HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.04. 07:15

Nem mindig a nő a hibás

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/04/nem_mindig_a_no_a_hibas

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr215343041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kytia 2013.06.04. 09:02:49

@Dr.Rekettyés László: Sejtettem, hogy csak a levegőbe dobálózol.

hostess 2013.06.04. 09:04:31

@Szöszi 26: Hagyd már, ez is csak egy Dezsőke! :)

Kytia 2013.06.04. 09:08:05

@Rakoncátlan Oedipus: A kérdés feléd is ugyanaz. Miből látszik egy legényen, hogy mindenkit megkúr. Merthogy az én tapasztalom, hogy pont akik már nagyüzemre vannak állítva, azok tudják ezt nagyon profin palástolni.

@Dr.Rekettyés László: Nem kell tudnod, de akkor meg ne okoskodj arról, hogy nekünk mennyire kéne tudnunk. Nők is, férfiak is képesek ügyesen hazudni és nők is, férfiak is bedőlnek. Ennyi.

fumerin 2013.06.04. 09:09:04

Isten mentse meg a világot az ilyen haragtartó fúriáktól! Szarabbak a környezetükre, mint bármely idegméreg....

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 09:09:32

Remélem még egyikőtöket sem csalták meg soha.
De az is lehet, hogy igen, és mivel nem tűnt fel nektek, így inkább most támadtok.

Szöszi 28 2013.06.04. 09:10:06

@Kytia: Mint arra nekem is sikerült rávilágítanom :D

Kytia 2013.06.04. 09:12:47

@Szöszi 26: Jaja, vicces, hogy nekik ugyan fogalmuk sincs, de nekünk illene tudnunk, ők hogy hazudnak. Túl sok sci-fi-t néznek ezek.:D

hostess 2013.06.04. 09:13:01

@Dr.Rekettyés László: Te minden posztnál támadsz, csak nem az élet bánt el veled? :)

fumerin 2013.06.04. 09:13:24

@Dr.Rekettyés László: Engem bazz megcsaltak. Meg is mondták. :D És még azt is akarták, hogy törődjek bele, mert végül is nincs más választásom. Sőt, elvileg kutyának senem...és? Hülye voltam én is, beszoptam, leszarom. Tanultam belőle, sokat fizettem érte, de jelesre vizsgázhattam. Most jó. Ha megen megcsalnak, akkor az azt jelenti, hogy csaltam a vizsgán! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 09:16:11

@hostess: Szerencsére nem, de természetesen mindenki azt gondol, amit akar.

croesus aka. the grinder 2013.06.04. 09:16:28

"És igen, még ma is szeretnék neki keresztbe tenni, mindenhol, ahol csak tudok. Ha ezért szemét vagyok, akkor az vagyok."

Tényleg szemét kurva vagy! Bár ezzel a hozzáállással nem az ex életét teszed tönkre hanem a sajátodat.

"A nő ilyenkor azt hiszi, benne van a hiba, már nem szép és ezért lett megcsalva. Vagy az ágyban működnek rosszul a dolgok."

Mert így is van, legfeljebb nem veszed észre. Szerinted hülye az a csávó hogy rondábbal csaljon meg?? És lehet hogy a te perspektívádból izgalmas változtatásnak tűnik ha a szokásos misszionáriusban néha a fejtámla felé van a lábatok, de attól még más nő könnyen lehet hogy fényévekkel jobbat tud nyújtani.
Egy idő után a nők (és a férfiak is, sőt lehet hogy ők még inkább!) hajlamosak belekényelmesedni a kapcsolatba, persze hogy a vonzalmat és a szenvedélyt felváltja a megszokás...

Mindenesetre szívesen meghallgatnám a férfi véleményét is, ha olvasod, posztolj! :)

plantingC4 2013.06.04. 09:20:19

Megcsalás nem szép dolog, mindegy, hogy nő vagy férfi az elkövető.

Valamiért nekem valami régi cseh vígjáték ugrik be az ilyen sztorikról...:D
4 év és az egész környék le volt varrva, az összes háztartási gép megjavítva, az mondjuk elgondolkodtató teljesítmény :D
Most már csak arra lennék kíváncsi, hogyan derült ez ki, mert az még kalandos történet lehet...:D
Kézről kézre adhatták a környék háziasszonyai ezt a jómunkásembert :D, terjedt a jó hír, egy csöpögő csaptelep és egy pókhálós sunci sem probléma Károlynak, szakember ő a javából, aztán az évek óta olajozottan forgó kerekek közé homokszem került ?:D
Arankát, a második emelet 2.-ből nem varrta le, aki jól berágott és bemószerolta Kanos Károlyt és borult az idill ?:D
Posztíró bosszúvágya rémisztő, felháborodása jogos, de mindig ott a kisördög, hogy hogy a picsába varrhat le valaki évekig egy egész szomszédságot, és a posztíró nem veszi észre?
Egyébként meg tényleg aranyember.
Az átlag, ivás és narkózás mellet dug félre :D

croesus aka. the grinder 2013.06.04. 09:20:23

@Dr.Rekettyés László: "De a poszt ismét a szokásos tanulságot hordozza: tetszett volna jobban megismerni apukát, mielőtt házasság, lebabázás, miegymás. De nyilván az kurvára sürgős volt."

Ott a pont! Oltártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el! :D

hostess 2013.06.04. 09:20:41

@Dr.Rekettyés László: Pedig a kommentjeid frusztráltságról és sikertelenségről árulkodnak. De lehet, hogy ez is csak egy téves női megérzés...

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 09:24:39

@hostess: Az irigyet mindenképpen kihagytad.
Minden fórumon akadnak néhányan, akik az övéktől ellentétes vélemény esetén irigynek, sikertelennek és frusztráltnak tartják a másik felet.
Ez olyan, mint a politikai cikkeknél. Ha Orbánt szidod, Gyurcsány seggnyalója vagy és fordítva, egyszerűen nem is lehetsz más. De hagyjuk a politikát, pláne itt.

fumerin 2013.06.04. 09:25:19

@plantingC4: Én egy igazi ökör voltam. Még a csapot is én szereltem, hogy ne fáradtan menjen a nőhöz a zemberem! :D És adtam rá tiszta ruhát, meg megetettem, nehogymá a szemtelenül kevés konyhapénzből vigye étterembe a nőt! :D

Kytia 2013.06.04. 09:28:34

@Dr.Rekettyés László: Engem már csaltak. Volt úgy is példa, hogy rájöttem, meg úgy is, hogy csak 5 évvel szakítás után vallotta be egy baráti beszélgetésben. Ez utóbbi olyan volt, hogy álmomban nem gondoltam volna az illetőről, de rajtam kívül senki. Tudod, miért? Mert pont úgy csinálta, mint a posztban a pasi. Nem érzelemmel, csak úgy hobbiból. És ennek nincsenek jelei, még a hazugságvizsgáló tűje se billenne ki tőle, mert nem izgatja az illetőt a dolog annyira, hogy idegeskedjen, hibákat kövessen el, stb. Aki lebukott, az nem ilyen volt, az bizonytalankodott, lelkiismereteskedett, tehát el is szúrta. Ennyi. Az egyik ügyesebb, a másik kevésbé. Remélem, ha majd téged csalnak, elintézed annyival, hogy nem a lány a szemét, hanem neked kellett volna jobban figyelni. Megnézem azt majd...

plantingC4 2013.06.04. 09:32:49

@mésange: Hát ebből is látszik, hogy milyen rendes nőci vagyol :D Ha nem lennél ilyen szemtelenül fijjatal, már csapatnám is neked a nagyszelet :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.04. 09:33:08

@Dr.Rekettyés László: És igen!!!! Tudtam, hogy itt is a poszter a hibás...

hostess 2013.06.04. 09:33:21

@Kytia: Gondolod, hogy Dr. Recskásnak volt/lesz valaha nője? :)

fumerin 2013.06.04. 09:34:05

@plantingC4: Nézd, gumit mindig dugnék a farzsebedbe, ha elmész otthonról! :D

executive summary 2013.06.04. 09:34:57

Onnan tudod, hogy megcsal, hogy van neki két golyó a lábai között. Minden pasi geci!

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 09:35:25

@Kytia: Én tőled eltérően nem kívánom neked, hogy majd téged csaljanak ismét.

plantingC4 2013.06.04. 09:35:30

@mésange: Áldott legyen az ki igaz szívvel jár az ártányok között !
:D

Hurri Kán 2013.06.04. 09:36:40

Nekem ehhez most ártányi erőm sincs :D

fumerin 2013.06.04. 09:37:08

@plantingC4: Lásd, őszinte is vagyok...önző lenne ez a húzásom is! :D Skorpi érdek nélkül? Vicccolsz? :D

plantingC4 2013.06.04. 09:39:06

@mésange: Soha nem mernék ilyesmivel ! :D

Kytia 2013.06.04. 09:41:11

@hostess: Azért feltételezem, hogy van/volt/lesz. Viszont ha megcsalják (talán már épp folyamatban), azt tuti nem fogja észrevenni.

@Dr.Rekettyés László: Köszönöm, rendes vagy, de gondolom, sejted, hogy nem rajtad fog múlni. Ahogy az sem, hogy téged megcsalnak-e. És az sem, hogy kiderül-e.

fumerin 2013.06.04. 09:41:53

@Dr.Rekettyés László: Eljössz velem csalni? Jól kártyázom! ;) :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 09:50:02

@Kytia: Akkor pontosabban fogalmazok, mert szerinted én azt mondtam, hogy minden megcsalás BIZTOSAN kiderül.
Persze, hogy nem, de szerintem a mai világban azért már több esély van rá. Egy sms, egy véletlenül nyitva hagyott e-mail, valami faszbukos érdekesség, nem tudom. És ezek csak az elektronikus, és nem az emberi jelek.
Ez az ember a poszt szerint módszeresen körbe-körbe karikába kúrta a környéket. Éveken át. Nekem ez furcsa, hogy végig titokban maradt, de nem lehetünk egyformák.

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 09:51:27

@mésange: Szeretek pókerezni. Csalni nem szoktam, de veszíteni is utálok. Mehetünk.

fumerin 2013.06.04. 09:52:38

@Dr.Rekettyés László: Oké! Én sem cinkelem a kártyát, elég, ha a környezetemmel teszem. Sört szereted?

plantingC4 2013.06.04. 09:53:34

@Szöszi 26: Stílusos szakítás, igazán elegáns és nőies, ügyes. :D

Valaki bekommentelte, hogy a tv talán meglesz...
:D:D:D:D

fumerin 2013.06.04. 09:56:00

Egyébként a posztban a legtrébb nem az, ki hibázott, mennyit. Szerintem az a bazz benne, hogy nem tud túllépni saját korlátain valaki. Önsajnálat miatt gecizni, szerintem nem vall nagy elmére....

plantingC4 2013.06.04. 10:00:49

@mésange: Hát igen, ha már megtörtént a baj, nehéz nem lemenni állatszintre, pedig most pont arra lenne szükség, hogy elengedje ezeket a pusztító jellegű, bosszúvágyas gondolatait. Csak és kizárólag magának árt az ilyesmivel.

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 10:01:03

@mésange: Tisztán nem. Unicum vagy pálinka mindenképpen kell mellé.

fumerin 2013.06.04. 10:02:54

@plantingC4: Fenéket! Környezetére jobban. És a kölkök? Ebben élnek? Utálom, ha önző egy anyuka. Én akkor is vidám vagyok, amikor belül apró állatok szakítanak szanamegaszéjjel. Kell és pont. Bár igaz, nem sajnálom magam, megérdemlem! Úgyköllnekem! Májóhogynem mindig más a hibás! :D

fumerin 2013.06.04. 10:04:12

@Dr.Rekettyés László: Jó. Kettőt rendelek mindig a töményből, és lásd milyen jó vagyok, mindig neked adom! Höhöhö, nem szeretem. :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 10:08:50

@mésange: Az a kettő nagyjából elég is lesz, mert még a végén hajlamos lennék kettes-négyesre is all in-t mondani :-)

dr. gernika 2013.06.04. 10:09:48

Kedves poszter kicsit találva érzi magát szerintem.
AMúgy ismerős szitu ezzel az aranyemberrel, igaz engem nem csalt az, aki miatt mindenki irigyelt, de elég kalandos volt vele az élet az eklektikus hangulatingadozásai meg a csak otthon használt hangneme miatt.

fumerin 2013.06.04. 10:10:31

@Dr.Rekettyés László: Nézd...mióta megyünk kártyába biztosra? :D az a szépsége, hogy benne van minden a pakliban(szó szerint)! Nem lennék úrinő, ha biztosra hazudnék! :D

Kytia 2013.06.04. 10:10:54

@mésange: Szerintem túl nagy jelentőséget tulajdonítasz annak az egy mondatnak, holott abból csak a harag és a keserűség érződik. Ezeket meg érzi az ember, elfojtani felesleges lenne, majd rendeződik az élete és lenyugszik.

Namely 2013.06.04. 10:11:19

;)
"4 év házasság után"
akkor minden bizonnyal ez egy átgondolt frigy volt. Nem lett volna egyszerűbb, ha házasság előtt megismeritek egymást? Vagyis inkább csak te őt, mivel a leírtak szerint ő jól kiismerte, hogy egy csalható naiva vagy.
"Nem ivott, nem narkózott"
egyszóval hülye volt
"ellenben minden nővel lefeküdt, akivel csak tudott"
a hülye... nemhogy inkább a minőségre hajtott volna. Bár valszeg ő sem egy csúcskan.
"még ma is szeretnék neki keresztbe tenni, mindenhol, ahol csak tudok"
ha ott egy alkalom használd ki, de ne keresd az alkalmat!
"vannak olyan férfiak, akiknek jobb lenne, ha a markuknál maradnának. Vagy legalább ne nősülnének meg."
kicsim! nem ő döntött rosszul a "boldogító igen"-nél, hanem TE.
Körülnéz, megismer, mérlegel.... és ha még mindig szeretnél léhűtőket vendégül látni (házasság) legyen.
"Vannak olyan férfiak, akik szeretnek hátat fordítani annak, ami már megvan és új területeket hódítani. Ilyen a vérük."
Ha hagyják. Te csak addig hagytad, ameddig kiderült, hogy milyen. De végül is jobb később, mint soha.
Kibasztad, jól tetted, de most már felejtsd el, kezdj új életet.
"de biztos van olyan nő, aki egyszerűen belesimul egy ilyen helyzetbe, elfogadja, és folytatja a jól megszokott életét a jól megszokott partnerével a kényelem és kiszámíthatóság érdekében, a férfi meg tarol tovább. Sajnos én nem voltam ilyen."
Dehogy sajnos!
Thumb up!
:)

fumerin 2013.06.04. 10:13:27

@Kytia: Hidd el nem. Én is belecsúsztam pár hónapra az önsajnálatba. Nem azért hibáztatom, hogy most fröcsög, én tuti megértem az indulatait, hasonló volt a cipőm. Csak tudod, ha nem jön ki belőle, akkor mindent tönkre tesz maga körül. :)
És nincs értelme, én mán csak tuom. :)

plantingC4 2013.06.04. 10:13:30

@mésange: Már úgy értem igen, magának és környezetének, is atomcsapás az idegsokkos állapot.
Meló közben 3 mail írása, 2 telefon és 3 magyarázó kolléga között írom a kommentjeim és össze-vissza kapkodok, azért ilyen zavaros néha amiket írok :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 10:13:33

@mésange: Ez igaz. Másrészt pedig ki tudja, volt, hogy már nem annyira tiszta fejjel ment a legjobban.
Viszont szabad téren kell játszanunk, mert muszáj közben cigiznem.

fumerin 2013.06.04. 10:14:38

@plantingC4: Ez van, amikor a meló a kommentelés kárára megy! Szégyeddd össze magad! :D

ketroot 2013.06.04. 10:16:30

Szerintem meg kúrjatok egy jót az előző posztolóval és kész.

fumerin 2013.06.04. 10:17:45

@Dr.Rekettyés László: Höhöh, nékem mondod fumerinnek? :D Alap.

Kytia 2013.06.04. 10:19:26

@mésange: Nekem is volt hasonló és tudom, hogy egész életemben haragudni fogok. Ráadásul pont azért, mert nagyon szerettem, így úgy érzem, duplán elárult. Akit csak kicsit szerettem, vagy épphogy csak kedveltem, arról sokkal csúnyább derült ki, mégse érdekel. (Sőt, ő haragszik rám.:S)
Szóval én nem gondolom, hogy a nő most törni-zúzni fog dühében, inkább csak nagyon haragszik, mint valaki, aki nagyon megalázva érzi magát. Aztán majd talál jobbat (ez elég is lesz bosszúnak) és még arra is képes lesz, hogy támogatólag lájkolja az ex-férj céges facebook-oldalát.

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 10:21:24

@mésange: Ennyi.
Akkor már csak a tétet kell megbeszélnünk. Mármint hogy mit kap a győztes?

Kytia 2013.06.04. 10:21:55

@Dr.Rekettyés László: Ilyenkor? Télvíz idején? Esetleg egy kis ladikban majd a Váci úton csónakázva lenyomjátok a partit.:D

fumerin 2013.06.04. 10:22:09

@Kytia: Én nem haragszom senkire. Rájöttem, hibáztam. Egyedül nem lett volna képes erre, partner voltam benne. :)
Szerettem? Pfff...igen, oszt lehet azért nem fájt annyira, mert szerelmes nem voltam, nem hozták ki belőlem soha. Nem baj, cserében most szopok vele(hüjje lamurral), mikor más már befásult! :D

fumerin 2013.06.04. 10:22:45

@Dr.Rekettyés László: Egérutat! Tuti csalsz, ha nyersz! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 10:25:04

@Kytia: Gondoltam kiülhetnénk a Rómaira. Ott vannak jó kis büfék is, miegymás. Akinek előbb ér nyakig a víz, az veszített.

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 10:26:19

@mésange: Tét nélküli pókerezésnek annyi értelme van, mint az alhoholmentes sörnek.

Kytia 2013.06.04. 10:28:24

@mésange: De várjál, hogy érted, hogy szopsz vele? Megint azzal a pasival, vagy egy másikkal vagy lamúrban? És ki fásult bele? Kicsit elkeveredtem.:)
Én is hibáztam, de csak ott, hogy nagyon akartam egy kapcsolatot. Azóta nem hajtom a szerelmet annyira. Azt hittem, az úgy működik, hogy nem véletlenül költözik az ember fejébe, és akivel elindul, az valami törvényszerűség mentén neked való. Aztán rájöttem, hogy nagy fasság az egész.:)

plantingC4 2013.06.04. 10:34:17

Az a kibaszott árvíz igen jön. A próbahelyünk egy szigeten van, oda mán be sem engednek, tegnap már fél méter víz alatt állt, mára plusz 3 méter emelkedést mondanak. Aggódom a hangszerek miatt, nem 500 ft voltak...

Kytia 2013.06.04. 10:35:54

@plantingC4: Jaja, nekem is hasonló. Edzőtermünk van egy pont olyan pincében, mint amilyenből Passauban tízből tíz eltűnt a víz alatt.:S
Min játszol te?

leonito77 2013.06.04. 10:40:28

Sziasztok!

Nekem a történet utóélete érdekes inkább, mint, hogy ki miatt volt a csalás, meg, hogy észre kellett-e venni.

De poszterina biztosan sáros lehet, mert, ha az ember ilyen pofont kap, akkor azért abban nyilván neki is szerepe van és a saját jól felfogott érdeke, hogy belássa azt, ami miatt az ő részéről ide jutottak a dolgok, mert akkor talán a jövőben nem jár így. A másik félen változtatni úgysem lehet.

De én azt látom, hogy poszterin fogta a saját felelősségét és egy, az egyben áthárította, de ez még nem elég, még bosszút is akar állni. Azt azért kötve hiszem, hogy a bosszútól neki öröm költözik az életébe, sőt, még megkeseredettebb lesz.

Nem tudom, hogy csak nekem volt egy olyan felhangja az egésznek, hogy poszterin kissé megutálta a férfiakat, pedig ez csak egy volt a sok közül.

Ha minden rendesen halad, legközelebb azzal indít majd, hogy -De nehogy megcsaljál!- És persze az ilyen felhívás keringőre!!! (nyilván csak idő kérdése a megcsalás, ez már egy vérbeli játszma, nyílt kapcsolat helyett.

Saját konklúzióm: Poszterin rosszindulatú, gyenge és nagyon kicsinyes. (függetlenül attól, hogy mennyire bántották meg)

plantingC4 2013.06.04. 10:40:37

@Kytia: Az edzőterem is sok kár lenne...:S
Dobolok, de nem játszom rajta, hanem szíjjelverem :D

fumerin 2013.06.04. 10:47:24

@Kytia: Szerelem az kész szopás. Én utálok kiszolgáltatva lenni a hóbortjaimnak. :)
Nem, használtat, csak ruhából! :D
A saját barátnőim, akik velem egyidősek, már fásabban kezelik, sőt, nem is értik, miért pont én és miért pont most hüjjültem meg.
Hiába, későn érő típus vagyok és nem is normális. De evvan! :D

fumerin 2013.06.04. 10:48:23

@Dr.Rekettyés László: Ebben igazad van! Mondjuk rég játszottam, akkor is pénzben, de ha van jobb ötleted, szívesen fogadom! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 11:04:54

@mésange: Az sem jó, hogy a vesztes fizeti a fogyasztást, mert szerintem te járnál rosszabbul :-)

fumerin 2013.06.04. 11:06:45

@Dr.Rekettyés László: Nézd, általában, ha ilyenre vetemedem, akkor nem sajnálom azt, ami nálam van. És láthatóan nem koktélozol, talán nem megyek a híd alá! :D Ha igen, akkor sincs baj, 6 személyes sátram is van, fel is tuom állítani! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 11:09:32

@mésange: Jó, akkor keressünk még négy játékost, mert abba csak most gondoltam bele, hogy ketten pókerezni milyenmá? :-)

fumerin 2013.06.04. 11:10:21

@Dr.Rekettyés László: Én a kétszemélyes játékokat sosenem keverem össze a pókerrel! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 11:13:37

@mésange: Összeomlottam az érveid súlya alatt.

fumerin 2013.06.04. 11:16:01

@Dr.Rekettyés László: :D Szeretem, amikor itt mások basztatnak téged, hogy te vagy az ügyeletes nemistuom mi, én meg megcáfolhatom! :D
Tök jó fej vagy, de ehhez is partner kell! :D ;)

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 11:22:08

@mésange: Tudod, ez úgy van, hogy én ezt egy nagyon jó blognak tartom, és mindig szívesen leírom a véleményemet az adott posztról. Az már a legkevésbé sem érdekel, hogy ki mit gondol rólam, meg valahol egy gép előtt miket tippelget.

Lehet, hogy neked sincs igazad, és nem is vagyok tök jó fej :-)

fumerin 2013.06.04. 11:23:57

@Dr.Rekettyés László: Nem érdekel sohhha, senki véleménye! :D Tied sem! Ha én bírlak, akkor tehetsz te bármit ellene, pont nem dönthecc helyettem! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 11:28:52

@mésange: Soha nem szoktam úgy cselekedni, hogy azzal mások véleményét befolyásoljam, manipuláljam. Önmagamat adom, aztán ezzel vagy tudnak mit kezdeni, vagy nem.
Egyébként megértettem, kussolok. :-)

fumerin 2013.06.04. 11:34:28

@Dr.Rekettyés László: Tehh, mielőtt még azt fogják majd rám, hogy tuti fel akarlak szedni, rázom a seggem, dobálom a hajam, inkább írtam privit! Csak hadd találgassanak! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.04. 11:40:30

@mésange: Nem hiszem, hogy én itt olyan mély nyomot hagyok, de azt azért szerintem sejteni lehet rólam, hogy a seggrázás és a hajdobálás nem éppen a megfelelő kulcs :-)

plantingC4 2013.06.04. 11:51:57

@mésange: Már tippelgetni is lehet? :D
1-es
2-es
X ?

:D

Skorpiként asszem értem mi folyik itt és nem felszedés az.

plantingC4 2013.06.04. 13:35:37

@alpha blonde: egyre nehezebb követni mi történik itt :D

pretty kitty 2013.06.04. 13:56:03

@plantingC4: edle nehe...HUKK!!!!!!....nehezebb...HUKK!!!!...megtaltani jaz eden...HUKK!!!!!...edenszuo....*eldol*....asztaHUKKva!!!!!

;)))))))))) XDDDDDDDD

plantingC4 2013.06.04. 13:59:44

@alpha blonde: de mit fognak szólni a tanárok, ha meglátják, hogy be vagy állítva suliidőben ? :D

pretty kitty 2013.06.04. 14:06:52

@plantingC4: mal vege van ma cak 6 olank volt :))))))))))

plantingC4 2013.06.04. 14:11:59

@alpha blonde: hehe, most lebuktál :D
a hatodik órának 14:10h-kor van vége csak ..:D

BE SEM MENTÉL MA !!
:D:D:D:D

pretty kitty 2013.06.04. 14:20:18

@plantingC4: nalunk 12:50tol 13:35ig talt :PPPPP esz hat beottem melegedni XDDDDDD

plantingC4 2013.06.04. 14:21:17

@alpha blonde: A profi lógáshoz fel kell kérem készülni rendesen.
Középiskolai rekordom : 3 hónapig nem jártam be művészettörténetre, mire kiderült :D
Néhány cigiért mindig akadt jelentkező, aki létszámellenőrzésnél bedörmögte helyettem, hogy jelen ! :D

pretty kitty 2013.06.04. 14:48:50

@plantingC4: udesz vad glatulalok a lekoldodhoz XDDDD :DDDDDDD nalunk ninc leccam ellenolzez de jen eleg pheltuno jelenszeg vadok udhod nem tudnam cak ud megcinalni h nem medek be jesz nem tunik fel szenkinek ;))))))))

kiraaaaa 2013.06.04. 15:19:02

@Szöszi 26: :) ez jó, billogot minden kurvázó szoknyapecérre!

plantingC4 2013.06.04. 15:41:47

@alpha blonde:Egy férfi nem függ a környezetétől, nem tudom kislányoknál hogy megy :D
Kérem szépen a profik úgy csinálják, hogy ha akarják észre veszik őket, ha nem akarják akkor nem :D:D:D:D
Terepszínű cuccokban jártam suliba, amíg nem szólaltam meg sokszor nekem jöttek vagy lepisilt egy kutya :D:D:D
Sőt egyszer kémia óra volt és mocskosul untam és ki akartam szökni cigizni az udvarra, de észre vett a tanár és mondta, hogy hova indultam, húzzak a helyemre.
Fondorlatmódba kapcsoltam és egy sapkát a fejemre húztam meg egy sálat az arcomra kötöttem és elindultam újra :D
Az ajtót félig kinyitva, már passzíroztam is kifelé magam, mikor összeakadt a tekintetünk, én néztem őt, ő nézett engem. Filmbeli feszültségpont volt ez.
Aztán kiléptem és behúztam az ajtót magam mögött, ekkor egy halk moraj futott végig az egész osztályon, én pedig rohantam lefelé a tök üres folyosókon, mire az udvarkapuhoz értem már nem tudtam tartani a hangot tovább, visítottam.:D:D:D

pretty kitty 2013.06.04. 16:03:28

@plantingC4: "Kérem szépen a profik úgy csinálják, hogy ha akarják észre veszik őket, ha nem akarják akkor nem :D:D:D:D"

Az vilagoz de nekem a *hijanyomat* nem lehet nem eclevenni :PPPPPPP Eleg koziszmelc cemeiszeg vadok a szuliba jesz minden tanal tudda h ebbe jaz osztalyba jalok udh edbol kiculnak ha nem lennek benn....://////

"Terepszínű cuccokban jártam suliba, amíg nem szólaltam meg sokszor nekem jöttek vagy lepisilt egy kutya :D:D:D"

Hmmmmm szkeptikusz vadoooook :PPPPPPPP XDDDDD

"Sőt egyszer kémia óra volt és mocskosul untam és ki akartam szökni cigizni az udvarra, de észre vett a tanár és mondta, hogy hova indultam, húzzak a helyemre.
Fondorlatmódba kapcsoltam és egy sapkát a fejemre húztam meg egy sálat az arcomra kötöttem és elindultam újra :D
Az ajtót félig kinyitva, már passzíroztam is kifelé magam, mikor összeakadt a tekintetünk, én néztem őt, ő nézett engem. Filmbeli feszültségpont volt ez.
Aztán kiléptem és behúztam az ajtót magam mögött, ekkor egy halk moraj futott végig az egész osztályon, én pedig rohantam lefelé a tök üres folyosókon, mire az udvarkapuhoz értem már nem tudtam tartani a hangot tovább, visítottam.:D:D:D"

Asztan mi lett? ;))))) Bejilasz into buktatasz vad ieszmik?? ;)))))))))

plantingC4 2013.06.04. 17:03:50

@alpha blonde: honnan ismersz ilyen szavakat, hogy szkeptikus ?
:D:D:D:D
Nem lett semmi, leszámítva, hogy azóta is sírva röhögünk, mikor összejövünk a volt osztálytársakkal, valaki mindig elmeséli, hogy ő hogy élte ezt meg, pedig kb. 20 éve volt :D

pretty kitty 2013.06.04. 17:20:28

@plantingC4: "honnan ismersz ilyen szavakat, hogy szkeptikus ? "

Hmmmm hat nehezet keldezel szajnosz *hajac cimogat* coke vadok udhod nem tudok la konnyen valacolni :)))))) De jaccem vmi joaszmi h a fejembe talalhatok vmi jaccejt nevu cuccok esz azok laktaloznak vmi cokinc nevu jakalmit esz abba van benne ;))))))) :DDDDDDDD

Joe69 2013.06.06. 23:59:35

Posterina, kisanyám, pont ezért választottad a pasidat, ezért kellett annyira. Ezért volt neked jópasi. Hát most eheted, amit főztél. Mellesleg, ha tényleg hobbiból csinálta, akkor a higiéniai aggályokat leszámítva nem kéne olyannyira izgatnia magát. Most persze gúnyolódom, de ugyebár a leütött tojást utólag már nemigen lehet visszacsomagolni a héjába.
süti beállítások módosítása