HTML

Így Jártunk Blog

Mi így jártunk, most itt vagyunk. Te hogy jártál? Oszd meg velünk az ellenkező nemmel kapcsolatos tapasztalataidat, vagy épp kérj tanácsot, mi segítünk. Vagy így, vagy úgy! Vagy csak jót nevetünk, de nem csak rajtad, magunkon is.
Levelet ide várunk: igyjartunkblog@gmail.com

Mi IJnk, ki vagy a blogoszférában, jegyeztessék meg a te URLed, jöjjön el a te autoposztered, legyen meg a te elsőzésed, mint a gépen, úgy a telón is! Mindennapi pináját add meg Dövannak ma, és bocsásd meg Jokkának az MNKzást, miképpen a kislánynak is megbocsátják a "transzformációkat"! És ne vígy minket a kényelmi állandóba, de szabadíts meg minket a Coelhótól! Mert tiéd az oldalsáv, a tartalom és a sávszél mindörökké. Úgy legyen.

Friss topikok

Instant Coelho



Az ÍJ szépsége bölcs haraggal támad.

Így Járós Extrák

Szűrés engedélyezése

http://csajokespasik.blog.hu/2013/07/29/labtorlonek_hasznalja_a_lanyat

A bejegyzés trackback címe:

https://igyjartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr715431526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pretty kitty 2013.07.29. 07:52:18

C lehetoszeg: keleszel ed plofi beldilkoszt aki jelteci lab aloooooool!!!!!! ;)))))))))

mütyür 2013.07.29. 07:52:56

normális vagy, ember, anyóspajtit beengedni a saját lakásodba??? :(

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 08:08:18

Szasztok! Szóljatok, ha fáztok nagyon, és becsukom az ablakot!
:DD

Ami a posztot illeti: poszter, holnapra leírod 100x, hogy a hosszú boldog párkapcsolat titka, hogy a kedvesed szüleitől minimum két határ és egy óceán válasszon el. Kiegészítésként pedig, hogy legjobb anyós, aki porhanyós.
Uff én beszéltem, megyek kv-t főzni.
:)

Papírsárkány 2013.07.29. 08:10:44

De ha már odaköltözött... miért hagyod, hogy dirigáljon/okoskodjon/stb a te lakásodban?

Dr.Rekettyés László 2013.07.29. 08:13:57

Ha most azt írnám, hogy egy kibaszott nagy balek vagy, akkor kihoznád belőle, hogy én tulajdonképpen csak kurvára irigy vagyok?

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 08:15:38

@Papírsárkány: Nagy kérdés, hogy hány éves a poszter, illetve a csaj. Az ugye axióma, hogy 30 év körül eléggé kialakult, fix értékrenddel rendelkeznek az emberek, tehát ha a poszter csaja valahol e-körül van, akkor nincs értelme arra számítani, hogy gyökeresen megváltozik egy-két beszélgetés hatására, azaz az értékrendjében kedvezőtlenebb helyre "költözködik anyuka" a poszter javára. Ezért, amíg él a boszorkány, a mellékhatásaival is számolnia kell a poszternek. Vagy pedig dobja, éls keressen egy olyat, aki képes önálló lenni az anyjával/apjával, stb. szemben.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.07.29. 08:16:10

anyóst legfeljebb csak por alakban költöztetnék be..

mütyür 2013.07.29. 08:16:25

@Papírsárkány: mert gondolom, akkor a bnője is kiakadna.

amíg bnő nem fogja fel, hogy az anyja agresszív mártírvámpír és nem szabad hagynia magát, addig marad ez a szitu.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 08:16:30

@Papírsárkány: Hát így is lehet fogalmazni, de én egy másik szinonímát haszmálnék: hülye.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 08:17:24

@mütyür: Ne reménykedj! Ha eddig nem fogta fel, ezentúl sem fogja.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 08:19:53

Basszad ki a retekbe. Ha pampog a picsa, őt is.

Papírsárkány 2013.07.29. 08:20:01

@Dr.Rekettyés László: szerintem ezt tudja már magától is :)

Papírsárkány 2013.07.29. 08:22:42

@mütyür: @Bölcs Jaroszláv: hja, van rá esély, hogy ebben nőtt fel, eddig senki se mondta neki, hogy nem ez a normális és lassan "ébred" csak fel...

Dr.Rekettyés László 2013.07.29. 08:24:14

@Papírsárkány: Azt már tudjuk, hogy Gizi egy fillért sem visz a közösbe. De gondolom Margit néninek sem kell, biztos úgyis kevéske a nyugdíja.

mütyür 2013.07.29. 08:27:21

@Papírsárkány: így van. sőt, még ha látja is az ember, mi a helyzet és nem normális, akkor is nagyon nehéz. akit egész életében manipulálnak... mert anyóspajti tuti nem most változott ilyenné.

Papírsárkány 2013.07.29. 08:28:43

@mütyür: hja, és gondolom apóspajti már a sírba menekült előle, így új préda után kellett nézni...

Madpapa 2013.07.29. 08:28:53

Felvállalod a konfrontációt a mamával. Felhívod a figyelmét, hogy vagy rendesen viselkedik, vagy kirakod a szűrét. Nyilván a mama majd elkezd ekkor szövetséget kötni a lányával. Felhívod az ő figyelmét is arra, hogy válasszon. Vagy te és marad, vagy a mama és mehet. Leírva egyszerű. Megtenni, biztos sokkal nehezebb lesz.

mütyür 2013.07.29. 08:29:45

@Dr.Rekettyés László: honnan tudjuk, hogy bnő nem fizet semmit? csak annyit írt, hogy nem hozott magával semmit. ami önmagában nem gond, ha a pasinak mindene megvolt, minek még egy evőeszközkészlet?

Papírsárkány 2013.07.29. 08:30:30

@Dr.Rekettyés László: harmonikus, kölcsönösségen alapuló kapcsolat ez :)

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 08:31:01

@mütyür: Á van egy középkorú egedülálló milf a szomszédságomban (vagyis a környéken), akinek a férje símán kitiltotta a közös lakásukból a csaj anyját. Aztán férj elpatkolt (sajnos, tehetném hozzá, meglehetősen fiatalon), a vén banya pedig azóta is eszi folyamatosan a lánya és az unokája életét büntetlenül. Pedig a csaj tudja, hogy az anyja milyen, veszekszik is vele eleget, de valahogy mégis hagyja. Arra hivatkozva, hogy már öreg, és addig kell szeretni, míg lehet.

mütyür 2013.07.29. 08:31:24

@Papírsárkány: nincs új préda, mert nem kell. a srác kerüli, közvetlen konfrontáció nincs köztük. örök préda a lány.

ismerős a helyzet nagyon, sajnos.

Papírsárkány 2013.07.29. 08:32:42

@mütyür: már úgy érted, azon kívül pl., hogy ingyen lakik valahol? :)

mütyür 2013.07.29. 08:33:45

@Papírsárkány: ilyeneknél elsősorban nem ez a fontos, hanem hogy folyamatos felügyelet alatt tartsa a lányát.

Dr.Rekettyés László 2013.07.29. 08:34:40

@mütyür: Ja, lehet hogy anyja viszont nem volt, így hozott egyet abból?

mütyür 2013.07.29. 08:35:10

@Bölcs Jaroszláv: igen, sajnos azért nehéz, mert nem idegen szívja a vérét. "mégis az anyám" ... ebből iszonyatos kikecmeregni.

mütyür 2013.07.29. 08:37:49

@Papírsárkány: őőő :)))

@Dr.Rekettyés László: a bnő függése nagyon erős, mert ilyet megjátszani sztem durva.

Papírsárkány 2013.07.29. 08:40:11

@mütyür: komolyan kérdezem.
ez ilyen "szar életem volt, nehogy a lányomnak jobb legyen"?
vagy milyen motivációi vannak az ilyen "embereknek" ?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 08:41:44

@mütyür:

Minden aduász a pasinál van, ő lakása, azt basz ki belőle akit akar. Ha nem akar a mama menni, hát kihívja a rendőrt rá.

Dr.Rekettyés László 2013.07.29. 08:43:55

@mütyür: Az a szép, hogy ha Ernő elmondaná a véleményét, akkor egy érzéketlen büdös bunkó lenne otthon. (Mondjuk annyira azért nyilván nem, hogy sértetten elköltöznének.)

Pj0tr 2013.07.29. 08:46:28

Nagyon szélsőséges helyzetnek kellene lennie, hogy a saját anyámat magunkhoz költöztessem...
Ma már nem az a modell, hogy a generációk együtt élnek a nagy házban (főleg, hogy nagy házak a városi környezetben már nincsenek is), hanem inkább a kirepülök a fészekből a működő modell.
Szerintem a mai rohanó világban már nem is működne ez a generációs dolog, hiszem még ha csak 20 év is van a két generáció között már akkor is nagy a szakadék. 50 évvel ezelőtt pedig még ha 30 év volt a különbség az sem számított.
Többen említették a C lehetőséget. Egyébként az a legnehezebb! Szóval kösd fel a gatyót és ha nem akarsz idő előtt agyvérzésben elmenni, akkor a megfelelő szintre építsed le az anyóst. Hidd el csak addig és azért csinálja, mert MEGTEHETI.
Ha helyre van téve akkor még szeretni is képes, legalábbis amikor 0,5-1-2-4-8 havonta találkoztok elvisel.

mütyür 2013.07.29. 08:49:48

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ez tény. óriási hiba volt odaengedni. gondolom sejti, hogy ha kirakja, bnő is megy, ezt meg nem akarja.

@Papírsárkány: tudom, hogy komolyan kérdezed, csak nehéz rá válaszolni :) nálunk pl. öcsémmel nem játszmázik, csak velem. de vmi olyasmi, igen. az természetes, hogy a gyerekednek minden jót kívánsz. az már más, hogy ilyen esetben azt akarja, hogy úgy éld az életed, ahogy ő akarja. ha te mást akarsz, akkor jön a hisztéria, üvöltözés. ha nem veszed fel a kesztyűt és nem kezdünk órákig tartó ordításba, akkor jön a sírás, hogy ő bezzeg csak a legjobbat, meg ő szült meg, meg nemsokára meghal stb. a rossz tapasztalatok miatt mártírhálót von maga köré, őt mindenki bántja. a lényeg, hogy mindig ő legyen a középpontban. komplex :)

egyszer vicces volt, amikor elmesélte, hogy egy ismerőse mondta, annyira rossz volt a kapcsolata az anyjával, hogy ő azért nem akart soha gyereket, mert attól rettegett, hogy olyan lesz, mint az anyja volt vele. Majdnem hangosan felröhögtem, de aztán inkább nem világosítottam fel, neki miért nem lesz tőlem soha unokája :))

mütyür 2013.07.29. 08:52:35

@Dr.Rekettyés László: az tuti, hogy sértődés lenne, de a lányban talán elindítana egy folyamatot, hogy le tudjon akadni anyuciról. mivel a poszt szerint anyuci folyton piszkálja a lányt, ezért nem hiszem, hogy itt családi lakásfoglalásról lenne szó.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 08:56:28

@mütyür:

Lehet a Mama ilyen parazita, aki a lányát használja csalinak, hogy így a lánya által fogott gazdatesten élősködhessenek. Parazita-duó.

Dr.Rekettyés László 2013.07.29. 08:56:36

@mütyür: Jó esetben így lenne.
Rossz esetben pedig úgy, ahogy írtam. Ernő lenne a szar szemét a saját lakásában, hogy egy szegény idős asszonyt az utcára tenne.

Papírsárkány 2013.07.29. 08:57:14

@Dr.Rekettyés László: attól függ, elvben anyóspajtás jött valahonnan, menjen csak vissza oda :)

mütyür 2013.07.29. 08:57:35

@Papírsárkány: volt, hogy megkaptam, hogy csak azért látogatom a kórházban, mert arra várok, hogy meghaljon :)))) öcsém nem ment be hozzá egyszer sem, az nem volt baj :))) nahmindegy :)

az ilyen anya-lánya kapcsolatot tényleg nem értheti meg kívülálló.

dr. gernika 2013.07.29. 08:58:36

Én ilyen töketlen balfaszt még nem láttam.
Ketten élősködnek rajtad, miközben te teszel nekik szívességet, és kushadsz?
A lakás a tied, te hozod a szabályokat, tessék ezt a mamában tudatosítani.
Ha a lánnyal jó a kapcsolatod, akkor őt ne hagyd el, hanem üljetek le dumálni, hogy ha anyunak felügyelet kell, akkor keressetek valami ellátó intézményt a közelben. Mi van a lakással, amiben eddig élt?

Papírsárkány 2013.07.29. 08:58:50

@mütyür: ... és ha van esze, nem is akarja. Mert ez finoman szólva gyomorforgató.

mütyür 2013.07.29. 08:58:52

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ahogy írtam, akkor nem piszkálná a lányát.

@Dr.Rekettyés László: akkor meg sajnos báj-báj mindkettőnek.

Papírsárkány 2013.07.29. 08:59:24

@Dr.Rekettyés László: És mit csináltak a pénzzel, elitták? Mert azt nem tartom valószínűnek, hogy beleadták volna a közösbe :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 09:08:37

@mütyür:

Anyuka használja a lányát. Uralkodik rajta.

mütyür 2013.07.29. 09:11:50

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ez tény. csak te duót mondtál, azt meg nem látom, hogy a csaj is parazita lenne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 09:12:42

@mütyür:

Ő anyuka eszköze, de mivel antropomorf kreatúra, valszeg ezért neveztem duónak :)

mütyür 2013.07.29. 09:17:26

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: féreg elleni oltás talán megoldaná a problémát :)

Hurri Kán 2013.07.29. 09:17:43

Ne legyél balfasz. Ha meg igen, megérdemled.

mütyür 2013.07.29. 09:20:38

az is érdekes, hogy poszter azt írja, szinte azonnal hozzáköltözött a csaj. gondolom nagy adag menekülés is volt benne... talán nem veszett ez a dolog, de ne anyóssal üljön le, hanem a lánnyal.

leonito77 2013.07.29. 09:21:36

Sziasztok!

Szerintem a szálakat anyuka irányítja. Ha van is szerelem a pár között, az hamarosan a múlté.

Anyuka érzelmileg zsarolja a pici lányát, hogy ő ne legyen egyedül (mármint anyuka, mert ettől bizonyára retteg, mert nincsen egy barátja sem). A lány ennek enged, hiszen anyuka eleve így nevelte és nem tudja máshogy feloldani a bűntudatot, minthogy enged az érzelmi zsarolásnak.

Szegény pasi, meg csak pislog, mint hal a vízben. És persze anyuka megpróbálja a pasit is irányítani. Na most a pasi szempontjából elég szar a helyzet, mert, ha szereti is Gizit, akkor sem tudja majd úgy lejátszani a dolgot, hogy anyukást úgy tegye ki, hogy ne ő legyen a szemét.

Ehhez Gizinek el kéne mondani a helyzetet és Gizinek hajlandónak kéne ezt elfogadni és Gizinek legközelebb ellen kéne állni a legdurvább érzelmi zsarolásnak is.

Anyuka részéről ez olyan méreteket is ölthet, hogy halálos beteg lesz (ki az a szörnyű ember aki magára hagyna egy halálos beteget), de azért nem hal meg, vagy elesik és eltöri néhány csontját a fent említett célból.

És, ha a poszter még szakít is Gizivel, akkor sem biztos, hogy anyukát ki tudja rakni. Mivel már ott lakik sajna jogai is vannak és nem egyszerű kipenderíteni onnan.

Az esélyek nem jók, de a remény hal meg utoljára. :)

dr. gernika 2013.07.29. 09:23:23

@Papírsárkány: Nem veszik észre magukat. Ezt kapták ők is, ezt örökítik tovább.

Hurri Kán 2013.07.29. 09:24:47

@mütyür:
Anyóssal nem leülni kell, hanem cuccait összerakni és kitenni az ajtó elé.

@leonito77:
Saját lakásomból, főleg, ha az illető oda nincs bejelentve, akkor rakom ki kb. 3 perc alatt, amikor csak akarom.

mütyür 2013.07.29. 09:28:36

@Hurri Kán: ha meg akarja tartani a bnőt, akkor ez épp nem a legjobb ötlet :)

@leonito77: kaptál egy pontot :))

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 09:29:09

@Pj0tr: Jól látod a dolgot Pétya tovariscs, ami a többgenerációs együttélés problematikáját illeti. A helyzet az, hogy vannak társadalmak, ahol ez jól működik, de ott viszont nem egyetlen anyós pajti, hanem tényleg 2-3 komplett generáció él együtt, és megvannak a jól bejáratott és bevált módszerek a kialakuló konfliktusok kezelésére. Ez az, ami nálunk űberhaupt nem létezik, ezért, ha néhány helyen jól együtt tud élni több generáció, az kizárólag csak a véletlen műve, mert olyan embereket sodor egymás mellé, akik tévedésből, spontán jól kijönnek egymással.

Hurri Kán 2013.07.29. 09:30:09

@mütyür:
Szerinted épeszű ember meg akar tartani egy ilyen nőt?

TBal 2013.07.29. 09:30:56

"De amit én erősen gyanítok, hogy az ilyen kampányszövegeket rendszerint akkor nyomja, ha éppen hazajött tőle, mert meglátogatta anyut."

Én meg erösen gyanítom, hogy ma július 29.-e van.

Hurri Kán 2013.07.29. 09:33:07

@mütyür:
Amelyik ennyire erőltette, hogy anyuka oda költözzön, továbbá eltűri, hogy az anyja így beszéljen vele.

Namely 2013.07.29. 09:37:33

A mamának igaza van! Ti egy szép nagy család vagytok, és hallgatnotok kell rá, hiszen ő a tapasztaltabb, az okosabb, a bölcsebb.
Szégyelld magad, te önző gazember!

mütyür 2013.07.29. 09:37:52

@Hurri Kán: ha egész életedben így beszél veled az anyád, meg kell erőltetned magad, hogy rájöjj, nem természetes. plusz addigra nyilván már annyira mélyen van az önbecsülésed, hogy kb. majdnem lehetetlen megszabadulni. nehéz felismerni, hogy csak egy rugdalható báb vagy :)

Hurri Kán 2013.07.29. 09:39:20

@mütyür:
Ettől még nem kell asszisztálni ehhez.

Papírsárkány 2013.07.29. 09:40:48

@Hurri Kán: de talán ha szereted az illetőt, akkor segíteni próbálsz, kidobás helyett

mütyür 2013.07.29. 09:41:14

@Hurri Kán: persze. én is mondom, hogy pasas hülye volt. ráadásul a lány helyzetén is pont hogy rontott.

Hurri Kán 2013.07.29. 09:41:41

@Papírsárkány:
Pont ezért kell első körben anyóst kihajítani.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 09:42:38

@leonito77: "És, ha a poszter még szakít is Gizivel, akkor sem biztos, hogy anyukát ki tudja rakni. Mivel már ott lakik sajna jogai is vannak és nem egyszerű kipenderíteni onnan. " Sok igazság van abban amit írsz, de ez pont nem olyan. A kedves mama nem azért költözött oda, mert nincsen saját lakása, hanme azért, mert ott a lánya, aki kinyalja a hangszóróját. Amennyiben Dezső szakít Gizivel, és Gizi húz a poszter lakásából, anyuta húzni fog utána, mint a vadlibákok, vagy ha mégsem, akkor ezt követően már bármit megtehet a poszter, hogy meggyorsítsa az elhatározás megszületését, hogy jobb, ha elhúz onnan. "Extra jogai" akkor lehetnénnek, ha nem lenne hova mennie a posztertől.
:D

Papírsárkány 2013.07.29. 09:43:12

@Hurri Kán: Értem, miért is? Hiszen "Szerinted épeszű ember meg akar tartani egy ilyen nőt? " :)

mütyür 2013.07.29. 09:44:16

@Hurri Kán: de a lány még messze van attól, hogy megértse, mit művel vele az anyja, ha kidobja anyóst, menni fog a lány is. először meg kell értetni a lánnyal a helyzetet. Persze azzal, hogy anyós a szomszéd szobában van, halmozottan hátrányos a szitu, mert amint felnyílik a lány szeme, anyuci azonnal vissza is csukja...

Hurri Kán 2013.07.29. 09:45:49

@Papírsárkány:
Ugye most csak poénból értetlenkedsz?

@mütyür:
Feltételezem, poszter már próbált erről beszélni vele. Ha nem, akkor ő is egy balfasz, ebben az esetben megérdemli jelenlegi helyzetét.

mütyür 2013.07.29. 09:47:28

@Hurri Kán: nyilván 1-2 ideges beszélgetéstől megváltozik minden :)

Hurri Kán 2013.07.29. 09:49:11

@mütyür:
Nem kell idegesen beszélni, viszont: először elmondom, barátnőnek, nekem ez így miért nem jó (amit valószínű ő sem érez). Ha ennek ellenére sem tudja mamát távozásra bírni, akkor menjen vele szépen ő is. Hát így.

Papírsárkány 2013.07.29. 09:49:45

@Hurri Kán: Watsonom, Ön a legapróbb jelekből is helyesen következtet :)

mütyür 2013.07.29. 10:03:58

@Hurri Kán: itt az lenne a legfontosabb, hogy poszter arra mutasson rá, hogy a lánynak miért nem jó.

Hurri Kán 2013.07.29. 10:08:40

@mütyür:
Én csak feltételezem, hogy ezt megtette, posztból nem derül ki. Ha meg simán csak picsog, akkor ugyanakkora balfasz, mint a csaj, megérdemlik egymást.

plantingC4 2013.07.29. 10:12:42

Kemény szitu ez. Az esetek nagyobb részében problémás az efféle együttélés. Érdekes, hogy annak ellenére, hogy a tag nem jött ki a lány anyjával, mégis odaköltözhetett anyuka, erre a folyamatra kíváncsi lennék vagy csak arra, hogy mit mondhatott vajon a lány, amivel meggyőzte.

Van olyan ritka eset, hogy jól sülhet el az ilyesmi, de ehhez sok dolog szerencsés együttállása kell.
Egyszer költöztem oda lányhoz, úgy, hogy anyuka is ott lakott, sőt kifejezetten kérte, hogy lakjunk így, mert jól kijöttünk (alig 6 évvel volt nálam idősebb:D), csípett engem is, én is őt, gyakorlatilag ő ajánlotta, hogy bejárónőnk és házvezetőnőnk, szakácsnőnk lesz és tök békén hagy(így is volt, tök más műszakban dolgozott, alig taliztunk), csak lakjunk ott, mert magányosan érezné magát. Jópofa volt :D
De ez a történet nem tűnik annak.

mütyür 2013.07.29. 10:12:45

@Hurri Kán: "Nem értem, a lánya miért hagyja, nyilván azért, mert nem zavaró tényezőként, hanem anyjaként látja és szereti. "

halovány gőze nincs arról, mi miért történik, fixen nem ültek le soha mélyen beszélgetni.

Hurri Kán 2013.07.29. 10:14:40

@plantingC4:
Anyuka volt alig 6 évvel idősebb? :D

leonito77 2013.07.29. 10:20:01

@Bölcs Jaroszláv: Na de mi van akkor, ha anyuka megutálja Dezsőt, Dezső megutálja Gizit, Gizivel anyu megutáltatja Dezsőt és nincs hová menniük?

Dezső lesz a megtűrt a saját lakásában. Szegény poszter. Nem sok esély van rá, hogy ebből "jól" tudjon kijönni.

Tényleg nem szabad a mamát odaköltöztetni.

Hurri Kán 2013.07.29. 10:25:53

@leonito77:
Anyuka valahonnan csak oda költözött. Poszter a saját lakásában lakik. Ki a faszt érdekel, hogy anyukának hova megy onnan, azon kívül, hogy el?

mütyür 2013.07.29. 10:29:29

@leonito77: anyuka alapból utálja posztert :) ez a kiindulópont, a lánya csakis az övé.

plantingC4 2013.07.29. 10:47:49

@Hurri Kán: Igen, csak 6 :D
Fú, egyszer reggel a konyhában majdnem megsimogattam a fenekét félálomban, annyira hasonlítottak hátulról :D

mütyür 2013.07.29. 11:00:22

@plantingC4: én ezt a korkülönbséges részt nem értem :o

Hurri Kán 2013.07.29. 11:03:21

@plantingC4:
Az mekkora móka lett volna :D
Egyszer a párkányi Delfin diszkóban szúrtam le egy kiscsajt, miért nem mutatja be a barátnőjét. Erre ő: nem a barátnőm, ő az anyám :D

dr. gernika 2013.07.29. 11:08:00

@mütyür: Pofátlanul fiatal csaja volt.

Papírsárkány 2013.07.29. 11:08:44

@mütyür: mit nem értesz? :)
plangingC4 6 évvel volt fiatalabb, mint a barátnő anyja

@plantingC4: pedig milyen helyre kis threesome kerekedhetett volna... :)

mütyür 2013.07.29. 11:11:31

@dr. gernika: @Papírsárkány: tehát a nő volt 30, planti 24 a kislány meg... őő... 10 éves? :DD

mütyür 2013.07.29. 11:13:11

@mütyür: na csak azért értetlenkedek, mert planti-t eddig olyan huszonévesre tippeltem:)

dr. gernika 2013.07.29. 11:14:09

@mütyür: Rádobsz 10-et és mindenki tök korrekt lesz. :)

plantingC4 2013.07.29. 11:14:50

@Hurri Kán: Itt is hasonló volt a szitu :D

@mütyür: Anyuka 16 évesen szült, emiatt kicsi volt a korkülönbség közöttünk és fura volt, inkább mint valami idősebb barinőnek tűnt, mint anyuka hangulatúnak :D
Ráadásul olyan alakja volt, mint a 24 éves lányának és mint fent említettem, félálomban simán keverhetőek voltak hátulról :D

Papírsárkány 2013.07.29. 11:15:38

@dr. gernika: @mütyür: igen én is azt gyanítom, hogy nem kifejezetten ezt volt a kor-összetétel
Ráadásul anyukának nem muszáj 20 évesen szülni, lehetett az korábban is (ha nem is feltétlen betervezett :) ).

plantingC4 2013.07.29. 11:22:17

@mütyür: Nem bonyolult, anyuka 40 a lány 24, én 34. :D

@Papírsárkány: :D

mütyür 2013.07.29. 11:23:40

@plantingC4: kiszámoltam az előbbi infókból :P és még hogy hülye vagyok matekból :P

mütyür 2013.07.29. 11:30:15

velvet.hu/blogok/randi/2013/07/28/8_1_dolog_amit_a_pasik_utalnak_baratnojukben/

Néha kigúnyolja a velociraptor alakításomat, ami tényleg elszomorít, mert én jó Velociraptor vagyok.

:DDDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 11:35:32

Anyósssal - akármilyen kedves - nem költöznék össze soha. Na jó, kivéve ha tényleg nincs más lehetőség. Leírták már páran ezt előttem is. Sokkal nyugodtabb az élet, ha csak havonta 2X találkozik vele az ember. Spec. én nem szeretem ha megmondják, mit csináljak, vagy netán kiszolgálnak, kimossák a cuccaimat és a nyakamra járnak. Jó nekem a külön háztartás, ahol úgy vannak a dolgok, ahogy én szeretem.

Tudni kell az ilyenekre nemet mondani! A saját életedet akarod élni, nem? Lehet róla gondoskodni távolról is. Szerintem beszélned kellene a lánnyal, hogy ez neked így nem tetszik és mégis csak a te lakásod. Aztán ha vele megbeszélted, üljetek le az anyóssal is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 11:36:46

@mütyür:

Szerintem ez egy kardinális pont. A velociraptor-utánzók elnyomását nem tűrhetjük! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 11:37:20

@plantingC4: Akkor ez a csaj volt a felhőztetős, 6 pasival levelezős? :D

mütyür 2013.07.29. 11:39:41

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: sztem mondjuk nagyon vicces lehet :D jurassic park-on nevelkedett tuti :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 11:42:15

@mütyür:

Nyekeg meg hülye hangon óbégat és már tud kilincset is használni? :)

mütyür 2013.07.29. 11:45:09

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: anno öcsém játszotta ezt amúgy, hát remekül lehetett rajta röhögni, ahogy fel-alá rohangált dinó-üvöltéssel :D mondjuk tény, hogy volt kb. 8 éves :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 11:45:43

@mütyür: a kajásat én is szoktam. :D Mikor megkérdezi, még nem kell belőle... de aztán elkezdi enni mellettem.... és akkor kell egy hari! :D

mütyür 2013.07.29. 11:46:01

@plantingC4: akkor tényleg inkább anyuka sejhaja felé kellett volna tendálnod :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 11:48:50

@mütyür: Eddig minden pasimat kiborítottam vele! XD Pedig az úgy sokkal finomabb! Hát nem?! :D

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 11:49:26

@Bundabandi (Cookie Bunny): " Sokkal nyugodtabb az élet, ha csak havonta 2X találkozik vele az ember" Minek olyan gyakran, mi vagy te: mazochista? Elég az évente kétszer is (ha nem lehet elkerülni) mégsok is!
:DDD

mütyür 2013.07.29. 11:50:28

@Bundabandi (Cookie Bunny): van, amikor a nem után is elémteszi, mert "úgyis kérni fogsz" :D

plantingC4 2013.07.29. 11:55:43

@mütyür: lehet, de lelépett usába, már ennek lőttek :D

@Bundabandi (Cookie Bunny): A betyáros mindenit, ez a "belekajálás" valami női betegség, amit imádtok és tényleg idegesítő :D

mütyür 2013.07.29. 11:58:06

@plantingC4: ehh :))

na de nem úgy, hogy belenyúlok a tányérjába, az tényleg gáz

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 11:59:34

@Bölcs Jaroszláv: Az én mostani anyósjelöltem egész rendes, csak kicsit túl gondoskodó. Szóval vele kb. havi kétszer találkozom. Az előzővel a 10 év alatt, szerintem kb. 10-szer találkoztam. Anyósa válogatja!

@mütyür: Aha! Ilyen is volt! Persze akkor ált. nem kellett... XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 12:01:37

@mütyür: Áááá csak meg kell várni, míg kimegy! :D Akkor a tányérból is lehet lopkodni! XD Na jó, ez tényleg csak ritkán fordult elő!

dr. gernika 2013.07.29. 12:03:24

@plantingC4: Én addig csináltam ezt, hogy most már én is megkapom, és tényleg rohadt idegesítő.

_Ω_ 2013.07.29. 12:12:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): "Evés közben jön meg az étvágy." - tartja a mondás, csak nálad akkor amikor más eszik... :P

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 12:18:47

@Bundabandi (Cookie Bunny): Engem az zavar ebben a legjobban, mikor az egész ebédhez kikalkulált egy azaz egy szelet kenyeremből, "csak egy falat kell!" felkiáltással leharapják a felét.
:PP

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 12:19:24

@Bundabandi (Cookie Bunny): Én épp most fejeztem be az ebédet (már csak a desszert van hátra 1db körte formájában).

_Ω_ 2013.07.29. 12:20:32

Kedves Posztoló-a-CsP-ről!

Tereld össze a két nőstényt egy helyiségbe és mint jó pásztor ragaszd be pillanatragasztóval a lepénylesőjüket. Eztán meséld el anyukának, hogy vagy visszahúzódik a csigaházába, vagy húzhat a saját házába, a változtatásokra 24 órája van, más alternatíva nincs. A gyomorfekély nem játék. Barátnőnek pedig elmagyarázhatod, hogy ne szóljon bele harmadik fél az életetekbe, nagy hülyeség volt ezt eddig megengedni az anyjának. Ha neki ez normális és nem akarja megérteni, változtatni pedig még úgy se, ő is mehet. Ennyi.

plantingC4 2013.07.29. 12:24:11

@dr. gernika: :D
Egyszer úgy leüvöltöttem egy haverom nőjének a fejét emiatt, hogy utána nagyon fagyos lett a hangulat, és még utána 4 napra össze voltunk zárva egy szobába, sítáborban, hát azóta nem hiszem, hogy bárki kajájába beleeszik a hölgy :D

A leghabosabb rész a torta tetejin, hogy a haverom hálás, kárörvendő tekintete soha nem megy ki a fejemből már soha...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 12:49:49

@plantingC4:

Szerintem börtönnel kéne büntetni. Ahogy "hozzad már ide" című kérést is.

Bölcs Jaroszláv 2013.07.29. 12:50:51

@_Ω_: Sajnos ma nem van itt Father, pedig ő szépen elmagyarázhatná, hogy amennyiben adott egy 10/5-ös Dezsőke (a lakás és az anyagiak miatt ennyi, egyébként 10/3 lenne), és összejön egy 10/6-os Gizivel, akkor bizony itt az ár/érték arányba be kell kalkuláni sajnos a kedves mamát, mint plusz tehertételt is, vagy pedig lehet keresgélni a 10/4-es csajok környékén (mama nélkül).
:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 12:51:34

@Bölcs Jaroszláv: Erről a kutyám jut eszembe, akinek ha nem mondod, hogy "szépen veszi el!", akkor konkrétan benyeli a fél kezedet a jutifalival együtt. :D Persze ő is csaj!

_Ω_ 2013.07.29. 13:09:04

@Bölcs Jaroszláv: Lehet tenni egy kísérletet a magyarázatra... :D

"A 10/5-ös Dezsőnek összejött a 10/7-es Gizi, aki megfelelő anyagiak híján oda is költözött hozzá. Dezső azt hitte, megfogta az Isten lábát, valójában viszont csak Giziét sikerült, akinek másik lábát mindvégig Margit markolta, ráadásul satunak megfelelő erővel. A 10/4-es Margit felmérte, hogy Dezső mekkora balek, így lányát felhasználva nemhogy a felerezsi ingyensuna képletnek nem kellett megfelelnie, de a nincs rezsi és nem kell semmit odatartani konstrukciónak hála most arany élete van, ráadásul két másik ember felett is uralkodhat. Dezső számára sajnos ez már korántsem optimális helyzet és kezdi felfogni, Gizi szintjéből levonva a jó édes anyukájának szintjét, már csak egy 10/3-as nővel egyenértékű konstrukcióval van dolga, mely jól láthatóan szinten aluli. Hitegeti magát azzal, hogy még mindig szereti ezt a nőt, de az anyagi megfontolások győztek, hiszen az A verzióban világosan leírja, amennyiben anyuka szintcsökkentő hatása nem kiküszöbölhető, inkább feladja az egész konstrukciót. És valóban, ez a logikus lépés, más alternatíva keresése eleve kudarcra ítéltetett, a számok beszéltek."

dr. gernika 2013.07.29. 13:20:08

@plantingC4: :D
Mondjuk nem saját pasi kajájába nem ennék bele semmiképp. De legalább tettél a havernek egy segítséget.

mütyür 2013.07.29. 13:31:57

@dr. gernika: egy exnél már az is bűn volt, ha meg mertem kérdezni, megkóstolhatom-e... komolyan vérben forgott a szeme, kérdeztem is, hogy mi van, börtönben nevelkedett? :D

plantingC4 2013.07.29. 13:32:03

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Hát igen, az is nagyon kemény :D
Abból az a legjobb, mikor az odahozandó tárgy tőlem 5x olyan messzire van, mint tőle :D
@dr. gernika:
Igen, azt hiszem engem is az borított ki, hogy beleeszik, belenyúl és ráadásul nem is az én csajom :D

dr. gernika 2013.07.29. 13:41:43

@mütyür: Az enyém is vérben forog, mikor Nard kér. :D
@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Csitu.
@plantingC4: És még sunát se kapsz érte. :D

plantingC4 2013.07.29. 13:44:22

@dr. gernika: Igen, pedig velem könnyű üzletelni, de ha valaki csak elvesz, az nem bót :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 13:48:41

@plantingC4: Én is csak saját pasi kajájába szoktam. Másnál mindig megkérdezem, hogy kaphatok-e és van olyan kiskutya nézésem, hogy ált. szoktak adni, de nem nyúlkálok bele. :) Céges vacsin anno végigkósoltuk az összes kaját, amit rendeltünk, mindenki adott a másiknak, az tök jó volt! :D Ja és pasik is vannak közöttünk.

@mütyür: Morgott is hozzá? :D

Father Justice 2013.07.29. 13:50:02

@Bölcs Jaroszláv: Jól látod a kérdést, pontosan ez a probléma gyökere itt.

Gondolom az sem nagy újság, hogy 4 év után ezúttal sem lehet rózsaszín ködöt emlegetni ürügyként arra, hogy miért kell Dezsőkének minden szarságot benyelnie a nőtől a saját lakásában - akár anyai sugallatra jön tőle, akár saját kútfőből.

Magyarul igen, legalább 2 szint különbségről van szó ezúttal is.

A Mama a fejmosó session-ök során a lányából kiszedett információk alapján tökéletesen felmérte, hogy itt bizony egy kurva nagy balekról van szó, akin akár családi konstrukcióban is optimálisan lehetne élősködni. Akkor miért ne próbálkozott volna be? Vesztenivalója nem volt.

Amit még érdemes észrevenni ezzel kapcsolatban: itt tulajdonképpen egy tanító-nevelő tábor valósul meg kicsiben. Egyértelmű, hogy Gizi a minőségi suna erejét felhasználva pihentette a seggét a tutiban eddig is, de a Mama most arra is megtanítja, hogyan tudja kisajtolni a helyzeti előnyéből - a relatív szintkülönbségből - a maximumot. Vagyis hogyan faraghat tökéletes csicskát Dezsőből a saját lakásában.

Nyilván hasznosak az acsarkodós fejtágítások és tippadások személyesen és telefonon egyaránt, de amikor minden nap élőben demonstrálhatja a lányának, miként megregulázni a balfaszt, annak semmi nem érhet a nyomába. Nyugatabbra úgy is mondják: priceless.

Olyan ez, mint amikor az USA szakasz élére (általában kb. 50 katona) beosztanak egy frissen végzett, zöldfülű hadnagyot, aki elméletben már mindent tud egy ekkora csapat vezetéséről, a gyakorlatban viszont fingja sincs arról, hogyan kell belőlük ütőképes egységet faragni, és legfőképpen kivívni a tiszteletüket és a feltétel nélküli engedelmességüket harcmezőn. Ezért mellé rendelnek 1-2 harcedzett őrmestert, akik mellett fokozatosan "kikupálódik" majd - ha alkalmas a feladatra.

Ebben a történetben a zöldfülű hadnagy Gizi, a senior őrmester pedig a Mama.

(A kötelező film pedig: www.imdb.com/title/tt0091763/ - A szakasz.)

Egyébként ez üt a legnagyobbat: "de ha a helyzetre nincs más megoldás, elhagyom, vele együtt az anyját (mert remélem, akkor viszi őt is)"

És ha nem viszi?

Akkor sikerült bekarmázni a világ legrosszabb cseréjét, oszt jó'van?

Ha ezt komolyan gondolta, azon sem lennék meglepődve, ha holnap Gizi és a Mama jelentené be, hogy 12 órája van összepakolni és elköltözni a lakásból..

..de ha csendesen csinálja, esetleg egy villát is magával vihet a közösből. :)

mütyür 2013.07.29. 13:55:59

@Bundabandi (Cookie Bunny): reakciót látva, már nem csodálkoztam volna :)

_Ω_ 2013.07.29. 14:02:04

@Father Justice: Egy rózsadombi villát magam is szívesen elvinnék a közösből... :)

plantingC4 2013.07.29. 14:11:01

@Bundabandi (Cookie Bunny): Nem azt mondom, hogy nem fér bele az ilyesmi, sőt akár adott esetben cukiságként is kijöhet, legsőtebb, hogy én is ettem már bele máséba, csak van olyan némber, aki sportot űz ebből és az már más. :D

Frigyes ur 2013.07.29. 14:37:38

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: Egyetértek. 3 exemet be is zárhatnák. Étteremben csak a kést villantottam a kezemben, mozgokepszinhazban pedig a sötetség jotekony leple alatt elmelaztam mit lehetne tenni.

Frici nem ad a kajajabol. Legközelebb meg a vesem keri, vagy mi van? :x

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.07.29. 14:43:03

@Frigyes ur:

Teljesen egyetértek. De amikor meg te kérsz az övéből akkor fel van háborodva! :)

Frigyes ur 2013.07.29. 14:44:26

@dr. gernika: Ti nok sajnos csak ebbol ertetetek, ha visszakapjatok. A ferfiembör elmondja kedves szavakkal, de nem, richtig nem :@

mütyür 2013.07.29. 14:47:18

@Frigyes ur: nőket csak úgy lehet elviselni, ha az ember minimum le van szedálva? :)

Frigyes ur 2013.07.29. 14:49:33

@mütyür: Bar eleg lenne... reszemrol sosem fogok novel kezdeni, az mar tuti.
:D

plantingC4 2013.07.29. 14:56:53

@mütyür: Még úgy sem :D
Az egyetlen megoldás, ha minden agysejtet kiütünk :D

mütyür 2013.07.29. 14:58:07

@plantingC4: hjaaamm, csak a fütyesz működjön, ez a boldog kapcsolat titka, mi? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 15:02:05

@plantingC4: És az egymás etetése? Mert az nálam már sok! Viccből még ok, de pl: láttam olyan párocskát, akik úgy ették a szőlőt a buszmegállóban, hogy a csaj szájába vett egy szemet, majd átadta egy csókkal a srácnak, aki megette. :S

Papírsárkány 2013.07.29. 15:08:41

@mütyür: @Bundabandi (Cookie Bunny): fogadjunk, hogy még... még csókolóztak is... blöe

mütyür 2013.07.29. 15:15:58

@Bundabandi (Cookie Bunny): meg kellett volna kérdezni, hogy pasas lenyelte a protkóját?

@Papírsárkány: az más :P enni mindenki tud önállóan, ha meg játszás, lesszívesek otthon intézni :) egyszer metrón egy páros szó szerint egymás fülében voltak, akkor egy idősebb pasas rájuk szólt, hogy ugyanmár miért kell ezt mindenki előtt :))

plantingC4 2013.07.29. 15:17:40

@mütyür: Nem a titka, de az egyik fontos alapja.

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hát, nem tom, engem annyira nem akasztana ki. Közöm nincs hozzá, másnak mi jön be.
És mikor egymás szájában vagytok, neadjisti nem is a nyelvetekkel !?...hoppácska...

Júúújjazmilyenundiiii :D

mütyür 2013.07.29. 15:19:58

@plantingC4: hát én pl. csókolózni sem igazán szeretek emberek előtt. senkinek semmi köze hozzá.

Papírsárkány 2013.07.29. 15:21:06

@mütyür: hiába, az irígység népszerű érzelem :)

engem nem zavar az ilyesmi se HA nem másznak bele közben a személyes terembe :)
(Akkor max odahajolok, a vállukra teszem a kezem és odasúgom, hogy "Tudok egy klassz helyet, ahol folytathatnánk ;-)" )

plantingC4 2013.07.29. 15:24:36

@mütyür: Én nem emberek előtt szoktam csókolózni, hanem a szerelmemmel.
Az, hogy fókák, műanyag autók vagy emberek vesznek közben körül, csak másodlagos.

mütyür 2013.07.29. 15:25:37

@Papírsárkány: nem arról volt szó, hogy adtak egymásnak 1-2 puszit, hanem hogy konkrétan kinyalták egymás fülét. sztem nem nézőközönség elé való.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 15:40:27

@Papírsárkány: @plantingC4: A kaja egymás szájába átadása nem csók. És a csókolózásnak is van egy olyan határa, ahonnan már azon gondolkozol, mikor másszák meg egymást ott előtted.

mütyür 2013.07.29. 15:41:15

@Papírsárkány: csak magamból kiindulva, én nem szeretem, ha nézőközönségem van, amikor épp felizgulok :P macs is mindig ki volt zárva :P

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 15:44:30

@plantingC4: Ez mondjuk a szexről is elmondható, mégsem csinálod (remélem) a buszon. :)

plantingC4 2013.07.29. 15:46:57

@Bundabandi (Cookie Bunny): Hm, hát az valóban nem csók, de onnan már alig kell 1 cm és máris csók ! :D
És az jóóóóó :D

Hadd másszák, nem nézek oda, ha nem jön be :D

plantingC4 2013.07.29. 15:52:12

@Bundabandi (Cookie Bunny): Szex meg csók között van különbség.

plantingC4 2013.07.29. 15:57:13

@mütyür: villany leó, paplan alatt, felső marad ? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 15:58:17

@plantingC4: A csóknál van egy határ, ami után nálam inkább a szex kategóriába sorolandó. :)

mütyür 2013.07.29. 15:59:39

@plantingC4: persze és kolléga ki sem nyithatja a szemét :))

Papírsárkány 2013.07.29. 16:01:20

@plantingC4: én se értem, mi akkora dráma ezen :)

plantingC4 2013.07.29. 16:04:25

@mütyür: szemkötős játék?...:D

@Papírsárkány: ez áhhh ! :D

mütyür 2013.07.29. 16:05:54

@Papírsárkány: a nők szeretnek drámázni, most mit kell ezen meglepődni? :P

@plantingC4: na nekem olyan nem kell, elég, ha leveszem a szemüvegem, máris nem látok semmit :D

mütyür 2013.07.29. 16:19:52

itt hagytatok, mi? :( én meg tespedhetek estig melóhelyen :(

_Ω_ 2013.07.29. 16:24:06

@mütyür: Ha ez megnyugtat, együtt érzek veled, miközben a pisztácia fagylaltot kanalazom... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 16:28:49

@plantingC4: @Papírsárkány: Gondolom a pornót is ezért nézik inkább férfiak, mint nők. :) "Nem nézek oda, ha nem jön be" Nekem a szexben is inkább a csinálom, mint nézek másokat jön be. :P

mütyür 2013.07.29. 16:30:47

@_Ω_: nyehhh :/ én tegnap szamos túróst, meg eszterházyt, meg citromosat ettem :)) jóétvágyat amúgy :)

Papírsárkány 2013.07.29. 16:32:21

@Bundabandi (Cookie Bunny): minket meg nem zavar, ha más is csinálja rajtunk kívül :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 16:32:45

@mütyür: én is itt vagyok még... 13 percig! :D Aztán elmegyek... ne nézzetek majd ide! XD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2013.07.29. 16:34:08

@Papírsárkány: csinálhatja, csak tőlem jó messze és ne lássam/halljam! :)

plantingC4 2013.07.29. 17:27:52

@Bundabandi (Cookie Bunny): Áh, mi férfiak AZTAT nem csípjük. Sokkal jobb 300x500-as, pixeles videókon nézni...
:D:DD:

@mütyür:
itthonról is lehet írogatni, most is sikerül, csak innen nem olyan jó móka, mint munkaidőben :D
meg itt már a szabad világban, vannak izgalmasabb dolgok is, mint gép előtt pusztulni :D

mütyür 2013.07.29. 17:31:25

@plantingC4: ismerős érzés :) mondjuk mindenki maradhatott volna melóhelyen a kedvemért :D

plantingC4 2013.07.29. 17:53:43

@mütyür: világos, persze,..:D

el kell mennem, lásd kivel van dolgod, itt egy 1 órás koncert, jó szórakozást, ha meg nem jön be, akkor legalább elment 1 óra :D

www.youtube.com/watch?v=wJVfmTdP4dg

Joe69 2013.07.30. 19:26:01

A pasihülyeségnek sincs határa. Nemhogy anyósjelöltpajtit, de még barinőt is csak roppant kemény feltételrendszerrel engedjük be a kéglinkbe ! Ha egyáltalán..
süti beállítások módosítása