HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/05/23/annyira_szeretem_hogy_latni_se_akarom

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr755313969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszi 28 2013.05.23. 07:56:18

Elsőőőő, jeeee :D

pretty kitty 2013.05.23. 08:02:16

Hat akkol ne nezd XDDDDD nah olvaszom ;)))))))))

pretty kitty 2013.05.23. 08:04:18

@Szöszi 26: megin megcinaltaaaad!!!!! Glatulaloooook!!!!!! :DDDDDDDDD

Szöszi 28 2013.05.23. 08:11:14

@alpha blonde: Köszi, nem volt nehéz, lassan senki se szól már hozzá a posztokhoz, mert nincs mit :D

pretty kitty 2013.05.23. 08:16:42

@Szöszi 26: hat en isz cak annyit tudok hozzacolni h a posztel nem igazan camithat felhotlen kapcolatla a cajjaaaaal......XDDDDD :))))))))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.05.23. 08:18:20

Leendő felhőtag, most hagyjad a picsába, később sokkal szarabb lesz.

2013.05.23. 08:19:32

Ez most ilyen állatorvosi ló?

leonito77 2013.05.23. 08:22:34

Mi lenne, ha a kedves poszter nem írogatna, hanem megmondaná a lány szemébe, aztán vagy irány az ágy, vagy az olaj...

Bölcs Jaroszláv 2013.05.23. 08:22:54

Szép jó reggelt mindenkinek! Na miért is olyan szép ez a csütörtök reggel?
1. Tegnap elmaradt a német dolgozat.
2. Ez a hét utolsó munkanapja: holnap szabadnapos leszek.
3. Főztem kv-t és mindjárt megiszopm.
4. Ja a poszt? Hát izé... adja meg a poszter a csaj elérhetősőgőt, ha tényleg jó csaj majd itt biztos akad vállalkozó, aki semmiféle barátságot nem kockáztat azzal, hogy jól megdugja a csajt minden létező testnyílásán keresztül.

Maradt még megoldandó kérdés?
:DDDD

Dr.Rekettyés László 2013.05.23. 08:24:25

"Ezt a lányt úgy ismertem meg, hogy 4 évvel ezelőtt egy szórakozóhelyen rám mosolygott" - remélem akkor 10 éves voltál, mert a posztot végigolvasva elég nagy gáz, ha 14 éves kor fölött vagy ennyire szerencsétlen
"amikor összeszedtem a bátorságom, megszólítottam" - aztán áruld már el nekem, miért kell neked ahhoz erőt gyűjteni, hogy szóba állj egy csajjal?
"Valamiért nem jöttünk össze akkor." - valamiért, bazdmeg, persze...
"Azóta sem." - nem lettél sem hejjjesebb, sem gazdagabb, sem értelmesebb
"Én nem mertem lépni komolyabban, csak poén szinten célozgattam rá." - mert egy gyáva, önbizalomhiányos fasz vagy
"Aztán voltak közös bulik és egy együtt nyaralás is, de még mindig nem léptük át azt a határt." - meg aztán még ötven ember ott volt rajtatok kívül
"közben beleszerettem, sokat gondolok rá" - értem én, meg akarod baszni
"fontosnak tart, de még nem áll készen" - soha nem fogod megbaszni
"ha egyértelmű nemet mond, azzal mindent kockára tesz" - ajjajjj, dráma ez a javából, nem lennék a helyetekben!
"Hogy találkozzunk barátként ezek után?" - sehogy mert meg akarod baszni.
Ha halmozottan szerencsétlen vagy, akkor viszont csöpögő nyállal a "képben maradsz", hogy hátha majd egyszer...

Bölcs Jaroszláv 2013.05.23. 08:28:44

@Dr.Rekettyés László: "aztán áruld már el nekem, miért kell neked ahhoz erőt gyűjteni, hogy szóba állj egy csajjal?" Ne legyél már ilyen rosszindulatú! Tudod te milyen veszélyes élőlények a csajok? Lehet, hogy még harap is (vagy rúg, karmol, hisztizik, ki tudja mire nem képes!!!)
:DDD

Dr.Rekettyés László 2013.05.23. 08:30:14

@Bölcs Jaroszláv: Én ilyenkor mindig arra gondolok, hogy Dezsőke attól tart, húsevő virág a csaj pinája.
Jut eszembe, boldog névnapot a Dezsőknek!!!

Caddy 2013.05.23. 08:31:21

15 éves posztíró világvége hangulata.
Ezt ma én képtelen vagyok feldolgozni. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.05.23. 08:49:37

@hostess: Annak meg nem elég jó: nem különösebben ösztönzi az embert, hogy agyaljon rajta és próbáljon valam iokosat mondani, mert erre nincs mit és nincs miért.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.05.23. 08:53:39

@hasznavehetetlen régensherceg:

A nő olyan mint a pizza, jobb a húsos mint a gombás! :)

Hurri Kán 2013.05.23. 09:03:10

Poszter, gondolkodj még tovább mintegy 14 éven keresztül, addig csak kitalálod, mi lehet a megoldás. Ha nem, ne erőltesd.

plantingC4 2013.05.23. 09:25:18

Boldog névnapot minden Dezsőnek ! :D

plantingC4 2013.05.23. 09:31:38

@hasznavehetetlen régensherceg: majd kerítünk valamit...:D

@Szöszi 26: Milyen érzés ? :D

Namely 2013.05.23. 09:39:06

Az ilyet nem levélben írod meg, hanem direktben az arcába kellene mondanod, úgy nem fog tudni ködösíteni.

Van egy olyan érzésem, hogy ez is a tudatalatti taktikád része, nem is akarod, hogy kiderüljön fehéren-feketén, hányadán is álltok, jobb álmodozni és azon mélázni, mi is lehetne a kimenetele ennek a dolognak.

Azonban amit csinálsz, az tisztán időveszteség, és -nem mellékesen- önbizalom rombolás. Azt az időt, amit ilyen balfaszkodásra fordítasz, mind meg lehetne spórolni azzal, hogy amikor egy partin meglátsz egy lányt, ÉS RÁD MOSOLYOG baszd meg, akkor azonnal odamész hozzá. Minden időveszteség nélkül. Ha nem jössz be neki vagy ő neked, akkor továbbállsz.
Az így megtakarított idődet pedig fordítsd tanulásra, fejlődésre, munkára, sportolásra.

UI: rád mosolygott, tetszettél neki, de nem mentél oda AZONNAL és határozottan, így a megfelelő következtetése az lehetett, hogy vagy nem tetszik neked eléggé, vagy balfasz vagy.
A leveled után világossá vált, hogy az utóbbi.
Ezzel viszont maradékelven rúghatsz csak labdába nála.

@hasznavehetetlen régensherceg:
na, hogy megy az üzlet?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.23. 09:44:42

@Namely: egy ideje a parton vagyok adódtak más problémák, de lassan bele kellene vetnem magam megint. :)

_Ω_ 2013.05.23. 09:53:45

@Namely: "amikor egy partin meglátsz egy lányt, ÉS RÁD MOSOLYOG baszd meg" - azt hittem itt ér véget a mondat. Mindig tanul valami újat az ember. :P

Szöszi 28 2013.05.23. 09:54:00

@plantingC4: Nem új :) Tegnap is én elsőztem, már unom is :D

_Ω_ 2013.05.23. 09:58:50

Kedves Posztoló-a-CsP-ről!

"Valamiért nem jöttünk össze akkor."
Miért nem? Oké, ez kiderül, elszúrtad. A nő nem rétestészta, hogy nyújtsd az ilyesmit.

"A problémám az, hogy eddig csak barátok voltunk, de közben beleszerettem, sokat gondolok rá, mióta ismerem, nem múlik el nap, hogy egyszer legalább ne gondoljak rá."
Igen, a probléma valóban ez, hogy közben beleszerettél. Barátként már nem fogsz vele találkozni, mert _többet_szeretnél_. Keress másik nőt akinél viszonzást nyernek az érzéseid, mert itt és most rossz helyen vagy és rossz ajtón kopogtatsz! Ha több is lehetne ezzel a lánnyal, arról már tudnál.

_Ω_ 2013.05.23. 10:01:06

@Szöszi 26: Kezdj el arra gyúrni, hogy a hetedik te magad légy! ;)

plantingC4 2013.05.23. 10:07:04

@Szöszi 26: Hamar elkoptattad :D
Lehetne variálni, hogy ne legyen uncsi, mondjuk tök nehéz lehet tizenhetediknek lenni :D

Szöszi 28 2013.05.23. 10:11:56

@_Ω_: A Hetedik! Ez tettszik :D

@plantingC4: Hát ilyen vagyok...Nagy lendülettel bele, aztán hirtelen már nem is kell amikor megszereztem...Hmm...Tizenhetedik...Inkább tizenharmadik, azt a számot jobban kedvelem :D

pretty kitty 2013.05.23. 10:14:01

@Szöszi 26: OK akkol hajla jen meg a hatvankilencedik lecek ;))))))))))

m.gray 2013.05.23. 10:15:11

" áááááásít "

amúgy eléggé éhes vagyok, hogy bírjam ki ebédig? és csak 10ig volt büfé... brühü :(

na kb ez a véleményem a posztról

_Ω_ 2013.05.23. 10:17:54

@m.gray: Milyen büfé az ami 10-kor bezár? Egyébként együttérzésem; ilyenkor kell elővenni egy csokit, az segít túlélni ebédig.

m.gray 2013.05.23. 10:20:17

@_Ω_: se dugicsokim, se büfé :(. ez ilyen gyári büfé, ami 10kor bezár, mert f12től már ebédidő van, és adnak maguknak másfél óra laufot :(

_Ω_ 2013.05.23. 10:27:50

@m.gray: Cigiszünet, sarki kisbolt, csoki. Akkor van szívás, ha nem hagyhatod el a munkahelyed területét arra az 5 percre sem. De túl fogod élni, és ma is tanultál valamit: azok a gyerekkorodból ismerős nénik akiknek a táskájában mindig volt cukorka és/vagy csoki, talán tudtak valamit és ha mindenben nem is, ebben mindenképp követendő példaként szolgálnak. Férfi létemre a táskámban mindig van pl. valamilyen cukorka... :)

m.gray 2013.05.23. 10:29:51

@_Ω_: egy kibaszott puszta közepén ülök, a benzinkút 10 perc sétára. ma gyalog jöttem és nem kocsival, úgyhogy a kártyám is otthon maradt, így be kell mondanom a portán, hogy ki vagyok, szóval elég kellemetlen lenne elkolbászolni fél órára.
de igen, ma is tanultam valamit, ha másért nem, hát ezért érdemes volt felkelni :)

plantingC4 2013.05.23. 10:30:02

@Szöszi 26: Hm, vannak akik a "kergetőzést" jobban élvezik, mint magát az "elkapást"
Ha már megvan, nem is buli, mert oda a vadászat izgalma :D
13-at csípem én is, és a 26-ba pont 2x fér bele :D

_Ω_ 2013.05.23. 10:37:48

@m.gray: Együttérzésem. Fél 12-kor próbálj IRL elsőzni! :)

Hurri Kán 2013.05.23. 10:47:20

Na kérem. A zorákulum. A majszter. Puajimmi személyesen :D
www.facebook.com/puafesztivaljimmi?fref=ts

_Ω_ 2013.05.23. 11:01:05

@Hurri Kán:

Kán úr, ez feldobta a mai munkanapom! Very danke! :)

--------------------------------
"- Van egy kb. 15 fős (folyamatosan bővülő) általam képzett trénerlányokból álló csapatom, akikkel nemcsak öröm dolgozni, hanem 2011-re folyamatosan szinte minden héten tréninget nyújtunk azon férfiaknak, akik szeretnék rendbetenni társas intelligenciájukat ill. szeretnék megtanulni, hogy hogyan kell olyan barátnőt megszerezni, akit igazán akarnak. Ezt külföldön (az érett csajozási tréningeken) se igazán tudják utánunk csinálni!"

Azt elhiszem, hogy öröm velük dolgozni! Tréning... Nyálcsorg... Talán nekem is be kéne szállni a lányfuttatós biznicbe, ha már egyszer Jimminek is ilyen kis csipetcsapata van... Mondjuk akinek a társas intelligenciáját kell rendbetenni, annak inkább agysebészt ajánlanék. Érett csajozási tréning... Beszél zöldeket ez a Jimmi! :D

"- Én vagyok az, aki elsőként arra ösztönöz téged, hogy necsak a nőknél legyél sikeres,
hanem légy sikeres férfi. Légy sikeres Férfi"

Jimmi b+, egy pillanatra megijedtem... Még jó, hogy végigolvastam a mondatot. Bár összességében kár volt, mert úgy már nem igaz Jimmi mester állítása. Jimmi mester Állítása. :D

Azért a legjobb azt hiszem ez: "Már elérhető könyvem 5.000 Ft-ért"

plantingC4 2013.05.23. 11:08:32

@_Ω_: @Hurri Kán: 15 fős trénerlány csapat? Lehet leesett neki, hogy VALAMIT adni is kéne, ha már pénzt kér...:D
Viszont kíváncsi lennék milyen adószámon fut, mi a tevékenység megnevezése?...:D

Hurri Kán 2013.05.23. 11:09:56

@plantingC4:
Engem is ez trénerlány-csapat érdekel :D

Szöszi 28 2013.05.23. 11:10:26

@plantingC4: Na ja...Ilyen vagyok :D Bizony ám, a 13 jó szám :D Meg a 7-es és a 3-as :D

Namely 2013.05.23. 11:10:49

@Hurri Kán: @_Ω_:
SZUMMA140 lájk...... LOL

Frigyes ur 2013.05.23. 11:17:49

Olyannal nem barátkozunk, aki tetszik, nem értem miért csinálják ezt némely pasik. Illetve értem, de nőktől nemigen láttam ilyen számítást...

@hasznavehetetlen régensherceg: Mester, ezt nem értem :S

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Én a hawaii pizzára szavazok minden körülmények között. Jó is lennék ott, a'már biztos.

indapass90210 2013.05.23. 11:18:20

Kiderült már, hogy ki vette a gumit?

pretty kitty 2013.05.23. 11:33:07

@Dövan: Paszi lehet mal megvette de meg nem lett hacnalva, lasszan lejal a cavatosszagi jideje.......XDDDDD :))))))

plantingC4 2013.05.23. 11:37:44

@alpha blonde: Volt valami statisztika, hogy a végzős középiskolások között usában, tök sok az óvszerhasználat mellett bekövetkező terhességek száma, mert elsős korukban megvett óvszerekkel mennek harcba a negyedikes búcsúbulira a fiúk-lányok...:D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.23. 11:42:36

@Frigyes ur: szeretem a pizzát, de a táplálkozási megszorításaim miatt nem szabad ennem Ifjú Tanítványom. hawaii az egyik kedvencem .. :)

_Ω_ 2013.05.23. 11:45:49

Mára az alábbi linken elérhető oktatóvideót ajánlom megtekintésre:
gizmodo.com/the-weirdest-thing-on-the-internet-tonight-wandering-508921313
Hogyan fussunk pasi után... Szó szerint. :)

Frigyes ur 2013.05.23. 11:51:15

@hasznavehetetlen régensherceg: Aha. De ki mert téged megszorítani, Darth Sidious? :O Hawaii pizza ezek szerint Sith. :D

plantingC4 2013.05.23. 12:01:36

@_Ω_: Jéé ez tök olyan szitu, mint amiről Szöszivel is beszéltünk, kergetőzés-elkapás kérdéskör :D

Egyébként, ahogy a dalban is láthattuk, valóban jót tesz bármi testmozgás, nő az erőnk és az állóképességünk és ez tényleg jót tesz az önbizalomnak is.
Saját magamon is mérhető a tendencia. Amíg gyalogos voltam, sokszor rámosolyogtam egy helyesnek vélt csajra, csak úgy az utcán és ebből x számú visszamosoly volt.
Amióta bringával tolom, rámosolygok a másik bringás csajra és ez a szám x+10 lett :D
Sőt az egyik visítani is kezdett, hogy "húúú ne nézzek így rá" és cuki volt :D

Namely 2013.05.23. 12:02:21

@alpha blonde: nem baj, hogy lejárt a gumi.... majd leszopja.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.23. 12:10:53

@Frigyes ur: nope. igazából vannak ételek amiről lemondtam pár éve.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.23. 12:25:35

@Frigyes ur: mivel fogyni akartam. plussz sport. be is jött. és azóta fennáll ez az állapot. ezt nem nevezném fogyókúrának.

_Ω_ 2013.05.23. 12:26:21

@Frigyes ur: Mert az erő sötét oldala sejtszinten káros folyamatokat indít el, melyek helyes táplálkozással kordában tarthatóak. Így nyugodtan lehet úgy villámlani, hogy közben nem rothad el az ember arca.
B válasz: mert a pizza még az erő sötét oldalánál is erősebb. Főleg, ha extra chilis... :)

Frigyes ur 2013.05.23. 12:30:26

@hasznavehetetlen régensherceg: Szóval hiúságod miatt ily szörnyű tettekre ragadtatod magad. Hiába, nemcsak másokkal vagy kegyetlen :D Én inkább üldözök pár lázadót, ha sokat eszem. A pizzát meg egészséges ételnek tartom :D

Mindenesetre drakulat légiesen kárcsú alakodnak és elszántságodnak.

@_Ω_: A) Biztos vagyok benne, hogy a pizzának nincs káros hatása. B) A Sötét Oldalnál semmi sem erősebb.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.23. 12:38:34

@Frigyes ur: köszönöm :) hát a légiesen karcsútól még messze vagyok, de már Jabba alkatú sem vagyok :D

_Ω_ 2013.05.23. 12:42:14

@Frigyes ur: B) Ugye láttad a 6. rész végét is? Ugye az csak gonosz propagandafilm volt? :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.23. 12:47:18

@_Ω_: megint egy ember, aki egy olcsó, pénzhajhász fércmunka alapján alkot messzemenő végkövetkeztetést... a 6. rész vége az űrcsatát leszámítva egy viccel volt egyenlő.. :]

Frigyes ur 2013.05.23. 12:51:55

@hasznavehetetlen régensherceg: Akkor úgy nézel ki, mint Palpatine? :D

@_Ω_: B) A valóság eltorzítása volt.

Frigyes ur 2013.05.23. 12:58:58

@hasznavehetetlen régensherceg: Mindig ez van. Nem szeretik, ha jó vége van egy filmnek, ezért lett ilyen a befejezés.

_Ω_ 2013.05.23. 13:03:32

@hasznavehetetlen régensherceg: @Frigyes ur: Oké, megnyugtattatok. Nincs baj azzal, hogy jobban szeretek villámokat szórni, mint X-winget mocsárból kiemelni; ráadásul pizzát is ehetek közben. Így Wreck-It Ralph-féle Bad-Anon gyűlés után szabadon: "I'm bad, and that's good. I will never be good, and that's not bad. There's no one I'd rather be than me."
:-)

Frigyes ur 2013.05.23. 13:32:32

@_Ω_: Csak cerényen.

@hasznavehetetlen régensherceg: Persze nyilván úgy értem, hogy csak sokkal szebb :)))

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.05.23. 14:00:50

@Frigyes ur: :D hogy is mondtam a regényben. bár kedveltem Palpatine ábrázatát céljaink eléréséhez ez a kinézet is megteszi :) nem pontos idézet :|

Frigyes ur 2013.05.23. 14:59:05

@hasznavehetetlen régensherceg: Én mindig azt mondom, aki olyan okos, mint mi, annak nem kell szépnek lennie :))

dr. gernika 2013.05.23. 15:14:49

" Pár hete megírtam neki az érzelmeimet, és olyan választ írt vissza, ami tulajdonképpen se igen, se nem, egy semleges valami, ilyenek, hogy fontosnak tart, de még nem áll készen… "
Nem vártál eleget. Mármint a szakítása után. Mert előtte meg túl sokáig tököltél. Nem mondom, hogy boríts mindent azonnal, várhatsz még kicsit, de ha nem látod rajta, hogy már izgatod a fantáziáját, akkor hagyd a francba. És igen, némi távolságtartás nem ártana.

Frigyes ur 2013.05.23. 16:31:26

@dr. gernika: Ne hallgass rá, Mesterem, a Sötét Oldalra próbál csábítani! Álrohamosztagos.

Joe69 2013.05.24. 00:49:32

A posztoló - amennyiben nem lenne egy balfasz -jól becsajozna mással, és bevillantaná a csajszi előtt. Aki,ha már kémiára nem aktiválódik,irigységre esetleg igen, ez a két dolog mozgatja a nőket.
süti beállítások módosítása