HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

2013.07.11. 07:56

Az új nőt azonnal elvette

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/11/az_uj_not_azonnal_elvette

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr225400002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frigyes ur 2013.07.11. 14:31:58

@Kytia: Mondjuk azért a sportoló, filozófus dologban van valami. De legaalább is van egy rangsor. Mi tekinthető totál komolytalan melónak. (Uhh, a HR-ért mint ilyen mennyit kaptam a fejemre :D)

Dökvín 2013.07.11. 14:32:50

@Papírsárkány: Ne fárassz már :) nem értetted a viccet akkor. Én az emberiségnek ebből a típusából látom a legtöbbet - ez egyértelműen nem az jelenti, hogy ez az emberiség nagyobb része. Annyit jelent mindössze, hogy én javarészt ezzel a csoportjával kerülök kapcsolatba.

Namely 2013.07.11. 14:34:09

@Kytia:
"Ne felejtsd el, hogy ezen nők mindegyike volt 18 éves. Sejtik, miről beszélnek.:) "
És azok a 70+ éves nők is voltak ~18, akik ott papolnak, hogy ők ennyi idős korukban nem ittak, nem cigiztek, nem röhögcséltek, és mindig átadták a helyet....

tudod, hogy megy ez: az emlékezet nagyon alaposan meg tud változni a kor előrehaladtával.....

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.11. 14:35:36

@kiraaaaa:

Ezek szerint a kábellopás is munka, mert elég nehezek a kábelek :)

Frigyes ur 2013.07.11. 14:36:33

@Dökvín: Más szinten van az életben. És ez így van rendjén, nem lenézés. Az se jó, ha kimaradnak a szintek, de az sem, ha valaki megreked. Nagy korkülönbség esetén ez pedig sanszos. Olyan 24-25 évesen már nem annyira durva a különbség, addigra ér be igazán az ember. Nem akkor lesz felnőtt. Ez persze már erősen szubjektív, laza határ.

Te meg ne vitatkozz, te ehhez nem értesz, hiába találkozol csomó tizenévessel, a nőknek fontos a pénz, honnan tudhatnád nőként, hogy ez nem így van.
Fehérnép, neked elég ha szép vagy. Véleményed lehet, de ha eltér a férfiakétól, akkor a következő opciók léteznek:
a) nincs igazad
b) hazudsz
c) feminista p*csa vagy
d) most hirtelen több hülyeség nem jut eszembe :D

Frigyes ur 2013.07.11. 14:37:37

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Van aki szerint az ;) Az ő munkája az, hogy bünöző ;)))

Dökvín 2013.07.11. 14:40:01

@Sadist: A "lista" nyilván több összetevős, és nyilván nem állítom, hogy összejönnék egy jóképű léhűtővel, aki melókeresés helyett a hasát vakargatja egy doboz sörrel a kanapén. DE: azon túl, hogy összepasszolunk, szeretjük egymást, odafigyelünk egymásra, nem érdekel mennyit keres, van-e autója, ha igen, milyen slusszkulcsot pörget, stb, hanem az, hogy legyen talpraesett, igényes, ambíciózus, és legyen életkedve, hajtsa előre valami az életben és nagyon szeressen. Ez nem diznifantázia szerintem, én ezt érzem normálisnak. Nem fogom kirúgni, ha ezek mellé még jól is keres, örülök neki nyilván. De nem ez az a szempont, ami alapján választok, és pláne nem egy olyan szempont, ami überellhetné fontosságban bármelyik korábban említettet.

Frigyes ur 2013.07.11. 14:40:09

@mésange: Ööö, ezt most nem értem.

fumerin 2013.07.11. 14:41:15

@Frigyes ur: Azt is mondhatják rá, emlékezz enelcés sötét életedre! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.11. 14:41:25

@Kytia: Azért előtte ott volt, hogy NEKEM, de az látom nem ment át!

Kytia 2013.07.11. 14:42:39

@Frigyes ur: Szerintem egyszerűen annyi, hogy senki nem szereti bevallani, hogy a másik azonos nemű egyszerűen vonzóbb, mint ő. Ezért találták ki a pasik a "biztos csak a pénze, vagy a nagy dumája miatt van vele", a nők meg az "azért kell, mert könnyen odatartja a picsáját" dumákat.:) Kényelmesebb a hülye előítéletek mögül dobálózni, mint tükörbe nézni és elfogadni, ami adatott.

Frigyes ur 2013.07.11. 14:42:42

@mésange: Jaa. De én most fordított helyzetről beszélek.

Dökvín 2013.07.11. 14:43:07

@Frigyes ur: Igazad vaaan! :D Közben eszembe jutott még egy lehetőség: hát KISBÁLNA vagyok és így nem vagyok válogatási helyzetben! ;D

fumerin 2013.07.11. 14:43:24

@Frigyes ur: Néztem, de a férfiak is meginognak, ha már nincs más kifogásuk.

fumerin 2013.07.11. 14:43:52

@Dökvín: Te ne is válogass, ússz! :D

Kytia 2013.07.11. 14:51:44

@Frigyes ur: És pont a sportoló, meg a filozófus a komolytalan? Akkor a termékmenedzser, a projektirányító és az általad említett HR hol van a listában? Igen, az orvos szerintem is fontosabb, mint a HR-es, de gyakorlatilag így nézve az összes felsőfokú végzettséget igénylő munka felesleges, mert csak a bádogos, meg a földművelő állít elő kézzelfogható, tárgyszerű terméket. A szellemi érték pedig gyakorlatilag nem érték Bundi rendszerében.
Értem én, hogy a Maslow-piramis mentén gondolkodik, tehát hogy csak akkor nyílik meg az út a mindenféle szellemiség felé, ha már van kaja a gyomorban, de azért nem azt a világot éljük most (remélem), ahol ez kérdés.

@Namely: Ó, én minden további nélkül elhiszem, hogy amazok is voltak és tényleg nem ittak, átadták a helyet, stb. Csak leszarom. Egy-két geek most is van, de nem azok jellemzik a fiatal generációt.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.11. 14:52:32

@Dökvín:

Pedig ez erősen dizni. Mármint mindezek együttes jelenléte.

plantingC4 2013.07.11. 14:54:22

@Frigyes ur: Igen, fura is, de nem baj, kell ilyen is :D

Kytia 2013.07.11. 14:55:19

@Sadist: Ha ez így lenne, csak a gazdag, vagy legalább elég gazdag pasiknak lenne nőjük. Ehhez képest a maradékból is elég soknak van. Vagy azok a nők már a "kutya" kategóriába tartoznak?:D

Αphelion 2013.07.11. 14:57:50

@Dökvín: "sem tudom elképzelni, hogy egy 20 éves sráccal akárcsak elbeszélgetni, együttműködni képesek legyünk párként, egyenrangú felekként"

Te, ha mondjuk egy blogtalira eljonne egy 20 eves srac, akkor nem tudnal vele beszelgetni? Vagy ha a munkahelyeden egy 20 eves sraccal kene egyuttmukodni akkor gondban lennel? :P Jo tudom, egy parkapcsolat azert teljesen mas, de ezt most ugy mondtad mintha szinte egy masik allatfajba tartozna az a szegeny srac...XD

Az idosebb no fiatal srac parositas azert nem igazan szokott mukodni, mert a noknel fontos igeny az, hogy olyan parjuk legyen akire fel tudnak nezni. Es hat ugye egy palyakezdo vagy suliba jaro, szuleinel lako stb. stb. sracnal ez nehez, ha a no mar dolgozik meg minden. De ha forditva vannak a nemek akkor nincs ilyen gond :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.11. 14:59:55

@Kytia:

A legtöbb művész csóró volt, és akkor születtek a legjobb műveik. József Attila se pöregetett BMW kulcsot :) Elég kevés gazdag költő volt a történelem során :)

Kytia 2013.07.11. 15:03:56

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ez igaz. El is fogytak a költők, ahogy nőtt az életszínvonal.:) De Bundi társadalmi szinten érti. Hogy ha kell még ember a fődekre, akkor ne írogatásra használja a kezét, hanem kapálásra. És ezt értjük is, oké, de manapság alig néhányan művelik ténylegesen a földet, tehát a legtöbb ember "felesleges" munkát végez.

Frigyes ur 2013.07.11. 15:04:06

@Kytia: No igen, pl. amikor mindenki szép akar lenni, de miért csak az a szép, aki vékony/magas/szőke/nagymellű/mindenétkirakja. De ilyenkor tudatosan kell törekedni kell az elfogadásra különben sz*r lesz együtt élned magaddal :)

@Dökvín: Upsz, tényleg. Na nálad tuti ez van. (Mesélték, hogy nem, de a többi ideíró biztos jobban tudja.)

Sadist 2013.07.11. 15:06:12

@Dökvín: "nem érdekel mennyit keres, van-e autója, ha igen, milyen slusszkulcsot pörget, stb, hanem az, hogy legyen talpraesett, igényes, ambíciózus, és legyen életkedve, hajtsa előre valami az életben és nagyon szeressen."

Pont az általad felsorolt dolgokkal függ össze, hogy milyen munkája van és mennyit keres. Nincs teljes korreláció köztük, de aki talpraesett, igényes, ambíciózus, tele van életkedvvel, az nem is a csóró csöves vagy a Tescós árufeltöltő Átlag Józsi. Szóval de, kicsit dizninek hangzik.

Mintha azt mondanám, hogy engem meg nem érdekel, hogy egy nő szép legyen, de legyen igényes, tartsa karban a testét, a csípője, dereka, melle legyen arányos, az arca legyen szimmetrikus, a haja ápolt, és nagyon szeressen szopni. Szerinted ez így nem hazug és álszent?

Kytia 2013.07.11. 15:06:17

@Kytia: És mondjuk ezek közül is kiemelkednek a sportolók és a filozófusok, akik legalább tényleges szellemi, vagy fizikai teljesítmény nyújtanak, szemben a nagy átlaggal, aki csak ül egy monitor előtt és honfoglalózik, amíg lejár a munkaidő, vagy munka címén felesleges papírokat gyárt.

Frigyes ur 2013.07.11. 15:07:26

@Kytia: Ja, sztem azok se gazán komolyak. Nem mondom, hogy mindenki haszontalan, aki nem alkot valami kézzel foghatót, nem erről beszélek. de más egy építészmérnök és egy filozófia szakos. Az utóbbi jó eséllyel sajtburgert nagy colával kéred kérdésre esélyes. Nem azt mondom, hogy ne legyen szórakoztatóipar meg ilyenek, de hadd ne vegyem komolyan azt, akinek az a munkája, hogy egy pályán mezben futkározik és egy bőrlabdát rúg. Ezt hobbinak tekintem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.11. 15:10:58

@Kytia:

Ócsóbb lett a benzin attól hogy Faszomöcse János rúgott egy gólt a Felcsút SC-ben? Nem. Felesleges-e? Igen. Filozófusnak több haszna van mint egy focistának vagy megélhetési sportolónak. :) A filozófus ihletet ad, gondolkodásra késztet. Ergo support.

Father Justice 2013.07.11. 15:11:13

@Kytia: Ez annak a baromi egyszerű ténynek a következménye, hogy kb. két nagyságrenddel több (~100x) eltartásra utazó nő van, mint olyan férfi, aki ezt egyetlen nőnek, hosszabb távon, megfelelő színvonalon biztosítani tudja ÉS akarja is.

Értelemszerűen a hoppon maradt halmaz - akiknek nem jut ilyen férfi állandóra- mindenféle szintű nőt tartalmaz, a mogyorófa vesszővel se' kategóriától a kifejezetten csinosakig. Az utóbbiak beérik nem gazdag, de az átlagnál azért jóval pénzesebbel, a többiek meg azzal, aki jut.

@Sadist: A férfi anyagi helyzete a legtöbb válogatási helyzetben lévő nőnél nem szempont, hanem előfeltétel. Aki teljesíti az összes előfeltételt (anyagi helyzet, magasság, jóképűség, etc.), az még mindig megbukhat a szempontokon, de azoknak a kiértélekése már jóval bonyolultabb és szubjektívebb, ráadásul ilyen téren a nők jóval engedékenyebbek.

Olyan ez, mint egy tehetségkutató. Attól, hogy kifizetted a nevezési díjat, még nem biztos, hogy győzöl, de ha nem indulhatsz, máris vesztettél.

plantingC4 2013.07.11. 15:12:46

@Dökvín: szép gondolatok -szép gondolat !
@Sadist: valóság ellenőrzés - szép munka !

@plantingC4: * nagy sóhaj* és inkább kimegyek cigizni...

Sadist 2013.07.11. 15:14:05

@Kytia: Az, hogy mi számít gazdagnak (amiről egyébként szó sem volt, csak csóróságról), egyénfüggő. Minden nőnél máshol van ez a léc, ugyanúgy, ahogy minden férfinél máshol van a "szépség/külső megjelenés" feliratú léc.
Van, aki megelégszik 90 nettós Átlag Józsival, van, akinek meg BMW kulcs a belépő ahhoz, hogy egyáltalán szóba álljon veled.
Azonban azt érdemes megfigyelni, hogy a nők szinte soha nem az alacsonyabb szintről válogatnak. Egyáltalán miért tennék? Ha az anyagi, vagy az esztétikai szintjük megengedi, akkor nyilván a legjobbat akarják.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.11. 15:17:02

@Sadist:

Te is így tennél a helyükben nem? Vagy ráhajtanál a nyugatinál fogatlan C-típusúakra? :) Szerintem nem. :)

Kytia 2013.07.11. 15:18:45

@Sadist: "Pont az általad felsorolt dolgokkal függ össze, hogy milyen munkája van és mennyit keres."

Pont ezért hiszi sok pasi, hogy a nőknek a pénz kell. Mert az ennyire összefügg a vitalitással, mint az egyik legvonzóbb férfitulajdonsággal. Bizony, ha valaki talpraesett, az menő a nőknél. És általában sok pénze is annak van, aki talpraesett.
Ahogy nagyon jól mondod a példát, a nő sem szép kell, hogy legyen, hanem egészséges és alkalmas az utódok problémamentes kihordására. Jaaa, hogy a természet ezen nőket pont azzal jelöli meg, hogy szépek? Véletlen egybeesés lehet.:D

@Frigyes ur: Hehe. A barátom végzettsége szerint építészmérnök. Szerinted?:D Az, hogy mikor minek van piaca, szerintem változó. Nem mondom, hogy a sportoló a csúcsok csúcsa, de ha azt mondjuk, hogy legfelül vannak azok, akik praktikus terméket hoznak létre, utánuk jönnek, akik valami elvont terméket, és rögtön utánuk azok, akik ha nem is tudnak semmit létrehozni, legalább valami komolyabb teljesítményt produkálnak, tehát legalább az energiát beleteszik. És ez még egy focistáról is elmondható, míg egy irodai dolgozóról már kevésbé (persze attól függ). És ha azt veszed, hogy a társadalom nagyobbik része irodai dolgozó, akkor azért a focista még mindig sokakat megelőz.:)

Sadist 2013.07.11. 15:20:05

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Szép hosszú és tartalmas párkapcsolataik is voltak, sok gyerekkel, nagy családdal :) József Attilának is teljesen sínen volt az élete.

Kytia 2013.07.11. 15:27:54

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: A sportoló is inspirálhat. Amúgy meg egyáltalán mi értelme a benzinnek? Csak adalék ahhoz, hogy a feleslegesen gyártott autóddal elmehess a felesleges munkahelyedre, felesleges munkát végezni.:)
És persze a filozófus, a gondolatai és az ihlete is mind feleslegesek, mert egy totálisan felesleges faj felesleges egyedeinek nyújt legfeljebb szellemi táplálékot. Nagy távolságból nézve az egész bolygó felesleges.:)

@Sadist: "Ha az anyagi, vagy az esztétikai szintjük megengedi, akkor nyilván a legjobbat akarják." az anyagi szint akkor most hogy jön be a nőknél a képbe? Ha a nő anyagi szintje megengedi, hogy gazdag pasival fusson...?:D
Amúgy meg: "az esztétikai szintjük megengedi" --> Tehát beismered, hogy nálatok a nők esztétikai szintjének pénzben mérhető értéke van. Akkor mi is a probléma? Hogy nem adja magát akciósan?

Dökvín 2013.07.11. 15:29:23

@Aphelion 2013: Te is tudod, hogy messze nem :) azért is írtam úgy, hogy _párként_, párkapcsolatban. Én imádok közösségben lenni, új embereket megismerni, ha ott ugyanaz lenne a válogatási alapom a beszélgetőpartnereimhez, mint a páromhoz, eléggé leszűkülne a kör :D vaaagy: hattttalmas nagy háremem lenne, benne 20 évesek, 80 évesek, nők, pasik... node ez már igen perverz és cseppet életszerűtlen vízió ;)

Sadist 2013.07.11. 15:29:25

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Nyilván nem, de én férfiként nem is mondom azt, hogy a külső nem számít, hanem csak a kedvesség, tisztelet, ceji, cukrozott diznitakony.

Kytia 2013.07.11. 15:29:37

@Father Justice: "Az utóbbiak beérik nem gazdag, de az átlagnál azért jóval pénzesebbel, a többiek meg azzal, aki jut."

És mindenki boldog.:)

Father Justice 2013.07.11. 15:29:50

@Kytia: "És általában sok pénze is annak van, aki talpraesett."

Vagy annak, aki a gátlástalanságát jó kapcsolatrendszerrel tudja kiegészíteni, esetleg megfelelő bűnözői körökben forgolódik, szerencsésen örökölt, vagy nyert a lottón. Az előbbi kettőt persze kis jóindulattal nevezhetjük talpraesettségnek, de attól ez a típusú önigazolás még eléggé átlátszó szokott lenni.

Megnézném, hogy 100 nő közül hány választaná Léhűtő Lénárdot, aki tegnap nyert 800 milliót a lottón, és hány Talpraesett Tibit, aki nem örökölt semmit, viszont törekvő, szorgalmas, és folyamatosan emelkedik az átlagnál magasabb, de nem kirívóan magas fizetése. (Amennyiben egyéb tulajdonságaik megegyeznek, természetesen. A 28 éves Tibi hamarosan meg tudja venni az első lakását, aztán 1-2 év múlva jöhet a verda is...)

indapass90210 2013.07.11. 15:30:16

Látom Bundabandi visszatért.... talán szakított a pasijával?

Father Justice 2013.07.11. 15:33:12

@Kytia: Akiknek "csak" az átlagnál jóval pénzesebb jutott, rendszerint nem igazán boldogok, főleg, ha korábban volt igazán pénzes faszijuk is. De ha még viszonylag fiatalok, folyamatosan keresgélhetnek a pehelysúlyú eltartás mellett, hátha jön jobb fogás is. És többnyire ezt is teszik.

Dökvín 2013.07.11. 15:34:09

@Sadist: nem feltétlenül, mert ismerek pl. tanárembert, aki talpraesett, igényes, ambíciózus, van életkedve, hajtja előre valami az életben, és mégse fog a büdös életben jól keresni :) :P

Father Justice 2013.07.11. 15:35:06

@Dökvín: Aki talpraesett, általában sok pénze van - kivéve, ha tanárember. :)

pretty kitty 2013.07.11. 15:36:14

@Sadist: "József Attilának is teljesen sínen volt az élete."

Lollelkaaaaaaa!!!!!!! :DDDDDDDDD

Kytia 2013.07.11. 15:36:31

@Father Justice: Jövőre Lénárdnak egy vasa sem lesz a számláján, így elég valószínűtlen, hogy őt választják.:) Én a második típusra tenném a tétet, de persze biztosra nem tudhatom.

Father Justice 2013.07.11. 15:37:21

@Kytia: Főleg azért nem lesz egy vasa sem a számláján, mert őt választják. :)

indapass90210 2013.07.11. 15:37:44

Ahogy elnézem, ma is Father az, akinek minden szava igaz!

Kytia 2013.07.11. 15:37:58

@Dökvín: Egy tanárember hogy lenne már talpraesett?:D

Kytia 2013.07.11. 15:38:39

@Dövan: Veled viszont történt valami, mert nem a szokott kommenteket nyomod. Akarsz róla beszélni?:D

indapass90210 2013.07.11. 15:40:01

@Kytia: "Egy tanárember hogy lenne már talpraesett?:D"

Mit akarsz, én is tanár vagyok, azt mégis milyen talpraesett :D

Kytia 2013.07.11. 15:40:29

@Father Justice: :DDDD Énnemtóm. Az a baj, hogy nincs tapasztalatom, védtelen vagyok ebben a vitában. Sosem jött még oda hozzám egyetlen milliomos sem, hogy "Kytia, hagyd el a mostani pasidat és gyere hozzám feleségül". Örülök, hogy veletek ez már mind megtörtént.:D

Kytia 2013.07.11. 15:41:02

@Dövan: Milyen értelemben vagy tanár?:D

Father Justice 2013.07.11. 15:43:10

@Kytia: Ezt nem csodálom. Honnan is tudhatták volna, hogy Kytiának hívnak. :)

Αphelion 2013.07.11. 15:43:29

@Father Justice: "Talpraesett Tibit, aki nem örökölt semmit, viszont törekvő, szorgalmas, és folyamatosan emelkedik az átlagnál magasabb, de nem kirívóan magas fizetése."

Most talpraesett fickorol van szo vagy egy streberkedo nyomirol? Nem mindegy am :P

Kytia 2013.07.11. 15:44:40

@Father Justice: Ezt mindenki tudja, még anyám is.:D

@Dövan: Olyanom nekem is, de pont attól talpraesett egy tanárember, hogy ennél a pontnál meg is áll.:D

Dökvín 2013.07.11. 15:44:42

@Kytia: én ismerek olyat :) bármit megszervez, minden helyzetben feltalálja magát, szuper helyeket ismer, sok nyelven beszél, jófej, aktív, ezerféle sportot űz, stb. Pénze mondjuk nincs fölös, de az is igaz, hogy ő elégedett annyival, amije van, és abból hozza ki, amit tud, és amire szüksége van, az én szememben ő talpraesett

Dökvín 2013.07.11. 15:45:32

@Aphelion 2013: Megrémültél, hogy kiesel a pikszisből? :D Donwöri! :*

Kytia 2013.07.11. 15:46:25

@Dökvín: No és van-e minősíthető nője?:D

indapass90210 2013.07.11. 15:46:35

@Kytia: jól van, jól van!

Azt, hogy pina, írta már valaki?

A posztoló meg hótt ziher, hogy nem pakolt a teszkóban. Valószínűleg azért, mert az úszógumijától nem ért oda a pénztár-szalaghoz. Az új nő sem pakol, de legalább jó a segge, és a házassági szerződést is aláírta (mondjuk fingja nem volt róla, hogy mit ír alá) Van még kérdés?

Dökvín 2013.07.11. 15:46:56

@Kytia: na és aki 5 év után hagyta ott a szakmát, annak még van esélye a talpraesettségre? :D

Father Justice 2013.07.11. 15:47:26

@Aphelion 2013: Közben már kiderült, hogy Kytia értelmezésében a talpraesett egyszerűen az, aki elég pénzes (bárhogyan is tett szert a pénzre), de a kérdésfelvetéskor ez még nem volt egyértelmű.

Frigyes ur 2013.07.11. 15:48:31

@Kytia: Nem a piacról beszélek, meg a keresletről. Az mindenre van. De az értéket az anyagiak nem képezik le. Ennyi.

Dökvín 2013.07.11. 15:49:06

@Kytia: 2 már volt eddig, akikről tudok, jelenleg nemtom, szingli-e, adjam meg az elérhetőségét? :D

Sadist 2013.07.11. 15:49:47

@Kytia: "az anyagi szint akkor most hogy jön be a nőknél a képbe? Ha a nő anyagi szintje megengedi, hogy gazdag pasival fusson...?:D"

Bocs, ez félreérthető, mert mindkét nemre vonatkozik, hogy a legjobbat akarják a fizetőeszközükért cserébe.

"Amúgy meg: "az esztétikai szintjük megengedi" --> Tehát beismered, hogy nálatok a nők esztétikai szintjének pénzben mérhető értéke van. Akkor mi is a probléma? Hogy nem adja magát akciósan?"

Akár tetszik, akár nem, itt is kereslet-kínálat van, mert csere történik, mindkét félnek van valamije, amit a másik szeretne. Ezeknek a csereáruknak is van értéke, amihez ha akarsz, természetesen rendelhetsz pénzben kifejezhető értéket. A dubajozó celebkurvák és hivatásos prostik ezt meg is teszik.

Αphelion 2013.07.11. 15:53:06

@Dökvín: Oh en el tudok jatszani komoly harmincast is meg lokott kis tinit is, szoval nem aggodtam...csak mondjuk az mar mas kerdes hogy melyik jon termeszetesebben ;)) XD

Sadist 2013.07.11. 15:54:18

@Dökvín: És asszonyka hanyadik gyereket várja?

Kytia 2013.07.11. 15:55:01

@Aphelion 2013: :DDD

@Dövan: Esetleg a gumi....:D

@Dökvín: Talán. Bár kicsit későn kapcsolt. Legközelebb figyeljen jobban.:D

@Frigyes ur: Na, akkor az meg egy elég szubjektív kérdés lesz...

@Sadist: De akkor a kínálatot miért basztatják folyton azzal, hogy függ a kereslettől? Ha ez van, ez van. Értsen mindenki egyet.

@Father Justice: Ez nemtóm, miből derült ki, de biztos úgy volt. Folyton lemaradok a kommentjeimről, ez lehet a baj.:)

Kytia 2013.07.11. 15:56:13

@Dökvín: Ja, nem azért, csak kíváncsi voltam, hogy egy talpraesettséget sugárzó ámde nem gazdag pasi kielégítő párkapcsolati esélyekkel rendelkezik-é, vagy sem.:)

Papírsárkány 2013.07.11. 15:57:56

@Dökvín: Akkor ne tedd, micu :)
Nem muszáj magadra venned, ha úgy érzed, hogy le tudod rázni, hiszen te csak "vicceltél" :)

Frigyes ur 2013.07.11. 15:58:52

@Kytia: Azért annyira nem amennyire te óhajtod interpretálni. Inkább elfogultság van.

Sadist 2013.07.11. 15:59:05

@Kytia: Mindkét oldal egyben kínál és keres is. Konkrétan kiknek, milyen baszogatására gondolsz?

Papírsárkány 2013.07.11. 15:59:24

@Dökvín: "ez egyértelműen nem az jelenti, hogy ez az emberiség nagyobb része. "

Köszi, csak megkapom a választ.

Akkor ha szerinted se a nagyobb része az emberiségnek, akkor talán maradhatunk annyiban, hogy Father elméletei többször helytállóak, mint nem (főleg errefelé, Cs&P-s posztolókra).

Father Justice 2013.07.11. 16:01:25

@Dökvín: Nem az volt a kérdés, hogy hány nőjéről tudsz, hanem hogy hány minősíthető (Szint(XY) >= 8) volt eddig. Már maga a kérdésfelvetés is sugallja, hogy a talpraesettségnek közvetlen összefüggésben kell lennie az illető aktuális anyagi helyzetével, és ettől válik viccessé az egész. :)

Papírsárkány 2013.07.11. 16:03:06

@Frigyes ur: Ejj, beszart a blog, nem tudom a konkrét kommentedre válaszul írni (valamiért a "minden kommentet látni szeretnék" opciónál nincs alul hozzászólás lehetőség, mindegy)
Szóval: azért nőknél nem nagy kunszt jobban tudni, milyen egy nő :D

Dökvín 2013.07.11. 16:21:54

@Papírsárkány: Navárjáál, az, hogy engem egy bizonyos típusú ember vesz körbe, és szerintem ebből még nem következik az, hogy ez egyben az emberiség legjellemzőbb típusa, az attól még azt sem jelenti, hogy ez az elenyészőbb része lenne. Ahogy az első reakciómban is írtam: ezt az arányt egyszerűen senki nem tudhatja. Mindaddig legalábbis, míg a brit tudósok meg nem állapítják! :)

Dökvín 2013.07.11. 16:23:23

@Father Justice: akkkor pontosítok: 2 komoly nőjéről tudok, akik értelmesek voltak meg jól is néztek ki. A többiről nem tudok (bár voltak), mert annyira szoros kapcsolatban nem vagyunk

fumerin 2013.07.11. 16:26:00

Most már semmit nem értek. :D
Lóvé kell, alap, de nem a férfinek, nőnek is. Szerintem a másik alap, hogy azonos kvalitás is passzoljon. Aztán jönnek az érdeklődési körök és a többi.
És ha ezek látszólag egyensúlyban vannak a két ember közt, akkor is valamelyiknek többet kell beletenni, szal' patika pontosságot nem lehet elvárni egy kapcsolatban. És itt megint kiemelném, nem csak az anyagi rész nem egyenlő, hanem az érzelmiben is lehetnek különbségek.
De bazzz, ezt centizgetni lehet, viszont elég szar lehet így élni. :D

Papírsárkány 2013.07.11. 16:29:31

@Dökvín: Nemvárok! Inkább tessék megtanulni pontosan fogalmazni! :)

Egyébként nem kellenek ehhez brit tudósok: hány emberrel találkoztál eddig egész életed során?
Hánnyal maradtál kapcsolatban mert úgy gondolkodik, mint te / barát/ismerős alapanyag?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.11. 16:37:10

@Kytia: Na, kb. ezt értettem én is alatta, írtam is, hogy tulajdonképpen én is felesleges munkát végzek. Cserébe otthon termelek kicsiben zőccséget! :D Ellensúlyozok! Most ettem egy saját kertben termett ubit, fini vót. :)

Szóval ha sok pénzem lenne, valami értékeset csinálnék, nem úgy, mint most. Ha a megélhetés egyáltalán nem számítana, mert naponta 3X úsznék a pénzben, mint Donald bácsi. Végül is akkor már azt választok, amit akarok!

@Dövan: Neeeem, most fogunk összeköltözni. Ha minden igaz jövő hónapban.

Trú láv bazmeg, ahogy Namely mondaná! :D

Papírsárkány 2013.07.11. 16:44:53

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ezek a mai gyerekek... műveletlen mind, én mondom...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.11. 16:46:16

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ja tényleg! :D Ezer bocsánat, milyen műveletlen vagyok! Donald csóró volt. :)

Father Justice 2013.07.11. 16:49:59

Az eredeti verzióban Donald egy csóró, talpraesett kacsa volt, Dagobert pedig egy gazdag, sóher nagybácsi. Az modern változatban Donald egy kacsa, Dagobert pedig egy gazdag, talpraesett, sóher nagybácsi.

pretty kitty 2013.07.11. 16:56:59

Nekem isz lehetne jedd oan nadbatyam mint a Dagobeeeeelt!!!!!! :DDDDDDDDD

Kytia 2013.07.11. 17:18:19

@Frigyes ur: Nincs. Nem én kezdtem rangsorolni. Én azt gondolom, hogy annak a tevékenységnek, amiért a társadalom fizetni hajlandó, piaci értéke van. Ilyen egyszerű. Azt meg, hogy kinek a munkája értékesebb nemcsak azzal mérik, hogy az emberiség éhínség esetén való túlélése szempontjából mennyire hasznos a dolog, amit létrehoz, hanem például azzal is, hogy hányan képesek elvégezni ugyanazt a munkát. Veteményest gyomlálni lényegesen többen tudnak, mint verset írni, vagy Olimpiát nyerni. Vagy ha azt veszed, hogy a művelt emberek (legalábbis szerintem) ritkábban radikalizálódnak, ritkábban akarnak kiirtani mondjuk másik emberi "fajokat", mert szélesebb látókörben nézik a világot, akkor ott már egészen hasznosnak tűnik, hogy megismerkedjenek az emberek a csak gondolkodásból élők okosságaival. És ezen kívül még egy rakás szempont szerint lehetne osztályozni, hogy melyik munka értékes és melyik kevésbé.

@Sadist: Hát, csak az szokott bosszantani, hogy míg a férfiaknak általában elfogadjuk azt, hogy nekik a minél csinosabb nő tetszik, nem mondjuk, hogy "micsoda egy felszínes pöcs", hanem úgy tekintünk erre, hogy természetes, addig a nőknek, ha arról van szó, hogy a pénzes, vagy legalábbis anyagilag életképes férfihoz vonzódnak, akkor folyton magyarázkodni kell, hogy ők nem "pénzéhes kurvák". Holott elvileg ez utóbbi is biológiailag kódolt valamilyen szinten, legalábbis az okosok ezt mondják, mégis általánosságban úgy kezelik, mint valami durva erkölcstelenséget.
Mellesleg szerintem sem ez nem ilyen egyszerű, sem az, hogy a pasiknak a szép nő kell, mert egy határig kell, hogy vonzó legyen, de én eddig mindig úgy láttam, hogy az emberek a saját szintjükhöz közelit szeretnek választani külsőre is és anyagiakat tekintve is.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Ha nem "ellensúlyoznál" sem fordulna ki a Föld a tengelyéből. :) Ráadásul csak te eszed meg, amit termesztesz, tehát a közösséget megint nem segítetted.
Na és mit választanál, ha azt választanád, amit akarsz?

Kytia 2013.07.11. 17:19:57

@Father Justice: Akkor összességében nőtt az életszínvonal.:) Kivonódott a "csóró" a képletből. Mondom én, hogy megéri talpraesettnek lenni.:D

Sadist 2013.07.11. 17:58:31

@Kytia: "míg a férfiaknak általában elfogadjuk azt, hogy nekik a minél csinosabb nő tetszik, nem mondjuk, hogy "micsoda egy felszínes pöcs""

Ó, dehogynem. Legfeljebb nem azt, hogy felszínes pöcs, hanem pl. agyatlan ösztönlény, aki a farka után megy. Nőként biztos nem tapasztalod, de nem kell félteni a nőket vagy akár az egész társadalmat, ha a férfiak megszégyenítéséről és degradálásáról van szó. Lásd még "neked egy nő csak arra jó?", "te csak egy két lábon járó pinát látsz egy nőben?" és társai kezdetű megnyilvánulások.

Sadist 2013.07.11. 18:06:09

@Kytia: "Mellesleg szerintem sem ez nem ilyen egyszerű, sem az, hogy a pasiknak a szép nő kell, mert egy határig kell, hogy vonzó legyen, de én eddig mindig úgy láttam, hogy az emberek a saját szintjükhöz közelit szeretnek választani külsőre is és anyagiakat tekintve is."

A mit szeretnének és mik a lehetőségeik két nagyon különböző dolog, amiket te összekeversz. Átlag Józsi nem azért nem választja a top nőket vagy akár Jessica Albát, mert nem jön be neki a bomba test és az anyagi jólét, hanem mert nincs lehetősége rá. Ő mit tudna adni egy 10/10-es nőnek?

Kytia 2013.07.11. 18:21:58

@Sadist: Igen, de ha egy pasi ilyet hall, nem elszégyelli, hanem büszkén kihúzza magát.:D Manapság ezek a szitkok elismerésnek számítanak. Persze aki nem ilyen, az lehet, hogy sérelmezi, de jó lenne, ha ebből a típusból több szaladgálna az utcán.

Ebben a másodikban nem vagyok biztos. Ahogy mondani szokták, "osztályidegen környezetben" az ember nem érzi jól magát. Persze le lehet ezt vezetni úgy, hogy azért, mert nem érzi elégnek magát a másikhoz és folyamatosan szorongana emiatt, de szerintem ez pont tökmindegy. A lényeg, hogy azt választja, aki mellett jól érzi magát és aki valamilyen szinten otthonos neki. És nem fanyalogva választja ezt a partnert, mert jobb nem jött össze, hanem lelkesen. Nem emlékezteti magát naponta, hogy "basszus, mennyivel jobb csaj a Jessica Alba", hanem totál boldog azzal, amije van. Aki meg nem így él, az egy lúzer fasz/pina.:)

alebzsaflab 2013.07.11. 20:44:30

@Sadist: @Kytia: Nekem eddig minden csajom/nőm/párom/társam/stb. 10/9-es volt. 10/10-es az lesz, akivel nagyon vénen ücsörgök majd a házunk előtt a padon és élvezzük a szeptemberi nyarat.
Father kommentjei mindig ütnek, mint a korsó sör a tűző napon.

alebzsaflab 2013.07.11. 20:47:12

@alebzsaflab: És lehet hogy abban a házban nekünk csak egy lakásunk lesz. :D

Sadist 2013.07.11. 22:05:14

@Kytia: "Igen, de ha egy pasi ilyet hall, nem elszégyelli, hanem büszkén kihúzza magát.:D"

Egy normális önbecsülésű férfi ha nem is kihúzza magát, de leszarja az ilyen véleményeket.

"Manapság ezek a szitkok elismerésnek számítanak. Persze aki nem ilyen, az lehet, hogy sérelmezi, de jó lenne, ha ebből a típusból több szaladgálna az utcán."

Nézz körül kicsit jobban az utcán, mert rengeteg ilyen van. Ők azok a nyominak titulált srácok, akiken átnéznek a csajok, mert "nem igazi férfiak". Ők is ugyanúgy mennének a farkuk után, csak ők nem puncit kapnak, hanem megszégyenítést, ha szexuális lényként akarnak viselkedni.

"Nem emlékezteti magát naponta, hogy "basszus, mennyivel jobb csaj a Jessica Alba", hanem totál boldog azzal, amije van. Aki meg nem így él, az egy lúzer fasz/pina.:)"

Milyen érdekes, hogy az a lúzer, aki többre, jobbra vágyik és nem érzi jól magát a langyos húgyban. A férfi az élet egyéb területein legyen nagyratörő, ambíciózus, hajtsa előre valami az életben, de a párkapcsolatban elégedjen meg Átlag Gizivel? Te nem érzel röhejesen nagy kettős mércét? :)

Joe69 2013.07.11. 23:41:35

A posztoló is az a típusú nő, aki mindig kurva drágán méri a nagy semmijét. Majd talál valami lúzert, aki - nem sokat ugyan - de ad érte valamit. Az új nő azzal nyert, hogy a megfelelő időablakban könnyen és olcsón adta magát - és utána bármennyit kérhetett.

JOKKA21 2013.07.13. 20:55:15

Nem szabad nősülni.
süti beállítások módosítása