HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/04/12/pasi_1_pletykafuggo_pasi_2_pedig_elvalt

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr875217966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.12. 08:23:26

@Szöszi 26: vagy legyen leszbi, ha már túlment a pasi végtelenen! :)

Madpapa 2013.04.12. 08:23:38

@Niobe: a stílusa viszont Zsu-éra emlékeztet :-)
Majd csak előkerül :-DDD

Üregi nyúl (törölt) 2013.04.12. 08:27:05

Poszterina! Azt, amelyiknek több pénze van!
Logikusan: válás után a többnek több a fele is.

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 08:29:18

Szasztok! Mindenkinek roppant kellemes péntek reggelt! Hál' istennek ismét jön egy hétvége.
Zsut ne bántsátok, ő ennél sokkal szebb és okosabb, mint, hogy két ilyen lúzer közül kelljen választania.
Poszterina: neked már megmondták a tutit. Először a két pasidat kukázd, utána pedig saját magadat is (ha megfordult a fejedben egyáltalán, hogy ezek közül bárki is befutó lehet).
:))

Szöszi 28 2013.04.12. 08:30:52

@Niobe: @Papírsárkány: Kicsit tovább gondoltam a helyzetet, ha már filóznia kell azon, hogy a 2 szar közül melyikbe üljön bele, gondoltam ajánlok egy 3. és 4. verziót is, ha már lúd legyen kövér :D

@hasznavehetetlen régensherceg: Az sem rossz :D

Niobe 2013.04.12. 08:45:29

@Dr.Rekettyés László: amit eddig a kabát jótékonyan takart... :D
Ennél egy rosszabb kombó van, amikor a hülyeség párosul akaraterővel :)

Dr.Rekettyés László 2013.04.12. 08:48:44

@Niobe: Na azért nem mindenkinél takarta!
Szénné röhögöm magamat, amikor valaki mínusz 15-ben is direkt legfeljebb derékig érő kabátkában tipeg, hogy a seggét azért minden körülmények között mutogathassa. Szarrá fagy ugyan, de hát akkor is!

Niobe 2013.04.12. 08:50:25

@Dr.Rekettyés László: pedig ha tudná a marhája, milyen nehezen múlik el egy vesemedence-gyulladás, meg milyen fájdalommal jár, jobban felöltözne.

Dr.Rekettyés László 2013.04.12. 08:51:33

@Niobe: Nyilván, de hát a picsaság áldozatokkal is jár!

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 08:59:01

@Niobe: @Dr.Rekettyés László: Gonoszok vattok az a hejzet! Nem az a lényeg, hogy kan a veréb csak tojjon! A vesemedence gyulladást majd kikúrálják, addig is viszont nekem nem kell egy nagykabátot nézegetnem formás fenekek hejjettt!
:DDD

Szöszi 28 2013.04.12. 08:59:24

@Niobe: Nekem azt még normálisan felöltözve is sikerült összehoznom. Engem sújtottak ezzel az égiek, nem az ilyen miniszoknyás minikabátos picsákat. Az élet igazságtalan :( Brühühüüü :(

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 08:59:48

@Bölcs Jaroszláv: Nagyon törtem a fejem , de abszolút nem találok semmi pozitívat ebben az egészben. Pedig nagyon igyekeztem...
Úgyhogy igazatok van, kuka, mindháromnak!

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 09:00:45

@Szöszi 26: Igen, épp pár napja írta valaki a neten, hogy "senki sem mondta, hogy az élet igazságos". (Lehet, hogy én voltam? Á nem lehet, én nem szoktam ilyen okosságokat kitalálni, csak ellopni másoktól).
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 09:01:37

@Naiva...: Csak azért hívtam fel a figyelmét erre a lehetőségre, mert attól tartottam magától nem jön rá, és azt hiszi, hogy elég ha a két pasit kukázza.
:DD

2013.04.12. 09:02:09

Gondoltam, hogy felmerül valakiben, hogy én írtam a posztot.
Nem.
Jobb társasággal járok Balatonra. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 09:03:04

@"Zsu": Szija! Nem tom láttad-e, de én egyből megvédtelek!!! (Bár tudom, hogy űberhaupt nem szorulsz rá.)
:D

Dr.Rekettyés László 2013.04.12. 09:04:46

@Bölcs Jaroszláv: Itt van a kutya elásva, kolléga úr!
Sajnos 10 ilyen seggből legfeljebb 2-3 ér valamit. (Persze csak szerintem, megértem, hogy mások esetleg a brutálisan nagy valagakat nézegetik kedvtelve.)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 09:08:10

Annyira nem értem, hogy nagyon sokan mennek csak a divat után, de tükörbe nem néznek. Tök csinos csaj, de csípőnaci annyira előnytelen, amennyire csak lehet. Miért nem szól ilyenkor nekik legalább az anyjuk????

Dr.Rekettyés László 2013.04.12. 09:11:22

@Naiva...: Mert ha szól valaki, akkor az irigy, szeretne csak így kinézni stb...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 09:14:59

@Dr.Rekettyés László: lehetséges. Engem ezek sose motiváltak, de a lányomnak megmondom, ha valami nagyon előnytelen

"Zsu" (törölt) 2013.04.12. 09:18:19

@Bölcs Jaroszláv: Persze, hogy láttam, ahogy azt is, hogy @Niobe: is. ;) Köszi! :)

@Madpapa: Kikérem magamnak, én tuti beleírnám hány éves vagyok, és nem írnék olyat, hogy pasi1, 2. :)))) ;))))

Αphelion 2013.04.12. 09:19:33

@Dr.Rekettyés László: "Ennek sajnos egyre több jelét látni, miután öt fokkal több van, mint egy hete, és emiatt egyre többen vetkőznek le az utcára."

Kitartas, mar csak 7 honap es itt a november, akkor ujra lehet majd gyonyorkodni a kabatokban! :P

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 09:20:26

@"Zsu": Csak azért írja, mert számolni még tud. 5-ig. :)

"Zsu" (törölt) 2013.04.12. 09:34:44

Poszthoz meg:
Maximum pasi 1 akar tőled valamit, mert ha pasi 2 akarna, akkor nem "de rengeteget kesereg nekem a múltján, és azon, hogy mennyire hiányzik neki a neje és nem érti, miért hagyta ott."
Én pasi 3-ra szavazok.

Dr.Rekettyés László 2013.04.12. 09:35:45

@Αphelion: Addig még sok szörnyűséget láthatunk majd.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 09:38:49

@"Zsu": Pasi 3 ennek a kettőnek a metszete, pasi 4 pedig az uniója. Pasi 5 talán...

greycup 2013.04.12. 09:40:36

Elolvastam, majd úgy döntöttem, iszom egy teát...
Mindenikinek jó hétvégét! :)

Namely 2013.04.12. 09:40:40

Na te undorító kurva,
"Nem tudom, hogy a szívemre vagy az eszemre hallgassak."
Ez tényleg nehéz, mert ahogy olvasom, egyik sincs neked.
"Jelenleg két férfi van az életemben, noha nem párhuzamosan, még egyikkel sincs semmi,"
Tuuggyuk-tuggggyyyyyukkk: minden pasi szemét, ha párhuzamosan találkozik 2 nővel, de te csak bizonytalan vagy, ezt meg kell érteni, és nem vagy kurva, csak egy kicsit felhőztetsz. Az nem gond, ugye ribanc.

"Pusztán baráti alapon tavaly együtt nyaraltunk, kettesben, együtt aludtunk, de nem történt semmi. Nem párként mentünk le Balatonra, egyszerűen megbeszéltük, hogy kedveljük egymás társaságát, neki van kocsija, nekem van kedvem, miért ne mennénk? "
És gondolom nem tudtad azt sem, hogy ő akar valamit...
A többit egyszerűen össze lehet foglalni: az a két szarzsák soha nem érhet fel hozzád.
Ne is engedj nekik.
Egyiket se válaszd.
Ne feledd, te egy igazi királynő vagy.

(Na, ma két embert mentettem meg egy kurvától... buksisimi, mehetek vissza dolgozni.... :))) ).

Caddy 2013.04.12. 09:58:13

Pénteki picsa poszt!

Szivi, szerintem egyiket se. A mindkettőt kedvelem mondat arra enged következtetni, hogy te is csak ellennél velük, azt meg minek, vagy ha igen akkor akár mind a kettő.
Van még kérdés?

TBal 2013.04.12. 09:59:55

Ellentétben mindenkivel, én nem nullára tenném a posztoló értelmét - szerintem nem kizárt, hogy alapvetöen rendben van, vagy csak épp élete egy rosszabb szakaszát éli. Párkapcsolati téren normális emberek is képesek marhaságokra.
(Bírom azokat is, akik csúnyáznak... még ha igazuk is van, azért ezen csak mérsékelten lehet változtatni, adott alapanyagból kell dolgozni)

Véleményem, hogy 1-es illetö menthetetlen, a 2-esböl ki lehetne valamit hozni, de feltételekkel - pl. ráférne egy pofon, hogy f*sz vagy fiam, szájjálmárlearrólanöröl mert elsösorban magaddal cseszel ki. No meg kérdés, hogy alapvetöen szívesen élne-e a poszternövel, pl. komolyat akarna-e töle. Szóval ott kevés az esély, hogy van valódi válsztás, egy határozott, tiszta beszélgetést kiprovokáló nö kellene a mukihoz. Belöle lehetne szerintem férfit faragni, de kicsit kevésnek érzem ehhez a posztercsajt - de ö tudja, hátha mégse.

dr. gernika 2013.04.12. 10:04:24

Ha az eszedre hallgatnál, egyikkel se kezdenél.
Ennyire nincs kapás?

pretty kitty 2013.04.12. 10:14:06

@Naiva...: Azzel az ulesz halmaz lecc a befuto ;))))))) XDDDDDDD

pretty kitty 2013.04.12. 10:14:40

@greycup: Koconjuk nekediiiiiiisz :DDDDDDDD

Hurri Kán 2013.04.12. 10:14:48

Rendezz velük egy hármas hétvégét, egyből elválik a szar a májtól.

pretty kitty 2013.04.12. 10:17:24

@cabitasz a makcimumon: Accem*

Mal megin nem hadnak koncentlalni!!!!!

"Zsu" (törölt) 2013.04.12. 10:29:23

@Naiva...: Akkor én inkább arra szavazok, hogy a poszterin ne pasizzon, inkább legyen macskás öregasszony. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 10:51:40

@cabitasz a makcimumon: Lehet, hogy az lenne a legszerencsésebb. :)

@"Zsu": Ne bántsd a macskákat! :D

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 11:21:14

Még valamit el kell mondanom a poszterina érdekében. Nem közölte, hogy hány éves, pedig lényeges szempont lett volna. Ha ugyanis alig múlt 17, akkor esetleg bátorítjuk, vigasztaljuk, hogy akadhat még jobb is ne keseredjen el, vagy ha jobb nem is akad de legalább neki még megjöhet az esze a következő tíz évben, és rengeteg tapasz-nyalatot szerezhet. Ha viszont már 28 ne adj isten 30, akkor ennél okosabb már nem lesz, ellenkezőleg. Köztudott (én köztudom, úgy, hogy ne is vitatkozzatok velem rajta! :)), hogy 28 éves kor körül megkezdődik a szellemi és fizikai leépülés, tehát a helyzet már csak rosszabb lesz. Ha pedig azt is figyelembe veszem, hogy ehhez majd idővel hozzájön a reuma és az aggkori agyérelmeszesedés, akkor egyértelműen az a legjobb vari, ha lehúzza magát a WC-n a kedves poszterina.

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 11:25:39

Egyébként pedig, hogy őszinte legyek, Szöszit sem értem: mióta "bemagasbarnanorbizott" teljesen ellustult, és elhanyagolja a kötelességét, miközben a Taigetoszra bőven megérett egyedek büntetlenül tobzódnak itten!
:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 11:40:06

Látom, átvetted az egyeduralmat. :)
Szóval 28 után elkezd leépülni az ember??? Szerintem nyugodtan örülj neki, hogy Szöszi hanyagolja a feladatait! :D

Father Justice ♋ 2013.04.12. 11:45:10

@Bölcs Jaroszláv: Az alábbi tényadatok alapján lehet becslést adni a posztíró korára:

1. "Utánam még két évig nem volt nője." x > ~18.
2. "Munkahelyi ismeretség." x > ~22.
3. Elvált faszival ismerkedik, akinek már gyereke is van. x >= ~25.
4. Fel sem merül a családalapítás gondolata, illetve hogy melyik lenne jobb potenciális apajelölt. (Csak az a kérdés, hogy pillanatnyilag melyik a jobb választás állandóra maradékelven.) x <= ~30.
5. "Ha a szívemre hallgatok, Pasi1, ha az eszemre, Pasi2." ~25 < x < ~30.

Lineáris interpolációval kijön, hogy a posztíró 27,2 éves. Jól saccoltál.

pretty kitty 2013.04.12. 11:53:40

@Father Justice ♋: Aaaasztaaa!!!! Esz akkol aszt isz tudduk h 1985 janujal 29en culetett, azaz Vizonto ;))))))))))

tőzegmalac 2013.04.12. 11:56:14

nyehehe, téged is már csak a csövesek dugnának :D

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 12:01:53

@Naiva...: Mellélőttél! Én már kívülesek azon a kategórián, amelyre Szöszinek érdemes energiát pocsékolni. Csak egy agyalágyult vénember vagyok (80 és a halál között, az a kategória akire már a villamoson is rászólnak, hogy igyekezzen hazafelé tata mert korán zárnak a temetőkapuk), aki üldögél otthon a konyhaasztal mellett és hülyeségeket írogat.
:DD

Kytia 2013.04.12. 12:01:54

Jól értem? Pasi 2 levisz egy nőt a Balatonra napokra, együtt alszanak és nem dugja meg? És még értetlenkedik, miért hagyta el az asszony? Höhöhö :D

Pasi 1 meg nyilván családilag hozta magával. Amúgy ez mitől szoci szokás, te ostoba fideszes posztoló?:D
Pasi 1-nek amúgy megpróbálhatnál adni egy könyvet a kezébe, hátha ráharap arra is.:)

Egyébként elég nagy pangás lehet nálad. Két elég langy puhapöcs a választék, de azok sem törik össze magukat, hogy nagyszerelem legyen. Én lehet, kiböjtölném, amíg jön egy valamirevaló.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:05:42

@Bölcs Jaroszláv: Néhány dologban egyetértünk. :D
De... Ne hidd, hogy ettől mentesülsz. Szöszi bérbe üt agyon, így nem válogat kor szerint.

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 12:06:18

@Kytia: Na várjál már egy kicsit! Nekem sem szívem csücske a FIDESZ, de azért ne intézzünk már el azzal minden hülyét, hogy fideszes! Szoci alatt nem a szocializálódásra célzott? Vagy csak én olvastam figyelmetlenül kora reggel?

pretty kitty 2013.04.12. 12:08:07

@Kytia: "Jól értem? Pasi 2 levisz egy nőt a Balatonra napokra, együtt alszanak és nem dugja meg? És még értetlenkedik, miért hagyta el az asszony? Höhöhö :D"

LOL!!!!! Nap becolasza majisz a tijed :DDDDDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 12:08:42

@Naiva...: Ne reménykedj, mentesülök: egyrészt gyorsabban futok, mint Szöszi, másrészt pedig ilyenért, mint én senki sem fizet neki, hogy béragyonüsse. Ha mégis, akkor persze tévedtem, dehát kockázat nélkül nincs üzlet.
:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:08:58

@Bölcs Jaroszláv: Szerintem most Kytia szövegértése volt jó.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:10:03

@Bölcs Jaroszláv: Te 80+, Szöszi meg erőst 30-. Ki fut gyorsabban?

pretty kitty 2013.04.12. 12:10:48

@Bölcs Jaroszláv: Nem minden hue fidecesz, de minden fidecesz hue. Ma halmazelmeleti nap van a blogon, eszt hivjak ud h lechalmaz ;))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:12:52

@cabitasz a makcimumon: Nem, ezt úgy hívják, hogy logika. És az állítás vagy igaz, vagy nem. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:13:51

@cabitasz a makcimumon: Bár, igazad van. Halmazokkal is megoldható. Ezek szerint 8-ig már eljutottál. :D

Чапаев 2013.04.12. 12:14:43

@Alfonzina, aki tudja..: Lehetőleg egy teszkóba', gumivásárlás közben... xD

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 12:17:06

@Naiva...: Na újra olvastam a posztot (reggel kv előtt még funkcionális analfabéta vagyok, és akkor olvastam). Kompromisszumot ajánlok. A poszter szocializmus beli szokást értett alatta (amit persze szintén nem értek, hogy a pletykának mi köze a szocializmushoz, de mindegy), szóval nem a fideszesség az alternatívája a dolognak.
Ami a futást illeti: ne feledd, hogy Szöszi tűsarkúban és kosztűmben, én pedig melegítőben. Különben is, nemrég olvastam a neten, hogy egy indiai úriember 105 évesen marathont futott. Én pedig edzésben vagyok, mert időm, mint a tenger.
:D

pretty kitty 2013.04.12. 12:17:14

@Naiva...: Nah celenced h belattad :PPPPPP A fideceszek halmaza cigolu lechalmaza ja huek halmazanak :))))) En meg nem vadok eleme neki, amibol kovetkezik h eccel sze buktam, tehat 9edikbe jalok ;)))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:21:21

@cabitasz a makcimumon: Rám küldted volna Szöszit. :) *sóhajt egy nagyot

@Bölcs Jaroszláv: Ezt mondjuk én se értem, hogy a pletyka hogy van összefüggésben a társadalmi berendezkedéssel. De azt mondta neked valaki, hogy mai poszterünk normális?

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 12:22:07

@Naiva...: Ma egyébként sem én, hanem te leszel Szöszinél a cékeresztben: ugyanis Szöszi még csak 26 éves, tehát még van két jó éve mielőtt elkezdődne nála a leépülés.
:PP

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:23:34

@Bölcs Jaroszláv: Azt írtam rá,hogy: "erőst 30-". Ebbe szerintem bőven belefér. :)

pretty kitty 2013.04.12. 12:24:28

@Naiva...: Ez azel halaloz bunnek nem camit, 1tol 3 kommentig teljedo becolasszal buntetheto ;))))))))) De dolszan kolligaltal udhod megusztad :DDDDDDD

Father Justice ♋ 2013.04.12. 12:24:42

@Naiva...: A posztíró arra célzott, hogy a mama a szoci időkben szocializálódott, és abból a korszakból származó, általánosan elterjedt szokást vett át a fia is a családi mintával. Azt nem tudom, hogy a kapitalista országokban a családok hány százalékában volt alap a mindennapi pletyka a 80-as években. (Csak ezzel együtt lenne információértéke a megjegyzésének.)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:25:21

@cabitasz a makcimumon: Kicsi csillag, te engem ne fenyegess!!! Hol is van az ellenőrződ??? :D

pretty kitty 2013.04.12. 12:25:52

@Naiva...: Eldugtam talald meg :PPPPPP

Bölcs Jaroszláv 2013.04.12. 12:25:59

@cabitasz a makcimumon: Sajnálom, a halmazelmélet nem az én szakterületem. Én az improprius integrálokat meg a parciális differenciálegyenleteket kedvelem. A halmazelméletet meghagyom neked.
:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:28:22

@cabitasz a makcimumon:
Anyu kérdez, apu faggat:
- Ellenőrződ hová raktad?
Ezt kérdezik napok óta,
unalmas már ez a strófa.

Nem találom! Mondtam bátran.
Ott maradt az iskolában,
vagy a padban felejtettem,
vagy útközben elvesztettem.

Vagy a cica vihette el!
Próbálkoztam újabb trükkel.
Tegnap bebújt a táskámba,
mérges is lettem csudára.

A lábammal dobbantottam,
ki is ugrott onnan nyomban.
Ellenőrzőm csak elvitte,
ejnye vajon hová tette?

Így sorolom egyre tovább,
keresve a rejtély okát.
Anyu hallgat. Jaj de ciki.
Tudja, hogy füllentek neki.

A szobába apu lépett,
vágtam csodálkozó képet.
Ellenőrzőm ott volt nála,
szőnyeg alatt megtalálta.

Na majd elverem a cicát,
beírt neked egy szekundát!
Mondta apu nagy mérgesen,
rögtön eltört a mécsesem.

Ne verjétek meg a cicát,
nem ő adta a szekundát!
Tanító nénitől kaptam,
mert az órán rosszalkodtam!

Apu és az anyu nevet:
- Örülök, hogy jó a szíved!
Ne félj nem bántjuk a cicát,
de kijavítsd a szekundát!

Szöszi 28 2013.04.12. 12:33:50

@Bölcs Jaroszláv: @Naiva...: Jól van gyerekek, reagálok :D 5,5 km-ig vagyok hitelesítve a futásban, ha addig nem érlek utol, nyert ügyed van, tovább nem bírnálak üldözni :D Másrészt, tűsarkút elképesztően ritkán hordok, ez az én stílusom a tavaszra:

www.deichmann.com/HU/hu/shop/noi/noi-cipok/00008001135332/%C3%89ktalp%C3%BA%20k%C3%B6r%C3%B6mcip%C5%91.prod?r=5&c=3&filter_size=all&st=PRODUCT&filter_cat=noi/noi-cipok/noi-cipok-ektalpu

Futni ebben inkább meg sem próbálnék, előbb-utóbb úgyis elkaplak, ha akarlak ;)
Naiva nem sértett meg, egyelőre még tényleg 30mínuszos vagyok :D :D
Valóban ellustultam, már nem irtok olyan hévvel, mint előtte, most lefoglal a párkapcsolatban élés. Nem gondoltam, hogy ezen dolgozni kell, de kell :D

pretty kitty 2013.04.12. 12:35:29

@Bölcs Jaroszláv: Megboltoltuk :DDDDDDD

@Naiva...: Juhac Magdanak hivnak esz 77 evesz vaaaad?? :OOOOO Mel ha nem akkol hijanyzik a follaszmegjelolesz :PPPPPPPPP

tőzegmalac 2013.04.12. 12:36:05

@Kytia: hét kemény esztendő :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:36:34

@cabitasz a makcimumon: Igazad van. De azt se mondtam, hogy én írtam. A kor egyébként stimmel. :)

pretty kitty 2013.04.12. 12:42:09

@Naiva...: Haaaaaat azel ez id eleg megtevesztoooo, amit en cak ud natulba posztolok az mind a szajat velszem, ellol isz acittem elszo pillanatba h te jiltad, meg isz lepodtem mien dolszan mennyit koltottel XDDDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 12:43:12

@cabitasz a makcimumon: Oké, bocsi. Hamu fejre, 7 év vezeklés. Így jó lesz?

pretty kitty 2013.04.12. 12:45:41

@Naiva...: Aaaah az azel tul szok edd ienel :))))))) Inkabb ilj nekem ed velsziket ami tenyleg a szajatod ;))))))) Asz meg meg isz fogom koconni :DDDDDDD

Kytia 2013.04.12. 13:00:38

@Bölcs Jaroszláv: Csak viccöltem. Én a "csúnya szoci örökség" részt úgy értelmeztem, hogy "még az átkosból való, amelyik korról azt beszélik, hogy az emberek fogatlan, szőrös barbárként, bunkósbottal a kezükben járták az utcákat és ha a szemükbe néztél, leszáradt a faszod". De lehet, én értettem félre.

@cabitasz a makcimumon: Köffönőőm.:D

@tőzegmalac: Nem tanult a Bibliából. Az előző hét esztendőben be kellett volna spájzolni rendesen.:D

pretty kitty 2013.04.12. 13:09:04

@Kytia: Hihi vicont ud latom a c betut meg dakololnod kell :)))) Valjal lecek a logopeduszod ;))))))) Tecc cepen a nyelveckedet a fogajid koze jud h epp cak cetnyitod az alkapcod.....asztan kifuod a levegot ez dolszan viccalantod a nyelved.....c....c....c....lajta cinald utanaaaam ;)))))))

XDDDDDDDDD :DDDDDDDDDDDD

_Ω_ 2013.04.12. 13:10:35

Kedves Poszterin-a-CsP-ről, aka. Zs.!

Tehát választhatsz egy számodra unszimpatikus pletykagyár és Mónikashow-imádó (de azért kedveled?!?!), valamint egy kesergő ámde téged vigasztalódás gyanánt nem (sem?) gyömöszölgető pasi közül... Melyiket válaszd? Egyiket se! C! 3! γ! ٣!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 13:22:06

@_Ω_: A másodikat tuti nem szabad választani, főleg, hogy nem is kell neki a poszter, azt elsőt meg csak akkor, ha nagyon utálja magát.

Kytia 2013.04.12. 13:25:03

@cabitasz a makcimumon: Ajjaj. Előbb mutasd a diplomádat. Ki tudja, miért, de ezen a területen a kompetenciád kapcsán kételyek vannak bennem.:)))

_Ω_ 2013.04.12. 13:30:41

@Naiva...: Ez tiszta sor. Magam is ezt írtam, nem? :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 13:34:09

@_Ω_: Ó, az elsőt fogja választani, legalább lesz miért sajnálja magát.
Vannak árnyalatbeli különbségek. Én megengedem neki, csak nyugodtan válasszon. :)

_Ω_ 2013.04.12. 13:40:01

@Naiva...: Jahogy! Megengedő vogy? Én pedig megtiltom neki! Se az elsőt, se a másodikat ne válassza! Egy a bökkenő (de mindjárt kettő lesz belőle), nem vagyok olyan pozícióban, hogy ezt megtehetném. :)
Ha tényleg választania KELL közülük, akkor magam is az elsőre tippelnék.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.04.12. 13:41:33

@_Ω_: Szerintem ő úgy érzi, hogy kell. De ez az ő baja.

_Ω_ 2013.04.12. 13:57:10

@cabitasz a makcimumon: @Kytia:
Diplomáját a neves Angliai Paint Egyetemen szerezte, de lehet, hogy lóhús is került bele, amitől az csak több lett. ("Lehet 10 dekával több?") Szakmai sikerei közé tartozik többek között egy bizonyos kiszlány szejpítészének kimódolása és az amerikai angol kisbalta élén táncoltatása, kínverseit pedig egy világ rettegi. Az utóbbi évek csökkenő UFO megfigyelései is valószínűleg az ő számlájára írhatók, a bolygóhoz fűzött megjegyzés ma már így szól: többnyire veszélytelen, ám Vogon költészet!
:D

Madpapa 2013.04.12. 14:57:56

@"Zsu": meghajlok az érveid előtt :-DDD

Father Justice ♋ 2013.04.12. 20:44:46

@hasznavehetetlen régensherceg: Kár, hogy Ida nem adta meg az elérhetőségem Herminának, pedig őt is útba igazítottam volna. Lássuk csak:

1. "..de hát az a srác, te jó ég.."
2. ".. az a fajta, akinek a hasfalán sajtot lehet reszelni.. azt hittem, ő a főnyeremény"
3. "..hát és az ingatlanügynök..."

Már sejtjük is, hogy rossz tanulságot fog levonni a végén, és tényleg:

"Az első fiú arab, egyiptomi, a második londoni születésű venezuelai szülőktől, ergo számomra dél-amerikai az akcentusát leszámítva mindenben, a harmadik fiú pedig orosz… A férfiak mind egyformák, bárhonnan is jönnek."

Ida számára a három történet összevont tanulsága a számozott idézetek figyelembevételével helyesen: azok a férfiak, akik négy szinttel jobbak nálad, - azaz minden ujjukra kapnak ötven olyan egypatronos fasztarisznyát, mint te -, mind egyformák, bárhonnan is jönnek.

Ez az Igazság csak ma, csak most ingyen volt neki.
De a legközelebbiért már szigorúan számlázni fogok.

Joe69 2013.04.14. 03:04:54

Eléggé alsópályás szinglipicsa 2 molekulányi pasifelhőjét kavargatja. Ha nem lenne ennyire alsópályás, akkor még plusz 2-3 ilyen balfaszt húzogathatna diszkréten le, miközben dugathatná magát valami fiatal sráccal, vagy nőspasival, persze ez utóbbiak a felhő titkos tagjai, hiszen ha foglaltnak minősül, a többiek ugranak, a lényeg pont az, hogy posterina lebegteti a státusát, ez az egyetlen bónusza.. A 2 pasi egyébiránt 100%-ig tisztában van azzal, hogy hülyének van nézve, és lefogadom, hogy tudnak egymásról. Azonkívül , ha nem totál nyomik, ők is keringenek más csajok pasifelhőjében, lepottyanóra várva. Sajnos, a mai világban sokszor csak ez van, csak így lehet nőközelbe kerülni.
süti beállítások módosítása