HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/21/osszecuccoltunk_es_minden_megvaltozott

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr795371766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2013.06.21. 08:13:14

„Teljesen új szokások, tulajdonságok merültek fel, amik addig nem voltak. Vagy nem tudtam róluk. Vagy nem tűntek fel.”
Segítek, utóbbi kettő.

„Persze, az is lehet, hogy az én nézeteimen kéne változtatni, mert én látom rosszul a dolgokat. De nem valószínű”

De, valószínű, kurvagyorsan meg kéne tanulnod a sarkadra állni.

„Akkor most vigyem vissza?”
„Igen és máskor előbb gondolkodj, aztán pakolj”

mütyür 2013.06.21. 08:14:49

Ocseem... Sosem fogom megerteni h lehet az h folyamatosan veszekszenek, de azert szeretik egymast. Marmint egymas testet, gondolom.

1. Felesegnek sem kotelessege egyedul haztartast vezetnie.
2. Ha vmi idegesit, szolsz. Nem emelt hangon, ha nem torodik vele, vond le a tanulsagot.
3. Nyugodtan lehet szolni h bnovel mashol igyanak. Vagy amikor tudod h jon, menj el. Barataid nincsenek?

pretty kitty 2013.06.21. 08:15:18

Posztelj kusszolj te cak a caj kenyelmi jallandoa vad ha szokat pofazol akkol hetfon mal maszhol fokc takalitani :PPPPPPPPP XDDDDDDDD

mütyür 2013.06.21. 08:16:50

@Papírsárkány: csodalkozom h nem tudja, h teljesen mas heti 1x elmenni mozirandira, mint mindennap a masikkal lenni. Faraszto.

fumerin 2013.06.21. 08:16:57

Most mi a problémája? Ezek annyira szánalmas dolgok voltak arra, hogy már megérett a kapcsolat a cserére! :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 08:19:01

Szerintem csak egyszerűen rájött arra, hogy ő egy királylány, akinek sokkal több JÁR annál, hogy felerezsiben egy albérletben éljen és még házimunkát is kelljen végeznie.

Papírsárkány 2013.06.21. 08:20:55

@mütyür: 3. Dehogy menjen el! Hozza fel ő is a haverjait :)
Lehetőleg ugyanakkor

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 08:22:08

@mésange: Pedig te egészen biztosan tudod, hogy a kapcsolatok nem a nagy világnézeti eltérések miatt mennek gallyra, hanem azért, mert nem képes az a korlátolt állat megérteni, hogy a WC papírt úgy kell felrakni a tartóra, hogy felülről tekeredjen lefelé ne pedig fordítva. Sőt azt sem képes megérteni, hogy minden másnap neki kell levinni a szemetet! Ezek már olyan bossszúért és vérért kiáltó elviselhetetlen hibák! De te ezt biztos jobban tudod, mitn én.
:DDD

Papírsárkány 2013.06.21. 08:24:04

@mütyür: Mármint minden nap a másikkal lenni, vagy poszter? :D

Papírsárkány 2013.06.21. 08:25:15

@mütyür: Igazából azt kéne, hogy leülni a lányzóval, hogy "Figyelj, tudod, hogy ki nem állhatjuk egymást ezzel a csajjal, kérlek, ne hozd ide, találkozzatok nála vagy máshol."
Ha nem vevő rá (már az is gáz), akkor jöhet a részeg kandúr-kórus akció :))

fumerin 2013.06.21. 08:26:16

@Bölcs Jaroszláv: Nem tudom. :D Azt hiszem nálunk nem okoz problémát az sem, ha a WC ülőke nincs lehajtva, éjjel beleesek...nem okoz problémát, hogy az egész mosdó fogkrémtől csöpög, ha WC papírba tuszkolva vagyon a másik guriga, ha beletrappolok valami apró műanyagba, amit azonnal ki sem dobhatok ablakon, mert elvileg valami fontos kütyüje a kedvenc játéknak...bazzzz, tudod milyen kemény kiképzést kaptam a kölköktől? :D
Birka türelmem van, és ezek a dolgok annyira szánalmas kifogások egy megunt kapcsolatra....

mütyür 2013.06.21. 08:27:13

@Papírsárkány: akartam pontositani, csak lusta voltam :D poszter :)

Nem tudom, miert kell kolleganonek folyton jopofiznia velem. Most mar beallok morci uzemmodba.

Papírsárkány 2013.06.21. 08:29:20

@mütyür: biSZtos olyan kis cukika vagy :)

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 08:29:52

@Papírsárkány: Szerinted poszterdezsőnek itt lehet bármilyen szava is?
Külön alszanak, a csaj a barynővel közösen baszogatja, de a lényeg, hogy SZERETI.
De ez a legszebb: "már az elején megegyeztünk, hogy nem feleségnek jön, én is épp úgy kiveszem a részem a házimunkából"
Valóban úgy van, ahogy fentebb írták. A feleség szó nem egyenlő a háztartási robottal. A megegyezés nagyjából így nézhetett ki: "Nehogy asziggyed má, hogy majd mosom a büdös zoknijaidat meg adok neked zabálni."

mütyür 2013.06.21. 08:30:15

@mésange: mi wc-uloke problemet megoldottuk azzal, h dolgunk vegeztevel o lehajtja nekem, en felhajtom neki :):)

mütyür 2013.06.21. 08:31:07

@Papírsárkány: nem. Azt hiszi h szolok hozza egy mondatot, akkor mar barinok lettunk... :/

Papírsárkány 2013.06.21. 08:31:26

@Dr.Rekettyés László: Nincs szava, pont ezért nem ártana, ha összekapná magát :)
Amíg dezsőkézik, addig úgy is fogja kezelni a csaj.

mütyür 2013.06.21. 08:32:17

@Dr.Rekettyés László: vhogy en is igy tudom elkepzelni :/

Papírsárkány 2013.06.21. 08:33:25

@mütyür: te jó ég, nem tudja, hogy ahhoz előbb kell a titkos tánc meg a speckó kézfogás!?
a kis buta...

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 08:36:47

@Papírsárkány: Ez jó ötlet: ők is igyanak, kártyázzanak, lehetőleg alsó nadrágban, nagyokat böfögve, lábuk az asztalon, hátha a csajok is beszállnak mikor már eleget ittak, és jó kis parti jön össze belőle.
:DDD

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 08:36:56

@Papírsárkány: Ha össze akarná kapni magát, akkor valószínűleg Gizi azonnal bevágná a durcát, és sunaelvonással is fenyegetőzne.
A "szeretjük egymást" valószínűleg azt jelenti, hogy sunázhat valakit, és mivel nincs válogatási helyzetben, így ezért cserébe minden baszogatást és megaláztatást lenyel.
Ahol az már egy esemény, bazdmeg, hogy újságpapírok vannak a nappaliban, és most akkor mi legyen velük, ott sürgősen abba kell hagyni ezt az egészet, mert ez csak egyre rosszabb lesz.
Persze nyilván szar lehet annak, akinek nincs hová mennie.

Hurri Kán 2013.06.21. 08:38:19

Mi a halál tarka faszának költöztetek össze?

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 08:39:37

@Bölcs Jaroszláv: Még ha lennének is ilyen haverjai, nyilván a "megegyezés" azt is tartalmazza, hogy Feri, Sanyi és Józsi ide be nem teheti a lábát, mert ki nem állhatom őket.

fumerin 2013.06.21. 08:41:14

@mütyür: Én inkább befogom a pofám, mert emberem szereti a rendet és nem fél segíteni! :D És a jó példa ragadós...szóval fiam tegnap, amikor mentem nagyjányom elé és ránk szakadt az ég, önként, kérés nélkül is, de beszedte a ruhákat, hogy el ne ázzanak, mire hazafutottunk. :)

Hurri Kán 2013.06.21. 08:41:51

@mütyür:
Ja, értem. Előtte két évig meg szatyorban éltek, nehogy véletlenül megismerjék egymást :)

Papírsárkány 2013.06.21. 08:42:32

@Dr.Rekettyés László: "Ha össze akarná kapni magát, akkor valószínűleg Gizi azonnal bevágná a durcát, és sunaelvonással is fenyegetőzne."

Na és? :)

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 08:44:25

@Papírsárkány: De hát nem érted, hogy nem akarja megbántani Gizit?
SZERETI!

mütyür 2013.06.21. 08:45:53

@akut schizo effektív pszichózis: penteki napon? Toljuk inkabb hetfore, hmm? :)

plantingC4 2013.06.21. 08:46:07

nyári tiniposzt, ezt akartátok, meg is lett :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 08:46:51

@Hurri Kán: Miután albérletre kellett vadászniuk, így feltételezhetően előtte mindketten otthon laktak anyuéknál.
Ami ugye egyáltalán nem probléma vagy szégyen, csak éppen nekem úgy tűnik, hogy ez egy újabb olyan kapcsolat, aminél az összeköltözést a kurva nagy kényszer szülte.

plantingC4 2013.06.21. 08:47:02

@akut schizo effektív pszichózis: az ilyen lövöldözésnél valaki mindig megsérül, nem támogatom a veszéjjjessége miatt !

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.21. 08:48:10

@mütyür: múlt hét csütörtök óta folyamatosan péntek van. utóbbi 2 napban 5 órát aludtam és dolgozom. najó, ha élnék jövő hét hétfőn nyugodtan lelőhetsz :)

mütyür 2013.06.21. 08:50:02

@akut schizo effektív pszichózis: buksisimi. Akkor hetfon. Mindkettonknek jo napja lesz :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.21. 08:50:38

Hamarosan szex se lesz... ;)

- miért a hasadon fekszel?
- mert ma így volt kedvem...
- de tegnap is így csináltuk!
- tudom, de ma is így volt kedvem.
- de tegnap is így csináltuk! most már mindig csak így fogjuk?!
- nem, csak ma is így volt kedvem... megforduljak?
- ne, hagyd...
- de megfordulhatok, csinálhatjuk, ahogy te szeretnéd.

Höhöhöhö! :D

plantingC4 2013.06.21. 08:50:45

@akut schizo effektív pszichózis: pedig szeretem őket, főleg amelyiknek van szőre meg lába

Hurri Kán 2013.06.21. 08:53:27

@Dr.Rekettyés László:
Akkor meg mifasznak vannak együtt, ha láthatóan már most egymás idegeire mennek?

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.21. 08:54:50

@mütyür: end of holiday?

@plantingC4: pók?

@Papírsárkány: hát jól kell célozni az tuti :|

mütyür 2013.06.21. 08:54:56

@Hurri Kán: te is ertetlenkedsz! Semmi se jo a masikban, de szeretik egymast! :)

fumerin 2013.06.21. 08:55:35

@Hurri Kán: Tudod mekkora "fíling" együtt gyűjteni az újságpapírt? :D

Hurri Kán 2013.06.21. 08:55:38

@mütyür:
Hát én már csak ilyen fakocka vagyok, de mocsári lidérc legyek, ha ezt értem :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 08:56:02

@Hurri Kán: Mert végre mindketten találtak valakit, akivel felerezsizhetnek (?), és nem kell otthon anyu meg apu hülyeségeit hallgatni.

Kytia 2013.06.21. 09:04:59

fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/11492_348653665237940_1748057349_n.jpg
:D

Poszthoz: ez a fickó már ebben a nem túl hosszú szövegben is elviselhetetlen. Nő költözzön el tőle. Vagy nem ez volt a kérdés?:D

2013.06.21. 09:05:05

Na de ha nem feleségnek megy oda hozzád és még kurvagáz is akkor minek neked a csaj? :D

Hülye-e vagy?

Állj már a sarkadra te nyomi.

2013.06.21. 09:06:10

@Kytia: poszt alapján poszter fog elköltözni, de továbbra is fizetni fogja a felealbit, mert szereti a nőt.

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.21. 09:12:04

@Kytia: "Vagy nem ez volt a kérdés?" ez egy kérdés volt a posztban, viszont elfelejtettem a zidézőjelet :/

Kytia 2013.06.21. 09:16:19

@akut schizo effektív pszichózis: Jaaaaaa, értem.:DDD Akkor arra is válaszolok: talán igen.:D

Ja, és amúgy pár hónapot adok, a nő utána lelép. Láthatóan nem kultiválja a non-stop ok nélküli basztatást, illetve nem szórakoztatja, hogy állóháborút generáljon belőle, mint egyes más típusú embereket. A vállrándítás célja az agyfaszt okozó, sehova sem vezető beszélgetések lezárása, még szerencse, hogy a srác ettől is idegbajt kap (mondjuk meglepne, ha lenne bármi, amitől nem).:DDD

fumerin 2013.06.21. 09:19:01

@Kytia: Unja a nőt a férfi, de legalább a csaj részéről is kölcsönös az érzés! :D

Mondjuk elgondolkodtató, hogy a faszi emelt hangnemben akarja a nővel elfogadtatni a saját nézőpontját. Én nem vállam rándítanám, szó nélkül basznám pofán a palacsintasütőmmel. Oszt ha lenyugodott, lehet beszélni. :D

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 09:24:56

@Kytia: A lelépéshez meg kell várnia a saját ingatlannal rendelkező hejjjes rosszfijjjút, mivel haza gondolom már nem menne.
És mivel ezzel a díszfasszal is két éve van "együtt", így ez jól körvonalazza a csaj válogatási lehetőségeit.

Kytia 2013.06.21. 09:40:06

@mésange: "Én nem vállam rándítanám, szó nélkül basznám pofán a palacsintasütőmmel."

Látod, te ideálisabb pár lennél a pasinak, mint a mostani.:D Meggyőződésem, hogy az ilyen non-stop hisztigenerátorok, mint ez a pasi, valójában ilyen jellegű indulatokat akarnak gerjeszteni. Várják, hogy eszkalálódjon végre a szitu és meglegyen a nagy dráma. Erre ez is remek bizonyíték: "Gyakori nála a vállrándítással zárni párbeszédet, amitől a falra mászom."

Képzelem, hogy felbaszhatja benne az ideget minden alkalommal, amikor a provokációja visszapattan.:D

@Dr.Rekettyés László: De csak 4 hónapja költöztek össze. Lehet, azelőtt minden rendben volt, például nem derült ki, hogy a pasinak feldolgozhatatlan feszültséget okoz 3 napig újságpapírokat látni a nappaliban.
mivel kishazánkban a saját ingatlannal rendelkező hejjjjes rosszfijjjúk száma sajnos igen csekély, gyanítom, inkább a saját albérlet fog dönteni a nő részéről. De hogy itt nem marad, az tuti. Ha már aludni is inkább a kanapéra megy...

Papírsárkány 2013.06.21. 09:41:27

@mésange: "Én nem vállam rándítanám, szó nélkül basznám pofán a palacsintasütőmmel."

Aztán sápítoznál, ha ő meg visszakézből törölne arcon?

Papírsárkány 2013.06.21. 09:42:52

@Kytia: "Hisztigenerátor" "provokáció"

Ja, totál nem a csaj a gáz, persze :)

Kytia 2013.06.21. 09:43:22

@Papírsárkány: Ezek a szavak mind a srácra utaltak, kedves.:D

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 09:46:16

@Kytia:
"mivel kishazánkban a saját ingatlannal rendelkező hejjjjes rosszfijjjúk száma sajnos igen csekély"
miért SAJNOS?
Persze, ha meg tudja oldani a saját albérletet, akkor előbb lép, csak éppen kérdés, hogy meg tudja-e oldani?
És ugye a szükség egyeseknél nagy úr...

Kytia 2013.06.21. 09:49:40

@Dr.Rekettyés László: 4 hónappal ezelőttig is élt valahol. Ha ott jobb volt, gyanítom, visszamegy.
Hogyhogy miért sajnos??? Ti papoljátok ezt folyton, hogy a nőknek ez kéne. Most meg tőlem vársz magyarázatot? Inkább te magyarázd meg, eleve te hoztad fel. Nem tudom, mitől ez tűnik a legvonzóbb variációnak, de biztos van benne valami, ha ennyire hisztek ebben.

Kytia 2013.06.21. 09:50:55

@Papírsárkány: Hát, azt hiszem, ezen a ponton elérkeztem a határaimhoz.:D Nagyon óvatosan és félve merem csak megkérdezni...viccnek szántad azt a kommentet? (Félek a választól.:D)

Papírsárkány 2013.06.21. 09:52:08

@Kytia: Érdekes, én is ezt akartam kérdezni a te kommentedről :)

m.gray 2013.06.21. 09:52:55

az mi, hogy a "nem feleségnek jött"?
te tényleg ennyire hülye vagy, poszter? amíg barátnő, addig közös háztartás, ha elvetted, akkor legyen cseléd a beste?
eléggé egyszerűen vagy bútorozva hallod...

olv. tov.

fumerin 2013.06.21. 09:53:34

Uhhhbazzzz....a volt barátnőm élettársa öngyilkos lett. Ma találták meg a lakásában, 45 évesen...látjátok fiúk, ennyit tesz, ha egy idegbeteg nővel kell együtt élni. Aztakurva....sajnálom a pasast, nem egyszer próbáltam rendezni a konfliktusukat, de a csaj menthetetlen volt, faszi meg nem bírta feldolgozni, hogy kidobta a picsa, mert elfogyott a pénz, amivel finanszírozta a csaj életét....

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 09:54:04

@Kytia: Nem tudom, nálam az ideális opció az olyan kapcsolat, ahol egyik félnek sincs semmilyen anyagi-lakhatási függősége, és összeköltözés esetén is van visszaút valahova, ha nem működne a dolog.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 09:54:49

@akut schizo effektív pszichózis: Wow! Szíves örömest! Kérésed számunkra parancs! Uzival jó lesz, vagy van valamilyen speciális kívánságod?
:DDD

m.gray 2013.06.21. 09:56:58

csávó kiakad egy halom újságtól
csaj odaviszi a barinőt bebaszni és fikázni a csávót, külön alszik

igen. azt hiszem ez egy stabil alapja egy együtt élésnek
gratulálok
szerencse, hogy péntek van

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 09:57:27

@Papírsárkány: Ne már gyerekek, ez olyan óvodás stílus, hogy ki mekkorát ütne milyen pozícióból! Az én apukám meg messzebb tud köpni na!
:DDD

Kytia 2013.06.21. 09:59:25

@Dr.Rekettyés László: Valamiért mégis azt gondolod, én nem ezt választanám, ha lenne egy saját lakásos rosszfiú, szóval azt kell higgyem, tudsz valamit a saját lakásos rosszfiúkról, amit nekem is érdemes lenne tudnom.:P

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 10:01:07

@Kytia: Pontosan hol írtam én azt, hogy te adott helyzetben mit választanál?
Én csak azt kérdeztem, hogy miért sajnos?

Papírsárkány 2013.06.21. 10:03:46

@Bölcs Jaroszláv: Szerintem egyáltalán nem érdektelen kérdés tisztázni, hogy csak azt tartja-e korrektnek, ha ő üti a férfit (ráadásul valami tárggyal), vagy az is oké, ha amaz üti őt :)

Kytia 2013.06.21. 10:04:41

@Dr.Rekettyés László: "A lelépéshez meg kell várnia a saját ingatlannal rendelkező hejjjes rosszfijjjút, mivel haza gondolom már nem menne."

Nem ismersz engem jobban, mint ezt a nőt, illetve őt sem ismered egyáltalán, tehát feltételezem, általános női reakciónak tekinted a sajátlakásos rosszfiúkhoz való vonzódást.

Kytia 2013.06.21. 10:05:54

@Papírsárkány: "Szerintem egyáltalán nem érdektelen kérdés..."

De.

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 10:10:46

@Kytia: Ja, értem.
Nem tekintem általánosnak, inkább úgy mondanám, hogy sokan kifejezetten elvárják az "egzisztenciát", akár úgy is, hogy ők viszont nagyjából a nunin kívül mást képtelenek felmutatni.
Sőt, olyanok is vannak, akinek a panelalbi feles bérlője kevésbé szimpatikus, mint a kertes ház tulajdonosa.
Persze igazad van, nem ismerem a külön alvó kislányt, így könnyen elképzelhető, hogy pusztán rosszindulatú voltam.
Általánosítani viszont szerintem nem szoktam, így nem is kellett volna magadra venni a teóriámat.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 10:13:20

@Papírsárkány: Háá de csak szeretetből üti na! Ne legyél már ilyen szőrszálhasogató pénteken! Jön a hétvége, havaj lesz, lehet strandra menni mijaprobléma?
:DD

Papírsárkány 2013.06.21. 10:20:14

@Bölcs Jaroszláv: Nade hát a szeretetet viszonozni kell nemde? :)

Papírsárkány 2013.06.21. 10:22:35

@plantingC4: ja, ez biztos sokat fog érni, majd módosítják a módosított módosítást, vagy beleírják az alkotmány... izé akarom mondani alaptörvénybe :)

Kytia 2013.06.21. 10:23:19

@Dr.Rekettyés László: Az a szomorú helyzet, hogy filozofálgathatunk itt erről, meg valódi emberi értékekről, meg miafaszomról, de az evolúció rostáin legkönnyebben mégis ezek az emberek mennek át. Például ezek a nők. Például szerintem ti is ilyen nőre vágytok, csak legyen valami csoda folytán alacsonyabb az ára. Egyszeri akció csak neked.:))
Nekem pl még soha senki nem finanszírozta az életemet, de nem is lett miattam öngyilkos egyik ex sem. Mások meg "képtelenek a nunin kívül mást felmutatni", oszt mégis nagyobb indulatokat és fizetési hajlandóságot váltanak ki.

Kytia 2013.06.21. 10:24:10

@plantingC4: Nyugtával dícsérjük...lesz itt még Lex Margitsziget, ami kimondja, hogy a Margitsziget esetén Ádernek nincs döntési joga...

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 10:31:48

@Kytia: Na látod, ez volt egy baszott nagy általánosítás, mondjuk a "szerintem" picit tompította.
Szar lehet annak, akinek olyan nő jut, akinek "ára van", legyen az bármilyen alacsony is.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 10:31:53

@Kytia: "Nekem pl még soha senki nem finanszírozta az életemet "
Hát, akkor valamit te alighanem rosszul csinálsz!
"Mások meg "képtelenek a nunin kívül mást felmutatni", oszt mégis nagyobb indulatokat és fizetési hajlandóságot váltanak ki. "
Pedig ha jól nekigyűrkőzöl, azt még talán te is fel tudsz mutatni!
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 10:36:30

@Dr.Rekettyés László: Nézd, ha most eltekintünk a pejoratív élektől, és jól belegondolsz, tulajdonképpen minden nőnek van ára: fizetsz érte az időddel, energiáddal (akkor is, ha konkrét pénzbeli "áldozatot" nem hozol, mert nem kéri, sőt el sem fogadja). Ahogy egykori marketingtanárom mondta: jól fontold meg, hogy kitől fogadsz el egy meghívást egy csésze kávéra, mert azt követően már te futsz a pénzed után.
Ez van.

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 10:40:42

@Bölcs Jaroszláv: Ha úgy akarod vizsgálni a kapcsolatokat, hogy ott mindig "fizetni kell" (még ha nem is pénzben) idővel és energiával, akkor szerintem nem csak a nőnek van ára ilyen értelemben, hanem a férfinak is. Ha így nézzük, ő is időt és energiát "áldoz", bár a franc megette az olyan kapcsolatot, ahol áldozni kell.
Én is tanultam marketinget egyébként.

Kytia 2013.06.21. 10:42:11

@Dr.Rekettyés László: Hát mondjuk amelyik felköti magát, azt én sem irigylem.:D
Nem általánosítok, nem mondom, hogy mindenki ilyen, de aki azon kesereg, hogy a nőknek a pénzes pasi kell...annak tuti olyan nő kell, akinek a pénzes pasi kell. Mondjuk én sem küldeném duzzogva haza azt, aki bejelenti, hogy van kégli, nem kell a mamánál meghúzni magunkat a következő 20 évben.:S

@Bölcs Jaroszláv: "Pedig ha jól nekigyűrkőzöl, azt még talán te is fel tudsz mutatni!"
:DDDDDDDDDDD
Na jó, de nuni és nuni között van különbség. Nektek magyarázzam?:D
Igen, azt csinálom rosszul, hogy értelmiségi ábrázatom van, ahelyett, hogy mondjuk így néznék ki: static.168ora.hu/db/0B/73/claudine-keane-d0000EB73913c0616f33e.jpg
Ez azért nem mindegy.:D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 10:43:16

@Dr.Rekettyés László: nézd ez innentől kezdve akadémikus vita lenne, hogy mikor, mit nevezünk/érzünk áldozatnak és mit nem. Igen, a nő is "fizet/áldoz", majd a fejedhez vágja, hogy "rádáldozta a legszebb éveit", stb. stb. Ez csak helyzet és hangulatfüggő, hogy mikor érzed annak, mikor nem.

plantingC4 2013.06.21. 10:43:44

@Papírsárkány: igen, az első félidőben 1-0 az állás, de valóban nem lehet még hátra dőlni, sebaj, nem dőlünk hátra még:D

@Kytia: valóban bármire képesek ezek a görények, csak ne felejtsék el, hogy mi is :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 10:44:54

@Kytia: Gusztus dolga: ez speciel nekem pont nem annyira jött be. De ahogy mondják: ízlések és pofonok ugye....
:DD

Kytia 2013.06.21. 10:47:26

@plantingC4: Hát, nem tudom...eddig még az ország népe nem nagyon bizonyított ezen a téren. Szépen, zökkenőmentesen mennek át a dolgok a sok birkán, minden napra akad valami, amiért más országban már utcák égnének. Kíváncsi vagyok, hol lesz az ingerküszöb.

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 10:47:48

@Kytia: Nem emlékszem a pontos számra, de nemrég olvastam egy cikket, amiben az állt, hogy a 18-35 éves korosztály nagyon magas százaléka a szülőkkel lakik együtt.

Kytia 2013.06.21. 10:48:22

@Bölcs Jaroszláv: Az, hogy neked személy szerint tetszik-e, egy dolog. Az, hogy kőgazdag-e az illető nőnek a pasija...gyakorlatilag biztos.:)

Kytia 2013.06.21. 10:49:12

@Dr.Rekettyés László: Igen, mert nincs más alternatíva.

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 10:49:25

@Bölcs Jaroszláv: "rádáldozta a legszebb éveit"
De hát jogában állt változtatni, nem?
Hja, esetleg lehetősége nem volt rá?
Az már bizony úgy szar ügy, kényszerből éldegélni a posványban.

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 10:52:08

@Kytia: Így van. Viszont sok olyan történetet hallottam, ahol az egy sikertelen gáz ember, aki "anyukáékkal lakik".

Papírsárkány 2013.06.21. 10:58:56

@Dr.Rekettyés László: Tegyük hozzá a lényeget: de csak ha férfi! :)

Kytia 2013.06.21. 11:00:23

@Dr.Rekettyés László: Sok esetben ez így is van. Ahogy például sok helyen hallottam, hogy az egy sikertelen, gáz ember, aki a Nyugati aluljáróban lakik. Sőt, Magyarisztánban egyenesen bűnöző.:S

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 11:00:33

@Kytia: Öööö...asszem kezdek zavarba jönni: látható volt a hölgy által viselt ruhadarabokon a márkajelzés, amiből következtetni lehet az árra? Te olyan negatív vagy! Lehet, hogy csak egy szegény tanítónő volt, aki egy nyírségi tanyasi iskolában tanít!
:DDD

pretty kitty 2013.06.21. 11:00:35

Hod megnottel Celenackaaaaaaaa!!!!! :OOOOOOO

osztod.hu/selena-gomez-regen-es-most/

XDDDDDDDDD ;))))))))))))

Kytia 2013.06.21. 11:05:19

@Bölcs Jaroszláv: Valóban. Erre nem gondoltam, mint lehetőség.:D

pretty kitty 2013.06.21. 11:06:44

index.hu/chart/2013/06/21/rovidital/

Nah majd en szegitek Madalolcagnak felkelulni ja dobogolaaaaaa!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ;)))))))))))))))

Frigyes ur 2013.06.21. 11:06:54

@mütyür: Miert, vannak szenvedelyesebb kapcsolatok. Szamomra aggasztobb, ahol egyaltalan nincs veszekedes.

@Kytia: A vallranditas a legidegesitobb valaszok egyike, ennel mar csak a 'miert vagy ideges? ne legyel ideges!' verzio rosszabb. Fenn vagy a plafonon, a masik meg tesz ra. Akkor inkabb lepjen le setalni vagy nem tudom, de inkabb en megyek, legyunk idegbetegek is egyutt :D

@Bölcs Jaroszláv: Neked nem volt regebben egy masik neved? Mondjuk tevhajcsar?

Kytia 2013.06.21. 11:08:17

@Frigyes ur: Na jó, de amikor azzal basztatnak, hogy elhelyeztél ideiglenesen néhány papírt a nappali sarkában? Arra azért adekvát válasz a vállrándítás, nem?:D

Frigyes ur 2013.06.21. 11:11:56

@m.gray: Lehet csak jelzesnek szanta, hogy meg akarja osztani a munkat, nekem nem jelentette ez elsore azt, hogy hazassag utan viszont elvarna. Vagy naiv vagyok? :D

@Dr.Rekettyés László: Azert en annak ereztem magam, egy bizonyos kor utan nem egeszseges. Ebbol a szempontbol szivas az egyetem. Nem mindegyik mellett lehet dolgozni... A közös megszerzes lenne az idealis, de akkor meg biztosnak kell lenned, hogy egyutt vesztek fel hitelt blablabla. Ehhez ido kell, idovel kicsit kenyszerpalyara is kerulsz. Sajnos manapsag eleg nehez sajat lakast szerezni egy atlagembernek. Na ez is gaz.

pretty kitty 2013.06.21. 11:12:27

index.hu/belfold/2013/06/21/14_eves_lany_laba_koze_nyult_a_kalauz/

Nah majd enisz felcallok alla ja vonatla jesz lecc nalam ed vodkasz uveg asztan aszt fogom cettolni ja fejen.....asztan ami megmalad azzal vagom tokon!!!!!!!!!!!

Frigyes ur 2013.06.21. 11:15:06

@Kytia: Nalam nem. En elmagyarazom, hogy miert hulye a masik. Mer' ugye mindig a masik hulye, leszamitva nehany alkalmat, amikor tökeletessegem is hibazik.
Nalam a semmibe vetelnel a veszekedes is jobb.

m.gray 2013.06.21. 11:16:13

@Frigyes ur: hát de milyen bemondás az, hogy "nem feleségnek jött"?
barátnő = feladatmegosztás
feleség egyenlő házicseléd?

mindegy, sztem a poszter egy gyík :)

Kytia 2013.06.21. 11:17:31

@Frigyes ur: Jó, de a vállrándítás azért nem szükségszerűen = semmibe vétel. Ha azt jelenti, az persze gáz, de ennél a posztnál nekem úgy jön le, hogy inkább nem akar vitatkozni a hülyeségeken, ha zavarja Monicá-t az újság a nappaliban, majd elteszi máshová, rajta ne múljon.

Frigyes ur 2013.06.21. 11:18:25

@m.gray: Mondom, ertelmezhetnenk igy is, de lehet a közfelfogas szerinti felesegkepre gondolt, hogy nala az nem jatszik. Mondom, en joindulatu vagyok vele. Persze tevedhetek, talan a te verziod az elmondottak alapjan logikusabb is, de nekem nem ez volt az elso gondolatom.

Frigyes ur 2013.06.21. 11:19:50

@Kytia: Ha vallranditassal arrebb tette volna, sztem nem akadt volna ki ra az iro...

Kytia 2013.06.21. 11:24:49

@Frigyes ur: Háááát. Azért nem semmi karaktermennyiséget szánt arra a párbeszédre, melynek lényege: "Miért van ez itt? - Elvigyem? - Ne, hagyjad..."
Hogy a szemét bestia nem vette komolyabban ezt a világrengető problémát.:D
Jó, tudom, nem konkrétan erre rántotta meg a vállát, de el tudom képzelni a vitáikat.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 11:28:14

@Frigyes ur: "En elmagyarazom, hogy miert hulye a masik." Teljesen igazad van! Mindig a másik a hülye. Erre apám azt szokta mondani, hogy minden embernek csak a szomszédja gazember!
:DD

Frigyes ur 2013.06.21. 11:30:01

@Kytia: A csaj pölö meg se tisztelte azzal, hogy epkezlab magyarazatot adjon a kulon alvasra. Most miert kell stresszelni a masikat? Siman el tudom kepzelni, hogy fokozatosan generalta benne a feszultseget, ami idovel mar minden hulyesegre kiterjedt.
Bevallom amikor hozzam költöztek kicsit en is ugy gondoltam, hogy 'az en hazam, az en varam', nagyobb beleszolasom van a dolgokba. Persze ez lehet nem fair, de azert bennem volt.
Mindenki masra allergias, ez engem se erdekelne, de en mindkettot hulyenek latom, csak a csaj tipusa vszeg jobban idegesitene.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 11:30:21

@Frigyes ur: "Sajnos manapsag eleg nehez sajat lakast szerezni egy atlagembernek. " Á azt lehet kapni ajándékba a szülőktől. Vagy ilyesmi.
:D

Frigyes ur 2013.06.21. 11:31:36

@Bölcs Jaroszláv: Onironianak szantam, de azert alapvetoen ugy gondolom, hogy az esetek többsegeben akkor is nekem van igazam :))) De legalabb beismerem, ha rajovok, hogy megsem. Az ember legalabb a sajat igazaban legyen biztos :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 11:33:02

@Frigyes ur: "Bevallom amikor hozzam költöztek kicsit en is ugy gondoltam, hogy 'az en hazam, az en varam', nagyobb beleszolasom van a dolgokba. Persze ez lehet nem fair" Kezded érteni. Szerintem a legoptimálisabb, ha összeköltözés esetén teljesen új kecóba cuccolnak (nem úgy új, hogy most épült, hanem olyan, amelyik nem azonos egyiküknek sem a korábbi lakásával). Ellenkező esetben ugyanis nagy valószínűséggel "játszik" a hazai pálya effektus.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 11:33:44

@Frigyes ur: Ó semmi gond! Én is iróniának szántam.
:))

Frigyes ur 2013.06.21. 11:36:25

@Bölcs Jaroszláv: Atlagszulo nemigen tud. A legjobb eselyed az orokles, ami total szivas, sz*r ugy, amugy meg alberletben atlagfizetes mellett k*rva nehezen teszel szert önerore, plane egyedul. Ha alberletben elnek, gozom sincs, hogy jönnek ki a fizetesembol, hogy felre is rakhassak. Marha demoralizalo lenne, hogy dolgozom ezerrel, es egy minimalis kis luxust se nagyon adhatnek meg magamnak. Utana meg fizeted a hitelt, azert eleg elkeserito a helyzet, meg ha meg is oldhato kello elszantsaggal.

Frigyes ur 2013.06.21. 11:38:34

@Bölcs Jaroszláv: Aha, ja. Valahogy az az elkepzelesem, hogy jöjjön ide, ha nincs sajat lakasa, aztan egyutt osszehozunk egy kerteshazra valot, lesz 2 gyerek, 2 kutya, nagy boldogsag salalala.
Barmennyire is probaltam legyozni, megvolt bennem a gondolat.

Frigyes ur 2013.06.21. 11:39:49

@Bölcs Jaroszláv: Ja jo akkor. Bar mindig mondjak, hogy a hulyek biztosak magukban, a bölcsek ketelkednek, de szerintem nem igaz a masodik fele :D

plantingC4 2013.06.21. 11:42:55

@Kytia: soha nem lesz itt ingerküszöb, mert a pártok által megosztott népekből, mindig az épp hatalmon lévő mögött jóljárók, éppen nem lennének benne a csinnadrattában...aztán 4 év vagy 8 év és csere...
Az így szépen megosztott emberek, sosem fognak összefogni közösen, hogy az egész helyzetet kisöpörjék, inkább várnak a következő választásokig, hogy aztán az ő 4 évük jöjjön, amikor ők kereshetnek jól, nekik jönnek a fasza megrendelések...
Amíg ez megy, hogy egyszer az egyik párt, egyszer a másik párt tarolja le magának az országot, addig mindig így marad, mert mindig lesz valakinek érdeke (megéri) fenntartani ezt az állapotot.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 11:48:12

@Frigyes ur: Na, lakás: ez általában valóban nem egyszerű. Még akkor a "legegyszerűbb" ha vagy egyiknek sincsen saját lakása, vagy mindkettőnek van. Ebben az esetben ugyanis viszonylag egyszerű megoldani a dilemmát: egy új közös albi, vagy egy új saját lakás (amibe vagy benne van mindkét fél korábbi lakásának az értéke, vagy még erre sincs szükség, mert megtehetik, hogy megtartják azokat is). Ha viszont az egyik fél "vastagabb", akkor már dilemma, hogy mi a jó megoldás. Nem mindig a legolcsóbb a legjobb (a legolcsóbb, hogy nekem van, költözz ide, és tartsd be az én játékszabályaimat, amiket kialakítottam magamnak, mert én ezt itt így szoktam meg.)
Hiába, a piszkos anyagiak mindig belerondítanak a gyönyörű, rózsaszínfelhőben, 10cm-el a föld felett lebegő érzelmekbe. Csak tudnám, hogy most akkor mi a helyes? A racionális, vagy az irracionális megközelítés?
Ja, és kérlek, ne próbálj semmiféle egzotikus állattenyésztőkkel összemosni! Én én vagyok.
:D

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 11:48:59

@Frigyes ur: Ez így van.
Persze az is más, ha téged "zavarnak" anyukáék, és az is, ha a fanyalgó picsa húzgálja a szája szélét miatta.
A hitel sem egyszerű, bár én mindennek hála nem tudom, hogy mi az. De amikor hallom valakitől az örömhírt, hogy 30 év múlva már övé is lesz a kecó, mindig eszembe jut, hogy jöhet bármikor egy válás, egy munkahelyvesztés, egy tragédia, és a bank az nem sajnálkozik, csak levon, amíg van mit és van kitől.
És mivel úgy van, ahogy mondod, és az átlagembernek nem könnyű egy saját, önerőből vásárolt ingatlanra szert tennie, így néha elcsodálkozom azon, hogy miféle teremtmény lehet az, akinek semmije nincs, de ezt alapból elvárja, mert akinek nincs ilyenje, az "nem sikeres".
Ezért is vannak remek módszerek arra, hogy már az ismerkedés stádiumában kipuhatold azt, hogy mennyire fontos az, hogy MID van. És mennyire változik a csaj viselkedése, ha utalsz arra, hogy esetleg "jó parti" vagy.
És akkor rögtön két lehetőséged maradt. Vagy rögtön pattintod, vagy kicsikét megalázod. Egyénisége válogatja.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:00:47

@Dr.Rekettyés László: "És mivel úgy van, ahogy mondod, és az átlagembernek nem könnyű egy saját, önerőből vásárolt ingatlanra szert tennie, így néha elcsodálkozom azon, hogy miféle teremtmény lehet az, akinek semmije nincs, de ezt alapból elvárja, mert akinek nincs ilyenje, az "nem sikeres"." Azt, hogy miféle teremtmény aki elvárja, te is jól tudod. Az viszont, hogy akinek semmilye sincs az nem sikeres (azaz lúzer pöcs) pusztán egy vélemény, ami nyugodtan lehet független az illető konkrét, saját anyagi helyzetétől. Legfeljebb leül néha magával négyszemközt valahová egy eldugott sarokba, és megállapítja, hogy ő sem sikeres, ezért vonzódik a sikeres emberekhez.

Frigyes ur 2013.06.21. 12:00:57

@Bölcs Jaroszláv: Ezt mar 2 normalis ember meg tudja targyalni, ha egyutt akar elni. Nagy anyagi kulonbseg meg sok teren ranyomhatja magat a kapcsolatra, ha a masik el van szallva. Es ha a no van jobban eleresztve az sokkal nagyobb problema szokott lenni, bar teny, hogy ritkabb ez a helyzet. Ha az irracionalis dontestol erzik jobban magukat a felek, akkor miert ne?

Csak mert az egyik hsz.-od detto ugyanaz volt, mint amit o irt regebben.

@Dr.Rekettyés László: Azert a ferfiaknak is vannak nem ketoldalu elvarasai a nokkel szemben. Es egy bizonyos kor utan mar kellemetlen ugy atmenni a masikhoz, hogy szulokkel el.

Amirol te beszelsz, az eleg ritka. Vagy olyan közegben mozogsz amilyenben, es ez sztem ritkan veletlen. En normalis emberekkel vagyok (munkahelyet leszamitva :)) korbeveve, nem ismerek penzehes csajokat.

A masik megalazasa pedig önmagunk leirasa, aki ezt megteszi, arrol sem vagyok nagy velemennyel.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:07:06

@Frigyes ur: "Ezt mar 2 normalis ember meg tudja targyalni, ha egyutt akar elni. Nagy anyagi kulonbseg meg sok teren ranyomhatja magat a kapcsolatra, ha a masik el van szallva." Akár igazad is lehetne, de ha megnézed a posztokat itt, amiket azért nagy valószínűséggel nem az én disznótenyésztő unokaöcsém írogat unalmában, akkor máris felmerül a kérdés, hogy ennyire hiánycikk a normális ember, vagy ennyire "leszállt" a normalitás alsó szintje. A nagy vagyoni különbség pedig még akkor is rányomja a bélyegét a kapcsolatra, ha nincs elszállva magától a gazdagabb fél. Neki még akkor sem könnyű úgy kezelni a helyzetet, hogy a másik ne érezze magát "nem egyenrangúnak" a kapcsolatban. Ezen persze még rontani lehet könnyedén, ha ahogyan írtad még ráadásul el is van szállva magától az arc. Az más kérdés, hogy nem csak a vagyoni különbség miatt érezheti az egyik vagy a másik fél, hogy nem egyenrangú a kapcsolatban, de ebbe most ne menjünk bele.

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 12:07:50

@Frigyes ur: Igen, de akár azért is lehet ez kellemetlen, mert azt hiszed esetleg, hogy ez a számára ciki, és így esetleg nem felelsz meg az ő magas szintű elvárásainak.
Ha kizárólag önmagad számára kellemetlen, akkor az tiszta sor, és azon fogsz munkálkodni, hogy valahogy változtatni tudj ezen.
Tekintettel arra, hogy a munkáimból és a szabadidős tevékenységeimből adódóan többféle közegben is mozgok, így valóban találkozhatom "típusokkal".

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:09:44

Ja, és mégegy, mert nekem most pont ez az egyenrangúság kérdés piszkálja a fantáziámat. Nem tudom hol olvastam ,de egyszer elém került egy idézet, valahogy így szólt (nem biztos, hogy pontosan idézem, lusta vagyok megkeresni):
" Ne menj előttem, mert nem biztos, hogy követlek, ne jöjj utánam, mert nem biztos, hogy vezetni akarlak, gyere mellettem és fogd meg a kezem."

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:12:58

@Frigyes ur: "Csak mert az egyik hsz.-od detto ugyanaz volt, mint amit o irt regebben" Ezt az előbb nem vettem észre. Szóval ha nem volt hülyeség, akkor semmi probléma vele, mert állítólag lehet két ember egyformán zseniális. Ha viszont hülyeség, akkor gáz, mert neház elhinni, hogy két ember teljesen egyformán hülye.
:)))

Dr.Rekettyés László 2013.06.21. 12:15:17

@Bölcs Jaroszláv: Így van, az ilyet kell megtalálni, és ha összekötöm az előző hozzászólásoddal, akkor abban is egyetértek, hogy nagyjából azonos anyagi és vagyoni helyzet sem árt.
Nem könnyű, de nem is lehetetlen, és azt sem mondom, hogy ez, vagy csak ez a sikeres kapcsolat titka.

Frigyes ur 2013.06.21. 12:15:55

@Bölcs Jaroszláv: Aki sztem ide olyan sztorit ir, amin csamcsogni is lehet, az nem a normalis arc kategoria, ergo az atlagpopulaciora nezve nem reprezentativ :)
Az elszallas meg ja. Jolkereso ismeroseim nagyobb reszenel megvan. Akinel nem es pasi, az is olyan feleseget valasztott, aki eleve 'alarendeltebb' tipus. Afele kiegeszites, de nem elnyomo ertelemben.
Nyilvan mas teren is lehet ez problema.

mütyür 2013.06.21. 12:22:35

na mi a helyzet, mindenki osszekoltozott mar mindenkivel? :)

Hurri Kán 2013.06.21. 12:27:20

@mütyür:
Én már szét is költöztem. Most visszaköltöztem magamhoz, de készülök megint szétköltözni.

mütyür 2013.06.21. 12:29:06

@Hurri Kán: ilyen nehez? :( biztos folyton vonogatod magadra a vallad :)

Papírsárkány 2013.06.21. 12:30:42

@mütyür: ja, sztem nézz be te is a hálódba, ki került hozzád

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:33:26

@mütyür: Én kora reggel beköltöztem az irodába, mert ma én vagyok az ügyeletes. Ezért, most rendkívül jó társaságban vagyok egy olyan emberrel, akit önzetlenül szeretek (ez ugye én lennék).
:))

Papírsárkány 2013.06.21. 12:34:48

@mütyür: alaposan körülnéztél? ;-)

Hurri Kán 2013.06.21. 12:35:22

@mütyür:
Igen, már 3X pofán is vágtam magam emiatt, de még nem szoktam le róla. Bunkó vagyok magammal, ez van.

mütyür 2013.06.21. 12:35:48

@Papírsárkány: tuti van par macsek altal megkinzott legy is :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:36:39

@Hurri Kán: Ha nagyon elégedetlen vagy az eredménnyel, kérd meg Ali Babát! Ő bárkit készséggel és alaposan pofánvág.
:DDD

mütyür 2013.06.21. 12:36:46

@Hurri Kán: :D:D vegyel peldat bolcs jaro-tol :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:38:00

@mütyür: :DDD
Mindenki mást ajánlgat neki: én Ali Babát, te engem. Most mit tegyen szegény?

Papírsárkány 2013.06.21. 12:38:33

@Bölcs Jaroszláv: Ugye csak viccelsz? magunkat szeretjük a legönzőbben :)

@mütyür: és még ki tudja, ki... www.dramabutton.com/

mütyür 2013.06.21. 12:39:03

@Bölcs Jaroszláv: a szeretet jegyeben koltozzetek mindharman ossze :)

mütyür 2013.06.21. 12:40:50

@Papírsárkány: a lehetseges pokokat ma felporszivozom :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:41:07

@Papírsárkány: Ööö...izé, na jó lebuktam. Bevallom, hogy Woody Allentől plagitzáltam. Egyszer ő mondott valami olyasmit, hogy a maszturbáció az, mikor nemi életet él egy olyan emberrel, akit önzetlenül szeret. Szóval innen volt az ötlet.
:DD

Papírsárkány 2013.06.21. 12:43:19

@mütyür: ha már pókok:
9gag.com/gag/aD0Appx

@Bölcs Jaroszláv: valószínűleg nagyon nem gondolta át a dolgot ő se :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:44:23

@Papírsárkány: Ezt majd azt hiszem otthon nézem meg, mert itt nem van telepítve a gépre olyan pogrom amivel megnézhetném, és mivel nem én használom egyedül a gépet (albérletben egy külsős kolléganő is) ezért nem is merek rátelepíteni semmit. Azt hiszem elmegyek haza és megebédelek, mert kezdek éhes lenni. A légkondi igazán elkísérhetne hazáig, mert a hülye BKV b..szik légkondizni a járműveit.

:))

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 12:45:31

@Papírsárkány: Kijafene akar ilyen melegben gondolkodni? Nem elég, hogy dolgoznom kell, még gondolkodjak is? Ne már!
:DD

mütyür 2013.06.21. 12:53:42

@Bölcs Jaroszláv: de nemsokara tudni fogjuk, hany perc mulva erkezik be a busz, igy el tudod donteni, meg birod egy kicsit, vagy agyergorcsot kapsz a hosegtol :)

Papírsárkány 2013.06.21. 12:54:33

@mütyür: pontosan még hány hónapig nemsokára? :)

Hurri Kán 2013.06.21. 12:56:29

@Bölcs Jaroszláv: @mütyür:
Ezt a dolgot egy ember tudja jól megoldani, az pedig én vagyok magam :D

mütyür 2013.06.21. 12:57:26

@Papírsárkány: allitolag meg a nyaron... Egyelore ugyesen tajekoztatnak h berendezes nem uzemel ... Youdontsay... :)

Papírsárkány 2013.06.21. 12:59:20

@Hurri Kán: ... e kellemes jellemes szellemes tigris? :)

Αphelion 2013.06.21. 13:00:55

@Kytia: "Nagyon óvatosan és félve merem csak megkérdezni...viccnek szántad azt a kommentet? (Félek a választól.:D)"

LOL, van ez igy XD :) En Rekettyes Dokirol probalom mar jo ideje eldonteni hogy o most parodianak szanja magat vagy total komoly, de nagyon nehez megallapitani :D

Amugy meg aki mindenert a csajt hibaztatja, az a hisztispasiert is a csajt fogja hibaztatni, ez mar csak ilyen :)

Papírsárkány 2013.06.21. 13:02:34

@sajat lakasos helyes rosszfiu: a "mindenért a pasit hibáztatjuk, sőt, mindent úgy alakítunk / állítunk be / 'értelmezünk' (legnagyobb jóindulattal és legtágabb értelemben használva a szót) hogy ő a hibás" az teljesen rendben van ugye? :)

mütyür 2013.06.21. 13:03:44

@Papírsárkány: en ezt mar tavaly sem ertettem az ireknel, h minek, amikor ott minden buszra csak elso ajton lehet felszallni es a szerencsetlenkedo turistak miatt egyik pillanatban kiirta h 2perc, a kovetkezoben mar 10 perc volt :)

Αphelion 2013.06.21. 13:05:49

@Papírsárkány: Az sincs, de Kytiara ez nem tunt fel hogy jellemzo lenne. O csak szep csendben elvan mikor egyertelmuen a csaj a hulye a posztban :)

A mai poszter viszont egy idegbeteg, ezt neked is el kell ismerned :P

Papírsárkány 2013.06.21. 13:08:25

@mütyür: LOL

@sajat lakasos helyes rosszfiu: Akkor figyelj jobban.
Dehogy kell elismernem hülyeséget :)

Αphelion 2013.06.21. 13:14:26

@Papírsárkány: Teged is halalra idegesit ha ujsagpapirokat kell latnod a nappaliban?

stressz.mediatop.hu/node/67

Ezt probaltad mar? :P

Αphelion 2013.06.21. 13:16:35

@Papírsárkány: @mütyür: Hat majd szoljatok ha egyertelmuen a csaj a hulye es Kytia meg vedi. Marmint ha szerintem is egyertelmu, nem csak Jokka szerint :P

Papírsárkány 2013.06.21. 13:16:45

@sajat lakasos helyes rosszfiu: Aligha. Esetleg egy OCD-s csaj igen, aki 3 napra elő kipakol minden szart (az meg nem valószínű, hogy 3 db újságról lett volna szó, az aligha ad okot zavarra). De persze _nyilván_ annyi történt, hogy kirakott két napilapot apunak a nappali asztalára és poszter egyből agyvérzést kapott, véletlenül se az, hogy kirakott az út közepére három tonna újságpapírt :)

Αphelion 2013.06.21. 13:19:48

@Papírsárkány: Hat ha az utobbi volt es zavar akkor en fogtam volna es arrebb rakom, aztan ha a csaj hisztizni kezd akkor ot is arrebb rakom XD :) De itt nem a csaj volt az aki hisztizik :P

Papírsárkány 2013.06.21. 13:29:08

@sajat lakasos helyes rosszfiu: "Hat ha az utobbi volt es zavar akkor en fogtam volna es arrebb rakom, aztan ha a csaj hisztizni kezd akkor ot is arrebb rakom XD :)"

LOL hja persze :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.21. 13:53:20

Nem tom. Valahogy az összes poszt után szürreális nekem az alábbi mondat a CsP-n. Kell a halálnak ilyen személyes élmény.

"Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára"

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.21. 13:57:29

Poszter igen fiatal, és naív lehet, legalábbis ez süt a posztból.
Úgy tűnik, sem ő sem a nője nem igazán élt még együtt senkivel.

Akkor hadd osszak meg valamit:
nem kötelező ám összeköltözni. Sehol nincs törvénybe iktatva,hogy mindenki köteles összeköltözni és kompromisszumokat kötni.
Sőt, ha úgy alakul szét is lehet költözni.

Ennyi.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.06.21. 13:58:13

mikor nyílik már a k. margitsziget? tudja valaki? összevissza vannak infók...
a pala állítólag már megnyílik holnap, de a többi része nem...

Kytia 2013.06.21. 14:31:49

@sajat lakasos helyes rosszfiu: Nemisigaz!! Én kéremszépen megpróbálok mindig pártatlan lenni. Az hogy a "pasi hülye" témák jobban fekszenek, érthető, hiszen ebben van több tapasztalatom.:D

pretty kitty 2013.06.21. 14:38:25

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Moszt akkol ha MINDENKI MEGHAL akkol mivel jal jobban aki lecokiiiiiik?? :PPPPPPPPPPP

Αphelion 2013.06.21. 14:43:19

@Kytia: Amugy az a vicces hogy nekem is XD Kollegaim ugye 95%ba pasik, es hat vannak koztuk erdekes egyedek, majd blogtalin meselek :)

Hulye csajokat is ismerek mondjuk, de azokkal halistennek nem kell sokat erintkeznem :))

Kytia 2013.06.21. 14:45:08

@sajat lakasos helyes rosszfiu: Ha én hisztizek, akkor megtennéd, hogy arrébb rakod Papírsárkányt?:D

Αphelion 2013.06.21. 14:49:43

@Kytia: Lovasok nem hisztiznek ;))

Kytia 2013.06.21. 14:50:23

@sajat lakasos helyes rosszfiu: Na hát ha munkahely, akkor ott a nekem meg a "hülye nő" témából van több. Az mondjuk tény, hogy azok is tudnak. Igaz, én csak az 50 felé közeledőknél figyeltem meg krónikus elmeháborodást, a posztokban meg fiatalok szerepelnek, szóval ez sem elég bizonyíték. De mondjuk az tény, hogy a kommentelőtársak közül a hímneműek lényegesen sokkal szórakoztatóbbak. (És ebbe persze Frigyesurat is beleszámoltam.:D)

Kytia 2013.06.21. 14:50:52

@sajat lakasos helyes rosszfiu: Igaz. Azok csak odabasznak az ostorral, ha úgy van.:D

Αphelion 2013.06.21. 14:56:25

@Kytia: "De mondjuk az tény, hogy a kommentelőtársak közül a hímneműek lényegesen sokkal szórakoztatóbbak. (És ebbe persze Frigyesurat is beleszámoltam.:D)"

Hehe :DD

"Igaz. Azok csak odabasznak az ostorral, ha úgy van.:D"

Ja jah, az igazi lovasok igy nyomjak :) :D

Frigyes ur 2013.06.21. 15:08:02

@Kytia: Ja, most könnyekig meghatódtam, hüpphüpp :)
Tiszteleted teszed holnap?

_Ω_ 2013.06.21. 15:29:20

@Chuck Norrisné Mancika:

Valami ilyet kitehetnénk mi is:
"Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha nem tetszett, induljon a flame, vagy offolj! Ha viszont inkább saját élményekre vágysz, ne a blogon keresd a megoldást!"
:D

dr. gernika 2013.06.21. 16:26:42

Nem olvastam vissza, de csak én vagyok az, aki nem hívná fel a közös lakásba azt a barinőjét, akivel kölcsönösen rühellik egymást az emberemmel? El lehet menni vele kávézni, moziba, satöbbi.

Az újságkupacos izé kicsit műbalhénak hangzik. Jó esetben olyan apróság, amit az ember kábé azonnal elfelejt.

_Ω_ 2013.06.21. 17:41:07

@dr. gernika: Az újságkupacot az ember el is rakhatja onnan, ha zavarja; nem csak mutatni lehet rá mint a véres rongyra. Ez a posztolót is minősíti.

Pl. a posztbéli párbeszéd így is történhetett volna:
...
- igen, de csak 3 nap múlva viszi el! addig itt nézzem?
- jó, akkor most mit csináljak vele, vigyem vissza?
- nem, de valahová oda rakd ahol nincs szem előtt és nem kell kerülgetni, meg este háromszor átesni rajta
- ok

dr. gernika 2013.06.21. 18:12:46

@_Ω_: Nekem ne adjál erre a konfliktusra megoldási javaslatokat, mert olyan pitiáner dolog, hogy szóra sem érdemes.

_Ω_ 2013.06.21. 18:21:50

@dr. gernika: Nem neked próbálok tanácsot adni. Az alapvető hibára próbálok rámutatni a poszter kommunikációjában. Úgy folytatott le egy párbeszédet, hogy a végén előrébb nem jutottak vele, de legalább felhúzták egymást. Egyébként a konkrét eset tényleg pitiáner.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 18:27:49

@_Ω_: Ez így túl egyszerű és kézenfekvő lenne (ahogy mondani szoktam evidens mint a disznószar). Akkor még egy valamirevaló posztot sem lehetne belőle írni. Mi pedig halálra unnánk magunkat.
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 18:30:54

@dr. gernika: Ez így rossz válasz volt! Rándíts egyet a válladon, és közöld _Ω_ -val, hogy ezentúl külön szobában fogsz aludni!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.06.21. 18:32:02

@dr. gernika: Hát semmit sem tanulsz, hiába rakják ide a jobbnál jobb posztokat, hogy hogyan kell egy pasival viselkedni?
:)

_Ω_ 2013.06.21. 18:32:46

@Bölcs Jaroszláv: Na igen, posztolók nélkül ráállhatnánk az olyan napi posztokra, amikben 1-1 ilyen van: "hétfő :(", "kedd :|", ... , "péntek!!!". :)

_Ω_ 2013.06.21. 18:46:44

Mindenkinek további szép pénteket és jó bulizást, vagy amit akartok! :)

JOKKA21 2013.06.21. 19:18:00

Nem szabad összeköltözni nővel, mert a nők ribik.:)

pretty kitty 2013.06.21. 19:51:13

@JOKKA21: En nem tagadom libi vadooooook :))))))) XDDDDDDDD De mal 14 eve jeddutt elek a culejimmel esz egec jol viszelnek engem XDDDDDDDDDDDDDD

Joe69 2013.06.23. 01:33:28

Az ilyen korai összecuccolások mögött általában szocpolokok vannak, főleg a csajok azok, akik mindenáron le akarnak lépni otthonról. Jelen esetben azonban a pasi akarta szerintem inkább a közös albit egy csajjal, aki nyilvánvalóan csak ideiglenes megoldásnak szánta őt. A barinő tudja ezt a legjobban, azért pofátlan a viselkedése, a többi - egyszercsak beütő különalvás, stb - csak a leépítési stratégia része. Pasinak egy dolga van: új albit keresni saját magának.
süti beállítások módosítása