HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.10. 07:35

Már nem a nőt látja bennem

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/10/mar_nem_a_not_latja_bennem

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr115353397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 11:20:46

Hogy jön az egészhez egy kis megfázás?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 11:21:06

@"Zsu": Mondjuk mindenhez két ember kell. Volt olyan, hogy én akkor kaptam választ, amikor már egy napja teljesen szétaggódtam magam. Na, nem is vagyunk már együtt...

fumerin 2013.06.10. 11:22:07

@"Zsu": Azt nem tudnám szeretni, aki nem bízik bennem, szóval szerintem ez költői kérdés kategória.
Nálam a féltékenységi fáradtság simán előidézi, hogy baromira ne érezzek szerelmet, egy csapásra hussss, vége. Mert ezt várom el. :)
Én nem játszok a kapcsolatban soha, tehát valahol ilyen velem nem is fordulna elő.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 11:23:26

@Dr.Rekettyés László: Meg az is, kit mennyire tapostak meg az előző kapcsolataiban.

fumerin 2013.06.10. 11:26:22

@"Zsu": És férfi ok nélkül nem csinál ilyent és ehhez hasonlót. Rohadtul unja a kirájjány hisztijét, amivel égeti a világ előtt. Küzdjön érte a hóhér.

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 11:27:39

Arról nem esik szó, hogy a posztban szereplő férfiember mennyi idős. Erős a gyanúm, hogy van itt jó nagy korkülönbség.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 11:28:29

@mésange: Te cseppet se vagy elfogult. :)
Dehogynem csinál. Ok nélkül nem, ez igaz. Kreál magának okot rá.

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 11:29:22

@Naiva...: Okot mindig mindenre lehet találni...
Kérdés, hogy ez mások szemében mennyire állja meg a helyét.

fumerin 2013.06.10. 11:29:37

@Naiva...: Nézd, engem is megcsaltak már, de attól még nem vakultam meg. ;)

plantingC4 2013.06.10. 11:35:00

Játszmázó picsa elszámolta a lépést. Egy dobásból kimaradsz.
Ja, hogy lassan minden dobásból kimaradsz, talán beszélni kéne?
Ja, hogy nem kérdezi a véleményed? Kimarad, eltűnik, gyereket említ?
Nekem tűnik csak úgy, hogy a jóember dönt, elhatároz és tesz dolgokat, de nem egyeztet veled?
Nekem tűnik csak úgy, hogy nem igazán van beleszólásod a "közös" életetekbe a "pároddal"?
Nekem tűnik csak úgy, hogy kirakat a kapcsolatotok, te teszed amit ő jónak lát, de például rá sem kérdezel, olyan dolgokra, amire normális esetben, minimum 1 kérdésecskét odapöndörít a legnaivabb ember is?
Talán nem "érné meg", ha hosszútávra gondolkozol? :D
Bizonyára a rosszindulatom mondatja velem, hogy egy agyatlan, játszmázó, kitartott picsa vagy, szégyelljem is magam, de csudamód !

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 11:35:00

@mésange: Szerintem te nagyon is jól látod a dolgokat, csak azt hiszed, hogy minden pasi olyan, akikkel te találkoztál. Nagyon sok a hisztis pasi, akik nem valós okok miatt kiverik a hisztit, és büntetik a nőt, mert azt úgy kell, majd megtanulja a csaj, mikor mit kell tenni. És itt most nem arra gondolok, amikor valaki megcsalja a másikat, mert ott általában próbálják titkolni a dolgokat. Itt nem ez történt. A pasi visszament, ezek után. Miért is?

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 11:36:14

@plantingC4: 10000 lájk. :)
Nem volt kedvem több nullát írni. :D

"Zsu" (törölt) 2013.06.10. 11:36:16

@Naiva...: Ezért is írtam, hogy : @"Zsu": "Ez mindent elmond a poszterről és a pasijáról". 2 ember kellett hozzá. Egyikük sem jelentkezett. Aggodalom orvossága a telefon. Ha azt nem veszi fel akkor lehet aggódni, és egyéb dolgokat tenni.

fumerin 2013.06.10. 11:38:00

@Naiva...: Nézd, én hibáztam, nem egyszer, nem kétszer, sokszor. Fogok is. Vállalni fogom mindig. Ha nem miattam megy tönkre valami(amit kétlek, mert nyakig állok kapcsolatban én is), akkor ez van.
A férfi megbüntette a hüjje hisztis dámáját, mert megunta, hogy ő más nővel beszél, akkor minnyá megy a fáradtvagyokmennyünkhaza kifogást. Ez a büntetése, még akkor is, ha igazat mondott és inkább havernál aludt. Hüjjenő az ilyen, nem érdemel jobbat.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 11:38:11

@"Zsu": Nem szeretik egymást és kész. Ennyi. Játszmázik mindkettő.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 11:39:10

@mésange: Ez mind igaz, de pasi se normális, azt azért fogadjuk el. Légysziiiiiiiiiiiii

fumerin 2013.06.10. 11:40:52

@Naiva...: Tényleg egy ökör a férfi! 3 év egy ilyen nő mellett?....

Hurri Kán 2013.06.10. 11:41:22

@Naiva...:
Valóban nem normális, hogy együtt van egy ilyen játszmázós, hintáztatós kirájjjjlánnyal.

Dökvín 2013.06.10. 11:42:28

Azért milyen cuki, hogy sokmindenki helyből a "féltékenységi fáradtságot" látja bele a dologba :) érdekes, nekem mondjuk ez pont eszembe se jutott, általában akkor megyek haza fáradtságra hivatkozva, amikor fáradt vagyok :D

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.10. 11:44:57

@Naiva...: gyereket akar.. épeszű ember ilyet nem tesz a mai gazdasági helyzetben..

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.10. 11:45:44

@Dökvín: én akkor megyek haza, ha nem tudok többet inni ..

fumerin 2013.06.10. 11:48:49

@Dökvín: Nézd, tuti nálad a labda! :D

Frigyes ur 2013.06.10. 11:49:35

@Naiva...: Egyertelmuen o a hulyebb. Nem akkor lesz gyerek, amikor akarja, es akkor mar kesz, lehet igy viselkedni??! Az ideirok is nagyarccal eloadjak magukat, de bezzeg ha egy no konnyen adna magat, akkor siman lek*rvaznak. Ha egy 24 eves pasi nem akarna gyereket, simogatnak a buksijat.
A csajban en annyi hibat latok, hogy ezt a megszerezhetoseg dolgot tul konnyen veszi, es siman szamon kene kernie a faszit.

@Dökvín: Detto ezt gondoltam. Sooot, horribile dictu en is szoktam faradt lenni olykor :)

Αphelion 2013.06.10. 11:50:23

@Dökvín: Nekem se jutott eszembe, sot en a te kommentedig nem is nagyon ertettem miert emlegetik ezek annyit az elfaradast....XD

Kytia 2013.06.10. 11:59:05

Helleü!

Már a váltást fontolgatja a pasi, viszont családot, azt szeretne, tehát adott egy esélyt a csajnak. Család nélkül viszont nem érdekli a történet túlzottan. Párkapcsolatra jobbat is talál, vagy legalábbis úgy gondolja.

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.10. 12:00:54

esik hálistennek. már 2 napja nem esett..

plantingC4 2013.06.10. 12:10:29

@Kytia: Elképzelhető igen, hogy kacsingatna másfelé, de úgy van vele, hogy bejön neki ez a csaj (jól idomított, nem ugat vissza, jó a cickója is..)és ha szül "neki" egy gyerkőcöt, akkor az "deal".
(utána persze kisporontyos anuta mellől, vígan sunázhatja a földet is körbe, ahogy tervezte)
A születendő gyerek (trónörökös) jelentené az ellentételezést, az eddig befektetett pé..khm, elnézést...idő és energiához mérten.

Papírsárkány 2013.06.10. 12:11:23

@Dr. Jula Watson: halálán van és lepergett előtte az élete :)

dr. gernika 2013.06.10. 12:13:31

@Frigyes ur: Én most is fáradt vagyok. De nem mehetek haza. :)

"Zsu" (törölt) 2013.06.10. 12:16:00

@mésange: Ha valami problémája van, akkor azt mondja el a párjának. Az elhanyagolás sosem volt jó módszer.

Hope Farhadi 2013.06.10. 12:18:49

@"Zsu": @plantingC4: @Frigyes ur: @mésange: Nagyon klasszak vagytok :) Irtó érdekes szövésű, személyetekre szabott, már-már komplett regényt kanyarítotok ebből a neccszerűen lyukacsos félinfó-halomból. Biztosan bennem a hiba, de nekem túl kevés a tény ebben a sztoriban, nem is agyaltam rajta, elintéztem azzal, hogy a nő influenzára, gyerektémára, mindenre hivatkozva tagadja el maga elől azt, hogy a csávó 99 %-os biztonsággal félrelépett. Befektette a nehezen megszerezhetőséget, három évig élt belőle, de a hozam mostanra elfogyott, a befektetés bebukott. Na, ez meg, úgy látszik, rám jellemző :) A vázlatos történet mint beállítottság-mutató, írta HF

Papírsárkány 2013.06.10. 12:36:45

@Dökvín: nem mindenki, csak mésange olyan sokszor írja, hogy mást se látsz :)

plantingC4 2013.06.10. 12:36:54

@Hope Farhadi: A poszt egy rakás fossal egyenlő zagyvaság volt, valóban kevesek az információk. Nem véletlenül kezdődik, minden mondatom, azzal az "úgy tűnikkel".
A magyar nyelv már csak ilyen. Árnyalatnyi különbségeket is le lehet írni.
Onnantól az olvasón múlik, hogyan értelmezi a leírtakat.
Kérdéseket állításnak nézni viszont hiba.

Papírsárkány 2013.06.10. 12:37:39

@akut schizo effektív pszichózis: mint a két részeg a Szeszélyes Évszakok végén?
- Te, a te feleséged is kiabál veled, amikor későn mész haza?
- De hát nekem nincs is feleségem!
- Akkor miért mész későn haza!?

Papírsárkány 2013.06.10. 12:38:55

@Frigyes ur: "Az ideirok is nagyarccal eloadjak magukat, de bezzeg ha egy no konnyen adna magat, akkor siman lek*rvaznak."
Na ez meg a másik... nekem is szemet szúrt.

"Zsu" (törölt) 2013.06.10. 12:40:27

@Hope Farhadi: Ha jobban elolvasnád, én pusztán a másik keresését hiányoltam. Lyukacsos a sztori, de egy szó se esik benne róla, hogy azalatt a kb 1 nap bármelyik fél kereste volna a másikat. Regényt nem kanyarítottam belőle, csak feltettem pár költői kérdést.

Caddy 2013.06.10. 12:49:39

Ez a nap nagyon unalmas már.

@Dr. Jula Watson: erre én is gondoltam, hogy valami kirtott fruska lesz a posztíró, sőt itt @plantingC4: is alátámasztja ezt a kis kérdéseivel.

Dr.Rekettyés László 2013.06.10. 12:51:43

@Papírsárkány: Egyrészt egy kapcsolat minőségét és tartamát nem az határozza meg, hogy "mikor adja magát a nő", másrészt pedig a taktikázás az egyik legalja viselkedési forma.
Attól még senkit sem becsültek jobban (ha eleve nem akarták), ha x ideig erényesen "tartotta magát".

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.10. 12:56:56

@Caddy: van benne igazság, csak bírja ki az ember anélkül, hogy leesne a vércukra..

csokoládét tésztával zabálni utána az tényleg baromság..

Papírsárkány 2013.06.10. 12:57:32

@Dr.Rekettyés László: Jó, tehát ha nem "kurva" (mert azonnal), akkor aljas taktikázós nímbör?
Van sapka, nincs sapka?

Ugye azt csak viccből írod, hogy senki se becsült valamit, amihez nehezebb volt hozzájutni?

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 13:02:49

@Papírsárkány: De a párkapcsolat 2 ember kölcsönös akarata, tehát nem hozzájutás kérdése :D AZ maximum a trófea az én életemben.

Dr.Rekettyés László 2013.06.10. 13:04:40

@Papírsárkány: Lehet, hogy egy autót, egy házat vagy egy utazást jobban megbecsül az ember, ha x ideig spórolt rá, de azért nehogy már attól függően becsüljünk meg egy nőt, hogy az első, a harmadik vagy az ötödik alkalommal "adja magát oda".
Azt a nőt becsüljük meg, aki ezt kiérdemli, hogy írjak már egy ilyen szép nagy közhelyet is.

Caddy 2013.06.10. 13:05:06

@akut schizo effektív pszichózis: az az igazság van benne, hogy ha minden ideális, és egy laboratóriumban futsz a légkondiban, futópadon akkor lehet hogy ez így van.
Tegnap aki 90 percet futott a Városligetben az is biztos sokkal többet égetett és összeteheti a két kezét a reggeli miatt, mert különben hozzá is fordult volna a mentő.

Dr.Rekettyés László 2013.06.10. 13:06:31

@Papírsárkány: Érdekes, én soha nem gondolkodtam azon, hogy aki elsőre odaadja magát, az biztosan egy kurva, nem is lehet más.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 13:07:20

@Dr.Rekettyés László: "adja magát oda". - ez a világ legnagyobb baromsága. Mi ez, ajándék???? Most vagy akarom vagy nem! Ha élvezem és kívánom és szeretném, leszarom, ki mit gondol.

Papírsárkány 2013.06.10. 13:07:25

@Dr.Rekettyés László: Nem rémlik, mikor írtam, hogy rólunk van szó :)

Papírsárkány 2013.06.10. 13:08:01

@Naiva...: mondok jobbat (kedvenceim egyike):
"- Jaj, szegény Anita, már _hét évet elpocsékolt_ Ferencre az életéből, az meg még mindig nem kérte meg a kezét!"

Dr.Rekettyés László 2013.06.10. 13:09:58

@Naiva...: Pontosan ezért tettem idézőjelbe, nem én használtam a kifejezést.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 13:10:49

@Papírsárkány: Hát igen, vannak még lehetőségek. Igazad van , a legnagyobbal túloztam.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 13:11:38

@Dr.Rekettyés László: Nekem a kedvesem: "jaj, annyira kívánlak, de első alkalommal mégse. " - a pasi válaszát nem idézném

Dr.Rekettyés László 2013.06.10. 13:13:51

@Naiva...: "Ha élvezem és kívánom és szeretném, leszarom, ki mit gondol."
Persze, felnőtt embereknél ez így is működik.
De van, ahol a taktikázás az sokkal nagyobb úr, mások azt hiszik, hogy "értük küzdeni kell", és olyanok is vannak, akik azt hiszik, hogy ha nem dughatták meg, és másodjára is akarnak velük találkozni, akkor az már egy végtelenül becsületes úriember, aki "nem csak azt akarja".
Nem értem, a szexet miért keverik néhányan a matekkal, de mint szoktam írni, nem lehetünk egyformák.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 13:16:33

@Dr. Jula Watson: Jól írtad, játszmák. De azért itt is vannak olyanok, akik azt mondják, elsőre mégse. Szerintem ez két ember magánügye. Én nem találkoztam még olyan pasival, aki ezért megharagudott volna. Ha egy éjszakára kell neki valaki, tök mindegy, az mikor történik meg.

Dr.Rekettyés László 2013.06.10. 13:18:12

@Naiva...: Persze. És ha másodjára vagy negyedjére már mégis, akkor az vajon mire lesz garancia?

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 13:20:31

@Naiva...: Így van. A gond sokszor abból szokott lenni, hogy nem azt teszik, amit szeretnének, hanem azon taktikáznak, hogy jaj, mit fog hozzá szólni a másik.

Αphelion 2013.06.10. 13:22:17

@Caddy: En csakis ehgyormorral szoktam csinalni szinte mindenfele testmozgast, ha akar egy fel adag kajat is ettem akkor meg se birok mozdulni...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.06.10. 13:23:05

@Dr.Rekettyés László: Hát igen. Szerintem a szex nem ajándék, hanem egy jó játék két ember részvételével, amit mindkettő élvez ( jobb esetben).
és garancia semmire nincs. Évek múlva se.

Αphelion 2013.06.10. 13:24:34

@Papírsárkány: Nekem mar jo ideje az a gyanum, hogy Rekettyes Doki *minden* kommentjet viccbol irja ;)

Hurri Kán 2013.06.10. 13:25:56

@Papírsárkány:
Szegény Anita nyissa ki a kis száját (nem, nem csak akkor, mikor le kell szopni Ferencet egy új iPhonért), és mondja el, mi a baja, ha meg Ferenc nem veszi az adást, akkor lehet tovább állni. Ja, hogy akkor megint egyedül marad és jajjmilesz, a zóra meg ketyeg. De hát ilyen ez a popszakma.

Papírsárkány 2013.06.10. 13:31:24

@Hurri Kán: Jaj, hogy mondhatsz ilyen gonoszat, amikor Ferenc itt a bűnös, aki elrabolta szegény Anita legszebb éveit!!

TBal 2013.06.10. 13:34:11

@Caddy: "Amúgy a tabnácsom a kommunikáció EGYMÁSSAl és a szex. "

A szex is egymással? :)

Hurri Kán 2013.06.10. 13:36:20

@Papírsárkány:
Igazad van, Anita egy mártír. Bűnös gondolattyaim miatt most menek egy negyed órát térdepelni a sarokban, és megkérem a szomszédot, közben korbácsoljon meg :D

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 13:38:07

@Hurri Kán: Nyilván a szomszéd nem a 80 éves Mari néni, hanem a bögyös Mancika :D

Hurri Kán 2013.06.10. 13:38:48

@Dr. Jula Watson:
Nem tartozik minden információ a nagyvilágra :D

plantingC4 2013.06.10. 13:40:23

@Caddy: A cikkről.

Rém egyszerű a válasz.
Ősember ha éhesen, üres hassal indult vadászni akkor ott már baj volt. A baj az volt, hogy már előtte is éhes volt. Nem megyünk bele, hogy miért, mert túl hosszú lenne, de a lényeg, hogy éhesen indul vadászni. A szervezete érzékelte, hogy nincs rendszeres tápanyagbevitel, tehát, ahogy a cikkben a futók is, kevésbé lett éhes.
De pont az a kérdés miért ?
A szervezetünk nem hülye, érzékeli, hogy ha van rendszeres tápellátás, akkor bátran lehet "anyagcserélni" és így is tesz. Magyarul, ha érzékeli, hogy tele hassal kell teljesíteni, elhasználja azt az energiaforrást, amihez a legkönnyebb hozzájutni.
(elfogyasztja, amit ettél).
Mi van akkor ha éhesen megyünk vadászni? Bizony akkor szívás van. Nincs már azonnal hozzáférhető energiaforrás, de mégis menni kell. Most mi legyen ?
Mondtuk már, hogy nem hülye a szervezet, no láthatjuk is, hogy miért. Azért mert ilyen esetekre vannak vésztartalékok. Igen sehol nem lenne már egy ember sem, ha nem így működnénk.
Például a saját izomzatunkat kezdjük el emészteni, ha erőlködünk, de nem viszünk be tápanyagot. Nem fog éhséget jelezni már (sav nem marja a gyomrod, ugyanis a termelése igen leállás felé kezd mutatni) éhezéses napok után a szervezet, ugyan is beállt tartaléküzemre. Pont amiatt, mert érzékelte, hogy energiát azt fogyasztunk, de bizony nincs utánpótlása. Nem várhatta meg a szervezet, míg sikerül szarvast fogni és bizonytalan volt a következő étkezés időpontja is, működnie kell, bármilyen áron és bizony ilyen kegyetlen dolog ez. Addig kell működnie-akár saját maga felemésztésével is táplálnia magát-amíg csak lehet... (biológia lehetőséghatár: halál)

Mocskosul leegyszerűsítve tehát ezért nem lesznek éhesek annyira, a nem reggeliző futók, a reggelizősekhez képest.

pretty kitty 2013.06.10. 13:40:58

@Dr. Jula Watson: "mindenki egy mással"

Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDD

Papírsárkány 2013.06.10. 13:44:13

@Hurri Kán: Remélem előtte száraz kukoricát is szórsz a padlóra, és vezeklőövet is veszel

Αphelion 2013.06.10. 13:45:00

@plantingC4: Tehat szerinted akkor az a jo ha eszunk elotte?

TBal 2013.06.10. 13:46:54

@Dr. Jula Watson: akkor már több mással :)))

TBal 2013.06.10. 13:48:19

@Dr. Jula Watson: amúgy ki az a Wats, akin rajta vagy? :)

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 13:57:15

@Hurri Kán: Fene a pletykás fejembe :D

@TBal: mikor épp ki :)

plantingC4 2013.06.10. 14:01:33

@Αphelion: Nehéz így tanácsot adni bárkinek is, anyagcserédről és más egyebekről kéne több információ. Még az is fontos, hogy mit akarsz elérni a mozgással, gyarapítani magad vagy fogyasztani, súlyban nőve erősödni vagy fogyva...stb.
Annyit észrevettem, hogy nekem elég gyors az anyagcserém, nekem kurvagyorsan leesik a vércukrom, ha nem eszem, viszont ehhez is már hozzá vagyok szokva és hamar tartalékmódba tudok kapcsolni. Tehát nagy csapatás előtt én szoktam tudatosan előenni, de nem annyit mint utólag, sokkal kevesebbet. Mondjuk mivel én tömeget növelni szeretnék nekem azt tanácsolták, hogy izommunka UTÁN egyek nagyon sokat, azt meg azért, mert érzékeli a sorozatos nagy terhelést a szervezet és akkor ha a nagy terhelésre viszel be tápot, akkor azt jó eséllyel oda építi be, ahol eddig a legjobban szükség volt rá a terhelés során. (izom)

Kytia 2013.06.10. 14:01:49

@Caddy: Én most egy olyan angol cikket láttam, ami azt magyarázza, hogy a futás hízlalja a nőket. Mondanám, hogy faszság, de ami az aggasztó része, az az, hogy pont ezt tapasztaltam legaktívabb futó koromban.:S

TBal 2013.06.10. 14:15:34

@Dr. Jula Watson: Pedig aszittem, egy konkrét személyröl van szó, különben a neved mindig változna, pl. Dr. Jula Józsin, vagy Dr. Jula Jánoson...

TBal 2013.06.10. 14:16:42

@Kytia: Hü, akkor 40 kiló helyett 41 lettél? :D

Hurri Kán 2013.06.10. 14:19:06

@Dr. Jula Watson:
Kivételesen nem neheztelek :D

Kytia 2013.06.10. 14:21:46

@TBal: Csúnyább vót az.:) Jó, nem mondom, hogy annyira sok, de csak mert időben leálltam.:)

TBal 2013.06.10. 14:42:21

@Kytia: ohhh... 42? Pedig az a szám az élet értelme :)

Αphelion 2013.06.10. 14:56:39

@plantingC4: Ertem, akkor roviden annyi hogy nem vagyunk egyformak :) Ezzel tokeletesen egyet tudok erteni ;)

En amugy egy energiaitalt majdnem mindig be szoktam nyomni elotte (sose cukormenteset), meg neha szolocukrot is, szoval a vercukorszinttel nem nagyon szokott gondom lenni.

plantingC4 2013.06.10. 15:06:44

@Kytia: Vicces állat a szervezetünk, ebből is látszik :D
Kurvára leszarja, hogy mi a hülye fejünkben milyen szépségideálra vagyunk kondicionálva, hogyan változott, akár csak az utóbbi 50 évben a táplálékok hozzáférésének módja, a bevitt mennyisége. Egyszerűen csak azt hozza, amivel túllehetett élni, hiába változott a gondolkodásunk, a testünk hozzászokni nem fog pár száz éves "új" trendekhez, viszont, mivel olyanokra kényszerítjük, amire nem való, persze, hogy zavar lesz. Csak arra gondolj, hogy vajon az ősnő mennyit futhatott?
Kb. annyit, mikor megkergette valami állat, de amúgy nagyjából semmit ezen kívül.
Hogy ne legyen fárasztóan hosszú, csak abba gondoljunk bele, hogy a nők legnagyobb erőpróbája a szülés volt, nagyjából az egész szervezetének működése, annak van alárendelve, hogy megtermékenyüljön és életképesen megszülje az utódot. Az utód biztonságos kihordásához hatalmas tartalékokat kell raktároznia. Ez az alap. Ha erre rátennénk egy plusz terhelést (rendszeres futás), akkor az alapfeladat (szülés) mellé kerül egy másik hatalmas energiaigényű tevékenység (futás). Mi történik, ha a szervezet érzékeli, hogy 2x annyi energiát fogyaszt, hogy minden nap teljesíthessen? Elkezd ehhez az erőkifejtéshez méretezve nőként viselkedni, tehát 2x annyit akar betartalékolni= hízol, ha futsz :D

Dr. Jula Watson 2013.06.10. 15:08:49

@TBal: Hát, ennyire fantáziátlannak tetszik lenni kérem szépen??
Olyanról még nem hallottál, hogy "nyuszika"? :D

@Hurri Kán: Csak mert szeretsz :)

Hurri Kán 2013.06.10. 15:22:28

@plantingC4:
Pontosan. Ugyanilyen lózung, hogy az úszás karcsúsít. Elég csak egy pillantást vetni a bálnákra :D

Caddy 2013.06.10. 15:23:06

@plantingC4: rohadtul leegyszerűsítve. :D:D
Köszönöm.
Nem érdekel egy bringatúra:
www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=4723

@Kytia: nekem itt is csak az általánosítással van problémám. Én tudom magamról, hogy én semmit nem enni 10-ig max akkor ha akkor kelek. :)

plantingC4 2013.06.10. 15:57:32

@Αphelion: Energiaital bevallom néha befigyel nálam is, de az nagy baj. A magyar dzsúdóválogatott edzője szájából hallottam, hogy "gyerekek, mindent tolhattok, csak energiaitalt ne, mert kirohad a májatok, vesétek", na én azóta nagyon lábujjhegyen (heti 1-2 max).
@Caddy: Érdekel a dolog, majd már be kell ülni valahova ezeket átbeszélni, mert sok a program már, amit egyeztetni kéne.
@Papírsárkány:
"Az ideirok is nagyarccal eloadjak magukat, de bezzeg ha egy no konnyen adna magat, akkor siman lek*rvaznak."
Erre muszáj reagálnom :D
Jöjjön az örök mondás: Nem vagyunk egyformák :D
Könnyen adta magát, 1 órát táncoltunk, 1 órát kongáztam neki (na jó nem csak neki, felmentem a színpadra és az egész kócerájnak toltam)i, meghívtam 2 italra és felmentünk hozzá és már egymásnak is estünk.
Nem kurváztam le, 3 évig éltünk együtt, ha nagyon akarom, most ő lenne a feleségem.
Ilyen is van. :D

Papírsárkány 2013.06.10. 16:04:29

@plantingC4: egy kongásnak a fele szavát se hiszem!

Hurri Kán 2013.06.10. 16:24:32

@plantingC4:
1 óra tánc, egy óra kongázás??? De ráérsz :DDD

_Ω_ 2013.06.10. 16:24:39

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

A végkövetkeztetésed megfázástól függetlenül helyes. Nem tudom hány éves a párod, de ha elkezdett családot tervezni, feltételezem, hogy 28 felett jár már, inkább 30-32 lehet. Itt már az ember elkezd tudatosan tervezni, és az olyan válaszok pl. gyerek kérdésre, hogy "még nem", már nem elegendőek. Hosszútávra tervezne, ahhoz pedig egy olyan választ tartanék elfogadhatónak például, hogy "28 éves korom környékén". A mostani válaszod a még nem, még nem, már nem vonalra állítanám, ahol a párod csak vár, vár, aztán hirtelen kiábrándulsz belőle és viharos gyorsasággal megtalálod az igazit másban, ő meg ott áll értetlenül, hogy mégis mi történt...

Persze mondhatnád, hogy pesszimista vagyok és nálad ez a forgatókönyv még az első sorig sem jutott el; akár igazad is lehetne. Van egy kérdés amire nagyon érdekelne, mit válaszolnál: Számodra a mostani párod-e az igazi (vagy volt úgy 1 hónappal ezelőttig) és szülnél-e (szültél-e volna) neki gyereket a jövőben? Itt a jövőt értheted tényleges jövőként, meghatározatlan időponttal.

Azt mondanám, a kapcsolatotokon az is segített volna, ha a "nem tudom"-hoz hozzáteszed, hogy vele biztosan szeretnél gyereket, vagyis nem ez a része bizonytalan a dolognak, hanem az időpont. Tehát mondtál neki olyat ami megerősítette volna abbéli hitében, hogy veled közösen nyugodtan tervezhet? Nem? Ez hiba, ha egyébként belül úgy gondolod, tervezhetett volna (és nem csak úgy elvagytok, mert épp jó ő is egy darabig).

plantingC4 2013.06.10. 16:51:16

@Papírsárkány: Jól is teszed ! :D Amúgy nem vagyok kongás, rendes dobon tolom normál esetben, inkább úgy fogalmaznék, hogy az adott helyen az volt az egyetlen dobnak látszó tárgy, én ezt észleltem, majd is kihasználtam, mind később kiderült, többek nagy örömére :D

@Hurri Kán: Régen mindenre jobban ráértem :D

plantingC4 2013.06.10. 16:54:07

@plantingC4: majd után nem kell "is", inkább úgy kellett volna, hogy "majd ki is használtam"
legközelebb figyelj jobban !

alebzsaflab 2013.06.10. 22:08:23

A kommenteket olvasva ez jutott az eszembe: youtu.be/hOp8-52NjOg
De mi történik 1:34-től 1:44-ig?

Joe69 2013.06.11. 00:13:39

Posterina egy tipikus elkényeztetett hülyepicsa. A még rosszabb és gyakori válfaj,aki elveteti magát - úgy azért biztosabb a lóvé meg az eltartás,aztán feleségként jelenti ki ugyanezt. De az is tipikus szinglibeszólás egyes kommentelőktől,hogy biztos azért akar gyereket a pasi,mert már öreg..
süti beállítások módosítása