HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/05/15/egy_19_eves_csaj_jatszik_velem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr45300975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greycup 2013.05.15. 07:31:00

Anyám, borogass... sok ez így korán reggel.
Amúgy meg biztosan fake. :)

mütyür 2013.05.15. 07:48:16

Ez a poszt komolyan fajt.

A velemenyem az, h te nem 32 eves vagy, hanem 12. Huzd le magad a klotyon, tedd meg az emberisegert. Koszi elore is.

Raya666 (törölt) 2013.05.15. 07:55:17

Drága Dezső! Nem vagy annyira az esetem. Kicsi a kukid és az agyhullámaid is vonalzóval rajzolták. Üdv. 19

Hurri Kán 2013.05.15. 08:05:00

Haver, a lőcs boldogtalanabbik felire szorultál. Isten hozott a Föld nevű bolygón.

Father Justice ♋ 2013.05.15. 08:28:45

Ha létezik még olyan harmincas férfi, aki elhiszi, hogy egy 19 éves lány NEM a lehúzás lehetőségét keresi egy 30+ hímben, az megérdemli a szívatást.

"Úriember is voltam, odafigyeltem rá, ha nem felelt meg neki egy program, másikat kerestem, meghívtam vacsorázni."

A posztíró is sejti már, mit kell ilyenkor kiszámolni.
Csak még nem ismeri a képletet.

Dr.Rekettyés László 2013.05.15. 08:56:08

Szegény poszter aztán tényleg a kivételes véletlenek áldozata.
Az interneten felszedhető 19 éves muffok ugyanis szinte kivétel nélkül komoly, életre szóló kapcsolatot keresnek. További jellemzőjük, hogy kizárólag egyetlen emberrel szoktak levelezni, sohasem tartanak több vasat a tűzben. A 30 fölötti faszi valóban azért kell nekik, mert egyszerűen érzelmileg és gondolkodásban is ennyire érettek, az sosem szempont, hogy esetleg 30 fölött már szokás megfelelő egzisztenciával rendelkezni.
Úgyhogy nagyon meglepett a történeted, hogy ebből a jelek szerint mégsem lesz ásó-kapa-nagyharang.

2013.05.15. 08:58:32

Ösztönlény az anyád!

izé

nabazmeg

A csaj megmondta, hogy a komoly férfiak társaságát keresi, te meg csak egy kis buzi vagy aki két meki meg egy érzelmekkel teli plázaséta után itt sír mint egy fürdőskurva.

Kamu és/vagy leendő iskolai lövöldöző.

croesus aka. the grinder 2013.05.15. 09:09:01

Itt most nem elsősorban a pénzről van szó, a klasszik aranyásás inkább csak a legalább 10/8-as fiatal csajokra jellemző. Az átlagosak elsősorban azért keresnek idősebb férfit, mert baromira unják hogy Iparitanuló Bélával az egyetlen szóba jöhető randiprogram a lakótelepi padon való ücsörgés. Arról nem is beszélve, hogy jónéhány fiatal sunátornál az az előjáték, hogy letolja a gatyáját.

Ezek a kiscsajok igazi könnyű prédák, minimális befektetéssel el lehet őket kápráztatni. Általában egy mozi (nagy adag nachos chips!), egy fagyizás, vagy egy kocsikázás Szentendrére is bőven elég ahhoz hogy lelkesen elfurulyázzák az ember kedvenc dallamát - miközben ezek 30 éves mércével nem tételek. Igazi hedonistáknak az akciós-kuponos wellness hétvégét javaslom, ami eleve remek program, így igazából még ez sem számít lehúzásnak.

Persze tudni kell helyén kezeleni ezeket a friss húsokat (ld. Father Excel táblája), de végeredményben akkor is ezek a legjobb ár-érték arányú darabok a piacon.

mütyür 2013.05.15. 09:13:30

En mondjuk azt nem ertem, miert rogton uriember az, aki odafigyel a masikra? Ez nem alap?

dr. gernika 2013.05.15. 09:14:32

"Az első randi jól is sikerült, határozott szimpátiát éreztem a részéről. Ezt követően 3 napig se kép, se hang. Én hívtam fel." Hát helóka. Mégis mit gondoltál, kinek kellett volna?
Na olvasok tovább.

mütyür 2013.05.15. 09:15:21

@croesus: egy mai 19 evesnek miert igenye a kocsikaztatas es wellness hetvegek?

dr. gernika 2013.05.15. 09:18:30

„nem vagyok annyira az esete”. - És erre most jössz rá?? Közel 2 hónap után?

Hát igen. A legtöbb kapcsolatkezdeményem kb 2 hónap után ért véget. Ez pont elég arra, hogy kiderüljön, a kezdeti vonzalom után mégsem egymást kerestük. na und?

mütyür 2013.05.15. 09:22:57

@dr. gernika: gondolom a pasi biztos mar a csaladalapitast tervezte :):):)

Father Justice ♋ 2013.05.15. 09:28:45

@croesus: "Itt most nem elsősorban a pénzről van szó (..) de végeredményben akkor is ezek a legjobb ár-érték arányú darabok a piacon."

Valóban nem feltétlenül a pénzről van szó, hanem amit a harmincas férfi biztosítani tud belőle, és amit Iparitanuló Béla a nemlétező keretből nem. Bár ez technikai részletkérdésnek tűnik, a szóba jöhető randiprogramok jellegét is elsősorban ez határozza meg. Az Excel-tábla fontosságában természetesen egyetértünk.

croesus aka. the grinder 2013.05.15. 09:28:46

@mütyür: gondolom ugyanazért amiért az ájfón5, a guccsi ruhák, stb.

Hurri Kán 2013.05.15. 09:49:46

Mindenki sokkot kapott a poszttól? :D

Dr.Rekettyés László 2013.05.15. 09:54:04

@Hurri Kán: Én változatlanul azon gondolkozom, hogy egy 32 éves faszi vajon mégis mit vár egy neten összeszedett 19 éves mufftól? Viszont kevés anyagi ráfordítással (talán épp ez volt a baj) egyszer-kétszer sunázhatta. Szimpátiát is érzett, ergo gondolom le is szopta.
Miből gondolta, hogy ő vezetheti oltár elé, amikor nyilván naponta zsákszámra írnak neki a neten az "ismerkedni vágyó" hősszerelmesek. És mindig akadhat hejjjjesebb, gazdagabb, nagyobb faszú.
Egyáltalán poszterünk vajon mit várt ettől a kapcsolattól?

Namely 2013.05.15. 09:54:17

Mottó: Gamma vágyik alfa lenni, de valójában csak egy lászt minit nyúlbak.

" Azt írta akkor, hogy ő csak 30-on felül ismerkedik, mert komoly embert keres. "
Komoly ember nincs 30 alatt? Vagy komolytalan 30 felett?

"Ezt követően 3 napig se kép, se hang. Én hívtam fel."
A királylány is felhívhatna, de ebben a helyzetben neked kellett.

"Aztán egyszer csak megint eltűnés. "
32 évesen itt már be kellett volna kapcsolnia a stop-loss-nak.

"Amikor telefonon nem érem el"
Játszod itt a kemény gyereket, a határozott pasit, de igazság szerint egy kibaszott pincsi vagy, aki csak szeretne nagyfiú lenni----> innentől kezdve meg is nézhetjük, hogy milyen eredménye lesz ennek a viselkedésnek:
"írok neki: azt írja vissza, „nem vagyok annyira az esete”.
És még csodálkozol?
" És erre most jössz rá?? Közel 2 hónap után?"
Igen b+. És akkor mi van? Rájött, hogy nem te vagy, akit keres. Az, hogy egyből arra gondolsz, hogy:
"Esetleg bejött egy 21 éves srác, és azért dobta a keresett „komoly kapcsolatot”
csak "kicsit" mutatja meg a frusztrációdat.

Tanács:
1. Nem keres, csak te hívod, akkor már nem hívod többet.
2. Ha pedig vagy olyan bolond, hogy növeled egy ilyen felesleges tétellel a telefonszámládat, akkor
„nem vagyok annyira az esete”
ezek után mire számítasz kisköcsög?
3. Újat keres.

pretty kitty 2013.05.15. 10:14:03

Baccuszocem ennyi jMNKzaaaaaaszt!!!!!!! Paszik ha nyelnetek a lotton akkol lohadt hamal laonnetek h *NEM* azel nem kelletek a caoknak mel colok vadtok!!!! :PPPPPPPPPPPPP

Frigyes ur 2013.05.15. 11:09:15

Hát én menten elvesztem az ártatlanságom, hogy a pénz meg se fordult a fejemben okként.
Amit nem értek: ne ismerkedjünk, tizenévesekkel, ne ismerkedjünk harmincasokkal, mert arra is van egy lelkes hsz.-nk mantrája, na meg ugye a negyvenes szottyadtak kismajmocskakkal szoveg is divik. Ugy erzem eleg behataroltak a javaslatok :)

Fixen 10 evnel nagyobb korkulonbsegre hajtani mindket felnel gazos.

@Raya666: "agyhullámaid is vonalzóval rajzolták"
:DDDDDD

@dr. gernika: Hat ja. Es meg csodalkozik. Azert ezek a korok megvannak. Pasi hiv el randevura, majd utana o keres, aztan az is jobb, ha elobb o mondja, hogy szeretlek. Ha valahol a sorrend megfordul, ott mar mindig gaz volt. Legalabbis nalam.

Na mindegy, megkaptuk: ösztönlenyek vagyunk, gernika :))))

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:15:00

Szép jó reggelre ébredtünk ismét! Az utca túloldalán kellemesen durúzsol egy fűnyíró, és valami eszméletlenül mutatós elegáns lila virág nyílik az árokparton, de nem tudom a nevét. Majd alkalomadtán megkérdezem. Ja, a poszt: nem tudom, csak én vagyok ma ilyen együttérző a posztolóval? Szóval elolvastam, és együttérzésből kifolyólag annyira elkeseredtem, hogy első gondolatom az volt, véget is vetek az életemnek, elvégre, ha ilyen botrányosan aljasok az üde, hamvas 19 éves lányok, akkor tulajdonképpen nem is érdemes élni. Aztán elkeseredésemben elindultam az Intersparba, és milyen jól tettem: ahogy sétáltam odafelé, láttam egy matuzsálemi korú Volga gépjárművet (még az a legömbölyített változat, ami úgy uszkve 60-70 évvel ezelőtt szaladgálhatott utoljára nagyobb mennyiségben az utakon. Ezen kissé felvidámodva vettem gyorsan két banánt, egy tábla csokit, meg egy juhtúrós pogácsát. A pogit gyorsan meg is ettem, és úgy döntöttem, hogy elnapolom az öntaigetoszrólvalóletaszítást. Na szóval a poszt: szóval kedves poszter, nem hazudott neked a csaj, valóban lehet, hogy az érettebb férfiakat kedveli (például hozzá képest egy 22 éves már viszonylag érettnek is tekinthető). A baj ott van, hogy te ugyan elvben, biológiailag 32 éves vagy ugyan, de ez csupán csak azt jelenti, hogy kb. 7 évvel ezelőtt abbahagyta a fejlődést a csontrendszered, és elkezdtek pusztuli az agysejtjeid (kár értük, mert úgy látom egyébként sem sok van belőlük). Szóval szerény becslésem szerint kb. annyira lehet barázdált a szürke állományod, mint egy tengerparti kavics (jobbik esetben). Ettől kezdve viszont, a csaj is levágta, hogy alapvetően az egyetlen helíyes és alkalmazható, sőt alkalmazandó sorrend a következő: ha ló nincs jó a szamár, ha az sincs jöhet a postás, rendőr vasutas, fradidrukker, és ha egyik sem áll rendelkezésre, akkor jöhetsz te. Ez nagyjából meg is kell, hogy feleljen többé-kevésbé a ranglétrán elfoglalt helyednek, tehát moroghatsz egy kicsit ugyan, de csak módjával, mert a 19 éves dominád megharagszik, aztán csak a hátát látod és abból sem sok hasznod lesz.
További sok sikert, és legyen jó napod!
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:18:09

Szolgálati közlemény: úgy döntöttem, megeszem a csokit is (vagy legalábbis egy részét).
:DD

Frigyes ur 2013.05.15. 11:30:01

@Bölcs Jaroszláv: Mi a csokolade tipusa? Fontos reszleteket hagysz ki.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:32:35

@Frigyes ur: Megnéztem a kedvedért: ananász töltésű Tibi. Mert ezt még nem kóstoltam. Ehetőnek minősítettem. Kérsz egy harit belőle (ha igen, akkor várj, mindjárt idehozom a monitorhoz).
:)))

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:38:32

@Niobe: Te is kérsz? Ok! Egyébként annyira belejöttem a dologba, hogy úgy döntöttem, gyorsan "sütök" egy vietnami "noodle" levest is, és azt is betolom az arcomba, hamár ennyire ráérek!
:))

Niobe 2013.05.15. 11:39:17

@Bölcs Jaroszláv: csak nem? Nekem is "noodle" várja az ebédidőt :) Jóétvágyat!

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:40:27

@Bölcs Jaroszláv: Esetleg meg tudná valaki mondani, hogy a vietnámi leves zacskójára miért kínaiul írnak? Ha nem tévedek a vietkongoknak kvázi latin betűket kellene használniuk (vagy valami olyasmit). Lehet, hogy már a vietnámi levest is Kínában gyártják?
:D

Niobe 2013.05.15. 11:42:23

@Bölcs Jaroszláv: macska fülét, a vietnami inkább a koreaira hajaz ránézésre. Talán azért írják rá kínaiul is, mert oda sok az export.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.05.15. 11:46:57

Érdekes,hogy a minap pont volt egy ilyen nagy korkülönbséges poszt és erre most véletlenül pont erre van kihegyezve a mai vitaindító...

Nincs ezen mit agyalni. Nagy a korkülönbség és kész. 19 éves lány mondhat, amit akar, attól még gyerek.
Ha azt mondta volna,hogy atomfizikus, azt is elhiszed?

Ha komoly kapcsolatot akarsz, akkor annak megfelelő nőt keress, és ne tinédzsert.

Amúgy ez valami divat?
CSomó harmincas pasi ismerősöm szed fel ilyen 20-as libuskákat újabban, aztán meg tipródnak,hogy vajon a csaj komolyan veszi-e őket...

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:49:51

@Niobe: Agá! Bár szerintem a koreaira űberhaupt nem hasonlít, azoknak ilyen hülye függőleges vonalakból meg különböző rájuk akastzott körökből álló betűik vannak, a vietnamiaké pedig latin abc-t használ, csak az ékezetek specifikusak. De ez minden kétséget kizáróan kínai szöveg. Biztos igazad van, valszeg oda szánták, csak ott alighanem sajátból is túltermelés van, ezért nem sikerült eladniuk és idehozták. Pedig épp most olvastam a neten valamelyik nap, hogy a vietnami egész jó minőségű a többihez képest (meg a koreai).

Frigyes ur 2013.05.15. 11:50:01

@Bölcs Jaroszláv: Aaa, a Tibit nem kultivalom, meg amugy se nagyon szoktam csokoladet fogyasztani.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:51:15

@Alfonzina, aki tudja..: Hát mert a vén kecske is megnyalná a sót, és azt hiszik, hogy az ilyen friss ropiseggű talán még fingani sem szokott olyan büdöset, mint egy idősebb.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 11:52:17

@Frigyes ur: Én is csak ritkán, mert általában nincs itthon, én meg lusta vagyok elmenni és venni. De én Gombóc Artúrral együtt vallom, hogy minden csoki jó.
:)

Niobe 2013.05.15. 11:52:57

@Bölcs Jaroszláv: jétényleg! ;)
Egyébként igaz, a vietnami cuccosok nekem is jobban ízlenek.

Frigyes ur 2013.05.15. 11:53:29

@Bölcs Jaroszláv: Abszolut nem osztom. Meg a gumicukorbol se jo mind horribile dictu. Az elet nem egyszeru.

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 12:00:08

@Niobe: Én thai-t, koreait, illetve vietnamit szoktam venni, a többi, amit emlegettek a cikkben sose fordult még meg a kezemben. Ezek viszont tényleg jók (relatíve). Nyilván egy igazi ráment egy jó osakai étteremben jobban értékelnék, dehát ez van: szegény ember vízzel főz (valamint szarral tüzel, és ahogyan azt már a poszt-toló is megállapíthatta, végszükség esetén a félpina is elég neki).
:)

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 12:11:51

@Frigyes ur: Részben egyet értünk, a gumicukrot illetően: abból ugyanis egyik sem üti meg azt a szintet, hogy érdemes lenne megkóstolni (bár én már többször is megkóstoltam, de mindig ugyanerre a végkövetkeztetésre jutottam). A csokit illetően viszont nem értünk egyet, mert ha nem is mind kiváló, de mind bátran ehető, és vannak kifejezetten nagyon finomak is belőle.
:)

Frigyes ur 2013.05.15. 12:17:27

@Bölcs Jaroszláv: A gumicukrot illetoen egyaltalan nem ertunk egyet. A legkiralyabb edesseg.

_Ω_ 2013.05.15. 12:18:12

@Bölcs Jaroszláv: "Kakaós tejtábla" és társai ugye nálad sem számítanak csokinak? :D

Bölcs Jaroszláv 2013.05.15. 12:30:16

@_Ω_: Nem, én csokiról beszéltem nem pedig "kakaós tejbepapiról".
:DD

@Frigyes ur: Hát, ahogy a blog címe is mondja, akkor így jartunk. Úgy tűnik nem leszek konkurencia neked a gumicukor evésben.
:D

Frigyes ur 2013.05.15. 12:34:35

@Bölcs Jaroszláv: Szerencsédre. Vader nagyúr nem tűri meg a konkurenciát.

_Ω_ 2013.05.15. 12:42:44

@Bölcs Jaroszláv: Ejj, pedig azok a finom üreges étbevonómassza figurák... :P (Vukk, mondta a vadász, pedig már megtanulhatta volna, hogy mi nem csokoládé...)

Namely 2013.05.15. 12:59:09

@Alfonzina, aki tudja..:
"Nagy a korkülönbség és kész."
Nálunk is 12 év a különbség, de már több, mint 5 éve együtt vagyunk, teljes boldogságban.

Nem illenek össze.

Ennyi az egész.

"Ha komoly kapcsolatot akarsz, akkor annak megfelelő nőt keress, és ne tinédzsert."
Nem attól lesz valaki komoly, hogy elmúlt 30, vagy mindegy mennyi.

A döntései, a gondolkodása teszik azzá. A poszter már elmúlt. Neki megmondta a szerinted "gyerek", hogy nem az ő esete. Magyarul ennyi volt, viszlát. Mégis ezen rugózik. Nos, szerinted ki a gyerekesebb és ki az érettebb?
Na, nem a 30 feletti poszter.

Namely 2013.05.15. 13:06:07

@Alfonzina, aki tudja..:

"Amúgy ez valami divat?
CSomó harmincas pasi ismerősöm szed fel ilyen 20-as libuskákat újabban"

Még nincsenek rigolyáik. Még nem vették meg a "bolond macskás nő kezdőszett"-et.

Tisztelet a kivételnek.

Raya666 (törölt) 2013.05.15. 13:40:40

Megoldottátok Dezső érzelmi életét? :DDD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.05.15. 13:43:41

@Namely: pont a minap futottam össze egy régi ismerőssel.
egyidősek vagyunk. pár hónapja egy tőle tíz évvel fiatalabb csajjal fut.

minden remek, minden szép, minden fasza....mégis azt éreztem rajta,hogy fél. retteg a pofára eséstől. hogy ma még minden oké, és holnap már a partvonalon kívül van. a csaj megunja, stb.

mondtam,hogy egy korosabb nőnél is simán benne van ez. sőt, még nála is lehet ilyen. erre nincs recept.

ő is azt mondta,hogy a csajban az a jó, hogy még "tiszta". tapasztalatlan. más a világlátása. nincs annyi "csomagja".
olyan, mint egy tiszta lap, amire lehet írni....

egy másik fiúhaverom régebben futott egy majdnem kiskorúval másfél évig. ő is mindig azt mondta, hogy "ezt a csajt lehet formálni, alakítani, míg egy érettebb 25+-os már sokkal kiforrottabb, stabilabb egyéniség. a pasi is ilyen atyákskodó típus volt.
aztán, mire szakítottak, idegileg padlót fogott, annyira kicsinálta a csaj az élettől elrugaszkodott, naív hozzáállásával, meg hogy állandóan nyafogott,hogy menjenek ide, menjenek oda, mivel ő a tanuló státuszban kvázi lófa..t sem csinált napközben. azt hiszem a csúcs akkor jött el, mikor a csaj benyögte,hogy új iphone-t szeretne a névnapjára....

ahogy én látom, általában azok a pasik keresnek jóval fiatalabb husit, akik szeretnek irányítani, okoskodni, atyáskodni, terelgetni, énmegmondtamozni, énjobbantudomozni, és szeretik a csillogó kiskutyaszemeket nézni, amitől igazi vérmacsónak érezhetik magukat. (oké, ez a pasik 98 %-ra ráhúzható:) titkon mind ilyen szeretne lenni)

fenti haveromnál a szakítás után jött egy idősebb (25 éves..:)) dolgozó nő, aki nem hagyta,hogy beleszóljon a dolgaiba, hogy irányítsa. jó hamar szét is mentek.

tényleg nincs ezzel baj, de minden éremnek két oldala van. igenis számolni kell azzal,hogy ami fizikálisan +10 év az átvitt értelemben jóval több is lehet, és előbb-utóbb kibukik.

másutt meg más a baj, oké, értem, de most nem más a téma, mintsem a túlzó korkülönbség.

Hurri Kán 2013.05.15. 13:45:53

@Raya666:
Én próbáltam, de kikosarazott, mert jócskán elmúltam már 19 éves.

Hurri Kán 2013.05.15. 13:51:38

@Raya666:
Akartam, de hiába győzködtem, hogy testem mint egy tízévesé, eszem viszont már 5 évesen is annyi volt, mint most. Szóval most az én lelkemet kell ápolni, különben vidékre költözöm :D

Raya666 (törölt) 2013.05.15. 14:07:05

@Hurri Kán: Szerintem írj holnapra egy posztot, mi majd megvígasztalunk. :D

Hurri Kán 2013.05.15. 14:09:12

@Raya666:
Akkor jobb, ha már ma elkezdek költözni :D

Raya666 (törölt) 2013.05.15. 14:16:39

@Hurri Kán: Nem bízol a blogtársakban vagy görcsöl az íróujjad? :D

Hurri Kán 2013.05.15. 14:19:36

@Raya666:
Egy viccel válaszolnék, talán nem sértek meg senkit ;-)

Öreg székely áll a bíróságon, kérdezi a bíró:
-Mondja, bátyám, miért nevezte a komáját iszákos vén baromnak?
-Azért, bíró úr kérem, mert én őt már elég régóta ismerem.

Namely 2013.05.15. 14:22:06

@Alfonzina, aki tudja..:
itt megint ugyanaz: nem illettek össze.
Ettől függ, nem attól, hogy a haverjaid hány évesek.

Az elsővel nincs baj, szerintem:
"ő is azt mondta,hogy a csajban az a jó, hogy még "tiszta". tapasztalatlan. más a világlátása. nincs annyi "csomagja"."
a tapasztalatlan kivételével egyet is értek vele:
" az a jó, hogy még "tiszta", más a világlátása. nincs annyi "csomagja": erre írtam, hogy nincs meg még a "bolond macskás nő kezdőszett"

A második haverod totál beteg, de nem kicsit, ha azért jár valakivel, hogy formálhassa.

"ahogy én látom, általában azok a pasik keresnek jóval fiatalabb husit, akik szeretnek irányítani,"
én eddig nem ezt láttam, látom, illetve ilyet elég sokat látok egykorú pároknál.

És én sem ezért kerestem (és találtam)...

Raya666 (törölt) 2013.05.15. 14:25:51

@Hurri Kán: Tudod, remek görcsoldókat lehet már kapni. :P :DDDDD

Hurri Kán 2013.05.15. 14:27:52

@Raya666:
Azokhoz nem értek, nem vagyok orvos ;-)

plantingC4 2013.05.15. 14:33:39

@Raya666: @Hurri Kán: meg izomlazítókat is!

Gyerekkorban jártunk kenuzni a Dunára és ott a nagyobbak, akik már országos versenyeken indultak, nagyon profin edzettek és használtak izomlazítókat is.
Aztán egyik nap, az egyik csaj mondta, hogy kórházi ismerősétől kapott egy komolyabb izomlazítót és ő mostantól, mennyire király lesz, lazán nyomja majd az 1000 métert....
Így is lett, záróizomig lelazult. :D Természetesen több ember szeme láttára fosta magát össze. Elsőre legalábbis....:D:D:D
4 órán keresztül nem tudott a klotyóról felállni, de arra már nem voltak szemtanúk....:D

Hurri Kán 2013.05.15. 14:37:02

@plantingC4:
Átbaszták, az záróizomlazító volt :DDD

Amúgy én elértem hasonló hatást anno kórházban, egyik szobatárssal, műtét után, mintegy 3 deci ricinus használatával :D

Hurri Kán 2013.05.15. 15:27:26

@plantingC4:
Valamivel fel kellett dobni az unalmas, szürke kórházi napokat :D

Joe69 2013.05.16. 23:37:42

Sok ilyen van, akár jóval nagyobb korkülönbséggel is. Egyszerűen csak minden zsák megtalálja a foltját. A fiatal csajoknak korosztályos srácok használhatatlanok, hülyegyerekek, nincs pénzük. 40-50 körüli pasik szembesülnek azzal, hogy a dunarekesztő mennyiségű 35+-os Ratkó-unoka szinglinek nem kellenek, mert azok fosnak a saját koruktól, és csak huszonéves pasikat szednek fel.

A leírt eset egyébként - még - nem ezt a séma, nekem olyan érzésem van, hogy posztoló még 32 évesen is éretlen lúzer volt a kis 19 éves szivornya szemében. Lehet, hogy nem 21 éves, hanem 41 éves pasira cserélte le (egy rövid erőforrás-leszívásra)
süti beállítások módosítása