HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.20. 08:55

Beleszerettem a barátomba

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/20/beleszerettem_a_baratomba

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr465370180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Αphelion 2013.06.20. 11:23:15

@Frigyes ur: "Legközelebb ha latok egy jo pasit kuldom ezerrel a jeleket. Aztan figyelem, hogy o milyen gyorsan menekul :D"

OK de csak ovatosan, csakis olyan pasival probald ki aki tetszik, mert ha megse menekul hanem rad ugrik akkor aztan magyarazhatod neki hogy nem is kivanod ot...;)

fumerin 2013.06.20. 11:23:50

@Dr.Rekettyés László: Nézd, max. azt mondja a barát: nem tudlak nőként elképzelni.
Oké, akkor igyunk egy sört, majd csak lerendezem magamban. :D
Tényleg nehéz őszintének lenni? Pláne barátságban?

plantingC4 2013.06.20. 11:24:30

@dr. gernika: éljen a fészbúk !

@Namely: itt valami árulás van, mindegyik ugyan az a típus, sötét bőr, sötét haj...

mütyür 2013.06.20. 11:24:38

@mésange: en sem. Amikor meg pasiposzt van es sir, h csaj sosem keresi magatol, passziv akkor erdekes mindenki azt mondja h felhoztet, felejtsd el stb., nem azt h igazi pasi feladata a hoditas :P

Dr.Rekettyés László 2013.06.20. 11:27:10

@mésange: Erről talán nem engem kell megkérdezni.

fumerin 2013.06.20. 11:27:58

@mütyür: Ezek a játszmázó jányok! :D

@Dr.Rekettyés László: Tudom, költői kérdés volt...már nem is feléd. ;)

Kytia 2013.06.20. 11:28:34

@Namely: Na várjál. Szerintem te a "vonzódom hozzád" mosolyt kevered a "leszopjalak?" mosollyal. Nem mindegy a konkrét cél.:D
Érdemi hódítás érdekében én inkább valami ilyesmire szavaznék: hollywoodnose.com/images/net_worth6/freida-pinto-wealth/freida-pinto.jpg

Ha pedig már nagy a szerelem és nem tudja leplezni: downloads.xdesktopwallpapers.com/wp-content/uploads/2011/11-3/Freida-Pinto-Looking-Very-Sexy-In-An-Event.jpg

De hát nőkben sosem értettünk egyet.:D

plantingC4 2013.06.20. 11:29:08

@mésange: A legtöbb embernek még önmagához is nehéz őszintének lenni, nem várhatod szegényektől, hogy ennyire faszák legyenek...vagy hát várhatod, csak félek szakállad nő, sztem annyira nem állna jól...:D

Namely 2013.06.20. 11:31:07

@plantingC4: nekem készült, én az ilyen típust szeretem.... :)))) bár ami igaz, az igaz, lehettek volna tekintettel másokra (pl rád) is.... tegyünk panaszt!

Dr.Rekettyés László 2013.06.20. 11:31:16

@mésange: Egyébként amit írsz, az eleve ritka, pláne hogy utána "Oké, igyunk meg egy sört!".
Pláne a köbön, amit utána írtál, hogy utána még képes ezt le is rendezni magában, és nem mennek ettől kezdve ketten két irányba, és képesek ugyanúgy tartani a kapcsolatot.
Mert szerintem a többség ilyenkor sértetten (!) elhúz a francba, vagy ami még rosszabb, epedve ott marad, abban reménykedve, hogy egyszer majd hátha mégis összejön a dolog.

mütyür 2013.06.20. 11:31:34

@mésange: :) gondolom ez vmi olyasmi lehet h napig nem valaszolok levelre stb

Kytia 2013.06.20. 11:31:48

@mésange: Ha minden kötél szakad és nem tud belenyugodni, tegye ezt. De hátha van jobb megoldás. Úgymond "önkéntes alapú" (a pasi részéről).

plantingC4 2013.06.20. 11:31:59

@mütyür: de én pont azt szoktam írni, jeee :D

fumerin 2013.06.20. 11:32:53

@plantingC4: Túl nagyok az elvárásaim, hajjj. :D
Egyetlen apró dolgocska: őszinteség.
Hehehe, én mindig azzal hódítottam, miután semmi más pozitívum nincs bennem. :D

Frigyes ur 2013.06.20. 11:33:53

@Kytia: Ja, total cuki volt :S Persze mar atjön a helyzet ironiaja. Az a legszornyubb, hogy ha nem is vagyok egy Shakespeare, azert tudok fogalmazni. Ez a tortenelem egyik legbenabb szerelmes levele volt megis :S
Kytiam, azert az az sms semmi. Ilyen alapon en annyit nyomulok valogatas nelkul nokre-ferfiakra, hogy hujujuj. Kesobb amugy olyan sracoknal tettem, akiknel tudtam, hogy fizikailag azert vonzodnak, de ez meg boven keves, azert kölcsönös fizikai vonzalmat talalni nem nehez. Ja nem, egyetem elso napjan is volt afele tajekozodo kerdes, de par mondat valtasa utan a 'kar, hogy megszolaltal' kategoriasba ment at. :x
Mert mi lett, miert nem többet, ha összejött?

Frigyes ur 2013.06.20. 11:37:55

@Kytia: Hehe. Ez is mennyire igaz. Eccer szivattam buliban egy sracot, mire hazaertem mar 5 vagy 6 sms vart, volt 1 randevu, aztan visszament kulfoldre es honapokig leveleztunk. Na, ennyi.

@Namely: Ez egyreszt eroltetett, tul kihivo, masreszt Kytia kevesse eufemisztikus megfogalmazasa ravilagit a lenyegre. Ha ez a jel, akkor szuzen halok meg :D

@Αphelion: Majd meghivatom magam egy zacsko gumicukorra es en leszek a lehuzos no, menekul is majd. Ennyi. Mindenre van tervem.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.20. 11:40:19

Az ilyen szitukban általában a pasik szoktak a csajokba hamarabb belezúgni. Ritka a vice-versa.
Gyaníthatóan a csaj nagyon nem lehet a srác esete, ha eddig nem moccant.
(10 pasiból 9, ha bejön neki a csaj, és nem homár, akkor szarik a barátságra, vagy mire, és simán bepróbálkozik)

fumerin 2013.06.20. 11:40:56

@Dr.Rekettyés László: Most nem barátságról beszélünk? Miért sértődnék meg, ha a sok jó dologban, ami miatt szerete a férfi barátom(és elvetemülnék, hogy szeretném), nem alapcsomag, hogy engem nőként is lásson? :D
Baromság, sör meg alap a barátok körében. :)

Kytia 2013.06.20. 11:42:14

@Frigyes ur: Miért volt béna? Szerintem konkrét mondatokat is átvett tőled a srác a saját leveléhez, ne aggódj.:)
Igen, de az sms előtt már kétszer randiztunk és kétszer tűnt el a randi után nagyon sok időre. Ezt illett volna értenem, vagy legalább elfogadnom.
Miért volt rossz? Hát csak annyi, hogy egy olyan ember mellett élni hónapokig, aki azt érezteti, hogy nem igazán téged akarna, az elég borzalmas. És mondjuk ő azért nem finomkodott. Kb öt év szibériai kényszermunka után lennék úgy szétesve, mint akkor voltam.

Αphelion 2013.06.20. 11:44:25

@Namely: Jesszusom de durva izlesficamod van :P ;) Szerintem a Rebeka turheto, a tobbitol fejvesztve menekulnek ha elkezdene jeleket adni XDD

Dr.Rekettyés László 2013.06.20. 11:44:57

@mésange: Ugyanazt csinálod, amit én is szoktam.
Számodra totál természetes dolgokra kicsit naivan rácsodálkozol, hogy de hát mi ebben a meglepő?
Akik nem így gondolkoznak, azoknak az egyáltalán nem természetes, hogy letisztázott emberi kapcsolatok jellemezzék a magánéletüket.

Kytia 2013.06.20. 11:45:01

@Frigyes ur: Na tessék.:D Jó bátor vagy, én ilyen kamut sem mernék. Attól félnék, hogy nem tetszem neki és kiröhög. De azt észrevettem, hogy amikor valakivel pont azért tudok közvetlen lenni, mert nem tetszik, az tuti belém zúg. Ez is dekurvára fordítva kéne hogy legyen.

plantingC4 2013.06.20. 11:45:44

@Namely: nekem ez a típus már "túl portugál" :D
bejönnek a fekete hajú csajok, de ilyen sötét bőrrel, sötét szemmel már nekem "túl délies"

@mésange: bennem lenne még más, de nem párosul mellé vagyon és hatalom, így nem sokan kíváncsiak az őszinteségemre...:D

Namely 2013.06.20. 11:47:10

@Kytia: az első, amit belinkeltél=bámul a semmibe, ez se nem mosoly, se nem nézés.
A második pedig egy nagy műmosoly, semmi több. Remélem egyik sem áll közel hozzád.

És szerintem amit belinkeltem, az egy természetes, leplezetlen érdeklődés. És abban sincs semmi rossz, ha nőként leszopnád azt, aki tetszik neked. Ahogy abban sincs semmi kivetni való, hogy azonnal ágyba bújnál egy neked tetsző lánnyal, és úgy kinyalnád, hogy csak na. (a bnőmmel sem lepleztük, hogy vonzó a másik, egy percig sem.) Az, hogy egyesek leplezik, játszmáznak, az ő bajuk. Sosem tettem ezt, és nem is áll szándékomban. Persze ahogy írtad, nem értünk ebben egyet.

fumerin 2013.06.20. 11:47:30

@plantingC4: Szar helyen keresel, mondták már? :D

Namely 2013.06.20. 11:50:08

@Αphelion: nem akik ott vannak, csak a típus, amiről beszéltünk.

@plantingC4: nekem ez a zsánerem... :D

Frigyes ur 2013.06.20. 11:53:19

@Kytia: Hulyen, egyszeruen, antiromantikusan fogalmaztam. Telleg tök gaz volt.
Na bazz, az ilyen eltunes annyira rohadek dolog. Erti az ember, de sztem sokkal sz*rabb, mint az elutasitas maga.
:( Minek ment bele. Na jo, sejtem, de ez tök megalazo, banto, francert ilyenek az emberek :S

Namely 2013.06.20. 11:53:38

@Frigyes ur: macska megvan már? :D arra nem kell mosolyogni, csak etetni. Persze van olyan pasi is, aki csak ezt keresi egy nőben: szaros gatya legyen tiszta, ebéd, takarítás. Na erre sem kell így nézni. Adj fel egy internetes hirdetést. Jelige: "lelki kapcsolat".... :D

Kytia 2013.06.20. 11:54:40

@Namely: Ez vicces, mert nekem meg a tiedre volt rögtön az első reakcióm, hogy úristen, mekkora fake.:DDD A kutyakajától kezdve a kertigrillen át a fogselyemig mindent ezzel a nézéssel adnak el a kereskedelmi tévékben manapság. Persze itt az is játszik, hogy te, vagy én mit akarunk belelátni, ezt magyarázta a barátom tegnap a Szepesi Niki könyvvel kapcsolatban (mert kultúrálódom ám serényen:DD).

A nőkben nem értettünk egyet, nem a játszmázásban, csusszantóbajnok!:DDD
Nekem mondjuk a vonzó pasikra pillantva nem a farkuk számba vétele az első, ami eszembe jut, de ezt betudom annak, hogy - ahogy mésange is megmondta volt - "én be vagyok oltva szex ellen".:D

fumerin 2013.06.20. 11:57:30

@Kytia: Nézd, ránézek egy férfire, nekem sem jut elsőre eszembe a szex, pedig nekem fontos.
Én nem a külsőre szoktam ráizgulni, de láthatóan ebben sem vagyunk egyformák.

Frigyes ur 2013.06.20. 11:57:50

@Kytia: Hehe, ne aggodj, tuti beijedek. Vagy mostani szakitas utani minden mindegy allapotomban lehet nem leszek önmagam kicsit. Azert sztem viszek baratnot tamogatasnak.
Sztem ezzel mindenki igy van. Ha nem benazol, akkor nem is kell a masik zsigerbol :)

@Namely: A noknel nem ez az indulas. Nemigazan nehez szexet kapni, szoval hidd el, a legtöbb no fejeben nem igy indul a dolog.

Kytia 2013.06.20. 11:58:43

@Frigyes ur: Az eltűnés önmagában belefért volna. Ott még én hibáztam, nekem kellett volna, hogy leessen a tantusz. Mindkettőnknek kínos lett volna egy elutasítás. Azt viszont én sem tudom, hogy végül miért ment bele. Addigra szakított az addigi barátnőjével (mert mint kiderült, volt neki) és szerintem úgy volt vele, hogy "lássuk meg". Csakhát kár volt.
És mondjuk ha a levélpajtásoddal összefutnál ma a villamoson? Még mindig ciki lenne, vagy fel sem ismernéd?:D

plantingC4 2013.06.20. 12:00:02

@Kytia:
óó ez mennyire így van :"azt észrevettem, hogy amikor valakivel pont azért tudok közvetlen lenni, mert nem tetszik, az tuti belém zúg"
és ez mocskosnagy igazságtalanság...:D

...aki meg tetszik, annál meg tök nem megy a közvetlenség, kb. ha meglátom is elesek saját lábamban, pedig ügyesen mozgok, dadogni kezdek és elrontok egy egyszerű mondatot is, pedig ebből élek, hogy tök ügyesen kommunikálok...:D:D:D
ilyen szemétség ez..:D

Kytia 2013.06.20. 12:04:00

@Frigyes ur: De várjál, te most szakítottál? vagy keverek mindent mindennel?:O

@mésange: No meg abban sem, hogy nem azonos szinten érdekel minket, hogy TE milyen vagy.;)

Frigyes ur 2013.06.20. 12:04:17

@Namely: Hörcsög van :)) Egyszeruen mashogy latjuk. Nalam nem szexel indul a dolog.

@Kytia: Nekem nem. Egy inkabb hagyjuk belefer. Ha nem meri a szemembe mondani, akkor legalabb dobjon egy smst. Az is gaz, de a semminel több. A semmibe vetellel lehet a legjobban kiakasztani engem.
Ja, hogy tipikus megalkuvos, vigasztalos dolog volt. Aaa, nem csoda, hogy megviselt :S
Futottam mar össze vele olyan 8 eve, es mivel 8 evig osztalytarsak voltunk, nemigen tudnam elfelejteni :) Nem ciki, a level utan persze jo sokaig ciki volt, plane, hogy nem is tudom hanyan vagtak a fiuk közül, de ittenem. Tuleltem a megalaztatast.

Namely 2013.06.20. 12:04:46

@Kytia:
mért, mi az első, ami eszedbe jut?

"A nőkben nem értettünk egyet, nem a játszmázásban, csusszantóbajnok!:DDD"

amit én írtam:
"És szerintem amit belinkeltem, az egy természetes, leplezetlen érdeklődés. "
ha pedig megvan az érdeklődés, de inkább visszafogja, nehogy "kurvának tűnjön", akkor az játszma. Így értettem.

Frigyes ur 2013.06.20. 12:05:46

@Kytia: Jah. Most. Fasza. Salalala.

fumerin 2013.06.20. 12:06:19

@Kytia: :D Ez ojjan kis czuki cziki. :)

Kytia 2013.06.20. 12:06:24

@plantingC4: De most komolyan, ez miért van? Mintha a szervezeted a megemelkedett pulzusszámmal és hasonló pszichoszomatikus tünetekkel direkt a vágyaid útjában akarna állni. Valójában az evolúciónak az volt az érdeke, hogy végül rondákkal szaporodjunk?:D

fumerin 2013.06.20. 12:08:51

@Frigyes ur: :( (csak sejtettem hsz.-ből és fel a fejjel)

Kytia 2013.06.20. 12:12:30

@Namely: Miért hiszem mindig azt, hogy Frigyesúr vagy? Oszt itt percekig nem értem a kommentet...:D

"mért, mi az első, ami eszedbe jut?" Ezt így nehéz lenne meghatározni. Az biztos, hogy ha szerelmes vagyok, akkor folyton a csókolózás jár az eszemben. A szex is néha, de a csókolózás sokkal többször. Ezért is általában az arc nekem a legfontosabb, ha valaki tetszik, az első, ami eszembe jut, hogy deszörnyenédes arca van.

Értem, hogy értetted, de ügyes csavarral kihoztad, hogy én viszont a játszmára szavazok, pedig erre nem tettem utalást.:)

@Frigyes ur: A kommentelőtárssal? Most, tehát ma? Jujj. Akarsz róla beszélni?:S

plantingC4 2013.06.20. 12:16:02

@Kytia: nagyon érdekes kérdés, tényleg olyan, mintha abban pillanatban átvenné az irányítást egy sokkal több joggal bíró alkalmazás és az összes, addig faszán futó folyamatot, egyszerűen összezavarja, felülírja a saját, mindennél erősebb parancsaival...

Lehetséges, hogy az evolúció így véd minket, attól, hogy az első gyomorremegéses alkalommal nemzzük az utódainkat?

Hurri Kán 2013.06.20. 12:26:03

@plantingC4:
Attól a pálinka is megvéd :D

Kytia 2013.06.20. 12:49:15

@plantingC4: Az evolúció attól védene, hogy utódokat nemzzünk?? Azért ez már tényleg szájensz-fiksön.:D

Αphelion 2013.06.20. 13:06:59

@Kytia: "Attól félnék, hogy nem tetszem neki és kiröhög."

Ugyan mar, te hany pasit rohogtel mar ki amiert probalkozott nalad? (Marmint ha normalis modon tette, az eleve rohejes probalkozasok ugye itt nem relevansak) ;)

Nem tudom mas pasik hogy vannak vele, de en meg sose rohogtem ki csajt ilyen miatt, aki nem tetszett annak siman megmondtam h kosz nem, csak ha folytatta es nagyon nehezen lehetett leallitani akkor valtottam durvabb koptato modba. :)

"De azt észrevettem, hogy amikor valakivel pont azért tudok közvetlen lenni, mert nem tetszik, az tuti belém zúg. Ez is dekurvára fordítva kéne hogy legyen."

Ez forditott iranyba is igy van. :) Aki tetszik arrol is azt kell gondolni h nem kar erte jon majd masik, akkor nem lesz ilyen gondod ;))

plantingC4 2013.06.20. 13:11:02

@Kytia: ezt senki nem írta, tessék még egyszer elolvasni

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 13:13:21

@Chuck Norrisné Mancika: Sajnálom, de nem tudok egyetérteni veled. Saját tapasztalat: a csaj csinos volt, okos is volt, semmi de semmi gond nem volt vele, de meg sem fordult a fejemben, hogy barátságnál többet akarjak. Nem jött be, hiába volt csinos, és szép arcú. De nagyon jó barátok voltunk. És nem emiatt szűnt meg a barátság.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.20. 13:21:16

@Bölcs Jaroszláv: "csaj csinos volt, okos is volt, semmi de semmi gond nem volt vele, de meg sem fordult a fejemben, hogy barátságnál többet akarjak"

WTF? :D Még csak gondolati szinten se? Hah. Na jó, de a melegek ilyen szempontból nem számítanak! :D :P

Kytia 2013.06.20. 13:53:55

@Αphelion: Hááááát. Azért vannak fura reakciók az embereknél. Éreztem már úgy magam, mintha erőszakoló szatírnak néznének, pedig nekem a legdurvább pasivadászó akcióm tényleg az ominózus "Boldog Karácsonyt!" sms volt. Szóval nem egyértelmű ez. Meg aztán fiú ikertesóval és annak barátaival megáldva látom, hogy a pasik gyakorlatilag mindenbe mindent belelátnak. "Ráköszöntem, visszaköszönt! Tuti tetszem neki."

@plantingC4: Értettem elsőre is, de mindig úgy képzeltem, hogy az evolúció minden elé helyezi a szaporodást, tehát a körülmények, a gyomorremegés és egyéb mellékes tényezők őt nem izgathatják, mert ha igen, hát nagyot csalódnék.:D

Kytia 2013.06.20. 13:56:08

@Bölcs Jaroszláv: Az a fránya hónaljszag.:D Amúgy csomó ilyen van. És ha a csaj sem volt az a típus, aki azonnal picsariszáló üzemmódba vált, ha negyvenmérföldes körzetben felbukkan egy kósza fallosz, akkor ez simán műkszik.

Αphelion 2013.06.20. 13:59:26

@Kytia: "Valójában az evolúciónak az volt az érdeke, hogy végül rondákkal szaporodjunk?:D"

Az evolucio azt probalja megakadalyozni hogy izgulosakkal szaporodjunk :)

Kytia 2013.06.20. 14:01:21

@Αphelion: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ott a pont. Tényleg.:DDDDD

plantingC4 2013.06.20. 14:04:46

@mésange: mondták, de nem segített ! :D

plantingC4 2013.06.20. 14:11:52

@Αphelion: :D

@Kytia: inkább akkor úgy egészíteném ki, hogy nem csak a szaporodás aktusára van kihegyezve, hanem, hogy a megszületett egyed életben is maradjon, hogy az is elérhesse legalább az ivarérett korát, legalábbis emlősöknél ritkább, hogy az aktus megtörténte után már töknyóc mindkét egyednek mi lesz vagy ha nem is tök nyolc, de nem tudja befolyásolni a sorsukat (mint pl. teknősök kitojnak 100 tojglit egy körben, elássák és ezzel letudva a szülői kötelesség és kb. 1 marad életben abból 1 éves korára)

dr. gernika 2013.06.20. 14:23:04

Poszthoz: ha már most is szenvedsz, nem mindegy, hogy elmondod neki és vagy igen, vagy nem? A bizonytalanságnál nincs rosszabb. Vesd be magad.
Legfeljebb beégsz, az benne van a pakliban.

Frigyes ur 2013.06.20. 14:45:37

@Kytia: Hm, ki mit mondott? :D Nem, nem ma, csak eleg friss. Aaa, csak azert irtam, hogy ilyenkor csinal baromsagokat az ember, konnyen beszelek, nem akarom itt kibeszelni en a maganeletem :) Ami ugye mar nem letezik, de erted :D

Frigyes ur 2013.06.20. 14:46:27

@Kytia: Ja, es azert hiszed, mert odaig vagy ertem, es mindenhol engem latsz :)))

Frigyes ur 2013.06.20. 14:47:29

@Kytia: Az is vagy :P De a pasik tenyleg ilyen kis kombinatorok? Es meg a nokre vetitik ezt ki ;))

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 14:52:03

@Kytia: Á, semmi ilyesmi nem volt. Mondjuk nem szagolgattam a hónalját, de arról a távról ami kettőnk közt volt űberhaupt nem érződött. És ja, nem ment át riszálóba. Egyébként jogász volt, borotvaéles logikával, és nagyon okos. És általában tíz pasi közül kilenc bepróbálkozott nála kapásból. Én voltam a tizedik.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 14:55:06

@plantingC4: Hát ezt például emlőse válogatja. Az állatvilágban inkább azoknak az emlősöknek a legjobbak a túlélési esélyeik (ha az emberi beavatkozást nem számítjuk, mert ugye azzal szemben többé-kevésbé tehetetlenek), amelyek a "külső ellenséggel" szemben nagyon harciasan védelmezik a kölykeiket (pl. oroszlán) a saját utódaikkal szemben viszont nagyon gondoskodók.

Kytia 2013.06.20. 14:57:21

@Frigyes ur: Senki semmit, csak ugye régebbnről tudom, hogy a Kittilány vót.
A pasik elképesztőek. Jópár fickó képzeli azt, hogy szerelmes voltál/vagy belé, amiről te persze mit sem sejtesz.
A legviccesebb egy baráti társaságban egy undorító gyerek volt, aki két évig szivatta egyik barátnőmet, majd amikor a következő barátnője jött hozzám panaszkodni, akkor mondtam neki, hogy szerintem a pasija egy faszfej és én a helyébe már rég otthagytam volna. És mit hozott ki belőle a srác? Hogy én szerelmes voltam belé és csak azért fikáztam, mert baszta a csőröm, hogy nem velem járt. Hát akkorát még nem röhögtem életemben. De szerintem napi szintű az ilyen.

Na mindegy, szóval részvétem, nem gondoltam volna.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 14:57:31

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nem. Azért nem, mert nem jött be. Nem tudom másképp mondani. Talán találkoztál már ilyennel (ellenkező neművel természetesen), akiről el lehetett mondani, hogy okos, kedves, intelligens, jópofa, még ráadásul hejjespasi is, de neked mégsem jön be. Van ilyen. C'est la vie.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 14:58:41

@Frigyes ur: "Ja, es azert hiszed, mert odaig vagy ertem, es mindenhol engem latsz :))) " Mi lesz ebből csajok? Összeköltözés?
:DDD

plantingC4 2013.06.20. 15:02:22

@dr. gernika: Vannak olyanok akiknek a bizonytalanság még mindig jobb, mint a biztos elutasítás...addig is közel lehet, álmodozhat, reménykedhet... hisz akkor még "ott az ESÉLY"...nőt, férfit is láttam ilyet...

Olyan ez mint egy drog.
Hamis boldogságérzetet ad, de valszeg pont azért tolja, mert igazi boldogsághoz nem jut hozzá...

dr. gernika 2013.06.20. 15:06:20

@Kytia: Lol lehet ez volt a terápia neki.
Én is geciztem így pasival évek távlatából, mikor én már nagyban boldogan éltem mással. Ő meg nézett ki a fejéből pár napig.

dr. gernika 2013.06.20. 15:15:11

@Frigyes ur: Még mindig jobban jártál, mint én, akinek a levelét olvasatlanul tépték szét a fél osztály szeme láttára.

Kytia 2013.06.20. 15:20:51

@dr. gernika: De hogyhogy? Akkor árultad el neki, hogy szerelmes voltál, amikor már mással éltél?

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 15:23:19

@Kytia: "A legrosszabb az volt, amikor az "erőszakosságom" (..................) okán " Hámer tuggyuk, hogy te eggy erőszakos, agresszív pasifaló némber vagy!
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 15:24:07

@dr. gernika: Vígasztalódj: az osztály másik felének lövése nem volt róla, hogy épp mit tépnek szét és miért.
:XD

dr. gernika 2013.06.20. 15:26:10

@Kytia: Valami ilyesmi. Ne kérdezd miért, őszinteségi rohamom volt.
Ugyanezt megcsináltam államvizsgám után részegen egy haverommal, egyszer két-három napig olyan hangulatban voltam, hogy akár lehetett volna valami köztünk, de aztán ez elmúlt. Én hülye meg közöltem ezt vele utólag. Őt is jól hazavágtam.

Kytia 2013.06.20. 15:26:26

@Bölcs Jaroszláv: Szerintem te keversz engem a Liptai Claudiával.:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 15:27:27

@dr. gernika: Látod, látod?! Ez is azt mutogatgatya, hogy az alkohol valóban káros az egészségre.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 15:28:34

@Kytia: Na ne! Szerintem reménykedj benne, hogy nem (nem igazán bírom a csajt).
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 15:31:12

@dr. gernika: Miért választasz ilyen fenemód érzékenylelkű pasikat. Velem is közölték már, hogy lett volna esélyem, ha jobban nyomulok (kb. fél évvel aztán, hogy a dolog elmúlt). Tekintve, hogy már túl voltam az ügyön, vontam egyet a vállamon aztán azt mondtam, hogy : C'est la жизнь.

Kytia 2013.06.20. 15:31:59

@dr. gernika: Hát nem csodálom. Gondolom, akkor ő vastagon benne lett volna a dologban nem csak pár nap erejéig.:D

dr. gernika 2013.06.20. 15:36:59

@Kytia: Nemm, csak barátok voltunk (akkor még nem ismertem a felhő fogalmat). :)
@Bölcs Jaroszláv: Nem ismerted az osztályomat.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 15:38:30

@dr. gernika: Kész szerencse! De lehet, hogy az én osztályom sem volt sokkal jobb.
:))

pretty kitty 2013.06.20. 15:51:56

@Bölcs Jaroszláv: "C'est la жизнь."

Igen ien az elet te kisz nyelvzeni XDDDDDD :))))))))))

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 16:19:06

@Ali Babaa: Aphelion-kiszlányocka baszki nincs kedved normálisan írogatni virtuális selypítés nélkül?
:)

pretty kitty 2013.06.20. 16:20:17

@Bölcs Jaroszláv: Pofon bacni van kedvem teged :PPPPPPPPPP

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 16:26:12

@Ali Babaa: :DDD Ahhoz ide kellene jönnöd (és még akkor sem biztos, hogy sikerülne). ilyen bizonytalanra én a helyedben túl nagy téttel nem fogadnék.
:)

pretty kitty 2013.06.20. 16:32:05

@Bölcs Jaroszláv: "Ahhoz ide kellene jönnöd"

Hova pontoszaaaan? ;))))))))

Frigyes ur 2013.06.20. 16:56:34

@Kytia: Igen, volt, de annak mar 1 eve vege. Iden volt valaki mas :) Es köszi :)

Aztaaa. Nem gondoltam volna, hogy ok is gondolkodnak ;))
Ne izelj mar, ennyi ev utan bevallhatod az igazat: hany ejjelen at sirtad tele a parnad, hogy a baratnod faszija kell, de elvbol nem lephetsz? :)) Sokszor a leggazosabb embereknek van a legnagyobb onbizalma :x

@Bölcs Jaroszláv: Kytia barmennyire is szeretne, semmi. Remelem azert nem megy Dunanak emiatt.

@dr. gernika: Az uszofrizura lehetett a hibas... :x Igazat adok neked, jobban jartam. Ez hany evesen volt nalad?

dr. gernika 2013.06.20. 17:13:28

@Frigyes ur: Addigra azt már lenövesztettem. Egész jó csajnak számítottam. Csak bántani akart. Hetedikesek voltunk asszem.

Frigyes ur 2013.06.20. 17:21:38

@dr. gernika: Miert akart bantani? Ot is verted? :))

Bölcs Jaroszláv 2013.06.20. 17:34:05

@Ali Babaa: 36清林街浙江宁波中国
Hát ide.
:))

_Ω_ 2013.06.20. 23:00:15

@Bölcs Jaroszláv: Hát ez kész! :D
Képes voltál neki megadni egy ruhatisztító üzlet címét Kína egyik igen távoli sarkában? És ha van olyan őrült, hogy elmegy oda? Leveri a kis kínaiakat, ők meg csak néznek a még kisebb csík szemükkel, hogy ezt most mé'?!?! :D

(Jiefine Dry-cleanmore
Qinglinwan Street
Haishu, Ningbo, Zhejiang, China)

Joe69 2013.06.21. 00:42:48

Erről a sztoriról az a véleményem, hogyha valós, és nő írta, akkor álszent, hazug, a valóságban egészen másról szól. Lehetséges variációk:

1. Pasi meleg. Buzi pasi a nő legjobb barátja, mint tudjuk.
2. Csajszi egyszerűen vállalhatatlan a külseje meg a stílusa miatt. Pasi még csak dugna vele, de hogy utána kézenfogva végigsétáljon vele az utcán...brrrr..márpedig csak árukapcsolással menne
2. Csajszi egy hideg, frigid fapicsa, érzelmi élet csak a nagy szövegben. Párszor visszautasította és rendreutasította már a bepróbálkozó pasit, aki már nem mer többet lépni, viszont túl mulya és udvarias ahhoz, hogy otthagyja a picsába, holott ezt érdemelné.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 08:06:20

@Ali Babaa: Rossz keresőt használsz. Biztos ismered a szakállas viccet, mikor még a múlt században egy felsőzsolcai parasztbácsi elhatározta, hogy ő bizony elmegy a tokiói olimpiára (ez valamikor régen a XX. században volt nem tudom mikor, lusta vagyok utánanézni). Bement a bácsi a vasútállomásra, és azt mondta: kérek egy jegyet Tokióba. A jegyárus tudtta, hogy ilyen hely a világon sincs, ezért adott neki egy jegyet Miskolcra. Ott a bácsi ismét odament a pénztárhoz, és kért egy jegyet Tokióba. Ezek is azonnal rájöttek, hogy nincs ki mind a négy kereke az öregnek, de azért adtak neki egy jegyet Budapestre. Ott a bácsi ismét odament a pénztárhoz, kapott egy jegyet Moszkvába. Na a moszkvai pénztáros már tudott valamit, adott neki egy jegyet a transzszibériai expresszre Vlagyivosztokba. Ott pedig már pontosan tudták, hogy hol van Tokió, átkompozott a bácsi Japánba és megnézte az olimpiát. Amikor vége lett, odament a tokiói állomáson a jegypénztárhoz, és azt mondta: kérek egy jegyet Zsolcára. Mire a pénztáros visszakérdezett: Alsózsolcára, vagy Felsőzsolcára tetszik kérni?
Szóval használj jobb útvonaltervezőt!
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 08:14:52

@_Ω_: Nézd elég jó esély van rá, hogy abban az utcában nincs is 36-os számú ház. Egyébként pedig oda sem talál. A kínai taxisofőrök még Pekingben sem sűrűn beszélnek angolul, vidéken pedig egyáltalán nem. Sőt kínaiul sem (mármint ami a kínai köznyelvet a "putonghua"-t illeti). Az ottani helyi nyelvet pedig egy született pekingi is csak annyi eséllyel érti meg, amennyi eséllyel egy angol megértene egy franciát, ha az kizárólag franciául beszélne, és ő pedig nem tud franciául. Ja, és ha valami csoda folytán valahogy mégis odatalál, akkor ő lesz ott az egyetlen fehér ember és tudod sok lúd disznót győz. Szóval nem aggódom a kínaiakért.
:))

Mamlasz 2013.06.21. 17:48:30

@mésange:
"Én nem értem, miért sértő, ciki, ha őszintén megmondja a nő a férfinek, hogy többet szeretnék tőled, mint barát. Ez van, így érzek, nem is értem miért, de nem hagy nyugodni."
Nem sértő, nem is nagyon ciki, csak totálisan kontraproduktív. Ahogy a szerelmes levél is. Az esetek 99%-ban a "bocs, én nem így érzek" választ kényszeríti csak ki.
A szerelemhez szikra kell, a szikrához pedig csábítás. (Mindkétnemnek vannak ehhez eszközei.) A csábításhoz pedig ilyen baráti kapcsolatnál türelem: időnként bedobni a csalit, flörtölni a másikkal, aztán ha nem kap rá, kicsit úgy csinálni, mintha annyira nem érdekelne. Végső soron az óvatlan pillanatban lesmárolás is belefér - az is van olyan egyértelmű, mint a könnyes szerelmi vallomás, de az esetleg fellobbanó nemi vágy elnyomja az "akarom én ezt?" tépelődést és akár még a kívánt szikrát is kiváltja.
Aztán ha minden jól alakul és dúl a love, akkortól lehet őszintének lenni.

Mamlasz 2013.06.21. 17:58:44

Az egész sztorihoz: a "nem akarom a barátságunkat veszélyeztetni" egy baromság. Egész egyszerűen egy férfi és egy nő közti barátság nem tud elég tartós lenni ahhoz, hogy azt különösebben kímélni kelljen. Bármelyik félnek komoly párkapcsolata lesz, akkor vége az egész csodálatos "csak lógunk együtt, mindent meg tudunk beszélni és még a számítógépet megjavítani is bármikor átugrik a Béla" unaloműző életvitelnek. Valamifajta szívélyes kapcsolatot fent lehet tartani, de 5-10 év múlva jó ha az évi 1 telefon (születésnapkor vagy sziveszterkor) még megvan.
Ha pedig egyik félnek sem lesz komoly párkapcsolata, akkor is mi értelme folyamatosan olyannal nyomulni, akivel nincs együtt az ember?

alebzsaflab 2013.06.23. 20:54:18

@Mamlasz: "mi értelme folyamatosan olyannal nyomulni, akivel nincs együtt az ember?" Mi a Gézával tök jól megvagyunk.
süti beállítások módosítása