HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/08/azt_mondja_szalljak_le_a_csaladjarol

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr855395502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papírsárkány 2013.07.08. 09:51:28

@Frigyes ur: "Sokkal kedvesebb vagy, mint a fenti ketto. "
lássuk be, ez nem nagy teljesítmény :)

@mütyür: mennyire aranyos már :)
heh, hát picit máshogy "gondolkodnak" mint mi, az fix.

Frigyes ur 2013.07.08. 09:51:42

@mütyür: Eljott az ido, hogy az Egy Gyurut elvigyuk Mordorba. Van otletem Gollam szerepere. Frodo nem lennek, mert kellenek az ujjacskaim, de mondjuk Gandalf szerepet vallalom. Vagy mivel remekul lottem ijjal, tolem Legolas is lehetek. mutyur, te, mint Gimli? :)))

Frigyes ur 2013.07.08. 09:53:35

@Kytia: Ezzel most azt mondod nem akarsz szaporodni? ;)))

@Papírsárkány: Legalabb onkritika van :P

executive summary 2013.07.08. 09:55:48

Poszter, biztos valami szőke kékszemű nagymellű kerekseggű babaarcú plázaribi lehet a milfed, ha ez a felszínes puncivadász gyereket csinált neki és visszajött hozzá. Felszínes gecik a pasik sajnos!

@Dr. Sün: Szúrhatnál Doktorom.

mütyür 2013.07.08. 09:59:46

@Papírsárkány: lelógattam most a karom és iderohant hozzámdörgölőzni :) szereti, ha kap plusznapokat velem :)

@Frigyes ur: Gimli? nahjó, pukkancs, mint én, de nem vagyok bandzsa :P inkább mondjuk, hmm, hogy hívták a vöröshajú srácot? ahh faramir. na bárki lehetek, csak a végén az ő csaja legyek :)) (jójó, összejött Eowyn-nel, de hát csak azért, mert Aragorn elutasította...) vagy Boromir maradjon életben, őt is bírnám :D

Frigyes ur 2013.07.08. 10:05:09

@mütyür: Ja, mer' en meg ugy nezek ki, mint Gandalf. Ehh, rugaszkodj el a reszletektol.
Festett vörös?! Oke, lehetsz, de akkor csapnod kell egy fejet. Plusz az a gond, hogy nekem a tesod jonne be, de egye fene. Meg az elejen jarunk a szereposztasnak, lehet valogatni.

mütyür 2013.07.08. 10:06:32

@Frigyes ur: Gandalf úgyis meleg, hol itt a gond? :D

Kytia 2013.07.08. 10:06:41

@mütyür: Á, így már értem, hogy a Virágot Algernonnak című regény tulajdonképpen az egész emberiség történetét írja le.:D

@Frigyes ur: Milyen többi?:D Mit szedtél még be a pián kívül?:DD

mütyür 2013.07.08. 10:11:40

@Kytia: így-így :)

írt magának 1-2 receptet :D

Frigyes ur 2013.07.08. 10:11:43

@mütyür: Dehogy meleg. De nekem a varazsero kell. Mindig is varazslo akartam lenni. Milyen fasza lehet mar. Te meg csak pasit akarsz. Nooook! :x

@Kytia: Lehet az a baj, hogy semmit :x Volt meg par mondat, ami összefuggestelen nyafogasnak tunt.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.08. 10:12:46

@Kytia: Nézd nem mindig a természet a hibás: én például még általános iskolás koromban megpróbáltam elüttetni magam egy motorossal biztos ami biztos, de résen volt a pasi, és baszott elütni: megállt valahogy mínusz 2 centire az első kerekemtől. Szóval néha hiába tesz meg mindent az ikúhiányos egyed is, meg a természet is, hogy a természetes kiválasztódás létrejöhessen, ha a kiszemelt ítéletvégrehajtó baszik végrehajtani az ítéletet! Ez van.
:DD

mütyür 2013.07.08. 10:14:58

@Frigyes ur: hát én már csak ilyen földhözragadt vagyok :) de ha tovább dumálunk a Gyűrűk Uráról, még megveszek és csinálok egy maratont :) nem tudom, hány ezerszer láttam már, de Boromir halálát mindig sikerül végigbőgnöm :D

Papírsárkány 2013.07.08. 10:16:08

@Frigyes ur: Mi ezen az önkritika? :)

@mütyür: hehe, kis husi
meg a macsek is :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 10:16:45

@mütyür:

Vagy CÖF--tagok. A majmok túl hízelgő jellemzés. :)

Papírsárkány 2013.07.08. 10:18:19

@Frigyes ur: várjál, Gandalf mióta varázsló? :)

mütyür 2013.07.08. 10:20:13

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: és remélem gernika elgyepál érte :P

@Papírsárkány: a "legaranyosabb", amikor megsimogatom és azonnal elkezdi az érintés helyén lenyalni magát.. nehogymár elkapjon tőlem vmit :( :D

Papírsárkány 2013.07.08. 10:20:51

@mütyür: "fúj, összeembere... izé, összemütyüröztek!!!"

mütyür 2013.07.08. 10:22:12

@Papírsárkány: ugye?? szörnyű egy élete van :D

Dr.Rekettyés László 2013.07.08. 10:22:24

"Így hát örült a társaságomnak, mert figyelmes voltam vele és igyekeztem a kedvébe járni, segíteni, stb." - egyszóval kinyitottad a pénzcsapot
"Ahogy láttam – szerintem - annyi történhetett, hogy alaposan kicsajozta magát, és hazajött családozni." - ugye neked nehezen ment mindig is a "csajozás"?
"Azt hiszi, minden úgy történik, ahogy ő akarja" - és tényleg!

A többi már szóra sem érdemes. A rosszfijjjjjúúú kint alaposan megszedte magát, a farka is nagyobb, itt az nem igazán játszik, hogy mellesleg a gyerek apja. Dezsőke felerezsije nem kell már, Dezsőke mehet.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.08. 10:24:41

@Papírsárkány: "Sokkal kedvesebb vagy, mint a fenti ketto. "
lássuk be, ez nem nagy teljesítmény "

Öööö...szép dolog is az önkritika (mivelhogy te voltál az egyik a kettő közül azt hiszem).
:DDD

Frigyes ur 2013.07.08. 10:25:16

@Bölcs Jaroszláv: Ehh. Szaporodtal mar, vagy meg nem veszett el semmi?

@mütyür: De hat tokre nem szimpatikus karakter. En a nyulas reszt nem birtam nezni. Frodo nyomiskodasa meg idegesito volt. Konyvben nem volt ilyen idegesito.
"Do not stand between a Nazgul and his prey" Mennyire jo volt mar ahogy mondta.
Meg ezt birtam www.youtube.com/watch?v=kl5tG3fRZhk. Tok komoly, ahogy bevonultak.

@Papírsárkány: Viccet ha magyarazni kell az sosem jo.

Papírsárkány 2013.07.08. 10:26:17

@Bölcs Jaroszláv: @Frigyes ur:
Hm, nem csak akkor lenne "önkritika", ha ezt hibámnak tartanám? (hogy nem vagyok elég kedves? :)

Papírsárkány 2013.07.08. 10:27:52

@mütyür: képzelem, állandóan szenved szegényke :(

Bölcs Jaroszláv 2013.07.08. 10:29:46

@Frigyes ur: "Ehh. Szaporodtal mar, vagy meg nem veszett el semmi? " Nézd én arra reagáltam, amit Kytia írt: azaz arról késtem le, hogy még egészen zsenge pici koromban megszabaduljon az emberiség további része attól, hogy átörökítem az íkúhiányos génjeimet. Azt meg ki tudja, hogy azóta mi minden történt már....
:DD

mütyür 2013.07.08. 10:33:30

@Frigyes ur: a trilógia első része többedszerre nézve unalmas inkább. a csatajelenetek viszont nagyon is jók.

najó, akkor inkább californication-t nézek :))

@Papírsárkány: sztem titokban beszélni és írni tanul, hogy szólhasson az állatvédőknek :))

TBal 2013.07.08. 10:41:34

Ezt a sztorit a bibliában is megírták már, tékozló fiú címmel. Mint látható, van valós alapja - igaz, ott tanulságként a tékozlót még meg is dícsérik, hogy milyen ügyi volt. Ha igaz keresztények lennétek, ti is öt védenétek :)))))

Papírsárkány 2013.07.08. 10:50:29

@TBal: milyen az az "igaz keresztény" ? :)
még sose találkoztam eggyel se...

mütyür 2013.07.08. 10:51:56

@Papírsárkány: mert nem jársz templomba...pokol tüzén fogsz égni!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 10:58:09

@Frigyes ur:

Neked is kéne olyan sisak, csak te wyvern helyett hörcsög hátast használnál. :)

mütyür 2013.07.08. 11:01:02

@Papírsárkány: katolikus természetesen :) ők a tutti hitet hirdetik, nem is tudtad? pff :(

mütyür 2013.07.08. 11:08:18

@Papírsárkány: római! valdd be, te is imádtad Benedeket :)

Frigyes ur 2013.07.08. 11:10:16

@Bölcs Jaroszláv: Ööö.

@Papírsárkány: Ööö.

@mütyür: Az nem beteg kicsit? Nem ismerem, csak olvastam ezt azt.

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hörcsög hatas. Aha. Nagyon ijeszto lenne :D De milyen sisak?

Papírsárkány 2013.07.08. 11:11:19

@mütyür: sith-lord imitátornak jó volt, szó se róla :)

mütyür 2013.07.08. 11:15:27

@Frigyes ur: szedd le (izééé, vedd meg) az első évadot, vagy ráborulsz, vagy nem ... sztem nagyon jó :) kritika az egész társadalomra, de közben szétneveted magad :) (de persze elfogult vagyok, mert én X-aktákon nevelkedtem, és D.D. az ultimate kedvenc :)) brillírozik a californicationben)

Kytia 2013.07.08. 11:15:47

@Bölcs Jaroszláv: Az első próbálkozásnál nem szabad feladni.:)

@TBal: :DDD A Biblia néhány helyen elég jó társadalomrajz.:)

@Papírsárkány: Általában meg akar ölni mindenkit.:) Vagy legalább valakit.:)

mütyür 2013.07.08. 11:17:17

@Papírsárkány: lol ! a nagyranőtt ss-gyerek :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 11:17:35

@Frigyes ur:

Amilyen a Nazguloknak volt. az nagyon tetszett. De leginkább a láncos buzogánya jött be a minas morguli Boszorkányúrnak (ő mondta azt a mondatot). Csaj feke epic volt amikor meglátta :)

Papírsárkány 2013.07.08. 11:19:49

@Kytia: de szigorúan az ő érdekében? :)

@mütyür: Jó, ez az "SS"-ezés már akkor is béna volt, amikor még ő volt a pápa. Talán Doug Stanhope fogalmazta ezt meg a legjobban:
- Jönnek az emberek, és ujjal mutogatnak Ratzingerre, hoyg "psszt, az a fickó azelőtt náci volt!" (megj: most félretéve, hogy a náci "kisdobos" megfelelője volt, mindegy)
Hát most komolyan, ha összehasonlítjuk a két szervezet teljesítményét, akkor azt látjuk, hogy a nácik 12 évig voltak hatalmon, aztán szétrúgták a seggüket, míg a katolikus egyház lassan 1800 éves. Finoman szólva nem egy súlycsoport. Sokkal hitelesebb a dolog úgy: "Psszt... látod ott azt a nácit? Azelőtt pápa volt!"

Madpapa 2013.07.08. 11:20:05

@_Ω_: elég kamu ízűek ezek a Velvetes sztorik

Kytia 2013.07.08. 11:23:59

@Papírsárkány: Hát vagy Isten kielégítésére. Mondjuk, hogy miért gondolják, hogy Isten hálás lesz attól, hogy bántják a teremtményeit, az jó kérdés.

mütyür 2013.07.08. 11:24:37

@Papírsárkány: :DD szép találat :) de nem veszi figyelembe, hány zsidó halt meg!

mütyür 2013.07.08. 11:25:33

@Kytia: jesszusom, te sem Danikenen nevelkedtél :)

Papírsárkány 2013.07.08. 11:25:50

@Kytia: szerintem a "gondolni" szót csak nagyon tág értelemben lehet velük összefüggésben használni :)

@mütyür: már a katolikus egyház generálta pogromokban? :)

Frigyes ur 2013.07.08. 11:27:11

@Papírsárkány: Nem ertem.

@mütyür: Aaa, tarsadalom kritika nem erdekel. Az megy egyedul is.

@Kytia: :DDDD

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja, ennyire vagom, csak nem tudtam, hogy Boszorkanyurat csinalnal belolem es kresztbe szuratnad a fejem :)) Telleg fasza volt.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.08. 11:30:02

@Kytia: Na jó töredelmesen bevallom, volt azóta már egy újabb próbálkozásom is, ahol kombinált módszerrel kísérleteztem, de az sem jött be, mert ismét csak életben maradtam. Szóval lehet, hogy feladom, és beletörődök, hogy egyelőre figyelmen kívül hagyja az igyekezetemet a természetes kiválasztódás.
:DD

Papírsárkány 2013.07.08. 11:30:05

@Frigyes ur: össze tudod számolni, hányszor varázsol (használ varázslatot probléma-megoldásra) Gandalf összesen?
(akár a filmekben, akár a regényben)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.08. 11:31:50

@Bölcs Jaroszláv: Pedig egy újságban azt olvastam a horoszkóp rovatban, hogy közlekedési balesetben fogok elhunyni. Én ennek megfelelően igyekszem eljárni.
:DD

mütyür 2013.07.08. 11:34:32

@Papírsárkány: jajj ne legyél már ilyen cinikus!

@Frigyes ur: azért csak próbáld ki :)

mütyür 2013.07.08. 11:36:09

@Papírsárkány: tartogatja... használta is, akkor vált belőle fehér. meg amikor összecsap szarumánnal.

Kytia 2013.07.08. 11:38:41

@Bölcs Jaroszláv: Azért nem mentél biztosra. Ha a biztonsági sávról veted le magad közvetlenül a száguldó metrószerelvény elé, tuti sikerül. De persze adni akarsz némi esélyt a szerencsének is, valld be.:D

mütyür 2013.07.08. 11:40:38

@Kytia: egyszerűbb lenne az életed :D mindent lehet az alien-ekre kenni :) (én kb. ált. isk. korom óta olvastam őt, most vagyok 35 és még nem olvastam jobb/értelmesebb megoldást :) )

pretty kitty 2013.07.08. 11:41:28

Alekcandla Bolk ficoling Flo Lajda - Bed Bojz

youtu.be/J9iVgw4sv-M

Caaam piiipoool kaal deem pleejolz
Bad ajm fal flam tellifaaajd!!!!!
Caaamhau ajm dlan tuu deejndzool
End heev bin al av maj laaajf
Iiit filz maj halc diivajdiiid
Heef veej 'tvoin long en laaajt
Aaaaaaaaaaaj noooooooo aaajm plejin vid fajol bad aj don no vaj

Jeeh do beeed booojz al aaalveejz keeciin maa' aaj
Uu eeej!!!! Uu aaah!!
Aj ced do beeed booojz al aaalveejz szpiiniin maa' maajnd
Uu eeej!!!! Uu aaah!!
Ivon doo aaj noo del no guuud fol mi
Ic o liszk aj tejk fol do kemisztliiii......vid do beeeed boooojz.....alvejz keeciin maaa' aaaj!!! XDDDDDDDDD
Uu eeej!!! Uu eeej!!! Uu aaaah!!!

Father Justice 2013.07.08. 11:54:38

Tudja valaki, mi alapján dől el, hogy ki kommentelhet a CsP blogra? Előmoderáció van?

Bölcs Jaroszláv 2013.07.08. 11:54:39

@Kytia: Ennél bonyolultabb volt a dolog, bár ez valóban nem jutott eszembe. Először beültem egy "maszek" taxiba, hogy kivigyen a vasúti pályaudvarról a reptérre (normál körülmények között ez az út, ha nincs dugó sehol a reptérig, akkor kb. 1 óra-1óra 10perc). Nekem 55 percem volt a Gate lezárásig, ezért közöltem a taxissal, hogy csak akkor ülök be, ha 25 perc alatt kivisz, hogy még legyen időm becsekkolni és átmenni a biztonsági ellenőrzésen. Hát mit ne mondjak, fél óra alatt megtette a több, mint egyórás utat. Ez volt a dolog első fele. A másik fele már a repülőn történt, amely kb. felszállás után egy órával viharba került, féloldalára fordult és elkezdett zuhanni (közben két villám is eltalálta mellesleg). Ez olyan Airport XXX jellegű jelenet volt, ahol az utasok a térdükre hajtják a fejüket, görcsösen kapaszkodnak a karfába és sikoltozik az egész gép. Namost nem tudom, hogy csinálta a pilóta, de kb. 15-20 másodpercnyi zuhanás után valahogy kiszedte a gépet ebből az állapotból, valahogy újra egyenesbe rakta és mentünk tovább. Amikor landolás után az ülésszomszédom végre felemelte a fejét a térdéről, abbahagyta az imádkozást az életéért, és meglátta, hogy én a fedélzeti magazint olvasom, döbbenten megkérdezte: maga nem félt? Mire én: miért, ha félek, akkor mi változik? Hát így történt a második sikertelen próbálkozás.
:DDD

Papírsárkány 2013.07.08. 12:13:51

@mütyür: Hát nézd, ilyen alapon minden ember 31 év felett ebben az országban büdös kommunista (ha volt kisdobos vagy úttörő). Szerintem ez jóval cinikusabb gondolatmenet.

Papírsárkány 2013.07.08. 12:16:30

@mütyür: "Fehér" Gandalf akkor vált bele, amikor elpusztult a földi porhüvelye a balroggal vívott harcban de visszaküldték a Valák (és az is inkább amiatt, mert Szarumánt leváltották).
Most komolyan "varázslás"-nak akarod nevezni azt, amikor valaki bottal hadonászik a másik felé, az meg ide-oda repked? :) Ez max. quiddich :)
(és nem, nem akarom igazából Harry Potterhez hasonlítani, én normális fantasy-kre gondoltam, Földtenger, Idő kereke, Sárkánydárda krónikák, Einarin legendája, stb stb, ahol vannak igazi varázslók rendes varázslatokkal. Komolyan, még Palpatine is jobban kitesz magáért Gandalfnál :-)

mütyür 2013.07.08. 12:22:29

@Papírsárkány: :) és mégis többet jelent :) én szerettem kisdobos és úttörő is lenni. szerettem büfében zsíros és lekvároskenyeret árulni. szerettem átengedni a társakat az úton és adni nekik ételt a büfében.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.08. 12:24:51

@mütyür: Na jó egye manó, egy szelet lekvároskenyérrel meegdobhatsz nem bánom. Házi málnalekvárral kérem! Csak, hogy nosztalgiázhass egy kicsit (te komcsi!)
:DD

Papírsárkány 2013.07.08. 12:27:21

@mütyür: Nem tudlak követni. Én pusztán arra utaltam, hogy nem SS-tag volt (legjobb tudomásom szerint) hanem Hitlerjugend-be sorozták be. Ami kb. a cserkészek, úttörők stb megfelelője volt ott és akkor. Ezért aligha kárhoztatnám. Az összes, konkrétan általa elkövetett dologért (gáz esetek eltusolása, afrikai óvszerellenes szövegek, stb) már inkább.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 12:31:41

@Papírsárkány:

Az összes általad említett varázsló (leszámítva Merlint és egyéb mondabelieket) Gandalfból merített. Földtenger meg fura módon tök olyan mint a Harry Potter (tudom hogy előbb íródott Karvaly meg a többiek története, de a plot és a tanulság ugyanaz). :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 12:36:19

@Papírsárkány:

Gandalf a mágusok prototípusa a classic fantasyben. Dragonlanceben is fellelhető a karaktere (ld a Fehér Mágusok vezetője, vagy akár Fizban figurája) :) Klasszikus mágus, klasszikus regényből, aki nyilvánvalóan a kelta varázslókból ered. :) Merlin, Morgan La Fey stb.

mütyür 2013.07.08. 12:43:03

én meg most elmegyek napozni :)

Papírsárkány 2013.07.08. 12:43:49

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Gandalf az "öreg és bölcs öreg bölcs" prototípusa. Varázslónak nem valami menő. Nyilván ez amiatt is van, mert ha használná a hatalmát, akkor megoldaná a plotot (avagy, az író nem tud mit kezdeni vele). Ez nem változtat azon, hogy varázslónak (bármilyen "prototípus" is) meglehetősen béna és unalmas.

Papírsárkány 2013.07.08. 12:53:16

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Alapnak alap, csak nem varázsló.
(Egyébként Odin ihlette, nem Merlin)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 12:55:32

@Papírsárkány:

A germán-kelta-normann-viking kultúrkör eléggé hasonló. Amúgy nem varázsló, hanem mágus, a kettő között van különbség. Wizard és mage. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 12:57:12

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:

Kihagytam a sorcerert, az is egy alfaja a varázshasználóknak :)

kiraaaaa 2013.07.08. 12:58:57

@Bölcs Jaroszláv: ha már varászlat a téma, de légy undi, vedd le a varázslatot az autómról, értem én, hogy nem bírod, ha valaki nem dolgozik ,de akkor is :) lécííííííí

Papírsárkány 2013.07.08. 12:59:24

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ha jól rémlik, egész pontosan istar és maia. Ez előbbit valamiért "mágus"-nak fordították a magyar változatban. Ez továbbra is egybevág azzal, amit mondok: nem varázsló, hanem csak egy öreg és bölcs öreg bölcs, aki bölcseket mond, terelgeti a csapatot, stb (lásd Thom Merrilin az Idő Kerekében), de nem igazi "caster" (ha már ilyeneket írkálunk).
Ellentétben a többi történettel, ahol már vannak igazi varázslók is.

Papírsárkány 2013.07.08. 13:00:19

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ilyen alapon gandalf egy expert/adept multiclass :)

kiraaaaa 2013.07.08. 13:03:07

@kiraaaaa: " ne légy undi" kimaradt egy "ne"

Papírsárkány 2013.07.08. 13:06:40

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja igen, szegény Földtengert bedugni Harry Potter mögé már csak azért is gáz manőver, mert konkrétan az volt az első történet, aminek a főszereplője volt varázsló (ha leszámítjuk Kullervo történetét) ÉS amiben varázsló ISKOLA szerepelt, magányos mester helyett. Anélkül nem is létezne Harry Potter (se).

Frigyes ur 2013.07.08. 13:13:36

@Papírsárkány: Ez valoban szerfelett izgalmas es erdekes kerdes.

@Kytia: :)))
@Bölcs Jaroszláv: Harom a magyar igazsag, plusz egy a raadas. Ezt csak ugy mondom :)

Papírsárkány 2013.07.08. 13:13:56

@kiraaaaa: ez olyan Eszeveszett birodalmas volt :)
- Azonnal eresszetek ki és porig romboljuk a falutokat!
- És? A vagy talán meggyőzőbb lenne...
- Hümpfh. Azonnal eresszetek ki VAGY porig romboljuk a falutokat!
- Most és vagy vagy? Nem ártana eldönteni, azért van egy kis különbség!

fumerin 2013.07.08. 13:36:55

Hogy az összes ujja esne le annak a kreténnek, aki ilyen balfaszul fogalmaz és még le is írja...!!!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 13:55:11

@Papírsárkány:

Kardot használt, ami casternél eléggé fura (leszámítva warcraftot, ott a warlock és a mage is használhat) :)

Földtenger sokkal jobb volt mint Harry Potter, nekem jobban bejött :) Csak amikor Voldemort-Árnyék és a "magamban hordozom a rosszat" párhuzam feltűnt kb 20 éve olvastam a Szigetvilág Varázslóját, letettem a hajam.

kiraaaaa 2013.07.08. 13:55:16

@Papírsárkány: a lényeg, menjen az a kurva autó :)

@mésange: látom, te is a béke mezejére léptél.

A kihívás az, hogy az értelmet/lényeget/problémát megtaláljuk ezekben a történetekben:) minden szellemi károsodás nélkül.

Papírsárkány 2013.07.08. 14:00:19

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: A kard igazából csak Raistlin / d&d óta fura :) De jah, amolyan:
- Barbár, értesz a mágiához?
- Hát persze *sutty-sutty meglengeti a mágikus bárdot*
érzés.

Biztos, hogy vett elemeket LeGuin-tól Rowling, ami teljesen érthető is.

Kytia 2013.07.08. 14:01:04

@Father Justice: Nem tudok róla. Szerintem nincs.

@Bölcs Jaroszláv: "miért, ha félek, akkor mi változik?" - Akkor nem lennél pszichopata.:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 14:33:58

@Papírsárkány:

Raistlin a kedvenc mágusom (és persze Fizban).

Rowling konkrétan a plotot is átvette, és televerte némi érzelgősséggel. :)

Papírsárkány 2013.07.08. 14:38:34

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Eltalált egy szereplő, az már biztos.

Nem tudom, nem látok akkora hasonlóságot. Mármint ki lenne Ged megfelelője HP-ben?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 15:09:21

@Papírsárkány:

Kihagyta belőle azokat akiket nem tudott beleilleszteni. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 15:10:30

@Papírsárkány:

Bár szerintem ő Harry Potter figurájába lett beleolvasztva némi nyállal együtt :)

Papírsárkány 2013.07.08. 15:24:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ged a főhős, és az egész alapsztori róla szól, aligha hagyhatná ki :)
Viszont HP-nál nem látom, hol csinál ilyen "ifjonti butaság"-ot (mármint oké, repked repülő kocsival, meg egyebek, de nem idéz meg egy ősi sötét szütymőt semmikor ). A szütymő már ott van kéznél Voldemort személyében.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 15:30:56

@Papírsárkány:

Az árny benne van, és végülis a félelmeit győzi le. Voldermort lelkének egy darabja is benne volt Potterben, ez a párhuzam.

Papírsárkány 2013.07.08. 15:34:08

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Najó, de a FV-nak pont az a lényege, hogy a saját ballépése ellen küzd, itt ezt nem érzem (szóval nem összenyálazták, hanem kiherélték a story-t :D )

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.08. 15:37:06

@Papírsárkány:

Kiherélték ÉS összenyálazták :) Meg hogy ne legyen nyilvánvaló plágium, kellett bele pár nyomi szál, bár Snape karaktere eléggé ütős.

Papírsárkány 2013.07.08. 15:38:30

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hát ja, elég jól sikerült szereplő lett.
Sajnálom is, hogy nem így ért véget a könyv:

www.youtube.com/watch?v=YsYWT5Q_R_w

:-)

Father Justice 2013.07.08. 19:52:27

@_Ω_: Nem rossz, de Lukrécia története még szórakoztatóbb. Különösen az utolsó mondat, ami a szintező picsákról szóló kézikönyv mottója is lehetne. Bradley Coopernek meg nyilván minden álma, hogy megdöntse a magát bombanőnek képzelő átlaggizit - bárki is az a Bradley Cooper.

Joe69 2013.07.08. 23:26:43

Gyerekes nőt csak unaloműző dugásra..és szerelmesnek lenni úgy alapból tilos..sokkal könnyebb az élet..

JOKKA21 2013.07.13. 20:58:47

Akkor szállj le és keress mást.
süti beállítások módosítása