HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/12/nem_szeretnem_ha_massal_lenne_boldog

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr765401449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.07.12. 08:03:10

Jo caj miiiiiii?? ;)))))))))

Papírsárkány 2013.07.12. 08:03:31

Oké, képes valaki ezt a zagyvalékot nagyjából valami gondolati sorrendbe rakni?

pretty kitty 2013.07.12. 08:05:00

Naon fullosz kisz maca leheeeeeeeet......:DDDDDDDD

Dr.Rekettyés László 2013.07.12. 08:06:15

Várj türelemmel, a most képben lévő hejjjjespaseeee még közel sem biztos állandóra, lehet, hogy csak egy-két dugást akar(t).
Ha mégsem lesz a dologból semmi, akkor megint te leszel a nacccceji, egészen a következő hejjjespaseeeig.

pretty kitty 2013.07.12. 08:06:50

Hat tepeljel kiszapam mel bisztosz lengetegen vannak akik tolnak mint a lopott bicikliiiiit!!!!!!!!! :PPPPPPPPPPP

fumerin 2013.07.12. 08:07:34

Szerintem nem tudom. Sőt, ezt határozatlanul merem állítani.

pretty kitty 2013.07.12. 08:09:48

@Papírsárkány: Van edd ultladogosz kisz cajcika, 3 esz fel evig jaltak a posztellel, moz dobta de felhotagnak azel inteljusztatjaaaaa ;))))))) XDDDDDDD :)))))))))

TBal 2013.07.12. 08:28:06

A "nem szeretném, ha mással lenne boldog" az pont az a mondat, amire extrém allergiás vagyok. Ha valaki tényleg szeret valakit, akkor a boldogságát kívánja elsösorban és csak másodsorban érdekes a kivel. A csajszi szerintem jól döntött, így látatlanban is.

plantingC4 2013.07.12. 08:33:25

Nathyonálmossvajokadjálkávétkösziszia

pretty kitty 2013.07.12. 08:37:16

@TBal: Hat nem isz tudom celinted meikunk leheeeeeet?? XDDDDDDDDDD

pretty kitty 2013.07.12. 08:39:07

@plantingC4: Zzzzzupc itt ed vodol hideg viz az alcodba, kvt cinalj magadnak ;)))))))))

fumerin 2013.07.12. 08:42:47

"Mindent megtettem, hogy ne unatkozzon mellettem. "
vs.
"Korábban is voltak problémáink, de nem tulajdonítottam nekik nagy jelentőséget "

Szerintetek? :D

plantingC4 2013.07.12. 08:46:13

@Donna Juanita: nem értettem, hogy mi van a upc-vel, de aztán meglett :D

ittam ezt a ződ nescafét, fincsibb, mint a sima piros, vagy nem tom, jobban ízlik, lehet csak az újdonság varázsa, persze jól kitalálták, mert másfélszer drágább, mint a piros :D

Father Justice 2013.07.12. 08:46:49

Nincs abban semmi különös, ha egy 23 éves nő egyszerre fedezi fel a szintezés és a felhőztetés világát, mint ahogy az sincs kőbe vésve, hogy ex nem pályázhat az egyes számú felhőtag + tartalékos játékos kombinált szerepkörre.

Veszélyes vakvágány, amikor egyesek logikai bukfencekből vonnak le további következtetéseket, ezért első körben ezeket kell helyre rakni:

"..mert miért hívott volna fel, ha nem a hangomat akarja hallani? Kíváncsi volt rám."

A nő nem a posztíróra kíváncsi, hanem arra, hogy mennyire ragaszkodik még hozzá, ebből kifolyólag mit kaphat tőle, mire használhatja még a jövőben. Azért hívja egyre többször, mert az első hejjespasee ágyában hamar rájött, hogy azoktól maximálisan mit kaphat, és mennyi ideig.

A váltás oka az életkorok alapján alapján elég egyértelmű: a nő fölsőbb dimenziókba szeretne lépni immáron. Állandóra pénzesebb, kalandozásra hejjesebb példányok kellenének neki. Az ideális persze egy pénzesebb-hejjesebb lenne kizárólagos állandóra, de ha némi önkritikával belátja, hogy ahhoz ő kevés, rögtön érthető az igény a felhőszervezés haladéktalan megkezdésére.

"Tőlem mindent megkapott, mégis el akar hagyni."

Itt van a kutya elásva: a nőnek egészen más elképzelései vannak a mindenről. Lehet, hogy a fickó a saját szintjéhez és a lehetőségeihez mérten megadott neki mindent, de van az úgy, hogy az is kevésnek bizonyul.

A legjobb, amit tehet, hogy kitart, remél és vár. Ha szerencséje van, 6-8 év múlva ő lesz az, akivel a nő végül családot alapít majd, ha a kiélős korszak végén nem lesz jobb fogás. A legfontosabb, hogy addig ő rá se nézzen másik nőre, mert az ilyen csúnya árulás mindig rányomja a bélyegét a kapcsolatra.

Öröm, boldogság.

TBal 2013.07.12. 08:47:47

@Papírsárkány: már miárt LOL?

@Dr.Rekettyés László: @Donna Juanita: cejintem igazábój mindketten kiszfijúckák vadtok :)))

Papírsárkány 2013.07.12. 08:51:34

@mésange: pl. ilyenekre gondoltam az első kommentemben... PICIT ellentmondásos, össze-vissza, kavarcsos szar.

@TBal: Hogy is mondjam, egy dolog, ha valaki úgy gondolkodik, hogy "inkább haljon meg, minthogy másé legyen!!!", ez elég beteges, de azért talán örülni se kéne neki, hogy mással lesz boldog :) Finoman szólva balfasz dolog.

fumerin 2013.07.12. 08:53:00

@Papírsárkány: Ne haragudj, de nekem ehhez egy bögre KV kellett, hogy eljussak arra a szintre, ahol te már voltál fél órája. :D

Papírsárkány 2013.07.12. 08:55:20

@Father Justice: Szeretem, amikor happy end-el zárul a történeted :)

dr. gernika 2013.07.12. 08:57:02

Tudom, hogy kisebbségben leszek, de mivel voltam már ilyen helyzetben, azt mondom, igen ez még nincs lefutva. Mivel ő is keres. De hagyj neki időt és teret, jó jel, hogy elkezdtél hiányozni, talán benne is megfordult, hogy elhamarkodottan lépett le. Ne erőltess semmit, ne siettesd. Kétesélyes, de ne ijeszd el, hagyd, hogy megérjen benne a vágy arra, hogy újrakezdjétek.

fumerin 2013.07.12. 09:02:48

@plantingC4: Fekete, há' má' nehogy porból főzzem, ha van más opció! :D Neszik nekem csak s.o.s. Tudod, nálam a kávézás súlyos dohányzást okoz! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 09:05:00

Posztíró, kurvára nem kíváncsi rád a csaj. :) Ez van, pattintva lettél, esetleg lehettek még "barátok". (értsd: pincsizhetsz). Szard le és lépj tovább, ezer más suna van.

pretty kitty 2013.07.12. 09:05:22

@TBal: En ed viltujalisz kiszlany vadok, ed phantazijaculemeny, ed fikcijo......h Lekettyez Doki kicoda micoda jasz nem tudom de jokac coktam lohogni lajta XDDDDDDDDDD :))))))))))

dr. gernika 2013.07.12. 09:08:15

@Papírsárkány: Nemtom, szerintem a szerelembe belefér, hogy én akarom boldoggá tenni, és belepusztulok a gondolatba, hogy mással lenne az. Persze idővel be lehet látni, ha nem megy.

leonito77 2013.07.12. 09:10:59

Szerintem nagyon úgy néz ki, hogy a leányzó lelépett egy másik pasi miatt. Persze az érzelmei még azért ide kötik, de annyira nem, hogy ne vetette volna magát bele az új kalandba.

Szerintem ez elárulja a jellemét, nem hinném, hogy később mást lehetne várni tőle. A poszterrel kibékülhetnek, de már lesz jól bevált működő modell arra az esetre, ha ő éppen kissé kiszeret (újabb pasi, talán gazdagabb, helyesebb) és persze már lesz kitaposott út a régi hitegetésére és persze a módszerek is finomodnak majd...

Lesz majd bűntudat ébresztés, hogy a poszter végül érezheti úgy, hogy miatta van mindez...

Szerintem a kapcsolatnak annyi, lehet még szenvedni (boldogan élni) 1-2 évet, és aztán levonni a megfelelő következtetéseket. Poszternek bőven van ideje erre, de, ha eljut ide, akkor azért jobb nem elvesztegetni azt.

Papírsárkány 2013.07.12. 09:12:40

@dr. gernika: Én is próbáltam érzékeltetni, hogy a "jaj, a lényeg, hogy boldog legyen" finoman szólva becsicskulós, őszintétlen-szagú, önámító és valahol aljas szöveg.
Ha szerelmes az ember, akkor vágyik a másikra, és rohadtul nem azt gondolja, hogy mással legyen boldog.
Persze, ha eljutsz oda, hogy érzed, hogy nem fog tudni működni (és szép lassan csak szeretet lesz, nem szerelem), akkor lehet, hogy már így lesz.

fumerin 2013.07.12. 09:14:39

@Papírsárkány: Höhöhö
férfi: Jajj, úgy szeretném, ha boldog lennél!
nő: Úgy szeretném, ha valaki más lennél!

:D

Papírsárkány 2013.07.12. 09:16:03

@mésange: Asszem a "fasznak erről az oldaláról" ez a vicc nem olyan vicces :)
Najó, igazából de :D

plantingC4 2013.07.12. 09:16:24

@mésange: Hát igen, rendes kávézás lenne az igazi, itt melóban mindig s.o.s. szitu a kávézás, egy mikrosütőben kell elkészíteni :D, ami behatárolja a lehetőségeket, meg idő sem lenne egy normális kávé elkészítésére, marad így a nesz. :D

fumerin 2013.07.12. 09:20:27

@plantingC4: Milyen egy melóhely, ahol sajnálnak tőletek egy kvfőzőt? :D

kiraaaaa 2013.07.12. 09:26:54

@plantingC4: ez a kávézás meggyalázása! Mikrosütőből kávé?
távozz tőlem sántán!

plantingC4 2013.07.12. 09:27:05

@mésange: teljesen átlagos magyar kkv, erősen narancsszínű fejekkel...
kibaszottjó terepjárók, azok vannak, kávéfőző minek?

plantingC4 2013.07.12. 09:33:34

@kiraaaaa: és még tudnék mesélni számtalan dolog meggyalázásáról itt...a kávé csak a kezdet...
2 napig sántikáltam most, akkorát estem biciklivel:D, de már nem, a távozás az jó ötlet, de inkább elmennék :D

fumerin 2013.07.12. 09:33:57

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @plantingC4: @Papírsárkány: Jahhkérem, ahol a főnöknek van fél napja sétálni kávézgatni, ott tényleg nem hiányzik...gondolják ők. :S

plantingC4 2013.07.12. 09:38:14

@Papírsárkány: köszi ! jópofának tűnik, ha valahol megtalálom letö.......ja nem megveszem, ha látom könyvesboltban :D

Namely 2013.07.12. 09:40:43

"Öt napja szétmentünk a barátnőmmel, azt mondta, nem szeret már szerelemmel."
Azért még leszophatna néha.... :))))

De komolyra fordítva a szót, ha elhagyott, azt mondta, hogy már nem szeret, azt ki kell törölni végleg az emlékezetedből. Ez a még reménykedik ő is, egy baromság. Ez csak arra jó a részedről, hogy önmagad szívasd még hosszú ideig egy álomképpel, neki pedig, hogy továbbra is készleten tartson.

Menj el egy partyra, csapasd, ismerkedj, és szard le az EXedet.

Papírsárkány 2013.07.12. 09:46:52

@plantingC4: Parodiába csomagolt fájdalmasan találó kritika a bürokrácia működéséről :)
Megéri elolvasni.

plantingC4 2013.07.12. 09:50:25

@mésange: igen...és még a kávéra, azt mondom szarni rá, de benti kajálás is eléggé irritáló módon van megoldva, ők meg kimennek étterembe 1-1,5 órára...jeee...mennék én is, de nekem van 20 percem...ahahah óriásjeee :S

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 09:51:13

@Namely:

Én is pont ezt javasoltam. Ahogy Father is :)

plantingC4 2013.07.12. 09:52:31

@Papírsárkány: amennyiben szabadidőmben is ugyan azt a flash-t vágyom, mint munkaidőben...:D, akkor igen :D
kösz még 1x azért! :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.12. 09:53:42

@Papírsárkány: Jaj, ezt olvastam, qrva jó könyv!!! Ebben írta, hogy egy titkárnőnek hogyan kell kinézni (optimális esetben). Meg azt is, hogy "egy nagy szervezetbe tegyél be bárhova egy íróasztalt, ülj mögé és előbb-utóbb dossziékat, aktákat fognak elébed tenni, amiket továbbíthatsz, véleményezhetsz, és egy idő múlva nélkülözhetetlen tagja leszel a szervezetnek."
:DDD
Nagyon jó könyv! Tényleg érdemes elolvasni!

Bölcs Jaroszláv 2013.07.12. 09:55:06

@dr. gernika: Az igazából semmit sem jelent, hogy te ilyen helyzetben mit éreztél, mert az te vagy, és egyáltalán nem biztos, hogy a poszter exe is ugyanúgy érez/gondolkodik, mint te tetted.

Papírsárkány 2013.07.12. 09:57:38

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "Mi van a lovival? És ki nyerte a legutóbbi futamot?"
:)

croesus aka. the grinder 2013.07.12. 09:59:08

Az ilyen csávók azok, akik belimpelnek osztott királypárral, majd miután a flopon esik az ász, nekik csakazértis muszáj megnézni a rivert, hiába emelnek akármennyit az ellenfelek. Úgy hívják hogy fish. És pont ugyanúgy húzzák le mint ezt a szerencsétlen palimadarat.

Poszter! Ez a laza-passzív játékstílus sem a pókerben, sem a nőknél nem nyerő. Játssz feszesebben (időben lépj ki a vesztő helyzetekből) és agresszívabban (kezdeményezz gyakrabban)!

plantingC4 2013.07.12. 09:59:29

@Papírsárkány: egyébként rosszul is van írva mert, David Bowie az duplavé :D

Papírsárkány 2013.07.12. 10:00:48

@plantingC4: azt hittem az "bóvli" csak elírta...

plantingC4 2013.07.12. 10:04:51

@Papírsárkány: a lényeg, hogy nem jó így :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 10:04:55

@croesus:

Mióta trendi lett a póker egyre többen ezt a fos szlenget tolják.Mintha menő lenne, pedig nem. A szerencsejáték a vesztesek sportja.

TBal 2013.07.12. 10:17:18

@Papírsárkány: ez jogos, ennek ellenére nekem negatív kicsengése van, nem ezt szoktam hangoztatni ilyen esetben. én úgy vagyok vele, hogy ha nem velem képzeli, akkor inkább legyen boldog, mint talan.

Hurri Kán 2013.07.12. 10:18:07

Gém óver, az van. Halaggyunk.

Papírsárkány 2013.07.12. 10:18:22

@TBal: Nem mondom, hogy húde pozitív, de érthetőbb és emberibb reakció szerintem.

plantingC4 2013.07.12. 10:19:28

@dr. gernika: köszcsi azért, igazság szerint én vagyok a hülye, hogy nem keresek másik munkahelyet, bár most "mintha" az is nehezebb lenne, mint eddig...

TBal 2013.07.12. 10:21:08

@Papírsárkány: OK, ebben megegyezhetünk.

dr. gernika 2013.07.12. 10:22:50

@Bölcs Jaroszláv: Ezért mondtam hogy kétesélyes.
Ha nem lettem volna már ilyen helyzetben, azt mondtam volna, hogy ha egyszer lelépett a csaj, akkor hagyja a francba, ezek már csak utórezgések.

plantingC4 2013.07.12. 10:33:17

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: 1,5 évet lenyomtam egy kaszinóban, ilyen faszságokat hallgatva végig, eljutottam én is erre a szintre, hogy egyből ugrok az ilyen dumára...kábé a sima kártyajátékoktól is elment a kedvem...

Mondjuk elég jól szétlehet trollkodni az ilyen függőket :D, rájuk dobsz valami sületlenséget, ász-király szerepeljen a mondatban! :D a "pléjerarc" meg egyből elkezdi a matekot rajta és már meg is van a mókafaktor :D

dr. gernika 2013.07.12. 10:35:14

@plantingC4: Áh rosszul látod, a gazdaság dübörög, a foglalkoztatottság nő, a közmunkának presztízse van!

plantingC4 2013.07.12. 10:50:24

@dr. gernika: ahahaha, bizonyára a szemebe csúszott ez a hülye maszk...:D

Namely 2013.07.12. 11:05:40

@plantingC4: bazz.... az nem borravalós.... bár az is lehet, hogy csak a filmekben/rajzfilmekben kap borravalót az osztó. Nem tudom, soha nem voltam még kaszinóban. Kap?

fumerin 2013.07.12. 11:07:46

@Namely: "osztó voltál?" Planting mindig osztó, csak most kártya nélkül is megy neki! :D

Papírsárkány 2013.07.12. 11:19:10

@mésange: csak az nem mindegy, hogy meg- vagy ki- :)

plantingC4 2013.07.12. 11:20:41

@Namely: Kulturált, kaszinók klasszikus világát ismerő vendég esetében kap mindenki.
Már ahogy leteszi a kabátját, a ruhatárosnak is csúsztat egy kis értékű zsetont, ha másért nem, babonából...:D
Ha nyer a vendég, az asztalszemélyzetnek, osztónak repül a zseton mindig, az igazán nagypályások akkor is adnak, ha épp nem nyernek.
Voltak cuki szituk is. Egyszer bejött egy friss házas párocska a baráti társaságával, a nagy eseményre félkarúznának egyet poénból. Betolták az első tétet és kipötyögött az első gombnyomásra nekik 4 kilót :D Azt a visítást...:D, aranyosak voltak, recepciónak, pincérnek is ment is a 10-es egyből :D
Vagy a gyerek aki 2 perc után 8 kilóval felállt, az is osztogatta a 20-asokat és "köszi-köszi-ket" :D

A fos az volt, hogy le kellet dobni minden borravalót és annak a felét lenyúlta egyből a vezetés, a másik felét meg osszuk el 100-an dolgozók pontrendszeres rangsor alapján...

pretty kitty 2013.07.12. 11:20:54

Blitnickeeeeeee!!!!!!!! :DDDDDDD

www.youtube.com/watch?v=NVcSNnqRD0c

Ooh maaj maaaj bejbi don bii szaaaj
Aj cii deec cpaalk fleszin in jol aj
Maj halt bic feszt koz aj vannit al
Co bejbi kam vid mi jen bi ma' u la laaaah

Tejk maj heend vi keen go al naaajt
Enc cpin mi laund dzaz do vej aj lajk
It filc co guud aj don vana sztap
Co bejbi kam vid mi jen bi ma' u la laaaah!!!!!!! ;))))))))))

plantingC4 2013.07.12. 11:28:00

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Én nagyon kíváncsi állat vagyok, mindent ki kell próbálnom, a szerencsejáték nem, hogy nem vonz, egyenes taszít, de látni akartam ezt is belülről, hogy aztán tudjam miért ugatok rá :D

Αphelion 2013.07.12. 11:48:07

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: @plantingC4: A szerencsejatek valoban a vesztesek sportja, de a poker nem szerencsejatek, vannak akik ebbol elnek meg es nem is rosszul...

plantingC4 2013.07.12. 11:58:10

@Aphelion 2013: " a poker nem szerencsejatek"
Ez a kedvenc mondatom és nem is kellett sokat várni rá :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 11:59:17

@Aphelion 2013:

Ezt mondja minden szerencsejátékos, aki védeni akarja a mundér becsületét. Ugyanúgy ezt rá lehet húzni a lovira is, meg kb mindenre :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.12. 12:01:34

@TBal: mi vagy te bazmeg? droid?
szerintem túl sok coelhot olvasol...

(de akkor meg lány vagy)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.12. 12:07:31

poszter, szerintem lépj tovább. ne várj rá, ne álltasd magad.

ha majd ő rágja a küszöbödet és könyörög újrakezdésért, akkor esetleg tűnődj el egy percre a dolgon, ha épp úgy áll az életed, de tudatosan ne várj rá. nem érdemli meg.

Namely 2013.07.12. 12:08:43

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
ezt egyébként a tőzsdére is szokták mondani, pedig arra sem igaz (erre én magam is vagyok egy cáfolat).
A póker (szerintem) a legnagyobbaknál már nem szerencse-, hanem taktikai játék. Ha szerencsejáték lenne, akkor nem mindig ugyanazok nyernének a nagy tornákat. Vannak amúgy pofátlanul szerencsés játékosok is, de ők is nagyon értik a póker lényegét.

TBal 2013.07.12. 12:12:26

@Chuck Norrisné Mancika: nem, csak vannak elveim. Egy coelhoba megpróbáltam épp belekezdeni, , mert már annyit hallottam róla, de nem jutottam sokáig...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 12:13:38

@Namely:

Túl van misztifikálva, a poker egy overrated szar. Egyedül a kaszinót üzemeltető nyer. A tornák meg aprópénz az egészhez viszonyítva. Mindent lehet profin csinálni, pl én is profin tudok a távolba révedni, csak nem fizetik meg. Még. Ha erre is költenek annyit mint a poker marketingjére, a távolbanézésről is ilyen tömjénzős, álszakértői szarszlenggel beszélnek majd :) A tőzsde nem szerencsejáték, mert ott befolyásolni is lehet, meg belsős infokat használni, az legkevésbé sem a szerencséről szól, hanem inkább a bennfentességről.

_Ω_ 2013.07.12. 12:21:54

@Chuck Norrisné Mancika: Ahogy az oldaldobozos mester mondá:
"A szavak illékony közönye zabolátlan változásokat hozhat."
Olvass te is, kevésbé káros, mint a neszkávé! :D

______________________________________________________

Poszthoz pedig:

Kedves Posztoló-a-CsP-ről, aka. Én25!

A dolog kétesélyes, emellett felhős (és fasírt is eshet az égből). Inkább barátként - rossz esetben felhőtagként - tekint rád, de arra is van egy kis esély, hogy bizonytalan még és nincs kőbe vésve a szakítás. Sajnos ez utóbbira tényleg kevés az esély, gondolj csak bele: legkevesebb 1 éve együtt laktok és 3,5 éve jártok, egy ilyen nem szeret már szerelemmel mondatot nem dob be csak úgy az ember, ehhez rágódni kellett egy ideig. Épp ezért nagyon valószínű, hogy barátság lesz belőle, amiben te szenvedni fogsz, hiszen többet érzel és hitegetni fogod magad.
U.i.: ne lődd le a rossz hír hozóját!

Frigyes ur 2013.07.12. 12:23:38

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: "Mindent lehet profin csinálni, pl én is profin tudok a távolba révedni, csak nem fizetik meg." :DDDDDD

Namely 2013.07.12. 12:26:40

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
"A tőzsde nem szerencsejáték, mert ott befolyásolni is lehet, meg belsős infokat használni, az legkevésbé sem a szerencséről szól, hanem inkább a bennfentességről. "
:)))
ha én a 140k$ vagyonommal befolyásolnám a forex piacot, az igencsak vicces lenne. Egyszerűen arról van szó, hogy elég ideig foglalkoztam a tőzsdei folyamatokkal ahhoz, hogy stratégiák segítségével profitra tegyek szert, minden hónapban.

Így van ez a pókerrel is: ezek a fazonok ezzel foglalkoznak kb tinikoruk óta. És ők is úgy vannak ezzel, mint én, amikor ránézek egy grafikonra, 1-2 indikátorra, és összeáll a fejemben egy VALÓSZÍNŰSÉGEN alapuló stratégia. Ennyi.

Az egész gyakorlás ÉS adottság kérdése.

Ja... és velem is ugyanúgy kikúrhat a piac, mert én is jártam már úgy, hogy "nincs az az Isten, hogy lefelé menjen most az árfolyam"... aztán mégis.... :DDD

És persze ott is van csalás.... a bennfentes kereskedés: de az a ritkább. De lehet, hogy csak az én szintemen... ;)

_Ω_ 2013.07.12. 12:33:16

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:

Elképzeltem egy ilyen távolbanézős tornát, a kommentátorok milyen szövegeket tolhatnak:

"Figyeled, ahogy már 3 perce egy szempillája sem rezdül? Nagyon profi, pedig a körülötte táncoló lányok is nagyon értik a dolguk!"

"A tekintete metsző hideg acél! Igaz, barna szeme van, de azért metsző! Még két perc, és átvágja vele a kötelet amin lóg! Fogadok egy huszasba! ... Hááát, nem egy Houdini, ez most nem jött össze. Itt a huszasod... Valaki meg szedje le azt a hullát, a következő versenyző is szeretne próbát tenni!"

"Megtévesztő az a tekintet. Vajon mire gondol ilyenkor? Egy hűs hegyi patakra, amint körülöleli és befagyasztja a szemhéját? Vagy talán a szomszéd város melletti nudistastrandra próbál fókuszálni ilyen erős koncentrációval? Akárhogy is, ez a teljesítmény hihhhhhetetlen! Már egy órája nem pislogott, sőt, egyszer sem fókuszált 6 km-nél közelebbre! Ellenfele legjobb ideje 3 óra 12 perc 43 másodperc. Lassan elérjük ezt a vízválasztót, Mózes botja sincs egyiküknél! Vajon mindketten száraz szemmel gázolnak át a Vörös-tenger kétoldalt tornyosuló hullámai közt, vagy egyikükre ráomlanak a hullámfalak? Már tövig rágtam a körmöm, olyan izgalmas ez, kedves (távolba)nézőink!"

fumerin 2013.07.12. 12:33:38

Mert ránézek egy paklira, és tutira tudom, kb. milyen leosztás következhet be...valóban, semmi köze a szerencséhez...abból a pár lapból le lehet a hülyének is futtatni, mi a legnagyobb esélyes téma, ha bejön...de ugye ahhoz sem szerencse kell, hogy pont az jöjjön ki...mert megidézem az öregapám szellemét, és asztal alatt kivetem a cigánykártyát, akkor már tudom is, hogy semmi köze a szerencséhez, természetesen tudatos. Jahhh...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 12:37:09

@_Ω_:

Igen, erre gondoltam.

@Namely:

Az ilyen kikúrások mögött általában valami mutyi van. A pókerben hiába van tuti stratégiád, ha az ellenfelednek royal flush-e van. Magyarán baszhatod. :) A logika mindaddig a barátod amíg érted, utána már csak összezavar. :)

Namely 2013.07.12. 12:40:23

@mésange:
idézet tőlem:
"VALÓSZÍNŰSÉGEN alapuló stratégia"

fumerin 2013.07.12. 12:43:27

@Namely: Valószínűség ebben a műfajban nem zárja ki a szerencsét. Innentől szerencsejáték, akkor is, ha sörözöl haverokkal és apróval tolod, és ue. érvényes "nagyban" témára is. Befolyásolni nem lehet, tehát ahogy jön, úgy logikázol. A lapokból bármi és akármi lehet, de ahhoz nem elég a valószínűségszámítás. Ha tévedtem, bocs, én már régen játszottam, és általában barátokkal, apróban.

plantingC4 2013.07.12. 12:48:15

@Namely: Én ott adtam fel, mikor a vendégek, már nem is taktikát, stratégiát oltottak egymásnak, hanem egyszerűen olyan mondatok hangzottak el , hogy : "ha melegfront jön, Feri bácsi mindig emel", "mikor Józsi vodka-narancsot kér, akkor ne add meg soha"...meg ehhez hasonlókat...és még ezek sem jöttek be...:D
Rengeteg versenyt rendeztünk, asszem 1-2x fordult elő, hogy ugyan az az ember nyert, amúgy mindig más...
Mindig volt interjú a győztessel és ilyenkor lehetett a legjobb dumákat hallani, hogy a "stratégiám és a számításaim, hogy bejöttek"-magamban halkan kérdeztem, hogy "akkor mér nem minden nap te nyersz ?:D"
Egyszer egy faszi eléggé elázott, mikorra hajnalra vége lett a versenynek és mikor kérdezték a győzelméről, annyit tudott csak mondani, hogy "szerencsém volt, hukk!"
Ahahahahaha, hát az mit kapott a többitől, tök kiközösítették, nem is nagyon jött többet....:D

Hurri Kán 2013.07.12. 12:50:01

@plantingC4:
Pedig mennyire cuki lehetett, mikor hajnalban, keresztbe álló szemekkel mindezt belebüfizte a mikrofonba :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 12:50:02

@plantingC4:

Micsoda szemét, szerencséje volt! :) De elvégre a 9 millió szakértő országában élünk. :)

Αphelion 2013.07.12. 12:50:06

@plantingC4: Fogalmazzunk ugy hogy szerecsejatekkent *is* lehet jatszani (es ugy tenyleg csak veszteni lehet vele hosszu tavon). De akkor ilyen alapon mondjuk az is szerencsejatek amikor atmesz az utcan, vagy elbasz egy kocsi vagy nem....:P

fumerin 2013.07.12. 12:50:58

@plantingC4: Nálunk ez a 20-as éveink előtt lefutott téma volt. Amikor valaki nyert, annyit mondott: na bazzz, ma én fizetem piát! :D Ennyi...

Namely 2013.07.12. 12:51:10

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
"Az ilyen kikúrások mögött általában valami mutyi van. "
Általában van valamilyen fontos, már létező tényező, amit nem vettem figyelembe. Ja, és részvényeknél lehet ilyen mutyi (na jó, az a ritkább, ha nincs), de én azokkal nem foglalkoztam eddig nagyon. Forex, áru, index, az a nekem való, mivel nem lehet nagyon befolyásolni.... :)

"A pókerben hiába van tuti stratégiád, ha az ellenfelednek royal flush-e van. "
ez így van, de élőben a lapok mellett az ellenfelet is figyelik. Az ellenfelednek meg hiába van royal flush-e, ha egy nyamvadt petákot sem képes kihúzni belőled, mert a közös lapok mellett rajtad is látszik a dolog. Ezért mondtam, hogy taktikai játék. A szerencse is játszik, de a profiknál annyira nem.
Amúgy a szerencsés fattyú játékost nem is tartom sokra, ahogy a Nick Leeson-féle tőzsdei spekulánsokat sem.

fumerin 2013.07.12. 12:55:14

@Namely: Én rezzenéstelen arccal képes vagyok bármit közölni veled. És ez nem játék kérdése, hanem az, hogy mennyire nem ismersz. Ez vonatkozik a játékosokra is....

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.12. 12:55:52

@Namely: "Nick Leeson"

róla van egy kva jó film. lehet meg is nézem vmikor újra.

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.12. 12:56:58

@mésange: ez egy jó tulajdonság az asztalnál.. miért nem kamatoztatod?

Namely 2013.07.12. 12:57:43

@akut schizo effektív pszichózis:
az a durva, hogy milyen primitív hibát követ el, nem?

Namely 2013.07.12. 12:59:08

@akut schizo effektív pszichózis:
"ez egy jó tulajdonság az asztalnál.. miért nem kamatoztatod? "
üres zsebbel távozna... és mondhatná, hogy nem volt szerencséje... :)

fumerin 2013.07.12. 12:59:54

@akut schizo effektív pszichózis: Mert a játék számomra élmény, nem köthető vonalkódhoz az sem. :) Én a játékot önmagáért szeretem. :) És póker szerintem nem a csórók sportja. :D

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.12. 13:00:29

@Namely: a "na majd én megfordítom"-ra gondolsz?

Namely 2013.07.12. 13:03:07

@akut schizo effektív pszichózis:
arra, ja. Hogy egyedül tartani akarta a Nikkei225-öt.... (facepalm)

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.12. 13:03:12

@Namely: azt nem mondtam, hogy csak ennyi elég :)

@mésange: "És póker szerintem nem a csórók sportja" - nem feltétlen.

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.12. 13:08:59

@Namely: egy kicsit sikerült is neki, bár az csak egy visszateszt lehetett csak :)

asszem a fukusimai földrengés idején is megnéztem (a filmben volt egy japán földrengés). a csárttal együtt lehetett követni az eseményeket.

fumerin 2013.07.12. 13:11:07

@Namely: Nézd, ha az ember leül pénzben játszani, akkor a valószínűség számítást figyelembe véve, arra az összegre, ami rendelkezésemre áll játékra, gyakorlatilag nincs szükségem. Miután tudom, mik a legrosszabb lehetőségek. Szal ha üres zsebbel távoznék, az is kalkulálva van. Ilyen ez popszakma. :D

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.12. 13:15:40

@mésange: no, ez a pókerre és a tőzsdére is abszolút igaz.. a megélhetését ne kockáztassa senki kb ennyi.

Sadist 2013.07.12. 13:17:27

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Pedig a póker érdekes probléma mind matematikai, játékelméleti és pszichológiai oldalról is.

@Aphelion 2013: Olyan játék, amiben a szerencse is nagy szerepet játszik. Ha csak azt tekinted szerencsejátéknak, ahol az eredmény kimenetelére semmi befolyásod nincs, akkor valóban nem szerencsejáték.

akut schizo effektív pszichózis 2013.07.12. 13:22:54

@Sadist: igen, a szerencse a lapok járására korlátozódik. nade, ha mondjuk szerencséd van az sem biztosíték arra, hogy tiéd a kör. plusz amit már előttem is említettek, hogy mennyi lóvét tudsz kihozni az adott kézből.

fumerin 2013.07.12. 13:26:04

@akut schizo effektív pszichózis: Péntek esti Fekete Péterezés? :D Mekkora buli. :D Rizikóról nem is beszélve. :) És ebben senki nem sérül, hanem élvezi és azonos lélektani hatása van, mint a pókernek. Max. a vonalkódos részben vannak szignifikáns különbségek. :D

plantingC4 2013.07.12. 13:29:17

@Hurri Kán: Óriásforma volt, nálam azonnal nyert ezzel a beszólással :D

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: :D

@mésange: nem rossz az sem :D

@Aphelion 2013: Nagyon jó példa az utcán átmenés, két okból is.

Egyrészt tökéletesen hibás, mert ott körül tudsz nézni, ha van szemed és láthatod, az összes járművet, ami jön vagy nem jön és a szemeddel látott képből, az agyad segítségével konkrét információvá alakíthatod: jön valami ->várok, nem jön semmi-> átmegyek. Ismersz minden tényezőt, változót (speciális eseteket, pl. vakság, extrém sebességű jármű nem vizsgálunk most) és a tanultak( pl. KRESZ, életben maradás feltételei) ismeretében és azokra alapozva hozod a döntésed.
Szerencsejátékban mindig marad lehetőség, olyan tényező és változó felbukkanására, amit még népiesch mondásba is foglaltak "ez nem volt a pakliban" kezdettel, utalva arra, hogy mindenre felkészültél, számítottál amire lehetett és mégis kifog rajtad az, amit nem vettél bele a számításba, mert nem vehetted, nem tudtad, mit nem tudsz...
Vagy csak egy kérdés a végére:
Miért nem matekon alapuló valószínűségszámítósjáték ezen cuccok gyűjtőneve, szerencsejáték helyett? :D

Másrészt, tökéletesen igazad van. Tényleg el fog baszni egy autó az utcán, mert mindig a csajok után kanyarog a fejem, volt is már baleset közeli szitum ilyenből több már...:D

Αphelion 2013.07.12. 13:31:46

@Sadist: Hosszu tavon lehet ugy jatszani hogy ne a szerencsee legyen a foszerep, ezert nem tekintem szerencsejateknak. Olyasmi mint mondjuk egy uzleti vallalkozas, vagy a csajozas, vagy amint mar emlitettek a tozsde, rovid tavon nagyon sok mulik azon hogy eppen milyen lapokat kapsz, de minel tobb leosztast vegigjatszol, annal inkabb kidomborodik a tehetseged vagy annak hianya ;)

Αphelion 2013.07.12. 13:43:17

@plantingC4: OK, annyiban kulonbozik az utcan atmenes hogy azt a tobbi gyalogostol fuggetlenul lehet olyan szinten muvelni hogy szinte garantalt legyen a tuleles, mig pokerben csak akkor tudsz nyerni ha jobb vagy az ellenfeleidnel. De ettol meg:

"Miért nem matekon alapuló valószínűségszámítósjáték ezen cuccok gyűjtőneve, szerencsejáték helyett? :D"

En is ezt kerdezem :P Illetve nem csak matek kell hozza hanem tapasztalat meg emberismeret is meg hasonlok...de hosszu tavon a szerencse pont az a mi a legkevesbe kell hozza :P

"Másrészt, tökéletesen igazad van. Tényleg el fog baszni egy autó az utcán, mert mindig a csajok után kanyarog a fejem, volt is már baleset közeli szitum ilyenből több már...:D"

Ejnye Planting :DD

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2013.07.12. 13:48:29

@TBal: hagyjuk ezt az "elvet" inkább.

@_Ω_: olvasok, de nem álfilozófikus fosokat, amiket nőknek és melegeknek szántak.

kiraaaaa 2013.07.12. 14:08:15

De köcsög a cím, csak már hogy a poszthoz is hozzászóljak:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.12. 14:09:17

@Chuck Norrisné Mancika:

Coelho a műveletlen taplóknak biztosítja a műveltség illúzióját.

plantingC4 2013.07.12. 14:11:07

@Aphelion 2013: mikor erre gondolok, hogy egyszer egy tetszetős forma bámulása miatt fogok megrokkani vagy meghalni, már adom is a Darwin-díjat magamnak képzeletben...:D

Tehát a mai konklúzióm :

Az igazi szerencsejáték, az a biciklizés a városban :D

plantingC4 2013.07.12. 14:13:18

@kiraaaaa: csak bemondásra még 14 évesen sem ment :D

kiraaaaa 2013.07.12. 14:15:39

@plantingC4: na látod ebben teljesen egyetértek:)

kiraaaaa 2013.07.12. 14:20:32

@plantingC4: de ugye ezt már kinőtted így a harmincas éveid közepére?

plantingC4 2013.07.12. 14:21:05

@kiraaaaa: mesélhetnél, miben nem :D

kiraaaaa 2013.07.12. 14:24:34

@plantingC4: tuti van olyan téma! Mondjuk legyen a tapadásos alany létezésének létjogosultsága.

plantingC4 2013.07.12. 14:25:17

@kiraaaaa: nem, 30 felett sem működik bemondásra, vagy nagyon jókat kell mondani :D

plantingC4 2013.07.12. 14:31:30

@kiraaaaa: nyelvileg vagy kapcsiban? :D

kiraaaaa 2013.07.12. 14:43:11

@plantingC4: nyelvileg:) a kapcsiban lévő tapadásos alanyokat likvidálni kell, újratöltős puskával, olyannal, amivel a játékteremben lehet vadászni a zombikra:)

Hurri Kán 2013.07.12. 14:48:32

@kiraaaaa:
MIjaza tapadásos alany? Post-it? Bepillanatragasztózott ducktape?

kiraaaaa 2013.07.12. 14:52:50

@Hurri Kán: te még a premobil időszakban jártál iskolába, akkor úgy hívták: rejtett alany:)

Hurri Kán 2013.07.12. 14:58:29

@kiraaaaa:
Jó, hát olyan volt, hogy reggel megláttam az alanyt és nem voltam rá büszke :D

plantingC4 2013.07.12. 15:06:01

@kiraaaaa: A zombilövöldét annyira nem komálom, ők nem tudnak visszalőni szegények, nem kihívás nekem, hogy lepuffantom az összeset :D

Csekély ismereteim tudatában, azt merném mondani, hogy van létjogosultsága.
Nyelvközösség feltételezésére építik a definícióját, hogy mindenki érteni fogja a mondatot, a "rendes" alany nélkül is, és a nyelvközösség fogalmát magam is megértve és elfogadva, írnám, hogy hadd szóljon :D
Amúgy meg annyira nem értek ehhez és lehet jobb, ha kussolok :D

@Hurri Kán:
"Bepillanatragasztózott ducktape?" :DD:D:

Joe69 2013.07.13. 19:18:21

A posztról ( ha lehet még): szóval életem nagy revelációja,új korszakba lépése az volt,amikor egy ilyen után képes voltam nagy lazán elküldeni a picsába a csajt,sőt még azt is meggyőzően benyomtam neki,hogy nála sokkal jobbat is előkaptam azóta a tartalékból. Hasonlóra gyúrjon a posztoló is rinyálás helyett.

JOKKA21 2013.07.13. 19:22:03

Engedd el a ribit, ha szereted, inkább mással legyen boldog, mint veled boldogtalan, majd találsz másik bulát, aki majd keseríti az életed, mint ez a muff.

Joe69 2013.07.14. 01:34:23

@JOKKA21: ez a beszéd, testvér !:))
süti beállítások módosítása