HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.06.28. 07:45

Elkezdte nevelni a gyerekeimet

http://csajokespasik.blog.hu/2013/06/28/elkezdte_nevelni_a_gyerekeimet

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr915381545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"Zsu" (törölt) 2013.06.28. 11:34:37

@dr. gernika: Csak nekem nem szólt senki. :(((((

fumerin 2013.06.28. 11:34:51

Ha a férfim azzal lepne meg, hogy tönkreteszi a kávéfőzőm, elbassza autóm, használhatatlanná tesz bármim és akármim, akkor együtt nevetünk rajta. Mindent lehet pótolni. Ha aktuálisan nincs rá keret, akkor elő kell kapni a kreativitást.
Nehogymá a vonalkódok határozzák meg az emberek életét....
Legszegényebb ember az, akinek a kötődése kimerül a tárgyakban.

Αphelion 2013.06.28. 11:34:55

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Megnézném, ha ilyenért feljelentenéd a barátnődet!"

Az EX-baratnomet, csak hogy precizek legyunk ;))

Frigyes ur 2013.06.28. 11:36:41

@Aphelion 2013: :)))

@"Zsu": Hozzad senki sem mer szolni, ha nem adsz ra engedelyt :)))

Namely 2013.06.28. 11:39:05

@Aphelion 2013:
"LOL, tenyleg vmi vilagnap van ma XDD Majd legkozelebbi blogtalin en is elveszem a telodat es lehuzom a WCn :P "

azt hiszem kihagytál egy eléggé fontos dolgot. Nézd csak:

"Tőlem a mobilomat a bnőm"
zoom:
"bnőm"

ez tehát a bnőmre vonatkozik, nem rád. Ugye mi nem vagyunk összeköltözve, nem vagyunk egy pár. Így nem is vonatkozhat rád, amit fent írtam.

De! Ha pl feljönnél hozzánk egy italra, és akaratlanul tönkretennél valamit, rád sem haragudnék, mivel, mint írtam, az emberek nálam előbbre valók, mint a tárgyak.

De a bnőm DIREKT is lehúzhatja a mobilomat.

Father Justice 2013.06.28. 11:45:27

A nő reakciójának autó lemosatására üzenete van. Ez azonban nem arról szól, hogy Imre mekkora fasz, hanem hogy miként viszonyul a nő Imréhez. Ha a posztíró kurvára kényes a közös használatú (☩) magántulajdonára, de szereti Imrét (vagy legalábbis úgy tekint rá, mint a társára), akkor megköszöni a gesztust, és megkéri, hogy ilyet legyen szíves ne csináljon többet. Aztán indokolja is. De nem, ő szimplán ki van akadva az ügyön - szerintem minden nemtroll számára egyértelmű, miért.

(☩) = "..vagy a pasim törte össze.."

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.06.28. 11:45:30

@mésange: Szerintem szúrjuk ki a guminőjét! XD

hany eves a kapitany 2013.06.28. 11:47:47

jaj, te szegény, ver az Isten rendesen...hülye pi..a!

mütyür 2013.06.28. 11:48:34

@Father Justice: jepp. különösen gáz, hogy "pasi"-nak titulálja azt az embert, akivel 4 éve együtt van.

Αphelion 2013.06.28. 11:49:06

@Namely: "De! Ha pl feljönnél hozzánk egy italra, és akaratlanul tönkretennél valamit, rád sem haragudnék"

Ez alap, ha amit nem akarattal teszek, azert nem lehet ram haragudni.

"mivel, mint írtam, az emberek nálam előbbre valók, mint a tárgyak."

Nah es ha DIREKT tennek tonkre valami targyat? En mint ember elobbre valo vagyok mondjuk a 30 colos monitorodnal, szoval ugye bizhatok benne hogy mosolyogva fogod vegig nezni ahogy tesztelem a vizallosagat meg az utesallosagat? :D

Aruljatok el mar minek a vilagnapja van, nagyon lemaradva erzem magam! XDD

Namely 2013.06.28. 11:53:16

@Aphelion 2013:
"Aruljatok el mar minek a vilagnapja van, nagyon lemaradva erzem magam! XDD "
Az "úgy csinálunk, mint aki nem érti" világnapja, és kitűnően csinálod... :)
ezért aztán nem fárasztom magam a további meggyőzéseddel, mert nem akarod érteni, miről beszélek.
:)

Father Justice 2013.06.28. 11:56:03

Én úgy látom, a trollkodás világnapja van, de csak egy ember ünnepli. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 11:59:06

@Aphelion 2013: Én csak azt nem értem, h te miről beszélsz! :)
Én sose éltem úgy senkivel, h ez, meg ez az enyém, és ha hozzá mersz nyúlni feljelentelek, de minimum eltöröm a kezed!
Amikor összeköltöztem valakivel, akkor amink, az volt közös lett. Pl nekem ez a normális! El tudom fogadni, h valakinek ez nem az... De azt nem tudom elfogadni, h valaki "hajlamos masokrol feltetelezni azt hogy alapvetoen normalisak..."
Mert mi a normális? Neked az, nekem meg ez. ;)

Egyébként ebben a sztoriban a leírtak alapján nekem az jött le, h a ffi használni szokta az autót. A nő nem azon háborgott, h elvitte a faszi, inkább csak pesszimista, h rögtön valami szörnyűségre gondol: "nem tudtam, hogy most ellopták, vagy a pasim törte össze"

Meg az zavarta, h a gyerekek "falaztak" a faszinak, pedig az nem az apjuk, ellenben ő az anyjuk.

Szóval pont nem azon rugózott e sztoriban, mint amin te! :)

A nő hibázott, amikor csak azt hitte _számára_ normális a pasi, és nem beszélt inkább mégis vele. Ő nem egy csitri, aki csak a saját életét és boldogságát kockáztatja egy ilyen helyzetben. A két gyerekét mindenben viszi magával, és a szarba őket is belerángatja! Ettől lesz ő a hunyó ebben a sztoriban, és ettől lesz ő a felelőtlen. A faszinak nincs mit veszítenie...

kiraaaaa 2013.06.28. 12:16:00

Na, ez a posztoló is hülye.
Jó dolgában megveszett.

Father Justice 2013.06.28. 12:18:26

@mütyür: Nem lenne gond ezzel a titulussal akár 10 éves viszonylatban sem, csak akkor mindkét fél legyen tisztában a konstrukció alapjaival a kezdetektől fogva. (Nő: ő a pasim. Férfi: ő a csajom). De ahol valamelyik fél elvárja és élvezi mindazt, amit egy társ adhat neki, neki viszont nehezére esik megfelelő toleranciát tanúsítani a másik felé alapvető kérdésekben.. az kész átverés. Igaz, ehhez Imre hülyesége és rászorultsági helyzete is kell, de ez már más kérdés.

mütyür 2013.06.28. 12:22:14

@Father Justice: hát igen, érzelmi és értelmi szempontból nincsenek egy szinten. ami persze nem baj, csak nem kellett volna idáig hagyni fajulni a dolgokat. rossz nézni/olvasni, amikor tisztasor, hogy a gyerekek lesznek megszivatva.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:23:10

@dr. gernika: Szerintem inkább te ne baszd fel saját magad. Bravo, te vagy a kis számú kivétel. Na bumm :)

mütyür 2013.06.28. 12:25:30

egyébként sem értem, miért hihette poszterina, hogy ellopták vagy összetörték a kocsit, amikor a gyerekei nevetgéltek, amikor rákérdezett.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:26:20

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Összeköltözés előtt 3 évig "jártak""

Összekötözést olvastam először :)

Papírsárkány 2013.06.28. 12:26:51

@mütyür: biSZtos "kis gecik" a gyerekei :)

Father Justice 2013.06.28. 12:27:18

@mütyür: Biztosan alapjáraton ilyen kárörvendőek a kis gézengúzok. :)

mütyür 2013.06.28. 12:27:36

@Papírsárkány: :DD de biztos azért, mert Imre beleszól a nevelésbe :D

Father Justice 2013.06.28. 12:28:14

Még egy ok, hogy inkább tegye össze a két kezét Imre miatt, aki még a kis geciket is pénzeli.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:28:50

@mütyür: talán tök hülyék a gyerekei, és mindig röhögnek, ha valami nagy gáz van! :)

@Papírsárkány: nem voltam ott. lehet ez is igaz! :)

dr. gernika 2013.06.28. 12:29:40

@Namely: "Jah, aki jobban ragaszkodik a kocsi-mobil szentséges kombóhoz, mint az emberekhez, annak könnyen megérthető a poszterina gondja."
:)

Papírsárkány 2013.06.28. 12:30:24

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Egyébként csak egy részlet: 4 éve _ismeri_ de azt nem írta, hogy 4 éve járnak :)

@mütyür: így van, kis tetvekké neveli őket a rohadék!!!

dr. gernika 2013.06.28. 12:35:20

@Frigyes ur: Mi vagyunk a ritka kivételek, no.
@"Zsu": Nem tudtam, hogy nem, meg hogy neked ez prioritás. Én ugye nem kértem. :) De majd legközelebb szólok.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:36:32

Oké, ezen korábban átsiklottam:

"Ő már teljesen beleélte magát az apaszerepbe (neki nincs gyereke) de nem biztos, hogy én akarok még egy férjet."

1) HELLO! Férj vs. APA!?! Találd már ki, melyik a gond

2) És a gyerekeid bmeg? Lehet, hogy nekik kurvára nem ártana (a jelek szerint) egy apa.

(jó, azt nemtom miért írom "poszterinnek")

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:36:36

@Papírsárkány: "4 éve ismerem és 1 éve él velünk"

Ja, szóval szerinted ezt úgy is lehet érteni, h 4 éve ismerem, ő a sarki fűszeres, 1 éve velünk él. Kicsit furcsa volt az elején... Most meg már nagyon az, mert úgy csinál, mintha a gyerekeim apja lenne!

Áhhá! Így már mindjárt más a gyerek fekvése! :D Döbbenetes sztori! :D

Gondolom, ha nem 4 éve lennének együtt, akkor lett volna átmenet:
4 éve ismerem, 2 éve összejöttünk, és 1 éve él velünk...

De tévedhetek is, előfordulhat! Bár még nem fordult elő! :D :P

Caddy 2013.06.28. 12:40:11

@"Zsu": mit nézel?

@mütyür: ez mondjuk a gyermeki szintjére utalhat. :D

Papírsárkány 2013.06.28. 12:40:53

@Frigyes ur: "Az elso kategoria nyilvan naggggyon belelat a noi baratsagokba."

Ja, te aztán a fekete páncélodban sokkal jobban képben vagy ám :)

Nem mellesleg: hogyne látnánk bele, azt csak ti gondoljátok, hogy mindent "meg kell élni", hogy - helytálló! - tapasztalatod, rálátásod, véleményed legyen róla... :)

mütyür 2013.06.28. 12:41:08

@Papírsárkány: bakker, pont most akartam írni, hogy vajon miért feltétele az apaságnak a férjesség :))

Father Justice 2013.06.28. 12:44:19

@Papírsárkány: @mütyür: Sok ráció nincs benne, de azért megadja a magyarázatot:

"Ha netán úgy döntenék, hogy hozzá megyek, akkor már elnézném az ilyesmit, de még szerintem túl korai."

Nála a papír adja meg a beleszólási jogosultságot a gyereknevelésbe.

Papírsárkány 2013.06.28. 12:46:00

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: Akármi lehet. De valószínűleg okkal nem azt írta, hogy "4 éve vagyunk együtt", hanem.

mütyür 2013.06.28. 12:46:28

@Father Justice: értettem, csak nem értem :)

mütyür 2013.06.28. 12:49:02

@Caddy: egyébként akár fel is hívhatta volna Imit, hogy tud-e vmit a kocsiról...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:50:42

@Papírsárkány: szerintem semmit nem kell belelátni ebbe az első mondatba, de ahogy gondolod.

amúgy meg tök mindegy, a sztori véget. max annyi, h minél kevesebb ideje vannak együtt, annál felelőtlenebb az anya, aki bevonta a gyerekei életébe az idegent.

És most kössön valaki bele lsz az idegenbe is. Igen, lehet 4 éve a kis család nagy barátja. Akkor se változik a szitú kimenetele és annak következményei. :)

Father Justice 2013.06.28. 12:52:52

@mütyür: De nem tudta, mert a gyerekek épp gagyi játékokat telepítettek Imi telefonjára.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 12:54:40

@Father Justice: LOL! :D

@mütyür: Egyébkén lehet, h felhívta, de ugye az nyilván kamuzott, mert h meglepi...:)

Papírsárkány 2013.06.28. 12:55:34

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: belátni te látsz bele: az "ismerem"-be a "járok vele"-t :) Mi van, ha a "él velünk"-et érti úgy, hogy "jár vele" ?

Αphelion 2013.06.28. 12:56:34

@Namely: "Az "úgy csinálunk, mint aki nem érti" világnapja, és kitűnően csinálod... :)"

Oh koszonom :D Es akkor igy mar mindent ertek, ti is kitunoen csinaltatok a poszttal kapcsolatban :PP

Azert annyival meg nyugtass meg hogy a bankszamladat ugye nem tekinted targynak, aminel az emberek / a baratnod elobbre valo? Ha azt is barmikor lecsapolhatna anelkul hogy te kicsit is merges lennel ra...az azert mar durva lenne!

mütyür 2013.06.28. 12:56:47

@Father Justice: :DD

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: persze és ha azt mondja, hogy szívem, elugrottam a tesóba venni friss kenyeret, akkor azt alap, hogy nem hisszük el :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:02:37

@Papírsárkány: akkor a nőnek fogalmi zavarai vannak! :)

@mütyür: ennél a nőnél? perszehogy!

Αphelion 2013.06.28. 13:09:02

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "Amikor összeköltöztem valakivel, akkor amink, az volt közös lett. Pl nekem ez a normális!"

Biztosithatlak rola, ez az emberek tulnyomo reszenel minden csak nem normalis, a jog szerint is csak hazassagkotes eseten jon letre vagyonkozosseg, es csak az eskuvo *utan* szerzett dolgokra.

"...Szóval pont nem azon rugózott e sztoriban, mint amin te! :)"

Mindegy min rugozott, a pasi ugy viselkedik mintha maris hazastarsak lennenek es a gyerekek is tole lennenek, a csajnak meg nem egy tulbuzgo papucsferj kell hanem egy BARAT. Tudod, ami nem letezik! ;) XD

mütyür 2013.06.28. 13:12:19

@Aphelion 2013: én nem szoktam magamhoz költöztetni a barátaimat :) ha csak szex kell tőle, meg hogy néha elvigyen moziba, akkor nem keverem az én és a gyerekeim életébe a másikat.

gaypride07 2013.06.28. 13:14:44

@kiraaaaa: fasznak van neked is neted.

gaypride07 2013.06.28. 13:15:48

@mütyür: már gyereked is van? kurvára lemaradtam

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:16:38

@Aphelion 2013: szerintem az a normális, amit az ember és annak a társa normálisnak tart. tudod, én libsi vagyok! :) azt is leszarom, h a többség ellenzi a melegházasságot. szerintem meg klassz dolog. hajrá melegek!

Szóval ezen érved nem számít, két ember kapcsolatában! "Biztosithatlak rola, ez az emberek tulnyomo reszenel minden csak nem normalis, a jog szerint is csak hazassagkotes eseten jon letre vagyonkozosseg, es csak az eskuvo *utan* szerzett dolgokra."
Az számít, h ők hogy gondolkoznak. Nekik mi a normális. Ők erre 40 felett még csak nem is gondoltak, eszükbe se jutott megbeszélni, egyeztetni. Gáz!

Barát? Azzal minek összeköltözni? Mi ez, a Jóbarátok? :) Megjegyzem, ott simán elvették egymás pénzét, cuccát, kajáját. Senki nem morgott a másikra! ;)

mütyür 2013.06.28. 13:18:36

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: naaa, azért Joey-ra rendszeresen kiakadtak, amikor felzabált mindent :D

mütyür 2013.06.28. 13:21:08

@gaypride07: gyerekeIm! olvass rendesen!

gaypride07 2013.06.28. 13:21:56

@mütyür: ikrek? tancsival mi lett?

Αphelion 2013.06.28. 13:22:53

@mütyür: "én nem szoktam magamhoz költöztetni a barátaimat :) ha csak szex kell tőle, meg hogy néha elvigyen moziba, akkor nem keverem az én és a gyerekeim életébe a másikat."

Valoszinuleg a poszter csaj is jobban jart volna ha maradnak a szexnel meg a mozinal :) Gondolom a pasi javasolta az osszekoltozest, a csaj meg szegeny nem gondolta hogy ezzel kvazi a boldogito igen is ki lett mondva a pasi fejeben XD

mütyür 2013.06.28. 13:27:02

@gaypride07: tancsi? ühm, igen, egypetéjű fiúcskák :)

(amúgy fél3-ig elárulod, kit tisztelhetünk őtrollságában? addig mehet a játék!)

@Aphelion 2013: 39 évesen, 2 gyerekkel gondolkodhatott is volna, ha így volt.

gaypride07 2013.06.28. 13:29:07

@mütyür: nem érek rá addig.
egy ótvaros gennyláda vagyok a múltból.

@dr. gernika: farkasbarkas jól van? :P

gaypride07 2013.06.28. 13:31:14

@mütyür: semmi balatonsound csak szoptatás? ne szopass!

mütyür 2013.06.28. 13:32:14

@gaypride07: dehogy szoptatok, mifélének nézel? leadtam bébiszittyónak már őket rég, dolgozom, építem a karriert!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:35:00

@mütyür: csak Móni. de az mindenért kèpes volt kiakadni! :)

Mennem kell! Szép hétvégét! :)

Αphelion 2013.06.28. 13:37:05

@I am Not A Princess I am A Khaleesi: "szerintem az a normális, amit az ember és annak a társa normálisnak tart."

Akkor elismered hogy attol hogy te a totalis vagyonkozosseget tartod normalisnak, attol meg nem lesz mindenki szamara az? ;)

"Az számít, h ők hogy gondolkoznak. Nekik mi a normális."

Igy van, ebben egyetertunk.

"Ők erre 40 felett még csak nem is gondoltak, eszükbe se jutott megbeszélni, egyeztetni. Gáz!"

Nem lehet az elet minden apro reszletet egyeztetni osszekoltozes elott, az vegtelen sok ideig tartana. Ezert jon a kepbe az hogy mi az ami az emberek tobbsege szemeben normalis, mert ha pl. a legtobb emberhez hasonloan mindketten ugy gondoljak hogy a WCbe szarnak es nem a nappali kozepebe, akkor errol folosleges egyezteto targyalasokat tartani. ;) Csak akkor kell erre kiterni ha valakinek az a fetise hogy o a nappalit szarja tele, mert ha neki ez tetszik akkor szive joga hogy ezt tegye, de azert nem lehet csak ugy feltetelezni hogy a masiknak is pont ez a preferenciaja. Azt, hogy a sajat kocsim az osszekoltozes utan is a sajatom marad, azt viszont minden tovabbi nelkul feltetelezhetem. Legalabbis en nagy naivan igy gondolom. :D

gaypride07 2013.06.28. 13:41:44

@dr. gernika: a faszi :D

“Lobo vagyok. Magányos farkas. Egyedül járok.”

dr. gernika 2013.06.28. 13:44:59

@gaypride07: Rég láttalak. Merre trollkodsz mostanában?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:48:13

@Aphelion 2013: Rövid leszek, mert mennem kell...

Kb hasonlóan gondolkodunk, csak annyi a fő különbség, h én úgy gondolom (mint gyakorló anyuka), h egy anya már nem ugorhat ilyen felelőtlenül bele egy kapcsolatba, ugyanúgy, mintha csak magáért tartozna felelősséggel.

Az autós rugózásodat nem értem, mert nekem ez nem lenne ilyen fontos, és ahogy korábban pont neked írtam, szerintem a nőnek se ez volt a gondja. Mindentől függetlenül, ahogy a mellékelt ábra mutatja, nem elég gondolni és feltételezni. Az emberek fantasztikus kiváltsága, h tudnak beszélni. ;)

Jó legyél! Pá!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2013.06.28. 13:50:23

@Aphelion 2013: "Akkor elismered hogy attol hogy te a totalis vagyonkozosseget tartod normalisnak, attol meg nem lesz mindenki szamara az? ;) "

Elismertem:
"Amikor összeköltöztem valakivel, akkor amink, az volt közös lett. Pl nekem ez a normális! El tudom fogadni, h valakinek ez nem az..."

Többször is:
"Mert mi a normális? Neked az, nekem meg ez. ;)"

:)

gaypride07 2013.06.28. 13:54:17

@dr. gernika: jó útra tértem. :(
gyüli

Papírsárkány 2013.06.28. 14:06:29

@gaypride07: alkoholista voltál vagy bűnöző? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.06.28. 14:09:31

@gaypride07:

Kösz jól vagyok :) Örülök hogy látni téged is! Beszippantott valami szekta? :)

plantingC4 2013.06.28. 14:11:25

hú de kár, hogy ennyi meló volt, micsoda műsor megy itt :D

gaypride07 2013.06.28. 14:14:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: rézemről a serencse!
seggeket analizálok :)

gaypride07 2013.06.28. 14:17:40

ha jól értelmezem a brigád pofánverős része lekoccolt? :D

Bölcs Jaroszláv 2013.06.28. 15:55:04

Halálra zúzta magát az ablakban szexelő pár
2013.06.28. 12:19|Frissült: 2013.06.28. 13:322 komment A kánikula miatt választották az ablakot az aktusra.

Az ablakba űzött a forróság egy szexelő kínai párt Wuhanban. A gyenge minőségű nyílászáró az aktus közben összetört a fiatal nő háta mögött, aki elvesztette egyensúlyát, és a partnerét magával rántva a mélybe zuhant.

Mindketten szörnyethaltak.

Azért ez nhem semmi!!!
:)

Apropó eldöntöttétek már, hogy mi legyen a poszterina és Imre sorsa?
:DD

pretty kitty 2013.06.28. 16:44:31

@Bölcs Jaroszláv: Imle veden nekem edd uj iPadet, a posztelina meg keliccen maganak edd uj paszit.....esz akkol mindenki boldog leeeeeeecc ;)))))))))))))))

(Vad ha jImle jettol meg nem boldog akkol nyugodtan vehet nekem BMWt isz meg hazat meg yachtot meg amic cak a civem kivan!!!!) XDDDDDDDDDDDDDDDDD

akut schizo effektív pszichózis 2013.06.28. 18:33:41

@Bölcs Jaroszláv: "Apropó eldöntöttétek már, hogy mi legyen a poszterina és Imre sorsa?"

yopp! dugjanak egyet az ablakban :D

JOKKA21 2013.06.29. 10:20:24

Hülyék a nők, nem jó nekik semmi, nem szabad szeretni őket, mert nem becsülik meg, aki szereti őket.
-MNK-

JOKKA21 2013.06.29. 10:23:27

Miért hülyék a nők és miért nem jó nekik semmi?Ezt akár a gyakorikérdéseken is kérdezhetném, lehet meg fogom kérdezni ott is.:D

JOKKA21 2013.06.29. 10:52:10

Inkább örülj, hogy két gyerekkel is kellettél Iminek, miért nem jó nektek buta nőknek semmi? Ha kedves a férfi az a baj, ha bunkó az a baj.Akkor mi jó nektek? Máskor azért sírtok milf picsák, hogy a kutyának se kelletek, ha már van gyereket, akkor örülj Te ostoba tyúk, hogy találtál egy balekot, aki szeret, megbecsül és jól bánik más gyerekeivel.MNK.

JOKKA21 2013.06.29. 10:53:40

Gyereketek.Tököm tele a nőkkel.

Füredy Fruzsina 2013.06.29. 15:36:27

@JOKKA21: Ha kedves az nem baj, csak ne ugy probaljon kedveskedni hogy elviszi a kocsimat. Meg ne legyen ilyen nyalas seggnyalo csicska mint a posztbeli pasi, ez nem csoda hogy kezd a nonek az agyara menni. Meg legyen helyes es izmos es elegans es jo fej. Meg legyen munkaja, legyen karrierje, legyenek perspektivai a jovore nezve. Nagyjabol ennyi a kivansaglista ;)

JOKKA21 2013.06.29. 16:51:15

@hottest of the hottest girls: Ilyen nem létezik, aki minden elvárásotoknak megfelel.:D

Easyke (törölt) 2013.06.29. 18:27:17

Én a posztot író hölgytől csak annyit szeretnék kérdezni, hogy: ha nem nevelheti a férfi a gyerekeidet, akkor ugye nem baj, ha nem is száll bele a kajáltatásukba és ruházkodási kiadásaikba? Meg mondjuk a tiédbe sem, csak a maga részét fizeti?

Nézz magadba, de nagyon mélyen.

Father Justice 2013.06.29. 20:34:26

@Easyke: Valószínűleg nem lenne baj, ha Imi lenne a Hujber Feri.

gaypride07 2013.06.30. 02:12:04

@hottest of the hottest girls: hiányzik innen egy mp

@Bölcs Jaroszláv: szemünk előtt zajlik az evolucio

Joe69 2013.06.30. 02:19:57

A poszthoz: én sem azért barátkozom gyerekes nőkkel, mert feleségül akarom venni őket, hanem mert dugni akarok velük. De attól még lehetek jóban a kiscsákókkal.

JOKKA21 2013.06.30. 08:38:09

Nem szabad szeretni a nőket, mert az jó nekik, ha szarul bánnak velük.
süti beállítások módosítása