HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.28. 07:45

Elkezdte nevelni a gyerekeimet

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/28/elkezdte_nevelni_a_gyerekeimet

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr945381545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.06.28. 07:47:57

Imle nekem edd iPadet vedeeeeeeeel!!!!!!!! ;)))))))))))

XDDDDDDDDDDDDDD

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.28. 07:49:43

"Ha bennem van a hiba, térítsetek észhez,"

majd a kismajmaikat egyedül nevelő nők hordája fog széttépni kedves posztoló!

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.06.28. 07:53:07

4 éve ismered, 1 éve együtt éltek, és még nem mondtad el neki, hogy mit szeretnél? Izgalmas kommunikációk lehetnek ebben a kapcsolatban.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.06.28. 07:54:54

@Tolpilla: Minek neked iPad? A gombaházadban úgyse tudod feltölteni at akksit, meg gondolom wifi sincs :)

pretty kitty 2013.06.28. 07:56:27

Naon lendesz ez az Imle
Gecit nyom a mellejimle
Vidaz a delekejimle
Tole van tele ja kamla
Szemmi gondom ninc magamla
Cak ne menne jud az adamla!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDDD

2013.06.28. 07:56:32

Kedves poszter!
Egyszerűen csak mondd meg Imrének, hogy:
"Idefigyelj te Imre! Aranyos vagy meg kedves, de vázolnám a kikötéseimet:
Amíg nem veszel el ne viselkedj apjukként a gyerekeimmel. Ha elvettél akkor varázsütésre változz meg, felőlem történhet ez a jótündér varázspálcája által, vagy valami boszorkány praktika következtében, de utána változz meg és légy apjuk a gyerekeimnek. Addig viszont csak egy pasi vagy az életükben, nem az apjuk."

Nem vagy komplett! Inkább örüljél neki, hogy van egy jól működő kapcsolatod és a pasi elfogadja a gyerekeidet is, sőt már-már apjukként viselkedik velük. Az meg nem úgy megy, hogy ettől vagy attól kezdve viselkedhetsz az apjukként. 43 évesen ne legyél már HP.

pretty kitty 2013.06.28. 07:59:43

@Dr. Sün: Dedeeeee, Aplajaphalva naonnyol fel van celelve technikajilag, az a minimum h alam van, de van itt kelem wifi meg 4G isz meg minden ;)))))))......meg hetfon mal kulonben isz uj nickem lecc XDDDDDDDD :DDDDDDDD

Papírsárkány 2013.06.28. 08:13:55

Mi van a vér szerinti apával?

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.06.28. 08:17:53

@Papírsárkány: Alfa Alfonzzal megcsináltatja, Omega Dezsö nevelteti, vagy itt csak pénzelteti. Ez a divat.
Gondolom egy balul elsült lasszózási kísérlet járulékai a gyerekek, ahogyan az lenni szokott.

Papírsárkány 2013.06.28. 08:23:41

@Dr. Sün: Hát, Omega Dezsőnek szopó ez, de inkább legyen az apja a gyerekeknek, mint, hogy újabb kis bűnöző-palánták legyenek vagy valami egyéb menőség :)

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.28. 08:34:23

"Rálőttek az Ezo TV műsorvezetőjére"

ennyit a jósokról :D

Caddy 2013.06.28. 08:43:03

@"Zsu": képzeld a kürtöskalácsos néni felhívott a héten. :D

A cyd-nek üzenem, hogy ma ZP, és Bori. :)

plantingC4 2013.06.28. 08:43:56

Fékgyanú erősen, de játszunk, persze, valahogy el kell csapatni 8 órát, benne vagyok

TBal 2013.06.28. 08:47:20

@plantingC4: játszhatnánk pl. nyelvtanórát, megtanulhatnánk, hogy hány sz-szel írjuk a "játszunk" szót felszólító módban :)

TBal 2013.06.28. 08:48:11

@Dr. Sün: @Papírsárkány: tudtommal az Omega egyik tagját sem hívják Dezsönek... :)

Papírsárkány 2013.06.28. 08:49:28

@TBal: www.nlcafe.hu/data/cikk/7/69981/7.jpg <- tessék szépen visszamenni, hagyd a felnőtteket pihenni kicsit :)

TBal 2013.06.28. 08:51:47

Kioktatás és szar poénok - van egy olyan érzésem, hogy nem leszek ma itt népszerü...

A poszthoz: A hapsinak nemesek a szándékai, de valódi férfihoz mérten empátiából kicsit kevesebb jutott neki, szerintem egyszerüen nem tudja elképzelni, hogy amiröl úgy gondolja, hogy a másik maradéktalanul örülni fog neki, az nem biztos, hogy így is lesz. Meg kell próbálni vele megbeszélni - viszont gyanítom, hogy sok elvált nö nagyon örülne neki, ha ez lenne a legnagyobb problémája.

plantingC4 2013.06.28. 08:53:47

@TBal: mehet :D

@Papírsárkány: igen, kettőt, köszi :D

TBal 2013.06.28. 08:54:05

@Papírsárkány: jaj, az király lenne, csak úgy 60 centit minimum kéne zsugorodnom hozzá, esetleg visszamutálódni gyerekhangúra...

2013.06.28. 08:56:28

@Caddy: Naaaa, hogy-hogy felhívott? Hozzánk is rendületlenül jár, bár most van egy másik cég is akik jönnek, azok állítólag olcsóbban adják, és az is finom. Viszont én még nem kóstoltam, majd talán legközelebb, mert sajnos csak 2-3 hetente jár ide. :(
Oké, elküldöm cydnek az üzenetet. :) Hallottam, hogy majdnem összefutottunk Annán, de sajnos ágynak estem. :(

Papírsárkány 2013.06.28. 08:58:20

@plantingC4: nahát, sajnos ez pont 22 lett... a bank nyer.

@TBal: á, a viselkedés már megvan, a méret / hang senkinek se tűnne fel, ne félj :)

TBal 2013.06.28. 09:02:09

@Papírsárkány: a múltkor megpróbáltam egy ilyen ikeás gyerekmászócsövön átmászni, és... hm, kicsit nehézkes volt, hiányzott belöle a régi idök lazasága :)

plantingC4 2013.06.28. 09:07:13

@TBal: kioktatáshoz, bizony érdemes jobban felkészülni :D
ha már nyelvtannáczulsz, tessék todományos alapokra rakodni, megreklamálni, hogy nincs a mondatvégén írásjel, meg ilyenek
mondanám, hogy annak, fényében, hogy se felkiáltós jel, se kis pötty nem volt odagrafikáztatva, nem lehetett egyszerű eldönteni, hogy kijelentő, avagy felszólító módban íródott, de neked minden nehézség ellenére sikerült...
:D:D:D

Hope Farhadi 2013.06.28. 09:08:52

A poszter azt írja: nem akar újabb férjet. Éppen abban a fázisban van, amikor eldönti, hátha mégis. Átérzem a döntés nehézségét, amikor önmagával küzd, és a függetlenségéért képes még a nagyon csúcsszuper pasiból is kiszeretni.

TBal 2013.06.28. 09:09:14

@plantingC4: a szövegkörnyezetböl a felszólító mód volt a logikus, bar kijelentö módban is értelmes, csak kicsit eröltetett.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 09:10:01

Nekem csak egy kérdésem van. Minek neked akkor Imre? Ne legyen "pótapa", ne legyen férj, idegesít ha tesz valamit.... stb. stb. Egy a kocsis dolog is szvsz egy kedves figyelmesség volt, mi a fene bajod van vele? Elmondásod szerint rendes, normális és törődik veled, meg a két gyerekeddel is. Hülye vagy bakker! 43 évesen két gyerekkel van melletted egy normális pasi! Hahó!

Nagyon olyan szaga van az egésznek, hogy csak azért kell, hogy legyen valaki. Én úgy gondolom, ha szeretek valakit, akkor nem zavar ha kedves velem meg a kölykökkel. Mondjuk lehet másnál másképpen van... nem tom.

" Ha netán úgy döntenék, hogy hozzá megyek, akkor már elnézném az ilyesmit, de még szerintem túl korai. "

Ha netán! OMG! Már itt rosszul hangzik! Meg egy papírtól mi változna? Akkor már törődhetne veletek? Nem értem én ezt!

Ha nem kell neked, miért nem mondod meg neki? Ja, hogy akkor egyedül lennél! I see!

pretty kitty 2013.06.28. 09:10:08

@TBal: Dele velem ienbe jaccaniiiiii ;)))))))))

img15.aprod.hu/images_aprodhu/23194059_1_1000x700_legvar-ugralovar-elado-dorog.jpg

Kicit mal en isz ki vadok nove belole de szebaj legalabb nem ededul lecek huenek nezve XDDDDDDDDD

greycup 2013.06.28. 09:11:07

poszterin: hátb*zmeg te olyan hülye vagy mint hat pár rendőrcsizma

2013.06.28. 09:12:42

@TBal: Én 2005-ben vagy 2006-ban még ugráló váraztam. Fél órát győzködtük barátnőmmel az üzemeltető kiscsajt, hogy felmehessünk. Kötötte az ebet a karóhoz, hogy elmúltunk már mittudom én hány évesek, és hogy amúgy is súly korlát van. Elkövetett egy hatalmas hibát, közölte, hogy 50 kg a súly korlát. Utána már könnyen volt meggyőzni, hogy felmehessünk. :D

mütyür 2013.06.28. 09:16:11

poszterina nem normális.

Papírsárkány 2013.06.28. 09:16:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): és persze nem lehetne kire rábízni a gyerekeket, meg nem vinné el senki lemosatni a kocsit :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 09:17:18

@Bundabandi (Cookie Bunny): Azzal nincs baja, ha törődik velük. Ajcsik, kedvesség jöhet. Denehogymár kikérdezze a leckét, és megkérje őket, h rakjanak maguk után rendet! Mitképzelezbazdmeg! Nem ő fecskendezte a nőbe a gecijét anno! Felháborító, én mondom! :)

Papírsárkány 2013.06.28. 09:18:12

@mütyür: Nő, tehát alap. Újat mondj :)

Papírsárkány 2013.06.28. 09:19:13

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jaja, még a végén rendes, tisztességes emberek lesznek! Hogyisne!!
:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 09:19:22

Játszóházba bárki mehet, csak ne felejtsen el magával vinni legalább 1db gyereket! :)

Aki menni akar, adok 2 egész gyereket! ;)

Papírsárkány 2013.06.28. 09:19:44

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Hát hogy lesz így új alapanyag a hitgyülis plakátokhoz!? :D

Αphelion 2013.06.28. 09:21:24

En teljesen megertem a posztert, szeretne maganak egy pasit, de olyat aki nem nyulkal a gyerekeihez meg a kocsijahoz. Attol hogy valaki a szexpartnered, meg nem alakul ki automatikusan koztetek hazastarsi vagyonkozosseg, es a gyerekei sem lesznek a te gyerekeid.

plantingC4 2013.06.28. 09:21:27

@TBal: csak annyira mint a próbálkozásod :D

Papírsárkány 2013.06.28. 09:22:41

@TBal: "A hapsinak nemesek a szándékai, de valódi férfihoz mérten empátiából kicsit kevesebb jutott neki"

Te is megkajáltad, hogy empátiából a nőknek van több?

mütyür 2013.06.28. 09:24:02

@Papírsárkány: fáradt vagyok és álmos, inkább elmajszolok egy kis oreo-t :))

Papírsárkány 2013.06.28. 09:25:51

@mütyür: sose értettem, mi jó azon a kekszen :/ (még a krémje se izlik)
pilóta sokkal finomabb sztem

mütyür 2013.06.28. 09:28:51

@Papírsárkány: :) én imádom :) de kolléga gonosz volt, csak kettőt engedélyezett elhozni reggel, a többit eldugta, mondván mielőtt kitalálom, hogy a másikból is akarok enni :( :D

Papírsárkány 2013.06.28. 09:29:18

@mütyür: Mehehe. Hát igen, a kisgyerekekkel így kell bánni, mert befalnák egyszerre mindet :)

Hurri Kán 2013.06.28. 09:31:29

Posztolónak beteg az agya. Csak azért nem mondom, hogy menjen a picsába, mert péntek van :D

Papírsárkány 2013.06.28. 09:33:06

@Hurri Kán: Majd én: posztoló menjen a picsába :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 09:34:05

@Aphelion 2013: És a dugáshoz minek összeköltözni és bemutatni a gyerekeknek?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 09:34:43

@Aphelion 2013:
1. akkor ne vigye haza, ne éljenek együtt, mert még megszeretik a gyerekei. Gyerekeivel és érzelmeivel ne szórakozzon az ember, csak mert baszni akar!
2. Tisztázza az elején a faszival, h csak szexpartnerek, semmi több. Egyértelmű, h a pasi nincs ezzel tisztába, ahogy amúgy a nő se! (Csak te...) ;)

@Papírsárkány: lehetnek apa és pótapa nélkül is normális felnőttek majd... Itt inkább az a gáz, h a faszinak kussolni kell(ene)! :)

mütyür 2013.06.28. 09:34:51

@Papírsárkány: :))) hjamm, mivel múltkor ágyban, félálomban megettem egyszerre 8 mini-t :) hiába magyaráztam, hogy azok csak minik, ezért nem számítanak :D

nehéz az élet :)))

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:35:04

Na ami a poszterinát illeti, én tökéletesen megértem. Nem számíthatott rá, hogy a 0-5 közötti IQ-jával talál egy normális pasit, aki próbál úgy viselkedni, hogy a liba gyerekei legalább ne gyűlöljék zsigerből az anyjuk pasiját, mert erre igénye és szüksége sem volt a nőnek. Ezért úgy gondolom, hogy tapintatosan meg kellene mondania Imrének, hogy csak dugópajtásnak kell, semmi több. Elvégre nem lehet elvárni, hogy egy 43 éves kamaszlány máris nyugalmat, rendezett családi körülményeket, férjet, gyermekeinek apát akarjon! Hisz még nem is élt szinte! Ha még erre sem hajlandó Imre, hogy ezt belássa, akkor el kell hajtani a rákba, mert nem érdemli meg Poszterina-Királykisasszonyt! Sőt még azt sem érdemli meg, hogy lemoshassa a kocsiját, vagy tisztára nyalhassa a csizmáját! Tehát ez egy veszett ügy. Túl kell lépni rajta. Pont.

Namely 2013.06.28. 09:35:28

Faszrágó vagy posztoló, akinek semmi nem jó. Ha túl rendes, az a baj, ha törődik a más által otthagyott kismajmokkal, az a baj, ha nem, akkor az. Te hülye, retkes kurva.

Kedves Imre.
Azt a pénzt, amit erre a gyökér bandára pazarolsz, költsd inkább kurvákra, ami marad, azt pedig tedd félre, és fektesd be.

Ja, posztoló, a kurva anyádat!

Az előző férjed tette jól, hogy otthagyott. Az ilyen azt érdemli, hogy egyedül dögöljön meg.

mütyür 2013.06.28. 09:36:03

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: főleg, hogy látszik ebben a történetben, hogy a gyerekek viszontkedvelik a pasit. Sztem ez a titkolózásos sztori pont cuki.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:37:07

@mütyür: Éhes makkal disznókat álmodunk? Heee?
:DD

mütyür 2013.06.28. 09:38:12

@Bölcs Jaroszláv: figyu, ledolgoztam a kekszet!! :))

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:39:01

@mütyür: Ahaaa, hát persze, mütyesz, hát persze! Én is ezzel áltatnám magam a helyedben!
:DD

Papírsárkány 2013.06.28. 09:39:29

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Ugye tisztában vagy vele, hogy a statisztikák szerint sokkal nagyobb a bűnözők aránya az egyedülálló anyukák által felnevelt gyerekek körében? :)

@mütyür: De legalább van, aki felügyel téged :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:40:55

@"Zsu": " Elkövetett egy hatalmas hibát" Miért, volt nálatok fürdőszoba mérleg, amivel igazoltátok, hogy 50kg alatt vagytok?
:DD

mütyür 2013.06.28. 09:41:01

@Bölcs Jaroszláv: pedigde!! kicsit lustán, de akkor is :D

@Papírsárkány: ühmmm, persze vigyáz a vonalaimra, mi? sztem meg csak szimplán gonosz :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 09:42:26

@mütyür: igen, szerintem is jó a kapcsolat a kölkök és Imi között.

Persze lehet a gyerekeknek nem tetszik, h kikérdezik a leckét és rendet várnak tőlük. Lehet ők a felbújtók, h legyen változás e téren... De a nőnek rendeznie kéne a dolgokat a gyerekek fejében! Nem az apád, de én is elvárom a rendet és azt is h tanulj. Mi a gond?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 09:43:36

@Papírsárkány: nem. Ezt nem tudtam. Azt tudtam, ahol fizikai fegyelmezés van, ott nagyobb...

dr. gernika 2013.06.28. 09:43:43

Ha szerelmes lennél belé, a föld fölött járkálnál ezektől a kedves gesztusoktól.
Azért zavarnak, mert nem tudod érzelmileg viszonozni Dezsőke jófejségét. Szerintem ne rabold az idejét, ejtsd a francba, ő így eséllyel talál olyat, aki szereti, te meg beújíthatsz egy lehúzós, több lyukra játszó hejjespasee-t, akit érdemelsz.

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:44:11

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Tisztázza az elején a faszival, h csak szexpartnerek, semmi több." Csak ugye erre már 4 évvel ezelőtt kellett volna sort keríteni. Kicsit furcsa, hogy 4 év után a csaj még mindig korainak találja, hogy szorosabbra fűzzék a kapcsolatot. Valaki ebben a kapcsolatban nem százas az tuti. Négy év alatt más normális ember megházasodik, gyereket csinál, elválik, újra megházasodik, ott is csinál gyereket, ez pedig még ott tart, hogy lemosathatja-e a kocsit. Ez gáz.

Papírsárkány 2013.06.28. 09:44:53

@mütyür: Köszönöm, hogy demonstrálod a mondandómat :)
A kislányok is pontosan ezt gondolják a szüleikről, amikor nem kapják meg a cuki rószaszín plüsspónit :)

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: hát ettől extragáz a csaj

Papírsárkány 2013.06.28. 09:46:38

@dr. gernika: Valszeg pont azért van a mostanival, mert hejjesspassee-ből még olyat se tud begyűjteni, aki lehúzós és több lyukra játszik :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:49:33

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Akkor most azt kellene eldönteni ugye, hogy ki milyen beleszólással rendelkezik mibe, nem azt, hogy önmagában a tevékenység helyes-e vagy sem. Öreg professzorom mondta egyszer, hogy az unokája megjegyezte, hogy nagypapi azért szeretek nálatok lenni, mert itt mindig ugyanazt nem szabad. Ő pedig megértette, hogy a fia nem következetes a gyermeknevelés terén. Szóval a gyerekeknek alighanem talán mégiscsak nyújt némi biztonságérzetet, ha tudják, hová vannak a mezsgyekarók leverve. Nem? Ezt neked, mint gyakorló szülőnek jobban kell tudni! Ha pedig így van, akkor önmagában az amit Imre tesz helyes, és talán nincs is ellenére a gyerekeknek, a libát csak azért zavarja, mert ezek szerint ezt ő nem tette meg. Innen csak egy lépés a féltékenység, hogy végül még jobban kötődni fognak Imréhez a gyerekei, mint hozzá! Volt már rá példa, hogy válás után a mostohaszülővel maradt(ak) a gyerek(ek).

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 09:50:05

@Bölcs Jaroszláv: szerintem itt nem csak a szexről van szó. ahhoz nem kell összeköltözni. a pénze jó, a segítsége jó, a kedvessége jó, az, h együtt laknak jó, de a gyerekekhez ne legyen köze. csak azt nem értem, h ezt így hogy?

mütyür 2013.06.28. 09:52:08

@Papírsárkány: most idehozta az itókámat és rámparancsolt, hogy igyak :D kész terror :D

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: nem hiszem. a sugdolózás pont elég intim ahhoz. persze tuti durcáskodnak, ha HF-et kell megírni, de ezt biztos az anyjukkal is eljátszák.

mütyür 2013.06.28. 09:53:12

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "ezt így hogy" ... és legfőképp miért?

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:55:07

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Ez azért nem stimmelne, mert ha sokáig együtt laknak, és azért négy év már nem kevés idő, akkor egy ideig el lehet játszani, hogy én vagyok az előkelő, hülye idegen, akinek semmi köze semmihez, csak azért van itt, hogy esténként jól megdugja anyut (ezt nyilván még a kicsi gyerekek is megértik és tolerálják gond és felesleges kérdezősködés nélkül :DD) nem pedig azért, hogy bármihez bármi köze is lenne, de egy idő után, minimum a gyerekekben felmerül az igény, hogy valamilyen viszonyban legyenek a jövevénnyel. Azaz igyekezni fognak valamilyen szempont szerint helyre rakni az ottlétét. Anyu viszont ezt pont nem akarja. Vajon miért?

Caddy 2013.06.28. 09:55:12

@"Zsu": hát újabb piacot keres és mondta, hogy csütörtökönként erre terítenek, szóval bátran rendeljünk. :D Nem húzós az ára, el kell dönteni szerdán hogy másnap akar-e az ember édességet, és ennyi.
Na remélem már jobban vagy, és akkor ma Borin esetleg összefutunk? :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 09:56:41

@mütyür: "most idehozta az itókámat és rámparancsolt, hogy igyak :D kész terror :D" Hát azért, ha nagyon erősen elgondolkodom, alighanem találok még egyéb eseteket is, amiket a "terror" fogalomkörébe tartozóként tudnék elkönyvelni.
:DD

TBal 2013.06.28. 09:56:42

@Papírsárkány: "Te is megkajáltad, hogy empátiából a nőknek van több?"
Hát, a sztereotípia az ez, és szerintgem általában igaz is. Miért, te tudsz olyan statisztikát, ami az ellenkezöjét mutatja?

Papírsárkány 2013.06.28. 09:58:15

@mütyür: panaszkodsz vagy dicsekszel? :)

Caddy 2013.06.28. 09:59:26

Na akkor a poszthoz is!

Édesem jó dolgodban nem tudod mit csináljál, mi??
Úgy tűnik nekem hogy ez az Imre egy jó forma, meglepetéseket csiná, odafigyel a gyerekekre és még sorolhatnám.
Ha Imre egy fasz lenne, aki átjár meghúzni akkor az lenne a bajod, hogy miért nem tőlt több időt a gyerekeidel.

Kérlek szépen ne húzd Imre idejét, had találjon magának egy szerető nőt, mert neked nem kell eléggé.

Nagyon szívesen.

Father Justice 2013.06.28. 10:00:00

Ahogy valaki találóan megfogalmazta: más gyerekét pénzelheted, de nem nevelheted.

Igen, természetesen kurvárva rá van szorulva 'Imre' pénzére a kiscsalád. A nőt mindössze az zavarná, ha a fickó közvetlenül a gyerekeinek akarna zsebpénzt adni, őt megkerülve. Az nyilván úgy jönne át a kölykök felé, mintha nemcsak az anyjuktól, hanem a pótapjuktól is függenének, következésképp ő is beleszólási jogosultságot szerezne a dolgaikba. De lenne rá egy ötösöm, hogy 'Imre' azért minden hónapban betesz egy meghatározott összeget egy e célra elkülönített mézesbödönbe, és ez nem is feszélyezi különösebben a hölgyet.

Már a poszt első mondatából kiderül, hogy együttélős konstrukcióról van szó, a továbbiakból pedig - a sorok közötti értő olvasás képességét bevetve - felsejlik, hogy csakszexről itt szó sem lehet: a kedvesgamma szintje egyszerűen túl alacsony ehhez. Ráadásul nincs saját gyereke (és 44 évesen már valószínűleg nem is fog családot alapítani), ezért az apáskodó hajlamait is szívesen kiélné az alfa ivadékain, így a klasszikkal kapcsolatos motivációi végsősoron érthetőek.

Az értetlenkedés igazi oka az lehet, hogy a nő hatalmas mázlival egy olyan gammába futott bele a válása után, aki túlságosan is nagy örömmel akart megfelelni neki és az alfa leszármazottainak a fixsuna miatt, ÉS nem is csóró, ÉS nem bonyolítja a helyzetét saját gyerekcsomag + szarkeverő exfeleség kombó, ÉS még irányítható is. Ha 'Imre' neadjisten dobbant, a posztíró pedig kénytelen lesz azzal szembesülni, hogy milyenek egy elvált, negyvenes, kétgyerekes nő esélyei egy ilyen egységcsomag megszerzésére a húspiacon, minden bizonnyal visszasírja még a régi szép időket.

De akkor már alighanem késő lesz.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 10:00:40

@Bölcs Jaroszláv: úgy hiszem a nő az szeretné, ha a pasinak nem lenne beleszólása a tulajdonaiba és azok dolgaiba: a lakás gondolom a nőé, ahogy a kocsi is, meg a gyerekek is. Ezek tabuk a faszi számára. Legalábbis szeretné, ha azok lennének. Mondjuk akkor nem kéne együtt lakni...
(De persze ha ajcsit vesz a gyereknek, meg fizeti a rezsi felét, az rendben van. Csak ne mondja meg, h hogy legyen rend, ne legyenek elvárásai és igényei.) :)

Papírsárkány 2013.06.28. 10:01:14

@TBal: Nézz körül magadban, magad körül. A nők nem „empatikusabbak”, csak „érzelmesebbek” (érzelmek által uraltabbak). Szerinted miért van az, hogy a férfiaknak jellemzően vannak barátai, a nőknek meg nincsenek? (na nem „barinő”-kre gondolok, akikkel lehet pletykálni, hanem olyan valakire, akire az életedet is rábízhatod)
Stb stb

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 10:02:11

@Papírsárkány: Ez igazán nem lehet kérdés! Természetesen dicsekedett!
:DD

TBal 2013.06.28. 10:02:19

@"Zsu": De jó neked, ez a meggyözés nekem nem ment volna olyan könnyen. Úgy könnyü, ha valaki befér a súlykorlát alá :)

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 10:03:25

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Persze, csak ugye baszni is, meg közben szűznek maradni is általában nem igen szokott egyszerre menni.
:D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 10:05:03

@Bölcs Jaroszláv: egy éve élnek együtt...
Anyut nem értem. Nem tudok válaszolni. :)

@mütyür: a gyerekek próbálkoznak, minden rosszindulat nélkül, de persze ez csak egy felvetés volt.

mütyür 2013.06.28. 10:06:33

@Bölcs Jaroszláv: :D

@Papírsárkány: mindkettő :) de befejeztem :))

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: és fura, hogy szóba sem kerül a biológiai apa... ő foglalkozik a gyerekekkel? ad ajándékokat, viszi ide-oda a gyerekeket, beszáll-e a gyerek-költségekbe?

TBal 2013.06.28. 10:07:55

@Papírsárkány: Most próbáltam átgondolni ezt, de igazság szerint fogalmam sincs, hogy ez az életrábízósbarát-arány milyen nöknél, illetve férfiaknál. Nem ismerek annyi embert olyan mélyen, ami ennek a tételnek a felállításához szükséges lenne. Nekem jellemzöen lányok a barátaim és ök általában empatikusak, úgyhogy én maradok a sztereotípiáknál :)

m.gray 2013.06.28. 10:09:59

Szar ügy. Azért vszínűleg az van, hogy mivel a poszter nem szereti Imrust, valami mocorog a kisagya helyén, hogy kurvára kínos elfogadni az ajándékokat, hagyni, hogy a gyerekek megszeressék (ez talán még szarabb), amikor ő nem tudja ezt viszonozni.

Sajnos őszintének kell lenni, de javaslom a poszternek, még ma kezdjen el önkritikát gyakorolni, és legalább magának belátni, hogy valójában nem szereti ezt a faszit, mert az ő reakcióidejével kb még 4 év lesz átlátni, hogy mi a valóság.
Igen, szar a szitu, mert itt van egy mintaférj - jelölt, egy minta pótapa - jelölt, a poszter meg nem szerelmes. Van ilyen bazdmeg, csak akkor nem kellett volna ennyire belemászni!
Azért 43 évesen (vonjunk le 4 évet, legyen 39) és 2 gyerek után tudhatnád kedves poszter, hogy ki az aki jó egy-két szép estére, és ki az, akivel szeretnél összeköltözni és összekötni az életed. Imre nem a második.

Amúgy a kölykök apja hol van? Foglalkozik velük? Vannak apás hétvégék? Szeretik az apjukat? Él egyáltalán?
Vagy épp tövig beszopatsz két gyereket (akik semmiről nem tehetnek, arról sem, hogy megszülettek, arról sem, hogy ilyen hülye anyjuk van, szerencsétlenek); akik nehezen, de pont elfogadtak valakit "apának" kötődnek hozzá, te meg lekapcsolnád őket egymásról. Gratulálok, és a társadalom nevében köszönöm a plusz 2 sérült főt, aki majd 20 év múlva nem fogja tudni, hogy miért nem képes a kötődésre és normális élet helyett pszichológusra költ.

Namely 2013.06.28. 10:10:13

@Father Justice:
szerintem simán tudna családot alapítani, csak nem kéne az erőforrásait, és legfőképp az idejét ilyen baszadékokra pazarolnia...

mütyür 2013.06.28. 10:11:16

@m.gray: utsó bekezdéssel tökéletes egyetértés

mütyür 2013.06.28. 10:14:05

az ember igazi Apja az, aki felneveli és törődik vele, vigyáz rá. nem az, aki megcsinálta, aztán szarik a fejére...

Papírsárkány 2013.06.28. 10:14:05

@TBal: Akkor arra válaszolj, hogy segítőkésznek tűnnek, vagy úgy is viselkednek?
(és most nem „jaj, tudsz adni egy zsepit?”-re gondolok, hanem arra, hogy segítettek már komoly problémában, vagy ez csak a te irányodból működik az övékbe?)

mütyür 2013.06.28. 10:15:48

@Papírsárkány: nő nőnek mindig konkurenciája, sosem tudnak úgy kötődni egymáshoz, mint férfi-férfi barátok. pasi-ismerőseimnek az összes barátja ált.isk-ból van még meg, legkésőbb gimiből.

fumerin 2013.06.28. 10:16:15

Dicsekedett poszterin, naaa, kicsit biztosan! :D

Én aszondom Zembernek: Mennyé drágám edzeni, aludj nyitott szemmel, mindig nézz a hátad mögé...höhöhö, félek, hogy megölik vagy elássák a büdös kölkök! :D

Hurri Kán 2013.06.28. 10:16:51

Foglaljuk össze: poszterin egy agyatlan, égetnivaló picsa, akinek semmi se nem jó. Imre egy jóindulatú, ámde meglehetősen szerencsétlen balfasz. Nem egymáshoz valók, pont. Ugorgyunk. Ki hol fog botrányt csinálni a hétvégén? :D

fumerin 2013.06.28. 10:19:18

@Hurri Kán: Én lehet elrángatom azt a pár embert, aki maradt itthon éjszakai fürdőzésre. :) És persze a posztból sokat tanultam, tudom ember nem tud úszni....szal megoldom a poszterin jellegű dilemmákat. :D

mütyür 2013.06.28. 10:20:12

@Hurri Kán: tömör és jó összefoglalás :) én cicóval fogok agyatlankodni otthon :))

Hurri Kán 2013.06.28. 10:20:26

@mésange:
Legjobb. Te éjszakai fürdőzöl, ő otthon, legalább tuti nem vesztek össze közben semmin. Ha csak azon nem, hogy miért nem veszed fel fürdőzés közben a telefont :D

TBal 2013.06.28. 10:21:22

@Papírsárkány: de jókat kérdezel... nem emlékszem, hogy olyan marha komoly problémával fordultam volna hozzájuk valaha is. 1-2-szer kértem tölük párkapcsolati tanácsot, volt, hogy kértem, hogy tudjunk beszélgetni és pl. most van rá szükségem, és akkor simán. Meg egyszer egyiküket éjjel hívtam fel, mert korábban mondta nekem, hogy ö nem kapcsolja ki éjjel se a telefonját, hogy ott legyen, ha egy barátjának szüksége van rá, mert hogy neki is jólesett hasonló párszor anno (igaz, ö nagyon közeli barát). Megfelel a válaszom?

Αphelion 2013.06.28. 10:21:30

@Bundabandi (Cookie Bunny): "És a dugáshoz minek összeköltözni és bemutatni a gyerekeknek?"

Mert ugy kenyelmesebb. Vagy barmi okbol, ez meg nem jogositja fel a pasit hogy maris ugy viselkedjen mintha tole lennenek a gyerekek meg az o penzebol volna a kocsi stb.

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Nem csak szexpartnerek hanem baratok is, azaz a te univerzumodban nem is letezhetnek, kamu az egesz poszt, ne foglalkozz vele ;) :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 10:21:53

@mütyür: szerintem jelen problémát illetőleg ennek semmi jelentősége. Imre bekerült egy családba, akarva akaratlanul betölt ott egy szerepet (nem konkrétan apa szerepet). A nő utólag jött rá, h ez neki mégse jó.

A nő ostoba, meggondolatlan és felelőtlen. Gyerekekkel nem szórakozunk. Társakkal se kéne, de azok legalább már felnőttek. Jobban felfogják, feldolgozzák.

fumerin 2013.06.28. 10:21:56

@Hurri Kán: Neeem, ez így nem ér! Tudod, csak az marad meg, aki úszni tud! :D

"Zsu" (törölt) 2013.06.28. 10:22:26

@Aphelion 2013:
"4 éve ismerem és 1 éve él velünk"
Ezt azért nem nevezném szexpartnerségnek...

mütyür 2013.06.28. 10:22:50

@Hurri Kán: hagyom, hogy emosra karmoljon :D

Papírsárkány 2013.06.28. 10:23:08

@TBal: Oké, és kihez fordulsz a _komoly_ problémáiddal?

Hurri Kán 2013.06.28. 10:23:32

@mésange:
Értem én... Ez esetben nem tisztítótűz, hanem tisztítóvíz lesz, ami elválasztja a szart a májtól :D

Father Justice 2013.06.28. 10:24:00

@Namely: Hogy tudna-e? Nem tudom, mert nem látok bele a pénztárcájába.

Azért a családalapításhoz jóval több zseton kell, mint egy meglévő, iskolás korú gyerekeket tartalmazó család megélhetési költségeihez történő rendszeres hozzájáruláshoz. Lehet, hogy nem csóró a fazon, de ha be is tudna újítani egy olyan nőt, akinek még nincs gyereke, ha az elmegy szülni, rögtön el kell tartania három embert, az újszülöttel kapcsolatos plusz beruházásokról nem is beszélve. Ehhez a megfelelő méretű, saját tulajdonú ingatlan és az atombiztos munkahely bőven átlagon felüli fizetéssel abszolút alap. Abból, hogy a posztíróval tud felerezsizni, és a gyerekekeit is szívesen támogatná, az előbbiek megléte nem következik automatikusan.

A másik - nem anyagi természetű - tényező, hogy akar-e 50 évesen úgy játszani az 5 éves gyerekével (feltételezve, hogy ha holnap megismer egy anyajelöltet, kicsit még ismerkednek lakva is, mielőtt jön a gyerek), hogy folyton a nagyapjának nézik. Van, akit ez nem zavar, van, akit nagyon is. Ha ő az utóbbi csoportba tartozik, gyakorlatilag nincs is miről beszélgetni.

Ezt a nőt természetesen ezektól függetlenül ott kellene hagynia a picsába, ez nem kérdéses.

mütyür 2013.06.28. 10:24:17

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: így van. ha vki gyereket vállal, azzal felelősség is jár és a gyerek szempontja, jól-léte kell(ene), hogy legyen az első.

TBal 2013.06.28. 10:24:17

@Papírsárkány: páromhoz, családhoz... De olyanok viszonylag ritkán akadnak szerencsére.

Hurri Kán 2013.06.28. 10:24:29

@mütyür:
Nem jobb, ha más karmol közben emosra? :D

Papírsárkány 2013.06.28. 10:25:47

@TBal: fura, hogyhogy nem a legjobb barátodhoz/aidhoz?

mütyür 2013.06.28. 10:26:12

@Hurri Kán: nem!! nőkkel nem kezdenék sosem, főleg nem hosszúkörműekkel :D

fumerin 2013.06.28. 10:26:32

Amúgy a posztból nekem az jön le, gyerkőcök apja teljesen elveszített mindent, ami a kötődéshez kellene. Majd a gyerekek láttak egy új mintát, meg is tetszett nekik, szépen be is fogadták és örülnek, hogy családnak néznek ki.
A nő szerintem csak dicsekedett, mert nem tudom elképzelni, hogy valaki ekkora ellensége legyen magának és gyerkőceinek.

Papírsárkány 2013.06.28. 10:26:33

@TBal: kieg: jó, persze nem olyanra gondoltam ,hogy „úristen nincs hol laknom, fogadjatok be” :)

Αphelion 2013.06.28. 10:26:42

@"Zsu": A poszter viszont egyelore hazassagnak se akarja nevezni, es a "netan" szobol ugy tunik hogy erre a jovoben se nagyon szandekozik hajlani. Sot ha a pasi igy folytatja, akkor valoszinuleg hamarosan szex se lesz, meg partnerseg se, csak szakitas...XD

mütyür 2013.06.28. 10:28:34

@mésange: sztem pedig simán. a gyerekei csakéskizárólag az ő gyerekei és senkinek ne legyen hozzájuk semmi köze. gondolom van egy nagy adag féltékenység is, hogy ilyen jól kijönnek egymással.

fumerin 2013.06.28. 10:29:23

@Father Justice: "Ezt a nőt természetesen ezektól függetlenül ott kellene hagynia a picsába, ez nem kérdéses."

Olyanról még nem olvastál egyik tanulmányodban sem, hogy a férfi is kötődhet a gyerekekhez? Nézd, nem csak a nők képesek örökbefogadni, másét nevelni, szoptatni...sorolhatnám, hanem vannak olyan férfiak, akik hasonlóan a gyerkőcöket szeretik. Szerinted egy ilyen helyzetben könnyű odadobni mindent?....szerintem olvass utána, mert látom e téren kevés információd van...

Αphelion 2013.06.28. 10:29:58

@Namely: "Az előző férjed tette jól, hogy otthagyott."

Azt sehol se irja hogy miert ert veget a hazassaga :P

fumerin 2013.06.28. 10:33:38

@mütyür: Akkor miért vitte haza a férfit? Ha csak szúrni kell és finanszíroztatni bármit, mehetnek szállodába, férfihez....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 10:34:14

@Hurri Kán: Szegeden fogok lángosozni és bringázni. :D És málnás joghurttortát készítek a fiúknak, mert nevenapjuk vót. Lehet szaunázni és úszni is megyünk, mer' az jó!

mütyür 2013.06.28. 10:34:25

@mésange: mert felerezsizéshez kapóra jött.

Hurri Kán 2013.06.28. 10:35:12

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Azt én mind értem, de hol ebben a botrányos? Vagy odamentek, és beleharaptok mindenki lángosába? :D

fumerin 2013.06.28. 10:37:07

@mütyür: :D Fasza...én sajnálom a férfit.

TBal 2013.06.28. 10:37:24

@Papírsárkány: páromra, családra mindig számíthattam eddig. Szerintem az ellenkezöje lenne a fura...

fumerin 2013.06.28. 10:38:50

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én ma bartereztem málnás tortát! :D Én csinálni tárkonyos ragulevest, én kapni málnatorta! :D

Papírsárkány 2013.06.28. 10:39:06

@TBal: ezek után nincs több kérdésem…

Father Justice 2013.06.28. 10:39:33

@mütyür: Felerezsi + "jó a férfi a háznál" (ezermesterkedés) kombó. Ennyi.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 10:42:10

@mésange: Szerintem a nő nagyot csalódott és most fél kötődni, meg akarja tartani a függetlenségét, kell is neki Imre, meg nem is. Leginkább kéne, de ha túl közel engedi, akkor megint fájni fog ha szétmennek, inkább tartja a távolságot és zavarja, hogy nem igazán jön össze, mert a gyerekei megszerették az ürgét. A lóvét is azért nem fogadja el, mert független akar maradni, ha esetleg szakításra kerülne a sor nem tartozna neki semmivel, mert nem fogadott el (szinte) semmit.

fumerin 2013.06.28. 10:44:32

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ezzel csak ott a bibi, hogy a kölkök kötődése már nem engedi a függetlenséget. Erre rábaszott, ha az önérzete ennyire fontos. Mondjuk ezek után ha egyedül marad élete végéig, már nem is fogok meglepődni...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 10:44:45

@Hurri Kán: Én jó kislány vagyok, most micsináljak? :D Harapni max. a fenekébe fogok, de azt meg szereti... szóval... :D

Papírsárkány 2013.06.28. 10:45:33

@mésange: "nem tudom elképzelni, hogy valaki ekkora ellensége legyen magának és gyerkőceinek. "

Naíva felvétel a nemzeti színház hátsó ajtajánál :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 10:46:00

@mésange: Szerintem ezt érzi ő is, hogy nem jön össze ez a fene nagy függetlenség!

TBal 2013.06.28. 10:47:39

@Papírsárkány: ügyvéd úr, öné a tanú!

fumerin 2013.06.28. 10:48:13

@Papírsárkány: Mindegy...nem is akarom megérteni...jobb ez így! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 10:48:29

@Hurri Kán: XD Én simán, de szerintem nem örülne neki, tudod ő olyan rendes gyerek, nem csinál ilyet! :D Már kezdem kicsit elrontani, meg is jegyezte a múltkor!

Father Justice 2013.06.28. 10:49:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Sőt: valójában halálosan szerelmes Imrébe, és eszméletlenül fáj neki, hogy a korából adódóan saját csemetével már nem tudná megajándékozni ezt a nagyszerű férfit. Ebből fakadóan minden alkalom, amikor Imre kedves a gyerekeihez, egy-egy szúrós tövis az érzékeny lelke kellős közepébe, hiszen méltánytalannak és igazságtalannak érzi a helyzetet. Ezek sokkal komolyabb érzelmi drámák annál, mint bárki gondolná.

mütyür 2013.06.28. 10:49:29

@Bundabandi (Cookie Bunny): figyu, ha ez lenne a helyzet, nem költöztette be volna hozzájuk. mégis, hogy gondolta, hogyan fog ez működni? hermetikusan elzárja szerencsétlent a gyerekektől? kikötözi a hálószobában az ágyhoz?

a posztból a sértődött nagyképűség sugárzik, nem más.

Namely 2013.06.28. 10:51:42

@Aphelion 2013: most őszintén: szerinted ennek a retkes kurvának miért érhetett véget a házassága?

@Father Justice:
"jó a férfi a háznál" (ezermesterkedés)
attól, hogy pasi vagy, még nem leszel ezermester. Jó, általában így van, de pl ha én vagy mondjuk apám megszerelünk valamit, azt már lehet vinni is a szemétdombra.... :)))

Hurri Kán 2013.06.28. 10:52:04

@Bundabandi (Cookie Bunny):
Erősen remélem, nem végzel félmunkát :D

Namely 2013.06.28. 10:53:33

@mütyür:
"kikötözi a hálószobában az ágyhoz?"
yeessssssss..... :)

Αphelion 2013.06.28. 10:54:18

@Namely: Lemaradtam az inforol hogy ma van a posztoloval szembeni eloiteletek vilagnapja, de ha tudtam volna hogy ma van en akkor is direkt bojkottaltam volna :P

fumerin 2013.06.28. 10:55:14

@Father Justice: 43 évesen még simán lehet gyereke a nőnek. Aki nem elsőt szüli extrém időpontban, annak ez nem okoz nagyobb gondot, mint egy vérvétel. Ennyi.

mütyür 2013.06.28. 10:55:49

@Namely: csak ne olyan legyen a nő, mint S.King Bilincsben c. könyvében ... az már nem olyan jessssz-érzés :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 10:56:03

@Bundabandi (Cookie Bunny): "független akar maradni, ha esetleg szakításra kerülne a sor nem tartozna neki semmivel, mert nem fogadott el (szinte) semmit."

csak a gyerekeinek lenne kibaszott szar, mert beengedte az életükbe, és voltak olyan hülyék, h megszerették. de ez meg nem számít...

Father Justice 2013.06.28. 10:56:31

@Namely: Az lehet.. de ha ez a nő úgy szereli meg, hogy fel is robban, ahhoz képest az is valami.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 10:59:49

@mütyür: Nézd, te így látod, én meg úgy. Azt írtam az első hozzászólásomban, hogy szerintem nem szereti a pasit, ezt tartom is. Úgy gondolom talán ilyen lehet a háttérben és most (is) magamból indulok ki, mert hasonlót már én is csináltam (persze nincs gyerek meg ilyenek, de a függetlenségemet nagyon meg akartam őrizni).

mütyür 2013.06.28. 11:00:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): ennyi a különbség. van gyerek vagy nincs.

fumerin 2013.06.28. 11:01:37

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha nem bízik magában és érzéseiben, ugye meg partnerében a nő, akkor minek teszi ki kölkeit a bizonytalanságnak? Nahhh...én innen nem értem a posztot.

Αphelion 2013.06.28. 11:04:32

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "akarva akaratlanul betölt ott egy szerepet (nem konkrétan apa szerepet)"

Hat ez az, ha o lenne a biologiai apa akkor is nagyon gaz lenne amit csinal. A hazassag is akkor jo ha kozos megegyezessel nevelik a gyerekeket, kozos megegyezes alapjan mosatjak le egymas kocsijat, stb. stb.

Pasi kommentelok, mit szolnatok ha egy no aki meg csak nem is a felesegetek egyszer csak a tudtotok nelkul elvinne egy napra a telefonotokat es azzal hozna vissza hogy meglepeteskent felinstallalt ra egy csomo gagyi jatekot? Es ha panaszkodnatok hogy uristen ez rosszabb mint egy feleseg akkor leszolnanak hogy mekkora idiota vagy amiert nem szereted ezt a fonyeremeny hazias kis menyecsket...

Kytia 2013.06.28. 11:06:52

Szerintem biztos akarsz még egy férjet, csak az nem valószínű, hogy ezt a pasit. Ha nem köll, nem köll, ne rá fogd.

Father Justice 2013.06.28. 11:09:54

@Aphelion 2013: Az emberek 99.5%-a szereti, ha tiszta a gépjárműve, a gagyi játékok témája viszont sokkal szubjektívebb kérdés.

A hasonlat tehát helyesen: "Mit szólnátok hozzá, ha a nő, aki még csak nem is a feleségetek, egyszer csak a tudtotok nélkül elvinné egy napra a telefonotokat és azzal hozná vissza, hogy az ütött-kopott, karcos elő-és hátlapot lecseréltette egy ugyanolyan színű, ellenben makulátlan állapotúra?" A válaszom: örülnék neki.

Persze furcsa lenne másnap magyarázkodni annak a kb. 20 embernek, hogy miért nem tudtak egy napig elérni, de ez már más kérdés.

fumerin 2013.06.28. 11:10:14

@Aphelion 2013: Ha az apa vagy férfi(mindegy) minta gáz egy családban, akkor nem kell hazavinni a férfit. Tudod, dugni bárhol lehet, nem kell a gyerekeket bevonni egy szar kapcsolatba, miután már egyből épp kiestek.
Nő a hibás, kész!

Nem jó, bassza ki a férfit, magyarázza meg a kölkeinek, azért nem kellett Imre, mert rohadt féltékeny voltam arra, hogy jobban kötődtök hozzá, mint a posztbeli hisztis és öntudatos picsához! A nő max. erre lehet féltékeny. Nem egy idegbeteg anyuka van, aki konkrétan nemre való tekintet nélkül utálja azt, akihez odaszalad a gyereke és nem hozzá ha bajba kerül. Hányszor ugrottak ölembe, nyakamba a kölkök az anyjuk helyett, ha baj volt? Nem örültem. Ez baromi nagy kötődési defekt. És utál az anya érte? Nem én parám...kölkök érzik ki szereti őket...

Namely 2013.06.28. 11:11:17

@Aphelion 2013:
kit érdekel, hogy hová viszi a telefonomat? Szerinted sértés az, hogy meglepetést akar okozni? A gond az, hogy nem szereti az Imre gyereket. Ha a hejjjesssspaseee vitte volna el a kocsit, akkor minden OK lenne a szemében.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 11:12:50

@mütyür: nekem nem tűnik olyannak a nő, aki a gyerekei érdekeit nézi. Ha azt nézné örülne, hogy van egy "apakép" a családban, aki törődik velük stb. stb. Ő mintha csak magával lenne elfoglalva...

dr. gernika 2013.06.28. 11:14:17

@Papírsárkány: Ne bassz már fel ilyenekkel. Az egy dolog, hogy nők hamarabb megsértődnek egymásra, de a kipróbált barátságok túlélik az ilyet, és igen volt már olyan, hogy konkrétan az életemet mentette meg az egyik.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 11:15:13

@mésange: Ebben lehet valami, hogy a gyerekei kötődésére féltékeny! Mondom én, hogy önző.

Αphelion 2013.06.28. 11:15:54

@Father Justice: "Persze furcsa lenne másnap magyarázkodni annak a kb. 20 embernek, hogy miért nem tudtak egy napig elérni, de ez már más kérdés."

A csajnak is hianyozhatott a kocsija, es siman meglehet hogy az o igenyszintje szerint egyaltalan nem volt annyira piszkos hogy le kelljen mosni. Ha nekem valaki csak ugy elvinne a kocsimat "kedveskedesbol" lemosatni, akkor akarmennyire ra is fert a mosas, kurva merges lennek ra, sot lehet fel is jelentenem.

Αphelion 2013.06.28. 11:17:20

@Namely: "Szerinted sértés az, hogy meglepetést akar okozni?"

Az a sertes, hogy semmibe veszi a magantulajdonhoz valo jogodat.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 11:19:10

@Aphelion 2013: Összeköltözés előtt 3 évig "jártak". A nőnek már megvoltak a gyerekei, az ő felelőssége, h kit visz be a gyerekeinek az életébe! Egy olyan ffit biztos nem vonnék be a gyerekeim életébe, akivel nem egyeznek a neveléssel, gondoskodással kapcsolatos nézeteim. Viszont ennek meg nem az összeköltözés után kéne, h kiderüljön. Felnőtt, érett, felelősségteljes anya ilyet szerintem nem tesz!

Lehet faszságokat mond, tesz a ffi a gyerekekkel kapcsolatban...
(Megj.: bár a példák nem ilyenek, mert
1. Rend. Most kupiba kell élnie a ffinek? Nem lehet olyan igénye, h mindenki pakoljon el maga után? Ez probléma a nőnek?!
2. Lecke kikérdezés. Lehet nem szükséges, mert a gyerekek nagyok és/vagy önállóak, vagy ezt mindig anyuka szeretné... Nem hiszem, h ezt ne lehetne megbeszélni.
3. Közössen élnek, de a kocsit nem viheti el lemosni?! Ha már ez sincs meg 4 év kapcsolat, 1 év együttélés után, akkor lehet is szétmenni, mert, akkor ott nincs is semmi!)

...de frankón sose került szóba összeköltözés előtt, h mi lesz? Ki, mit vár el? Nem értem én ezt! A ffi részéről is fura, de a nő részéről megengedhetetlen!

fumerin 2013.06.28. 11:21:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én meg a ló túloldala vagyok. Tudod, ha kettesben is vagyunk, nincs olyan hely, bármi, ahol ne gyűjtenék be kölköt, nem direkt, tényleg kölkök választanak.
Elmentünk vásárolni, vééégre kettesben. Zember totyog én már pénztárnál állok. Előttem apuka szerencsétlenkedik egy karon ülő babával. Pénztáros akart segíteni, hogy amíg apuka pakol, megfogja kistökit. Gyerek elhúzta magát a nőtől. Én csak rámosolyogtam és köszöntem a törpének. Érdekes, hozzám azonnal átjött. Sőt, apuka ki is szalad a kocsiba bepakolni, rám merte bízni kölkét.
Ember odaér, látja, má megen babázok, már csak annyit mondott: miért nem vagyok meglepődve?! :D

Namely 2013.06.28. 11:22:08

@Aphelion 2013:
"Ha nekem valaki csak ugy elvinne a kocsimat "kedveskedesbol" lemosatni, akkor akarmennyire ra is fert a mosas, kurva merges lennek ra, sot lehet fel is jelentenem. "

Jah, aki jobban ragaszkodik a kocsi-mobil szentséges kombóhoz, mint az emberekhez, annak könnyen megérthető a poszterina gondja.

Tőlem a mobilomat a bnőm le is nyelheti, wc-be is dobhatja. Ugyanezt csinálhatja bármelyik tárggyal a lakásunkban. De ha kivenné az érmegyűjteményemet, és pl tönkretenné valamelyik darabot belőle az sem érdekelne. KI NEM SZARJA LE.

De ez én vagyok.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 11:24:53

@Aphelion 2013: A telefon az más dolgog, mert azt folymamatosan magánál tartja az ember. Én pl. örülnék, ha a pasi akivel 4 éve együtt vagyok elvinnié a kocsit lemosatni, meg kitakarítani. Végül is nem átalakíttatta az autót. A telefon szerintem sokkal személyesebb.

Namely 2013.06.28. 11:24:54

@Aphelion 2013:
"Az a sertes, hogy semmibe veszi a magantulajdonhoz valo jogodat."
nézd, ha összeköltözök valakivel, akkor ami az enyém, az a tiéd. Vagy nem költözünk össze.
A felerezsi nem az én műfajom.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 11:28:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): De jó, hogy közben dolgozok és telenyomom felesleges betűkkel... :S

Αphelion 2013.06.28. 11:29:14

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Van ott az a birtokos jelzo, *a csaj kocsijat* vitte el a csaj megkerdezese nelkul. Egy ilyesmi hazastarsak kozott sem megengedheto, jogilag is buntetendo, szoval nem is tudom mirol beszelunk...

Osszekoltozes elott persze illik megismerni a masikat, de en nem hibaztatom a csajt azert hogy *erre* azert nem szamitott, az ember hajlamos masokrol feltetelezni azt hogy alapvetoen normalisak...

Frigyes ur 2013.06.28. 11:30:40

@dr. gernika: Feltunt mar, hogy ilyeneket mindig csak pasik irnak, esetleg elviselhetetlen termeszetu nok? Az elso kategoria nyilvan naggggyon belelat a noi baratsagokba. Te meg en pedig csak kepzeletbeli baratokkal rendelkezunk. Kar, pedig A., A. és V. joarcok, szeretem oket :D

@Namely: Ha' a tonkretetel azert gaz, de egyebkent ja, egyetertek, idegeskedsz, de banyek utana orulsz. Tok jo, ha valaki annyira szeret, hogy meglepetest akar okozni :) Marmint kellemes meglepetest :)))

Αphelion 2013.06.28. 11:31:40

@Namely: "Tőlem a mobilomat a bnőm le is nyelheti, wc-be is dobhatja. Ugyanezt csinálhatja bármelyik tárggyal a lakásunkban. De ha kivenné az érmegyűjteményemet, és pl tönkretenné valamelyik darabot belőle az sem érdekelne. KI NEM SZARJA LE."

LOL, tenyleg vmi vilagnap van ma XDD Majd legkozelebbi blogtalin en is elveszem a telodat es lehuzom a WCn :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 11:31:54

@Aphelion 2013: de ő nem "valaki" volt, hanem a pasi, akivel 4 ÉVE együtt van. OMG! Megnézném, ha ilyenért feljelentenéd a barátnődet!

@mésange: Engem is szeretnek valamiért. :D

Frigyes ur 2013.06.28. 11:33:06

@Aphelion 2013: :DD Es a baratnoje is leszel? :) Mert nekem ugy tunik az azert alapfeltetel ehhez :)))

"Zsu" (törölt) 2013.06.28. 11:34:04

@Caddy: Szoszo jobban vagyok, de ma tuti nem megyek Borira, mert színházba megyek. :)

Αphelion 2013.06.28. 11:34:07

@Frigyes ur: Azt nem irta, ember vagyok, ugyhogy innentol jobban erdeklem mint a telefonok XD

"Zsu" (törölt) 2013.06.28. 11:34:37

@dr. gernika: Csak nekem nem szólt senki. :(((((

fumerin 2013.06.28. 11:34:51

Ha a férfim azzal lepne meg, hogy tönkreteszi a kávéfőzőm, elbassza autóm, használhatatlanná tesz bármim és akármim, akkor együtt nevetünk rajta. Mindent lehet pótolni. Ha aktuálisan nincs rá keret, akkor elő kell kapni a kreativitást.
Nehogymá a vonalkódok határozzák meg az emberek életét....
Legszegényebb ember az, akinek a kötődése kimerül a tárgyakban.

Αphelion 2013.06.28. 11:34:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Megnézném, ha ilyenért feljelentenéd a barátnődet!"

Az EX-baratnomet, csak hogy precizek legyunk ;))

Frigyes ur 2013.06.28. 11:36:41

@Aphelion 2013: :)))

@"Zsu": Hozzad senki sem mer szolni, ha nem adsz ra engedelyt :)))

Namely 2013.06.28. 11:39:05

@Aphelion 2013:
"LOL, tenyleg vmi vilagnap van ma XDD Majd legkozelebbi blogtalin en is elveszem a telodat es lehuzom a WCn :P "

azt hiszem kihagytál egy eléggé fontos dolgot. Nézd csak:

"Tőlem a mobilomat a bnőm"
zoom:
"bnőm"

ez tehát a bnőmre vonatkozik, nem rád. Ugye mi nem vagyunk összeköltözve, nem vagyunk egy pár. Így nem is vonatkozhat rád, amit fent írtam.

De! Ha pl feljönnél hozzánk egy italra, és akaratlanul tönkretennél valamit, rád sem haragudnék, mivel, mint írtam, az emberek nálam előbbre valók, mint a tárgyak.

De a bnőm DIREKT is lehúzhatja a mobilomat.

Father Justice 2013.06.28. 11:45:27

A nő reakciójának autó lemosatására üzenete van. Ez azonban nem arról szól, hogy Imre mekkora fasz, hanem hogy miként viszonyul a nő Imréhez. Ha a posztíró kurvára kényes a közös használatú (☩) magántulajdonára, de szereti Imrét (vagy legalábbis úgy tekint rá, mint a társára), akkor megköszöni a gesztust, és megkéri, hogy ilyet legyen szíves ne csináljon többet. Aztán indokolja is. De nem, ő szimplán ki van akadva az ügyön - szerintem minden nemtroll számára egyértelmű, miért.

(☩) = "..vagy a pasim törte össze.."

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 11:45:30

@mésange: Szerintem szúrjuk ki a guminőjét! XD

hany eves a kapitany 2013.06.28. 11:47:47

jaj, te szegény, ver az Isten rendesen...hülye pi..a!

mütyür 2013.06.28. 11:48:34

@Father Justice: jepp. különösen gáz, hogy "pasi"-nak titulálja azt az embert, akivel 4 éve együtt van.

Αphelion 2013.06.28. 11:49:06

@Namely: "De! Ha pl feljönnél hozzánk egy italra, és akaratlanul tönkretennél valamit, rád sem haragudnék"

Ez alap, ha amit nem akarattal teszek, azert nem lehet ram haragudni.

"mivel, mint írtam, az emberek nálam előbbre valók, mint a tárgyak."

Nah es ha DIREKT tennek tonkre valami targyat? En mint ember elobbre valo vagyok mondjuk a 30 colos monitorodnal, szoval ugye bizhatok benne hogy mosolyogva fogod vegig nezni ahogy tesztelem a vizallosagat meg az utesallosagat? :D

Aruljatok el mar minek a vilagnapja van, nagyon lemaradva erzem magam! XDD

Namely 2013.06.28. 11:53:16

@Aphelion 2013:
"Aruljatok el mar minek a vilagnapja van, nagyon lemaradva erzem magam! XDD "
Az "úgy csinálunk, mint aki nem érti" világnapja, és kitűnően csinálod... :)
ezért aztán nem fárasztom magam a további meggyőzéseddel, mert nem akarod érteni, miről beszélek.
:)

Father Justice 2013.06.28. 11:56:03

Én úgy látom, a trollkodás világnapja van, de csak egy ember ünnepli. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 11:59:06

@Aphelion 2013: Én csak azt nem értem, h te miről beszélsz! :)
Én sose éltem úgy senkivel, h ez, meg ez az enyém, és ha hozzá mersz nyúlni feljelentelek, de minimum eltöröm a kezed!
Amikor összeköltöztem valakivel, akkor amink, az volt közös lett. Pl nekem ez a normális! El tudom fogadni, h valakinek ez nem az... De azt nem tudom elfogadni, h valaki "hajlamos masokrol feltetelezni azt hogy alapvetoen normalisak..."
Mert mi a normális? Neked az, nekem meg ez. ;)

Egyébként ebben a sztoriban a leírtak alapján nekem az jött le, h a ffi használni szokta az autót. A nő nem azon háborgott, h elvitte a faszi, inkább csak pesszimista, h rögtön valami szörnyűségre gondol: "nem tudtam, hogy most ellopták, vagy a pasim törte össze"

Meg az zavarta, h a gyerekek "falaztak" a faszinak, pedig az nem az apjuk, ellenben ő az anyjuk.

Szóval pont nem azon rugózott e sztoriban, mint amin te! :)

A nő hibázott, amikor csak azt hitte _számára_ normális a pasi, és nem beszélt inkább mégis vele. Ő nem egy csitri, aki csak a saját életét és boldogságát kockáztatja egy ilyen helyzetben. A két gyerekét mindenben viszi magával, és a szarba őket is belerángatja! Ettől lesz ő a hunyó ebben a sztoriban, és ettől lesz ő a felelőtlen. A faszinak nincs mit veszítenie...

kiraaaaa 2013.06.28. 12:16:00

Na, ez a posztoló is hülye.
Jó dolgában megveszett.

Father Justice 2013.06.28. 12:18:26

@mütyür: Nem lenne gond ezzel a titulussal akár 10 éves viszonylatban sem, csak akkor mindkét fél legyen tisztában a konstrukció alapjaival a kezdetektől fogva. (Nő: ő a pasim. Férfi: ő a csajom). De ahol valamelyik fél elvárja és élvezi mindazt, amit egy társ adhat neki, neki viszont nehezére esik megfelelő toleranciát tanúsítani a másik felé alapvető kérdésekben.. az kész átverés. Igaz, ehhez Imre hülyesége és rászorultsági helyzete is kell, de ez már más kérdés.

mütyür 2013.06.28. 12:22:14

@Father Justice: hát igen, érzelmi és értelmi szempontból nincsenek egy szinten. ami persze nem baj, csak nem kellett volna idáig hagyni fajulni a dolgokat. rossz nézni/olvasni, amikor tisztasor, hogy a gyerekek lesznek megszivatva.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:23:10

@dr. gernika: Szerintem inkább te ne baszd fel saját magad. Bravo, te vagy a kis számú kivétel. Na bumm :)

mütyür 2013.06.28. 12:25:30

egyébként sem értem, miért hihette poszterina, hogy ellopták vagy összetörték a kocsit, amikor a gyerekei nevetgéltek, amikor rákérdezett.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:26:20

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Összeköltözés előtt 3 évig "jártak""

Összekötözést olvastam először :)

Papírsárkány 2013.06.28. 12:26:51

@mütyür: biSZtos "kis gecik" a gyerekei :)

Father Justice 2013.06.28. 12:27:18

@mütyür: Biztosan alapjáraton ilyen kárörvendőek a kis gézengúzok. :)

mütyür 2013.06.28. 12:27:36

@Papírsárkány: :DD de biztos azért, mert Imre beleszól a nevelésbe :D

Father Justice 2013.06.28. 12:28:14

Még egy ok, hogy inkább tegye össze a két kezét Imre miatt, aki még a kis geciket is pénzeli.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:28:50

@mütyür: talán tök hülyék a gyerekei, és mindig röhögnek, ha valami nagy gáz van! :)

@Papírsárkány: nem voltam ott. lehet ez is igaz! :)

dr. gernika 2013.06.28. 12:29:40

@Namely: "Jah, aki jobban ragaszkodik a kocsi-mobil szentséges kombóhoz, mint az emberekhez, annak könnyen megérthető a poszterina gondja."
:)

Papírsárkány 2013.06.28. 12:30:24

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Egyébként csak egy részlet: 4 éve _ismeri_ de azt nem írta, hogy 4 éve járnak :)

@mütyür: így van, kis tetvekké neveli őket a rohadék!!!

dr. gernika 2013.06.28. 12:35:20

@Frigyes ur: Mi vagyunk a ritka kivételek, no.
@"Zsu": Nem tudtam, hogy nem, meg hogy neked ez prioritás. Én ugye nem kértem. :) De majd legközelebb szólok.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:36:32

Oké, ezen korábban átsiklottam:

"Ő már teljesen beleélte magát az apaszerepbe (neki nincs gyereke) de nem biztos, hogy én akarok még egy férjet."

1) HELLO! Férj vs. APA!?! Találd már ki, melyik a gond

2) És a gyerekeid bmeg? Lehet, hogy nekik kurvára nem ártana (a jelek szerint) egy apa.

(jó, azt nemtom miért írom "poszterinnek")

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:36:36

@Papírsárkány: "4 éve ismerem és 1 éve él velünk"

Ja, szóval szerinted ezt úgy is lehet érteni, h 4 éve ismerem, ő a sarki fűszeres, 1 éve velünk él. Kicsit furcsa volt az elején... Most meg már nagyon az, mert úgy csinál, mintha a gyerekeim apja lenne!

Áhhá! Így már mindjárt más a gyerek fekvése! :D Döbbenetes sztori! :D

Gondolom, ha nem 4 éve lennének együtt, akkor lett volna átmenet:
4 éve ismerem, 2 éve összejöttünk, és 1 éve él velünk...

De tévedhetek is, előfordulhat! Bár még nem fordult elő! :D :P

Caddy 2013.06.28. 12:40:11

@"Zsu": mit nézel?

@mütyür: ez mondjuk a gyermeki szintjére utalhat. :D

Papírsárkány 2013.06.28. 12:40:53

@Frigyes ur: "Az elso kategoria nyilvan naggggyon belelat a noi baratsagokba."

Ja, te aztán a fekete páncélodban sokkal jobban képben vagy ám :)

Nem mellesleg: hogyne látnánk bele, azt csak ti gondoljátok, hogy mindent "meg kell élni", hogy - helytálló! - tapasztalatod, rálátásod, véleményed legyen róla... :)

mütyür 2013.06.28. 12:41:08

@Papírsárkány: bakker, pont most akartam írni, hogy vajon miért feltétele az apaságnak a férjesség :))

Father Justice 2013.06.28. 12:44:19

@Papírsárkány: @mütyür: Sok ráció nincs benne, de azért megadja a magyarázatot:

"Ha netán úgy döntenék, hogy hozzá megyek, akkor már elnézném az ilyesmit, de még szerintem túl korai."

Nála a papír adja meg a beleszólási jogosultságot a gyereknevelésbe.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:46:00

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Akármi lehet. De valószínűleg okkal nem azt írta, hogy "4 éve vagyunk együtt", hanem.

mütyür 2013.06.28. 12:46:28

@Father Justice: értettem, csak nem értem :)

mütyür 2013.06.28. 12:49:02

@Caddy: egyébként akár fel is hívhatta volna Imit, hogy tud-e vmit a kocsiról...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:50:42

@Papírsárkány: szerintem semmit nem kell belelátni ebbe az első mondatba, de ahogy gondolod.

amúgy meg tök mindegy, a sztori véget. max annyi, h minél kevesebb ideje vannak együtt, annál felelőtlenebb az anya, aki bevonta a gyerekei életébe az idegent.

És most kössön valaki bele lsz az idegenbe is. Igen, lehet 4 éve a kis család nagy barátja. Akkor se változik a szitú kimenetele és annak következményei. :)

Father Justice 2013.06.28. 12:52:52

@mütyür: De nem tudta, mert a gyerekek épp gagyi játékokat telepítettek Imi telefonjára.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:54:40

@Father Justice: LOL! :D

@mütyür: Egyébkén lehet, h felhívta, de ugye az nyilván kamuzott, mert h meglepi...:)

Papírsárkány 2013.06.28. 12:55:34

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: belátni te látsz bele: az "ismerem"-be a "járok vele"-t :) Mi van, ha a "él velünk"-et érti úgy, hogy "jár vele" ?

Αphelion 2013.06.28. 12:56:34

@Namely: "Az "úgy csinálunk, mint aki nem érti" világnapja, és kitűnően csinálod... :)"

Oh koszonom :D Es akkor igy mar mindent ertek, ti is kitunoen csinaltatok a poszttal kapcsolatban :PP

Azert annyival meg nyugtass meg hogy a bankszamladat ugye nem tekinted targynak, aminel az emberek / a baratnod elobbre valo? Ha azt is barmikor lecsapolhatna anelkul hogy te kicsit is merges lennel ra...az azert mar durva lenne!

mütyür 2013.06.28. 12:56:47

@Father Justice: :DD

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: persze és ha azt mondja, hogy szívem, elugrottam a tesóba venni friss kenyeret, akkor azt alap, hogy nem hisszük el :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:02:37

@Papírsárkány: akkor a nőnek fogalmi zavarai vannak! :)

@mütyür: ennél a nőnél? perszehogy!

Αphelion 2013.06.28. 13:09:02

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Amikor összeköltöztem valakivel, akkor amink, az volt közös lett. Pl nekem ez a normális!"

Biztosithatlak rola, ez az emberek tulnyomo reszenel minden csak nem normalis, a jog szerint is csak hazassagkotes eseten jon letre vagyonkozosseg, es csak az eskuvo *utan* szerzett dolgokra.

"...Szóval pont nem azon rugózott e sztoriban, mint amin te! :)"

Mindegy min rugozott, a pasi ugy viselkedik mintha maris hazastarsak lennenek es a gyerekek is tole lennenek, a csajnak meg nem egy tulbuzgo papucsferj kell hanem egy BARAT. Tudod, ami nem letezik! ;) XD

mütyür 2013.06.28. 13:12:19

@Aphelion 2013: én nem szoktam magamhoz költöztetni a barátaimat :) ha csak szex kell tőle, meg hogy néha elvigyen moziba, akkor nem keverem az én és a gyerekeim életébe a másikat.

gaypride07 2013.06.28. 13:14:44

@kiraaaaa: fasznak van neked is neted.

gaypride07 2013.06.28. 13:15:48

@mütyür: már gyereked is van? kurvára lemaradtam

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:16:38

@Aphelion 2013: szerintem az a normális, amit az ember és annak a társa normálisnak tart. tudod, én libsi vagyok! :) azt is leszarom, h a többség ellenzi a melegházasságot. szerintem meg klassz dolog. hajrá melegek!

Szóval ezen érved nem számít, két ember kapcsolatában! "Biztosithatlak rola, ez az emberek tulnyomo reszenel minden csak nem normalis, a jog szerint is csak hazassagkotes eseten jon letre vagyonkozosseg, es csak az eskuvo *utan* szerzett dolgokra."
Az számít, h ők hogy gondolkoznak. Nekik mi a normális. Ők erre 40 felett még csak nem is gondoltak, eszükbe se jutott megbeszélni, egyeztetni. Gáz!

Barát? Azzal minek összeköltözni? Mi ez, a Jóbarátok? :) Megjegyzem, ott simán elvették egymás pénzét, cuccát, kajáját. Senki nem morgott a másikra! ;)

mütyür 2013.06.28. 13:18:36

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: naaa, azért Joey-ra rendszeresen kiakadtak, amikor felzabált mindent :D

mütyür 2013.06.28. 13:21:08

@gaypride07: gyerekeIm! olvass rendesen!

gaypride07 2013.06.28. 13:21:56

@mütyür: ikrek? tancsival mi lett?

Αphelion 2013.06.28. 13:22:53

@mütyür: "én nem szoktam magamhoz költöztetni a barátaimat :) ha csak szex kell tőle, meg hogy néha elvigyen moziba, akkor nem keverem az én és a gyerekeim életébe a másikat."

Valoszinuleg a poszter csaj is jobban jart volna ha maradnak a szexnel meg a mozinal :) Gondolom a pasi javasolta az osszekoltozest, a csaj meg szegeny nem gondolta hogy ezzel kvazi a boldogito igen is ki lett mondva a pasi fejeben XD

mütyür 2013.06.28. 13:27:02

@gaypride07: tancsi? ühm, igen, egypetéjű fiúcskák :)

(amúgy fél3-ig elárulod, kit tisztelhetünk őtrollságában? addig mehet a játék!)

@Aphelion 2013: 39 évesen, 2 gyerekkel gondolkodhatott is volna, ha így volt.

gaypride07 2013.06.28. 13:29:07

@mütyür: nem érek rá addig.
egy ótvaros gennyláda vagyok a múltból.

@dr. gernika: farkasbarkas jól van? :P

gaypride07 2013.06.28. 13:31:14

@mütyür: semmi balatonsound csak szoptatás? ne szopass!

mütyür 2013.06.28. 13:32:14

@gaypride07: dehogy szoptatok, mifélének nézel? leadtam bébiszittyónak már őket rég, dolgozom, építem a karriert!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:35:00

@mütyür: csak Móni. de az mindenért kèpes volt kiakadni! :)

Mennem kell! Szép hétvégét! :)

Αphelion 2013.06.28. 13:37:05

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "szerintem az a normális, amit az ember és annak a társa normálisnak tart."

Akkor elismered hogy attol hogy te a totalis vagyonkozosseget tartod normalisnak, attol meg nem lesz mindenki szamara az? ;)

"Az számít, h ők hogy gondolkoznak. Nekik mi a normális."

Igy van, ebben egyetertunk.

"Ők erre 40 felett még csak nem is gondoltak, eszükbe se jutott megbeszélni, egyeztetni. Gáz!"

Nem lehet az elet minden apro reszletet egyeztetni osszekoltozes elott, az vegtelen sok ideig tartana. Ezert jon a kepbe az hogy mi az ami az emberek tobbsege szemeben normalis, mert ha pl. a legtobb emberhez hasonloan mindketten ugy gondoljak hogy a WCbe szarnak es nem a nappali kozepebe, akkor errol folosleges egyezteto targyalasokat tartani. ;) Csak akkor kell erre kiterni ha valakinek az a fetise hogy o a nappalit szarja tele, mert ha neki ez tetszik akkor szive joga hogy ezt tegye, de azert nem lehet csak ugy feltetelezni hogy a masiknak is pont ez a preferenciaja. Azt, hogy a sajat kocsim az osszekoltozes utan is a sajatom marad, azt viszont minden tovabbi nelkul feltetelezhetem. Legalabbis en nagy naivan igy gondolom. :D

gaypride07 2013.06.28. 13:41:44

@dr. gernika: a faszi :D

“Lobo vagyok. Magányos farkas. Egyedül járok.”

dr. gernika 2013.06.28. 13:44:59

@gaypride07: Rég láttalak. Merre trollkodsz mostanában?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:48:13

@Aphelion 2013: Rövid leszek, mert mennem kell...

Kb hasonlóan gondolkodunk, csak annyi a fő különbség, h én úgy gondolom (mint gyakorló anyuka), h egy anya már nem ugorhat ilyen felelőtlenül bele egy kapcsolatba, ugyanúgy, mintha csak magáért tartozna felelősséggel.

Az autós rugózásodat nem értem, mert nekem ez nem lenne ilyen fontos, és ahogy korábban pont neked írtam, szerintem a nőnek se ez volt a gondja. Mindentől függetlenül, ahogy a mellékelt ábra mutatja, nem elég gondolni és feltételezni. Az emberek fantasztikus kiváltsága, h tudnak beszélni. ;)

Jó legyél! Pá!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:50:23

@Aphelion 2013: "Akkor elismered hogy attol hogy te a totalis vagyonkozosseget tartod normalisnak, attol meg nem lesz mindenki szamara az? ;) "

Elismertem:
"Amikor összeköltöztem valakivel, akkor amink, az volt közös lett. Pl nekem ez a normális! El tudom fogadni, h valakinek ez nem az..."

Többször is:
"Mert mi a normális? Neked az, nekem meg ez. ;)"

:)

gaypride07 2013.06.28. 13:54:17

@dr. gernika: jó útra tértem. :(
gyüli

Papírsárkány 2013.06.28. 14:06:29

@gaypride07: alkoholista voltál vagy bűnöző? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.06.28. 14:09:31

@gaypride07:

Kösz jól vagyok :) Örülök hogy látni téged is! Beszippantott valami szekta? :)

plantingC4 2013.06.28. 14:11:25

hú de kár, hogy ennyi meló volt, micsoda műsor megy itt :D

gaypride07 2013.06.28. 14:14:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: rézemről a serencse!
seggeket analizálok :)

gaypride07 2013.06.28. 14:17:40

ha jól értelmezem a brigád pofánverős része lekoccolt? :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 15:55:04

Halálra zúzta magát az ablakban szexelő pár
2013.06.28. 12:19|Frissült: 2013.06.28. 13:322 komment A kánikula miatt választották az ablakot az aktusra.

Az ablakba űzött a forróság egy szexelő kínai párt Wuhanban. A gyenge minőségű nyílászáró az aktus közben összetört a fiatal nő háta mögött, aki elvesztette egyensúlyát, és a partnerét magával rántva a mélybe zuhant.

Mindketten szörnyethaltak.

Azért ez nhem semmi!!!
:)

Apropó eldöntöttétek már, hogy mi legyen a poszterina és Imre sorsa?
:DD

pretty kitty 2013.06.28. 16:44:31

@Bölcs Jaroszláv: Imle veden nekem edd uj iPadet, a posztelina meg keliccen maganak edd uj paszit.....esz akkol mindenki boldog leeeeeeecc ;)))))))))))))))

(Vad ha jImle jettol meg nem boldog akkol nyugodtan vehet nekem BMWt isz meg hazat meg yachtot meg amic cak a civem kivan!!!!) XDDDDDDDDDDDDDDDDD

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.28. 18:33:41

@Bölcs Jaroszláv: "Apropó eldöntöttétek már, hogy mi legyen a poszterina és Imre sorsa?"

yopp! dugjanak egyet az ablakban :D

JOKKA21 2013.06.29. 10:20:24

Hülyék a nők, nem jó nekik semmi, nem szabad szeretni őket, mert nem becsülik meg, aki szereti őket.
-MNK-

JOKKA21 2013.06.29. 10:23:27

Miért hülyék a nők és miért nem jó nekik semmi?Ezt akár a gyakorikérdéseken is kérdezhetném, lehet meg fogom kérdezni ott is.:D

JOKKA21 2013.06.29. 10:52:10

Inkább örülj, hogy két gyerekkel is kellettél Iminek, miért nem jó nektek buta nőknek semmi? Ha kedves a férfi az a baj, ha bunkó az a baj.Akkor mi jó nektek? Máskor azért sírtok milf picsák, hogy a kutyának se kelletek, ha már van gyereket, akkor örülj Te ostoba tyúk, hogy találtál egy balekot, aki szeret, megbecsül és jól bánik más gyerekeivel.MNK.

JOKKA21 2013.06.29. 10:53:40

Gyereketek.Tököm tele a nőkkel.

Füredy Fruzsina 2013.06.29. 15:36:27

@JOKKA21: Ha kedves az nem baj, csak ne ugy probaljon kedveskedni hogy elviszi a kocsimat. Meg ne legyen ilyen nyalas seggnyalo csicska mint a posztbeli pasi, ez nem csoda hogy kezd a nonek az agyara menni. Meg legyen helyes es izmos es elegans es jo fej. Meg legyen munkaja, legyen karrierje, legyenek perspektivai a jovore nezve. Nagyjabol ennyi a kivansaglista ;)

JOKKA21 2013.06.29. 16:51:15

@hottest of the hottest girls: Ilyen nem létezik, aki minden elvárásotoknak megfelel.:D

Easyke (törölt) 2013.06.29. 18:27:17

Én a posztot író hölgytől csak annyit szeretnék kérdezni, hogy: ha nem nevelheti a férfi a gyerekeidet, akkor ugye nem baj, ha nem is száll bele a kajáltatásukba és ruházkodási kiadásaikba? Meg mondjuk a tiédbe sem, csak a maga részét fizeti?

Nézz magadba, de nagyon mélyen.

Father Justice 2013.06.29. 20:34:26

@Easyke: Valószínűleg nem lenne baj, ha Imi lenne a Hujber Feri.

gaypride07 2013.06.30. 02:12:04

@hottest of the hottest girls: hiányzik innen egy mp

@Bölcs Jaroszláv: szemünk előtt zajlik az evolucio

Joe69 2013.06.30. 02:19:57

A poszthoz: én sem azért barátkozom gyerekes nőkkel, mert feleségül akarom venni őket, hanem mert dugni akarok velük. De attól még lehetek jóban a kiscsákókkal.

JOKKA21 2013.06.30. 08:38:09

Nem szabad szeretni a nőket, mert az jó nekik, ha szarul bánnak velük.
süti beállítások módosítása