HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/11/nehezen_szul_aki_sztarnak_kepzeli_magat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr145354999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.11. 13:22:38

@Namely: hát szerintem tartsál kurzust pasiknak a témában.:)

amúgy én őket is megértem. a nők közt is annyi idióta van. vegyünk pl. engem.:)))

Namely 2013.06.11. 13:22:52

@dr. gernika:
megállj-megállj kislányom! Te is leszel még nyugger néni! Mondhatnám, hogy akkor majd eszedbe jut majd ez, de nem, mert akkor már szenilis leszel.... :)

fumerin 2013.06.11. 13:23:19

@mütyür: Van olyan is, itt is. Emberek mindenhol vannak baromállatok, meg olyanok is, akikkel lehet szót érteni.

Nemrég egy könyvesboltban ismerkedtem meg egy idősebb bácsival. Valahogy lejött, hogy magányos(igazam lett, felesége halála óta könyvek a barátai). Annyira jól esett, mikor valakivel meg tudta beszélni, miket olvas, miket szeret, örült az általam javasolt könyveknek. Azóta egyszer még láttam, meg is köszönte, mert neki is tetszett, amit a kezébe adtam. Szóval...nem mindenki boldog, ha elkerüli a jó szó.

mütyür 2013.06.11. 13:25:50

@mésange: ez meg mar tenyleg habitusfuggo. En bekenhagyok masokat, cserebe szeretnem, ha engem is bekenhagynanak :) nekem alacsony az ingerkuszobom, boven eleg a munkahely emberek kozt :)

Papírsárkány 2013.06.11. 13:27:44

@mütyür: "nekem alacsony az ingerkuszobom"
na mondjuk ez nem csoda :P

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.11. 13:27:46

szerintem amiről mésange ír, az a tipikus vidéki mentalitás. bocs, nem pejoratív értelemben.

anyám ilyen. feszt el tud pofázni bárkivel, bármiről.

de ehhez kell egy -bocsánat- ingerszegény környezet, ahol kvázi nem történik semmi. elmegy per nap 10 autó a ház előtt. van egy abszolút zárt közeg, ami nagyjából a falu népéből áll. új ember ritkán jön közéjük....stb. ugyanaz a verkli nap, mint nap.

a nagyvárosban már onnantól indul a "kaland",hogy kilépsz az utcára. forgalom, autók, emberek az utcákon, figyelni kell, zebra, szaladsz a busz után, a szomszéd kerület is fél óra, stb. sokkal több inger, hatás ér egy városban élőt, mint egy faluban élőt. és akkor a várost még nem is differenciáltam, mert pl. Pesthez képest Szeged is lassú víz.

Namely 2013.06.11. 13:29:29

@Papírsárkány: és ahol nyálat csorgatnak rá.... :DDDD (@dr. gernika: bocs, ezt nem lehetett kihagyni)

@Chuck Norrisné: de ha félnek az idiótáktól, akkor hogy szűrik ki az amúgy is oly ritka normálist?

Papírsárkány 2013.06.11. 13:29:57

@dr. gernika: Ebből: "Lenni nekem is lenne ("akikkel tudtunk beszélni, bármiről, akármiről", gondolom, mert erre reagáltál), de nyálcsorgató férfiakkal és nyugger nénikkel valahogy nem akarok. " :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.11. 13:30:13

@Namely: hát valahogy biztosan. mert mint mondtam, minden el van rendezve, mint a mamutcsont.

:)

dr. gernika 2013.06.11. 13:31:31

@Papírsárkány: Eeeeegen, ránézésre ezek nyitottak a velem való ismerkedésre. De még mindig nem látom, hol van ez leszűkítve az utazóközönségre.

Papírsárkány 2013.06.11. 13:32:36

@Namely: nézd ha belőle áll a választék, akkor az igények is csökkennek és valakinek nyálcsorgatós lesz :)

dr. gernika 2013.06.11. 13:33:37

@Chuck Norrisné: Igen. Mikor anyu először meglátogatott Pesten, ha nem rángatom tovább, megállt volna minden hajléktalan előtt sajnálkozni.

Papírsárkány 2013.06.11. 13:35:24

@dr. gernika: ne gondolkozz rajta túl sokat, még árt a szépségednek :)

Papírsárkány 2013.06.11. 13:37:41

@mütyür: hát csak nem lóg tovább, mint te :)
(tudod, pici mütyür, pici ingerküszöb)

Frigyes ur 2013.06.11. 13:39:35

@mütyür: Mindenre jok: kevesebb penzed van, ergo kevesebbet koltesz. Hogy megoldottak. Azert elkepzelem milyen lett volna erre elmenni :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.06.11. 13:40:55

@mésange:

Ezt nevezik szocializációnak. :) Én pl kurvára nem vagyok jó benne. Nem vagyok se kezdeményező sem pedig fogadó. :)

"Lehet, hogy látszott honnan jöttem, mert rám nem csorgattak nyálat, na jó, egyszer egy kutya a villamoson, de én kezdtem el tapogatni! :D"

A kutyák szeretnek nagyon engem, de ez szerintem kritika is lehet a külsődre (no offense) :) De akire a kőművesek sem hederítenek, az eláshatja magát! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.06.11. 13:42:11

@mütyür:

Trafiknyertes , esetleg földbirtokos vagy-e mütyür? :)

Frigyes ur 2013.06.11. 13:43:47

@dr. gernika: Nono, vegulis valahol az is ismerkedes, hogy lezuzod oket! :)

@mütyür: Fogjunk kezet. En mar attol is rosszul vagyok, hogy nem tartja tiszteletben a szemelyes terem, es sorban allaskor szinte mar csak a fenekem nem fogja meg. Mondjuk meg egyszer nem valaszoltak arra az elmormolt kerdese, hogy megszeretnek-e :x

dr. gernika 2013.06.11. 13:44:03

@Papírsárkány: Ha már kiforgatod a szavaimat, talán magyarázd meg, valszeg nem az én készülékemben van a hiba.

Frigyes ur 2013.06.11. 13:45:36

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Es dicso honleany minimum 7 poronttyal! :))

fumerin 2013.06.11. 13:45:43

Oké, megértettem, tehát paraszt mentalitásom miatt vagyok más, mint Ti.

Akkor kérdésem: a férfim, több mint 40 éve fővárosi(már nem sokáig, höhöhö). Ő hasonlóan gondolkodik és él, mint én. Akkor ő mitől paraszt mentalitású? :D

Szóval megmagyarázhatjátok nekem, hogy Ti máshogy éltek, de nohh...:D

mütyür 2013.06.11. 13:46:26

@Papírsárkány: nehez lenne magam utan huzni, ez teny :):)

fumerin 2013.06.11. 13:47:12

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ehh, nekem nem jutott kőműves(félek tőlük, hátha befalaznak). :D Csak egy csóró közgazdász, informatikus. :(

Frigyes ur 2013.06.11. 13:47:37

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Jo amikor egy antiszoc beszel a szocializaciorol :D

"de ez szerintem kritika is lehet a külsődre (no offense) :) De akire a kőművesek sem hederítenek, az eláshatja magát"
:DDD Probaljuk ki: munkahelyemnel masfel eve zajlik epitkezes, tegyunk eg yprobat radhederitenek-e :)))))

@dr. gernika: Telleg azt szokta csinalni :S

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.11. 13:50:33

@Chuck Norrisné: mondjuk ez nem is cél.

csak amikor elkezd egy sztorit és egyfolytában kitérőket tesz, közben már azt sem tudja, mit kezdett el mesélni, a család meg a haját tépi kínjában..:)

Frigyes ur 2013.06.11. 13:52:06

@mütyür: Valasztason indulsz-e? Szandekozol-e nyolcharmaddal nyeri, es a Kossuth teren is 20 millioan lesznek-e?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.11. 13:52:14

@mésange: az emberek felé nyitottság a korral együtt nő.

nem is nyitottság ez, hanem sokszor magány. legalábbis idősebb embereknél ezt tapasztalom.

plantingC4 2013.06.11. 13:53:24

@Frigyes ur: Ez a személyes tér para nálam annyira súlyos tud lenni...
Míg metróznom kellett, rendszeresen kaptam agyfaszt attól, hogy gyakorlatilag "rám áll" valaki aki felszáll, mintha ott sem lennék, 1 cm-re kapaszkodik a büdös hónaljával az orromtól vagy üvölt a haverjával telefonon 1 cm-ről bele a fejembe.
Kénytelen voltam a " fékezéses ügyetlenség" nevű trükkömet rendszeresen alkalmazni, ajánlom bárkinek. :D
Metró nagyot fékez megálló előtt, figyelni kell a ritmusára és együtt mozogni vele.
Ahogy fékez, egy pillanatra mindenki megrándul a lendülettől, no és ez a kulcspillanat !:D Te "valahogy rosszul kapaszkodsz :D" és elveszted az egyensúlyod és pont tök véletlenül belekönyökölsz az adott gyökér fejébe, vállába, ahol sikerül :D, aztán némi "ügyetlenkedés" után miután jól fejbe basztam, tök "ártatlanul és őszintén" kell mondani jaj elnézést, majdnem elestem emiatt a csúnya fékezés miatt...:D
10-ből 10 arrébb ment eddig :D

mütyür 2013.06.11. 13:53:46

@Frigyes ur: valasztas nem lesz, minek? :)

Papírsárkány 2013.06.11. 13:53:55

@dr. gernika: A szavaidból az jött át, hogy vagy:
a) egyetlen nem-nyugdíjas korú nőnemű egyed se akart / kíván veled soha szóba elegyedni (és/vagy tűnt úgy, mint akivel lehetne szóba elegyedni, hiszen ugye mésange nem éppen a passzív oldalról beszélt)
vagy
b) egyetlen ilyen egyed se utazik a buszon
a)-t se tartom kevésbé furának, mint b)-t

@Frigyes ur: a tiédet max. visszaforgatom, ha olyasmit akarsz a számba adni, amit nem mondtam :)

Frigyes ur 2013.06.11. 13:54:01

@mütyür: A felcsuti stadion biztos ertekeli majd.

mütyür 2013.06.11. 13:57:55

@plantingC4: engem az ilyen ragasztosok idegileg tenyleg leroncsolnak. En mindig ajtohoz allok oldalt, labamat meg kinyujtom h ne alljon meg oda is vki.

mütyür 2013.06.11. 13:59:22

@Frigyes ur: ugye? :D najo, fejezzuk be, mert elhanyom magam :)

dr. gernika 2013.06.11. 14:01:49

@Frigyes ur: Én ezt eddig az ismerkedés elkerülésének hittem. :)

Frigyes ur 2013.06.11. 14:04:06

@plantingC4: En meg az Alstom csodat szeretem Mordor zarandokaival, akik szerint ahol vegig lehet menni, ott vegig is kell. A technikaddal az a baj, hogy utalom ha hozzamernek. De mindenhol talalkozom ilyen emberekkel, nemcsak a metron. Mondjuk egyszer latvanyosan megszagoltam egy pasit, majd tuntetoleg arrebb mentem, latszott a fejen, hogy ez kisse kinosan erintette :D

@mütyür: I. mutyur diktatura :)

@Papírsárkány: Ertelemszeruen mindenki mas hulye.

Frigyes ur 2013.06.11. 14:06:05

@mütyür: Oke, fejezzuk be. De holnap narancssargat vegyel am! :)

@dr. gernika: Valamifele kapcsolat, esetleges beszelgetes elindul. Amugy is, pont te, PONT TE mondod? :D

Papírsárkány 2013.06.11. 14:06:24

@Frigyes ur: igen, pontosan ezt a hozzáállást érzem tőled :)

Frigyes ur 2013.06.11. 14:09:38

@Papírsárkány: Es a mindenkibe termeszetesen csak bizonyos emberek tartoznak bele ;)

dr. gernika 2013.06.11. 14:11:59

@Frigyes ur: Adjál neki 10 évet és nem ismersz az országra. :D

Frigyes ur 2013.06.11. 14:13:09

@dr. gernika: Ezt most fenyegetesnek szantad? :D

plantingC4 2013.06.11. 14:14:28

@mütyür: én is ajtóban álltam sokszor, de az sem jó, mert akkor tényleg hozzád dörgölőzve szállnak le-fel a népek, meg kilöknek/besodornak, ott a legtöbb a testi kontakt..:S

mütyür 2013.06.11. 14:16:07

@plantingC4: neeem, dozsatol nepligetig nyugalom van :)

Joe69 2013.06.11. 14:16:07

A maga közhelyességében is üdítő poszt, igen, ez van, és egyébiránt tökmindegy hogy netes vagy nemnetes ismerkedés. Idióta elvárások teszik tönkre már az elejét a dolgoknak. No meg a női kettős mérce: neki joga van válogatni, választani, elvárásokat támasztani, nekem ez-az jár-t játszani, no és persze "igyekezést" elvárni olyan pasiktól, akik nem is kellenek neki komolyan, és akiknek meg van mondva, hogy pár "baráttal" még osztozkodni kell , hiszen ugye felhőről van szó, és őt nem lehet "kisajátítani".

Fordítva bezzeg a pasinak unikalitást kell hazudnia, vissza-és előremenőleg le kell tagadni minden más nőt (kivéve, ha nős, ez meglepően produktív is lehet !), és mindezt praktikusan az első perctől - engem egyébként elsősorban ez zavar, nem az a tény, hogy nekünk, pasiknak ugyebár sokmindent el kell tűrnünk azért, hogy pl. dughassunk.

A csúnya - pontosabban sajátmagukat csúnyának tartó és utáló nők- esete is jellemző. Aki sajátmagát utálja, az mást sem fog kedvelni, szeretni soha. Az ilyen csajok , főleg akik pl. diplomailag, stb. eljutottak valahová, attól rettegnek pathológiásan, hogy őket "kegyelemből", sajnálatból, stb. szedik fel. Hát nem, ővelük aztán ilyesmi nem fog megtörténni ! És bekeményítenek. És lejátsszák a "sohanemérekrá elfoglaltvagyok" workaholics+nyifáncás mesebeli királylány+barátnőrinyazsák komplex szerepét. És hiába zúg a kórus, hogy amúgy milyen okos, rendes, mélyérzésű, empatikus, mittudomén, az empátia nagyjából kimerül a hasonszőrű barátnőkkel folytatott mélyinterjúkban, meg biztonságos távolságból folytatott chatekben.

dr. gernika 2013.06.11. 14:17:53

@Papírsárkány: Hát sajnálom, ha ez jött le. Mivel én alapból nem ismerkedési céllal BKV-zom, ezek jönnek át az önvédelmi búrámon. De őket is ignorálom.
Nem próbáltam még szóba állni fiatal lányokkal, mert nem volt rá okom.

plantingC4 2013.06.11. 14:19:13

@Frigyes ur: "A technikaddal az a baj, hogy utalom ha hozzamernek."
Várjál, mert ez így nem értelmezhető.
Én érek hozzájuk csak :D
Ők nem hozzám, vagy ha mégis, hát jön a nagyonnagy fékezés, de az már nem "véletlen" lesz :D

Frigyes ur 2013.06.11. 14:22:13

@plantingC4: Jo, de ha en erek hozzajuk, akkor is kialakul egy fizikai kontaktus :)

plantingC4 2013.06.11. 14:23:07

@mütyür: szerencsés véletlen lehet ez neked, pont ugyan ezt a szakaszt jelöltem volna a legneccesebbnek, ha engem kérdeznek :D

plantingC4 2013.06.11. 14:24:17

@Joe69: ez így erős volt, de sajnos nem lehet belekötni...

dr. gernika 2013.06.11. 14:25:54

@Frigyes ur: Nem én. :) Kedvesvezérünk. :)

dr. gernika 2013.06.11. 14:27:35

@mütyür: Nemonddmár, Nyugati, Deák?

Frigyes ur 2013.06.11. 14:27:38

@dr. gernika: Varjal, ez most I. mutyur vagy I. Viktor? :)))

Papírsárkány 2013.06.11. 14:29:07

@dr. gernika: Nyilván tök komolyan gondoltam.

mütyür 2013.06.11. 14:29:54

@plantingC4: de ezen a szakaszon egyoldalon nyilik az ajto, mindig jobboldalra allok, igy csak 4 megallot kell elviselnem :)

dr. gernika 2013.06.11. 14:31:09

@Frigyes ur: Győző ígérte hóttkomolyan, de láttam, hogy mütyi plagizálással tör a babérjaira. :)

Papírsárkány 2013.06.11. 14:31:35

@Frigyes ur: akkor használd Bastiano Coimbra de la Coronilla y Azevedo módszerét :)
(vagy hordj könyökvédőt, amit rendszeresen kimosol)

plantingC4 2013.06.11. 14:45:39

@Frigyes ur: elképzeltem fordítva a megszagolós sztoridat :D
ahogy szagolgatom a mellettem álló nőt, max. egy kurva nagy pofont kapnék sztem ...:D
pedig még azt is mondanám, ha jó illata volt, hogy ha ilyen jó az illata, kíváncsi lennék az ízére is....:D, na ekkor jönne a második tasli :D

Országúti Ninja 2013.06.11. 14:59:50

@plantingC4: ne mondd már, hogy nem lehet belekötni!
Tök elfogult és sarkosít elég erősen.
Női kettős mérce????
Na mert a pasik ilyet soha de soha nem csinálnak!!!
Sőt a pasik teljesen jól fogadják azt is amikor a nő esetleg tök őszintén beszél a múltbeli kapcsolatairól.
Arról nem is beszélve, hogy milyen jól boldogulnak a magukat csúnyának tartó férfiak az ismerkedés terén. Hiszen ők nem visszahúzódok, ők nem játszmáznak és nem bunkóznak annak érdekében, hogy egy nővel elhitessék, hogy márpedig ők mennyire nem akarják őt levarrni és igazából neki sokkal több jár, mint az épp kiszemelt áldozat...

Papírsárkány 2013.06.11. 15:04:37

@Országúti Ninja: Én inkább ezt emelném ki:
"nem az a tény, hogy nekünk, pasiknak ugyebár sokmindent el kell tűrnünk azért, hogy pl. dughassunk."

Hát igen, a pasiknak sok mindent el kell tűrniük ehhez, ezért kéne férfinak lenni :)

Frigyes ur 2013.06.11. 15:06:18

@plantingC4: Na jo, de o budos volt. 1 jo illatu pasival talalkoztam bkv utas eletem soran, mintha a zuhany alol lepett volna ki, total bejöttm nagyon probaltam nem szagolni :D
Az izt sztem hanyagold, alllj meg az elso taslinal, es maris van közös tematok. Ti annyira alulertekelitek egy kapcsolat kialakulasat :)

@Országúti Ninja: A pasik angyalok, nem tudtad? :))

PS: Hogy all a jogsoitvanyszerzesed? ;)

Frigyes ur 2013.06.11. 15:07:59

@Papírsárkány: Aldozatok vagytok, banyek, aldozatok! Haromra kezdjunk el ossznepileg sirni!

Papírsárkány 2013.06.11. 15:11:02

@Frigyes ur: Úgy értettem (ezek szerint megint nem volt érthető?), egy (jobb híján angolul) "man the fuck up" dolog rohadtul rájuk férne, és akkor nem "eltűrni" kéne dolgokat talán.

plantingC4 2013.06.11. 15:12:24

@Országúti Ninja: Szia ! :D

Elfogultsággal vádolni egy férfit, hogy férfiszemmel nyilatkozik egy kérdésben? :D
Senki nem tagadta a férfi kettős mércét, csak mi nyíltan vállaljuk, a nők meg nem.
Arról ennyire általánosan beszélni, hogy a pasik, hogyan fogadják, mikor tök őszintén elmeséli a nő a múltbéli kapcsolatait szerintem nehéz, de fogalmazhatnék úgy is, hogy bátor, számba véve csak néhány tényezőt, mint pl. az elmesélés miértje, módja, stb.
Ahhoz nem tudok hozzászólni, hogyan boldogulnak/nem boldogulnak a magukat csúnyának tartó férfiak, sose próbáltam :D

Frigyes ur 2013.06.11. 15:13:26

@plantingC4: Nyiltan vallaljatok, muhahahaha :D

mütyür 2013.06.11. 15:24:06

Na lengyel radio, ujabb cuki reklam. Potencianovelot ugy reklamoznak, h bejatszanak 3 not, aki nyafog, h miert nem keresi ujra a potencianovelt, plusz egy buzi, aki koszoni neki a tippet.

Dr. Jula Watson 2013.06.11. 15:27:02

@mütyür: Az én technikám az, hogy kidugom a könyököm, és próbálok forgolódni, hogy biztosan beleessen, ha túl közel áll. :)

Dr. Jula Watson 2013.06.11. 15:31:35

@mütyür: Nekünk óriásoknak kellenek a trükkök :)

Namely 2013.06.11. 15:33:00

@mütyür: o bazze, beírtam a googtransba, meg a google-be, aztán jöttem rá, hogy icinkét írtál.... :)

mütyür 2013.06.11. 15:34:16

De az is jo reklam, amikor egy csaj meseli, milyen jo az xy tabletta, mert igy minden este elmehet bulizni, megis topformaban van mhelyen is...

plantingC4 2013.06.11. 15:34:28

@Frigyes ur: Így van alul értékeljük, mert amikor mi odamegyünk egy csajhoz, akkor az nekünk a kapcsolat kezdete (:D:D), és bizony ilyenből sok van, sok esetben sikertelen is a próbálkozás és ugye ha a sok negatív élményét valaki komolyan veszi, hát abból könnyen lehetne sötétre festett képet alkotni magunkban. És ha valaki komolyan vette és elég sötét már a kép is, hát könnyen jönnek azok a mondatok amik úgy kezdődnek, hogy "minden nő egy....", no de ha ilyent mondanánk, hát az sem lenne okés, jogosan persze. Tehát egyfajta öntudatlan önvédelmi reakció amit produkálunk, és ebből simán ezt lehet szűrni valóban, női szemmel simán tűnhet alulértékelésnek :D

Namely 2013.06.11. 15:35:14

@mütyür: ez kapható por alakban is: az a neve, hogy speed.... :)

mütyür 2013.06.11. 15:36:35

@Namely: :D bocs, lusta vagyok mobilon ekezetezni :)

@Dr. Jula Watson: sorstars :)

mütyür 2013.06.11. 15:39:39

@Namely: en az alaphozzaallast nem ertem. Miert kellene mindennap bulizni? Miert jo, ha kiegeti magat az ember? Namindegy :)

plantingC4 2013.06.11. 15:40:02

@mütyür: ahaha fasza reklám, Lengyelo.-ban legális a kokain ? :D

plantingC4 2013.06.11. 15:47:59

@mütyür: Valóban nem érted az alaphozzáállást.
Mikor minden nap bulizol, nem úgy érzed, hogy kiégeted magad, hanem, hogy lángolsz, izzol, üstökösként...
Mikor izzol, nem gondolsz arra, hogy egyszer ennek vége is lehet.
Ennek következménye lehet a kiégés, de nem az a célja.

Namely 2013.06.11. 15:48:48

@plantingC4: nem megyünk Lengyelbe? :DDD jó hely lehet..... ;DDDD

Namely 2013.06.11. 15:50:04

@plantingC4:
"Mikor izzol, nem gondolsz arra, hogy egyszer ennek vége is lehet."
a Nap is csak izzik, nem gondolva a jövőre.... :)

mütyür 2013.06.11. 15:50:24

@plantingC4: ehgen, de ha gyogyoznod kell, h nappal eletben tartsd magad, az ugye azert nem normalis?

plantingC4 2013.06.11. 15:51:07

@Namely: rengeteg ismerősöm van arra, még ócsó szállást is intézhetek, ha van érdeklődés :D

plantingC4 2013.06.11. 15:54:34

@Namely: jeee :D

@mütyür: végül is majdnem azt írtam, hogy igen, nem normális, aztán plantingC4 megkopogtatta a vállam és inkább azt írom, hogy:
Mi a normális ? :D

mütyür 2013.06.11. 15:55:30

@plantingC4: :D:D a normalis az oskaosz lenne :):)

Papírsárkány 2013.06.11. 16:00:16

@Namely: tudod, az olyan, mint az iphone, ipad, ipod... csak cinke :)

alebzsaflab 2013.06.11. 19:34:30

@Papírsárkány: "Azért kellett istennek megdugnia egy szűz feleséget, majd megöltenie a tőle született saját fiát, aki igazából ő maga, mert egy nudista pár táplálkozási tanácsokat fogadott el egy beszélő kígyótól"

:D

alebzsaflab 2013.06.11. 20:38:24

@Chuck Norrisné: "a lényeg, hogy érezd jól magad a lehetőséghez képest az adott pillanatban akár egyedül vagy, akár társasággal, és lesz, ami lesz. az élet úgyis mindig hoz valamit. magadra mindig számíthatsz és ez a lényeg."

Korábban nagyon utáltam, mikor az esküvőkön a vén nyanyák csipkedték az arcom a következő szöveggel: - Lehet, hogy te le leszel a következő... Csak manapság hagyták abba, mióta ugyanezt csinálom nekik a temetéseken...

alebzsaflab 2013.06.11. 21:24:16

@Чапаев: Egyáltalán fogyott óvszer?
süti beállítások módosítása