogy fél év után meggyűrűzzenek, de, hogy ezt még egy olyan ember tegye, akivel tisztázzuk is, hogy nem komoly a dolog csak ellötyögünk egymás mellett, hát az felfoghatatlan :D

pretty kitty 2013.04.10. 13:21:17

@Raya666: Oooize kicit bizall de mindedd, olulok h megveced maaaajd :DDDDDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 13:29:28

Ma ez a kedvencem: Nem vallottam kudarcot, csak találtam száz módot, melyek közül egyik sem működött.

Hurri Kán 2013.04.10. 13:29:58

@Raya666:
Mindenkinek megvan a helye a táplálékláncban :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 13:30:15

@Namely: Pezsgősvacsora a Gellért-hegy oldalában?
Szeretkezés teliholdnál a Vadállóköveknél?

Egy IF képlet alkalmazása a C4 cellában?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 13:31:13

@Dr. Jula Watson: jóska halálra gázolt két embert reggel.. milyen romcsi ^^

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 13:33:01

@Raya666: Mer' egy agresszív nőstényállat vagyol! Azé'! :)

@Naiva...: Miért? Történt valami ami alátámasztotta az elképzelését? Már azon kívül hogy a nő nem menekült sikítva az első hét után...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.10. 13:35:19

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Nem tudhatod, hogy milyen volt a kapcsolat. Valamiért ő többet gondolt bele. Lehet, hogy ő nem figyelt eléggé, de az is lehet, hogy a nő kommunikációja nem volt megfelelő.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 13:38:16

@Naiva...: Viszont te sem tudhatod. Csak keresel mentséget ennek a balféknek. :)
Pedig a posztból az sajna nyilvánvaló, hogy balfék. EZ tutira kiderül.

Namely 2013.04.10. 13:50:22

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

@Dr. Jula Watson: -nal értek egyet, hogy a romantika érzelmekhez kapcsolódik. A pezsgős vacsora nálam érzelmet feltételez, de ha ez egy laza kapcsolat, akkor gondolom csak az egyik félnek vannak érzelmei, a másik csak bírja, hogy meg van hívva. Egy pezsgős vacsora pedig erős presztízst ad a meghívásnak. Általában nem mondanak rá nemet.

Hangsúlyozom, számomra.

Nem kétlem, hogy egy laza kapcsolatban lévő pár elmegy pezsgős vacsorára.

A második példád erotikus, nem romantikus.

Az if képlet nem az, de a sumif..... :)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 14:05:08

@Namely: Még két dolog:

1. Az IF romantikus, a VAGY illetve az ÉS nem. :)

2. A romantika a megfelelő díszletekbe csomagolt erotika. ;)

Namely 2013.04.10. 14:05:50

Hol a kommentem????

Namely 2013.04.10. 14:06:28

A faszomat.... lenyelte a kommentemet a blogmotor!

Mooon 2013.04.10. 14:09:01

halihó :), na ma végre időben :)

elolvassam? vagy összefoglaljátok két perc alatt :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 14:09:59

@Milédi: Hülyegyerek nyíg, mert elhitte, hogy a nők a leánykérési gesztusra hajtanak.
Természetesen nem jött be.

pretty kitty 2013.04.10. 14:11:13

@Milédi: Haliiiiii!!!!! :DDDDDDDD

"Jo a szegged, videl haza ;))))))
De kapcolatunk leden laza!!!!!!!"
Ic colt posztelnek a caja
Sz mosz nem elti mi ja baja
Sz melt oly cunya kepet vagott
Mikol belengette ja HAZASSZAGOT!!!!!!!! XDDDDDDDDD

Lasszan olvazd esz akkol meglecc a ket pelc ;))))))))

pretty kitty 2013.04.10. 14:12:51

@Namely: Eeeejnye blogmociiiiiii!!!!!! Hat nem tudod h lenyelni ja gecit keeeeeell?? XDDDDDDDD

Mooon 2013.04.10. 14:14:37

@Namely:

nekem is befagyott az előbb kétszer....
tévedtem... ez se ment el... szóval már háromszor.

pretty kitty 2013.04.10. 14:15:35

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Jaaah akkol ez nem oan mint amikol 2 oldalasz eccet kell ilni jezel dilekt lo betukkel meg hatalmasz szolkozokkel ilok XDDDDDDD

Mooon 2013.04.10. 14:16:16

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): @cabitasz a makcimumon:

köszii :)
kiszlánny... neked ez így zsigerből jött :D :D?
vagy azért kellett gondolkodni?

pretty kitty 2013.04.10. 14:17:48

@Milédi: Neha volt mal h olakat gondolkodtam ed velsziken de jez mosz kb tenyleg zigelbol jott ;))))))))

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 14:18:16

@Milédi: Már délelött kiposztoltaa versikét. :)
Szia, rég láttalak!

Namely 2013.04.10. 14:19:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
csak egy kivonat, mert hosszú volt:
mit értesz te laza kapcsolat alatt?
Szerintem a laza kapcsolat az, amikor világos, hogy csak addig vagy vele, ameddig nem találsz jobbat, ő is így van vele. Nincs azzal semmi baj, de hogy vacsorázni nem hívod meg, az fix. Találkozol vele, dugtok, együtt buli, ennyi. De ez még nem érzelem. A prostival is dugsz, utána egy jót beszélgetsz vele, vacsorázni is elviheted... de ez nem érzelem.
Nekem ez a két szó, romantika és érzelem összekapcsolódik. Az egyik félnél mindenképpen érzelmek kellenek.

"A romantika a megfelelő díszletekbe csomagolt erotika. ;)"
na itt látszik, hogy mást értünk romantikán.

Niobe 2013.04.10. 14:27:41

@Milédi: szió! :)

Nem egy bonyás történet, de már gondolom láttad azóta.
Részemről boldogság, örülés a napsütésnek! :)

Mooon 2013.04.10. 14:28:33

@Dr. Jula Watson:

hehe :)... értem...

hát elég rég :)
azóta már egyel többen vagyunk a családban :)...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 14:29:30

@Namely: Az nem laza kapcsolat, az pótcselekvés.

A laza kapcsolat az, amikor nem akarsz összeköltözni, házasodni, hanem szeretnéd magad kötöttségektől viszonylag mentesen jól érezni valakivel.

A prosti nem laza kapcsolat, tehát nem értem miért erre a vonalra helyezed a dolgot. Ezzel csak azt igazolod, hogy az ahol csak kefélsz és dumálsz kicsit NEM laza kapcsolat, hanem üzleti. :)

Ezen max az látszana, hogy naív vagy. ;) Ami meglepő lenne, és nem jellemző rád. :D

Egyébként mókás hogy "Jula-val egyetértve" vitatkozol velem, mert mi ketten voltunk azok (Én és Jula) akik egyetértettünk. Ugyanis mi ketten mondtuk azt hogy van itt érzelem. Mert nem csak a Nagy szerelem, és a Sivár nihil létezik.

Mooon 2013.04.10. 14:29:43

@Niobe:

itt pont elmúlt... sőt esőre áll a lába... olyannyira, hogy más esetben nyomnék egy dupla presszót, de így inkább asszem ledőlök...
talán egy fél órát még nyuszika is alszik...

Mooon 2013.04.10. 14:31:14

@Milédi:

tévedtem...
felébredt...
hát akkor majd később teregetünk :D...
meg alszunk, meg csinálunk bármi mást :D

Niobe 2013.04.10. 14:36:51

@Milédi: natessék, felébredt a bébi és még az eső is jön ezek szerint. :)

A tavaszi fáradtság kicsit itt is játszik, de egyelőre még leküzdhető.
A napfény, még az ily kevés is, sokat lendít az ébrenlétemen :)

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 14:36:59

@Milédi: Igen, tudom :) Kérek majdképeket is! :)

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Ő a romantikában értett velem egyet azt hiszem.

A laza kapcsolatban is szereted/tiszteled/kedveled/kívánod (a kívánt rész aláhúzandó) a másikat, csak éppen nem ő a világot felforgató nagy szerelem, akivel minden percedet és az elkövetkezendő 50 évet leélni szándékozol.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 14:37:00

@Milédi: Mekkora duma! "Később teregetünk" kened "nyuszikára", miután bevallottan le akartál dőlni... :D

Dr. Jula Watson 2013.04.10. 14:37:43

@Milédi: Ha melléfekszel, lehet még visszaalszik veled együtt ;)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 14:38:58

@Dr. Jula Watson: Akár az is lehet.
Minden percét egyetlen épeszű ember sem kívánja a másikkal tölteni. Akkor sem ha szerelmes.

Caddy 2013.04.10. 14:44:10

@plantingC4: nem szeretlek, pláne, hogy süt a nap, te meg a blogon lógsz! Mars ki a szabadba. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 14:51:08

@Caddy: Megbomlott a tér-idő continuum...

Namely 2013.04.10. 14:53:09

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
sejtettem, hogy mást értünk laza kapcsolaton. Így már OK! Egyetértek Veletek... :)

Niobe 2013.04.10. 14:55:20

Sájze, ide is ért az eső. Kellett nekem elkajabálni a napsütést... :/

plantingC4 2013.04.10. 14:56:26

@Caddy: Nem lógok, lomtalanítok ezerrel... jó sok mindent kivágtam, amolyan tavaszias jellegű nagyobb takarítás, lesz hely az új baromságoknak, biciklinek :D

Bölcs Jaroszláv 2013.04.10. 14:57:44

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Az lehet, de viszont még mindig érvényben van a tér-idő-tömeg axióma ( ha jó az idő a tömeg lemegy a térre).
:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 15:01:03

@Namely: :)

@Bölcs Jaroszláv: Most viszont nyári zápor van és überkirály vízillat terjeng! Yuhhéjj! :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 15:03:30

@plantingC4: Dobosról nincs fotó? Ahogy épp Fény éri? :D

plantingC4 2013.04.10. 15:07:49

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): Fényt kapott ő már, nem bírja a fotózást...:D

@cabitasz a makcimumon: persze, szinte 100%-ban, nekem mondjuk cirmosabb oldalt, de csak árnyalatnyi az eltérés...:D

_Ω_ 2013.04.10. 15:11:30

Kedves Posztoló-a-CsP-ről!

Most aztán nem volt oda a meglepetés, ugye?
Mi legyen veletek... Láthatóan kivonja magát a közös programokból, úgyhogy csak egy kérdésem van: milyen a szex így lánykérés (és elutasítás) után? Ha jó, akkor jó; ha nem jó, keress másikat. Akkor is keress másikat, ha neked nem elég a csak szex. Arra ne számíts, hogy megváltozik a véleménye, nála egy újabb lánykérést nagyfokú butaságra valló cselekedet lenne megpróbálnod, teljen el bár 1 vagy több év.

Caddy 2013.04.10. 15:32:47

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): más bomlott meg, de az se most. :D

@plantingC4: te többesszámot használtál. Bicikliknek? Miért hányat tervezel?

Caddy 2013.04.10. 15:35:39

@plantingC4: állat, kár hogy most már esik. Pedig sétafikálgatni akartam hazafelé, remélem eláll. :)

plantingC4 2013.04.10. 15:36:02

@Caddy: 1-et, nem volt többes, csak belesüt a képernyődbe a nap :D

Caddy 2013.04.10. 15:39:06

@plantingC4: vagy itt van a Freud a hátam mögött és én akarok még egyet? :D
Kivagyok már mehetnénk tekerni, mert nagyon hiányzik.

Hurri Kán 2013.04.10. 15:48:32

@Caddy:
Nem értem, miről beszélsz. Ragyogó napsütést látok, ahogy kinézek. (Igen, csak egy pálinkát ittam ebédhez :D )

Mooon 2013.04.10. 15:57:06

@Niobe:

már újra hétágra süt :))

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):

ugyan kéhrlek... csak ágynemű... 1,5 perc alatt van kiteregetve...

@Dr. Jula Watson:

a 60X120-ba nem férek bele :D :D :D... de most kajás volt, szóval esélytelen a visszaalvás... képet majd küldök :).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 16:04:54

@hasznavehetetlen régensherceg: "20 éves egyetemista vagyok. Hosszú utat jártam be rövid idő alatt, amíg buta tinilányból (remélhetőleg) felelősségteljes emberré váltam."

Ojjjé!
:D

Caddy 2013.04.10. 16:09:56

@plantingC4: már jött is a telefon, hogy canga van. :D

@Hurri Kán: jól van, közben már itt is süt. :D Teraszra üljél ki, ne a zárt kerthelységbe. :D

Hurri Kán 2013.04.10. 16:12:51

@Caddy:
Napolajat is viszek :D

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine):
Nem lehet ez olyan rossz hely ;-)

Father Justice ♋ 2013.04.10. 16:13:16

@hasznavehetetlen régensherceg:

"A mai napig nem vagyok egy sztáralkat, de ennek ellenére ez a fiúkat sosem zavarta, mindig elértem, amit akartam."

"..végre tudom, milyen az, amikor igazán szeretek és szeretnek, milyen tartozni valakihez. Még fiatal vagyok, de más ember lettem, nem hiányzik a sok hülyeség, amit csináltam. De egyet sem bánok közülük, mert általuk lettem az, aki ma vagyok.”

Csak nekünk tűnik bullshitnek, de az ilyeneknek ez maga az Élet.

20 évesen már vágja, hogy a hejjespasee-k legfeljebb arra fogják használni, amire a barátnőjével együtt való, de azt is látja, hogy jut neki Dezsőke is, amikor királylánynak akarja érezni magát két rosszfiú között (vagy azokkal párhuzamosan - olyankor legfeljebb tart egy kis "szünetet" az aktuális Dezsőkével).

A vicc az, hogy ezek nem tréfálnak: komoly eredménynek tartják, ha egy 2-3 szinttel jobb faszira rámászva az hajlandó sunázni őket. Tényleg elérik, amit akarnak.. ..pontosabban, amit a saját szintjükhöz képest maximálisan ki tudnak hozni belőlük, mert igazából többet akarnának, dehát ahhoz kevesek.

Glóriánál a szintbelövés megtörtént, most a felhőztetési technikák elsajátítása következik.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 16:19:25

@Hurri Kán: Én behalnék ha azt a zenét kéne 0-24-ben hallgatni.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 16:25:30

@Father Justice ♋: najó, de felhőztetni nem a +2 +3 rosszfiúkat fogja, max a +1-eket.

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): jaja, most mit fog csinálni a hátralévő 50 évében? :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 16:29:36

@Hurri Kán: :D

az lenne, hogy lenéznénk két napra és ottragadnánk végig szvsz.

szörfbajnokság egy elhagyatott atomerőműnél, az sesemmi terv lehetett.

Hurri Kán 2013.04.10. 16:31:01

@hasznavehetetlen régensherceg:
A nyugat hanyatlik. Keleten még tudnak mulatni.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 16:37:17

@Hurri Kán: jaja, ebből a szempontból lehet kezdünk mi is nyugatosodni ..

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2013.04.10. 16:38:19

@hasznavehetetlen régensherceg: Éjszakai verseny és mégis mindent jól látsz! :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.10. 16:51:48

@Arrius (ex-Nathan D'Xantine): aszbisztoss

meg az is, hogy nem rossz popovkák mászkálnak a képeken :D

Mooon 2013.04.10. 16:59:09

@Hurri Kán:

Egyszer Leningrád koncerten mulattam ukrán lányokkal :))... állati jó fejek voltak :))...
most így kelet kapcsán ez ugrott be elsőre :)

Niobe 2013.04.10. 17:02:29

@Milédi: hamar távozott tőlünk is szerencsére :)

Hurri Kán 2013.04.10. 17:02:35

@Milédi:
:)
Ne is mondd... Pár éve majdnem elmentem Leningradékra, csak ők nyugaton játszottak, én meg keletnek indultam, akkor, éppen... No de eccercsak ;)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.04.11. 10:45:56

Hülyegyerek!
Nem az eljegyzéssel sértetted meg. Két fontos dolog:

1. megbeszéltétek,hogy laza kapcsolat
2. kurvára nem mérted fel, hogy miként gondolkodik rólatok.

Nekem volt laza kapcsolatom, ami több, mint egy évig tartott, rendszeresen találkoztunk, de azért beszélgettünk közben és tudtuk, ki,hol tart. Sosem alakult úgy,hogy mind a ketten egyszerre akartuk volna komolyabbra fűzni a dolgot. De akármilyen kapcsolat is, kommunikálni mindegyikben kell. Mi is ezt tettük.

Az egy dolog,hogy Te hogyan érzel, az meg egy másik, hogy ő hogyan.
Valszeg kurvára nem foglalkoztál utóbbival, ezért estél pofára.

Nem az eljegyzésre kell rákérdezni, de azért fél év alat csak dumáltatok a jelenről, meg a jövőről, nem?
Ehh, szánalmas.

Joe69 2013.04.12. 00:51:10

Pasiztatás,felhőztetés,ennyi. Ennek főszabályát sértette meg a poster a leánykéréssel. Ha erölködik,még jól le is alázza a csaj - mégis,kinek képzeli magát,hogy őt kisajátítja, beképzelt fasz !
Mellesleg,ha dugni jót lehet,kit zavar,sőt főnyeremény,ha a csaj deklarálja a laza kapcsolatot. Csakhogy általában nem a pasifelhő tagjaival dugnak.
süti beállítások módosítása