HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/18/azt_mondta_nem_nos_csak_elettarsa_van

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr895366619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.gray 2013.06.18. 10:39:08

@plantingC4: igen, a gépek nálunk is kapnak hűtést, de én olyan helyen ülök, ahol csak 2 kolléga van, ergo az emberi erőforrás megdögölhet, minek oda klíma!

Niobe 2013.06.18. 10:46:54

Jódélelőttöt!
"Nem kéne folytatni, de mégis." Értem. Te dolgod, poszterin. A viszkető punci mindent felülír, de azért elkezdtél gondolkodni. Korán van az esti meséhez, szerintem.
Inkább megyek fürdőruhát venni, bár ebben olyan tanácstalan vagyok, mint poszterin a "sunázni vagy nem sunázni" kérdéskörben.

mütyür 2013.06.18. 11:37:49

@Papírsárkány: vághatnám ki igazából az egész ládát... vettem vmi permetezőszert végül, meglátjuk, segít-e.

mütyür 2013.06.18. 11:49:35

de legalább a paradicsom már érik :)) az első szemet megenni a saját kis neveltről priceless :))

Papírsárkány 2013.06.18. 12:11:46

@mütyür: teeee, megeszed a saját gyermekeidet!? milyen anya vagy!?!

:)

mütyür 2013.06.18. 12:15:26

@Papírsárkány: hehe, a macskát még le se vágtam :))

Papírsárkány 2013.06.18. 12:17:07

@mütyür: ezek szerint a napjai meg vannak számlálva :(

Papírsárkány 2013.06.18. 12:22:42

@mütyür: addig hízlalod szegényt mi?
hol is laksz? :)

mütyür 2013.06.18. 12:23:50

@Papírsárkány: feljelentenél az állatvédőknél, mi? :P

Papírsárkány 2013.06.18. 12:25:39

@mütyür: dehogyis hova gondolsz?! :)
(csak mennék karácsonyi vacsorára :P)

mütyür 2013.06.18. 12:30:48

@Papírsárkány: olasz vagy? :)) hozzánk érdemes ám jönni Karácsonykor, mert a menü hagyományosan 12 féle ételből áll :)

_Ω_ 2013.06.18. 12:32:19

@mütyür: Szappanos víz is megoldhatja a problémát, csak ne valami drága PH 5.5-ös cuccot használj, hanem jó kis lúgos ipari "olcsó" szappant.

mütyür 2013.06.18. 12:33:46

@_Ω_: köszi :) mindent ki fogok próbálni, hátha megmenekülnek ... de ahogy látom, a kánikulát a tetvek sem bírják :))

fumerin 2013.06.18. 12:46:05

Úgy kell élni, hogy 40 évesen ne érjen rá gondolkodni az ember.
(engem lőjetek fejbe 40 éves koromban, ha hasonló szarságokat beszélek, nyomtassátok, mentsétek el, végrendelet)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.18. 12:48:58

40 évesen, 4 hónap kellett ahhoz, hogy rájöjjön a T. Poszter, hogy a 38 éves pasinak élettársa van?

Ennyi idősen, válással, s talán egy kis rutinnal a háta mögött erre pár hét is elég kellene legyen. Na jó, nem leszek szőrösszívű: egy hónap.

Ráadásul akkor is a csődör vall színt.

Ha már van az a kurva női megérzés, miért nem használjuk?

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.18. 12:53:14

@Chuck Norrisné Mancika: biztos megérezte azt, csak 4 hónapon keresztül hazudott magának.

_Ω_ 2013.06.18. 12:53:33

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

Nem szeretnék Mr. Nyilvánvaló szerepében tetszelegni, de egy ilyen poszt után nem sok lehetőségem van... A milyen szintre lehet visszaredukálni a kapcsolatot részre az a válasz, hogy akár olyan szintre is, ahol soha többé nem találkoztok, vagy ha az utcán mégis, elfordítod a fejed és úgy mész el mellette.

A bocsánatkérés útja pedig az lenne, hogy ő bocsánatot kér az élettársától, aztán tőled. Eztán - ha van gerince - hoz egy döntést, melyikőtökkel szeretné folytatni vidám kis kufircolós életét, és keres egy harmadikat. A magyarázat egyszerű lenne: az élettársat csalta mert már nem volt jó vele, téged pedig csak a megcsaláshoz használt, komoly kapcsolatra nem kellettél (különben elhagyta volna az élettársát érted), a tuti befutó így már csak egy harmadik lehet aki mindkét szerepre jó. Szerintem viszont az az életszerűbb, hogy mindkettőtökkel tervez még, míg ez újfent ki nem derül és majd akkor keres egy harmadikat (és/vagy egy negyediket).

Ha ezek végiggondolása után is viszket még annyira odalenn, hogy úgy érzed, csak ő tudja enyhíteni, akkor hajrá, menj vissza hozzá! Csak pontosan tudd, miről szól kettőtök kapcsolata! Egyébként pedig keress valakit aki megbecsül. Ahhoz, hogy valaki tiszteljen is, neked kell valamit pluszban letenni az asztalra, ez nem olyan valami ami a korral automatikusan jár. (Édesanyám pedig arra tanított, ne legyek tiszteletlen az idősebbekkel, nem arra, hogy automatikusan mindenkit tiszteljek.)

fumerin 2013.06.18. 12:55:49

@Chuck Norrisné Mancika: Nézd, 40 éves, örül, hogy megdugják. Neki ennyi elég.

mütyür 2013.06.18. 12:57:43

@akut schizo effektív pszichózis: így van.

@_Ω_: egyetértek azzal, amit írsz, csak egy kérdés, mit kell letenni az asztalra, hogy tiszteljenek? mert szóval érted, ha kiáll magáért és azt mondja, hogy nem mászol be többet az ágyamba, mert egy mocskos rágcsáló vagy, akkor a faszi tisztelni fogja? max. kiröhögi és beszerez más puncit. :)

_Ω_ 2013.06.18. 13:00:28

@Chuck Norrisné Mancika: A női megérzés elaltatható, illetve nem működik 100%-os biztonsággal (ez a gyakorlatban beigazolódott már nem egyszer, lásd akár a mai posztot is). Ha 4 hónap, akkor 4 hónap; van aki évekig csalja az asszonyt, de elég ügyes ahhoz, hogy ne bukjon le és ne legyen gyanús, női megérzés ide vagy oda. Az élettárs megléte sem jelent semmit, 4 hónapig nem nagy dolog sikeresen eltitkolni, hiszen itt is csak úgy derült ki, hogy a fickó bevallotta SMS-ben. Szóval van az a női megérzés, van bizony, csak nem csalhatatlan. Ugyanígy van egyébként férfi megérzés is, és szintén nem üzembiztos. :)

Papírsárkány 2013.06.18. 13:04:54

@mütyür: igen, persze, az, na mi is a cím? :)

_Ω_ 2013.06.18. 13:05:17

@mütyür: Nem ennél a fickónál kell elérni azt, hogy tisztelje. Miért tudnék én tisztelni egy ilyen nőt mint mondjuk a poszterin? Ha növesztene pár agysejtet, vagy munkába fogná a meglévőket, és elkezdene döntéseket hozni. Lehetőleg értelmes döntéseket; és nem is hagyná abba élete végéig. Pl. az első jó pontot azért kapná, hogy nem gondolkodik azon, megfelel-e neki a szeretői státusz, hanem automatikusan elutasítaná az ilyet, mert van tartása.

mütyür 2013.06.18. 13:06:05

@Papírsárkány: lol, na majd decemberben megdumáljuk :))

mütyür 2013.06.18. 13:07:19

@_Ω_: hja, és akkor tisztelhetné saját magát :) rögtön kinn van a vízből, tényleg :)

Papírsárkány 2013.06.18. 13:07:34

@mütyür: akkor már késő, mert ööö... nem tudok jó ajándékot venni! :)
ahhoz tudnom kell a címet, tudod, ööö a környékből meg tudnám ítélni, mennyire puccosat kell vinni! :)

mütyür 2013.06.18. 13:10:47

@Papírsárkány: óó, ez csak egy mocskos munkásproli környék, sok-sok rejtett erőforrással :))

_Ω_ 2013.06.18. 13:14:03

@mütyür: Olyan nővel mit kezdjen egy férfi aki jól láthatóan nem tiszteli saját magát? Gondolkodjon, szedjen össze egy kis önbecsülést; próbáljon meg hinni abban, hogy másnak is kellhet, nem csak felmosórongynak ennek a fickónak. Ha ez a felismerés megvan, nem mondom, hogy tapadni fognak rá az egyedül élő férfiak, de kívánatosabb lesz tartós kapcsolatra és jelentkező is fog akadni, már ha hagyja.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.18. 13:21:36

@mésange: ha ide írt a témában, akkor aligha. Szerintem kisugárzás kérdése. aki azt gondolja magáról,hogy öreg, hogy már leírta magát a "piacon", az pont azt is fogja kifelé sugallni és ennek megfelelő embereket fog bevonzani. akik sunnyognak, és alacsony önbizalmú embert keresnek a játszadozásaikhoz.

Ha engem is elhagyna a zuram, a csákk, én nem búsulnák. először is lepörgőrúgnám a fejét, aztán meg féloldalasra vágatnám a sérót, ahogy az most divat a beszikkadt háziasszonyoknál, vennék strasszos rózsaszín felsőt, amiben látszana a csoffadófélben lévő szeplős mellyemköze, amibe belelógna a plébojnyuszis aranymedálom, amit még a zuramtó kaptam. Felkapnák egy kínais farmerminit, hozzá egy kizárólag tűhegyes orrú, és sarkú elől zárt papucsszandált, bokalánccal, meg egy hamisítvány Gucci napszemüveget (kurva nagyot), egy baszott nagy G betűvel a szárán, oszt mennék pasizni ezerre.

@akut schizo effektív pszichózis: igen, gondolom, ezért kérdezősködött folyamatosan. csak ez esetben az a rosszabbik út. úgyis tagadni fog a pasi, amíg csak tud.

@_Ω_: Igen, megérzés alapján még kevesen léptek le. Az fix. De tény,hogyha kicsit kaparászni kezd az ember, meg utánajárni, akkor egy ilyen "apróság", mint élettárs, már hamarabb kipattanhatott volna.

mütyür 2013.06.18. 13:28:03

@_Ω_: mármint innentől fogva járjon olyan transzparenssel, hogy "én szerető státusznál többre tartom magam!"? :)

@Papírsárkány: most meg hazugnak tartasz? :(

plantingC4 2013.06.18. 13:31:36

@Chuck Norrisné Mancika: ez így ebben a formában igen-igen csábíttattató, kérném a sorszámot !

Papírsárkány 2013.06.18. 13:35:12

@mütyür: csak beszélsz itt össze-vissza meg terelsz, hát mit gondoljak!?!
:)

mütyür 2013.06.18. 13:38:09

@Papírsárkány: pfff, én elmondtam lakhelyem legfőbb jellegzetességeit :)

Papírsárkány 2013.06.18. 13:38:32

@mütyür: és megint...
inkább ne is írj semmit, ha csak mellébeszélni tudsz!!! *hümpfh*

_Ω_ 2013.06.18. 13:39:42

@mütyür: Hmm... Nem is olyan rossz ötlet. Kicsit olyan, mint az ételért Java kódot írok tábla a csóró programozó nyakában, de akár működhet is. :D
Az, hogy a szeretői státusznál többre tartja magát, nem kell, hogy a homlokára legyen írva. De ha az van rávésve, hogy nem tartja magát annyira, az biztosan rossz irányba viszi; amíg ilyen pasik mellett tengődik, esélye sem lesz olyanba botlani aki normális. Jó, persze minden lehetséges, akár így is találkozhat az "igazival", csak minimális rá az esély és könnyen elkönyvelhető lenne kezdő felhőépítőnek is a párhuzamos futtatás kísérlete okán - ez meg már a másik véglet.

fumerin 2013.06.18. 13:40:43

@Chuck Norrisné Mancika: Nem tudom, ez most irónia? Mert amit leírtál, max. egy fodrásztól tudom elképzelni, tudtommal, te kicsit magasabban vagy kvalifikálva, én meg ugye értetlenkedek....

_Ω_ 2013.06.18. 13:42:26

@mütyür: Kapsz egy szép piros Hilti-t, egy hozzá való kőzetfúrót meg pár tiplit és csavart. Abban a környezetben ez hasznos ajándék, és vasárnap hajnali 5 órakor kell vele ütvefúrni, mint ahogy a többiektől is hallhattad már. :)

mütyür 2013.06.18. 13:52:30

@_Ω_: hogy van vkire rávésve, hogy nem tartja magát sokra? :) görnyedt háttal, savanyú arccal közlekedik? mert nekem ehhez elég, hogy hajnali félötkor kell kelnem minden hétköznap :))

@Papírsárkány: többre tartom magam, tudom, hogy csak a kajám kell :P

@Frigyes ur: idén nincs egy sem :(

_Ω_ 2013.06.18. 13:54:53

@mütyür: El kell beszélgetni vele, 15 percen belül kiderül, mi van a homlokára írva.

mütyür 2013.06.18. 13:58:09

@_Ω_: Ok, nem tudok tovább belekötni :))

Mooon 2013.06.18. 14:06:30

Csalja a kedves jelenlegi élettársát,és te még gondolkozol :)?
Nyuszikám, tanácsolom hogy gondolkozz el azon téged vajon mennyi idő után kezdene csalni, ha véletlenül otthagyná a mostanik...
ja és bocs ha már volt

Egyébként meg hellobelló édeseim ;)

mütyür 2013.06.18. 14:09:53

@Milédi: nem, ez még konkrétan nem hangzott el, mennyire gáz, hogy a másik puncifélre nem is gondol, amikor azon "agyal", hogy talán mégis jó lenne visszafogadni :)

én szeretnék nyári tiniposztokat :) sokkal szívesebben olvasom, hogy poszter aggódik, hogy a bnője kéz a kézben beszélgetett ex-szel :) ezek olyan kis ártatlan, zsenge semmik :)

Mooon 2013.06.18. 14:11:49

@Chuck Norrisné Mancika:

anno még levelezés alatt ici pici kaparászás eredménye:
először is, hogy találkozás már nem volt :) :) :)
továbbiakban pedig:
egy szép, csinos, és többdiplomás partner (valszeg hasonlóképpen csak élettárs) és egy két éves kisfiú. Ja és a csaj lapján nagyjából úgy nézett ki, hogy a teljes vakság áldása lengi még körbe, mert ilyen nagyonszerelmes képaláírások mindenhol.... meg itt jártunk ott jártunk stb.
Egy pillanatra azért elgondolkodtam, hogy sok hapsi mit megadna azért, hogy a felesége így nézzen ki szülés után...
Jó persze a képeken nem látható, hogy milyen a természete... de ez igazából mindegy is.

fumerin 2013.06.18. 14:12:26

@Milédi: Mizu anyu? Bírjátok a meleget?

(meglestem hercegnő képét, hááát, gyönyörű! )

Papírsárkány 2013.06.18. 14:13:27

@mütyür: azt gondolod, átlátsz rajtam!?! :)

Mooon 2013.06.18. 14:13:48

@mütyür:

hello mütyesz :D
naaaa, csak nem... vágysz a zsenge kis romlatlan lelkületű írásokra :)?
Caddy mit fog szólni :D?
neki meg a megcsalós kinyírós ordibálósok kellenek... vagyis legutóbb valami ilyet íer... mikor ezer éve erre jártam.

_Ω_ 2013.06.18. 14:14:48

@mütyür: Nyári tiniposztokat? Azért emlékeztetnélek, nem Bravo Magazin van a címsorban... :D

Mooon 2013.06.18. 14:16:12

@mésange:
na és kin keresztül tetszett nézegetni :D?
de ugyehogyugye?
az én kis csipkerózsám.

meleget egyébként brutál szarul. nem tudom melyikünk bírja rosszabbul, nagyjából versenyezhetünk.
ja és ma reggel beszart az erkélyajtó... és nem tudom becsukni (hajnalban még kajálás után szellőztettem) szerinted milyen idő van :((((((((((((((?

Mooon 2013.06.18. 14:17:05

@_Ω_:

szia omega :)!
mizu?

mütyür 2013.06.18. 14:18:10

@Papírsárkány: nanáhogy :)

@Milédi: ilyen meleghez csak vmi halványrózsaszín friss liomádé járna, nem? :)

@_Ω_: :'(

fumerin 2013.06.18. 14:20:03

@Milédi: Tényleg gyönyörűséges, "ezt eltaláltátok", és nem szoktam túlzásba esni. :)

Szegény törpejószágoknak ez az idő horror. :( Én 5 után, 50 f naptejjel is leégettem fehér bőrű fiam. Mondjuk spórolós időszak, dinnye és víz, nálunk ezek mennek. :D

mütyür 2013.06.18. 14:22:55

@Milédi: én direkt nyitva hagyom éjjelre az erkélyajtót, egyrészt macsek kimehessen "hűsölni" a 20 fokba, másrészt, hátha vmi légmozgás lesz. nah szabadság ide vagy oda, egész éjjel fennvoltam izzadva. szóval holnap ugyanolyan idegesen és fáradtan megyek be dolgozni és ha vmi ámokfutásról lesz szó a híradásokban délután a metrón, legyetek olyan kedvesek és gondoljatok rám :)

Mooon 2013.06.18. 14:29:54

@mütyür:
:)

@mésange:
köszi :).
auuuuuuuuuuuuuuu....mi nem leégünk, hanem kiüti a naptej... hozzátenném med tipus és horror az ára :(... még jó, hogy megvettem...:(((♠
én most a vízzel küzdök. adnám neki,de kiköpi .....

mütyür 2013.06.18. 14:29:55

@Papírsárkány: na, hol követtem el a hibát? :)

mütyür 2013.06.18. 14:32:27

@Milédi: ha kiköpi, nem kell :) sokat fürdesd, langyosvizes szivaccsal kend át, akár óránként :) napra meg semmiképp.

(imádok olyan témába pofázni, amihez semmi közöm és nulla a tapasztalatom :DD)

_Ω_ 2013.06.18. 14:34:28

@Milédi: Köszönöm kérdésed, megvagyok, noha ellenőriznem kellett, hogy nem vesztem-e el. Épp dolgozom. :)

fumerin 2013.06.18. 14:34:38

@Milédi: :D Elég a tej eleje, jó az víznek is ;)
Mi a weleda termékeket tudjuk csak használni. Azok még nem a horror, de már közelítik . :)

Papírsárkány 2013.06.18. 14:38:07

@mütyür: találd ki! nem fogok én neked még segíteni is!

:)

Mooon 2013.06.18. 14:38:30

@mésange:

kössz a tippet :).
hát most azt csinálta ő is :). mindkettőből csak a vizet :).a kaja résznek neki se látott.
ja és jelentem rájött, hogy tud sikítani, és kurvára tetszik neki a saját hangja és most teliszájjal vigyorogva sikítás van :D :D :D

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.18. 14:40:34

@mütyür: jah, nekem is az egyik kedvenc időtöltésem :)

@Milédi: hellou :)

mütyür 2013.06.18. 14:40:44

@Milédi: :DD éreztem :D ... na de most komolyan, minek kitenni napra és kenegetni vegyszeres krémekkel? (most tényleg nem izélek, komolyan kérdezem, de nem kritika! ennyire ismerhettek)

fumerin 2013.06.18. 14:42:11

@Milédi: Most mondhatnám, hogy a verbalizáció első lépcsőire kapaszkodik, hogy vigasztaljalak. :D

(baromi érzékeny a fiam bürkéje, amióta megszületett, elérhető ár a weleda, és hidd el, nem rossz)

mütyür 2013.06.18. 14:43:08

@Papírsárkány: 12 fogásos vacsiért sem? pff, nem is vagy igazi férfi :D

@akut schizo effektív pszichózis: hangosan felröhögtem, szerencsére itthon lehet, kössz :D

fumerin 2013.06.18. 14:43:43

@mütyür: Nem teszi ki a napra az ember a kölköt. Viszont kell nekik a meteorológiai ingerekkel "edzeni", hogy egészségesek legyenek. Aki érzékeny, az még 5-kor is piros lesz.

Mooon 2013.06.18. 14:47:48

@mütyür: hát mer van, hogy ki kell menni...:(
tudooood.. kaját kell venni.. meg ilyen apróságok...
ember most épp két mankóval nyomja, szal én vagyok a beszerző, postára járó, ügyintéző...
és hát nem merek vele elindulni úgy, hogy nincs bekenve... még 5 körül se, mert múltkor én kicsit meg is égtem még így is, hogy 5 után mentünk ki.

@mésange:
igen, igen tudom :))
az egyik barátném kisfia 1 éves, és hihetetlen boldog sikolyokkal nyugtázza, mikor megszerez valamit :D... a dobhártyám is bele szokott rezegni :D

fumerin 2013.06.18. 14:49:19

@Milédi: Enyém ikrek most mennek oviba. Ma menek szülőire. Kértem a kollegát, kíméljen mindenkit. Aki tudja, miért oda, annak nem kell hegyi beszéd, akinek meg mindegy, annak is melege van. :D

mütyür 2013.06.18. 14:50:03

@mésange: én ki voltam téve a szabadba, télen, a minuszsokba és aztán nappalsokba. mégis allergiásasztmám van. ezért mondom, hogy jó, ha nem záródik az a bizonyos erkélyajtó, mert minimális hűtés jön. (annak ellenére, hogy tudom, milyen a panelek közt, az igazán agyforrasztás este 6-8 között jön.) nekem segít, ha hidegvízzel leöblítem a hajam, ezért mertem javasolni a szivacsosátmosdatást a gyerkőcön :) és tényleg csak belepofázok, sajnálom :( :)

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.18. 14:50:31

"Jobbra nézett, mert brit, ezért ütötte el majdnem a villamos. De még időben, magától visszalépett. A pofon után vérző szájjal fordult a rendőrökhöz, akik azt mondták, a BKV-nál panaszkodjon."

welcome to hungaristan

Papírsárkány 2013.06.18. 14:52:57

@mütyür: az ilyen szövegekről mindig ez a videó jut eszembe:

www.youtube.com/watch?v=D-fFT-gdJC4

fumerin 2013.06.18. 14:53:12

@mütyür: Tudod, én igyekszem őket úgy, hogy ritkán kelljen gyógyszertárba mennem. Szegény jányom(a 16 éves) egész évben egy napot nem volt beteg. Vége a sulinak, erre 2 napja ágyat nyom, mert rohadt vírust mikor szopja be, ha nem ilyenkor? :D

mütyür 2013.06.18. 14:54:23

@akut schizo effektív pszichózis: akkor nem értem :(

@Milédi: értem én :) én is megégtem simán a hétvégén. "esernyő" a baba fölé? de tudom, hogy mindent megteszel és hidd el, túlaggódod :)

mütyür 2013.06.18. 14:58:46

@Papírsárkány: úristen, ez kéééésssszzzz :DDDD

@mésange: jellemző :) én pl. érettségiig sosem voltam beteg. ha mégis, akkor hétvégén kigyógyultam. most meg szedhetem folyamatosan a gyógyszert, hogy kaphassak levegőt.

fumerin 2013.06.18. 15:01:28

@mütyür: Minden évben elmegyek tüdőgondozóba a javaslatért. Ue. légúti parával élek. Csak pipát váltom ki, de igazából nekem a terhelésnél jelent gondot(mint sport). A többi gyógyszert fel sem iratom, mert minek pazaroljuk a papírt? :D
Augusztusban majd meglátom, kell é más is mellé, mert parlagfű nekem halál.

Mooon 2013.06.18. 15:02:53

@mütyür:

hát tudod kanyarodik a kocsi... a nap se mindig fentről süt, hanem szögben... tudod :D körbejár...
na viszont most hiányol a kis sikítósom :)

@mésange:

tyüha... ovi?
és jó? és hol?

na de most télleg mennem kell

mütyür 2013.06.18. 15:06:59

@mésange: én csak akkor megyek, amikor hajnalonta nem kapok levegőt, tényleg nem megjátszom. 3 éve oda járok, látják az előzményt. ennek ellenére, időpontot kell kérnem. most nagynehezem kaptam augusztusra. addig meg kb. dögöljek meg. kollégánál hagytam gyógyszert, hogy tudjam használni, ha nála vagyok, de mvel tudtam, hogy most nem találkozunk egy ideig, vissza kellett kérnem, mert ugye időhatáros a 3hónapos gyógyszerkiváltás.

mütyür 2013.06.18. 15:09:18

@Milédi: tényleg no offence, hidd el :) értem, hogy a legjobbat akarod neki! :) nem akartalak megbántani!

Madpapa 2013.06.18. 15:16:07

Negyven feletti nőnél már minden nap egy ajándék, drágám.
Amúgy jó hogy következetes vagy. Egyszer azt írod nincs a kapcsolatnak jövője, de egy sorral lejjebb meg azt írod, hogy nem tudod mitévő légy.
Tényleg hálás lehetnél, hogy egy fiatalabb kan kezelgetett. Ehelyett itt abajogsz. De majd jön Joe és leszedi rólad a keresztvizet. Jogosan.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.18. 15:18:53

@Milédi: na igen. a fészbúk, google, okostelefonok világában ma már nagyon könnyen lehet szerezni bárkiről pár alapinfót.

@plantingC4: tépjél egyet, cukorfalat:D

@mésange: nem, én ezt tökvérkomolyan írtam.

fumerin 2013.06.18. 15:20:23

@mütyür: Nem megjátszás. Tudom, milyen úgy ébredni, hogy azt hiszi az ember, téglákkal pakolták ki a mellkasát. Levegőt meg simán darth vadert megszégyenítve kapunk.
Csak már részemmé vált a betegség, nem érdekel, csak akkor figyelek oda, ha jelez a szervezetem.

mütyür 2013.06.18. 15:29:12

@mésange: igen:) aranyos saját magammal játszani, és más a gyerekkel. én magammal elvagyok, de tényleg nem tudom elképzelni, milyen poklot kellene megjárnom a gyerekemért. :/

plantingC4 2013.06.18. 15:38:27

@mésange: @mütyür: gyerekkoromban iszonyat pollen és mindenféle algériám volt, arborétumos osztálykirándulásnál sokkos/fulladós/feldagadós rosszulléttel, meg minden és amióta cigizek! sokkal jobb lett, vannak nyarak, hogy alig valami tünet...
nem is értem, de működik, nekem...ajánlani másnak nem merem, én tudom, hogy fordítva vagyok bekötve, de nem biztos, hogy más allergiáson is segítene a dohányzás
Meg amin még gondolkodtam, hogy pont 17 voltam, mikor megszűnt egy durva stressz az életemben és utána a tünetek is csökkentek vagy eltűntek- lehet lelki hátterű egy csomó algériás tünet?

Hurri Kán 2013.06.18. 15:40:52

@plantingC4:
Nem csak allergia, egy csomó más betegség is lelki eredetű. Illetve genetika is, van, amire eleve jobban vagy hajlamosítva emiatt, de ha még parázol is mellé, nagyságrendekkel jobbak az esélyeid, hogy tényleg megkapod :)

plantingC4 2013.06.18. 15:50:46

@Hurri Kán: ezér kell szarni mindenre :D

Hurri Kán 2013.06.18. 15:51:28

@plantingC4:
Idestova lassan 25 éve prédikálom :D

plantingC4 2013.06.18. 15:55:13

@Hurri Kán: most már be kéne jegyeztetni az egyházat ! :D

Hurri Kán 2013.06.18. 15:57:08

@plantingC4:
Igen. Ezennel alapítsuk meg a leszariánus egyházat :D

mütyür 2013.06.18. 15:58:40

@plantingC4: én nem tudok mást mondani, csak azt, hogy nélkülük élek. (nem számítva az injekciót) DE NE TEGYÉK könyörgéssé, hogy élhessek.

plantingC4 2013.06.18. 16:03:36

@Hurri Kán: a dogmákat jól ki kell dolgoznunk és persze az alapítók számlaszáma is súlyozottabban szerepeljen, meg egyebek, de most nem akarok kapkodni ide-oda, ehhez komoly koncentráció kell ! :D

@mütyür: allergia nélkül ? vagy nem értem ?

Hurri Kán 2013.06.18. 16:08:45

@plantingC4:
Számlaszám fontos. Elvégre komoly tudás birtokába jutattyuk azt, aki hagyja (és eleget fizet) :D

Joe69 2013.06.21. 00:08:32

Csak azért nem tudok meghatódni a posterinától, mert pont ez a leggázosabb szinglikorosztály. Ezek fosnak a koruktól, ezért aztán levénszaroznak mindenkit, aki idősebb náluk, -2 év még nem elég fiatal neki, hogy ne cseszegesse. Ráadásul ezek szokták fennhangon hangoztatni, hogy őket aztán nem lehet kisajátítani, és ők jönnek azzal, hogy ugye nem gond, ha más férfiakkal is találkoznak. De bezzeg a pasi legyen tiszta, mondja azt, hogy 100 éve nem látott p...t. Az érdekes az, hogy a házas mivoltot könnyebben elfogadják, mint az egyéb kapcsolatokat, azokat ezerrel titkolni kell.
süti beállítások módosítása