HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.05.08. 07:20

Kiderült róla, hogy steril

http://csajokespasik.blog.hu/2013/05/08/kiderult_rola_hogy_steril

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr205287482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.08. 07:35:48

nos, lehetőleg most már ne ess teherbe a szeretődtől!

Üregi nyúl (törölt) 2013.05.08. 07:52:47

Pedig a gyerek fontos a férfinak is. Az igazolná a külvilág felé, hogy miért tűri el a lehúzást. Nyilván épp ezért, más gyereke szóbe se jöhet.

Papírsárkány 2013.05.08. 07:58:38

"Remélem, nem megy rá a házasságunk... "
dehogynem

Dr.Rekettyés László 2013.05.08. 07:59:14

"Engem már nem érdekel, lesz-e gyerekünk, vagy saját lesz-e."

Nem a faszt nem.
De ha emiatt akarsz véget vetni a kapcsolatnak, akkor remélem van benned annyi gerinc, hogy már most megteszed, és nem felerezsiztek (?) addig, amíg fel nem bukkan a képben az apukajelölt.

Caddy 2013.05.08. 08:00:14

nem tudunk beszélni
Nem fogod más gyerekét
nem megy rá a házasságunk
Nem tudom, most mihez kezdjek

Kicsit sok itt a nem, nem?

Dr.Rekettyés László 2013.05.08. 08:06:32

@Papírsárkány: Jó, nyilván álnaiv voltam, hiszen a vizsgálat "csillagászati összegének" kifizetése azt is jelentheti, hogy pénzespaseeee-ról van szó, és igen idegesítő lehet az a tudat, hogy egy gyerekkel most már nem lehet megfogni. Az is lehet, hogy a potenciális apukajelöltek pedig nem ostromolják Gizit. Ha pedig mégis van ilyen, az nem elég pénzes.

Caddy 2013.05.08. 08:06:33

@Papírsárkány: és még így is kihagytam amit Rekettyés kolléga írt, "nem érdekel".
Picikét sok tagadást érzek, meg hogy egy házasságban ilyen széthúzás, meg az egymásra odafigyelés teljes hiánya.... hát szar.

Niobe 2013.05.08. 08:09:28

Jóreggeltet!

Sok mindent nem tudok ehhez a poszthoz mondani... sajnálom, hogy ilyen végletesen alakult poszterék élete, sejlik még az előző poszt, az is hasonlóan erőszakos, akaratos nőt festett. Talán nem még pluszban gyötörni kéne a férjedet, igen, bitang csapás lehet neki, hogy kiderült, steril. Ha ezt még naponta az orra alá is dörgölöd, lehet, hogy hamarosan cserébe ő fogja az öklét a te orrod alá dörgölni...

Dr.Rekettyés László 2013.05.08. 08:11:36

Egyébként egyetlen mondatot hiányolok a posztból, a sok NEM mellett:
"Szeretem a férjemet, és még mindig úgy gondolom, amit az oltárnál mondtam: jóban-rosszban, egészségben-betegségben..."

Papírsárkány 2013.05.08. 08:13:04

@Dr.Rekettyés László: én a gerincesség feltételezésén nevetem :)

@Caddy: NEM szar! :))

Niobe 2013.05.08. 08:21:03

@Dr.Rekettyés László: hát erősen hiányzik, az egyszer tény...
Oké, a pasi is megéri a pénzét a halogatással, szerintem valahol legbelül sejtette, hogy ez lehet a gond és azért húzódozott... azért az sem egészséges hozzáállás, lássuk be. Halogatástól még nem jött rendbe ilyen probléma...

Dr.Rekettyés László 2013.05.08. 08:23:44

@Niobe: Ezért kár ilyeneket leírni, hogy "Remélem, nem megy rá a házasságunk...".
Már ráment.

Niobe 2013.05.08. 08:25:50

@Dr.Rekettyés László: rá, de nem a sterilségre, ez mostantól csak egy fasza indok a nőnek a (további) baszogatásra.

Üregi nyúl (törölt) 2013.05.08. 08:26:55

@Niobe: Így viszont kiderült, és nincs mit tenni. Csak annyit ért el vele, hogy a reményt is elvette. Ez jobb?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.05.08. 08:27:56

Legalább nem kell gumira költeni meg fogamzásgátlóra. Win!

Dr.Rekettyés László 2013.05.08. 08:28:29

@Niobe: Igen, elképzelhető, hogy elhangzik még az "Arra sem vagy képes, hogy gyereket csinálj nekem!" mondat is.

Niobe 2013.05.08. 08:29:43

@Üregi nyúl: A bizonytalanságnál a biztos tudás mindig jobb, itt az a baj, hogy egyáltalán nem akarnak (a poszter nyíg és cseszeget, a pasi festegeti a babaszobát, mintha mi sem történt volna) megoldást, kompromisszumot találni. Csak gyilkolják egymás idegeit, nem más ez, csak egy undormány játszma, ahol a most kiderült tények kb elhanyagolható értékűek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.05.08. 08:33:53

Lehet megjátsza majd a csaj, hogy hip-hop teherbeejti magát valami potens kannal, oszt ráfogja a pasira :) Mondjuk egy dns-vizsgálat sokmindent elintéz :)

Kytia 2013.05.08. 08:34:23

Hinye.
Szerintem várni kell, elmenni még vagy két vizsgálatra, aztán meglátni. Előbb-utóbb csak feldolgozza, de azért kell hozzá idő. Egyébként sem értem én ezt. Mitől lesz valaki steril?

Üregi nyúl (törölt) 2013.05.08. 08:35:48

@Kytia: Döglöttek az ebihalak, drága :D

Kytia 2013.05.08. 08:37:02

@Üregi nyúl: Háde hogy? Nem csodálom, hogy nem hisi el. Ez olyan, mintha azt mondaná valaki, hogy az ő szarában nincsen szerves anyag.

Papírsárkány 2013.05.08. 08:37:24

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: a fogamzásgátló oké, de azért én a helyében pont, hogy elkezdenék gumira költeni :))
ki tudja, mit hoz haza az asszonyka...

Niobe 2013.05.08. 08:37:47

@Kytia: alapvetően genetika, vagy rossz szokás (túl szűk alsógatya), esetleg mechanikai behatás (rendszeres heresérülés).
Sperma termelődik, csak nem mozgékony, illetve döglött, mint tanult Nyúl kolléga fentebb írta.

Kytia 2013.05.08. 08:40:16

@Dr.Rekettyés László: Ez nekem átjött.

"Engem már nem érdekel, lesz-e gyerekünk, vagy saját lesz-e. ... Remélem, nem megy rá a házasságunk..."

Mit vársz még ennél többet? Koronázási szertartást a Duna jegén? Azt is mondhatná, hogy "kidobom a selejtet a kukába, oszt begyűjtök egy életképesebbet". Mondott ilyet? Nem. Naugye.:)

Niobe 2013.05.08. 08:40:34

@Niobe: illetve bocsánat, a nem-mozgékonynál még mindig van megoldás (közvetlen beültetés). Viszont ami full döglött, azzal tényleg nincs mit csinálni.

Kytia 2013.05.08. 08:42:50

@Üregi nyúl: "Pedig a gyerek fontos a férfinak is. Az igazolná a külvilág felé, hogy miért tűri el a lehúzást."

Kérlek, ígérd meg, hogy nem szaporodsz.:D

Papírsárkány 2013.05.08. 08:42:58

@Kytia: van az az árnyalatnyi különbség tudod a "mindent megpróbálok, hogy ne menjen rá a házasságunk, mert szeretem" és a "tyű, az áldóját, há' remélem, nem menik rája a házasságunk, he" között :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 08:44:57

Szerintem poszterin magadban kellene letisztáznod, hogy mi legyen ezután. Tudsz-e így vele együtt élni, el tudod-e fogadni őt is, meg a tényt, hogy nem lehet közös gyereketek. Ha ez megvan, akkor beszéljetek! Esetleg ha nem akar, akkor írj neki levelet - sokszor könnyebb így, ekkora horderejű dolgokról kiönteni a lelkedet.

Nekem az jön át az írásból, hogy már végül is döntöttél. Semmi érzelem nem volt a posztban, csak tények. Aztán lehet, hogy rosszul látom. Mindenesetre, ha neked fontos a közös gyerek és nem tudod elképzelni az életed nélküle, akkor jobb, ha most megmondod és keresel mást. Így tényleg nem fog működni, csak felőrlitek egymást. Gonosz és lelketlen dolognak tűnik, de szerintem mindketten jobban jártok. Az előző posztból azt láttam, nagyon szeretnél gyereket. A mostaniból meg azt, hogy az is fontos lenne, hogy közös legyen az a gyerek, nem pedig másé.

Viszont ha szereted (de tényleg, nem csak megszokásból) és mellé állsz, akkor szerintem át lehet lendülni ezen - idő kell hozzá nyilván -, most még fel sem fogja szegény, mi történt. Szóval ha szereted, akkor ezt mutasd és mondd is felé, hogy érezze így is kell neked. Aztán, mikor megbarátkozott a helyzettel, beszéljetek az egyéb formáiról a gyerekvállalásnak.

Egyébként meg a fenti. Én személy szerint a fentire tippelek és arra, hogy ez a házasság eddig tartott. Nagy erő kell egy ilyet feldolgozni és túllépni rajta és két ember kell hozzá, meg rengeteg beszélgetés és támogatás. Ezt így a posztból nem nagyon látom. Képzled magad a helyébe, ha te lennél meddő, milyen érzés lenne!

Raya666 (törölt) 2013.05.08. 08:45:27

Hát erre most búbánatot se tudok írni. Az bissztos, hogy baszogatni nem kéne a férjet, elég sok/k/ magában is az eredmény neki. Ha egy hete történt, mit beszélgetne róla? Szálljon le a zuráról most és tényleg csináltassák meg a másik tesztet.

Dr.Rekettyés László 2013.05.08. 08:45:31

@Kytia: Ilyet nem, de azt igen, hogy az sem jó, ha "lépten-nyomon szembesítem a tényekkel!"
Itt vajon mire gondolhatott a költő?

Kytia 2013.05.08. 08:51:12

@Papírsárkány: No, és akkor mit javasolsz? Beszerezni gyorsan egy kutyát a férjeurának, mondván, "ez már majdnem gyerek"? Kioperáltatni a méhét együttérzése jeléül? "Le a nemzőképes férfiakkal!" feliratú pólóban rohangálás?

@Dr.Rekettyés László: Arra, hogy a pasi orvosi tévedésnek szeretné hinni a vizsgálati eredményeket, ő viszont attól tart, azok valósak, de nem akarja ezzel naponta lelombozni.

Tyhííí, de sok férfikomplexum előjött erre a mai posztra. Úgy látszik, érzékeny a téma.

Raya666 (törölt) 2013.05.08. 08:53:58

@Kytia: "Tyhííí, de sok férfikomplexum előjött erre a mai posztra. Úgy látszik, érzékeny a téma. " Végre nem mi vagyunk az elsárkányosodott bálnák. ;)

TBal 2013.05.08. 09:02:44

@Niobe: "sejlik még az előző poszt, az is hasonlóan erőszakos, akaratos nőt festett"
Hogymivan??? Te most komolyan a gyerekkészítést mint valami kicsi jelentöségü dolgot hozod fel, ami kevésbé fontos, mint hogy a pasit basztassák, nehogy sérüljön a lelkivilága???
Az, hogy lesz-e valakinek gyereke - még egy férfinak is, nem hogy egy nönek - az élete egyik legfontosabb, legsarkalatosabb pontja! A nö helyében, bármennyire nem vagyok eröszaakos, ugyanezt tettem volna. Amikor gyereket akartunk azzal KEZDTÜK, hogy kivizsgáltattUK magunkat (az orvosok meg közölték, hogy még nem kell, csak egy év után ajánlják - mondom, köszi, de én akkor is szeretném. Jó fejek a dokik...). A nöknek ráadásul elég limitált idejük is van gyereket csinálni - te meg mellékesen megjegyzed, hogy azért halogatni se szép.

És te ráadásül nö vagy! Eszem megáll...

Frigyes ur 2013.05.08. 09:03:38

@Kytia:
"Szerintem várni kell, elmenni még vagy két vizsgálatra, aztán meglátni. Előbb-utóbb csak feldolgozza, de azért kell hozzá idő."

Abszolút egyetértek. Számomra a te hsz.-od az egyetlen elfogadható. Nem is vagy annyira hüly..., aminek látszol ;)) (Bocs, lehet erős volt :))

"Mit vársz még ennél többet? Koronázási szertartást a Duna jegén?"

:DDD

"Tyhííí, de sok férfikomplexum előjött erre a mai posztra. Úgy látszik, érzékeny a téma."

Hát jah...

pretty kitty 2013.05.08. 09:05:34

www.facebook.com/photo.php?fbid=543514109033620&set=a.508046985913666.125789.507989169252781&type=1&theater

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ XDDDDDDDDDDDDDDD

Frigyes ur 2013.05.08. 09:07:07

@Niobe: Lezsírozni a háta mögött tényleg erős volt, de amúgy??? A pasi is gyereket akart, nagyon, és homokba dugta a fejét. Hát miez??! :S

@TBal: Úúúristen, egyetértek TBallal!!! :O

@Kytia: :DDDD

Emberek, 2 ember szeretne gyereket. Mindkettő. Egyáltalán nem kis dolog, hogy nem lehet. Persze, mellette kell állni, de a másik semmire sem nyitott, ez nem oké. Bár lehet Kytiának igaza van, és tényleg csak idő kell. Ez azért nagyon durva dolog :(

Caddy 2013.05.08. 09:08:10

@Dr.Rekettyés László: te, köpd ki gyorsan a romantika pirulát. :D

@Papírsárkány: a központozás nagyon, fontos. Nem (vessző) szar :D

Raya666 (törölt) 2013.05.08. 09:08:57

@Mademoiselle C*est qu* Si: Ha eléggé megnő a cicid, ő lesz a férjed. :DDDD

Niobe 2013.05.08. 09:10:49

@TBal: kicsivirág, megbuktál szövegértelmezésből, ahogy látom. Halogatni se szép - olvastad is, mire írom, vagy csak nyomod a baromságot?
(Segítek, csak nyomod a baromságot)
Kicsi horderejű dolog?
Nem, viszont nem is az egyetlen életcél. Szokás mondani, hogy egy nő két dologért képes mindenre, hogy legyen gyereke, illetve, hogy ne legyen. Poszterin mindenáron AKAR, görcsösen, csakazértis, a pasi halogatta a vizsgálatot, azért foglalt neki a nő időpontot. Írod, hogy Ti azonnal mentetek (nagyon helyes), ezek szerint én meg ne szóljam meg a poszterin pasiját, mert húzta-halasztotta a dolgot?

pretty kitty 2013.05.08. 09:10:53

@Raya666: Nem valocinu, az alabokkal vidazni kell, nem vecik embelcamba ja nokeeeeeet!!!!!!

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.08. 09:11:49

"Demográfiai bombát robbantana a Fidesz
Az év második felében indulhat a gyerekvállalást segítő program, ha elég jól dübörög a gazdaság."

talán a fidesz segítségével sikerül nekik!

Raya666 (törölt) 2013.05.08. 09:12:43

@Mademoiselle C*est qu* Si: Ember akar lenni vagy jól tartott nő? Döncse el kérem! :DDD

Niobe 2013.05.08. 09:14:35

@Frigyes ur: a pasi is gyereket akart, nagyon - poszterin szerint. Avagy ismered a másik fél hozzáállását, ugyanilyen részletesen?
Az mi, hogy egy héttel a vizsgálat után megy az agyalás, meg sem várva egy második vizsgálatot? Vagy számodra oly sok szeretet jött le a posztból a férj felé? Vagy inkább az, amit előbb TBal-nak írtam, hogy asszonyka görcsöl, aztán mutogat?

Üregi nyúl (törölt) 2013.05.08. 09:14:41

@hasznavehetetlen régensherceg: Csak nehogy nyerítsen a gyerek, mert max lófaszt kapunk :)

"Zsu" (törölt) 2013.05.08. 09:15:36

Meg kell várni a következő vizsgálat eredményét, megbeszélni hogyan tovább. Ha valaki gyereket akar nem fog lemondani róla (max egy ideig) a szerelem miatt, vagy azért, mert sajátja nem lehet.
Amúgy is, a vér számít, nem a szeretet?

dr. gernika 2013.05.08. 09:15:57

Ssssz, ez gáz. Hagyj neki egy kis időt, hogy feldolgozza, a második eredmény után akár szakembert is lehetne igénybe venni. Amúgy szerintem rá fog menni a házasságotok, ahogy most álltok.

@hasznavehetetlen régensherceg: Csináljon neked gyereket az orbánviktor.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.05.08. 09:18:23

@hasznavehetetlen régensherceg:

Dajcstomi majd besegít. Ajándékba meg kapnak egy vak komondort.

Raya666 (törölt) 2013.05.08. 09:18:29

@hasznavehetetlen régensherceg: Kérünk fidesz, ennél többet már ne segíccs rajtunk. :((

Frigyes ur 2013.05.08. 09:19:03

@Niobe: A babaszobát festi egy nem létező gyereknek... :x Most folytassam a mondatot? Komolyan szükség van erre?
Igen, én marhára agyalnék. Ennyire rossz eredménynél marhára nem valószínű a tévedés.
És én nem állok annyira rosszindulatúan a nőhöz, mint te. A problémát nem írta meg, az senkit sem érdekel mennyire szerelmes, kettejük dolga. Mit mutogat? A másiknál a gond, és megoldani se akarja. Kire kéne mutogatni? Oké, hagyja feldolgozni, de aztán valamit kezdeni kell a dologgal.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.05.08. 09:21:17

@Frigyes ur:

Te nem takarítod a helyét a 200kg-s gumicukortömbnek a lakásban, amit annyira szeretnél? :)

pretty kitty 2013.05.08. 09:23:55

@Raya666: Embel haaaat!!!! Tolem iet keldezni.....XDDDDDDDDD Meg kulonben isz ha az alab cavo cak ed hacnalati taldnak tekint kb. mint ed guminot akkol asztan szokla medek a penzevel.....Meg hac cupelmodelkent amucce fogok loccul keleszniiiiii ;))))))) jo lehet vonatla nem fog telni XDDDDDDDD :DDDDDD

Üregi nyúl (törölt) 2013.05.08. 09:24:17

@Frigyes ur: "A babaszobát festi egy nem létező gyereknek"
Mi a gond? Én is csináltam helyet a garázsban a még nem létező motoromnak :)

pretty kitty 2013.05.08. 09:26:37

@Üregi nyúl: Vecel mociiit?? Wow!!!!! :DDDDDDD

mütyür 2013.05.08. 09:26:54

Mondjuk ugy, h kimutatod h szereted es neked igy is kell o mint ferfi es tars?

Tudtatok h vannak akiknek ujdonsag h a hutoben nem fog nem hutott vizet talalni?

Father Justice ♋ 2013.05.08. 09:27:19

"Engem már nem érdekel, lesz-e gyerekünk, vagy saját lesz-e."

Ha már nem érdekelné a nőt, hogy lesz-e gyerekük, nem ilyen poszt születik.
Akkor az lett volna a konklúzió, hogy mivel az örökbefogadás és a spermabank a férjének nem opció, gyerek nélküli életre rendezkednek be, szeretetteljes belenyugvásban.

Dehát még mindig kurvára érdekli, sőt, most már tényleg ezerrel ezen kattog, csak ezt magának sem akarja bevallani. Akkor ugyanis szembesülnie kellene a Szomorú, a Rizikós és a Csúf választási lehetőségekkel, és lássuk be, ezek közül egyik sem dizni. Más variáció viszont nem nagyon van.

1) Szomorú. Elfogadja a gyermektelenséget, és fokozatosan megutálja a férjét, amiért ilyen helyzetbe hozta. Ilyenkor nem számít, hogy ez nem volt szándékos, ebben nem szabad racionalitást keresni. Nappal jár-kel a városban, látja a karonülő csecsemőket, a tipegőket, óvodásokat, kiskiskolásokat.. este meg hazamegy, meglátja a férjét és összezuhan.

2) Rizikós. Otthagyja a faszit, és keres egy nemzőképes hímet magának. Igenám, de 33 évesen baromi jó nőnek kell lennie ahhoz, hogy találjon egy olyat, aki nemcsak legyártani akarja a gyereket, hanem felnevelni is, ÉS van is miből, ÉS még nincs gyereke (ha már van, akkor valószínűleg már nem akar) ÉS nem minősül alulválasztásnak a férjéhez képest. És akkor olyan finomságokat, mint a válást követő osztozkodás és az új jelölt lakva történő megismerése (időfaktor), még nem is említettünk.

3) Csúf. Beporoztatja magát egy hejjespasee-val, aztán lesz, ami lesz. Mivel ez a variáció mindvégig benne volt a pakliban, igazából már ott elszúrta a dolgot, hogy forszírozta azokat a vizsgálatokat. Mivel a fickó ezek után megkapta, hogy 100% steril, egyből gyanút fogna, ha a nő a közeljövőben teherbe esne. Legalábbis, ha van egy kevés esze, biztosan.

Ha szigorúan technikailag nézzük a kérdést, a Csúf variáción belül létezik számára egy rafinált menekülőút, de az megfelelő színészi teljesítményt, és szülész-nőgyógyász jóismerőst (vagy komoly hálapénzt) igényel.

Niobe 2013.05.08. 09:27:24

@Frigyes ur: sajnos az eredmény jóeséllyel pontos, mondjuk attól még megvárhatnák a második vizsgálatot, mielőtt megbeszélik a továbbiakat.
Igen, babaszobát fest egy nem létező gyereknek - de elzárkózik az örökbefogadástól, legalábbis egyelőre. Lehet, hogy a sokk feldolgozása után már hajnai fog a megoldásra, mert valóban szeretné ő is a kis topogó lábacskákat. :)
Poszterin azt nem fogja fel, hogy az akaratossággal célt érni nem lehet hosszú távon. És én azt látom, ha valóban szeretné a párját, megoldást keresne vele együtt.
Ismerek olyan párt, akiknek nem lehet, ott a nő már úgymond erősen a határon van, sőt túl rajta - és szeretik, tisztelik egymást. Gyerek nélkül is úgymond teljes a házasságuk. Ezt hiányoltam a posztból, nem mást.

Frigyes ur 2013.05.08. 09:27:57

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ha van rá majd 10 hónapom, és egy nap is elegendő, akkor már babonából sem :)
200 kiló... Ohoho. Szerelmes vagyok.

@Üregi nyúl: 10 hónappal előtte?

TBal 2013.05.08. 09:28:00

@Niobe: He??? Ne haragudj, de továbbra is padlózok attól, amit mondasz.
Szegény faszi... hát, rohadtul sajnálom ám az ilyen embereket, akik a legsarkalatosabb konfliktusoknál struccpolitikát alkalmaznak. Faszi elmehetne kormányszóvivönek ezzel a mentalitással.

"Kicsi horderejű dolog?
Nem, viszont nem is az egyetlen életcél. Szokás mondani, hogy egy nő két dologért képes mindenre, hogy legyen gyereke, illetve, hogy ne legyen. Poszterin mindenáron AKAR, görcsösen, csakazértis"

Jé, tényleg? Micsoda elvetemült nöci, gyereket akar!!! Hihetetlen! Miért nem tud megelégendi azzal, hogy másnak lesz gyereke, ö meg koncentrálhat az egyéb életcéljaira?

fejemet verném a falba a legszívesebben...

TBal 2013.05.08. 09:30:47

@Frigyes ur: szerintem több mindenben értünk egyet, mint amiben nem, csak itt nyilván a különbségek jönnek elö.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 09:30:48

Sziasztok! Mindenkinek szép jó reggelt! Van egy jó hírem, és egy rossz hírem:
1. Ma dolgozok utoljára a héten, holnap és holnapután szabadnapos leszek (ez volt a jó hír).
2. A rossz: ma mennem kell német órára, és még nem csináltam meg a házifeladatot, és kedvem sincs hozzá.
3. Nincs jó ötletem a poszterina és férje számára, de sajnálom, és megértem őket. Még akkor is, ha (ezt itt páran már megfogalmazták nem túl kíméletes formában), megfordul a fejében a hogyan továbbnak az a változata is, hogy mi lenne ha....
Neki kell eldöntenie, hogy mi mekkora súlyt kap az életében (jelenlegi házasság kontra gyerek) és végig gondolni, mi szól az egyik, mi a másik mellett.

Frigyes ur 2013.05.08. 09:32:38

@Niobe: Én nem nagyon reménykednék. Krónikus problémák akut fázisban is zavarnak.
Alapból megértő vagy a férjjel, a nőnek meg beszólsz. Nem véletlenül az ismerőseid problémáját vetíted bele akaratlanul?
Nem, de a férj sem oldotta meg az ignorálással. Hatás-ellenhatás, a homokba dugott fej ezt hozta elő.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 09:34:48

@Niobe: Kicsit finomítsunk a dolgon: egy felmérés szerint Magyarországon az emberek értékrendje piramis alakzatú, és a piramis csúcsán leggyakrabban három dolog található:
1. Karrier/pénz
2. Család/gyerek
3. Erkölcsi értékek

A felmérés azt mutatja, hogy az ember minden kudarcot képes több-kevesebb nehézséggel feldolgozni, kivéve, ha azon a területen éri kudarc, ami a piramis csúcsán van. Nos amennyiben a poszterina és férje esetében ez a család/gyerek, és nem csak azért izgultak rá a dologra, mert ideje/úgy illik, akkor ezt nem annyira lesz könnyű feldolgozni.

Father Justice ♋ 2013.05.08. 09:37:00

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Tudsz-e így vele együtt élni, el tudod-e fogadni őt is, meg a tényt, hogy nem lehet közös gyereketek."

Na ez az, ami nem egy átbeszélgetett éjszaka után, hanem néhány év múlva fog kiderülni. Lehet, hogy most még meg tudja győzni magát, hogy igazából nem is annyira fontos a gyerek, és inkább utazgassanak kettesben a világban, tartsanak öt kutyát, meg járjanak sűrűbben a kisgyerekes ismerősökhöz.. de előbb-utóbb úgyis borulni fog a bili, aminek a tartalma egészen addig csak növekedni fog.

"Az előző posztból azt láttam, nagyon szeretnél gyereket. A mostaniból meg azt, hogy az is fontos lenne, hogy közös legyen az a gyerek, nem pedig másé."

Csak a fickónak fontos, hogy közös legyen a gyerek, a nő legnagyobb jóindulattal is csak sumákol a kérdésben. (Tudat alatt nyitva akarja tartani a kakukkfiókás opciót, ha tudatos (morális) szinten el is ítéli azt.)

Frigyes ur 2013.05.08. 09:39:13

@TBal: Háát, inkább tartom nem valószínűnek, de ebben a témában írt hsz.-aid abszolút osztom. Kytia kivételével nem értem a többieket.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 09:39:35

@Father Justice ♋: "meg járjanak sűrűbben a kisgyerekes ismerősökhöz.." Ez nem kifejezetten jó megoldás. Ha ugyanis eldöntik, hogy nem kell gyerek, amennyiben nem lehet saját, akkor jobb, ha úgy rendezik be az életüket, hogy abban a gyerek nem szerepel (a másé), mert az állandóan arra fogja emlékeztetni őket, hogy nekik nem lehet. Inkább utazzanak, ahogy írtad.

Niobe 2013.05.08. 09:41:33

@TBal: @Frigyes ur: még mindig nem értitek, nem állok le magyarázni. Más a véleményünk erről. Pont.

@Bölcs Jaroszláv: ez így van. Ha valóban lényegi számukra a kérdés, és együtt akarják megoldani, akkor együtt meg fogják oldani. Ha bármelyik oldal esetleg csak a másik kedvéért vagy társadalmi elvárás kedvéért akarta a gyerek projektet, azon most jóeséllyel megbukik a kapcsolat.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 09:41:52

@Frigyes ur: Pedig én ma olyan empatikus, meg toleráns meg minden egyéb vagyok, mintha nem is zuhogott volna az eső, mikor a megállótól eljöttem az irodáig, és nem szandálban lettem volna.
:)))

Hurri Kán 2013.05.08. 09:43:28

Még egy vizsgálat nem árt, hátha itt tévedtek, bár nem valószínű... Ha meg tényleg így van, sajnos szar ügy...

Father Justice ♋ 2013.05.08. 09:47:05

@Bölcs Jaroszláv: Ez így van, mégis sűrűn csinálnak ilyet a gyermektelen párok. Pont arra akartam rámutatni, hogy jó megoldás erre a kérdésre nincs is. Az utazás csak eltereli a figyelmet a témáról egy darabig, és a kutyák is csak akkor érnek valamit, ha van közöttük vak komondor.

Bandinak már leírtam, hogy hiába döntik el - ebben a kontextusban: hiába beszélik meg -, hogy nem kell a gyerek. Attól ennek a nőnek még kell. A kérdés csak az, hogy mikor zuhan össze a tény felismerésétől.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 09:47:26

@Hurri Kán: Tudom, hogy nem analóg a helyzet, de ismerek én olyan nőt, akinek az apja is (aki orovs) meg a nőgyógyásza is azt mondta, hogy soha a büdös életben nem lesz gyereke, mert a méhe egy hatéves kislány fejlettségi szintjén van (a csaj már elmúlt 30 éves, mikor ez történt), aztán egy teljesen komplikációmentes terhesség után szült egy makkegészséges gyermeket természetes úton, még császározni sem kellett. Szóval sok minden lehetséges, és sok mindennek az ellenkezője is. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy indokolatlan reményeket tápláljanak, de érdemes alaposan és megbízhatóan utánajárni a dolgoknak.

Frigyes ur 2013.05.08. 09:48:40

@Niobe: :S Szerintem te egy másik szituációról beszélsz.

@Bölcs Jaroszláv: Te későn jött jöttél, nem számítasz :))) Ugyanugyan, nem vagy cukorból. A szandál jó, legalább nem lett vizes a zoknid. Amúgy én is megáztam, de nem vészesen, úgyhogy élveztem. Jó az esőben fürdeni :)

mütyür 2013.05.08. 09:49:53

en ugy tudom, ez a teljes sterilitas sem feltetlen stabil allapot, mert rengeteg mas feltetelen is mulik. Pl most epp nem volt megfelelo a mennyiseg? Vagy lustak? Vitamin blabla tud segiteni aztan beultetnek par jot. Itt most csak spermaminta alapjan mondtak vegszot h marpedig ez nullazero eselyes?
A pasas hozzaallasa tetszik, akarmennyire odzkodott a felmerestol, most elmegy a masodikra, de addig sem sarokba kuporodva hisztizik bogve.

Frigyes ur 2013.05.08. 09:52:54

@Bölcs Jaroszláv: Megtörténhet. Hallani olyat, hogy örökbefogadás után esnek teherbe. De én erre nem bazíroznék. Amúgy én még azt is megértem a pasi részéről, hogy nem akarja, hogy más gyerekét hordja ki. Vacak dolog ez :( Ráadásul én úgy tudom, hogy Mo.-n minden 10. pár meddő. Az is fura szituáció, amikor együtt. Na ilyenkor mi van?

TBal 2013.05.08. 09:55:02

@Frigyes ur: Úgy vettem észre, hogy amiben vitánk van, az a hüség kérdése. De az, hogy a párkapcsolat legyen öszinte, bízalommal teli, meg lehessen beszélni benne a dolgokat, konfliktusokat, ha valami nagyon nagy ellentét van, nem a szönyeg alá söpörni, ´támogatni a másikat a nehéz idökben... ezekben szerintem mind egy véleményen vagyunk. Inkább választanék egy megbízható zárt kapcsolatot mint egy magbízhatatlan nyitottat, tartós kapcsolat nélkül élni meg pláne nem akarok.

Hurri Kán 2013.05.08. 09:56:03

@Bölcs Jaroszláv:
Én is ezt mondom, egy vizsgálat nem vizsgálat. Tudom, bunkó vagyok, de kurvára röhögök, eszembe jutottak a Csupasz Pisztoly 3. részének vonatkozó jelenetei :D

TBal 2013.05.08. 09:59:37

@Frigyes ur: "Amúgy én még azt is megértem a pasi részéről, hogy nem akarja, hogy más gyerekét hordja ki." - én viszont ezt nem értem meg, pláne, hogy az örökbefogadásra is nemet mond. Ez a dögöljön meg a szomszéd tehene is-hozzáállás, ráadásul int még csak nem is a szomszéd tehenéröl van szó, hanem a saját TÁRSáéról, akit ö állítólag szeret, ás aki neki elvileg a legfontosabb.

mütyür 2013.05.08. 10:01:53

@TBal: faszi egy hete tudja az eredmenyt. Sokkot kapott. Nem eleg jo ferfi, feleseg ugyis elhagyja stb. Te fel tudnad azonnal dolgozni a tenyt h ferfikent nulla vagy?

mütyür 2013.05.08. 10:03:30

Btw lehetne olyan keresem h ezentul az ilyen posztok menjenek mondjuk bezzeganyara???

Kytia 2013.05.08. 10:03:54

@Raya666: Jaja, olyan könnyedséget érzek a tagjaimban hirtelen.:D

@Papírsárkány: :D

@Frigyes ur: Nemcsak TBallal, de még velem is egyetértesz. Azért durva nap ez a mai.:D

Egyébként szegény pasi is totál kész lehet.:(

"És parkettázza a babaszobát, és szereli a babakocsit..."

Hogy is vannak a fázisok?

1 Elutasítás
2 Düh
3 Alkudozás
4 Depresszió
5 Belenyugvás

Tippem szerint az elsőnél tarthat. Na, de ne is temessük még. Simán el tudom képzelni, hogy a jó kis pénzes klinika megmanipulálja az eredményeket, hogy aztán valami örökbefogadási bizniszbe belevigyen. Tutira kell menni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 10:06:02

@Father Justice ♋: Szerintem ha a nőnek nem lenne fontos, hogy közös genetikai anyagból legyen az a gyerek, már rég győzködné a pasast, hogy spermabank, meg örökbe fogadás. Nekem inkább az jött át, hogy milyen "megalázó", hogy a dokinál egyből ezt ajánlgatták nekik és a pasi sem akar nem sajátot.

Amúgy 33 évesen éveket várni arra, hogy majd esetleg valamikor kiderül, működik-e így a kapcsolat.... hááát. Ezért írtam, hogy gondolkozzon, aztán meg őszintének kellene lennie magához, meg a pasihoz is. Egyik kollégám mesélte nemrég, hogy van egy ismerős pár, ahol hasonló okok miatt örökbe fogadtak 2 gyereket, majd a pasi végül lelépett, mert nem bírta feldolgozni azt, hogy nem lehet közös. Akkor inkább most döntsenek!

Frigyes ur 2013.05.08. 10:06:03

@TBal: Na látod, hogy nem értünk egyet :)

Nos, belegondolva, én ilyen esetben annyira nem akarnám egy vadidegen gyerekét kihordani. Pláne ha van egy társam. Kicsit visszás, hogy félig az enyém, övé meg nem. Lecsupaszítva alapvető biológiára. Szerintem nőként jobban hajlanék a biológiára. Fordított helyzetben meg béranya lenne ennek megfelelője, és az is olyan :S

@mütyür: De hát nem nulla. Szomorú esemény, de ettől még nem nulla.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:06:32

@Frigyes ur: Én későn???!!! Nem tudod mit beszélsz! Inkáb kiba...tt korán jöttem (annyira, hogy még az első kv-t is épp csak megittam, és még csokit sem ettem!!)
:DD

m.gray 2013.05.08. 10:07:37

@TBal: nemtudom, de sztem a te kommented az első normális...
adott egy 33 vs 35 éves pár, ahol nem jön össze a gyerek. én elhiszem, hogy normál esetben egy pasi 70 évesen is tud gyereket csinálni (már ha ugye nem steril), de bazdmeg ez azért egy nőnél nem így van!

szóval ne simogassuk már a pasi fejét, hogy megsértődött azon, hogy x hónap után elküldte a csaj kb erőszakkal dokihoz! vajon meddig várt volna még? 1 évet? 5-öt? jajj szívem, hát kicsúsztál az időből? jajjbocs?!!!
ne vicceljünk már

tök normális elmenni az elején egy teljes kivizsgálásra (sőt megkockáztatom, hogy 30 felett amúgy sem árt ilyenolyan vizsgálatokra elmenni, kb preventív jelleggel); még akkor is, ha látszólag mindenki tök egészséges

az meg nekem nem jön át a levélből, hogy a poszter egy erőszakos fúria lenne, de TBal-nak igaza van, a gyerekvállalás azért nem az a kategória, hogy veszünk-e Túró Rudit hazafelé a boltban, vagy sem
ha egy felnőtt embernek nem lehet szépen türelmesen elmondani, hogy ugyan battyogjunk már el dokihoz, mert az röhög rajta, hogy minek, meg túlzott alaposság, akkor ott abban a fejben kurva nagy gondok vannak

mütyür 2013.05.08. 10:08:50

@Frigyes ur: de gondolom belathato h egy het utan o meg igy erzi, nem? Foleg ugy h a masik mar mas utakon gondolkodik, amig a ferfi meg fel sem tudta dolgozni ezt az egeszet.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:08:59

@mütyür: Hogyne, persze, bármilywn kérésed lehet (legfeljebb senki sem teljesíti).
:D
@Kytia: "@Frigyes ur: Nemcsak TBallal, de még velem is egyetértesz. Azért durva nap ez a mai.:D" Tévedsz! Egyáltalán nem ért egyet veled, ne is próbáld rábeszélni, hogy de mégis!
:DD

Kytia 2013.05.08. 10:09:14

@TBal: Pedig én is megértem. Lehet, hogy simán le tudnám élni az életem mondjuk egy elvált apuka mellett, akinek az előző házasságból hozott gyerekeivel foglalkozom, tudva, hogy nekem nem lehet saját gyerek. Ugyanakkor ha ez most derülne ki, és a mostani pasi azt mondaná, hogy oké, akkor ő elintézi valami béranyával és neveljük közösen, azt nem biztos, hogy bevenné nálam a rendszer. Más az elkötelezettségi szint. Tutira nem tudnám ugyanúgy szeretni más gyerekét, mint egy sajátot.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 10:09:51

@Father Justice ♋: "Bandinak már leírtam, hogy hiába döntik el - ebben a kontextusban: hiába beszélik meg -, hogy nem kell a gyerek. Attól ennek a nőnek még kell. A kérdés csak az, hogy mikor zuhan össze a tény felismerésétől. "

Én pont azt írtam, hogy az én olvasatomban, nem fog ebbe belenyugodni a nő, ez már most látszik.

Frigyes ur 2013.05.08. 10:11:21

@Kytia: Szerda van, és kialvatlan vagyok. Nem biztos, hogy szellemi képességeim teljes tudatában jelentem ki ezeket a dolgokat.

Hát ja, érthető a pasi is. De már korábban is elzárkózott. Utálom amikor egy ilyen semmilyen kis vizsgálatra nem mennek el, a nőket simán elküldik, pedig az egy tortúra szinte :x

A manipulálásban nem hiszek, de tény, hogy megismételném szerintem én is máshol. Csak ha belegondolok, hogy nekem azt mondanák, hogy haldoklom, akkor én nem várnék a következő vizsgálatra ülve babérjaimon, hanem átgondolnám akkor most mit akarok még megtenni.

@Bölcs Jaroszláv: Jó, alapvetően korán, relatív késésről beszélhetünk. De ha én sem aludhattam, másnak se legyen jó! :P

Namely 2013.05.08. 10:11:36

Egyszerű a megoldás!
Csináltasd fel magad mással, és az okoska is mondhatja a "naugyehogyhülyeazorvos"-szerű szólamokat.
Ha rájön, akkor pedig fenyegesd meg, hogy ha nem kussol, akkor mindenkinek elárulod, hogy nem működik a pöcse.
Szívesen

;)

TBal 2013.05.08. 10:13:57

@mütyür: "Te fel tudnad azonnal dolgozni a tenyt h ferfikent nulla vagy?"
Hát ha neked a "férfi" fogalom egyenlö a "nemzöképes hímnemü ember" fogalmával, akkor sajnállak. Nálam még ha kiderülne is ilyesmi (nem fog), akkor is csak steril lennék, nem pedig férfiként nulla. Nem lenne egyszerü, de el tudnám fogadni - végül is ez öröklés kérdese is (vagy önmagam rohadtul elhanyagolásáé). Benne van a pakliban mindenkinél, nálam is benne volt, amíg nem volt ellenkezö vizsgálat. Úgy mentem el oda, hogy el akarom fogadni az eredményt, akármi is lesz, akár akkor is, ha a legrosszabb jön ki.

Frigyes ur 2013.05.08. 10:15:14

@Frigyes ur: Na jól elírtam, szóval jobban hajlanék az örökbefogadásra.

@Kytia: Ojjé, egyről beszélünk. Figyu, azért emiatt még ne reménykedj abban, hogy megerőszakolhatsz!!!

@mütyür: Nem kell most feldolgoznia. De neki is jobb, ha közben meg is akarja oldani. Nem halogat, tagad. Illetve azt is lehet, emberi, de jobb ha mellette tevékenyebb.

@Bölcs Jaroszláv: Sajnos de. Remélem nem vagyok azért menthetetlen.

Kytia 2013.05.08. 10:15:39

@m.gray: Egyetértek veletek (TBallal is.:D) ebben. Ne lepődjünk már meg azon, hogy ahol komoly problémák vannak, ott komoly mélypontok is lesznek. Ez már nem az a szint, hogy "úristen, csak nehogy megsértődjön a Józsi". Egy ilyet megszenved mindkét fél + a kapcsolat is és ezért egyik felet sem lehet okolni, ez a természeti katasztrófa a.k.a. vis major kategóriája.

Ez viszont szerintem túlzás: "ha egy felnőtt embernek nem lehet szépen türelmesen elmondani, hogy ugyan battyogjunk már el dokihoz, mert az röhög rajta, hogy minek..."

Inkább szerintem a pasi félt. Volt is oka, mint kiderült. Mondjuk az időből kicsúszás abból a szempontból is érdekes, hogy azok után lehetett volna a nőre fogni, hogy "kicsúsztál az időből szegénykém, nem baj, gyerek nélkül is elfogadlak". Na az mondjuk erősen aljas lett volna.

mütyür 2013.05.08. 10:16:04

@TBal: ferfi szemszogebol mondtam, bar mar megszoktam, h te mindent kiforgatsz es amugyis te vagy a tokeletesseg

Na ez faraszt, es most erre semmi szuksegem pluszban.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:17:07

@Frigyes ur: "Csak ha belegondolok, hogy nekem azt mondanák, hogy haldoklom, akkor én nem várnék a következő vizsgálatra ülve babérjaimon, hanem átgondolnám akkor most mit akarok még megtenni" Stimmel. Valami ilyesmit akartam én is kiböfögni a pirasmis-elméletemmel (szóval, hogy kinek, mi mennyire fontos). Nekem, mennél jobban hat a koffein, annál inkább az a meggyőződésem, hogy a csaj akarja a gyereket, a pasi nem igazán. Ezért húzódozott eleve a vizsgálattól, ezért foglalja le magát pótcselekvésekkel (bár kissé primitív módon, legyünk őszinték) mint pl. babaszoba szépítgetés, stb. Nem tudom, de úgy gondolom, hogy ha nagyon, de nagyon fontzos lenne neki a gyerekprojekt, akkor nem zárkózna el az alternatív megoldások elől.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.05.08. 10:17:42

@TBal: szerintem nem lehet könnyű a pasinak ezt elfogadni. akár hogy is fut ki a csaj az időből, adnia kéne a faszinak időt elfogadni azt, h gond van vele, és átgondolni a lehetőségeket. most azonnal döntést hozni felelőtlenség lenne!

a fő gond a posztban, h a poszterin és a férje is hülye, egyik se tudja normálisan kezelni a dolgokat. igaz, nem tudhatom milyen ezt átélni, de h egyik se képes a másikat megérteni, támogatni, segíteni, az tuti!

Frigyes ur 2013.05.08. 10:17:50

@Namely: Szerintem ez annyira nem vicces.

@mütyür: Félreérthető volt, amit írtál, hogy komolyan gondoltad-e.

Kytia 2013.05.08. 10:20:29

@Bölcs Jaroszláv: Már késő.:D

@Frigyes ur: Hánemtóm. Nekem ha azt mondanák, meg fogok halni, akkor főbe lőném magam. Nehogy már mások mondják meg, mikor haljak meg.:D

@Namely: :DDD

@TBal: Hja, ez a "férfiként nulla" szöveg is cseppet durva. Szexelni képes, ráadásul még gumi/tabletta sem kell hozzá.... Egy nagyon rövid életszakasz kivételével a legideálisabb partner egy nőnek.:)

TBal 2013.05.08. 10:20:43

@Frigyes ur: nekem logikus úton a következö a prioritáslistám:

1. legyen mindkettönk közös, saját gyereke.
2. Ha ez nem lehetséges, akkor legalább az egyikünknek legyen a sajátja.
3. Ha ez sem lehetséges, akkor legalább legyen gyerekünk, azaz fogadjunk örökbe.

Megértem a lelki részt, de az, amit igazán szeretne mindkét fél, az NEM LEHETSÉGES. Innen jön, hogy ezután szomszédtehenézünk, vagy sem. Nyilván a 2-es pont az már egy kompromisszum, nem ideális. De a lehetségesek közül szerintem a legkevésbé rossz - igaz, ott nem lesz szimmetria. Viszont én annak a fajta empátiának sosem voltam a híve, hogy "én is szarul fogom érezni magam, mert neked is szar", mert ez boldogságot vesz el és nem pedig ad.

Frigyes ur 2013.05.08. 10:20:48

@Bölcs Jaroszláv:

"Stimmel. Valami ilyesmit akartam én is kiböfögni"

Hát meglehet, hogy tényleg bölcs vagy :)))

Lehet a pasi részéről pótcselekvés, de az is, hogy túlzott lelkesedés. Nem tudom. Jóindulatú vagyok. A pasinál én inkább az egót látom...

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:22:26

@Kytia: Még arra sem lenne szükség, hogy főbe lődd magad! Szöszi díjmentesen vállalja a kiirtásodat. Tudod, az öngyilkosok sose jutnak el Allah hét menyországa közül egybe sem. Minek kockáztatnál, hátha van benne valami.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:23:57

@TBal: Tudod mit? Az a helyzet, hogy (kivételesen) igazad van! Egyetértek!
:DDD

Frigyes ur 2013.05.08. 10:24:04

@Kytia: Kytiát, az életvidám, bölcs, megfontolt hozzászólót hallottuk :)))

@TBal: Szerintem pedig ez inkább egyensúly kérdése. De én alapvetően nem látom annyira szörnyűnek az örökbefogadást. Nem az igazi, de nem is a világ vége.

m.gray 2013.05.08. 10:24:34

@Kytia: jó, lehet hogy kicsit túloztam, és nyilván félt a pasi (ugyeugye, mégis vannak belső hangok, és valószínűleg beleállt a para, hogy mivan, ha...), de azért papírforma szerint, ha valakinek azt mondod, hogy jóban-rosszban, egészségben - betegségben, akkor be lehet vállalni egy ilyen vizsgálatot

szóval inkább arról van szó sztem, hogy nem voltak felkészülve arra, hogy nekik is lehet szar, és a jóban-rosszban részből nekik a "rosszban" jut (legalábbis erre a szitura)

mindenesetre én a halogatástól mint jelenségtől rosszul vagyok, bármiről is legyen szó, gondolom ezért baszta le a biztosítékot, ez a "majd elmegyek" jelenség

@Namely: baszki, te kemény arc vagy :)

mindenesetre mérnökként azt mondom, hogy ugye egy mérés nem mérés, ha egészségügyről van szó, akkor meg egy vélemény nem vélemény.
majd a második vizsgálatnál okosabbak lesznek

TBal 2013.05.08. 10:25:16

@mütyür: át tudom érezni a férfi sokkját. OK, a sajnálatot visszaszívom, a kritikát elfogadom.
Viszont engem kérdeztél, hogy én mit tennék, és a kérdésedben volt egy rejtett állítás (ha valaki nemzöképtelen, akkor az férfiként nulla). Ha én a kérdésedre válaszolok, akkor a benne levö rejtett állítást elfogadom. Mivel nem fogadom el, ezért elöször erre kell rámutatnom.

Válaszolj kizárólag ingennel vagy nemmel a következö kérdésre:
Te Józsi Bácsinak csak az egyik karját vágtad le?

Frigyes ur 2013.05.08. 10:25:58

@Bölcs Jaroszláv: Na meg ugye áldozatai, mint a Gyilkosság az Orient expresszen. Mi meg majd nem nézünk oda :))

Hurri Kán 2013.05.08. 10:27:50

@m.gray:
Nekem eléggé úgy tűnik, a nő itt inkább (teljesen) csak a jóban-t szeretné...

TBal 2013.05.08. 10:29:55

@Kytia: "Tutira nem tudnám ugyanúgy szeretni más gyerekét, mint egy sajátot.", persze, nem is ezen van a vitám! Ha NEM LEHET saját gyereked, akkor aztán rohadtul van értelme azon lamentálni, hogy mennyire szeretnéd a sajátodat. Egy utópiát állítasz szembe egy lehetséges valós megoldással.

TBal 2013.05.08. 10:31:37

@Kytia: még egy impotens férfi is férfi, van ezernyai más dolog, ami egy férfit férfivé tesz.
Érdekes módon a farkat nevezik férfiasságnak is, a punci viszont sehol sem nöiesség.

Father Justice ♋ 2013.05.08. 10:32:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): Pontosítsunk: a nőnek nem fontos, hogy ettől a faszitól legyen a gyerek, az pedig nem derül ki egyértelműen, mennyire fontos neki, hogy legalább a biológiai anyja ő legyen a gyereknek.

A győzködés megvolt, csak nem tarthatott sokáig: "A spermabankot meg egy mondattal elintézte: "Nem fogod más gyerekét kihordani, én meg nem fogom nevelni." "

A faszi annyira azért nem Dezsőke, hogy felrúgja az elveit a nő kedvéért, így ezzel a megoldással nem tudta tovább feszíteni a húrt. Az örökbefogadás a posztírónak is csak B) opció lenne, de a férfi azt sem támogatja, ezért a posztból nem derülhetett ki, hogy azt mekkora lemondásként élné meg. De az teljesen világos, hogy a spermabankot preferálná, azaz nemcsak nevelőanya szeretne lenni.

m.gray 2013.05.08. 10:33:43

@Hurri Kán: nemtudom.
csak annyi hangzott el, hogy "remélem nem megy rá a házasságunk"
ez nem hangzik túl szépen, mert tényleg nem azt mondta, hogy x, "szeretem a Józsit, és jó lenne ha találnánk megoldást erre a szitura, mert vele akarom leélni az életemet"

de mondjuk az sem túl szép, hogy mesterséges megtermékenyítés nem, örökbefogadás nem

kicsit a két hülye egy pár esete, megfejelve azzal, hogyha az én tehenem megdöglött, dögöljön meg a szomszédé is

Kytia 2013.05.08. 10:33:54

@Bölcs Jaroszláv: Igaz. Bár én hitetlen pogány vagyok, szóval eleve a pokolra bazírozok. Már ha oda beengednek...:D

@Frigyes ur: Figyeljetek és tanuljatok, gyermekeim.:)

@m.gray: Na ja, meg hát az is kérdés, mi tartja össze a kapcsolatot. Az, hogy imádnak együtt lenni és együtt akarják leélni az életüket, akármi is lesz.... vagy az, ami 10-ből 9 esetben, hogy az egyik nincs annyira benne, mint a másik, csak meg akart állapodni és úgy gondolta, megfelelő kollégát talált a projekthez... Ha az utóbbi, akkor ennek itt vége.

plantingC4 2013.05.08. 10:34:48

Modern emberként teljes gáz az egész szitu, nincs minden résztvevőnek megfelelő megoldás egy ilyen helyzetre.
Miért?
Mert a biológia értelemben vett élet, leszarja mit tanultunk, mit érzünk, hogyan neveltek, hogyan szocializálódtunk, miket tartunk fontosnak...
Képzeljük el ezt a szitut 30.000 évvel ezelőtt.
Nincs gyerek néhány aktus után, nem lesz vadász utánpótlás a törzsben, nem születnek az elhullottak helyére új emberek. Ez a törzs el fog pusztulni.
Mi az egyetlen cél? A túlélés.
Mi ennek a két legfontosabb alapja? Enni és szaporodni.
Az egyik nem megy, hát nem fog működni a túlélés. Ha nincs túlélés, nincs további élet.
Az ősembereink hallgattak biológiai ösztöneikre, leléptek és kerestek más nőket ha nem lett csimota, a nők meg, míg a steril férj vadászni volt, hát félrementek...
Köszönjük meg ezeknek az embereknek, hogy nem kezdtek el agyalni ilyesmiken....nem írhatnánk különben minden nap ide a tutit, egyikünk sem....

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:35:33

@Kytia: Nézd más a biológiai lehetőségek "tárháza" egy nő és egy férfi esetében. Egy nőnél lehet, hogy meddő, de azért van életképes petesejt, csak...Ilyen esetekben, még béranya útján is lehet "saját géneket hordozó" gyermeke. Ha viszont egy férfinak nincs életképes spermiuma, akkor azt baszhatod. Nem tudom, mit érezhet, akiről megállapítják, hogy meddő, és végérvényesn, 100%-ig kizárt a saját gyermek, mert nem voltam még ebben a helyzetben (remélem nem is leszek). Egyébként pedig az is lehet, hogy mütyesznek igaza van, és ez a téma inkább a Bezzeganyára való.

TBal 2013.05.08. 10:37:01

@m.gray: köszönöm.

@Frigyes ur: igen, az egyensúly fontos, nehéz elfogadni egy egyik irányba dölö dolgot. Viszont egy pici tehenet még mindig érzek ebben. Lehet máshogy is megoldani a dolgot, pl. a nyertes fél (akinek sajátja a gyerek) egy másik, hasonlóan fontos dologban nagyobbat enged (pl. hol lakjunk, városban/vidéken, házban vagy lakásban stb.), mint egyébként engedne, és megbeszélik, hogy ezzel állítják helyre az egyensúlyt.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:40:17

@TBal: Sajnos nem ennyire egyszerű a dolog, mert az egyik érzelmi indíttatású szempont (tehát irracionális), értem ezalatt a saját biológiai gyermek meglétét, a cserébe felkínált előny pedig racionális, szimpla költség/haszon elemzéssel kikalkulált engedmény. A kettő nem lehet, és nem is lesz kompatibilis egymással.
C'est la vie.

Raya666 (törölt) 2013.05.08. 10:41:22

@m.gray: Egészségügyisként azt mondom, hogy nagyobb horderőnél MINDIG KELL kontroll mérés. Nem annyira érdekes, hogy a glikém 4.2 vagy 4.5; de az már nagyonis, hogy van-e tumor vagy nincs, fickós-e a spermium vagy nem. Nem értem például, hogy a klinikán miért nem mondták a férfinak azonnal a második tesztet.

Kytia 2013.05.08. 10:41:40

@TBal: Úgy látszik, nem ment át pontosan, amit akartam. Szeretem a függetlenségemet, de szeretném a gyerekemet is. Az egyiket a másikért hajlandó lennék feláldozni. De másért nem. Ha nem lehet gyerekem, akkor is hajlandó lennék gyerekkel foglalkozni, de annak a gyereknek legyen saját anyja. Nem ugyanaz, na.

A nők előnyben vannak, mert rajtuk 3 punci is van. Igazságtalan az élet, mi?:D

Kytia 2013.05.08. 10:45:46

@Bölcs Jaroszláv: Szerintem nincs igaza mütyesznek. A kapcsolat problémáit tárgyaljuk továbbra is, nem a spermabankok elérhetőségeit.
Egyébként meg olyan posztot raknak ki, amilyet akarnak, legfeljebb nem kommentálja, akit nem érdekel.
Azért egy nőnél is van olyan, hogy zéró az esély. Én már gondolkodtam ezen, hogy mit tennék. Szerintem keresnék egy elvált apukát. Nem feltétlenül azért, hogy gyerekközelbe legyek, inkább mert az már elfogadná a helyzetet, sőt, örülne. Aztán élnénk, mint a tinik.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 10:46:29

@Father Justice ♋: Magyarán egyik sem enged! A nőnek kell a gyerek, a pasinak nem kell másé... és itt a vége! Beszélni sem tudnak róla és ahogy írod, csak idő kérdése mikor döbben rá a nő, hogy ebben a szituban neki SOHA nem lesz gyereke és mikor esik kétségbe. Ezért írtam, hogy üljön le átgondolni a dolgokat. Várjon egy kicsit, amíg a pasi is felfogja mi is történt (steril), akkor beszéljék meg és ha nem jutnak dűlőre, akkor lépni kell. Ha nem közösek az érdekek, nem is közelítenek az váláshoz vezet a végén. Szerintem.

TBal 2013.05.08. 10:47:06

@Kytia: "Inkább szerintem a pasi félt. Volt is oka, mint kiderült". Olyanról hallottál már, hogy félelemmel való szembenézés?

Mit mondanál akkor, ha pl. ugyanez a viselkedés AIDS-gyanúnál jönne elö: faszi közölné, hogy ö márpedig nem az, és dugná tovább gumi nélkül a nöket?

Frigyes ur 2013.05.08. 10:49:07

@TBal: Biztos van tehén is, de én meg tudom érteni az érzéseit.

@Kytia:

"rajtuk 3 punci is van"

Hajjaj, szerintem nekünk el kéne beszélgetnünk... :)))

TBal 2013.05.08. 10:51:32

@Kytia: igen, ha nem te vagy a biológiai anyja, akkor valaki más kell, hogy az legyen. A tiéd is egy korrekt álláspont, szerintem te ilyenkor inkább olyan pasival lennél, aki nem akar gyereket, de mástól nem vennéd el a lehetöséget, ha neked nem lehet.

"A nők előnyben vannak, mert rajtuk 3 punci is van." Hát, ezzel a logikával a pasikon is van kettö :)

TBal 2013.05.08. 10:54:23

@Bölcs Jaroszláv: persze, hogy nem tökéletesen kompatibilis a kettö, de jobb megoldást szerintem te sem tudsz, ami nem azzal jár, hogy a másiknak se lehet saját gyereke. Szerintem ez közelíti leginkább az egyensúlyt, és lehet, hogy az nem lesz meg, de a másik fél viszont láthatja és becsülheti a kedvezményezett fél egyensúlyra való TÖREKVÉSÉT.

Kytia 2013.05.08. 10:55:55

@TBal: Ott azért mások a tétek, ezt érezzük. De persze, megértem én a kritikát a pasi felé és amúgy nekem nem tetszik, ahogy kezelte/kezeli a gyerek dolgot.
(Mellesleg rengeteg pasi nem vizsgáltatja magát rizikós helyzetekben sem. Lásd HPV...)

"Hát, ezzel a logikával a pasikon is van kettö." Igaz.:)

@Frigyes ur: Nem elég, ha küldök egy fotót, amin bejelölöm?:DDD

Frigyes ur 2013.05.08. 10:59:16

@Kytia: Kösz, nem élnék vele :D

TBal 2013.05.08. 11:02:00

@Frigyes ur: "Biztos van tehén is, de én meg tudom érteni az érzéseit. "

Én is megértem, söt, hasonló jellegü érzéseim nekem is szoktak lenni. Viszont ha realizálom, hogy az érzésemböl következö cselekvés egy fontos dolgot vrenne el a páromtól, akkor az érzésemet jól seggberúgom és elküldöm a fenébe. Viszont ezt csak ezekkel az érzésekkel csinálom, a többivel nem.

TBal 2013.05.08. 11:03:32

@Kytia: " Ott azért mások a tétek, ezt érezzük" - hát, szerintem nem annyira sokkal mások, mindkét esetben egy, más vagy mások egész további életét meghatározó döntésröl van szó.

Kytia 2013.05.08. 11:06:04

@Frigyes ur: Nem magamról küldeném. Oktató jelleggel.:D

@Papírsárkány: :)

@TBal: Igen, de azért nem az életével játszol. Szerintem szándékosan hivvel fertőzni gyilkosság.

Frigyes ur 2013.05.08. 11:14:45

@Kytia: Pedig kinéztem belőled :D Mondjuk ugye tudod, hogy értettem? :)) Akárhogy is: szívesen felvilágosítalak. Szóban :P

_Ω_ 2013.05.08. 11:25:46

Kedves Poszterin-a-CsP-ről, aka. V!

Már nem emlékszem mit írtam akkor (ha egyáltalán írtam), most viszont most van, ezért újat írok:
"Úgy tűnik, nem fogadja el a diagnózist." - szerintem ez rendben is van így, egy orvos nem orvos. Kettő-három már stimmel, csak ne konzultáljanak előbb egymással, hogy garantáltan független vélemények legyenek. Addig is a középút ott van, hogy mellette állsz, mert lehetnek még kedvező fordulatok. Az sem lehetetlen, hogy közös gyereketek szülessen mindenféle csúnya nagy tűk orvosok általi használata után. Azt persze nem tudom, pontosan mi volt a diagnózis, azt sem, mi lesz a következő eredmény. A parkettázásnak amúgy is van haszna, a babakocsi sem teljesen felesleges, mert 1% esély is több a semminél. Azt javaslom, ne rugdosd a férjed és hagyd meg neki a reményt még 1-2 vizsgálat erejéig, hiszen tényleg hozhatnak más eredményt.

plantingC4 2013.05.08. 11:54:00

Na még egy kis rugózás ezen az érzelmi-biológiai katyvaszon, ez is egy fajta időtöltés, akár csak tetőről köpködni és figyelni, milyen gyorsan ér le...
Aztán 1 év múlva várom a posztíró újabb levelét, amiben beszámol, milyen boldog, hisz babát vár...
Valakinek van kedve fogadni ?

Niobe 2013.05.08. 12:10:38

@plantingC4: ha mindketten valóban, szívből akarják, megoldják, együtt - a második vizsgálat eredményétől függetlenül. Ha nem, posztíró, amennyiben a második vizsgálat eredménye is sterilitást igazol ÉS az ő fejében kattog inkább központban a gyerek téma, lépni fog - le. Szerintem.

plantingC4 2013.05.08. 12:15:59

@Niobe: Sztem is győzni fog a biológia a nőben és nincs ezzel semmi gond.
Az, hogy eszünkkel, lelkünkkel képesek vagyunk "elfogadni" egy ilyen helyzetet, az remek dolog, csak mikor szembejön egy ilyen, derül ki, hogy több áthidalhatatlan problémát vet fel, mint elfogadható megoldást, tehát nem életszerű.
Az élet túl fog élni. Minden áron.
A nő szülni fog.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 12:16:44

@Niobe: Tökéletesen egyetértek! (valami ilyesmit írtam az első kommentemben)

plantingC4 2013.05.08. 12:31:04

@Niobe: Lehet látni, hogy kritikus helyzetekben, pl. balesetkor, milyen ösztönösen cselekszik az ember.
Nem gondolkodik, mert nincs idő rá stb., hány olyan van, hogy a túlélők elmondása alapján, egy ösztönös mozdulat mentette meg a haláltól a buszon utazókat...

Ebben a helyzetben azt látjuk, hogy egy szakadék felé száguld a busz, nincs fék a buszon és az utasok azon vitatkoznak a sofőrrel, hogy húzzák be a függönyt vagy nyissák ki az ablakot?.....

Namely 2013.05.08. 12:34:53

Oszt ha szétmennek, és kész lesz a gyerekszoba is, akkó' lehet úgy feladni a hirdetést, hogy:
"eladó xy lakás, tündibündi kis gyerekszobával. Ugyanitt felújított gyerekkocsi is eladó!"
;)

Father Justice ♋ 2013.05.08. 12:49:43

@Niobe: Szerintem már lelépett volna, ha kedve szerint válogathatna a hasonló kaliberű, nemzőképes férfiak között. Lásd: Rizikós variáció. Ebből a szempontból inkább az a mérvadó, hogy milyenek a nő lehetőségei, nem az elvégzett vizsgálatok száma.

Niobe 2013.05.08. 12:50:00

@plantingC4: körülbelül.
Bár én a posztbeli szitut a buszos esetre húzva inkább azt látom, hogy az utasok azon vitatkoznak, ki a hibásabb, a buszt gyártó vállalat vagy a sofőr.

Niobe 2013.05.08. 13:02:59

@Father Justice ♋: száraz tényekre nézve lehet. Bár az én szempontom szerint az lesz a mérvadó, mennyire a férjétől akarja a gyereket.

Father Justice ♋ 2013.05.08. 13:11:44

@Niobe: Mivel egyetlen vizsgálat után szóba hozta a spermabankot, ez kb. nem szempont nála.

Niobe 2013.05.08. 13:18:22

@Father Justice ♋: őszintén szólva szerintem sem, de én még szoktam bizakodni - hiába kapom itt a pofámra a többiektől, hogy "bántom szegény poszterint". Megértem őt is, de ritka akarnoknak látom. A férjet meg inkább a "tűr, kushad" típusnak, akit sokk ért, és nem igazán nyújtanak neki kezet a feldolgozásban.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:23:21

@Father Justice ♋: Ha a "gyerekprojektre" ő van maximálisan rákattanva, akkor nem hiszem, hogy a döntő racionális szempont az lenne, hogy mekkora választékból meríthet egy cseréhez. Ismerek olyan "hős magyar" anyát, aki abszolút mértékben rákattant a gyerektémára, férjhezment gyorsan-frissen, csináltatott magának két gyerkőcöt, aztán azóta már el is váltak. Volt férj fizeti a gyerektartást, mint egy katonatiszt, és közben éli világát szíve szerelmével (aki nem a volt felesége), anyuci pedig boldog, mert meg van a két áhított gyerkőc, és anyagi gondja sincs (pedig nem egy top manager, csak egy színházi/koncert jegyárus), mert kapja a gyerektartást, ami a családi pótlékkal és a saját fizetésével elég (ja a házat otthagyíta neki a férj). Szóval van "racionális" megoldás is, nem csak egy újabb kan.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:29:47

@Niobe: Lehet, hogy igazad van, de az is lehet, hogy mivel a poszterina is jératlan az ilyen érzelmi sokkok kezelésében/feldolgozásában, nemigen tud ebben segíteni a férjének, legfeljebb a lehetőségek számbavételével. Az meg elég rideg/tényszerű ugyebár a sokkot elszenvedett félnek.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:31:16

@Mademoiselle C*est qu* Si: Semmire. Az ágyíban telefont használok, mert kisebb helyet foglal és kénylemesebben lehet vele fekve netezni, egyébként pedig desktopot.

Niobe 2013.05.08. 13:38:38

@Bölcs Jaroszláv: bármi lehet, sőt, annak az ellenkezője is :)

Dr. Jula Watson 2013.05.08. 13:40:18

A gyerekkérdés azon nagyon kevés dolgok közé tartozik, ahol nincs középút. Vagy egyformák a vágyak, vagy valaki el lesz nyomva. Szóval, ha nem értenek egyet, akkor ennek a kapcsolatnak vége lesz előbb vagy utóbb.

@Bölcs Jaroszláv: Ehhez még az is hozzájárul, hogy már nem is tudom mióta próbálkoznak, és ő kattog a témán azóta, tehát neki már bőven volt ideje átrágni magában a dolgokat előre meg vissza, sőt jobbra és balra is. Ezért is lehetnek neki már kész válaszai az esetre, míg a férfi tulajdonképpen most szembesült a dologgal, neki ez csak most kezdődik. Ilyenkor az előrébb járó félnek nehéz a türelem, nehéz megvárni, míg a másik is kicsit rendberakja magában a dolgokat.

Egyik fél sem túl szimpatikus, mégis nagyon emberi reakciókat mutatnak. Mondhatnám sablonos az egész.

Dr. Jula Watson 2013.05.08. 13:41:40

@Bölcs Jaroszláv: Ágyban mást kell csinálni, nem netezni

pretty kitty 2013.05.08. 13:44:38

@Bölcs Jaroszláv: Valo jigaz :)))))) Lehet h a laptopok napja lejaldozoooott?? :OOOOO :))))

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:46:20

@Dr. Jula Watson: Nézd meg Aphelion/kiszlanyocka facewbook fotóját amire választoltam. Nem az egyéb ágyban végezhető tevékenységekre vonatkozott a fotó/a válasz.
Más: Valszeg igazad van, és a kapcsolatnak vége. Nehéz okosnak lenni, ha az ember nem volt még ilyen helyzetben. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy legyen inkább vége, mint, hogy élete végéig azt dörgölje szegény faszi orra alá, hogy rendesen még meg sem tudtál dugni. A faszi akkor kereshet egy MILF-et magának, aki már nem akar gyereket, és mindenki heppi lesz.

pretty kitty 2013.05.08. 13:49:06

@Dr. Jula Watson: Aludni pl.? ;))))) Meg leggelizni.....meg azon gondolkodni mien luhat vedel fel ma.....meg jaccani ja telodon....meg eszt....meg aszt.....;))))))))))))) lengeteg dolgot lehet az adba cinalni ja netezesz iz belefeeeel ;))))) :))))))

Father Justice ♋ 2013.05.08. 13:49:22

@Bölcs Jaroszláv: Amit elmondasz, főleg azokra a fiatal, tanulatlan, képzetlen, motiválatlan lányokra igaz, akik így akarják bebiztosítani a szánalmas kis jövőjüket és / vagy hasznosnak érezni magukat. Te is egy ilyen gyorsan-frissen esetet említesz példaként.

Namost ha a posztírónak 33 évesen több esze van, mint egy lepkének, akkor pontosan átlátja, hogy bármilyen nemzőképes kannak nem feltétlenül érdemes szülni, ha nem akar egyedülálló anyukaként szenvedni a gyereknevelés pénzügyi vonzataival. A magyar átlagbérből származtatott gyerektartással kb. kitörölheti a seggét, ha már megszokott egy életszínvonalat, és nem akar visszatérni a zsíros kenyér + csapvíz szinthez.

Más szavakkal: ha a férje minden szempontból megfelelt neki a gyerekkérdést leszámítva, nem meglepő, ha nem szívesen adna lejjebb ebből a szintből.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:49:26

@Mademoiselle C*est qu* Si: Nem tudom, de nekem otthon is elég jó desktopom van, meg a munkahelyemen is, tehát nincs okom rá, hogy hurcolásszak egy laptopot magammal oda-vissza. Az otthon áll, hónapok óta nem nyúltam hozzá.Egy jó okos telefon elég sok funkciót át tud venni a laptopoktól (itt mondjuk én inkább a Samsung Galaxyra gondolok, mert annak kicsit a képernyője is nagyobb.)

Father Justice ♋ 2013.05.08. 13:50:41

@Bölcs Jaroszláv: "A faszi akkor kereshet egy MILF-et magának.."

Én alapból ezt ajánlom neki. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:51:37

@Father Justice ♋: Jó nyilván nem volt top manager a "hölgyemény" akit említettem, de mondjuk a poszterina sem egy Nobel-díjas agysebész a poszt alapján. Csak próbáltam belőni az értelmi szintjét (legfeljebb mellélőttem).
:D

pretty kitty 2013.05.08. 13:52:26

@Bölcs Jaroszláv: Fuuuh nejisz monc Camcungbol vannak akkolak h masznak a tabletje kisszebb XDDDDD :)))))))) Viccesz mikol vki jud telephonal h ed tepszit talt oda ja fulehez XDDDDDDDD Nekem az iPhone melete tokeleteszen megphelel :))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:54:38

@Father Justice ♋: Igen, viszonylag tűrhető megoldásnak tűnne, amennyiben tényleg a teljes meddőség a valós diagnózis a férjnél, ha a poszterina keresne magának egy nemzőképes kant, a férj pedig egy milfet, aki nem akar gyermeket. Nyilván itt is sérülnének bizonyos érdekek és érzelmek, de ahogy egy hozzám hasonlóan bölcs orosz mondta: ahol dolgoznak, ott forgács is keletkezik. Szóval ez van.

Niobe 2013.05.08. 13:55:09

@Mademoiselle C*est qu* Si: kisírtál egy iPhonet Apheucitól? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:55:33

@Mademoiselle C*est qu* Si: Nekem egy Galaxy W áll a rendelkezésemre, ami még tűrhető méretű. És mindent tud, amit egy Galaxynak illik tudni.

pretty kitty 2013.05.08. 14:00:38

@Niobe: Edd, nem szilok makc leccileccizek ;))))))) Ketto, a szajat felletedz dzebpenzembol vettem a telooot!!!!! :PPPPPP Halom, a hozzataltozojim mind udanoan viltujalisz cemelyek mint en, nem kevelendok valodi jembelekkel!!!! XDDDDDD :))))))))

pretty kitty 2013.05.08. 14:02:45

@Bölcs Jaroszláv: Hehe mosz latom vannak oan telmekejik amik phablet neven futnak XDDDDDDDD

en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy#Phablets

Dr. Jula Watson 2013.05.08. 14:04:02

@Bölcs Jaroszláv: Az a baj, ez valóban az a tipikus kibékíthetetlen ellentét. És annál rosszabb nincs, mint egy ilyen feldolgozatlan probléma állandóan ott legyen támadási pontként, teljesen megmérgezve mindkét fél életét.

@Mademoiselle C*est qu* Si: Akinek olyan van, az általában nem tartja a füléhez. Szerintem ennél sokkal idétlenebbül néz ki, ahogy vezetés közben csak úgy a szájuk elé tartják a telefont, mint valami morzsatálcát. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 14:04:54

@Mademoiselle C*est qu* Si: Igen, a Note meg a Tab azok méretben már túlzásnak tűnnek számomra. Legalábbis telefon funkcióra.

Niobe 2013.05.08. 14:05:36

@Mademoiselle C*est qu* Si: ezek szerint átment a szóvicc :D Bár Te jobban nyomod :)

pretty kitty 2013.05.08. 14:06:11

@Dr. Jula Watson: LOL....hat az ud tenyleg eleg komikuuuusz XDDDDDD :))))))))))

pretty kitty 2013.05.08. 14:12:40

@Niobe: Jaaah caxajnosz kitalalta jaz Inda h nem lehet cak ud balmien kalaktelt belelakni ja nickedbe, pl. aposztlophoc ce......:///// coval igazabol Mademoiselle C'est qu' Si lennek de jez lett belole XDDDDDDD mεηηעßø£ αƶ αñðα£ meg τσőκε τσηψηγ jellegu nickeklol meg makc almodni tudok ezutan XDDDDD :))))))))))

Niobe 2013.05.08. 14:18:01

@Mademoiselle C*est qu* Si: értem én :)
Egyébként a hármas pontodhoz: a tesókád, Csibe is irl :P

pretty kitty 2013.05.08. 14:31:15

@Niobe: Mijaz h coco?? :PPPP Edd viltujalisz kiszlany isz jatszhat papasz mamaszat meg novelke hugicaszat....szenki szinc aki megtilcca nekiiiiiii :PPPPPPPP
süti beállítások módosítása