HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/19/a_hatterzaj_buktatta_le_a_not

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr525414427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 09:23:47

@mésange: Na de azért ott se mindegy, hogy őszibarack vagyok-e vagy citrom. :)

fumerin 2013.07.19. 09:25:40

Egyébként futottam bele én is hasonló fasziba, mint poszter. Odajött hozzám, udvariasan helyet kért. Beszéltünk 10 percet, mire előjött ezzel: Nem tudom miért, de úgy érzem halálosan szerelmes lettem, te vagy az a nő, aki nekem életem végéig kell. Felvontam szemöldököm, elővettem legértetlenebb tekintetem és közöltem vele: Ha most azt mondtad volna, hogy 10 perc elég volt ahhoz, hogy azonnal ágynak akarj esni velem, lehet elgondolkodom, de így, húzz a picsába.

fumerin 2013.07.19. 09:30:19

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Én megmondtam embernek, hogy tudok én hamvas is lenni...csak vigyen el egy szórásos temetésre! :D

Dr.Rekettyés László 2013.07.19. 09:30:58

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Na de ha valakivel eljutsz a személyes találkozóig, akkor feltételezem, hogy valamilyen szintű érdeklődés vagy szimpátia megvan.
Én csak arra tudok gondolni, hogy teljesen más "élőben", mint amit a monitor előtt előad magáról. És itt nem a külsőre gondolok, hanem hogy a stílusa és a viselkedése szöges ellentétben áll azzal, mint amivel önmagát reklámozta.
Vagy még az lehet, hogy azért nem nagyon talált senkit (bár most jelenleg dughat), mert gondolom a neten minden nő hatmillió "ajánlatot" kap naponta. És dezső nem az a kategória, hogy elalél a suna, hogy "Na igen, nem keresek tovább, Ő AZ!".

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 09:33:08

@mésange: :DDD Meg a másik. Ha kiírom, hogy kapcsolatban vagyok, hogyan tudom építeni a felhőmet??? Én mindenfélét szeretnék!! Bárányfelhőt, esőfelhőt, kicsit elszórtat mindenféle formában. A gáz az, hogy eddig csak a viharfelhőt sikerült összehoznom.

Dr.Rekettyés László 2013.07.19. 09:33:14

@mésange: Ezt mondom. Ez is egy tévhit. Nem a frankót mondjuk meg, hanem nagyon kis szimpik és romik akarunk lenni, mert majd az jön be.

fumerin 2013.07.19. 09:34:45

@Dr.Rekettyés László: Úgy kamasz korunk csúcsán még elhisszük a lamurt első látásra, de utána már hiteltelen. :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 09:36:50

@Dr.Rekettyés László: Ez mind igaz, amit leírtál. Ezért tartom hülyeségnek az össze-vissza hazudozást, mert a személyes találkozó alkalmával úgyis minden kiderül.
Igazából nem tudom, hogy ez más nőnél hogy megy, de kaptam agyfrászt rendesen egyes kérdésektől. A kedvencem az volt, amikor valaki elolvasta az adatlapomat, azt írta, szimpi vagyok neki, kért hozzáférést a fényképekhez, és kapásból közölte, hogy nem engem keres. De legalább vette a fáradságot ennyire. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 09:37:39

@mésange: Pedig nagyon sok pasi azt hiszi, hogy ezt várod tőle.

Dr.Rekettyés László 2013.07.19. 09:41:49

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Kivéve, ha valaki még a személyes találkozón is szerepet játszik.
Például cukrászdába viszi a sunát habos kakaót szürcsölgetni, aztán kéz a kézben sétálgatni a holdfényes folyóparton.
Közben legszívesebben sörözne, láncdohányozna és szopatna.

fumerin 2013.07.19. 09:43:59

@Dr.Rekettyés László: :D De most komolyan...ha egy férfi cukrászdába hívja a nőt kakaózni, és máshoz lenne kedve inkább, akkor ki hülye? :D Nem, nem a nő...

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 09:45:25

@Dr.Rekettyés László: Egy darabig megy ez, de sokáig úgyse tudja megjátszani magát. De ez előfordulhat akkor is, ha valahol máshol találkoznak, nem a neten.
Hallottam én már olyat is, hogy egy nő 10 évet öregedett és 20 kilót hízott egy éjszaka alatt.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 09:47:17

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "A gáz az, hogy eddig csak a viharfelhőt sikerült összehoznom" Ne ess kétségbe, jóúton jársz! Az első lépést mindenképp megtetted a siker felé. Kitartás, türelem rózsatövist terem!
:DDDD

dr. gernika 2013.07.19. 09:48:32

Ha úgy viselkedsz, mint egy hülye picsa, miért csodálkozol hogy nem vesznek férfiba?

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 09:48:40

@Dr.Rekettyés László: "Közben legszívesebben sörözne, láncdohányozna és szopatna. " Hát tudod, hogy van ez: "néma gyereknek anyja sem veri ki a farkát!"
:D

Dr.Rekettyés László 2013.07.19. 09:53:52

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ezért kell(ene) mindenkinek önmagát adnia. Aztán az vagy jó, vagy nem jó, de legalább nincs később csodálkozás meg hiszti.
Ha valakinek nem tetszik a másik "életvitele", akkor tovább lehet állni, nincs harag.
Az a baj, hogy sokan kurvára meg akarnak felelni az "elején".

fumerin 2013.07.19. 09:54:35

Egyszer engem is lebuktatott a háttérzaj. Vettem egy szekrényt titokban, neki is láttam jól összerakni. Meglepinek szántam. Aztán pont telefonáltam, majd csattanás, üvöltés....10 perc múlva meg is jött a segítségem, kiásott szekrény alól. :D Hiába, lebuktam. :D

pretty kitty 2013.07.19. 09:58:22

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Ha kiírom, hogy kapcsolatban vagyok, hogyan tudom építeni a felhőmet???"

Be lehet am allitani h ki lassza h kapciba vad ;))))))))))))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 10:10:35

@Dr.Rekettyés László: Ezt igazán sose fogom megérteni. De én ilyen kis értetlen vagyok. Nem fogom megjátszani, hogy milyen kis édi vagyok, mondjuk nekem lehet, hogy 5 percig se menne. :)

@Bölcs Jaroszláv: Na, a tövis is már megvolt. Rózsa esetleg...? :)

@Donna Juanita: Na de annyi embert letiltani róla??? És ha kimarad véletlenül valaki? :)

@Papírsárkány: Nem is erőltetem meg magam. :)

pretty kitty 2013.07.19. 10:17:47

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nem letiltani kell hanem cinalc ed lisztat h ki lathassza jesz aszt allitod be lathatoszagnak :))))) Info olan keld meg balmeik dijakodat esz megmutatja hod kell ;))))))))) :PPPPPPPPPPP

Dr.Rekettyés László 2013.07.19. 10:18:22

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Valószínűleg a haboskakaó-sütike-andalgás pedig nem az én stílusom,bár igaz, ki tudja, sosem próbáltam :-)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 10:28:27

@Donna Juanita: :PPPPP

@Dr.Rekettyés László: Teljesen felesleges kipróbálni, ha elmúlt az ember 15 éves. :)

Dr.Rekettyés László 2013.07.19. 10:38:00

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Na most ha ezt olvassa (ál)poszter, akkor így közel a 40-hez majd kitalálja, hogy akkor ő mostantól hirtelen rosszfijjjjjú lesz.
Höjjjj, ez vezethet még mókás szituációkhoz!

Hurri Kán 2013.07.19. 11:11:25

"akivel úgy néz ki, összejöttem"
Valaki elmagyarázná, milyen, amikor úgy néz ki, hogy két ember összejön egymással? Köszönöm.

Black.Sheep 2013.07.19. 11:11:31

@plantingC4: az kimért stájer báj, hejj.
Megpróbálhatnák a mi Nyugatinkban is, csak szerintem minden rézfúvós eltűnne a 3. perc környékén, azt üstdobot meg "senki se látta'" :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:12:09

@Dr.Rekettyés László: Ilyen hogy is juthatott eszedbe??? Láttunk, olvastunk már ilyet? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... :D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:14:05

@Hurri Kán: Nem beszélték meg, hogy mostantól együtt járnak, így csak úgy néz ki. Tudod, a kis húsvéti nyuszi is így néz ki, aztán meg véroroszlán. Köszönöm, hogy segíthettem.

Hurri Kán 2013.07.19. 11:15:04

@Szintet lépett (ex) Naiva.:
Ahh, kezdem érteni! Mikor dugtak, valójában az sem az volt, az is csak úgy tűnt. Mivel mindketten másra gondoltak közben, így az sem számít járásnak :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:17:26

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Bakker, nem mondod, hogy te tanerő vagy??!!! mit tanítasz? remélem nem informatikát!
:DD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:20:32

@Szintet lépett (ex) Naiva.: bocsi, de ha tanár vagy, akkor mindent értek. Ne csodálkozz, hogy neked csak a tövis jutott. Egyszer mikor nagyon el voltam keseredve (de tényleg!), akkor bánatomban én is jelentkeztem tanárnak, de aztán gyorsan meggyőzött egy középiskola középkorú igazgatóhelyettesnője, hogy nem lesz az jó! Hagytam magam meggyőzni, és gyorsan kerestem egy normális állást.
:DDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:21:11

@Hurri Kán: Hát a dugás nem jár együtt a járással. Ezt sem tudtad? Mennyit kell még tanulnod. *fejcsóvál*

@Bölcs Jaroszláv: Csak úgy teszek, mintha, pedig dehogy. :)

Hurri Kán 2013.07.19. 11:25:00

@Szintet lépett (ex) Naiva.:
Ezt sem tudtam. Tényleg sokat kell még tanulnom.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:31:34

@Hurri Kán: Egyik barátnőm mesélte, hogy már 3 hete együtt volt egy pasival, dugtak is többször is, amikor a pasi közölte, hogy akkor most innentől kezdve vegye úgy a csaj, hogy járnak.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:35:57

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hibázott a pasi: a kettőnek tényleg semmi köze egymáshoz.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:36:40

@Bölcs Jaroszláv: És akkor képzeld el, hogy teljesen beszámítható voltam, amikor így döntöttem. :)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:37:49

@Bölcs Jaroszláv: Én is gondolkodtam már olyanon, hogy legalább két pasit tartok. Egyikkel járok (imádom ezt a szót! ), a másikkal meg jókat d.gunk.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:43:52

@Szintet lépett (ex) Naiva.: NANE! Az teljességggel ki van csukva! Mondd, hogy nem igaz, mert rombadöntöd az eddig működő, jól kialakult, békésen poshadó lelkivilágomat!
Mondd, hogy csak nem figyeltél oda, vagy éppen részeg voltál!
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:45:22

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Az kevés: kell még egy harmadik is, aki bizonyos szolgáltatásokat nyújt: pl. elszállít ide-oda a luxuskocsijával, fizeti az éttermi számláidat, meghallgat, ha épp rossz passzban vagy és ki akarod önteni a lelki szemetedet beléje, stb. stb.
:)

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:47:02

@Bölcs Jaroszláv: A legborzasztóbb az (ha gyenge idegzetű vagy, ne olvasd tovább!), hogy szeretem csinálni.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 11:48:12

@Bölcs Jaroszláv: Ahogy én számolom, már négynél tartunk. Aki fizet, meg aki meghallgat, az két különböző személy.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:51:36

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Na látod? Tanulsz te! Ezt hívják felhőnek!
Nem kell hozzá semmi, csak tudatosítani bennük, hogy komoly előnyöd van velük szemben, mert te összenőttél egy puncival!
:)

plantingC4 2013.07.19. 11:54:21

@Black.Sheep: hát igen, a Nyugati az prájszlessz, nem igazán szoktam megakadni már semmin ebben a városban, hónapok óta nem kellett arra mennem és mikor legutóbb mégis arra kellett, az már nekem is sok volt.
hogy ennyire nyíltan szólítgatnak meg mindenkit a fogatlan cigánykurvák, mondjuk ebédidőben is, úgy hogy 10 méterre álló járőrpáros lazán félrenéz....

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:54:48

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Most már mindent értek: szóval mazochista vagy. Akkor egyszerűen csak rossz helyen keresgéltél eddig: próbálj a szadisták között társat találni! Mit tanítasz? (de tényleg, ez most komolyan érdekel!)

Hurri Kán 2013.07.19. 11:57:27

@plantingC4:
Ó, már megjelentek ezek a szolgáltatók a Deák tér-Király utca-Kazinczy utca vonalon is, szóval ez a rész is világvárossá lépett elő :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:57:34

@plantingC4: Mija problémád? Azoknak a stricijük szándékosan veri ki a fogukat, hogy meg ne harapják a kuncsaftot szopás közben!
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 11:58:53

@Hurri Kán: Én tegnapelőtt Dunakeszire menet láttam egy adagot a Rakosborzasztói szemétégető környékén. Mondjuk ott elférnek. Visszafelé már nem arra jöttem.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 12:05:02

@Dökvín: Jóvanna! Nekem itt nem van telepítve mediaplayer a gépre, mert ez egy munkahely, majd csak otthon tudom megnézni!
:(

Dr.Rekettyés László 2013.07.19. 12:05:58

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Aznap mit csinált másképp, vagy mit/hova engedett, amit addig nem?

plantingC4 2013.07.19. 12:06:11

@Hurri Kán: remek...
@Bölcs Jaroszláv: nahát, aszittem nem mosnak fogat minden nap és kiesett szegényeknek a foguk, mondjuk mindnek elöl javarészt, de ebből meg arra következtettem, hogy rokonok

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 12:07:34

@plantingC4: Látod? Most már tudod, hogy miért pont elől. És azért mosolyognak rád olyan foghíjasan, hogy tudassák veled: megfelelően dizájnolva van a szájuk a dologhoz!
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 12:08:39

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Valamit nagyon rosszul csinálhatott a barinőd!
:DD

pretty kitty 2013.07.19. 12:15:00

@Dökvín: LOL!!!!!!!!!!!! XDDDDDDDDD Gud fajnd Jol Medzoszti :DDDDDDDDDDDD

@Bölcs Jaroszláv: Nem tucc a munkahei gepeden videjot lejaccani? :OOOOOOO Hol dolgozol te, Tescoba pensztaloszkent?? XDDDDDDDDDDD :PPPPPPPPP

indapass90210 2013.07.19. 12:38:00

A csaj jól mondta: 30 után minden nap ajándék!

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 13:07:58

@Bölcs Jaroszláv: Mit nézel ki belőlem? :)

@Dr.Rekettyés László: Erre így még nem gondoltam, hogy akkor valami másképp történt. Majd megkérdezem tőle, nem tudom.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 13:34:14

@Donna Juanita: Nem, nem teljesen. Mondjuk úgy, hogy egy olyan ici-pici irodában, ahol a nagyfőnök közvetlenül rálát a monitoromra.
:((

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 13:35:47

@Dövan: Pontosan! Én még azt is hozzá szoktam tenni, hogy 30-on túl, ha egy nap arra ébredsz, hogy nem féj semmid, akkor az azt jelenti, hogy meghaltál.
:DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 13:36:28

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Akkor az mondjuk magyar, történelem, és még valami vagy nyelv, vagy andragógia!!
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 13:37:09

@Bölcs Jaroszláv: féj=fáj: eggyel arráb. Nem megy nekem a vakon gépelés.
:D

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 13:40:52

@Bölcs Jaroszláv: Így legalább tuti, hogy nem súgott neked senki, aki ismer engem. :) Szép is lenne a magyar szak, amikor néha egy értelmes mondatot nem tudok összehozni. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 13:52:20

@Szintet lépett (ex) Naiva.: OK, de most már te jössz: szóval mi is az a három szak?
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 13:52:59

@Szintet lépett (ex) Naiva.: PS. Én nem ismerek senkit személyesen a bandából.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 13:54:59

@Bölcs Jaroszláv: Ha figyelmesebben olvasol, akkor már tudnád, az egyiket legalábbis. Kislányka elárult. :) (matek, fizika, info - teljesen női szakok )

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 13:59:34

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Hát de pont miatta az informatikára nem gondoltam. Az előbbi megjegyzése miatt. Gondoltam csak szívatni akar, hogy konzultálj a tanítványaiddal ha nem értesz hozzá.
:DDD
BTW én nem igazán olvasok figyelmesen, mert közben mindenféle kimutatásokat faragok itten a nyominger könyvelők főkönyvi kivonataiból (excelben).
:P

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 14:02:43

@Bölcs Jaroszláv: Ó, beszól ő állandóan, ilyeneken már nem akadok fenn. :)
Szóval ezek szerint a te szakmád sokkal jobb, mint a tanári pálya. :P
Bár nem hangzik rosszul. Bár lehet, hogyha minden nap ezzel kéne foglalkoznom, tele lenne a tököm az excellel.

pretty kitty 2013.07.19. 14:03:20

@Bölcs Jaroszláv: "Gondoltam csak szívatni akar, hogy konzultálj a tanítványaiddal ha nem értesz hozzá."

Esz eszt jol iz gondoltaaaaaaaad ;)))))))))) XDDDDDDDDD

pretty kitty 2013.07.19. 14:04:02

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "Ó, beszól ő állandóan, ilyeneken már nem akadok fenn. :)"

Megedzettelek miiii?? :DDDDDDDDDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 14:06:19

@Donna Juanita: Tudod jól, hogy csípem a búrádat, csajszi. :DDD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 14:13:03

@Donna Juanita: Dorombolni a macska tud. Te meg majom vagy! :DDD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 14:41:04

@Szintet lépett (ex) Naiva.: "@Donna Juanita: Tudod jól, hogy csípem a búrádat, csajszi. :DDD " A csajszira azért túl nagy téttel ne fogadj!
:DD
"Szóval ezek szerint a te szakmád sokkal jobb, mint a tanári pálya. :P" Felfogás kérdése. Tudod, kinek a pap, kinek a lánya. De alapvetően nem ez a szakmám, csak most jobb híján épp ezt, illetve ilyesmiket csinálok. Tudod tavaly kissé csődbe ment a korábbi munkahelyem (a volt főnököm azóta is a sitten ül) szóval ha ló nincs alapon csinálom. De alapvetően nem rossz. Eléggé nyugis munkakör. Nem kap tőle infarktust az ember. Plusz pénteken csak az ügyeletesnek kell bejönni (ez ma épp én vagyok, de most három hétig szabad péntekes leszek). Szóval lehetne rosszabb is.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 14:42:57

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Egyébként egy volt középiskolai osztálytársnőm is matek fizika informatika tanár lett (egyedül az osztályból).
:DD

pretty kitty 2013.07.19. 14:46:39

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Fojemlosz vadok annyi sztimmel de jazon belul nem maom hanem homo capijenc viltujalisz ;)))))))) de jovo heten ujla Hello Kittysz ikonom leeeeeecc ;)))))))))) :DDDDDDDD

pretty kitty 2013.07.19. 14:48:57

@Bölcs Jaroszláv: Azel alla sze phogaddon szenki nad tetbe h a te komiajidat ed Jaloclav nevu paszi jilja be jaki lajadaszul *bbbolc!!!* XDDDDD :PPPPPPPPP

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 14:50:47

@Bölcs Jaroszláv: Nem fogadok olyanban, amiben teljesen biztos vagyok. Virtuális csajszi. :D
Egy ilyen munkahelyet én is bevállalnék. Egy kis időre tuti.

@Donna Juanita: Homo sapiens virtualis. :) Itt a pont! Egy nagy piros. :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 15:13:20

@Donna Juanita: Na arra sem fogadnék természetesen!
:DDDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 15:15:08

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Nézd a helyzet az, hogy nekem eléggé mozgalmas volt az elmúlt négy évem, ezért nagyon nem szomorkodom, hogy most csak így "pianissimoban" kell előadnom. Ja azt nem is mondtam, hogy csütörtökönként sem dolgozom. Szóval ha nem vagyok ügyeletes, minden héten van egyben 4 szabadnapom.
:DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 15:20:18

@Bölcs Jaroszláv: Szóval csak nagy néha bekukkantasz, körbevezetnek, hogy igen, ez a munkahelyed, mosolyogsz mindenkire, aztán szépen hazaballagsz. Fizetnek is ezért? Mert ha igen, beajánlhatnál. Én még az idegenvezetést sem igényelném. Nem is zaklatnám őket. Jó kis távmunkás lennék. :)

dr. gernika 2013.07.19. 15:34:04

@Bölcs Jaroszláv: Nálunk most azért van lazapéntek, mert nincs bent a főnökség és csak telefonon, ímélben éreztetik velünk folyamatosan, hogy azért gondolnak ránk.
Amúgy még ilyenkor sincs hazamenetel 5, negyedhat előtt.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 15:36:52

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Azért nem kell telhetetlennek lenni. Segítek a kollegináknak, ha igénylik (néha meggyűlik a bajuk ezzel-azzal: számlázóprogrammal, és egy idősebb kolleginának pedig általában mindennel, aminek köze van a számítógéphez), olyankor próbálok lelket önteni beléjük, hogy ne keseredjenek el, mert ehhez később még úgyis hozzájön majd a reuma és az aggkori agyérelmeszesedés, szóval igyekszem hasznossá tenni magam.
:DDDD

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 15:37:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Ja, és igen fizetnek érte, meg természetesen még "maszekolok" is mellette.
:D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 15:39:10

@dr. gernika: Az enyémet (mármint a főnökömet) szerencsére most jól lefoglalják a külföldi partnerek, pedig különben szinte biztos, hogy bejött volna. De így békén hagyott, nagyon nyugis ügyeletem volt, megyek is mindjárt haza, mielőtt még megváltozna a helyzet.
:)))

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 15:42:11

@Bölcs Jaroszláv: Te is kedvenc kolléga kategóriába tartozhatsz. :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.19. 16:36:43

@Szintet lépett (ex) Naiva.: Na most viszont húzok, mint a túzok, elvégre nem kocsma ez, hogy mindig itt legyek. Csak nem lopják már el az épületet hétfő reggelig! CSövi mindenkinek és kellemetes hétvégét!
:DD

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.19. 16:55:37

@Bölcs Jaroszláv: De nagyon költői lettél. Neked is jó hétvégét!

Joe69 2013.07.21. 01:58:15

Szegény posztoló a földkerekség legveszélyesebb és legkilátástalanabb vállalkozásába fogott bele: 30-as szinglikkel randizik. Még az alligátoridomítás is gyerekjáték ehhez képest, pedig azok is kiszámíthatatlanok, rosszindulatúak és harapósak.

Szintet lépett (ex) Naiva. 2013.07.21. 14:08:46

@Joe69: Van egy olyan érzésem, hogy veled randizni se kevésbé veszélyes. :D

Joe69 2013.07.21. 16:25:35

@Szintet lépett (ex) Naiva.: csak alligatorokkal szemben veszem fel a capaformamat,ott no mercy..szinttol fugg termeszetesen:))

JOKKA21 2013.07.22. 21:28:14

Ribi az összes nő.
süti beállítások módosítása