HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.19. 07:30

Ha meg akar csalni, meg is fog

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/19/ha_meg_akar_csalni_meg_is_fog

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr355368272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mütyür 2013.06.19. 07:34:47

en megmondtam, h inkabb tiniposztok jojjenek, ezek egyszeruen borzalmasak :(

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 08:04:14

@mütyür: Szép jó reggelt (mindenkinek!!)! Kívánságod máris teljesült. Ez a csaj nagyjából a tinédzser kor határát súrolja (legalábbis agyilag). Nah megyek sütök egy kv-t.

Papírsárkány 2013.06.19. 08:04:41

"Ha most állítok fel olyan szabályokat, hogy vagy számoljon be mindenről, vagy vegyen vissza, azzal nem azt fogom elérni, hogy elveszítem? Nem fogja azt gondolni, hogy eddig csak megjátszottam magam? Eljátszottam a türelmet? "

De.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 08:15:20

@Papírsárkány: Hát lehet, hogy előbb kellett volna gondolkodni. Mert ugye ha egy kapcsolatban kezdettől fogva az a szabály, hogy nincs szabály, akkor, a magát ehhez tartó fél nem érti, hogy most utólag miért is akar mégis szabály lenni. Az persze más kérdés, hogy nem a szabályokkal, vagy a hiányukkal van alapvetően a baj, hanem azzal, hogy a poszterina pasijának elmúlt a kezdeti nevezük így "lelkesedése", és ezért bulizik többet, és tartózkodik "szíve szerelme" társaságában kevesebbet. Ezt valahol szerintem a csaj is érzi, tehát csak az a probléma, hogy rossz kérdést tesz fel. Ugyanis nem az a kérdés, hogy mikor milyen szabályokat kell felállítani, mert az evidens (mint a disznószar): a kezdet kezdetén, amikor eléggé komolynak tekinthető szintre fejlődik egy kapcsolat, hanem az a kérdés, hogy mikor veszi észre a csaj, hogy ebben a kapcsolatban már nincsen zseton, ideje neki is más időtöltés után nézni. C'est la vie.

Papírsárkány 2013.06.19. 08:25:52

@Bölcs Jaroszláv: "hanem az a kérdés, hogy mikor veszi észre a csaj, hogy ebben a kapcsolatban már nincsen zseton"
Asszem erre még várhatunk... előbb még próbálkozik minden hülyeséggel, hogy még kínosabb legyen a vergődése :)

fumerin 2013.06.19. 09:08:08

Szerintem ehhez a felfogáshoz, ami a csajnak van, önbizalom kell, kőkeményen. Csaj meginog. Itt két opció van:
a: érzi, csak kényelmi sunci
b: tényleg megjátszotta az egészet

A "c" az lenne, hogy merjen kommunikálni, bármiről és akármiről. Ha ez így zavarja, akkor oldja meg azzal, hogy havi 1-2 hétvégét csak és kizárólag közös progikkal tölt ki...ha erre van egyáltalán kereslet a férfi oldalról.

fumerin 2013.06.19. 09:10:08

És nem akarok a kibaszott meleg miatt számítógépeket szerelni! És az álló ventit fogom bekötni a gépbe, mert a rohad lakásban már most 29 fokot mértem! :S

plantingC4 2013.06.19. 09:26:25

éljen a meleg ! :D

annyira nem öltöznek fel a nők az utcára, hogy mire beértem, 2x majdnem infarktust kaptam :D

plantingC4 2013.06.19. 09:31:32

@Namely: persze, a gatyámba 2x, ahogy kell, egyszer a kisboltban, egyszer meg a kereszteződésben
a kisboltos jobb volt.

Namely 2013.06.19. 09:31:58

Ja, poszthoz.
Szervezz közös programokat!
Szívesen.

Papírsárkány 2013.06.19. 09:33:56

@Namely: ok, a következő szint majd az lesz, hogy "jaj, ez a dög, nem akar eljönni velem az olvasóklubba meg a hímzőszakkörbe! olyan unalmas!"

Namely 2013.06.19. 09:34:33

@plantingC4:
ezzel szórakozunk itt bent is: munka után ki kellene menni a Deák térre, zakót ölünkbe terítjük, és recskázunk alatta.... :D

plantingC4 2013.06.19. 09:35:50

@Namely: fotelrokkerek ! :D

zakó nélkül kell ! :D

Kytia 2013.06.19. 09:37:25

Szerintem meg az van, hogy most először fogott ki egy olyat, akinek ő csak kényelmi állandó. Az eddigiekre nem volt féltékeny, mert azok őt szerették. Biztos unszolás nélkül elmesélték neki, mi volt a bulin, mert szerették neki elmesélni ezeket. Ez meg nem mesél, mert magasról leszarja a posztert. Én sem vagyok féltékeny típus, csak ha valaki ló helyett tart szamárnak. Azt azért érzi az ember. Pasit kukáznám, különben is vén fasz.:D

pretty kitty 2013.06.19. 09:38:31

@plantingC4: Sztlandla jakkol ne dele mosztaba XDDDDDDDD :)))))))))))))

Az Ilek meg ud laccik ed plakattol isz kepeszek telegecizni ja gatyajukat....

o3.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1639%3Afeloeltoeztettek-rihannat-az-irek-&catid=2%3Ahirek&Itemid=6

://////

Αphelion 2013.06.19. 09:40:44

@Kytia: Mondod ezt te, aki szerint 40 alattiakkal szoba sem erdemes allni :P

Namely 2013.06.19. 09:41:28

@Kytia:
"Pasit kukáznám, különben is vén fasz.:D"
lehet, hogy a reumára jár a haverokkal, ott meg nem történik semmi érdekes.... ;)

m.gray 2013.06.19. 09:43:47

(A kommentek olvasása nélkül) vajon jól értelmeztem a posztot: Gizi belement abba, hogy a dugópajtija legyen Lacinak (hiszen az nem hívja sehova -> csak szexre találkoznak), és most meg van lepődve, hogy miután közös megegyezéssel kialakított egy dugópajtis kapcsolatot, akkor tényleg dugópajtiként is kezelik, és nem társként?
Hátbazdmeg, kedves poszter, te sem a rubeola miatt maradtál ki a Sorbonne-ról!

Jótanács: ne, mostmár ne húzz a pórázon, ugyanis nincs miért! Ha a csávódnak eszébe nem jut hívni magával, eszébe nem jut elmondani, hogy merre járt, mit csinált, akkor ezt baszhatod (és ez a maximum).
Legközelebb próbálj olyat választani, akivel azonosak az igényeitek, és képzeld bazdmeg, léteznek olyan emberek, akik szeretnek (sic!) beszélgetni még a külön töltött programjaikról is! Most lefostad a bokádat, úgy meglepődtél, igaz? Sőt, mondok durvábbat is, van olyan, hogy ezt egyikőjük sem éri meg számonkérésként! Csak egyszerűen megosztja az élményeit a másikkal. Durva, mi?

Kytia 2013.06.19. 09:46:56

@Αphelion: Jó, hát csak ironizáltam. Meg azért van ennek egy olyan kategóriája, hogy beújítja a nála tizessel fiatalabb fruskát, aki szellemileg semmennyire nem partner, viszont legalább könnyen át lehet baszni. Szerintem itt ez van. És még elvei is vannak a kis aranyosnak, hogy ő nem féltékenykedik, meg lazára enged. Biztos jót röhögnek ezen a kanklubban a többi vénemberrel.:D Aki nem ilyen, arról nem születik ilyen poszt, az tuti.

@Namely: Mondjuk így legalább érthető lenne, hogy titkolja.:D

Hurri Kán 2013.06.19. 09:48:17

Posztoló, menj a dolgok elébe. Csald meg magad te.

Kytia 2013.06.19. 09:50:53

@m.gray: Az első bekezdés szerintem nem teljesen. Nekem inkább úgy jött át, hogy komoly kapcsolatban gondolkodtak, ő viszont nem akarja számonkéréssel basztatni a pasikat, inkább rájuk bízza, önszántukból legyenek hűségesek. De azért legyenek hűségesek!:D
Ezt a részét azért meg lehet érteni, szerintem. Egy tökéletes világban nem kell a szerelemért sem hisztériázni, sem könyörögni, kár, hogy a világ a tökéletestől olyan messze van, amilyen.
A második bekezdéssel viszont teljesen egyetértek. Pont ezt írtam én is, hogy ha nem csalja, akkor is gáz, hogy nincs mit megtárgyalniuk.

m.gray 2013.06.19. 09:54:58

@Kytia: hát nemtom. azt írja az elején, hogy szereti őt a pasi, meg ő is szereti a csávót. és hogy "nem régen vannak együtt".
egyrészt nem tudom mit jelent a nem régen (2 hét? 2 hónap? 6 hónap?), de azért egy nem régen együttlevős kapcsolatban azért eléggé le nem szakad egymásról a két ember, és kézen fogva ugrándoznak a rózsaszín felhőkön; nem a különprogram meg a kimaradozás
sztem csak a csaj gondolta úgy, hogy ez most a "nacceji", a srác meg úgy, hogy dejó, 10 évvel fiatalabb ingyensuna, elvárások nélkül - csaj meg most koppant, hogy hát bizony mégsem szereti őt annyira a faszi

Kytia 2013.06.19. 10:02:48

@m.gray: Igen, szerintem is. Meg hát a "maga módján" biztos szereti a pasi. Szereti, hogy meg lehet dugni, szereti a kerek seggét és szereti a pörköltjét. Ezeket mind lehet szeretni, csak elköteleződés nemigen lesz belőle. Egyébként sosem értem, hogy lehet ilyet kimondani a másikról, hogy "szeret engem". Illetve bizonyos helyzetekben oké, ha látom, hogy sírva fakad attól is, hogy megcsípett engem egy szúnyog, és közben a haveroktól azt hallom vissza, hogy folyton engem dícsér és hasonlók, akkor talán nagyobb biztonsággal megkockáztatom, hogy talán szeret. De amikor kimaradozik, nem kommunikál, visszaél, ráadásul félek, hogy egy laza mozdulattal azonnal kipenderít, ha fel merészelem hozni a problémámat...

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 10:39:23

@Kytia: "Nekem inkább úgy jött át, hogy komoly kapcsolatban gondolkodtak, ő viszont nem akarja számonkéréssel basztatni a pasikat, inkább rájuk bízza, önszántukból legyenek hűségesek. De azért legyenek hűségesek!:D" Neked (is) igazad van, nem basztatás kérdése a kommunikáció, de csodákra képes. Szóval szerintem a játékszabályokat érdemes tisztázni amikor egy kapcsolat komolyra fordul (amennyiben nem evidensek mindkét fél számára a nagymértékű felfogásbeli azonosság miatt). Akkor a későbbiekben nem lesz szükség játszmázásra, érzelmi/szexuális zsarolásra stb.
Biztos bennem van a hiba, de én nagyjából az ellenkezője vagyok a poszterina pasijának: el sem tudom képzelni az életemet, ha nem tudok kommunikálni, vagy nem partner beszélgetésekhez a társam. Szóval ha csak dugnak, akkor annak a kommentnek volt igaza, hogy ezek nem társak, csak dugópajtások.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 10:41:50

@Kytia: "Szereti, hogy meg lehet dugni, szereti a kerek seggét és szereti a pörköltjét. Ezeket mind lehet szeretni, csak elköteleződés nemigen lesz belőle. "
Stimmel: a maga módján=ebből a kapcsolatból hiányzik a szerelem. Tiszta felesleges időpocsékolás erőltetni. Erre a szintre ha 20 év házasság után jut el, még az sem triviális. Szóval, nem csak kommunikálni, hanem elgondolkodni is célszerű lenne.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 11:08:30

Namivanmivan mindenki kiment a strandra? Szégyelljétek magatokat, amiért nem dolgoztok (kommenteltek) ebben a melegben!
:DD

Hurri Kán 2013.06.19. 11:09:41

@Bölcs Jaroszláv:
A kommentelés rovására megy a csalás ;-)

pretty kitty 2013.06.19. 11:15:21

@plantingC4:

ilovebalaton.hu/aktualis/2013-06-19/maris-eletet-mentettek-a-balatoni-vizimentok

Nah latod Plenting mal cak ezel sze kell aggodni van aki megmencen ;)))))) Nalam ucce lecc ienle cuxeg cak azel linkelem h megnyugodj XDDDDDD :))))))))))

_Ω_ 2013.06.19. 11:44:03

Kedves Poszterin-a-CsP-ről!

Ezt elszúrtad, ebből a helyzetből szép lesz nyerni. Szerintem erre fókuszálj: "Engem egyébként ritkán hív magával." - ha tényleg akarsz még vele normális kapcsolatot, a közös programok szervezése lehet a megoldás. Ekkor nem kell "tálalni" semmi kellemetlent, mert nem a szabadsága megnyirbálásáról van szó.

@Bölcs Jaroszláv: Biztos mindenki szaunázni van; csak egy a hiba, a munkahelyén. :)

plantingC4 2013.06.19. 11:44:05

@Ali Babaa: Balcsiról hipp-hopp Bp.-en teremnek baj esetén, jól meg is nyugodtam erre a hírre ! :D

Kytia 2013.06.19. 11:52:45

@Bölcs Jaroszláv: Na ja, mondjuk sokszor szándékosan nem tisztázódnak a játékszabályok. Például arra miért van szükség, hogy én kifejezzem a pasi felé, hogy nem fogok számon kérni? Fordított esetben én nem ütköznék meg azon, ha pontosan akarná tudni, hol jártam tegnap este. Tök természetesnek venném, hogy meg akar bízni bennem és ehhez a napi szintű titkolózás nem a legjobb eszköz.
Szóval aki az elején ezzel hirdeti magát a másiknak, hogy ő aztán majd laza pórázra enged, meg nem kérdezősködik, az nekem eleve bizonytalanságot sugall. Az az érzésem, hogy úgy érzi, extraengedményekre van szükség, hogy szóbaálljon vele a pasi. De akkor utólag mit csodálkozik?

_Ω_ 2013.06.19. 11:58:33

@mésange: Már miért kéne ma számítógépet szerelni a meleg miatt? Errefelé 29,4°C van, ez nem számít extrémnek; merevlemezek 33 és 43 °C között. Majd akkor kell elkezdeni aggódni, ha utóbbi eléri az 55-öt, de folyamatos üzem mellett még ez is elmegy évekig. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 12:11:35

@Kytia: "Na ja, mondjuk sokszor szándékosan nem tisztázódnak a játékszabályok. Például arra miért van szükség, hogy én kifejezzem a pasi felé, hogy nem fogok számon kérni? Fordított esetben én nem ütköznék meg azon, ha pontosan akarná tudni, hol jártam tegnap este. Tök természetesnek venném, hogy meg akar bízni bennem és ehhez a napi szintű titkolózás nem a legjobb eszköz.
Szóval aki az elején ezzel hirdeti magát a másiknak, hogy ő aztán majd laza pórázra enged, meg nem kérdezősködik, az nekem eleve bizonytalanságot sugall. Az az érzésem, hogy úgy érzi, extraengedményekre van szükség, hogy szóbaálljon vele a pasi. De akkor utólag mit csodálkozik? "

Na menjünk sorba: nem azt kell tisztázni, hogy mik azok a szabályok amelyek nincsenek, hanem azt, hogy mik azok a szabályok, amik vannak, és jelentkeznek elvárás szintjén. Nekem pl. bármilyen szintű "programegyeztetés" belefér, mert ha egy általam komoly szándékkal kezdeményezett kapcsolatról van szó, akkor nem akarok ilyen dolgokat sunyiban csinálni. Ugyanakkor viszont semmi kifogásom nem szokott lennei (nem volt még eddig) egy akár szorosabb, együttéléses, összeköltözéses kapcsolatban sem, ha mindenki "saját" kasszán él, és a rezsit 50-50%-ban összedobjuk. Ebben pl. semmi kivetnivalót nem tálálok/nék. Viszont mindazokra a területekre, ahol valamiféle szabályok betartását szükségesnek látjuk, teljesen természetesnek tartanám, hogy ezek a szabályok (vagy mondjuk inkább, hogy megállapodások) a kapcsolat kezdetén tisztázódjanak.

Lehet, hogy igazad van, és a csaj eleve önbizalomdeficites pozícióból indított, akkor ez részéről hiba volt, de a fickó sem volt matyóhímzés, ha ezt kihasználta és rájátszott erre a dologra. Amennyiben így történt, akkor az is csak azt jelzi, hogy nem gondolkodott ő (a pasi) sem hosszú távú tartós kapcsolatban.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 12:13:41

@_Ω_: bibibíí, én bekapcsoltam az előbb a légkondit (nem magam miatt, én elég jól el vagyok melegben, hanem a kolléganőm miatt, aki viszont rosszul viseli a nyarat (is))
:)))
Azért valaki egy doboz jégkrémet hozhatna, nem haragudnék meg rá.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.19. 12:30:33

Szerintem a szabadsággal nincs baj.
Viszont, ha a pasi ennyire szuverén, nem mesél, akkor valószínűleg nincs olyan nagy szerelem és kötődés részéről.

Egyébként vannak ilyen szabad típusú emberek, akik így érzik jól magukat. Attól még akár szerethet is, viszont, ha a másik leszarva érzi magát, akkor ott valami már nagyon nem kerek, és nem biztos,hogy van értelme küzdeni.
(pláne, ahogy a posztpasi is, aki már nem fiatal, ahogy utalt rá a csaj, tehát változni aligha fog markánsan)

_Ω_ 2013.06.19. 12:31:04

@Bölcs Jaroszláv: IS! Remélem nem fázik meg a légkonditól, vicces lesz nézni. :D
Noha Valakinek érzem magam, nem foglalkozom jégrémszállítással, úgyhogy mégsem én leszek aki haragod imígyen garantáltan elkerüli. Amit tehetek érted: gondolj a blog hátterére mint pisztácia fagylaltra!

Figyelem! Uwaga! Pozor! Attention! Achtung! Attenzione!
A monitor nyalogatása egészségtelen! Igen, még klímával hűtött monitor esetén is!

fumerin 2013.06.19. 12:45:56

@_Ω_: Tudod, szegény ember vízzel főz...játékgépek, nagy vidikártya, csak 2 db 12 ventivel, leszerelt oldallal...hééé, nyáriszünte, fiaim végre szabadon wowoznak. :D Sajna nálam panelban nincs hűvös, így biztonságosabb, ha alaplapi videokártyával működnek, zárt házban a gépek.
(szemeteltek és fagytak a 3D , miután passzív hűtéshez kéne egy kis zsebpénz. :D)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 12:54:22

@_Ω_: Don't worry, van otthon, csak meg kell várni a munkaidő végét, amíg hazamehetek, hogy megegyem.
Addig meg kibírom.
:)

fumerin 2013.06.19. 13:27:10

@_Ω_: (és persze, ha ismered a játékot, tank és heal nem kevés felelősséggel, így nem jó, ha pillanatokra kimarad bármi és akármi, inkább nem részletes, de stabil, erre mentem)

_Ω_ 2013.06.19. 13:50:47

@mésange: Na igen, a felelősség... :D Az utóbbi pár évben már nem játszottam vele. Régen inkább mage volt részemről a választás, amivel egyszer volt sikertelen kísérletem tank szerepet is játszani - persze nem arra való, nem csoda, hogy sikertelen volt, de legalább jót nevettünk. Priesttel játszottam egy rövid ideig, de a kulcsszó mindig inkább a ranged magic volt, az az én stílusomnak megfelelő. :)
Nem vagyok a passzív hűtés híve, inkább az alapos ámde alacsony fordulatszámú szellőztetésben bíztam mindig. Vízhűtés meg drága és szivárgásnál elég sok alkatrészt kell cserélni.

@Bölcs Jaroszláv: Tegnap vettem én is jégkrémet, a fagyasztóban vár, már várom, hogy meglékelhessem. :D

dr. gernika 2013.06.19. 14:00:07

Szerintem az a kulcsmondat, hogy "nem voltam féltékeny típus, de mellette az lettem"
Ha olyat hoz ki belőled, ami ennyire nem fér össze a saját magadról alkotott képpel, akkor az egész kapcsolat rossz fele megy.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 14:47:40

@dr. gernika: Azaz konklúzió: amit már többen is javasoltunk neki: lapát.

dr. gernika 2013.06.19. 14:48:25

@Bölcs Jaroszláv: Nem olvastam vissza, majd mindjárt. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.19. 14:52:41

@_Ω_: "Biztos mindenki szaunázni van.." ezt most visszaolvasva úgy olvastam, hogy "biztos mindenki sunázni van, és egy pillanatra felötlött bennem, hogy affene a jó dolgotokat!
:DDD

Kytia 2013.06.19. 15:58:26

@Bölcs Jaroszláv: A gond ott van, ha az előző három kapcsolatodban működött az előre tisztázás, a jelenlegiben viszont nem. Ha a hűség becsületkassza-alapon működik, tehát nincs folyamatosan ellenőrizgetve, mégis négyből három partner megfelelően betartja, akkor az ember elkövetheti azt a hibát, hogy a negyediknél is feltételezi, hogy működni fog. Oszt legfeljebb téved.
Nem biztos, hogy nöbizalomhiányos volt, lehet, hogy csak jók a korábbi tapasztalatai és ezért naiv. Ritka madár, de a Teremtő gondoskodik róla, hogy az optimizmus előbb-utóbb elpárologjon mindenkiből.:D

fumerin 2013.06.20. 08:26:41

@_Ω_: Jaah, a mage. :D Fiam szokta lenyúlni(dps-em), és szerinte is a legjobb. :D Családilag vagyunk, szal' mindenkinek van szerepe. Persze anyának jutott a heal(fő kari resto sámli)...nem hiszem, hogy meglepő. :D Vigyázhatok a seggükre, mint általában mindig....

Joe69 2013.06.21. 00:19:44

Szerintem posterinának nincs mitől félnie. Békén hagyja a pasiját, amikor kell. A korkülönbség pedig kiváló. Ha a pasinak van minimális sütnivalója, nagyon megbecsüli. Ha viszont egyszer csak nekiáll elszámoltatni, hisztizni, akkor akkor elcseszheti az egészet, mint ahogy sok nővel megesik.
süti beállítások módosítása