HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/03/nem_arulja_el_kivel_csalt_meg

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr275388820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2013.07.03. 11:18:40

@Frigyes ur: nem kötözködésképpen (szerintem is faszság ennyit telefonálni), csak eszembe jutott erről, hogy meséltek (ismerős közelebbi rokona) olyan esetet, ahol felnőtt férfi frankón nadrág nélkül ment ki az utcára, mert felesége nem készítette oda a többi ruha közé :)
Szóval az ebéd kihagyása se hihetetlen :D

Frigyes ur 2013.07.03. 11:19:58

@JOKKINA21: A teljesítmény az amit te alkotsz, baby :P Ugye szőke vagy? :D Nem tehetek róla, hogy a kék szem a gyengém. Plázamacsek nem kell, nem szokott bejönni a stílusuk (smink, ruha, köröm). A mell adja magát, a szőkéhez nem ragaszkodom, csak barna ne legyen. Látod micsoda kan vagyok :D

@Kytia: Hát arra, hogy nem mindegy mikor döfik beléd a kést. Így is, úgy is sz*r.
Fura, pedig az alapján, amit az életedről írsz, sok okod nincs rá.

@Papírsárkány: Paradoxon.

Kytia 2013.07.03. 11:22:15

@Frigyes ur: Azért nem mindegy, lásd államvizsga-hét.:D

Nem is írtam az életemről semmit.:DDD

Papírsárkány 2013.07.03. 11:22:37

@Frigyes ur: A kék szem pedig veszélyes...

Frigyes ur 2013.07.03. 11:23:55

@Kytia: Én ki nem hagynám. Lebukna máskor. Megcsalnak, és ne is érezzem jól magam? Kizárt, ha jó hely. Ráadásul ingyér'.
Napközben én sem rajongok a hívásokért. Írjon emailt, válaszolok, ha tudok. Ha meg együtt is élünk, aztán oly mindegy. Legalább addig is nyugtom van tőle :D A 'mindig a pasi keressen' sztem összejövés előtt van.

@Papírsárkány: Most szívatsz. Valami szórakozott professzor volt?
Akkor ne egyen. Legalább nem hízik el.

Papírsárkány 2013.07.03. 11:23:55

@Kytia: na ott szavak sincsenek rá, milyen szinten aljas, blöe

Papírsárkány 2013.07.03. 11:25:02

@Frigyes ur: klasszikus „nem hinném el, ha nem az mesélte volna, aki” eset
és ja, szórakozott professzor volt :)
nade, mondom, a „telefonálás hülyeség” dolgot nem vitatom, nekem is szúrta a szemem, amikor anno olvastam

Frigyes ur 2013.07.03. 11:26:54

@Kytia: Szerintem se mindegy, de látod egyeseknek igen :D Azért fordított esetben nem tudom, hogy mit reagálnának :x

Azért elkottyintottál ezt azt, fotót is láttam rólad, szóval kaptál egy-két pofont, de emellett akkor is. Na mindegy, csak kicsit meglepő.

@Papírsárkány: Már mér' lenne az?

Kytia 2013.07.03. 11:28:46

@Frigyes ur: Összejövés után sem árt tartózkodni az ok nélküli hívogatásoktól. Én csak akkor hívom, ha van valami megbeszélnivaló. A "hogy telik a napod, hiányzol" jellegű hívások inkább maradjanak a pasinál, ha már mindenképp szükség van rájuk.

@Papírsárkány: Jaja. És persze a cél egyértelműen nem a kapcsolat rendbetétele, hanem a másik korlátozása.

Frigyes ur 2013.07.03. 11:29:55

@Kytia: Velem eccer úgy szakítottak, hogy karácsonykor, majd 1 hét alatt 2 szigorlatom volt, és másnaptól 12 órás mentőzés várt rám egy hétig :D Sztem a mentőssrácokat elkönyveltek gyengeelméjű depressziósnak :D

@Papírsárkány: Na majd javaslom PhD-s barátnőmnek, hogy ő is felejtsen el szoknyát venni, mert addig nem lesz valaki :D

TBal 2013.07.03. 11:30:33

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Bakker egymás segítése, közben meg mással dug?" Most öszintén, logikailag, hol van ebben a kettöben az összeférhetetlenség? Miért ne segéthetném a páromat, és dughatnék mással? Tényleg nem látom, hogy ez mitöl akkora paradoxon.

"Viszont én úgy gondolom, ha szeretek valakit, akkor vele van szex és nem mással, ha mással is, akkor valami hiányzik az eredeti kapcsolatból." - Ezt a szabályrendszert az ember saját maga állítja fel vagy sem - bele is írtad, hogy te úgy gondolod - más tehát simán gondolhatja másképp, nem?

Egyébként meg igen, nem feltételeztem, hogy szerinted a kapcsolat egyetlen megkülönböztetöjegye a szex, viszont indirekte ez következik abból a mondatodból, hogy: "Ha mással is dug, akkor minek egyáltalán kapcsolat?" - Hát azért esetleg, mert a kapcsolat nem egyenlö a dugással.

Frigyes ur 2013.07.03. 11:32:02

@Kytia: Há' bevallom én nyomi vagyok, de tök jó volt mindennap dumálni, és azok a vállalhatatlan édelgős, cuki, ciki üzenetek :) Tök jó volt hónapokon át mosolyogni. Idővel úgyis csitul.

Frigyes ur 2013.07.03. 11:32:42

@Kytia: Há' hogy ilyen negatív vagyok, szöszi :D

Frigyes ur 2013.07.03. 11:36:12

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ááá, ott van az alkoholizmus is opciónak.

executive summary 2013.07.03. 11:39:59

@Frigyes ur: Amit én alkotok, azt jobb lesz ha nem kóstolod meg, mert nem fizetem az orvosi ellátás költségeit. :D A szemem és a hajam is barna. Legyek a dominád?

Kytia 2013.07.03. 11:41:54

@Frigyes ur: Te hiszel ezekben? Nemtóm, nekem azok a kapcsolatok voltak mindig a legrosszabbak, amikben édelgés volt, meg szívecskék küldözgetése sms-ben, skype-on, msn-en. Azok mindig totál beteg arcok voltak, vagy pedig kiderült, hogy hazugság az egész. De lehet, hogy másnál működik, csak velem nem kompatibilis ez az alkalmazás.:)
Szerintem nem is vagyok negatív. Bár a melankólia valahogy nálam alapbeállítás, de nem azért, mert elbánt velem az élet, inkább mert abban az állapontban érzem magam a legjobban.:)
Amúgy életileg szerencsésnek tartom magam, amióta a blogokon másokét olvasom. Az emberiség legsötétebb bugyrai a Szakítós- és a CsP-posztok formájában tárultak fel előttem. Azóta mondjuk sötétebben látom a világot, az tény.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 11:47:15

@TBal: Nekem paradoxon, mert nekem nem fér bele a kapcsolatba a mással dugás. Onnantól nekem nem párom az illető, hogy megcsalt. Az meg egyenesen vicces, hogy mondjuk félredugok és közben anyagilag és érzelmileg támogatom az otthoni kénylemi állandót (aki nem tud semmiről), mert hát olyan rég meg van már... Ez már puszta képmutatás, meg kényelem, szerintem.

2. bekezdésre meg: Igen én így gondolom és ELVÁROM a páromtól, hogy ő is így gondolja (különben szóba sem állnék vele). Ez akkor rossz, ha az ember olyan pasit/nőt fog ki, aki megjátsza magát és hazudik, ez ellen max. jó emberismerettel lehet védekezni.

A 3-ra: Kergetheted még körbe-körbe a farkadat és hozhatod ki ugyanazt minden mondatból. Továbbra is azt mondom, a kapcsolat alapja az őszinteség és a hűség, ha ez nincs meg, az nekem nem kapcsolat, az kukába való. Aki megcsal, az hazudik és hűtlen. Ebben nekem fekete-fehér a történet, nincs felmentő indok!

Frigyes ur 2013.07.03. 11:48:12

@JOKKINA21: Akkor pá kisaranyom, se konyhatündérség, se barna szem, felejtős.

@Kytia: Na jó, van egy határ, de mivel één komolyan gondoltam miért nem lehet olyan is, aki szintén? Na jó, az édelgés annyira nem volt meg, de naponta beszélünk, és cukin, az elég tartós volt.
Számomra igen, sokszor borúlátónak tűnsz. De ez csak benyomás, nem akarlak tovább izélgetni miatta :))
Rólam ezek leperegnek. Afféle kitalációnak élem meg őket, per ezek engem elkerülnek, barátaimnak sincsenek nagyon durva sztorijaik.
Nya, Nardéknak már ajánlottam, nekem külön akkor a 16-os pont :)
hellobebi88.blog.hu/2013/06/28/praktikus_jotanacsok_az_eleted_elrontasahoz

mütyür 2013.07.03. 12:00:31

@Bundabandi (Cookie Bunny): plussz, ha azt bizonygatja, hogy a szex egy kapcsolat kicsi része csak, akkor meg végképp nem értem, hogy lehet "megérteni" a megcsalást :)

Kytia 2013.07.03. 12:02:29

@Frigyes ur: Ez azért vicces, mert bohó ifjúkoromban, amikor újonc kommentelő voltam, jól megkaptam, hogy "az ilyen Romana-olvasók, mint a Kytia, akik élnek a kis barbie-világukban és fogalmuk sincs a való életről"... Mindezt akkor, amikor merészeltem olyan optimista kijelentéseket tenni, hogy szerintem nem mindenki hűtlen, vagy hasonlók. Kérdezd TBal-t, ő ott volt a Megcsalós blogon akkoriban.:D
Szóval gondos kiképzés eredményét láthatod, de ezek szerint akkor hajlok a ló egyik oldaláról a másikra esésre. Meg még az is feltűnt, hogy a leírt sztorik jobban pofán b*sznak, mint azok, amik velem történtek. Azokat mind egyedi esetként kezeltem, tudtam rájuk magyarázatot, feldolgoztam őket, stb., de amiket ide leírnak, azok vállalhatatlanok néha.:S

A naponta beszélés alap, persze. Sőt, naponta többször, azzal sincs baj. Inkább bizonyos stílusok gyanúsak nekem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 12:05:15

@mütyür: Most hogy mondod, jahh! :D Ha tekerek rajta még egyet, mint ő : ha csak egy kicsi része a kapcsolatnak, akkor végül is nem is igazán fontos -> akkor meg minek félredugni, ha nem fontos?

mütyür 2013.07.03. 12:09:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): pontosan :) erre meg valszeg a "változatosság" lesz a válasz :)

Frigyes ur 2013.07.03. 12:12:55

@Kytia: Nálam hírnevem töretlen, beképzelt, 2 dimenziós vagyok 2008-as blogos pályafutásom óta :D
Volt valami oka, hogy ilyen optimista blogot választottál, vagy csak szerettél volna lehangolódni? :D
De ezek csak sztorik. Nem érintenek, aztán vannak kamugépek is. Max. felhúzom magam a hsz.-ók hülyeségén :D

Na jó, mondjuk a nagy lelkesedést borítékolható pofára esés követ, ez igaz.

Papírsárkány 2013.07.03. 12:18:45

@Frigyes ur: Látod, elhitették veled, hogy nem az, ez nem elég jel!? :)

@Kytia: Vascső+betonbocskor :)

Namely 2013.07.03. 12:21:15

@Bundabandi (Cookie Bunny):
"Ha tekerek rajta még egyet"
ezt hirtelen úgy olvastam, hogy:
"Ha tekerek még egyet"
:D
öööö.... hát igen...... holnap már nem dolgozok, hanem fesztiválozok...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 12:22:56

@Kytia: Én is bírom az ilyen dolgokat. Ha valaki nem nyálas, hanem simán kedves, azzal nincs baj. Az idiótán nyálasoktól nekem is herótom van, de azokkal össze sem jövök. (lásd. pasihatározóban a "nyálas" címke alatt :D ) Nekem pl. az előző kapcsolatomból teljesen hiányzott ez a kis "cukiskodás", ami néha valóban hiányzott is, de ő olyan volt. A mostani meg sokszor küld puszit, meg szívecskét mailben, ami tök jó, mert tudom, hogy gondol rám. Nem érzem soknak, pont elég. Ezektől sokkal többet vigyorgok, mint régen. Ha valamit túlzásba visz, akkor meg szoktam szólni, hogy ez már ciki kategória, de volt már hogy ő is rám szólt, hogy ne a becenevét kiabáljam már a boltban. XD

Papírsárkány 2013.07.03. 12:22:58

@Frigyes ur: Fel nem foghatom különben, ezek az emberek hogy érik meg a felnőttkort...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 12:25:20

@Namely: XD tekerjek neked is egyet? (neeem amúgy nem szoktam, jó kislány vagyok)

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.03. 12:33:26

@Frigyes ur: az valami örült statiszta lehetett aki ledobott, miközben próbáltam az !!!állítólagos!!! fiadon polaritást váltani..

pretty kitty 2013.07.03. 12:35:43

Millennijam - Dej Eftol Dej

www.youtube.com/watch?v=cSRWRvEa52g

Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Na na na na nannna na nanna na naaaaaaa nah
Aj eeeeem
Do vaaaaaan
Hu ken ci majceeelf
Tunaaajt
Ic kooold
Ic lejnin auccajd deeel
Aj noooo
Do tluc
Dec cuu keen ci jolceeelf
Av al do tilz en ceednecc
En tooln dem intuu lajt
Dej eftol dej
Lajf eftol lajf
Ajv bin veejdiiin tu laaav ogeen
Dej eftol dej
Lajf eftol lajf
Laaav iz veejdiiin incajd jol halt
Dej eftol dej
Lajf eftol lajf
Ajv bin veejdiiin tu laaav ogeen
Dej eftol dej
Lajf eftol lajf
Laaav iz veejdiiin incajd jol halt
Na na na.......;))))))))))))))))))))

pretty kitty 2013.07.03. 12:38:15

@Papírsárkány: Hihihiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! XDDDDDDD Eeeeejnye neked ellol isz mindal a banan jutott az ecedbe, nem piszkosz kicit a phantazijaaaaaad?? ;)))))))))))

Papírsárkány 2013.07.03. 12:39:00

@Donna Juanita: igazából a "nanananana"-ról jutott eszembe Batman :)
arról meg ez a képsor
a fantáziám piszkos, de hogy jön ez ide?

pretty kitty 2013.07.03. 12:40:20

@Papírsárkány: Jaaah....akkol az enyem piszkosz mel nekem jutott ecembe ja bananlol a piszkosz phantazija XDDDDDDDD :DDDDDDD

La bella Farnese 2013.07.03. 12:43:08

@Papírsárkány: ó, ígéretesen hangzik, szerintem szavazzuk meg a vérlajhárkodást. Csatlakozom a szundimozgalomhoz.
Poszt: kukázd. Ha a legfőbb mellette érv a szép emlékek, a legfőbb ellenérv meg a türhő anyósjelölt, akkor depláne. Miért nem a faszid bunkósága a legjobb érv a lécelésre? Anyucit nem kell nonstop elviselni, de a pasidat igen, ha együtt maradsz vele!
Nem éri meg, főleg, hogy depis előéleted van.

Frigyes ur 2013.07.03. 12:51:08

@Papírsárkány: Nem. A legszebb. Minél világosabb, annál szebb :)

@akut schizo effektív pszichózis: Ja igen, tényleg, így, így. Jedi propaganda film.

Frigyes ur 2013.07.03. 12:51:46

@Papírsárkány: Anyuka, barátnő, feleség. Ez ma már nem egy olyan veszélyes világ :)

Papírsárkány 2013.07.03. 12:54:36

@Frigyes ur: ó, azt nem vitatom :)
csak veszélyes :)

Papírsárkány 2013.07.03. 12:59:47

@Frigyes ur: persze valahol ez mindannyiunk előnye, ha az illető emellett feltalál / kifejleszt dolgokat pl.

Kytia 2013.07.03. 13:02:51

@Frigyes ur: Erős vagy, mint az acél.:D
A Megcsalós blogra úgy keveredtem, hogy folyton kint volt Index főoldalon és a címek mindig felkavaróak voltak, muszáj volt rákattintanom.:) Nem akartam én rosszat magamnak, az arcomba tolták.:D De ott a kommentelők kriminálisak voltak. Mindenki hűtlen volt és mindenki közölte, hogy nemhűtlenek nem léteznek. Aztán volt, aki ezt csak pasikra vonatkoztatta, volt, aki mindenkire. Ha valaki naivabb volt, azt leoltották csúnyán. Tiszta üdülés volt utána a CsP.:)

"Na jó, mondjuk a nagy lelkesedést borítékolható pofára esés követ, ez igaz."

Tessék, te sem vagy túl jó optimizmusom növelésében.:D

@Bundabandi (Cookie Bunny): Jó, persze, mértékkel oké. Jobb, mint ha flegma, az tény.

Frigyes ur 2013.07.03. 13:26:11

@Papírsárkány: Ezt nem értem, jóh.

@Kytia: Csak férfi vagyok. És mint azt tudjuk 'A zasszony ingatag' :D
Ahha, önsorsrontó, per unatkozó. Ja, ez tipikus, szakítóson így indult Kittyvel való szóváltásunk, megkaptuk, hogy 'mércén aluliak' vagyunk, mert nem látjuk be miért elítélendő, és a 'nem minden fekete-fehér' csodálatos érvelés nem győzött meg minket arról miért is bocsánatos bűn. Akik mélyen vannak, lehúznak.

Ez tapasztalat. De 2x2 jó hónapom volt legalább :D Az igazi, tartós, mély szerelem asszem nyugisabban indul, mint a fellángolás. Vagy fene tudja hogy van, most pont nem kéne mondanom semmit se.

Frigyes ur 2013.07.03. 13:28:59

@Kytia: Meg elismerem, némely cuki smsem vállalhatatlan volt, letagadom. De azért hiányzik ez is...

Kytia 2013.07.03. 14:04:52

@Frigyes ur: A "nem-minden-fekete-vagy-fehér" még egy egész tűrhető érvelés. Ennél idegtépőbb, amikor közlik, hogy te semmit sem tudsz a VALÓ ÉLET-ről. No meg bioevolucionalistamittómén érvelések, hogy a természet így, meg úgy ezt alakította ki, stbstb.

"Meg elismerem, némely cuki smsem vállalhatatlan volt, letagadom."

Meg néha egy mondaton belül ellentmondtál magadnak, ugye?:DDD Példát kérünk, hadd csámcsogjunk.:P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 14:06:48

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ő Cookie Bunnynak hív! Amúgy nem zavarna a Bundás sem. :P

mütyür 2013.07.03. 14:09:22

@Bundabandi (Cookie Bunny): most komolyan, így? kukibáni? nemár :D

Frigyes ur 2013.07.03. 14:13:13

@Kytia: Ja, a 'semmit se tudsz, olyan fiatal vagy' az remek. 17 évesen 25 évesek jöttek vele, 25 évesen harmincasok, 30 évesen még mindiiiggg nem tudok eleget :D A természet azért jó, mert jöhettem elismert humánetológia szakértővel az nem igaz, mert Pisti a kocsmában mást mondott, meg amúgy is közismert információ.

Letagadom, hogy 20 perc után már 'most hiányzol' smst írtam sok puszival pölö. A kevésbé sablonos példákat pedig fedje jótékony homály :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 14:14:10

@mütyür: Igen. :D Ő meg a Cookie Monster! Van neki más beceneve is, nem ezt kiabáltam a boltban, még mielőtt... XD

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Főleg, mert ismeri a blogos nickemet is, szóval nem gáz.

Frigyes ur 2013.07.03. 14:14:26

@mütyür: :D Fórumon írta egy nő, hogy ő Bogyó, a férje meg Nyuszi vagy fordítva, és ők a NyusziBogyók :D

mütyür 2013.07.03. 14:16:56

@Bundabandi (Cookie Bunny): hát hogy? miszter fütyi? :D

@Frigyes ur: uramistenem :DDD

Frigyes ur 2013.07.03. 14:19:41

@mütyür: Amúgy tök komoly nő volt, de hát ugye ezek kialakulnak, és akkor már... :D
És ami felháborító, hogy cicáznak, amikor azok rusnya dögök. Olyat is mondott valaki, hogy 'te voltál a legmacskaszerűbb nőm, bocs' :@

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 14:22:37

@mütyür: neeem az teljesen normális becenév. Bár nekem Cookie Monster is az. :) Süti szörny ;D

mütyür 2013.07.03. 14:24:57

@Frigyes ur: nyehhhehehe!!!! :P hát én meg csak hölgyem vagyok, meg kisasszony :) asszem ennél meg is állunk a fenti példákat olvasva :D

mütyür 2013.07.03. 14:27:15

@Bundabandi (Cookie Bunny): ne fordítsd le, értettem én, csak asszociáltam :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.03. 14:28:24

@mütyür: óóó én is mondtam az elején neki, hogy én nem vagyok ilyen gügyögős, aztán mégis lett becenév. :D Ennyit az elvekről! XD

Hurri Kán 2013.07.03. 14:31:01

Tudjuk már, posztert kivel csalták meg?

Frigyes ur 2013.07.03. 14:39:27

@mütyür: Sztem csak bosszantani akart :P Mily romantische! Ezek után miért lehetett gond, ha vezetéknevet használtam valakinél :)) Szívesen adunk ötleteket, mütyür életed párjának :D Már eleve a mütyür is elég necces :D

mütyür 2013.07.03. 14:43:00

@Frigyes ur: hát ha a macskák rossz tulajdonságai miatt voltál cicás, akkor tényleg megérdemelt volna egy taslit :D

a mütyürt tessék békénhagyni, saját találmány, jó az nekem :D

Frigyes ur 2013.07.03. 14:52:19

@mütyür: Állítólag ahogy tartom a fejem, meg nézek etcetc. Inkább többet ne is lássam :D

Ja, tisztára tök kemény ;)))

mütyür 2013.07.03. 14:57:46

@Bundabandi (Cookie Bunny): rossz vagy! :)

@Frigyes ur: azért elég durva érzés lehet, pszichológus még nem kellett? :D

miért kellene nekem kemény nick? legyek T-rex, vagy mi? :)

Frigyes ur 2013.07.03. 15:06:33

@mütyür: ja, a T-Rex a hallottak alapján passzolna :D Hát ha nem szereted a becézést, akkor a mütyür kicsit öngól, nem? :D

A képért meg :PPPPP Genya vagy.

Papírsárkány 2013.07.03. 15:07:34

@mütyür: és amikor hisztis vagy, akkor meg losszmütyür?

Amúgy meg, láttad a Phantomas-os filmeket? :)

("A mütyürke az mütyürke!")

mütyür 2013.07.03. 15:11:01

@Frigyes ur: áh, csak pukkancs vagyok, semmi veszélyes nincs bennem :) nem utálom a becézést, csak sem kreativitásom, sem igényem nincs rá. ha vmi csúf keresztneve lenne, biztos kitalálnék vmit :) vezetéknevén is szoktam hívni, mert jópofa :) aztán itt a vége a fantáziának :)

a kép übercukker, vedd bóknak :P

Papírsárkány 2013.07.03. 15:11:41

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: már csak valami "junior" vagy ilyesmi szót kell hozzáadni, és meg is van az új rapper "celebünk" :)

mütyür 2013.07.03. 15:15:48

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: hjaaammm, na halat sohasem hívtam a keresztnevén :D

@Papírsárkány: :DD uhhh, még nagyon mütyürkoromban és féltem a zöldmaszkos pasitól :D

mütyür 2013.07.03. 15:21:53

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :P nem tudom, nickjét sokkal régebbóta ismertem, mint a valóst és sztem addigra rajtaragadt :)

mütyür 2013.07.03. 15:22:49

@Papírsárkány: nemnem, volt egy halam, ő dr. genya volt:D

Frigyes ur 2013.07.03. 15:28:25

@Papírsárkány: Cöc, cö, cö :P

@mütyür: Én remek beceneveket tudok adni, kérdezd meg Nardot mennyire szereti amit adtam neki :D

Cuki vagyok tény, de akkor is egy macska :x

mütyür 2013.07.03. 15:32:00

@Frigyes ur: na de most milyen lett volna, ha azt mondja, hogy te vagy a leghörcsögösebb barátnőm :D

Papírsárkány 2013.07.03. 15:32:22

@Frigyes ur: Mi a gond, jobban hasonlítasz inkább Yzma eredeti alakjához?

mütyür 2013.07.03. 15:34:31

@Papírsárkány: főleg, ha épp teli a szája gumimacikkal :))

Papírsárkány 2013.07.03. 15:37:21

@mütyür: fogalmam sincs, hogy néz ki, de tök jól megjelent előttem egy morcos, teli szájú hörcsög akinek gumimacik vannak a mancsában :)

Papírsárkány 2013.07.03. 15:38:51

@Papírsárkány: pontosítás: "morcosnak látszani próbáló, de közben inkább cuki"

mütyür 2013.07.03. 15:49:15

@Papírsárkány: hogy a morcost javítottad :)

Papírsárkány 2013.07.03. 15:50:21

@mütyür: ez bónusz fricska akart lenni :)
hogy csak szeretne morcosnak / félelmetesnek látszani, de ettől csak cukibb lesz :)

mütyür 2013.07.03. 15:53:49

@Papírsárkány: egy hörcsög nem is lehet cuki :) nekem anno volt egy, úgy megharapott, hogy onnantól titokban a halálát kívántam (na meg megígérték a szüleim, hogy a köv. állatom macsek lehet :D)

Papírsárkány 2013.07.03. 16:16:03

@mütyür: *buksisimi*
de már jobban vagy, ugye?
:)

Frigyes ur 2013.07.03. 18:34:28

@mütyür: Az aranyos lett volna. Elefántnak is nevezhetett volna, azok is aranyosak :)) Eleve kutya természetem van, szóval hülyeség volt.

@Papírsárkány: :DDD

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Na jó, blogon nem terjesztem, de cserébe 1x kérek tőled valamit ;)

Frigyes ur 2013.07.03. 18:35:45

@mütyür: Aki a hörcsögöket nem szereti, más aljasságokra is képes!

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja, engem is harapott már meg hörcsög csúnyán (nem nevezném meg, de te is ismered), de sosem kívántam a halálát :(

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.04. 09:39:39

vagy szülsz, vagy mész. eztet döntsed el gyorsban!

Joe69 2013.07.05. 17:11:30

Hát ez bizony egy mániás depis nő önvallomása, aki persze megtalálta kiváló zsákként a maga foltját egy hasonló jellegű fasziban. Az ilyen párok folytonos tépkelődésük ellenére sokáig együtt tudnak maradni, mert alapból kapcsolatfüggők, másrészt amíg józan ítélőképességük megvan, érzik, hogy ilyen karakterrel kurva nehéz lenne megbízható, stabil új társat találni.

Az meg tipikus női felfújása a dolognak, hogy egy félredugást megcsalásnak neveznek. Az viszont tény, hogy az ilyen félredugások mindig a legnyilvánvalóbban szem előtt lévő emberekkel - barátok, barinők, rokonok - szoktak történni.
süti beállítások módosítása