http://csajokespasik.blog.hu/2013/05/08/kiderult_rola_hogy_steril
2013.05.08. 07:20
Kiderült róla, hogy steril
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hurri Kán 2013.05.08. 09:56:03
Én is ezt mondom, egy vizsgálat nem vizsgálat. Tudom, bunkó vagyok, de kurvára röhögök, eszembe jutottak a Csupasz Pisztoly 3. részének vonatkozó jelenetei :D
TBal 2013.05.08. 09:59:37
mütyür 2013.05.08. 10:01:53
mütyür 2013.05.08. 10:03:30
Kytia 2013.05.08. 10:03:54
@Papírsárkány: :D
@Frigyes ur: Nemcsak TBallal, de még velem is egyetértesz. Azért durva nap ez a mai.:D
Egyébként szegény pasi is totál kész lehet.:(
"És parkettázza a babaszobát, és szereli a babakocsit..."
Hogy is vannak a fázisok?
1 Elutasítás
2 Düh
3 Alkudozás
4 Depresszió
5 Belenyugvás
Tippem szerint az elsőnél tarthat. Na, de ne is temessük még. Simán el tudom képzelni, hogy a jó kis pénzes klinika megmanipulálja az eredményeket, hogy aztán valami örökbefogadási bizniszbe belevigyen. Tutira kell menni.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 10:06:02
Amúgy 33 évesen éveket várni arra, hogy majd esetleg valamikor kiderül, működik-e így a kapcsolat.... hááát. Ezért írtam, hogy gondolkozzon, aztán meg őszintének kellene lennie magához, meg a pasihoz is. Egyik kollégám mesélte nemrég, hogy van egy ismerős pár, ahol hasonló okok miatt örökbe fogadtak 2 gyereket, majd a pasi végül lelépett, mert nem bírta feldolgozni azt, hogy nem lehet közös. Akkor inkább most döntsenek!
Frigyes ur 2013.05.08. 10:06:03
Nos, belegondolva, én ilyen esetben annyira nem akarnám egy vadidegen gyerekét kihordani. Pláne ha van egy társam. Kicsit visszás, hogy félig az enyém, övé meg nem. Lecsupaszítva alapvető biológiára. Szerintem nőként jobban hajlanék a biológiára. Fordított helyzetben meg béranya lenne ennek megfelelője, és az is olyan :S
@mütyür: De hát nem nulla. Szomorú esemény, de ettől még nem nulla.
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:06:32
:DD
m.gray 2013.05.08. 10:07:37
adott egy 33 vs 35 éves pár, ahol nem jön össze a gyerek. én elhiszem, hogy normál esetben egy pasi 70 évesen is tud gyereket csinálni (már ha ugye nem steril), de bazdmeg ez azért egy nőnél nem így van!
szóval ne simogassuk már a pasi fejét, hogy megsértődött azon, hogy x hónap után elküldte a csaj kb erőszakkal dokihoz! vajon meddig várt volna még? 1 évet? 5-öt? jajj szívem, hát kicsúsztál az időből? jajjbocs?!!!
ne vicceljünk már
tök normális elmenni az elején egy teljes kivizsgálásra (sőt megkockáztatom, hogy 30 felett amúgy sem árt ilyenolyan vizsgálatokra elmenni, kb preventív jelleggel); még akkor is, ha látszólag mindenki tök egészséges
az meg nekem nem jön át a levélből, hogy a poszter egy erőszakos fúria lenne, de TBal-nak igaza van, a gyerekvállalás azért nem az a kategória, hogy veszünk-e Túró Rudit hazafelé a boltban, vagy sem
ha egy felnőtt embernek nem lehet szépen türelmesen elmondani, hogy ugyan battyogjunk már el dokihoz, mert az röhög rajta, hogy minek, meg túlzott alaposság, akkor ott abban a fejben kurva nagy gondok vannak
mütyür 2013.05.08. 10:08:50
Kytia 2013.05.08. 10:09:14
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 10:09:51
Én pont azt írtam, hogy az én olvasatomban, nem fog ebbe belenyugodni a nő, ez már most látszik.
Frigyes ur 2013.05.08. 10:11:21
Hát ja, érthető a pasi is. De már korábban is elzárkózott. Utálom amikor egy ilyen semmilyen kis vizsgálatra nem mennek el, a nőket simán elküldik, pedig az egy tortúra szinte :x
A manipulálásban nem hiszek, de tény, hogy megismételném szerintem én is máshol. Csak ha belegondolok, hogy nekem azt mondanák, hogy haldoklom, akkor én nem várnék a következő vizsgálatra ülve babérjaimon, hanem átgondolnám akkor most mit akarok még megtenni.
@Bölcs Jaroszláv: Jó, alapvetően korán, relatív késésről beszélhetünk. De ha én sem aludhattam, másnak se legyen jó! :P
Namely 2013.05.08. 10:11:36
Csináltasd fel magad mással, és az okoska is mondhatja a "naugyehogyhülyeazorvos"-szerű szólamokat.
Ha rájön, akkor pedig fenyegesd meg, hogy ha nem kussol, akkor mindenkinek elárulod, hogy nem működik a pöcse.
Szívesen
;)
TBal 2013.05.08. 10:13:57
Hát ha neked a "férfi" fogalom egyenlö a "nemzöképes hímnemü ember" fogalmával, akkor sajnállak. Nálam még ha kiderülne is ilyesmi (nem fog), akkor is csak steril lennék, nem pedig férfiként nulla. Nem lenne egyszerü, de el tudnám fogadni - végül is ez öröklés kérdese is (vagy önmagam rohadtul elhanyagolásáé). Benne van a pakliban mindenkinél, nálam is benne volt, amíg nem volt ellenkezö vizsgálat. Úgy mentem el oda, hogy el akarom fogadni az eredményt, akármi is lesz, akár akkor is, ha a legrosszabb jön ki.
Frigyes ur 2013.05.08. 10:15:14
@Kytia: Ojjé, egyről beszélünk. Figyu, azért emiatt még ne reménykedj abban, hogy megerőszakolhatsz!!!
@mütyür: Nem kell most feldolgoznia. De neki is jobb, ha közben meg is akarja oldani. Nem halogat, tagad. Illetve azt is lehet, emberi, de jobb ha mellette tevékenyebb.
@Bölcs Jaroszláv: Sajnos de. Remélem nem vagyok azért menthetetlen.
Kytia 2013.05.08. 10:15:39
Ez viszont szerintem túlzás: "ha egy felnőtt embernek nem lehet szépen türelmesen elmondani, hogy ugyan battyogjunk már el dokihoz, mert az röhög rajta, hogy minek..."
Inkább szerintem a pasi félt. Volt is oka, mint kiderült. Mondjuk az időből kicsúszás abból a szempontból is érdekes, hogy azok után lehetett volna a nőre fogni, hogy "kicsúsztál az időből szegénykém, nem baj, gyerek nélkül is elfogadlak". Na az mondjuk erősen aljas lett volna.
mütyür 2013.05.08. 10:16:04
Na ez faraszt, es most erre semmi szuksegem pluszban.
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:17:07
I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.05.08. 10:17:42
a fő gond a posztban, h a poszterin és a férje is hülye, egyik se tudja normálisan kezelni a dolgokat. igaz, nem tudhatom milyen ezt átélni, de h egyik se képes a másikat megérteni, támogatni, segíteni, az tuti!
Kytia 2013.05.08. 10:20:29
@Frigyes ur: Hánemtóm. Nekem ha azt mondanák, meg fogok halni, akkor főbe lőném magam. Nehogy már mások mondják meg, mikor haljak meg.:D
@Namely: :DDD
@TBal: Hja, ez a "férfiként nulla" szöveg is cseppet durva. Szexelni képes, ráadásul még gumi/tabletta sem kell hozzá.... Egy nagyon rövid életszakasz kivételével a legideálisabb partner egy nőnek.:)
TBal 2013.05.08. 10:20:43
1. legyen mindkettönk közös, saját gyereke.
2. Ha ez nem lehetséges, akkor legalább az egyikünknek legyen a sajátja.
3. Ha ez sem lehetséges, akkor legalább legyen gyerekünk, azaz fogadjunk örökbe.
Megértem a lelki részt, de az, amit igazán szeretne mindkét fél, az NEM LEHETSÉGES. Innen jön, hogy ezután szomszédtehenézünk, vagy sem. Nyilván a 2-es pont az már egy kompromisszum, nem ideális. De a lehetségesek közül szerintem a legkevésbé rossz - igaz, ott nem lesz szimmetria. Viszont én annak a fajta empátiának sosem voltam a híve, hogy "én is szarul fogom érezni magam, mert neked is szar", mert ez boldogságot vesz el és nem pedig ad.
Frigyes ur 2013.05.08. 10:20:48
"Stimmel. Valami ilyesmit akartam én is kiböfögni"
Hát meglehet, hogy tényleg bölcs vagy :)))
Lehet a pasi részéről pótcselekvés, de az is, hogy túlzott lelkesedés. Nem tudom. Jóindulatú vagyok. A pasinál én inkább az egót látom...
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:22:26
:D
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:23:57
:DDD
m.gray 2013.05.08. 10:24:34
szóval inkább arról van szó sztem, hogy nem voltak felkészülve arra, hogy nekik is lehet szar, és a jóban-rosszban részből nekik a "rosszban" jut (legalábbis erre a szitura)
mindenesetre én a halogatástól mint jelenségtől rosszul vagyok, bármiről is legyen szó, gondolom ezért baszta le a biztosítékot, ez a "majd elmegyek" jelenség
@Namely: baszki, te kemény arc vagy :)
mindenesetre mérnökként azt mondom, hogy ugye egy mérés nem mérés, ha egészségügyről van szó, akkor meg egy vélemény nem vélemény.
majd a második vizsgálatnál okosabbak lesznek
TBal 2013.05.08. 10:25:16
Viszont engem kérdeztél, hogy én mit tennék, és a kérdésedben volt egy rejtett állítás (ha valaki nemzöképtelen, akkor az férfiként nulla). Ha én a kérdésedre válaszolok, akkor a benne levö rejtett állítást elfogadom. Mivel nem fogadom el, ezért elöször erre kell rámutatnom.
Válaszolj kizárólag ingennel vagy nemmel a következö kérdésre:
Te Józsi Bácsinak csak az egyik karját vágtad le?
Frigyes ur 2013.05.08. 10:25:58
Hurri Kán 2013.05.08. 10:27:50
Nekem eléggé úgy tűnik, a nő itt inkább (teljesen) csak a jóban-t szeretné...
TBal 2013.05.08. 10:29:55
TBal 2013.05.08. 10:31:37
Érdekes módon a farkat nevezik férfiasságnak is, a punci viszont sehol sem nöiesség.
Father Justice ♋ 2013.05.08. 10:32:03
A győzködés megvolt, csak nem tarthatott sokáig: "A spermabankot meg egy mondattal elintézte: "Nem fogod más gyerekét kihordani, én meg nem fogom nevelni." "
A faszi annyira azért nem Dezsőke, hogy felrúgja az elveit a nő kedvéért, így ezzel a megoldással nem tudta tovább feszíteni a húrt. Az örökbefogadás a posztírónak is csak B) opció lenne, de a férfi azt sem támogatja, ezért a posztból nem derülhetett ki, hogy azt mekkora lemondásként élné meg. De az teljesen világos, hogy a spermabankot preferálná, azaz nemcsak nevelőanya szeretne lenni.
m.gray 2013.05.08. 10:33:43
csak annyi hangzott el, hogy "remélem nem megy rá a házasságunk"
ez nem hangzik túl szépen, mert tényleg nem azt mondta, hogy x, "szeretem a Józsit, és jó lenne ha találnánk megoldást erre a szitura, mert vele akarom leélni az életemet"
de mondjuk az sem túl szép, hogy mesterséges megtermékenyítés nem, örökbefogadás nem
kicsit a két hülye egy pár esete, megfejelve azzal, hogyha az én tehenem megdöglött, dögöljön meg a szomszédé is
Kytia 2013.05.08. 10:33:54
@Frigyes ur: Figyeljetek és tanuljatok, gyermekeim.:)
@m.gray: Na ja, meg hát az is kérdés, mi tartja össze a kapcsolatot. Az, hogy imádnak együtt lenni és együtt akarják leélni az életüket, akármi is lesz.... vagy az, ami 10-ből 9 esetben, hogy az egyik nincs annyira benne, mint a másik, csak meg akart állapodni és úgy gondolta, megfelelő kollégát talált a projekthez... Ha az utóbbi, akkor ennek itt vége.
plantingC4 2013.05.08. 10:34:48
Miért?
Mert a biológia értelemben vett élet, leszarja mit tanultunk, mit érzünk, hogyan neveltek, hogyan szocializálódtunk, miket tartunk fontosnak...
Képzeljük el ezt a szitut 30.000 évvel ezelőtt.
Nincs gyerek néhány aktus után, nem lesz vadász utánpótlás a törzsben, nem születnek az elhullottak helyére új emberek. Ez a törzs el fog pusztulni.
Mi az egyetlen cél? A túlélés.
Mi ennek a két legfontosabb alapja? Enni és szaporodni.
Az egyik nem megy, hát nem fog működni a túlélés. Ha nincs túlélés, nincs további élet.
Az ősembereink hallgattak biológiai ösztöneikre, leléptek és kerestek más nőket ha nem lett csimota, a nők meg, míg a steril férj vadászni volt, hát félrementek...
Köszönjük meg ezeknek az embereknek, hogy nem kezdtek el agyalni ilyesmiken....nem írhatnánk különben minden nap ide a tutit, egyikünk sem....
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:35:33
TBal 2013.05.08. 10:37:01
@Frigyes ur: igen, az egyensúly fontos, nehéz elfogadni egy egyik irányba dölö dolgot. Viszont egy pici tehenet még mindig érzek ebben. Lehet máshogy is megoldani a dolgot, pl. a nyertes fél (akinek sajátja a gyerek) egy másik, hasonlóan fontos dologban nagyobbat enged (pl. hol lakjunk, városban/vidéken, házban vagy lakásban stb.), mint egyébként engedne, és megbeszélik, hogy ezzel állítják helyre az egyensúlyt.
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 10:40:17
C'est la vie.
Raya666 (törölt) 2013.05.08. 10:41:22
Kytia 2013.05.08. 10:41:40
A nők előnyben vannak, mert rajtuk 3 punci is van. Igazságtalan az élet, mi?:D
Kytia 2013.05.08. 10:45:46
Egyébként meg olyan posztot raknak ki, amilyet akarnak, legfeljebb nem kommentálja, akit nem érdekel.
Azért egy nőnél is van olyan, hogy zéró az esély. Én már gondolkodtam ezen, hogy mit tennék. Szerintem keresnék egy elvált apukát. Nem feltétlenül azért, hogy gyerekközelbe legyek, inkább mert az már elfogadná a helyzetet, sőt, örülne. Aztán élnénk, mint a tinik.:)
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 10:46:29
TBal 2013.05.08. 10:47:06
Mit mondanál akkor, ha pl. ugyanez a viselkedés AIDS-gyanúnál jönne elö: faszi közölné, hogy ö márpedig nem az, és dugná tovább gumi nélkül a nöket?
TBal 2013.05.08. 10:51:32
"A nők előnyben vannak, mert rajtuk 3 punci is van." Hát, ezzel a logikával a pasikon is van kettö :)
TBal 2013.05.08. 10:54:23
Kytia 2013.05.08. 10:55:55
(Mellesleg rengeteg pasi nem vizsgáltatja magát rizikós helyzetekben sem. Lásd HPV...)
"Hát, ezzel a logikával a pasikon is van kettö." Igaz.:)
@Frigyes ur: Nem elég, ha küldök egy fotót, amin bejelölöm?:DDD
TBal 2013.05.08. 11:02:00
Én is megértem, söt, hasonló jellegü érzéseim nekem is szoktak lenni. Viszont ha realizálom, hogy az érzésemböl következö cselekvés egy fontos dolgot vrenne el a páromtól, akkor az érzésemet jól seggberúgom és elküldöm a fenébe. Viszont ezt csak ezekkel az érzésekkel csinálom, a többivel nem.
TBal 2013.05.08. 11:03:32
Kytia 2013.05.08. 11:06:04
@Papírsárkány: :)
@TBal: Igen, de azért nem az életével játszol. Szerintem szándékosan hivvel fertőzni gyilkosság.
Frigyes ur 2013.05.08. 11:14:45
_Ω_ 2013.05.08. 11:25:46
Már nem emlékszem mit írtam akkor (ha egyáltalán írtam), most viszont most van, ezért újat írok:
"Úgy tűnik, nem fogadja el a diagnózist." - szerintem ez rendben is van így, egy orvos nem orvos. Kettő-három már stimmel, csak ne konzultáljanak előbb egymással, hogy garantáltan független vélemények legyenek. Addig is a középút ott van, hogy mellette állsz, mert lehetnek még kedvező fordulatok. Az sem lehetetlen, hogy közös gyereketek szülessen mindenféle csúnya nagy tűk orvosok általi használata után. Azt persze nem tudom, pontosan mi volt a diagnózis, azt sem, mi lesz a következő eredmény. A parkettázásnak amúgy is van haszna, a babakocsi sem teljesen felesleges, mert 1% esély is több a semminél. Azt javaslom, ne rugdosd a férjed és hagyd meg neki a reményt még 1-2 vizsgálat erejéig, hiszen tényleg hozhatnak más eredményt.
plantingC4 2013.05.08. 11:54:00
Aztán 1 év múlva várom a posztíró újabb levelét, amiben beszámol, milyen boldog, hisz babát vár...
Valakinek van kedve fogadni ?
Niobe 2013.05.08. 12:10:38
plantingC4 2013.05.08. 12:15:59
Az, hogy eszünkkel, lelkünkkel képesek vagyunk "elfogadni" egy ilyen helyzetet, az remek dolog, csak mikor szembejön egy ilyen, derül ki, hogy több áthidalhatatlan problémát vet fel, mint elfogadható megoldást, tehát nem életszerű.
Az élet túl fog élni. Minden áron.
A nő szülni fog.
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.05.08. 12:16:44
plantingC4 2013.05.08. 12:31:04
Nem gondolkodik, mert nincs idő rá stb., hány olyan van, hogy a túlélők elmondása alapján, egy ösztönös mozdulat mentette meg a haláltól a buszon utazókat...
Ebben a helyzetben azt látjuk, hogy egy szakadék felé száguld a busz, nincs fék a buszon és az utasok azon vitatkoznak a sofőrrel, hogy húzzák be a függönyt vagy nyissák ki az ablakot?.....
Namely 2013.05.08. 12:34:53
"eladó xy lakás, tündibündi kis gyerekszobával. Ugyanitt felújított gyerekkocsi is eladó!"
;)
Father Justice ♋ 2013.05.08. 12:49:43
Niobe 2013.05.08. 12:50:00
Bár én a posztbeli szitut a buszos esetre húzva inkább azt látom, hogy az utasok azon vitatkoznak, ki a hibásabb, a buszt gyártó vállalat vagy a sofőr.
Niobe 2013.05.08. 13:02:59
Father Justice ♋ 2013.05.08. 13:11:44
pretty kitty 2013.05.08. 13:13:33
www.facebook.com/photo.php?fbid=460663520676537&set=a.425353720874184.98382.425344544208435&type=1&theater
Niobe 2013.05.08. 13:18:22
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:23:21
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:29:47
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:31:16
Dr. Jula Watson 2013.05.08. 13:40:18
@Bölcs Jaroszláv: Ehhez még az is hozzájárul, hogy már nem is tudom mióta próbálkoznak, és ő kattog a témán azóta, tehát neki már bőven volt ideje átrágni magában a dolgokat előre meg vissza, sőt jobbra és balra is. Ezért is lehetnek neki már kész válaszai az esetre, míg a férfi tulajdonképpen most szembesült a dologgal, neki ez csak most kezdődik. Ilyenkor az előrébb járó félnek nehéz a türelem, nehéz megvárni, míg a másik is kicsit rendberakja magában a dolgokat.
Egyik fél sem túl szimpatikus, mégis nagyon emberi reakciókat mutatnak. Mondhatnám sablonos az egész.
pretty kitty 2013.05.08. 13:44:38
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:46:20
Más: Valszeg igazad van, és a kapcsolatnak vége. Nehéz okosnak lenni, ha az ember nem volt még ilyen helyzetben. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy legyen inkább vége, mint, hogy élete végéig azt dörgölje szegény faszi orra alá, hogy rendesen még meg sem tudtál dugni. A faszi akkor kereshet egy MILF-et magának, aki már nem akar gyereket, és mindenki heppi lesz.
pretty kitty 2013.05.08. 13:49:06
Father Justice ♋ 2013.05.08. 13:49:22
Namost ha a posztírónak 33 évesen több esze van, mint egy lepkének, akkor pontosan átlátja, hogy bármilyen nemzőképes kannak nem feltétlenül érdemes szülni, ha nem akar egyedülálló anyukaként szenvedni a gyereknevelés pénzügyi vonzataival. A magyar átlagbérből származtatott gyerektartással kb. kitörölheti a seggét, ha már megszokott egy életszínvonalat, és nem akar visszatérni a zsíros kenyér + csapvíz szinthez.
Más szavakkal: ha a férje minden szempontból megfelelt neki a gyerekkérdést leszámítva, nem meglepő, ha nem szívesen adna lejjebb ebből a szintből.
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:49:26
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:51:37
:D
pretty kitty 2013.05.08. 13:52:26
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:54:38
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 13:55:33
pretty kitty 2013.05.08. 14:00:38
pretty kitty 2013.05.08. 14:02:45
en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy#Phablets
Dr. Jula Watson 2013.05.08. 14:04:02
@Mademoiselle C*est qu* Si: Akinek olyan van, az általában nem tartja a füléhez. Szerintem ennél sokkal idétlenebbül néz ki, ahogy vezetés közben csak úgy a szájuk elé tartják a telefont, mint valami morzsatálcát. :)
Bölcs Jaroszláv 2013.05.08. 14:04:54
Niobe 2013.05.08. 14:05:36
pretty kitty 2013.05.08. 14:06:11
pretty kitty 2013.05.08. 14:12:40
Niobe 2013.05.08. 14:18:01
Egyébként a hármas pontodhoz: a tesókád, Csibe is irl :P
Az utolsó 100 komment: